O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KASTROVAT BOHUŽEL NELZE... PDF Tisk E-mail
Sobota, 17 listopad 2007

 Milá Kudlanko, nikdy jsem si neuměla představit, že bych žádala o pomoc a radu takovým způsobem, ale jsem zoufalá a na dně. Je  mi 28 let, jsem tři roky vdaná. Máme dvouletého syna a začátkem ledna čekáme další mimčo, tentokrát neplánované. Naše manželství bylo až doposud celkem příjemné a bezproblémové.

 

 

 

 

     Manžel je o deset let starší, vždy se ke mně choval hezky a galantně a já jsem si říkala, jaké mám štěstí v dnešní době, kdy jsou si lidi nevěrní jak na běžícím pásu a každé druhé manželství se rozpadá. Můj muž byl vždy velmi zaneprázdněný. Dělá regionálního manažera v jedné nadnárodní společnosti a tak jsem si zvykla, že se většinou sejdeme jen o víkendech. Ale musím uznat, že to vždy nějak vynahradil - společné víkendy, krásné dovolené atd.

 

     To, kvůli čemu píšu, začalo před několika měsíci. Často se stávalo, že se ještě i v sobotu v večer sebral, že má nějaký problém v práci a musí ho jet vyřešit a vracel se nad ránem. Trápila mě to hodně, ale jelikož se jeho chování jinak ke mně nezměnilo, vždy jsem ochotně uvěřila.

 

     Ale nedovedeš si představit ten šok, když mi moje doktorka po jednom běžném vyšetření řekla, že mám kapavku! Těhotná s kapavkou. Hanbou jsem se málem propadla, i když jsem za nic nemohla. Hrozný pocit. Něco tak ponižujícího jsem ještě nezažila.Vyslýchání, léčení, snad prý bude vše v pořádku. Ale dokud nebude mimino venku, a nebudu to vědět stoprocentně, nebudu klidná. Momentálně spím se synem v pokojíčku.  Manžel napřed zapíral, ale musel k lékaři, že. Nakonec neřekl nic konkrétního, jen „ano, byl mi nevěrný" a to je vše co uznal. Jinak se se mnou nebaví.

 

     Najednou je přede mnou absolutně nečekaná budoucnost, kterou jsem si neuměla představit ani v nejhorším snu.. Vůbec nevím co dál, co mám dělat. Jak si vůbec mohl dovolit riskovat zdraví moje  i toho nenarozeného dítěte a nechránit se?

 

Ester

 

 

Komentáře (29)add feed
... : Evelína
Já vím, že to je asi strašně těžký, ale nemůžeš to brát jako jeho uklouznutí? Něvěra vždycky bolí, ale co to zkusit překonat a a dát mu šanci. Promluvit s ním a viděla bys , jestli to byla jen epizoda nebo to je nějaký vážnější vztah. Chlapi jančí, když mají ženu těhotnou a ženský na mateřský jsou taky poloviční blázni.
Věř tomu, že děťátko bude v pořádku a jednou ti tvoje trápení vynahradí svou roztomilostí a láskou. Držím vám palce a neházej flintu do žita. Zku si o tom promluvit a uvidíš...

