O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

BRATRÁNEK A SESTŘENKA PDF Tisk E-mail
Středa, 13 říjen 2010

Milá Kudlanko, potřebuju rychle radu: potřebujeme vědět, jestli spolu můžou chodit bratranec a sestřenice. Mám totiž bratrance, je mu už 21 a báječně si rozumíme. Jenže babička mi řekla, že to nehrozí! Zatím tedy mezi námi nic nebylo, ale máme opravdu hodně společného. Bude mi sedmnáct  a chodím na gympl. Tak prosím laskavě o co nejrychlejší odpověď.

  

 

Monika

Komentáře (67)add feed
V sedumnácti : Krakonoš
bys už mohla bejt schopná si najít příslušnou informaci pomocí internetu sama, ne, když to potřebuješ tak rychle. Co vás v těch školách učej? Vobrozenecký básníky, já vim... smilies/wink.gif smilies/grin.gif
Jinak na tuhle diskusi se těšim, tak neváhejte a pište! smilies/grin.gif
říjen 13, 2010 15:23
Moje fantazie pracuje : Dirk
Představuju si jak týpek naléhá: "Dělej, Moniko, dělej. Už to nevydržím". A Monika:"počkej ještě minutku než mi Kudla odpoví..." smilies/grin.gif
říjen 13, 2010 16:12
Babička : Magdalenka
Babička je chytrá žena. Ona totiž ví, co na tebe platí. Kdyby ti řekla, že jsi v šestnácti na sex mladá koza, tak se nejspíš urazíš a natruc jí předvedeš, že jsi zralá dáma. Ale trestný čin, to už je jiný kafe. Takže babičku docela chápu a tak trochu se přimlouvám, abys kromě toho, že nasadíš antikoncepci, ještě chvíli se svým bratránkem jen nevinně laškovala... Aspoň zjistíš, co je vlastně zač.
říjen 13, 2010 16:23
... : d@niela
smilies/grin.gif
říjen 13, 2010 16:24
No, já bych to neriskovala. : mamča
Sice v tom odkazovaném článku píšou, že by z takového svazku neměly vzniknout debilní děti, ale ty komplikace v příbuzenstvu !
Teta by byla současně tchýní, případná sestřenice švagrovou, děti by měly babičku a současně pratetu v jedné osobě...
No, jak říkám : Neriskovala bych ! smilies/cheesy.gif
říjen 13, 2010 16:36
Dirk : mamča
"Tak prosím laskavě o co nejrychlejší odpověď."
Kalhotky už má Monča dole, a "Kudla" se řehtáááá... smilies/grin.gif
říjen 13, 2010 16:39
Nestraš, mamčo, : Krakonoš
na 99% z toho žádný děti ani příbuzenský svazky nebudou, chvíli spolu budou chodit a pak se rozejdou. Klidně bych je nechal, ať si to vyzkoušej. Sex jedině s antikoncepcí, to je jasný.
říjen 13, 2010 17:08
Já myslím, : Lotka
že to bude dobrý, zůstane to v rodině... Mě taky vždycky děda nalil panáka a říkal - Děvče, tohle se musíš naučit doma, abys to pak tam venku neměla potřebu nějak moc zkoušet a věděla, co to umí. smilies/grin.gif
říjen 13, 2010 18:32
mamčo 16:39 : erika
smilies/grin.gif smilies/grin.gif

