O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MÁ MILOVANÁ JE FRIGIDNÍ? PDF Tisk E-mail
Středa, 12 květen 2010

 Dobrý den, pročítám si váš web, až jsem se rozhodl napsat o sobě a problému, který mne trápí. Jsme spolu s manželkou 12 let a svou ženu miluji, což je asi můj největší problém. Máme spolu děti a jsou prostě nádherné. Problém, který mne trápí, je, že moje žena se mnou nechce mít sex. Nevím proč... 

 

 

 

      A taky nevím, co dělám špatně. Protože - v podstatě ať zkusím cokoliv, všechno je špatně. Pracuji a myslím, že jsem schopen rodinu zajistit velmi nadstandardně. Moje žena nepracuje, je na mateřské dovolené. Od doby, co jsme se vzali, je vlastně pořád na mateřské.

 

      Nosím jí kytky, pomáhám v domácnosti (rád vařím, nevyhýbám se žádné domácí práci). Vodím děti do školky, beru je ze školky. Nechodím do hospody - nebaví mě to.

 

      Ale náš sexuální život se omezil na jedno milování měsíčně a někdy ani to ne.  Což je pro mě velmi málo a nevím co s tím. Trvá to už hodně dlouho, cca 10 let a pořád jsem si říkal, že se to nějak zlomí. Navíc vždy, když projevím zájem o milování, tak mne žena prostě odpalkuje a to mě dost ponižuje. Snažil jsem se jí o tom říct, navrhoval jsem, že bychom se měli pokusit najít řešení. Ale ona mě vždycky odbyde s tím, že je spokojená, že jí nic nechybí.

 

      A jestli mi chybí sex, tak mám smůlu, anebo ať si to vyřesím sám. Nevím co dál. Zkoušel jsem si najít milenku, ale prostě já bych nedokázal lhát a nedokázal bych manželce zahnout...  Nevím, asi jí připadám divný, když bych chtěl s manželkou prožívat milování, ale takhle to prostě cítím. Nejsem žádný metrosexuál, ale nemyslím si, že bych byl odporný člověk. Byl bych vděčný za případné rady.

 

 

Děkuji vám, Karel

 

 

Komentáře (130)add feed
Frigidní žena : Libunna
Nemohu se zbavit dojmu, že jsi příliš zahleděný do sebe a především na ukojení svých sexuálních potřeb. Mé manželství se rozpadlo z důvodu mé frigidity. Zajímavé je , že jsem potom měla několik dlouhodobých vztahů a frigidní jsem vůbec nebyla. Ono to je totiž úplně v něčem jiném. Například Ti mohou neskonale smrdět nohy a nejenom ty, je třeba ženě vonět a ne ji omráčit odporným smradem, nekouřit, čistit si po každém jídle zuby, používat ústní vodu a žvýkačky.Při jídle mít zavřenou pusu a nemlaskat, nebo si hříháním ulevovat. Nepít alkohol, odér z alkoholu přímo odpuzuje. Měnit si každý den spodní prádlo a košili, protože zpocený nevoníš určitě jak konvalinky. Vedeš třeba tak nejapné řeči, že Tvá žena toho už má předem dost, natož ještě aby se s Tebou milovala.Nejvíc ji dojmeš řečmi o tom, že má k Tobě manželské povinnosti, no to ji přímo nadchne.Zapátrej trochu ve své bezbřehé sebestřednosti a zamysli nad svými chybami, chlapče, nestěžuj si na frigiditu své ženy, protože to udělá jen hlupák.Jestli ji opravdu miluješ, tak se po ní pořád nesápej, občas ji třeba pohlaď, lehce k sobě přitiskni a nech ji v tom objetí spočinout. Ne, že jí budeš nutit atˇsi sáhne a tak dále.Přeji Ti hodně a hodně trpělivosti.
květen 13, 2010 01:47
... : Mikin
Vidim, ze to Libunna uz vsechno vyresila. Nejspis je jasnovidna, ma kristalovou kouli, nebo silne zapachajiciho, mlaskajiciho a krkajiciho ex-manzela. smilies/cool.gif
Kdybych mel radit ja, doporucil bych v prvni rade nejakou manzelskou poradnu.
Muzi i zeny s malym zajmem o sex existuji, existuje i terapie nebo jine zpusoby lecby. Existuji i psychologove a sexuologove.
Pokud chce Karel zachranit manzelstvi, mel by nechat pomoc milenek nebo profesionalek az jako posledni moznost.

květen 13, 2010 03:22
Karel : Aknela..
je podle mě prototyp bezbřehého optimisty - 10 let čeká "že se to zlomí" a ono furt nic. To by porazilo i vola, nejenom Karla.
Podle mě problém je v tom, že problém má jen Karel, jeho žena je očividně se stavem věcí spokojená...to je pak těžký. Základ je jí přesvědčit, že ona ten problém sdílí taky, protože velký rozdíl v sexuálním apetytu partnerů problém je. Pro oba. Pak bych navrhla tu poradnu jak píše Mikin, náhled třetí osoby je v tomhle často potřebný.
květen 13, 2010 05:02
on to má každý nastavené jinak, : :-)))
tu četnost, dříve jsme se s manželem také milovali téměř denně a dnes po 10ti letech když je to jednou měsíčně, tak to byl supr měsíc. Já s tím též problém nemám, on nemá chuť, je stále unavený z práce, večer raději kouká na TV, ráno spí. Také jsem se ho zeptala, jestli mi tedy povolí milence, spíš jen provokativně, abych ho donutila o tom alespoň přemýšlet, že je něco špatně. Ne nepovolí, a také se nic nezměnilo. A tak prostě milence mám, nikomu to neříkám a hezky si to užívám a jsem spokojená, protože já sexuji ráda, potřebuji pohlazení, mazlení, líbání.
květen 13, 2010 06:01
Karle : Iris
bere antikoncepci?

http://zdravi.centrum.cz/antikoncepce/2009/11/26/clanky/potvrzeno-pilulky-kradou-zenam-chut-na-sex/
květen 13, 2010 06:27
Výborně napsáno, Libunno!!! : Máňa Š
Dokonce myslím, že přesně Vaše slova platí úplně stejně i v opačném gardu!
Tedy - kdy on se nechce milovat se ženou. On nemusí být vždy hned impotent anebo mít milenku.
květen 13, 2010 06:37
... : Sandra
A co třeba romantická dovolená bez dětí? Nevím sice jestli by to mělo šanci pomoci trvale, aby pak člověk neupadl znovu do stereotypu, ale rozhodně se tím nic nezkazí.
květen 13, 2010 07:23
Libunna to shrnula pěkně : nema problema
V podstatě bys měl, Karle, přejít na islám - mejt se 5x denně, nechlastat a případně si k manželce č. 1 pořídit i č. 2, 3, 4 smilies/grin.gif

květen 13, 2010 07:34
Libunno : kim
Vlastně jsi pojmenovala svůj problém s ex. Karel musel mít šok, když četl hned první radu. Ta jeho může taky být lezbička a nechce si to přiznat ani sobě, nebo ji někdo zneužívál jako dítě. Chce to poradnu.
květen 13, 2010 08:07
Karle : mia
důvodů proč se nechce Tvá žena s Tebou milovat může být mnoho - třeba se necítí v manželství celkově spokojená a to se promítá do nechuti se s Tebou milovat, může ji sex s Tebou prostě nebavit, poněvadž ji nedokážeš uspokojit tak jak potřebuje, ale mohou tam být i důvody závažnější, mohla být třeba v minulosti jako malá pohlavně zneužívána a to je věc s následky po zbytek života.
květen 13, 2010 08:10
... : mia
koukám než jsem odeslala komentář, tak Kim to s tím zneužíváním už napsala přede mnou.
květen 13, 2010 08:12
Libunno, : Myris
ty jseš femi-kráva na entou zralá na dělo!!!

