O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

VÝŽIVNÉ PRO ZLETILÉHO PDF Tisk E-mail
Středa, 06 říjen 2010

Dobrý den, mám dotaz k výživnému na zletilého syna. Před 2 lety ukončil studium na střední škole, otec platil výživné. Vzhledem k tomu, že se syn nedostal na vysokou školu, otec ukončil placení. Syn byl veden na úřadu práce, pak chvíli pracoval, loni zkoušel opět vysokou školu a nedostal se, teprve letos byl přijat ke studiu na ČZU v Praze.

 

Může opět požádat soud o vyměření výživného na svou osobu od otce? Já jako matka mu samozřejmě na výživu přespívám.

 

Děkuji,  Růžena

 

 

 

O D P O V Ě Ď : 

 

Milá Růženko,

 

     napřed to zkuste otci jen napsat - tedy - ať mu to syn napíše, ty jsi přeci stejně mimo. Teď, co je dospělý, si to musí oficiálně vyřizovat už jen on. Takže - ať tátovi co možná nejslušněji oznámí, že má velkou radost, že se mu povedlo dostat se na vejšku, že ty mu pochopitelně přispíváš a že by byl rád, kdyby se taky připojil. No, a uvidíte, co vám odepíše. Mj. také to budete mít "písemně" - jak se říká: co je psáno, to je dáno.

 

     Pak, pokud by to nevyšlo, to budeš mít i jako podklad pro soud... tedy syn. Pochopitelně, že by ti mohl vystavit plnou moc za vyřizování za něj, ale lepší by vypadalo, kdyby si to vyřizoval on.

 

Držím palce,

d@niela

 

 

Komentáře (46)add feed
Jaky podklad pro soud? : Eva
Soud neprichazi v uvahu, neb syn nesplnuje podminku soustavne pripravy na povolani a hlavne, vyzivne se neobnovuje.
Tudiz, pokud bude tatik platit, tak vyhradne na principu dobrovolnosti.
říjen 06, 2010 23:16
Myslím, že pokud by studoval na řádném denním studiu, : kissVera
že by výživné měl šanci dostat...
říjen 07, 2010 03:28
V tomto pripade mi je taty dost lito, : Eva
a uz se vubec nedivim, ze mame tolik streckujicich deti. S Ruzencinou a jejim synem zvolenou strategii muze fakt vyzivne dostat, neb, kdyz bude treba 10 let na pracaku, malinko chvilku pracovat a kazdy rok delat prijimacky na VS, hlavne neprokazat, ze jsem schopen se uzivit, pak splnuje, ze jeho schopnost obzivy nelze povazovat za definitivni a tereticky by se mohlo vyzivne i obnovit.
Bude ale zalezet i na tom a soud by to zkoumal, jakou skolu ma stredni a zda nejak koreluje s CZU.
Vubec si neumim predstavit, ze bych dospele syny po maturite nechala 2 roky na pracaku, malinko chvilku pracovat, kdyz se nedostali na VS. Mam krome toho osobni zkusenost, ze v poslednich letech se na VS dostanou i ti, co neumeji do peti pocitat /pokud se nehlasil treba na medicinu, tam by opakovane neprijeti nebylo vzacne ap.), letos 70 procent maturuji populace. A Gausovka, co se tyce inteligence, je porad stejna smilies/wink.gif
No, co si doma vypestujete, to budete i mit, ale pak se nedivte smilies/wink.gif
říjen 07, 2010 08:38
Jinak bych se Ruzenky nerada dotkla, : Eva
pokud by to tak vyznelo, ale skutecne studijni typy, Ruzenko, nezustavaji 2 roky na pracaku, ti ty 2 roky neco studuji, treba jazykovku ap.
říjen 07, 2010 09:10
Otázkou je, zda na tu jazykovku mají. : Myška
Jak jsem tak občas slyšela, není to levná záležitost.
říjen 07, 2010 09:40
Kdyz nemaji, Mysko, tak pracuji : Eva
jako mene kvalifikovane sily v oboru, co touzi vystudovat, touzi-li fakt po tomto oboru.
Jinak mi neni ale znamo nic, proc by maturant nemohl pracovat, neni-li teda nemocny. Nebo treba si vydelat na nejakych brigadach, treba i v zahranici, na velkou cast sveho budouciho studia, nez se tam treba dostanu, kdyz teda jsem uz ten studijni typ.
Mimochodem, na VS se rozhodne nepredpoklada automaticky, ze vechny vydaje zaplati rodice. mohou, ale predpoklada se, ze se potomek bude podilet.
říjen 07, 2010 10:51
Ale jo, já neobhajuji "pobyt" na pracáku. : Myška
Samo, že, pokud se nedostane na školu, má jít pracovat. Sežene-li práci (nějakou sežene, dříve či později, vím).
Já jen, že ta jazykovka není zadarmo.

