O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MILENKY A NEVĚRNÍCI ZAS A ZNOVU PDF Tisk E-mail
Středa, 03 listopad 2010

Ještě jsem se do žádné diskuze nezapojila, ale ta o nevěrnících a jejich milenkách mě už nenechala jen tak projít a odejít. Je úžasné, jak jste vy, všechny kritizující dámy, úžasně zásadové a žijete podle pravidel...Ono je hrozně lehké vykřikovat obecně dané principy a dělat tabu ze všeho, co se jim vymyká...Ale realita je občas jiná.

 

 

 

 

 

      Za nevěru nikdy nemůže jen ten nevěrník, vždy je to věc obou, tedy i té jeho manželky. Vždyť pokud by ten muž měl doma vše, nikdy by si nenašel milenku. Dále se zkuste zamyslet, že ne vždy je výraz "nechápající žena" jen lákadlo na milenky. A pokud jste aspoň trošku soudné a schopné se uvolnit a nepsat jak učebnice mravů, zkuste si přiznat, že člověk opravdu nikdy nemůže říct nikdy...

 

      Taky jsem se dříve pousmívala (ale nikdy neodsuzovala!) vztahy ženatý-milenka, byla jsem zařeknutá, že to by se mě nikdy netýkalo... Ale pak najednou to přijde, nikdo se vás neptá, nedá vám šanci se rozmyslet a najednou si uvědomíte, co se to vlastně děje, ale to už je pozdě couvnout...

 

     Ale život je přeci jen jeden a každý žije právě ten svůj a nikdo nemůže chtít po muži, který je v manželství nešťastný, aby v něm beze změny setrval na věky. Takže - přestaňte odsuzovat to, do čeho úplně nevidíte. Tím neospravedlňuju ale ty ženáče, kteří opravdu jen chtějí zvýšit své ego po boku milenky!!!

 

     Nemyslím to nějak špatně, už jsem si zvykla, že bourám hlavou do zdi, když se snažím upozornit na tu hroznou českou vlastnost - mít a prosazovat předsudky a tabu!!!! Ovšem, všem těm dívkám a ženám, kterým se to stane, že se zamilují do ženatého, opravdu doporučuji se zamyslet, jestli to není jen poblouznění (protože tyto vztahy jsou často intenzivní jen do doby, dokud se nerozvede, protože mají nádech té zakázanosti). A pokud zjistíte a jste přesvědčeny, že byste spolu opravdu mohli být šťastní, promluvte si s ním včas, ale pokud on bude to radikální řešení donekonečna odkládat, pak to opravdu nemá cenu!

 

     Jinak - jsem s vámi na jedné lodi... Netrapte se, na to je život krátký!

 

Šimona

 

 

Komentáře (63)add feed
Předsudky a tabu : Macesska
rozhodně nejsou česká vlastnost - naopak Češi jsou považovaní za velice tolerantní (nebo lhostejný?) národ. To, co tu po vztahově sexuální stránce projde výše postaveným činitelům, jinde spolehlivě láme vazy a kariéry. Tady je spíš tabu prohlásit, že nevěra je nemorální a nesprávná smilies/smiley.gif
Já jsem na své pečlivě pěstované předsudky a tabu hrdá.
A jinak si myslím, že většinou je v takovém trojúhelníku nejsmutnější obětí paradoxně právě milenka.
listopad 03, 2010 23:21
aha, : Petronila
zas jedna milenka ženatého muže, která se zuby nehty snaží bojovat za své pochybné "štěstí", obhajovat neobhajitelné a pokud možno nakydat špínu na ženy, které takovým jako je on nerozumí, případně ty úzkoprsé měšťáky, kterým takové počínání vadí.

Je to všechno jak přes kopírák. Chtělo by to něco originálnějšího


listopad 04, 2010 00:55
macessko, : Petronila
přesně....
listopad 04, 2010 00:56
Simono, : Lenka
neni zadna frajerina byt milenka(vdana/zenaty) a podvadet. To je uplne ta nejjednodussi a neprimitivnejsi vec....Ale mit vztah/manzelstvi, kde oba hrajete fer hru a nemate se v duchu za co stydet, to je panecku umeni! A to se ceni. Zivot je castokrat hodne jednobarevnej a i nudnej, unavenej, ale pokud dva dokazou takovym proplout ruku v ruce spolu, to je vzacnost. Dnes uz asi ano.
Prestan se tedy ospravedlnovat, ze to tvoje je neco jineho. Uplne stejny scenar, jak jen pri nevere muze byt smilies/undecided.gif
Zase kratky komentar???
listopad 04, 2010 02:06
Ach jo, : Ceskymo1
nechapete vo cem to je....
listopad 04, 2010 05:01
byla jsem : Aknela
na stejné lodi jako ty, kdybych o tom tenkrát psala, používala bych nejspíš podobné argumenty. Taky jsem dštila síru na upjaté maloměšťáky co nechápou opravdovou lásku a utrpení co ti zaláskovaní musí prožít protože společnost je plná přesudků a tabu.

