O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

LÁSKA ZAKÁZANÁ... - II. PDF Tisk E-mail
Pátek, 05 duben 2013

 Ač je to k nevíře, ozval se mi jeden z dopisovatelů, vám některým snad známý pan Bc. Aleš H., o jehož existenci jste dokonce některé a někteří pochybovali. Zaručuji jedno - je to živoucí člověk,  i když poněkud neortodoxních názorů. Myslím, že pokud píše slušně, má právo býti slyšen...

 

 

 

 

      Tohle jsem přečetl po delší době. Mám nyní dost starostí v práci, magazín Kudlanku tudíž nenavštěvuji. Ještěže manželka se zklidnila, začala dobře pečovat a mám klid aspoň doma, od jejích dřívějších věčných a obtěžujících požadavků k závažným hovorům.

 

     Teď ale k Martině. Martino, píšete, že s milencem je to krásné. To se mi líbí, připadá mi to skoro, jak když tohle píšete zrovna o mně. Mé milenky sice bývají vždy o mnoho mladší, než jste vy, protože i vy jistě uznáte, že ve věku 40 let a s dětmi, už nejste zrovna výstavní modelkou.

 

     Ale ony, ty moje dívky, také se mnou zažívaly i zažívají své nejkrásnější životní chvíle, takže vás úplně chápu. Ani nevíte, jak vám rozumím.


     Moje doporučení zralého, pokrokového, vzdělaného, muže a výborného milence je - nenechte si ty krásné chvíle nikým a za žádnou cenu vzít. Nenechte si to zde přítomnými dámami vymluvit.

 

     Až vám děti vyrostou, to už vám bude kolem 50 let, a v tom již věku na vaše povadlé tělo těžko bude zvědavý 50 letý muž, který snadno může k plným a nepoznaným zážitkům štěstí přivést dvacetileté krásné děvče.


      Užívejte života. Užívejte každého dne. Za 10 let vám již pozdní lítost nepomůže. Vím, o čem mluvím.


Zdravím vás, Bc. Aleš H.

 

 

 

Komentáře (96)add feed
Danielo, promiň, ale Bc. Aleš H. si z tebe i nás dělá srandu. Neříkám, že neexistuje, ale je to vtipálek, : Myška
který se diskuzí zde, kterou svými příspěvky vyprovokuje, baví.
duben 05, 2013 06:53
no, alešku, : mura1
každý by měl znát své hranice. doposud to sice bylo těžko uvěřitelné, ale vtipné. dnešním příspěvkem ses ovšem zařadil na hromádku "helga".
duben 05, 2013 07:27
Taky si to myslím ! : Sidon
To, že je to živá osoba, tomu věřím, ale je to tak, jak říká Myška, dělá si prostě jenom srandu a baví se.

A cože Ty Myško, už jsi tak brzo v práci ?
smilies/smiley.gif
duben 05, 2013 07:27
Ale pratele, : moira2
samozrejme, ze taci lide mezi nami ziji a mysli vse co reknou smrtelne vazne.
Ja bych spis chtela znat jeho manzelku. Jak se zklidnila a zacala dobre pecovat...
To mi proste rozum nebere.
duben 05, 2013 07:46
Souhlasím s paní Myškou, : Anka
už jen ten způsob psaní je "k popukání".... :-)
duben 05, 2013 07:46
Ahoj Sidone, chodím do práce brzy, abych tu nemusela čučet do večera. : Myška
Odpoledne mám jiné aktivity - psa, zahradu a tak podobně.
duben 05, 2013 07:50
"Jak se zklidnila a zacala dobre pecovat... " : jednababi
Třeba ji drží pod pečlivě dávkovanejma farmakama smilies/grin.gif

Pro Bc. Aleše
"Až vám děti vyrostou, to už vám bude kolem 50 let, a v tom již věku na vaše povadlé tělo těžko bude zvědavý 50 letý muž"
Houby, synku - děti z chalupy, pes taky, žádný starosti a k tomu muž ve stejném věku, kterej ocení pochopení partnerky pro jeho povadlé (nejen)tělosmilies/grin.gif
"snadno může k plným a nepoznaným zážitkům štěstí přivést dvacetileté krásné děvče"
Jestlipak víš, proč mají starší pání v oblibě mladý telátka? Protože ta ještě nevědí, že to jde dvakrátsmilies/wink.gif

