O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JSEM NAJEDNOU TŘETÍ V POŘADÍ! PDF Tisk E-mail
Úterý, 31 srpen 2010

Ahoj Danielo, chodím na Kudlanku docela pravidelně. Občas se tu i docela pobavím, tak teď nechám ty ostatní, aby se pobavili zase mým příběhem. Je mi těsně po čtyřicítce, jsem rozvedená a mám dva už hodně veliké kluky. Jeden je na studiích v USA a ten druhý bude za rok maturovat.  Bydlí se mnou, ale vlastně už mě ani moc nepotřebuje.  Máme moc fajn vztah, takový ten pohodový rodičovsko-kamarádský.

 

 

 

 Ale o tomhle jsem vlastně psát nechtěla... Rozváděla jsem se před osmi lety. Bývalý manžel začal pít a dělat dluhy. Byl o hodně starší než já. Opustila jsem ho, protože už to bylo neúnosné. Dlouho jsem si myslela, že se dá dohromady, ale ani rozvod mu nepomohl, až nedávno měl infarkt a to ho přinutilo přestat s alkoholem. Od té doby má dobré vztahy s klukama i se mnou, ale to už je všechno pryč.

 

      Zhruba před čtyřmi lety jsem se seznámila s mužem, bohatým, o něco starším, pohledným a jak jinak, ženatým. Prostě nemoc dnešní doby. Ženatí muži a jejich rozvedené milenky. Neodolala jsem jeho nájezdům a upřímně přiznávám, ani jsem po těch letech samoty moc nechtěla. Nejdřív šlo o sex. Vášnivý, úžasný sex. Naštěstí mě nikdy nezatěžoval podobnými věcmi, jako že manželka mu nerozumí, nebo že už to v posteli nestojí za nic - myslím s manželkou. Já jsem jeho závazky respektovala. Bylo nám fajn. Když jsme měli chuť, čas a náladu, byli jsme spolu, když ne, vždycky bylo co dělat. Nikdy jsem na našem vztahu nestavěla a společnou budoucnost jsem neplánovala. Na rovinu - měla jsem se s ním opravdu dobře a tím myslím i materiální stránku. Nevím sice, jak to řešil doma a co a jak vysvětloval, nejspíš si žili každý svůj život, ale na dovolenou a hory se mnou si vždycky našel čas. Brával mě na výlety, do drahých restaurací, kupoval mi dárky.

 

      Zhruba před dvěma lety přišel s myšlenkou, že by si rád ještě pořídil dítě, ale pouze jako takového ilegálního levobočka, na kterého by sice platil, občas ho vídal a staral se, ale nic jiného by se nezměnilo. Mám na mysli jeho „stav". Tento nápad jsem mu rázně vymluvila a víc jsme se k tomu nevraceli a on už se nikdy slovem nezmínil. Myslela jsem proto, že přišel k rozumu, ale ouha.

 

      Nedávno jsem svého tajného milého uviděla z auta s nějakou atraktivní blondýnou o takových minimálně dalších deset let mladší, než jsem já. Nedalo mi to a já jsem se zeptala, zcela obyčejně, spíš jen jako takové pošťouchnutí, cože to bylo za mladou kočenku po jeho boku. Prý sekretářka, což by mě ještě tak nedostalo, jako jeho následné otevřené a úplně bezostyšné povídání. Ona slečna s ním totiž čeká to jeho vytoužené dítě, protože já jsem nechtěla. Čili je to vlastně moje vina... a teď, babo raď. Mám ledacos za sebou, takže se opravdu nehroutím, ani nelkám v koutě, ale jsem nekonečně naštvaná.

 

      Můžete si říct, co jsem čekala. No cokoliv, třeba i rozvod, ale tohle ne. Prostě můj milenec si pomalu zařizuje takový malý harém a já jsem jeho součástí; bohužel, nějak zatím nemám na to, se z něho vymanit. No jo no - jsem prostě jen taková kozoovce...

 

      Víte, já vlastně ani radu nečekám, protože pro mne asi žádná není, jen jsem si chtěla ulevit, protože - komu jinému bych se mohla vypovídat, než tady, na Kudlance?

 

Maty

 

 