I já měla syna na pracáku pár měsíců po škole, prostřídal pár brigád, ale na něco relativně stálejšího narazil až na jaře. A až nedávno získal práci co ho baví a navíc se smlouvou na dobu neurčitou. Je zatím ve zkušební době, takže vyhráno není, ale našlápnuto správným směrem jo.
říjen 07, 2010 11:02
Mysko, ani ja zase netrvdim, ze na pracak se clovek : Eva
dostane jen vlastni vinou, to fakt ne
smilies/wink.gif
Ale i z toho mala, co Tu Ruza napsala, mi prijde, ze tahle dvojka jen cele 2 roky se ucelove strezi dokazat, ze je schopen synek uzivit se jiz sam. A treba k tomu maji i sve duvody.....
Bych vubec nemela problem platit dobrovolne vyzivne, kdyby potomek, treba po absolvovani stavebni prumyslovky 2 roky pracoval, jako sanitar na chirurgii a delal opakovane prijimacky na medicinu a dostal by se na potreti. Ackoliv v tomto pripade by mi zadny soud zadne vyzivne neobnovil, protoze prokazal, ze se uzivi a navic medicina rozhodne nezvysuje kvalifikaci po stavebni prumyslovce, to je uplne jina profese.
To, Mysko uznej, je uplne jiny zajem o studium, nez 2 roky na pracaku, ne?
říjen 07, 2010 11:12
Jistě Evo. Já ale nějak nedokážu z toho krátkého úvodního článku vydedukovat to, co ty. : Myška
Jinak mám zato, že studium medicíny, tedy vysoké školy, byť po průmce, je zvyšování kvalifikace. Jiná věc je, jak by případný soud posuzoval schopnost se sám živit, protože podle mne je denní studium VŠ, např. té zmíněné medicíny, velmi náročné, a možnost výdělku při studiu asi dost omezená (ale ne nemožná, aby mne někdo nechytal za slovo).
říjen 07, 2010 11:23
Evo : mia
a co když dělal na černo? smilies/wink.gif
říjen 07, 2010 11:24
Mio, kdyby uplne jakkoliv pracoval, tak mu : Eva
urcite vyzivne platim. Jen nemakacenka nepodporuji smilies/wink.gif
říjen 07, 2010 11:28
Evo : mia
jasný smilies/wink.gifminulý týden zrovna o tomhle byla debata s Míšou Jílkovou /práce na černo, zrušení podpory, když dá člověk sám výpověď/ už jsem chytla asi poslední čtvrthodinu pořadu. Bylo to docela zajímavý.
říjen 07, 2010 11:32
Mysko, to by posuzoval pripadne soud, : Eva
a v zakone opravdu je, ze se zvazuje navaznost toho studia na stredni a vysoke skole. Kdyz pujde ze stavebni prumky na VS- techniku, tak to je zvysovani kvalifikace. Podobne, kdyz pujdes ze zdravky na medicinu, rovnez. Ale kdyz pujdes ze stredni pedagogicke na VS zemedelskou, tak ne, to je jina profese.
Schopnost se sam uzivit se posuzuje podle skutecneho dosazeneho vzdelani a stredoskolske vzdelani s maturitou rozhodne umoznuje se uzivit, nejsi-li zdravotne hendikepovany. To nema s narocnosti studia na VS co delat.