duben 05, 2013 07:54
Pan BC Aleš : Aknela
Jo, určitě existuje a je s ním sranda. Takhle jsem se už dlouho nenasmála. Fakt si NČ nezměnil IP adresu? smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 05, 2013 08:03
taky si od začátku myslím, že je to sranda : alik puntik
a že je za tím NČ
duben 05, 2013 08:08
Přimlouvám se : mamča
za zavedení samostatné humorné rubriky "Bc. Aleš H. pátrá, radí, informuje".
Trocha srandy nikdy nezaškodí. smilies/cheesy.gif
duben 05, 2013 08:37
... : Sandra.
Stejně jako Alena a Aknela jsem si při každém čtení názorů otitulovaného pana Aleše říkala, že se NČ v důchodu nudí...ale samozřejmě je možné, že je takovýchto individuí na světě víc:-)
duben 05, 2013 09:12
... : Jolanda.
Chápu, že se třeba manželka zklidnila. Nejspíš si našla nějakého dvacetiletého zajíčka, který ji přivede do sedmého nebe a tak může zapomenout na chudáka Bc. Aleše H. a doma ji pak nerozčiluje svými šílenými požadavky. Protože má v hlavě něco úplně jiného. Lepšího. Vzrušujícího. Co jí ten rádoby inteligentní a nabubřelý omrzelý manžel dát nemůže. smilies/wink.gif
duben 05, 2013 11:05
... : bb2
polepšete se, Aleši, bývalo to lepší, srandovnější
duben 05, 2013 11:08
Zajimave je, : moira2
ze Ales si mysli, ze ma dar empatie.... Pise "uplne vas chapu" a "ani nevite, jak vam rozumim". On je opravdu uprimne presvedceny, ze vi, jak se ostatni lide citi. To je na tom to zvlastni. Me to ani neprijde humorne, ale spis az perverzni. Pokud odhlednu od moznosti, ze si nekdo dela srandu. Ale zase takhle konzistentne presne si vymyslet takove asocialnosti da peknou praci.... To je asi fakt realita.....
duben 05, 2013 11:13
Na jedne strane pise : moira2
"uplne vas chapu" a na druhe "na vase 50-lete povadle telo bude tezko nekdo zvedavy"....
To JE proste perverzni.......
duben 05, 2013 11:17
... : Mif
Tak buď je pan bakalář opravdu vtipálek - ha ha ha. Nebo to myslí vážně (a i taková možnost existuje) - ty vooole. Nějaká diagnoza - přinejmenším sociopat.
duben 05, 2013 11:29
no : Kamila
Daniela se dušuje, že to NČ není, že by to poznala. Jinak bych si na něj byla též vsadila....
duben 05, 2013 11:31
... : Létavice.
Nemůže to být NČ. Ten byl inteligentní, i když občas drsný.
duben 05, 2013 13:23
Jolando, : Sinix
krása! Teď jsi mě vážně dostala! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 05, 2013 13:54
... : Sandra.
Létavice, inteligenci mu nikdo neupírá, ale názory typu: "Až vám děti vyrostou, to už vám bude kolem 50 let, a v tom již věku na vaše povadlé tělo těžko bude zvědavý 50 letý muž, který snadno může k plným a nepoznaným zážitkům štěstí přivést dvacetileté krásné děvče." jako bych od něj četla od něj- tedy ten by možná ještě zmínil ošklivku z ošklivince, nebo něco takovéhosmilies/smiley.gif
Jinak to jsou fascinující předsudky- každá ženská je v 50 povadlá a neatraktivní, zatímco každý padesátník může mít v posteli dvacítku? Asi těžko. Já znám hodně atraktivních opečovávaných padesátnic a naopak spoustu padesátníků o které by si dvacítka ani kolo neopřela...
duben 05, 2013 13:56
... : Mikin
Ha, ha.... sranda musi bejt. smilies/wink.gif
Nam se za dva tydny vrati z university v B.C. (British Columbia) nase mladsi holka uz s bakalarskym titulem.
Tak ji poradim, at si da pred jmeno titul Bc.of B.C.
duben 05, 2013 14:18
Taky mě pobavil : Leontýna
Alešův zkreslený názor na 50-níky. Je mi teda teprve 45, ale poměrně často dostávám sexuální nabídky od pohledných 25 letých kluků. Naopak, mí 50-letí kamarádi, kdysi donchuani, postupně odumírají na spodek :-) A je to zkušenost většiny mých vrstevnic.
duben 05, 2013 15:56
Sandro : romanB odjinud
Ales neni inteligentni, je dokonce objektivne hloupej, predpokladam, ze jeho bc je opravdu tezce a humanitne vydrenej (proto ho patrne i tak prosazuje). Cili ja osobne mu tu inteligenci upiram, nenasel jsem ji nejen v te socialni rovine, ale ani v obycejne, "technicke".
duben 05, 2013 17:22
... : Sandra.
Romane, já nepsala o Alešovi, nýbrž o NČ, reagovala jsem na to, že "NČ byl inteligentní, i když občas drsný."
duben 05, 2013 17:31
... : Mikin
Mana z Pocernic byla drsne inteligentni ? smilies/shocked.gif
duben 05, 2013 18:38
No, : Sidon
pokud jde o tu inteligenci pana Bc, jestli to je, či není NČ, tak si myslím, že inteligentní člověk celkem lehce zahraje "blba", ale naopak to jaksi nejde. Takže se taky přikláním k těm, kdo si myslí, že je to NČ (Neznámý Člověk).
smilies/smiley.gif
duben 05, 2013 18:47
Kdepak : Míša šíša
to není NČ. To není jeho styl psaní.
duben 05, 2013 19:50
pořád tomu nějak nevěřím : Šídlo
je to až moc vyumělkované, vypilované...a proč to pan Aleš poslal Daniele a nenapsal příspěvek do diskuse? Připomíná mi to určitým stylem videoklip s "Nicky Tučkovou" - mám z toho podobný pocit neautentičnosti. Pro ty co nevědí o čem je řeč - video bylo vypuštěno s tím, že je to amatérské video, první slečnin klip, ale ve skutečnosti je to profi video, tzv. viral marketing. Pozor, tím netvrdím, že pan Aleš H. je taky nějaký marketing, jen mám z toho podobný pocit nevěrohodonosti. Ta snaha vyvolat nějaký dojem z toho prostě tak nějak trčí jak bolavý palec ..nedokážu to líp popsat.
duben 05, 2013 20:30
Danielo, : Eli
díky za uveřejnění příspěvku Bc Aleše. Můj dnešek byl nic moc, žádná velká legrace, ale teď jsem opravdu srdečně zasmála - a je mi fuk, jestli je to myšleno z legrace (k čemuž se stále kloním) nebo (nedejbůh) vážně smilies/cheesy.gif
duben 05, 2013 20:37
Já bych měl ještě jednu verzi, : Sidon
ale bojím se, že by pak na mě Daniela vyhlásila Fatwu, jako machometáni na Salmana Raždího.

smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 06, 2013 19:05
SEM S TIM!!!! : d@niela
Začínám fakt uvažovat o tom, že bych pana bakaláře H. (Hamáček? už si nepamatuju... musím se podívat - no, možná mi databázistky napovědí) požádala, aby občas komentoval nějaké ty události.

