O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MORMONI MEZI NÁMI? PDF Tisk E-mail
Pondělí, 25 květen 2015
 Milí přátelé, poradili jste dobře mnoha lidem, zkuste poradit i mě. Je mi 37, máme tři děti – 11, 7 a 4 roky. Nemáme se špatně, taková střední třída. Je to asi tři měsíce, co jsem se zeptala svého manžela, jestli mu nějak nemůžu pomoct. Viděla jsem, že nestojí za nic, ani s dětmi nějak zvláště nekomunikuje.. Normálně se ho raději na nic neptám, protože jeho odpovědi znám dopředu.

 

 

 

 

 

 

     Má se špatně, raději se nemám ptát, protože to je pracovní a tomu bych nerozuměla. A jen oznámil, že na něj nemám s ničím naléhat ani spěchat, protože se zrovna nachází ve složitém období. Dobře, tak jsme kolem něj chodili po špičkách, snažili se, abychom ho nenervovali ještě víc. A já, když  byl vstřícnější, tak jsem mu radila, jak komunikovat s lidmi, jak se vyrovnat s pracovními problémy... v těch chvílích jsme si byli nejbližší, jednoznačně potřeboval utěšit, a já jsem cítila, že jsem jediná, kdo to opravdu zvládne.

 

     Ale teď bohužel vím, co to všechno bylo – můj muž má dvě milenky a pochopitelně, je nás na něj moc, každá chce svůj čas, začaly mu „šlapat na krk“  a on v tom lítal.  A já, debil, v těch chvílích, kdy jsem se tak snažila a radila mu, kdy jsem se snažila udělat pro něj co nejpříjemnější domácí prostředí, jsem vlastně zachraňovala jeho milostné poměry... Kdykoli se poštěkal s některou milenkou, přišel za mnou. Na druhé straně – jakmile se dal psychicky dohromady, běžel za nimi. Přede mnou tomu říkal „pracovní problémy“.

 

     Už jsem podobnou situaci tady na Kudlance četla několikrát, ale že to samé potká nás, bych v životě nevěřila. Doopravdy, já bych za věrnost svého manžela snad dala ruku do ohně. A teď jsem v situaci, kdy mám tohle všechno řešit. Díky tomu, to přiznávám, že když jsem se to dozvěděla, tak nebyl při ruce, tak jsem nevybouchla, nepřizabila ho, neřvala hystericky na celý dům – ale jsem toho plná, a vůbec si nevím rady.  Jen díky tomu, že on vlastně přichází až tak kolem desáté a to jen někdy, tak zatím není šance, aby na mě něco poznal. (Ale mezi námi, já si myslím, že i kdyby si všiml mých červených očí, tak nic řešit nebude, asi by myslel, že je to alergie na kytky ze zahrádky.) Víte, má firmu, já tam všechny lidi znám, prostě práce jede, problémy se řešejí, my se vidíme i někdy i během dne – prostě všechno je tak krásně zaběhlé...  A teď tohle… No, dozvěděla jsem se to obyčejným dopisem. Papírovým. Je anonymní, ale velmi slušný, prostě někdo, kdo naši rodinu velice dobře zná, mi "nalil čistého vína".

 

     Je to psaný tak, že opravdu to není ze škodolibosti, určitě mi ten, kdo to psal, chtěl jen otevřít oči. Docela chápu, že to není podepsaný. Hodně jsem přemýšlela, kdo by to mohl být, mám pár lidí vytypovaných, ale nevím, asi bych to kdybych to psala já někomu, taky nepodepsala. Je tam pár fakt z poslední doby, který, když jsem si všechno dala dohromady, tak to bylo tak jednoznačný, že jen moula jako já to mohl tak dlouho dlabat.

 
     Nemyslím, že by to bylo tím, že by manžel doma neměl i sex, věřte mi, i v tomhle všechno doteď klapalo. Ale je pravda, že on je dost náruživej. Když jsme se seznámili, tak ho reklama předcházela. Spíš si myslím, že podle všeho, jak se to dozvídám, tak prostě má jednak větší potřebu, a pak je, jak jsem to tu už někde četla - mormon. On by klidně mohl mít několik fungujících domácností a všechno by klapalo. Teď jsem si uvědomila, když to píšu, že jeho asi nejvíc nervuje to, že to nemá oficiální, legalizovaný. A kdybych je pozvala, tak by asi byl nejraději.