Jinak chudáku Karle, co tobě poradit ??? Situace to není snadná, bohužel se to stává. Některé ženy po porodu odstaví manžela tzv. na druhou kolej, svůj účel splnil, prachy nosí, nezajímá je, že má také nějaké potřeby, jsou zahleděny jen do těch dětí. Je to problém zralý na poradnu nebo na to, šoustat někde bokem. Přeju štěstí.. smilies/wink.gif
květen 13, 2010 09:02
z mých zkušeností... : RV
Někteří potřebují silně otřást svou jistotou, aby se probudili k aktivitě. Karel mi připomíná "ledničku" v mužském podání. Je to prostě JISTOTA.
květen 13, 2010 09:14
karel pise, : mura1
ze problem ohledne manzelcine nechuti k sexu maji 10 let a dale, ze vodi deti do skolky a ze skolky. tudiz problem vypuknul jeste PRED narozenim deti. tolik k teoriim myris
květen 13, 2010 09:20
Souhlas s RV. : Sinix
U vás to, Karle, funguje tak, že tys zřejmě prostě domácnost převzal, což je chyba. Mám takový dojem, že jsi její rohožka a domácí robot. Tvoje manželka se tím pádem nemusí snažit, má tě jistého. Skoro bych i tipoval, že má milence - tebe má na práci a jeho na sex.

Vzhledem k tomu, že už to trvá 10 let, se to nezmění. Buď se s tím smiř a pokračuj takto ještě dalších 20 - 30 let (možná i 40 - nevím, kolik ti je), nebo se rozveď a najdi si jinou. (Existuje 3. možnost, ale když já nejsem zastánce paralelních vztahů...)

