O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

TAK TROCHU NEVĚRNÁ PDF Tisk E-mail
Pondělí, 13 srpen 2007

 Znáte to - některá je „tak trochu těhotná", další zas „tak trochu mrtvej". A tak se na vás obracím spolu s jedním pisatelem dotazu s touto otázkou: může být i „tak trochu nevěra"? "Dobrý den, potřeboval bych poradit, je líbání nevěra? Přítelkyně mi tvrdí, že se s nim jen malou chvíli líbala a že se mi omlouvá, že to vlastně ani nic moc neznamenalo, a že to vlastně ani prý nevěra nebyla, když se s ním nevyspala..."

 

 

 

     A dál pokračuje dopis smutným rozebíráním pocitů postiženého. A tak se spolu s ním ptám - myslíte, že je správné brát líbání jako nevěru? Nebo je lepší nad tím mávnout rukou?

 

     Můj osobní názor je jednoznačný. Pochybuju, že by byla nějaká „stupnice nevěry" - jako když sáhne na kolínko,  případně o kousek výš, když je to jen malinko... Pendrek - alespoň podle mě je jakýkoliv podobný milostný kontakt už nevěrou. A jestli se s ním nevyspala? OK, teď snad ne - ale co když příště?

 

Co vy, jaký je váš názor?

 

d@niela

Komentáře (43)add feed
sice to není k tématu, : AlenaT
ale připomnělo mi tzo ten starej socialistickej vtip jak přijde pán domů a ptá se manželky"Hlele, vypadám já jako Kapek??(Vsoký komunistický funkcionář pro nepamětníky). Manželka na něj kouká a ptá se jak na to přišel. "No, " říká pán" jedu domů tramvají, v zatáčce to s náma hodilo a já spad na nějakýho chlápka a von mi řek - nejste pane kapku blbej?"...no je-li možno býti kapkuu blbej, proč by nemohl býti kapku nevěrnej, zvláštěpak ve státě, kdy jsou kapku nevěrný i ti nejvyšší?
srpen 13, 2007 22:28
to je asi hodně různý, jak u koho... : Jana
spíš si říkám, kdyby se ta tak trochu nevěrná radši omluvila ve stylu "promiň, byla to chyba", vyznělo by to jako poněkud upřímnější omluva než vytáčky, že "to vlastně ani prý nevěra nebyla, když se s ním nevyspala"...

omlouvat to, co jsem po... ehm, pokazila, tím, že to budu banalizovat, je vůči druhému docela nefér. protože toho to staví do pozice, kdy dělá z komára velblouda a snad by se měl začít omlouvat ještě on za to, že to přehání... jenže když něco provedu já, tak to nebudu řešit tím, že se budu snažit hodit pocit viny na druhýho. v situaci toho nešťastnýho pisatele bych asi reagovala nějak takto - je mi jedno, jestli ty to označuješ za nevěru nebo ne, ale mně to vadí a považuju to za něco, co se prostě nedělá.

ještě je taky otázka, jaký "druh" polibku/polibků to byl, ale když má dotyčná potřebu vysvětlovat, že to není nevěra, tak to asi nebylo kamarádské ďobnutí na rty, co...

