O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

"BRATŘÍČEK A SESTŘIČKA"? - II. PDF Tisk E-mail
Středa, 15 září 2010

Uff, tak jsem si v některých případech opravdu početl. Každopádně děkuji všem. Je jasné, že člověk dokáže většinou poradit všem okolo, jen sám sobě docela blbě. Rozhodl jsem se, že s tím svým problémem něco zkusím udělat; asi to nepůjde hned, ale možná postupně, a pevně doufám, že zase ze mě bude chlap se vším všudy.

 

 

 

      Včera jsme měli návštěvu, přišli k nám na víno sousedi, otevřela se jedna láhev, potom druhá a dokonce i třetí, ale tu jsme už s manželkou - když oni odešli - dopíjeli sami. Zkusil jsem toto téma otevřít. Měl jsem už něco vypito, moje žena taktéž. Bavili jsme se docela dobře, než jsem začal o našem sexu. Odložila sklenku a beze slova odešla. Šel jsem za ní. Jen mi kategoricky oznámila, že o tom se se mnou bavit nebude, že takhle žijeme už leta a ona rozhodně nechce a nebude nic měnit. Že jí to nic neříká a skoro nikdy neříkalo a pokud s tím mám problém já, tak si ho mám vyřešit sám. Pak se zamknula v koupelně a asi o půl hodiny později si ustlala v pracovně. Nejspíš měla strach, že bych ji snad obtěžoval.


      Ráno bylo zase jako by nic. Normální běžná komunikace mezi spolubydlícími.

 

     Došlo mi, že dál takhle už ne.  Že chci mít už taky jednou ženskou se vším všudy vedle sebe; a nestačí se jen trápit. Jenže, jak na to? Kolem sebe mám spoustu žen, ale možnost potkat někoho nového je celkem mizivá. Taky to není úplně jednoduché. Nechci bourat rodinu, to už jsem psal i minule,  i když jsem si uvědomil, že žijeme čím dál víc každý sám pro sebe. Až nám dcera, která nás už zase tak moc nepotřebuje, odejde, nevím, co společného nám zbude.  Asi jen ten barák a ten je stejně už celý manželky, i když jsem ho celý zrekonstruoval a dál na něm pracuju.


     Tak asi je předčasné dělat jakékoliv závěry, ale stejně doufám, že mi vaše reakce pomohou.
 

Karel

 

 

Komentáře (60)add feed
Karle, gratuluju k posunu, : Krakonoš
nic nikam nežeň, holce je čtrnáct, tak máš tak nejmíň 5 let na hledání ženský, za kterou bys vodešel. (V tý době už jí budeš moct i vysvětlit, proč tak činíš, a nebude to brát jako že vodcházíš vod ní.) To je času fůra na to, abys nemusel bejt v křeči a vona se ta správná vobjeví, vo chlapy tvýho věku je zájem smilies/wink.gif. Určitě se ti bude žít líp v týhle situaci, když přijmeš, že tvoje žena už vlastně nejni tvoje žena, ale spolubydlící, a že jsi vlastně volnej. Přestaneš bejt sexuálním štvancem. Svolení, aby sis poradil sám, jsi dostal, to by mohlo uspokojit i Milana? smilies/cheesy.gif (já vim, že ne). ¨

No a já se moc těšim, až ty si někoho najdeš a vodejdeš a nám sem napíše pani "Karlová" vo radu: "Milý kudlanky, po letitym bezproblémovym manželství, když jsme vyvedli dceru, mě nečekaně, bez signálů vopustil manžel. Proč ty hajzlové nás takhle na stáří nechaj a vodejdou si za novým modelem, sobci hnusný? Přitom já měla dycky navaříno a naklizíno a ani nejsem šeredná a hloupá, to už vůbec neeee."
A my si tu budem lámat hlavu, kde se stala chyba, protože vona se samozřejmě nepřizná, že je paní "Karlová"....
září 15, 2010 22:12
Karle : Ahabibi
nechce se mi ani věřit, že 10 let nic (sex doma) a ty taky nic, prostě to trpně snášíš. Netušila jsem, že takoví muži ve věku 41 let v dnešní době ještě - nebo vůbec existují. Tobě to vadí, což chápu a proto řešení čeká na Tebe. Možná budeš muset svůj život obrátit "naruby". Ale...kdo se bojí, nic nemá ! A velké změny většinou někoho bolí. Máš čas na promyšlené kroky, jak píše Krakonoš. Takže přeji odvahu a "lepší zítra".
září 15, 2010 22:55
Taky držím palce, : Macesska
akorát mi, skeptikovi, moc není jasný, jak lze "postupně" třeba najít novou partnerku (nebudu tu ventilovat své morbidní představy).
No a zcela přízemně, barák asi není celý manželky, ta rekonstrukce, respektive její peněžní vyjádření (rozdíl mezi hodnotou domu před a po rekonstrukci), bude patrně v SJM...
Čistě teoreticky by mě zajímalo, proč si myslíš, že rodinu svým přístupem nebourá tvá žena, ale že bys ji zboural ty (potažmo co to "rodina" a "bourání" vlastně je), ale to je jen takové šťourání. Ono to tak nevypadá, ale já ti fandím!
září 16, 2010 00:24
No, jestli měla včera upito, : Máňa z Počernic
a zvostala s tebou sedět, tak místo "hovorů" si spíš měl zkusit nějakej těsnější kontakt. Už přeci dávno víš, že kecy jsou u vás k ničemu. Ale co já vim? Třeba by ti zdrhla voto dřív - nevim. Osobně si myslim, že s touhle babou si už nevrzneš nikdy. A taky, kdo by voto stál? Vona bude na ženský, to je víc než pravděpodobný.
Jinak nejni co dodat. Možností je dost, od teda toho bordelu, přes neukojený vdaný sousedky a kolegyně, až po nějaký milenky. Můžeš i zkusit nějakej první kontakt internetem. K vyžití mimo barák máš od manželky plnej souhlas. Jen chtít.