Jiná možnost není...
květen 13, 2010 09:28
... : Macesska
Důvodů může být tisíc. Mě by asi zajímalo, PROČ manželka o sex nestojí - jestli je to odstranitelný důvod nebo neodstranitelný. Samozřejmě je na ní, jestli ten důvod řekne.
Pes je zakopaný v tom, že "ona je takhle spokojená". Stálo by možná za to jí vysvětlit, že jediná cesta, abys Ty byl spokojený bez její spolupráce, je nejspíš najít si jinou ženu. O děti se samozřejmě budeš starat dál, ale pomáhat v domácnosti, nosit kytky a investovat peníze budeš do té nové. Dáma pak může zvážit, jestli jí třeba nechybí jistota vztahu a zabezpečení směrem do budoucnosti, kteréhož rizika si doteď nevšimla.
Samozřejmě může mít nějaký důvod, za který nemůže a který se třeba stydí říct, to těžko odhadnout.
Eh, takový "ženský" způsob, jak zkusit vyvolat aktivitu, by asi byl přestat nosit kytky, sdělit ženě, že máš moc práce, takže děti musí vodit ona, moc se nevyskytovat doma, nebýt moc dostupný na mobilu a být moc unavený na nějaké větší pomáhání. Koníčky nějaké máš?
květen 13, 2010 10:09
Změnit přístup : Zuzka N.
Změň přístup a to radikálně, jak vidíš, to co praktikuješ teď nefunguje a to dlouhodobě. Netvrdila bych že má žena milence, i když i to je možný. Spíš mi přijde, že zlenivěla, její životní hodnoty se posunuly, má prostě jiný zájmy a sex nepotřebuje. Třeba taky trochu ztloustla, začala se zanedbávat a s tím chuť na sex taky mizí, ženská se potřebuje cítit sexy aby chtěla provozovat sex. Pokud je ucouraná, tlustá s mastnou hlavou a ve starejch hadrech tak logicky radši dřepne k telce než se ztrapňovat v posteli. Taky jsi jí asi hodně zevšedněl, když ses postavil do takový tý pozice hodnýho vola co všechno udělá, všechno pochopí a hlavně co se nikdy nestaví na zadní. Ženská potřebuje mít trochu nejistoty, mít se o co snažit, pokud se jí servíruješ jako podložka pod nohy vzbudíš v ní spíš opovržení než vášeň. Chápu že se ti třeba nechce hrát divadýlko, ale bude to nutný. A bude nutný změnit tvoje osobní nastavení. Já bych ti milenku doporučila. Abys ty sám viděl, že o tebe někdo má zájem, že to jde i jinde, že máš jiný možnosti, ono pak budeš mít vnitřně lepší vyjednávací pozici a i ona to z tebe bude cítit. Jestliže ona dlouhodobě ignoruje tvoje potřeby a má z nich prdel, tak si to zaslouží. A to píšu jako ženská, co nevěru nesnáší.
květen 13, 2010 10:24
Taky jsem to zažil : Temp
Chlap dělá většinou zásadní problém v tom, že se bojí to rozlousknout, protože ji má rád a klade si otázku: Chci (dovedu) žít bez ní? Mně pomohlo, když jsem si položil jinou otázku, a to bylo: Chci žít takhle po zbytek života? A odpověď byla: Rozhodně ne!!! A to člověka najednou hrozně osvobodí. Tak jsem milé řekl ať si naplánuje v dohledné době odstěhování, a přijde s návrhem na uspořádání péče o děti a majetkové vyrovnání.
Teď se milujeme tak dvakrát týdně a je přítulná jako štěně. Nevím jak dlouho to vydrží, ale neřeším to. Až (jestli) to prostě sklouzne zpátky, tak ji pošlu do háje... Člověk jen musí být odhodlán to udělat, protože takhle se nedá blufovat. Máš tak padesát na padesát šanci, že půjde. A v tom případě se už nedá couvnout.
Hodně štěstí.
květen 13, 2010 10:32
A jak to bylo před svatbou ? : wendy
taky známe takové, co ze sebe dělaly náruživky, aby chlapa dotáhly k oltáři a pak jako když utne. Nebo má vážný problém,jak jej již psáno výše. Nebo že jí to prostě takhle vyhovuje ? O podobném případu jsem tu před časem psala a názory byly různé - zásadní je však toto : má na to druhý právo, chtít po svém partnerovi, aby žil málem v celibátu ? správně si položil otázku Temp.
V každém případku se nedej příště odbýt větou, že JÍ to takhle vyhovuje. To je málo a není to fér.
smilies/wink.gif smilies/shocked.gif
květen 13, 2010 11:42
Karle : erika
na rozdíl od Libunny si myslím, že ne ty, ale tvá žena je sebestřední egoista. Jak to, že jí to nezajímá? Myslíš, že když má někdo někoho rád, že ho tyhle věci nezajímaj? Ty máš nevýhodu v tom, že miluješ víc... Po deseti letech je fakt nejvyšší čas jí naznačit, že má i ona problém, a to dost velký. Nějak pozapomněla, že na světě se najde spousta ženských, které se s tebou za obdobných podmínek, jaké doteď poskytuješ jí, budou s opravdovým nadšením milovat několikrát týdně. Dokonce se nepochybně najdou i takové, které to baví každý den - pokuď bys o to stál.
květen 13, 2010 11:53
... : bb2
nojo, ale když Libunna odhalila ty Karlovo nohy, chápeš
květen 13, 2010 11:57
bb2, : Macesska
jestli si ho Libunna nespletla s obrem Kolodějem, ten žral lidi a nemyl si nohy smilies/cheesy.gif
květen 13, 2010 12:00
Jo nohy... : wendy
tak ať mu je usekne, ne ?
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
květen 13, 2010 12:07
Chce to změnu :-)) : Eva
Karle, začni jí unikat... Zdrž se a nevysvětluj, řekni, že nemáš čas zítra do školky pro děti a mlž, proč ne... Vyvolej v manželce pocit nejistoty, začne jí to vrtat hlavou. Mají pravdu všichni, co říkají, že tě má moc jistého smilies/wink.gif Pak bych zkusila poradnu - jestli žena odmítne nebo se nic nezmění, tak časem jít od toho. Obětovat se třicet let nemá smysl ani kvůli dětem. Vyrostou a jdou si svou cestou...
květen 13, 2010 12:29
Libunnko!!! : Máňa Š
Je jasné, že jste hned napoprvé uhodila přímo hlavičkou na hřebíček. Bingo!!!
Co jen se ozvalo těch potrefených......
květen 13, 2010 12:30
Já bych začala od té věty : : mamča
"Od doby, co jsme se vzali, je vlastně pořád na mateřské" .
Kolik máte dětí, a jak staré ? Nevysiluje jí to hejno dětí natolik, že večer padne únavou a na sex nemá ani pomyšlení ?
Kdy jste byli společně se ženou někde za kulturou, na sportovní akci, na výletě, na večeři...nebo jenom tak, chvíli spolu, bez dětí, které pořád něco potřebují ?
Netrpí Tvoje žena depresí z toho, že je už tolik let JENOM doma s dětmi ? Co její profese, má šanci se uplatnit poté, co konečně i nejmladší dítě půjde do školky ? Nemá strach z dalšího otěhotnění ? (Jsou ženy, co nesnášejí antikoncepci). Užívá Tvoje žena antikoncepci ? (Viz Iris 06:27).
Bráníš Ty sám nějak dalšímu otěhotnění své ženy ? Nebo jste se OBA rozhodli, že budete mít dětí jako smetí ?
Chodí Tvoje žena někam sama (cvičení, kurzy, zájmy) ? Poslouchá aspoň muziku ? Nebo se úplně totálně podvoluje potřebám dětí, a na sebe vůbec nemyslí ?
Co kdybyste rozdali na víkend děti k babičkám a udělali si čas jen pro sebe, kdy není potřeba vyprat-poklidit-uvařit-vyžehlit...doplň sám.
Pozvi ženu třeba na bowling, dejte si dobrou večeři, pár skleniček vína...a pak doma společnou koupel a milování.
Třeba bude mít chuť i náladu. Né jako když jí za sukně visí pořád nějaké mrně.
květen 13, 2010 12:44
s tou : Radka
antikoncepcí to je tedy fakt. Už několik let ji neberu, protože jsem říkala - na mě funguje na 100% - tj. ani pak nechci sex... po vysazení za pár měsíců zas ok.
květen 13, 2010 12:51
mamčo : wendy
většinou s tebou souhlasím - ale tohle co píšeš - to by musela být skorofrigidní většina žen v téhle republice, a to asi není. Neříkám, že Karel je bez viny, ale paní by možmá byla po bowlingu unavená ještě víc. No, zkusit to může, ale moc tomu nevěřím.
Možná to je víc tím, že ho má jistého, že nezlobí a tak. Člocěk by měl asi být přiměřený prevít.
smilies/wink.gif
květen 13, 2010 12:52
mamčo : mia
tohle mne taky napadlo - Karel píše, že vyzvedává děti ze školky plus paní je na mateřské tak to by ukazovalo tak na tři děti. Možná opravdu má strach z dalšího těhotenství /každá žena taky antikoncepci brát nemůže/, je unavená atd.
květen 13, 2010 12:53
Macessko : bb2
:-)



květen 13, 2010 12:54
jinak samozřejmě všechny víme, že s Máňou Š : bb2
chtějí spát všichni chlapi, ona není frigidní a nohy jí nesmrdí a jim taktéž ne
květen 13, 2010 12:55
Ale ano, správně tak! : Máňa Š
Je přeci daleko jednodušší napadnout, odsoudit, a zašlapat do země kritiku, než se nad možností zápachu vlastních nohou alespoň na chvíli zamyslet. Je to určitě snadnější a pohodlnější než umytí si nohou.
Vždyť říkám Libunně, že se dopustila svatokrádeže, a že halda místních potrefených po ní půjde jak slepice po flusu.
květen 13, 2010 13:05
... : Myris
Co tady některý ženský melete, to mi fakt hlava nebere. Vycházejte z toho, co Karel napsal a jestli to tak je, je to chlap, kterýho by každá ženská měla nosit na rukou a ne mu psát, jestli mu nesmrděj nohy ! No jo, jasně, je to chlap, tak se do něj obujeme, ta jeho žena je určitě ta chudinka ! Založte si nějakej femispolek a tam se plácejte po ramenou! Díky takovejm, jako je Libunna a některé další ženy, nejenom zde, začínám silně pochybovat, že se s vámi dá celý život vydržet!
Tímto skládám hold panu Haussmanovi, který ženy tak trefně popsal ve svojí knížce Základy mužského šovinismu:

http://mikrom.cz/dokumenty/hausmann.pdf

Vřele doporučuji každému muži ! Kdysi jsem se tomu jen usmíval, dnes už vím, jak hluboká pravda to je !!!


