O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MÍSTO SEXU SERIÁLY... PDF Tisk E-mail
Středa, 16 březen 2011

Milá Danielo, radíš ženským, zkus, prosím tě,  poradit chlapovi! Našel jsem si milou, milou srdci, duši i tělu mému, a když se stalo, že měla potíže po rozvodu s bývalým, nabídl jsem jí spolubydlení, azyl se vším všudy.. Přiznávám, že to bylo ode mne veskrze zištné... Tak krásná ženská! A jen a jen moje a u mně doma!

 

 

 

 

 

 

 

 

     Uvolnil jsem místa ve skříních, dokoupil jsem pro ni jednu další, dokoupil i celou sestavu do koupelny, aby měla místo na svou kosmetiku.... Rád jsem to udělal, snažil se plnit její přání, aniž by je musela vyslovit. Ale - ono to už dávno není takové, jako ze začátku. Ano, mám ji stále moc rád, často se těším, až přijde domů. I lahodnou krmi navařím, víno otevřu, její milované medvídky Haribo nakoupím.... A pak se koukáme na Ulici!

 

     Asi už z toho mám deprese a není mi rady ani pomoci. Včera zase mega dávka Ulice, VIP, Prominenti, Cesty domů.... Nějak na mě padá úplně všecko. Už toho mám nějak víc, než jsem schopen snášet.

 

     Já ji na jednu stranu chápu. Má toho v práci dost. Chodí z práce denně kolem páté, spíš později, a pak si chce už jen orazit u dalších nervy drásajících příběhů z Ulice. A tak hned zaleze k televizi a už se vlastně nesmí ani mluvit, natož cokoliv jiného!!! A kdyby se na to aspoň dalo koukat...

 

     Najednou to na mne padlo a už to nějak nezvládám. Takže jsem si řekl, že když venku začíná jaro, já jsem v podstatě pracovně přivázaný jen k počítači, do kanclu nemusím každý den, tak se přesunu do chalupy a nechám Evičku tady samotnou. Ano, já bych jí to mohl nějak vyčíst, hned, kdykoliv. Jenže NECHCI!!! Nechci porušit svůj slib, že u mne může bydlet, jak dlouho bude potřebovat!

 

     Proto přemýšlím vážně o tom, že z domova sám (z pudu sebezáchovy) vypadnu, tím slib dodržím a přitom psychicky přežiju.

 

 

 

     Stejně nedávno přišla s tím, že po prázdninách bude mít zpátky svůj byt. Ona u mně přespává, ale nebydlí. Byla zvyklá na větší luxus, než mám já  - přitom nemám zas až tak špatný byt, je tu čisto a hezky, ale je to jen panelákový 2 + kk - tedy ne to, kde bydlela před tím...

 

     Jenže - milá kudlanko, ty nevíš, jakou mi současně dělá radost, když se s ní mohu „předvádět". Když vidím, jak mi ji všichni záviděj, nejspíš si říkají: „No to teda musí být ale „těžkej frajer", když si tuhle může dovolit... A mně to dělá moc dobře :-))) Ano, ale když my už ani nikam nechodíme - jen ta televize a ty věčné seriály... Přitom vím, že mě má ráda. Jen - ty seriály snad víc?

 

PORADÍTE MI, CO MÁM DĚLAT?

 

JAKUB

 

 

Komentáře (84)add feed
Jakube, Ty jsi ale šprýmař. : strejda
Docela jsem se pobavil tím, jak ji žereš. smilies/grin.gif
To si neumíš poradit s pitomými seriály pro závisláky? Udělej poruchu. Vytrhni ant. kablík z konektoru. Udělej blackout. Odnes Tv do sklepa. Nebo ji odhlaš. Nebo vyhoď. No ji, samozřejmě. Tu, milou, milovanou...všemi okukovanou. Copak to máš zapotřebí? A pospěš si, dokud jsi ještě normální. smilies/grin.gif
březen 16, 2011 23:59
Chlapče, děláš si p***l? : Krakonoš
Jenže - milá kudlanko, ty nevíš, jakou mi současně dělá radost, když se s ní mohu „předvádět". Když vidím, jak mi ji všichni záviděj, nejspíš si říkají: „No to teda musí být ale „těžkej frajer", když si tuhle může dovolit... A mně to dělá moc dobře :-)))

Jestli je ti pod dvacet, budiž ti věk vomluvou. Ale jinak, s takhle idiotskou motivací pro vztah, bys měl možná Ulici a další začít pořádně sledovat - figura, kterou ty hraješ ve svým reálným životě, je ještě placatější, než všecky ty Anči, Béďové, Lucie a Pepanové, takže by ses vod nich moh lecčemus přiučit. smilies/wink.gif smilies/smiley.gif
(Snad se neurazíš, "hnusnej" jsem na tebe za účelem "nakopnutí". Aby se ti rozbřesklo. smilies/wink.gifPa.)
březen 17, 2011 01:09
Sv. Prostato !!! : NČ
.
březen 17, 2011 06:22
Pánové, : Ivča
jste skvělí. smilies/smiley.gif
březen 17, 2011 06:27
Ivčo. Já jo. Řikaj to vo mně. : NČ
.
březen 17, 2011 07:37
To se stáva, : jednababi
že někdo pod záminkou páchání charity očekává něco jako reciproční plnění :-D a pak je překvapenej, že jeho veskrze chvályhodné chování není po zásluze odměňováno.
Ale v souvislosti s " A pak se koukáme na Ulici!" mi nedá, abych se nezeptala proč to množné číslo? Proč děláš něco, co je ti proti srsti a nejdeš třeba na pivo? Protože bys musel jít bez ní a nebyl tak terčem obdivných pohledů?


