O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

CHCI DO LOŽE MLADOU... PDF Tisk E-mail
Středa, 27 květen 2015
 Dobrý den, při brouzdání po netu v deštivém dnu jsem narazil na stránky Kudlanky. Vidím, že se jedná o víceméně dámský magazín a napadlo mě, že třeba právě tady bych mohl dostat odpověď (vysvětlení) na svou otázku - problém, se kterým si nevím rady.Bydlím sám, rozvedený jsem již dlouho, předlouho, a asi před dvěma roky jsme se rozešli s partnerkou, s kterou jsem strávil minulých 10 let.

 

 

 

 

 

 

     No nic, nebyla to ani zdaleka první žena v mém životě, po té předchozí vždy byla další a další a další, vždy o mnoho let mladší, než jsem byl já. Jenomže teď je to najednou úplně jiné, než naposledy před těmi asi 12ti lety. Je mi 65 let, pobírám důchod, občas mám nějakou práci na doma, nemám už tolik příležitostí, nedostanu se mezi lidi tak často jako dřív, a pel mládí odvál navždy.

 

     Ale docela určitě nejsem odkázaný jen na důchod, rozhodně nemám hmotnou nouzi (ale zase ne, že bych byl přímo boháč, co si zapaluje dýmku pětistovkami před vilou s bazénem). Ani to auto není nový offroad, ale obyčejný čtyřletý Ford.

 

     Jenomže, na život o samotě nejsem zvyklý. Rozhodně ale ne proto, že bych potřeboval kuchařku, služku, pradlenku, pečovatelku.

 

     Tak jsem se stal návštěvníkem internetové seznamky. Celkem pochopitelně o důchodce nemají zájem ženy do 55let věku, povětšinou pracující, pro něž je věk muže přes 60 let nepřekonatelný. No nic, s věkem nic nenadělám, je třeba si to přiznat, navíc, starší žena bude mít jistě i víc času pro společné zážitky, courání, cestování, sem tam film nebo na pivo, nebo se známými třeba u grilu….. Tak jsem to zkusil s pár téměř vrstevnicemi kolem 60let a právě tam jsem narazil na ten problém, s kterým si nevím rady:

 

     Všechny ty babičky i v tom požehnaném věku totiž touží po sexu, což by mě u nich předtím ani ve snu nenapadlo! Což o to, to já bych klidně občas též zatoužil, ale probůh (!!!) ne s 60ti letými. Vlastně si to vůbec neumím představit, k odrazení mi docela postačuje pohled kolem sebe v létě na koupališti. A naopak - i já se občas zahlédnu v zrcadle a chtě-nechtě si musím přiznat, že „už to rozhodně není to, co bývalo“.

 

     Ono to je totiž úplně jinak, když vedle sebe a spolu dva stárnou od mlada, než když mají tyhle „horké chvíle“ spolu poprvé mít ve stáří.

 

     A co teď s tím? Babičky bez „toho“ nemohou být a já dědek si zase „to“ s nimi nedokážu představit, ani omylem. Už to vzdávám a připravuji se na staromládenecké stáří, ale pořád se mi nechce uvěřit, že ženy ještě po šedesátce mají zrovna tohle za svou prioritu. Vždyť je to přímo proti přírodě! A tak bych moc rád znal ženský názor...

 

 

Přeji pěkný den,

JARDA

 

 

Komentáře (75)add feed
... : bb.
Hele to máš úplně fuk, co si ženy o tom myslí. Co se pro tebe změní, když ti napíšeme "jo, to je naprosto normální a běžné, nic proti přírodě", nebo "ne, šmarjá, tak stará a sex? to je nějaká úchylačka, pryč od ní" :-) Podstatné je, že ty nechceš se starší ženou sex, tak holt se musíš hodit do pucu, aby o tebe měly zájem i ty mladší, co se ti ještě budou líbit. No a nebo se seznámit s paní v tvém věku, která už nebude mít o milování zájem, protože bude mít nějaké neduhy.
květen 28, 2015 00:02
Jardo, připomínáš mi pubertální děti, pro které je nepředstavitelné, že "to" jejich rodiče ještě dělají. : Myška
Jak napsala bb, budeš muset hledat paní, které už sex nic neříká. No, nevím, jestli najdeš takovou, která by ti vyhovovala. Protože dnešní šedesátnice jsou ještě povětšinou čupr babky, pro které život zdaleka neskončil. Ostatně za pár let budeme makat do pětašedesáti, tak jakápak rezignace na sex.
květen 28, 2015 05:10
Joooo, jasně Myško ... : micka
Dokud se maká, dotud se sexuje. smilies/grin.gif Jen jestli zvednou věk odchodu do důchodu, tak nechci vidět ty fronty na vijágru.

