O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

UŽ MI DOVOLÍ BÝT JEN KAMARÁD - II. PDF Tisk E-mail
Středa, 17 říjen 2007

 Někdy uhodnu, který dotaz bude mít velkou odezvu, někdy ne. Například dopis od Oty jsem původně brala jako běžné trápení, které sice většinou postihuje ženy, ale nevyhýbá se ani mužům. Když se to pak všechno rozjelo do víc než košatých forem, dokonce to vypadalo (jako už párkrát), že tazatel raději Kudlanku opustí, docela mi z toho bylo smutno.

 

 

 

     Ale pak jsem si uvědomila, že je velká pravda v tom, že "každý cikán soudí podle své planety".  Tedy že každý všechno posuzuje především podle svých zkušeností, vědomostí a zážitků. A to je přeci pochopitelné...  Mám sice oproti vám výhodu, že občas "vím víc", protože dopisy mě psané, jsou podstatně konkrétnější. Ale tak už to je, detaily sem prostě nedávám. Současný vývoj situace, respektive i jeho samotné začátky mne překvapily také. Protože nechci, abyste museli klikat někam "až dolu", dávám poslední Otův dopis jako další samostatný článek.

 


 

 

Ahoj Danielo,

 

     když tak čtu, co všechno se „možná" u nás doma dělo, tak žasnu. Docela mi to pomáhá, protože vidím, jak rozdílný je pohled lidí na jeden manželský debakl. Už je mi trochu líp, tak  i víc napíšu. AlenaT píše, že mě žena

 

„určitě nejmíň stokrát varovala....ale on asi neslyšel, nebo to nepovažoval za důležité. Ženě nejvíc chybí vzájemná komunikace - čímž nemyslím věty :"Co bude k večeři?" a "Kde mám ponožky." Muži se domnívají, že když všecko funguje, není potřeba mluvit. Ale ono je. Protože - taková už je doba - vždycky "za bukem" čeká někdo, komu vaše žena za nějaké to slůvko stát bude. A žárlivé scény jsou poslední, co tu pomůže. Ona mu zcela určitě říkala a ne jednou, co jí vadí, ale znáš chlapy, najíst dostal, čistý prádlo měl, tak co by se staral."

 

     Ale ono je to úplně jinak. Naše manželství bylo úplně normální, komunikace rozhodně nechyběla, vařili jsme oba, já vypral, ona uklidila. Ty další věci už jsou taky jen nesprávné dohady. Například tohle:

 

„akorát holt je tu ještě někdo jinej.Kdo jí dává najevo, že o ni stojí, že ji má rád a že je pro něj důležitá a s kým si může popovídat. Sex bývá v takovýchto případech to poslední.Já do Oty nekopala, jen jsem mu vysvětlila, co dělá blbě a co by měl změnit."

 

     Samozřejmě, že je tu někdo jinej, jinak by přeci tahle veškerá debata přeci nevznikla. Taky moje žena věděla vždycky, že o ni stojím a mám ji rád, je pro mě důležitá atd. Povídali jsme si možná i víc než jiní. Nenašel jsem tu však ani jednu věc, kde by mi bylo opravdu vysvětleno, co jsem dělal blbě - jak taky, když to všechno jsou jen dohady a ne pravda. Taky tedy nechápu, co jsem dělal blbě a měl změnit, když to, co mi doporučila, jsem dělal odedávna. Chápu, napsal jsem toho málo, ale jak vidět, i to málo stačilo na vydedukování románu.  Ale jak říkám, zdejší debaty mě docela pobavily, aspoň vidím, jak vznikají fámy a jak je pak člověk proti tomu bezmocný.

 

     Ono to je totiž všechno úplně jinak. Mám velmi hezkou ženu, líbí se nejen mě. Jí to dělá dobře a ráda koketuje. Zatím to dělalo dobře i mě, protože jsem věděl, že u toho to zůstane. Někdy trochu ujela, když jsme někam šli, to jo, ale doposud to bylo ještě zkousnutelný. To je ta má žárlivost. Každý asi máme jinak nastavené hranice, ale tohle jsme si vždy vypověděli a oba uznali navzájem to svoje, tedy toho druhého. Nevím, jestli mám říkat příklady?