září 16, 2010 06:44
Karle, : xko
ty jsi zodpovědný, hodný, pracovitý... nevybitý... nebýt vdaná nebo blbě vdaná, jdu do tebe. smilies/wink.gif

září 16, 2010 08:09
Model bourání rodiny : wendy
zevnitř - to dělá tvoje paní, se akceptuje, to bourání není ? A tvůj odchod, tj. bourání zvenku, to by bourání bylo jaké ? Na dceru je potřeba brát ohledy, ale se svou paní jsi měl trpělivosti dost.
Co je pro tebe rozbourání tvé rodiny ? Opustit načančaný barák, vyžehlené košile a dobrou svíčkovou ? Jí to tak vyhovuje a ty si trhni ? Teda...

Teď hlavně vydržať a vůbec si nemyslím, že teď dělat nějaké závěry je předčasné. Spíš pozdní. Ale - lépe pozdě než vůbec. Hlavně se nenech ubrečet. Hodnejch ženskejch je myslím dost. A volnejch.
smilies/wink.gif
září 16, 2010 08:23
Obávám se, že kdyby mi partner řekl to, co Tobě manželka : : mamča
Tedy : "Jen mi kategoricky oznámila, že o tom se se mnou bavit nebude, že takhle žijeme už leta a ona rozhodně nechce a nebude nic měnit." Tak beze slova odejdu já.
Já vím, zřejmě nemáš kam, protože čančáš manželčin dům, a veškeré volné prostředky jdou na údržbu jejího domu.
Tak s tím prostě přestaň. Nech si vyměřit výživné na dceru (to jde i za trvání manželství) a pronájmi si malý byt. Zatím, než všechno proběhne, si ho zařizuj, a občas tam přespi. Manželce nic nevysvětluj, máš její požehnání, že si máš své problémy řešit sám. Tak si je řeš.
Dcera je teď ve velmi citlivém věku, ale to bude ještě třeba 10 let, a Ty mezitím zestárneš, rezignuješ a třeba pozbydeš pohlavního pudu (to v tom lepším případě).
Představ si zbytek svého života, který může trvat ještě 30 až 40 let : V čistotě, buchty a svíčková na stole, ale jinak dva naprosto cizí lidi, co je bude spojovat jen dcera, která už nejspíš bude mít vlastní rodinu. Pokud jí bude příkladem vaše "soužití", tak nejspíš nebude moc šťastná.
To fakt kvůli tzv. "bourání rodiny" prošustruješ vlastní život ? A myslíš, že dítě v takovém sterilním soužití je šťastné ?
září 16, 2010 08:44
Krakonoši, čekat dalších 5 let je strašně dlouho. : jednababi
Nedělám si iluze, že Karlova dcerka žije v blažený nevědomosti, jak je doma všechno v pořádku. Jen se tak možná tváří a svým způsobem se na tom divadýlku podílí, ale velmi pravděpodobně by tátův odchod (a ne zrovna rovnou za jinou) pochopila.
Ono čím dál čekáš, tím se věci hůř mění. Až děti vyrostou... až dodělají školu... až se vdají/ožení... až vyrostou vnoučata... a najednou zjistíš, že jediná možná změna je postel za rakev - tak co už.
září 16, 2010 08:46
... : Máňa z Počernic
Tak mě napadlo. Šije se tady ze všech stran do manželky. Příběh je ovšem popsanej jenom jednostranně. Asi tak, jako když si budu stěžovat na šéfa, jak mě buzeruje ale přitom už neřeknu, že chodim denně pozdě do práce a mý pracovní výsledky jsou mizerný nebo žádný.
Některý ženský na chlapovi nestačí aby jen nosil prachy, makal na baráku jejího fotra a hltal prášky. Nedávno tady bylo takový všeobecný zvobecnění: je úžasnej ale má "smradlavý nohy". Těmadle "smradlavejma nohama" pro který je fyzickej kontakt nepřijatelnej, těma může bejt cokoliv. Mně třeba sou vodporný lidi, co při žrádle srkaj a mlaskaj, taky kdo smrdí od nesprchování každej den, taky "chytráci" kerý jediný maj patent na pravdu, puntičkáři, asi by se dalo pokračovat.
Chci jen naznačit, že taky to může bejt tak, že vona ví svý (to se ale samože od Káji nedozvim), v zájmu rodiny je s tim smířená ale určitý věci už prostě nechce a ani třeba nemůže. A protože i ví, že to hovorama nezmění, nechce hovořit. Rozhodla se jen vydržet.

