O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KAPKU SE TO ZVRHLO... PDF Tisk E-mail
Pondělí, 19 listopad 2007

 Ahoj, kudlanko, narazila jsem nahodou na Vase stranky a docela me zajimalo, s cim se tu sveruji zeny. A taky se tedy pridam. Mám problem jak hrom. A nevim co dal... Ale  zacnu od zacatku. Je mi 27 let a mam 6-ti leteho synka. Vdala jsem se pred pul rokem, presvedcena, ze jsem si nasla suprovniho muze...

 

 

 

     Muze, ktery mi bude davat lasku a ja mu ji oplacet. Celych sest mesicu byl klid a pohoda v manzelstvi. Ale, pak se to stalo. S nekym jsem se ciste nahodou seznamila, asi pred dvema tydny, fakt o nic neslo, jen nam spolu bylo fajn. Pak se mi manzelovi bohuzel podarilo zahnout... na slepo jsem do toho sla, podotykam slo o sex, jen o sex. Ale se to kapku zvrhlo.

 

     Manzel se o nevere dozvedel dnes a v ten sam den jsem jeste navrch zjistila,  ze jsem tehotna. Je to stoprocentne manzelovo, to jsem si jista. No ale co je nejhorsi, ze nevim kudy kam... Manzela mam rada, ale do toho dotycneho, co jsem se s nim stykala, jsem se strasne moc zamilovala. Jsem ted v dost pekelne situaci... Prosim poradte nebo alespon psychicky mne povzbudte, takhle jsem to opravdu nechtela,to mi verte, opravdu ne.

 

Diky Hanka

 

 

 

Komentáře (38)add feed
jo děvče, za blbost se platí. : alena puntíčkovaná
tak holt musíš zaplatit. Není jiné cesty.
listopad 19, 2007 20:16
Láska : Sandokan
Všechny holky mi vždy říkaly, že když jsou do někoho zamilované, tak na milostné volání jiného samečka neslyší.

A vida, najednou jiný pohled... Přírodo, přírodo!
listopad 19, 2007 20:21
No počkej, Sandokane, špatná interpretace : Béda Traktorista
- vona nepíše, že se do manžela zamilovala a že ho miluje, takže to vzplanutí asi přišlo až po svatbě s někým jiným, no. A teprvá teď nebude slyšet na volání jinýho samečka.
listopad 19, 2007 21:47
Bédo, máš pravdu... : kiwi
Ano, ona se vlastně zamilovala až teprv teď...
No, Hani, tak to je prů*er, jednoho miluješ, ale asi to bude něco, co je nejspíš velice super na sex ale ne na poklidné manželství.
Teď máš dvojí dilema, které ti opravdu není co závidět: buď si nechat biologického otce, nebo perfektního milence.
Nemůžu ti radit, jen si vzpomínám, že jsem už na kudlance četla jedno velice hezké moudro:

Nebereme si toho, koho milujeme, ale toho kdo miluje nás!
Tedy - pokud chceme mít poměrně bezproblémový život. Jestli ti je "itálie" bližší, tak si vyber milence... rozhodně se nudit nebudeš, ať v dobrém, či ve zlém.
smilies/tongue.gif
listopad 19, 2007 23:20
No, za dva týdny jsi toho stihla docela dost... : tippler
...tak zkus prozměnu trošku ubrat. Hlavně si uvědom, že jsi sjetá jak fetingr tím podivným hormonálním koktejlem a pokud možno nedělej žádná rychlá rozhodnutí (já vím, to se mi to kecá...) Chudák Tvůj starej...
listopad 20, 2007 00:04
ty brďo : bb
během 6 měsíců se vdát, zahnout, zamilovat, otěhotnět, profláknout svoji nevěru - to všem se dvěma muži, a to 27letá matka předškoláčka...no vida
No já si myslím, že problém jak hrom má hlavně tvůj muž, protože už ví, že jsi mu zahnula a odteď až do DNA testů bude myslet jen na to, zda z něj děláš moulu a podstrkuješ mu kukačku...a protože si tě vzal před 6 měsíci i s dítětem, tak tě má asi hodně rád a bude trpět...a taky už ví, že jsi docela mrška, tedy být tvůj muž třeba můj kamaráda, bratr, syn, řeknu mrcha a adeptka na špagety puttanesca.
Protože rozvedená/osamělá matka 6letého prcka, co najde hodného manžela a otce pro dítě, si sakra považuje domácího krbu a nezahejbá. To se prostě nedělá.
Tak si rychle, ale rychle rozmysli co chceš, a jedno nebo druhé ukonči dřív, než ublížíš třem lidem najednou - manželovi, synovi, tomu nenarozenému dítěti. Milence vynechávám, ten si užil.
No a až se rozmyslíš, tak buď všem těm třem jmenovaným ubliž a jdi za hlasem svého srdce - pokud tě nevykopne pryč.
Nebo se vzpamatuj, prohrábni se v sobě, jestli máš k manželovi nějaké city, vzpomeň si na to, cos už prožila a proč sis manžela brala, a koukej to napravit - utnout amanta, věnovat se rodině, manželovi, tomu obzvlášť. Totéž bych ti řekla, kdybys byla moje sesta, dcera, kámoška.
Zachovala ses totiž k němu jako největší potvora - samozřejmě pokud se v Kapku se to zvrhlo č.II až IV. nevyjeví dalších 1500 skutečností o tom, jak tě týral, bil dítě apod. - ale to teda netipuju.
Jo, a jestli si myslíš, že prostě musíš jít za tím novým milým a poviješ mu taky dítě (ke každému dítěti luxusně vlastního tatínka), a nezastaví tě ani to, že tím rozerveš rodinu, sotva se usadila a dala do kupy, rozpářeš životy tří lidí (tebe nepočítám), tak si ještě promysli, zda ten amant chce uvázat si na krk těhuli na prahu středních let, co má jedno dítě s jedním mužem, těhotná je s manželem a nevěrná s třetím mužem. Milý milenec si může a ještě za 10 let bude nejspíš moct pořídit vlastní genetický otisk, a pořídí si k tomu třeba novou čerstvou matku, vymění tebe - utahanou čtyřicítku se dvěma puberťáky na vrcholu - za vzrušující novinku - jako ty svého muže, co s ním máš být ještě v líbánkách, a jsi s ním těhotná.
Tak rozum do hrsti, děvče. Když už nemáš stud, zábrany, city, ohledy.

