O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

NA CO VŠECHNO MÁM NÁROK? PDF Tisk E-mail
Pondělí, 03 únor 2014

 Dobrý den, prosím o radu. Jsem rozvedená, mám dvouleté dítě a jsem znovu těhotná, ve čtvrtém měsíci a taky jsem už na nemocenské (nejspíše až do porodu). Za první měsíc na nemocenské jsem dostala 10.800 Kč, na tu dvouletou pobírám výživné 5.000 Kč. Dohoda o platbě na druhé, zatím nenarozené dítě, ale zatím nepadla. S otcem dětí oficiálně nežiji ve společné domácnosti.

 

 

 

 

     Do budoucna bych ráda zvolila tříletou mateřskou/rodičovskou dovolenou. Mám/budu mít nárok na nějaké sociální dávky (přídavek na dítě/děti, příplatek na bydlení, a případně ještě nějaké další)?. Bydlím v bytě, který je psaný na mne, je to panelákový třípokoják. Potřebovala bych vědět, jestli a jak by se změnila má příjmová hranice, kdyby s námi otec dětí bydlel a vedli jsme společnou domácnost?

 

Předem děkuji za odpověď,

ZDENKA

 

Komentáře (47)add feed
Tak ne, : Krakonoš
radši jsem to smazal. Bych se zas dozvěděl, že nemám pochopení pro svý sociálně slabý spoluvobčany. Už se těšim, jak mě zase někdy ňákej zas*anej Mládek nazve parazitem. smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif
únor 04, 2014 02:00
Škoda : Espi1
Krakonoši, určitě bychom se shodli.
únor 04, 2014 04:27
Ach jo... : Karlos...
Další vojebávka... smilies/angry.gif
únor 04, 2014 05:36
Nějak : Myška
nemám slov...
únor 04, 2014 06:51
Nejlíp se dojít optat na sociálku. : jednababi
Tam jistě rádi poradí smilies/grin.gif
únor 04, 2014 08:24
Že jsi rozvedená s dvouletým dítětem : mamča
a znovu těhotná, jsem pochopila. Ale to, jestli s Tebou bývalý manžel žije v jedné domácnosti, to jsem z Tvého příspěvku nepochopila.
Byt máš svůj, alimenty nadstandardní, zatím máš nemocenskou, pak MD a pak rodičovský příspěvek.
Jak radí "jednababi", dojdi se zeptat na sociálku, ale napřed si ujasni, s kým že to vlastně bydlíš a žiješ.

únor 04, 2014 08:57
otec dětí je jeden a ten samý, : d@niela
který s ní "oficiálně" nebydlí.
Tazatelka se ptá, jak by to bylo, kdyby s ní tedy "oficiálně" bydlel, tedy kdyby se tam nejspíš přihlásil k TP.
Podle všeho jsou v nejlepším vztahu, jen se neberou - je tedy "oficiálně" samoživitelka, dává jí 5 tisíc měsíčně.
Ale ona by ráda věděla, co by, kdyby, kolik by ...

