O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JAK VYBRAT "TOHO SPRÁVNÉHO"? - II. PDF Tisk E-mail
Pondělí, 03 leden 2011

Tak, jak vidět, v podstatě jste se všichni shodli - že je to velmi a převelice těžké, protože snad jidiná pomoc je, změnit se sama.... Jak jsem slíbila, zkopíruju vám nyní odpověď té dotyčné, která mi na ony otázky odepsala a toho svého "pana dokonalého" trošku představila. Berte obě možnosti s rezervou, tedy hlavně tu první, napsala jsem jí, aby do toho "nej" napsala opravdu všechno "nej", věřím, že by jistě v některých věcech ráda slevila...

 

 

 

 

 

Co bych si představovala?

 

Staří: 28-42 let,

 

Vzhled: vysoký nejméně 185cm, pohledný, může nosit i brýle...

 

Vzdělání: jakékoliv, jen musí být se svou prací a svým příjmem sám spokojen, inteligentní

 

Zabezpečení: záleží na něm, jen aby byl sám se sebou spokojen a nebyl to lakomec

 

Povaha: rodinný typ, věrný, upřímný a schopný komunikace, tolerantní, může mít rád sport, nebo zábavu, gentleman, kterému nevadí otevírání dveří ženě, spolehlivý, pracovitý, klidný, zábavný, je schopen mě podpořit, dávat i přijímat lásku a také chce pracovat na vztahu a najde si čas...

 

Tak všeobecně: zdravý, svobodný, pokud možno bez vyznání - co se náboženství týče, zcestovalý, snad i nejstarší ze sourozenců v rodině, kde vše řídila matka, nekuřák, pokud i abstinent, tím líp.

 

Záliby: třeba zahrada, vaření, termální lázně, masáže, občasné cestování,golf nebo jiný sport (ale ne nebezpečný), možná astrologie, zdravá výživa, čínská medicína, knihy, někdo, kdo je schopen se usadit v ČR a touží po rodině,

 

A nyní, co bych nepřekousla:

 

nucení do náboženství nebo zábavy pouze podle jeho přání, cholerickou povahu, kuřáka, alkoholika, drogy, mamánka,  který visí na matce, člověka, který chce vyvolávat hádky,  upřednostňoval všechny ostatní přede mnou... muže, který má již děti a nebo měl v minulosti těžký a dlouhý rozvod - to už taky nechci, lenocha, žárlivce, a samozřejmě závisláka na čemkoliv.

 

X X X  

 

To je všechno. Pochopitelně, že jsem si básnila, u „živého" bych určitě dovedla dost tolerovat, ale muselo by to být oboustranně, pochopitelně...  

Hlásím: domácí úkol tímto splněn :-))) 

VĚRKA

 

 

 

 

Tak, přátelé, a nyní můžete pokračovat - snad bych ještě mohla dodat,

že Věrka je svobodná, malinko přes třicet

a soběstačná (asi až moc :-)))

 

Myslíte, že má správné požadavky nebo přemrštěné?

Má šanci ještě někoho takového najít?

A co by pro to měla - mohla - udělat?

(p.s. kde ho zchrastit?)

d@niela

 

 

 

Komentáře (68)add feed
No vida! : vlk
Astrologie ,Feng Shui, možná Taiji, já se picnu! Ještě, že už jsem mimo věk i výšku smilies/wink.gif
leden 03, 2011 13:36
Prvni nastrel : KK
Mne se zda, ze nektere ty zaliby jsou vzajemne nekompatibilni...
Treba asi bych necekala, ze zcestovaly clovek bude mit sklony k zahradniceni. Taktez najit chlapa s velkym CH, ktery ma zajem o astrologii, zdravou vyzivu, atp., povazuju za temer nemozne. Tech par, co znam, jsou svym zpusobem "soustli", tudiz spise problematicti.

Jinak ta sekce "co rozhodne nechci" se mi jevi pomerne smysluplna, takze tam vyhrady nemam.
leden 03, 2011 13:47
... : mia I
z jakého důvodu odmítnutí taťky s dítětem a požadavek na svobodného? mně osobně v tomhle věku /limit až 42 let/ přijde svobodný rizikovější pro vztah.
leden 03, 2011 13:53
Proč zrovna - : Myška
"snad i nejstarší ze sourozenců v rodině, kde vše řídila matka". To bych potřebovala vysvětlit.

leden 03, 2011 14:06
Myško, : d@niela
taky jsem slyšela, že prý ti jsou spíš zvyklí na "ženu-generálku" :-)
leden 03, 2011 14:09
Dani : Myška
no právě...
leden 03, 2011 14:12
Tak já bych to shrnula : : mamča

Mám dva "volné" syny, oba 29/185-189, oba VŠ, jeden s brýlemi druhý bez, krom požadavků
"zcestovalý a nejstarší ze sourozenců" by se do užšího výběru vešli oba.
"být se svou prací a svým příjmem sám spokojen" je požadavek záludný, protože oba jsou SAMI se svým povoláním i příjmy spokojení. Otázkou je, jestli by spokojenost panovala i na straně případné manželky ?
Vařit neumí ani jeden, ale hladem zatím neumřeli, proti termálním lázním ani masážím nic nemají.
Golf nehrají, mají spoustu jiných, podobně finančně náročných, ale užitečnějších koníčků.
"astrologie, zdravá výživa, čínská medicína" ??? To si ale děláš srandu, že jo ?