A víš ty, že by to nebyl špatný nápad. Vzít to jako kritérium odchodu do důchodu. Prostě se optat na frekvenci a kvalitu sexu a jak to s ním půjde do háje,tak by se usoudilo, že jedinec není zdráv fyzicky či psychicky a odeslat jej do důchodu.
květen 28, 2015 05:28
Ne, sexuje se dokud je chuť a je s kým :-) : Myška
Někdo nesexuje už ve čtyřiceti, někomu sex nic moc neříkal nikdy. To bys chtěla těmto lidem platit důchod celý život? smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
květen 28, 2015 05:55
... : ZdenaG
Tak mně připadá, že kdyby byl Jarda Bůh, přiznal by právo na sex jen ženám mladým a navíc krásným, zatímco muži by si mohli sexovat bez omezení. Diškriminácija!!!
květen 28, 2015 06:19
... : Sandra.
Já Jardu celkem chápu, je to problém těhle pozdních vztahů. Vím, že když moje příbuzné po rozvodu hledala na seznamce partnera, chodila ze schůzek zklamaná, protože jí přišlo, že se jí ozývají samí staří dědci s pleší, pivním pupkem a počínajícími zdravotními neduhy a že si nedovede představit, že by s někým takovým něco měla. Její ex byl sice také dědek, co měl plešku, pivní pupek a počínající neduhy, jenže to bylo jiné, protože to byl "její dědek" a když s ním v mládí začínala, tak to byl hotový princ na bílém koni....
Jardo, pokud tu ženskou nechceš do postele a umíš už si představit život bez sexu, co takhle místo v rubrice seznámení hledat v rubrice přátelství? Nebo pokud si zadáváš inzerát, tak hledat kamarádku, která by s tebou chodila na výlety, jezdila na kole, chodila na ryby, či vím já, co tě baví- vždyť to je přeci to, co hledáš, někoho, kdo s tebou bude trávit čas, ale nebude se na tebe vilně vrhat, ne?
květen 28, 2015 06:52
Sandra. : mamča
Tvoje rady jsou sice dobré, ale Jarda nehledá kamarádku. On hledá mladé děvče do postele, a ony se mu tak nějak nehrnou. smilies/grin.gif
Už to, že svoje vrstevnice nazývá "babičkami", je dopředu staví do asexuální pozice. Jarda totiž nejspíš nemá doma zrcadlo, aby se kouknul, že on už je ve svém věku taky "dědeček".
Chápu, že šedesátnice v něm nevyvolávají sexuální touhy, ale on musí pochopit, že ty mladé holky, které by v něm ty touhy vyvolávaly, zase nestojí o něj.
Na to není rada. Jedině placený sex s profesionálkou, aby si ještě užil sexu dokud může, a "klub důchodců" na to generační souznění.
květen 28, 2015 07:12
... : Sandra.
mamčo, to jsme asi četly každá něco jiného. Nadpisy dělá Daniela a v tomto případě je to zavádějící. Jarda píše : "No nic, s věkem nic nenadělám, je třeba si to přiznat, navíc, starší žena bude mít jistě i víc času pro společné zážitky, courání, cestování, sem tam film nebo na pivo, nebo se známými třeba u grilu….. Tak jsem to zkusil s pár téměř vrstevnicemi kolem 60let"
a dále pak píše, že " i já se občas zahlédnu v zrcadle a chtě-nechtě si musím přiznat, že „už to rozhodně není to, co bývalo“." takže zrcadlo doma asi má a toho, že je dědeček, si je vědom.
Já to teda pochopila tak, že hledá někoho na courání, cestování a na kino, ale zároveň si neumí představit, že by se svými vrstevnicemi sexoval. Tak ať nehledá vztah, ale kamarádku...a má to vyřešeno.
květen 28, 2015 07:26
Díky za pár názorů : Jarda C.
Pro ZdenuG: Pokud mám povědomost (ale ne jistotu, jsem ateista), tak Bůh, ústy Církve Svaté, nepřipouští jiný sex, než za účelem plození dětí, což již ve stáří je nepředstavitelné. Ale protože nejsem Bůh, tak nikomu nic nenařizuji ani nezakazuji. Každý to máme jinak. Pro mě byl vždy důležitý i estetický prožitek a ten už nějak čekat nemohu, úplně stejně, jako chápu, že jej nelze čekat ani od 65 letého starce. Než trápit sebe nebo partnerku, to raději nic.
Pro Sandru: Celkem výstižně jste to popsala. Ano, je to tak. Ale právě nedávno jsem s tím "vrháním se" měl trapný zážitek právě s celkem příjemnou 62leto ženou. Při prvé schůzce znechuceně vykládala o mailech i setkáních, vždy s okamžitými nabídkami sexu od dědků. Byla nadšená, že já o "tom" vůbec nemluvím. Povídali jsme si o všem možném, myslím, že jsme si i rozuměli. Jenže pak, o samotě v soukromí, se vrhla dřív, než jsem si stačil zout boty. Ale já jsem o "to" s ní v žádném případě nestál, zdrhl jsem a bylo po známosti. Tak to je zkušenost zcela nedávná; a nebyla jediná.
květen 28, 2015 07:30
Mamčo : Roman X.
. Jarda totiž nejspíš nemá doma zrcadlo, aby se kouknul, že on už je ve svém věku taky "dědeček".

Jarda píše
A naopak - i já se občas zahlédnu v zrcadle a chtě-nechtě si musím přiznat, že „už to rozhodně není to, co bývalo“.

Jarda popisuje jiný problém - hledá buď mladou, o kterou by stál - ale ta nestojí o něj, což chápe, nebo starší, se kterou by nechtěl sexovat, protože je babička. A diví se, že ony to ještě chtějí.
Ale vzhledem k tomu, že chlapi většinou mají daleko větší potřebu než ženský, myslím, že ten druhý problém nebude tak nepřekonatelný.
květen 28, 2015 07:31
Jardo, : katka *
není přece problém to paní říct, že už prostě nesexuješ. Pohladit, poplácat, obejmout, políbit... to jo, ale víc ať nečeká...
no a ona čekat nebude, vrhat se taky nebude...
Ale možná je pro tebe problém říct nahlas, že jsi impotentní... smilies/wink.gif
květen 28, 2015 08:05
Katko*, : Nona
Jarda nemá problém říct nahlas, že je impotentní..... Jarda má problém, že se mu ženy kolem 60 fyzicky nelíbí, že by chtěl trošku mladší "maso". No, já myslím, že je to individuální, znám 60-leté ženy, které jsou velmi zachovalé.
Navrhuji, aby nám sem Jarda hodil foto, abychom ho mohli posoudit? Co vy na to?
květen 28, 2015 09:00
Jardo : mia I
máš krásné starosti, co by za ně někteří dali. smilies/grin.gif

Mladé děvče je mladé děvče, ale podívej jak dopadl třeba pan Kaplický. smilies/wink.gif Profi společnice Tě udolá ancvaj , finančně i zdravotně.

Přece jen v přítmí se nějaký ten ženský, i mužský faldík ztratí. Případně nasaď trojrozměrné brýle. smilies/grin.gif Omlouvám se za vtip, ale nedalo mi to.
květen 28, 2015 09:13
hehe : Kamila
každý si z článku vypíchne, co se mu hodí, žejo?
Jarda tedy impotentní zřejmě není, jen ho jaksi nevzrušují ženy jeho věku. A je si velmi dobře vědom, že to je dost patová situace...
Radu nemám, snad jedině hledat a hledat. A určitě hodně záleží na tom, jak moc je on sám dědečkovatý, to je v tomhle věku hodně různé smilies/wink.gif
květen 28, 2015 09:23
... : deeres
Docela sranda, aby sis Jardo nenaběhl! Mám švagra, teď mu je víc jak sedmdesát a je to jura, nejen, že vypadá dobře, ale k sexu má i zdravý vztah. Sestra, jeho manželka byla o osm let mladší, ale před několika lety zemřela. A začala přehlídka podstatně mladších švárových přítelkyň, než byla moje ona. A jakmile byl nějaký problém, tak vykmitaly. Naposledy to byla Milena, hned mně volal, že má novou přítelkyni, že jí není ani padesát a kdy přijdu na návštěvu, aby nás seznámil. To už jsem nějak nestačila, po několika měsících známosti si švára zlomil pravou ruku. A Milena nutně musela jet na oslavu Nového roku 2015 na hory a trochu si zalyžovat a už se neobjevila. Co se ale objevilo bylo, že mu zmizely nějaké peníze a pár šmuků po manželce.
květen 28, 2015 09:25
Kamilo : mia I
já to vůbec jako patovou situaci nevidím. Stačí do do inzerátu finančně zajištěný v dobré kondici hledá ženu do 55 let.
květen 28, 2015 09:29
Je to pochopitelně legrace, : mamča
ale u 60ti letých babiček je sex "přímo proti přírodě", zatímco u 65ti letého mladíka je sex (ovšem s výrazně mladšími partnerkami) přirozenou potřebou. smilies/cheesy.gif
Jestlipak Tě Jardo napadlo, že ty sexuálně loudící "babičky" se na Tebe vrhají, protože jsou z těch různých Seznamek přesvědčeny, že je takové chování žádané, že to dokazuje jejich mladickou svěžest a chuť do života.
Třeba je ten sex už fakt nebaví, zvlášť ne s těmi nadrženými "dědky". Ale co by neudělaly pro to, aby nebyly pořád samy a měly s kým jít do divadla, na koncert, na procházku...
Některé ženy nedokážou žít samy, chtějí žít "pro někoho" a tak se vrhají do podobných seznamkových dobrodružství a jsou pro to ochotny nastavit i vlastní kůži. smilies/wink.gif
květen 28, 2015 09:53
Ano, nadpisy dávám já, takže "mea culpa, mea maxima culpa" :-))) : d@niela
A naprosto Jardu chápu, že s vrstevnicí ne a mladší zase nejni... :-)
Takže ani já jsem radu neměla a vrhla to na vás.