No, přátelé, tak raďte, je to na váš... smilies/wink.gif
únor 04, 2014 09:19
Spousta dávek je přísně individuální, : jednababi
podle skutečný situace konkrétního žadatele, takže těžko radit.
V každým případě by otec po "oficiálním" přistěhování spadal do skupiny společně posuzovanejch osob se všemi důsledky.
únor 04, 2014 09:23
Vy se tady : mia I
rozčilujete. Já bych Vám přála vidět některé "kousky" u nás v sociálních bytech. Jedna od čtyř dětí si mi stěžovala jak ta sociálka málo platí. Jiná zase měla od sociálky i pračku. Ale rozhodně neházím všechny maminky do jednoho pytle. Je tam třeba maminka, která vozí dítě k rodičům a pak jezdí do šicí dílny na přivýdělek, když spočte náklady, tak téměř nula od nuly pojde. Ale snaží se.
únor 04, 2014 09:23
Ten nadpis... : Giota
..to dobře nevystihuje. Každá se ptá: na co mám nárok? a myslí - co všechno můžu ze sociálního system vytřískat???
Měli bychom soucit, kdyby bylo napsáno jinak - mám tolik a tolik nemocenské (mateřské, rod. příspěvku) plus tolik výživné na děti a takové a takové výdaje na byt a jídlo atd , nemohu vyjít, je nějaká možnost požádat o sociální dávky?
Lehce odhaduji, že otec dětí má nejméně 15 tisíc čistého, když platí 5000 alimenty na 2 leté dítě, takže budou mít 4 členná rodina MINIMÁLNĚ cca 25 tisíc dohromady? Vysvětlete mi - TOTO JE SOCIÁLNĚ POTŘEBNÁ RODINA?
únor 04, 2014 10:14
no, musím přiznat, : d@niela
že z tohoto důvodu jsem to nechala na vás. Taky jsem si to spočetla...

Jenže dnes je to bohužel tak, že se lidé z finančních důvodů neberou (matka je tedy samoživitelka), ani spolu (pro úřady) nežijí... Takže dávky se pak těm šikovným hrnou.
Netroufám si to odsuzovat - ono se přeci říká: blbej kdo dává, blbější kdo nebere. Nebo: když můžou "voni", tak proč ne my...

Prostě tak to bohužel je, a náš ouřední šiml na to asi nestačí.
Víc si z pozice adresáta netroufám napsat smilies/smiley.gif

únor 04, 2014 10:58
Tyhle lidi se z finančních důvodů nevzali? : Krakonoš
Tak jestli nejsem úplnej dyslektik, tak tyhle lidi jsou rozvedený. Rozvedli se proto, aby měli nárok na dávky a jinak jsou v "nejlepším vztahu"? A pak si spolu upletli další dítě? Jestli jo, tak je to ještě horší, než jsem si myslel... Do takový rodinky bych se fakt chtěl narodit. :-(*) Sorry, já se snažím většinou nikoho nevodsuzovat, ale tohle je na přesdržku!
únor 04, 2014 11:13
no vidíte, : bb2.
a pak pořád že sociální dávky vyžírají jen cikáni. Šikovná bílá holka se rychle učí.
únor 04, 2014 12:42
a nejhorší je, : Petronila
že kvůli takovýmhle, co jsou vyčůraní jak díra do sněhu, se pak nedostává na ty SKUTEČNĚ potřebné.

Máš pocit, zakladatelko, že bychom ti měli ještě radit, jak nejlíp oj*bat stát, tudíž i nás všechny? smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif
únor 04, 2014 12:44
Radu neznám, ale hlavně bych nebyl tak přísný : toulavej
Nač odsuzovat lidi, co si rozhodně nežijí nad poměry, že chtějí dostat všechno, na co mají nárok, že chtějí využít všechny možnosti, které jim dávají nastavená pravidla hry, které oni nenastavili ani nemají možnost je ovlivnit.

Takový premiér ČR, který vždycky měl nadstandardní příjem, se nijak nestydí za to, že si pořídil byt za 7 mega i z poslaneckých náhrad, které k tomu ROZHODNĚ nejsou vypláceny. A pan premiér se nijak nebojí, že by byl obviněný ze zneužití vyplácených poslaneckých náhrad a taky ho z toho žádný státní zástupce neobžaluje i když se k tomu sám přiznal.

A tenhle člověk náš stát oficiálně reprezentuje ve světě. Proč by se měl stydět člověk, který nemá výhody premiéra Sobotky a za celý život nedostane vyplaceno ani setinu toho, co si legálně nechává vyplácet každý řadový poslanec?

Stát pracující lidi okrádá kde jen může pomocí neustále nově zaváděných a zvyšovaných poplatků za cokoliv.