Vzpomeň si na krásné společné chvíle a chtěj věřit tomu, že to bue sice už ne takové, ale podobné.
listopad 17, 2007 19:15
Esterko : Jasmina
Nevim kolik casu mas do porodu ale kapavka diteti neuskodi,dokud je v deloze. Ta mu skodi prave pri ceste ven,v moment porodu se nakazi. Ale kapavka se leci antibiotikem a -nevim to sice presne ale do mesice by jsi mela byt absolutne vylecena. Dite jen trosicku zatizis antibiotiky ale na druhou stranu,to se muze stat mnoha tehotnym;-anginy,zuby,vetsinou se ta antibiotika nijak vyrazne na diteti neprojevi.
Ted ten stud,podivej,lekari tohle tak neberou jako sousedovic drbny a drzi lekarske tajemstvi. Vyslech je povinny pro zachyceni ev.dalsich potencionalnich a chapu-je to hnusny pocit ale lekarka to bere profesionalne. Pozdeji po vyleceni a porodu ev. zmenis lekare,kdyby Te ten stud nepresel.
Tvuj muz,no,zahnou i slusni chlapi. A prave jestli ten Tvuj je slusnej,tak dostal z toho peknou tafku. Malo platne,ikdyz je kapavka to co angina,jen misto krku je zanicen jiny organ,ten kdo ma kapavku je v podvedomi lidi -necisty,spina atd. Vis jak se musi ted stydet? Sam sobe nadavat jak je blbej? Ty jsi ta cista,verna,milujici,duveriva a on tohle vsechno poskvrnil a nema to na koho svest,vina je jasna.
Je blbej ze se s Tebou nebavi ale boji se ted vycitek,srazeni ega. Jste spolu jen 3 roky,neznas ho dokonale,mozna ze je povahou i macho,pan "dokonaly" no ted o tu dokonalost prisel takovym spinavym zpusobem.
Kdyz nemluvi tak nemluvi ale Ty si pekne v klidu sedni a popremyslej tedy sama,-co ted s tim...
Vyhodis ho,odpustis mu,naklades podminky,uvedes nejaky rad...to vis,jako driv to uz nebude,tu slepou duveru mit uz nebudes. Ale i tak se to da vse vyresit,ned necim se povznest, ano ale musis nejprve si ujasnit s chladnou hlavou,co od zivota konkretniho chces,co je nejdulezitejsi.
Mysli i na deti ale ber to ze vsech stran. Nekdy je lepsi kvuli detem pokracovat,jindy zas kvuli detem vse utnout.
listopad 17, 2007 19:20
Jasmino : Sammy
tak tomu Tvemu komentari rikam pomoc. Boze, ja mit nejaky problem (v mem veku uz to nepripada v uvahu), tak pisu rovnou Tobe. Smekam. Takhle dobre by neporadil ani psycholog.
listopad 17, 2007 19:41
Nezlobte se, ale zírám... : ivanka
Ani jedna z vás tu těhotnou nepolitovala, naopak - hromadně omlouváte toho "chudáčka pobloudilého, kterého je nutno pochopit, který vlastně jen přines domů trošku jinou anginu..."

"Kdyz nemluvi tak nemluvi ale Ty si pekne v klidu sedni a popremyslej tedy sama,-co ted s tim..."

Ano, a hlavně opatrně, abys se toho ubohého "slušného" chlapa náhodou nedotkla... Vždyť on za to přeci vlastně nemůže, to ta nějaká flundra, co byla nakažená.
Asi mám jiný hodnotový žebříček, ale já spíš soucítím s Ester, chápu, co to pro ni musí znamenat, když místo, aby se věnoval jí, věnuje se jiným. Tohle žádné peníze nevynahradí.
A že se jí ani neomluvil? To taky berete jako normální?

Zklamaly jste mě, dámy, asi máte jiné životní zkušenosti, když vás tohle nerozhodí.

listopad 17, 2007 20:13
Ivance : Evelína
Jasně, že nás to rozhodí, ale nechceme nabádat k nějakým ukvapeným závěrům a činům. Teď je nejdůležitější, aby Ester byla v klidu. Má dva, tři měsíce do porodu, má to těžký i tak a začít něco radikálně řešit může být moc stresující.
listopad 17, 2007 20:36
Sammy : Jasmina
diky,to vis,psycholog by taky dobre poradil ale to by se k nemu klient nevracel...
listopad 17, 2007 21:08
ivanko : Jasmina
Ty jsi to nepochopila. To vis ze nam ji je lito ale pouze litovat ji nepomuze. A nezlob se na mne,nadavat na toho chlapa,jaky je hovado a ze by zasluhoval ted pred tehotnou Ester si opravdu netroufam. Zapomnela jsi ze tehotna zena je mnohem citlivejsi a tak opravdu je neradno ji manipulovat do nejake valky az by to mohlo skoncit katastrofalne.
Ja toho chlapa prece neomlouvam. Ja ji pouze rikam jeden uhel pohledu,-proc se s ni nebavi.
Ja nerekla-" a hlavně opatrně, abys se toho ubohého "slušného" chlapa náhodou nedotkla..."
to jsi si uz primyslila.
listopad 17, 2007 21:17
no to máš ještě kliku, : Alena Puntíkovaná
že z nevěry neobvinil tebe. Jakkoli ho všichni chudáčka litujou, já bych mu to být tebou dala "sežrat horký".Asi bych se "vyplakala na rameni" tchýňky.Ta už by si s ním poradila.Rozhodně bych ho teda nelitovala. Jednou je dospělej, plnoletej, má velkej logicky uvažující mozek, tak sakra musí vědět, co dělá a nést za to zodpovědnost.Hele, už to tu bylo řečeno tisíckrát. Když budeš "lednička" bude ti zahýbat dál a kdoví co od něj ještě chytneš.