Ať soukromé, či vysoce státní. Podle vašich ohlasů usuzuju, že pokud by se mi podařilo ho přesvědčit, že jeho názory jsou pro nás zajímavé, jistě by to přispělo k "image" kudlanky...
duben 06, 2013 20:13
... : deeres
"Probůh, jen to ne! Vždyť je to blbec, a je úplně jedno jestli si dělá srandu, nebo to myslí zcela vážně.
duben 06, 2013 20:39
... : deeres
A je to opravdu Hamáček-manager teamu.
http://www.kudlanka.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=5404&Itemid=1
Tady ho sice všichni vyzývají, aby zase napsal, ale já myslím, že to bylo ironicky, nebo ne?
duben 06, 2013 20:46
deeres!!! : Kamila
pšššt! My chceme Bc!!!
duben 06, 2013 20:59
Já Bc. nechci!! : Myška
Mně ty jeho názory nepřipadnou ani směšné, ani zábavné. Jen ubohé.
duben 06, 2013 21:03
Tentokrát : Magdalenka
je mi z něj akorát blbě. Už ho nebudu číst. smilies/angry.gif
duben 06, 2013 22:25
Musím se zastat. : Josef Kouba
Musím se Aleše trochu zastat. Rejpnul neuváženě do vosího hnízda, neboť na těchto stránkách je mužů jako šafránu. Bohužel, nepříliš diplomaticky zděluje poznatky známé, o kterých je lépe mlčeti. Jeho kohoutí natřásání... jsem výborný milenec, zde bych doporučil, aby si nebyl tak jistý.
Martině radím, pokud s domácím pánem sexuální radovánky vyhasly, s opatrností pokračovat v radovánkách s milencem. Nerozvádět se. Šest dní se těšit na schůzku...není to vzrušující.
Kdoví jak by to dopadlo mít jej v posteli každý den.
duben 06, 2013 22:26
Jen pro ilustraci, co je to za blba: : deeres
Ale ony, ty moje dívky, také se mnou zažívaly i zažívají své nejkrásnější životní chvíle, takže vás úplně chápu.

Za 10 let vám již pozdní lítost nepomůže. Vím, o čem mluvím.

Tak jak to je?
duben 07, 2013 08:07
Myško, proč ne? : Sinix
Je spousta pitomců, kteří jsou zlí a/nebo nebezpeční.

S tímhle je aspoň sranda. A když to neřeší jeho žena, proč bychom to měli řešit my? smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
duben 07, 2013 12:34
Ach jo ! : Sidon
Já mám pořád za to, že tady na Kudle jsou povětšinou osobnosti, které mají trošku "nadhled" a taky i inteligenci. Teda většina, aspoň doufám. Posoudit a udělat si názor na pana Bc, je snad zcela jednoduché. Já nevím, proč s tím má někdo problém ? Jestli je to sebestředný blb, tak s ním není třeba ztrácet čas, ale spíš si myslím, tak jako většina ostatních, že je to jenom jakási "provokace", a proto je třeba se k ní taky tak postavit.
smilies/cool.gif
duben 07, 2013 12:52
Sinixi, ale já s Bc. nic řešit nechci, a že je s ním sranda mi fakt nepřijde. : Myška
Vyjádřila jsem svůj názor na to, jestli má Daniela Bc. požádat o komentování některých událostí. A za sebe říkám ne. Tím ale Bc. (a ani nikomu jinému) neupírám právo se vyjádřit k jakémukoliv tématu, jen nechci, aby ho Daniela o to žádala.
duben 07, 2013 17:41
Myško, : Sinix
jasně, tvůj názor beru.

Já si zase říkám, že co může být větší sranda, než komentáře někoho, kdo si myslí, že když má "titul" bakalář, vystudoval vysokou školu... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

Jinak bych ho žádné ženě nepřál, rozhodně ne za partnera, leda by to byla masochistka, nebo hledala jenom povyražení na 1 noc. Něco jako půjčit a zase vrátit. smilies/wink.gif Rozhodopádně by s ním však neměly těhotnět... smilies/smiley.gif
duben 07, 2013 17:50
Souhlasím s autorem. : Euridika
Přesně tak, po letech manželství potřebuje zažít ženská trochu mužské pozornosti, zájmu a vzrušujícího sexu.
Ve čtyřiceti je zhruba poslední šance pro ženy k tomu,aby se ještě byly schopny bláznivě zamilovat a žít z toho pak budou až do smrti. Nemusí kvůli tomu bourat rodinu, ale užít si to klidně můžou. Kolik procent mužů nemá v manželství bokovky? A kolik z nich v padesáti neopustí manželku kvůli nějaké mladší? Tak jaképak skrupule-v tomhle věku berte ,co vám život nabízí.
duben 07, 2013 19:47
No vidíš, Myško. : Sinix
A pak že takoví jsou jen chlapi.

(A pak že já jsem pošuk) smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 07, 2013 19:57
Euridiko, : Petronila
1) proč poslední šance?

2) není trochu divný žít ještě dalších 30 let z něčeho, co člověk prožije v nějakým (jedno jakým) věku?

3) k čemu přesně je dobrý bláznivě se zamilovat?
duben 07, 2013 21:49
Euridiko : Kamila
mohu si dovolit netaktní otázku? Upřímně by mne zajímalo, kolik ti je let...
duben 08, 2013 09:57
Bc Aleši : kim
Připomínáš mi jeden for. Leží manželé v posteli a on říká, zítra se budu milovat a kdy ty? Jdou manželé po ulici a potkají známého jak je zavěšen do mladé slečny. Ona na to hele Jarda má milenku, on odpoví každý má milenku a pokud se ti to nelíbí tak mi dej klíče od auta a vily no a jdi. Ona - já jenom chtěla říct, že ta naše je hezčí.
duben 08, 2013 11:21
Kamila : Euridika
No něco přes čtyřicet.


Petronila

Poslední šance proto, že po určité věkové hranici ženy citově poměrně ochladnou (alespoň většina) a nějaké zamilování už je netankuje. Navíc přestanou tankovat i chlapy. Já to zažila v 39 a bylo to skvělé, vrátila jsem se do doby prvních lásek - ten pocit, že je člověk permanentně v rauši je k nezaplacení. Já jsem holt romantik a potřebuju k životu pořád nové podněty.
duben 08, 2013 14:15
Euridiko : kolemjdoucí
docela otevřeně tu o sobě a svých citech a pocitech mluvíš. Docela rád bych se tě zeptal na jednu dost intimní otázku - užívalas tenkrát hormonální antikoncepci? (Typuju soukromě, že ne). Podle mých zkušeností totiž všechny ty výše se vyjadřující kudlanky, které takovéto chování odsuzují "jedou" v HA a tudíž vůbec netuší o čem je řeč. Já takové pracovně označuji za "nepoužitelné" smilies/wink.gif
duben 08, 2013 14:33
jo : Kamila
já za sebe - HK je něco, čemá já říkám 200% jistota :-D protože nejen že chrání, ale ani jsem neměla chuť, a to vůbec! Přestože mě doktor říkal, že to není možné, vím svoje...
duben 08, 2013 14:48
teda : Kamila
HA, samozřejmě.
Euridiko - myslela jsem si, že ti je tak nějak. Poslechni, nemůžeš vědět, zda se nezamiluješ za pár let znovu - já na to věkové omezení nevěřím ;-)
duben 08, 2013 14:50
Kolemjdoucí : Euridika
Máte pravdu, začala jsem ji užívat po narození dcery, tedy po třicítce a absolutně jsem ztratila zájem o sex (ale hlavně jsem ji nesnášela a měla jsem mnoho zdr.problémů). Pak jsem si našla jiný způsob, který nemá žádný škodlivý vliv na zdraví (Patenteoval-doporučuju všem)-v kombinaci s tím, že si partner dává pozor (tzv.pásek i kšandy jsou bezpečné).
Ale v mém vztahu k milenci nehrál sex velkou roli (můj ex byl v posteli rozhodně mnohem schopnější)- šlo spíš o citové vzplanutí, vzrušení, něco nového...