Závěrem : Myslím, že za těchto podmínek je Věrka děvče neprovdatelné. smilies/grin.gif
leden 03, 2011 14:29
Tak - ona tam přeci psala, že by klidně z čehokoliv slevila... : d@niela
:-)
třeba by brala šamana, trempa, nebo rybáře...

smilies/grin.gif
ale bez legrace, já jí napsala, ať si vymyslí cokoliv, že slevit může vždy - no, není to pravda?
leden 03, 2011 14:38
mozna by mela verka : mura1
spis nez svy predstavy napsat, kde ze to ty chlapy sbira. a co si predstavuje pod pojmem "lenoch"
leden 03, 2011 14:44
jinak, to ze : mura1
nechce tatku s ditem, chapu. tak bych nechtela
leden 03, 2011 14:46
a jeste douska :-) : mura1
pokud, verko, potrebujes chlapa, kteryho muzes dirigovat nebo alespon mu to dirigovani nevadi, tak nikdy nejstarsiho ze sourozencu, ale naopak nejmladsiho smilies/wink.gif

jinak, mamco, nahodou ja jednoho s trojkombinaci "astrologie, zdravá výživa, čínská medicína" znam. smula pro verku, ze je mimo jeji vekovy limit a pred nekolika malo lety dal vale sve okoukane manzelce a vzal si jinou verku jen o malo starsi nez jeho dcera.
leden 03, 2011 14:52
Mně by taťka s dítětem nevadil. Asi proto, že sama mám děti, i když dospělé. : Myška
Ale kdybych byla svobodná, bezdětná, a teprve chtěla založit rodinu, tak kdo ví...
leden 03, 2011 14:52
pokud : vlk
chlápek nemá v 45 dítě (klidně už zase svoboný), tak to bude asi pěkný ležák. Jinak "astrologie, zdravá výživa, čínská medicína" bych asi neočákal aktivně (to by mohl být nějaký seminářový proutník) ale jen jako test tolerance a spřízněnosti.
leden 03, 2011 14:52
No, : Macesska
mně ty požadavky přijdou střídavě nekonkrétní (nebo spíš takové, co by chtěla každá - která tu sní o nekomunikativním netolerantním hulvátovi, co nechce pracovat na vztahu?) a střídavě idealistické, ale z těch by Věrka asi slevila...

Akorát se přimlouvám za to, co píše KK - v "duchovědných" vodách (astrologie, feng shuei) nelovit.

No, ale držím palce. Já taky chtěla hlavně bezdětného, rozhodně aby nekouřil a moc nesportoval smilies/grin.gif
leden 03, 2011 14:53
Neprovdatelná. : Milan
To je to správné slovo.
Ženu s takovými protichůdnými nároky nelze žádnému muži doporučit - ani nepříteli!
Kombinace těchto vlastností u jednoho muže je nemožná a zdá-li se být skutečnou, pak jde jen o dočasnou pózu hochštaplera.
Jinak s ohledem na první část zde pravděpodobně platí, že dcera je jako obvykle podle matky a tak hledá někoho, koho by mohla sekýrovat, a i kdyby nebylo proč, ona si důvod k sekýrování najde, neb to tak viděla u matky. Takovým dojmem to na mne celé působí.

leden 03, 2011 14:54
nosne tema : mura1
astrologie, zdravá výživa, čínská medicína

mas na mysli automobilove zavody? smilies/grin.gif

jo, a pak by tu byl jeste synek aleny puntikovany, alespon nedavno ho nabizela. a prej rad vari, toz jednoho konicka by urcite konicka splnoval a dale i ten pozadavek na matku samozivitelku. verka jeste na kudle udela stesti smilies/smiley.gif
leden 03, 2011 15:02
sorry, : mura1
v predchozim prispevku citace mela znit:
Golf nehrají, mají spoustu jiných, podobně finančně náročných, ale užitečnějších koníčků.

leden 03, 2011 15:03
Já ale nevidím, : Aneli
kde jste přišli na to, že "pan úžasný" by měl mít VŠECHNY zde vyjmenované vlastnosti? Já to pochopila tak, že by měl/mohl mít jen některé z nich... A to mi tak zcestné nepřipadá... Kdybych si já tvořila podobný seznam vlastností svého budoucího partnera, taky by se tam asi ocitlo dost protichůdných charakteristik, ale rozhodně bych netrvala na tom, aby měl úplně všechno.
leden 03, 2011 15:37
já se omlouvám : Kamila
ale vybavil se mi vtip od Renčína - dobrý den, tak jsem tady na ten váš inzerát, hledám muže inteligentního, věrného, hezkého, svobodného, vysokého...atd... Bohužel, ten dobrý muž zemřel roku 1396.....
leden 03, 2011 15:43
... : Sandra.
Mně tedy Věrčiny požadavky nepřijdou nějak přehnané, navíc to, že si u stolu člověk vymyslí jakýsi ideál neznamená, že pak není spokojený i když mu osud do cesty přivane někoho trochu jiného. To já byla mnohem náročnější, na mém seznamu bylo, že můj kluk by měl být černovlasý, modrooký, měl by umět hrát na kytaru a měl by poslouchat skupinu Kamelot. Nakonec mám doma blonďáka s hudebním hluchem, který je ochoten tolerovat, že skupinu Kamelot poslouchám já a ke štěstí mi to stačí:-)