březen 17, 2011 07:47
Milej zlatej Kubo : wendy
vždyť ty ji máš jako dekoraci ! S čím jsi proboha chodil předtím ? Ono se sice říká, že cena muže/ženy stoupá s jejich protějškem, protože je-li tento protějšek super, každý si jistě řekne - to je borec, že TOHLE ulovil/la. Ale život je o něčem jiném než o tomhle víceméně snobismu. Asi by ses měl probudit ze sna. Nebo by ti nebylo líp s třeba méně atraktivní, ale přítulnější a fajnovou ženskou ? Asi napíšeš, že ne...v tom případku ti není pomoci a ještě jednou si přečti příspěvky našich pánů.
smilies/wink.gif
březen 17, 2011 07:51
Kouká na seriály, aby se nemusel věnovat Vám. : Milan
Jste pro ni jen dočasná znouzectnost a nechce s Vámi začít normální partnerský život, proto se utíká k urputnému sledování televize. Jakmile bude moci, vypadne a už se s Vámi nebude stýkat.
Až už bude zase sama doma ve svém bytě, na televizi tolik čučet nebude. Ani v práci nebude tak dlouho.

březen 17, 2011 08:01
Ivčo : mia
tos vysekla poklonu, budou se teď Ti naši pánové pěkně prsit pýchou smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/grin.gif je jim přáno. smilies/wink.gif
březen 17, 2011 08:38
a co po seriálech? : evule
smilies/grin.gif
a už jsi jí to zkusil říct?
třeba taky čeká, abys využil nějakou tu přestávku... Teď jsou už dost dlouhé!
březen 17, 2011 08:44
... : Sandra.
Já jsem tedy z dopisu úplně nepochopila, jestli slečna s Jakubem chodí, resp. žijí spolu jako partneři, nebo jestli ho bere jako kamaráda u kterého dočasně bydlí. Z "milá tělu mému" jsem hádala to první, ale pak mi tam zase moc nesedí, že mu jen tak mezi řečí oznámí, že se stěhuje na podzim do svého...
Pokud jsou jen spolubydlící, není nic divného na tom, že si každý z nich tráví večer po svém, pokud jsou partneři, tak by možná spíš než útěk na chatu bylo na místě vážné zamyšlení nad smyslem takovéhoto vztahu...
březen 17, 2011 09:18
evule 08:44 : mamča
Nebo v přestávkách na reklamu, že jo ? smilies/cheesy.gif Trvaj asi čtvrt hodiny, to se dá stihnout ledacos, a i víckrát během jednoho seriálu... smilies/grin.gif
březen 17, 2011 09:32
Sandra. : mamča
Já bych řekla, že slečna s Jakubem především bydlí (jsou to takoví "sexuální kamarádi") a nájem mu občas splácí v naturáliích. Teď jde o to, jestli Jakub slečně průběžně zvyšuje nájemné v místě obvyklé, nebo ne ?
březen 17, 2011 09:35
Možná by se na nějaké slevě : wendy
mohli dohodnout i ústně...
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
březen 17, 2011 10:13
wen : mia
tos mi připomněla příhodu, co jsem slyšela před pár lety - paní si pozvala malíře, svačinu dostal, no a když nátěr schnul, tak v přestávce ho podarovala protislužbou. Chlápek večer znavenej si říká o peníze za výmalbu a dostalo se mu odpovědi, že zaplaceno už dostal. Možná vtip , možná se opravdu stalo věř, nevěř človíčku. Jak jsem koupila , prodávám. smilies/smiley.gif
březen 17, 2011 10:26
wendy : mamča
No vidíš, to je nápad !!! smilies/cheesy.gif
A může při tom klidně koukat i na seriál... smilies/cheesy.gif
březen 17, 2011 10:26
Jakube, ty si nějak moc nevěříš, co? : evule
nemůžeš přeci jen čekat a doufat... Kde jsem to slyšela: Ne slova, ale činy!!!
Jak to, že ti hodní chlapci jsou tak nerprůbojní?
březen 17, 2011 10:37
evule : mamča
Nejen neprůbojní, oni se klidně z lásky můžou stát i bezdomovci ! Viz "tak se přesunu do chalupy a nechám Evičku tady samotnou."
Pak se Jakub náhodou vrátí domů, a už si nebude mít kam dát ani holení.
Já bych na místě Jakuba trochu pouvažovala i o tom, jestli je Evička tak perspektivní partnerka, když už je v takovém "rozpuku mládí" rozvedená. Azyl u Jakuba bere jako samozřejmý hold své kráse, ale je zvyklá na jinší luxus, než na 2 plus kakáč v paneláku...
smilies/angry.gif

Jakube, Jakube, jestli Ty nelovíš ve špatných vodách ? Krása je pomíjivá, jen blbost je věčná !
březen 17, 2011 10:49
to je tak, : vlk odjinud
když se chlapovi postaví, tak mu i rozum stojí smilies/grin.gif
Evička tě tak trochu zneužívá, využívá a nechce se jí moc platit, ani v těch naturáliích. Ty ji baštíš svlíkacím pohledem a ego ti erektuje před okolím s krásnou ozdůbkou po boku. Všechno špatně. Buď ji měj rád takovou jaká je a nic za to nechtěl (a budeš tak trochu tedy vůl) nebo se vzpamatuj a nahlas vyslov své znepokojení z partnerského obchodu. Možná zjistíš, že o žádný obchod ani partnerství nestojí. Žádná škoda.
březen 17, 2011 11:31
mamčo, Jakub by spíš měl pouvažovat, : jednababi
jestli ho poskytnutí azylu a kmitání kol Evičky opravňuje si vůbec myslet něco o partnerce, protože dívka "milá srdci, duši i tělu mému" (teda Kubovu) mohla střechu nad hlavou přijmout s představou, že mu občas dá - lepší azyl, než azylák, ne že s ním zestárne. Vínečko, papu, medvídci a hluboké pochopení jsou pak jen tou třešínkou, kterou dostane bez práce až pod čumáček a ještě ušetří.
březen 17, 2011 11:39
Nějak z toho : Macesska
neumím vyčíst, jestli Evička za spolubydlení spoluplatí (nájem, energie apod.) nebo ne.
Jestli jo, tak má možná dojem, že jde o oboustranně výhodné uspořádání (ona má kde bydlet a Jakub má menší náklady na bydlení) - a nějaké doplatky formou sexu prostě neřeší.
Připouštím, že v její situaci (po rozvodu, bez bytu) bych na kamarádskou nabídku asi reagovala podobně.
"Nabízíš spolubydlení? Kolik chceš měsíčně? xy Kč? Super, beru, to mi vytrhneš trn z paty."
Jestli přitom má "pan domácí" nějaké bujné fantazie o společně strávených žhavých nocích, případně jestli si řekne málo peněz za podnájem, je čistě jeho boj.
Po rozvodu má člověk zpravidla nějakou dobu co dělat sám se sebou a na nějaké bližší interakce nemusí mít náladu ani kapacity.
Šmarjá, pokud pronajmu byt fešnému mladíkovi, tak za ním taky za pár měsíců nepřijdu, že nájem je nízkej a že mi musí jako bonus dělat doprovod do společnosti, případně do postele.