Komentáře (80)add feed
Až ta mladá porodí : Mery
tak bude skákat jen kolem toho miminka a na mužíčka nebude čas ani nálada.
Takže jestli o to budeš stát, tak se zase můžeš posunout o příčku výš.
A až se to dozví jeho žena a udělá kravál, tak se můžeš stát na nějakou dobu i tou první.
srpen 31, 2010 10:10
Měla bys dát tisícovku na modlení : Máňa z Počernic (dolních)
A denně v duchu děkovat Bohu.
srpen 31, 2010 11:02
A rozmyslet si... : erika
jestli Pan nadsamec stojí za to, aby byl tímhle způsobem sdílen. Možná stojí. Ale možná by bylo lepší poohlédnout se po někom s výhradnějšími přístupovými právy pro tebe.
srpen 31, 2010 11:12
Členství v soukromém harému : mamča
snad není povinné ? Kašli na něj. Bronzová příčka je sice hezká, ale v posteli to neplatí.
Jsi ještě relativně mladá, děti máš velké, tak vzhůru do svobodného života ! Nutně to nemusí být s dalším movitým ženáčem.
Snad jedině, že si na ty hory a dovolené budeš muset ušetřit sama. Zase ale nebudeš muset projevovat nikomu vděčnost.
A to přece za to stojí, ne ?
srpen 31, 2010 11:25
No jo, no...nejsou chlapi... : nema problema
...a protože ani nebudou (špatná zpráva - těch zajímavejch, tj. prachatejch hezounů je prostě málo), tak je potřeba se o ně podělit. Tak nebuď tak odporně sobecká a dopřej chudeře holce, co jí tikaly biologický hodiny, taky kousek toho obyčejnýho lidskýho štěstíčka smilies/grin.gif
srpen 31, 2010 11:27
nema problema : mamča
smilies/cheesy.gif Taky máš pocit, že ten "Islám" k nám proniká jaxi nenápadně ? smilies/wink.gif
srpen 31, 2010 11:47
Jestli na chvíli ochabne : Zdena
jeho zájem, za chvíli přicupitá. Ona totiž ta nová mamina možná, říkám možná -bude tlačit na pilu a chtít otce napořád a to pak buď připravená na to že budeš vrba. To je jeden z možných scénářů. Ale ty se s tím bronzovým místem vyrovnáš, ale řekněte mi, co to v těch chlapech je, zasévat sémě, jedno kam, hlavně že roste potomstvo a k čemu mu to je? to nepochopím.
srpen 31, 2010 11:48
Mamča: : nema problema
Jo. Po soumraku mě chytaj úplný záchvaty žravosti. To bude ten Ramadán smilies/grin.gif
srpen 31, 2010 11:52
... : mia
ani bych se nedivila , kdyby ještě při tom všem chodil do nočního podniku. U těhle týpků to tak bývá. smilies/wink.gif
srpen 31, 2010 11:52
Zdeno - to je ja jasný přece : wendy
muž má tu touhu rozsévače. Příroda mu velí rozsévat až do konce života, aby homo sapiens nevyhynul. Jak jednou Matka příroda něco vytvoří, dělá vše po to, aby se to ujalo a udrželo. Za každou cenu. A že ta je někdy sakra vysoká ! To ta chemie...
smilies/wink.gif
srpen 31, 2010 12:06
Zdena 11:48 Co na tom nechápeš ? : mamča
Prostě se ten dotyčný "frajer" rozhodl po sobě zanechat na světě dostatečnou stopu, a protože manželka a milenka č.1 mu žádnou jeho další kopii nechtěly dopřát, tak si sehnal milenku č. 2, která mu to dopřeje, a ještě je ráda, neb použitelných chlapů k množení je málo.
Pán má zřejmě finančních prostředků na uživení mufnácti potomků dost, tak se množí. smilies/grin.gif
srpen 31, 2010 12:08
Proč se vobouváte do něj? : Máňa z Počernic (dolních)
Von dělá JENOM to, co je mu umožněno a jedná při tom naprosto narovinu:
Chceš totéž, co já? Nechceš? Tak teda ne, nenutim tě.
srpen 31, 2010 12:10
Máňo : mia
nikdo se neobouvá, aspoň já teda ne. O tenhle typ mužů vždy zájem byl, je a bude. smilies/smiley.gifA zas vyložil karty na stůl a nebalamutil, na rozdíl od jiných nevěrníků.
srpen 31, 2010 12:22
A proc ne? ;) : Jedubaba
Az se to dozvi manzelka (pokud uz to ovsem nevi a manzelovi zalety tise toleruje), tak ho vyrazi, milenec se povesi na krk sve mlade milence a vsechno bude jako driv.:-) Ja bych to tak neresila, jste sobestacna, nic od nej nevyzadujete, ani on od vas, toz co uz. :-)
srpen 31, 2010 12:36
nojo : Kamila
tak co? Chtělas ho na sex, máš ho na sex - nějakej rozdíl?
Ale vážně, já bych do toho nešla už na začátku, nerada se dělím smilies/wink.gif
srpen 31, 2010 12:42
Pardon, : Macesska
já nějak nechápu změnu ve stavu.
Pokud jste se scházeli "když byl čas, chuť, nálada" a nic víc jste ani jeden nečekali, mohlo vám přece být vzájemně jedno, jestli v mezičase druhý poustevničí, provozuje harém nebo zakládá paralelní rodiny, ne?

Omlouvám se, že ze sebe nějak nejsem schopná vykřesat jiskru soucitu, ale napadá mě leda seznámit se s manželkou, abyste si navzájem mohly postěžovat, jak vám zahnul s tou třetí...

Nějak jsem nepochopila, jestli milenec už má děti s manželkou, nebo to se sekretářkou bude jeho první. To se tu furt vykřikuje, jak chlapi nemají tu správnou touhu po dětech, a když se jeden po dětech bažící objeví, tak to taky není dobře smilies/smiley.gif
srpen 31, 2010 12:49
Kristušácká dolino!!! : Krakonoš
Jakej máš problém? Začala sis s chlapem, kterej votevřeně deklaroval, že nejni monogamní. Jakej je rozdíl, jestli chrápe se dvěma nebo deseti babama? Vůbec žádnej!
Všecky ženský chtěj hezkýho, chytrýho a zajištěnýho chlapa. Takovejch chlapů je tak možná 5% mužský populace. Dobře, 10%, když budu fakt velkej voptimista. Takže jsou jen dvě možnosti - 1. naprostá většina ženskejch se smíří s tím, že takovýho mít prostě nikdy nebude. 2. Naprostá většina ženskejch se smíří s tím, že vo takovýho chlapa se bude dělit s dalšíma. Co je na tom nepochopitelnýho?
Takže buď se rozhodneš zůstat v harému, nebo z harému vodejdeš. Narozdíl vod islámskejch kultůr máš to štěstí, že členství v českejch harémech je zcela dobrovolný a tys ho měla, jak správně píšeš, dobře zaplacený. Volba je na tobě, papapá. smilies/grin.gif
srpen 31, 2010 13:01
nevím proč jsi nekonečně naštvaná, : bb2
jedná na rovinu, ne? od začátku jsi byla ta bokovka na sex, chtěl dítě, ty ne, pořídí si ho s jinou, mladší. I v tom jednal na férovku.
Co můžeš tedy ztratit? Své postavení dobře vydržované milenky. Jde tedy jen o prachy:-)
Byznys - dobře placený příjemný sex. Podnikatel nese vždy riziko možného krachu.
Vztah má se svou ženou a nějaký bude mít i s matkou svého dalšího dítěte. K tobě si občas přijde pro to, co jsi mu dávala předtím. Užívej si to, dokud to ještě trvá. Začni trošku víc šetřit, abys měla rezervu až tě nebude dotovat. K naštvání tady není nic, pokud netoužíš po partnerském vztahu se vším všudy a nemrzí tě, že sis takový nevybudovala. Přece jsi věděla, že takhle to nebude navždy:-)
srpen 31, 2010 13:09
Jak prosté... : jednababi
pán měl přítulkyni pro vztah s jasně danými pravidly - on nepomlouval rodinu a ona s ní byla srozuměna, včetně toho, že společná budoucnost nebude. Fungovalo to až do doby, kdy odmítla porodit pánovi dítě a jelikož on je zřejmě zvyklý, že co si přeje, to má, tak si holt našel jinou, ochotnější.
srpen 31, 2010 13:18
Milá Maty, : babi
nezoufejte,že jste třetí v řadě.Bohatých milenců nebude pro zlatokopky nikdy dost.Vzpomínejte
na dobu,kdy jste byla druhá.Nebo se pokuste najít dalšího bohatého,pro kterého budete první.
Kde hledat,to nevím.
srpen 31, 2010 13:24
No mně by se po čtyřicítce taky moc nechtělo rodit... : wendy
Maty se vypovídala, i od toho to tu je, nebo ?