září 16, 2010 08:59
Karle, : moira2
moje rada - setri si penize na svuj VLASTNI ucet a do ciziho baraku NIC neinvestuj!!! Zarid si postupne vlastni zivot bez manzelky a tchana, ale nikomu nic nevypravej, nezduvodnuj. Stan se sebevedomym chlapem s vlastnim kontem a uvidis, ze se zivot zmeni sam od sebe. Soustred se na sebe, stan se "sobcem", najdi si konicky a zivot ti prinese po cem touzis! Tvoje chyba je, ze se zamerujes na manzelku. Kasli na ni, ona na tebe taky kasle a zije si podle sebe. Pestuj sve sebevedomi a konto a uvidis, ze to pujde........!!!
září 16, 2010 09:11
Máňa z Počernic : mamča
Maruš, tohle jsem zmínila už v minulém článku, že manželka může mít různé důvody, od zdravotních po nedostatek hygieny. Karel na to nijak nereagoval.
Ale "smradlavý nohy", zkažený zuby, nechuť k orálu...a další, jsou záležitosti prostým rozhovorem řešitelné.
Ví Bůh, že jsem proti rozvodům, zvlášť těm nesmyslným. Ale tady Karlovi radím, aby do toho říznul. Bez diskuze to není k žití. Je mu 41, už 10 let žije v celibátu. To má prošustrovat celej život jen proto, že si "jednou vrznul", zplodil dceru, a teď "mouřeníne, splnil jsi svou povinnost..." a žádné další NORMÁLNÍ soužití už nebude ?
"Ty budeš makat na baráku, nosit prachy, a já ti za to vyperu a uvařím ?"
Fakt, šťastná rodinka !
září 16, 2010 09:18
moira2 : mamča
Palec nahoru ! Tak by to mělo fungovat.
Jenže já mám pocit, že to Karlovi takhle v podstatě vyhovuje. Že je pohodlnej, uhnízděnej v baráku s príma tchánem, a kdyby mu nechyběl ten sex, tak v podstatě spokojenej.
Postěžuje si na Kudlance, my mu pofoukáme bebí, a on pojede dál ve vyjetých kolejích.
září 16, 2010 09:29
mamčo : Máňa z Počernic
hygiena sa samože řešit dá. I když si to kloudně představit nedokážu. Dospělý prase je prostě prasetem se všim všudy. To je charakterová vlastnost. Tydle, mnou zmíněný, "smradlavý nohy" jsou takovym zástupnym symbolem pro vodpor jakýhokoliv druhu, kterej může bejt fyzickej i psychickej. Třeba se jí nechce souložit s troskou, celoživotně závislou na cvokařskejch práškách. Co já vim?
Mam,čo, nevim jestli vzpomeneš. Je to tak dvě léta, co se tady probíral absolutní krypl z Výměny manželek. Von to byl nějakej učitel z nějakejch Prdelákovic, sám stoprocentně přesvědčenej vo svý dokonalosti, vo tom, jak je vzornej manžel, vzornej otec, dokonalost sama. Tendle učitel kdyby sem sám napsal, že mu žena nechce dát, tak by sklidil soucit, povzbuzení a hromadný vodsouzení tý bestie, co si neváží skvělýho bidla a skvělýho chlapa. A přitom se celej národ (podle inet reakcí) včetně celý Kudly shodl na tom, že se jednalo vo totálního blba s nimž soužití muselo bejt jeden zlej sen. Taky ta jeho manželka podle toho vypadala. Ta taky nutně musela vědět, že jakejkoliv hovor s nim je předem odsouzenej ke krachu.
září 16, 2010 09:41
Máňa z Počernic : mamča
Jo, na toho "pana učitele-dokonalého" si vzpomínám. Dost jsem se tenkrát divila, že ho ta jeho (a následně ta vyměněná) nevzala litinovou pánví po kebuli, aby se mu rozsvítilo. smilies/cheesy.gif
Ale ten byl sám se sebou tak spokojenej, že by určitě neskuhral na "Kudle". smilies/grin.gif
září 16, 2010 09:50
mamca : moira2
ano, souhlas, nekteri lide se proste boji udelat zmenu. Stezuji si, ale v podstate nic neudelaji. Ono to opravdu neni lehke udelat nejake zasadni rozhodnuti a obhajit zmenu pred okolim a hlavne sam pred sebou. Kdyz Karel bude viset na baraku, tezko si uz v zivote zasu..., Taky jsem mela barak a zdanlive pohodlnou existenci. V 41 letech jsem se rozhodla, ze uz dale nechci snaset souziti s manzelem a nasla jsem si konicka /anglictinu/ a posleze i pritele z USA, kam jsem se docela narychlo odstehovala a tim dokonale zmenila zivot. chtelo to HLAVNE se oprostit od tezce nabytech nemovitych statku....
září 16, 2010 09:56
Karle : Jeja
Nedá mi to, ale musím říct, že Máňa může mít v něčem pravdu. S mým exmanželem nešlo o chybějící sex, ten jsme provozovali skoro do konce vztahu, ale ta komunikace taky chyběla. Ano, z mojí strany, uznávám, taky mi to dost často vyčítal. Proč jsem nekomunikovala? Protože ke komunikaci je potřeba minimálně dvou lidí. A u nás to bylo tak, že pokud jsem se snažila "komunikovat", vypadalo to tak, že jsem si sice řekla, co jsem měla na srdci, ale tím to končilo, reakce na druhé straně buď žádná, nebo vzteklá, případně ublížená. Dloooouuuho jsem se snažila, pak jsem rezignovala. Dopadlo to tak, že si našel jinou, která mu vyplnila to prázdno. I při rozchodu si neodpustil hodit vinu na mě "protože jsem nekomunikovala".
Nemůže být zakopaný pes někde tady? Nechci se do tebe navážet, neznám tě a nevím, jak to u vás funguje v jiných oblastech, ale zkus pohlédnout do vlastního nitra a zapátrat, jestli absence sexu není důsledek něčeho jiného a ne jenom její rozmar.
Ale jinak souhlasím se všemi, takhle se žít nedá a je potřeba to řešit. Život je moc krásnej a krátkej na to, abys ho hodil za hlavu.
září 16, 2010 09:59
Jasně mamčo : Máňa z Počernic
Ten totální blb jí psal rozvrh hodin, vč. vět který smí používat, na každej den i do postele. Tomudle by nepomohlo ani vzetí litinovou pánví po hlavě, protože "proč mě mlátí, když jsem dokonalej?"
Co když (nepíšu, že určitě, jenom co když), tahle paní Karlová už taky pochopila, že ani litinovou pánví nerozsvítí. Nebo pochopila, že nejni co rozsvěcet. Nebo jen už je znavená a vodevzdaná a rozsvěcet se jí už nechce?
To bylo jen k připomenutí, že jednostranná výpověď nebejvá vždycky vobjektivní.
Mamčo, jestli´s něco podobnýho psala už včéra, přijmi vomluvu. Nechci kopírovat, jen nestihám číst všecko.
září 16, 2010 10:03
Jejo : KK
Ze by komunikace chybela na strane Karla, se mi moc nezda. Myslim, ze kdo ma s komunikaci problemy je spis manzelka. Ona jasne rekla, ze nic nechce menit, jak jinak uz jde vic dat najevo, ze Karel niceho nedosahne?
Ale k premysleni to namet byt samozrejme muze.

