O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DVĚ ŽENY A JEDEN MUŽ? PDF Tisk E-mail
Středa, 06 červen 2012

Milá Danielo, našla jsem Vaše stránky při bezcílném brouzdání po internetu a rozhodla jsem se využít možnosti, Vám napsat. I když mám pocit, že mi stejně není pomoci. Jsem opravdu v zoufalé situaci, ze které nevím jak ven. Je mi 39 let a mám dvě děti z prvního manželství. Dcera má 17 let a syn je o rok mladší. Oba jsou studenti na střední škole.

 

 

 

 

 

     Jejich otec od nás odešel, když jim bylo pět a čtyři roky. Byla jsem docela dlouho sama a to hlavně z nemožnosti se někde seznámit. Hlavně jsem se věnovala dětem, byly malé a já neměla žádné hlídání. Jejich otec pracoval a pracuje v zahraničí. Sice nás vždy štědře dotoval, ale děti vídal maximálně dvakrát do roka - na Vánoce a o prázdninách. Děti k němu mají vztah jako ke strýčkovi. Dokonce občas, když přijel domů, tak se stavil na kafe, popovídali jsme si. Časem jsem pochopila, že to není člověk pro rodinu a dokázala jsem mu odpustit.

 

      Po letech jsem si vybudovala velice slušné postavení v jedné nadnárodní firmě. Děti postupně rostly a já jsem měla najednou více času.

 

      Zamilovala jsem se. Konečně po dlouhé době a naštěstí byl můj cit opětován. Jsme přibližně stejně staří. On neměl děti a tak na mě naléhal, abychom se vzali a pořídili si ještě rodinu. Nebránila jsem se. Vzali jsme se a než se nám podařilo počít dceru, založili jsme si společně firmu. Já jsem do firmy vložila své úspory a on taktéž. Dařilo se nám velice dobře, až jsem si říkala, že je to v dnešní době docela nezvyklé, ale vybrali jsme si zajímavý obor a podnikání se opravdu dařilo.

 

      Začali jsme zaměstnávat víc a víc lidí a mě se podařilo otěhotnět. Byla jsem na vrcholu svého štěstí. Dvě šikovné a chytré děti, prosperující firmu, milujícího manžela a miminko, na které jsme se tak hrozně těšili. Bohužel, zasáhla nás velmi nepříjemná věc a to manželova nevěra. Vzali jsme ji jako jednu referentku do obchodního oddělení. Nezdálo se mi, že je na ní něco extra, ale je mladší o celých deset let. Rozvedená s dětmi. Manželovi se podařilo vše tajit asi půl roku a pak jsem dostala anonym.

 

     Vůbec neměl ani snahu zapírat. To bylo dceři osm měsíců. Řekl mi, že se zamiloval a neví, co má dělat. Je pravda, že to mezi námi od porodu nebylo už takové hezké. Neměli jsme moc sex, ale ne, že bych nechtěla, ale prostě byl on unavený, měl problémy s rodiči atd. Říkala jsem si, že se to urovná. Každopádně po provalení nevěry se manžel jen tak otočil a odešel. Nevrátil se na noc. Měl vypnutý mobil. Vrátil se až na druhý den ráno, s tím, že vše ukončil a tím to pro něj hasne.

 

      Chtěla jsem, aby ji okamžitě vyhodil, ale on mi řekl, že ji slíbil, že se jí to nijak nedotkne, že je rozvedená s dvěma dětmi. Neměla jsem sílu něco namítat, měla jsem ukrutný strach, že o něj přijdu. Jediné co mi slíbil, že ji přesune na jedno externí středisko, abych se s ní nemusela vídat. Snažila jsem se nedávat nic najevo, staral se o sebe, o domácnost a děti a hlavně o manžela. Chvilku to klapalo, ale jen pár měsíců. Zase se mnou postupně přestal spávat a já jsem dostala další anonym...