Tak proč by měli lidi mít na stát ohled, stát ten ohled taky nemá.
únor 04, 2014 14:00
Jediná naše obrana je, bohužel, : Eva
NEPOMÁHAT jim! smilies/wink.gif Ať musí vynaložit nějakou práci aspoň se zjišťováním sami smilies/wink.gif
únor 04, 2014 14:40
Toulavej : Roman X
Jak nemají možnost ovlivnit pravidla hry ? A to kdo bude premiér?
Od toho jsou volby a další prostředky.
"Stát pracující lidi okrádá kde jen může" - stát není nikdo jiný než my sami. Pokud budeme pasivní, nebudeme se zajímat o to co se děje, není nám pomoci.

Tam kde bydlím, nechodí na schůze pidi bytového družstva ani půlka nájemníků. A to se rozhoduje o věcech, které se lidí bezprostředně týkají. Pasivita lidí způsobila jaký máme stát. Jinými slovy, máme jen takový stát, jaký si zasloužíme.
únor 04, 2014 14:49
" Proč by měli lidi mít na stát ohled" : jednababi
Nejsme ten stát takhle náhodou my všichni?

A výrok "lidi... chtějí dostat všechno, na co mají nárok" bych chápala v momentě, kdy by jim to nějaká ouřednická žába na prameni upírala.
únor 04, 2014 15:01
Oficiálně : babi
s budoucím otcem nežijete.A neoficiálně ano.
Vyprávěla mi pracovnice úřadu práce,že je to dnes trend.Maminka otce neuvede,bude mít delší mateřskou,více peněz na dávkách a přitom tatíka má ve své posteli každý den.

Čekám na to,až stát řekne dost.
Ale to by se nelíbilo Romům,kde je porodnost největší.To by EU zas kritizovala.V panelovém domě se rodina s mnoha dětmi rozdělila,babička vzala 2 děti do pěstounské péče,taťka nepracující taky dvě,zbytek mamka.
No a mají pronajaté 3 byty,na všechny čerpají příspěvky,nikdo nedělá,mají se dobře.Když můžou dojit stát oni?

únor 04, 2014 18:16
. : toulavej
Ne, ten stát opravdu nejsme všichni, to se jenom tak říká lidem . . . dobře to totiž zní :-)
Lidi samozřejmě mají v některých věcech jen minimální možnost ovlivňovat pravidla hry, v některých věcech tu možnost prakticky vůbec nemají ať si zvolí koho chtějí!!! A těch věcí je čím dál tím víc. EU dnes rozhoduje o více než 70% zákonů platných v našem státě, lidé si to vůbec neuvědomují a našich 22 europoslanců i kdyby měli všichni stejný zájem hájit zájmy našich obyvatel – a to eurohujeři nemají, tak ta hrstka mezi 750 poslanci nemůže ovlivnit vůbec nic!

Ale nejsou to jenom věci z EU, i naši zákonodárci neví, od čeho tam jsou.
Věcí, které nemůžeš nijak ovlivnit, jsou tisíce, jen si to lidi neuvědomují, když se s nimi konkrétně nepotkají. Můžeš vyměnit poslance ve volbách, ale nijak si nepomůžeš. Většina národa nechce Senát, přesto nenajdeš nikdy dostatek poslanců a senátorů, kteří by změnili ústavu a senát zrušili. Většina je pro trest smrti, přesto ho nikdo nezavede. Atd. atd. atd.

Ne, ten stát opravdu nejsme všichni, to se jenom tak říká lidem . . . dobře to totiž zní :-)
Mám na to dost důkazů, ale tento článek je o něčem jiném.
únor 04, 2014 18:32
na co máš nárok? : martilka01
Na co máš nárok? NA nic!!!PROČ SI VŠICHNI POZDĚJI NAROZENÍ MYSLÍ ŽE MAJÍ NA NĚCO NÁROK. Nikdo nemá na nic nárok od státu,už si to všichni uvědomme.Kruci lidi, když nejste schopni uživit své děti tak si nakupte zásoby ochrany proti početí.Právě odcházím do důchodu a nikdy jsem se neptala na co mám nárok. Žiju tak abych namusela nikoho prosit a na co nemám peníze tak bez toho se obejdu.Většina mladší populace si nadělají děti a pak natahují ruce. Prodej 3pokoj. byt a kup si garsonku a nauč se starat sama o sebe. Nechápu jak se rozmohlo všude jen natahovat ruce. A můžete mne kamenovat... smilies/cheesy.gif
únor 04, 2014 19:16
toulavej, : Petronila
většina že je pro trest smrti?