Poté co vztah šel do kytek (dozvěděla se to manželka a z osudové lásky se najednou stal takový banální románek), se mi otevřely oči a vždycky když čtu takovouhle obhajobu své "lásky" k ženáčovi, musím se pousmát. Láska je totiž něco úplně jinýho, láska je pozitivní věc, která nemůže fungovat na tom, že obelháváš někoho jinýho. Tím jiným je manželka-manžel...prostě ten, kdo v tom trojuhelníku netuší. Ať si namlouváš co chceš, ať ti připadá že mlčením té (většinou frigidní) manželce vlastně pomáháte, tak opak je pravdou. Lež je lež a je to velmi negativní věc. A když máš vztah opředený takovouhle negativní pavučinou, nic dobrýho z něj většinou nevzejde. Někdo tomu říká osud, jiný karma. Funguje to na stejným principu. smilies/wink.gif
listopad 04, 2010 05:21
Vzdycky mame moznost volby, : Eva
a ja proste nevim, proc bych sobe i druhym kdykoliv mela tak strasne priblble skodit, abych se zapletla s zenacem, kdyz je tolik chlapu uplne volnych smilies/smiley.gif
listopad 04, 2010 06:42
Šimono, : Vodoměrka
po jistých zkušenostech sice říkám, že nikdy neříkej nikdy, ale co se nevěry týká, pro tu mám pořád jen jedno označení - nevěra. Jo, chápu, že se člověk může bláznivě zamilovat, životně, osudově, to všechno je v pořádku... ale když už se tak stane a on má pocit, že svůj život musí neodvratně spojit s tím milencem či milenkou, tak by měl nejdřív vyřešit svou dosavadní situaci a pak se svou novou láskou jít s hrdým čelem a vyřešenou minulostí vstříc lepším zítřkům...
Nevěra přece není to, že se do někoho zamilujeme, ale až následný efekt, následné jednání po tomto světoborném objevu, že osude, ejhle, to je on, mého srdce šampion - to, že někoho jiného tím podvádíme, že lžeme někomu, kdo nás třeba neustále miluje a dal by za nás duši i kus těla... a to je to špatné... virtuálních lásek, idolů a obdivovaných hrdinů můžeme mít plnou hlavu (např. herci, zpěváci nebo soused záchranář atd...) a nic se neděje... teda dokud si s nimi něco nezačneme za zády našeho partnera, že? Ale nevěra prostě zůstává nevěrou, ať už jí dáme jakékoliv honosné pojmenování... ale jaké je to vděčné téma... pořád živé... ach jo... kdo vynaleze očkování nebo lék proti nevěře, měl by dostat milion nobelových cen... smilies/wink.gif
listopad 04, 2010 07:06
Přesně Vodoměrko : wendy
stát se to může každému, rozhodující je, jak to pak řešíme.

Šimono, neosuhlasím v jedné věci, píšeš - manžel který má doma vše co chce, nepůjde jinam. Půjde. Jiná svíčková. Sice se rychle vrátí domů, ale odskočí si kdekterý.
smilies/wink.gif
listopad 04, 2010 07:35
Nesouhlasím. : mamča
..."manžel který má doma vše co chce, nepůjde jinam" ???
Ale půjde. Právě ten, který má doma VŠECHNO, skvělou ženu, báječné děti, pohodu...se občas začne nudit. Není nových cílů, ženu má dávno přečtenou, tak si nabrnkne nějakou naivní husičku, které vykládá, jak mu žena nerozumí, jak spolu už léta žijí jen jako bratr a sestra (aniž by vysvětlil přítomnost kojence v rodině), a "husička" mu na ty kecy naletí, a je hbitě směrována k posteli.
Ovšem ten nudící se ženáč nemá v úmyslu rozbít svojí fungující rodinu. Hledá jen povyražení a potvrzení své neodolatelnosti, neb manželka už mu neříká třikrát denně jak je skvělej.
Takže manželky, nevydávejte se úplně ze všech svých sil, zapojte manžela také do péče o děti, a ponechte si svou trošku tajemství, aby bylo proč vás stále dobývat.
A vy, milenky, nebuďte takové důvěřivé slípky. V 90ti % ženatý muž zůstane ženatým mužem, a vám zbytečně uteče kus života, kdy se budete se svou láskou skrývat, kdy budete trávit sama Vánoce a čekat, jestli na vás zbydou zbytky času a citu, které odpadnou od manželského stolu vašeho úžasného ženatého milence.
Život je krátkej na to, aby se prošustroval neperspektivním vztahem.
listopad 04, 2010 09:01
naprostý souhlas : Míška
s Lenkou 02.06