říjen 07, 2010 11:35
Pro presnost, Mysko, : Eva
kdyz na tu medicinu pujdes hned po prumce, tak vyzivne pokracuje dale a je to zvysovani kvalifikace. Jen kdyz vyzivne zanikne /ukoncenim studia) a po case se zada o jeho obnoveni, tak pak se ta navaznost posuzuje.
Tak ma to svou logiku, si predstav, ze treba nejaky 30catnik s prumkou by si vzpomnel (vydrzel-li by navic treba do te doby na pracaku smilies/wink.gif), ze bude studovat medicinu a zazadal by o obnoveni vyzivneho od obstarozniho otce smilies/cheesy.gif
říjen 07, 2010 11:53
Ale jo Evo, máš pravdu, že by se to dalo zneužívat, ostatně jako skoro všechno. Ale začínat studium ve třiceti je přece jen něco jiného, : Myška
než když se někdo podvakrát na školu nedostane a na potřetí to klapne.
Já tedy nemám zkušenosti, jak by rozhodoval soud, kdyby si podal žádost o výživné student, který, ačkoliv vystudoval průmku, tak se dostal na vysněnou školu, tedy na medicínu. Ty s tím máš konkrétní zkušenost, nebo se taky jen domníváš?
říjen 07, 2010 12:06
Růženko, : mamča
záleží na vztazích syna s otcem, ne s Tebou. Proto se mi líbí rada Daniely, že by měl o výživné otce požádat syn. Buď bude otec rád, že má chytrého syna a bude mu přispívat, aby mohl řádně dostudovat, nebo si třeba myslí, že synovi SŠ stačí k tomu, aby se se svou vystudovanou profesí dobře uživil.
Při denním studiu na VŠ hodně záleží na tom, jestli rodiče mají dost prostředků a stojí o to, mít doma toho inženýra nebo doktora. Není to povinné !
Jestliže se rodiče rozhodnou, (a to i ti nerozvedení) že nemají dost volných prostředků na výživu svých zletilých dětí, může dítě studovat třeba dálkově, při zaměstnání.
Mám trochu povědomost o ČZU. Je možné si vypracovat rozvrh tak, že do školy bude chodit třeba jen dva až tři dny v týdnu. Ostatní dny může pracovat, a pochopitelně se učit, aby ty zameškané dny dohonil. Dělá to tak spousta studentů, takže své potřeby (aspoň tramvajenku, tři dotovaná jídla denně v menze, skripta, apod.) si hradí ze svého.
Bylo by fajn, kdyby otec přispěl, ale myslím, že to už není povinností.
říjen 07, 2010 12:51
No jo, mamčo, : Vodoměrka
ale ještě to chce najít zaměstnavatele, který mu umožní to volno ke studiu... já jsem to tak chtěla udělat, ale bylo to vždy jednou za dva týdny čtvrtek a pátek, no a samozřejmě i nějaké to volno na zkoušky a tak... a musela bych si na to vzít dovolenou, protože zaměstnavatel mě v tomto nepodpořil... je to už pár let, ale myslím, že se to v tomto moc k lepšímu asi nezměnilo... teda jestli jsi neměla na mysli jen nějakou tu příležitostnou brigádu...