 

     Ani tentokrát nezapíral, ale naopak mi sdělil, že o tom celou dobu přemýšlel a má pro mě řešení. Večer jsme si sedli do obyváku a on mi navrhnul, že nebudeme dělit firmu a brát  malé rodinu a ani těm větším, které ho mají rády. Ale ani té dámy že se nehodlá vzdát. Je to jeho osudová žena. Že tedy budeme dělat jako nic. Jezdit dál spolu na dovolenou, vychovávat děti, slavit svátky a narozeniny, před rodinou se tvářit, že je vše ok a on za to bude mít dovolenu onu paní. Ona že s tím také souhlasí a dokonce to prý sama navrhla. On ještě prohlásil, že je tak šlechetná, že mu nechce bořit rodinu...

 


      A já teď nevím, co mám dělat.  Firmu máme napůl. Je v ní spoustu peněz a je mi líto ji ničit. Pořád svého muže miluji, ale nesnesu pomyšlení, že bych se měla dělit o něj. Na jednu stranu je mi jej líto. On je hodný a podle mě neví, jak z toho ven.

 

     Poraďte, co mám dělat.

PETRA

 

 

Komentáře (50)add feed
hm : Iris
skoro jako u nás smilies/undecided.gif
Petruš, a co až ta osudová bude chtít společně s ním miminko, je tu ta možnost?
červen 07, 2012 00:45
... : Mirasov
Prej na jednu stranu je mi ho líto... smilies/grin.gif

Hele, tak to udělej podle toho, co ti navrhnul, hrajte si na spořádanou rodinku před dětma. To bude celkem idylka, on bude spokojenej, ne ? :-) A ty se pak sem tam koukni do zrcadla, ale bacha, ať se ti neudělá blbě..
červen 07, 2012 08:18
A co mu tak navrhnout, : Lotka
že v tom případě, by té jeho vymyšlené idylce nemohlo ublížit to, že by sis našla nějakého mladého milence? Že bys mu občas přenechala na víkend děti a šla s milencem skotačit? Jestli je to fakt kabrňák, určitě ti takovou svobodu taky poskytne ne? Proč by si měl svobody užívat jen jeden?
červen 07, 2012 08:29
Petro, prosííím : Jeja
dělej to, co chceš TY. Co ti radí TVOJE srdce, TVŮJ rozum. NE to, co by chtěli oni dva. Pokud cítíš, že ho miluješ a je ti momentálně proti mysli rozchod - zkus to, uvidíš, jak se to vyvine. Buď zjistíš, že to nejde, nebo to on na té druhé straně skončí a bude líp. Pokud cítíš, že nejsi schopná se o něj dělit (mimochodem, já bych taky nebyla), nedělej si výčitky a konej. Ale znovu opakuju - konej tak, jak chceš TY, neohlížej se na to, jestli mu tím "ublížíš". On na tebe taky ohled nebere.
Držím palce
červen 07, 2012 09:02
... : Sandra.
to, co navrhuje Lotka, bych udělala také. Když chce volný vztah, tak tedy OK, ale se stejnými pravidly pro oba, tzn. tehdy a tehdy hlídáš dítě (a hlídat by měl skutečně on, ne starší děti, to by nemělo ten efekt) a já se jdu s někým seznamovat...a opravdu se oháknout,namalovat, vyrazit- třeba do kina s kámoškou, nebo kamkoliv jinam- a vrátit se s tajuplným úsměvem na rtech. Možná mu ta vlastní polívčička chutnat nebude, až ji ochutná...a nebo mu to bude jedno a pak je to asi v háji, protože takhle se žít podle mého dlouhodobě nedá. Ne pokud ho miluješ a chceš ho mít jen pro sebe.
červen 07, 2012 09:06
Petro, : deeres
pokud ho nechceš rovnou vykopnout, je tu řešení, které navrhuje Lotka, ale to nesmíš být moc zamilovaná, majetnická a žárlivá. Třeba Soukupovi a Osvaldové to klape a Osvaldová se navíc z toho úspěšně vypíše ve svých textech.
červen 07, 2012 09:20
To co navrhuje Sandra a Lotka : Herodes
Ještě by to možná chtělo pro začátek mu svěřit celou domácnost a odjet do lázní si uspořádat myšlenky. Také hledání případného kupce na firmu, pro všechny případy. Možná by nezaškodilo přijmout sexy zaměstnance a umístit ho blízko milenky, aby manžílkovi lezl trochu do zelí.
červen 07, 2012 09:28
Máte-li firmu napůl, : mamča
máte zřejmě i stejná rozhodovací práva, ne ?
Já bych tedy takovouhle mrchu ve své půlce firmy nestrpěla. Vyrazila bych mezi zaměstnance, hezky jim vyložila, jak dotyčná zaměstnankyně, co nectí heslo že ženáči jsou tabu, rozložila moji rodinu, a že mi tedy nezbývá, než rozvod a svojí půlku firmy prodat prvnímu zájemci, a manžel to nebude. Pravděpodobně se to povleče, bude to mít dopad i na zaměstnance, nastane propouštění...apod.
Vsaď boty, že do měsíce jí ostatní vyštípou. Práce je málo a každý si svého místa váží.
červen 07, 2012 09:41
mamčo : Iris
máš pravdu,ona Petra nechce firmu zničit, nikomu tím neprospěje.
Jenže nakonec by se to mohlo obrátit proti ní v tom smyslu, že to ona způsobila problémy firmě, zažívám to podobně také. A jak čas běží, dívají se na zaměstnanci na mne jako na tu, která je problém a ne milenka zlatokopka, která se nemalou měrou podílí na problémech celé naší rodiny. Je to složité.