Tak jen pro odlehčení inzerátek z trochu jinýho soudku:

INZERÁT:
Je mi 33 let, hledám ženu k vážnému seznámení.
Profese: 11 let poslanec ČR
Vlastnosti: usilovnost, ochota těžce pracovat, spravedlnost, čestnost, neúplatnost, pravdomluvnost, boj za práva chudých.

ODPOVĚĎ NA INZERÁT:
Je mi 30 let a ráda bych Vás poznala.
Profese: prostitutka už 15 let.
Vlastnosti: panna, věrná, oddaná, skromná, nezkušená, rodinně založená.


květen 28, 2015 10:22
Jarda : -doktor-
Nevím co všichni řešíte.Jarda neví co chce nedá pokoj dokut to nedostane.Kdyby opravdu se rozhlédl kolem sebe,pozná ,že koček po šedesátce co vypadaj na padesát či čtyřicet je stále víc a víc.Jardo....prodej auťák,vyprázdni štrůzok a zadej si mladou co pro prachy ti udělá pomyšlení.Bude to trvat dokut budou prašule,ale splní se ti sen....Nazdar
květen 28, 2015 11:45
Jo, doktore, : Myška
asi tak.
květen 28, 2015 13:40
Tak fajn. Ona to je skutečně spíš legrace. Tedy zvenčí. : Jarda C.
Tak už jen pro úplnost. Impotentní ještě nejsem (i když to už není, co bylo zamlada), ale po shlédnutí obnažené babičky bych zřejmě impotentní byl.
Vím, že za peníze se dá koupit i mladší tělo, ale k tomu jsem se doposud nikdy nepotřeboval dopracovávat a už to tak zůstane. Ne, že bych na to neměl, ale ta trapnost, co si asi při tom může dvacítka - třicítka myslet... A navíc!!! Nechci svazačku občas do postele, naopak, chci bezva kamarádku pro úplně každý den, v dobrém i zlém, jen již bez těch "situací", které patří k mládí. Však taky vůbec není vyloučeno, že třeba časem, po nějakých společných bezva zážitcích, by i k "tomu" mohlo dojít. Co já vím? Ale co když ne? Jenže tohle "snad, možná" přesšedesátnice neakceptují. Chtějí hned, nebo aspoň hned vědět, nebo nazdar, impotente! Jejich sebevědomí jim vůbec nedovolí uvažovat o tom, proč se mi do "toho" nechce. A mně zase vrozená slušnost a úcta k ženě jako takové, nedovolí, jim to sdělit na rovinu.
Ale to je v pořádku. Jen jsem nevěřil tomu, že i babky (téměř prababičky) mají ještě tyhle touhy. Mně to připadalo spíš úchylné a proti zákonům přírody, stejně,jako já sebe nepovažuji ze gerontofila (téměř nekrofila) a ani za horolezce, který si libuje v lezení po zříceninách.
Vaše ohlasy mě přesvědčily, že "závada je na mém přijímači". Přijímač tedy rozhodně měnit už na těch pár zbývajících let nehodlám, tak se nejspíš odeberu stydět někam do houští.
Díky vám všem a mějte jen samé skvělé dny. J.
květen 28, 2015 13:47
ale já to takhle nemyslela, : katka *
omlouvám se, že jsem to napsala špatně. Já to myslela tak, že jim to prostě řekne - že nemůže. I když může...
Je mi hodně líto vašeho přístupu Jardo, že stará ženská přece nemá co mít chuť na sex ale starej chlap ten joo... (mimochodem je mi 44). Velmi ženy tímto urážíte, za tyhle řádky byste se měl stydět (a podívat do zrcadla)
Jinak se mi zdá, že lovíte ve špatných vodách, sebevědomé 65nice, chtějí hned nebo nic, sebevědomí jim nedovolí... Znám spoustu osamělých žen kolem šedesátky, které jsou hodné, vstřícné... ale nikde nenahánějí chlapy...

květen 28, 2015 13:57
Jardo C. : mamča
Neházej zbraň do obilí a přidej se třeba k nějaké partě ochotníků. Mezi těmi bývá vždycky legrace, a třeba se mezi nimi najde i nějaká "šikovná babička", se kterou bude radost pobýt. Hledat životní družku na Seznamce, je ta úplně poslední možnost a opravdové zoufalství. A koho jiného, než zoufalky, tam můžeš potkat ?
Nestyď se v houští a vyjdi mezi lidi s kterými se budeš smát a kteří Tě budou nabíjet energií. Pak člověk zapomene stárnout.
květen 28, 2015 14:03
Ano, Katko, jistě máte ve všem pravdu, : Jarda C.
a omlouvám se všem sexulačným prababičkám. A máte pravdu i v tom, že bych se měl stydět. Vždyť píšu, že se odeberu stydět někam do houští
květen 28, 2015 14:05
a jéje uraženej maskulin : šídlo
takže to, že Jaroušek se o svých vrstevnicích opovržlivě vyjadřuje jako o prababkách, zříceninách, to je v pořádku, protože co maj bejt v tomhle věku úchylný, že. Ale pokud někdo zhanobí jeho, to je zle. On přece není žádnej impotent, že jo. Reakce na dobře míněné rady - žádná (asi to nebylo co chtěl slyšet?). Jo Jaroušku, klidně zalez do houští, jen nevím, jestli se tam se vejdeš, když ses tak nafouk. Něčím mi připomínáš spoetovní postavu, ani nevím proč.
Jen tak mimochodem: schválně jsem nahlédla do seznamky, do rubriky přátelství. Ona hledá jeho - několik stránek. On hledá ji - NULA. Tak ono to s tou sexu chtivostí asi nebude tak zlé.
květen 28, 2015 15:15
Tak co bys vlastně dědečku Jardo chtěl? : Myška
Pečovatelku, která by tě bavila, aby ses necítil sám, nejspíš, že jo...

