O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

UŽ MI DOVOLÍ BÝT JEN KAMARÁD - I. PDF Tisk E-mail
Pondělí, 15 říjen 2007

 Potřebuji radu ohledně svého vztahu s manželkou. Jsme spolu 12 let, máme dva kluky 9 let a 5 let. Má žena mi před měsícem z ničeho nic řekla, že už mě nemiluje a může se mnou zůstat jen kvůli dětem. Je to prý kvůli mojí povaze, jsem prý hodně žárlivý. Nemyslím, jen jsem prostě začal něco tušit, tak jsem se vyptával.

 

 

 

     Zůstáváme spolu v jednom bytě, protože nemám kam jít ale pro mne je to dost neúnosné. Řekla mi, že se mnou vůbec nechce být, že mám odejít. Svou ženu mám rád, vážím si jí, neumím si představit, žít bez ní a dětí, nerad bych o ně přišel. Kamarádství, kdy spolu bydlíme bez veškerých intimností mi ale nevyhovuje a je pro mne spíš dalším trápením.

 

     Potřebuji radu, jak ji získat zpátky, jestli mám čekat co přijde, nějak se snažit nebo naopak nedělat nic a čekat, jestli ji to nějak přejde. Jinak, už mi i přiznala, že má přítele, takže to moje žárlení opravdu nebylo bez důvodu.

 

Děkuji moc za radu a pomoc, Ota

Komentáře (103)add feed
proc si lamat hlavu : Jasmina
jak ji ziskat? Ted urcite ne a cim vic budes asistovat,tlacit,tim vic se Ti jeste vzdali.
Paradoxne je na koni tim,ze si je jista Tvou laskou. Mas-li ale uctu k sobe,nech ji jit,ikdyz Te to bude bolet-ne vic nez to boli ted. Jestli vas pouta jeste neco vic nez deti a ona si to ted neuvedomuje-lepe si to uvedomi az Te ztrati.Nikdo Ti nerekne jak vse dopadne,mozna odejdes,ona si nastehuje pritele a budou stastni a mit hodne deti-jak v pohadce. Mozna ze pritel,az zjisti ze jsi pryc od ni zdrhne taktez,mozna pritele po pul roce vyrazi a bude si sypat popel na hlavu,jak se k Tobe zachovala. Ale na to musi prijit ona sama a ne byt dotlacena. Vis,milujeme psy pro jejich vernou lasku ze oni nam dokazou odpustit i kopanec. Kdyz se ale partner chova jako pes-nemilujeme ho. Nerikam ze je to spravne,jen to proste tak je.Kdybys byl psem,ona i pres pritele Te bude krmit,hladit,treba si te obcas vezme i do postele a kdyz ji bude zle na dusi,bude se Ti sverovat,litala by s tebou po veterinarich,kvuli Tobe by i brzo rano zvedla zadek aby te mohla vyvencit. Ale ty jsi manzel. Tudiz musis vzbuzovat respekt aby jsis udrzel lasku. taci lide jsou....
říjen 15, 2007 12:27
Jasmíno, to jsi napsala moc hezky : ivanka
fakt, absolutní souhlas
říjen 15, 2007 12:39
já nechápu, co máš proti tomu - : alena tečkovaná
tvá žena přece neudělala nic jiného, že co dělá běžně spousta chlapů - naše čelní "vládce" nevyjímaje. Prostě seš stareja vobnošenej - a ona má přece právo"ŽÍT!!!". Šla prostě za hlasem svého srdce. Kdyby tomu bylo naopak, tj. našel by sis milenku dřív než ona - tak by tě to přece nijak nebralo, že? smilies/wink.gif
říjen 15, 2007 12:47
Jasmíno, : Míša šíša
ono jde ale taky o to, zda ten respekt může vzbuzovat žárlivý manžel. Žárlivost je rozbíječem vztahů a klidně mohla být i neodůvodněná. Jestli ale Ota svojí ženu tímto způsobem prudil, bylo jen otázkou času, že si nějakého přítele najde. A teď si Ota říká: A vida, měl jsem pravdu. Já to věděl od samého začátku, že mi je nevěrná... Vždyť jsem to říkal..."

říjen 15, 2007 12:48
Míša šíša : Jasmina
To je vsechno mozny. To si Ota musi v mysli prehrat sam,zda zarlil a jak zarlil a zda byl ci nebyl duvod.Ikdyz takovy typicky chronicky zarlivec to nebude,kdyz jsou pod jednu strechou spolu a jeste ji neprizabil)))
říjen 15, 2007 13:03
děkuju za odpovědi, hlavě tobě Jasmíno : Ota
ale necítím se starej a vobnošenej. Ani jsem ji nijak neprudil.
Naopak jsem ji vůbec nehlídal, jestli to myslíte takhle. Přišel jsem na to vlastně až když už to tlouklo do očí.
No, říkáte, že jsem starej a blbej, co jsem mohl čekat ve feministickém časopise.
říjen 15, 2007 13:04
Síla : Béda Traktorista
Kudla že je feministická? Oto, tos asi nezažil nějakou skutečnou feministku, co?
Ale bacha, aby tě teď kudlanky neroznesly na kopytech. smilies/grin.gif smilies/tongue.gif
říjen 15, 2007 13:05
Hi-hi, Oto, : Míša šíša
jestli dokážeš argumentovat pouze narážkama na "feministky", tak se tvé ženě asi ani moc nedivím.

Jinak my tu netvrdíme, že jsi "starej a blbej" - to od Aleny byla pouze taková sarkastická poznámka, víš? No, musel by jsi ji znát líp, aby jsi to dokázal brát v legraci. Chápu, že se tě to dotklo, ale neber to osobně. Ona je Alča trochu jízlivá, ale nemyslí to ve zlém.

No, zda jsi prudil nebo ne, by musela nejspíš posoudit tvá žena. On totiž žádný chronický žárlivec nepřipustí, že je žárlivec. To není chyba v něm, to mu jen jeho protějšek dává podněty, a proto on se ptá, vyzvídá, sleduje, špehuje... Třeba to není tvůj případ, co já vím, napsal jsi toho o sobě dost málo. Ale o žárlení ses zmínil, a tak jsem na to reagovala. V každém případě, když si tvá žena našla přítele, tak pokud zase ona není chronická běhna, něco ve vašem vztahu skřípalo. Ale my nemůžeme vědět, co, tudíž ti tady i těžko poradíme, jak ji znovu získat.
říjen 15, 2007 13:16
ivanko : Jasmina
diky. smilies/smiley.gif Oto,take uz znam Alenu a tohle nebyla poznamka konkretne na Tebe ale na celkovou situaci,jak uz psala,kterou nam predvadi vlada....o 20-30ti letech dnes je normalni "obnosenou " manzelku vymenit za mladou a svezi. Tim narazela na Tvou situaci,ktera je v opaku,kdy manzelka opousti ....fakt nemusis byt vobnosenej...kdo vi jak se na Tebe divaji zeny v okoli. Nezapomen se obcas porozhlednout.Treba zjistis ze se obcas na ulici za Tebou nejaka dama otoci a bezdecne usmeje. Uz to staci na to mit hezky pocit,ze nejsi dobry pouze na "povinny" servis. smilies/wink.gif
říjen 15, 2007 13:33
když teda nejseš starej, : alena tečkovaná
tak jsi ji prostě hvězdičkoval tak dlouho, až přetekla poslední kapka. Čím, -no to musíš vědět ty. Ale ty to - pochopitelně nevíš, protože jsi ji neposlouchal, když ti to říkala. Přece ty - chlapák - nebudeš poslouchat co kecá nějaká ženská. Teď to máš.Našla si někoho, kdo ji bere vážně. Jinak - jak se vlastně jmenuje chlap, kterej po dvaceti a více letech odložil pro mladší model - když já jsem hnusná feministka, která říká, že je to v pořádku, když to dělá předseda vlády a president republiky - tedy pardon - ten dal nakonec přednost prezidentskému křeslu.A poroč když to udělá Paroubek nebo Topolánek, tak ho všichni chápete a je to v pořádku a proč teda, když totéž udělá tvoje žena to v pořádku není? Nejseš ty nějakej zaujatej?
říjen 15, 2007 14:00
Oto, : Sinix
ne, není, co zachraňovat. Manželství je mrtvé a ty nemůžeš udělat nic, kromě rozvodu a vzájemného vyrovnání. Co se týče bytu, buď se domluvíte a vyměníte stávající byt za 2 menší (popř. jiné - s doplatkem), nebo tě z něj bude muset vyplatit a ty si budeš muset najít podnájem, popř. si koupit jiný.

Řekla ti, že tě nemiluje, dokonce ti i přiznala, že má přítele; na co ještě čekáš? Až je načapáš ve své posteli? Takovou potupu bych zažít nechtěl...
říjen 15, 2007 14:01
já neřekla starej a blblej : alena tečkovaná
ale starej a vobnošenej - i když....jeden nikdy neví...chytrej nebo moudrej chlap by to co ty, nikdy nenapsal... smilies/grin.gif
říjen 15, 2007 14:02
Tečkovaná Aleno, : Sinix
no tak. Tvoje argumentace mi připomíná scénku z Jízdy tramvají od Šimka a Grossmanna:
"To je dneska mládež, starého člověka nepustí sednout." Upozornil jsem jemně tu paní, že stojím na jedné noze a ještě ne na své. "Stojí, stojí, ale kdyby seděl, nepustil by, já je znám!"

Kde tu Ota, nebo kdokoli píše, že schvaluje Topolánkovu, či Paroubkovu nevěru?? Co do toho taháš politiku??

Ano, máš pravdu. Bohužel, stává se, že chlapovi "prdne v kouli" a rozbije rodinu a odejde za mladší, aniž by k tomu měl důvod (tedy myslím ten, že vztah nefunguje - z manželčiny viny). Dokonce i věřím tomu, že to dělají spíš chlapi, než ženy, ale to neznamená, že to ženy nedělají taky.