Petro, možná tu moc pochopení nenajdeš, pokud budeš chtít, napiš mi na mail přes Danielu.
červen 07, 2012 10:04
mamča : Herodes
Bezva řešení.
červen 07, 2012 10:04
.. : kolemjdoucí
Bože, proč tak složitě. Zajděte všichni tři do nejbližší mešity, konvertujte k islámu a máto po problémech.
červen 07, 2012 10:21
... : Karlos...
U mě teda pochopení rozhodně nenajde.. smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 07, 2012 10:33
Iris : mamča
To je mi líto, že prožíváš něco podobného jako Petra. Ale já bych v podobném vztahu nedokázala žít.
Petra má navíc malé dítě, je t.č. na MD. Neměla by nechat po sobě šlapat. Každé takové utajované trápení se jí jednou vymstí zdravotně. Žádná firma, žádné peníze, majetek a už vůbec né nevěrný chlap, co "potkal životní lásku" nestojí za zničení té nejhezčí části života. Teď je Petra ještě plná síly, zdravá a může ještě prožít hezký kus života s někým jiným, nebo třeba i sama, jen né v takovémhle pokrytectví, kdy bude hrát divadýlko navenek a užírat se uvnitř.
červen 07, 2012 10:34
... : Karlos...
S mamčou na tohle sdílím stejný názor. Kvůli NIČEMU nestojí za to, setrvávat nadále s nevěrníkem !!!
červen 07, 2012 10:43
Ano, také souhlasím s mamčou. : Myška
Život je příliš krátký na to, abychom ho prožili tak, jak vlastně nechceme.
červen 07, 2012 10:47
Petro, : mamča
a co konkrétně na svém muži miluješ ? To, že si dva měsíce po narození vašeho společného vytouženého dítěte našel milenku ? Že Ti lhal, že je unavený z práce, že má problémy s rodiči, aby s Tebou nemusel mít sex, když už byl zaháčkovaný jinde ? Že se po provalení nevěry ani nepokoušel zapírat a odešel za milenkou, aby se vrátil až druhý den ?
Klíčová věta : "...měla jsem ukrutný strach, že o něj přijdu." Ty jsi ta závislá, ano jsi na MD s jeho dítětem. Ty jsi ta jediná, která miluje. On už miluje jen své pohodlí a majetek.
A další : "Firmu máme napůl. Je v ní spoustu peněz a je mi líto ji ničit. Pořád svého muže miluji, ale nesnesu pomyšlení, že bych se měla dělit o něj. Na jednu stranu je mi jej líto. On je hodný a podle mě neví, jak z toho ven."
Lítost není na místě. Ty se nechceš dělit o něj, on se nechce dělit už JEN o firmu. Proto Tě pořád udržuje v nejistotě, přesvědčuje o "divadélku pro okolí".
Teď trochu drsně, aby ses probrala ze svého snu o vzájemné lásce :
Dej si bacha, aby si na Tebe nenajal nějakého profesionálního zabijáka. Nehody se přece stávají, že ?
Zůstalo by mu všechno a o Tvoje dítě by se postarala ta mrcha-milenka, a ještě by byla za hrdinku.
červen 07, 2012 10:50
mamčo : Iris
absolutně rozumím, souhlasím, navíc - Petra je skutečně mladá, mohla by ještě někoho najít, po padesátce se tohle také jeví trochu jinak. Petra má samozřejmě pocit, že už nikoho nenajde, že chlapi na stromě nerostou, považovala za velké štěstí až zázrak, když tohoto chlapa našla, však to píše. Milovala ho, všechno s ním bezelstně spojila, mají dítě. Myslím, že ho miluje pořád. Protože on se zřejmě nechová jako absolutní grázl, to by to pak měla mnohem lehčí, vím o čem mluvím.