 
      Kdybych se asi sbalila, tak nevim, asi by - ale víte že nevim opravdu co by na to řekl? Co jsem se dozvěděla a vydedukovala, tak ony o mě dobře vědí, ale nevědí jedna o druhé. Obě znám, to jsem už asi psala, ale nevěřím, že by o sobě věděly. Nejsou to žádné moje kamarádky, ale taky si nemyslím, že jsou to nějaký špatný ženský. Jedné je 28, je to inženýrka ze spolupracující firmy a druhá je zaměstnaná v podniku, kam často jezdí. Té je asi 32, prý je taky svobodná.

 
      Jedno jediný nechápu: proč si svobodné ženské pořizují ženáče, to si nemohly sehnat někoho svobodného, nebo rozvedeného? Nebo i mladšího, vždyť to už není problém. Nikdy bych se na ženatýho chlapa nepodívala jako na chlapa, tohle jsem vždycky odsuzovala.

 

      Teď jen nemám šajna, jak se mám chovat. Poradíte mi?

 

JITKA

 

 

Komentáře (44)add feed
Poradit neumím, : mamča
ale přestaň mu dělat "náhradní maminku" - viz
když byl vstřícnější, tak jsem mu radila, jak komunikovat s lidmi, jak se vyrovnat s pracovními problémy... v těch chvílích jsme si byli nejbližší, jednoznačně potřeboval utěšit, a já jsem cítila, že jsem jediná, kdo to opravdu zvládne.

Pokud přiznáš, že o milenkách víš, tak se mu uleví a bude si k Tobě chodit poplakat na rameno a stěžovat na ty dvě, když nebudou "fungovat" podle jeho představ.
Obě milenky jsou v kritickém věku, kdy jim odbíjejí biologické hodiny a svobodný zajištěný partner jim chybí, tak berou co je po ruce. Obě na něj nejspíš tlačí a chtějí, aby to rozseknul, na svojí rodinu nejlépe zapomněl a zahnízdil s nimi.

