O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KDYŽ SEX OPIJE PDF Tisk E-mail
Pondělí, 04 duben 2011

Milá Danielo, děkuji jako spousta ostatních, že jsi. Nemám komu se svěřit, nemám ani manžela, který by snad mohl zasáhnout... Víš, máme trápení se zetěm. Je mu 31 a dříve s ním nebyl jediný problém. Cca pět let bydlel v našem domě. Loni v létě měli svatbu a za měsíc mi hlásili, že čekají potomka no a teď před vánoci své novomanželce, naší dceři, sdělil, jak trpí a že se odstěhuje...

 

 

 

 

     Najednou dle něj vše bylo špatné... no tisíc důvodů. Ten hlavní (o kterém ale nemluví) je ženská. A on odešel za tou svou vidinou. Nyní u té druhé bydlí a přitom - za pár dnů se děťátko narodí!

 

     Ač slíbil, že svou manželku odveze do porodnice, jeho nová přítelkyně na tu dobu naplánovala dovolenou... a on se prostě chová, jak ona píská.  Je mi nemírně líto dcery a ještě nenarozené holčičky a vůbec nevím, jak se mám zachovat. Ale řeknu ti, nejraději bych ho přizabila. Mj. on má také jen matku, která s ním nic nesvede a je z toho nešťastná...

 

Kdybyste měli nějakou radu, budu ráda,

Děkuji moc, Hanka

Komentáře (35)add feed
no s tím nic nenaděláš.... : alena puntík
aspoň se z něj snažte vyrazit co nejvíc peněz - ať holky nestrádaj. MUASÍ POLOVINOU PŘISPĚT na výbavičku - což lze doložit. Musí vyplácet výživné jak dceři, tak její matce...obraťte se na sociálku - ta vám poradí, jak to z něj dostat. Jak říkám snažte sše z něj vyrazit co nejvíc - třeba se pak své milence přestane líbit.
duben 04, 2011 17:48
zasáhnout? : mura1
nemám komu se svěřit, nemám ani manžela, který by snad mohl zasáhnout...

jak by sis to zasahování v případě manžela představovala? rozbít zeťákovi hubu nebo ho dotáhnout domů a zakovat do řetězů?

na zasahování ses minula buď v čase, nebo zeměpisné šířce. bohužel. takže se asi budete muset omezit na ty alimenty.