Za další; samozřejmě se nedozvíme, proč ten vztah zemřel, takže jakékoli teorie jsou pouhé spekulace, faktem je, že manželství je mrtvé a to tady řešíme a není z toho nutné dělat politickou kauzu...

P.S.: Neschvaluji nevěru mužů; ale ani žen... Howgh
říjen 15, 2007 14:19
Oto, klid.... : jajinecka
Nemusis bejt ani starej, ani blbej, ani obnosenej. Ono taky mohlo tvoji temer ex proste jenom rupnout v bedne,jak se tady u nas rika. Mohlo se ji zdat, ze uz si nic neuzije, ze je zivot porad stejne jednotvarnej a tak ze uz to bude porad a porad. Treba ji jeste nedoslo, ze po 12 letech to s kazdym bude tak trochu stereotyp.Ted je jenom na tobe, co chces. Jestli ji chces i pres to, ze vis, ze ma nekoho jinyho a dokazes se s tim vyrovnat a odpustit, tak bych radila se moc nevnucovat, netlacit, nevycitat. Venuj se praci, hraj si s detma a obcas se slusne oblec a navon a vypadni z domu. To nekdy dela divy....zensky jsou predevsim zvedavy.Treba kdyby ji doslo, ze teda jo, tak teda konec a vic ze te nezajima, tak by hezky rychle hazela zpatecku. Ono ji to ted musi lahodit, byt osudova zenska mezi dvema chlapama, co se o ni pretahujou..... Pokud je ale opravdu rozhodnuta, tak s tim nic neudelas a nakonec se rozvedete.
říjen 15, 2007 14:32
netahám do ničeho politiku : alena tečkovaná
ale ona přece neudělala nic jiného než oni dva - a specielně podle vás to bylo v pořádku. Tak proč to není v pořádku teď?Když něco takového udělá předseda vlády, tak to přece nic špatného být nemůže - jinak by už musel dopředsedovat. Ale on je na to viditelně hrdej. Takže i jeho žena může být hrdá na to, že si našla někoho lepšího...a on by to měl chápat.Jestli jsem tomu správně rozuměla, tak jsou spolu dvanáct let - takže měl snad dost času něco udělat - ale neudělal nic. Asi jí s ním nebylo dobře - proč, to by měl vědět on. Ale on neví nic....nikdy ho to ani nezajímalo, tak proč se najednou stará teď, když už je viditelně pozdě? Teď by měl alespoň jednou v životě udělat to, co chce ona - tedy odejít a nerozpitvávat to. Kdyby se začal chovat jako džentlmen, tak by si ho třeba znova začala vážit. Ale to on nikdy neudělá. Zatím pořád hledá vši na ní. On je přece nejkrásnější, nejchytřejší a neomylnej a chyby nedělá.Pak ovšem musí pochopit, že s takovým člověkem se prostě žít nedá.
říjen 15, 2007 14:37
Aleno T.,nechci být nějak útočná, ale nepleteš si Kudlanku s nějakým jiným serverem? : ivanka
Nemyslím, že Otu zajímají tvoje názory na politiku. Asi chtěl slyšet radu, nebo jen něco pro úlevu, ale ty do něj tlučeš jak hluchej do vrat. Všimla jsem si, že občas si nejen nebereš servítky, ale chováš se tak, že být to chlap, tak o něm řeknu, že je to pěknej hulvát.
Ty tvoje poslední věty, to je fakt humus. Kde jsi vzala tu jistotu, že je to tak, jak píšeš? No, pak se nedivím, že žiješ víceméně jen se zvířatama. Promiň, ale tvoje jednání už mě fakt nadzvedlo.
říjen 15, 2007 14:56
Jajinečko, : Béda Traktorista
si myslím, že je pozdě bycha honit. Když už si našla přítele a angažuje se jinde, tak asi nemá chuť lepit rozbitej vztah. Jestli jí vadilo, že na ni Ota žárlil, tak mu to asi řekla už dřív. No a jestli to tak bylo a mu to nedošlo, respektive neměl pocit, že by žárlil, protože mu to přišlo normální, tak to prostě vzdala a začala se poohlížet jinde.
Vztah kvůli dětem? No, může fungovat, když se na něm dva domluví, ale je to vždy na levačku. Nakonec to dojde tak daleko, že to bude neúnosné pro obě strany a rozejdou se.
Nejdřív to trápí, potom to člověka na*ere. Hele, ale to přece člověk vycítí, že není kam se vracet, že jediné možné řešení je nová řeka, protože v životě fakt platí, že dvakrát do stejné řeky nevstoupíš.
Ale nevěřím, že až do té doby bylo mezi vámi všechno v pořádku, že nebyly žádné neshody a že se to vše stalo z čistého nebe. Doba pro nápravu a změnu asi už je dávno pryč.
říjen 15, 2007 15:00
Aleno : Jasmina
ja jsem presvedcena ze kdyby tady Ota vypsal cely zivotopis,tak mu to stejne natres. Kde jsi vycetla ze Ota manzelku nikdy neposlouchal atd..?Promin ale z poslednich prispevku mam pocit ze dle Tebe vzdy za vse muze jen chlap. Kdyz chlap odejde za mladsi,je svinak a kdyz mu odejde naopak zena-je tzv; trouba a sobec? Myslila jsem ze Tvuj prvni prispevek byla ironie na celou tu momentalni modu vymneny manzelek. Ale ted koukam ze se obouvas do Oty zcela neopravnene.Sice v mnohych diskuzich vypichnes podstatu veci ale momentalne jsi vedle. ja Otu taky neznam,mozna....muzes mit pravdu ale na jakem zaklade ? Zrovna tak muze byt jeho manzelka zahlcena mimoradnou pozornosti Oty a z nudy hleda poradny rodeo.....
říjen 15, 2007 15:12
Oto, : wendy
píšeš, že tvoje žárlení nebylo nepochopitelné - má chlapa, ale žárlil jsi na ni nějak výrazně i předtím, když třeba fakt nikoho neměla ? nebo - ono se to může stát i bez příčiny. Prostě rupne v kouli, to se stává mužům i ženám. Protože asi málokkdo řekne nen tak - už tě nemiluji !
A na AT se nezlob - ona už je taková huba nevymáchaná, no já vím, nám kteří ji známe a nemáme právě teď nějaký světabol se to posuzuje jinak...ale stejně. Naráží podle mě spíš na to, že opouštějící jsou více muži nežli ženy a mají nyní i svůj zářný vzor.
No možná bys mohl večer pěkně ustrojený a oholený odejít. Bude ráda, že je sama doma nebo jí to bude vrtat hlavou ?
říjen 15, 2007 15:23
No, u nás to bylo takový normální, : Ota
ráno do práce, večer domů. Je pravda, že mám ještě něco bokem, dělám vlastně ještě jednu práci doma na počítači, po večerech. Tak když šla s kamarádkama nebo cvičit, tak jsem ji nekontroloval. Ale pak se nějak párkrát spletla, taky nějaký ten telefon, co jsem neměl slyšet, prostě pár drobností.Skládalo se to, no.,Kdasž jsem se zeptal, tak napřed všechno zapírala, pak se ukecla jedna její kamarádka.. No, sesypalo se to, nakonec byla ráda. Asi je to fakt konec, ale neumím si to vůbec představit.
říjen 15, 2007 16:04
jo,Bédo : Míška
asi máš pravdu. Možná už je pozdě na nějaké lepení vztahu. Ale zas na druhou stranu, kdo někdy nemá pocit, že mu to nějak ujíždí? A jestli nemá čas si ještě něco urvat pro sebe.
Sice ne každý to řeší hned milencem či milenkou, ale někdy je to o příležitosti a možnostech. Ale bohužel je to vždycky o rozhodnutí a chuti řešit to, či nikoliv. A jestli ona je rozhodnutá to neřešit a "být spolu" jen kvůli dětem, chudáku Oto! Navíc ona je spokojená, není sama a nemá důvod chtít to měnit.
říjen 15, 2007 16:28
Měla jsem kámošku, : wendy
ta taky měla milence. Zamilovala se jako blázen, odešla by od hodiny z domu, ale ten její nový se rozvést nechtěl. Tak se domluvíla s jednou holkou, a ta to jako náhodou prokecla - před manželkou milence. Myslela, že Jeho tím k rozvodu donutí, že ho ta jeho vyhodí. Bylo zle - ale milenec nakonec couvl, manželka mu odpustila, ale kdo šel byla kámoška. A neměla nic, ani manžela, ani milence. Jo, ukecnutý kamarádky...
Ale pro toho, kdo chce zachovat rodinu, to je pecka čenichovka. A ty máš Oto dva malý kluky. No, bylo by dost zajímavé, kdyby sem napsala i tvoje žena. Jinak je to jako když sem píší ženy - jak si ho udržet. Když nechce, nejde to. A čím víc člověk na partnerovi visí, tím to je asi horší. V tomhle nejde radit, protože nejde o racionální činy a situace. To jsou emoce, hormony, vášně. Bude to běh na dlouho trať...
říjen 15, 2007 16:41
no to je přesně ono : alena.puntíkovaná
a kdy sis naposledy udělal čas na ni. Kdy si se naposledy vykašlal na počítač a šel jsi s ní někam - třeba jen do hospody, nebo na procházku, nebo do kina. Kdys naposledy vynechal počítač a jen ak si s ní sedl a povídali jste si, nebo třeba hráli žolíky nebo člověče nezlob se. Kdys naposledy přepnul fotbal na zamilovanej film, na kterej se chtěla dvat ona a kterej tebe těžce nebavil, ale chtěl jsi aby měla radost. Jestli jsem to správně pochopila, tak ona taky pracuje. Takže nehladovíte , ani nespíte pod mostem. Kdy naposled ses vykašlal na celou práci a věnoval se jí? Kdy naposled jste byli jako celá rodina v kině, v divadle, na výletě, v zoologický?Je mi jasný, že teď se cítíš nahvězdičkovanej, ublíženej a děláš doma patřičný dusno.Ale ublížil sis sám, holenku. Každej chlap chápe, že o zahradu, počítač a auto se musí starat jinak jdou do háje. Že se musí starat taky o svou ženu - to nikdy nepochopěj.Doteďka fungovala.Bylo uklizeno, vypráno, večer večeře a tys moh v klídku sednout k počítači. Jo, dávals jí vejplatu - ale věř, že ona by bez ní taky přežila - a asi se k tomu docela i chystá.Mimochodem, ona svou výplatu dávala do domácnosti taky, takže jsi nic až tak zasloužilého doma nedělal.Co by ses staral, když fungovala naprosto bezchybně - no tak se holt začal starat někdo jinej.Ona tu starost zřejmě potřebovala, jenomže tys dal přednost počítači.Kdy naposledy s tebou mohla na rovinu promluvit a v klidu!!!!!! všechno rozebrat a tys POSLOUCHAL, co vlastně říká? No, tak je tu někdo jinej, kdo tohle dělá.Tato řeč je určena nejen tobě, ale všem přítomným pánům, kteří se domnívají, že když je uklizeno a dostanou teplou večeři, tak že je všecko v pořádku. Není, musej se oni sami taky starat, aby bylo. Avůbec nejlepší je, zeptat se své ženy, co by ji tak potěšilo a jak by si společný život představovala. A to daleko dřív, než ty o představy začne naplňovat někdo jiný. Pak už bude pozdě. Ale co já to tady vykládám, stejně si myslíte, že jen tak kecám a že vám se to stát nemůže. Může! Otovi se to taky stalo. I když se zdálo všecko "normální". Jinak , nejsem zpašklá osamělá stařena obklopená pouze zvěří - jsem vdaná - a šťastně. Ale jsem prostě na světě dýl než vy a ledacos jsem už viděla a zažila.
říjen 15, 2007 17:58
Beda Traktorista : jajinecka
Ono taky zalezi na tom, jestli ten jeji miiiilenec je volnej a svolnej....Aby hooodne rychle necouval, az zjisti, ze by mel mit na krku milenku s dvema raraskama. Ono je neco jinyho natesena milenka a urvana mamina, co pendluje mezi praci, skolou a skolkou.Takovejch uz bylo, co se chtely rozvadet ve jmenu lasky a rady jeste zustaly u toho svyho staryho obnosenyho nudnyho a vecne pracujiciho....
říjen 15, 2007 18:26
)))))no jo cvicit.... : Jasmina
fitnes. nakonec to bude nejakej svalnatej frajer nebo trener sam. Ksakru,muj manzel je taky vecne u pocitace a ja jsem rada,kdyz mam od nej trochu klid.Ackoliv ted uz nedelam a jsem doma,mame taky dve decka,hlavne synator mi ted dava zabrat s ucenim a chovanim ve skole vubec a presto mam cas i na sebe a svou praci,- u pocitace.Kdyz chci,sbalim deti,jedu ke kamosce na venkov,manzel mne taky neomezuje a srdecni zalezitosti na vykecavani mam kamaradky ci dokonce Kudlanku.S manzelem si hodne povidame ale o uplne jinych vecech nez o mych pocitech.Leda na takovou debatu dojde tak 2x do roka. Jenze kdyby manzel furt za mnou at si popovidame o tom co si preji,citim,na co myslim,jaka mam tajna prani,tak snad zdrhnu.Milence proste nepotrebuju.Na manzela je spoleh hlavne v tom ze penize nefofruje u automatu a nezadluzuje,na deti nekasle ani na mne. Nerikam ze se mi nestane uz nikdy,ze potkam takovyho toho testoteronovyho chlapa,pri jehoz pohledu se mi podlomi kolena,jo to se muze stat ale na 99% jsem si sebou jista ze bych manzela kvuli tomu nevyhazovala z bytu. Hluboka laska a zamilovanost jsou dve odlisne veci,coz Otova manzelka neumi rozeznat. Nezlob se Aleno,ale kdyz ta manzelka mela cas i volnost chodit za kamoskama a cvicit,tak proste tak ustvana nejni.Taky se nabizi otazka zda Otova zena opravdu trpela nepochopenim a kdyz-mohla si o to rict. Rekla si? To muze Ota na to odpovedet. Ja bych tento vztah zatim-dle info co dal Ota,nevidela jako kompletne v kytkach. Zblazneni hormonu,to co mozna mela ona pred 12ti lety s Otou taky,ona si ted mysli ze uz Otu nemiluje. Nu ja bych na jeho miste zabouchla dvere a poprala hodne stesti,nejaka cimra pro opustenyho manzela se vzdy v podnajmu najde. At se pak projevi ten novy borec,ktery nasloucha,ktery obletuje,ktery je presne ten pravy....jsou zde prece i decka. Oto,kolik tomu dame nez se placky k Tobe vrati,...nejvic 5 mesicu? Ale kdyz tak napis neco vic,treba se mylim take,treba je to nekdo osudovy a treba jsi v tom vztahu udelal par vyznamnych chyb...ale kdo neudela chybu,ze? treba se to vsechno napravi.
říjen 15, 2007 18:38
Ad: no to je přesně ono : MaC
Jojo, Oto, ze Ty sis cece nejak nevsim, ze s vama bydli doma jeste jedna osoba navic. Ktera presne a dokonale videla vsechno, co jsi svoji nestastny chudince provadel. Jak jsi tu na ni bez priciny zarlil a bezduvodne ji osocoval, tu ji zase uplne ingoroval a mel ji zaroven za sluzku a za inventar bytu...
Jestli bys to tu nemel vzdat - tohle je damsky server, takze i kdyz tady tu a tam i dokazou docela pekne poradit, tak stejne jsou tu vetsinou sympatie na strane postizenych druzek. A dneska se tu nekdo blbe vyspal, takze at uz to bylo ve skutecnoti jakkoli a at je vina na strane jedne nebo druhe, tak za toho spatnyho a sycaka tu budes dneska Ty smilies/angry.gif
říjen 15, 2007 18:50
MaC : jajinecka
ale prdlajs....ja teda rozhodne sympatizuju s Otou a narazky an to, jak tu svou chudinku nejspis zanedbaval me dost popuzujou.
říjen 15, 2007 18:53
jaji : MaC
Oooops, tak tahle tafka sedla. smilies/wink.gif Ale zaslouzene, to uznavam, tech dobrych rad tu byva podstatne vic, takze ta poznamka o damskem serveru byla vazne nefer. Za coz se pritomnym jeste jednou omlouvam. To jen ty prispevky jedne, co vsechno zna a vsude byla dvakrat, ty me nadzvedly smilies/angry.gif (A to jsem si namlouval, jak mi ta role ticheho prihlizejiciho vyhovuje ) smilies/wink.gif
říjen 15, 2007 18:58
MaC : jajinecka
V poho....ja uz to radsi nekomentuju....par takovych co vsude byly vsechno znaj se mi podarilo potkat a peclive se jim vyhybam. Ja jen aby sis nemyslel, ze jsou tady jen same radikalni feministky :-))
říjen 15, 2007 19:23
Myslím si to samý, co MaC : Ivanka
nechápu AlenuT. a její výpady, jak si může někdo takhle myslet, že všechno ví, všechno zná. To si přeci nikdo z nás nemůže dovolit, z těch pár slov, co tu Ota napsal. Aleno, měla bys zabrzdit.
Třeba to myslíš dobře, ale připadá mi to, jako kdyby máma dítěti, které upadne a odře si koleno, nařezala, že mělo dávat pozor.
On sem napsal, aby se trochu vypovídal z neštěstí, ale ne aby dostal přes pusu, tohle je už snad moc. Dobře, třeba to nemyslíš zle, ale ta máma, která dítě seřeže, to asi taky nemyslí zle, ale dělat to neměla.