 

     Dál: Máme hypotéku na byt, takže to, že dělám ještě doma práci navíc, není pro moje potěšení, to je nutnost a oba jsme se tak dohodli. Přitom doma jsem, tedy jsem k dospozici jí i dětem, sedím v obýváku u počítače, takže jsem s nimi stále, bavíme se, ani kluky nezanedbávám, jak se tu snad psalo. Fakt, úplně to bylo všechno v pořádku.

 

     Už i vím, jak to všechno bylo. Ona přede mnou chodila s jedním, trochu mi tenkrát o něm říkala. A asi před třemi měsíci se nějak potkali.  Je to prý „její osudový průšvih", tenkrát ji nechal on, ale teď prý to začalo jako úlet, náhodou a ona prý pak úplně ztratila hlavu.  To o té žárlivosti prý řekla jako zdůvodnění, nechtěla mi říct to horší, že asi je v jiném stavu a myslí, že to je s ním. Když mi tohle řekla, docela mě to odepsalo, to mi věřte. Ale už prý je zase „všechno pryč". Nechci se ptát na podrobnosti, protože výsledek je hlavní. Prý si teď dali volno na rozmyšlenou.

 

     Já si ho vzal taky. Docela se na všechno teď dívám jinak, asi jsem tu byl a jsem, jak vidím, všem za starého vola, mj. v 37 letech se zas tak starý necítím, ale já ani nenapsal, kolik mi je, tak chápu. Jestli myslíte, že potřebuju nakopat, je to váš problém, beru to s humorem. Spíš si myslím, že nakopáno už jsem dostal dost. Jo, ale stejně jste docela dobrá parta, to se mi líbí.

 

Ota

 

Komentáře (20)add feed
Nerozumím : NČ
Článek I: Řekla mi, že se mnou vůbec nechce být, že mám odejít.
Článek II: Ale už prý je zase „všechno pryč".
--------------------------------------------------------------------------------
No, ale jestliže ONA si teď dala čas na rozmyšlenou ne s TEBOU!!!, ale s NÍM!!!, a ještě ti to takhle polopatě naser vírovala, že teda jako: "čekej teď šmudlo, jak se já s frajerem dohodnu", tak si teda soukromě myslím, že tvůj předchozí článek byl pochopen všemi naprosto přesně.
říjen 17, 2007 13:04
no, já z toho zas vyčetla, že pryč je "to" : ivanka
tedy to případný mimčo č. 3 s relativně nejistým otcem... a naopak si myslím, že Ota přeci píše, že teď, po tom všem, se rozmyslí - asi už nebude tak "žížnivej"
říjen 17, 2007 13:16
Jak bych to jen.....? : Vodoměrka
Když máš doma psa, musíš tak nějak počítat s tím, že by mohl někoho pokousat, něco roztrhat, rozkousat, zničit, počůrat atd. Podle toho buď rozhodneš, jestli budeš mít psa, nebo ne.
Když máš auto, tak počítáš s tím, že se můžeš vybourat, že ti někdo nabourá tvé auto nebo že ti ho někdo ukradne. Podle toho se rozhodneš, jestli chceš mít auto a vezměš na sebe všechna možná rizika.
Když máš ženu, co ráda koketuje, že někdy trochu ujede a vyrazí si z kopýtka, tak taky přece tak nějak musíš počítat s tím, že jí to jednou třeba ujede víc. Buď mi to nevadí a tak nějak počítám s tím, že se tak stane a tedy i se všemi případnými následky a možnostmi, které by se mě mohly týkat, nebo mi to vadí a nemám takovou ženu.
Ty sis zvolil první variantu. Věděl jsi o její koketnosti a sem tam nějakých "ujetích", ale stejně tě to překvapilo a vzalo. No, je to lidské.

Myslím, že NČ to teď vypíchl skvěle a slušně: mě by taky nejvíc vadila skutečnost, že můj osud nemám v ruce já a moje žena, ale moje žena a její milenec.