květen 13, 2010 13:25
Máňo Máňo, : bb2
ty máš nožní trauma:-) Možnost, pro které s Karlem manželka nechce mít sex, je spousta. Naopak je velmi nepravděpodobné, aby žena, která by sex s ním mít chtěla a jedinou překážkou byl zápach z nohou, to partnerovi během 12 let soužití šetrně nesdělila.
Partneři, kteří jsou spolu tak dlouho a na střídačku utírají zadečky a nudle malým dětem, opravdu nemívají potíže se sdělením takových věcí - pokud nemají jiný problém.

květen 13, 2010 13:30
muhaha : mura1
myris, dekujeme za odkaz, ale uz jednou nam ho dal pan kolemjdouci. takze zname.
květen 13, 2010 13:33
wendy : mamča
Vycházím z vlastní zkušenosti. Zápřah kolem hejna malých dětí plus nevyspání, ev. kojení, dokáže dát zabrat. To si pak jenom přeješ spát a spát, a i když by chuť na sex byla, chybí síly.
Karel píše, že jsou spolu 12 let a žena je pořád na mateřské, to mi vychází tak na cca 4 a více dětí.
Nechci z jeho ženy dělat ublíženou chudinku a z něj bezohledného sexuálního náruživce. Tak to nejspíš není.
Dávám jen náměty, kde by mohla být chyba a jak se jí pokusit odstranit.

květen 13, 2010 13:42
mia : mamča
Tři děti minimálně smilies/wink.gif.
A k tomu nejistota, jak a kde bude časem shánět zaměstnání. Neznám její profesi, ale i s dobrou kvalifikací když řekne že má tři a více dětí, tak jí všude budou brát s otevřenou náručí. Známe to, ne ?
květen 13, 2010 13:45
Myris : erika
to chce klid, Máňa Š. není ženská smilies/wink.gif Je to zcela náhodnej čtenář, těžce traumatizován nemytými ženštinami smilies/grin.gif
květen 13, 2010 14:04
A je to vyřešeno : Máňa Š
Má to tak někdo snadné. Poznávám se v něčí poznámce? Než se však zamyslet nad obsahem, je snazší zamést poznámku do stejného šuplíku k poznámkám hlupce.
Rozsvítila se mi červená kontrolka na palubní desce auta? Proč zkoumat důvod, když je snadnější do kontrolky praštit - už nesvítí, čili je opět vše ok :-)
květen 13, 2010 14:49
... : Sandra
Jo, taky jsem měla něco takového na jazyku, takže díky, eriko, ušetřilas mi tu námahusmilies/smiley.gif
květen 13, 2010 14:52
Souhlas s mamčou : micka
Shrnu-li si co je v článku.
Žena má 3 děti nebo víc, 10 let na mateřské. Rodina finančně zajištěná. Pracuje jen on.

Ale ano ... ona je spokojená. Co jí taky zbývá jiného? Ale taky zoufale nešťastná. Ona prostě už nikde řešení nevidí. Dvanáct let služby v domácnosti a kolem dětí, bez vlastních financí, bez znalostí, bez zaměstnání, bez praxe, bez odpracovaných let na důchod. Zájmy a koníčky jsou už dávno v háji, protože nějaké hobby se třemi čtyřmi dětmi ... optimisto! Milá dáma je prostě v pasti. A dobře to ví. Hledat marně řešení, to je jak otáčet nůž v ráně.
Dětí se jen tak nezbaví než dorostou. Do práce jí nikdo jen tak nevezme. Už teď je na začínání kariéry pozdě. Tak má pocit, že jí nezbývá držet jen krok a hubu a jednou za měsíc zatnout zuby. To na náladě nepřidá. A pak stačí, když se šťastný a nicnetušící manžel doma pochválí svým úspěchem v práci - nadšeně a úplně přirozeně - a jí hned naskočí myšlenka, že kdyby si na krk neuvázala jeho a děti, mohla mít taky své úspěchy a že teď už stačí jen, aby se její úspěšný manžel utrhnul a ona zůstane sama, bez dětí, které neuživí, bez peněz, bez bydlení a bez nároku na cokoliv.
V tomhle kontextu bych ten sex jednou měsíčně brala prostě manželskou povinnost, která je svou oblíbeností zařazená někam mezi velké prádlo a týdenní návštěvou tchyně.

A nebo je to možná také jinak ... co já vím.

květen 13, 2010 15:08
Připusťme, že máte pravdu. : Sinix
Je to chudák věčně zavřený s dětmi, který se nikam nedostane, takže intelektuálně chátrá a chřadne, takže si za její frigiditu může Karel sám. A neměla by mu to tedy říct? Není náhodou manželství o komunikaci??

Než tu vysypete teorii o tom, jak Karel její volání o pomoc neslyší a ani nechce slyšet; vycházím z článku, kde Karel tvrdí, že neví, proč ho žena odmítá. Ostatní jsou čiré spekulace.

Další důvod, proč si myslím, že má milence je, že tam Karel píše, že vše co udělá je špatně. To je typický příznak toho, jak si ospravedlňuje milence tím, že si zhnusí manžela...

Ale nevím, třeba je všechno úplně jinak. Určitě nám Karel neřekl všechno, bylo by bezesporu velmi podnětné, kdyby sem napsala svou verzi i jeho žena. Třeba bychom se dozvěděli věci... smilies/grin.gif
květen 13, 2010 15:26
To jste mi připomněli doby dávno minulé, : alena bodka
kdy jsem se keců o frigiditě naposlouchala "neurékom". Byla jsem vdaná, měla jsem dvě děti, jedno bylo mimčo, tomu druhýnz ještě nebyly dva. Jediný, co jsem tenkrát od života chtěla bylo ASPOŃ JEDEN JEDINEJ DEN SE POŘÁDNĚ VYSPAT!!!!! Dokonce jsem uvažovala místy i o sebevraždě...ne proto, že bych byla nějakm psychicky narušená.....ale že bych z tý rakve už nikdy nemusela vstávat. Večer jsem uléhala se staženým žaludkem a přemejšlela jsem, jestli se dneska pohádáme proto, že se mnou nic nebude, protože budu chtít spát a nebo teda zatnu zuby a bude ...ale budu u toho usínat. Když jsme se pak rozešli, tak jsem měla pocit strašlivý úlevy...připadala jsem si, jak kdybych utekla z kriminálu. Jo a to přes to, že si nosil sám pivo a vynášel odpadky.
květen 13, 2010 15:28
čímž jsem chtěla říci jen toto : alena bodka
Třeba se tvoje ena jen potřebuje pořádně vyspat. SAMA!!!!
květen 13, 2010 15:34
A proto říkám, Alčo: : Sinix
Dejme tomu, tak proč si prostě neřekne...?
květen 13, 2010 15:35
Přehlížet příznaky se nevyplácí : micka
U nás byla situace jiná. Ale jednu věc odhaduji, že byla stejná. Přehlížení příznaků.
Byly věci, které se mi nelíbily a byly pro mne důležité. Řekla jsem to svému muži. Mnohokrát. Mnoha různými způsoby. Jenže pro něj to byly věci zcela nedůležité. Nedokázal pochopit, že pro mne by důležité být mohly. Stále mi tvrdil, že na nich nezáleží. Nezáleželo jemu. Mě moc.
Byla jsem spokojená? Ale ano, byla. Ale bylo to stejné, jako když ležíte v krásný měkký posteli. Celá postel je krásná, měkká příjemná. Jenom v prostředku čouhá hřebík. Co hřebík, hřebíček, takový docela malý špendlík. A ten může vytáhnout jen ten druhý. Nebo ho tam nechat. On to za důležité nepovažuje, on má svou půlku postele v pořádku. Proboha, ty naděláš kvůli takové maličké prkotině. Vždyť to ani není vidět. Tak co bych se namáhal.