květen 28, 2015 16:13
Tady jeden : babi
mladší než Jarda,na té mladé naposledy vydechl.Modrá tableta není pro každého.Napadá mě jedině, sex si zaplatit,protože o nějakém souznění duší se vůbec nezmiňujete.A nebo se Jardo vraťte do pubertální samoobsluhy.Vždyť kůň je jen jednou hříbětem,ale člověk je dvakrát dítětem.
květen 28, 2015 17:31
Jéžišmarjá, chlape, : Krakonoš
ty by sis měl asi napřed zajít na voční, nebo co. Já znám takovejch krásnejch šedesátnic, který se mi líběj, a to je mi šestaštyrycet. A to ještě píšeš, že sám nemáš ideální postavu.
No a když teda ani lepší brejle nepomůžou, tak máš už jen tři možnosti:
- zapracovat na tučnosti svýho konta, pak budou i mladice (pokud ti jde jen vo sex, pak můžeš nad mírně pokřiveným charakterem mávnou končetinou smilies/wink.gif)
- věnovat se čistě autoerotickejm aktivitám a najít si jen nějakou kamarádku, zcela nesexuální
- říct si, že sex je ve tvym věku prostě proti přírodě a vykašlat se na něj kompletně. A najít si vopět tu kamarádku, frigidní nejlíp. Nebo pejska.
Asi tak. smilies/wink.gif
květen 28, 2015 18:20
Už vím, co jsem chtěl vědět. Sex je i pro 62 leto prababku nezbytnou součástí života. : Jarda C.
Posměšné komentáře (viz např. Krakonoš), to už k těmhle vztahovým a postelovým věcem patří a člověk s nimi musí počítat vždy, když "předhodí svou kůži na trh". Pěkný den všem.
květen 29, 2015 05:59
vždyť tak by to mělo být? : Nona
.... aby sex byl nezbytnou součástí života pro 62-letou prababku!!! Stejně tak, jako pro pradědka, ne?
Osobně na tom nevidím nic pobuřujícího.....
květen 29, 2015 06:35
Jardo : mia I
nedávno byl článek o vraždě 65leté prostitutky. Zabil ji 23letý kluk. Všichni svědci - její zákazníci (které policie dohledala) byli velmi zaskočeni, když se dozvěděli, že té paní bylo 65 let. Vypadala prý na 45 a svoje služby poskytovala k plné spokojenosti mužů o generaci mladších. (ten co ji zabil byl deviant).

Jistě by se , stejně jako mnoho jiných, cítila dotčená být označena za prababku. V padesáti, šedesáti už může žena užívat sex bez obav z otěhotnění. Vždyť je to lidské, proč se nad tím tak pozastavuješ? Ta šedesátiletá naopak ocení kvalitu nad kvantitou což může být vzhledem k tomu, kolik už Ti je, výhoda. Ale nechceš, nech bejt. smilies/wink.gif Pozn. Pro představu, mně bude 55. Kdybych čistě teoreticky byla sama, už bych asi nehledala. Starší chlapi jsou mnohdy jako Ty. Prsí se počtem bývalých partnerek, šijou do žen pro každý faldík, jsou příliš akurátní, morousovatí.
květen 29, 2015 07:34
Ještě bych dodala, : Pernella_
že vím o ženách, které sex nezajímá ani v mnohem mladším věku.
Takže jistě je dost šedesátnic, které o sex nestojí.
květen 29, 2015 08:45
posměšných komentářů : šídlo
se dočká ten, kdo se chová jako hulvát. Přišel jsi sem, kde je většina diskutujících nad 40, oznámils ženské části, že je/vbrzku bude "zřícenina a prabába" a pokud má zájem o sex, je úchylná -"Vždyť je to přímo proti přírodě!". Mužskou část jsi označil za "gerontofily (téměř nekrofily)". A pak ses nás zeptal, co si o tom myslíme - a cos čekal, ty bláhový? Reakce "ach ty necudy, proboha to není možné, sodoma gomora, to já bych nikdy.."?
A ještě upřesnění - drtivá většina žen má sex jako součást vztahu, lásky k partnerovi - netouží "mít sex" ale "milovat se".
květen 29, 2015 09:05
Jarda C. - květen 29, 2015 05:59 : mamča
Jakou kůži na trh ? Vždyť jsi nám ani neukázal svojí fotku v plavkách (vyprsený a zabřišený) abychom mohli/y posoudit, jakou fyzickou kvalitu nabízíš ?
Třeba by se poté strhla o Tebe rvačka zdejších "podšedesátnic".
A nebo taky virtuální hurónský smích. smilies/grin.gif
květen 29, 2015 10:04
Jaroušku rozmilej, : Krakonoš
já se ti ale vůbec neposmívám. Já ti jen píšu, jak to je. Zkus si z toho něco vzít, ješito ješitnej. smilies/wink.gif

Začínám mít podezření, že tvoje sexuální frustrace je zapříčiněná především tvojí povahou, sorry.
květen 29, 2015 10:05
Skutečně už naposledy, jen pro Krakonoše. Jinak - co jsem chtěl vědět, to už vím. : Jarda C.
No nevim, Krakonoši, jestli to, že se děsím babských stařeckých vrásek a špeků, je sexuální frustrace. Jestli jo, tak jo, tak jsem holt sexuální frustrát. S tím už na stará kolena nic nenadělám, ani bych vlastně nechtěl. To si radši nechám vzpomínky na těch několik desítek téměř dokonalých těl a nebudu si je na stará kolena zošklivovat.
Nechápu, co je na tom nepochopitelné. Když nemůžu mít dnešní čerstvé voňavé, křupavé rohlíky, tak raději, než včerejší gumové, budu žrát třeba rejži. O ničem jiném nepíšu. Byl to jen jen dotaz, zda je šoustání s prababičkou normální. Dozvěděl jsem se, že ano, že každého normálního chapa vrásčité a povislé prababičky silně vzrušují, a že nenormální a impotentní jsem já.... Díky. Víc vědět nepotřebuji. J.
květen 29, 2015 12:16
Není zač. : Krakonoš
A hodně štěstí s rejží! smilies/grin.gif

květen 29, 2015 12:38
... : mia I
no na křupavé rohlíky i gumové jsou třeba PEVNÉ zuby smilies/grin.gif smilies/grin.gif a kdo je holt nemá, žužlá rejži
květen 29, 2015 13:13
Jardo, : Iris
věříš, že i nám, dámám nad padesát, se líbí mladší nebo úplně mladí pánové? Příjemní, svěží, voňaví, vtipní, plní energie.....Brad Pitt, Benoît Magimel,Russell Crowe... třeba nebo tak..znám jich stovky, co bych je brala, jejda, kdybych si měla ukázat na jednoho, tak nevím kterého dřív smilies/wink.gif