Kudlanko, co ty na to?
říjen 15, 2007 19:34
Nechci psát nějaké detaily, ale něco tedy přeci: : Ota
u počítače nejsem v jednom kuse, převgážně když ona byla pryč, no. Normáně doma běžně komunikujeme, tedy bylo všechno donedávna v pořádku,rozhodně jsem nedělal žádné dusno. Aleno T., nevím, kde to, co jsi napsala, bereš, nic takového není pravda. A ohledně domácí práce, to jsme se dělili, například peru zrovna já, hodit věci do pračky a vyndat pak ze sušičky není problém, stejně tak jako vaření, to je taky vlastně rovnym dílem.
Nebo to s tim promluvením si, to je taky hloupost, to vůbec není pravda, co píšeš.
Naopak ona se nějakým i jen náznakům debaty na tohle téma vyhývala.
Vůbec nechápu, co to je za řeči, co jsi to psala, takhle to u nás ale vůbec nebylo. Nevím, proč se do mě tak obouváš, jsem pro tebe cizí člověk, a nějaký sprdunk od tebe jsem opravdu nepotřeboval.
Asi nemá smysl už tohle dál prodlužovat, měl jsem pocit, že bych mohl zkusit najít nějakou radu, přijít na nějaké řešení, ale tady to najít nemám šanci, jen zesměšnění.
Takže asi kamkoliv jinam než sem.
Nechte to už plavat, prostě jsem sem psát neměl, chápu to. Tak snad jsem některé z vás pobavil, zasmály jste se tomu starému volovi.
A těm ostatním aspoň pozudrav, mějte se.

říjen 15, 2007 19:46
To Jaji, Ota... : MaC
Dik, sak ja vim... smilies/smiley.gif
A pro Otu: Nemuzes se snazit si udrzet neco, co uz nemas. A promin, ja mam z Tveho vypraveni pocit, ze to je tenhle pripad. Tak aspon si udrzet tu kapku hrdosti (ja vim, ono je to osemetne psat o hrdosti, kdy jsou tu jeste dva dalsi prckove, ale fakt mam pocit, ze tady uz toho moc jineho nezbyva) a odejit se vztycenou hlavou. Protoze doprosovani nepomuze - to uz se z Tebe nadosmrti stane v jejich ocich onuce a i pokud by to tentokrat vzala zpet, nedivil bych se, kdyby Ti to za cas zase zopakovala.