Jinak už se tu skoro stalo pravidlem, že jakmile něčí dítě chce studovat výšku, tak se tu začnou objevovat názory, že je to proto, aby se vyhnul práci... což taky trochu může být pravda v tom smyslu, že samozřejmě ne všichni jsme schopni se uživit rukama... a ty, kteří se budou živit hlavou, taky společnost potřebuje... neměl by tedy každý dělat to, co mu půjde nejlíp a nefušovat do řemesla těm, kterým to půjde líp? Já bych taky byla pro, aby třeba prodavače dělali lidi, co je to baví a ubylo by pak naštvaných nepříjemných obličejů v obchodech, co nejsou prodavači, ale jen podavači a ještě dávají najevo, že je to nebaví a že je zákazníci otravují... ale to jsem hodně odbočila, to je spíš téma na další diskuzi na kudlance... smilies/wink.gif
říjen 07, 2010 13:06
Vodoměrko, : mamča
pracovní poměr k dennímu studiu asi ne, to spíš ty brigády. Ale k dálkovému studiu souhlas zaměstnavatele nepotřebuješ, do školy se chodí o víkendech, a na zkoušky se prostě bere dovolená.
Nemyslím si, že Růženčin syn se chce "flákat na VŠ". Ani to nebude možné. Na ČZU letos z důvodu zoufalého nedostatku absolventů SŠ, brali (s nadsázkou) každého, kdo se uměl bez chyby podepsat. Až konec semestru bude tím sítem, kdo zůstane a kdo se půjde živit rukama.
Systém "kreditů" a odložených zkoušek už není v plánu.
říjen 07, 2010 13:16
Mamčo, : Vodoměrka
u nás to na té škole bylo prostě dva víkendy v měsíci, ale už od čtvrtka... jak říkám, je to pár let a ten souhlas zaměstnavatele byl spíš k tomu, aby ti to umožnil... pokrýt to z dovolené taky nevycházelo... jak je to dnes, nevím, ale kamarádka to má taky včetně pátků, ale jí to zaměstnavatel schválil a poskytuje jí na to placené volno... dokonce i na zkoušky tuším... ovšem pokud školu nedodělá, bude to prý muset uhradit zpětně...
říjen 07, 2010 13:40
Mysko, nejlepsi bude primo nejaky rozsudek z podobneho pripadu, treba : Eva
smilies/smiley.gifhttp://www.iustin.cz/art.asp?art=319
říjen 07, 2010 13:49
Vodoměrko, : mamča
zaměstnavatel souhlasí v tom případě, pokud o takového vystudovaného člověka stojí.
Moje neteř studovala fyzioterapii v Olomouci a pracovala v Praze v právnické kanceláři. Je logické, že Mgr. fyzioterapeuta by právníci moc neužili.
I když, kdo ví ? Celý den sedí na zadku, záda mají v čudu... smilies/wink.gif
Tak taky studovala od pátku do neděle ve vlastním volnu, a na zkoušky si brala dovču.
říjen 07, 2010 13:56
Mamco, uz par let neni zoufaly nedostatek absolventu SS, : Eva
nybrz pocet volnych mist na vsech VS prevysuje o 10-2O procent populaci aktualniho maturitniho rocniku. Tudiz, jestlize pred 10 lety bylo prijato 30- 40 procent vesch maturantu na VS a VS ukoncilo v prumeru procent 20, ted jsme schopni prijmout 120 procent smilies/angry.gif
TO fakt nema obdoby smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif
Kdyz obcas vidim u prijimacek, s jakym maturitnim vysvedcenim a z jak kvlitniho stredoskolskeho ustavu se lidi na VS hlasi, nestacim zirat a naplnuje mne to trudomyslnosti. Uplne bezne je, ze kdyz jim das precist odborny text na 5 stran, tak oni tomu nerozumi, oni nejsou s to pochopit obsah psaneho textu, tj, zalezitost 1. stupne ZS. Se z tech VS asi brzy pohvezdujeme smilies/wink.gif
říjen 07, 2010 14:00
... : bb2
denní studium je opravdu spíš pro brigádničení, ale dá se těch brigád zvládnout dost, dcera teď má takový rozvrh, že i když k povinně volitelným nacpala nepovinné předměty, vejde se do 4 dnů, z toho dva dny od rána do večera s pauzou na jídlo a vyčůrání smilies/wink.gif, jeden den do odpoledne a jeden den má pouze 1 krátkou přednášku a 1 seminář. Když dostane všechny zápočty a zmákne zkoušky jak si napsala, tak má od půlky prosince volno a v létě měla od půlky května skoro nic a od půlky června do 25. září úplné volno. V létě za 3 měsíce brigád se dá vydělat tolik, že s tím pak student od října do ledna vydrží s menší pomocí od rodičů. Existuje taky distanční a kombinované studium, tak jsem studovala a studuju já a taky se to při práci dá zmáknout, myslím tím časově, ani bych myslím nepotřebovala nějaké zvláštní úlevy, být zaměstnancem.