No a jinak nevím. Pocitově je něco takového pro mě incest. Ale faktem je, že třeba v muslimských rodinách je to častým, a žádoucím jevem.
Ať si každý dělá co chce s kým chce.
říjen 13, 2010 21:11
ve šlechtických rodech to ani jinak nebylo : d@niela
smilies/wink.gif
říjen 13, 2010 23:45
Jo, taky mě to hned napadlo : wendy
bylo tomu odpradávna. Proto nebylo na škodu občas občerstvit vznešenou příbuzenskou krev nějakou tou Boženou...
smilies/wink.gif
říjen 14, 2010 07:26
ve šlechtických rodech to ani jinak nebylo : Máňa z Počernic
Jasně! Stačí se mrknout na oduševnělou tvář jednoho spícího knížete.
říjen 14, 2010 07:52
Máňa : opas
To má být závist, zloba nebo výsměch?
Vyznívá dost trapně a lacině, až ti bude přes 70 tak tě chci vidět zvládat všechno co dělá on.
říjen 14, 2010 08:52
Krakonoši, : mamča
no, to je hezký, ať si to (s antikoncepcí) vyzkoušej. smilies/grin.gif To by takhle mohly holky "zkoušet" třeba s bráchou, ne ? Aby až se vrhnou do "velkého světa", nebyly za začátečnice.. smilies/angry.gif
Pro mě je to teda nepřijatelné. Co až se rozejdou ? (Jako že se rozejdou). To bude válka rodů ?
Monča nepíše, jaký názor na to má nejbližší příbuzenstvo.
Být to moje dcera, tak jí to rozmluvím. Platonicky se milovat můžou, ale gatě by měly zůstat na příslušném těle.
říjen 14, 2010 10:13
Lotka : Dirk
Docela mne zamrazilo, co chtěl děda učit podnapilou vnučku doma. Pak mi došlo, že snad požívat alkohol. Příště prosím o jasnější formulaci.
říjen 14, 2010 11:31
No opasi. To nejni ani závist ani zloba ani výsměch! Bohužel, to je realita! : Máňa z Počernic
Jinak ale máš možná pravdu. Fakt každej v 70ti nezvládne to, co von - teda 3 litry vína denně.
Zřejmě se tě mý konstatování demence dotklo přímo osobně. Jako jeho voliče tě chápu. Rovnej k rovnýmu sedá, dement dementa si hledá (i volí).
říjen 14, 2010 12:11
Máňo : Kamila
nech už tý politiky, prosím! Tuhle pod nějakým článkem zas píšeš o Nečasovi - myslím, že tu na to moc lidí zvědavých není...
říjen 14, 2010 13:04
opasi, prosím tě, už si konečně zapamatuj 10 pravidel počernických, : bb2
zvaných též 10 máňovin:

1) volíš TOP09, ODS, zelené - jsi dement stejně prolhanej jako sou ty co volíš
2) volíš jiné, ale nevolíš komunisty - jsi dement blbej
3) volíš - jsi dement naivní
4) nevolíš - jsi dement nezodpovědnej
5) jsi chlap, je ti pod 30 a bydlíš u rodičů - jsi dement buzerant
6) podnikáš - jsi dement zlodějskej
7) jsi právník - pak jsi dement zlodějskej podvodnickej, protože jsi tak dementní, že máš určitě diplom z Plzně
smilies/cool.gif jsi chlap a máš problémy ve vztahu - jsi dement a čuně, co mu smrdí nohy
9) jsi ženská a máš problémy ve vztahu - jsi dementní vošklivka z vošklivince co jí smrdí nohy nebo má nadváhu nebo si ji neholí
10) jsi rozvedený zaměstnanec před 60kou, se zálibou v kozlu a tv seriálech, řečech o mladých kočkách a nazývání každého, kdo je mladší a má jiný náhled na život, dementem? pak jsi přelud, protože něco tak úžasného se snad dvakrát nemůže vyskytovat :-)
říjen 14, 2010 13:07
... : bb2
a todle smilies/cool.gif je osmička se závorkou
říjen 14, 2010 13:08
bb2, to nemá chybu. : Myška
Pěkný...
říjen 14, 2010 13:10
Jo bb, výborně si to vopasovi napsala : Máňa z Počernic
jen aby se, chudák zapařenej, příliš neroščílil :-(((
říjen 14, 2010 13:15
bb : Milene
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif. Řežu se.
říjen 14, 2010 13:31
No Miléne.... Bacha aby ses z toho nepo....řezala. : Máňa z Počernic
Že by to bylo zase až tak duchaplný??? Spíš teda se mi to zdá krapet křečovitě a žlučovitě upocený.
No, ale chudejm duchem toho stačí málo, žejo. Tak ať se řežou a nedaj si šáhnout na svý degenerovaný šlechtice.
A už jentak mimochodem. To bombový desatero, neže nemá chybu. Jednu má. Chybí v něm kráva. Ale to jistě ne omylem, nýbrž jen ze skromnosti.
říjen 14, 2010 13:43
hele mano, : mura1
nekdo ti hodil hracky do kanalu? popravde sis zacal, v opasove prispevku zadne osobni urazky nejsou. zato tvoje se jima jenom hemzej. dej si vo jednoho kozla vic a vo jednu kudlu min, treba se ti udela lepsi. a souhlas s kamilou!
říjen 14, 2010 13:57
bb2 : opas
Dost casto mne pobavi, kdyz mi chce nekdo neco dokazovat - vzpomenu se na tohle a mam chut mu pogratulovat k vitezstvi smilies/grin.gif