Pokud ovšem Evička z Jakuba vylákala spolubydlení přísliby vášnivého spolužití, je to jiná píseň.
březen 17, 2011 11:59
hele - koukáš na fotbal? : alena puntík
Nebo na jinej sport? A líbí se ti, když tě někdo vyrušuje a kecá ti do toho? Ne - že jo. Tak mlč. Když tě nebaví Ulice - tak proveď drobné domácí opravy, nebo si něco čti. Oženit se s ní nechceš, že jo? To by ledacos vyřešilo.
březen 17, 2011 12:05
no, a co kdybyste se koukali na jiný seriály? : evule
nebo jednou na tvoje, jednou na moje?

březen 17, 2011 12:06
evule : mamča
To jako myslíš v liché dny na Ulici a sudé na fotbal ? smilies/wink.gif smilies/grin.gif
březen 17, 2011 12:11
Myslím, že Jakubovi ani tak nejde : mamča
o to, jestli Evička sleduje stupidní sériály nebo oduvševnělé psychologické příběhy, jemu vadí, že čumí na televizi, místo aby mu (s ním) předváděla sexuální osmý div světa. smilies/wink.gif
březen 17, 2011 12:14
Čtu vaše rady a názory. Děkuji vám za ně. : J A K U B
Není to ale to pravé, co bych chtěl slyšet a co by mi mohlo pomoci. Čtu tady z příspěvků jen samé nepochopení. Zdůrazňuji, nepochopení toho překrásného těla, které se snad může objevit jedině ve filmech, v časopisech, v kalendářích. Já jí miluju, miluji všechno na ní. Nevím o nikom, kdo by se o tohle chtěl dobrovolně připravit.
březen 17, 2011 12:17
Jakube : Magdalenka
a je tvá milá blondýna?
březen 17, 2011 12:17
Nojo, jenže to překrásné tělo je ti na.... : evule
ale Jakube, nenapsal jsi, jak to máte finančně...
A dělá ona vůbec něco doma, mimo to že se na tebe každý večer vyseriáluje?
Promiň, já se omlouvám, vím, že je ti smutno, ale mě to prostě nedalo.
březen 17, 2011 12:21
Hele, Jakube, : jednababi
miluješ ji samotnou, její krásný tělo nebo ten báječnej pocit, kterej máš ze závisti ostatních?
A když sis ji stěhoval domů - byla to nabídka azylu nebo společného života? Myslím vyslovená, ne, že by tvé skutečné pohnutky měla Evička odhalit intuicí ženám vlastní.
březen 17, 2011 12:26
Ano, je něžná a křehká blondýnka : J A K U B
A odpověď pro jednababi. Vyjmenovala jste všechny vlastnosti pro které je mi nepostradatelná.
březen 17, 2011 12:36
A doprd*ele! : NČ
A vona něžně a křehce vodpoví tou krásnou něžnou a křehkou pušinkou:
"Jo, jasně. Doprd*le, do vagíny, do pusy....".
Ty seš teda Kuba!

březen 17, 2011 12:41
Jakube, chybí mi odpověď : jednababi
na druhou otázku. Ta mi přijde podstatnější.
A k tvé odpovědi první - co z vyjmenovaného bys postrádat mohl?

březen 17, 2011 12:43
Milý Kubíčku, : d@niela
chtěl jsi radu, jak tak na to koukám, tak tě mezitím přítomné kudlanky i kudláci pěkně rozebrali!
Samozřejmě, že pokud ona dívčina využila tvůj byteček jako azyl, když se z nějakých důvodů musela ze svého vystěhovat, tak asi byla vstřícná se vším všudy. Ale sám píšeš, že po prázdninách má naději, že se vrátí do toho svého.

Nu, a další: asi je si tebou stejně jistá, jako ledničkou ve své překrásné kuchyni. Dáváš jí nejspíš až moc najevo, jaká ona je orchidea na tvém zapleveleném záhonku smilies/smiley.gif
Pravda je, že my ženské spíš sneseme nejistotu, trochu nerváků a strach, abychom o toho svého nepřišly, než mooooc velkou jistotu. Ostatně, to pak může dopadnout stejně, jako v tom článku o nevěře, co je vedle...

A co si budeme povídat - nevím, kolik ti je, ale třeba posuzuje i tebe podle tvého bytečku. Pokud je ti něco kolem třicítky, tak jsi "na rozjezdu" a třebas budeš taky časem mít takové hnízdečko, jako je to, do kterého se tak těší. A třeba to pro tebe zas nehraje až takovou roli, jako pro ni...

No, a ještě jednou - do třetice: třeba, až bude po těch prázdninách, a ona bude v tom "svém", tak se jí po těch večerech, kdy ona si spokojeně kouká na svoje seriály - a ty jsi tam někde, kdekoliv, ale s ní!- zasteskne...