duben 04, 2011 18:50
... : bb2
Zasáhnout by manžel - otec dcery nemohl, ale před milenkou ho pořádně vyfackovat a přidat pár kopanců do zadní části za to, jak se fracek k jeho dceři, své manželce v těhotenství chová, to by mohl. Ne proto, aby ho donutil k návratu, ale aby hajzla trochu vytrestal. Tohle se prostě nedělá. Ok, zamiloval se jinde, ale má se zachovat jako chlap. Tady má těhotnou partnerku, se kterou žil 5 nebo 6 let a narodí se jeho dítě. Tak má držet lajnu a být s tou, se kterou byl xx let a neopustit ji právě v době, kdy má porodit. Milenku odsunout na pár měsíců kam patří s tím, že když je to jediná pravá osudová, tak to čtvrt roku oba vydrží. Konečně, může si z domova odskočit "zaběhat, na kolo, na fotbal". A hovory H, balení švestek a opouštění nechat na dobu, až bude manželka trochu v kondici - zotaví se z porodu, zaběhne se do péče o mimino, usadí se hormony.
To co udělal je prasečina. Když nefunguje otec, tak bych zafungovala asi já. Tuší vůbec milenka, že on čeká dítě? Nenabulíkoval jí cosi o nefunkčním vztahu apod. oblíbené blemty? Myslím, že bych jí objasnila situaci. Ano, servat ho z kůže i z peněz, v tomhle případě je to podle mne zcela v pořádku:-)
Kdyby se chtěl vrátit, nechat to na dceři, samozřejmě, ale když si bude ona přát, tak prevíta nechat poválet v blátě a prachu a ještě mu tam přišlápnout krček.
duben 05, 2011 00:21
No tak zasáhnout se dá dycky, : Krakonoš
aspoň střed ciferníku, žejo. smilies/wink.gif Prd to sice vyřeší, ale jednomu se uleví... smilies/wink.gif smilies/smiley.gif
Hanko, todle nemá dobrý řešení, z tvojí strany pak vůbec žádný. Tvoje dcera prostě vsadila na špatnýho koně a bude se s tim muset naučit žít (a z příjmu neúplný rodiny).
duben 05, 2011 00:37
No Můro, : alena puntík
jsou situace, kdy je chlap nenahraditelnej....je jich pravda málo, ale jsou. A tohle je jedna z nich. Má-li rodina "za sebou" chlapa, přece jen se s ní obecně jedná s větším respektem. To je moje zkušenost....byla jsem svobodná, vdaná, rozvedená, znovu vdaná, vdova a znovu vdaná.....tak vím, o čem mmluvím. Visela-li by ve vzduchu rozbitá huba, přece jen by si dotyčný rozmyslel,zda se znovu osudově zamiluje.Bylo by dobrý, kdybyste si našly dobrého právníka - a nebojte se, nebude vás to stát pětník.Jelikož je dcera na mateřské, a tudíž bez výdělku, zaplatí právníka i soudy povedený tatínek. Já se takhle rozváděla....soudní výlohy atd. šly na jeho "triko". No - a jestli to za něj zacvaká milenka a bude ho následně živit...pak jeto skutečně velká osudová láska....a nebránila bych tomu. Takovejch hajzlů, jako je tento, najde tvá dcera na každém rohu deset a ani nebude muset moc hledat.
duben 05, 2011 06:11
"Zásah manžela"??? : Míša šíša
Tak to já znám případ, kdy šel takhle tchán "zasahovat" a nakonec od záletného zeťáka dostal po čuni on.
A jestli si, Aleno, myslíš, že před osudovým zamilováním (jak to nazýváš) zabrání představa rozbití huby, tak jsi hodně naivní. Teda u tebe mě takové názory zase tolik nepřekvapují, ale že se k pěstní mstě uchyluje i uvážlivá bb, to mě docela zaskočilo. smilies/smiley.gif
duben 05, 2011 07:39
nojo : Kamila
já souhlasím s tím, co Alena píše ve smyslu, že k samotný ženský si obecně každej dovolí mnohem víc, než když má za zadkem toho chlapa, to je realita...