listopad 04, 2010 09:40
ANI NEČTU OHLASY : Zdena
to bych si asi zkazila chuť, ale mohu říct krásný a pravdivý článek.
listopad 04, 2010 10:38
ještě jsem neslyšela, že by manželka snad zahýbala, : alena puntík
protože nemá doma, co potřebuje. Má pro to stvky jiných dlůvodů - ale zrovna tenhle ne. Divný, že jo? Taky jsem neslyšela, že by ty úžasný a čestný zamilovaní chlapi, co se snažej sbalit milenku, někdy řekli na rovinu této: "Hele mám senzační ženu, báješný děti, roztomilou tchýni auto, krásnej barák a všecko se mi daří. Rozvádět se zcela určitě nechci...akorát si potřebuju zašukat....peoč jí to neřekne takhle, když je teda čestnej a pravdomluvnej.
listopad 04, 2010 10:40
alena puntík : mamča
Svatá pravda smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif, ale takhle jí to neřekne, protože by jí do tý postele těžko dostal. I milenky potřebujou "natřásání peříček", líbání horních končetin, pocit, že je ta jediná na světě, a punc zakázaného ovoce tomu dává ten pravý šmrnc.
smilies/wink.gif
listopad 04, 2010 11:02
Víš proč to tak je, Alenko? : Krakonoš
Protože nejni dost Otin pro nevěrný muže, naprostá většina milenek chce výlučnost - ulovit a udržet jen pro sebe. smilies/wink.gif Takže aby záletník byl úspěšnej, musí potenciální milence nabídnout aspoň iluzi, že by ho mohla jednou vlastnit jen pro sebe. Musí nabídnout perspektivu, že vopustí rodinu, takže si nebude "namáčet střelnej prach" kecama vo báječný ženě, dětech a roztomilý tchýni. Dyk jsme to tu zevrubně probírali. Tys chyběla? smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
listopad 04, 2010 11:06
Asi nechyběla, : wendy
jen si rejpla. Že to ale funguje, co ?
smilies/wink.gif
listopad 04, 2010 11:12
jojo, nevěrník za nevěru nemůže - jak jinak : alena puntík
podle této teorie ani vrah nemůže za to, že zabil babku pro třicet pěřt korun - měla mu ty prachy dát hned, a byla by naživu. ...Mně fakt ta logika nějaK DĚLá potíže. No vždyť ten vrah taky potřeboval něco co neměl /těch pětatřicet kaček/ - takže v douladu s touto logikou by ho měl soud osvobodit ne?
listopad 04, 2010 11:34
Tleskám!!! : Anděla
Naprostý souhlas s Vodoměrkou a alenou puntíkem. Nikdy neříkám nikdy ale to co jste napsaly je hluboce pravdivé! Doufám, že si to ty "kačenky" někdy hromadně uvědomí. Vím, že mé doufání je blbost. smilies/wink.gif
listopad 04, 2010 11:55
Alenko, : dexx
logika je správná, jen rozdíl je v tom, že vražda se valný většině týhle společnosti zdá příliš špatná věc, tak je to v zákoně a je zde ustanoven jakýsi aparát, který není bezmocný si dle daného zákona vymoct trest za jeho porušení.

V otázce nevěry je to poněkud jinak.
Jelikož nechci studovat do podrobna zákon, zda to tam je zakotveno nebo není jsou dvě možnosti:
1) Je to tam, ale přirozeně se vyvinul precedens, že TOTO se postihovat nebude, protože většina si myslí, že se to postihovat nemá
2) Není to tam a nikdy se to tam nedostane, protože většina si myslí, že se to postihovat nemá a proto to tam nepatří.

Každopádně je to zamlžené (protože se to děje beztrestně a spousta lidí si myslí, že se to dělat nemá), ale pokud má někdo(například ty) tendence, zjistit, jak to teda je, zkus to do zákona prosadit resp. obnovit důsledné postihování tohoto jevu, pokud to již v zákoně je.

Určitě se tím vyjasní spousta věcí a pokud by mi někdo dal kurs aspoň 1,1:1, tak vsadím půl princezny a celé království, že se to tam zpět nedostane.

Buď by se za to kastrovalo/šlo do vězení - to v případě, že by se to uzákonilo
nebo by všichni kecálci s oporou mravnosti měli zavřenou hubu - to v případě, že by se jasně ukázalo, že to neprojde. (případně by se odstěhovali do mnohem lepšího státu).

Mě osobně by asi takové vyčištění situace vyhovovalo, protože mám rád jasno a věřím si, že bych situaci zvládl za obou okolností (uzákonění i neuzákonění). Pochopil jsem ale, že sám to nezmůžu, takže pokud se ty - statečná žena - do toho pustíš, budu Tě v rámci svých možností podporovat. MĚJME JASNO V ZÁKONĚ O NEVĚŘE! smilies/wink.gif
listopad 04, 2010 13:00
... : bb2
Macesska, Petronila, Lenka, mamča, Alenka - je docela fajn být jednou se svým náhledem na věc součást davu smilies/smiley.gif
listopad 04, 2010 13:04
... : bb2
mně to teda nikdy nenapíše, že komentář je moc krátkej...že by inteligentní systém? smilies/wink.gif
listopad 04, 2010 13:05
Ach jo. : Krakonoš
Někdo tu psal, že nevěrník nemůže za nevěru? Proč pleteš do nevěry zabitý babičky? Co to je zase za hovadiny? Ptala ses, proč nevěrník neřiká děvce (tak řikáte ženám, který sáhnou na zadanýho chlapa, ne?), že má doma báječnou ženu a že si chce jen zašukat. A já jsem ti vodpověděl proč. Co s tím má společnýho zabitá bába? Už asi chápu, proč ses v matice nedostala přes malou násobilku. smilies/shocked.gif
listopad 04, 2010 13:06
no, víte : katka *
ono to opravdu není tak jednostranné a opravdu nikdy neříkej nikdy. I já byla léta ta podváděná (a nevím co by mu chybělo)a i já pak podváděla, rozvedla se a znova vdala. A pro druhého manžela jsem taky druhá manželka. Takže nemůžeme soudit všechny, nikdo z nás jim u toho nesvítil... smilies/wink.gif
listopad 04, 2010 13:06
A ještě: : Krakonoš
ještě jsem neslyšela, že by manželka snad zahýbala, protože nemá doma, co potřebuje.