A pokud ne, tak to asi nemělo cenu a budeš muset znovu do světa, na lov!
Ale mezi námi děvčaty - jak se říká: "Není všechno zlato, co se třpytí."
březen 17, 2011 12:45
no tady to máte v reálu : erika
napsat to takhle Roman do seriálu, ukamenujete ho smilies/grin.gif smilies/grin.gif
březen 17, 2011 12:47
Jakube : erika
ona tě nechce. Máš tedy pouze dvě možnosti: Buď rád, a vděčen osudu, že se smíš na její krásu aspoň po večerech koukat, než se definitivně odstěhuje, nebo ji vykopni a najdi si partnerku. Skutečnou partnerku. Něco mi říká, že tohle nepřipadá v úvahu, protože prostě nikdo jiný není tak úžasnej jako Evička... snad se jednou "vyléčíš", do tý doby ti není pomoci smilies/wink.gif
březen 17, 2011 12:57
... : Zuzka N.
...jestli vy nás pane nemystifikujete smilies/grin.gif
březen 17, 2011 12:59
no, tohle jsem čekala... :((( : d@niela
vždy, když je něco trošku nepochopitelný, tak jsem si to vymyslela já, nebo dotyčný.
Naopak, právě život produkuje ty největší neuvěřitelnosti...

březen 17, 2011 13:06
Jakube : PetrXX
"Já jí miluju, miluji všechno na ní. Nevím o nikom, kdo by se o tohle chtěl dobrovolně připravit. "

To chápu, tomu se říká chtíč. Jde o to, že jsem to pochopil tak, že jste uzavřeli dohodu - byť nepsanou - já tě tu nechám bydlet a ty mi občas dáš. Vidím to tak, že pokud se o to nechceš připravit, tak v tom musíš pokračovat, pokud to nechce druhá strana plnit, tak to musíš formalizovat, nebo ukončit.

Super kočky mívají někdy ten dojem, že chlap musí za jejich společnost platit, tahle bude asi taky z nich. Ale láska a vztah je něco jiného. Je otázka, jestli to hledá tvoje spolubydlící, tipuju že spíše ne, nebo aspoň ne s tebou, a ty to asi taky nehledáš.Tak holt musíš připlatit víc. Ostatně, proč že se rozvedla ?
březen 17, 2011 13:07
neberte to zle Danielo, : Zuzka N.
mě jen přijde že chlapec si z nás utahuje, hlavně podle těch dalších reakcí, a když si vzpomenu, jak nás minulý čtvrtek mystifikoval pan ministr.. smilies/wink.gif
březen 17, 2011 13:08
ale jo, Zuzi, : d@niela
nic se neděje, to já jsem jen tak vylítla :-))))
Já sama kolikrát "nevěřím svým očím", ale fakt, kdyby to napsal Roman, tak se do něj pustíme, jenže v životě je mnohdy ještě divočejší smilies/wink.gif
březen 17, 2011 13:21
Jasně, Jakube, : Sinix
já ti věřím, že ji miluješ celým tělem i duší (no spíš po ní toužíš, okouzluje tě - láska to není, ale to je teď vedlejší).

Problém je, že je to jednostranné. Je evidentní, že ona tvé city neopětuje naopak, jen si s tebou hraje a využívá tě. Je mi jasné, že uplyne spousta let (i poté, co se odstěhuje), než zjistíš, že tohle nemá žádnou budoucnost. Ještě uplyne spousta vody, než zjistíš, že jednostranně se zamilovávat je jen ztráta času, energie a peněz.

Jen - jestli ti můžu poradit - na ni nepřepisuj dům, nebo budeš bezdomovcem. S ohledem na to, co jsi tu napsal ti radím: Pusť to z hlavy, ničím se netrap a užívej si její blízkosti a to, že ji smíš občas vzít za ruku a jít s ní do hospody ukázat ji kamarádům. Ani o ty peníze zas tak nejde, ty se vydělají znovu. Prostě to nikam netlač a kochej se. Ona tě stejně dál nepustí. smilies/wink.gif
březen 17, 2011 13:21
Tak já to teda budu brát vážně : Zuzka N.
Milý autore, je to jako na chvilku někomu opatrovat Hummera (nevím jak se to přesně píše, je to takový to velikánský auto původně k vojenským účelům ve kterém jezdí masírkové aby ukázali kolik maj prachů), a plakat, že benzín do něj stojí hodně peněz. Prostě, tohle luxusní zboží něco stojí, ty jsi ho teda dostal na chvilku zdarma, a provoz je kolikrát ještě dražší. Má rada pro tebe je : začni vydělávat víc peněz. Nebo přepadni banku. Nebo okraď nemocnou babičku. Prostě, jediný lék jsou prachy, to je jediné na co slečny tohoto typu slyší. Pokud je nemáš, smiř se s tím, že na takový zboží budeš po zbytek života jen koukat. Musíš se halt umět sociálně zařadit. Jo a nezávidím ani tobě v budoucnu, až budeš muset přesedlat na něco levnějšího, budeš furt srovnávat a vidět jenom nedostatky, ani tvé budoucí partnerce, která pokud jde o vzhled, dotyčnou těžko kdy předčí a bude pořád v pozici té ošklivky, i když to třeba bude normálně hezká holka.
březen 17, 2011 13:31
Tak jsem po pauzírování tady zpět : wendy
a přečtevše si (pan Werich taky miloval přechodníky) odpovědi Jakuba, nabyla jsem dojmu, že je buďto šus nebo si z nás udělal literární srandu. Že, Zuzi ?