Bohužel mám stejnou zkušenost jako dcera pisatelky ze svého nejbližšího okolí a myslím si, že není větší srabárny než přiznat těhotné manželce milenku a jít za hlasem svého srdce. Ta moje kamarádka posléze dostala rakovinu prsu a nikdo mi nevymluví, že spouštěč byla tahle šílená zkušenost... Je to už víc než 10 let, kamarádka je naštěstí v pohodě a zdravá, ale to období bylo šílený...
duben 05, 2011 08:30
to je letitá zkušenost : alena puntík
někteří pánové - a že je jich dost - jinému argumentu nejsou schopni porozumět.
duben 05, 2011 08:31
No fuj, velebnosti. : mamča
Ty v tomhle případě Hanko nemůžeš dělat vůbec nic, jen být své dceři oporou a snažit se jí uklidnit. Máte kde bydlet, i za co žít, a až se miminko narodí, teprve budete řešit to další.
Na jednu stranu by dcera měla být ráda, že se toho zmetka zbaví. Jestliže zklamal v první "krizovce", kdy nezvládl těhotenství manželky, nezvládal by ani další problémy, které život přináší. Lepší když odešel teď, než aby dcera žila s takovým hovadem a podřizovala mu život svůj i dítěte.
Po světě běhá spousta lepších chlapů, kteří jednou, za čas, budou mít Tvou dceru rádi i s dítětem.
A ten nevděčný buran ať aspoň řádně platí. Né, abyste ho prosily, aby se vrátil !
duben 05, 2011 08:52
... : Sandra.
Ahoj,
rozbití huby je možná dobrá možnost, jak si ulevit, ale za a)ve většině případů nemusí dopadnout tak, že zeťák v plné síle dostane nakládačku od o generaci staršího tchána, nýbrž naopak a za b)to poněkud neřeší situaci, naopak to zhorší možnosti vstřícného vyjednávání o alimentech, apod.
Na vašem místě bych se soustředila na to miminko, dcera by podle mého měla přijmout fakt, že je pryč a k porodu si zajistit někoho jiného- kamarádku/maminku/dulu, zkrátka někoho, aby si byla jistá, že tam nebude sama a nemusela se nervovat, jestli jí drahoušek na poslední chvíli neoznámí, že se bohužel musí odletět slunit na Kanáry. Beztak prožít tak intenzivní zážitek jako je narození dítěte s někým, kdo je víc než jednou nohou na odchodu, je hrozné. Představa, že mě pak ze sálu odvezou na pokoj a on mi řekne čau a odejde zpátky za milenkou, je fakt hrozná. Zkuste zapomenout na to, že by se vrátil, i kdyby ho takhle milenka nechala, tak chlap, co se dokáže ke své těhotné ženě takhle chovat, je hajzl a nic moc se od něj v životě čekat nedá. Soustřeďte se na miminko, dcera má štěstí, že má v mamince oporu, jste na to dvě... no a jinak se samozřejmě postarat o dostatečně vysoké výživné jak na vnučku, tak na dceru...
A jinak bych se uklidňovala tím, že na každou svini se vaří voda a že boží mlýny melou...ono tu potřebnou facku jednou dostane od někoho jiného.
duben 05, 2011 09:00
o jakým vyxjednávání tu mluvíš? : alena puntík
dítě je jasně jeho, milenka na něj - už z principu, bude tlačit , aby se rozvedl, přidělení dítěte do péče jednomu z rodičů stanoví soud a soud také rozhodne, jak vysoké bude výživné na dva lidi. Ona ho už o výživné může zažalovat už teď s tím, že manžel nijak nepřispíval na společnou domácnost, nepodílel se na nákupu výbavičky atd. - k tomuhle je fakt dobrej právník. Takže on jí je dlužnej UŽ TEĎ a UŽ TEĎ ONA MŮŽE ŽZ NĚJ TY PRACHY ZAČÍT VYMÁHAT. Poradí ti jednak soiálka, druhak ten právník. Jestliže ho milenka tolik miluje, že jí nebudou vadit policajti, exekutoři, věčné dluhy a podobně - pak ho zajisté velmi miluje a budiž jí ten hajzl přán. a až otěhotní a on odkvačí k jiné netěhotné...už bude vědět co a jak.

duben 05, 2011 09:13
... : Sandra.
Alenko, vyjednávání je, když se ti dva zkusí dohodnout, aniž by za ně musel rozhodovat soud. Docela bych i věřila, že ten chlap má špatné svědomí, akorát si nemůže pomoct, když teď konečně poznal tu pravou vosudovou...takže by se z něj teď možná daly vymáčknout na dohodu docela slušné peníze a tu dohodu si pak nechat posvětit soudem. Když mu rozbiješ hubu, tak už toho většinou moc nevyjednáš, protože z něj to špatné svědomí spadne...
(Pak je tu ještě možnost, že je ten chlap skutečně hajzl a bude se hrdlit o každou korunu a to pak bude práce pro právníky a soudy...ale myslím, že po dobrém se dá vždycky vyjednat víc, než po zlém.)
duben 05, 2011 09:20
Sandro, ty neznáš, co dokážou chlapi se špatným svědomím. : alena puntík
Největších sviňáren se dopouštějí právě oni. Jsou přesvědčeni, že NIKDY NIC NENÍ JEJICH VINA!!!! Férová dohoda s nimi není možná, právě proto, že kdyby jo, tak by vlastně přiznali, že na celé věci nějaký podíl mají. Proto to bude on, kdo bude - a už se to děje - nasazovat psí hlavu jí. Já tohle zažila na vlastní kůži. Není jeho vina - chudáka - že jí zahýbá a odešel za milenkou - ale jedině a jedině její. Ona se soustřžedí na dítě, které čeká qa zanedbává ho, nechápe ho, omezuje ho - už tím - jak tu řekli někteří obzvlášť inteligentní pánové - že "šikovně naschvál otěhotněla" - čímž mu nabourala jeho plány do budoucna. No a taky zajisté ona neplní dostatečně kvalitně své manželské povinnosti - na což má on - pán tvorstva - nezadatelné právo. Zatímco milenka je v posteli dračice a těhotná není. A neomezuje ho tím, že by jí bylo furt špatně, nebo byla utahaná, bolely jí záda, nebo křečáky. Já se například s bříchem a věma dětmi nemohla věnovat výrazovému /nebo scénickému/ tanci. Jinak Sáro S HAJZLEM SE PO DOBRÉM DOHODNOUT NELZE - UŽ PROTO, ŽE JE TO HAJZL. A JAKO TAKOVÝ, NIKDY ŽÁDNOU DOHODU NEDODRŽÍ!!!
duben 05, 2011 09:33
... : Sandra.
Tak je fakt, že moje je šedá teorie a tvůj je zelený strom praxe, já naštěstí zatím těch hajzlů moc nepotkala...ale i přesto bych to zkusila, za zkoušku se nic nedá. Každopádně ta dohoda musí být potvrzena soudem, na čestné slovo bych se také nespolehla...
duben 05, 2011 09:48
Sandro, to máš kliku... : alena puntík
jinak k dokonalému štěstí ti stačí potkat aspoň jednoho. Na celý život jsi pak dokonale poučená.
duben 05, 2011 09:52
...souhlas s puntikem.. : Zuzana Nováková
..jakmile dopustíte, aby měl někdo vůči vám špatné svědomí, pořídili jste si toho nejhoršího nepřítele, protože lidé když mají černé svědomí první co udělají je, že hledají na koho hodit vinu a neberou si přitom nejmenší servítky smilies/undecided.gif
Moje vlastní špatná zkušenost, smutnější o to, že jde o mojí vlastní matku.

