O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

TEN DÁREK NEBYL PRO MNE... PDF Tisk E-mail
Úterý, 01 říjen 2013

 Potřebuju znát váš názor, sama si totiž teď vůbec rady nevím. Je mi 48 let a měla jsem minulý týden svátek. Jsme manželé už jedenadvacet let, máme dvě dospělé děti, studenty. Žijeme, tedy žili jsme, doposud normální život jako všichni ostatní. Nemáme se špatně, ani nejsme žádní boháči. Prostě všechno bylo úplně normální do minulého týdne.

 

 

 

 

 

      Děti ještě bydlí s námi (18 a 19 let), takže se dělíme i o domácí práce. Bylo to asi před 14 dny, když dcera uklízela vyžehlené věci manželovi do skříně a přitom tam zpod prádla vypadla krabička, co v ní byl řetízek s krásným přívěškem. A protože se blížil můj svátek, tak mi to se smíchem ukázala, hele mami, co dostaneš, koukej udělat pořádný dort! Tak jsem jen řekla, ať to tam zase dá zpátky.

 

      Jenže když jsem tedy fakt pak ten svátek slavila, dostala jsem od manžela knížku, svetřík a kytku. A nic víc... Snažila jsem se to nedat na sobě vidět, dcera taky, a říkala, že to třeba tam má táta připravené už na Vánoce, a tedy buď pro mně, nebo pro ni. Tak jsme to přešly.

 

      Jenže, já jsem včera byla u něj ve firmě, stavila jsem se tam pro něj, že spolu zajdem na oběd, jak jsme byli dohodnuti, a viděla jsem jeho kolegyni, mj. asi o 15 let mladší ženskou, která měla přesně ten řetízek s přívěškem na sobě. Mimo jiné, ona se jmenuje křestním jménem stejně jako já!

 

       Když jsem to viděla, bylo to jako by na mne padla skála. Řekla jsem mu tedy jen, že se jen jdu omluvit, že ještě něco nutného mám a ani nevím, jak jsem se dostala na ulici. Doma jsem fakticky prohrabala celou jeho skříň a ta krabička nikde. Takže je to jasné, že to nebylo pro mne, ale pro ni. A pak jsem si jen už dávala dohromady všechno možné. Je to jasné, že mi zahýbá. A já jsem byla slepá jak patrona.

 

      Jenže co mám teď dělat? Děti jsou sice zletilé, ale ještě je stále živíme, máme nesplacenou hypotéku a pak, kdybych se teď s ním rozvedla, tak už asi budu navždycky sama. Připadám si najednou jako vymačkaný citron.

 

       Kudlanku čtu už hodně let, nikdy bych neřekla, že sem napíšu pro radu, ale jak se říká, nikdy neříkej nikdy.

 

ANDREA

 

 

 

 

Komentáře (35)add feed
Andreo, : Iris
chtěla bych tě pohladit po vlasech a setřít slzy. Víc nemůžu, poradit teď neumím a z práce ani nechci. Tak jen pro začátek z mého pohledu - nemluv hned o rozvodu, někdo ho chce? Někdo o něm mluví? Možná by se někomu hodil, ale Ty to prosím nerozjížděj, copak to je jediné řešení toho, že pán si musel odskočit? Tys dosud žila svůj spokojený život a důvodů proti rozvodu máš až až.On ví, že víš?
říjen 01, 2013 12:48
Irisko, : Ivča
až tě píchlo u srdce, ne?