A já si doteď myslel a skoro všecky nevěrný ženy, co vo svý nevěře psaly, to tvrdily, že zahejbaj právě proto, že jim doma něco chybí. A až do dnešního dne jsem se (evidentně mylně) domníval, že výrok "něco mi chybí" je totožnej co do významu s výrokem "nemám, co potřebuju". Člověk se tu vždycky pobaví a poučí smilies/grin.gif.
listopad 04, 2010 13:14
ale Krakonoši, : alena puntík
já se tě přece na nic neptala - to ty pleteš dvě věci dohromady. Ale jsem toho nházoru, že jestliže nějaký dospělý a svépráný člověk dělá něco, co jasně dělat nemá, když už pro nic jiného, tak proto, že tím ublíží hlavně jiným lidem - ať už je to, co je to/mám na mysli ten příslušn čin/ a hájí se tím, že jinak nemohl, protože jen chtěl dostat to, co neměl...ať už je to šrajtofle, zlatý poklad,nebo milenka, pak tat omluva snad logicky platí ve vešech případech, proč někdy jo a někdy ne? Logicky nevěra pánjů nikdy nebude zákonem potihována...vždyť se podívej na naše zákonodárce - kolikpak z nich asi nemá milenku (ky)...no možnáSchwarzenberg - ten je rád, že se udrží při vědomí....ačkoliv...ani na něj bych nevsázela. A o těch lidech přece nikdo nemůže říct, že jsou debilní a nesvéprávný..naopak!!! A jako takoví (tedy svéprávní a zodpovědní) přece vědí , že to a to se PROSTĚ NEDĚLÁ!!! Ndebo myslíš že jim to dosud nikdo neřekl?? Jo, řekneš - nemají to chudáci doma...ale co je to teda za lidi, kdy se nedovedou ovládat a nedokáží si doma zařídit to nejzákladnější? Hele tyhle lidi my živíme ze svých daní - my je - ne oni nás! Takže kdy nic jiného....měli by jít příkladem, samozřejmě kladným. Ale to bych asi chtěla moc. Nicméně tolerance nevěry a podobných"maličkostí" vede k celkové devastaci morálky, rodiny, výchovy dětí...a právního vědomí v této zemi.
listopad 04, 2010 13:44
Vzhledem k tomu, : Krakonoš
že ve svejch výkřicích pojednáváš výhradně vo nevěře pánů a vodmítáš stanovisko, že nevěra dam je vo tom samým, nemám nějak vo čem s tebou diskutovat (a ten mix myšlenek, co tě zaved až do parlamentu, to je teda něco, poslanci nám maj jít příkladem, hahaha, nečet jsem v ústavě, že úkolem poslance je výchova vobčana ku mravnosti :-D. Jaká je společnost, takoví jsou její reprezentanti, tak to bylo vod pravěku.).

A hrozně by mě zajímalo, jak byste si - všichni - představovali nevěru postihovanou zákonem. Navrhněte prosím sazebník, a vopravdu moc prosím - bez vohledu na pohlaví. A až se tady na tom shodnete, udělejte anketu, kdo v takovým státě chce žít a kdo ne. Něco mi říká, že postupným přechodem na Islám se něčeho takovýho beztak dočkáme, teda naši potomci. Papa. smilies/wink.gif
listopad 04, 2010 14:16
... : bb2
Nevěra byla, je a bude. Důvodů i tzv.důvodů zrovna tak. Podstatné podle mne je, jak se s tím jedinec vypořádá. Ať už je nevěrný proto, že potkal něco, co doma nemá a doposud mu nedošlo, že mu to chybí, nebo proto, že je rozežranej a neví roupama co by.
Myslím, že všichni chápeme rozdíl mezi "stalo se" a "stalo se, heč, a vy to nemůžete chápat"