listopad 20, 2007 01:02
... : opas
Jojo... Já být tvůj manžel, tak to obrečím a pak tě nakopu do pr..le protože se ti naprosto nedá věřit. Kapavka už se tu myslím řešila a to není to nejhorší.
listopad 20, 2007 05:59
Ahoj Hanko : Alex
Ty řádky co tu čtu ti moc podpory nepřináší. Je zvláštní, že v článku o kapavce byly rady ve smyslu, že muž "uklouzl".. ale běda, když se to stane ženě smilies/undecided.gif. Já pro tebe radu nemám, myslím, že manžela ráda nemáš, to bys nedokázala podvádět, já teda bych nikdy neohrozila vztah, na kterém mi záleží. Můj táta mi jednou radil: když si nemůžeš vybrat mezi dvěma muži, najdi si třetího.
Asi si musíš hodně rozmyslet, co chceš a urovnat si život.
listopad 20, 2007 07:42
Promiň Hanko, : mamča
ale psychicky Tě povzbuzovat nebudu. Na mě Tvůj dopis dělá spíš dojem, že se s tím chlubíš.
listopad 20, 2007 08:07
Hani, Ty nemáš problém, Ty lítáš v průseru, ale pořádném. : saffron
Naprosto reálně se Ti může stát, že zůstaneš sama s dvěma dětmi - manžel Tě opustí, milenec si užil a třeba víc ani nechce a nejhorší na tom bude, že nemůžeš nikomu jinému než sobě nic vyčítat.Nevěra se Ti přihodila jaksi nevědomky (??)(jak píšeš) a teď je čas na sklízení toho, co jsi nerozvážně zasela. Ráda bych Tě povzbudila...snad alespoň v tom, ať zvládneš sníst, co sis nadrobila,ať se z toho poučíš do budoucna, že takto lehkovážně se s city druhých nejedná. Přeci jen je to cca 6 měsíců, co jsi jednomu muži slibovala "v dobrém i ve zlém".Nebo šlo jen o hezký den v princeznovských šatech??
listopad 20, 2007 08:24
hm : Kamila
kapku zvrhlo šest měsíců po svatbě, to je teda drsný...
listopad 20, 2007 09:25
Jo, Kamčo, taky nestačím valit oči : Lietavica
šest měsíců po svatbě. Napadá mě jen jediné vysvětlení, byla to taková ta svatba z rozumu, Hanka chtěla nějakou jistotu, ale nebyly v tom feromony. No a pak stačí závan té omamné chlapské vůně a všechno je vzhůru nohama.
Hlavně, aby nedopadla jako Ester. To by byl mazec!
listopad 20, 2007 09:36
... : Lesco
To ses teda musela snažit ,aby se Ti " podařilo " manželovi zahnout...
listopad 20, 2007 11:01
My si tu děláme legraci, zatímco je Hanka v průs-švihu : kiwi
No, holka - pokud si vybereš manžela, tak si uvědom, že teď se sice vrátíš domů pokorná, protože sis ho vzala a čekáš pravděpodobně dítě - ale: dokážeš na milence zapomenout?
Nebudeš po nocích vzpomínat, jaký to bylo s milencem nádherný?
Uvědom si, že i tohle je děsná věc, která by to manželství mohla znechutit... Pokud ten "úlet" zvládneš, tak ano, ale měla bys se nejdřív zamyslet sama nad sebou, abys si byla jistá. Nerozhoduj se jen pragmaticky, rozumem, uvědom si, že i sex ve tvém životě hraje velkou roli (protože jinak bys takhle neulítla, to by tě přeci jen mozkový závity uchránily) smilies/grin.gif Ale - je vidět, že tady nebyly vůbec připuštěny k akci...
listopad 20, 2007 11:26
Já se tě trošku zastanu, : Alex
je mi jasný, že ses chtěla vykecat a potřebuješ pochlácholit, ale to tady nečekej. Plivnout jedovatou slinu si málokdo odepře.
Nevím, proč si to udělala, proč ses vdala, proč nejsi zamilovaná do manžela...
Zahrála sis "sakra" s jeho city, ale (v této situaci je to asi blbý), přesto všechno špatný je pro něco dobrý. Třeba ho nemáš ráda a on i ty si najdete někoho, u koho tu chemii najdete, třeba se chytneš za nos a budeš se snažit napravit, co se dá a možná ti bude odpuštěno, nebo nebude a ty si řekneš, žes to pěkně podělala, ale sklidilas cos zasela a život musí jít dál...
Jsi ještě maldá, lidi dělají chyby, někteří je odpouštějí, jiní ne (jak jsi na tom ty?, cítíš se provinile?, ty sis odpustila?).
Jen si dobře rozmysli co vlastně chceš a už si s city svých blízkých nezahrávej. Je to teda pořádná životní lekce.
listopad 20, 2007 12:00
hm Alex : Kamila
myslíš že plivem? V tom případě pliveš i ty... tady prostě není proč chlácholit! Myslím, že většina těchto názorů je naprosto adekvátních, včetně tvého. Kdo tu plive jedovaté sliny?