Tohle může mít spoustu podob, někdo, jak se tu píše by to žít nedovedl, jiný to žít zatím musí, protože je to někdy prostě hodně složité.

červen 07, 2012 10:52
Já myslím, Iris, že to žít nemusí vůbec nikdo. Možná jde jen o to, že ten někdo, kdo si myslí, že to musí žít, : Myška
ve skutečnosti nechce přijít o život v materiálním zabezpečení, že.
červen 07, 2012 11:06
... : bb2
Strach, slabost pochopím. Pochopím, když to někdo neskončí hned, ani já bych po deseti, patnácti letech nebořila hned okamžitě mosty, zvážila bych, jestli jde o chvilkový výpadek, šlápnutí vedle, jestli se to dá vrátit. každý máme jiný poločas rozpadu. Ale když manžel odejde za milenkou, žije s ní a pořídí si s ní dítě, tak na jaké další znamení konce čekat? Teď čtu ještě o potížích ve firmě. Co zbývá dobrého, pro co stojí za to v tom trápení setrvávat, prodlužovat agonii?
červen 07, 2012 11:07
Myško : Iris
co je na potřebě materiálního zabezpečení v skoro šedesáti nemravného a hodného sarkastických poznámek ?
červen 07, 2012 11:12
Iris, já si myslím, že v žádném věku není pozdě to řešit. A jestliže v manželství je člověk dobře materiálně zabezpečen, tak : Myška
pak rozvodem se dělí majetek napůl, a tím o materiální zabezpečení nelze jen tak přijít.
červen 07, 2012 11:22
Myško, : mamča
Iris tady o rady nežádá. Každý žije svůj život jak umí.

červen 07, 2012 11:27
... : bb2
ale tak Myška jí neradí, Myšce to v podstatě může být jedno, ona si zařídí svůj život po svém, to jen že na to občas přijde řeč a víš, že se tu semele všechno..tak i tohle. Ono je člověku skoro až líto, že se někdo tak zablokuje, snad ze strachu, aby nebyl sám, přitom sám už dávno je a nemusel by být, kdyby byl volný, myslím vnitřně volný. Možná je to i tak, že ti kolem tak nějak ho nechávají být, aby k tomu došel sám, protože ho nechtějí srazit na kolena, tak čekají, až jí to dojde, až se sama odhodlá a odpoutá se. Protože oni už jsou dávno jinde, ale ze soucitu, ohledů vyčkávají. A nevědomky ji tím drží v iluzi možného návratu. No ale i kdyby se tak nějakým omylem stalo, kdo by o to stál...
červen 07, 2012 11:34
Tak, jak píše bb2. : Myška
Mohlo by mi to být jedno... Ale viděno z venku, z informací, co zde Iris poskytla, je mi líto, že nemá odvahu skocovat s tím vztahem nevztahem a jít dál.
červen 07, 2012 11:44
Myško : Iris
ale ano, máš pravdu, dostala bych půlku, já se fakt nechci přít.
Jen právě třeba v případě prosperující firmy může být to dělení napůl pro ni možná likvidační.
Což by mi třeba mohlo klidně udělat škodolibou radost, ne už tak ostatním zaměstnancům a jejich rodinám, či mému synovi.