Myslíš, že to je jen výsada chlapů ocenit pěkné a přitažlivé na tomhle světě? Že my, ženy, máme nějakou vadu čití na rozdíl od vás znalců? Jenže rozdíl mezi námi stárnoucími ženami a mnohými muži nad padesát je v tom, že máme soudnost a do toho mládí se nemontujeme.Nejde nám o klácení v první řadě, takže s patřičnou mírou sebekritiky, když už lovíme,lovíme ve vhodnějších vodách a nacházíme protějšky sice ne na první pohled k nakousnutí, ale třeba inteligentní, vtipné, praktické, velkorysé a tak všelijak podobně do života po boku příjemné.A řeknu Ti, že je moc fajn, když s takovým chlapíkem nemusíme hrát jeden před druhým divadélko - jako že báječně vidím na ty prťavé nápisy i bez brejlí, že v pohodě a bez zadýchání vyběhnu schody do čtvrtého patra, že unesu náklad jako pro velblouda, že mám neutuchající úžasnou energii a chuť na sex...a já nevím co ještě. Je příjemné si říct s vrstevníkem pravdu a zasmát se tomu, že jsem schopna usnout na besedě nebo v kině,že zapomínám furt a na všechno...co mám vyprávět, snad to také znáš, ne?

A věřím, že je možné potkat stejně starého či o fous staršího jedince, který nám není odporný na pohled.Zatímco jiní - to uznávám , nám příjemní být nemusí.Nehledej baby na seznamkách a holt čekej na osudové setkání s tou, která ti sedne na první pohled i s vráskami kolem očí a faldíky tuhle a tamhle.
Mimochodem - co třeba Chantal Poullain (můj ročník) - na tu bys nesáhl ani násadou od lopaty? smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
květen 29, 2015 16:20
Jaroušku, : Sidon
zkus se držet toho, že - pravý gurmán a estét pohrdá libidem.
smilies/grin.gif
květen 29, 2015 17:36
Sidone, : Iris
ani nemusí, ale stačí z toho nedělat smysl žití a jediné kriterium kvality života ve vztazích smilies/wink.gif
květen 29, 2015 17:42
Jo, Iris, : Sidon
jenže u některých lidí je to těžké, jim ta "chemie" tak zamotá šišku, že pak uvažují "trošičku" jinak. Já znám jednoho staršího chlapa (asi 69) a ten si (sám na sobě !!!), provádí facelift a sám si transplantuje vlasy proto, aby vypadal stále "mladý" a měl šanci utrhnout ještě nějakou mladou broskvičku. Holt, každej jsme ňákej ! Mě pak ale zase napadá to Einsteinovo konstatování o vesmíru a lidské hlouposti.
smilies/wink.gif
květen 29, 2015 19:37
Sidone, : Iris
právě, že se vlastně jedná o chemii - myslím, že příroda to s tou chemií tak nějak sama chytře upravila v tom smyslu, že v tom vyšším věku už nás nějaké šílené potřeby zcela fyziologiky netrápí.Čímž nechci říct, že by lidé měli se vším seknout. Ale když to není, tak nezešílíme. Jestli takhle ten chlapík funguje, pak se mi zdá, že malinko přírodě do té chemie zasahuje chemií umělou. Anebo má tak šílenou paniku ze stárnutí, že by nějakou vhodnou chemii používat naopak měl smilies/smiley.gif
květen 29, 2015 21:00
pochopila jsem Jardovo dopis trochu jinak : bb.
Tak jsem se stal návštěvníkem internetové seznamky. Celkem pochopitelně o důchodce nemají zájem ženy do 55let věku, povětšinou pracující, pro něž je věk muže přes 60 let nepřekonatelný. No nic, s věkem nic nenadělám, je třeba si to přiznat, navíc, starší žena bude mít jistě i víc času pro společné zážitky, courání, cestování, sem tam film nebo na pivo, nebo se známými třeba u grilu….. Tak jsem to zkusil s pár téměř vrstevnicemi kolem 60let a právě tam jsem narazil na ten problém, s kterým si nevím rady:

..a to tak, ze nejde hlavně o mladší, že stoji o ženu svého věku, se kterou by sdílel radosti života,jen ne primarne sex, nevylučuje to, prostě se uvidí jak se to vyvine. A taky že si uvědomuje si, že mladší nestojí o něj. Ty prababičky beru jako nadsázku.
květen 30, 2015 09:26
Pohled z druhé strany : lefulka
- blížím se k šedesátce, ale představa sexu s chlapem blížím se sedmdesátce by mne taky vyděsila. V duchu bych si představovala nejen povislé svalstvo, ale i to budoucí pečování, Alzheimera a podobné radosti.
květen 30, 2015 12:49
.. : kolemjdoucí
To přide takhle Khon za Roubíčkem a že se bude ženit. A koho si budou brát? Ptá se Roubíček. No Rebeku, já ji strašně miluju. No, nevím, nevím, ještě si to rozmyslej, Khon. Jim je padesát, Rebece je dvacet. Ono by to možná ještě chvíli šlo, ale za deset let jim bude šedesát, Rebece třicet, no to by možná ještě taky šlo. Ale za dvacet let jim bude sedmdesát, Rebece čtyřicet, třeba by to taky ještě šlo, ale představěj si to Khon, za třicet let. Jim bude teprve osmdesát a doma budou mít starou bábu!
květen 30, 2015 19:38
no, přijde mi docela drzý, : Petronila
když pradědeček s despektem komentuje prababičky smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

Proč by ty ženský měly proboha žít s někým, kdo rovnou deklaruje, že se mu hnusej?

Myslím, že v tomhle věku jsou už rády, že mají pokoj, a pokud by se rozhodly s někým sdílet život, tak by jim to muselo za to sakra stát.

Proč by u všech všudy měly sdílet život s nějakým dědkem, co se štítí se jich dotknout, a připravovat se kvůli němu o soukromí?