Mluvím o nenáročných oborech, samozřejmě, že medicína, veterina aj. jsou zvláštní. I když znám teď už mladou lékařku, která si celou dobu během mediny vydělávala v prodejně maso-uzeniny :-) rodiče řekli, že na to nemají a že když chce studovat, musí vydělávat. Přitom oba pracovali na plný úvazek ve státní instituci s jistým platem i místem, domek měli bez hypo a jiné závazky neměli. Dcera od základky do maturity premiantkou a jediný sen - medicína. Omdlívala jsem z představy, že to vzdá a se školou sekne :-) ale zvládla to.
říjen 07, 2010 14:01
Ano, Vodomerko, je to lepsi, : Eva
dalkare my uz ucime pravidelne o sobotach, nekdy i v nedeli.
říjen 07, 2010 14:04
Evo, ty nejsi ta Eva psycholožka, že? : Myška
Nebo jo?
říjen 07, 2010 14:08
Evo, klídek ! : mamča
Vš už jsou trochu připraveny. I pánům profesorům vadí, že úroveň absolventů šla rapidně dolů, a nedají to jen tak lacino. Sice jsou někteří za "kruťase", ale zase mají jistotu, že se za své absolventy nemusí stydět. smilies/wink.gif

říjen 07, 2010 14:16
bb2 : mamča
Jasně, že medicína nebo veterina se nedá dělat při zaměstnání. Ale mám mladé kamarádky i z těchto oborů, a obě dělaly brigády o prázdninách. Ta medička dokonce i v průběhu roku, v jakési "Ošetřovatelské službě", starala se o nemohoucí a chodila píchat injekce nemocným. Každý den práce cca na 2 hodiny. A taky to šlo.
Moji kluci pracovali od druháku, ale měli kliku a sehnali si práci přímo ve škole. Tím se ušetří hodně času. Ale musí se CHTÍT pracovat.
říjen 07, 2010 14:20
... : bb2
mamčo, ještě by se měly chytnout i střední školy, gymnázia
říjen 07, 2010 14:21
bb2 : mamča
Když to máš těžké. Škola zatím dostává příspěvek na studenta. Až se bude požadovat nejen kus, ale i kvalita, tak se to snad zlepší.
Ty proklínané "státní maturity" by mohly být tím sítem. Kdo si troufne na tu těžší a uspěje, a kdo tu jednodušší, protože mu jde jen o ten papír.
Sice to nemají ještě vychytané, protože třeba gymnazista nepotřebuje mít tolik znalostí z odborných předmětů jako třeba průmyslovák, ale čeština, dějepis, (dle zaměření další směry) by měl umět na 1 s *, zatímco technické typy často s jazyky válčí, ale v odbornostech jsou na 1 s *..
Za našich časů bylo na gympu zaměření humanitní, bio-chem a mat-fyz. Myslím, že to stačilo.
Maturita byla jednotná z ČJ, matematiky a cizího jazyka, a pak už ostatní školy podle odbornosti. Já jsem maturovala z 6ti předmětů, a podotázky z dalších čtyř.
Téma se vyhlašovalo rozhlasem v 8 hodin ráno pro všechny, a nestálo to milióny jako dneska, kdy by to díky rozvoji informačních technologií, mohlo být úplně zadarmo.
říjen 07, 2010 14:34
No, mamco, protoze to vidim zevnitr, : Eva
taks mne tedy zrovna neuklidnila smilies/wink.gifA ac nejsem zalozenim krutas, tak mne to za poslednich par let neslychani blbkouni naucili. Neda se ovsem ani zdaleka rici, ze by kolegove nejak masove postupovali obdobne. Ono totiz to zatim nema reseni, neb i kdyz je vyhodime z verejne VS, tak to za par vikendu (doslova), zmaknou treba vystudovat na vybranych soukromych VS. Dopustili jsme hrozivou devalvaci vzdelani a to se nikterak samo nevstreba.