No a kde ho najít? Tak já bych začala u těch koníčků, předpokládám, že to, co jsi vyjmenovala jsou tvoje zájmy a ráda bys, aby se tvůj budoucí hoch s tebou některé z těch radovánek účastnil...tak zkus mezi nimi vytřídit ty, na kterých se pohybují svobodní chlapi. Nevím jak třeba na kurzech čínské medicíny, tam jsem nikdy nebyla, ale píšeš sport a cestování- je spousta cestovek, která pořádá zájezdy na kolech do zahraničí, kolem se motá spousta lidí, co mají rádi sport a cestování. Já znám asi 5 lidí, co se tímto způsobem seznámili...samozřejmě se to většinou nepřihodí napoprvé, to by musela být dobrá náhoda, ale tak ikdyž by člověk zrovna na tomto zájezdu nikoho nenašel, tak pořád je to skvěle využitý čas. Nebo kurzy vaření...ikdyž to stojí majlant.
Ono se dá podle mého ulovit dobře i na netu přes inzerát, akorát je asi potřeba napsat do požadavků zájmy, které by ten člověk měl mít spíš než hledám věrného, chytrého, hodného sympaťáka...to když si přečte, tak si 90% pomyslí, že to pasuje přesně na ně:-)A pak si ještě před setkáním nechat poslat fotografii, aby člověk zbytečně neztrácel čas. A pak si ty společné zájmy hned ze začátku trochu proklepnout- tchán sháněl aktivní cyklistku, přihlásila se hromada ženských, dával si s nimi spicha na kole, vzal je na kratší 80kilometrovou projížďku a poznalo se docela rychle, která z nich je aktivní cyklistka a která by si toužebně přála být aktivní cyklistkou.
leden 03, 2011 16:31
Je to zpátky pár let : dexx
sedm, šest nebo pět...
No je to spíš 17-16-15, ale bývaly to hezký časy v Rapoticích na fotbalovým hřišti...
leden 03, 2011 16:58
no...mám dva volné chlapce metr devadesát, bez brýlí : alena puntík
sš - tzn. vyučeni - ale ani jeden nedělá to, c se vyučil. Kdyby snad chtěla od vyučeného elektrikáře vyměnit žárovku Dártagnan) se zlozu by se potázala. Povolání mají hezk a baví je...a dokonce je i uživí.Mamánci rozhodně nejsou...znáte mě!!!! Měli tvrdý odchov...ba umějí vařit...ale nění nekde řečeno, že vařit budou, když se naskytne možnost, že byste to dělali vy. Oba mají zařízené byty a ovládají domácí práce...tím končí dobro....oba kouří, sice nechlastají ale abstinenti nejsou. Ten starší a krásnější je navíc dívkař - po tatínkovi. NEZNÁM CHLAPA, KTEREJ BY NEKECAL,NEBYL HYSTERICKEJ, PANOVAČNEJ, JEŠITNEJ A NEBUZEROVAL. NENÍ TAKOVEJ!!! Moje děti nejsou výjimkou. Jo - a jsou bez vyznání. Já taky....No, já vím, teky to není žádná výhra, ale zase byste měli senzační tchýni. Co se týče vás, dívky - fertilita a následná vnoučátka jsou nezbytnou podmínkou!!!! Krásná, leč neplodná dívka je nežádoucí.
leden 03, 2011 17:04
jo... : alena puntík
a pohledný jsou oba
leden 03, 2011 17:06
mura1 15:02 : mamča
Kdepak, dvojčata nejezdí automobilové závody. To jejich starší brácha. Ale dvojčata mu dělají mechaniky, občasné spolujezdce a technické zázemí. Těmi užitečnými koníčky jsem myslela, že např. renovují veterány, a vyrábějí "svařáky" - kterýmžto pojmem označuju auta, která čas od času svařují z množiny havarovaných vraků-přesbouďáků, a výsledkem je pojízdný skvost. smilies/wink.gif
Problém je, že se pak zpravidla se svým vlastnoručně zmrtvýchvstalým "Fénixem" nedokážou rozloučit, tak se nám v rodině malinko hromadí auta. smilies/cheesy.gif
Navíc se rozkřiklo, že v naší rodině je možné udat libovolné množství opuštěných koček a obnošených aut. Hromadí se nám obojí... smilies/grin.gif
leden 03, 2011 17:06
jo...a měli byste babičku na Slape ch a v důchodu!!!! : alena puntík
Jo - Florida by jasně byla lepší---ale ze Slap můžu kdykoli přijet hlídat
leden 03, 2011 17:09
alena puntík : mamča
Hele, kdyby nás ti naši synkové vyhmátli jak je tady nabízíme, tak nám pak vnoučata ani nepůjčí... smilies/cheesy.gif
...a když už jsme u toho hlídání, nabídni své hlídací služby nějaké mladé (ev. zahraniční) rodině, třeba by to bylo výnosnější než práce s dojížděním. Dneska je většinou požadavek, aby chůva komunikovala s batoletem (i českým) v Angličtině, tak to zkus. smilies/wink.gif