Co si tak najít pracovní adresu na každou z nich, a napsat jim každé slušný anonymní dopis, že není jediná a pán je zadaný nejen manželkou a dětmi ? smilies/wink.gif
(Když už se v tomhle příběhu používají anonymy typu "dobrý přítel") smilies/grin.gif
květen 26, 2015 07:34
Teď budu radit něco, co já osobně bych nezvládla, ale takhle z dálky mi to přijde jako dobré řešení, pokud o něj stojíš. : Myška
Jestli na to máš žaludek a dokážeš se přetvařovat, tak na něj buď milá, nedělej mu sice matku a vrbu, ale vytvářej domácí pohodu. Zároveň ho zkus víc zaměstnat doma - nepíšeš, kdo se stará o dům a zahradu, ale asi ty - tak zkus být víc nesamostatná, dělej že si neumíš poradit... Abys ho víc udržela doma. Tím by mohly milenky po čase ztratit trpělivost, zvlášť, když jim biologické hodiny už v podstatě tikají a budou chtít hnízdit, protože věk na to obě mají. Obě by mohly čím dál víc na něj tlačit, aby to rozsekl, samo v jejich prospěch. A chlap pod tlakem bude radši tam, kde na něj nikdo netlačí.
To všechno dělej v případě, že o něj stojíš. Jestli o něj nestojíš, jestli je ti ekl, že se stýká v podstatě zároveň s tebou i s nimi, tak se rozveď. Já bych udělala to druhé.
květen 26, 2015 07:46
Myško, : Nona
přiznám se, že na Jitčině místě bych manželovi nejradši namlátila a ne mu "vytvářela domácí pohodu". No, jsem znamení Býk a ten, když pohár přeteče, vidí rudě.... smilies/grin.gif
Já bych to zkusila osobním soubojem, tváří v tvář bych navštívila obě milenky, žádné anonymní schovávačky, ale tvrdě bych zabojovala. Řekla bych jim od plic, co si myslím a také bych je informovala, že jich je víc..... a kolem manžela bych žádné "tanečky" tedy nedělala..... :-
květen 26, 2015 07:51
jinak, : Nona
svobodné si velmi často a rády pořizují ženáče a pak tu pláčí v poradně, jak snížit alimenty na děti z předchozího manželství.... smilies/cry.gif
květen 26, 2015 07:53
Nono, vždyť píšu, že bych se tak nezachovala. Pro mě by to manželství skončilo. : Myška
Ale některý ženský aby nepřišly o chlapa udělají a spolknou cokoliv. Jen aby proboha nezůstaly samy! Toto, co jsem napsala, je způsob, jak by s ním Jitka mohla zůstat a odstínit milenky. Tedy časem a jen do té doby, než on by si našel jiné.
květen 26, 2015 07:58
Myška : mamča
Mně by se taky eklovalo, že si s jeho milenkami vyměňuji tělesné tekutiny. Nám se to mluví, když v tom nežijeme. Ale Jitka má tři děti – 11, 7 a 4 roky, nejspíš pár let strávila na mateřské, a teď by se měla o ty tři děti postarat sama, zajistit bydlení a veškerý servis ?
To je tak, když si chlap buduje kariéru, rodina mu vytváří příznivé klima, našlapují kolem něj jak v minovém poli a on se zatím ku.ví na všech frontách, kde mu dají.
A manželka se JEN stará o děti, o dům a pohodlí manžela.
Nevím, jaké má Jitka vzdělání, ale se třemi dětmi bude shánět dobrou práci těžko.
květen 26, 2015 08:06
Možností máš spoustu : Roman X.
Ale nejdřív si ujasni, co vlastně chceš. Jestli jseš mu schopná vše odpustit, nebo to nepřekousneš, nebo to budeš trpně snášet.
Kdybych byl já ženská, a v této situaci, tak bych mu oznámil-a, že jestli chce ještě rodinu, tak se bude muset smekat. Ukončí ihned oba poměry a bude muset předvést, jak mu na vás záleží.
Nemyslím, že nějaké anonymy milenkám nebo jejich návštěvy jsou dobrý nápad - možná ho vykopnou, ale v jeho očích ještě klesneš a stejně to není trvalé řešení.
A pokud to nevíš, zjisti si, jak bys na tom byla majetkově v případě rozvodu. Je možné, že ti patří půlka baráku, půlka firmy apod.
květen 26, 2015 08:10
řešení : kaamiilkooi
najmi si soukr. agenturu a nechej si ho vyfotit s oběma milenkami aby jsi měla případnou "pojistku" pro rozvod. Také si odkloň peníze,vyber z účtú,vše si schovej a potom na něj uhoď. Buď rozvod nebo se polepší. Nic mu neříkej o fotkách a dej tomu čas. Prachy mu nevracej,pověz že musíš počítat se zadními kolečky když je takový. Pokud se nepolepší vem si dobrého právníka,rozvodem přijde o dům/fotky a jdi přes mrtvoly. Clap když má 3 děti a zanedbává je tak si nic jiného nezaslouží. Oškubej ho a pak se uvidí jestli ty milenky o něj budou stát. Ještě bych jim napsala vždy jméno té druhé ať je veselo. On také nehledí na slušnost.Buď svině,zaslouží si to.Pokud budeš "hodná! můžeš skončit na ubytovně a on si zatím majetek odkloní. Věř mi!!!U nás v rodině byl stejný případ. Sestra má 3 děti a manžel majetek že se nám o tom jen sní. Bere alimenty na 3 děti 7000 a on je stále se svou jachtou a přítelkyněmi na moři.
květen 26, 2015 08:31
Pozval bych vobě milenky : Krakonoš
na kafe, nejlíp do veřejný kavárny, tam jim voznámil, že jim svýho mormona vodevzdávám a ať si vo něj zahrajou třeba šipky, a pak bych podal žalobu na rozvedení manželství. To celý po důkladný právní přípravě, samozřejmě.
Protože vo tohle manželství stejně nakonec přijdeš, je to šance, jak aspoň vodejít středem a s co největšíma "územníma ziskama".
květen 26, 2015 09:40
... : bb
Ale ale, co to slyším? smilies/smiley.gif rozvod? nono, co tak rychle. Tady přece všechno pěkně klape, ne, nikdo netrpí nedostatkem lásky nebo sexu, jen chudák mormon má občas vrásky, když milenky pláčou. Ale jinak, o co jde. Prostě miluje víc žen, pohoda, tak buďte přece trošku chápající a přející. Přece nerozbouráte rodinu jen proto, že pán miluje dvě až tři ženy, však je to normálka smilies/grin.gif
květen 26, 2015 11:29
Moje první cesta : babi
by vedla na bankovní účet/doufám společný/.Ten bych vyluxovala a další cesta k soudu,podat žádost o rozvod.Nečekejte na to,až to udělá manžel.Zajistěte si budoucnost pro sebe a děti.
Být třetí v pořadí,to si vůbec neumím představit.Vy mu ale asi chcete odpustit,možná kvůli dětem.Až bude mít další děti s milenkami,tak svého rozhodnutí budete litovat.
květen 26, 2015 11:30
do kytek s nim : nártoun
Ahoj, je mi teprve 30 ale taky bych se řádně právně zaopatřila i ty fotky...a pak udeřila. Chlap ať si je mormon nebo hormon, jednou má big zodpovědnost tak ať maká! Pokud bys mu to už neodpustila tak do toho. Pokud ano, připravila bych se na opakování z jeho strany, šmejda! Můj fotr taky zastává bigamii, tak at jde do kelu. Promin možná je to krutý ale mamka říká, že když to udělá jednou, udělá to i podruhé. Ať Ti to s detickama vyjde!
květen 26, 2015 11:56
babi : mamča
Průšvih je, že ty děti nejspíš tatínka milují. A vůbec netuší, proč by ním maminka měla být nespokojená a chtěla by se rozvádět. Donedávna to netušila ani Jitka. Pokud žádost o rozvod podá Jitka, jednou jí to děti můžou vyčítat, že jim rozbila domov a připravila jim život v chudobě. Ten "vzorný tatínek" se totiž nejspíš nebude chtít rozvádět. Jemu to takhle vyhovuje, jen si vybral milenky ve špatné věkové kategorii, co ho budou chtít urvat pro sebe za účelem založení rodiny.
Pán je finančně zabezpečen, prověřen že děti mít může, tak hurá ! Zboříme mu stávající rodinu, však mu manželka stejně nejspíš nerozumí.