Nevšiml si ani toho, když jsme se od sebe začali vzdalovat. Televizní program byl zajímavější. Nevšiml si ani toho, že jsme přestali řešit společné problémy. Nějak to udělej/zařiď. Jo, zařídila jsem. Všiml si až toho, že náš sex začal být řidší a řidší ... a řidší. A nestál zanic.

A dneska ... dneska se rozcházíme. Ale na rozdíl od paní z článku, já mohu. Mám práci, mám úspory, mám praxi i ty roky na důchod. (Ikdyž to tak vypadá, že mi na nic nebudou. Ale to jen naokraj.) Můj muž nepochopil nic. Ani dnes. Ani zpětně. Ani když mu vysvětluji. Ne. Byly to jen prkotiny. Vždyť jsme si tak krásně žili.

Poslyšte Karle, nepřehlížíte prkotiny?
Neberete samozřejmé, to, co samozřejmé vůbec není?
Je docela možné, že tehdy, před léty deseti, vám žena naznačovala/mluvila/křičela/brečela/nadávala/vysvětlovala/předhazovala a pak přestala. Co to tehdy bylo? To možná byla ta příčina. Ona se k tomu už nevrací, protože je to už pro ní zbytečné. Ale zůstalo to jak ty drobky v posteli. Neviditelné, nepostřehnutelné a dokonale všechno kazící.
květen 13, 2010 15:35
... : Sandra
Jejda, micko, v tom tvém podání to vypadá jako že matka se třemi, či čtyřmi dětmi je pomalu námětem na horor.
Já znám takových dost a nevím o žádné, která by rezignovala na své koníčky a na sex. Pokud někdo chápe manželské milování jako " jednou za měsíc zatnout zuby", tak je jeho vztah podle mého zralý na pomoc odborníka v oblasti sexuologie, protože to rozhodně není normální a nedá se to zdůvodnit ani mizernou vyhlídkou na budoucí zaměstnání, ani počtem dětí (zvlášť když už většina z nich chodí do školy a do školky a nemá je na krku od rána do večera). Pokud navíc partnerovy stížnosti na frekvenci styku odbude tím, že problém nevidí, protože jí to takhle vyhovuje, tak je jejich vztah navíc ještě zralý na nějakou manželskou poradnu, protože problém člověka, na kterém nám záleží přeci obvykle nesmeteme ze stolu s tím, že co je nám do toho.

Lidi holt mají sexuální potřeby různé, někdo prostě potřebu se milovat nemá, ale pak si buď musí najít partnera se stejně nízkou sexuální potřebou, nebo to musí se svým nespokojeným partnerem probrat jako problém a snažit se najít nějaké řešení: povolená milenka/ pravidelný rozpis sexovacích dnů kdy se prostě sexuje a jeden se nemusí doprošovat a druhý nedělá zagorku/ obzvláštnění milostného života milováním na netradičních místech, nebo třeba swingers party, nebo cokoliv jiného dle libosti a vkusu/rozchod jako krajní řešení.

A jinak si myslím, že rada být trochu vzácnější a tajemnější není nikdy na škodu. Ono je to tak, jak jsem někde četla, že partneři se jakoby drží každý jednoho konce pomyslného napnutého provazu a když jeden z nich začne couvat, druhý za ním utíká a obráceně.
květen 13, 2010 15:41
to Sandra : micka
Jenže než se o problémech začne jednat, tak se o nich musí vědět. V případě, že si jeden řekne, že ten druhý vytahuje prkotiny, tak by si měl zatraceně rychle uvědomit, že pokud to prkotina (pro toho druhého) nebude, tak je tu problém, který se řeší děsně blbě.

Tím chci říct, že ona si říct mohla. Že si i řekla. A třeba dost a hodně výrazně ... i to mohl být řev na celou ulici, krvavým písmem psáno na hořící obloze, dopisem s modrým pruhem jak od daňového úřadu ... a přesto ten druhý dokáže říct, to není pravda, to není důležité.

Netvrdím, že to tak je u Karla. Já jen říkám, že to je možné.
květen 13, 2010 15:48
sinixi : alena bodka
ona si o to určitě říká, ale znáš mužský - co nechtěj, neslyšej. A pak on nechápe, že je nevyspalá, když - zatímcoon dře - ona se fláká na mateřský.
květen 13, 2010 15:50
to sandra : micka
Jen na okraj. Ne, nemyslím si, že je život matky s více dětmi horor. Může to pro ni být krásný naplněný život a splněný sen. OK. A jsou ženy, o kterých to neplatí. A víš co? Ony jsou taky OK. Jen když se to pomotá a žena, o které to neplatí, má tři děti, tak to OK být přestává.