leden 03, 2011 17:22
jiné kategorie : Magdalenka
se hodí pro popis elegantního přítele a jiné pro manžela, celoživotního partnera a otce mých dětí.
Takže bych se zajímala o to, z jaké je rodiny, jak početné, kdo je u nich doma dominantní, jestli jsou tam malé děti a jak se k nim chová, jestli má sestry a jaký vztah k nim má a ke své matce, jestli je mladší nebo starší sourozenec a proč se mu nepodařily předchozí vztahy... Lidé, kteří jsou prosociální, pro rodinu a mají rádi děti se často vyskytují tam, kde se s nimi setkávají - v dobrovolných organizacích, táborech, školách, v neziskovkách. Ve skupinách sportovců, turistů jsou zase lidé společenští... kritérium nosí brýle nechápu.
leden 03, 2011 17:30
Magdalenko, : mamča
když Věrka chce nejmíň 3 v 1. smilies/smiley.gif
Elegantního galantního přítele do společnosti (někoho jako Oldřich Nový), veselého všestranného sportovce - nic vrcholového, nejlíp univerzální typ, a ještě potencionálního manžela, co bude mít rád děti, bude umět vařit, nebude mu zatěžko přebalit pokakané dítě, postavit dům a zasadit strom, o lánech brambor na zahradě, ani nemluvě. smilies/cheesy.gif
No a ještě jako třešinka na dortu by mohl být zastáncem zdravé výživy (nejlíp vegetarián), ovládat základy čínské medicíny, a po večerech by mohl pozorovat hvězdy a podávat k tomu odborný výklad.
Ať počítám jak počítám, je to šichta pro 3 až 4 chlapy.
leden 03, 2011 17:46
Mamčo : KK
jaképak hvězdy, bude studovat efemeridy a malovat kolečka se symbolama :-). Ona bohuzel nechce astronoma, to bych rekla, ze ma vetsi sanci :-).

Souhlasila bych, ze chlap kolem ctyricitky, zcestovaly, se zajimavymi zajmy, bude do vztahu spatne prizpusobivy, hlavne pokud jde o to prebalovani pokadeneho mimina (mno, to by snad jeste prilezitostne zvladl), ale nebude asi moc ochoten a pripraven na vsechna omezeni, ktera se k malym detem vztahuji. Ale mozna ze me mluvi jen pesimistka na MD :-( (sorry, dnes mam obzvlastni krizi).

Nevim proc me dnes na prochazce s mrnetem napadlo, jestli Verka neni Kajka :-).


leden 03, 2011 17:54
Věrko, : mamča
jasně že si dělám legraci. Príma chlapa najdeš, když se budeš věnovat nějaké činnosti. Ať už je to rekreační sport, ochotnické divadlo, nebo třeba chovatelství čehokoli, k čemu máš vztah.
Základem všeho jsou společné zájmy. A pak je jedno, jestli má brýle nebo pleš, i když i fyzická přitažlivost je důležitá. K čemu Ti bude krasavec, co Ti ho sice budou kamarádky závidět, ale jinak bude jen pro ozdobu ?
Důležité je i rozdělení rolí. Z Tvého psaní mám pocit, že Ty jsi v páru ta dominantní. Musíš proto hledat někoho, komu to bude vyhovovat. A nemusí to být zrovna bačkorový typ. Jen ty kompetence si prostě rozdělíte.
leden 03, 2011 17:55
mamčo, : Macesska
ale upřímně: která z nás by takového odmítla smilies/wink.gif - pokud si odmyslím tu zdravnou výživu.
Věrka splnila zadání, jen nechápu, na co jí to bude.
Pořád může být popsaný typ vztekloun, remcal nebo naopak flegmatik na zabití. A já se musím rozhodnout, jestli ho tak budu brát a zůstanu - třeba proto, že on bere s nadhledem moje komandování nebo bordelářství - nebo jestli bych s někým takovým zhynula a uteču.

leden 03, 2011 18:03
Měla by si podat inzerát: : Sinix
Najmu muže (raději několik) s vlastním krumpáčem.
Zn.: Střepy přinášejí štěstí!

smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 03, 2011 18:05
KK : mamča
To je fuk, ať klidně studuje třeba hemeroidy, maluje kolečka nebo kosočtverce, ale astrolog, astromon, či astronaut by mi nesměl přes práh. smilies/wink.gif
Moje kamarádka se po rozvodu dala na studium astrologie a podobných věd, ale i nevěd, takže tráví svůj čas buď odbornými debatami s astrology, nebo s různými vědmami, kartářkami...s kyvadélkem a virgulí chodí i spát, a je zralá tak akorát na "papíry na hlavu".
Ne, ne.