říjen 14, 2010 14:34
bb, to nemělo chybu, bylo to dokonalý : toulavej
budu se opakovat, ale já tě prostě miluju :-), precizní práce. Ale, proč se nýče, pán v letech, co by seriózní úředník, převléká do ženských šatů, vydává za ženu a myslí si, že je to vtipný, je pro mě pořád záhada. Ví to někdo?

A k tématu - můj děda a babička byli bratránek a sestřenka a co si tak ještě mlhavě pamatuju z vyprávění, museli mít nějaké svolení od faráře, že mohou mít svatbu. Jenže, táta už byl na cestě, tak to svolení dostali. Rok 1919. A nemám modrou krev, když se píchnu :-)
říjen 14, 2010 17:10
bb : opas
Ještě mě napadlo - co to znamená záliba v kozlu? Myslíš zvíře nebo pivo?
říjen 14, 2010 18:01
Něco mi uniklo? : kyttka
Nýče a Máňa jsou symbionti?
říjen 15, 2010 07:21
... : Mikin
Tak dlouho jsi zkozlovanej komousi z Pocernic ryl, az ti lidi rekli, co se o tobe mysli. smilies/grin.gif

Stejne jako Toulavej zpet k diskusi - meli jsme v rodine meho brachy tzv: "kissing cousins", ale nakonec je to prestalo bavit.....
říjen 15, 2010 08:11
Panečku, Mikine, to jsi mu to teda nandal! Fakt. : Míša šíša
"Zkozlovanej komouši" - to mi připomíná rétoriku dětí z mateřské školky. Kolik že ti to vlastně je?

No, tak komu ještě Máňa šlápl na kuří oko, kdo další si přihřeje polívčičku?
říjen 15, 2010 09:32
Ono je to trochu na obě strany : wendy
neb kdo tíhne víc k levici, ať už ze zoufalství, z přesvědčení nebo ze zklamání politikou pravice, tak taky nemívá na růžích ustláno. Ale zase se mi líbí, že když se diskutuje na nějaké jiné téma, je odlišnost názorů z politického ranku zapomenuta. Tak to má byt.

Nejvzdělanější byla církev, pak teprve šlechta, a až nakonec lid obecný. Takže šlechta měla náskok, který se ale již vyrovnal. Netroufám si tvrdit, že všichni šlechtici jsou super, ani to, že to s nimi až taková sláva zase není. Ono to je od obého. Stačí zalistovat v dějinách. Chudák kníže má, ač vzdělán, vzezření i projev jaké má. Neznám ho osobně. Ale když jej to v jeho věku tak přemáhá, že sněmovnu prospí, není to dobré.

opasi, doufám že rozlišuješ to, když ti někdo chce něco dokazovat a to, že někdo má svůj názor, který prostě napíše.