Autorce bych poradila soustředit energii na příchod miminka, zajistit dulu, nebo začít na předporodní kurzy chodit s dcerou a doprovodit ji k porodu, tam by v této situaci opravdu neměla být sama. Dál bych poradila, vzhledem k vysoké pravděpodobnosti budoucích soudních tahanic, pořídit dceři pojištění právní ochrany. Za cca 3.000,- ročně získá pojištění soudních výloh do výše asi dvou mega. Pak je hned člověku lehčeji, když ví, že kdykoli může zvednout telefon a má k dispozici právníka a nemusí na to mít zrovna peníze. A když vypečený tatíček bude vědět, že má k dispozici zástup právníků, tak si asi rychle rozmyslí neplnit svoje povinnosti. Oni tihle "tatínci" co neplatí výživné nejčastěji hřeší na to, že matka má stěží na jídlo, a na blbosti typu právník jí prostě prachy nezbývají.
duben 05, 2011 10:15
no, to jsoun tři stovky měsíčně : alena puntík
- to utáhneš...zaběhni si do pojišťovny už dneska. Taky zaběhni na tu sociálku - odd. péče o dítě - pokud tam nesedí nějaká erc. kráva, tak mají většinou pochopení a taky své zkušenosti. A mnohdy poradí a pomůžou.
duben 05, 2011 10:20
K porodu může jít klidně sama, vždyť dřív byly rodičky v porodnici taky samy. A zvládly jsme to! : Myška
Když už ale někoho k porodu, tak já bych volila někoho z rodiny, když už by to nemohl být partner, jako v tomto případě, a ne nějaká cizí "dula" (co to je? porodní bába?).
duben 05, 2011 10:22
ale to s tím doprovodem.... : alena puntík
u prvního jsem šla jen v deset ráno na kontrolu - a už si mě tam nechali a ve čtrnáct nula osm byl D´Artagnan na světě. U Grafika jsem dostala ve dvě ráno bolesti, muž zavolal sanitku a udělalo se mu špatně, saniťáci pak museli napřed ošetřit jeho a pak teprve odvezli mě - bez doprovodu. Grafik se narodil v 8,05 ráno. Žádnej doprovod jsem neměla a neměl ho nikdo, protože do porodnice nikdo, krom personálu a rodiček, nesměl.
duben 05, 2011 10:31
Chápala jsem to tak, : Macesska
že manžel je jediný, kdo má auto a možná i řidičák, takže manželku do porodnice hlavně dopraví (sanitka by ji dovezla jen do nejbližší nemocnice od místa, kde právě je, což nemusí být to nejlepší). Další možnost je taxík.
No, zaláskoval se v prosinci, máme duben, vášeň obvykle cloumá půl roku až rok, alimenty ji taky obvykle zchladí... neprorokovala bych vztahu dvou takhle sobeckých lidí velkou budoucnost. I když manželce to asi nepomůže.
duben 05, 2011 10:57
No...vzhledem k tomu, že jedeš do té porodnice, kam připadáš místem bydliště, : alena puntík
tak tě sanitka doveze tam, kam patříš....já s tím teda problém neměla a nevím o nikom, kdo by měl. Jinak se saniťáky se dá domluvit a dovezou tě, kam potřebuješ. Pokud to na tebe ovšem přišlo v jiném městě...tak holt pojedeš do té, co je nejblíž. Většinou to už pak jde takovým fofrem, že je to nakonec jedno, kam tě odvezli. Hlavně, aby se to koťátko narodilo zdravý a v pořádku. Jo - sežeň mu ty kohouty!!!!!! Ať si dítě užije a nestrádá.
http://www.baby-centrum.cz/cz-5-houpacka-kohouti.html?ezbozi=6159&ekategorie=45
duben 05, 2011 11:04
Jo - a umím uplést krásný bačkůrky na dvou jehlicích : alena puntík
- tak dej pak vědět, zda máš vnučku, nebo vnuka a já už ti je přes Danielu nějak doručím. Jsou s malilinkejma bambulkama a dělala jsem je už pro spoustu mkimin a měly úspěch (ty bačkůrky).
duben 05, 2011 11:08
Myška : mamča
Taky jsem chvíli bádala nad tím, kdo je to "dula" ? (Pamatuju si akorát "Ďulu", to byla kníračka paní Olgy Havlové, kterou s příchodem Dagmar a jejích dvou boxerek zřejmě "prezidentovic" dali "antouškovi").
Nějakou kdovíjakou cizí "dulu" bych u porodu nechtěla. Nastávající maminka má přece fajn mámu Hanku, která jí bude držet za ruku v dobách nepříznivých, takže i u, nebo po porodu.
duben 05, 2011 11:12
... : Violeta
alenopuntíku, dnes si můžeš vybrat, kde chceš rodit. Podle místa bydliště už naštěstí nemusíš chodit ani k lékařům, zubařům, ani k porodu.
Jinak ne u každého jde porod fofrem. Někdy trvá i dva dny.
Ještě chybí argument, že dřív ženy rodily na poli,přestali okopávat, dítě vyklouzlo,zabalily ho a šly dál okopávat. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 05, 2011 11:14
Ne u každého jde porod fofrem - to je fakt, já rodila oba kluky dlouho, : Myška
prvního 26 hodin, , stahy po pěti minutách... neotvírala jsem se i přes oxytocin. A i přesto jsem byla v porodnici sama. Jinak to nešlo.