Jinak souhlasim, v 41 je jeste velka sance zacit "zit". :-) Ten napad s vlastnim bytem se mi taky libi.
září 16, 2010 10:07
KK : Jeja
No já mám na mysli to, že on třeba sice komunikuje (a teď nemám na mysli to, že za ní přijde a - hele měli bysme si promluvit o tom sexu, jak to teda bude, mám na mysli komunikaci všeobecnou, řešení dalších jiných problémů) ale přitom nebere v potaz její názor, její přání, protože přece "ten můj názor je ten správnej". To potom ženská, která není zrovna ranařka, může rezignovat, uzavřít se do sebe a tak.... Mám na mysli jenom to, že současný stav v oblasti sexu nemusí být jediný problém, může to být důsledek něčeho jiného.
září 16, 2010 10:15
Aniž bych se chtěla Karla dotknout, : jednababi
ale ono taky záleží na způsobu oný komunikace. Fajn, paní Karlovou to nebavilo a nebaví, i takový jsou a je možný, že jí samotný to nějak vadí nebo si připadá, já nevím, řekněme ne úplně jako ostatní ženský, což může být jeden z důvodů, proč je dané téma tabu. V takovým případě pak manžel, kterej neustále chce řešit, celkem pochopitelně jde na nervy čím dál víc. Neomlouvám ji, jen mě napadlo, že je tam možná nějakej blok, kterej ji promluvit brání. Některý věci se blbě říkají i vlastnímu manželovi; zvlášť když se třeba týkají jeho.