S tím finančním zabezpečením máš samozřejmě pravdu, ale pak už se to bude řítit volným pádem. Jitka si musí nejdřív sama v hlavě srovnat, jestli to tak chce, nebo si nechá dál všechno líbit v zájmu zachování rodiny. A musí být připravena bojovat o každý hrnec ze společné domácnosti. Mít dobrého právníka a oporu v rodině a přátelích.
květen 26, 2015 12:06
bb, : Krakonoš
nikoli, toto je vopět zcela jinej případ, než tamten náš voblíbenej. smilies/wink.gif
květen 26, 2015 12:36
mamčo, : bb.
jo, to máš pravdu, že on bude nejspíš v šoku, proč vlastně se s ním chce Jitka rozvádět, když on ji má tak rád, děti taky a nic jim neschází. U nich akorát přebejvají ty dvě milované ženy, ale ty nejsou navíc, on to zvládá :-)) No nebude to mít Jitka snadné.
květen 26, 2015 13:02
a něco navrch : kaamiilkooiii
vzala bych to nejstarší dítě a jakoby náhodou jsme viděli tatínka s milenkou. Vím je to kruté,ale proč by musela před dětmi být ta špatná maminka která chce od tatínka odejít když děti vidí že doma je vše v poho. Děti se rychle otřepou a mamka bude mít vyhráno a děti na své straně,to je velmi důležité pokud by on chtěl pomstu a děti si získat na svoji stranu.Prostě buĎ mrcha ve všech směrech.
květen 26, 2015 14:02
hele : Kamila
jmenovkyně, ty si dělej co chceš, ale já tohle tedy rozhodně nedoporučuju. Proč bych měla ubližovat svýmu vlastnímu dítěti? Ono za nic nemůže, fuj... že se děti rychle otřepou? To jako fakt?
květen 26, 2015 14:04
můj postřeh : něco pamatující a věrný!!
Víte to co paní píše nahrává jí ale....chtělo by vyslechnout i druhou stranu. Papír snese vše. Staré známé a PRAVDIVÉ pořekadlo. Šťastný a spokojený muž si neodskakuje bokem pokud má doma vše. To jako důchodce vím,ten kdo je doma spokojený tak se domů těší-viz já i dnes po 44 letém manželství.Rozvod a zase rozvod,dnes je 50% rozvodů,to je nejjednodušší řešení. Vem děti a jak bude u milenky zazvoň a nechej mu je. Odjeď někam a zpovzdálí sleduj,třeba to pomůže. Ale máš svědomí čisté že jsi mu nedala podnět k takovému jednání? VŽdy je chyba na obou stranách. Jsem starý,ale ne blbý abych věřil že 1 je 100% a druhý zmetek.
květen 26, 2015 14:09
Při vší ouctě k tvejm šedinám, : Krakonoš
věta
Šťastný a spokojený muž si neodskakuje bokem pokud má doma vše.
je nesmysl. Copak to je, to tajemný "vše"? Pro někoho to může bejt sex 4x denně/7dní v tejdnu. No a to žádná nedá, takže pán náruživej nemá "vše" a timpádem je vomluvitelný jeho vodskakování bokem? Kravina. A nebo ještě jinak - úplně každej, kdo je nevěrnej, najde pro svý konání nějaký vysvětlení a x polehčujících vokolností. Takže vyslechnout druhou stranu sice nelze (to bohužel skoro nikdy na takovejchhle stránkách), ale lze si docela představit, co bude druhá strana "vypovídat". Já vosobně jsem aspoň nikdy v životě nepotkal někoho, kdo by vyprávěl: "Jsem nevěrnej neřád, nevážim si svý skvělý ženy, jsem bezcharakterní křivák a zanáším, i když nemám proč." Ne, vždycky jsem slyšel nějakou dojemnou verzi vo tom, jak doma trpí a jak mu nic jinýho nezbejvalo. (Pro genderovou vyváženost, platí na vobě strany.)
květen 26, 2015 16:03
Asi bych si připravila "náhradní plán", : Jitka U.
abych se nezhroutila, až to praskne.
Ošetřila bych společný majetek, použiju módní výraz "odklánění" a asi bych se poradila, jak by to bylo s tím ostatním, co se odklonit nedá. Dál bych to vzhledem k dětem nehrotila.
květen 26, 2015 16:49
až to praskne : bb.
Nevím jak je to myšleno. Jitka z článku ví, že manžel má dvě milenky a ony vědí, že mají ženatého milence. Není co víc by prasklo. Má snad Jitka předstírat, že nic neví a dál hrát nějakou roli manželky, milenky, kamarádky, dokud manžel sám ode sebe nepřizná barvu a teprve pak se rozvést? Proč čekat? On sám se rozvádět nebude, nemá proč, nejde o nějaký osudový vztah, jsou to dvě milenky pro uspokojení potřeby. Rodinu má s Jitkou, on je spokojený, nemá proč si svůj bezvadný život kazit a ničit si rodinu.