Hleďme, kam jsme se dostali od téměř incestu...
smilies/wink.gif
říjen 15, 2010 10:08
Ale takhle to je přeci vždycky, : Máňa z Počernic
když parta duševně krapet slabších oslavuje, v podstatě nicmoc, i když rádoby "inteligentně napalující", upatlaninku tý, o trochu méně slabý, z jejich spolku.
Nějak mi to připomíná jednu písničku: Blázni se radujou :-)
říjen 15, 2010 10:33
Míšo : Kamila
víš, já se třeba snažím nikdy nikoho nenapadat, ale vážně ti Mániny komentáře přijdou v pořádku?
říjen 15, 2010 10:38
Pozn. po čarou : wendy
ono toho není v pořádku víc... A každý má nárok na svoje názory tak je respektujme a nevychovávejme, i když se nám zdají divné. Ale co vám do toho kecám....
smilies/wink.gif
říjen 15, 2010 11:06
. : Míša šíša
Tyhle půtky z dětského pískoviště mě fakt nebaví. Vracím se ke své mlčenlivosti. smilies/wink.gif
říjen 15, 2010 11:27
Ale Kamilko. : Máňa z Počernic
co jako nebylo v pořádku?
Neadresný poukázání na přispění příbuzenských manželství k degeneraci šlechty?
Nebo nebylo v pořádku, že zdejší spolek, sice vošklivejch ale spravedlivejch, panen jednoho z těch degenerů okamžitě identifikoval a vší silou začal bránit?
Nebo nebejvalo v pořádku, že Máňa ať nejapně (většinou) nebo i japně (málokdy) napadená, si urážení nedá líbit? Notabene urážení od osob, s kterejma by si určitě ke jednomu stolu nesedla.
Nebo, že Máňa má zálibu v hezkejch ženskejch, což místní, vesměs chlapama odkopnutý, vošklivky těžce nesou a snažej se ze všech svejch mdlejch intelektuálních sil Máňu zdeptat?
Nebo neni v pořádku, že Máňa, votrávená 40ti letama komunistickýho oblbování, se odmítá nechat oblbovat dalšíma hordama, uplně stejnejch, prospěchářskejch lumpů?
Ale docela určitě jedna jediná věc je už teď v naprostym pořádku:-) A jistě nejen tobě způsobí blaženost věčnou. Zvítězily jste! Můžete dělat třeba mexický vlny. Jdu k jinýmu stolu. Páááá.


říjen 15, 2010 11:56
Wen : mia I
souhlasím. Každej vypadáme jak vypadáme.Ale knížeti holt chybí soudnost a není mu blbý, že to tam ve svých 73 letech proklimbá. Udělat to běžnej zaměstnanec tak na hodinu letí.
říjen 15, 2010 12:10
ale prdlajs s politikou a chudou levicí , od začátku jde o to, o co obvykle: : bb2
Jako jeho voliče tě chápu. Rovnej k rovnýmu sedá, dement dementa si hledá (i volí).


a proto Počernické desatero.

S politickou, náboženskou nebo sexuální orientací to fakt nemá nic společného, pokud vím, tak tady je ve všech oblastech názorově rozdílných lidí mraky, přesto, pokud jsem si všimla, nikdo ze stálých čtenářů nemá potřebu při nesouhlasu, odlišnosti, nazývat někoho dementem.

No a tak se do autora dementoizmů jednou za čas někdo trochu opře a dá najevo, že je blbost staršímu člověku neslušící nazývat lidi dementama jen proto, že věci vidí jinak, i když jinak o nich vím úplné prd.

A jako obvykle se do toho zatáhne politika a tak nějak ve víru toho se ztratí pointa. A jako obvykle někdo to vyostří komoušema a někdo zůstane neutrální ať se děje co se děje, protože kdyby dal najevo nesouhlas s hrubostí Máni, tak by 1) souhlasi s BB aj., a to teda ne!, 2) by projevil špetku humoru a nadvěcnosti, a to teda v tomhle případku taky ne!