září 16, 2010 10:20
... : Pav_2
Mě připadá divné, žes to tak dlouho (10!) let vydržel. Asi taky nebudeš nějakej bejk. A promiň Karle, co vlastně hledáš za radu tady? Vždyť máš stejně jen 2 možnosti. Nesexovat a nebo sexovat. Pokud jsi na tom tak, že si nejsi ve 41 letech schopen někoho najít, tak pak je to na zamyšlení, zda to není ten důvod, proč žena nic nechce...... Aby se ti nestalo, že do toho spadne ona (zamiluje se) a pak stejně budeš mít po baráku. :-D

září 16, 2010 10:28
pav 2 : mia
to jsi trochu vedle - Karel minule psal, že vyjímečně milenky má, ale cíleně je nevyhledává smilies/cheesy.gif
září 16, 2010 10:36
noo : Macesska
jako fajn - pokud manželka nesexuje, protože Karel správně nekomunikuje nebo má v jejích očích jiný nedostatek, tak jak byste radili, aby Karel ten nedostatek zjistil, aby ho mohl případně odstranit? Křišťálovou kouli nemá, takže se může akorát tak zeptat (tedy nějak o tom vhodně promluvit, nemyslím výslech). A když o tom manželka odmítne mluvit, tak s tím Karel nic nenadělá a míč je na její straně, ať Karlovi smrděj nohy nebo ne.
září 16, 2010 10:36
Jednababi, : Krakonoš
já neřikal že musí čekat pět let, já řikal, že má dost času, tak nemusí zas tak tlačit na pilu a když to hledání pořádný ženský bude trvat pět let, nic se neděje. To je prostě taková finta - když jsi v pohodě a nelítáš jak nadrženej baryk se slinou u huby, tak ti ty potenciální partnerky začnou chodit samy. Slintající baryk navopak vodpuzuje. Vo to de.