A ještě - oslovení starej vůl - se většinou nezakládá na věku. Dalo by se srovnat s hodným blbcem, ale to mi přijde ještě urážlivější. Chybu vidím spíš v úplně prvotním výběru partnera.
Ale to se prostě může stát každému. Takže potom jsi nemusel dělat třeba vůbec žádné chyby, jen jsi neměl partnerku, která by si toho dost vážila a ocenila to.
říjen 17, 2007 13:22
teda já koukám jak blázen.... : alena tečkovaná
a nechápu, proč s ní vlastně ještě kamarádíš. Teda já jsem blahé paměti vypakovala příliš se kamarádícího půvabného kamaráda po třech letech manželství, byť jsem měla na krku dvě mimina a dluhy a měla jsem pak pocit, že jsem zdrhla z kriminálu. Ty fakt chceš, aby se po tomhletom k tobě ještě rátila???? No, nakonec je to tvůj život, jsi dospělej - ale co chceš, proboha, aby ti kdo poradil? No třeba ti to mimčo bude nakonec i podobný a postará se o tebe až budeš starej a nemocnej.A že šlo všechno normálně? No,jak jsem řekla, chlapi považujou za "normální" nejneuvěřitelnější věci. Já už se tedy nedivím ničemu. No, přeju ti hodně zdaru.
říjen 17, 2007 13:31
Milá paní AlenoT : Ota
mohl bych vás požádat, abyste trochu ubrala? Já vím, že je to veřejný časopis, ale kyž si pořádně nepřečtete co jsem napsal a jedete svou, tak mi aspoň vynechte. Žádný mimčo mi nebude podobný, protože už není. Co já aq co vy považujete zaq normální, to je asdi dost rozdíl. Vy jste určitě dokonalá a vaše životní zkušenosti taky. Ale kdfybych mohl, tak vám bych určitě o radu nešel, nezlobte se.
říjen 17, 2007 13:37
Vodoměrko, : Ota
máš úplně pravdu, je to tak, ale pochop, dvanáct let to fungovalo bez problémů. Že si zakoketovala, to jsem zkousnul, fakt to tím končilo, máma je dobrá a doma nám to fakt fungovalo.
Jinak mám pocit, že jinak tu radíte ženským (kterým zahne chlap) a jinak chlapům. Asi to je tak, že se to pohlaví přeci jen nezapře. Rozhodně to ale není tak, že bxy náš osud měli v rukou oni a já tu jen v pokleku čekal, snad jsem to napsal dost srozumetelně: teď jsem si vzal spíš na rozmyšlenou já.
říjen 17, 2007 13:42
Víš, Oto, asi to nepřesně formuluješ a podle toho pak taky radíme: : Vodoměrka
Ale už prý je zase „všechno pryč". Nechci se ptát na podrobnosti, protože výsledek je hlavní. Prý si teď dali volno na rozmyšlenou.

Z toho jsem vyčetla, že si oni dali volno, ne že bys ty své ženě oznámil, že tě ta situace vzala a nelíbí se ti a že si bereš čas na rozmyšlenou ty a pak jí oznámíš, jak ses rozhodnul.