Máš strach Mat, že tě opustí ? On i jeho peníze a služby ? To je to - jak píšeš - že nemáš na to se z toho vymanit ?
smilies/wink.gif
srpen 31, 2010 13:27
... : bb2
no však jí nikdo nenadává, wendy. Pouze konstatujeme, že co zasejeme, to sklidíme.
Taky by se mi nechtělo po 40 rodit za takových okolností v takovém vztahu nevztahu. Jiné mladší se holt chce a té starší milence do toho nic není.
Ale to neznamená, že nechápeme, že i o tom si holka potřebuje popovídat.
srpen 31, 2010 13:31
Wendy, : nema problema
...víš jak těžký je sehnat po 40ce chlapa na sex? Teda, takovýho co to taky rád v poloze na Seychellech?
srpen 31, 2010 13:34
Ježiš, : Linda 1
ty máš víc štěstí než rozumu ! Že ty ses tak trochu do něj zamilovala ? Rozdýchej to, a pošli ho do pryč. Ve čtyřiceti je spousta šancí, a i když byl prachatej a v posteli dobrej, věř že ho někdo hravě nahradí smilies/wink.gif
srpen 31, 2010 13:39
Ale jo, ať se vypovídá. : jednababi
Taky bych na starý kolena o nový mimino moc nestála (a co teprve skorodospělí synci :-D)Ale že bych si nechala milencem implantovat pocit viny za to, že mu porodí jiná - to asi ne. Dokonce ani nějak nechápu to, že je Maty "nekonečně naštvaná" - vždyť se na tom harému podílet nijak nemusí.
srpen 31, 2010 13:40
nema problema : mamča
..."co to taky rád v poloze na Seychellech" smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
srpen 31, 2010 13:45
... : Máňa z Počernic (dolních)
Ale von jí kurnik nic neimplantoval. To si vona implantuje sama. Namísto toho, aby byla šťastná, že to takhle dopadlo, že se nedala ukecat do pancharta, kerej by jí skoro jistě zbyl na krku bez fotra (a pravděpodobně i bez alimentů) a dyby to mladej dotáh až do promoce, a vona se dožila, bylo by jí skoro 70.
Takže toho jógra vyžrala jiná, kerý je mi docela dost líto ale to už je mimo tenhle příběh. Ty se však raduj, žes alespoň váhala, kdyžuž si ho dopr*ele neposlala rovnou při vyslovení toho jeho "sladkýho přání" a tim váhánim ses ho zbavila. Ježišmarjáááá, mysly!
srpen 31, 2010 13:52
Máňa z Počernic (dolních) : mamča
Maruš, já si taky myslím, že tak jak to dopadlo je to správně. Ženáč zůstává ženáčem, vyžádané mládě má od milenky č. 2, a milenka č. 1 se s tím buď smíří, nebo oželí občasný sex, a ty Alpy a Seychelly si pojede ve vlastní režii.
Tady není žádný dotaz k řešení. Jen prosté postesknutí.
srpen 31, 2010 13:58
Tak tak - kdo nezaseje, nesklidí.... : wendy
Seychelly - dobrý. V DolníchHorních jich je dost...
Jo - a nemysli.
smilies/wink.gif
srpen 31, 2010 14:01
Mamčo, jasně, jen postesknutí : Máňa z Počernic (dolních)
Dyť já jí právě těma svejma něžnejma větama sděluju, že si doprd*le nemá na co stejskat.
Takovejch je, co pěkný čtyřicítce voblíznou všech deset (hůúůúů). A ani to nejsou žádný socky. A miminka k životu teda rozhodně nepotřebujou.
srpen 31, 2010 14:05
... : Maty
Njn, popelu jsem si už nasypala, já ho nakopu, nebojte, ale upřímně, kdo by s takovou variantou počítal. Ano budu šetřit, ano najdu si milence a nebo nenajdu, ale s tímhle už nepočítám, ano jeho prachy byly příjemné, ano prachy nejsou všechno, ano jsem ráda, že jsem mu žádné dítě neporodila, ano asi jsem blbá, že jsem naštvaná, ale i to jednou přejde. Ano pán je leta ženat a má dvě dospělé hodně dospělé děti.
srpen 31, 2010 14:42
Matty :-) :-) :-) : Máňa z Počernic (dolních)
Dost dobrý. Seš beruška.
srpen 31, 2010 14:48
to se zas někdo bude u notáře divit : erika
až pán jednou natáhne brka... že dědiců je jaksi víc (bůhví jestli jen o jednoho), než s kolika rodina počítala... buď Maty ráda, že se svým potomkem nebudeš muset stát tu frontu smilies/wink.gif
srpen 31, 2010 15:08
... : Maty
Eriko, jj jsem a taky jsem asi tak nějak ráda, že nejsem manželka, protože to byla a pořád je paní pěkná a pěstěná, ale teď už má nějaký ten pátek po padesátce, je asi o pět let starší než manžel. Takže zatímco on je pořád ještě Jura na vrcholu svých sil, alespoň se tak cítí, tak ona už je to stárnoucí dáma, která se pořád ještě snaží držet krok. Myslím o milenkách ví a tak nějak mu to za ten blahobyt i trpí a nejspíš čeká, až mu vyschne libido, i když v jeho případě mu dřív zatne tipec nějaký infarkt či jaký neduh.
srpen 31, 2010 15:31
... : bb2
ale Maty:-) vždyť ty jsi taky paní jistě pěkná a pěstěná, před 4 lety manželce bylo zhruba tolik, kolik bude tobě za další 4 roky, no a jaký je rozdíl mezi vámi? :-) jen v tom, že ty jsi jednou z vydržovaných milenek a máš s ním sex a ona jeho vydržovaná manželka a má s ním všechno ostatní a když jí bylo tolik co tobě, tak asi i ten sex. Až ti bude tolik co jí, budeš jistě stále pěkná a pěstěná a budeš mít vzpomínky. Ona nejspíš manžela i s jeho milenkama. A ty prostředky na pěstění zralého půvabu. A statut "vdané paní".
Tak není ani čeho ani koho litovat, každá máte něco a těžko říct, která "víc".
srpen 31, 2010 15:38
... : Maty
Ano BB máš kus pravdy, rozhodně, sice doufám, že za těch 16 let, které nás s jeho paní dělí, budu v jiné pozici, než je ona, ale rozhodně máš pravdu.
srpen 31, 2010 15:46
... : bb2
takže jí je 57? a jemu tedy 52? to je o více než kousek starší, o 10-11 let než ty? a pořídil si dítě s 30kou? Můj chlap by řekl dobře mu tak:-) (my jsme taky o 11, mně je 42 pryč)