Když budeš mrcha, tak tě bude milovat a ani ho nenapadně, aby se koukl po jiné sukni. Tyhle pravidla stanovili chlapi, ne my. Takže TEĎ JSI NEMOCNÁ!!!!! A TO JEHO VINOU! Takže se musíš léčit. Nemůžeš v žádném případě vařit, uklízet, prát, nakupovat, hlídat dítě atd.Takže mu hoď všechno na krk a někam odjeď - na pár dní - prostě jsi se z toho složila a musíš mít klid a léčit se. Ať se hoch stará.

Jo, oběhni si sociálku, nech si vyměřit výživný na sebe a obě děti - preventivně - protože na něj, jak již byl předvedl, spoleh není. Neříkám, aBY SES ROVNOU HNED ROZVEDLA, ALE ABY ON MĚL HRŮZU Z TOHO, ŽE TO uDĚLÁŠ.

listopad 17, 2007 21:49
Doplnění pro ty výše: : Ester
asi bych měla uvést některé věci na pravou míru. Můj manžel se mi omluvil. Řekl promiň a nejspíš čekal, že se to během pár dnů dá dohromady.
Mám takový pocit, že si stejně jako Jasmína spletl kapavku s angínou. Nemluvím s ním já, nedokážu to a on je uražený, protože s ním nemluvím.
Nejspíš asi čeká, že za ním přijdu a řeknu něco jako "stalo se stalo, pojď budeme se mít zase rádi", ale to já momentálně nedokážu a taky mám pocit, že mu to prostě nemůže projít tak lehce.

Další věcí je přístup lékařů - jsou to jen lidi, někteří slušní, jiní hovada a podle toho k vám přistupují. Např. moje lékařka se ke mně zachovala krásně, když jsem se v ordinaci rozbrečela, sedla si se mnou a normálně mě začala utěšovat a povídat si se mnou jako normální ženská s druhou.
Ale při dalších vyšetření (jinde) jsem se bežně setkala s poznámkami typu: ženská, kde jste k tomu přišla atd. V tu chvíli jsem si připadala jako prostitutka, která si "při práci" náhodou někde uhnala děcko. Ano vím, jsem přecitlivěla, ale velmi pochybuji, že kdyby se mi tohle přihodilo a já nebyla těhotná, že bych to prožívala jinak.



listopad 18, 2007 16:05
no, tak přesně akhle by to měo dopadnout : Alena Puntíkovaná
jen ať mu to dá zatraceně práce,abys mu odpustila - ale NEZAPOMNĚLA.

KDYŽ DOJDE ODPUŠTĚNÍ VELMI SNADNO, NEBUDE SI HO VÁŽIT.
listopad 18, 2007 16:24
Ester : Jasmina
Neberu tu nemoc jako banalitu z hledisla moralniho ale hlediska lekarskeho. Vim ze anginu chytne i svaty ale za kapavku je uz zde odpovednost.
A ze s nim nemluvis Ty,...no ja bych teda taky nemluvila a to pekne dlouho. To ze s nim nemluvis je trest ale ted musis hledat i reseni. Mozna reseni takove ze nepromluvis dokud neprileze po kolenou,at uz obrazne nebo realne,to zalezi na Tobe.
A jeste bych mu neprala a nezehlila....ze zdravotnich duvodu smilies/grin.gif
listopad 18, 2007 17:37
milé kudlanky : kolemjdoucí
zdá se, že vám něco uniklo. Ester přece píše "Často se stávalo, že se ještě i v sobotu v večer sebral, že má nějaký problém v práci a musí ho jet vyřešit a vracel se nad ránem." Tohle přece není uklouznutí, pán je docela normálně zaláskovanej, nejspíše se svobodnou nebo rozvedenou.
listopad 18, 2007 17:55
Kolemjdoucímu : SAPI
Ale neuniklo. Zaláskovanej, nezaláskovanej to už je docela jedno. Tady je největší průšvih, že podvedl těhotnou manželku a ještě jí nakazil. Ester se především potřebuje zklidnit a srovnat se s realitou. Stát se to mně, asi bych to nevydýchala, ale sebrala bych veškeré síly na porod a teprve pak uvažovala o tom, jestli mám sílu odpustit a pokračovat dál. Ono zůstat sama se 2 dětmi, není žádný med. Na druhou stranu žít vedle někoho, komu nemůžu věřit, je taky strašlivě těžké. Myslím, že mě osobně by dost pomohlo, kdyby se partner snažil vše urovnat a komunikoval se mnou.
listopad 18, 2007 19:00
... : Minnie
Jak víš, kolemjdoucí, že je dotyčný manžel zaláskovanej? Třeba má pokaždý jinou...