říjen 17, 2007 13:45
Ale NC vypichl leda tak voko : Jasmina
Jak jsem prvni clanek vycitila,tak se to v druhem potvrdilo. Ale nejen ja,mnoho dalsich,proto mne mrzi na Otovi,kdyz napise;" jak vidím, všem za starého vola, mj. v 37 letech..." tak to teda krivdi mnohym,kteri se mu snazili nejak nahodit dobrou moralku. Co mnohym-vetsine,kromne asi tak 3 pisatelu. No nic,nebudu tu preci bulit,ze jo?
Jinak Oto,vypada to na to ze Tva zena si prave resi jednu nedoresenou vec z minula. Kdyz nekdo nekoho necha,tak to samozrejmne rani,jen jsou lide,co se s tim smiri brzy a jsou lide co se s tim nesmiri,dokud to nevyresi a nesou to v sobe,treba nekde ve spodnim supliku v podvedomi. Jestli ji zase necha on,nebude to v poradku ale nebylo by ani v poradku aby ona jeho nechala pouze z rozumovych duvodu. Tohle se v ni musi vyresit citove,coz je slozitejsi nez rozum. Ja se svou povahou byt ted na Tvem miste bych vyklidila pole aby se ten jeji "koren" mohl projevit naplno. Je-li osudovy a pravy,pak uz dnes mas ztraceny vztah. Je-li to ale pouhy blbecek,ktery se zivi energii ostatnich,dostane se do uzkych,pac uz nebude zadna vymluva na prekazky-rozumnej Tebe.A tak bude musit se odmaskovat a Tva zena mozna prokoukne.
Neber to jako radu,spise jako inspiraci.
říjen 17, 2007 13:49
Oto, to uz je jen na tobe : jajinecka
... jestli se pres tohle dokazes prenest nebo ne. Nekdo to skousne, nekdo ne. Urcite si to vsechno nech dodbre projit hlavou, nerozhoduj se hned, neni vcelku kam spechat. Hlavne jestli se rozhodnes s manzelkou zustat, pokud tedy ona bude chtit, tak si uchovej aspon pro zacatek urcity odstup, ale nebud neprijemnej, nedomahej se pozornosti atp. Ono totiz kdyz skoro opustenej partner zacne vymahat pozornost, tak to toho druhyho spis utvrdi v tom, ze se vazne nemel vracet. Jinak ja jsem taky kdysi odpustila manzelovi trimesicni neveru, bylo to v takovej blbej fazi zivota, ne svou vinou prisel o misto, delal v dost specifickym oboru a neco aspon trochu srovnatelneho na trhu prace proste nebylo. No a ja po par mesicich uz nebyla chapajici manzelka, ale dost jsem na nej casto i jecela, at se nelituje a jde makat treba rukama....no a potkal chapavou bezdetnou bejvalku, ktery samozrejme nevadilo ze nedela. Nicmene odpustila jsem, nevycitala a ted po temer deseti letech fakt nelituju, pac se nejak ustalil a dospel. smilies/wink.gif Takze moc drzim palce, hlavne kvuli klukum, pac my dospelaci muzem delat blbosti, ale nasi raraskove by to odnaset nemeli. PS: Jsem rada, ze jsi na nas nezanevrel.
říjen 17, 2007 13:55
Jasmíno, promiň, : Ota
já se omlouvám, máš pravdu.
Je to dost průšvih, snažím se v práci být v pořádku, na nic nemyslet, ale stejně ujedu každou chvíli.
Tak ještě jednou - všem, co mě přímo nekopou smilies/grin.gif, dík, nezlobte se, no, je to dost těžký.
říjen 17, 2007 14:47
... : Alex
Myslím si, že si tvoje žena byla tebou moc jistá a začala se nudit. Vybavil se mi film "Já to tedy beru šéfe". Kdy Sobota nosil své ženě- Janžurové- karafiáty a při jednom příchodu vyslechl svou ženu jak do telefonu říká, že je s ním nuda.... On ty karafiáty donesl jiné ženě a ona to zjistila a znejistěla... asi jste to všichni viděli.
Můj názor je, že by si každý měl být vědom svých hodnot a dát to okolí najevo a nenechat na sobě štípat dříví.
Podle toho co píšeš, si myslím, že si tě tvá žena neváží.
Asi i tato situace se dá zvládnout, ale ona by měla pocítit, že jsou hranice, za které, pokud o tebe nechce přijít, by rozhodně neměla zacházet.
Mě by se nejspíš taky mohlo stát, že bych se začala nudit s muže "moc hodným", to je taková povaha, ale můj partner mě stále baví, hlavně asi proto, že k němu cítím respekt, cítím z něj přirozenou autoritu. A není to o tom, že bych k němu slepě zhlížela.
Možná ti můj příspěvek přijde inspirativní.
říjen 17, 2007 15:22
Precetla jsem : Yta
ty dva clanky o trapeni Oty letem svetem. Souhlasim s Alex. Zena si Oty nevazi a jestli ji prijme zpet, tak to bude prohra. Prohra pro Otu. Navrat by to nebyl proto, ze by bez manzela nemohla zit ale proto, ze ji milenec nechce. Vrati-li se, s nejvetsi pravdepodobnosti se to bude opakovat s nekym dalsim. Uz ji, Oto, nestacis a to je tezke si priznat, proto kopes do tech, kteri tomu vasemu manzelstvi nedavaji sanci.