Doufej a konej, říká můj táta. Čili, před ženatými omilenkovanými dítě chcoucími stárnoucími kozly příště uteč:-)


srpen 31, 2010 15:50
nono Maty, : alena puntík
já jsem se v p třiapadesáti vdávala . A nepřišla jsem si jako stařenka.....a ani teď se tak necítím.Ale fakt, že mi kdysi dávno přišly dvacítky, jako děsně přestárlý...ale to mi bylo jedenáct.A že ji teda neopustil? Ani kvůli dvacítce a levobočkovi ne...to je divný....
srpen 31, 2010 17:01
Maty, : Lotty
Mě to tak trochu přijde, že okoukaná stárnoucí manželka nebyla pro tebe konkurence, ale o 30tce se to říct nedá. Jak je vidět, on si opravdu vede svůj život a na nikoho se neohlíží. Ale nedivím se ti, když je člověk dlouho sám, moc nad tím nepřemýšlí. A té mladé se v podstatě asi taky nedivím. Já být mladá s tikoucíma hodinama bez vhodnýho partnera, asi bych do toho taky šla. A myslete si co chcete. smilies/grin.gif
srpen 31, 2010 17:02
ano je to tak... : erika
těch skvělých, atraktivních hezounů, co k tomu uměj vydělat velký prachy, je jako šafránu, a proto se v podstatě nedivím ani stárnoucí manželce, že s ním zůstává, ani milence, co se o něho musí dělit, ani biologickým hodinám, co se musí spokojit s levobočkem... pořád mnohem lepší, jak nic, žejo smilies/wink.gif
srpen 31, 2010 20:08
Krasa, posledni dva komentare, : Lenka
ja uz se nedivim, ze jsem na web strankach o cestovani nasla odkazy na CR, kde zensky kvuli penezum jsou ochotny udelat cokoliv, ze nahodny chlapek mi popisoval, uplne to same z vlastni zkusenosti...proc se me amik pta, jak to, ze mame vysoke % rozvodovosti ruku v ruce s neverou...I kdyz ten vyse zminovany tatula je bohaty a ma touhu rozsevat, asi jako zenska nikdy nepochopim ty nany, co jsou ochotny udelat neco, co popisuje treba Lotty. Nany jsou za to dite, co se narodi. A pak sem takovyhle budou psat o radu, ze smilies/tongue.gif
Maty, to co udelal Tobe, udela jednou i te sve sekretarce, neni fakt ceho litovat...
září 01, 2010 02:21
Lenko : erika
nevím, co všechno jsou ochotný udělat ženský v ČR pro prachy, sama žiju skoro celý svůj život mimo ČR, ale (nehledě na zjevnou ironii těch posledních komentářů) moje zkušenosti obecně mluví o tom, že pro ženy je nejčastěji nejvyšší prioritou právě to dítě, početé s někým geneticky kvalitním, a né prachy. Čili jakmile ty pověstné hodiny začnou bít na poplach, jde všechno ostatní stranou. Akorát se nesmí zapomínat na to, co je podstatou atraktivity chlapů, protože to je všeobecně platný biologický imperativ, ať se ti to líbí, nebo ne. A tím je kromě jakéž takéž fyzické krásy, nebo aspoň oku lahodící symetrie (značící od věků zdraví a plodnost - platí i pro ženy), hlavně schopnost potomstvo zabezpečit materiálně. Původně tomu tak bylo proto, aby prostě to potomstvo nepochcípalo hlady, ale i dnes je jasné, že prachatej fotr má pro děti značné výhody. Třeba proto, že jim může poskytnout lepší vzdělání (mimo ČR se většinou za lepší vzdělání platí, a co nevidět tomu tak bude i v ČR). Ale to je jen příklad, chci tím celým říct, že když stojí ženská před volbou, mít levobočka s kvalitním chlapem, nebo nemít (možná už nikdy) žádné dítě, opravdu se nedivím tomu, že do toho jde. To dítě může být chudák, nebo taky ne - záleží od mnoha faktorů. Ale jelikož v podstatě pomalu vymíráme (my bílý evropané), spíš dotyčné slečně držím palce, než bych ji odsoudila za nemravnou touhu mít baby s ženatým šéfem, který ji to sám nabídl (ani nemusela pokoutně vysadit antikoncepci). A když už bychom posuzovali morálku, tak ta jeho mi přijde pochybnější, ale to je jistě na diskusi.
září 01, 2010 09:42
Milá Lenko, : Krakonoš
pohoršuješ se zbytečně. Jak praví erika, a dovoluju si neskromně upozornit i na svůj příspěvek vejš, je to prostě statistická a biologická danost: Naprostá většina ženskejch prostě nemůže mít kvalitního partnera jen a jen pro sebe a pro svý dítě. Co s tím uděláš? Můžeš nazvat vostatní ženský nánama, můžeš zkusit založit vědeckej tým, kterej by vyvinul technologii klonování kvalitních chlapů a nebo si můžeš vyrobit transparent a jít demonstrovat proti ženský prodejnosti a chlapský promiskuitě. To je asi tak všecko, co s tím můžeš dělat. Jo a napsat vo tom na Kudlanko. smilies/grin.gif