srpen 13, 2007 23:07
ano, Jano .... : d@niela
prý to rozhodně žádné "ďobunutí" nebylo, prostě "made in France" se vším všudy...
srpen 13, 2007 23:10
Podle : Aknela.
meho osobniho "meritka" libani za neveru nepovazuju. Kdyz se totiz s nekym libam a neni to jenom nejake oslintavani si hlav bez vasne, tak ukoncit to jenom u toho libani vezme docela dost sebeovladani. No a to vetsinou znamena, ze uz nekoho mam a tu libacku proste nenecham zajit dal.
Ne, ze by se mi libilo, kdyby muj partner olizoval po barech svoje kamaradky, stejne tak to nedelam ani ja...ale kdyby se to stalo, tak si to proste necham pro sebe a nebudu zatezovat toho druheho dilematama jakym prochazi onen pisatel...v nekterych vecech je zbytecne se prilis stourat.
srpen 13, 2007 23:16
je to pořád totéž : AlenaT
zatímco podvádějící je "jenom člověk" - podváděný (ná) je shledán (a) - žárlivcem, podezřívavcem, omezovačem svobody, individuem, které chce někoho vlastnit, stíhačkou, nervákem, a tak dále a tak podobně. Proti tomu nemá slušnej člověk zbraně. Rada je, vykašli se na ni, čůza, která se líbá s kdekym se taky vyspí s kdekym - takže buď jsi kdekdo a pak ti to nemůže vadit, a nebo nejsi a pak ti ta dotyčná nestojí ani za to, aby sis o ní otřel boty. Ještě bys něco chytil. Holek je jak máku, najdi si nějakou slušnou, která tě bude mít ráda a nebude tě podvádět.
srpen 13, 2007 23:38
... : Imaol
Tak tohle je nevera jak vysita, po tomle bych ji nechal radsi bejt, pokud te ma opravdu rada tak by ti to nikdy neudelala. Od takovejch se drzet dal, uz jen flirtovani by se dalo povazovat za neveru. Jak rikam radsi ruce od ni dal a poohlidnout se po naky ktera k tobe bude alespon ohleduplna a nebude to takovahle s prominutim stetka.
srpen 13, 2007 23:42
libani a la france : Jasmina
rika se ze prostitutka neliba. Libani (ne pratelsky polibek na tvar) je vec uz velice intimni.Zasunout jazyk ci to druhe-to uz je stejne v pripade very a nevery. Jediny rozdil ze po zasunuti jazyku neotehotnime.
Takove libani uz neni jen neskodny flirt,pretoze kazdy potrebuje obcas zaflirtovat,coz znamena ze flirtujici da pouze najevo sympatii,ne vsak nadeji;Flirt je smich,mrknuti okem i jemny dvojsmysl a da cloveku pocit ze je jeste k svetu,libani je uz souhlas ze se priste muze zajit i dal. No a co psaly zde devcata prede mnou o tom prehazovani viny, s tim souhlasim naprosto.
Muj pocit je ono devce poslat k vode,ikdyz se omluvila,protoze kdyz se muze cucat s nekym,kdo pro ni nic moc neznamena,zrejmne je citove melka a nebo onomu "postizenemu" proste keca a zlehcuje to,oboji-nic moc pro pokracovani vztahu.
srpen 14, 2007 00:09
mimo misu : Jasmina
Prisla jsem sem az ted vecer a tak dodatecne blahopreju vsem Alenkam Kudlankovym.
srpen 14, 2007 00:10
Moje prvni laska se s moji kamaradkou : Layla
take "jen" libala a nic vic nebylo. K tomu se mi priznal sam. To,ze s ni pak za dva tydny spal,jsem se dozvedela od kamaradu. Me bolelo i jen to jejich libani v posteli. smilies/undecided.gifOd techtli k mechtlim je uz hodne blizko,ale nemusi. Nevim,jestli se tohle da hodnotit primo jako nevera
srpen 14, 2007 03:18
sorry : Layla
ale rozhodne to vztahu neprida...
srpen 14, 2007 03:20
Nesouhlasím, že "tak trochu mrtvej" je protimluv : NČ
To vobčas zrána, po propařený noci, bejvám. A ne jen "tak trochu"!!!!!
A k thematu? Jednoznačně: Volízaný vdolky ani vocumlaný bombóny nežeru!
srpen 14, 2007 06:19
Vášnivé líbání -. byli oba namazaní nebo co ? : wendy
Taky se přikláním k názoru, že tohle se prostě normálně nedělá a může to být nakročení ke klasické postelové nevěře. Když mě k tomu druhému nic nepřitahuje, proč bych se s nímlíbala ?!
A co názor, že pro někoho je intimější záležitost orální sex než klasiký ? Taky to něco ukazuje.
NČ to shrnul pěkně. smilies/tongue.gif
srpen 14, 2007 08:01
Přikláním se k názoru, že pokud je dnes "trochu nevěrná". mohla by být zítra "tak trochu těhotná". : mamča