Ano, soudim podle sebe. Me prijmout zpet manzel po tehle eskapadach, tak je pro me onuce.
říjen 17, 2007 17:18
Ota : Jasmina
ok,nic se nedeje,chapu ze jsi v takove situaci ,kdy kazdy clovek nekdy reaguje podrazdene ci neprimerene.
Vzpominam si na svoje bolistky z lasky,no taky ze mne moudrost a nadhled nesrsely))).
Yta, Alex sice napsala ze se zena asi nudi a muze to byt pravda ale na druhu stranu neni treba vzdy a ve vsem byt tak radikalni a nikdy ji uz neprijmout zpet. To uz jsem tady naznacila ze zda ona zustane s Otou jen z rozumu,pak ten vztah nebude v poradku. Kdyz Ota se ale zdrave nastve a ukaze ji ze umi zit i bez ni,pak se muze v manzelce neco hnout citove. Ota ma porad jeste sanci si respekt ziskat zpet. Chybovat fakt muze kazdy,takze i poblaznena zena muze znovu nalezt uctu a lasku k muzi. Pokud v ni vzbudi respekt,-nebude onuce,kdyz ji prijme znovu. Ovsem pozor,-kdyz nekomu odpoustim tak se vsim vsudy.Kdyby nahodou se chtela vratit,-nedavat ji to sezrat pri kazde prilezitosti ale zapomenout a jit dal.
říjen 17, 2007 18:09
Neni to zase tak jednoduchy, : Sammy
sebrat se a jit, aby Ota nebyl "onuce". Uz je to moc davno, ale stalo se mi neco podobneho. Manzel si nasel milenku, prisla jsem mu na to a ten samy den jsem byla pryc. Jenze, do manzelstvi jsem mela investovane pouhe tri roky a zadne deti. To je pak reseni uplne jasny. V Otove pripade je nutne, pokud ma manzelsvi zkoncit, si byt obe strany jiste, ze se uz neda nic jineho delat. Myslim, ze ani radu Ota nepotrebuje, ze jejich postup je naprosto spravny. Ona si dava s milencem cas na rozmyslenou a Ota taky. Spravne, pokud se ma vse vratit, a nebo zacit znova musi se vse do puntiku vyresit. Pokud manzelka citove i rozumove neuzavre tuhle cas svyho zivota, cely manzelstvi bude stejne na houby, protoze porad tady bude - co kdybych tenkrat... A Ota by taky mel v te dobe "na rozmyslenou" si udelat jasno, zda je schopen odpustit na sto procent a nevracet se k tomu pri kazde hadce a nevycitat.
Myslim, ze tenhle vztah jeste neni uplne ztraceny, kazdy clovek obcas ma nejake krize, ujede, udela osudovou volovinu. To jeste nemusi byt uplny konec. Pokud jsou v manzelstvi nejake pevne zaklady tak mozna vydrzi. Pokud ne, pak se to bude muset resit. Ale ten cas na rozmyslenou potrebuji oba. Milence nechme stranou. Oto hodne stesti, delas to dobre. Prasknout dverma v Tvem pripade neni spravny reseni. Hlavne znej svoji cenu, a neponizuj se sam pred sebou.
říjen 17, 2007 18:40
Jo, Yto, souhlas : NČ
Voni si dali čas na rozmyšlenou. Ota též. K tomu jen bych podotkl: a co jinýho mu taky zbývalo, když se dohodli bez něj (brrr). Ale nechť.
Kdyžuž bych teda měl jima bejt donucenej si ten čas též vybrat, tak bych si v něm především srovnal, co dál, jestliže ji šamstr kopne zpět k němu. Což je taky nejpravděpodobnější, protože, jak pravěj staletý zkušenosti: občasný (a třeba i častý) návštěvy vdaný paničky, která se ráno sebere a odkráčí pryč - to je vždycky bezva nezávazný navoněný sladký pochutnáníčko. Ovšem mít na krku a denně ve SVYM bytě rozvedenou ženskou s dvouma klukama - to už je dost hořký, zavazující kafe! A to von ten hoch moc dobře ví a řekl bych, že mu to v hlavě pěkně teď šrotuje. Dokonce bych odhadoval, že von ten "čas na rozmyšlenou" bere spíš jako "čas na přípravu k úprku". Jenže, jak též pravěj staletý zkušenosti: žena si naopak tohle uvědomuje málokdy, proto bez rozmyslu boří mosty, bezohledně se "svěřuje" manželovi, atd.
Takže to tak vypadá, že "čas na rozmyšlenou" (příšernej výraz, co si jako chtěj rozmyslet za pár dní?) skončí poměrně chladným návratem manželky, s tím, že věc je skončena. Jenže nebude! To jen ten šamstr odvrátil bezprostřední nebezpečí, voddychne si, a po pár týdnech TO začne zkoušet nanovo. A je, aspoň já myslím, jediná šance pro Otu, aby v čase, kdy ona bude zpět, samozřejmě uvzdychaná touhou po šamstrovi, ji Ota přesvědčil, že s ním jí je líp. Ale ježišmarjá - určitě ne tím, že ji bude přesvědčovat nekonečnejma hovorama, jak je zodpovědnej, jak ji miluje, jak bez ní nemůže bejt, a jak ten druhej je hnusnej!!!
Jo, a ještě maličkost. Oto, nevím, jak von vypadá, jakou má hmotnost, vejšku, tréning, ale pořádnou přesdržkou se často mnohé spraví! Sice primitivní ale účinný.