listopad 04, 2010 14:26
já to myslela tak, že dospělej, svéprávnej člověk - jakéhokoli pohlaví, : alena puntík
s plným vědomím udělá něco, co se prostě dělat nemá.Ať už je to krádež, vražda, lhaní, smilnění , či "požádání manželky bližníh svého". Ví, že to prostě nesmí....ale udělá to. A je mu omluvou,že "to nemá doma". Proč teda něco jo a něco ne? Joa když už jsme u těch nevinnejch zamilovanejch milenek...ještě jsem neslyšela, že by se nějaký milenky rvaly o dělňasa, co maká za pár šupů od nevidím do nevidim a doma živí čtyři děti. Určiě je na něm "něco krásného" - to by ty čtyři děti neměl.Jakto, že to ty milenky neviděj? Já nechci nic postihovat zákonem, ale mravní povědomí lidí - tedy obojího pohlaví - by mělo být natolik silné, aby jim nedovolilo dělat věci, které se dělat prostě nemají. Ale něco, co dělá běžně ministerský předseda, nebo president,přece neže být nic tak špatného že? Jo, příklady táhnou.
listopad 04, 2010 14:38
Krakonoši, : dexx
já jsem to uzákonit nechtěl. Ale
1) považoval jsem za nutný napsat Alence v čem je rozdíl mezi vřaždou a nevěrou, jelikož se o vraždu opírá ve svojí argumentaci

2) anketa, o které píšeš by imho dopadla velmi tristně v počtu obyvatel, co chtějí v daném státě žít.

Alenko, anketa, na kterou nařáží Krakonoš(především na její předpokládané výsledky) mimo jiné ukazuje na to, my lidé nejsme Ti, co to globálně odsuzujeme, naopak, myslíme si, že je vhodné to posuzovat neplošně - narozdíl třeba od té vraždy.

Já jsem byl vychován dle vzoru Mirka Dušína, ale bohužel, reálný svět, ve kterém se musím orinetovat mě naučil, že ač se vyplácí být obecně pravdomluvný, poctivý, čestný upřímný atd., jsou oblasti, kde se to prostě nevyplácí. A zjistil jsem, že oblast jednání s ženami(a obecně citové oblasti) je právě jednou z těch, kde se to nevyplácí.
Je mi to líto, bojoval jsem s touto realitou, nyní bojuju sám se sebou v tomto ohledu, ale bohužel, je to tak.
listopad 04, 2010 15:14
Proč není nadpis : Ketrin
pro změnu taky někdy "milenci a nevěrnice"?
Zrovna v poslední době v okolí vidím víc případů, kdy se poblázní po letech ne chlapi, ale ženy, matky už ne zrovna nejmenších dětí. A řádí jako pominuté - jak kdysi zpíval Pavel Dobeš, u ženských je to přímo námět na horor - A ne proto, že by jim něco chybělo, ale z rozežranosti a nudy smilies/angry.gif Jo, jejich manželé je možná málo obletovali, protože makali a chodili na melouchy, aby ženušky měly všecko co chtějí.
Jak píše Lenka! frajer a frajerka jsou ti, co vytrvají za všech okolností.
listopad 04, 2010 15:20
jó, to je mazec : toulavej
:-)
eště že už sem starej, tady to bude vypadat . . . nerad bych se toho dožil
listopad 04, 2010 18:29
RV : KáčaKáča
Dobrej odkaz. To je fakt síla teda. Člověk aby se bál pustit chlapa do práce, žejo?! smilies/grin.gif
A pak, že mladý svobodný dětíchtivý zlatokopky...zlatý voči leda smilies/cheesy.gif
listopad 04, 2010 18:54
... : kyttka
Ale jsou i tací, kteří to řeknou přesně tak, jak napsala Alena Puntík....Bohužel, i když to řeknou, tak některé naivní husičky si přesto myslí, že to ten dotyčný tak nemyslel. Nebo prostě neslyší....Nečetli jste úžasnou knihu : Falešní hráči?
listopad 04, 2010 20:39
Ale kytko, ony jen : Eva
chteji jakkoliv dokazat, ze jsou samice nejsamicovatejsi smilies/smiley.gif
listopad 04, 2010 21:22
RV 17:23 : mamča
Tý brďo ! To je nářez !
Až půjdu do důchodu, tak opatřím manželovi pás cudnosti, když je to v práci pro pěkný chlapy tak nebezpečný... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 04, 2010 21:39
kyttka : KáčaKáča
Hlásím, že jsem to četla. Ale tak dávno, že si jen matně vzpomínám, že to bylo o nevěře smilies/angry.gif
listopad 04, 2010 21:39
Myslíš Falešní hráči : wendy
od Frýbové Jo, ta se čte dobře. A je takový, no jak se říkuá - ze života...