Jinak samozřejmě tady můžeme rozvinout tisíc a jednu teorií, jak to u nich může bejt a proč za to třeba může Karel, protože to známe jen z jeho podání. Ale už tu bylo snad tisíckrát konstatovaný, že dokud sem nebudou psát rovnou partnerský dvojice, třeba povinně, smilies/cheesy.gif bude to tak dycky a těžko s tim něco naděláme. Když sem někdo píše a já se k tomu vyjadřuju, tak nebudu asi začínat tím, že ho budu podezírat ze lži a manipulace. Možná tady platí vono známý "podle sebe....". Von ví Karel sám nejlíp, jak to u nich doma je - tady dostal dost cennejch rad a podle nich se zařídí, nebo je nechá plavat. A to je celý, vo nic víc nejde. Až bude chtít napsat svůj pohled Karlová, napíše. Vyhledávač má, kudlanku si sama najde, když bude mít tu potřebu a jestli nejni úplně blbá, a v příběhu se velmi snadno pozná i kdyby byly jména změněný. smilies/grin.gif
září 16, 2010 10:39
moc se mi líbí : Petronila
komentář Máni z 08:59 smilies/smiley.gif
září 16, 2010 10:50
"Karel nic nenadělá a míč je na její straně" : jednababi
Ale nejni... Karel má vždycky možnost si jít hrát jinam a s jiným balónem. Jenže ho doma něco drží. Zmiňoval o tchánovi a investicích do baráku, myslím.
Krakonoši, dostatek času už má nejmíň 8-9 let. Aspoň teda myslím, že kdyby mu to nesouložení výrazně vadilo, po roce, dvou by s tím snad začal něco dělat. Ledaže by byl založení asketa a toužil po obdivu mas smilies/grin.gif
září 16, 2010 10:51
Nojo, Maceško : Máňa z Počernic
je taky přece ale možný, a votom to právě je, že vona ví, že to co jí vadí, vodstranit nejde. Tak proč pitvat? Ale stejně jako Karel, ani vona nechce rozbíjet jinak funkující rodinu.
Anebo je to čistě jen vodpor - iracionální ale voto víc existující. I ten ale musel nějak vzniknout.
Je uplně zbytečný aby zase někdo, kdo nechápe smysl, připomínal, že je vhodný pouze vodsoudit manželčiný nesouložení, protože si vo to Karel řiká. A teprv až se vozve Kadlová, vodsoudí se zase Karel.
Nikdo Kadla nevodsuzuje, nikdo ho ani nezná. De jen voto, aby si Kadel uvědomil, že většinou nebejvá následku bez příčiny.
září 16, 2010 11:01
Máňa z Počernic : mamča
Shrnutí : Není kouře bez ohně, a není šu.ání bez příčiny.
září 16, 2010 11:10
mamčo : mia
já vím , že Lucy /co jí minule vadil kašpárek/ už si dává ruku přes oči, když Tě čte smilies/grin.gif smilies/grin.gif
září 16, 2010 11:13
mia : mamča
Útlocitným se omlouvám. Jsem zvyklá nazývat věci pravými jmény. smilies/wink.gif
(Na Lucy si nepamatuji). smilies/shocked.gif
září 16, 2010 11:17
No dost dobrý mamčo :-) : Máňa z Počernic
Ale co se tejče Kadla, tak možná, snad, spíš tak, že: nejni nešuk*ání bez příčiny :-(((
září 16, 2010 11:18
teď trochu vážněji : mia
aby Karel neměl pocit, že si z jeho problému dělám legraci. To, že se paní nechce milovat mi nepřijde až tak závažné resp. to nejspornější, jako fakt že není ochotna přijímat jakékoliv něžnosti a hlavně není ochotna o problému mluvit. Přece mezi partnery nemůže být žádné tabu v tomto směru. nedávno tu byl taky příběh muže, kterého paní odmítala /tuším rodina s třemi dětmi/, Máňa vyrukovala se svou obvyklou hláškou o smradlavých nohou a nakonec se ukázalo, že má paní milence. jiná věc je, že Kája mohl mít příležitostné milenky /byť cíleně nevyhledávané jak sám uvádí/ ještě v době , kdy to u nich jakž takž klapalo, paní ví, ale třeba právě ze stejných důvodů jako Kája nechce rodinu bořit. Těch důvodů jsou mraky a jak tu píše Krakonoš, bez názory druhé strany nelze dělat závěry. Ale odbývat partnera a odmítat komunikaci na dané téma mi přijde sobecké.
září 16, 2010 11:32
Ale jó Maňáku, : Krakonoš
vo tom mezi náma panuje čirá schoda, že to ňákou příčinu mít muší. Však von už si to Karel přebere, jestli by nešlo celej problém elegantně vyřešit častějšim sprchovánim. Jen mi něco řiká, že tak jednoduchý to asi nebude.
Vona samozřejmě může mít pocit, že příčina je v něm. Dokonce jsem přesvědčenej, že vona ten pocit má a velmi silnej. Já měl taky jednu takovou a taky byla příčina ve mně, jak jinak smilies/cheesy.gif. A já ti teď povim jaká, aby ses pobavil: Příčina byla v mým podvědomí, dozvěděl jsem se. Mám tam prej uložený zlý programy proti ní a jejímu ženství zaměřený, takovej zákeřnej virus v hardwéhru, prej tam mám. No a tak mám dnes sedum let jinou (a před tím jsem měl taky jiný) a sex funguje celý ty roky bezvadně. A přitom si svý podvědomí meju porád stejně. Tak já nevim.... Každopádně už bych to nechal na Karlovi, co ty na to? smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
září 16, 2010 11:46
No Krakonoško, : Máňa z Počernic
už to tady zaznělo hned včera. Sprchování - jasně, proč ne? Doporučuje se, je to zdravý i příjemný. Ale přitom se Kája moc nedostane mezi (lidi), takže to sprchování tak spíš jako doplněk k vydatný stravě, spočívající v konzumaci děvčat a dám lehkejch i nelehkejch mravů.
A už jen jeden podiv: Jestli von chce, s bezva se bavící a vínem rozjetou babou, začít psychologicko sexuologicky diskutovat, to se jí ani moc nedivim, že veme kramle do koupelny.
září 16, 2010 12:04
tedy Krakonoši : Erika
čekala bych cokoliv od příliš bujného ochlupení tvého po náhle objevený lesbický sklony její, ale tohle co píšeš je bomba smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
(doufám žes jí před odchodem ještě vysvětlil, že virusy bývaj v softvéru, nikoliv hardvéru smilies/grin.gif )
září 16, 2010 12:19
Hehe, : Krakonoš
hádej, co by se stalo, kdyby na ni šáhnul. Fakt né každá ovínělá baba vochotně roztahuje na vyzvání nožky, tak to určitě nefunguje ani v Počernicích (vobou). A lebo sa mýlim?
září 16, 2010 12:22
No ja, alkohol odstraňuje zábrany : wendy
ale paní Karlový neodstranil nic. smilies/angry.gif Že by žádné vlastně neměla ?
smilies/wink.gif
září 16, 2010 12:46
Hehe : Máňa z Počernic
Šahat netřeba hned do mezinoží, to dělaj jen puboši a nešikové. Hlupec nešika zrovna právě timdle může na delší dobu vodradit. Dyť, dá se skoro s jistotou předpokládat, že ta dáma má, mimo teda ten svuj úporně hájenej ústřední orgán, taky prsty, ruce, vlasy na hlavě, ramena...
září 16, 2010 12:47
Mě napadlo ještě něco : : mamča
Jestli to paní "Karlová" nemá odkoukaný od svých rodičů. Tchánovi bude tak plus mínus 60, a je sám. Předpokládám, že vdovec. Tzn., že manželka odešla na věčnost nějak dost brzo, patrně kvůli nemoci ? (To už je kalkul, ale co když ?)
My jsme měli sousedy ve středním věku. On byl těžký kardiak a diabetik. Tam se taky cca od narození dcery nesexovalo, ale nechyběly něžnosti, takže ta rodina fungovala suprově.
Je známo, že děti si berou příklad ze soužití svých rodičů.
Není někde tam zakopaný pes ?
září 16, 2010 12:51
... : Kamil z Proseka
paní Máničko vy jste prostě úžasná!!!!!!!
září 16, 2010 12:55
Kamil z Proseka 12:55 : mamča
Jestli to nebude tím, že Máňa z Počernic je chlap. smilies/grin.gif
září 16, 2010 12:58
No Wen, s těma zábranama : Máňa z Počernic
Vono to s těma zábranama bude tak, že s vínem sice padaj, ale jen, pokud je to před vobjektem dámina zájmu. To se pak ten vobjekt kolikrát nestačí ani zvorientovat v prostoru.
Coš ale, jak vidno z předchozího, Kájuv případ téměř jistě už pár let nejni. Takže mý vývody se netejkaly vokolnosti, že by se na něj, jsa vovíněna, bez zábran vrhala a vlastnim chrupem z něj rvala zapařený povlíkačky. Spíš to bylo myšlený tak, že doma byla pohoda, bez napětí, uvolněnější prostě vovzduší. A von do tohodle poklidu začne mlít nějaký kecy a vynucovat vodpovědi, namísto ALESPOŇ ZKUSIT nějakej letmej dotyk, třeba jen políbit konečky prstů (to docela funguje), vokamžitě přestat když vidí, že to nejni příjemný, nenaléhat, říct něco jako - "byl to bezva večer, kýž by jich bylo víc". Nebo nějakou jinou kravinu, to už je fuk. Ale todle se přeci nedá zlomit v jedný hodině! To chce hodinářskou práci a trpělivost. Tada - samože za předpokladu, že von vo to tak stojí. Coš osobně nechápu.