Já bych se s přiznáním: "Byl jsem nevěrný" nespokojila, už jen pouhá zvědavost a poraněná ješitnost by mi nedovolila. Provedla bych výslech, nejspíš s křikem a slzama a nejspíš ne jeden... A vůbec bych na tom neviděla nic špatného. Nemlčela bych, naopak bych pořád mluvila a vyžadovala vysvětlení a představy do budoucna a popisovala a vysvětlovala zásadní a katastrofální důsledky tohohle "uklouznutí" na můj vztah k němu. A taky bych upozornila na změny svého chování, co z toho vyplývají. Ale moc řešení tahle situace nemá. Poslepovat jakžtakž tu ztracenou důvěru a žít s dotyčným dál, nebo se sním rozejít. V každým případě teď víš, že nechráněným sexem s ním riskuješ své zdraví.

listopad 19, 2007 05:23
Jo - uklouznutí... Chacha : NČ
.
listopad 19, 2007 06:22
Já teda nevím, : Gita
ale vůbec to, co se stalo, považuju za neomluvitelné. Taky se mi zdá (resp. vůbec bych se nedivila), kdyby vyslo najevo, ze manzel je opravdu zamilovany. Kdo vi, proc nekomunikuje - treba je opravdu zahanbeny a rozhozeny, ze vysla nevera najevo, ale podle me mu v hlave spis srotuje, od koho chytla kapavku ta jeho milenka (milenky)...

Už to tady nekde padlo: odpusteni si musi zaslouzit, jinak si ho nebude vazit. A vubec je otazka, zda o nej stoji, zda treba nechce odejit k te milence... V teto situaci, pokud je to jen trosicku mozne, bych udelala to, ze bych se na nejakou dobu sbalila a hledala si azyl (u sourozence, u maminky, kamaradky...). A deti bych mu nechala na krku, at se stara a nema cas myslet na nesmysly. Dala bych najevo, jak me to zdrtilo. Jeho rodinu bych do toho ale aspon zatim netahala.
listopad 19, 2007 09:07
Víc hlav, víc rozumu : wendy
no, chlapi většinou vezmou zpátečku. Ale tady se vyskytují dost houfně ti, co utíkají. A bývají to mladší ročníky. Zkusila bych, to zde někteří radí - nezapomenu, ale odpustím - ale ne hned. Záleží, KDO je ta druhá a jak je to hluboké...
smilies/undecided.gif***************************
listopad 19, 2007 09:34
Snažím si to představit na sobě... : Juli
Zachovala bych se stejně, jak píše Gita. Ale zřejmě bych nejprve popřemýšlela, co všechno chci manželovi říct, abych si poté s ním mohla sednout a říct mu, jak se cítím. Pak bych si sbalila pár švestek a nechala ho o samotě přemýšlet, protože ty i on teď žijete v domě plném napětí. Dala bych mu čas pravděpodobně měsíc, dva...tak aby jsi věděla, na čem jsi nějakou dobu před porodem. Nevěra je pro mou představu strašná věc, ale nevěra, když mám doma ženu, se kterou čekám děťátko (které je snad chtěné z obou stran a žena se nechová celých 9 měsíců odtažitě - což asi ne, když kapavku chytila) to je strašně smutné. Zkus zjistit (nebo se ozvi, jestli už jsi s manželem mluvila), proč to udělal, co mu doma chybí, řekni mu, jak se cítíš, zvlášť když čekáš jeho dítě a další věci, které tě napadají ohledně jeho nevěry, ale hlavně začněte věci řešit - ticho nic nespraví, možná se k sobě díky porodu děťátka vrátíte, ale jizvy se musí zhojit na tvé duši a k tomu často žena potřebuje znát důvody nevěry, aby odpustila....nebo našla sílu manžela opustit a žít odznova.
listopad 19, 2007 10:41
já si to představit neumím, : Ivanka
vůbec nevím, jak moc hystericky bych jednala, řádila bych asi jak černá ruka, uragán, godzilla a co já vím ještě...