Kamila

Netvrdím, že se to někomu nepodaří, ale v mém případě je to silně nepravděpodobné. U žen zapracuje příroda natolik, že se až na klimakterické diblíky, stanou dost usedlými.
Většina ženských kolem padesátky a po padesátce jsou zanedbané maminy, jejichž středobodem vesmíru se stávají vnoučata. Občas se nedivím, že je muži opouští.
Milostná vzplanutí u starších žen bývají nebezpečná, protože jsou schopny zcela iracionálního chování- dost často si vydržují třeba gigola nebo parazita jen ze strachu ze samoty.
To už je pak asi lepší žít ze vzpomínek.
duben 08, 2013 15:43
... : Sandra.
Ono se dá z nějakého zamilování žít 30 let? Takže když jsem se bezhlavě zamilovala v 18, tak mám téměř do 50 vystaráno? Tak to jsem v pohodě... smilies/cool.gif
Nevím, mě se tohle uvažování "urvu si, co můžu" nějak příčí. Zvlášť pokud jsou ve vztahu děti a tím, že budu vidět jenom sebe a svou jízdu na hormonální dráze, budu riskovat rozpad jejich rodiny, domova a jistoty.
A to si myslím, že nejsem nějaká puritánka,máme to doma nastavené poměrně volně, ale stejně tam pro mne vede jasná hranice. Sexuálně experimentovat? Proč ne. Ale lhát u toho svému partnerovi, tahat ho roky za fusekli, riskovat rozpad rodiny se zdůvodněním "no a co, je to možná moje poslední šance se zamilovat" je podle mého za hranicí. Člověk, co upřednostní svoje štěstí před štěstím svých nejbližších, je podle mého sobec- a může to okecávat, jak chce.
duben 08, 2013 15:44
Obsáhlejší doplnění jsem hodila k Lásce zakázané I : Euridika
Rozhodně neschvaluju, když jde o muže kamarádky. To mi uteklo!!!
duben 08, 2013 15:48
Sandra : Euridika
Samozřejmě, dokud je žena fertilní a má zájem o sex, tak jí nějaké vzpomínky nestačí.
Já mluvím o ženách po padesátce. Co si budeme povídat, většina mých kamarádek o sex nijak zvlášť nestojí už od čtyřiceti ( a když, tak určitě ne s manželem).
Co nelze tolerovat u lidí s malými dětmi, lze tolerovat u lidí po dvaceti letech manželství, kteří mají dospělé děti a žijí spolu více méně ze zvyku nebo nutnosti. Jistě jsou i šťastná manželství, ale takových fakt moc neznám.
Není ideální, když mají partneři milence, ale přírodě neporučíš!
A občas se setkávám i s tím, že o svých paralelních vztazích dokonce vědí. Někdy to i oživí vyčpělé manželství.
Dost dobře tady nemůžu pokrytecky "házet kamenem", když mám sama máslo na hlavě.
duben 08, 2013 15:54
Euridiko a Kamilo : kolemjdoucí
děkuju za upřímnou odpověď. Jenom bych podoktnul, že kdybys byla v té době na HA, tak to
citové vzplanutí, vzrušení, něco nového...
bys s největší pravděpodobností vůbec nezažila.

tyto znaky opište: happy smilies/grin.gif
duben 08, 2013 16:06
Určitě legrace a nebo někdo nenormální : Nella
Tak já to beru jako legraci a vtípek, v opačném případě by to byl docela narušený jedinec. Já myslím, že je to nastejno o starý chlapy nemá také nikdo zájem, i když si namlouvají, že můžou mít dvacítku, nakonec neuženou ani svojí vrstevnici. smilies/wink.gif.
duben 08, 2013 18:48
no já to měla : maja

tak nějak. Nejdřív jsem se vdávala ve dvaceti, brzo nato porodila první dceru, po pěti letech druhou. Manželství bylo fajn zhruba 20 let, pak jsem ovšem zjistila, že nám manželství odumírá. Mluvili jsme o tom s manželem kolem a dokola, snažili jsme se změnit styl milování, styl života a dalších aktivit, ale prostě to nešlo.

Já jsem byla "přesazená" z jižní Moravy na studené Valašsko(zimu nesnáším), navíc Valaši jsou strašní pokrytci(můžete do mně šít, jak chcete, svůj názor na ně nezměním př. uhostí vás, jak můžou a sotva se za váma zavřou dveře jsou rádi, že jste vypadli a co všechno jste jim vyžrali/.

Zpět k tématu: pět let jsme se trápili(teda spíš já),zažívali jsme vzestupy i pády, až to nakonec rozčísnul chlap - našel si milenku ve věku průměrně našich dcer, já si po čase také našla přítele, rozvedli jsme se, já se znovu vdala. Sex byl v novém vztahu úžasný, skoro jsem nevěřila, že něco takového zažiju."

Nový manžel" byl taky v sedmém nebi, s bývalou ženou nespal posledních 6 let. Jenže: pak začaly problémy s mými zády, rok jsem se téměř nepostavila na nohy, až se to začalo lepšit, tak si "matka příroda" vymyslela krvácení v jednom kuse, takže další operace a dnes?

Jsem ta hnusná frigida, která nemá chut´ na sex at´ dělám, co dělám. Už jsem manželovi navrhla, at´ si najde milenku, nějak to překousnu, když nejsem schopná dát mu to, co dřív. Vím, že se trápí, já taky, ale mám snad předstírat v posteli to, co tam není? ? ?