říjen 01, 2013 12:52
Ivčo : Iris
ano, zase znovu jakoby na mne padla skála, jak to popisuje Andrea.Měly bychom už založit nějakou krizovou linku pro tyhle šoky, vím, že člověk v tu chvíli skoro umře a neví co s tím.Já v té době neznala Kudlanku, tak snad alespoň tady může najít Andrea přinejmenším souznění, když ne praktickou radu a to pohlazení.
říjen 01, 2013 12:58
Andrejko, : mamča
holky mají pravdu. Ty nic neřeš ! Snaž se fungovat a neber na sebe průšvih svého manžela. Chlapi jsou obvykle "neřešiči". Sami podnět k rozvodu nedávají, protože je jakékoli papírování, běhání po úřadech a řešení vzniklých krizí děsí.
Sama píšeš, že "asi už pak budeš navždycky sama". Ber to tak, že "sama" jsi už teď, ale aspoň teď nemusíš řešit finance, hypotéku, zajištění studujících dětí...apod.
Manžel se evidentně do rozvodu nežene, s kolegyní si možná "jen tak odskočil", a pokud ona ho nebude tlačit do rozvodu, on sám je takhle spokojený.
Teď jsi oproti němu v určité výhodě : Ty VÍŠ a on ne.
Začni se zajišťovat pro případ rozchodu. Ukládej si stranou peníze na dobrého advokáta, nefinancuj celou domácnost ze svého, ale donuť manžela, ať přispívá dle svých (zřejmě nadstandardních) výdělků, jak na domácnost, tak na děti. Přestaň na sobě šetřit, a dopřej si třeba welness víkend, hezké hadříky apod.
Pokud manžel nebude mít dostatek "volných" peněz, milenka ho pustí jak horkej brambor.
Pak je otázka, jestli ještě budeš stát o to, dát to s ním znovu dohromady.
Máte společné děti, vzpomínky na hezkou minulost, hypotéku...je toho dost, proč byste neměli hned uvažovat o rozchodu. Ublíží to spoustě lidí, přijdete o dům a zničí vás to oba i finančně.
říjen 01, 2013 13:24
.. : kolemjdoucí
Má to výhodu, když se manželka i milenka jmenujou stejně, člověk si nemusí tolik dávat bacha aby se nepřeřekl. Že zahejbá, to bych mu dopustil. Ale že je tak blbej, že neumí schovat dárek, to se odpustit nedá.
říjen 01, 2013 14:14
No a co když : Michal
to byl opravdu jen dárek kolegyni? Co když za tím vůbec nic není? Vždyť to může být prostě kamarádka z práce které chtěl třeba udělat radost? Třeba udělal ona něco pro něj, pracovního, a on se odvděčil dárkem? To všechno nevíme a proto si myslím, až do příštího, bude-li, nepanikařit, vyčkávat. Vždyť to může být docela nevinné.
říjen 01, 2013 15:19
Michale : Iris
čistému vše čisté...takhle jako Ty jsem také vždycky uvažovala a vždycky jsem se svými nevinnými závěry byla na velkém omylu. No kéž by to byl jen dárek kolegyni. Ale Andrea se zmiňuje o tom, že si dala nějaké indicie dohromady, že se jí něco spojilo. Také ale vím, že někdy fantazie dělá divy.
No i kdyby o nic nešlo, přinejmenším xchápu to zklamání, když Andrea nenašla mezi dárky ten hezounký řetízek, který už jednou bohužel spatřila. A pak ho vidět na třicítce....
říjen 01, 2013 15:37
Kdyby : Ester71
to byl jen nevinný dárek kolegyni, asi by ho neschovával ve skříni a nedělal s ním tajnosti.
Každopádně bych vyčkala, jak radí Iris, ale v takové situaci dělat mrtvého brouka a hrát spokojenou a chápavou manželku musí být nadlidský výkon. Držím palce a přeju hodně síly.
Bohužel vím a znám...
Zajímalo by mě, co na to dcera Andrey.
říjen 01, 2013 16:43
Ester71 : mamča
Nepředpokládám, že by se šla Andrea vybrečet na rameno zrovna dceři. Děti, byť věkem dospělé, by se neměly stát rozhodčím mezi svými rodiči. Aspoň ne hned, dokud je to čerstvé.
Mládí má sklon k radikálním řešením, a to není vždycky to jediné správné.
říjen 01, 2013 17:21
Radit je těžké : babi
kdo prožil,ten ví své.Já jsem zjištěnou nevěru manžela,neudržela v tajnosti ani 5 minut.Udělala jsem doma cirkus,přestala vařit a pak odjela na zahraniční dovolenou.Po návratu měl manžel čertvě zjištěné žaludeční vředy,lítal po doktorech a na milenku neměl čas.Tak to vyšumělo.Odpustila jsem,ale nezapomněla,to se bohužel nedá.
říjen 01, 2013 17:50
Tento případ mi připadá : Míša šíša
jak vystřižený z filmu "Láska nebeská". Ve zmíněném filmu jsem obdivovala přístup manželky, já bych to tak jako ona nerozdýchala. No, taky to je jenom film, že jo. A navíc romantický, tak musel zákonitě skončit dobře.
U mě by asi hrozila reakce jak popisuje babi. Čert ví, který přístup je lepší.