květen 26, 2015 17:05
... : Sandra.
Pokud máš možnost odklonit nějaké společné peníze bokem, začala bych tím- pro všechny případy. Nespoléhala bych na to, že chlap bude slušný- co tak vidím okolo sebe, tak chlap, co se rozvádí kvůli milence je jak na drogách a do té doby slušný a zodpovědný člověk je schopen neskutečných prasáren.
Pak bych mu sdělila, že o jeho dvou milenkách vím a že vzhledem k tomu, že teda evidentně máte to volné manželství, tak že očekáváš, že pondělí, středa, pátek bude doma v 18.00 a bude se starat o děti, zatímco ty- v rámci té rovnoprávnosti- hodláš strávit příjemné chvíle ve společnosti nějakého šarmantního muže. Pro to, že má jistě pochopení.
Zkrátka bych do toho hodila vidle a čekala bych, co to udělá.
A opravdu bych na tom trvala (pokud nebude ochoten dorazit domů, tak si sehnat hlídání) a ty dané večery vyrážet ven. Ať už si vyrazíš se starými kamarády, nebo se třeba opravdu poohlédneš po nějakém flirtu, rozhodně bych manžela nenechávala v jistotě, že na něj po dobu, kdy on si hasí své problémy s milenkami, čekáš doma.
Na to, že to budu v sobě dusit a vytvářet mu doma harmonické prostředí a budu čekat, až se s ním milenky rozejdou, bych moc nesázela. Teď zrovna nedávno jsem četla dlouhou diskuzi "milenky, dočkaly jste se?" ve které si milenky vyměňují své zkušenosti se ženáči. A zjistila jsem, že to jsou mraky holek, které roky a roky čekají, chlap je ujišťuje, že je rozvod na spadnutí, chtějí dítě, udělá jim dítě, chtějí další dítě, udělá jim další dítě, rozvod je stále na spadnutí- a doma manželka o ničem neví. Takže ono to taky může dopadnout takhle....
květen 26, 2015 17:08
Nevím jestli rozvod za každou cenu je řešení, : Jitka U.
zažila jsem reakce svých dvou vnuček, když se rodiče rozváděli (9 a 4 roky) a přesto, že maminka tvrdila jak to holkám vysvětlila a jak se s tím holky vyrovnaly, bylo to dost drsné.
Nevím, jestli rozvod za každou cenu je to nejlepší řešení. Tím spíš, že tatínek si dává pozor, aby se doma nic nevědělo a pravdu sdělil "dobrý přítel".
květen 26, 2015 17:40
Jitka U. : mamča
Ten "dobrý přítel" může být i jedna z milenek.
Trochu nedočkavá...
květen 26, 2015 18:56
Milá Jitko, : magdalenka
anonym, který otvírá oči podváděným (možná) ženským, je hajzl. Asi ženskýho rodu. Dělá to z nějakého zjištného důvodu. Kdo z toho může mít prospěch? Ty určitě ne.
Je hezká rada, vyluxuj konto, rozveď se, ale já bych se tedy toho svýho zeptala a velmi rázně. Doteď jsi neviděla a najednou vidíš vše? Stejně v tobě zůstane hodně otázek a pochybností celej život. Je lepší slyšet i blbé odpovědi. Přestaneš pak pochybovat, zda konáš správně...
květen 26, 2015 19:27
rozvod : Kamila
"za každou cenu"? Asi jsem něco nepochopila... a život mě naučil být poměrně tolerantní, ale dvě milenky mi nepřijde jako úplně nepodstatný důvod pro rozvod...
květen 26, 2015 19:57
souhlasím : Lenka1
naprosto bez výhrad s kaaamiilkooiii. Ježíš, jak já bych si takovýho kripla podala!!!
květen 26, 2015 21:24
magdalenko : bb
Předpokládám, že nikoho ani nenapadlo, že by se Jitka před podáním žádosti o rozvod manžela nezeptala, jak se věci mají :-)) Ale až se zeptá, může se dočkat různých reakcí a na ty by měla být připravená. I prakticky. Pokud nebude mít nachystaný scénář pro možnosti a,b,c, může to dopadnout tak, že se zeptá, manžel poví no tak to víš, a jedeme dál, však je ti tu dobře a nic vám neschází, mám vás rád a aspoň už nemusím nic předstírat. V neděli se obě holky staví na kafe, aspoň se blíž poznáte. No, přece se nebudeš za každou cenu rozvádět a bořit naši krásnou rodinu. Pa, zlato, jdu na squash s kolegou Rathem ..:-))