Možná většina někde na Novinkách, v diskusní to žumpě.

smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif
únor 04, 2014 20:37
Toulavej, : Krakonoš
nebuď jak bobobobo. smilies/cheesy.gif Jak prosímtě asi například vobčanskej zákoník souvisí s EU? CHceš snad tvrdit, že nám ho zpackali v Bruselu? Nene, zpackali jsme si ho sami. Tohle skuhrání na EU, to je tak pitomej folklór... Jé, to bylo řevu, jak nám "zakázali" syrečky - kolik už je to let? A syrečky si v regálech smrděj vesele dál. smilies/grin.gif A tak je to skoro se všim, ale někoho to hrozně baví, šířit mezi lidma ten pocit, že jsou chudáci bezmocný, manipulovaný zlejma eurokratama. Že se s tim potkávám denně na novinkách, to už jsem si zvyk, tam mě nepřekvapuje, že cokoli je ze západu, je automaticky zlo, zatímco nás - a aktuálně zejména Ukrajince - může spasit jedině báťuška Putin. Ale že i ty, brute...? To samý s tim trestem smrti - ano, to nelze proti vůli EU zrušit, ale je to tak správně! Vážně byste tu chtěli mít trest smrti? Trest používanej českejma soudama při tom všem, co všechno tohle slovní spojení znamená? Já teda ani vomylem! Při každý zprávě vo jakýkoli vraždě, někdy i neúmyslným zabití, se na novinkách vyrojej ty výkřiky vo potřebě vobnovení trestu smrti. Mohli by si možná tyhle křiklouni napřed vyhledat nějaký statistiky vo tom, jak moc byl používanej trest smrti např. v minulým režimu, voznačovaným jako totalitní a policejní stát (vim, že je to úkon násobně převyšující jejich intelektuální schopnosti). Aby bylo jejich výkřikům skutečně vyhověno, museli bysme znásobit použití absolutního trestu voproti totalitě tak asi 100x, pak by možná byli spokojený (nebyli, křiklouni z novinek nebudou nikdy spokojený smilies/wink.gif).
Senát nám taky žádná EU nevnucuje. Ano, EU je moloch s přebujelou byrokracií, fandím lidem, jako je Nigel Farage, protože je dobrý koukat byrokratům pod prsty a nenechávat je v klidu. Ale vopravdu mi vadí šíření paniky vo nějaký evropský totalitě; je to podobný jako nedávný žvásty vo tzv. "modrý totalitě" u nás. Lidi, co s tímhle pojmem tak rádi šermujou v našem prostoru, by si asi potřebovali zkusit pár let života v těch vopěvovanejch post-svazovejch republikách na východě, nebo přímo v nějakým gulagu.
P.S. A mimochodem, jestlipak to víš, že EU je naprosto nevýznamná a slaboučká instituce, kde se vo ničem nerozhoduje? Všichni jsme totiž vovládaný židozédnářskejma iluminátama, který nás sledujou všude a vodevšad, postupně si z nás pomocí chemie a záření vyráběj svý votroky a nakonec vovládnou celej svět a nastolej New World Order. Z dobrýho zdroje mám informaci, že Putin pak bude čistit boty samotnýmu Arciiluminátovi coby nejvejš postavenej geneticky upravenej votrok. smilies/grin.gif smilies/wink.gif
P.P.S. A z jinýho ještě lepšího zdroje mám informaci, že nejhorší smrt je z vyděšení. smilies/wink.gif
únor 04, 2014 20:49
nic ve zlým : mia I
ale mně přijde komický jak několik z Vás považuje Novinky za děsnou žumpu, ale jste tam pečený, vařený a přesně víte co se tam probírá smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
únor 04, 2014 20:57
mio, : Petronila
dovoluji si jemně upozornit, že já a Krakonoš nejsme jedna osoba smilies/wink.gif
únor 04, 2014 21:28
však : mia I
Tebe taky nikdo nemyslel smilies/grin.gif průběžně tu na Novinky někteří nadávají ale proč na tu žumpu chodí už nenapíšou. Je to legrační. smilies/grin.gif
únor 04, 2014 21:38
Já ti to mio klidně napíšu: : Krakonoš
Na novinky chodím, protože to je rychlý zpravodajství. Dozvím se, co se děje ve světě a doma. Za žumpu považuju diskuse pod článkama, nikoli články samotný - ty jsou na stejný úrovni, jako kdekoli jinde. (Úroveň český novinařiny by byla na samostatnej esej. Zde jen tolik, že za noviny v podobě, v jaký je naši mistři péra vytvářej, nejsem vochotnej platit, proto chodím na ty internetový.) Do diskusí pod článkama pak nahlížím pro rychlej průzkum veřejnýho mínění. Vzhledem k počtu čtenářů je to ten nejreprezentativnější průzkum názorů mejch spoluvobčanů na to který téma. Stačí jenom mrknout na to, kterejže to výrok považujou moji spoluvobčani za ten "nejkvalitnější", a už vím, co si národ myslí. A to je dobrý vědět. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
únor 04, 2014 22:26
babi, : Vodoměrka
to ti s tou delší mateřskou ale vykládala kamarádka už někdy hodně dřív, ne? A nebo jen tak kecala, co? smilies/wink.gif Aby řeč nestála a aby bylo na co nadávat...
únor 04, 2014 23:02
Vodoměrko : babi
ano,máš pravdu.Tato výhoda byla zrušena od roku 2007,jak jsem si ověřila.Za to se omlouvám.
Ať si tazatelka zadá: Na co má nárok svobodná matka a tam je vše vypsáno.
únor 05, 2014 09:03
toulavej, : Petronila
jenže tohle není paní, která by se ocitla ve skutečné nouzi, tohle je paní, která pravděpodobně čachruje s věcmi, které je podle mého názoru nemravné převádět na peníze - jestliže s otcem dětí de fakto žije, ale "oficiálně" se s ním rozvedla, aby vydojila ze státu nějaké penízky navíc, tak to přece nelze omlouvat tím, že EU tohle a stát tamto a že beztoho kradou všichni, tak co si k tomu nepřidat vlastní malou domů, však ono se to v tom objemu ztratí.

