O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

TAKOVÁ JÁ NORMÁLNĚ NEJSEM PDF Tisk E-mail
Středa, 22 červen 2011

Milá Kudlanko, provedla jsem hroznou věc a teď nevím, jak a co mám dělat. Jenže, já vlastně nic moc dělat nemůžu, protože si jednak nic moc nepamatuju a to, co si pamatuju, je dneska pro mne děs. Nejraději bych, kdyby se to vůbec nestalo, kdybych to všechno, tu jednou bláznivou noc, mohla vymazat...

 

 

      Minulý víkend jsem byla jako poslední dobou většinou, doma u televize. Je mi 32 let. Rozešla jsem se před třemi měsíci po dlouhém vztahu se svým přítelem, a ještě to moc nepřebolelo. A tak, když mi kolem deváté večer zavolala kamarádka z práce a zvala mne, abych s ní "teď hned" jela někam na chalupu, tak jsem to striktně odmítala. Už se mi ani nikam nechtělo, měla jsem stejně mizernou náladu, jako poslední dobou věčně.

 

     Ale ona nedala, že to bude báječné, že tam je prima parta, samí fajn lidi, že potřebuju jít mezi lidi a že budeme brzo zpátky doma, že mne odveze. Tak jsem se nechala umluvit a jely jsme. Ani to nebylo daleko, sotva padesát kilometrů. A vůbec ne nějaká obyčejná chalupa, spíš takový dost bohatý víkendový domek. Parta lidí, asi dvaceti (oni postupem času ještě nějací přijížděli a odjížděli), všechno tak v rozmezí od 25 - 45, jasně, že ti starší byli muži...

 

     Bylo to fakt fajn, zábava byla, grilování, hudba... líbilo se mi to. Začala jsem se tam pak bavit s jedním, bylo to perfektní. Ale, abych to neprotahovala, jak tak utíkal čas, já i dost pila a nejsem zas až tak na to zvyklá, ta atmosféra kolem... Prostě jsme šli kousek dál, začali jsme se líbat... a já se s ním i vyspala. A zase jsme se vrátili k ostatním. Nikdo si nevšiml, že jsme se vytratili, ono to tam bylo fakt rozlehlé, a sotva jsme se vrátili, tak mne popadla ta kamarádka, a že musíme už jet. A že ona pila taky, tak že nás odveze jeden její známý, a honem...

 

      Ani nevím jak, seděly jsme zase v autě, jely domů a teprve až doma mi všechno došlo. O tom neznámém vím jen jeho křestní jméno, a ani z toho, o čem jsme si povídali, vlastně si jednak moc nepamatuju, druhak to nebylo nic, z čeho bych vlastně měla přesně vědět, co dělá atd. Teď jsem z toho všeho úplně vyřízená. Té kamarádce to prostě říct nemohu, vůbec nevím, co dělat, jak se chovat. Jen vím jedno - před tím mi nebylo dobře, a teď je mi psychicky ještě hůř...

 

Prosím tě, milá Kudlanko,  neodsuzuj mě, já vím, že se to nemělo stát, ale co teď?

 

PETRA

 

     

Komentáře (50)add feed
Nech to vyšumět : Aknela
Tyhle stavy tzv. morální kocoviny (v tomhle případě i kocoviny opravdové) za chvíli přejdou, čas je velký léčitel. Obrousí se hrany a za pár dní to nebude už zdaleka taková tragedie.
Vždyť se zase taková tragedie nestala (teda doufám, že ten sex byl chráněný a nehrozí pohlavní choroba či těhotenství). Takhle jako ty ulítla v životě spousta lidí, včetně mě. Taky jsem se trápila, vyčítala si to, ale pak to vyšumělo a naopak jsem si z toho zážitku dokázala vzít i něco pozitivního. Ty tam určitě taky něco najdeš když budeš hledat.
červen 22, 2011 05:36
:-D : Karlos
Viděl bych to jako problém, kdybys měla partnera, ale takhle ?
Buď ráda, že sis za**stala a nemysli na to smilies/wink.gif
červen 22, 2011 07:12
Ono je nejhorší, : wendy
že si člověk moc nepamatuje, je pak prostě nejistý, to je další nálož k tomu ulítnutí a morální kocovině. Ale - zas tak hrozná věc se nestala, přestaň to řešit. Dám ti radu - vrhni se a byt a vygruntuj ho. To není blbost...
smilies/wink.gif
červen 22, 2011 07:38
... : deeres
Je vidět, že patříš k puritánské generaci osmdesátých let, vinu na tom má evidentně výskyt AIDS. Kdyby si patřila k poválečné generaci, v rozpuku mládí zažila 60.léta a hnutí hippies, určitě by si si z toho hlavu nedělala. Podívej se na Formanovi Vlasy, prostě normálka a pokud to nebude mít žádné nepříjemné dohry, tak "vo co gou", život jde dál, za měsíc o tom ani nebudeš vědět. Zřejmě se pojetí morálky pohybuje ve vlnách, když vidím, jak se chovají dnešní náctiletí na technopárty, tak naše hapeningy na ně neměly, nějaká marjánka ano (LSD tu tehdy nebylo), ale kokain, perník nebo extáze, to ne.Dospěli jsme a přežili jsme to!
červen 22, 2011 07:48
Velmi podobným způsobem : Ketrin
jsem se seznámila se svým mužem, jsme spolu 29 let a vychovali jsme tři syny.
smilies/wink.gif