listopad 20, 2007 12:05
Kamilo : Alex
Já jsem se snažila nějak vcítit do Hanky.
Komentáře typu:
kapku zvrhlo šest měsíců po svatbě, to je teda drsný...
Hanku ještě víc přišlápnou a jsou, myslím, zbytečné. Já její čin vůbec neschvaluju ani se s tím neztotožňuju. Napsala toho málo na to aby se to snad dalo nějak "pochopit", ale proč sem teda lidi píšou? myslíš, že se chlubí, jak napsala mamča?
Třeba fakt nemyslela, zblbla jak píše Sandokan nebo tippler a teď lituje.
Já vím, že je pozdě brečet nad rozlitým mlékem. Ale už se stalo. A ona se potřebovala možná jen vykecat.
Nevím, co jsem napsala kritického?
listopad 20, 2007 12:52
Teda kiwi já si taky myslím, : wendy
že mozkový závity v těchto případech právě vůbec nefungujou, jinak by ji uchránily už přetím a ne až ex post. Přírodní chemie chce potomstvo a je jí celkem jedno, za jakých okolností se druh homo sapiens pomnoží. I když matka se dvěma děckama, sama, opuštěná, to není příznivá situace pro to potomstvo. Já vím že se to zvládnout dá, ale bude to krkolomější. A teď záleží nejen na tom, jak si to srovná Hanka sama se sebou, ale i na co přistoupí současný pan manžel.
listopad 20, 2007 13:13
V první řadě... : Káča
...bych Hance doporučila vyřešit ten alkohol.
Pak se mi manzelovi bohuzel podarilo zahnout... na slepo jsem do toho sla, podotykam slo o sex, jen o sex. Ale se to kapku zvrhlo.
Nebo se pletu? Nebyla jsi opilá?
listopad 20, 2007 14:43
Hanko, Tvoje manzelstvi : Sammy
nema pevne zaklady, vlastne nema zadne. Jinak bys po sesti mesicich nehupla do peri s nekym koho jsi "nahodou" potkala. Myslim, ze manzela nemilujes ani malo. Bud nejsi jeste (v 27letech?) na pevny vztah zrala, nebo sis manzela brala z duvodu, na kterych se vztah dvou partneru budovat neda. Myslim, ze pokud jsi do manzelstvi sla s tim, ze potrebujes nekoho, kdo se o Tebe a Tveho chlapecka postara, nejsi zrovna fer vuci manzelovi. Nejdriv bys mela premyslet o tom co od zivota chces. Zabavu, pevny vztah , nebo nevim co. Neznam Te a tak je tezko rict,co bys mela udelat. Pises, zes nahodou narazila na stranky Kudlanky. Asi jsi si neprecetla komentare. Jinak bys vedela, ze tady tezko najdes pochopeni pro Tvoje jednani. Preju Ti, abys nasla reseni a mozna se trosku poucila a zacala premyslet o tom co od zivota cekas. Kazdopadne se ale zamysli, jestli mas pravo zahravat si s manzelovym zivotem jako to delas. On ma totiz take pravo byt s nekym, kdo ho ma rad a vazi si ho. No a pokud chces prozivat svuj zivot tak, ze vzdycky, kdyz potkas nahodou nekoho s kym je fajn sex tak se zarid, at nemas kupu deti. V dnesni dobe to je mozne.
listopad 20, 2007 16:22
Houby zle : abé
Já myslím, že Hanka z toho docela elegantně vybruslí. Trotlů, kteří by doma uvítali 27letou samičku i s kukačkama je pořád dost. Hlavně těch opuštěnejch. Je pouze jedna z těch která chtějí od života jen brát a nic nedat. A kupodivu to těmhle larvičkám pořád vychází. Teda do doby než budou mít najeto tolik, že o ně nikdo nevopře ani kolo. Ze svého okolí pár takových potkávám. Třeba u nás v baráku z rovna jedna. Dva piškoty každýho s někým jiným. Sbalila zedníka z party co v baráku měnili okna. Už ho má doma druhým rokem a on šlape jak hodinky. Přitom mu vyšukává s klukama, kteří ještě chodí do školy, ale na sobě rovnou holku si ještě netroufají. To je život milé dámy. Co stihne až jí bude 40?
listopad 20, 2007 20:26
Dost dobrý: ..."takhle jsem to opravdu nechtela, to mi verte, opravdu ne" : NČ
Je to až dojemný, číst, že ti to někerý dokonce věřej. Dokonce tě litujou. Dokonce ti raděj. Hahahaha
--------------------
Kdyby ses někdy vyskytlovala v oblasti Žižkova... Bejvám tak po 18tý h. už doma.
listopad 21, 2007 06:11
jseš ubohá a sobecká slípka : sweet