A az budes sam, v klidu si rozebrat kde se stala chyba a proc k tomu doslo. Jestli jsi prece jen nebyl o neco zarlivejsi nez je zdravo (tzn. vic nez uplne minimalne ;-), nebo jestli ta protiva AT prece jen nemela pravdu s tim nevsimanim si vlastni DRAHE (bez ironie!) polovicky (zkus si jeji prispevky prelozit z ostre oznamujiciho do tazaciho zpusobu, pak se daji prekousnout). Me osobne pripada, jestli jsi pro ni pro same vysedavani v praci a u pocitace a vydelavani pro rodinu neztratil na pritazlivosti. A je fakt, ze svalousi z fitka to mivaji o neco jednodussi. A nebo jestli ji proste nebouchly zlazy a nezblbla jak pubertacka (jak pise jasmina). A pak uvidis, treba se casem vzpamatuje a vrati se a treba taky ne, protoze sis to pohnojil sam a prilis. A kdyz se i bude vracet, treba pak zase sam zjistis, ze to co udelala je pro Tebe tak moc, ze uz ani sam nechces.
Ale to se neda podle toho mala co vime rict, a navic, lidi jsou jenom lidi, takze se vsechno muze postavit na hlavu a treba dopadnout i Happy Endem. smilies/smiley.gif
říjen 15, 2007 19:47
Oto,nehazej flintu do jecmene : jajinecka
Je mi lito, jestli mas dojem, ze jsme tu same bestie, co se smejou tvymu trapeni, tak to fakt neni.
říjen 15, 2007 20:05
tak a mame po "klientovi" : Jasmina
Aleno,Tva metoda nakopnuti plati na stare zhnisane rany,ne na cerstve. Ty cerstve se musi zklidnit,vydesinfikovat,zafixovat a prevazat.... smilies/undecided.gif ..............
říjen 15, 2007 20:23
no, taky si myslim, dívám se na tu "debatu" odshora: : ivanka
- Prostě seš stareja vobnošenej - a ona má přece právo"ŽÍT!!!".
- Přece ty - chlapák - nebudeš poslouchat co kecá nějaká ženská. Teď to máš.
- já neřekla starej a blblej ale starej a vobnošenej - i když....jeden nikdy neví...chytrej nebo moudrej chlap by to co ty, nikdy nenapsal...

No, a ten dalekosáhlej rozbor nakonec, kdy z něj AlenaT udělala úplnýho debila, to je za všechny peníze. Nevim, nemyslim, že to bylo fér, spíš naopak. Souhlasím s tím, co napsala Jasmína, je mi ho docela líto, ať si to třeba fakt sám pohnojil, ale prostě tohle se nedělá, přišel sem pro pár hojivých slov a dostal setsakra sprchu.
Teď si jen řekne, že sem psát neměl, tohle se stát nemělo, to si opravdu nezasloužil.


říjen 15, 2007 20:50
no,dyt to rikam : Jasmina
taky nestoji o takove debaty,"a jake mas predstavy a jak chces zit do budoucna..." zijem tak jak zijem a predstavovat si mohu na zaklade nasich moznosti,preci..a to sem velkej romantik!!No a jestli mam problem,tak ho reknu.jenze Otova zena mozna zadny problem nemela,jako napr. momentalne nemam ja. A vim ja,co se mnou udela jestli nahodou nekde potkam nejakyho "Hidalga"?Akorat uz nejsem tak blba abych pres zamilovanost prestala videt manzelovy klady a vyhazovala ho a tesila se jak detem privedu skvelyho borce.Ja jsem poznala par zen...spokojenych nez se jim zbourily hormony.Najednou ten jejich byl totalni blbec,najednou se ho i stitily,najdnou se fyzicky hnusil a ony si najednou uvedomily,ze cela leta pouze zivorily a nyni zijou!! Ty,ktere se pak jeste mohly vratit k manzelovi byly rady,jine zustaly leta samy ackoliv se jim to v posteli stridalo jak pocasi v dubnu.
říjen 15, 2007 21:20
tak manželka mu zahejbá : kolemjdoucí
on totiž chlap, kterej doma vaří a pere si o to přímo koleduje....
říjen 15, 2007 21:25
Kolemjdouci to teda rozstip... : Aknela.
Takze odedneska kazdou uvarenou veceri mym protejskem, oplacim neverou. A jestli nedejboze vypere, tak se rovnou stehuju z domu k milenci smilies/grin.gif
říjen 15, 2007 21:40
vono na voboji : Jasmina
Manzelka doma vari,pere,tudiz si o to koleduje. Ale jen pockejte az prijde krize naftova...vas prejdou roupy smilies/grin.gif smilies/cool.gif
říjen 15, 2007 22:19
Vážení, není to tak dlouho, kdy jsem v TV slyšel vyprávění dvou hnusných feministek. : strejda
Šíp byl z nich na mrtvici. Byl to však humorný pořad, proto to bylo bráno s humorem. A obě pobavily. Vše, co ony říkaly, snad myslely úplně vážně. Jedna byla spisovatelka, druhá režisérka. Nebudu ty baby jmenovat, asi je znáte. Ta méně hnusná (aby bylo jasno, nemluvím o jejich zevnějšku, tváři, nýbrž o smýšlení) přišla na to, že Eva byla až druhá Adamova žena, protože s tou první on nebyl spokojen a požádal proto Stvořitele, aby mu uplácal jinou ženu. Hodnou, pokornou, ladně tvarovanou a hlavně - nedržkující bytost. A tak se
i stalo.
A protože to byl pro Stvořitele úkol velice nesnadný, zhotovit takovou ženu, která by se Adamovi líbila po všech stránkách (vždy mu vycházel úplný protiklad hodného Adama), dostal nápad, že k výrobě té hodné potřebuje nějakou součástku z hodného Adama. No a tou klíčovou součástkou bylo právě jeho žebro.
A tím se vysvětluje i skutečnost, že všude na světě, a tedy i u nás, ale i zde, na Kudlance, je nějaká ta feministická potvůrka, "potomka" právě té prvé, hubaté, s mnoha neuvěřitelnými vlastnostmi a uměním dedukovat i to, co se nikdy nestalo i to, co se
nikde nepsalo. Tedy jakási vědma. Čarodějnice.

Alenko popuntíkovaná, KUK! Teď zanech toho kočkování s těmi kočkama, mluvím i o Tobě. :-))

Takže OTO, všimni si, že Alenka se spoustou teček může být klidně nějakou tou xtou odnoží právě té prvé ženy Adama.
(Pokud s ní ovšem Adam obcoval. Asi musel.) Všimni si, že z toho mála, co jsi napsal, ona ti dokázala udělat takovou firmu, že by si o Tebe žádná neopřela ani kolo. V jejím příspěvku v 17:58 už snad nejsi ani chlap.
A proto jsme tady MY. Pár starejch, sice vobnošenejch, ale pořád ještě schopných akce i reakce, aby si zde, Stvořitelem ty méně povedené prototypy, moc nevyskakovaly. A taky proto, aby to nebyl jen feminisssssstický server.
Teď jsem jim to natřel. Babám!

Oto, proto hlavu vzhůru! Nebrečet, nedoprošovat se, být nad věcí, být zkrátka fořt. I když to bolí. A nehádat se o majetek. Jsi jistě schopný chlap, peníze si vyděláš. Buď velkorysý.

A úplně na závěr jeden ftip: "Zlato, ty jsi úžasný milenec. Jsme spolu jen dva týdny a já už jsem ve třetím měsíci."