P.S. Ale prozradím ti, že i v tomhle je jistá spravedlnost: Naprostá většina chlapů nikdy nebude mít krásnou štíhlou inteligentní ženu, která navíc miluje sex v libovolným množství a poloze. Ani si na takovou nesáhnou, natož aby s ní žili, aspoň jednu noc smilies/wink.gif. Proto tolik internetovýho sexu - nic jinýho jim nezbejvá. Eto žizň.
září 01, 2010 10:01
Mimochodem, : Krakonoš
už asi aspoň těm přemýšlivejším dochází, že mnohoženství nejni nějakej vobšournickej rozmar, ale nejvýhodnější uspořádání společnosti z hlediska reprodukce, který vzniklo vývojem jako strategická nutnost. Monogamie je z hlediska reprodukce výhodná jenom pro chudý sociální patro společnosti a nebo v nějakým typu rovnostářský společnosti, kde maj všichni zhruba stejný h****. Monogamie vopravdu bohatejch chlapů je z tohodle pohledu naprosto nevodpustitelný mrhání jejich potenciálem. smilies/smiley.gif
Toto je čistě technickej příspěvek, úmyslně zbavenej jakejchkoli morálních a citovejch aspektů, podotýkám. smilies/wink.gif
září 01, 2010 10:09
Krakonoši, : Petronila
znamená to snad, že vás kvalitních je málo ? smilies/grin.gif
září 01, 2010 10:13
Krakonoši, : Macesska
dovolím si nesouhlasit (á la Souček: Máte nějaký názor? Tak já jsem proti!).
Přinejmenším při K-strategii (méně potomků s lepšími podmínkami) je monogamie výhodná. Děcek sice málo (co stihne 1 žena porodit), ale mají lepší zázemí, přinejmenším lepší díl, protože se musí dělit o otcovskou péči a zabezpečení s méně sourozenci.
Při r-strategii (co nejvíc potomků bez ohledu na podmínky) je to samozřejmě jiná.
září 01, 2010 10:20
k výhodnosti monogamie jsem četla zajímavé pojednání : erika
Monogamie se prý prosadila v demokracii kvůli tomu, že je výhodná pro všechny muže, kromě toho nejatraktivnějšího. Vysvětlím na myšlenkovém experimentu:
Všechny ženy, jako i všechny muže, si seřadíme do pomyslného řebříčku podle jejich celkové míry atraktivity pro opačné pohlaví, nejatraktivnější žena bude č.1 atd., to samé pro chlapy. V případě monogamního uspořádání se teoreticky dostane každému muži žena s rovnakou mírou atraktivity, jakou má on sám (jedničce jednička, atd.). Lepší žena ho nechce, horší nechce on sám.
V případě mnohoženství ale dojde k tomu, že muž č.1 obsadí nejen tu nejžádanější, ale i několik dalších v pořadí, jeho harém budou tvořit ženy řekněme 1,2,3 a 4. Jednička je jasná, a ty další tři půjdou taky s ním, projeví-li zájem, protože je prostě atraktivnější, jak chlapi 2, 3, 4, kteří by pro ně jinak připadali v úvahu. Výsledkem je, že chlap č. 2 se musí spokojit s ženama, ze kterých nejlepší je č. 5. Řekněme, že bude chtít taky čtyři (aby nezaostal za jedničkou chlapem), a tak skončí s ženou pětkou, šestkou, sedmičkou a osmičkou. A chudák trojka chlap, už začíná u devítky ženské!
Že se tohle všem dalším chlapům nemůže líbit, je jasné, všichni kromě jedničky chlapa jsou na to hůr jak za monogamie, kdy trojka může spát s trojkou, a nemusí se spokojit s devítkou... o třeba dvoustovce nemluvě smilies/smiley.gif
A tak pánové vzali rozum do hrsti a zavedli monogamii smilies/wink.gif
září 01, 2010 11:02
myšlenkový experiment : romanB
mno já nevím.. já měl štěstí vždycky na jedničky bez ohledu na jakoukoliv gamii smilies/smiley.gif
září 01, 2010 11:17
Eriko, : nema problema
monogamie je výhodnější HLAVNĚ pro atraktivní muže. Dokážeš si představit, co by ty zazobaný fešáky čekalo, kdyby se mohli oženit víckrát (a ty jejich milenky to věděly)?
září 01, 2010 11:32
eriko, ale : Máňa z Počernic (dolních)
co pak, když ta nejžádanější a nejsexuálnější vobsadí hned několik prvních chlapů najednou?
Co si počnou ty vošklivější baby? Pudou do těch méně atraktivních chlapů. Jasně, co jinýho jim chudinkám zbyde.
Ale co ty chudinky vošklivky z vošklivince, na kerý se zákonitě už nedostane???? Ty pudou do jakýhokoliv krypla, žejo.
září 01, 2010 12:11
To je neštěstí, že každej by se rád díval doma na něco pohledného... : wendy
nebo by stačilo, kdyby nepohledné bylo jinak atraktivní - a teď nemyslím na prachy.

Eriko, taky jsem si tom předčítala, jak se to s námi táhne od pravěku - blond vlasy a oblé boky,celková souměrnost postavy - znak mládí a plodnosti u žen, a to ty chlapy stále pronásleduje. Holky se jim holt musely líbit, abychom nevyhynuli. Ženský dříve rychle stárly a šeredněly, a čas kvapil.

Úspěšní muži měli vždycky větší šance u žen. Nejen pro zabezpečení potomstva, ale je to i pohodlnější a bezstarostnější život, že. Už nejde o to, že by zahynuli hlady u méně úspěšného samečka.

Vezměte si takovou bažantici nebo krocanici. Pud jí velí, aby dala přednost krásnému samečkovi s lesklým peřím a tak, aby měla kvalitní kuřátka, i když VÍ, že jí nebude věrný. A jinak je to žen ? Ne u všech, máme rozum - ale....
smilies/wink.gif
září 01, 2010 12:26
No vono to takhle ale nejni, : Krakonoš
protože v případě polygamie vobsadí atraktivní (rozuměj především bohatej, protože vo to v evoluci de) muž několik žen, zatímco chlapi 2,3,4,5 vobsazujou ten zbytek (což se samozřejmě taky v reálu děje - směrem k nižším patrům samozřejmě narůstá počet monogamních vztahů, protože chlap 4 na 3 partnerky s dětma prostě nemá prachy). No a chlapi 6, 7,8,9 utřou hubu, což ale z hlediska reprodukce nevadí, protože stejně nejsou schopný ekonomicky se vo potomky postarat. Navopak všechny ženský jsou voplodněný a roděj, což je reprodukčně výhodný. Jakmile se společnost pokouší vo monogamii, přibejvá ženskejch, který jsou bez partnera (protože prostě slevit nechtěj).
Takže když to shrnu: Monogamie zajišťuje jakous takous šanci na partnerskej vztah každýmu chlapovi, ale s velkou frustrací žen a dětí co se týká hmotnýho zajištění rodiny, tím pádem s menší vochotou se množit. Polygamie nabízí větší šanci na zajištění potomka - znovu upozorňuju, že polygamie se i v polygamních společnostech tejká jen bohatejch lidí, takže milión dělenej mezi pět žen s dětma je furt víc, než desetikačka, která zůsatne jedný jediný ženě, žejo Maceško smilies/wink.gif Narůstá samozřejmě zase frustrace mužská, protože neuspěšný samci si prostě nevrznou. Voba systémy maj svý výhody a nevýhody. A protože přírodě neporučíš, i v monogamních společnostech, jako je naše, se skrytá polygamie právě z uvedenejch důvodů praktikuje zejména u bohatejch zcela zvesela. Tak to bylo, je a bude.