září 16, 2010 13:06
Máňo : mia
to je krásný výraz - hodinářská práce. Máš pravdu, doteky znamenají často daleko víc. Jednou mi vyprávěla jedna už dost stará paní, jak měla moc hodného manžela, ale v těch nejintimnějších chvílích spokojená nebyla. Když to trvalo dlouho, řekla mu jednou ve zlosti "takhle na mě nemůžeš pokaždé padnout jak vrata" /já bych to tedy takhle natvrdo asi říct nedokázala, ale asi to v sobě dlouho dusila a pak myslím i ji samotnou mrzelo, že z ní ta slova vylítla/. On se cítil tak dotčený, že už nikdy k ničemu intimnímu mezi nimi nedošlo. Paličák.
září 16, 2010 13:25
... : bb2
Mamčo, tos neměla, Kamil se nám mohl zamilovat a mohli jsme se kapku pobavit:-)

No, k nechuti paní Karlové k sexu, či k sexu s manželem (možná, že se sebou sexuje ráda a často), jsme už nastolili 1000 a 1 teorii a 100 plus 1 řešení. Hodně štěstí oběma :-)
září 16, 2010 13:26
mia : mamča
..."vrata" smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
září 16, 2010 13:27
Já vím, Máňo : wendy
tak že by měl býval před 10 lety políbit konečky prstů, pak dát oddech, a tak dále, no a dnes by mohl být někde u podpaží...jistěže to zlehčuji, ale Karel ví, že to s ním myslíme dobře.
No a já si jdu dát udělat nové nehty, abych měla krásné ruce - co já vím co se bude dít doma ?
Tak čau.
smilies/wink.gif smilies/cool.gif
září 16, 2010 13:29
Wen :-))))) : Máňa z Počernic
Všecko má svý rizika. Ovšem, dáma je v tomdle vždycky ve výhodě, má vždycky možnost naznačit, že určitý části lze, jistěže jen v zájmu urychlení, vzhledem k neúprosně se blížícímu rozbřesku, vynechat.
září 16, 2010 13:42
wendy : mamča
Né abys ty drápy používala na manželova záda ! smilies/cheesy.gif Vácheň je sice vácheň, ale když vidím ty umělé nehty, tak být chlapem, zdrhám... smilies/grin.gif
září 16, 2010 13:42
No já vám ještě něco stihnu říct - ona to je docela dobrá zbraň : wendy
ty nehty. Jednou jsem se nechtěně škrábla sama a vypadala jak když jsem prošla tygří klecí.
Super.
smilies/wink.gif
září 16, 2010 13:53
Umělé nehty jsou sice pěkné, ale vůbec si nedovedu představit, že je mám na rukou. : Myška
Já mám nehty stále velmi krátké, ne že by to bylo kdovíjak hezké, ale je to praktické - žádná špína za nehty a taky se mi neulomí. A šetřím prašulky smilies/wink.gif.
září 16, 2010 14:19
se nám to zvrhlo : Kamila
na nehty smilies/grin.gif
Taky jsem vždycky říkala, že já nikdy, ale došlo na mě taky. Ale protože manikérku vždy krotím, tak mám nehty krátké a perfektně upravené. Absolutně není poznat, že nejsou moje. A po dovolené s houbařením a šťouráním v hlíně jsem pořád vypadala, jak když jsem právě přišla z manikúry.
Jo, přiznám se, dostali mě smilies/grin.gif
září 16, 2010 14:31
jo a k té zbrani : Kamila
já mám opačnou zkušenost. Syn nadává, že když ho škrábu na zádech, že to neškrábe pořádně, že to naopak škrábe málo smilies/grin.gif smilies/grin.gif
září 16, 2010 14:32
... : Máňa z Počernic
No, tak todle je konečně pro Káju plodná diskuse :-)
září 16, 2010 14:48
Stejně : Magdalenka
Myslím, že ta ženská může mít důvody k tomu velkýmu mlčení. Třeba je léta zamilovaná do někoho jinýho, nebo nechce ukazovat něco na svým těle, nebo byla v dětství zneužitá. Když takhle kvůli tomu vyvádí, jenom přijde řeč na sex, musí jí to samotnou nějak trápit. Normální asexuál si stojí v klidu za svým a pošle partnera do bordelu, protože bude mít strach, že zůstane na stáří sám... Ona si je s sebou nějak jistá.
Prostě bych nerada, aby to Karel řešil: tohle mi řekli na Kudlance, tak jdu... Trvalo mu 10 let sem napsat a něco to spustilo, že už dál nechce poustevničit. Nechápu, že už dávno neřekl: Dobře, já se zařídím, ale abys pak nelitovala ty... Prostě mám dojem, že ho ta ženská nějak ovládá nejen přes ten sex a přes majetek..A Karel se nedokáž odpoutat, i kdzž ho v podstatě tejrá, což musí dobře vědět.
září 16, 2010 14:58
Konstrukce typu : KK
"videla to v rodine", atp. se mi zdaji uz malinko pritazeny za vlasy. Nebo jinak. Muze na nich neco byt, ale pokud se nekdo v tomto veku profiluje stylem "moje matka byla sexualne vadna, ja budu (musim byt) taky", tak ma problem jak hrom.