červen 22, 2011 08:11
Petro, : RV
a to si vzala kde, že jsi udělala něco hrozného. Náboženství, výchova, přijaté názory jiných? Co je na tom špatného, že ses chovala přirozeně a poslechla touhu svého těla? Dobře, víš, jaká jsi ve své podstatě, nebo sis to spíše myslela. Teď už víš, co s Tebou udělá alkohol. Fajn, je to jen další životní lekce. Nežij minulostí, žij přítomností. Minulost už nezměníš, pouze si z ní můžeš vytáhnout poučení. Otázka je, zda to poučení Tě nebude omezovat. Každou sekundu se rozhoduješ o svém životě. Vážně si chceš neustále sypat popel na hlavu, obviňovat se a soudít? Nikdo to tady neudělal, tak proč si to děláš Ty?
červen 22, 2011 08:41
Pokud jsi neotěhotněla : mamča
ani nechytla nějakou "pohlavní rýmu", tak na to v klidu zapomeň. Byl to jen úlet ze samoty.
Nikomu se zpovídat nemusíš, a příště si prostě dáš pozor, aby ses neopila a třeba si i něco pamatovala. Možná to bylo i hezké, i když živočišné. smilies/wink.gif
červen 22, 2011 09:19
jak neřeš to, zapomeň na to... : dexx
Pokud to bylo hezký, vyhledej ho a dej si to s ním znovu... smilies/smiley.gif
Pokud teda není moc zadanej...
červen 22, 2011 11:36
Jo, léto je tady:) : bb2
Zjevně nejsi poletucha, jinak bys sem nepsala, tak o co jde? O nic. Ty to víš, ale udělá se ti lépe, když to uslyšíš i od jiných, že smilies/smiley.gif Tož slyšsmilies/smiley.gif A vůbec, co komu vykládat...líbilo? jsi dospělá? tak mlč, jen se tiše usmívej. Hlavně ať je to bez následků.


červen 22, 2011 12:30
Problém by byl, : Anděla
kdyby na tebe doma čekal usměvavý manžel nad košíkem vyžehleného prádla a spokojeně spinkající dětičky, napané, vykoupané a s hotovými úkoly.
Takhle by mě to zas až tak netrápilo. Komu z nás se to někdy nestalo? smilies/wink.gif
červen 22, 2011 13:08
... : laguza
Klid.Pokud se ti to líbilo,dotyčný se ti líbil,ty ses líbila jemu,tak já to vidím spíš pozitivně.Totiž tím,žes hned odjela, jsi vzbudila podle mne "zájem". A jestli je ten chlap k něčemu,tak si tě vypátrá sám...A vzali se a bylo dobře,chi chi.
Podotýkám,že nejsem žádnej zajda,ale životem otřískaná 63 letá... Hlavu vzhůru a hodně štěstí. a
červen 22, 2011 13:20
Tak tady to máš černé na šedivém : wendy
nic až tak hrozného se nestalo... smilies/cheesy.gif
červen 22, 2011 14:40
Na rozdíl od většiny ostatních komentátorů mám dojem, : Milan
že slečně nevadí ta rychlá láska, ale to, že neví, jak ho najít, aby to pokračovalo.
On je na tom možná stejně.
Takže by stálo za to dát vědět pánu toho domu, třeba to vyjde.

červen 22, 2011 15:14
přesně : Iris
takhle se pářil s ženami na večírcích můj muž,spolu s opilými ženami poslechl vždy jen touhu svého těla, no co, o nic nejde, že? Nevím jestli špatně čtu, ale Petra se nezmiňuje o tom, jestli dotyčný byl zadaný nebo volný - ona to nejspíš ani nestačila zjistit.