Petronilo, je jich kvalitních vopravdu žalostně málo. Já se mezi ně nepočitám, nesplňuju základní kritérium zůstatku na účtě. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Proto se mi taky pěstěný dlouhonohý modelky velkým vobloukem vyhejbaj - nejsem ten správnej alfa samec. Já ale nad svejma dvojkama či trojkama nepláču - vždycky jsem byl spokojenej. smilies/cheesy.gif Samozřejmě alfa samci netušej vo existenci Kudlanky, nemaj na podobný hovadiny čas, takže je velikou votázkou, co romanB chápe pod pojmem "jednička". Jednička může trávit čas s pisatelem příspěvků na Kudlanku jedině v případě, že velmi velmi sleví ze svejch nároků. Pak může bejt ještě zcela ojedinělej výskyt ženy - jedničky, která prostě úplně ignoruje ekonomický kritéria výběru a preferuje kouzelnej úsměv a recitaci básní za měsíčního svitu. Což se může přihodit, ale těžko se tak děje systematicky po něčí celej život smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif.
září 01, 2010 12:42
wendy : mamča
Průšvih je, když si krásná krocanice nabalí fešného promiskuitního krocana s lesklým peřím, a potomstvo se zvrhne po šeredném strýci krocanovi z matčiny strany. smilies/cheesy.gif
Jo, genetika, to je věda ! smilies/grin.gif
září 01, 2010 12:47
Máňo : erika
no když ta nejžádanější obsadí několik prvních chlapů najednou a tak dál, tak je to opačná situace, čili polyandrie, a ta je zas nevýhodná pro všechny vošklivky z vošklivince, páč na ně opravdu nezbude ani jim přiměrěnej voškliva smilies/grin.gif
září 01, 2010 12:55
... : bb2
znovu upozorňuju, že polygamie se i v polygamních společnostech tejká jen bohatejch lidí


Tejká netejká. Většině polygamistů diktuje polygamii jejich náboženství. Ve FLDS nemá rozhodující vliv a moc muž s největším majetkem, ale s největším počtem žen a dětí. Nedávno jsem dočetla Mormonku, mmch "příbuznou" tohoto pánahttp://zpravy.idnes.cz/skoro-padesat-deti-a-pres-230-vnoucat-american-z-utahu-predstavil-rodinu-1m3-/zahranicni.asp?c=A100208_115339_zahranicni_btw.

Bohatí jsou jen někteří mormoni, ale polygamně žijí i ti chudí. Pokud se některý mormon rozhodne pro monogamii, protože si s jedinou ženou vytvořil silný vztah, nepožívá v komunitě příliš respektu. Dokonce i když s tou jednou ženou zplodí více dětí než polygamista s více ženami.
Je zcela běžné, že se má dobře 1-2 manželky polygamisty a na ostatní, méně oblíbené, nemilované, na ty, které pouze splnily svoji úlohu, moc nezbývá. Autorka zmíněné knihy dřela jak otrok, aby si večer mohla dát misku rýže polité instatní polívkou, například. A pokud se nějak nezachovala, tak nedostala nic. Zatímco favoritka jejího velmi bohatého a vlivného manžela večeřela s chotěm v luxusních restauracích a na práci nesáhla prstem.
Polygamistům jde o soustředění moci a vlivu a žena je prostředek.
Dcery jsou ceněné, protože se stanou rodícími manželkami a tím posílí moc a vliv jednak svého otce, který tak v dceři získá výhodný obchodní artikl, tak svého budoucího manžela, obzvlášť, když mu porodí hodně dětí.
Synové jsou jasná budoucí konkurence, takže jsou chápáni jako nepříliš vítaná nutnost. A pracovní síla, samozřejmě.
září 01, 2010 13:22
Krakonoši tak by tomu bylo, pokuď bychom tu atraktivitu redukovali : erika
POUZE na prachy u chlapa, a archetypální krásu u ženy. Ale jedničky obou pohlaví nejsou až takhle jednoduché smilies/wink.gif Faktorů, které ke všemu každý jinak váhuje, je spousta. Třeba ty nabízíš věrnost a pro spoustu ženských tohle převažuje nad tlustým kontem, žejo.
září 01, 2010 13:24
... : bb2
v tomto systému se zcela běžně uchytí lecjaká vošklivka u alfa samce a klidně u něj bude mít pozici jedničky a pokud navíc porodí dost zdravých dcer, postoupí na společenském žebříčku a předhoní bezdětnou dlouhonohou krasavici.

září 01, 2010 13:26
jo Eriko, dík. : Máňa z Počernic (dolních)
Muj odhad byl správnej :-) V tom případě se ale divim, že to vošklivky z vošklivince nechtěj pochopit :-(
září 01, 2010 13:27
... : bb2
čili, a do třetice snad už dost, alfa samec u polygamistů nemusí mít skoro žádné prachy, klidně žije ze sociálních dávek svých žen a dětí, které jsou mu oni povinni předávat, a dlužit státu na daních apod. Přesto je stále alfa samcem.

Podotýkám, že nemluvím o nějakém zastrčeném kmenu, ale např. o celém Salt Lake City a okolí...
září 01, 2010 13:29
Lenko, : Lotty
mě je úplně jedno, co si myslíš o nánách, já jen vím ze svého okolí, že pořád je lepší bohatý otec někde daleko než chudý otec taky hodně daleko, s ohledem na dnešní rozvodovost. Neříkám, že peníze jsou všechno, ale těch smutných osudů matek, které vymáhají dítěti přisouzené výživné přes soudy a exekutory vidím bohužel já, s ohledem na své zaměstnání, mraky.
Proto se 30tce nedivím. Otce má, výživné z něj taky (sirotčí v budoucnu jakbysmet) a jestli to dítě ještě chtěl??? No, proboha, takových dneska není moc ani 30tníků!!!
září 01, 2010 13:36
bb2 13:29 : mamča
smilies/cheesy.gif...už jsem se lekla, že tady hovoříš o naší oblíbené národnostní menšině. smilies/grin.gif
Model "alfa samec" dlužící každému na koho se podívá, je tam také populární, a s počtem dětí rovněž narůstá jeho vliv.
Hesla, jako např. "v množství je síla", nebo pověst "O Svatoplukových prutech" padá na úrodnou půdu, i když o nich nikdy neslyšeli.
září 01, 2010 13:37
ano bb : erika
v této specifické komunitě to tak opravdu funguje, dokonce, jelikož je relativní nedostatek žen (nemůže jich mít každej muž několik, když se lidí rodí půl na půl) určitej počet mladíků je prostě vyobcováván mimo, do "normální" Ameriky, aby bylo dost nevěst pro ty vlivné, co zůstávaj. Z těchto zapuzenejch dospívajících bývají často vyšinutí zločinci, protože jednak byli v minulosti často zneužíváni a jednak vyhozením z komunity přišli o jakékoliv sociální ukotvení. Dál je u nich velice častej incest, všichni mají jen několik málo přízvisk a jsou si více méně vzájemně příbuzní. Z toho vyplývá genetická zatíženost dědičnými nemocemi. Postižené děti řeší tak, že je prostě zavřou před světem. A jak říkáš, ženy musí mezi sebou zápasit o omezené zdroje, nejen pro sebe, ale i pro svoje děti, protože děti oblíbených matek jsou protežované. Tato situace sebou nese nenávist a mnohé matky se mstí na dětech jiných matek, takže zlé zacházení a zneužívaní je prý na denním pořádku (četla jsem v zahr. tisku obsáhlý rozhovor s ženou, co od nich zdrhla, sama byla leta zneužívaná a venku založila nadaci, bojující proti těmto praktikám, s cílem dostat odtamtuď hlavně svojí mladší sestru).
září 01, 2010 13:49
bb, : Krakonoš
já neměl na mysli nějakou církevní doktrínu uměle vymyšlenou v západní společnosti, ale spíš přirozený vztahy u národů např. v Africe, kde, pokud jsem při četbě reportáží a cestopisů dával pozor, je vopravdu polygamie často jen "na papíře" a uplatňuje se formou: Můžu mít tlik žen, kolik uživim. A protože většina neuživí ani prd, tak maj maximálně jednu. Tak jsem to myslel.
Btw, FLDS je vodštěpená extrémní odnož mormonů, mormoni jako takoví už mnohoženství nepraktikujou a je za ně vyloučení z církve. Původní mnohoženství rozšířený u celý mormonský sekty pak vycházelo z podobnejch úvah, který se tu snažim tlumočit, a rozhodně nebylo pro každýho bez vohledu na majetek.
září 01, 2010 13:58
Krakonoši, : bb2
na úvod - jen si tak povídám o něčem, o čem nevím skoro nic smilies/wink.gif