mio - no a řekni sama, co by mohl ten maléreček dělat ? Sbalit štafle kýbl a odebrat se...
smilies/wink.gif
březen 17, 2011 13:31
Si to tak čtu : NČ
Vošklivky a jiný hrůůůzy nebrat!!!!!! V tom jsem se Zuzankou N i s tebou naprosto zajedno! Nikdy!!!
březen 17, 2011 13:37
Jakube, sorry, ale budu teda ještě tvrdší: : Krakonoš
Tys tady dostal dost votázek vod lidí, který se chtěli tvou situací zabejvat - na čem jste se dohodli, jak máte to soužití nastavený - kdo komu co a za kolik, aby ti mohli poradit. Tys nevodpověděl, jenom vopakuješ tu mantru vo tom, jak je kalendářově krásná. (No to je fakt relevantní informace, z toho by se jeden pos*al).
Takže brouku: Buď si tady ze všech děláš pr*el, nebo jsi retard. Jiná možnost nejni. A nechápu, proč jsi sem psal. Zamysli se hlavně sám nad sebou. smilies/angry.gif
Jo - a klidně na ni nějakou nemovitost napiš. Kalendářově krásná blondýna si jistě zaslouží trochu toho štěstí v podobě zbohatnutí na blbosti jinejch. smilies/grin.gif smilies/wink.gif Některý lidi si vo svůj vosud tak dlouho řikaj, až ho dostanou. smilies/wink.gif
březen 17, 2011 13:42
o těch penězích - : J A K U B
to si myslíte, že bych, když byla v nouzi, jí měl říkat o peníze? A účtovat si od ní za jídlo?
Vy jste tu ze mne udělali skoro dementa. Vy ale stále nechápete to nejdůležitější: že ani já za tohodle stavu, kdy mám doma jen sledovačku seriálů, už přestávám jako chlap fungovat.
Já jsem se o tom zkoušel s ní bavit, ale - nechci ji stavět do situace, aby byla "na mně hodná" jen proto, že momentálně nemá kde bydlet. To bych si připadal jako vyděrač.
Jasně, že kdybych jí to řekl naplno, tak ona mě poslechne a na televizi se dívat nebude. Jenže to já zase nechci, protože vím, že by tím trpěla a to jenom kvůli tomu, že nemá kam jinam jít. Jednou je tady u mě hostem, sám jsem jí to kdysi nabídl, tak se taky musím jako hostitel chovat. Na tom nic nezměním. Proto taky o tom vyklizení "bojiště" uvažuji hodně vážně.

březen 17, 2011 14:10
J A K U B : mamča
Chudák, sirota vopuštěná ! Jedno oko nezůstane suchý...
březen 17, 2011 14:22
hm : erika
a kde bys chtěl "jako chlap fungovat", když ona ti stejně nedá??
Neříkej, že v tvém stavu okouzlení Evičkou, bys měl zájem fungovat s nějakou jinou.
Tak si užívej aspoň její andělské přítomnosti, co řešíš? Až bude mít kam, odpluje, a možná po čase začneš zas jako chlap fungovat smilies/wink.gif
březen 17, 2011 14:42
Jakub : Milene
Tak dělej, to co jsi dělal než se tam paní božská nastěhovala. Nesledoval jsi seriály, tak je nesleduj. Pokud netrpíš samomluvou, tak jsi doma nemluvil, tak nemluv, aby jsi nerušil. Chodil jsi za kamarádama, tak choď. Chudinka malá, by trpěla, když se nemůže dívat na seriály. Co mimo sledování telky dělá? Když se nemůžeš domluvit na kompromisu, tak budeš holt trpět ty. smilies/angry.gif
Jenom moc nevěřím začátku tvýho příspěvku.
"Našel jsem si milou, milou srdci, duši i tělu mému, a když se stalo, že měla potíže po rozvodu s bývalým, nabídl jsem jí spolubydlení, azyl se vším všudy." Vy jste spolu chodili před tím, než se přistěhovala? Hele, vem to takhle. Prázdniny budou za chvíli. O prázdninách je většinou serálová pauza. Pak se odstěhuje do svého mnohem luxusního bytu a ty budeš mít klid. Přeci se kvůli ní neodstěhuješ na chalupu? Kdo by jí nakupoval a vařil? Na to jsi asi nepomyslel.
březen 17, 2011 14:47
Jakube, : Sinix
tak to zkus. Vždyť to nemusíš podávat jako obchod: "Ty tu u mě bydlíš, tak já chci..." Zkus jí říct něco takového: "Miláčku, já tě strašně miluju, co kdybysme si dnes udělali krásný večer jenom my dva?" Když ti řekne, že dnes ne, tak jí řekni: "Tak dobrá a co zítra/pozítří...?"

Pokud ti vyhoví, pak uznávám, že jsi měl pravdu a my se mýlili. Dostane se ti nejen satisfakce vítězství nad tímto fórem, dokonce to vyřeší tvůj problém. Ale já o tom pochybuji.
březen 17, 2011 14:50
eriko, : Macesska
napsat to takhle Roman do seriálu, ukamenujete ho

Když on ten seriál k tomu kapku taky směřuje smilies/grin.gif
březen 17, 2011 14:59
Sinixi : PetrXX
To je právě to co Jakub stále neřekl: - jestli kdy byli miláčci. Jestli spolu vůbec někdy něco měli - ať čtu jak čtu, tak to tam nevidím. Jestli by spíš Jakub neměl položit otázku - "jak mám sbalit ženskou co se mnou bydlí ? (a to přesto, že je úplně blbá a furt jen čumí na seriály)"

březen 17, 2011 15:01
Petře, evidentně ne. : Sinix
Chodí z práce denně kolem páté, spíš později, a pak si chce už jen orazit u dalších nervy drásajících příběhů z Ulice. A tak hned zaleze k televizi a už se vlastně nesmí ani mluvit, natož cokoliv jiného!!!


Nikde tam nevidím: "Ahoj lásko, jak ses měl? Co jsi dnes dělal?" O puse na přivítanou tam taky nic nečtu. Jen, že přijde z práce (možná sní, co jí uvaří) a pak šup k TV a neruš mě.