Violeto, ano, tak se rodilo ještě o trošku dřív, než jsem rodila já... smilies/wink.gif
duben 05, 2011 11:24
nojo to je pravda, : alena puntík
já rodila v r. 1970 a 1971 a to tě prostě odvezli, kam jsi patřila. A asi jsem měla kliku. V deset zjistili, že už se otvírám a ve dvě byl kluk na světě - chodila jsem do Zemský, kam jsem spadala obvodem. No a u toho druhýho mě odvezli v noci do porodnice v Sokolově - kde jsme tenkrát bydleli - no a v osm ráno to bylo za mnou. Ne, že by to byla nějaká slast, kluci vižli okolo čtyř kilo...ale dalo se to vydržet. Pokud tohle matka i dítě přežije ve zdraví, je všecko v pořádku a není co řešit.
duben 05, 2011 11:26
Myslím, že Hanku asi moc nezajímá, jak která rodila a jak se otvírala ..... : evule
Kvůli tomu sem určitě nepsala.
Spíš jak se vyrovnat se smutkem své dcery a opravdu nechutným jednáním svého zetě.

Jedno je jisté - teď je plno třicátnic a "přestřicátnic", které se nestačily včas udat, takže berou opravdu vše. Jen tak hádám, podle věku toho zetě. Pochybuju, že by se takhle zachovala dívčina do pětadvaceti, ta ještě má ideály nebo zábrany. Ale ženská, které už řvou biologický hodiny (ať chce nebo nechce mít dítě), ale ona prostě chce CHLAPA ZA KAŽDOU CENU, tak ta je snad jediná schopná jít téměř přes mrtvoly.