říjen 01, 2013 18:50
Tak jsem to, : Ester71
Mamčo, nemyslela. Ani by mě nenapadlo, aby dcera něco řešila za rodiče, případně něco rozhodovala nebo soudila. Spíš mě zajímalo, když věděla o tom řetízku taky, jak asi zareagovala.. Pouhá zvědavost, nic víc.
Beru to tak, že moje děti by se asi na ten řetízek zeptaly, kdyby o jeho existenci věděly..


říjen 01, 2013 18:57
Ester71 : Iris
Také jsem byla zvědavá na reakci dcerky, ale napadlo mne, že asi přijala tu "vánoční" verzi od maminky. A neměla tu čst vidět řetízek na hrudníku slečny kolegyně.A Andrea je asi ženská, která se dovede ovládnout a hned všechno nevychrlit, což obdivuji.
říjen 01, 2013 19:03
Vánoční : Ester71
verze byla z hlavy dcery Andrey. Tak třeba zatím netuší.. Bylo by to dobře. Ale pokud je aspoň trochu vnímavá, tak bych na to nesázela..
říjen 01, 2013 19:15
Tohle : Iris
jsou bolestné věci nejen pro podvedené ženy, ale i pro děti a to i ty skoro dospělé. Je mi líto, že skoro každý druhý dospívající se s tímhle ve svém životě musí setkat a to v době, kdy by si měl žít krásné a bezstarostné mládí.
Jinak ono mládí je vnímavé - v tomhle případě asi bohužel.

Andreo jsi tu?
říjen 01, 2013 20:02
Já tedy : Bruno
nevím, co přesně znamená "dávala jsem si dohromady všechno možné", ale zápletka s přívěskem podle mě nemusí automaticky znamenat nevěru. Například: dotyčná kolegyně měla kulatiny a manžel byl pověřen vybráním peněz od kolegů a koupí dárku. Jistě lze namítnout, proč by jej tedy schovával v košilích, na druhé straně ale proč by zase schovával doma v prádle dárek pro milenku, že. Nebo: manžel udělal v práci "botu" a dotyčná kolegyně, místo aby to dle předpisů nahlásila, tak muži pomohla vše ututlat a napravit. Řetízek je pak formou poděkování. Anebo: manžel si s ní opravdu chtěl zaflirtovat, dotyčná si nechá polechtat ego starým kozlem, ale nikdy s ním nic neměla a mít nehodlá. Anebo: manžel si nevinným flirtem zvýšil sebevědomí, že ještě dovede zaujmout dámu, ale kdyby mělo dojít na intimnosti, tak by sám vycouval, protože mu to nestojí zato, když má doma tak super manželku. Variant může být dost, rozhodně bych kvůli dárečku pro kolegu/kolegyni v práci neházel do manželství atomovku.
říjen 02, 2013 09:43
jo jo, : mura1
vony se jmenujou stejně, zrovna je v kalendáři andrey, a jak na potvoru slaví kolegyně kulatiny a manžel dělá boty v práci smilies/grin.gif

Pokud pro nějaký jev existuje vícero vysvětlení, je lépe upřednostňovat to nejméně komplikované.

říjen 02, 2013 10:22
Andreo : kim
Řekla bych manželovi přesně tak jak to bylo. Podotkni to co dcerá si myslí, že je to dárek třeba pro některou z vás tak aby počítal, že se po vánocích bude zajímát kdo ho dostal, protože ty už to víš, že pod stromkem nebude a proč. Pokud teprve tokat začíná tak možná toho radějí nechá a bude se stydět. Máš prostě zajímavého chlapa i pro třicítky, když dárek nosí. Možná to bylo všechno jinak a ty se to dozvíš.
říjen 02, 2013 14:46
Ještě dodatek : kim
myslím, že by si s tebou nesjednal schůzku ve firmě s tím, že spolu jdete na oběd. Pokud by s ní něco měl, tak by se choval jako, že si nerozumíte a vlastně spolu moc nežijete.
říjen 02, 2013 17:14
taky jde trochu o to, : vlk
zda manžel může doma říct, že třeba koupil něco spolupracovnici, protože ... (cokoli, bez vodorovného aspektu s genetickou modifikaci). Věřila by jsi mu? Neměl by hned na talíři držkovou? Jak někde čtu a slyším, že je všechno normální a v pořádku, začne blikat kontrolka!
Jsem vážně zvědav na pokračování, doufám, že nás nenecháš dlouho čekat :-)
říjen 03, 2013 11:53
vlčku, : Iris
vím, jak to myslíš. Jako že by třeba manžel vytáhl zlatý řetízek a řekl - na tohle jsme v práci vybírali s kolegy , já jsem pověřen koupí, co myslíš, je to hezký? Nebo by řekl - tohle jsem koupil Andree, mojí kolegyni, víš, ona pro mne tolik udělala.
A manželka by ztropila povyk.
Nebo neztropila, jenže jsem si skoro jistá, že i kdyby byla hodně tolerantní a věděla o tom, že se Andrejce koupil krásný prezent z vděčnosti, stejně by jí to bylo líto, zvláště když ona dostala knihu a svetřík.
Tak si myslím, že by to každý manžel radši schoval, i ten, co má doma tolerantní babu.
Jenže já nějak cítím, že zlato je už skoro důvěrný dárek, to se kolegyním myslím běžně nedává.Tolerance netolerance.