červen 07, 2012 11:45
mamčo : Iris
díky smilies/smiley.gif
červen 07, 2012 11:46
bb : Iris
mám stále silnější pocit, že s tebou bych si ráda jednou pokecala privátně. Neboť jsi schopna vhledu a empatie a to i když nesouhlasíš. Promýšlíš a kombinuješ, neodsuzuješ omažitě a navždy.
Pro dnešek končím s lichotkami smilies/wink.gif
červen 07, 2012 11:48
Iris, shrábla bys prachy za půl firmy (tu svoji půlku bys prodala exmanželovi) a byla bys vysmátá :-) : Myška
Ale neradím, nevím, jaká je "firemní" situace a další okolnosti. Pro mne by takový život nepřicházel v úvahu.
červen 07, 2012 11:50
... : bb2
konči s lichotkami, konči, nezasloužím si je, protože jen já a možná ještě vítr to ví, že mi empatie a vhled nejsou dány, ale musím se snažit a jakou fušku mi to občas dá :-))
červen 07, 2012 12:13
... : bb2
i proto, že bez toho je všechno mnohem jednodušší a já bych v podstatě asi chtěla být pohodlný jednoduchý člověk. možná i jsem :-)
červen 07, 2012 12:15
... : Macesska,
Tak být spolumajitelem firmy přece nutně neznamená, že by člověk musel s druhým spolumajitelem žít v manželství a jezdit na dovolené, ne? Asi jsem naivní, ale manžela bych vykopla, podíl na firmě bych si nechala. Sice bych možná potřebovala nějaký Lexaurin nebo co se to bere na nervy, abych s ním mohla jednat o věcech, týkajících se podnikání, ale asi by mi to za to stálo.
Mám takovou představu, že u rázně vykopnutého rádobybigamisty je šance, že milenku zahodí a vrátí se, zatímco pokud se usalaší jedním zadkem na dvou židlích, tak mu vlastně nic nechybí a situace (pro ženskou zpravidla nesnesitelná) trvá do nekonečna.
Nějaký ladný koloušek pro dámu, hrazený z firemních peněz, by možná taky nebyl k zahození, to záleží na vkusu a chuti smilies/smiley.gif
Tedy vyjadřuji se k Petřinu článku, nikoliv k Iris, aby nebyla mýlka.
červen 07, 2012 12:20
Macessko : Iris
smilies/grin.gif
červen 07, 2012 12:23
... : bb2
jo, Macessko smilies/smiley.gif a mezitím pomalu "odklánět" z firmy něco stranou, a taky se ve firmě zaměstnat, pokud to tak zatím není, tzn. nebýt jen společníkem,ale třeba tajemníkem pro styk s veřejností nebo pro péči o firemní flóru, to je jedno, s platem pěkně tučným. Dlouho to stejně nevydrží, protože tihle samci jsou dost silní a agresivní na to, aby si s takovým společníkem poradili a "vyautovali" ji, ale do té doby se dá něco utrhnout. A pak si to užít s tím kolouškem na Bali a poslat bývalému společníkovi pohled s poděkováním :-)
červen 07, 2012 12:27
Macesska a bb2 : mamča
Holky, vy se na to díváte střízlivým, nezamilovaným okem. Toho bude Petra schopná až kdovíkdy, jestli vůbec. A mezitím firma "zkrachuje" (tedy odkloní se majetek kamsi do tunelu) a Petře zbydou jen oči pro pláč.
Nechávat si půlku firmy se zanášejícím manželem, považuju za hazard.
červen 07, 2012 12:42
Nechala bych udělat audit, : mamča
nechala si vyměřit výživné na nerozvedenou manželku a na dítě, a svojí půlku firmy nabídla k prodeji největšímu gaunerovi v okrese :-)).
"Osudové ženě" mého muže bych pak šla vyškrábat oči. smilies/grin.gif (no, aspoň jedno).
červen 07, 2012 12:45
mamčo, : bb2
však jo, proto jsem psala o odklánění, o agresivním samci a o bývalém společníkovi :-)
akorát bych do toho dělení firmy neřízla až tak rychle, to skončí soudem. Nejdřív odklánět, odklánět a odklánět, třeba právě skrze tajemníka pro vliv měsíčního svitu na pracovní morálku vrátného.