A Ty nebuď smutná, zítra v 10:03 je Novoluní, a od 8:05 do 10:53 částečné zatmění slunce. smilies/wink.gif Navíc se zas někde třásla Zem, tak to je pro pesimismus zrovna živná půda.
Říkej si : "Jsem šťastná, jsem šťastná, jsem šťastná, všichni jsme zdraví, mám zdravé děti, hodného manžela, kde bydlet a co jíst...a přestože to tak momentálně nevypadá, prožívám nejkrásnější část života". smilies/wink.gif
leden 03, 2011 18:11
no...pořád lepší astrologh, : alena puntík
než ignorant, kurevník a ochlasta....krkouna taky nebrat.
leden 03, 2011 18:14
Macessko, : mamča
záleží na tom, co si kdo představuje pod pojmem Zdravá výživa ? Moji chlapci svíčkovou s brusinkama, řízek nebo pečené stehno z prasete, někdo zas brokolici, zelí, kapustu...a jinou nezdravě a antisexuálně nadýmavou zelenou potravu. smilies/cheesy.gif
leden 03, 2011 18:16
mno dneska jsem slyšela krásnou větu: : alena puntík
"Zrní a brokolice patří do, popelnice - i když, já zrovna brokolici ráda...zrní bych sypala spíš ptákům
leden 03, 2011 18:22
... : Sandra.
tak jde o to, aby k sobě ti konkrétní dva jedinci pasovali, ne? Takže je celkem irelevantní, že všichni ostatní preferují svíčkovou před naklíčenými boby, pokud Věrka ráda vaří "anisexuálně nadýmavou zelenou potravu", chlap co bude v neděli vyžadovat k obědu kachnu s knedlíkem jí asi neosloví...
leden 03, 2011 18:35
A co třeba pohled z druhé strany - : Jitka U.
- co vlastně Věrka nabízí?
leden 03, 2011 19:21
Mamčo : Magalenka
Inzerát.."Hledám 3 v 1" by se mi docela líbil smilies/kiss.gif Mohl by zabrat. Jinak věřím, že je Věrka kvalitní, pracovitá kočka, sebevědomá, zabezpečená, sportovní i společenská. Ale pořád mám ten svůj názor, že pokud chce někdo vážný vztah, má to dotáhnout do konce, chtít i manželství, rodinu, děti. A nejsem si vůbec jistá, že výše uvedené vlastnosti jsou totožné pro prima mamku, manželku a ženskou, vedle který se chlap nebude bát stárnout. Aby se nemusel nebál, že se mu jednou upraví zrak a přijde o brejle a pak i o ženu.
leden 03, 2011 20:56
alena puntík : berta
a zase jsi mně rozesmála smilies/grin.gif
leden 03, 2011 21:09
musim rici, ze jsem se tedy po ranu pobavila : Inka BZH
a rada bych se zastala muze se zajmy: astrologie, zdravá výživa, čínská medicína, mam brachu, ktery se timto zivi a vyucuje to, je v tom velmi dobry a ani bych jinam nesla kdyz je mi zle, je celkem normalni pohledny a charismaticky chlap, bohuzel nesplnuje vsechny pozadavky je stastne zenaty a ma 3 male kluky smilies/cry.gif smilies/cry.gif smilies/cry.gif

leden 04, 2011 07:20
Inka BZH : mamča
Ale uznáváš, že to není úplně běžný jev, že jo ?
Tvůj brácha má navíc štěstí, že má úžasnou a tolerantní ženu. Každá by tu "zdravou výživu" nerozdýchala. smilies/cheesy.gif Je fajn, když se sejdou ty dva správné dílky puzzle. smilies/wink.gif
leden 04, 2011 09:02
Zdravá výživa a čínská medicina - nic proti tomu : wendy
spousta lidí tomu jen nerozumí a proto to podceňuje. Ale ono to funguje.
A astrologie - to spíš fyzika, metafyzika, chemie apod.
smilies/wink.gif
leden 04, 2011 09:26
astrologie : vlk odjinud
je, si myslím, především psychologie, tedy výklad, nemyslím samotné sestavení.Jen se divím, že pokud astrologii Věrka dělá, že si příčinu stále stejného výběru nedovede najít sama. První dům asi bude zajímavý ...
leden 04, 2011 10:11
To je hezký :-) : Krakonoš
Inčin brácha musí mít jedině "úžasnou a tolerantní ženu", jiným způsobem nelze vysvětlit, že by někdo s takovým exotem vydržel. smilies/grin.gif
Jinak zadání na toho "pravýho" - to je taky velká komedie, tolik podivnejch, přehnanejch a protichůdnejch požadavků v jedný "vobjednávce" jsem už dlouho neviděl, nejvíc mě pobavilo, že by měl bejt z rodiny, kde vše řídila matka (že to prakticky vylučuje, aby se jednalo vo chlapa jinejch požadovanejch vlastností, pisatelce ani vomylem nedochází). Bude děvče samo (resp. chodit s "nepravejma") ještě nějakej ten roček, než to všechno pochopí. smilies/wink.gif Odcházím mezi svý kamarády - sportovce/abstinenty do golfovýho klubu (ještě bezpečnější sport jsou kuželky a šachy, prozradím), pápá! smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
leden 04, 2011 12:00
jo Krakonoši..jen jestli nekecáš! : alena puntík
a nejdeš zatím ke kopáírce na svíčkovou... smilies/cheesy.gif
leden 04, 2011 12:24
K te zdrave vyzive... : KK
ono pokud jde nakrasne jen o to zradlo (s prominutim), tak v tom az takovy problem nevidim. Zvlast, pokud tam neni nejaky natlak. Aniz bych se chtela dotknout "zivoucich exemplaru", tj. syna od Inky... ale opravdu ty typy, co znam ja, tak bych pro dlouhodoby vztah nedoporucila. Jde totiz o tom, ze tito panove maji obvykle sklon k dalsim vystrednostem, ktere sice nezapadaji do skatulky "lenost" (ba naopak), ale kladou na protejsek nemale pozadavky. Jako priklad uvedu nekritickou posedlost ekologii, ktera ma napr. ty dusledky, ze pan odmita pouzivat auto (takze velky nakup bud pesky s opicima rukama nebo na kole s karkou na oji), prepravuje se jen vlakem (se trema detma luxusni), jedina dovolena, kterou uznava, je nekde pod stanem (ani nemusim psat, ze nejen s detma to je "luxus"), trva na pouzivani latkovych plen pro deti (opet zahul vic pro manzelku nez pro nej), deckam nedava mleko (zahlenuje) a nuti je bastit jakesi drahe smradlave morske rasy (kvuli vapniku)... a mohla bych pokracovat. Vim, ze tento pripad uz je extremni a rozhodne to neni asi to, co by Verka chtela, ale z mych skromnych zkusenosti nemuzu se zbavit dojmu, ze casto tyto "vystrednosti" jdou ruku v ruce s veskerym esotericnem a vychodnimi naukami.
leden 04, 2011 13:18
No, KK, : Krakonoš
prozradím ti, že tak jsem na "zdravou výživu", ale autem jezdit nevodmítám, Vánoce slavíme a transfuze je v mý rodině taky povolená. A žena mi tyká. smilies/grin.gif
Ale fakt je, že považuju za normální třídit vodpad, nelejt vyjetej volej do lesa, nevozit si pr*el zbytečně 200m pro pytlik rohlíků atd. Jo a třeba na takovou turistiku, jako je vejlet na "tropickej vostrov" někde v Německu, bys se mnou mohla zapomenout, úchylnosti tohodle typu (nebo sjezdovka v hale kdesi na jihu) mě neberou, nepodporuju. Ale na druhou stranu, nikomu z rodiny nebránim si tam zajet - beze mě a za svý smilies/grin.gif.
Znám mnohem víc "výstředností", co jdou ruku v ruce s veskerym ateismem a stredoevropskoknedlozelovou naukou. Jde vo to, co kdo považuje za výstřednoust, žejo (já třeba kojence žeroucího salám, nebo s hubou zamatlanou lentilkama či jinou dobrotou) smilies/wink.gif
leden 04, 2011 13:27
teda - Já prý jako dítě : alena puntík
jedla uhlí - teda než mě přitom lapli. Svýhio bráchu jsem jednou chytla u záhonku s kapustou, jak odvaloval takový ty kameny kolem a jed ty sviňky, co se tam hemžily. Já tenkrát poblila kapustu i bratra a odmítala jsem se ho dotknout, natož ho hlídat....ale dneska vidím, že ty sviňky byly víc eko bio, než to uhlí... smilies/cheesy.gif
leden 04, 2011 13:33
KK : mamča
Mojí kamarádky manžel svého času prosazoval zdravou výživu, původně vegetariánství. Když cca po půl roce zjistil, že nemá vůbec žádnou sílu a energii, připustil, že teda JO, že ryby a drůbež se jíst můžou. Časem povolil libové hovězí, a dneska už se propracovali až k libovým vepřovým kotletám.
smilies/cheesy.gif
Čas bůčku-light se blíží.
smilies/grin.gif
leden 04, 2011 13:43
víte, kde seženete krásnej libovej bůček??? : alena puntík
Kč 64,--zakilčo? NaSmíchově...naproti Smíchovskýmu nhádraží. V kuřeti je víc tuku než v tom bůčku. Já jinam pro maso nechodím
leden 04, 2011 13:49
Ale Krakonosi : KK
tak se toho zase tak nechytej...