Kim - myslím, že klidně sjednal. Chlapi jsou někdy neskuteční... smilies/wink.gif

říjen 03, 2013 17:37
"že by si s tebou nesjednal schůzku ve firmě" : jednababi
Ale sjednal... třeba byla mladá paní zvědavá, co víš.

"zda manžel může doma říct, že třeba koupil něco spolupracovnici, protože ..."
Myslím, že verze "vybrali JSME" by ještě jakž takž mohla projít, ovšem přímej nákup (není-li pán znalec) by už asi tu kontrolku aspoň jednou rozbliknul.
Ale v tomto případě, pokud nepodá neprůstřelný vysvětlení (hahaha), je pán spíše než znalec blbec.


říjen 03, 2013 17:58
Jednababi, : Iris
....přeeeesněěě smilies/wink.gif
říjen 03, 2013 18:20
no, : bb2
kolegyně může být výkonná a pro kolegy všeobětující, ok, tak ať se jí kolektivně složej na wellness pobyt, aby se z té dřiny zotavila, nebo jí dají poměrnou část svých prémiií, přece když holka tak maká, tak to dělá buď z přátelství - a pak ten wellness pobyt pro výbornou kamarádku bude perfektní, a nebo pro peníze - a pak jí bodne finanční kompenzace, no ne?
Proč by tohle měl můj muž řešit nákupem zlatého šperku, to netuším, taky doma mezi spoďárkama neschovávám diamantovou sponu do kravaty pro extra šikovného zaměstnance nebo kamaráda.

Mně by se teda rozbliklo hned. Když jsem nejvzteklejší, tak jsem nejklidnější, takže bych se nejspíš naprosto v klidu zeptala manžela, proč dal té paní ten přívěsek, co jsme s dcerou našly v prádelníku a domnívaly se, že je pro mě k svátku.
No a bylo by jasno.
U nás by to teda, myslím, bylo naopak - nejdřív by odešel a pak bych možná na jejím krku viděla nějaký ten obojek. Aspoň doufám. Protože jen ňouma, co si své ženy neváží, schová šperk pro milenku v prádelníku, kam chodí manželka.
říjen 03, 2013 21:09
bb : Iris
třeba holka dřela jako kůň smilies/wink.gif

Já bych tedy také nečekala a naprosto nemůžu pochopit, jak to některé ženy dovedou - nechat si ten objev pro sebe, užírat se nejistotou a nevybalit ho hned zatepla.
říjen 03, 2013 21:14
Myslím, bb2, : jednababi
že diamantovou sponu v prádýlku vysvětlí ženská snáz smilies/wink.gif
říjen 04, 2013 07:58
Nikde : Mianon
Ano, pokud dobře čtu, nikde se nepíše, že řetízek s přívěškem byl ze zlata, třeba to bylo jen stříbro, pak ta hodnota není tak veliká a jako dárek kolegyni se zdá přiměřený.

Já bych se ale optala mužíčka a nenechávala si to pro sebe a neužírala se podezřeními celé noci. smilies/shocked.gif
říjen 04, 2013 09:48
to je fakt, ve zlato se to přetavilo až v diskuzi : bb2
ale krabička s přívěskem v prádelníku byla

U vás doma se schovávají dárky pro přátele a kolegy v prádelníku? jeden koupí, schová, druhý kešku náhodně nenáhodně objeví..:-)
říjen 04, 2013 11:06
To bys koukala, bb, : jednababi
kde se u nás všude schovávaly dárky, aby na ně smečka slídičů nepřišla smilies/grin.gif
Dětičky jsou zatraceně pracovitý.
říjen 04, 2013 11:44
každopádně : Kamila
já fakt nechápu, proč si to neschoval v práci... Ale to je asi stejná kategorie, proč Andreu vzal do práce a pozval na oběd. Obávám se, že chlapi jsou strašně neopatrný a vůbec to nemusí bejt proto, že by si v podstatě přál, abys ho odhalila, to si vůbec nemyslím!
No reagovala bych taky přímo, stejně jako bíbí. Nechápu ty, co se užíraj... přijde mi to jako čirej masochismus. A neříkejte mi nic o taktice! Zdraví mi je přednější smilies/wink.gif
říjen 04, 2013 13:39
Taktiku : Mianon
můžu nasadit, až když vím, co a jak bylo, že, Kamilo.