mamčo - máme známého uměleckého kováře, ať ten pás k něčemu vypadá, když už oh bude nosik do společnosti !
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
listopad 05, 2010 07:31
... : mia I
včera večer na ČT 2 - film Sedmé nebe Wolke neun. Nevěra a sex v důchodovém věku, viděl někdo??? neviděla jsem od začátku ale i tak velmi zajímavý námět a zpracování.
listopad 05, 2010 07:41
... : karl
Zdravím vespolek spolek, trošku mě zvednula ze židle diskuze na www.zeny.cz - v mé práci je taky spousta chlapů, laškujeme a škádlíme se, ale zřejmě by nikoho nenapadlo zajít dál. Jsem ráda za to co má doma a moc si toho vážím.
listopad 05, 2010 07:53
mio, ty jsi moje dobrá víla : wendy
já jsem usnula v okamžiku, kdy nevěrnice důchodová jede vlakem s manželem a pláče,jak je to hezké--prosím, japa to dopadlo ?
Ono se říká: v televizi NIC není, ale kromě součástek se z ní dají vydolovat i pěkné programy, jen hledat nebo mít i rozšířený program...
smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 08:12
wendy : mia I
tak ona mu nakonec o nevěře řekla, on reagoval vztekle. Když se s tím jakžtakž manžel srovnal tak se rozhodla, že od něj odejde. Závěr - spí u milence, noc zv oní telefon, dcera volá, že otec spáchal sebevraždu. Tak propukla v neutišitelný pláč, cítila vinu. Pak pohřeb, objetí s dcerou a odchází do objetí toho milence. P.S. já bych asi jednala jinak. smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 08:21
To je nářez...dík mio. : wendy
kdoví jak by se rozvíjel vztah s dcerou po tom všem...kdepak, Plzák má recht- zatloukat, zatloukat, zatloukat! Nevím co to ty lidi, když už, žene ke svěřování se. Nesdílené špatné svědomí budiž jejich věčným trestem. Nebo ?
smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 08:51
"ještě jsem neslyšela, že by manželka snad zahýbala, protože nemá doma, co potřebuje" : jednababi
Možná, že neslyšela, ale je to v podstatě důvod jediný. Akorát že ženská málokdy řekne na plnou pusu "manžel mi dává málo peněz nebo sexu...", ale odchází většinou "z velké lásky", protože to zní líp, že smilies/smiley.gifPřece nebude ani sama před sebou, natož před pavlačí, chtít vypadat jako finanční či šukací nenasyta. Kdežo ta romantika, to přeciž jen vyhlíží líp smilies/grin.gif
"co je to teda za lidi, kdy se nedovedou ovládat a nedokáží si doma zařídit to nejzákladnější?"
Jen bych tiše podotkla, že někdy si zařídit objektivně nelze, přesto je nutno ve svazku setrvat. Tak se baterky pro ono setrvávání nabíjejí jinde - bez snahy získat exkluzivitu smilies/smiley.gif
listopad 05, 2010 08:59
wen : mia I
asi tak , za pár měsíců to mohlo vyšumět, on by se nic nedozvěděl. Takhle zbytečná bolest víc lidí..
listopad 05, 2010 09:12
wen : mia I
ono by to možná ani vyšumět nemuselo, i ta dcera jí říkala, aby si ho nechala na hezké chvilky. A ten manžel byl tak zabranej sám do sebe, že by možná dlouho nic netušil.
listopad 05, 2010 09:31
No ja, je to tak mio : wendy
je to pragmatické, cynické, nebo co, je to - no život...

jednababi - krátké, úderné !
smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 10:25
No ten vodkaz vod RV, : Krakonoš
ten by neměl zapadnout. Neměl. Ten je moc poučnej. Proti tomu, co se tam na podvedený manžely chystá, je chlápek, co si chtěl jen zaš***t, ale jinak má ženu rád a vod rodiny vodejít nechce, docela pohodová epizodka. Klidně do mě šutrem. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
listopad 05, 2010 12:18
Krakonoši : KáčaKáča