Možná jsou starý a ne už tak krásný, ale asi nebudou blbý

smilies/grin.gif
květen 30, 2015 22:07
Sidone, : Jarda C.
Též by se nechalo použít úsloví, odeslechnuté od jednoho kamaráda: Sex je zábava chudých smilies/smiley.gif
Ostatní pohrdavé a odsuzující komentáře mě nijak nerozčilují, jistěže jsem jich i pár čekal. Jen bych podotknul, že to, že neshledávám potřebu, provádět "to" s prababičkami, neznamená, že by se mi hnusily. Ale divím se potřebám prababiček, provádět "to" s pradědečkem. "Votom" to je! A myslím, že jsem to napsal docela jasně již na začátku.
bb: Díky, ano, četla jste správně.
květen 31, 2015 05:29
Jardo : mia I
já nevím, proč se tak divíš. Dotyčné mají chuť na sex stejně jako Ty. Mají snad být dětinské jako Ty a chtít pouze mladé, svalnaté kluky s neutuchající erekcí, která zákonitě už Vám důchodcům chybí? Právě protože mají soudnost, hledají vrstevníka , protože normální člověk ví, že v tomto věku už nejde tak o výkony jako o vzájemnou blízkost, intimitu.

Mně přijde daleko lepší vidět sourodý pár než důchodce s mladicí. Beru, že tomu starému se mladá žena s pevnou postavou líbí. Beru, že mladá holka, která třeba neměla tátu nebo s ním měla problematický vztah ocení obrazně řečeno ochranná křídla staršího zkušeného muže. Pokud to vše je navíc okořeněné tím, že onen muž je bohatý, nedivím se, že to pár let klape. Ale co pak? Ta mladá, pokud má fyziologickou potřebu sexu danou jejím věkem začne pociťovat potřebu silného , pružného chlapa v posteli. A tu potřebu už ten stařík neuspokojí kdyby se rozkrájel. Zatímco s vrstevnicí by si mohl užít hezké intimní chvíle. Jen by musel potlačit svoji ješitnost, což je bohužel pro řadu mužů nepřekonatelný problém.
květen 31, 2015 07:30
Mio I, Já o koze a vy a některé ženy zde pořád a pořád dokola JEN o voze! : Jarda C.
Netušil jsem, že je tak strašně těžké, orientovat se v celkem jasném textu. Jistě, titulek článku, který ovšem není můj, nýbrž byl dán redakcí, trochu mate, ale ono to bude spíš o neochotě rozumět, než o neschopnosti rozumět.
květen 31, 2015 08:49
... : mia I
ale já Ti rozumím. Tak si dej jasný inzerát kde jemně naznačíš, že sex opravdu nebude smilies/wink.gif
květen 31, 2015 08:59
... : mia I
určitě se najdou i ženy, kterým už sex nic neříká a budeš mít šanci.
květen 31, 2015 09:00
Jardo, : Sidon
copak sis nevšimnul, že se tento web jmenuje Kudlanka ?! A hned v záhlaví má takové malé nabodeníčko, jak by se s některými chlapy mělo nakládat, tak se nediv.

smilies/cheesy.gif
květen 31, 2015 09:07
... : Mif
Jardo,možná o "to" ty ženy také nějak extra nestojí .. Možná Ti jen chtěly dokázat a předvést, ze za to i v tomto věku ještě stoji a možná předpokládaly, ze pokud rovnou neprojeví svůj apetit, ztratíš o ne zájem. Zdá se mi to jako chyba v komunikaci no :-)
květen 31, 2015 09:09
Sidone : mia I
kdo s tím bodáním začal? na hrubý pytel hrubá záplata. Když někdo začne s tím, že šedesátnice jsou povislé a vrásčité prababky, tak si holt ostatní neberou servítky. Ano , samozřejmě v přírodě už to tak je zařízeno, že od narození vlastně stárneme. A po padesátce už docela citelně. My ženy máme tu nevýhodu, že je na nás stárnutí více vidět než na chlapech. Ale to přece vůbec neznamená, že člověk rezignuje na nějaké sexuální aktivity jen proto, že už jeho tělo není to co dřív. Někdo ano, někdo ne. Proč je normální, že muž má chuť na sex s mladou ženou zatímco údiv vzbuzuje chuť na sex u stejně staré ženy???

Jak by se Jarda nebo kterýkoliv jiný muž cítil, kdyby přece jen ulovil nějakou tu mladici a ve chvíli kdy by po ní chtěl sex by ho ona odstrčila se slovy - co blázní v tomhle věku sex s jeho povislým tělem??
květen 31, 2015 09:21
Jardo, : Iris
přečetla jsem si, co napsala bb a dala jí za pravdu - asi je to vážně nedorozumění - nevidíme si do očí a psané slovo je někdy bez vysvětlení zrádné, zvláště když se člověk hned v úvodu naštve a pak už čte a vidí jen to, co chce vidět.

Tak jo, jestli to je takhle, mám pro Tebe zprávu - pro mnoho z nás, starších žen, není sex to nejdůležitější, co očekáváme od případného nového vztahu v zralém věku. Ani náhodou. Zřejmě jsi měl smůli na ty dámy nebo spíše je to tak, jak píše MIF kousek nahoře. Někdy se totiž na ty věci všude( ve sdělovacích prostředcích a v debatách apod.) klade takový důraz, že se ty ženské bojí přiznat pravdu, aby nevypadaly jako nepoužitelné do života.
A jestli se na Tebe vrhaly o závod, buď jsi děsně přitažlivý a máš neodolatelné kouzlo, nebo si spíš podle mne myslely, že to situace vyžaduje.Ano, chyba v komunikaci. Nejlepší je podle mne nelhat si a mluvit a jednat na rovinu.Tak se už nečerti smilies/smiley.gif smilies/wink.gif
květen 31, 2015 09:53
Iris : mia I
jenže mě tam trochu štve ten důraz na zdůrazňování ženských nedostatků šedesátnic. Jarda není sám. Někteří muži si v tomhle libují. Můj soused, pidimužík, prohlásil cca před 12 lety, že žena po přechodu je uschlá větev. I když se mi to přímo netýkalo, nemyslel to přímo na mne , přesto mi to přišlo hodně neomalené. Kdybych byla stejně neomalená jako on, tak jsem mu řekla, že jemu už se nejspíš taky postavil naposledy v minulém století a nelhala bych vzhledem k jeho věku. Ale přirozený stud mi bránil takovou vulgaritu pronést.