Petro, Ty máš z toho morální kocovinu, z toho usuzuji, že se takhle běžně nechováš a samotnou Tě to zaskočilo.Vím,že díky ztroskotanému dlouholetému vztahu se plácáš v divných stavech, tak se to holt stalo.No teď víš, čeho se můžeš nešťastná a opilá dopustit, no a nalož s tím příště tak, aby se to buď nestalo, nebo aby Tě to nemrzelo. Jinak si asi výčitky fakt dělat extra nemusíš, když tak jen z poloviny, druhou půlku obstará dotyčný.Nech to vyšumět, jak tu už zaznělo.

červen 22, 2011 17:08
... : Milan II
Příště tolik nepij a nebude Tě z toho tolik bolet potom hlava. Toť vše k tomuto případu.
červen 22, 2011 18:21
To samečci všech druhů obvykle dělaj, prý to maj v genech : Celestýna
prostě to zkusil a přefik tě. Vzala bych si z toho jen to dobrý. Jseš nádherná sexuálně přitažlivá baba. Nepřipustila bych si v hlavě nic jinýho.
červen 22, 2011 18:47
No tak tím spíš : Krakonoš
bych se ho rozhodně nesnažil vyhledat a nechal si hezkou vzpomínku (za předpokladu, že to bylo hezký smilies/wink.gif). Pokud byl zadanej, nemusíš se trápit - jeho vztah jsi nerozbila a nerozbiješ, když ho už neuvidíš. Pokud nejni zadanej a měl by zájem vo něco víc než jedno vopilecký číslo v roští, nech to na něm - jestli nejni idiot, tak si tě najde. Jestli nenajde, je idiot (nebo pasivní ňouma, což je pro praktickej život srovnatelně příjemný) a měla bys s ním jen trápení. smilies/wink.gif
A pro příště: - nechlastej, když to neumíš, nesoulož s cizejma lidma, když pak musíš psát do poradny, a pokud se ti ani jedno nepodaří dodržet, měj u sebe kondom a vyžaduj jeho použití! smilies/grin.gif smilies/wink.gif
červen 22, 2011 18:59
Hm, : Sidon
docela potěšující zjištění, že těch "rádodajek" je skoro většina, které to Petře schvalují a nic jí nevyčítají, spíš bych tady čekal jakousi "morální vichřici". Jenže ona se ještě navyjádřila paní Dulská - Bodkovaná.
Za sebe můžu říct akorát to, že těm dvěma tak "trošku" závidím. Pokud to všechno bude ovšem bez "následků". smilies/cheesy.gif :
červen 22, 2011 19:00
Také mě tu překvapuje ten všeobecný potlesk. : strejda
Žádné pohoršení, odsouzení a natahování na skřipec se dnes nekoná. smilies/wink.gif Co se to stalo?
Kudlanky, nepraštil do Vás blesk? Kam se poděla morálka? smilies/grin.gif Sodoma...
Abych byl však pravdomluvný, také jsem si v podobných případech nikdy nic nevyčítal. A že se chtěl "kolega" kamarádit, za to ho nemohu přece peskovat. Je to dvorný tvor...
červen 22, 2011 19:09
Proč bychom mučili ji? : Celestýna
ona citově i fyzicky vyprahlá kořist. On predátor. Třeba taky vyprahlej...
červen 22, 2011 19:24
Nezadaná ženská, : Ivča
tak za co ji natahovat na skřipec????
červen 22, 2011 19:38
Přelíbezné dámy, : Sidon
pokud jste si nevšimly, tak nás (ješitné chlapy) ty Vaše reakce poněkud zaskočily, ale v žádném případě "nepohoršily", řekl bych, že je to spíš naopak, právě kvůli tomu, jak se tady kolikrát snese příval "ohně a síry" na nějakou chudinku, či chudáčka. Nebo se tady nějak potajmu mění osazenstvo ? smilies/cheesy.gif
červen 22, 2011 19:48
Slavnej soude, : Krakonoš
co je prosím nemorálního na tom, že se dospělá nezadaná ženská vyspí na pařbě s nějakým chlápkem? Ano, je to nemorální z hlediska křesťanský morálky - neb nebyli sezdáni. Je zde prosím někdo křesťanem (praktikujícím)? Tam bych pohoršení pochopil. Ale jinak? To, že byl onen pán zadanej, to už je čirá spekulace bez jedinýho důkazu. Navíc nejni nikde ve vobčanskym zákoníku napsaný, že před souloží musíme požádat protějšek vo doklad, že je nezadanej. Takže já tu žádnej prostor pro natahování na skřipec nevidim. Gomora! smilies/grin.gif
červen 22, 2011 21:41
Tedy Krakonoškej. : strejda
Ty bys měl dostat diplom ve skoku na špek. Copak jsi z toho nepochopil (a to jsem to pro jistotu smajlíkoval), že jsem si dělal pr - pardon, omlouvám se předem za nedopsaný a odsouzeníhodný výraz, srandu?
Panenko skákavá...já se snad picnu.
červen 22, 2011 22:30
strejdo, jestli to není tím, : bb2
že nás nenapadla tvoje varianta, totiž že by dotyčný pán byl ženatý a na grilovačku s rozvedenýma/svobodnýma holkama si zajel provětrat kamaráda, víš?