květen 27, 2015 00:18
pro bb : magdalenka
také se někdo může snažit potopit jejich firmu, nebo někomu zkazit dosud fungující manželství... Motivy lidí jsou různé a anonym je buď chudák nebo grázl.
Dvě milenky je lepší než jedna. Jedna by mě bolela daleko více. Nebo nemanželské děti. Nebo dluhy partnera. Nebo jeho trvalý nezájem. Nebo jeho impotence. Hráčství, závislosti, násilnosti. To bývá těžší.
Horší jsou ty návraty kolem desáté večer a všechna práce kolem dětí, domácnosti na Jitce. To by měla řešit.

květen 27, 2015 13:12
Pro magdalenku, : Lenka1
cituji:
"Dvě milenky je lepší než jedna. Jedna by mě bolela daleko více. Nebo nemanželské děti. Nebo dluhy partnera. Nebo jeho trvalý nezájem. Nebo jeho impotence. Hráčství, závislosti, násilnosti"

To, že tobě by nevadilo nechat ze sebe dělat rohožku, do které si pán bude milostivě otírat boty, kdykoliv se mu zlíbí, je tvoje věc. Ale buď tak laskava a nesnaž se prezentovat svoje úchylné představy jako běžnou normu. Jasně, milenka, dokonce dvě - a co jako, že jo.