i manželky, i manželky...podotýkám smilies/wink.gif nějak mi z toho vyplývá, že jde povětšinou o ženaté kolegy.
listopad 05, 2010 13:27
ano : erika
dneska to netáhnou pouze tradičně ženatí chlapi s mladýma sbodnejma milenkama, dneska to táhnou vdané ženské s ženatými kolegy a opačně, to jste fakt nevědely?
Kolemjdoucí přece onehdá přesně vysvětlil, proč je mnohem lepší zahýbat s vdanou, jak se svobodnou, vdavekchtivou smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 15:19
No jo no : JOZO
Ahoj,
no nevim, precist si nektere blaboly to opravdu stoji za to. Hlavne mam na mysli zakomplexovane damy, ktere zde zastavaji nazor, ze vzdy a za vse muze jenom chlap. Mile damy verte tomu, ze nejste vsechny idealni a ze vsichni chlapi nejsou jenom hajzli co koukaji po milence. ANi jsem to nemohl docist dokonce. A posledni poznamka, na neveru musi byt vzdy dva!!! ( myslim v tomto pripade zena - muz ) a dle meho pohledu na vec je nevernych zen presne stejne jako nevernych muzu ( nevery s partnerem stejneho pohlavi neberu )...... Howk domluvil. P.S. Krakonosi klobouk dolu, kde beres tu silu nekterym damam odpovidat.
listopad 08, 2010 14:57
Jožine, : Krakonoš
nech na hlavě - mě to žádný síly nestojí. Já si sem chodim vodpočinout smilies/grin.gif smilies/wink.gif.
listopad 08, 2010 17:08
Ahoj Šimono, : otina
určitě v tom nelítáš sama-myslím tím tvůj způsob uvažování o vztazích, nevěře a tak. Většina lidí (i tady) běžně operuje s pojmem NEVĚRA, ale nějak celou dobu postrádám definici nevěry. Co to je ?? Někdo považuje za nevěru líbání osoby jiného pohlaví, někdo líbání jakéhokoliv pohlaví ( smilies/wink.gif ) někdo myšlenky na jiného člověka, někdo city k jiné osobě, někdo sex z lásky, někdo sex i bez lásky, někdo jakýkoliv sex ... a někdo tohle všechno dohromady. (pro mou kamarádku je například nevěra to, že její manžel tančil s její kolegyní na kámoščině podnikovém plese, mmch.poté, co ho ukecala, aby tam s ní šel). Já si myslím něco podobného jako Krakonoš (díky ti, vousatý muži, za tvou verbální i myšlenkovou obratnost, přesně si onehdy pojmenoval to, co už asi tři roky žiju ... neznáme se ? smilies/wink.gif Za nevěru považuju to, co partnerovi na poli našeho vztahu ublíží, přičemž každý máme hranice snášenlivosti jinde, jde jen o to je znát a respektovat. U nás je to tak, že můj partner o mém příteli ví, jen neví, že mezi námi došlo i na sex ... a nikdy se to nedoví, protože vím, že na hranici sexu končí jeho hranice tolerance. Nevykládám mu žádné lži, jen mu neříkám všechno. Je to podobné, jako když on mi taky do obličeje nevysype všechno, co probírají s chlapama po tenise nebo co přesně se mu někdy honí hlavou, když se milujeme (určitě víte o čem mluvím) anebo kdy,jak a proč masturbuje ("citlivějším" povahám s omlouvám, ale je to prostě tak... :-).
Nechci všechno vědět a po 16ti letech jsem přesvědčená, že on taky ne, každý máme právo na svou 13. komnatu. Naopak, spíš mě vadí lidi, co tvrdí, že partneři nemají mít před sebou žádné tajemství a říkají tomu důvěra - odle mě je to jen omluva pro slídění a pokus o legalizaci nevolnictví ve vztahu.
listopad 08, 2010 18:16
otino : bb2
Nevykládám mu žádné lži, jen mu neříkám všechno. Je to podobné, jako když on mi taky do obličeje nevysype všechno, co probírají s chlapama po tenise nebo co přesně se mu někdy honí hlavou, když se milujeme (určitě víte o čem mluvím) anebo kdy,jak a proč masturbuje ("citlivějším" povahám s omlouvám, ale je to prostě tak... :-).