A ještě ty výkřiky o tom, jak někdo odchází, nebo se odmlčí, nebo jde si číst jinam...jako děti na pískusmilies/smiley.gif však koho to zajímá, jestli si čteme tady, tam či onde, ne? smilies/smiley.gif
říjen 15, 2010 12:14
toulavej : bb2
vítej zpátky, doufám, že si brzy počteme nějaké počtečníčko z Toulek Amerikou smilies/smiley.gif
říjen 15, 2010 12:14
... : mura1
Jdu k jinýmu stolu. Páááá.

uz po treti? nebo po ctvrty?
říjen 15, 2010 12:19
Míšo : mia I
a já byla tak ráda, že ses objevila. smilies/wink.gifJinak bibí, těžko zaujmout k Máně nějaké stanovisko, když na jedné straně víš, že je to člověk , který se denně staral o svoji těžce nemocnou matku, je k ženám galantní; na straně druhé se prezentuje naprosto odlišně /hlavně mi vadí její důraz na fyzickou krásu/ což mi vzhledem k jejímu věku přijde zvláštní. Smysl mi uniká. Proto třeba já mám neutrální postoj.
říjen 15, 2010 12:34
Mio : bb2
jsem ráda, že vím, že odteď můžu zdejším lidem říkat demente a krávo a zachováte k tomu neutrální postoj :-)
říjen 15, 2010 12:41
No jasně - neodcházejte : wendy
vždyť se nic tak strašnýho neděje a kdo byl blíže pravdě se stejně prokáže až později. Lidi si občas vjedou do vlasů - s tím se musí počítat i u klávesnice, nejen v hospodě nebo ve Sněmovně...

No ale já teda odcházím - odvolím, nasedám, odjíždím, směr Kohoutov. Až se vrátím do civilizace, podívam jak to dopadlo.
smilies/wink.gif
říjen 15, 2010 12:46
jéje, eště že vás všechny tady "mám", : d@niela
já si tu tiše doma skuhrám (nahlas by to bylo stejně zbytečný), páč jsem těžce oblblá po lécích a ne a ne se toho i po týdnu zbavit. Třeba už takhle daun zůstanu :-) - a hned bude jeden puncovanej dement...

to Máňa: Má drahá, hornopočernická čtenářko, ne všechny ženský světa jsou jen půvabný bloncky. například já jsem teď docela fest a hnusně rozkyslá bloncka, štve mne to až neuvěřitelně - a co s tím nadělám? Lusknout prsty, abych byla najednou "šlank"? Nejde to, prstíky jsem si uluskala a veškerej účinek na exkrement, abych hovořila slušně. A přestaneš mě kulivá tomu znát? Tak vidíš.

Takže už neposuzuj babinec jen podle vzhledu, stejně se všema do pelechu nemusíš...(já vím, říkáš si asi "díky bohu" smilies/wink.gif) No, a ne každá dovede řešit problémy vztahové podle správných pravidel, i ta nejinteligentnější dovede udělat v jednání s chlapem boty, které by neudělala nejnevzdělanější cikánečka s IQ 70. To fakt nemůžeš posoudit, páč nejsi puncovaná baba...

A s politikou? Tou už jsem tak naštvaná, konkrétně s politiky, že docela už chápu, když někomu rupnou nervy a všechny postřílí. Nedělá se to, nic se tím nevyřeší, ale pochopím toho chudáka smilies/grin.gif. Nejraději si čtu v novinách takhle před nějakýma volbama, to se pak člověk dozvídá věcí... No, ale po volbách zase bude klid, všechno bude vzkvétat, pracující pracovat, bezdomovci popíjet, lidi se budou milovat... a zase bude poklid všude.

Takže - opčas si řekni, že než dát facku (písemnou), a když už nemůžeš aspoň skuhrala či skuhralku nějak aspoň malinko podpořit, radu nějakou vymyslet, tak raději napiš, jak je na žižkoucký pavlači... Tam přeci musí bejt moc fajn, ne?

Jo, a mně se taky kdysi dááávno líbil jeden můj bratranec, bůhví kde ve světě žije, ale už tehdy, jako holka snad ještě podměrečná, jsem věděla, že tudy cesta nevede. Ale - dotaz to byl fakt super, ne?


říjen 15, 2010 12:51
. : Míša šíša
A ještě ty výkřiky o tom, jak někdo odchází, nebo se odmlčí, nebo jde si číst jinam...jako děti na písku však koho to zajímá...

Nikoho to nezajímá. Tady všechny zajímá jen to, co napíše bb, že?