Pořád to totiž jde z kapes nás všech, tedy i Tvojí. A když přistoupíme na uvažování, že "proč bychom měli brát na stát ohled, když on ho na nás taky nebere", tak se vlastně vědomě řadíme po bok zlodějů a podvodníků. Má nás omlouvat, že jsme vlastně jen docela malí zlodějíčci a podvodníčci?
únor 05, 2014 09:34
Všem, co pořád skuhrají, : Ketrin
na stát, na EU, na české zdravotnictví a úřady, na to, jak se mají zle a vlastně už jsou skoro mrtví hlady, zimou a nemocemi, pokud je teda ještě dřív někdo rovnou nezavraždí přímo na ulici sotva se hnou z baráku, ...
vřele doporučuji, aby aspoň jednou vystrčili nos někam mimo Evropu a mimo luxusní resort od cestovky.
únor 05, 2014 10:02
"Ne, ten stát opravdu nejsme všichni, to se jenom tak říká lidem" : jednababi
Ale jsme... skoro se chce říct bohužel, ale Ketrin má pravdu - může bejt i hůř.
A odpusť - to, že jsou mezi náma vyčůránci FAKT není způsobený EU a všema těma, co jmenuješ smilies/wink.gif
únor 05, 2014 10:48
toulavej : bb2
nesoudím Zdenku přísně, tak jako nesoudím přísně cikány za to, že ždímou systém do mrtě, jak jen jim to zákon umožňuje. Je chybou systému, že si neumí zjistit skutečnost a ohlídat dávky. Je to vyžírkovství na úkor skutečně potřebných, ale nerozčiluju se na ty lidi, kteří využívají možností, to není jejich chyba, to je jejich přirozenost. Ale schvalovat to nebudu. Platíme moc vysoké daně a odvody na sociální zabezpečení za sebe i zaměstnance a když vidím, co se s těmi penězi děje a na druhé straně vidím lidi, kteří skutečně a objektivně ty peníze potřebují, ale nedostanou je, tak mám vztek.

