O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ZAPLATÍME DLUHY, ALE ZA CO BUDEME ŽÍT? PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 12 prosinec 2013

Dobrý den, máme v plánu s manželem prodat byt a bydlet každý sám - já ještě s nezletilou dcerou. S rozvodem zatím ale chceme počkat. Všechny peníze z prodeje bytu půjdou na společné dluhy. Tak by nás zajímalo, zda já dostanu příspěvek na bydlení a manžel sociální dávky v nouzi, když bude bydlet na ubytovně?Je nezaměstnaný a už rok úplně bez příjmu. Děkujeme moc za odpověď a případné rady, LENKA

Komentáře (13)add feed
Státe, státe, pomoz! : Myška
Zadlužili jsme se aniž nás k tomu někdo nutil, žili jsme si pěkně, ale už to nějak nejde. Ty dluhy se totiž musí splácet! Musíme prodat byt! A tak tě žádáme státe, aby ses o nás postaral. Doufáme, že chceš.
prosinec 13, 2013 06:54
Nevím, : mamča
ale nemají náhodou manželé vzájemnou vyživovací povinnost ? Manžel je nezaměstnaný, ale Ty, Lenko, jistě nějaký příjem máš ? Neřešte to fíglem rozstěhování, bydlením na ubytovně a možná i "fiktivním" rozvodem kvůli "dávkám", ale semkněte se jako rodina a řešte svou situaci společně.
Spolu jste si dluhy nadělali, spolu je řešte.
Nepíšeš, že máte s manželem nepřekonatelné rozpory vedoucí k rozvodu.
prosinec 13, 2013 08:38
Myško, taky mne to hrozně štve... : mila1
A nejhorší je, že když se lidi začnou topit v dluzích, tak se banky mohou přetrhnout v tom, aby jim nabídly další dluhy - kreditku atd. Já bych byla pro zákon, že pokud člověk dluží a má problém to splácet, nesmí dostat další půjčky v bankovním sektoru. To, že si naseká dluhy u lichvářů, to je pak už jeho blbost.
A k dotazu Lenky - její muž musí být nezaměstnaný asi už delší dobu, když je rok úplně bez příjmu. To ani na brigády nechodí? To je nemocný?
Z celého dotazu totiž je cítit něco jako vyčůranost - jak z nás, danových poplatníků vytáhnout peníze na to, aby oni žili spokojeně dál
prosinec 13, 2013 11:15
Lenko, : Milene
proč, když nejste v dobré finanční situaci nebydlíte spolu? Ty budeš bydlet v bytě a žádat o příspěvek na bydlení? A manžel v ubytovně? Z čeho bude tu ubytovnu platit? ušetřili byste za ubytovnu.
prosinec 13, 2013 15:03
on přeci počítá s tím, : Artep
že na tu ubytovnu a na jídlo dostane nějaký ty dávky "v nouzi". Takže ona dostane nějaký příspěvek na bydlení, a on ty dávky...
prosinec 13, 2013 16:55
Milene : mamča
Ano, zní logicky, že když je rodina ve finančních problémech, že se nerozstěhovává, aby náklady na dvě domácnosti ještě vzrostly.
Dotaz Lenky spočívá v tom, jak "vydusat" se sociálním systémem, a jak dostat co nejvíc různých dávek. smilies/angry.gif
prosinec 13, 2013 17:04
ono to může být i jinak : micka
Stačí když manžel bez vědomí manželky naseká dluhy. Tak pak je opravdu lepší se rozejít než čekat, až jich naseká ještě víc. Jinak z jeho blbosti se dostane do problémů celá rodina.
Nebo prostě přes veškeré naléhání manželky nemá snahu situaci řešit, najít si práci. Pak se sice lze semknout, ale zase jen za cenu ohrožení celé rodiny. Z blbosti jednoho strádají všichni.
V tom případě je tu naopak sympatická snaha o řešení. Sice zoufalé, ale řešení. Prodat byt a dostat se z dluhů. A začít znovu. Bez manžela coby zátěže.
Nicméně to ještě nic neříká o tom, že ho manželce není líto (některý ženský už takový jsme) a nehledá pomoc, kde se dá. Pro sebe, pro děcko, pro něj.
prosinec 13, 2013 21:52
Navíc někdy, ... : micka
říkám tím někdy, může být i krátkodobá pomoc v nouzi od státu podstatně lepší, než nechat rodinu padnout na kolena úplně. Pak jsou s ní totiž podstatně vyšší náklady. Podle mne je lepší dát rodině příspěvek než jim třeba vzít děcko a dát ho do děcáku a ostatní šoupnout pod most.