Pokud pisatel nehodlá v budoucnu dobrovolně vychovávat kukaččí mládě, ať jí (nebo si) sbalí kufr, a poohlédne se po nějaké spolehlivější dívce.
srpen 14, 2007 08:06
je to nevěra : Kamila
a nejvíc by mě naštval ten přístup jako že se vlastně nic nestalo!
srpen 14, 2007 08:52
Jo, NČ to formuloval : Míša šíša
jako vždy přesně - věcně - výstižně. Neřešila bych, co není a co už je nevěra. Prostě ty vocumlaný bonbóny ... ehm... tak nějak taky nemusím.
srpen 14, 2007 09:11
nevera? : Manul
no, ja bych se naopak priklonila k Aknele. Pokud se ta dotycna uz ted partnerovi priznala, tak to vypada, ze je ji to lito a ze to nechce nechat zajit dal. Mozna mela radeji mlcet. Ono jako v mnoha dalsich pripadech zalezi na okolnostech, jestli to byl jen nejaky ulet nebo mu priznala, ze se ji to libilo. Ale netroufla bych si to odsoudit smahem jako neveru. I kdyz, jednou jsem se taky libala s kamaradem, ktery byl uz zadany, vim, ze to tehdy rozhodne dal zajit nemohlo, ale je fakt, ze vycitky svedomi jsem z toho mela dlouho.
srpen 14, 2007 11:12
hmm taky nemám ráda nakousanej rohlík, : Inka
důvěru ve vztahu to každopádně naruší.
srpen 14, 2007 11:23
Manul, : NČ
jestli vona sama mu to řekla (což jsem z článku ale nevyčetl), tak je zjevný, že je jí uplně fuk, jestli to sdělení s nim něco udělá. Tak co s ní?
Spíš to na mě ale dělalo dojem, že von už to nějak ví (ale ne od ní) a ona mu k tomu podává vysvětlení, že jako o nic nešlo. Tak co s ní?
srpen 14, 2007 11:36
Já to teda jako nevěru vidím, : *Vodoměrka
rozhodně bych to tak brala ve svém vztahu a kolem a kolem vzato, když mám někoho ráda a máme spolu vztah, tak bych ani nedovedla líbat někoho jiného - nemyslím teď takové to přátelské líbnutí u přání k narozeninám atd.
srpen 14, 2007 11:45
Taky sem slyšela... : Aglája
...že když ho tam chlap jen dvakrát třikrát šoupne, ale neudělá se, tak to prej taky ještě není nevěra...a nekecám, bylo to podáváno ve vší vážnosti.
srpen 14, 2007 12:39
je to až k smíchu, ale věřím ti, Aglájo, : d@niela
protože znám dokonce podobnej soudní případ, kdy se obviněný obhajoval tím, že "zvad a vypad", takže vlastně to žádný znásilnění nebylo...
srpen 14, 2007 12:45
No a mě na tom zaujalo ještě to, : Krakonoš
že v dobách, kdy ještě chlapi byli chlapama a ženský ženskejma, by postižený nefňukal na Kudlance, ale milému zasunovači jazyka by lehce poupravil schránku na tento orgán, takže by nějakej tejden nebylo co zasunovat. Mezitím se taky většinou na reakcích zůčastněných vidělo, jak moc kdo s kým chce bejt, vše se vyčistilo a vyjasnilo a život šel dál.
srpen 14, 2007 17:07
ještě dodám : kolemjdoucí
že polibek je vertikální vyjádření horizontálních úmyslů, takže to je vlastně nevěra ve stadiu příprav.
srpen 14, 2007 18:06
je to alkÁč : Liliana
No, ja nevim jak vy.. ale myslim, ze kdyby jste si vsichni sahli do svedomi, tak si vzpomenete, ze jste nekdy ulitli ( treba, kdyz jste byli "mlady"- ale delaji to i stary smilies/shocked.gif) ) Vubec to nechci nejak omlouvat, ale fakt je ten, ze v dnesni dobe, jdete posedet, pokecat, date si par piv nebo panaku-a ucite kazdej vi, jak je clovej uvolneny a povolny, tudiz ztraci zabrany a mate takovy ty chute.. Takze zaver: pokud v tom sehral alkohol, a hrisnik tak nemel svoji drahou polovicku.. tak to pak takhle dopada..Alespon u mlade generace. Nerikam, ze to delam.. jsou to jen postrehy, takze doufam, ze me neukamenujete... smilies/grin.gif
srpen 14, 2007 18:44
Liliano, : Jana
když už piju, tak piju tak, abych byla schopná se ovládnout... smilies/undecided.gif možná to tak, jak říkáš, u některých lidí funguje, ale alkohol přece není omluva. když vím, že se neohlídám, tak prostě nepiju...
srpen 14, 2007 19:40
svedomi : Jasmina
jsou nevery (ne tak trochu),byva odpusteno a jede se dal.predpokladam ze byva odpusteno i dle toho,jak se ona nevera osvetli.Dam osobne prednost tomu,kdyby napr. v tomto pripade clanku, divka se omluvila ze ulitla,pac ulitnout muze kazdy a bude pak zalezet na onom "postizenem" jak se k tomu postavi.