Se přiznám, že od prvního a zároveň posledního čtení na to nahlížím jako na víkendovou slezinu tlupy nezadaných a párů. Ne jako na swinger party.
červen 22, 2011 22:36
... : bb2
Také mě tu překvapuje ten všeobecný potlesk. : strejda

tak nám promiň nedostatečnou vnímavost k třeskutému humoru smilies/smiley.gif
červen 22, 2011 22:38
Ano, bb2, promíjím Ti nedostatečnou vnímavost psaného, která je však zarážející. : strejda
Nešlo však o třeskutý humor, jak se mylně domníváš, pouze o úsměvnou poznámku. Herr Gott, kdyby ta Kudlanka uměla mluvit...
Jaká grilovačka, jaké provětrávání, jaká swingers? Co-to-máš-proboha-s-vedením?
Mě, prosím - vnímej písmenka a nečti mezi řádky - stejně jako Sidona, praštila do očí ta vzájemná souhra celého kudlančího hejna. Nic víc. Nenašel jsem ani špetičku káravých písmenek, jak to od Vašeho plémě bývá denně zvykem a proto jsem to ironicky komentoval tak, jak jsem to komentoval. To je vše. Nic víc. To ostatní je jen pouhá omáčka.

A podobně se toho chytil i Krakonošskej.
červen 22, 2011 23:43
... : bb2
no právě, někdo rozlišuje a někdo ne:-)

hele, a kamaráda mi promiň, tys nepsal provětrávat, považuj to za autorskou licenci pisatelky komentáře:-)
tys psal, ano:
Abych byl však pravdomluvný, také jsem si v podobných případech nikdy nic nevyčítal. A že se chtěl "kolega" kamarádit, za to ho nemohu přece peskovat. Je to dvorný tvor...

takže neprovětrával jsi kolegu, nechals ho se kamarádit, neb je dvorný smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 22, 2011 23:53
Jo, je dvorný a dobře vychovaný. A před dámou vždy vstane. : strejda
A do diskuse bych nyní už nepsal žádnou omáčku, jen bych se řídil nadpisem článku a napsal bych stroze: "Taková jsem já, matinko..."
Méně je někdy více.
A humor zde je někdy moc (málo) humorný, vážno je tu někdy příliš vážné a ta bílá podkladovka je moc bílá.
červen 23, 2011 00:09
jinými slovy : bb2
můj komentář ve 22.36 se nedotýkal tebe osobně, pouze jsem jím vysvětlovala, proč v tomto případě nezní poplašné zvony ctihodných paniček. Že letní víkendová grilovačka, kam Petra vyrazila, byla tím, čím podle Petry byla, že tam neskotačili rozvedené mladé ženy se ženatými staršími muži, ani že tam nedováděl každý s každým.

Tak nevím, co tě na tom tak podráždilo smilies/wink.gif
červen 23, 2011 00:11
Už dost! Dost, prosím! : strejda
Víš jak se nejlépe škrtí dáma?
červen 23, 2011 00:15
Strejdo, : Aknela
já mám teorii proč jsou kudlanky v tomhle případě tak shovívavé. Kdyby Petra napsala dopis jak bylo skvělý se vyspat s nějakým sympatickým neznámým kdesi na párty a jak jí pak kámoška co se o tom dozvěděla dala kapky a že Petra nechápe proč...tak si piš, že by se moralistické kázáníčko přihodilo.
Jenže ona Petra je na tom tak špatně, trápí se a na dobrodružství neshledala nic pozitivního, tak jí kudlanky poplácají po zádech a vzpomenou si na to, že samy třeba takhle taky ulítly. (můj případ smilies/wink.gif) Prostě do někoho kdo je na zemi se nekope...ale počkej kdyby se trochu zvedla, to by bylo tóčo.
...prosím, všechno berte s nadsázkou, hlavně ne vážně smilies/smiley.gif
červen 23, 2011 05:43
krakonoši, sice : wendy
nejsme křesťanský, v kostele většinově praktikující národ, ale křestanství se na nás UŽ dávno podepsalo a něco z té kultury zde stál je. Tedy - žádné pohanské zvyky, nýbrž strašení Sodomou Gomorou, nyní už sice plíživé, ale je zde.