Statni maturity vitam, jen rovnez nechapu, proc to tak nakladne rozvazeji, jak za France Josefa. Jedine snad, ze by ucelem byly ty vysoke naklady?
říjen 07, 2010 15:23
mamčo, : bb2
souhlas bez výhrad. Celé roky, co se ""řeší"" státní maturity, říkám, že státní maturity už tu přece byly a proč tedy objevovat Ameriku. Nanejvýš bych odlišila všeobecnou gymnaziální a specializovanou pro odborné SŠ, ve smyslu toho, co píšeš. A stejně tak se ""divím"" těm milionům na věc vynaloženým.
Já bylo bio-chem., chtěla jsem humanitku, ale tam byl nával, tak se dělaly jakési rozdílové zkoušky, protože jsem fyziku a chemii měla stejně dobré jako češtinu a ruštinu, tak mě šoupli na přírodní vědy. Mě ale fyz chem nebavily, takže jsem od jedniček a dvojek plynule přešla na čtyřky a dál se realizovala v češtině a anglině, tak jsem pak chodila na nepovinné semináře humanitky, kde se dělaly věci navíc, včetně olympiád a tak. Kromě toho do nás nacpali i pár praktičností jako psaní na stroji všemi deseti, u počítače k nezaplacení. A mat.fyz. už měli také programátorství.
Gympl tehdy naučil, protože bylo koho, lidi z gymplů, aspoň těch lepších, jsou povětšinou schopni samostatného uvažování. Kdybych dnes měla vybírat do kanceláře jako asistentku nebo sekretářku 50letou absolventku gymplu a 23letou čerstvou bakalářku z pajdy, vezmu tu první.
říjen 07, 2010 15:25
No, bb, a to prumerna bakalarka z pajdy : Eva
bude jeste naprosty Einstein ve srovnani s prumernou inzinyrkou regionalnich a teritorialnich studii smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
P.S. Mam tez, kdysi davno, prirodovednou vetev gymplu smilies/wink.gif
říjen 07, 2010 15:35
Eva : mamča
Teď jsi na to kápla ! smilies/cheesy.gif Účelem jsou ty vysoké náklady a humbuk kolem. Studentům (hlavně těm ze soukromých škol) se vymyje mozek, takže jdou protestovat, pomalu ani nevědí, kvůli čemu.
Za to majitelé a provozovatelé těch švindl-škol, ti se právem obávají, že vyjde najevo, jak si lze maturitu "koupit". Na soukromých školách (i středních) studují ty děti, které by na státní neudělaly ani zkoušky, a protože mají bohaté rodiče, tak studují (a vystudují) za peníze.

smilies/angry.gif
říjen 07, 2010 15:45
bb2 : mamča
bb2 : Já zas kdybych si vybírala spolupracovníka, a na výběr měla z absolventa soukromé a státní školy, tak jasně sáhnu po tom "státním". Jenže dětičky ze soukromých škol většinou práci nehledají. smilies/wink.gif

říjen 07, 2010 15:49
Evo, odpovíš : Myška
mi na otázku viz. výše, prosím?
říjen 07, 2010 16:32
... : bb2
kdyby, tak je to v pohodě, jenžeje to horší. Nemluvím o normálních dětech bohatých rodičů z kvalitních škol, ti se většinou zapojí do rodinných podniků a pracují.