Snad se Andrea o víkendu něco dozví a napíše nám.
říjen 04, 2013 15:13
Tak vždycky je to smutný, : Magdalenka
ale je lepší vědět, ma čem člověk je, když už k tomu došlo (myslím provalení, ne nevěře). Hlavně tedy poprvé, to asi žádná neustojí bez slz a otázek.
S odstupem času si myslím, že je to realita života, která čeká každého, kdo se nerozvede hned po svatbě. Životní pády nikdo nechce, ale bez nich by to byla pohádka nebo selanka. Život chodí jinudy a hodně bolí. Andreje je to teď prd platný, protože má řešit něco, co nikdy neřešila, ale bohužel se to musíš naučit za pochodu. Tím spíš, že s tím nemáš zkušenosti. Žít s tím, že tě někdo zklamal... Sama, vedle něj, nebo s ním, další scénář už máte v rukou jen vy dva.
Jestli mu to nedokážeš normálně bez emocí říct, tak mu to třeba napiš. Zatím nestřílej munici, v klidu se zeptej a nech mu prosím zadní vrátka - chlapi jsou v tomto většinou srabi a lžou. Aby měli klid, aby nemuseli nic řešit, měnit, vysvětlovat.
No a pak se rozhodneš. Manželství je instituce, ne zaopatřovací ústav... Své city můžeš, Andreo, investovat teď jinde. Nemyslím proboha jiného chlapa... Já bych si třeba koupila zvíře, po kterém jsem vždy toužila a chlap ho nechtěl, nebo jela k moři s nejlepší kamarádkou nebo šla mezi lidi do klubu, knihovny, fitness... Prostě takové malé gesto, že jsem sama sebou, neumřu proto ani pro něj a možná mi bez něj bude líp, protože on není taková hvězda, aby utáhnul na řetízek dlouhodobě mladou kolegyni, která chce možná ještě další rodinu... Když ukáže ženská své trápení tomu, kdo jej způsobil, nevede to ke změně chlapova chování. Bohužel.
Jestli není zaláskovanej, tak se rychle vše vysvětlí a zasmějete se. Jestli je, čeká tě minimálně rok než bude zase uvažovat normálně bez hormonů a NEDÁ se to změnit. Jen přežít. Jak, to fakt záleží na tobě. Máš asi dceru na svý straně, to je dobrý začátek.
Jinak hypotéka se dá splácet i u rozvedenejch, vše se dá finančně ošetřit, splatit, vypořádat. Jen ta bolest v srdci ti už asi zůstane, pouze časem otupí.
Pozor. Rozvod ji neoslabí, to s tím nemá co dělat. Jsou to jiné pochody.
říjen 05, 2013 08:38
Andrea : kim
je na tom asi špatně, že nemá sílu tady napsat jak to pokračuje. No panč chlapi kolem padesátky si dokazují a ženské bilancují. Ztráta iluzí je v ženské hlavě.
říjen 05, 2013 16:04
Já to říkám pořád, : Sidon
pamatujte si, že - VŠECHNO JE JINAK !!! Jen málokdy se znovu ozve autor úvodního článku, ve kterém si vylévá srdce a prosí o radu. Já si myslím, že vím proč. Nakrmit tu kudlančí "havěť", je často velmi náročné.

smilies/grin.gif
říjen 09, 2013 19:11
Sidone, občas : Iris
je to asi náročné, to ovšem pisatelé dotazů zjistí až pozdě smilies/wink.gif

Já si ale myslím, stejně jako kim, že u Andrey doma to bouchlo, z podezření je jistota a z dotazování na Kudlance pláč, zklamání a neveselá realita doma.Jak píše Magdalenka, která evidentně něčím podobným prošla, stejně jako řada z nás.
Tak Andreo, až budš mít sílu, napiš.
říjen 09, 2013 19:25
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]