Spousta mužů na starší ženy hledí s despektem. A někdy i hlasitě nebo pohledem dávají najevo, že oni jsou ve stejném věku ještě frajeři a když ženu , tak jedině mladší. Takové týpky ignoruji a zaplaťpánbůh za ty zdravě uvažující kteří ví, že se stárnutím člověk prostě nic nenadělá. V zájmu spravedlnosti je třeba říci, že na ženské straně to mládí některé také dohánějí botoxem apod. a efekt je sporný.
květen 31, 2015 10:11
To víš, Jardo, : Krakonoš
když na potkání vykládáš, kolik desítek dokonalejch těl jsi šoust*l (používám tvoje výrazivo), pak se nediv, že maj babičky pocit, že jsi sexuálně velmi potřebnej a chtěj na tebe udělat dojem. Jsem si jistej, že žen po přechodu, který už nějaký sexování zrovna dvaktát nezajímá, je vobrovský množství. Takže - dělaš někde chybu, vysíláš špatný signály. Možná by fakt úplně stačilo, kdyby sis podal zcela jednoduchej inzerát, kde bys zdůraznil, že chceš přítelkyni pro cestování a trávení volnýho času, nikoli na sex. A budeš mít po problému. smilies/wink.gif
květen 31, 2015 11:23
Snad můj komentář nezapadne : Alena*
Dobrý den,

se zájmem jsem si přečetla dotaz pana Jardy a chci se podělit o osobní zkušenost. Můj přítel je o 26 let starší, mě je 46 let. Na začátku jsem měla problém s věkovým rozdílem, tělesnou schránkou i když nejsem žádná miss, zdravotní potíže atd. Ale řídila jsem se srdcem a intuicí a šla do vztahu. A máme spolu velkou lásku, jak říká můj přítel. Díky tomu máme možnost prožívat úžasný vztah i přes všechny potíže, ale ty se náctiletým také nevyhýbají.
Vážený pane Jardo, přeji Vám, aby jste tak jako jsme se mašli my, našel ženu, se kterou budete v sedmém nebi bez ohledu na věk, stav tělesné schránky atd. a užili si velkou lásku. Hodně štěstí smilies/smiley.gif
květen 31, 2015 11:33
Musím přiznat, : Míša 2
že po přečtení Jardova dopisu a několika následných komentářů, jsem propadla pocitu, že buď nerozumím psanému textu nebo jsem četla něco jiného než ostatní. Teprve až BB a posléze i Iris mě přesvědčily, že jsem snad četla dobře. Mně Jarda nepřipadá ani nadměrně ješitný ani nesoudný ani nijak jinak hodný despektu. Výraz "babičky" mi nezní odpudivě, beru ho prostě jako obecné věkové zařazení a myslím si, že Jarda nemá problém si přiznat, že i on je ve věku dědečkovském. Nikde jsem nečetla, že by se mu snad "babičky" hnusily, a to, že ho na první pohled fyzicky nepřitahují, mi nepřijde nijak odsouzeníhodné.
A pro Jardu: souhlasím s Iris, možná jsi jen na ty potencionální partnerky neměl štěstí, možná jste se vzájemně špatně pochopili, ale nezoufej, určitě se najde dost i mladších žen, které uvítají partnera na výlety, do divadla i na společný život, ale ne na sex.
květen 31, 2015 12:04
Mio, : Iris
no to máš bohužel také pravdu, naneštěstí je tohle zjednodušování rozšířené v celé společnosti.

Pak čteš na novinkách, že "tohle tělo je volné"....podívejte, jak úžasné tělo má ta a ta po dvou porodech, jak tahleta zpěvačka je neuvěřitelně pěkná i po šedesátce - a u všeho jsou titulky typu: "zastavila čas"..."neuvěříte, kolik je tomuhle tělu"..."jaký má recept na tohle tělo?.." a podobné krávoviny.Mladí mají pocit, že po už čtyřicítcem natož pak po padesátce se z ženské stává odporné smradlavé stvoření, nestvůra nehodná dotyku.A že zhubnout po porodu nebo zůstat štíhlá po padesáti je fantasmagorie.
Jaroslav konec konců něco podobného také popisuje. A přitom v reálu je vidět, jak se dnes ženské v tomhle věku, zejména když nemají starosti s dětmi a mají na sebe čas a energii do života, mohou neuvěřitelně dobře udržovat a dobře vypadat. Posloužila jsem jen Chantal, ale je jich spousta a nemusí to být héérečky.

Pokud jde o ten despekt Mio, zažívám tohle od svého šéfa už řadu let. A nejen já, stačí dokáže urážet všechny holky nad pětadvacet.. Je to sice vysokoškolák, ale jak jedná s ženami a zejména těmi staršími, to je neuvěřitelnél Na to musí ženská sebrat veškerou sílu a říkat si, že to ON má evidentně problém s druhým pohlavím.Tak ubližuje a pomáhá mu to asi....


květen 31, 2015 12:08
Míšo : mia I
nevím. Já jsem to pochopila asi takhle - Jarda sám přiznává, že kdyby o něho stály mladší, tak by chuť na sex měl. Čili by jim klidně nabídl své povislé tělo (to do něho nerýpu, on sám přiznává, že i jeho tělo už není co bývalo). Tedy by udělal to, co odsuzuje u šedesátnic, vrhnul se na ně i se svými tělesnými nedostatky.

Jenže ouha, mladší ženy ho nechtějí. Tak to tedy ohodnotil tak , že je tedy nebude obtěžovat a spokojí se staršími. Ty ho ovšem nesmí fyzicky atakovat. On je prostě jen svým způsobem využije, protože nechce být sám, není, jak sám přiznává na život o samotě zvyklý. Řešením je dát si inzerát na vztah založený pouze na kamarádství. Ale tím se zase vyloučí možnost , že se v síti zachytí nějaká ta mladší rybka s kterou by Jarda sex i rád měl.

smilies/wink.gif
květen 31, 2015 12:18
mio I: Právěže nenabídl, protože by mi bylo trapně. : Jarda C.
květen 28, 2015 07:30 "...Pro mě byl vždy důležitý i estetický prožitek a ten už nějak čekat nemohu, úplně stejně, jako chápu, že jej nelze čekat ani od 65 letého starce. Než trápit sebe nebo partnerku, to raději nic..."
Ale to se vám zjevně nehodí do vaší, dokola už omleté, škatulky, tak to jednoduše nevezmete na vědomí.