Samozřejmě, že se bude také v sexu snažit. A mužskému, který už tu svou znal víc jak pět let, který si asi zažil s ní i nepříjemnosti těhotenství, když se připlete do cesty nějaká ta sexuální dračice, totálně zamotá hlavu.
Tím ho nijak neomlouvám, jen se to snažím pochopit.

Každopádně on určitě brzo vystřízliví, jenže nevím nevím, jestli bych ho za takovouhle zradu brala zpátky. Není to rozhodně chlap do nepohody. I kdyby už, tak se měl alespoň chovat tak, aby v téhle době ubližoval co nejméně. Jak jsem tu už četla: "Je to hnus, velebnosti", takže nakonec je lepší, že se ukázal teď, jaký je, a ne třeba za 4 - 5 let, až by tomu rozumělo i to dítě a bylo opouštěné i ono. Takhle si spíš zvykne.

Jo, Hanko, snažte se to brát obě pozitivně, narodí se děťátko, nový život, tak ať se dcera netrápí, je ještě mladá, určitě si najde někoho, kdo se k ní bude chovat hezky.

Mj. jeho matka je určitě taky nešťastná. Ta je na tom vlastně nejhůř, protože jí ten zmetek zůstane. Ta se s tím bude vyrovnávat asi nejhůř.
duben 05, 2011 12:10
Evule, : Míša šíša
konečně rozumný náhled na věc. smilies/wink.gif
Já už se lekla, že se to tu zvrhne ve sdělování nesporně velice zajímavých zážitků z porodních sálů. smilies/grin.gif
duben 05, 2011 12:31
Macesko 10:57 : wendy
to je trefa !

Jinak je zajímavý, že rozvádět se často chtějí muži v podobné situaci jako je ta z příspěvku...manželé od vysírek, které bys si to i zasloužily, většinou neodcházejí. Zajímavé. To je to mužské plémě...no a Hance a její dceři nezbývá než soustřdeit na to maličké a žít dál - s ním, pro něj. Nebude to nejlehčí, ale určitě to dáte !!!
smilies/wink.gif
duben 05, 2011 13:47
No tak : Krakonoš
zrovna když se začaly holky votvírat, evule to takle zařízne... A taková to mohla bejt zajímavá diskůze smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif.
duben 05, 2011 16:23
Atavismus : Sidon
Tak jsem se opět přesvědčil, že ten atavismus stále přetrvává. Myslím tím ten ženský "pud" a starost o to, aby ta rodička, zajistila svému dítěti, pokud možno, to nejlepší, materiální zabezpečení, samozřejmě přes toho "svého" chlapa. Nic proti tomu, "vsjegdá tak býlo", to je ten atavismus, ale jedna dopisovatelka zde, to tak vehementně a často zdůrazňuje, že mě to dohnalo k tomu, abych jí popřál taky takové, velice vlídné zacházení. Aby ji čert nabral na vidle a odnesl ji do nějaké velice vzdálené, vesmírné mlhoviny, kde by ji pohltila černá díra a konečně by byl od ní pokoj. Jenom mám takový neblahý pocit, že by ji ani ta černá díra nezvládla. smilies/smiley.gif
duben 06, 2011 08:41
... : MILAN II
Možné také je ,že onen budoucí tatínek se dozvěděl něco co mu mělo zůstat utajeno a očem nemusela vědět ani maminka a raději prásknul do bot.Bylo by to v dnešní době tak nemožné?
duben 06, 2011 13:47
teda Milane - to fakt nemá chybu... : alena puntík
co jim jako mělo zůstat utajeno - tedy oběma rodičům miminka, že to tatínka přimělo, odejít za jinou ženskou??? Uveď příklad. Já osobně si vůbec nedovedu představit, co by to mohlo být.
duben 07, 2011 12:21
... : bb2
O čem maminka nemusela vědět a když se to dozvěděla, tak to budoucímu tatínkovi tajila? Tak do porodu by utajila, že dítě bude postižené. A klidně celoživotně mohla chtít utajit, že dítě není tatínka.

To jen odpovídám na tvou otázku, tím nechci naznačit, že právě o to u dcery z dotazu jde.
duben 13, 2011 00:04
takže tatínek se dověděl, že dítě bude postižené : alena puntík
a asi se to dověděl dřív než maminka....a včas "práskl do bot". Od "mravokárce" milana jsem ani nic jiného nečekala.
duben 13, 2011 13:28
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]