To si nemyslím. Protože o chlapském/babském plkání v tlupě chlapů/bab se předpokládá, že to není nic, co by rozložilo vztah, rodinu, nic, co by v případě zveřejnění nějak zásadně ublížilo druhému partnerovi a v podstatě by to partnera dlouholetého, stálého, nemělo překvapit - ví to, tuší to, má představu, jen to nemusí vyslovovat.
Totéž masturbační fantazie - všichni je mají, všichni to vědí, vědí že jde v podstatě o abstrakci, i když se týká skutečného člověka. Víme, známe, máme představu a navíc to o sobě vědí vzájemně oba.
Kdežto s tím, že s přítelem, se kterým chodím hrát šachy a po šachách na kafe, mám taky sex, s tím teda partner tak nějak nepočítá, neví to, netuší to, nepřeje si to a neřeknu mu to proto, že vím, že tím sexem s šachovým kolegou zasahuji do svého vztahu, do partnerových (lety vztahu oprávněných) představ o vztahu atd. Zkrátka - že by mu to ublížilo.

Takže ano, každý má jinou představu o nevěře, ale v podstatě všichni v páru chtějí totéž - to, co tu kdosi nazval exkluzivitou. Nepotřebujeme exkluzivitu v masturbačních představách ani v babincových plkách, ale ve věcech, které se vztahují podle našeho nejlepšího mínění partnerů, dvou partnerů, tam ano.
A to je důvod, proč se o nevěře mlčí :-) nemá smysl to zakecávat něčím jiným :-)
listopad 08, 2010 18:37
Exkluzivita ? : petrM
Pro každého není nutná ... třeba pro mě ne. Mě je jedno, co moje žena dělá když není se mnou, je to její svobodný prostor. Asi to vypadá, že se Otiny pořád zastávám, ale mám to se svou ženou podobně jako ona, akorát s tím rozdílem, že o vztazích své ženy vím (teda přiznám se, že spíš si víc domýšlím než vím, protože se jí neptám a ona mě detajlama nekrmí). Takže tak. smilies/grin.gif
listopad 08, 2010 19:17
... : bb2
hm, ale to je pořád totéž, ne? ty o těch vztazích víš a nevadí ti to. Kdyby ti to vadilo a tvá žena to věděla, tak ti ty vztahy bude skrývat, aby ti zachovala zdání její věrnosti, tedy párové exkluzivity.
listopad 08, 2010 19:21
Máš úplnou (svou) pravdu, bb2 :o) : petrM
akorát jsem chtěl říct, že každý máme na vztahy svůj názor a myslím, že žádný není "ten špatný", jenom jiný. A co pár, to originál.
listopad 08, 2010 19:28
souhlas a neříkám nic jiného, jen ať : bb2
jen ať jsou s tou originalitou svého vztahu srozuměni oba. Třeba mlčky, jinak je to podfuk jednoho na druhém, nic míň. To nepíšu proto, že jsem skvělá ideální partnerka s patentem na ideální vztah, ale proto, že nemám ráda okecávání, radši nazývám věci pravým jménem.
listopad 08, 2010 21:41
Jen bych ti, bb, : Krakonoš
rád připomněl jistou složitost světa, která se zrovna na těchhle stránkách taky v minulosti projevila: Není totiž pravda, že masturbace, masturbační fantazie nejsou něco, co neubližuje či nemůže rozložit vztah. Rozhodně to neplatí pro všechny, a tak i tady jsme se mohli setkat s těma, komu se právě rozkládal vztah, protože přistihli partnera při "honičce" nad nějakým tim pěkným vobrázkem z internetu. Protože právě tohle je pro někoho neskousnutelná nevěra (pro mě třeba vůbec ne - jsem kvůli tomu citově plochej?). A jsme u toho zpátky - hranice má prostě každej jinde a navíc je většinou nemáme celej život stejně. A platí na vobou stranách, že když dva dělaj totéž... Né každej, kdo spí s víc než jedním partnerem, je citově placatej sobeckej hajzl. Stejně tak každej věrnej monogamista nejni čestnej, hlubokej a citlivej partner. Za věrností (stejně jako za nevěrou) se může skrývat celá baterie podlejch, nečestnejch a nijak ušlechtilejch motivů. Já vim, že moje vidění světa leckoho dráždí, protože vodmítám rychle a bez hlubší znalosti člověka a jeho příběhu říct: toto je zlo a toto je dobro. Jenže život fakt nejni western, kde zlý maj černý klobouky a hodný zase bílý, aby to i blb pochopil, komu má fandit smilies/grin.gif smilies/wink.gif.
listopad 09, 2010 02:34
Přesně tak Krakonoši : erika
napadá mě namátkou problém lidí, nucených žít s takzvaně "neopustitelným" partnerem, kupříkladu chronicky těžce nemocným, nebo jinak zcela závislým. Aby nedošlo k omylu, nemluvím o všech funkčních vztazích s takovými lidmi, pouze o těch, které by za jiných okolností už dávno zanikly, ale teď to prostě nejde, protože dotyčný není dost velký hajzl na to, aby takového závislého partnera opustil, i když za normálních okolností by z toho vztahu rád odešel. V takových případech bych rozhodně nesoudila nikoho, kdo "páchá nevěru", aby tu řeholi dlouhodobě vydržel, ani si nemyslím, že by bylo čestné a morální, ji přiznat. Život je fakt někdy složitej.
BB má pravdu v tom, že často je nevěra jednoduše sprosťárnou, a okecávat to je nesmysl.
listopad 09, 2010 10:46
Krakonoši, však neříkám, že věrnost znamená charakter:) : bb2
erika to napsala srozumitelněji, podstata spočívá v tom slově funkční vztah

pro mě je partnerství vrcholné přátelství obohacené o sex a ve funkčním přátelství to tak přece taky nechodí, jinak je po přátelství
slušnost především, a tou slušností fakt nemyslím maloměšťácké představy o morálce vdaných paní ;-) ale obecnou lidskou slušnost

cválám pryč
listopad 09, 2010 14:26
slabost : kaatka
Vzhledem k tomu, že téma nevěry mne provází mnoho let, jsem se snažila pochopit proč.Je to moje vina? Několikrát se mi dostalo odpovědi, že se mne to netýká.....!!!! Po mnoha letech jsem konečně pochopila (tedy alespoň se domnívám). Je to způsob řešení problémů. " Útěk pod cizí sukni" Nic neřešit, ono se to vyřeší samo. Nikdy člověk nepodvádí jen partnera, vždycky podvádí sám sebe. Nemohu a ani nechci všem, kteří takto řeší své problémy sahat do svědomí, ale přeji si, aby se nad tímto názorem alespoň pozastavili.........
listopad 20, 2010 21:23
manželka : DJ
Jsem podváděná manželka, trvá to téměř rok. Své mladší rozvedené milence (rozvedla se kvůli němu) slibuje, že se rozvede, zatím však skutek utek. Ona je přesvěčená. že se tak stane. Kdyby se chlap chtěl rozvést a mít se líp někde jinde, tak už to za celý rok určitě udělá. Asi se mu do toho rozhodování a nového krásnějšího života moc nechce. Každá nevěra se nemusí řešit hned rozvodem. Nikdo není dokonalý. Taky jsem si prošla obdobím pláče a hysterie, ale teď jsem v klidu. Milujeme se spolu i nadále, odpustila jsem mu, taky nejsem dokonalá. Po dvaceti letech se člověk mění a chce zjistit, jestli je ještě k něčemu, třeba i nevěrou. Nepodporuji nevěru. Jenom jsem díky nevěře začala být sama sebou a zjistila jsem, že lze žít i bez chlapa, že život je krásný a každý den. Takže teď nechávám plynout čas a milenku vůbec neřeším. Ne nadarmo se říká - kdo jinému jámu kopá, sám do ní sám. Když nejde o život, jde o ...
březen 10, 2011 09:50
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]