Kdyby ty hloupé s quasi vzděláním práci nehledaly, tak mi to nevadí, protože nebudou nikde překážet, nikoho prudit, nikdo za ně nebude muset makat, budou si utrácet prachy svých rodičů a rozbíjet svá masserati a míjet se s normálními lidmi. To je v pohodě.
Jenže ony se cpou a skrz známosti se procpou, protože mají přece ten titul. A dělat s takovou namyšlenou kravičkou s íkvé tykve a naturelem chřestýše, to je pak peklo.
říjen 07, 2010 16:38
Mysko, nevim, cim te matu, : Eva
ze se tak ptas (pri drivejsich odpovedich se mi tvuj dotaz nezobrazil), ale jsem porad ta sama Eva smilies/wink.gif
říjen 07, 2010 16:46
No, bb, vidim to uplne presne taktez, : Eva
obcas marne kolegum vysvetluji, ze kdyz to pustime, budou nas za chvili /par let pouze) managerovat (oni zadne konkretni a odborne cinnosti schopni vubec nejsou, tem zbyva jen vysoky management a za tim jdou, to si pis smilies/angry.gif V soukromem sektoru se nechytaji, ale ve verejnem to bude DILO smilies/angry.gif
Jen pro ilustraci: Vodomerka tu psala, ze nemohla studovat po ctvrtkach a patkach, ze ji to zamestnavatel neumoznil. Tohle je uplne jina civilizace, ti ti napisi mail, ze pracuji tam a tam (domnivaje se, ze padnes na zadel), a proto se omlouvaji timto z cele vyuky a jake jsou pozadavky k zapoctu / v dennim studiu) smilies/wink.gif Sice jim odpovedet umim, toz ale domluva s nima je, jak s Tatarem smilies/cheesy.gif
říjen 07, 2010 16:57
Evo ptám se proto, že mne některé tvé výrazy v této diskuzi hodně překvapily. : Myška
Od profi psycholožky bych je nečekala.
říjen 09, 2010 09:58
Musíte... : Karlos
... mít zaměstnavatele jako já, kterej vás pustí na denní studium VŠ ve 30 letech a ještě vám dává vejplatu, dokonce i přes čtyřměsíční letní volno..:-)
říjen 09, 2010 11:11
No, ale, Mysko, to doopravdy nemusi byt preci muj problem, : Eva
ze tve myslenkove konstrukty a ze nejake tve predstavy nesplnuji, ne? smilies/wink.gifJsem tu uplne dobrovolne, stejne, jak Ty a nikdy by mne fakt nenapadlo ti vycitat, ze myslis a vyjadrujes se jinak, nez ja si predstavuji a ocekavam? Na zaklade ceho?
smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
říjen 09, 2010 11:55
Evi ahoj, : Iris
myslím, že mate Tvoje nová klávesnice bez diakritiky. Ale to je spíše "kosmetický problém" smilies/wink.gif
říjen 09, 2010 13:52
co maji spolecneho : mura1
nazory a vyrazy s diakritikou?
říjen 09, 2010 22:17
muro : Iris
nic samozřejmě,také to netvrdím.
říjen 09, 2010 23:20
... : Vodoměrka
Že by blbkouni a spol byli diakritika??? smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
říjen 09, 2010 23:37
Evo, já netvrdím, že je to tvůj nebo něčí problém, jen jsem chtěla mít jasno. : Myška
Ty jsi odpověděla, za což ti děkuji, a tím to pro mne končí.
říjen 11, 2010 01:33
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]