to by mi asi hned tak nesměl přijít pod ruku. Ne já, ale on by musel do doby, než mi přinese papír od doktora, že je absolutně v pořádku, z domu!
Ať spí třeba na chodníku, neřád!
listopad 19, 2007 13:13
Jo, přesně tak : Lietavica
Nakazit těhotnou ženu kapavkou je odporný čin a na jejím místě už bych mu asi nikdy nemohla věřit, že to neudělá znovu. Holt se chlapec potřeboval povyrazit a užít si s nějakou kukačkou. Nazdar hodiny - chudák Ester. Nevím, co přesně bych udělala, ale na to by asi chlapec do smrti nezapomněl.
listopad 19, 2007 13:29
z dopisu to vypada : whatewa
ze nevedel o kapavce,az kdyz si dosel za doktorem?V tom pripade by 'naletel' i on..Jestli to ale vedel... smilies/angry.gif,tak se jedna o trestny cin...(podle psaneho i nepsaneho zakona).
At je to jak chce,ted myslim neni cas na sebelitost.Ujasni si ,co vlastne chces a predloz manzelovi jasny plan..povidani o pocitech je k nicemu,kdyz na ne nebral ohled na prvnim miste,ze......
listopad 19, 2007 14:21
... : Alex
Poradit, co dělat ti asi nikdo nemůže. Sama musíš přijít na to co chceš, co je pro tebe i tvé děti nejlepší, kam až jsi ochotná zajít, odpustit - neodpustit.
Jestli má tvůj muž stálou milenku, nebo jen náhodnou můžeme jen spekulovat, já bych to asi chtěla vědět, taky bych chtěla vysvětlení.
Musí to hrozně bolet a svoje pocity bych s ním neřešila,ale řekla bych mu je, stroze, věcně.
Dítě bych mu nenechala a ani bych neodcházela, já jsem odchodem chtěla vyřešit jednu krizi, ale brzy jsem se vrátila, protože doma je doma. To sbal spíš jeho, jestli je ti odporný, že ho nemůžeš vystát, ale myslím, že pokud mu na tobě záleží a jen "uklouz" je mu bídně a když tě má na očích o to víc.
Přeju ti hlavně brzké uzdravení a chladnou hlavu. Křikem ani výčitkami nic nezmůžeš, naopak.
Když jsem byla malá a zlobila jsem, máma na mě křičela, byla to pro mě vlastně úleva. Ale běda, když se na mě urazila a nemluvila, to byl teprv trest, nejhorší byla toa nejistota. Co si myslí? Zlobí se moc...?
listopad 19, 2007 15:03
Ano Alex : wendy
někdo tu psal - sednout si s ním a do nekonečna to rozebírat - ale na to chlapi nejsou, vinen nevinen, žádný. Základní věci si vyjasnit, to by měl říci. A pak sama musí vědět, zda je schopna mu odpustit.
listopad 20, 2007 06:24
Jak na to... : Juli
S chlapama se toho pravda moc probírat nedá (znám i povídací typy, ale je jich méně), jenže oni mlčí. A vyříkat si to přece budou muset. Ano křik je tou nejnormálnější reakcí, ale spíše poté, co na to ta žena přijde a né po několika dnech (týdnech), navíc čekám, že něco v tom smyslu proběhlo. Ale jak říkám, pokud spolu mluvit nebudou, ubíhá drahocenný čas, kterého ona nemá zrovna moc. Příchod děťátka se blíží a já bych určitě ráda věděla, co se honí v hlavě toho druhého. Bez vyříkání si problému podle mě odpuštění, nebo taky zatracení bude vždy vzbuzovat v hlavě spoustu nových otázek. A je pravda, že Ester by měla myslet na sebe a vyhodit z bytu spíše jeho. To on podvedl ji. Nevěru neuznávám, neomlouvám, neodpouštím, ale zatím proto, že nejsem vdaná, nemám děti, nedělím majetky...a hlavně nejsem v tuto chvíli těhotná, což je fakt ta nejhorší chvíle, kterou si chlap může vybrat. Jenže odpuštění je lidská vlastnost a záleží jen na dané osobě, jestli to zvládne. Ester podle mě nemůže chodit vedle toho muže, aniž by nezjistila, co se vlastně stalo. A možná se z toho ten muž chce vypovídat...bylo by fajn, kdyby si ještě napsala Esterko. Moc mě tvůj příběh vzal, toho chlapa bych nejraději uškrtila, ale kdyby si ho chtěla hned opustit, tak asi nepíšeš o názory lidí sem.