Záleží taky co mají ve společenské smlouvě, a jestli polovina firmy je opravdu polovina, obvykle se to dělí 51 - 49. Převod/prodej obchodního podílu musí odsouhlasit valná hromada aspoň dvěma třetinami hlasů. Nevím, jestli by Petry muž souhlasi s převodem půlky své firmy na největšího gaunera v okrese smilies/wink.gif
červen 07, 2012 12:58
bb2 : mamča
Mám obavy, že na "odklánění" bude spíš větší machr zanášející mažel s obchodní referentkou, než utrápená milující manželka Petra s miminem v náručí.
Audit by mohl pro začátek sloužit jako výchozí stav pro následné dělení majetku.
Kdyby byla Petra schopna v tuhle chvíli uvažovat racionálně, třeba by se panáček zalekl, "osudovou lásku" poslal k šípku, protože firmu a peníze má přece jenom ještě osudově radši, a pokorně se vrátil k rodině.
To je přece to, co Petra chce ?!
červen 07, 2012 13:42
... : bb2
třeba by se panáček zalekl, "osudovou lásku" poslal k šípku, protože firmu a peníze má přece jenom ještě osudově radši, a pokorně se vrátil k rodině.

pokud to takhle Petra chce...
červen 07, 2012 14:03
Naprosto od věci... : Vodoměrka
Iris, s tím, jak vypadáš a co umíš a jaká jsi, bys našla partnera, kamaráda nebo společníka pro volný čas ihned, i v sedmdesáti... a věřím, že i v devadesáti bys to zvládla levou zadní... největší náš nepřítel je většinou jen neopodstatněný strach a nejistota...

červen 07, 2012 14:04
... : bb2
já bych takovýho nechtěla ani s celou firmou, to radši tu půlku a na duši sice chvíli smutek, ale klid, než se nervit z toho, že se mi vrátil proto, že se mu to rentuje
Umíš si představit sex s někým, kdo je s tebou proto, že kdyby byl s jinou, s kterou by byl radši, tak by prodělal prachy? pozvracela bych se nejdřív z něj a pak ze sebe
červen 07, 2012 14:06
bb2 : mamča
Na mě to tak působí, že Petra o manžela stojí, omlouvá ho, že je prý hodný, je jí ho líto, a "podle mě neví, jak z toho ven".
Je těžké si přiznat, že jemu to takhle vyhovuje. Má manželku i milenku, a obě se můžou přetrhnout, aby ho přetáhly na svou stranu.
No, komu by se to nelíbilo ?
A ještě k tomu se manželka ani nehlásí o svá finanční práva na prosperující firmu.
Že manželka a matka jeho dítěte brečí po večerech sama doma, to ho nijak netrápí. Tou dobou laškuje s odpočatou milenkou.
červen 07, 2012 14:13
... : bb2
no já vím, že je v hrozné situaci a že se v tom chvíli bude ráchat, člověk nechce hned přijmout fakt, že se mu něco bortí
trochu útěchou může být, mně to tedy vždycky pomůže, říkat si, že když nejde o život a o zdraví, tak se všechno jednou urovná a bude zase dobře. zní to jako klišé,ale je to pravda. Jen smrt a těžká nemoc jsou nevratné, všechno ostatní jednou pomine, přebolí.
červen 07, 2012 14:18
bb2 : mamča
Tak to je nejlepší myšlénka, co tady dneska zazněla :

"že když nejde o život a o zdraví, tak se všechno jednou urovná a bude zase dobře"