ano, jenže celá ta debata o alfa samcích se týkala právě naší tzv. civilizované společnosti, kde je polygamie na rozdíl od afrických kmenů oficiálně společensky nepřijatelná a to i v případech, kdy by dotčený alfa samec uživil 15 samic.
Zatímco u toho afričana by to mělo (nebo to mívalo) přirozené a praktické důvody (např. se tak postaral o švagrovou - vdovu, apod.), tak v naší civilizaci je důvodem prachobyčejná zhůvěřilost, rozmařilost, nabubřelost apod.
Ženy, kterých se to týká, by bez účasti v mnohoženském svazku nezhynuly hlady a nemocí, ani jejich děti ne. Ani by jim nebylo odepřeno vzdělání, budoucnost.
Polygamie je u nás na rozdíl od přirozeně žijících národů nepřípustná, přitom ale v podstatě praktikovaná a některými skupinami lidí obdivovaná (tato naše forma polygamie) a ženami, kterých se to týká, povětšinou trpěná ze stejných rozmařilých důvodů - ať už tím je luxusní materiální zabezpečení nebo společenské postavení "vdaná paní, manželka významného vivného muže".
Stejně jako drogy, které jsou pro některé národy jediným dostupným léčivem a v naší civilizaci to byl zpočátku rozmar bohatých zpovykanců a bohémů, který si chtěli dopřát i méně majetní a kde jsme teď, že...
A tak nějak se obávám, že to dopadne i s tím "děsně přirozeným", ale v naší civilizaci pouze rozmařilým mnohoženstvím.
Jinými slovy, spíše nebudeme následovat vzor africký, přirozený, protože žijeme civilizovaně a máme se dobře, ale americký, zhůvěřilý, jehož cílem je/bude moc, vliv.

Takže, moje prapravnoučata budou muslimkové nebo mormonkové smilies/cool.gif

To, že Církev Ježíše Krista svatých posledních dnů oficiálně zatratila polygamii je jedna věc, to, že se vesele praktikuje i mimo její extrémní odnože, za laskavého oka přihmouření okolí, je věc druhá.
Nevím, jak je to teď, ale ještě v roce 2003 (viz kniha) policie kolem Salt Lake City, které rozhodně nepatří cele extrémistům, ale pouze je tam většina obyvatel hlásící se k mormonům, ještě dnes (2003) vrací "neposlušné" manželky zpět k manželům, a to i když v domě onoho manžela žije dalších 11 žen a 64 dětí a všichni říkají jednomu jedinému muži "otče" (i ženy tak oslovují svého muže). Ženy jsou mlácené, držené o hladu, je jim odpírána zdravotní péče - pokud jejich manžel nedá souhlas.
Malý synek autorky knihy bezmála zemřel proto, že mu jeho otec nechtěl povolit onkologickou léčbu. Tím by totiž přiznal, že 1) jeho dítě je nemocné, 2) jeho dítě není nemocné proto, že jeho matka není s manželem v dostatečné harmonii, 3) on není tak silný a mocný, aby to dítě přivedl k rozumu (tj. uzdravil).
Přivolaná záchranka ze všeho nejdřív pátrala po souhlasu otce s odvozem do špitálu. Že dítě kolabovalo a sanitu zavolala matka bylo naprosto vedlejší.

Na okraj - po té knížce jsem sáhla v nouzi, když jsem byla nucena čekat jedno všední dopoledne asi 2 hodiny v centru jednoho města a neměla jiný program a náladu, než si sednout do kavárny. Bez diáře, bez bloku, bez počítače, bez štupování ;-) Vedle bylo malinké knihkupectví s novými i přečtenými knihami, tak jsem tam zašla a skoro s nechutí si odnesla Mormonku. Moc si na srdceryvné "opravdovské" příběhy nepotrpím, představím si vždycky ten zástup lidí, které ta story musí uživit a co s ní proto musí udělat:-) Ale tady jsou skutečná jména, data a také fotografie, jistě by si netroufli zveřejnit nic, co by šlo žalovat jako lež, pomluvu.
Věřím, že podstata je pravdivá a stejně jako u všeho, realita je odlišná od oficiálních verzí :-)

Je to taková vymývárna mozků, že by si s komančema mohli podat ruce. Dcera autorky, kterou matka "unesla" v jejích 15, se hned, jak to šlo, vrátila zpět.
Ostatní děti, kromě dvou, které byly v době útěku úplně malinké, docházejí na terapii. I autorka.
Přesně jak píše erika, neumí žít ve "vnějším světě".

A ano, i o těch chlapcích, vysazených z auta daleko od domova někde u dálnice bez prostředků, bez peněz, bez vysvětlení, se tam píše. Záminkou je třeba to, že si kluk pustil film z DVD.



září 01, 2010 17:12
... : bb2
oka přimhouření
září 01, 2010 17:16
Ta Mormonka mě začíná zajímat. : Myška
Myslíte, že ji mohou mít v knihovně? Že bych tam začala chodit...
září 01, 2010 17:19
Eriko, : Lenka
mit levobocka s kvalitnim chlapem nebo nemit...Copak ten pan ma neco spolecneho s kvalitou? On je nula a pouze a jen sobecky dela, co sam chce a plati si d.evky. A Maty se bohuzel sama postavila do te role, pac se nechala vyzivovat, platit dovoleny atd...A vubec ji netizilo, ze pan nema vyreseno manzelstvi a podvadi svoji zenu.Jenze, Maty prestala skakat, tak jak on piska, tak ji jako nevyhovujici d.evku odkopl a nasel si jinou, ktera mu jeho prani splni. A az mu jeho sekretarka porodi decko, muze se ji stat presne to same, co Maty. Zensky ze sebe delaji hadry na podlahu. Zadna dustojnost, moralka, hlavne, ze jsou penize.