říjen 15, 2007 22:49
Jó, ze všeho nejdůležitější je : Kráťa
dát zvěři pořádně nažrat a když má plný břicho, tak ji "nenásilně" drezůrovat.
Nejhezčí okamžik potom přichází, když si ta nažraná zvěř řekne, že to žrádlo je pořád stejný a že nemá cenu se kvůli kusu žrádla nechat buz ... vičit. A sežere krotitelku.
Akorát - aby se tý zvěři neudělalo špatně od žaludku, až bude žrát šťastně vdanou, zvěří obklopenou, zpašklou stařenu.
říjen 15, 2007 23:04
Mimochodem : MarkétaP.
Proč by měl hrdě kráčet pryč středem - klidně může zůstat doma s dětmi a odstěhovat se manželka za milencem, ne? Kluci chodí do školky a do školy, Oto může částečně pracovat doma, takže by mohl mít zkrácený úvazek ... Proč odcházet odněkud, odkud odejít nechce?
říjen 15, 2007 23:20
strejdo : Jasmina
tu povest jsem cetla;ma to byt zidovska povest a mozna prameni ze sumerske kultury ale za boha si nevzpomenu na jmeno te prvni zeny. Byla stvorena z ohne a byla stvorena jako prvni.Hned po ni Adam,stvoren z hliny.Bylo ji receno ze Adam ji bude muzem a ten,kdyz ji uvidel uplne zblbnul jeji krasou.Adam ji vsak nudil,ona mu neustale unikala.Adam ji nosil dary a vubec se cely poserinkoval ale ona se s nim bavila z vrchu.Az Adam z celeho srdecniho trapeni sel zalovat Hosodinovi a ten te ohnive zene nakazal,ze musi milovat Adama. Ona poslusna Hospodinova prikazu tedy ulehla (snad v jeskyni),Adam ji hnetl prsy smilies/cheesy.gif,tak ona zatala zuby.Na chvili. Nevydrzela to,Adama odehnala a utekla mu -za hranice Edenu,tak kde pry vladl Dabel a s nim se spojila,s nim se doopravdy rozjasnila a zahorela k nemu. Adam byl tak zdrcen,ze mu tedy Hospodin udelal z jeho zebra Evu.Eva byla jako Adam,puvodem z hliny,zena pekne zaoblena,zemita,milujici.Co Adam chtel,to ona ucinila,vroucne ho milovala a on ji objimal.Objimal ji chladne a jeho mysl nadale se upinala k one ohnive zene.Eva je nemilovana.Vazeni,tyto zapeklite vztahy se opakuji po tisicileti,jak nalezt stesti-to musi kazdy sam....Hospodin nam v tomto nepomuze pac sam to zvoral.
říjen 15, 2007 23:24
to je krásný... : ivanka
Jasmí, to je moc hezký... Kdo tohle vymyslel (tenkrát pradávno), musel mít zkušenosti. Tady je vidět, že to trápení s láskou je stejně staré jako svět. Díky moc, určitě si to někde seženu smilies/kiss.gif
říjen 16, 2007 00:01
No vidíš, Jasmí, to jsem nečetl, : strejda
ale přitom jsem věřil vyprávění té spisovatelky, ač byla kovaná a zavilá feministka. On se tomu se tenkrát divil i Šíp, že Eva byla až ta druhá, hodná. :-)
Takže z toho plyne poučení, že by se hodný chlap neměl vázat na hezkou, ale ani na ošklivou mrchu (to by byl už úplně blbej), ale na druhé straně - protiklady se přitahují. Stejně jako ve fyzice, v magnetizmu... A přesto si umím krásně představit souznění hodný - hodná i mrcha - gauner.
smilies/grin.gif
Však také pohádky a pověsti jsou nejkrásnějším čtením.
smilies/wink.gif
říjen 16, 2007 00:45
Dobré ráno ! : wendy
Tak jsem se tím prokousala. Adamova první žena se jmenoval Lilith a je to krásná alegorie na vztah muž-žena. Nikdy nekončící odysea...
Je mi líto, že Ota utekl. Snažila jsem se první výstup AT zmírnit, ale ona napsala podruhé...
Jasmi, máš pravdu, čerstvé rány se nešťourají, ty se musí zklidnit. Ironie, černý humor, to se hodí pak, po čase, třeba na sednutí do hospody.
Oto, a ty neutíkej, ani odsud (ne všichni a všude jsou laskaví, to ale znáš ze života vůbec) ani z domu (proč bys s kufrem někam letěl, dojednejte další způsob bydlení nejdřív).
Takže tak.
říjen 16, 2007 07:39
Jasmí, : Vodoměrka
nebyla to Lilith?
říjen 16, 2007 07:55
Aha... : Vodoměrka
poslední komentář jsem tu neviděla, a už mě Wendy předběhla...
Objevil se po odeslání toho mého... teda teď mě kudlanka dostala.

Jo a strejdo, já ten pořad taky viděla, ale nepřišlo mi, že by Žilková a Obermannovou byly takové bestie... nejsi trochu tvrdý v úsudcích?
říjen 16, 2007 07:56
Tak jsem hledala, : někdo
proč Daniela psala to "Prosím" a našla... Jistá dáma se svou záští vůči všemu mužskému opět nezklamala. Já být admin, tak jí dám ban a už si sem nenapíše, tak zlou osobu bych v reálu nevydejchala.
Oto, paní s nickem AlenaT, či Alena sedmitečná nebo vím já kolika puntíkatá, s klidem přehlížej. Je to spíš takový zdejší Brouk Pytlík říznutý protivným Šnekem. Diskutovat s ní je ztráta času, páč ona je vždycky ta neomylná a nejchytřejší.
Danielo, omlouvám se, ale napsat jsem to musela. smilies/sad.gif
říjen 16, 2007 08:45
devcata diky : Jasmina
Jo,je to Lilith. Ja vcera pri psani,ne a ne si vzpomenout.Ale to se mi stava ze si nahle nevzpomenu ani na jmeno kamaradky)))kdyz to potrebuju.
říjen 16, 2007 08:45
Tak tohle chápu Jasmi, : wendy
neb to důvěrně znám...a to mái favority, na něž si nevzpomínám zcela pravdelně...
říjen 16, 2007 09:20
Vodoměrko, : strejda
tam ale nebyla žádná Žilková. Obermannová ano,ale tu druhou babu bych nechtěl mít doma ani nahou. To byla šéfová všech feministek. Asi.
říjen 16, 2007 09:59
Krásný den Otto : Sluníčko
nic si z toho nedělej, že tu holčiny cupují. smilies/cheesy.gif
Což třeba pozvat ženu na romantickou večeři či oběd. Zatím nemluvit o vztahu jako takovém.
Ale spíš o tom, přesně jak jsi to tu napsal. Že ji máš rád, vážíš si ji, svoji rodinu miluješ nadevše. Netlač na pilu. Za pokus to stojí. smilies/wink.gif
říjen 16, 2007 10:00
Strejdo, : Vodoměrka
a která to byla? Já viděla pořad se Žilkovou a Obermannovou. Tak to jsem asi viděla něco jiného, už je to trochu dávno. A máš pravdu, tam mluvili teprve o té její úspěšné knize, o Deníku šílené manželky. O Lilit ne, o té píše až v Deníku šílené milenky, to je vlastně až třetí díl..... Ale asi vím, o kterou režisérku se jedná... má takový ptačí obličejíček, viĎ? No ale co je to vlastně feministka? Není to protějšek takového toho typického chlapa - hospodského povaleče, co nad rozlitým pivem diskutuje o tom, jak se musí ženské doma nabančit preventivně, aby nedostala roupy a poslouchala? Není to kromě jiného původního a vznešenějšího cíle, který feministky měly, jen obrana proti dost rozšířené skupině chlapského pokolení? Nemyslím teď, že by jich byly takové davy, těch rádobychlapáků, to ne, jen že v dnešní době už by jich přece jen mohlo být mnohem mnohem méně - ale to je zase otázka intelektu, že?
říjen 16, 2007 10:08
Nebyla to : lila
Olga Sommerová, co píše i knihy "O čem ženy sní" atd.?
To je také známá feministka....
říjen 16, 2007 10:32
Vodoměrko, : strejda
já si teď na její jméno také nevzpomínám. Ale to nevadí. Aspoň jí nebudu dělat reklamu, babě.
Feministka - víš, ony ty opravdové o nás o chlapech mluví tak ošklivě, jako o hmyzu, o zbytečném živočišstvu, které je tu jaksi nadbytečné. Ony by se bez nás klidně obešly. I v tom sexu už si vystačí. Jen ty spermie jim chybí...Rovnoprávnost ANO, ale jsou věci, povolání, ve kterých je chlap prostě nenahraditelný. Ať se svými názory zaměří na státy, kde jsou ženské opravdu utlačované. A nepruděj tady. V civilizaci.
A teď jsem si vzpomněl, že třetím hostem v tom zmiňovaném pořadu byl president ligy za práva mužů. Nebo tak nějak zněl ten název. Jako jejich protipól.
smilies/cheesy.gif
říjen 16, 2007 10:45
njn, feminismus : jajinecka
Abychom za chvili nedodadli jak v juesej, kde kdyz chlap rekne kolegyni, ze ji to dneska slusi nebo ji podrzi dvere, tak je to hned to HARASENI... smilies/cheesy.gif
říjen 16, 2007 10:52
Mrzí mě, že jste se tu kvůli mě chytli, : Ota
ale stejně mi to dalo hodně. Cítím se podstatně líp. Zatím je doma klid, jsem rád hlavně kvůli dětem. Normálně spolu komunikujeme, tedy o nutných věcerch. Dělám si své, uvidím, jaké to bude mít pokračování. Když tak vám dám vědět, určitě budu potřebovat nějakou tu partu, co mě podrží. Tak přeci jen, děkuju, a vím, že jsem vztahovačný, musím se určitě hodně změnit, musím s tím něco udělat.