Připadá ti tohle jako rovnocenný vztah? Mně to připadá, že na něj zvysoka p*dí.
březen 17, 2011 15:10
Spíš ho brala jako kamaráda. : Sinix
Třeba jí i byl sympatický, ale na vztah to nebylo, proto se k němu nastěhovala. Ale pak zjistila, že ruka páně je velmi otevřená a že se hned tak nezavře, tak prostě bere. Řídí se heslem "hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere"... Problém akorát je, že tím, že jí bude dělat žlutého psa, si její obdiv nezíská. A lásku už vůbec ne. Co taky s hadrem? Použít a hodit do kouta...
březen 17, 2011 15:15
Macessko : erika
ještě štěstí že Pavlína nesleduje Jakubem zmiňované pořady, ale spíš Big bang theory smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Ale pokaždé mě dostane, jak realita (kalendářově krásná) dokáže předčit i tu nejneuvěřitelnější fantazii smilies/cheesy.gif
březen 17, 2011 15:33
Jakube, : dexx
chybí spousta informací na rovinu, všechno je jaksi mlhavý smilies/smiley.gif. Tak teda pro mě, kterej z mlhavých náznaků nic nevyvozuje:
1) milovali jste se spolu? (píšeš, že už to není takové jako dřív...)
2) jak často jste se spolu milovali v poslední době? (cca 3 měsíce)
3) touží po tobě?
4) co přesně Ti chybí ke štěstí?
3a) příslib společné budounosti
3b) častější milování
3c) něco jiného - co tedy

Zkusím odpovědět i bez těchto informací, budu pak následně podle tvých dodatečných informací třeba korigovat.
1) Zvykni si na to, že ženský jsou potvory a ne samaritánky. Obzvlášť ty, které díky své atraktivitě mají v rámci přirozeného výběru více možností a o těchto možnostech ví.

V rámci dohody o spolubydlení mi přijde fér, abyste se podíleli polovinou o všechno a navíc si dohodli aspekty soužití včetně toho, jak často či za jakých podmínek budou intimní chvilky (nikdy, když mají chuť oba, když má chuť alespoň jeden, když má chuť alespoň jeden, přičemž druhého zvýhodní v jiných věcech... atd. atp.).
Popravdě žádnou holku, se kterou by se dala učinit - férová resp. na rovinu - dohoda o spolubydlení, jejíž součástí bude definice intimních chvilek jiná než "nikdy" neznám (ale nebyl jsem na kolejích, pravda... tam se tradují i jiné věci). Pokud máte někdo jinou zkušenost, třeba z již zmíněných kolejí, rád si ji poslechnu.

V jiném případě to žádné spolubydlení není, je to tvoje vlastní iniciativa (azyl), která dotyčnou k ničemu nezavazuje. Pokud tato iniciativa měla být zištná, měla to dotyčná vědět rovnou. (chápu, že pokud měl být zisk ten omílaný sex s andělsky hezkou holkou, zřejmě by to bylo kontraproduktivní, asi by zvolila jiný azyl. Ale i kurvy/společnice(výběrový) jsou dnes opravdu krásný a za úplatu ten kýžený zisk bude. A co se týká toho, že na ni nebudeš sám... Buď si jistej, že na žádnou hezkou holku nehudeš sám... "Každá (hezká)holka někoho má..., dokud není s Tebou... nebo se mnou?")

Teď tedy sklízíš plody své iniciativy a je zjevné, že podle tvých představ to není. Pokud dál nechceš setrvat v tomto stavu, je třeba jednat,
sdělit jí, že už je alespoň jeden, kterému to takto nevyhovuje a podat návrhy, co se s tím dá dělat. Ve svých návrzích, ale určitě počítej i s její negativní reakcí.
Můžeš taky zkusit nejdřív vyjádřit svoji touhu(po změně) nějakým činem a teprve potom okolo toho případně kecat. Líp to působí a hůř než to, že nastane nějaká změna to dopadnout nemůže smilies/wink.gif.

Chápu, že nechceš porušit slib svojí nabídky, ale pokud je ona rozumný stvoření, zprostí Tě slibu bez újmy na Tvojí cti. Imho stačí jen říct (a to nikoli formou "jestli mi hned nedáš, tak vypadni" smilies/smiley.gif.
Pokud není, nestojí za nic, obzvlášť ne za truchlení, trápení apod.
březen 17, 2011 15:35
3a) - 3c) : dexx
má být 4a) - 4c). Bod 3) jsem vložil neb mi tato otázka přijde podstatná (alespoň to, zda Jakub vůbec zná odpověď, resp. pokud nezná, co si myslí). To, že se dívá na seriály může být např. i výsledek touhy a studu současně.
březen 17, 2011 15:38
eriko, : Macesska
nevěřím, že sleduje BBT. Na to se příliš málo podobá Leslie Winkle smilies/cheesy.gif
Seriály v podstatě suše popisují realitu. To jen my naivní si myslíme, že je to jinak.
březen 17, 2011 15:47
ježišmarjá Jakube, : alena puntík
a to byste nemohli šukat až po tý Ulici? Třeve o zprávách???
březen 17, 2011 15:51
Macessko : romanB
Pavlina Jirku zaujala na zacatku fyzikou a BBT sleduje, stejne jako Red dwarf, Black books a Little Britain, to jen pro upresneni a omlouvam se, ze to dejem zaniklo smilies/smiley.gif

březen 17, 2011 15:53
romane, : Macesska
jen jestli s ní dr. Horký nemá tedy obdobný problém jako Jakub s Evičkou smilies/wink.gif
Ale ne, chápu, že je Pavlína kladná, to jen já to nedokážu ocenit. Ani kdyby sjížděla navíc ještě Dr. Who a IT Crowd.