Stejně by to poznal. Tak jsem se nějak rozepsala i mimo téma, snad mě kudlanky odpustí.
duben 08, 2013 20:12
Možnost. : Josef Kouba
Pokud pan Aleš je majetný, může mít v posteli "dvacítek" kolik se mu uráčí.
Spěvák pan Nedvěd není od Boha obdařen výraznou krásou, ale o "dvacítky" nemá nouzi.
Heslo,"Za málo peněz málo muziky" platí po celém světě.
Další případ, ale ten je vzácný, jsou muži, kterým příroda věnovala, pro ženy velice přitažlivý vzhled, neodolatelné osobním kouzlo, a sexuální apetit. Mnoho znich se po třicítce stáhne do ústraní, neboť, co je moc, toho je příliž.
Má "piramida" přátel je hodně vysoká. Znám vyjímečný případ, kdy i v padesáti letech,
"řádí" jako mladý kluk, a ve své, "sbírce motýlů" se pyšní i dívkou s titulem Mis. Čs.


duben 08, 2013 20:56
Oprava: : Josef Kouba
..Neodolatelné osobní...
duben 08, 2013 21:00
Koubo, Koubo, : Eva
ty jsi také celý přímo "piramidální" smilies/smiley.gif
duben 08, 2013 23:34
Evo,: : Josef Kouba
Děkuji za upozornění, jsem přímo pyramidální "expert" v jazyce českém. Já jsem se pohodlně spokojil s: pýcha, pytel, pysk, atd... když jsem nenašel pyramidu tak jsem tam prsk měký. Omlouvám se všem.
duben 09, 2013 00:01
... : Létavice.
Tak si ještě doplň příliš a měkký. smilies/wink.gif
duben 09, 2013 00:10
... : Sandra.
a ještě "Zpěvák pan Nedvěd", abys měl výčet kompletní:-)
duben 09, 2013 08:14
Josefe : mia I
nemusíš se omlouvat. Kdo čte Kudlanku pravidelně, ví, že nežiješ už dlouho v ČR a že buď Ty nebo Daniela prosila o shovívavost vůči Tvým mírným pokleskům v gramatice.
duben 09, 2013 08:25
... : bb2
Kdyby tak všichni aspiranti o titul Bc. zvládali gramatiku alespoň tak, jak Josef, to by byla krása.
duben 09, 2013 09:05
Vůči gramatice shovívavá být klidně i mohu, : Eva
"piramidální" mi i v prvním příspěku přišlo u Kouby a jeho přátel, jak moc se bojí stárnutí a smrti, že se mohou zbláznit, jak mít prachy a díky nim urvat dvacítky do postele, co hrdlo ráčí a řádit jako zamlada se sbírkou motýlů, včetně mis ČR.....to je fakt hodno "piramidálního" soucitu, že to tak někdo v 50 a výše má smilies/wink.gif
duben 09, 2013 09:08
Jojo, milá Evo, : Sidon
tak už to na tom našem světě bývá, že - někdo holky, někdo vdolky ! Já ale rád obojí.
smilies/cheesy.gif
duben 09, 2013 09:15
tak : mia I
já se těm chlapům nedivím. Většina chlapů je od přírody ješitných a i nesoudných, neschopných si přiznat, že bez nadité šrajtofle by si mnohých ty slečny ani nevšimly. Je určité procento žen, kterým tedy starší muži skutečně imponují svými zkušenostmi atd. že se chlapům líbí mladé tělo na tom nevidím nic zvláštního, ale že se slečnám líbí v posteli starší páprda než mladej chlap plnej síly to teda už nějak nechápu.
duben 09, 2013 09:46
No jo, : Sidon
Mio, ono je to asi zase příliš vázané na tu vaši ženskou "romantiku" a tu Vaši schopnost, vidět věci úplně jinak, než takové, jaké jsou, "reálné". Už jsem se tady dříve zmínil, nejmíň dvakrát, co je to "atavismus", což znamená - "znaky a vlastnosti vzdálených předků, které se znovu objeví u potomků, třeba i po mnoha vzdálených generacích".
Takže mně ten Váš "ženský" atavismus připomíná to, že jste kdysi a kdysi dávno, byly víceméně odkázané na muže, kteří byli silní, zdatní, zruční, obratní, možná taky i "pěkní", abyste k němu měli důvěru a pocit, že se dokáže postarat nejen o Vaše děti, ale i o Vás. Proto asi pořád jaksi převládají ta "konta" v bance, drahá a silná auta, honosné vily a jachty, a vlastně vůbec všechno, kde to "smrdí" prachama. Nakonec, ono se vlastně ani není čemu divit, kdo by měl zájem o nějakého páprdu, který má holou hlavu a ještě k tomu "holý zadek", žejo ? Takže se Vám holky ani moc nedivím, že to tak berete. Jak se říká - láska prochází žaludkem. A aby procházela třeba jenom srdcem, nebo dokonce taky mozkem, na to ještě naše generace nemá. I když, možná by se našlo pár exemplářů, kteří to tak mají nastavený, ale ti jsou většinou ostatním pro smích. Takže já bych si přál, aby to s tím atavismem, bylo co nejdřív nějak jinak, ale obávám se, že to ještě spousta dalších generací nezažije.
smilies/kiss.gif
duben 09, 2013 11:46
No, milý Sidone, tos pochopil : Eva
úplně jinak, než bylo myšleno smilies/cheesy.gif
Nikoho nenabádám ke vdolkům místo holek. I my s mužem máme dosud naprosto v pohodě rádi obojí smilies/wink.gifA je nám už přes těch 50smilies/wink.gif
Hodno soucitu je, že se někdo musí takto nesmyslně štvát, jak píše Kouba, jen aby utekl před stářím a smrtí???? Nebo Euridika se také tak hrozně bojí svého stárnutí, že ví, chudák, přesně, že ve 40 je to naposledy, kdy může tu eufórii urvatsmilies/wink.gif
Tak já s nimi soucítím, že musí žít v takové hrozné panice! Člověk je schopen milovat, dokud prostě dýchá....ale těmi olympiádami s dvacítkami toho prakticky nikdy dosáhne. A ani to stáří a smrt nezastaví. A těch roků úplně zbytečné hrůzy!!!smilies/wink.gifsmilies/grin.gif