květen 31, 2015 16:37
Jardo, : Iris
žádný stařec.Já znám kolem sebe muže ve věku 65 let, kteří jsou opravdu ještě pohlední a plní života - myslím tím ty aktivity sportovní, kulturní, poznávací atd...Tak fakt jen musíš, jak píše Krakonoš, líp vysílat signály.Jinak o mé 65 leté sestře, která se zabouchla do 71 letého muže a oba prožívají už třetí rok velkou lásku se vším všudy, jsem již mnohokrát psala. Alena nade mnou také píše o něčem pěkném. Tak neztrácej naději a hledej mezi ženami, které nemají potřebu se stylizovat do role sexuálního vampa smilies/cheesy.gif Jen moc netlač na pilu.
květen 31, 2015 18:59
koukám, : mura1
že NČ furt čte Kudlanku smilies/grin.gif
červen 01, 2015 07:28
myslím, že Jarda C. nic špatného nenapsal : mila1
Jen na rovinu přiznal, že do postele by chtěl mladší partnerku, protože ženy nad 60 ho nevzrušují. P
Přiznám se, že když mi bylo 40 a byla jsem čerstvě po rozvodu a hledala partnera, tak jsem taky hledala mezi výrazně mladšími - kolem 30ti - protože čtyřicátníci mi přišli takoví ošuntělí, líní, nezajímaví.. smilies/wink.gif a já měla pocit, že mi nestačí - ve sportu, v posteli, celkově... Je na každém, koho k sobě chce a koho hledá a oceňuji upřímnost, se kterou sem Jarda šel.
červen 01, 2015 09:29
Jardo : kim
Příde ti normální, že 65 letý dědek je schopný skoku jen na mladé maso? Ty trpíš úchylkou, ne šedesátnice, které mají sex se stajně starým milencem. Představ si, že tady napíše důchodkyně, která není schopna mít sex s vrstevníkem a točí se po mladých. Tak to by ses možná pozvracel. Přitom jsi se právě takhle zachoval ty.
červen 01, 2015 09:37
každý má to svoje : šídlo
někomu jde o lásku, tomu pak nezáleží na nějakých vráskách, protože touží po blízkosti milované osoby. Pokud někdo má rád jen ten sex, tomu tam holt potom to estetično falíruje...
akorát nechápu, nač pak Jarda vůbec hledá ženskou? společné zážitky, courání, cestování, sem tam film nebo na pivo, nebo se známými třeba u grilu - na to přece stačej kamarádi?
červen 01, 2015 09:53
skok jen na mladé maso..? si musím ten dopis přečíst znovu :) : bb.
Bydlím sám, rozvedený jsem již dlouho, předlouho, a asi před dvěma roky jsme se rozešli s partnerkou, s kterou jsem strávil minulých 10 let.

...Jardovi je teď 65, v 63 se rozešel se ženou, se kterou žil od 53, tedy od doby, kdy vypadal ještě pravděpodobně ucházejícně, chlap ve středním věku, v tzv. nejlepších letech, pokud nestrávil předchozí desetiletí u bůčku a piva. S tou ženou se bezproblémů seznámil a tak nějak postupně zestárnul do 63 let. Pak se rozešli a:

Jenomže teď je to najednou úplně jiné, než naposledy před těmi asi 12ti lety. Je mi 65 let, pobírám důchod, občas mám nějakou práci na doma, nemám už tolik příležitostí, nedostanu se mezi lidi tak často jako dřív, a pel mládí odvál navždy.


Celkem pochopitelně o důchodce nemají zájem ženy do 55let věku, povětšinou pracující, pro něž je věk muže přes 60 let nepřekonatelný. No nic, s věkem nic nenadělám, je třeba si to přiznat, navíc, starší žena bude mít jistě i víc času pro společné zážitky, courání, cestování, sem tam film nebo na pivo, nebo se známými třeba u grilu…..


No asi vážně čtu jiný dopis :-)
červen 01, 2015 21:26
bb : kim
V dopise se píše, že by taky po sexu zatoužil, ale pro bůh (tři vykřičníky) ne s šedesatiletýma. Tak bb. s kým? Šídlo to napsal hezky, láska má jiné hodnoty.
červen 02, 2015 08:06
kim: KAŽDÝ by zatoužil, kdyby pěkná dvacítka až čtyřicítka svolila! : Jarda C.
Který chlap říká, že by nezatoužil, je buď frigidní, nebo lže! Ale od tužby je dost daleko k realizaci. Při troše sebekritiky by si NAPROSTO KAŽDÝ přesšedesátník musel v takové situaci připadat víc, než trapně (co si asi ta holčina zrovna myslí....?). A protože přesně tohle je to, co nechci, tak jsem to rovnou vyloučil (tři vykřičníky).
Pořád myslím, že jsem to napsal jasně, ale fajn, uznávám, tak tedy nenapsal. Paní bb je jedna z mála, která smysl pochopila. Proč mnoho jiných nepochopilo, to bude nejspíš vinou mé nedostatečně jasné formulace.
červen 02, 2015 09:43
Jardo : mia I
co jsi potřeboval vědět, víš.

1. spousta šedesátnic a šedesátníků bez ohledu na Tvůj názor sex potřebuje jako něco co k životu patří
2. estéti Tvého typu si zadají inzerát, kde jasně definují, že hledají jen a pouze kamarádský vztah nebo zůstanou singl
červen 02, 2015 10:05
kim : bb.
Ale vždyt on ty jiné hodnoty neodmítá, naopak. Nevím čím to je, ale já si to vykládám úplně opačně než vy, co tady diskutujete :-) Proto jsem zkopírovala co napsal, mně to přijde velice jasné, ale nepomohlo to.
ON CHCE NAVÁZAT VZTAH S ŽENOU VE SVÉM VĚKU, jen má trochu obavy z erotiky, rád by tomu nechal volný a pozvolný průběh, nic nevylučuje, ale není to to hlavní, o co mu jde v jeho věku po několika letech samoty. Co je na tom špatného?

Že chlap řekne, že se mu líbí a přitahují ho mladší ženy než 60-leté, i když je ve stejném věku, neznamená, že nechce mít hezký vztah s ženou svého věku.
Vždyt Jarda píše, že když jim to s partnerkou bude klapat a budou chtít, tak se budou milovat bez ohledu na věk. Jen prostě mu nesedí řešit tuhle stránku vztahu hned, sotva se s tou dámou ve věku babičky začnou poznávat. Ale nejen proto, že ona je starší a ne tak atraktivní, ale oni oba, vždyť on sám sebe vidí střízlivě vzhledem k mladším ženám.

Mně to přijde stejně přirozené jako to, že se Jarda ohlídne za pěknou mladší ženou, ale upravená příjemná 65letá paní je pro něj upravená příjemná stárnoucí paní, nevzbuzuje u něj erotické představy, touhy. Nevidím na tom vůbec nic špatného.
červen 02, 2015 20:09
bb : šídlo
ano, to cos napsala je v pořádku a kdyby Jarda napsal tohle, nevzbudil by takovéé emoce. Jenže on svůj text proložil afektovaným výkřikem "probůh (!!!) ne s 60ti letými Vždyť je to přímo proti přírodě!", Daniela to podpořila nešťastně zvoleným titulkem a pak to Jarda trucovitými komentáři hodnými přihlouplého puberťáka dorazil.
červen 03, 2015 18:24
Tak už se tím, šídlo, netrap :))) : Jarda
bb: Jo, přesně! Ještě jednou dík
červen 03, 2015 18:36
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]