já bych ti přála, aby se na tebe vybodli oba dva. Jseš sobecká ženská, která kouká jenom na sebe a nevidí, co všechno zničí a kolika lidem ublíží. Tvůj manžel si tě vzal i s "cizím" dítětem, ochotný se o vás starat a ty mu pěkně oplácíš. Jestli to urovnáš s manželem, stejně mezi vámi bude překážka v podobě nedůvěry, možná ti to bude dlouho vyčítat a ani bych se mu nedivila, pokud by se mu nepodařilo překousnout jeho odpor k tobě. Moc jsi mu musela ublížit a ponížit ho!!! Taková věc se nezapomíná. Jestli to dáš dohromady s milencem, jsem zvědavá, jak bude za pár týdnů pečovat a živit dvě cizí děti, navíc když bude vědět, že přítelkyně - tedy ty - je taková běhna, která dokáže být po půl roce manželství nevěrná. Ty budeš chodit s břichem, později s kočárem, utahaná, nevyspalá, a pochybuju, že tě ten sexuální přítel bude chápat a obdivovat. Do půl roku budeš sama s dvěma dětma, a ještě ráda, že si tě někdo všimne. Tak lovu zdar, třeba uženeš někoho dalšího.
listopad 21, 2007 19:29
Závěrem bych dodala, : wendy
že k podobnému vzplanutí může dojít u kohokoli a kdykoliv, ono odsoudit je lehké a kdo to ani jednou ZATÍM neprožil, třeba hůře pochopí. Ale v tomto případě měla statečně odolat. Říká se tomu odolat pokušení. Je to taky těžké, ale jde to.
Kdo jí přeje jen to nejhorší, přeje to i těm dětem, které za to nemohou.
listopad 22, 2007 07:35
Wen, já jí přeju jen to nejlepší!!!! : NČ
Dyť proto jsem taky nabídl, že kdyby se někdy vyskytla na žižkově...
listopad 22, 2007 08:21
sweet : Alex
Ty máš nějaký komplex? Nebo ti někdo zahnul, mluví z tebe špatná zkušenost? Teda takovou nakládačku pro neznámou ženu, která je těhotná a udělala sice dost velkou botu, to je síla smilies/shocked.gif. To aby si to šla rovnou hodit.
listopad 22, 2007 09:15
Nejak tomu nerozumim... : mila1
Ja si myslim, ze Ty si uz moc vybirat nemuzes, protoze pokud Tvuj manzel o nevere vi a ted se dozvi o tom, ze jsi tehotna, tezko s Tebou zustane, protoze uz s Tebou jedno nemanzelske dite ma.. Mela bys spis premyslet, jak to ted zvladnes sama - se dvema detmi.. promin za realisticky pohled na vec, je mi Te lito, ale proc Ti neco nalhavat
listopad 22, 2007 10:22
Alex : bb
proč komplex, napsala prostě jen tvrdě jak to vidí. Těhotná nerovná se nemocná a z cukru, samozřejmě hormony pracují a jsme v tom období citlivější, ale Hanka na mě nepůsobí dojmem rozpadající se citlivky, co "si to rovnou hodí". Spíš mi přijde jako sobec, co myslí jen na sebe, jak ze situace vybruslit a nedopadnout na čumáček, ale užít si a být spokojená, bez větších ohledů na lidi kolem sebe. Kdyby po 6 měsících od svatby Hance zahnul manžel a přivedl tu druhou do jiného stavu, rozcupujeme ho na kousky.
Já bych z toho těhotenství nedělala vědu, Alex, je to přirozený procest a i když jsme těhotné, máme mozek a neseme odpovědnost za to, co děláme.
listopad 22, 2007 12:18
mila1 : bb
vidím to stejně
čím dřív si uvědomí, že prostě jsou situace, ze kterých nevybruslí tak, aby se vlk nažral a koza zůstala celá, že jsou hranice, které když překročí, musí počítat s důsledky, tím lépe
stejně si manžela neváží, jinak by to přece neudělala
listopad 22, 2007 12:21
ja bych jeste jakzpochopila, ze ujela a vyspala se s nekym, budiz, ale.... : mila1
nechapu, proc se o tom musel dozvedet jeji manzel.. nechapu, proc v dobe, kdy se evidentne nebrani otehotneni s manzelem, se dostava do takovychto situaci.. nechapu, kde bere jistotu, ze o ni bude manzel jeste stat.. nechapu, jak se mohla do nekoho zamilovat, kdyz by mela byt cerstve zamilovana do "suprackeho chlapa", ktery si ji vzal i s ditetem, ktere neni jeho..jsem tak blba a nechapava...?
listopad 22, 2007 13:28
... : bb
nejsi, to nemůže normální žena pochopit, protože normální žena v 27 letech s dítětem ví co chce, a když se vdá za super chlapa, tak nemá potřebu po 6 měsících pelíškovat se jinde
když tu potřebu má, sama ví, že něco není v pořádku a brání se aspoň tomu, aby s jedním nebo druhým otěhotněla a situaci ještě zkomplikovala
čili se spíš trefila Sweet