Mio, tož víš, už dlouhou dobu mám pocit, že se sem se svými komentáři nehodím. Svým intelektem nemohu být plnohodnotným parnerem některých zdejších moudrých. Já se přímo dobrovolně hlásím k dementům!
říjen 15, 2010 12:58
Míšo šíšo, citovat prosím celou větou :) pak to dává kapku jinej smysl : bb2
koho to zajímá, jestli si ČTEME tady, tam či onde, ne? zahrnula jsem tam i sebe, nevím proč a z čeho usuzuješ, že se domnívám, že všechny zajímá jen co píšu já.
Ale respektuju, že Mániny komentáře se ti líbí víc.
říjen 15, 2010 13:14
jinými slovy, : bb2
nebudu tě proto nazývat ani krávou, ani dementem, ani tě nařkávat z nekalostí, podlých pohnutek nebo zakomplexovanosti apod.
říjen 15, 2010 13:17
Míšo šíšová, : wendy
já mám taky pocit, že nejsem s některými komentáři zde mezi většinou. No a co ?
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
říjen 15, 2010 13:34
a jéje zase rvačka : erika
asi jsou ňáký erupce na slunci nebo co smilies/wink.gif

Míšo: zcela jistě všechny nezajímá jen to, co napíše bb, ale zcela jistě její příspěvky mívají pro zoufalé tazatele tady největší informační hodnotu. (A kromě toho mě baví, ale to už je individuální, uznávám).

bb: kdybych nevěděla, že si z toho nic neděláš, tak bych ti napsala, aby sis z toho nic nedělala smilies/wink.gif

Máňo: já naopak tvou zálibu v krásných ženách chápu. Je to prostě příroda. Stejně jako záliba krásných žen v pracháčích (už jsem s tím vytočila dexxe, proč to nezopakovat smilies/cool.gif )
Akorát fakt nevím, proč je nutné všechny oponenty(-tky) nazývat dementama. Jsem si jistá, že v reálu bys to nedělal. Opravdu tady nejsme všechno jen opuštěné vošklivky z vošklivince, ke kterým by sis nepřisedl.

To all: občas nějaké to kočkování je fajn, ale doopravdy útočit na sebe nemá smysl. Všichni víme, s kým máme tu čest, a většinou je u tohodle stolu fajn. Komu se tady fakt nelíbí, může svobodně změnit lokál, ale osobně mi chybí každej ze štamgastů, který (načas nebo úplně) zmizí.
říjen 15, 2010 13:38
eriko : bb2
u našich sousedů na chalupě zase řádily tlakový fronty smilies/smiley.gif Čas od času přišel pán za tátou celý zachmuřený s tím, že doma je dusno, asi sou zase ňáky tlakový fronty smilies/smiley.gif tlakový fronty ovlivňovaly i politické zvraty ve Střední Americe a úrodu obilí.
říjen 15, 2010 13:45
bb, díky : toulavej
tyhle tlakový fronty skvěle zahrál Polívka v Obecné škole, jak se po každé hádce oblékl do kvádra, aby jim ušetřil práci až ho budou dávat do rakve, sedl si na lavičku a čekal, až umře. Protože infarkt musí přijít každým okamžikem.
eriko, tvé - a jéje, zase rvačka – nemá chybu :-) Někteří štamgasti by tu chyběli, jde o to, kdo koho za štamgasta považuje.