Navzdory tomu muži mají touhy rozsévače a ženy se opíjejí...a navzdory tomu básník zpívá. Nebo ?
smilies/wink.gif
červen 23, 2011 07:34
Aknelo, : Míša 2
souhlasím s tvou teorií. Dokonce si matně vzpomínám, ač nejsem databázistka, že tady byl před lety příspěvek jakési dámy přes třicet, která se dostala do podobné situace jako Petra s tím rozdílem, že akt se odehrál v městském prostředí, tuším v nějakém průjezdu. Celé to popisovala děsně romanticky a svým zážitkem se vyloženě chlubila. Tak ta teda tenkrát kapky dostala.
červen 23, 2011 08:40
spíš : kordulinkaa
mám stejný pocit jako bb2, že Petra to jen potřebuje posvětit, tož světíme Petro, neudělala jsi vůbec nic zavrženíhodného a nemusíš se tím trápit. Jelikož oné se stává asi většině z nás, někdy prostě ulítáme. Vždyť jsme jen lidi, takový zvířátka. Tak Petro si z toho vem jen ponaučení pro příště, když Tě to tedy tak trápí!
červen 23, 2011 09:09
Príííma, : :-)
takže kdyby se váš opilý muž na nějakém mejdanu takhle vyspal
s opilou ženskou - je to OK? Tak nějak o tom psala i Iris, co dělal její muž.
Tak nevím, ale (protože musím mluvit za sebe)mě by se to nikdy
nemohlo stát.... ale ať si každý dělá co chce, když na to má žaludek.
Nelíbí se mi to.
červen 23, 2011 09:31
No, tak vida, : Sidon
první vlaštovka už je tady. A připadá mi to, jakoby to psala Myška, ale ta by se k tomu určitě přiznala a uvedla svůj nick. Takže ono to všechno záleží na okolnostech a jak to kdo podá a to bývá skoro vždycky jenom podání jedné strany, takže s těmi "soudy" by se mělo nakládat dost šetrně. U každého soudu jsou dvě strany a případně jejich svědci, kdežto tady si dost často cucáme všelijaké eventulity z prstu a potom si děláme závěry, takřikajíc do kapsy. Ale na toho Petřina přítele jsem trošičku žárlivý. smilies/wink.gif
červen 23, 2011 10:05
Sidone, fakt jsem příspěvek v 9:31 nepsala, jak správně uvádíš, já bych se podepsala, neb se za své názory nestydím. : Myška
Schválně jsem se k tomuto tématu zatím nevyjádřila, protože popravdě, věc lze vidět ze dvou (možná více) úhlů.


červen 23, 2011 10:21
Ale nepsala to žena dotyčného záletníka : wendy
nepředjímejme. Jistě že existuje i druhý úhel pohledu - ale co když ten muž byl volný, nezadaný ? No, alkohol je prevít. Dámy, nepijte...
smilies/wink.gif
červen 23, 2011 10:45
docela by mě zajímalo, :-) : bb2
proč někteří z vás - ať ti, co mají družného kamaráda, nebo ta, které by se to nikdy nikdy nemohlo stát - předpokládají úplně automaticky, že šlo o něčího muže :-))

Mně to nepřišlo na mysl. No a Petře asi taky ne. Protože počítáme s tím, že druhému také ne, tedy že není zadaný, pak čestné prohlášení o nezadanosti podepsané krví nepožadujeme.