říjen 16, 2007 12:45
Tak tak Oto, : wendy
nic se nejí tak horké jak se to uvaří. Kromě toho, jsi zřejmě člověk schopný sebereflexe a přístupný domluvě. A tady - tady už bylo přeháněk. A vždycky se to vrátí zpátky do latě. Totéž přejem i tobě a určitě se ozvi !
smilies/smiley.gif
říjen 16, 2007 12:57
To nic, Oto, to je v pohodě, : Vodoměrka
jen se opravdu zamysli, jestli má cenu v tom vztahu dál pokračovat. Vem to i z toho pohledu, že když se chlap zaangažuje vedle, tak to dělá jako na zpestření jednotvárnosti a zase se míní vrátit domů a jen si tak trochu jakoby vyhodí z kopýtka. Většina žen volí mimomanželský vztah až ve chvíli, kdy zjistí, že se opravdu nedá nic dělat a taky to bere jinak. Najdou se jistě i výjimky, ale ženy přemýšlí jinak, než muži.
Když už si najde jiného, tak většinou chce ukončit ten původní vztah a pálí za sebou mosty a nechce se vracet.
A manželství jen na oko? To vyžaduje silné nervy. Minimálně ten druhý, který je do té situace postaven, se začne cítit mizerně, neuspokojeně, pochopitelně, tento vztah nenaplňuje a dobrá víra je slabou útěchou. Někdy je lépe jít od sebe. Na vztah vždy musí být dva. Když netáhnou stejným směrem, tak výsledek nemůžu být nikdy dobrý.
A náhražka je vždycky jen náhražka. Pomůže na chvíli.
říjen 16, 2007 12:59
Vidíš - někdo si myslí že to půjde : wendy
jiný že už ne...nic není hotové.
říjen 16, 2007 13:21
Jo,jo, lilo, : strejda
Byla to Sommerka.
říjen 16, 2007 13:37
Oto : Polarka
naprosto nemohu pochopit Alenu teckovanou. Mozna ze je huba nevymachana, jak nekdo podotkl ale tohle hodne prehnala. Aleno, ja nevim jake jsou tvoje zkusenosti s chlapama (myslim, ze hodne spatne, podle tveho pohledu na ne).Ale oni i chlapi maji city, i kdyz se ti to tak nezda. A ota ma male deti. Jak si myslis ze mu bude kdyz o ne prijde? Nevypada na chlapa kterej by radostne odskotacil k jine zenske. Trapi se. Takze honem....jeste si na nej dupnem, to jsem si vsimla ze to tady nekteri lidi moc radi delaji. Mela jsem kamarada ktery podobnou situaci vyresil lehnutim na koleje. No.....ale jasne....cit maji jenom zensky, ze jo? Mohla by ses fakt stydet!!!!! Oro.....radu pro tebe nemam....mozna mues zkusit co ti nekdo navrhnul (za pokus nic nedas) vypravit se jako bys nekoho mel, ale nerict to. Spousta zenskych kdyz vidi ze o toho jejiho je zajem tak zacne zarlit. A taky chlapa ktery ji jednou patril, povazuje xa sveho uz naporad. Ovsem...jestli je zamilovana do sveho pritele opravdu moc....tak se ji jenom ulevi. Podle meho nazoru zenska ktera ma dve deti a zacne si mimomanzelsky pomer nestoji za nic. Ublizuje prilis mnoho lidem pro vlastni egoismus. Jednou se ji to muze vratit.....a muze taky zustat upkne sama.
říjen 16, 2007 15:04
jo, polarko : kolemjdoucí
život někdy píše scénáře lepší než do filmu. Můj známý, ženatý asi 10let, dva kluky, manželka někde potkala svou studentskou lásku a vzplála. Rozvod, kluky dala k babičce a odjela se svým nastávajícím do Jugošky. Po cestě bourali a přijela zpátky sama (tedy, jeho přivezli taky, ale v cíněnce). No a jestli by ji bejvalej nevzal zpátky. No, nevzal.
říjen 16, 2007 16:21
... : Sluníčko
Oto, zkus zjistit, co jí chybělo a proč to hledala jinde. Váš vztah žijete vy dva.
Můžeme se snažit vám poradit, ale my s vámi nežijeme. smilies/kiss.gif
Neznáme vaše povahy. To že žena se dvěmi dětmi se většinou rozhoduje racionálně, to je taková ta všeobecná pravda, ale my ani tebe a ani ji neznáme. A už vůbec ne to "přítele".
Kde má vlastně ona jistotu, že on ji má navážno. Občas se stává, že když je žena "volná", tedy v tomto případě skoro ne již vdaná smilies/wink.gif, "přítel" je nepřítel a prchá.
Naděje je vždy, tak nesmutni a zkus s tím něco jako chlap konečně už udělat. smilies/kiss.gif
říjen 16, 2007 18:08
Wendy : Sluníčko
Ano, často to tak bývá. Ona a on - oba "nešťastně" ženatí, akorát s jinými partnery.
A když se dohodnou na rozvodu, tak žena do toho jde a on otálí a otálí.
Bohužel děje se to stále a stále a ženy ne a ne se poučit.
Věřím na to, že u Oty to ještě není ztraceno.
Oto - zkus se ženě dvořit, kdoví, třeba tě to nakonec začne i bavit.
Máte děti. A a´t si zde lidé píší, kvůli dětem? Ano právě pro děti,
zkuste jim zachovat příjemné rodinné prostředí. Zabalit to může každý,
ale pracovat na komunikaci a být tolerantní - to je hrdinství.
Zkus to, nemáš co ztratit. Tak hodně zdaru.
smilies/tongue.gif
říjen 16, 2007 18:23
Wendy : Jasmina
dvorit ne,ted v teto situaci?-Vzdyt bude za blbce!!! Kdyby ho ona mela plny zuby a chtela s nim skoncit proto ze je s Otou zivot nesnesitelny,a ona byla radeji sama,tak to jo,to by dvoreni mohlo jeste zachranit. Ne vsak kdyz ona ma hrebce a splaseny hormony!! Cokoliv pro deti,jiste ale ne vsechno. Ne ztratit uctu!! To by ho ani ty deti neocenily a ze jsou to dokonce dva kluci! To jim ma Ota davat priklad ze chlap ma se doprosovat,podlejzat a prosit se?
říjen 16, 2007 18:54
smarjapano, dvorit : sasas
to je vopravdu skvelej napad smilies/angry.gif
kdyz me nekdo nechce, nedolejzam. nikoho neprinutis, aby te miloval. ale byt nevyklizet, kufry si nebalit. proc to delat zas tak snadny.
říjen 16, 2007 19:54
RAdit mu můžeme co chceme, vážení, : wendy
ale někdy člověk hrdost jaksi odkládá. A jestli on to udělat bude chtít - vzít ji na milost - tak to prostě smarjapano udělá. Stejně se tu konkrétní rady lapají spíš v právnických otázkách, jinak se tu člověk hlavně vypovídá...i to je potřeba.
říjen 17, 2007 06:58
Teda - myslím, že nikdo nemá zapotřebí tady vobhajovat : NČ
Ale věta: "...tvá žena přece neudělala nic jiného, že co dělá běžně spousta chlapů - naše čelní "vládce" nevyjímaje. Prostě seš stareja vobnošenej - a ona má přece právo"ŽÍT!!!"... mi fakt nepřipadá urážlivá ani politická. Já bych navopak řek, že to je uplně přesný vyjádření toho, jak to tak v manželství dost často chodí. To přeci jsou přesně ty krize po sedmi (nebo o něco více) letech manželství, kdy jeden či druhej zjišťuje, že ten druhej je PRO NĚJ/NI starej a vobnošenej (nebo teda jen vokoukanej, ale to je v tomhle případě totéž)). A Ota si tisíckrát může myslet, že nejni starej a vobnošenej. Taky pro většinu okolí von dozajista není starej a vobnošenej, jenže pro tu, která s nim bydlí, tak pro ni asi, a v tomhle případě bych řek, že skoro jistě, vopravdu je!!! Kdyby nebyl, neměla by důvod. Podle mýho, jestli mu to stojí ještě zato, a kvůli dětem by mělo, musí on sám začít sám u sebe, u svýho vzhledu, chování, rozhodování, atd. Hlavně ji "neunavovat" vyznáváním, jak ji stále miluje, nemůže bez ní žít. Už taky proto, že to prostě není pravda. Může bez ní žít docela klidně. Brát kluky ven kdykoliv oni můžou a chtějí, trochu i třeba rozmazlovat (trochu!!!!) Mít s nima společný zájmy, podporovat je v jejich zájmech, prostě bejt táta na sto procent!!!! Litovat musí začít vona!!!!!
říjen 17, 2007 07:03
Dvoření : Sluníčko
občas přinést růžičku nebo lístky do divadla - pokud tam ona ráda chodí,
jinak tedy dámy - vy umíte kritizovat, ale pořádná rada - žádná smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
Otovi jde o hodně, on nedolejzá, on chce pouze smilies/shocked.gif získat zpět svoji ženu.

Vadí mi, že Kudla už není co byla, zde se hlavně prezentují názory zhrzených žen.
říjen 17, 2007 07:49
Tak se Sluni taky přičiň o to, : wendy
aby Kudla byla prezentující názory nezhrzených žen. Ale stejně si myslím, že to není mnohdy zhrzenost, jen smutná zkušenost, trocha cynismu třeba, to jo...lidé jsou různé, ber to tak.
smilies/cheesy.gif
říjen 17, 2007 07:58
Slunicko : zhrzena :-)
Ruzicka ani listky do divadla od nekoho, koho nemiluju az tak, ze me fyzicky odpuzuje, to nezmeni ani nahodou. Teda me. Tebe mozna ano, nevim.
Zustat spolu kvuli detem a fungovat na principu "bratr - sestra" si dovedu predstavit, ale to Ota nechce (coz chapu, to je zkousnutelny pro toho, co uz "nemiluje", pripadne nemiloujou oba).
Tady neni co radit. Nikoho si zpatky na kouzelnym spagatku nepritahnes. Ale dal se muze venovat detem a alespon predstirat, ze co dela zena je mu sumafuk. A ono se to nejak vyvrbi. Pak se muze pripadne Ota rozhodnout, jestli ji jeste porad chce a nebo uz ne.
říjen 17, 2007 08:15
Díky NČ! : alena tečkovaná
přesně tohle jsem chtěla říct.Už mám někdy pocit, že nemluvím česky, nebo co.Jediná rada, kterou mohu dát, je, aby Ota se svou ženou M L U V I L ! ! ! - tedy, neprosil, nevotravoval, nedolejzal ...ale smysluplně komunikoval a hlavně naslouchal tomu, co říká ona. Protože k něčemu takovému nedojde ze dne na den. Ona ho určitě nejmíň stokrát varovala....ale on asi neslyšel, nebo to nepovažoval za důležité. Ženě nejvíc chybí vzájemná komunikace - čímž nemyslím věty :"Co bude k večeři?" a "Kde mám ponožky." Muži se domnívají, že když všecko funguje, není potřeba mluvit. Ale ono je. Protože - taková už je doba - vždycky "za bukem" čeká někdo, komu vaše žena za nějaké to slůvko stát bude. A žárlivé scény jsou poslední, co tu pomůže. Nicméně, nejsem ani zhrzená žena - ani hnusná feministka - ačkoli, dneska se tak říká každý šikovný a chytrý ženský, která se umí postarat jak o rodinu tak o sebe - takže bych na ten titul měla být vlastně pyšná.Jestliže je za hnusnou feministku označována Helena Sommerová - pak jsem na ten titul hrdá. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
říjen 17, 2007 08:25
... : Sluníčko
Tu paní neznáme, nevíme, co ji potěší.
To že Ota bude dělat - toho záhadného a unikajícího - možná nepomůže.
To často funguje u ženy, kdy chce získat pozornost "nepozorného" manžela.
Nevíme, zda paní má přítele pouze na sex nebo protože jí již dlouho chyběla pozornost
manžela, naslouchání, sdílení jejích pocitů.
Třeba spolu dlouho ani nebyli v divadle, restauraci atd.
A souhlasím s NČ, aby se Ota věnoval dětem a bral je ven.
Myslím, že k tématu již nemám co dodat. A rozhodně nemíním zde s nikým bojovat.