listopad 22, 2007 13:34
podotýkám, že se nezastávám nevěry : Alex
ani lehkovážného hazardování s city. 27 letá ženská ještě vůbec nemusí vědět, co chce. Je mi jasný, že to je od Hanky dost nefér a taky jsem napsala, že manžela asi ráda nemá, neváží si ho, když nedokázala odolat.
Ale vy vždycky děláte za každé situace všechno správně? Jak už jsem psala, chlapi ti jen "uklouznou", ale ženská je hned "hloupá sobecká slípka".
A bb, co je normální ženská?
Já se tady nezastávám nevěry jako takové, jen mám pocit, že na ženské je jiný metr než na chlapy.

listopad 22, 2007 13:53
alex: mas pravdu, jsou jina meritka na zenskou a muzskou neveru, to je znama vec.. : mila1
ale je to mimo jine i tim, ze kdyz zahne chlap, nehrozi, ze prinese domu pocate dite.. jestli Hanka ma ci nema rada sveho manzela, se muzeme jen dohadovat.. jen pak nechapu, proc se ocitla v tak osemetne situaci, kde slo jen o sex a ze se nakonec do dotycneho zamilovala.. prijde mi, ze si z nas nekdo udelal legraci..
listopad 22, 2007 14:05
jo, mas pravdu milo 1 : Alex
a asi je i fakt, že mužům jde většinou jen o sex a nezapojují do toho city, ženská se spíš zamiluje.
Jen mě to štve. I ve 21 století se pohlíží na muže jinak než na ženy. V době kdy si muži klidně vymění role a jdou na mateřskou dovolenou a ženskou nechaj vydělávat a dělat kariéru.
Přijde mi to nefér.
listopad 22, 2007 14:12
alex : bb
pravda, nemusí vědět co chce, ale ženská co má za sebou vztah, z toho vztahu dítě, vztah s dalším mužem a rozhodne se vdát, už má přinejmenším povědomí o tom, co nechce
takže pochybuju, že Hanka do těch vdavek nějak zbrkle vlítla a
normální ženská je podle mě ta, která se 6 měsíců po tom, co žije (vdá se) s chlapem, který je podle jejích slov skvělý a miluje ho, nevyspí na potkání s jiným, zatímco otěhotní se svým chlapem

No ale ona se asi neptá, co si o ní myslíme, ale co má dělat - co si myslím, že by měla udělat, jsem už napsala, víc ji rozebírat nebudu.


listopad 22, 2007 15:54
... : Jaguška
Jejej, teď si to vyžereš. Nepochybuji o tom, že teď nebo v blízké budoucnosti ti to manžel dá sežrat. Piš dál, to mě zajímá. Kdyby tak ženský, tak jako chlapi dali vždycky vše chlapovi sežrat, aby to bylo fifty fifty.
červen 18, 2009 13:04
TO: Jaguška : Adolf
Co nám chcete dát sežrat ty slepice? Že od rána do večera dřeme a vy si chodíte na výdupky? Se vzpatauj :-D
červenec 15, 2014 17:50
Oprava : Adolf
* vzpamatuj
červenec 15, 2014 17:50
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]