Vůbec nemám problém s krátkodobým využitím nebo systému lidmi, kteří do něj dlouhodobě odvádějí a ocitnou se v nouzi. Od toho ten systém je, k tomu má sloužit, a jestliže jedinou cestou jak překlenout nějakou kritickou dobu je tzv. se hodit marod, pak jít pět měsíců na pracák, vyžádat si dávky na bydlení a přídavek na dítě - tak ano, jen do toho, poradím co vím jak kam kde co. Lidi se udrží nad vodou a pomůže jim to udržet si normální život a soustředit se na hledání nové práce, nebo na uzdravení se po operaci apod.
Ale rozvést se (nebo nevzít se) jen proto, aby rodina dosáhla na větší dávky??
Takže přísně ji nesoudím, ale pojmenovat to, co dělá, pravým jménem, na to si zase já dělám nárok :-) Je to podvod a vyžírkovství.
únor 05, 2014 11:25
To že někdo jinej krade víc : Roman X
To že někdo jinej krade ještě víc bývá akorát užívanou výmluvou těch menších zlodějů, že oni totiž vlastně nečiní nic zlého - neb někdo jiný krade víc. Takže jsou sami v pořádku, nebo by byli blbí, kdyby tak nečinili, nebo je aspoň vrcholně nespravedlivé, že na ně přišli. Obdobně to platí pro zneužívání sociálního systému.
To je čistě obecná připomínka - tím nemyslím nikoho konkrétně v této diskusi.
Na EU se dá shodit cokoliv, ale jen málokdy za EU něco doopravdy může a je to ke zlému. A navíc jsme si všichni v referendu odhlasovali vstup.
únor 05, 2014 11:30
Zdenka : Milene
Tady je takový odkaz, kde si můžeš vypočítat nárok na příspěvky. Je to pouze orientační. Když někdo bydlí s dítětem v třípokojovém bytě asi těžko dostane příspěvek na bydlení. S tím nepočítej.


únor 05, 2014 11:31
tak ale i hodit se marod : Petronila
když člověk není nemocnej, tak je oje*ávání systému.

Vidím jako dost velkej rozdíl využít všechny možnosti, které mi systém poskytuje, pokud jsem v nouzi (pracák, dávky na bydlení, přídavek na dítě) - od toho by ten systém měl být, aby mě "podržel" v momentě, kdy nemůžu.

Ale "ohýbání" skutečností tak, abych dosáhla na něco, na co nárok nemám (účelové rozvody nebo to, že se ani nevezmou, aby bylo možné vystupovat jako "samoživitelka", účelové adopce jinými členy rodiny, "házení se marod", když dotyčnému nic není) - to už bych klasifikovala jako podvod, nelíbí se mi to a schvalovat to nemůžu.
únor 05, 2014 11:34
... : Milene
Proč si myslíte, že Zdenka se rozvedla s otcem dětí? Píše, že je rozvedená a s otcem dětí jako nežije. Mohla být rozvedená předtím! S někým jiným.
únor 05, 2014 11:36
Milene, protože : bb2
Zdenka v dotazu píše:
S otcem dětí oficiálně nežiji ve společné domácnosti.


a Daniela píše:
otec dětí je jeden a ten samý, : d@niela

který s ní "oficiálně" nebydlí.