Vubec nebylo vhodne ale toto zlehcovat,ze jako ze o nic nejde. To je ten duvod,proc si myslim ze dotycny by ji mel pustit k vode.
Tak kdyz uz neco udelam,ceho lituji tak se ksakru "pochlapim",-at chlap aspon na rovinu prizna;jo,libila se mi a ujel jsem,at i zena;jo,pritahoval mne v ten moment a neodolala jsem.
Rikat mi ale partner, ze "To nic neznamenalo" vlastne znamena...jo....ze takove libani ma stejnou hodnotu,jako kdyz se vykadim doma na zachode ci u sousedu na zachode. A uz by mi to libani od partnera nechutnalo.A alkohol? No,ja nevim,sjeta jsem byla za zivot uz parkrat ale nikdy jsem se nelibala s klukem,ktery by pro mne nic neznamenal,cimz nechci rici ze jsem si pri libani predstavovala pokazde svatbu ale urcite ten kluk v ten moment pro mne neco znamenal....
srpen 14, 2007 22:48
Záleželo by hodně na konkrétní situaci : Gita
ale řekla bych, že bych pusu (made in France smilies/grin.gif) za nevěru zřejmě považovala. Samozřejmě soudím podle sebe (jinak ani nemůžu), ale třeba já bych se nelíbala s někým, kdo je mi fyzicky nepříjemný. Tedy obráceně, líbala bych se jen s tím, s kým bych si dokázala představit i to ostatní. Taky tu pusu beru jako určitý příslib do budoucna. Kdybych se dozvěděla, že se můj partner líbal s jinou, tak bych už asi navěky byla na trní, kdy to zajde dál. Pokud jde o mého partnera, tipovala bych, že by si takové otázky ani nekladl a rovnou by se se mnou rozešel.
srpen 15, 2007 08:34
To Jana and Jasmina : Liliana
to JANA: Jasne, ze alkohol neni omluva, jsem nikdy netvrdila smilies/wink.gif ale je to proste SPOUSTEC a pak zakonite prichazi SPOUST...
to JASMINA: No, ale nikdo nepsal o tom, ze by dotycny byl cizi. Tudiz, mohl to byt kamarad, nebo byl jen fyzicky pritazlivy. A to v dane situaci alkoholoveho opojeni uplne staci... smilies/angry.gif
srpen 15, 2007 09:46
No to je krásné a poučné čtení. : strejda
Ocumlané bonbóny, olízaný vdolek, nakousnutý rohlík...to jsou krásná přirovnání...
Když si uvědomím, že se nacházím na serveru, kde dotyčná samička svého partnera po kopulaci sežere a nedopřeje mu ani repete, a tedy ani jinou samičku, nepozastavuji se vůbec nad tím, jak jsou tu všechny feminy slušné. Žádná hříšnice, samý ideál a jak umějí holky vařit - taková Markétka...protože takové mechtle spolu s techtlemi procházejí žaludkem.
Já si tu fakt připadám jako trní mezi růžemi nebo jako černá ovce.
Kde jsi ale byla, Kudlanko, tehdy, před léty, když jsem býval nerozumný, když jsem se nechal zviklat přáními, touhami a náladami svého "kolegy"? Já vím, že jsem byl slaboch, že jsem mu neuměl říci kategorické NE! Na rozdíl od našich politiků jsem však - ani ve snu - nepřemýšlel o nějakém odloučení od ženy či dokonce o rozvodu. Kdybych si Tě byl býval už tehdy četl, nemusel bych se teď, na stará kolena i kolegu, stydět a červenat. Ach jo.
Také jsem by "tak trochu" nevěrný, ale moc jsem si přál, aby se to nikdo nedozvěděl, protože jsem měl a mám svou ženu rád.
Tehdy to byla spíše zvědavost, zkoumací touha, ochutnání jiného meny, plenění jiné zahrádky, poslouchání jiných vzdechů, kruci písek, což je to tak nepochopitelné?
Nikomu z nás nešlo o nějaké rozbití manželství, byla to jen a jen nezkrotná touha vyzkoušet a ochutnat si toho druhého a bez následků, sakra...
Teď už vím, že bych se měl stydět, ale opět jsem u známého přísloví, které nebudu opakovat. To, že půjdu do pekla a ne do nebe, to mě vůbec netrápí. Já vycházím mnohem lépe se Satanem než s Bohem. Trápí mne jiná věc - když jsem byl "tak trochu" nevěrný, mám "tak trochu" výčitky svědomí a to je asi ten zasloužený trest.
Dneska, po přečtení Vašich příspěvků, bych byl úplně jiným člověkem a nemusel bych se tu mezi Vámi červenat.
Připíjím na Vaše zdraví a přeji Vám doživotní nechuť na ocumlané bonbóny, olízaný vdolek a nakousnutý rohlík !