listopad 20, 2007 13:07
... : Quanti
"Promin" se rika, kdyz nekomu slapnete na nohu, ne, kdyz mu zahybate a nakazite ho kapavkou. Mel by dolejzat, kupovat kytky a omlouvat se, pokud to nedela... je jasne, ze toho nelituje. Zeptala bych se ho, jak si to predstavuje dal, jestli ma v planu nejakou bokovku mit vzdycky (jakoze to tak skoro vypada)... a pak bych se zaridila podle toho, jestli snesu to vedomi... anebo ne.
listopad 21, 2007 15:41
Nevera ma duvod : Bohunka
S muzskejma se toho moc probírat neda, ale je pravda ze i my umime zahnout, a to dokonce i v tehotenství...takze ty některý rady výše jako napřod ivanko, promiň... to jsou teoretický plky těch, co nic v životě nezažily... Pravdu má Evelina a Jasmina... to ze ti Esterko zahnul má nějaký důvod... buď je to Tvoje těhotenství, těžko to snáší a potřebuje ten stres odreagovat a je tak blbej, že naletěl nějaký pipce s kapavkou... to v případě, žeto je "jen" bokovka najeden večer... nebo mu doma opravdu něco chybí, co dostal jinde... ale to mu pak chybí od začátku akorát to třeba teprv ted zjistil... to ke púřípadě, že ten jeho vztah je dlouhodobý... chlapi jsou většinou dost jednoduchý na ovládání... ano mohl se zamilovat, ale i to má důvod... a nemluvit je trest asi dobrej, ale nakazdýho tresty pusobí jinak...jak se riká, rikej ne, ale ne moc dlouho, aby si to chlap nerozmyslel.... tedy pokud ho mas jeste rada... a hlavně zjisti co mu doma chybí...buď to bude v posteli anebo v kuchyni...oni jinak nepřemejšlí... věř mi už mám v životě něco za sebou... ale rozhodnout se musíš sama, nikdo z nás ti v tomto nakonec radit ani pomoct nemůže...
únor 16, 2010 00:17
Kapavka... : Honza
Panebože, tak to bych nechtěl dostat, můsí se to potom léčit velkým množstvím aminopenicilinu a nebo jiných antibiotik...fuj tajbl....
srpen 08, 2011 15:02
Nevěra : Honza
Myslím si, že homo sapiens sapiens je tvor nestálý a pořád potřebuje s něčím experimentovat. Já osobně jsem v minulosti poznal mnoho žen a většina byla vdaných a vždycky se vysmívaly, jaké mají doma trubky. Po podrobném zjištění jsem ale došel k závěru, že si to někdy kolikrát vymýšlely...Byl jsem tři roky ženatý a manželka mi začala po roce a půl zahýbat se třemi muži najednou..
srpen 08, 2011 15:08
bože, kde žijete : Naděna
Bože,kde žijete...že má někde milenku atd.Tohle jsem přesně řešila asi před dvěma lety.muj manžílek neměl milenku,on nebude chodit přeci za jednou,rovnou chodil do klubů za prostitutkama,tak jak to u manažerů a podob. bývá.Přiznal se mi po roce výslechů,nakonec proto,že jsem řekla že to stejně vím,takže nemusí dál zapírat,a jestli je chlap,tak at´ mi to řekne.
leden 20, 2012 19:24
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]