Zakladatelka jasně napsala, že po tom dopise jí spousta věcí docvakla, tak asi ví, o čem mluví.
květen 27, 2015 16:06
pro Lenku prvou : kolemjdoucí
nepochopila...
květen 27, 2015 16:12
Milá Lenko, : magdalenka
děkuji za sdělení tvého názoru. Každý máme svoje představy. Tvé představy jsi shrnula do věty ...Ježíš, jak já bych si takovýho kripla podala!!!...Mám jiné. Ale tobě přeju spokojené manželství po boku věrného muže a skvělého táty vaši dětí.
Nevěra provází přes devadesát procet dlouhodobých vz

květen 27, 2015 17:38
pokračování : magdalenka
Nevěra provází přes devadesát procet dlouhodobých vztahů, není třeba se hned čertit a rušit rodinu zabitím jednoho jejího člena.
květen 27, 2015 17:40
pro kolemjdoucího : Lenka1
ale pochopila. Magdalenka je jednou z těch žen, o kterých se kdesi výše (nebo ve vedlejším článku - nejsem si jistá a hledat to nebudu) Daniela napsala, že skousnou všechno, jen aby nezůstaly samy. Každý holt máme tu sebeúctu někde jinde. Někdo ji nemá dokonce vůbec.

A ohledně toho nápadu, že to nemusí být pravda - z dopisu zakladatelky jasně vyplývá, že pochybnosti měla už před dopisem, dost věcí nesedělo a po dopisu to všechno do sebe zapadlo jako kousky skládačky. Takže Magdalenčin nápad vyznívá jako zoufalá snaha nepřipustit si pravdu.

Reagovala jsem na ni tak naštvaně proto, že právě díky ženám jako je ona, se chlapi vesele kurví, protože jim to tak snadno prochází. Kdyby každej takovej odpad dostal pořádnou nakládačku (myšleno obrazně, aby mě někdo nevzal za slovo - tak nějak, jak to popsala kaamiilkooii), tak by si mnohem víc rozmýšleli, jestli udrží ptáka v kalhotách.

Nechceš přijít o rodinu? Tak se nekurvi. Jednoduché, ne?
květen 27, 2015 20:59
Lenko prvá : kolemjdoucí
Kdyby každej takovej odpad dostal pořádnou nakládačku tak by si mnohem víc rozmýšleli
a to je právě ten vooooobrovskej vomyl. Čím je to nebezpečnější, tím je to právě lákavější.
květen 27, 2015 21:31
magdalenko : bb.
tak ona je nevěra a nevěra. Něco jiného je, když se bezvadný partner, starostlivý táta, jednou krátce někde, jak se tak hezky říká, zapomene. A něco jiného je paralelní vztah, nebo více vztahů, které někdy probíhají tak, jak popsala Sandra, nebo tak jako v tomto příběhu, pokud se neukáže, že jde o omyl.

Že by někdo chtěl tímhle způsobem zbořit firmu, to si neumím představit, Jitka je zjevně v domácnosti a to, že se žena v domácnosti dozví o nevěře manžela a případně ztropí nějakou scénu, protože nic víc jí její alfa samec nedovolí, to chod zaběhnuté fungující firmy fakt neohrozí.
Ano, za dopisem může být závist, nebo manžel mohl někoho odmítnout a zhrzená odmítnutá se může chtít mstít. To všechno je možné. Ale Jitka to cítí tak, jak to cítí, tak, jak to sem napsala, nemyslí si, že dopis lže, a proto pracujeme s variantou dvojité nevěry.
květen 27, 2015 23:37
přesně tak, Lenko, : bb.
jsou tu v podstatě dvě skupiny žen. Pro jednu je nejdůležitější udržet status quo, rodina pohromadě, být vdaná, ne rozvedená, manžel na stejné adrese. Ať to stojí co to stojí.
Ty z druhé skupiny vnímají partnerství jinak, potřebují párovou intimitu, ne sdílenou s dalšíma lidma, nechtějí, aby partner to, co s nimi, sdílel s dalšími ženami. Vědí, že v takovém vztahu by byly nešťastné a to by se odrazilo na jejich dětech a třeba časem i na jejich zdraví. A tak z takového vztahu raději odejdou. Jsou rozvedené, většinou si pohorší majetkové a finančně, ale jsou svobodné, netrápí se tím, že muž přišel k večeři od té druhé, třetí, že když jsou samy doma, on se asi právě baví, směje, miluje s tou druhou.
Ty první to skousnou, hlavně, když zůstanou vdané a na stejné adrese. Znáš ten vtip, co končí "naše milenka je stejně hezčí než ta jejich"... mně připadá dost smutnej, ale je to, jak vidno, ze života. Já bych se v jejich situaci utrápila, pro mě by to nebylo, ale ony to mají jinak. Stejně tak si neumím představit, že by můj chlap potichu snášel, kdybych svůj život se vším všudy sdílela s dalším, nebo dalšíma a hlavně, že rodina nebude zbořena...:-)
květen 27, 2015 23:50
nebo stručněji : bb.
pro mě je rodina nadstavba vztahu a když se boří vztah, a ten můj by se takovou situací, jako zažívá Jitka, tedy bořil, tak se boří i rodina. Někdo si možná myslí, že rodinu zachová, i když se ve vztahu cítí mizerně. Ale to je blud, ono se to vždycky někde provalí, dřív či později, jako vřed.
květen 27, 2015 23:52
To je sporný, Lenko s jedničkou - : jednababi
"Kdyby každej takovej odpad dostal pořádnou nakládačku... tak by si mnohem víc rozmýšleli, jestli udrží ptáka v kalhotách."
V davu, který sledoval věšení zloděje na šibenici, se pohybovali lapkové odřezávající oněm čumilům váčky s penězi a jiné cennosti pobírající...
květen 28, 2015 05:07
kolemjdoucí: nemyslím, že je to lákavější : Roman X.
Čím je to nebezpečnější, tím je to právě lákavější.