březen 17, 2011 16:22
.. : kolemjdoucí
nějak mám pocit, že to tady nikdo nepochopil. Podle mě je to jasné. Neměla kde bydlet, Kuba jí nabídnul azyl. Očekával, že mu za to bude platit sexem. To ona nechce, ale netroufne si to říkat přímo, tak se vymlouvá na seriály v TV. Některá se zase vymlouvá, že jí bolí hlava. A to je celá záhada.
březen 17, 2011 16:49
Milý chlapče : Magdalenka
...Vy ale stále nechápete to nejdůležitější: že ani já za tohodle stavu, kdy mám doma jen sledovačku seriálů, už přestávám jako chlap fungovat... To já docela chápu, že ti to vadí. Vybral sis svůj objekt zbožňování sám. Já ti ho nezávidím. Příliš hezcí lidé jsou vesměs samolibí a zahledění do sebe a po chvilce nudní. Kup si radši pěknej obrázek a večer se na něj můžeš dívat. Společný život je o něčem naprosto jiném. Tato žena pro tebe není vhodnou partnerkou, protože z tebe dělá v-la. Bohužel téměř doslova.
březen 17, 2011 17:24
Mě to spíš připadá, : saffron
že si Jakub vyšlápl do levelu, na který nemá. Podle toho, jak je ze své "bohyně" paf - teda asi hlavně z toho, že ji ulovil,protože podle napsanýho textu lze soudit na pěkný komplexy, který najednou "zmizely",protože TOHLE dokázal a VŠICHNI mu to závidí, takže je geroj. Fajn, ale logický při takovým trofejním pojímání vztahu holt na takovou "bohyni" musí mít koule, aby ji dokázal ukočírovat..nebo spíš sám sebe,protože komplexy v tom denním soužití vylézají na povrch...to se neodstraní tím, že se "bohyně" nebude dívat na TV, problém je zakopaný jinde. Aspoň mi to tak připadá. Každopádně těš se z těla, který tolik miluje, těš se z toho, že Ti ji ostatní závidí, prostě nic neřeš....cítím v kostech, že tento ráj bude krátký, tak nemarni čas a carpe diemsmilies/wink.gif
březen 17, 2011 18:25
Já bych to řek krátce. Máš, cos chtěl, vole, tak nekecej a pádluj. : NČ
.
březen 17, 2011 18:39
Jo, však já nekecám. : J A K U B
Nemá tohle cenu.
Víte, je mi 47 a ještě nikdy jsem tak pěknou ženskou neměl. Zprvu to bylo úžasný, ale postupem času jsem asi zevšedněl.Pochopitelně, že jsme se milovali a jednoznačně to nebylo její "placení za azyl". A jsem asi vůl, jak píše např.NČ. Ale co já vím, jestli ještě někdy budu mít podobnou možnost... A tak raději držím, nebo spíš tedy sedím s ní a u ní...
Jsem samozřejmě zamilovanější, protože ona takových jako já může mít. Alespoň si to myjslím.
No, teď jsem dostal zajímavou zakázku, kterou ale budu dělat pár dnů v tahu, takže řeknu, že si to vezmu na chalupu. A uvidím.
Třeba se jí po mně bude stýskat, třeba se mi po ní bude stýskat.
Nebo třeba taky ne.
březen 17, 2011 22:42
no tak : romanB
to ti nezávidím, toho klidu na práci asi moc mít nebudeš. Možná bys jí tu chalupu moh aspoň nabídnout a pak bude jasnějc.
březen 18, 2011 07:10
J A K U B : mamča
Po poslední zmínce o Tvém věku, Ti to Jakube řeknu z pohledu průměrné ženské. Nevím, jestli jsi svobodný nebo rozvedený, ale v tomhle věku bys pro atraktivní blondýnku měl mít víc, než jen 2 plus k.k. v paneláku, a chalupu někde na vsi.
Takováhle krasavice se "neprodá" za tak málo, když se svou vizáží může mít milionáře. Chápej, ona nemá nic, jen tu svoji krásu a čas pracuje proti ní. Za pár let z ní bude obyčejná ženská bez valného vzdělání, a záleží teď jen na její "šikovnosti", jestli bude utahaná máma od dětí počítající každou korunu, nebo dáma s chůvou a služebnictvem.
březen 18, 2011 08:45
Chápejte mamčo. Moje potíže jsou od asi od šestnácti let pořád stejné : J A K U B
Z pohledu průměrné ženské se to celé jeví jinak. Potíž je ale právě v tom, že já jsem nikdy neměl zájem o průměrné ženské. Kdyby ano, problém by vůbec neexistoval.