(NČ, stejně Ti nevěřím, že by sis nekousl do již olízaného vdolku kdybys měl chuť a hlad. Pěkně kecáš!)
srpen 15, 2007 10:26
Liliana : Jasmina
presne tak,mohl,..kamarad,pritazlivy. No ale to uz prece neco znamena,ne?
srpen 15, 2007 11:50
strejdo : Jasmina
mozna to tak nevyzni,mozna by to chtelo nekolikahodinovou debatu pri sklence ale ja vychazim lepe s ...Otcem (nebudu rikat s Bohem) nez se Satanem.
To co predepisuji cirkve,to je setsakramentsky satansky. Ja ale zde neposuzovala cucani jineho bobonu ale formu one omluvy,...kdyz uz to tedy prasklo.
srpen 15, 2007 11:56
no strejdo, : Inka
asi jsi měl štěstí, že se to Tvá žena nikdy nedozvěděla, protože s tím se druhému partnerovi moc špatně žije a ještě hůř pak tomu druhému, když mu to ten první vrátí, aby si narovnal pošramocené sebevědomí. A udržet to v té hranici, že jen ochutnáš a půjdeš zas o dům dál, nikdo se nic nedozví a nikdo nebude dál nic požadovat je asi dost náročné. Protože kdybych já se to tenkrát nedozvěděla a manžel nezamiloval a uměl včas od ní odejít, ona nic dál nepožadovala a nevolala mi, tak bůh ví, třeba bych dodnes byla již 25tým rokem stále šťasně vdaná.
Vidíš a právě proto, že jsem tak životně poučená, jak moc jsou vztahy křehké a snadno zničitelné, tak mě nic takového neláká ani náhodou a ani bych už nebyla s člověkem co mi něco takového provádí.
srpen 15, 2007 12:05
no právě, strejdo, : Jana
nejde jenom o to vocucání. ale u téhle "vocucané přítelnkyně" se mi ekluje její přístup: říká, že vlastně o nic nešlo, vlastně to ani moc nic neznamenalo, když se s tím jiným nevyspala.
to není omluva, to je výmluva. banalizace toho, co provedla (a že ublížila) - a ještě dopustila, aby se o tom její přítel dozvěděl (to se volizovali před ním nebo co? smilies/undecided.gif to jen že doufám, že se mu nechlubila sama od sebe...).
tím tomu svýmu příteli naznačuje: přeháníš, nemáš nárok, aby ti to vadilo, já se můžu vocucávat s kým chci, protože když nespím s kdekým, tak to není nevěra a šlus. - no, pěkně děkuju, ale tohle ne-e...
sama za sebe jsem schopná přenést se přes to, že mi třeba někdo ublížil, když se omluví a myslí to tak. ale ne přes to, když to ten druhý banalizuje a přesvědčuje mě, že je vlastně všechno ok a je jen můj problém, jestli to beru jinak - a špatný svědomí si z toho dělat nehodlá. to první dovedu "odpustit", nějak to v sobě zpracovat. to druhý už ne - to ten druhej u mě hodně klesne a vážit si ho už neumím.
a je jedno, jestli jde o pusu nebo cokoli jinýho...
srpen 15, 2007 14:10
Jano, : strejda
krásně a srozumitelně jsi to napsala. Tebe by byl hřích podvést, stejně jako Inku a ostatní zelené živočišky čeledi kudlančí. smilies/wink.gif