červen 23, 2011 11:49
... : bb2
a ano, na tu šlapku z průjezdu si pamatuju
červen 23, 2011 11:50
Nedělejte z toho kovbojku : al�k punt�k
holka holt jen ochutnala "jinou svíčkovou" - to tady dělají zdejší pánové skoro denně, tak co. Jestliže neotěhotněla, nebo něco nechytila - je všecko OK.
červen 23, 2011 13:11
Irisko, : bb2
vždy když čtu, co píšeš o svém muži, napadne mě pokaždé to samé - proč ho Iris neposlala do pryč a proč, když odešel nejen se pářit, ale i bydlet jinam, proč ji vidina rozvodu tak trápila a proč by ho vzala zpátky, kdyby se vrátil (neb tuším, že ano, že bys ho vzala zpět). Z toho, co a jak píšeš, působíš jako moc milá, příjemná, inteligentní a šarmantní dáma, jejíž střevíčky si nezaslouží otřít se o takové čuně.
červen 23, 2011 14:07
A co když ho bb2 : Anka
Iriska prostě jen milovala pro to hezké, co spolu prožili a pořád tak
nějak doufala, že se změni? Nebo i pro to, že tihle "dívkaři" jsou
přes to všechno tak nějak zábavnější, než normální "hodný" muž? A naděje
umírá poslední.....z e-mailů je mi Iriska moc milá a držím ji palce ze všech
sil, aby se z toho všeho trápení dostala a potkala někoho, kdo by ji ocenil ... :-))
červen 23, 2011 15:01
Anko, : bb2
pro mě je to protimluv:-) tyhle jednoduché čitelné typy, co se na večírcích páří s opilými ženami a ke všemu dopustí, aby se to jejich žena dřív či později dozvěděla, mi nepřijdou vůbec zábavné, natož zajímavé. Aby to bylo zajímavé, musí to být skoro neviditelné a tak nějak mimochodem. Balvani jsou jen nudní.
červen 24, 2011 02:08
ech, enter na odstavec a komentář odjel do pryč : bb2
Šance, že se balvan kláceš změní je mizerná. Leda až mu poteče do bot, ale kdo by chtěl být poslední štací pro stárnoucího seladona, co si užíval co mohl, dokud mohl, a na konec se vrátil "domů". To není nadějná vyhlídka. Ale nechci už to s ohledem na Iris pitvat, je to její volba, jen se u toho občas pozastavím.
červen 24, 2011 02:13
... : bb2
balvan kláceč, ne kláceš ;-)
červen 24, 2011 02:14
bb, : Sidon
děkuju Ti za Tvé postřehy a komentáře. Skoro vždycky mně "padneš do noty". To taková paní Potečkovaná mě prokoukne jak nic a hned o mně ví, že mám rád "svíčkovou", a že ji "mlsám" každý den. No, tak tu svíčkovou mám opravdu rád a taky si ji rád sám někdy připravím, nebývá to ovšem tak často, a navíc, on by se přejedl i kaviár, kdyby ho člověk konzumoval každý den.
S tou druhou "svíčkovou" už je to docela jinak, ale co bych to paní Tečkované vymlouval. Ona má jistě svůj zaručený a neomylný "čuch" na nás, na chlapy a nikdo jí to nevymluví. smilies/cheesy.gif
Nakonec ta Petra za nic nemůže, to jenom ten démon alkohol a ten vilný a luzný smilník, který ji oblouznil a chtěl se namlsat jiné "svíčkové". smilies/cheesy.gif
červen 24, 2011 09:00
Anko : Iris
díky, máš pravdu, tak nějak to je. Prožili jsme spoustu hezkých chvil. Přemýšlela jsem nad tím, že jsem tady manžela vylíčila až moc jako totálního blba, prostě jsem do debaty o nevěrnících přispěla nevěrníkem, když se psalo o ošklivostech, přispělo jsem tím ošklivým. Měl a má i dobré stránky, o kterých ale nebyla řeč, takové téma tu asi neprobíhá často - dobré vlastnosti expartnera !
Ale - pravda - milovala jsem ho moc a o jeho dobrých vlastostech vím, proto ho vnímám přeci jen trochu jinak, než je jeho kudlančí podoba.
Anko děkuji za pěkná slova a přání dobrého, je to příjemné vědět, že mi někdo fandí. smilies/smiley.gif
červen 29, 2011 12:42
Milá Irisko, : Anka
moc Ti fandím .....já si totiž myslím, že Tvůj manžel, až se mu "přejí telecí" si uvědomí co ztratil a bude se chtít vrátit....a Ty jsi tvoreček, který by mu dokázal odpustit ve jménu toho krásného, co jste spolu prožili (aspoň si to tak myslím, ale může to být docela jinak). Ale i kdyby ne, myslím, že Tebe ještě čeká nějaká láska - zasloužila by sis to... :-)
červen 29, 2011 16:05
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]