k máně nč je těžko co dodat, asi přechod

říjen 15, 2010 16:48
... : bb2
stejně se máme báječně, když si můžeme jen tak se dohadovat na netu...a netíží nás něco takového
http://www.novinky.cz/krimi/214233-lide-pomahaji-s-hledanim-anicky-pousteji-policisty-na-pozemky-i-bez-povoleni.html
říjen 15, 2010 17:37
Miso - siso, : Mikin
ty by ses shodla s mou manzelkou. Ta se me dvakrat denne pta, kdy dospeju, vyrostu a prestanu se chovat jako malej.
Tak dlouho se chodi se dzbanem pro vodu, az se z lesa ozyva. Ja ziju na okraji lesa, tak sem se ozval.
Ja vim ze detinsky a ze tomu chybel humor a postreh jako v pripade bb2.
Ten pan, jenz se v zenu promenil (v Thajsku se jim rika lady-boy) tech poznamek o krasach byvaleho rezimu a dementech komouse nevolicich utrousil uz tolik, az se ucho utrhlo..... smilies/cool.gif
Neboj, von se vrati.
říjen 15, 2010 18:23
... : Mikin
Ja mel (nejspis porad jeste mam) krasnou sestrenici a kdyz jsme se setkali, jako by se plnilo muslimske prislovi "kdyz se zena a muz ocitnou o samote, treti pritomny je dabel". Zkratka mezi nami preskakovaly jiskricky.
Ovsem nebyl jsem jediny kdo jiskril (podotykam, ze k nicemu jinemu nedoslo) a kdyz bylo holce 16, behal stryc po uradech aby dcerusku zplnoletil a ona se mohla vdat.....
říjen 15, 2010 18:36
wendy : Kamila
nevím, zda se k této diskuzi ještě vrátíš, ale napsat to musím. Mám respektovat a nevychovávat? Nemohu a nechci respektovat sprosté výrazy. Vychovávat dospělé nemíním, to není má práce.
Howgh
říjen 16, 2010 15:41
Ahoj Kamilo : wendy
to je dobře že musíš. Já nejsem z těch, co by na sobě nechali dříví štípat, ale moc mi tyhle věci nevadí. I s tím se ve virtuální hospůdce potkáš, není to nic co by to tu zdevastovalo a dehonestovalo. Bylo to míněno nejen na tebe, byl to pokus o uklidnění emocí. Respektuji, co tobě vadí. Takže asi tak.
smilies/wink.gif
říjen 18, 2010 08:31
člověk je štyry dny pryč, : Krakonoš
a pak se nestačí divit, co všechno dokáže jedna pusa bratrance se sestřenicí... smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
To teda bylo jiskření, to Monika jistě netušila, jak moc budou jiskérky přeskakovat, když sem napíše smilies/wink.gif.
K nč/máně se už teda vyjadřovat netřeba, jenom dlužím odpověď mamče: Až se rozejdou, tak budou rozejitý, žádná válka rodů nevypukne, prostě se jen ty dva chvíli nebudou vídat, než si ten rozchod vodpustěj. Já v tom nic incestního nevidim, přijde mi to přirozený, bratranci se do sestřenc zamilovávaj zcela běžně, zatímco bráchové do sester nikoli, takže bych to vůbec nesrovnával. Je to asi věc těch zúčastněnejch, jak to cejtěj, já bych svýmu dítěti v takovým vztahu nebránil. Takže nejdůležitější bude, jak se k tomu postaví vobě rodiny. A pokud nesouhlasej, ale nejsou přitom schopný zabránit vzájemnýmu kontaktu těch dvou, tak stejně prdlajs zmůžou, navopak je do toho vztahu svým vodporem ještě postrčej. Tisíckrát vopakovaná historie... Co je na tom k řešení na Kudle, kromě vysondování postoje zdejších grafomanů (mezi něž se hrdě počítám smilies/wink.gif), mi doteď uniká.
říjen 18, 2010 11:29
Co je na tom ? : wendy
člověk se tu může vypovídat, a to mnoho lidí nemá a přitom to je dost důležitý.
Jenom mě zarazilo že odpověď chce teď hned, to je jako kdyby juž seděli na kraji otomanu...
smilies/wink.gif
říjen 18, 2010 15:24
Nojo, ale tohle nemohli vydržet, : Krakonoš
sedět na vokraji votomanu a tohle tady číst. Dyk voni už sou možná po smrti smilies/grin.gif
říjen 18, 2010 18:51
Opas to trefil. : Sidon
Mně se nejvíc líbí ten opasův komentář, neboli obrázek - "Diskutovat a přít se na internetových diskuzích, je jako závodění na ´zvláštních´ olympijských hrách. I když zvítězíš, retardem zůstaneš dál". Dovolil bych si však připodotkonout, že tady na Kudle, zas tolik "retardů" není.
A Monice bych vzkázal, ať se tím příbuzenským vztahem nezatěžuje, nicméně by však mohli počkat s tím "milujte se a množste se". Teda milovat ano, jen to "množení" odložit na později. Takových případů bylo, je a bude, ale nedělají se taky nějaké krevní zkoušky ? Na některých potomcích z takovýchto svazků, je to měkdy "trošku" vidět. Tady ale určitě nejde o zachování rodinného majetku, že ?
A ještě pro BB2. Nijak se nenech ovlivnit tím bodáním šídel zdejších "krejčíků". Psi štěkají, ale karavana jde dál.
říjen 19, 2010 02:58
Sidon, : bb2
neboj, šídla v diskuzi na netu jsou mi celkem putýnka, popravdě tu ani šídla nevidím, jen lidi co myslí jinak a lidi co myslí stejně, to je normální:-)