Takže Oto dej se do toho.

smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
říjen 17, 2007 08:25
No Sluníčko, : NČ
Zaprvé. Z toho, co jsem přečet od Oty, tak JEDNOZNAČNĚ dolejzá (a asi i fňuká a vynucuje dlouhý, nikam nevedoucí hovory, pro manželku jednoznačně unavující)!
Zadruhý. Tu vytknutou žárlivost si jeho žena určitě nevymyslela jentak. To je pro něj k zamyšlení. Žárlivost je vždycky znakem komplexu méněcennosti (teda - pokud nejde o dementa s IQ pod 50).
Zatřetí. Neříká snad nikdo, aby dělal záhadného, unikajícího. Já říkám nefňukajícího, nezávislého, a bezva fotra!
říjen 17, 2007 08:39
add zatřetí - to se od něj chce dost. : wendy
To není tak málo. Ale musí. I když muží jsou psychicky křehcí...
říjen 17, 2007 09:04
Wen, taky jsem strašně křehkej :-( ale sem si ten přepych už dávno jednoduše zakázal ! : NČ
Jo, chce se od něj moc. Ale von taky moc zkazil, a taky moc chce! Není samože jistý, že babu získá zpět, ale je naprosto jistý, že tímhle postojem přízeň uplně jinejch bab, vo nichž se mu dneska ještě ani nezdá. A v tom momentě to bude von, kdo bude doma na koni.
říjen 17, 2007 09:20
Wen, taky jsem strašně křehkej :-( ale sem si ten přepych už dávno jednoduše zakázal ! : NČ
Jo, chce se od něj moc. Ale von taky moc zkazil, a taky moc chce! Není samože jistý, že babu získá zpět, ale je naprosto jistý, že tímhle postojem přízeň uplně jinejch bab, vo nichž se mu dneska ještě ani nezdá. A v tom momentě to bude von, kdo bude doma na koni.
říjen 17, 2007 09:20
No, řekla bych, : Míša šíša
že to Alena a NČ vyjádřili jasně. Jo, co napsala Alena ze začátku, nemuselo být právě to, co chtěl Ota slyšet. Jenže si vzpomínám, že zrovna ty některé současné "útlocitné a empatické duše" se tu nedávno dost tvrdě pustily do jedné pisatelky, která si postěžovala na svoji tchýni, která odmítá pomoc se svým nemocným synem. Nebudu jmenovat, ale někdo ji dokonce chtěl nakopat kamsi. A tady Alena v obecné rovině napíše, jak to tak v manželstvích chodívá, a je sprdnuta. Dokonce nařčena z politikaření, což mi ve smyslu toho textu připadá úplně mimo mísu. Nechci se jí zastávat, možná to napsala dost tvrdě, ale zdá se mi, že děláte z komára velblouda. Nakonec právě tohle Otu možná nakoplo, protože později napsal "...vím že jsem vztahovačný, musím se určitě hodně změnit, musím s tím něco udělat." Jestli to myslí vážně, tak je to jen dobře, ne? Určitě totiž neplatí, že za jejich pochroumané manželství nese vinu jen ta nevěrná manželka. Nebo z čeho usuzujete, že Ota byl perfektní manžel a v jeho ženě akorát bouchly hormony?

Aleno, jen bych tě opravila - Sommerová se nejmenuje Helena, ale Olga, a já ji osobně taky nepovažuju za hnusnou feministku. Určitě tedy není to, co převažuje v obecném názoru na feministky, tedy že je ošklivá, hloupá a nenávidí všechny chlapy. Jde jí akorát o rovnoprávné postavení žen ve společnosti i v rodině (či jakémkoli jiném partnerském svazku) a na tom neshledávám nic špatného. Pokud se tomuhle někdo posmívá a přirovnává to k feministkám v USA, tak si nevidí na špičku nosu.
říjen 17, 2007 09:22
Bude to von, kdo bude doma na koni : Vodoměrka
No a to má být v pořádku? Myslím, že doma by neměl být nikdo tak očividně na koni, protože pak už to není pohodový vztah, ale boj kdo z koho, ty mě trumfneš, tak já ti to voplatím a víc. A takové neustálé boje akorát vysilují a nikdy nevedou k dobrému konci.

říjen 17, 2007 09:23
Ale Vodomilko :-))) : NČ
On chce poradit.
Ona jím dnes zjevně pohrdá.
Jen ať se ON zase vyhrabe nahoru.
Až on bude nahoře, bude na nich OBOU, jak on se svou převahou naloží. Věřím, že dva kluci jako buci jim rozhodování hodně usnadněj. A přeju to nejvíc ze všech právě těm klukum!!!!
říjen 17, 2007 09:38
na ja no : Jasmina
kdyz tak o tom premejslim,tak se prakticky "vobnosi" kazdej.Kdyz se zamyslim ja nad sebou,tak vam rikam ze si na manzela nestezuju,pac (nejaky fusekle pod posteli nijak citove neresim),komunikativni,to von je,ikdyz vic mluvi nez posloucha ale jak jsem uz rekla,-mam kamaradky ktere mne vyslechnou,co se tyce meho nitra.Muj muz nesouhlasi se mnou ve vsem,napr. ohledne vychovy,a ja taky nesouhlasim ve vsem s nim,coz pokladam za uplne normalni.Takze to jsou takove ty klady a mensi zapory souziti partneru.Von je obcas milej,milouckej,pozornej,to potesi. Ale nedam ruku do ohne za sebe,ze bych se nemohla jednou "zblaznit" do nejakyho,aspon na prvni pohled borce,krasavce nebo charismatickeho tajnustkare...a co ted-budu pak najednou vinit manzela ze mel byt takovy a makovy?Bylo by to spravedlive? Vzdyt jsem s nim taky 12 let,dobyvat ho nepotrebuju,znam jeho telo,jeho styl,kdezto "soused" vod vedle to mozna dela jinak..je to proste nase natura. A ted mi teda reknete,-jak to udelat a nevobnosit se prosimvas za 7 ci 12 let? Ja vam reknu,kdo se nevobnosi-ten co nikdy neda pocit jistoty. Ale taci docela fest ublizuji,kdyz nic jineho tak jsou povahu komplikovani. Proto si myslim ze jsou pripady,ze ikdyz jeden zahyba,neznamena to ze druhy dela chyby.Ackoliv muzete byt svati,vzdy se najde nejaky kritik,ktery vam najde chlup na vejci. Ma teda cenu hledat v pripade Oty,kde udelal chybu a ikdyz rika ze driv byl rodinny zivot normalni-musi to hned znamenat ze zenu zanedbaval?
říjen 17, 2007 09:46
ja se picnu))))) : Jasmina
protoze NC jako jediny vyjadril souhlas s nynejsim stylem Aleny T,tak najednou cela rota Kudlanek bude ted Alenu vychvalovat. smilies/grin.gif
NC,cece,Ty mas ale silu smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif bravo
říjen 17, 2007 09:52
Nele, EnČé, : Vodoměrka
a zkoušel jsi to žít v takovém svazku? Zažil sis to na vlastní kůži? Umíš si ty vůbec představit, co to všechno obnáší? Jaký je to nápor na nervy? Jaké neustálé vypětí? A myslíš, že ty děti nic nevycítí? Že budou oba dva tak dobří herci, aby to nikdo nepoznal a nikde se to nevyšponovalo do neúnosna? Já bych řekla, že ani ne. Ono to někdy takové to slepované manželství "kvůli dětem" může být docela drsná škola.
říjen 17, 2007 09:58
Jasmíno, nepřeháněj : Míša šíša
Kde vidíš jakou rotu? A kde vidíš jaké vychvalování? Uklidni se. Jen jsem napsala, že tady Alenu kdekdo peskuje, ale jindy, když se tady někdo jiný obouvá do pisatelů, tak je to OK, protože se dotyční prostě nejmenují Alena. To je celý. A jestli to bereš tak, že jsem reagovala na základě eNČého příspěvku, tak já jsem se tu Aleny jako jediná zastala už i dříve, když se tu do ní šilo. Ona je prostě hodně sarkastická a spoustě lidí dělá potíže její zvláštní druh humoru pochopit a berou to pak ve zlém. Ale to nemá smyslu rozpitvávat, asi bych jen házela hrách na zeď.
říjen 17, 2007 10:11
ale Vodoměrko - oni mají doma koně??? : alena tečkovaná
a vona mu ho nechce pučovat, nebo jak? Tady přece nejde o bitvu - ale o to, aby k žádné nedošlo a zavládl duch spolupráce. Pokud začnou zápasit o to, kdo je větší ...... a kdo je ten hodnej a ublíženej, tak je to v kopru a můžou se na to vykašlat rovnou. Hele, kolik znáš chlapů???? Nedovedeš si představit, co všechno jim připadá NORMÁLNÍ. Jo, dostal najíst, měl uklizeno, vypráno..všecko fungovalo - ale v pohodě to nebylo - to by ona nehledala jinde. V pohodě to musí být pro OBA. Ona mu zcela určitě říkala a ne jednou, co jí vadí, ale znáš chlapy, najíst dostal, čistý prádlo měl, tak co by se staral.Jemu to vyhovovalo, fungovala to normálně tak co by na tom měnil...nakonec, podle mě se k němu zachovala velmi slušně. Nevyhodila ho, neodešla k milenci, neopustila rodinu..naopak, všechno funguje dál..akorát holt je tu ještě někdo jinej.Kdo jí dává najevo, že o ni stojí, že ji má rád a že je pro něj důležitá a s kým si může popovídat.Sex bývá v takovýchto případech to poslední.Já do Oty nekopala, jen jsem mu vysvětlila, co dělá blbě a co by měl změnit, aby se -možná- změnil i ženin přístup k němu. Ale jestli dojde k názoru, že jí se zblánily hormony a on je ten jedinej správnej a ublíženej - pak mu není pomoci. A rozhodně mu nepomůže, když ho budete poplácávat a říkat mu, jakej je ubohej chudáček. Jednou je to dospělý chlap -homo sapiens sapiens - a jako takový by se měl k věci postavit. Howgh!Jo ta Helena byl nějakej zkrat nebo co, já vím, že je Olga. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Já zároveň myslela na Helenu Třeštíkovou, a nejak se mi spojily obě dohromady. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
říjen 17, 2007 10:16
Vodomilko vodomilná!!!! : NČ
Já přeci kurnik vůbec netušim, jak to dopadne! Ale dopadnout to může i docela dobře, a za zkoušku to stojí!
Já OSOBNĚ (nikomu nevnucuju, probůch) si myslim, že vona zblbla, páč už neviděla doma CHLAPA. Čímž ale vůbec nemyslim chlapa = poroučecí mlátičku!!!! A myslim, že by ho mohla znova objevit, až von získá určitou dávku sebevědomí. Co je na tom za nápor na nervy?
No, a taky už může bejt pozdě. Jasněže!!!! Vona už třeba nechce za žádnou cenu zpět. I v tomhle případě Otovi neuškodí získaný sebevědomí pro další život, další baby. Současně taky pro bezvýčitkový domlouvání se s manželkou (bejvalou?), co, kdo, kdy a jak s klukama. Bez šprajců, bez naschválů, bez pomlouvání.
říjen 17, 2007 10:20
Hele, ty Tečko všetečko, : Vodoměrka
za prvé - na koni - byla reakce na příspěvek Nýčeho, za druhé v podstatě říkáš to samé, co já, jen trochu syrověji - a za třetí, já mu rozhodně neplácám na rameno a neříkám, jaký je ublížený chudáček.