říjen 18, 2007 06:58
Jo, ještě k thematu : NČ
Sem si zrovna vzpomněl, jak za pomoci Švejka se nadporučík Lukáš zbavil nastěhovavší se milenky. Docela poučný! A to byla bez dětí a jen na několik dní!!!
říjen 18, 2007 07:31
Oto : Sluníčko
Takže jsem nebyla tak mimo, když jsem ti psala příspěvky. Dej pak vědět, jak to dopadlo, třeba na Kudlanku elektronický pohled z rodinné dovolené ze zahraničí. smilies/cheesy.gif
říjen 18, 2007 07:32
Oto : Sluníčko
hlavu vzhůru. Můj názor - "přítel" nahodil zpátečku, jak už to tak často bývá. Tak to zkus ustát bez výčitek. A zřejmě si ujasníš, jak dál - co se týký tvého manželství a života vůbec
říjen 18, 2007 07:35
... : mina
Tak jsem si to cele precetla opravdu sem se nekdy nestacila divit, nektere z vas by mely zajit k doktorovi, pac mate problem, ale to je vedlejsi. Oto Oto, vim presne co citis a prosel si tim skoro kazdy, je to hnus. Furt se ptas proc? a co jsem udelal spatne, protoze potrebujes nejake normalni vysvetleni, ne jen uz te nemiluju, ale ty ho mas.. Kdyz se druhy zamiluje, nevidi neslysi, pokud o ni opravdu jeste stojis a vypada to ze ano, jen vyckej, pac i v raji jsou bourky a oni ji ty ruzove bryle spadnou. Ja jsem necekala, radsi jsem to orvala a potrapila se najednou nez po malinkych kruccich jako to delas ty.

Hodne co ted hraje roli v tvych citech je odmitnuti a to dela zazraky, jen se pres to potrebujes prenes, pac i kdyby ona se k tobe vratila po case zrejmne opustis ty ji, tak to byva. Ja ti preji moc stesti a na co rady, pac clovek stejne udela to co chce a co mu radi srdce. Bud silny a napis jak se ti dari
říjen 19, 2007 02:41
Obdarovaná přítelkyne : kvetinka
Ahoj Danielko,
potřebovala bych pomoci.
Mám vztah s přítelem skoro 10 let.
Nějak nám to neklape,stále více myslím na
ukončení.Přítel mne podaroval hodnotnějším darem.
V případě rozchodu, musím dar vrátit nebo ne?
Děkuji
Blanka
březen 23, 2010 15:08
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]