K Monice jsem se nevyjadřovala vůbec, protože podle mne není k čemu. Já vyrostla s jednou sestřenicí, která se od mala točila mezi dospělými v kuchyni, kolem domácích prací a tak, byla a je velice praktická, šikovná, pilná a zodpovědná. A pak jsem měla hordu bratranců, kteří teda nevyšívali a nepekli piškotové moučníky, s nimi jsem trávila většinu času a to by v tom byl čert, abych se do jednoho hnedle nezamilovala. Řekla bych, že jisker mezi náma lítalo dost na podpal, ale asi jsme se oba styděli a kolem 17 jsme už zase byli každý víc od sebe než spolu, takže čas to vyřešil za nás. Do dneška k němu mám blízko jako k bratrovi, důvěřuju mu a vím, že ať by se tehdy stalo cokoli, neublížilo by nám to. Monika je hodná a poslušná, když se radí s babičkou:-) my byli zlobivější. Pro první lásku se mi bratranec, kterého dobře zná, zdá skoro ideální.
Dítě snad neplánujou, v 17 a 21, doufám smilies/wink.gif ale když jim budou moc bránit, tak i tím by si tu svou love mohli chtít pojistit...tak bych to, být jejími pra/rodiči, nelámala přes koleno.
říjen 20, 2010 10:29
To máš recht bb : wendy
taky jsem měla jednoho bratrance, odstávali mu trochu uši, ale byla s ním sranda a krásně hrál na kytaru, taky jsem ho milovala a celá ulice holek mi ho záviděla... až do 15 let jsem mu zazlívala, že mě nepožádal o ruku...no tohle je trochun jiný případ, jen jsi mi to připomenula.
smilies/wink.gif
říjen 21, 2010 07:41
... : bb2
jojo, ty časy malin nezralých smilies/smiley.gif
říjen 21, 2010 10:48
láska : kaks
ahoj kudlanko víš já a bratranek se máme trochu rádi ale už jsme se i líbaly je mu16 a mě je no vtom je právě ten problem ja porat chci chodit s velkyma klukama jemi9 let víš?
říjen 26, 2011 10:57
a ješte naco : kaks
a napsal pro mebasen

LASKA JE DAR CONEPRESTANA HRAT
LASKA JSOU CITY KTERE TI CHCI DAT
LASKA JSI TY SI MOJE OPORA
LASKA JE VŠECHNO KDYZ NEKOHO MILUJES)
JA MILUJU TEBE
TAK PROC SE PORAT VZDALUJES
PROC NEJSME U SPOLU PROC NEJSME U SEBE
NAHORU A DOLU NAHORU DO NEBE
říjen 26, 2011 11:04
ach jo : lýukas
vždyt monca smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif smilies/smiley.gif smilies/grin.gif smilies/angry.gif smilies/sad.gif smilies/shocked.gif smilies/cool.gif smilies/tongue.gif :- smilies/kiss.gif smilies/cry.gif smilies/kiss.gif at si dela sex s bratrankem ale at si predtim domluvi ze po sexu se rozejdou a bude to jako žeby nic
listopad 29, 2015 15:34
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]