...do kamene tesat !
červen 07, 2012 14:24
Milá Petro, : Magdalenka
tvůj život byl idylický jen v tvých představách. Pouze ses domnívala, že máš vše krásné na světě pro sebe. Muž, pouze shodou okolností tvůj manžel, nebyl oním člověkem, cos myslela, dnes ani před rokem ani před deseti lety. Jsi zřejmě typ velmi úspěšné racionální podnikatelky, ale velmi nepraktické ženy co se vztahů týče. Očekáváš férové jednání jako jsou smluvní vztahy v práci. To ovšem neplatí vůbec pro citový život, tam jsi zatím začátečník. Rychle se vydej do školy života, protože jinak na to dojedeš se vším všudy, i s firmou. Tvůj dopis nepopisuje žádné citové pohnutí, jen starost o peníze a firmu, a to mě děsí. Pátrej víc ve své duši. Firmy mi líto není, ale tebe tedy ano. Ten muž tě akorát balamutí, neměla bys mu důvěřovat absolutně v ničem, protože tě žene do slepé uličky, kde jenom ztrácíš a ztrácíš. Nebo si za poslední rok něco získala? Tvá situace není zoufalá a je z ní cesta ven. Jsi natom naopak nadprůměrně dobře. Vem si právníka, navrhni rozvod, udělejte majetkové vypořádání a dohodněte péči o děti. To je celé...
červen 07, 2012 17:46
Nikdy nepochopím, : Sinix
jak někdo může byť jen na chvíli uvažovat o tom, že na něco takového přistoupí. smilies/undecided.gif

K tomu ti, Petro, můžu říct jen jedno: Jak chceš, aby si tě vážil on, když si nevážíš ani sebe sama???

Ne, není to tím, že by nevěděl, jak z toho ven. On z toho ven nechce. Kdyby chtěl, už by z toho venku byl, to mi věř. Otázkou je, co chceš ty?

A ještě něco: nedivil bych se, kdyby ty anonymy psal on...
červen 07, 2012 18:29
Tenhle jeho : kim
návrh je masakr. Takhle se dostaneš na antidepresiva. To nemůžeš ustát. Máš možnosti se okamžitě odstěhovat, tak proč to neuděláš. Nejlépe se tak od něj odpoutáš a on od té larvy nejspíš taky. Jinak ty mu budeš prát a vařit, řešit problémy a ona si bude užívat. To by mu opravdu nezevšedněla a ty to podpoříš. Ten výraz larva jsem použila podle asi pětiletého chlepečka, který se ptal v autobuse své babičky jak to vypadá v Háji. Měl starosti, protože maminka ráno řekla tatínkovi, že je starej larevník a aby s tou svou larvou šel do háje.
červen 10, 2012 17:50
jsem tady dobře v roce 2012? : MysMat
nezlobte se, ale náhodou jsem narazila na tento web, kam jsem chodívala tu a tam kdysi
(3-4 zpět) ... a tento článek jsem už četla... že by si ty lidské osudy byly tak podobné?
červen 13, 2012 20:23
To si piš : kim
že si jsou podobné. Jen se podívej kolem sebe, sousedí, kolegové, příbuzní. Lidské problémy jsou zdraví, vztahy, zaměstnání, závislostí, peníze, charakter, náhody a souvislosti.
červen 14, 2012 08:37
to tu zas dlouho nebylo :-))) : d@niela
no, je to stejný, opravdu .... S Petrou jsem mluvila i telefonem, takže vím, že její příběh je fakt čerstvý.
Je to naše lidské trápení fakt "na jedno brdo".
červen 14, 2012 10:46
Ach, to je bořitelů : Martin Tonny
Už je dlouho ticho, zajímalo by mě, jak to dopadlo. Ale nedomnívám se, že by zdejší rady, jak s ním má Petra zatočit, byly správné. Ty rady se totiž opírají o tradicemi svázaný model chování. Muž je polygamní tvor. Nezávisle na tom jsou muži sobečtí více či méně, zodpovědní více či méně, citliví více či méně. Teprve na základě těchto dalších vlastností lze poradit, co dělat v konkrétním případě. A tu radu potřebuje nejen Petra, ale spíš její muž. Bojím se ale, že už je pozdě, bojím se, že se to odehrálo podle zdejších rad bořitelů a došlo k rozpadu rodiny a neštěstí hned několika lidí.
září 12, 2013 16:02
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]