Loty, ono by mozna lepsi bylo si nejdrive uvedomit, s kym to dite pocit a hlavne, pokud to financne utahu dite mit. A ne porad cekat, ze se o me kdosi postara. Tak ze sebe delej d.evku, to je tvuj vyber

Krome toho, tyhle in nazory, kdy je naprosto normal mit dite se zenatym - divi se nekdo? Vidime to vsude kolem nas, treba takovy Radek John. Co na tom, ze vedl dvoji zivot, lhal svym nejblizsim. On si jeste zalozi politickou stranu a je velice upesny a dari se. To je proste pochroumana moralka spolecnosti, hrosi kuze a to mi hlava nebre. Asi jsem staromodni (a umim se postarat sama o sebe) smilies/cool.gif
září 01, 2010 18:06
Už není jediná milenka, : Pančelka
myslím, tím oficiální, to ji štve. Tak trochu je to celý fuj.
září 01, 2010 19:16
bb, : Krakonoš
rozepisuješ se zbytečně, fakt nejsem vobhájce mormonů a ani mě nijak nezajímaj. Píšu vobecně, že v určitejch sociálních vrstvách i v západní společnosti může bejt polygamie výhodnou strategií a že se tak děje i přes tvoje:
Polygamie je u nás na rozdíl od přirozeně žijících národů nepřípustná


Vono co je oficiálně nepřípustný, může přesto existovat. A navíc nikdo neví, jak se společnost vyvine a co bude přípustný či nepřípustný třeba za 200 let, pod tlakem různejch vokoloností. Pakliže převládne jako společenskej základ materiální uvažování, pakliže hlavní hodnotou v procesu reprodukce bude dosažení co největšího hmotnýho zajištění potomků a dopřání jim co nejlepšího a nejdražšího vzdělání, tak se prostě určitá část žen k polygamnímu chování bude dycky uchylovat - budou raději neoficiálníma členkama harému alfasamců (coby vysokejma alimentama vydržovaný svobodný či rozvedený matky), než by zakládaly úplný rodiny s neúspěšnejma beta, gama, delta samcema. Jednoduchý jak facka a nemusíme se tu vo to přít. Vždyť už dnes je to realita.
září 01, 2010 20:52
no, : bb2
nebyl jsi osloven jako obhájce mormonů a hned v úvodu jsem psala, že si "jen tak povídám", k tomu holt patří i to rozepisování se - nějak nerozlišuju, kdy je třeba stručné odpovědi a kdy je vhodné se rozepsat, dělám si tu co chci, chápeš :-)

A já zase chápu, že číst takovou litanii může být únavné, takže pak snadno vynecháš části vět a reaguješ jen na první půlku smilies/smiley.gif (to se nevysmívám, mně se to občas taky stává, takže pak těhotnou považuju za obézní - viz jiný článek)
Kdyby se tak nestalo, pak bys necitoval jen část mé věty a pak bys zjistil, že není proč na ni reagovat, viďže smilies/smiley.gif

Tak teď se ocituju komplet, josmilies/smiley.gif
právě naší tzv. civilizované společnosti, kde je polygamie na rozdíl od afrických kmenů oficiálně společensky nepřijatelná


Polygamie je u nás na rozdíl od přirozeně žijících národů nepřípustná, b]přitom ale v podstatě praktikovaná


Že k tomu směřujeme jsem psala a že se nepřeme je zřejmé, když jsme napsala v podstatě totéž, ne?
září 01, 2010 23:29
Myško - MORMONKA : wendy
kniha od Carolyn Jessop, u nás v roce 2009 - tu mají každé slušné knihovně. Doporučuji.
smilies/wink.gif
září 02, 2010 08:00
Nojo, je to boj o zrno : wendy
ale kde zůstala láska ? Asi v bankomatu... smilies/wink.gif
září 02, 2010 08:09
Lenko, : Lotty
k tomu můžu říct jediné - rozmanitost života do pravidel nesvážeš. O to už se snažila církev ve středověku. A že by se na výživě dítěte měli podílet oba rodiče, to jistě uznáš. Já jsem nikdy nepsala o tom, že bych peníze "otce" potřebovala pro sebe.
září 02, 2010 08:11
Wendy, : nema problema
o lásce tu řeč nebyla. Tady se probíraj krysí závody smilies/grin.gif
září 02, 2010 11:00
Já to stačím sledovat - to se mi jen tak zastesklo : wendy
mezi všemi těmi ekonomickými parametry a biologickými zákonitostmi a tak... smilies/wink.gif
září 02, 2010 11:07
nema problema a wendy : : mamča
Láska k penězům je taky láska. A často věrnější a doživotní... smilies/grin.gif
září 02, 2010 12:45
mamčo : mia
smilies/grin.gif krátké, výstižné, trefné!
září 02, 2010 12:58
Co jako má láska k prachum nebo chlapum : Máňa z Počernic (dolních)
společnýho s nějakejma krysíma závodama?
září 02, 2010 13:00
Kolik druhů je lásky... : wendy
nebo co to je k sakru je.
smilies/wink.gif
září 03, 2010 07:30
čistě teoreticky : endymio
je zajímavé, že být druhá nevadí, ale být třetí už jo... Píšeš, že jsi vždy respektovala jeho závazky - teď jeden přibyl, ale už to není totéž, co? Viděla jsi váš vztah jako otevřený, jak říkáš, budoucnost jsi na něm nestavěla - ale když došlo na lámání chleba, tak tě to ranilo. Možná proto, že se ukázalo, že to s tebou bere poněkud méně vážně než sis myslela. Vlastně ses teď ocitla tak trochu v pozici jeho manželky - taky tě podvedl. Je to sice pěknej hajzlík, ale vlastně se vůči tobě nijak neprovinil, jen tu " otevřenost " holt realizoval. Nakonec - špatně ti s ním nebylo. Já myslím, že to nemusíš nějak složitě řešit - dřív nebo později tě to nejspíš otráví natolik, že ho ráda vypoklonkuješ. Podle mně jsi to měla udělat už dávno. Nebo máš silnější žaludek než hrdost?
září 03, 2010 21:42
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]