únor 05, 2014 11:41
aha, už mi docvaklo : bb2
myslíš to tak, že se rozvedla předtím, pak potkala otce svých dětí, se kterým žije, ale ne oficiálně
Může být, pak se tedy účelově nerozvedli, ale účelově se neberou a účelově mají odlišné trvalé pobyty - podstat zůstává stejná.
únor 05, 2014 11:43
No, právě. : Milene
Rozvedená bezdětná žena si pořídila dítě s přítelem a s tím samým čeká druhé dítě a oficiálně s ním ale nebydlí. Když s ním bude mít 2 děti nemusel to být její manžel.
únor 05, 2014 11:47
ano, ale na tom přece nesejde? : bb2
jde o to, že spolu nebydlí pouze oficiálně za účelem získání vyšších sociálních dávek, tj. zneužívají sociální systém na úkor skutečně potřebných lidí.
Nejde o skutečnou samoživitelku nebo ženu v nouzi. Má vlastní třípokojový byt a ptá se:
Potřebovala bych vědět, jestli a jak by se změnila má příjmová hranice, kdyby s námi otec dětí bydlel a vedli jsme společnou domácnost?
únor 05, 2014 12:00
Já : Milene
Vím, že pro tento problém je to jedno. Taky jsem psala, že dávky na bydlení dostane těžko, když má tak velký byt.
Jen jsem se ptala, jak jste na to přišli, že se účelově rozvedla. Nic víc.
únor 05, 2014 12:17
Pak nechápu, : Krakonoš
proč uvádí to, že je rozvedená. S jejím případem to v takovým případě vůbec nesouvisí.
únor 05, 2014 12:26
Milene, příspěvek na bydlení : bb2
je nároková dávka a nesouvisí vůbec s velikostí bydlení, ale s druhem bydlení - musí jít o vlastní nebo nájemné bydlení, musí tam mít žadatel trvalé bydlení. Protože je to nároková dávka, posuzuje se pouze příjem rodiny, nic víc, ani "majetnost", takže nezaměstnaní, kteří mají vilu a několik milionů na kontech, mohou dostat dávky na bydlení.
únor 05, 2014 12:30
Takže : Milene
dostane dávky na bydlení? Ach, jo.

Dřív se ženy přehlašovali k trvalému bydlišti například k příbuzným, aby mohli rodit ve vybrané porodnici. V Praze se to provozovalo kvůli porodnici Podolí. Mohla tam rodit jen ta, co měla trvalé bydliště na Praze 4. Potom se také hlásili studenti na vysoké v Praze k trvalému bydlišti k příbuzným co nejdál od Prahy, aby dostali kolej, když nechtěli každý den dojíždět. Kolejí bylo tenkrát málo.
únor 05, 2014 13:01
... : bb2
Záleží na příjmech (u dávek na bydlení se do příjmů započítává i přídavek na dítě a rodičovský příspěvek) a na celkových prokazatelných nákladech na bydlení. Na netu existují kalkulačky.
únor 05, 2014 13:36
.... : jitar
Myslim,ze nebudes mit narok na nic.Uz ted mas nadstandartni prijem 16 tisic....
Zila jsem s dcerou sama muj prijem byl 8 tisic od socialky jsem mela 1000 kc
Jeste jedno porovnani stare sice 8 let,ale myslim,ze ohledne davek je to stejne.
Zila jsem ve spolesne domacnosti se studujicima detma 15 a 16 let muj prijem byl 15500 kc alimenty tatik neplatil narok jsem mela na nejnizsi pridavky na deti coz delalo v te dobe 300 kc na dite tak si to porovnej.Zadne socialni davky jsem nebrala.
únor 09, 2014 08:34
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]