Myslím, že v 99.9% případů lákavost závisí na úplně jinejch věcech. Jestli chceš jen adrenalin, máš celou řadu možností.
květen 28, 2015 06:43
Nevím, jestli to Jitce nějak pomůže, : magdalenka
ale pokud sáhnu do své minulosti, s Kudlankou se kamarádím zhruba deset let. V jedním z prvních příspěvků jsem řešila svou touhu odejít od manžela, kterého jsem v tu dobu nemilovala, v dalším svou nevěru, kterou jsem ten letitý vztah chtěla rázně ukončit. A výsledek? Muž mi odpustil, chtěl uchovat naše manželství a něco pro to udělat, nevěra odvála jako vítr, opět jsme navázali natrženou nit a pořídili si další dvě děti. Jestli na to někdo doplácel, byl to můj manžel.
Jsem tedy dnes už ta, která je pro řešení problémů bez zbytečných rozchodů. Která od manželství neočekává zázraky, muže si nemaluje na růžovo, ale snaží se stát i ve vztahu pevně na svých nohou.
Pokud má někdo s chlapama odlišné zkušenosti, určitě bude v jiné partě.

květen 28, 2015 16:30
... : bb.
z opačné strany. Dokládá, že to, jak se bude vztah vyvíjet po nevěře, je téměř výlučně záležitostí nevěrníka. Podvádění partneři jsou zaskočeni, většinou se hned neřítí k rozvodu sotva to zjistí a když se ten druhý rozhodne druhý vztah skončit a vrátit se k rodině, tak ho přijmou.

Takže jsme zpátky na začátku. Jitka by měla zjistit co se děje, připravit se na ruzne možnosti. Včetně té, že manžel nebude nic měnit. Možná by to i slíbil, tomu se ale u muže, který potřebuje dvě milenky, nedá věřit.
květen 28, 2015 18:18
to je pěkný příběh : bb.
... to byl nadpissmilies/wink.gif
květen 28, 2015 18:19
rada : Skřetbabi
Děvče zlatý,tady je rada drahá a co žena to jiný názor.Víš ty co,muž je ztvořen pro dobývání,rovněž od přírody má rád když ho někdo potřebuje.V dnešní době jsme daleko samostatnější a muži to těžko snáší.Je to přirozené a dané přírodou.Zároveň když se má muž dobře,žena se seznaží našlapovat po špičkách,foukat mu bolístky,tak je úplně přirozené že se milček začne nudit.Je mi jasné že s dětmi ti moc času nezbývá,ale skus trchu změnit zavedené zvyky: večeře pokaždé ve stejnou dobu,vždy čisté prádlo,vyžehleno.Občas prostě NESTÍHÁŠ a moooooc potřebuješ aby to pochopil.Já mám něco podobného za sebou a jestli ho máš ráda a nejsi s ním jen kvůli dětem,musíš něco změnit aby se probral,milánek má roupi.A ještě jedna rada,buď upravená,udělej si radost a kup si nějakou příjemnou vůni na kterou není u tebe zvyklý,a víš proč ti to radím? Kdo v troubě sedává,druhého tam hledává.Bez obalu mu řekni jak by reagoval ON kdyby to bylo obráceně.A jestli to nepomůže,HLAĎ HO TAK MOC AŽ HO VYHLADÍŠ ÚPLNĚ smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
květen 29, 2015 22:35
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]