Rozumíme si?
květen 13, 2010 15:52
to alena bodka : micka
... a největší rozkoší v jednom úseku života pro mne bylo se vzbudit ve tři v noci a vědět, že můžu zase usnout. smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif Teď už to vypadá jako sranda, tehdy mi do smíchu nebylo.
květen 13, 2010 15:54
io přesně! : alena bodka
Jo Micko - kdo tohle nezažil...nechápe
květen 13, 2010 16:00
... : bb2
měla jsem štěstí, že můj partner chápal, že i já se potřebuju občas vyspat celou noc, a tak mne vyspat nechal. U dětí jsme se střídali. Nechtěla jsem po něm noční služby obden, protože on živil rodinu, potřeboval se v práci soustředit a odpoledne a o víkendu míval vedlejšák. On zatínal zuby v práci, já občas nevyspáním, nedalo se svítit, brala jsem to jako nutnou součást té životní etapy. Ale když byl v práci "jen" 5 dnů v týdnu běžných osm až dvanáct hodin, bylo normální, že v ve středu a v sobotu vstával v noci k miminu. Já spala v obýváku, protože se svýma 168 cm jsem se mohla na gauči natáhnout,on ne. Když jsem kojila, donesl mi přebalené umyté voňavé miminko, polospící jsem ho nakrmila, on ho nechal odříhnout a uložil a pohlídal a já spala dál. Pocit, že musím zatnout zuby a vydržet to, jsem tím pádem naštěstí nezažila. Všechno jde, když se chce a dva se maj rádi.
květen 13, 2010 16:11
.... : Milene
Manžel jí vodí děti do školky, ze školky taky, vaří a pomáhá v domácnosti. A přesto je tak strašně nevyspalá? Už 10 let? Většina z nás byla na mateřský. Takový horor to není, když jsou na to dva. Navíc ona je spokojená, nic jí nechybí. Tak by asi řekla, kdyby chybělo. Ne? smilies/wink.gif Myslím, že v tom to není. Není informace o koho se na té mateřské doma vlastně stará. Znám případ, že známá dává dítě do školky i když je doma na mateřské a témeř celý den má volno.
květen 13, 2010 16:20
dekuji : Karel-d
CHtel bych vsem podekovat za rady. Nohy mi nesmrdi, zaklady hygieny jsem zvladl. ALe to nebudu dale komentovat. Jenom bych ctel pro upresneni uvest. Mozna se to bude jevit divne, ale moje zena ma zajmy i kolem nasich trech deti. Sportujeme oba, ona ma moznost jit s kamaradkami a beze me ven, ja jsem s detmi doma rad. Nocni nevyspani vim co je. ne jenom zeny vstavaji k placicim detem. STridame se i v tomto a ja jdu rano do prace, nic nevycitam delam to protoze chci a jsou to i moje deti. Deti mame radi oba a chteli jsme je. vazim si vsech smyslu plnych rad. Dekuji.
květen 13, 2010 16:23
Karle : Kamila
v tom případě to bude opravdu to, že jste hodný a obětavý muž. Takže - přestat být stále k dispozici, tuhle nemohu, támhle jsem se zpozdil... jé, já ti nezavolal? Promiň, zapomněl jsem, nějak jsem toho měl moc... Jsem si poměrně jistá, že by to mělo fungovat!
květen 13, 2010 16:52
to Karel : micka
Kolik je dětem? Pokud nad tři roky, možná by pomohlo poslat ženu do práce.
květen 13, 2010 17:06
ta hra na tajemného : vlk
může být konečná, bacha na to. Jsi Karle solidní(asi) chlap a nemáš zapotřebí se dělat nespolehlivým, protože "ti do toho něco vlezlo", to nech jiným. Ale zkus si najít vlatní aktivity v termínech, kde evidenzně ženě nechybíš, cvičení, koncerty, divadlo, sport ... Klidně i po večerech. Ale musí tě to bavit, až si toho žena všimne. Bude mít na výběr, buď bude s tebou a budete se bavit oba a možná pak bude zábava i v posteli. Nebo bude ráda, že jsi z domu a tobě docvakne, že jsou věci, které nezměníš a podle toho se pak musí jednat.

Držím pěsti, ať to dobře dopadne (ale pravděpodobnost je, bohužel, malá) ;-)
květen 13, 2010 17:09
... : micka
Taky mne napadl jeden vtip, ikdyž Karlovi asi do smíchu není.

Muž na mši vždycky usne a ženu to mrzí a vezme si špendlík. Muž opět usne a zrovna v okamžiku, kdy farář se ptá pléna: "Co řekla žena Jákobovi, když mu porodila dvacátého syna?, v tom okamžiku ho píchne. Muž zařve: "Ještě jednou do mě vrazíš tu věc, vyrvu ti jí a nacpu do pr.ele." (zkráceno)

Možná je pro ni sex už věc odbytá. Děti má a příroda (pozor ne úmysl!) velí, přestat dělat děti a věnovat se jejich obživě. Prostě instinkt. Ono to se sexem u žen a u mužů je naprosto odlišné.
Jestli bere antikoncepci, tak to je také leckdy konečná. Naprosto spolehlivé. Tak moc zruší chuť k sexu, že k možnosti otěhotnět vůbec nedojde.
květen 13, 2010 17:40
. : Myris
Z Karlovo vyprávění je evidentní, že je obětavý muž, otec od rodiny, který se stará, vzorný manžel, ale většina ženskejch (neříkám všechny) to tady dovede úplně otočit proti němu a hájit jeho manželku jenom proto, že je žena. Klasická slepičí koalice. Je mi z vás na blití, nicméně je velmi poučné chodit to sem číst
květen 13, 2010 17:41
Alčo, tak vidíš, pravdu jsem měl já. : Sinix
Ještě k tvému příspěvku: "ona si o to určitě říká..." Určitě??? Jak to víš? Tys tam byla?? smilies/shocked.gif
květen 13, 2010 17:54
no, že by mu neřekla, : alena bodka
že je unavená a že se musí vyspat.....ty si fakt myslíš, že mu to nikdy neřekla? Jink já přesně v takové situaci byla a vím jak to probíhá - a jak tak čtu příspěvky, nejsem sama.
květen 13, 2010 17:56
Myris : Kamila
pak čti dál a nepiš, možná sis všimla, že komentáře tady jsou vesměs slušnější než tvoje...
květen 13, 2010 18:17
Karel : Alena P-H
by mel zaridit psychologa v manzelske poradne a snazit se najit priciny. Kterych je more - mozna si on ty nohy a usi fakt nemyje uplne podle vkusu manzelky, mozna je ona frigidni - at uz protoze byla zneuzivana nebo je unavena nebo od prirody ci pilulky, nebo ma proste milence. On pricinu zatim nevi - ale chce to vedet. Coz je znakem pozitivnim. A kdyz se vsichni tri nejak domaknou, kde je pes zakopany - pak to resit spolecne a dovest k svetlym zitrkum plnym sexu s manzelkou - nebo s milenkou a milencem. Tech spolecnych deti musi byt az prilis nato, aby se rozchazeli. Manzelce stav vyhovuje, ted jen najit co by vyhovovalo Karlovi.
A hned vedet, ze vinen je Karel anebo jeho manzelka - to spis vypovida o zkusenostech pisatele prispevku nez o skutecne Karlove familii.
květen 13, 2010 18:29
Jéžiš lidi : Lidka
vy nechápete, že prostě a jednoduše nemá chuť na sex? Jsou ženy (ale i muži), kterým sex nic neříká, nebo jen málo. A s tím se podle mě nedá nic dělat. Žádné prášky na povzbuzení sexuálního apetitu prostě nejsou. Lidi mají svoje libido vrozený.
Takže Karel má buď možnost se s tím smířit a používat ruce, nebo si najít milenku, nebo se rozvést a najít si jinou ženu, kterou to bude bavit.
květen 13, 2010 19:03
Lidka : Myris
Myslíš, že libido je vrozený ??? Řekl bych, že se pleteš... V tonhle se člověk mění, to mi věř.