Jinak z toho mam taky pocit jako Magdalenka, tj. ze si je pani sebou nejaka jista a ze s nim nejedna jako rovna s rovnym. Coz je trochu v rozporu s tim hypotetickym skaredym bebinkem na dusi ci tele, za ktere se stydi a ktere ji brani se ke Karlovi priblizit.

Je-li problem ve smradlavych nohou, ktere si Karel neni ochoten pripustit, pak se tezko bude radit. Nicmene jde to otocit - jestli chova Karlova ke Karlovi neprekonatelny fyzicky odpor, mozna dalsi duvod, proc se porozhlednout jinde, no ne?
Souhlasim s Krakonosem, apriorni paranoia vuci pisatelum je nesmyslna a nikam nevede.
září 16, 2010 17:14
Tak ji nech přečíst : MartinXX
Tak ji nech přečíst tuhle diskusi a komentáře, třeba v ní začne něco hlodat
září 16, 2010 18:22
no Karle, já myslím, že pokud : Inka
chceš ještě žít plnohodnotným životem bez pilulek, tak budeš muset od základů změnit svůj život a moc Ti to přeju, neboť mám k sexu velmi kladný vztah a nějak se nedokážu ztotožnit s tím, že bych si 10!!! let nevrzla. To je snad špatnej vtip. Víš já si myslím, že až si někoho najdeš a padne jiskra, tak zjistíš, že i tam budou bezva vyžehlený košile a chutná svíčková a do konce života se budeš podivovat tomu, proč jsi to už neudělal daleko dříve!!!
září 16, 2010 21:06
bez toho to nejde,kdyz je clovek zdravej ! : Jenda
Ja mam vazne nemocnou manzelku 4 roky, bere leky ktere znemoznuji sex. Vydrzel jsem to s masturbaci 3 roky, pak jsme se zacal psych.skladat,ted jsem na antidepresivach a nasel jsem si milenku (kterou mi doporucila ma zena,ale ona to nevi,myslim,ze bych ji tim ublizoval), muj stav se zlepsil. ale nahrada klidneho partnerskeho fajn vztahu se vsim vsudy to neni. Tise zavidim tem, co jim to doma po intimni strance klape. Je to nestesti,kdyz jeden z manzelu moc ano a druhy ne. At uz nemuze, nebo nechce. A nejde jen o sex,ale neznosti,pohlazeni,obejmuti,vune,polibky.
září 16, 2010 23:15
promiň, Jendo, : Petronila
asi jsem ignorant, ale neumím si představit léky, které ZNEMOŽŇUJÍ sex. Které na něj odebírají chuť, to ano.

Ale pokud i vymizí chuť na koitální aktivity, tak přece nemůže být takový problém milovaného partnera uspokojit i jinak?

Tím chci říct, že si nemyslím, že by v těchto případech byl primárním problémem ten sex, ale spíš nedostatek ochoty to řešit. Ať už z jakéhokoli důvodu.
září 16, 2010 23:58
Najdi si přítelkyni : Pančelka
to ti radím já, lednice. Je nutný to řešit, je nutný se o tom bavit, jakýpak copak, že jí to nechybí. Jak někdo nahoře napsal, sexuální praktiky jsou různé, a i pro ledničky dostupné, jen chtít. Má milovaného manžela? Má. A kašle na něj.Je to od ní sobecký. Fakt si najdi slečnu. a pak se to nějak vyvine.
září 18, 2010 16:58
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]