duben 09, 2013 11:54
Jo, Mio, ještě jsem se : Sidon
zapomněl zmínit o tom, že tu zkušenost s tou "ekonomickou potencí", která je ovšem velice podstatná pro drtivou část ženského pokolení, jste to vlastně chlapům "vnutily" hlavně Vy, ženy. Já jsem za celý svůj život viděl jen velice málo něco takového, aby žena vydělávala a starala o rodinu a zároveň taky i o toho chlapa. Možná hlavně proto, že byl chudák nějak handicapovaný. Ale to jsou jen výjimky, opak je pravdou. A to s tím "líbením" se v posteli, tedy ti "starší" pánové, mladým děvám, to je spíš záležitost pro pana Freuda, ale ten už asi nebude moct odpovědět, takže se na tom budeme muset nějak domluvit sami. Já myslím, že pokud to ta "mladá" udělá, tak má - buďto nějaký psychický problém, nebo jsou v tom zase ty "materielní" - ekonomické záležitosti. Ale mohou být taky i trošku jiného rázu. Například Láďa Smoljak (dej mu Pámbůh věčnou slávu !), měl partnerku o 40 mladší. No, nefungovalo to, to dá rozum ! Jenže za tím však bylo něco "jiného", asi nějaká sláva, či pompa, a to je to, co může být taky někdy podstatné. Werich řekl, že vydařené manželství, je osmý div světa. A nejspíš měl pravdu.
smilies/cool.gif
duben 09, 2013 12:24
Sidone : mia I
já myslím pokud si mladá žena najde výrazně staršího muže bývá zatím většinou problematický vztah s vlastním otcem. Tudíž jí případný starší partner imponuje svými zkušenostmi, rozhledem. Možná jí umí dodat i sebevědomí, skýtá pro ni pocit bezpečí a pak ani nemusí být až tolik majetný. Druhá skupina budou děvčata, která mají ráda majetek, drahé věci , ale muži jim mohou poskytnout i vlivné kontakty, vstup mezi společnost, kam by se jinak obyčejný smrtelník těžko dostával. Tam je to svým způsobem obchod, ona mu poskytuje a dává pocit jakéhosi kinga, který ulovil mladé děvče a on ji zabezpečí. Ovšem je otázka, jak dlouho takový vztah může trvat. Dva, tři, pět let nevím. Luxus se časem přejí a přírodu neošidíš. Padesát plus nějaký ten roček je už někde na pánovi znát, hlásí se cukrovka, vysoký tlak a jak tu někdo psal, spodek bývá už taky někdy mrtvej. To už se pak většinou zahnou kramle a slečna se poohlíží jinde.
duben 09, 2013 12:49
No, Mio, : Sidon
malimko jsem se "pozastavil" nad tím Tvým výčtem těch "anomálií", které jsi uvedla v předchozím komentáři. To už si můžu připadat, jako mrtvola. Já už jsem totiž taky po padesátce. Jenže, ku podivu, já se tak ještě necítím. Nejsem žádný borec a sportovec, ale řekl bych, že hlavně svojí myslí se cítím "mladší". Tak, jak to řekl Lucius Annaeus Seneca - jsou čtyřicetiletí staříci, a nebo - osmdesátiletí mladíci. Já teda o sobě tvrdit nechci, že jsem 80i letý mladík, avšak neznám žádného takového, který by jím v těch 80i letech byl. Jestli si to myslí o sobě on sám, tož dobrá, ale asi už to doopravdy není tak, jak si to on sám představuje. Mimochodem, neboli BTW, ty neduhy, co zmiňuješ, ještě nemám, teda poněkud zvýšený tlak krve ano, ale to prý už je v mém věku celkem normální. No, a živej jsem taky, tak nevím, mám se odvézt někam do "starého železa" ?
smilies/shocked.gif
duben 09, 2013 13:21
Sidone : mia I
odvážet se nikam nemusíš. smilies/cheesy.gif To nebylo myšleno tak, že musíš mít všechny ty neduhy dohromady, ale něco z toho mít můžeš a to Tě může vzhledem ke třicátníkovi znevýhodňovat. O psychice nebyla řeč, každý jsme tak starý, jak se cítíme.
duben 09, 2013 13:39
čili : mia I
jsem tím chtěla říci, že tenhle typ slečen miluje do té doby, dokud má pán prachy a je zdravej.
duben 09, 2013 13:44
Sidone, : Petronila
"Já jsem za celý svůj život viděl jen velice málo něco takového, aby žena vydělávala a starala o rodinu a zároveň taky i o toho chlapa."

Sidone, nemyslíš, že by toho bylo na jednoho člověka trochu moc a že by to bylo divný (tedy za předpokladu, že ten druhej není marod)?

Tak buď jeden vydělává a druhej se stará, nebo vydělávají oba a starají se oba.

Takhle jednostranně to taky nevídám a myslím si, že je to jen dobře.
duben 09, 2013 19:57
... : Josef Kouba
Já vůl, jsem četl hodinu politiku a poté zjistil, že zde ještě pokračuje debata o radách Bc. Aleše H. paní Martině. Pokračovat v nasazování parohů, a já jí to radím také.
Děkuji za shovívavost k mé gramatice. Debata o sexu a citových vztazích je rozsáhlé téma.
Dnes již jenom na obranu nás starších: Nemám problém být dědečkem, ale mám problém spát s babičkou. (přestože jí mám stále velice rád)
duben 10, 2013 10:10
Josefe, : Petronila
a s mladou bys problém spát neměl?

Nehledě na to, že by s tím velmi pravděpodobně měla problém ona. Jestliže Ty máš problém spát s babičkou, tak co by táhlo mladou spát s dědečkem?