Mě se hlavně líbí, jak spousta jasnovidnejch ženskejch tady okamžitě ví, jak to je, jak tu Karlovo manželku omlouvá a div nenadává Karlovi. Já jsem taky takovej dobráckej vůl jako Karel - myšleno v dobrém. Rád pomůžu, vyperu, vařim, neni problém. Ale kdyby ženská po deseti letech vztahu začala takhle bezdůvodně vysírat se sexem, tak kdybych o ní hodně stál, budu chodit jinam, a kdybych nestál, táhla by.

Uvědomte si, sakra, že se vždycky musí najít nějakej kompromis. Nejde, aby řekla: mě to tak vyhovuje a ty si naser! Ne, takhle ne. Bude-li v tom zdravotní problém, nebo jinej, prosím, je třeba hledat řešení. Ale bejt s tim spokojená na manžela kálet, bez snahy o pochopení, jak jemu asi je, tak takhle by to nešlo! Nebo šlo, ale pak, jak psal výše Temp, sbohem !!!
květen 13, 2010 19:21
Lidko : erika
i kdyby tomu tak bylo, jedna věc je "prostě nemít chuť", a úplně jiná věc je ostentativně kašlat na potřeby partnera. Mně na ní vadí právě neochota se tím zabývat a hledat nějaké řešení.
Kromě toho lidi často vůůůbec nemají chuť s jedním partnerem, ale s jiným najednou ano, a to velikou. Až se jeden (hlavně ten původní partner) diví.
květen 13, 2010 19:32
Myris, : Béda Traktorista
jenže vona nezačala po deseti letech vztahu, ale ono to už celejch deset let trvá. Takže na řešení bylo těch příležitostí docela dost, ne?
květen 13, 2010 19:34
Béda traktorista : Myris
No, v článku není uvedeno, kdy problém nastal, ale kdyby přetrvával od počátku, tak tím hůř, ne ??? Ačkoliv v tom případě dost dobře nechápu, proč by s ní pan Karel zůstával...
květen 13, 2010 19:42
... : Béda Traktorista
Trvá to už hodně dlouho, cca 10 let a pořád jsem si říkal, že se to nějak zlomí.

květen 13, 2010 19:54
... : Los evropský.
Já myslím, že netřeba hledat zdravotní, nebo psychický problém, pokud se někomu nechce. Někdo to tak prostě má. Bohužel je to tak, že když se jednomu chce a druhému nechce, tak musí vždycky jeden zatnout zuby, aby byl druhý spokojen. Záleží jen na tom, který z nich to bude. Rada? Napadá mě jediná - v tom zubů zatínání se střídat. Rozbíjet dětem rodinu jen proto, že si muž nemůže smočit rákos tak často, jak by chtěl, nebo naopak paní musí podržet častěji, než jí milo, je dle mého názoru pitomost.
květen 13, 2010 22:46
.. : kolemjdoucí
jak něteré pozorné kudlanky vědí, měl jsem doma, jak se říká, "totéž v bleděmodrém". Pár let jsem to omlouval starostmi s dětmi, ale když už byla domácnost v pohodě a nezájem trval, taky jsem se snažil nějakou dobu dopátrat důvodu. A pochopil jsem, že moje žena prostě už dosáhla všeho, po čem toužila a nepotřebuje dál předstírat zájem o něžnosti. Chtěla vypadnout z domova, chtěla se přestěhovat do města (to asi ze všeho nejvíc) a mít status vdané paničky a svůj byt, kde jí nikdo nebude komandovat, ale kde naopak bude všechny komandovat ona. Vytrval jsem třicet let, a když se děti poženily a povdávaly udělal jsem pápá. Takže dneska je v tom vytouženém bytečku sama a tiše si tam chátrá....
Takže jestli máš Karle doma něco podobného, tak se smiř stím, že se s tím prostě nedá nic dělat. Ona sex nepotřebuje k životu, a na mazlení má děti. Najdi si přítulku, nakonec zjistíš, že že život je docela fajn....

květen 13, 2010 22:46
Tak paní je téměř většinově omluvena tím, : wendy
že je nevyspalá a unavená z domácnost a péče o děti - no nazdar bazar...nebo na sex nemá chuť, nemá zkrátka tu potřebu. Patová situace ? Jak píše los - kdo bude tedy víc zatínat zuby - jen neden ? to snad ne.
Kdoví, co by k tomu napsala ona.--
smilies/wink.gif
květen 14, 2010 09:56
Ale no tak, Alčo, : Sinix
tvrdit něco "určitě" je velmi odvážné tvrzení. Jistě, jsou lidé, kteří nemají schopnost naslouchat, ale zrovna tak jsou lidé, kteří nemají schopnost mluvit (komunikovat, chceš-li). Podívej se kolem sebe, kolik lidí do tebe raději vrazí, než by řekli "s dovolením". Nebo zase lidi, kterým řekneš "s dovolením", ale oni stejně neuhnou.

Prostě jak je na tom Karel, nemůžeš vědět URČITĚ, leda bys byla jeho frigidní manželka nebo s nimi aspoň sdílela domácnost...

Jinak je to jako ze Šimka a Grossmana: "Stojí, stojí; ale kdyby seděl nepustil by, já je znám!"

A už mě to nebaví, takže: Howgh!
květen 14, 2010 10:00
Lose, to je relativní. : Sinix
Jistě, vztah se dá postavit i na jiných "pilířích" než na sexu. Ale na druhou stranu - nebuďme pokrytci - sex jsou prostě ta "vajíčka v té maltě", která vztah upevňují a pokud zásadně nefunguje, tak to ten vztah dost poškozuje. Dovedu si docela dobře představit důvod rozvodu "nesoulad v sexuální oblasti"... Úplně stejně jako: "Nevěra partnera, zásadně odlišné názory v důležitých otázkách vztahu/života/vesmíru..." a mnoho dalších.