Ja za to nemuzu, ze znam pouze tyto exemplare... Vsak jsem to taky psala... neprezentovala jsem to jako nejake obecne platne zjisteni.

Ty veci ve druhem odstavci (ty, o tom zbytecnem plytvani, atd.) jsou absolutne pravdive a temer pod vsechny bych se klidne z fleku podepsala. Chtela jsem svym komentarem rict, ze jde hlavne o to vyvarovat se extremu, lidi prilis "radikalnich" nebo jak to vyjadrit, takovych tech, co s vanickou casto vylivaji i dite, atp. Je uplne jedno, kam ten extrem miri, jestli k rasam 80 Kc za 100g nebo k parku v ustech kojence... Oboji je na palici, to je jasne (i kdyz odbornik na zdravou vyzivu, astrologii a cinskou medicinu asi diteti ten parek do ust neda :-)).
Mne proste chlap s temito zajmy je a priori podezrelej :-), nemuzu za to. Ja mam radeji chlapi, co si daji drzkovou, gulas a pivo :-) (samozrejme v rozumne mire), nejak mi to k nim lip sedi.
leden 04, 2011 14:09
mám ráda pány : alena puntík
čímž pádem - chlapy taky
leden 04, 2011 15:07
mám ráda pány : alena puntík
čímž pádem - chlapy taky
leden 04, 2011 15:07
Jezis, sorry, hrubka : KK
To je tak, kdyz clovek pise rychle a necte to po sobe poradne :-(.
leden 04, 2011 15:12
Tak ono je to vlastně jedno, : Míša 2
jaké má Věrka představy o dokonalém chlapovi, když si stejně vybírá furt ty samé nevhodné smilies/smiley.gif
leden 04, 2011 15:46
... : Macesska
Inčin brácha musí mít jedině "úžasnou a tolerantní ženu", jiným způsobem nelze vysvětlit, že by někdo s takovým exotem vydržel.

Krakonoši, nesměj se, úžasný a tolerantní protějšky potřebujeme všichni. Aspoň já neznám nikoho tak univerzálního, že by s ním vydržel bez problémů kdokoliv smilies/wink.gif Naštěsti z čeho jeden mře, druhý bere jako roztomilou zvláštnůstku.

Já nějak dospěla k závěru, že Věrka hledá pána podobně rázného a energického, jako ona sama (ale možná se pletu, nedocenila jsem tu zmínku, že má být zvyklý na maminku - generálku) - a v alternativních kruzích jsou takoví muži dle mých zkušeností spíš vzácnost. Na rozdíl od KK si myslím, že řada z nich je normálně k soužití použitelná (a taky zhusta spokojeně soužijí), ale prostě ranaři to nejsou smilies/smiley.gif

No, pokud Věrka nedodá nějaké další info, asi se lepších rad nedočká.
leden 04, 2011 15:52
... : bb2
Pokud nemá Inka dva bratry, tak myslím už tu sama psala o tom, jaké problémy v soužití s ním jeho žena má a že ani ona sama by nevydržela s ním být tak, jak s ním vydrží švagrová. To ale vůbec nemusí souviset s jeho zájmy o astrologii atd., přece. Tak se dá mluvit o každém koníčku. Podstatné je, jak moc to zasahuje do běžného života člověka a rodiny.
Je spousta velice chlapských :-) koníčků, které můžou brzy jít všem kolem koníčkáře na nerva.