říjen 17, 2007 10:23
Ale Nýče, nýče, taky ti za okny svítí sluníčko? : Vodoměrka
Nejlepší lék na všechno je čerstvý vzduch, sluníčko a k tomu "hornobečvovská léčivá" v maličkých dávkách... nalévám si tedy minerálku a připíjím na zdraví a na budoucnost Otovi, jeho dětem a všem dalším čtenářům kudlanky... smilies/tongue.gif
říjen 17, 2007 10:26
a ja snad jo? : Jasmina
Ja mu rikam ze je chudacek? smilies/cheesy.gif
Míša šíša,ja jsem klidna a dnes dobre naladena. Uslo Ti ze osobne proti AleneT nic nemam a narazis na to jak jsem se oprela do Vlasticky,ze bych ji nakopala. Jo,ji jo. No rekni sama,kdo je ted v opravdovy hvezde?Vlasta nebo Ota? Ja v tom vidim rozdil- Otu treba uklidnit,Vlasticku nakopat. A jestli Ota priznal ze asi je vztahovacny a musi se zmenit,tak Ti reknu ze kazdy ma neco. Nekdo je hadavejsi,nekdo vztahovacny,nekdo mene schopny atd. Tak to by se mohlo rozvadet kazde manzelstvi. Jestli jsem 12 let s chlapem,ktery je vztahovacny,tak mu to vyctu az tehdy,kdyz si najdu vocasa?Trochu nefer. Nerikam ze AlenaT nema pravdu v tom jak to vetsinou chodi,coz jsem uz psala pred tim. Ale na jakem zaklade vyvodila ze je to pripad zrovna Oty?
říjen 17, 2007 10:44
Jo Vodomilko, Hornobečevskou léčbu : NČ
jsem zažil naposledy někdy v létě (teda spíš blíže Hranic na Mor). Voněla švestkama naprosto úúúúžasně, ale nevtíravě. Byla hlaďounká jak samet. Ale dost blbě se mi druhej den po poledni řídilo zpátky k Žižkovu. Moc bezva večery!!!!
říjen 17, 2007 10:58
Ale kurnik, sem se pěkně uťal : NČ
Asi jak ten hajnej v lese, co usnul, a někdo mu ho utnul :-(
Vodomilko, teprve teď jsem si přečtl, co je Hornobečvovská medicína.
To já měl na mysli čistej, 50% destylát.
říjen 17, 2007 11:07
Jasmíno, : Míša šíša
nevím, jestli mi něco ušlo nebo neušlo, ale to vůbec není podstatné. A jestli jsem na něco narážela, tak na to, že někdy se tu do lidí "kope"(obrazně řečeno) a bere se to jako normálka a jindy se z toho samého dělá vyhrocená aféra. Neřekla bych, že tu Otovi vznikla nějaká duševní újma. A jak si můžeš být tak jistá, že Otu třeba uklidnit, zatímco Vlastu nakopat? Jen proto, že ty to tak cítíš, tak je to neochvějně správné? Už jsem to jednou zmínila, tak to zopakuju: tvé sebevědomí bych si fakt přála mít. (A tentokrát to není ironie.)
Jsi talent na přehrávání napsaného do jiné roviny. Je zbytečné, abysme tu polemizovali o tom, že každý má něco, jeden je takový a druhý makový, a že se kvůli tomu nebude rozvádět každé manželství. To jsou přece obecně známá fakta a nikdo je tu nezpochybňuje. A je legrační, když se ptáš, na jakém základě vyvozuje Alena své mínění ohledně Oty. Na jakém základě vyvozuješ ty, že Otova žena mu něco vyčítala až po 12 letch, kdy si našla vocasa? To jsou jen tvé dohady, zrovna jako ty o vzbouřených hormonech a zrovna jako ty, o kterých psala Alena. Jenže tak nějak mi připadají racionálnější ty Aleniny úvahy. Protože pokud mi někdo tvrdí, že 12 let všechno optimálně klapalo, a pak z ničeho nic si manželka našla přítele, tak tomu sice můžu věřit, ale spíš asi nebudu.
říjen 17, 2007 11:09
ALE vždyť ono je to skoro to samé, základ je tam taky takový, : Vodoměrka
jen něco k tomu navíc, aby to hladilo a léčilo a mohly to pít i dámy a vonělo to po medu, po citronech, prostě jen samé dobré věci... a ty švestky jsou v ní taky, že jo :-)
říjen 17, 2007 11:09
Mi teda děláš chutě!!!!!!!!!! : NČ
Dnes mám ještě po práci další povinnosti, ale až přijedu na Žižkovskou pávlač, docela se těším jednu až tři sklínky VAT 69 (velmi sexuálně sympatický číslo). Ta moravká domácí došla strašně brzo, přestože jsem jí přivalil asi 8 litrů. Už teď se vidím, jak se sousedem pyjem....
říjen 17, 2007 11:23
Hahaha.... vybavila jsem si jednu slovní hříčku na tu vaši aktivitu se sousedem :-) : Vodoměrka
Proč pijem (pyjem)?
...
...
...
Protože ne prstem!
říjen 17, 2007 11:32
Míša šíša : Jasmina
No protoze vono fakt muze neco klapat optimalne 12 let a najednou bum a objevi se jakysi "princ",ktery muze dat neco co manzel treba nedal-protoze nemel... no a pritom si ta zena ani 12 let neuvedomuje ze ji neco chybelo. (a naopak samozrejmne). Netreba v tom hledat komplikace,clovek zije spokojene,v pohode a najednou dostane bonus. Nekdo se z toho poserinkuje a vyhazuje byv. partnera,jiny si to uzije bez toho aby ublizoval blizkym. Kdyby se stalo Tobe ze si Tvuj partner najde jinou...jasne ze se zamyslis co jsi delala spatne ale musi to byt automaticky ze jsi Ty delala neco spatne? A v tom extremu Ti partner najednou muze rict tolik veci,co si pry delala spatne ze zustanes s otevrenou pusou.Muze se stat ze polovina chyb,ktere Ti vycte jsou prave jeho chyby,...hehe,nebylo by to v zivote poprve co se lidem stalo. Takze jsem proti tomu se na Otu vrhnout s tim ze na zenu 12 let kaslal,neposlouchal atd. Na to zde nema nikdo dukaz.
říjen 17, 2007 11:42
NČ říjen 17, 2007 10:20 : Sluníčko
Poslední odstavec - souhlas. smilies/cheesy.gif
říjen 17, 2007 11:53
Vodomilko, : NČ
sem to jako myslel tak, že když jako tvrdej alkohol, tak s tvrdym Y.
Sluníčko :-)
říjen 17, 2007 12:22
NČ : Sluníčko
jasně smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif Mně hlavně zaujal tvůj názor z dopoledne.
Otovi neuškodí získaný sebevědomí pro další život, další baby. Současně taky pro bezvýčitkový domlouvání se s manželkou (bejvalou?), co, kdo, kdy a jak s klukama. Bez šprajců, bez naschválů, bez pomlouvání.
Kdoví, třeba žádná bejvalá nebude.

smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif
říjen 17, 2007 14:38
oprava - mě : Sluníčko
smilies/cheesy.gif
říjen 17, 2007 14:40
... : Sluníčko
Ano, souhlasím, že slepované manželství není pro děti to pravé ořechové.
Na druhou stranu zajímá se někdo o názor dětí? Jednou když jsem rodič, tak
beru spokojenost dítě jako téměř můj prvořádý zájem. A děti 9, 12 let jsou
stále dost malé, aby mohly pochopit proč tati a mamí už spolu nekamarádí.
Pokud jsou ti dva zralí jedinci a dokážou se rozejít a žít tak jak navrhoval NČ,
nu také dobrá cesta. Ale opět co na to děti. Oklepou se, ale za jakou cenu.
Pořád si myslím, že Ota má ještě šanci, tak proč to nezkusit. smilies/wink.gif
říjen 17, 2007 14:44
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]