březen 18, 2011 12:58
Jakube, myslím, že za 30 roků : jednababi
už jsi mohl a)udělat všechno pro to, abys ten nadstandardní kus získal, b)přehodnotit svůj pohled na krasavice (a na sebe), případně cokoli dalšího, co se nachází mezi a) a b). Jestli jsi bez dalšího jenom čekal na to, až ti nějaká spadne do klína, tak se nediv, že jí nemáš co nabídnout.
To je jako bych od 16 toužila bejt modelka, nehnula pro to prstem, v 50 dostala (nedejbože smilies/grin.gif)nějakou znebespadlou nabídku a stěžovala si, že o mě není takovej zájem, jako o éterický patnáctky smilies/wink.gif, i když kolem těch, co rozhodujou, kmitám a čtu jim přání z očí.
březen 18, 2011 13:34
J A K U B : mamča
No, to máš potom těžké. Pak se budeš na ty krasavice prostě jenom koukat a marně toužit, místo abys založil rodinu s nějakou normální "průměrnou" ženou, se kterou třeba nebudeš ohromovat kamarády v hospůdce, ale budeš s ní šťastně žít, milovat se, sdílet radosti i strasti života a vychovávat potomstvo.
O tom totiž život je.
březen 18, 2011 13:38
jednababi : mamča
Jo, někdy taky neškodí kouknout se do zrcadla... smilies/grin.gif
březen 18, 2011 13:48
"Moje potíže jsou od asi od šestnácti let pořád stejné" : Macesska
Jo, tomu se říká zaražená puberta smilies/smiley.gif
Bohužel se s tím nedá dělat nic jiného, než dospět. Akorát nevím, jestli to v 47 stojí za změnu.
Škodlivý to není a pár krasavic díky tomu může nerušeně krasavicovat a nezabývat se všedními podružnostmi. To je taky dobrý, ne?
březen 18, 2011 14:00
Zaražená puberta? Tak o tom nic nevím. : J A K U B
Myslím, že v tomhle ohledu u mě kdysi proběhlo vše docela obyklým způsobem. Ale opravdu jsem tyhle věci nijak nezkoumal. Jestli ale je zaražená puberta nutnou podmínkou pro zálibu v křehkých něžných blondýnkách, pak tedy mám zaraženou pubertu.
Ale co teď s tím? Léčí se to? Nebo stačí froté ručník?
K doporučení, že neškodí kouknout se do zrcadla, Vám napíšu jen to, že se do něj kouká velice často. Proč ne? Opravdu je na co koukat. Právě tohle na ní miluji.
březen 18, 2011 14:16
J A K U B E : mamča
Ty se máš občas kouknout do zrcadla ! smilies/cheesy.gif
Kráska a Zvíře je sice krásná pohádka, ale v životě to tak nechodí... smilies/wink.gif
březen 18, 2011 14:24
Macesska : mamča
Na druhou stranu, příroda ví, co dělá. smilies/wink.gif
Někdy je lepší, když se jedinci Jakubova typu, nemnoží. smilies/grin.gif
březen 18, 2011 14:28
Jakube, : Sinix
ty jsi boží!!! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

Čím dál tím víc se kloním k názoru, že tu jen tak provokuješ a že nás lakuješ! No, ne že by to tu občas nepotřebovalo provětrat. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
březen 18, 2011 14:41
... : bb2
jo, pro okolí bývají Jakubové zábavní, ale oni vpravdě trpí:-)
Se pořád opakuju, ale na vesnici se najde vzorek ode všeho, i Jakuba máme v blízkém okolí. Poměrně majetného, vlastně je na tom jako Jakub - si nemyslím, že mít byt 2plus1 a chalupu je tak málo - kromě rodinného domku na vesnici a bytu ve městě vlastní rozsáhlou velmi cennou sbírku věcí, za které by při prodeji utržil možná pár milionů. Stejný případ jako Jakub, jen z druhého konce, pokaždé miluje prudce, dlouze a marně. Pořád je sám. Tedy, jistou souhrou náhod a omylů zplodil dítě, oženil se, po porodu přišla manželčina rodina k rozumu, otevřeli jí náruč a víckrát už ženu nespatřil, do půl roku je tchýně elegantně rozvedla.
Ale jinak furt to samé - vždycky se zamiloval do nějaké bohyně, i když božství jí přisuzoval jen on, když tak vidím objekty zájmu, ale to je vedlejší. Pokaždé usoudí, že ten chlap, co si jeho bohyni nakonec odvedl, vzal, oplodnil a šťastni byli, ji zmermomocnil a drží ji doma v poutech rodinných, zatímco ona po nocích sní o NĚM, božském Josefovi z Horní Dolní. Zůstalo mu to i po padesátce. Bohyně, co se nepovdávaly, ho průběžně vycucávají, tu nutnou půjčkou, tu zaplacením pokuty, a on se vždy, když zacáluje, cítí jako rytíř na bílém koni, co zachránil svou princeznu. 35 - 45 LETÁ princezna poté odtančí k jinému kořenovi, než jí zase vyschnou zdroje a ocitne se v tísni. Není o ně valný zájem, ale natrvalo ani Josefa z Horní Dolní nechtějí, protože vědí, co by následovalo - přestaly by být nedostupnou bohyní a musely by dělat co, co mu donedávna dělala maminka - pečovat o domácnost, dům, škudlit každou korunu a neptat se, kdy se pán vrátí domů :-)) a to mu nedochází. A tak dál sní o bohyních, které mohl mít, které po něm touží a v manželství s obyčejným mužem se souží...:-)) Fešná 40ka, která o něj stála, měla dvě odrostlé děti, byla šikovná, pracovitá a fajn a vážila by si potom, co má za sebou, partnerského klidu, ho nezaujala. On potřebuje, aby mu to rvalo vnitřnosti. Od puberty doteď.
březen 18, 2011 16:00
Bb, : Sinix
ale já mu jeho utrpení neberu. Holt každý je svého štěstí strojvůdcem. smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
březen 18, 2011 17:33
P.S.: : Sinix
Ale jestli vypadá jako na té fotce v úvodu, pak můžu zodpovědně prohlásit, že o tuhle bych si ani kolo neopřel... smilies/grin.gif smilies/grin.gif
březen 18, 2011 17:35
Sinix : Ivča
já si nemůžu pomoct, ale taky mi to připadá nějak nepřirozený...Prostě mám pocit, že takovejhle reálnej KUBA by na Kudlu nepsal....a pokud jo, nečouhalo by z těch řádků pobavení...aspoň tak mi to přijde...
březen 18, 2011 18:14
o tuhle bych si ani kolo neopřel... : NČ
No teda! Jestli todle myslíš vážně, tak důvodem může bejt jedině to, že abys ho vopřel, to by ti muselo nejdřív stát.
březen 18, 2011 18:27
Macesska 14:00 : mamča
Mně to připomíná ten vtip, jak chlápek sedí u věštkyně a ona mu povídá : "Vidím krásnou vilu s bazénem, luxusní auto, na terase u bazénu krásnou vnadnou blondýnku..." A chlápek se netrpělivě ptá : "A mě tam taky vidíte ?"
A věštkyně povídá : "Jo. Vy stojíte venku za plotem a koukáte tam dírou po suku..."
březen 18, 2011 18:27
PK : tonca
duben 29, 2011 23:35
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]