Ono i zaujetí pro charitu, pomoc bližním, ochranu přírody, veskrze užitečné a chvályhodné aktivity, může rodinu dotyčného omezovat až otravovat. Takže v tom to nebude. Jako vždycky, je to v tom, aby se našli ti, co si sednou, a pak se spolu klidně můžou na nový rok potápět pod skály nebo dělat bábovičky z písku a budou spokojení.

Mne zarazilo něco jiného - tím neříkám, že je to divné, možná se naopak dozvím, že to tak je normální a má to většina z vás a divná jsem já :-))
Představy, jak by měl můj princ vypadat, mne opustily někdy ve 14, kdy jsem začala "chodit" s prvním klukem. Chemie zapůsobila tak dokonale, že jsem ihned zapomněla své představy, které ani nebyly představami, jen tím, co jsem v nějakém holčičím kroužku našeho kamarádského tria řekla holkám, když se tohle téma probíralo. S tím prvním klukem tohle "jaký by měl být" nějak zapadlo, nebylo to aktuální, nebylo to třeba, protože přicházeli reální princové a já byla dost zaměstnaná tím, jak se mnou cloumaj a jestli já jima a tím, co jsme dělali nebo naopak nedělali, než abych ještě dumala jaký by měl být ON, až se jednou zjeví. Ostatně zpočátku byl každý jím, tedy Onem :-) a když už nebyl, tak jsem stejně probírala proč udělal/něudělal to nebo jak mu říct, že už to není ono, když to není špatný, a nedumala jsem, jestli to není náhodou tím, že má tmavé vlasy a ne blond jako ten před holkama vysněný týpek.
Ten "ideál" byl tedy tématem jen v pubertě. Tehdy jsme všechny milovaly Roberta Redforda, a tak i můj vysněný princ měl blon vlasy a nebesky modré oči. Mezitím mne táta vzal na Sedm statečných, takže princem byl Britt, co se tak nedbale pomalu pohuboval a ďábelsky rychle vrhal nožem. Taky Doyle z Profesionálů to měl u mě dobrý. Pak už to byli samí konkrétní chlapi, co mě zaujali, jako trenéři a instruktoři, mladý profesor apod.:-) a na srovnávání s ideálem nebyl čas ani myšlenka. Byl to stejně jen virtuální a vymyšlený ideál puberťačky, protože kromě toho prvního kluka všichni ostatní měli vlasy tmavé a manžel měl nejtmavší, v podstatě černé, a čokoládově hnědé oči. Měla jsem štěstí, v průběhu let s ním jsem čím dál víc zjišťovala, jakou jsem měla kliku. Na začátku jsem ale nic takového netušila, jen mě tak moc zaujal, že jsem se rozhodla, že si ho za pár let vezmu:-) A stalo se, i když mezitím bylo ještě něco zdánlivě nepodstatného, ale kdo ví, žejo, no a pak jsme v tom byli až po uši a postupně zjišťovali, jestli jsme vůbec kompatibilní nebo ne. Vždycky se časem ukáže, že preferujeme něco a něco nám vadí, a čím víc má protějšek toho prvního, tím déle ten vztah trvá, tím víc rozchod bolí a tím větší je šance na trvalý vztah. A naopak. Ale že bych do vztahu vstupovala s jasně stanovenými parametry partnera, které bych si přímo uvědomovala, to ne.