Inko, co já s tím teď nadělám? Stydím se ještě víc!
Snad jednou, na smrtelné posteli řeknu chvějícím se hlasem:"babičko, musím se Ti s něčím svěřit..." smilies/grin.gif
...a ona řekne: "dědku, že ty si zase vymejšlíš."

Ano, tak to udělám, abych měl klid i na onom světě. smilies/cheesy.gif
srpen 15, 2007 21:57
Strýci : NČ
To je jinak! Nekousl bych do SVÝHO vdolku, kerej by mi někdo volízával v době mý konzumace. A to ani kdybych zrovna hladověl!
Jinak se ale samozřejmě táhne celym mym životem: Vojetý auta, vojetý baby... Snad až na mýho druhýho Trabanta. Toho sem si vojel sám. Nestěžuju si. Dobře zajetý vojetý fáro jede líp než nový!
srpen 16, 2007 06:13
NČ, nevím na co si stěžuješ? : strejda
S babama je to stejné jako s auty. Dobře zajetá baba už ví CO a JAK. Začátečnice mnohdy neví ani CO, ani JAK.

srpen 16, 2007 08:35
Tak nevím : wendy
je to normální - pudová - záležitost nakouknout a poplenit si v jiné zahrádce ? Asi ano. Člověk to tak nějak lidsky dokáže pochopit. Pokud se to netýká mé zahrádky. Ale pokárám k jiné zahradníky. Hlavně aby to nepřesáhlo určitou hranici, aby milenec/milenka neotravovali u nás doma. Jo, to chápu...jak to říkal Ondra Vetchý ve filmu Duše jako kaviár - odděluju sex a vztah. Sex, to nic vlastně není, to bys mohla mít pochopení ! A pochopitelně totéž by mělo platit i pro ženy, ale my do toho většinou jdem i srdcem. A to je pak průšvih !!!
srpen 16, 2007 10:14
jo wendy : Jasmina
to mas recht.My do toho jdeme srdcem ackoliv dnes dle bulvarnich casaku uz to vypadlo z mody)))) ale vetsinou zeny,kdyz to maji doma ke vsi spokojenosti,tak k sousedovic netahnou,leda by onen soused musil mit neco navic,ikdyz by to bylo jen momentalni.
srpen 16, 2007 11:26
Strýdo :-) : NČ
Nestěžuju si. Vždyť píču, že si nestěžuju.
srpen 16, 2007 11:38
Oprava - píšu : NČ
.
srpen 16, 2007 11:39
teda NC : Jasmina
jeste ze jsi to oravil,jinak bys to mel zde na Kudle spicitany.
srpen 16, 2007 12:55
Oprava-spocitany : Jasmina
,
srpen 16, 2007 12:56
no strejdo, já nevím, : Inka
když už jsi to tak dlouho promlčel a neprasklo to celá leta, tak já bych to snad filtrovala i na tý smrtelný posteli. Hlavně, aby Ti pak všechny hromadně nepřišly na pohřeb ... smilies/wink.gif
srpen 16, 2007 14:03
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]