Jeden moudrý muž, v mládí veliký to hříšník a ve stáří kajícník napsal "Starému muži mladá žena, smrt hotová". Což si myslím, že má něco do sebe. Až na výjimky patří svůj k svému - mladá k mladému - no a dědečkové holt k těm babičkám.
duben 10, 2013 12:27
Petronila. : Josef Kouba
Jsem 38 let ženatý, dva synové nám dělají radost. Celá ta léta pracuji i spím se svou ženou. Jsme spolu 16 hodin denně. ( v našem podniku a doma) Spočítejte si kolik hodin denně jste skutečně Vy, a i ostatní spolu. 5-7 hodin? Takže jsem oproti vám, prožil s jednou ženou trojnásobek času, než většina ostatních manželství. Někdo si před spánkem musí přečíst pár stran knihy, my jsme si četli až potom. Naše postelová aktivita polevila, až před několika lety, když žena začala mít zdravotní potíže. (výměna kyčelního kloubu, kolena aj. problémy.)
Co se týče věrnosti, dělala to chytře, a nebo vůbec. Na nic jsem nepřišel. U mne to bylo podobné.
Ale k věci: Nikdy bych neklesl tak hluboko, abych se v mém věku dvořil dvacetileté holce. Těm co to dělají, bych doporučil instituce s červenou lucernou. Tam je to těm děvčatům jedno.
Co se týče mé narážky o dědečkovi a babičce, bude to netaktní, ale musím to napsat.
Pokud strčím do postele mladému klukovi starou ženu, přesto že je stále nadržený jako bejk, tak se pravděpodobně vůbec nevzruší, a nejspíš uteče. Starej chlap, který již jede „s posledního kýble“ to má dokázat.?
Je to příroda, a tak se nedivte že pokud se "dědek" rozhodne to ještě zkusit, že se ohlíží po mladé sukni.
duben 11, 2013 06:15
Josefe, : Petronila
no jen aby to pak nebyl opravdu "poslední kýbl", až toho dědečka z té mladé klepne.

Chápu, že toho mladíka stařenka nejspíš nevzruší, ale přiznejme si barvu, ta mladice s tím staříkem na tom bude úplně stejně. (Podobně jako toho staříka ale ta mladice třeba vzruší, tak tu babču ten mladej možná taky, ale většinou jim to bude plat prtný).

Taky asi budu netaktní, ale co si myslíš, že by té mladé mohl ten stařík nabídnout? Scvrklou kůži? Problémy s erekcí? Zápach starého masa?

Samozřejmě jsou výjimky - existujou lákadla typu plná prkenice nebo "sexy mozek" (ostatně gigola si může zaplatit i ta stařenka a on to musí taky nějak udělat), možná si pár chuděr potřebuje kompenzovat nepřítomnost otce, a pak taky existuje něco jako gerontofilie. Ale v globále si myslím, že ten stařík u těch mladých má minimální šanci (no, možná čiperný osmdesátník může, když bude mít štěstí a bude ještě moct, ulovit od dvacet let mladší - šedesátnici).
duben 11, 2013 12:31
Josefíne, : Sidon
myslím, že máš pravdu, ono se to třeba někomu ani "nepostaví", když jde o otázku sexuální přítažlivosti, související s věkem. S tím se moc dělat nedá. Na druhou stranu si dovedu představit, co by to asi provedlo i se "starším" chlapem, kdyby měl vedle sebe najednou velice mladou a přítažlivou holku. Jak dlouho by to vydržel, to si netroufám odhanout. On ten věkový rozdíl, je přecejenom mnohdy znát.
smilies/smiley.gif
duben 11, 2013 12:41
Sidon : Ivča
....Já jsem za celý svůj život viděl jen velice málo něco takového, aby žena vydělávala a starala o rodinu a zároveň taky i o toho chlapa...

No, tak jedna z těch blbek jsem asi já... Měla jsem tři partnery(postupně, ne najednou!), vždycky jsem to byla já, kdo táhl rozpočet rodiny (ne že bych měla ve školství tak velký plat) a ještě jsem chlapům poskytovala kompletní servis. Ženskej atavismus ve mně z toho nebyl nijak nadšen...ale láska pro mě byla vždycky důležitější než prachy, neuměla bych být s chlapem jen kvůli materiálním požitkům... smilies/cool.gif
duben 11, 2013 20:42
sázím na přírodu : bb2
Určitě ve čtyřhře stařík - mladice, mladík - stařena. Tak řekněme 20 let rozdíl. Muž 55, žena 35 - no mně ve 35 pár o 20 let starších chlapů hodně imponovalo a fyzicky přitahovalo. Našli se i chlapi, třeba u vody, u koní, co mě nejdřív zaujali vzhledem, chůzí, pevným dobře stavěným tělem, aniž jsem tušila, jestli mají v hlavě sexy mozek nebo dutinu. Rozhodně nejsem gerontofilička a zcela jistě jsem nebyla sama, naopak. A docela určitě to nebyly jen "singlovky, co jim bušej bio hodiny a vzaly by i kolo, kdyby mělo penis".
No a teď mi zcela upřímně řekněte, kolik vašich 55letých známých, kamarádek, mamin, tet, sousedek - je tak dobře vypadajících, pěkně stavěných, imponujících, atraktivních atd., že vzbudí zájem houfu 30-35letých mužů.
Nemluvím o sympatiích, o obdivu ke zkušené, moudré a přitom "stáledobřevypadající", elegantní a tak podobně...ženě. Nemluvím o úctě, respektu, přátelství.
Mluvím o prvním, druhém, třetím pohledu muže na ženu.

Kde jsem to četla? "jsem neviditelná"...tak kdesi jakási spisovatelka popsala pocity své hrdinky, ženy ve věku 50plus...

Sorry, ale v tomhle prostě genderová rovnost nepanuje, matička příroda zajistila, aby potomstvo odchovala mladá samice, a tu učinila atraktivní tak, aby si jí všiml i starý, ale stále plodný a lovuschopný samec.
duben 11, 2013 21:54
... : bb2
jinak jasně, pro 80letého starce je 60letá babča "mladou", ale o prarodičích se nebavíme, mluvíme o našich matkách a tchýních a tetách ve věku 55-65 let

a můžeme stokrát omílat prostatu, infarkt myokardu apod., nic na tom nezměníme

Mimochodem, všimly jste si, dámy, jak často se o těch mužských chorobách zmiňují právě ženy od 50 výš, jak rády připomínají, že jsou muži v tom věku napůl trosky, nebo brzy budou..? Nepamatuju se, že bych někde - třeba tady - četla Kolemjdoucího, Toulavého, Krakonoše, že by nám připomínal naše budoucí či současné křečové žíly, myomy, vyoperované vaječníky, návaly a jiné přechodové potíže. I když jinak jsou to "prostě jen chlapi" :-)
duben 11, 2013 21:59
Sidon, : Josef Kouba
Nejdůležitější je, aby se oba partneři milovali s nadšením. Co se týče starého a mladé, jak dlouho by to chudák vydržel? jednoduchá odpověď. Tři vteřiny a dost. Poradím úžasnou metodu. Kterou doporučoval táta mého kamaráda. Pracuje, pro muže i ženy.(pro ně zvláště) "Musíš, i když se ti nechce." Příklad, manželé po deseti a více letech: Po dobré večeři a dvouhodinovém koukání na televizi definitivně nemají, když vlezou do postele na sex ani pomyšlení. Zde přichází ono musíš! i když se ti nechce. Donuťte se k tomu, uvidíte že to pracuje. Po skončení těchto radovánek budete mít příjemný pocit obnovené blízkosti, drželi jste jeden druhého v náručí, byli ste opět milenci. To je tajemství dlouhodobého vztahu. Možná zde dělala Martina, jež zadala tuto dlouhou debatu chybu.