Nicméně rozumím vaší nechuti podporovat lidi, kteří si z podpor udělali živnost.

Na třetí stranu ... ti podstatně bohatší a důstojnější připraví stát o mnohem víc peněz, než celý sociální systém. Tož babo raď.
prosinec 13, 2013 21:59
Tak zrovna třeba tady ... : micka
já to čtu postupně ... smilies/wink.gif
http://www.kudlanka.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=6086&Itemid=40

Upřímně, rozdělit ty peníze potřebnějším by bylo myslím záslužnější.
prosinec 13, 2013 22:02
Oceňuji jedině : babi
že mají snahu své dluhy splatit prodejem bytu.Že už spolu nechtějí bydlet?Třeba ty dluhy zavinil manžel,bez vědomí manželky.Stát dává velké příspěvky nepřizpůsobivým,kteří ještě nikdy nepracovali.Znám rodinu s více dětmi,kde si babičky vzaly každá vnouče do pěstounské péče a příspěvky berou všichni.Každý bydlí v nájmu,berou příspěvek na bydlení atd.Být Lenkou,
zeptala bych se Romů.V tomto oboru jsou vzdělaní na úrovni vysoké školy.Jistě dobře poradí.
prosinec 14, 2013 17:43
nesouhlasim s rozstehovanim : jitar
Lenko nesouhlasim s rozstehovanim se.Tvuj muz bude platit za ubytovnu coz je treba u nas 3 tisice......za co bude zit?Reknes davky hmotne nouze.A kolik myslis,ze jsou ty davky hmotne nouze?Muj syn byl na davkach hmotny nouze 2 mesice.Musel dolozit slozenky od najmu,popelnice,elektriky plynu za zaplacene ctvrtleti.Nezaplaceni neceho znamena nedostat nic. Za slozenky plati kazdy mesic 6540 kc.Jeho davky hmotne nouze byli presne 6540 kc.Za co bude zit nikoho nezajima.Kdyz byt nezaplati nedostane dalsi mesic davku hmotne nouze.Je to bludny kruh,kdyz nepomuze rodina ten clovek pokud nesezene praci je na ulici.
prosinec 15, 2013 17:26
?? : jitar
Navic tvuj manzel te bude muset platit vyzivne na dceru.Na socialce budou chtit potvrzeni kolik te tvuj muz plati,kdyz reknes,ze nic,budou po tobe na socialce chtit abys na nej podala trestni oznameni a dolozila papir o podani.Bez toho nedaji socialni davky ani tobe.Nejvhodnejsi by bylo zit dal spolecne a resit tuto situaci spolecne.Treba vsichni na ubytovne pokud nemate kam jit.
prosinec 15, 2013 17:31
a jeste neco : jitar
A jeste neco.Pokud prodate byt na socialce,az budete zadat o davky hmotne nouze to musite oznamit,protoze oni si to zjisti sami.Jako treba u me zname ktera po hromadnem propousteni nemohla dlouhodobe najit praci.Brala davky hmotne nouze a pritom mela stavebko.Po par mesicich ji na to prisli a vsechny davky musela vratit.Je to bludny kruh,vy prodate byt,nahlasite to ,oni vam to zapoctou do prijmu a nedostanete nic.Co delat opravdu neporadim,pozde radit,ze jste meli driv lepe premyslet.
prosinec 15, 2013 17:41
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]