Takže pokud Věrka, i když jí už není 25, pořád opakuje vztahy se špatnými, tj. nekompatibilními :-) partnery, tak bych zvažovala poradit se u odborníka, ten zjistí kde je zakopaný pes.
leden 04, 2011 18:31
... : bb2
Britt se nedbale pohupoval, ne pohuboval.
:-)
leden 04, 2011 18:32
no, a samozřejmě, : bb2
nějaké obecné základní představy byla a jsou pořád, to jo, ale opravdu velmi obecné, tak, že by se to do inzerátu napsat ani nedalo :-)
asi takhle: "co nejvíc zdravej, co nejvíc soběstačnej, co nejvíc zralej úměrně věku, co nejvíc zodpovědnej, co nejméně malichernej, co nejvíc spokojenej se životem a lidma a rozhodně nesmí mít nerad zvířata".
Ale takhle se vidí každej, že ano smilies/smiley.gif
leden 04, 2011 18:36
bb2 : mamča
Pod Tvoje názory bych se s chutí podepsala. smilies/wink.gif
Taky mě trochu překvapilo, že hned v prvním požadavku Věrka zmiňuje "pohledný" a "může nosit i brýle". Že požaduje výšku nad 185cm, to beru. Asi je vysoká, tak neshání trpaslíka do zahrádky, ale partnera odpovídající výšky. Quasimodo to taky zrovna být nemusí, ale nějakej vyšampónovanej manekýn ? smilies/cheesy.gif
No, a ty brýle ? Ty už jsou snad dneska spíš módním doplňkem, pokud tedy dotyčný nenosí ty "na pokladnu" se skly jako dno od půllitru.
Myslím, že jestli Věrka shání chlapa pro život a do do nepohody, tak na Kudlance je dost malá pravděpodobnost, že ho tu najde. Pánové zde přítomní jsou buď šťastně zadaní, nebo šťastně rozvedení, nebo věku pokročilejšího, kdy pokud by někoho ještě hledali, tak nikoli k rozmnožování lidstva, ale spíš geriatrickou sestru... smilies/grin.gif
leden 04, 2011 19:49
... : Sandra.
bože:-) Vždyť Věrka dostala zadání od Daniely napsat jak by si toho svého vysněného představovala...tak se prostě zamyslela a psala to, co by jí přišlo zajímavé, atraktivní a k ní pasující. Nebo vy byste si do domácího úkolu o tom, jaký by měl být váš vysněný On napsaly- mírně obtloustlý, dýchavičný, připlešlý? Asi ne, že? To už není popis vysněného prince, to už je seznam kompromisů, které by byl ochoten člověk udělat a tak zadání neznělo. Neznamená to, že když Věrka pozná fajn chlapa, tak mu dá košem jenom proto, že nenosí brýle...
leden 04, 2011 21:07
... : bb2
Nojo, bylo by to jen slohové cvičení, kdyby ale Věrka současně nežádala Danielu o radu jak najít toho pravého s tím, že opakovaně naráží na nevhodné.
Podle mne to jinak než bez kritérií, parametrů, požadavků, kromě těch úplně základních, nefunguje:-) a když zapojím navíc i špetku rozumu, povím si - co když má averze k amatérským astrologům (kdybych nějakou měla...) způsobí, že minu bezva chlapa, co se pod vlivem např. současného hobby své sestry a svých minulých nepodařených vztahu momentálně kapku zajímá o astrologii, protože hledá vysvětlení, příčinu, pomoc...A půl roku potom, co budeme spolu, už si hnedle nevzpomene jestli je rak nebo kozoroh.
Myslím si totiž, že když nám něco nevyjde, nebo hned napoprvé někdo nesedne, není to pro rozdílné zájmy, ale pro tu vzájemnou neslučitelnost, kterou naše povědomí, instinkty/intuice/čich...rozpoznají dřív než naše vědomí. A my si ten nesoulad pak jen dovysvětlíme, protože to potřebujeme nějak pojmenovat. Když si na základě toho utvoříme pro příště představu jak by to mělo být, vyjdeme pochopitelně z toho, jak by to být nemělo, a tak bychom časem mohli dojít k tomu, že nikdo není ten pravý. Protože když si spojíme konce našich vztahů s něčím dalším, než jen se svou a jeho povahou, tak si po několika vztazích vytvoříme takovou škatuli, že se do ní nevejde ani malý princ:-) a ti skuteční budou poletovat kolem a odlétávat ke kolegyním.


Jinak máš samo pravdu, pokud by to bylo jen a pouze slohové cvičení, tak proč ne.
leden 05, 2011 01:19
No, ona nejdřív psala o radu : wendy
a pak dostala zadání pro slohovku. Papír snese hodně, a když se zapálí lýtkové svaly, člověk někdy žasne jak sleví. Příroda nás prostě zblbne, neboť má jediný cíl - uchovat živočišný druh, který tak pracně vytvořila. A můžeme být informovaní a inteligentní jak chceme, někdy je to na hvězdičku....
smilies/wink.gif smilies/grin.gif
leden 05, 2011 10:50
bb2 : hipav
to podepisuji a dodávám moudro mé mamky"Z krásného talíře se nenajíš,když je prázdný!"
leden 05, 2011 10:58
bb, mamča, Sandra a další asi už řekly vše . . . : toulavej
jen mi nedá nepřipomenout – vlk, leden 03, 2011 14:52 – jeho postřeh mě moc pobavil. „pokud chlápek nemá v 45 dítě (klidně už zase svobodný), tak to bude asi pěkný ležák.“ - což jsem tedy já :-) - a přeložil jsem si to jako člověk neupotřebytelný, nepoužitelný, neschopný jakéhokoliv vztahu, soužití ap. Kde na tyhle názory dospělí lidé chodí, pořád nechápu – i v r.2011, ve středu Evropy . . . V mém okolí ve firmě je nás víc takových a nepozoruju žádnou nenormálnost u žádného z těchto kolegů, když se s nimi bavím. Snad by se to dalo vysvětlit tak, že nenormální člověk nemůže poznat nenormálnost jiných :-) . . . vlku díky, pobavil jsi mě (nijak se mě to nedotklo, aby bylo jasno).

Má sestra se před 35 lety vdávala ve svých 24 letech a opravdu si tehdy všichni mysleli, že se už nikdy nejspíš nevdá, taková byla doba. Ovšem, myslet si podobné podivnosti dnes je pro mě minimálně překvapující . . .
leden 05, 2011 15:46
jo, nejspíš KAM chodí :-) : toulavej
když už používám češtinu . . .
leden 05, 2011 15:50
Omluva : vlk odjinud
všem 45-letým a výše, bezdětným, fakt jsem se nechtěl někoho dotknout. Spíše jsem to bral tak, že od přírody je chlap jako semeník nejlepší kolem 20 a ženská, jako rodička, do 30. Mít dítě v 45 a puberťáka v 60 musí být pro oba dost záhul. Já su rád, že mám dospělé děti a nijak se naše názory na svět, oblečení, sport, účes a hudbu neliší, díky bohu za tuhle úžasnou dobu (v porovnání s mým mládím).
leden 06, 2011 10:43
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]