duben 11, 2013 22:06
bb, : Petronila
ty neduhy jsem tu vytáhla já a padesát mi zdaleka ještě není. Ale pevně doufám, že jednou bude. smilies/wink.gif

Já myslím, že je to fifty fifty, s tím připomínáním nemohoucnosti, nepřitažlivosti, odepsanosti. Copak to, že "babička dědečka už zákonitě nepřitahuje, ale s mladou by si ještě rád skočil" není ekvivalentní tomu "babička je odkecaná, ale dědeček se cítí ještě jako jůra"? Proč tedy tak dráždí připomenutí, že dědeček je pravděpodobně odkecanej dost podobně? Vždyť je to de fakto to samý.
duben 11, 2013 22:10
Petronilo, : bb2
tady a teď to od tebe bylo touché :-), ale já to myslela obecně, ty sis toho jevu ještě nepovšimla? Fakt jsou ty starší ženy k chlapům víc jízlivé.

duben 11, 2013 22:13
... : bb2
Copak to, že "babička dědečka už zákonitě nepřitahuje, ale s mladou by si ještě rád skočil" není ekvivalentní tomu "babička je odkecaná, ale dědeček se cítí ještě jako jůra"?

není. První formulace je věcný popis obvyklé skutečnosti, v druhé převažuje posměch, ironie, mírná neúcta.
duben 11, 2013 22:19
bb, : Petronila
všimla jsem si toho, nelíbí se mi to, ale nedokážu to rozklíčovat. Jestli je to opravdu beze zbytku vina těch starších žen, nebo jestli si to ti starší muži tak trochu "nevykoledovali" tím, že už se k ní nechovají jako k ženě, přesně ve stylu zdejšího "babičko, už seš babička a už mě nepřitahuješ" nebo ve stylu toho bonmotu (který se mi mimochodem taky hrubě nelíbí), že manželka po 30 či kolika letech je už jen tlustej kamarád.

Nikdo z nás, lhostejno zda muž či žena, není nadšený nad tím, když mu okolí dává najevo, že ztrácí svou "společenskou hodnotu", kterou je v těchto zeměpisných šířkách mládí, krása, síla, vitalita. Je to blbý a povrchní, protože koneckonců staří budeme jednou všichni krom těch, kteří umřou mladí, je to poměrně dlouhá etapa lidského života a stojí za to si i v ní najít něco pozitivního a ne být pořád zpruzelý, že mi už není dvacet a mým nejbližším taky ne. No a když jeden dá druhému najevo "babičko, jsi už odkecaná", tak babička má potřebu dát mu to taky sežrat.

Myslím, že přínosnější by bylo spíš naučit se zacházet s možnostmi, které ten daný věk skýtá (a že toho pořád ještě myslím zbývá dost), ne pošetile smutnit za ztraceným mládím (které tím stejně nikdo nevrátí) a ohrnovat nos nad někým, kdo má scvrklou kůži, protože tím ho de fakto ohrnuju taky nad sebou.
duben 11, 2013 22:23
bibí : mia I
no tak já nevím jestli narážíš na mě, já se o těch mužských problémech zmínila. Důvod je jasnej. Když si najde chlap padesát, šedesát let mladici, tak se to pochopit dá. Mladý tělo je prostě krásný , ať už jde o ženu nebo muže. Starší tělo už nějaké ty vady na kráse má. Ale zatímco žena se může milovat prakticky neomezeně, u chlapa, když se mu nepostaví tak často, aby to vyhovovalo frekvenci té mladé partnerky, tak je nahranej a může si ji akorát tak udržet naditou šrajtoflí. K čemu potom takový mladici v posteli je? Ta pak pokukuje po kamarádkách, který maj v posteli mladýho "siláka". Jo a není pravda, že by žena po ženské operaci nebo přechodu měla sníženou chuť k milování. Naopak, odpadá riziko otěhotnění a mnoho žen si sex přímo užívá, když teda je s kým. smilies/wink.gif
duben 11, 2013 22:25
nene, mio, : bb2
jak už jsme psala Petronile, myslím to obecně.
Na Kudlance se to objevuje taky, ale mám dojem, že zrovna ty se v tomhle nevyžíváš. Ale dost často si na tom tématu skupinka žen smlsne. Nevím, jestli když se sejdou chlapi kolem 620, tak řežou do starších žen, do jejich chorob a neduhů. Spíš se možná baví o těch mladších pěknějších a k těm starším jsou tak nějak shovívaví :-)
duben 11, 2013 22:29
hehe : bb2
kolem 620 řežou leda tak do černého uhlí...kolem 60 mělo být, samozřejmě :-)
duben 11, 2013 22:30
oni : mia I
taky řežou, žena po přechodu je uschlá větev, prsa tvaru loveckýho psa... Už jsem to taky slyšela, aspoň teda ne přímo na svoji osobu. Ale stejně je to ošklivé.
duben 11, 2013 22:33
Petronilo, : bb2
ono je to asi tak i tak. Těžko se chlap může chovat k ženě jako k ženě, když ona do něj neustále lehce, jakože láskyplně, někdy teda těžce neláskyplně, rejpe stylem "ale ale, náš tatínek zase kouká po slečnách a zapomíná na prostatu a vysoký tlak, že, tatínku", a to jsem ještě hodně mírná. Co občas slyším na vesnici, to by si dámy za rámeček dávat neměly. Že by to přitom byly samé atraktivní štramandy se sexy mozkem, to se zrovna říct nedá.
duben 11, 2013 22:38
bb, : Petronila
když to máš těžký. Co bylo dřív - slepice nebo vejce?
duben 11, 2013 22:53
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]