Holt vztah 2 lidí je asi tak 10na100x složitější než vztah 2 národů...
květen 14, 2010 10:07
wen : mia
kvalitní sex samozřejmě k životu a k manželskému životu rozhodně patří a odmítat deset let partnerovi milování /ať už je to žena muži nebo muž ženě/ je samozřejmě sobecké. ale právě proto se tu mnozí zamýšleli, co by za tím mohlo být. A těch důvodů fakt může být celá škála. Zdá se , že ti dva si dokáží vyjít vstříc, vystřídat se v péči o děti, Karel se popisuje jako muž spolehlivý, prostě takový, jakého by si přála mít spousta žen. Tak proč o tomhle si nedokáží promluvit je trochu divné. Mohla předtím poznat lepší sex s někým jiným, může mít milence, může tam být vážnější důvod /zneužívání v minulosti/ na to prostě zná odpověď jen ona. smilies/wink.gif
květen 14, 2010 10:20
pre istotu : Sipik
Mozno som nieco prehliadla, ale 10 rokov na materskej, kolko mate deti? co ak sa proste boji otehotniet? berie nieco? vlastne pri tej frekvencii, naco :-/
Nechcem urazit, ale su chlapi, ktorych mam velmi rada ako kamaratov, ale absolutne ma nevzrusuju a spat by som s nimi nedokazala ( ja mozno ano, ale moje telo nie :-/.. )
kup lubrikacny gel a skus ci to nepomoze smilies/wink.gif
květen 14, 2010 10:55
Ano, mio, my jsme se hluboce zamysleli : wendy
a ti dva by si to teď měli pěkně vysvětlit - neuhýbat a nemlžit, nestydět se a tak tomu podobně.
smilies/wink.gif
květen 14, 2010 13:13
wen : mia
smilies/wink.gif tak, tak - třeba jsme přišli na něco, co Karla zrovna nenapadlo. A jinak hezký víkend. smilies/wink.gif
květen 14, 2010 13:26
Mam teorii, : Jedubaba
nejspis ji ale uz nekdo prede mnou vymyslel, protoze par dam napsalo jinymi slovy totez, co ted ja - pro zeny nejspis sex znamena jen podvedomou touhu pripoutat k sobe partnera. Kdyz si je jeho oddanosti prilis jista, zajem o sex odpada a ona se soustredi na "dulezitejsi" veci.
Ac zena, souhlasim s Tempem, natvrdo rict, co mi chybi a bud navrhnout rozchod, nebo milenku. Je to krute, ale kruta a sobecka je i vase zena. Obavam se, ze na to nebudete mit zaludek a nevim, jestli byste mel i zaludek na predstirani existence milenky. :-) Kazdopadne preju hodne stesti!
květen 14, 2010 16:24
Proč hned radikálně? : Jitulka
Proboha, ženy... Já jsem taky s mužem 12 let, taky jsme oba večer obvykle vyřízení a jeden nebo druhý nemáme chuť na sex. Frekvence 1 měsíčně u nás není nic neobvyklého. ALe respektujeme se, a když zjistíme, že problém není v komunikaci, že bychom si nedokázali říct, co je špatně, tak si to ten,kdo zrovna zájem má a je nechán na holičkách, řeší masturbací. Nebo si vyhovíme, i když to zrovna není pro nás "příjemné".

Milenkou se nic nevyřeší, jen se urychlí rozchod. Stejně tak "předstíráním" milenky nebo vyhrožováním rozvodem. A manželka bude ještě mít pocit, že je to ona,kdo byl naprosto podveden,zatímco ona dělala všechno pro udržení manželství.

Myslím, že asi největší popíchnutí by pro manželku bylo,kdyby si Karel sem tam přitáhnul domů pornovideo, poslal manželku sám a užil si to v soukromí tak,aby o tom věděla. Aspoň já osobně bych nesla docela těžce, že můj muž nemá zájem o mě, ale o dývka a začala bych řešit, co je špatně... Ovšem samozřejmě pouze za předpokladu, že se manželce nehnusí představa jejího masturbujícího manžela, v takovém případě by to situaci asi ještě zhoršilo. I když v takovém případě je s její sexualitou asi opravdu něco v nepořádku a psycholog by pomohl.

A Karle, co takhle udělat manželce občas opravdu hezký večer- bez dětí s vínkem, pořádnou masáží, ale tak, aby neměla pocit, že nutně musí následovat sex, bez větších očekávání z vaší strany... ony tyhle věci občas ženské libido povzbudí.

A vysazení hormonální antikoncepce fakt zvažte (i když najít alternativu se třemi dětmi asi nebude dvakrát snadné). Znám ten rozdíl před a po z vlastní zkušenosti a je to nesrovnatelné...
květen 15, 2010 09:46
Jasně, Kadle, : Krakonoš
egoistce, která je spokojená a nic jí nechybí, protože vona žádnej problém nemá, to ty seš ten idiot, co potřebuje k životu sex, tý uděláš nejlíp večeří při svíčkách a masáží, hlavně ale tak, aby se nebála, že bys mohl chtít sáhnout níž nebo hloubějc. smilies/grin.gif

Tak to schválně zkus a možná si pak vzpoměneš na jedno hezký český příslový vo činění čertu dobře a vo vodměně, kerá následuje. Hele, taky jsem "karloval", vydržel jsem skoro 6 let, k ničemu to nebylo. Pro tu tvojí berušku seš možná dobrej bankomat a dobrej fotr jejích dětí, proto to nechce rozlomit už deset let. Ale její muž už teda dávno nejsi, to mi věř. Takže to můžete ještě nacvičovat pár dalších let, než budou děti velký, abyste jim takzvaně nerozbili rodinu, ale lepší už to nebude. Proč? Protože ta tvoje krasotinka fakt nemá nejmenší zájem na tom, aby to lepší bylo. Proč, to ví jen vona sama, asi nám sem nenapíše, žene? Kdybych se já dnes po svejch zkušenostech znovu voctl ve tvý situaci, řešil bych to paralelním vztahem. A nijak bych se tím netajil. Rozhodně bych jí nenosil ještě kytky, tak možná kaktus smilies/wink.gif. Nakonec to manželství stejně pude do haj*lu, a hádej, kdo bude "na lavici vobžalovanejch, že za to může"? Asi ti nemusím napovídat, žene? Hele, kámo, sundej zástěru, práskni s kýblem do kouta a začni trochu žít. Jo, já vim, ty jí miluješ. No, to já tu svou tenkrát taky. A víš co sem si za to koupil? To bys neuhád! smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif

Ubohost některejch příspěvků, prvním počínaje, ani nebudu komentovat. Papapa, pusinky moje nejmilejší. smilies/cheesy.gif
květen 15, 2010 11:14
Jojo, : Lotka
Krakonoš to vystihl, tady není problém, že by neměla chuť, tady je problém, že ona je spokojená tak jak to je a vůůůůbec neřeší, že není spokojenej manžel. Kdybych se já dostala do tohodle stavu, že mi na manželovi nezáleží, rovnalo by se to, že ho už nemám ráda. Prostě když mi přestane záležet na jeho pocitech, je konec. Takže Karle, přestaň si nalhávat cosi o vztahu. Ty možná miluješ, ale měl by sis položit otázku, jestli je to pořád ještě oboustranný.
A asi bych to řešila rovněž paralelním vztahem. Není to žádná tragédie. Pro ni je přirozený sex nemít, pro tebe jo, takže se budeš muset podle toho zařídit. Ale taky se můžeš obětovat. V tom případě bych to přestala úplně řešit a našla si jinej smysl života než manželství a sex.
květen 15, 2010 21:01
Jo a protože jsem zbrklej, : Krakonoš
zprznil jsem češtinu víc než vobvykle, hnusnou hrubkou. Těm, co ji viděj, se vomlouvám smilies/wink.gif.
květen 16, 2010 11:09
no nevím, já bych to zas až tak hrozně neviděla : alena puntík
třeba je fakt jen unavená a ve spojení s antikoncepcí.....radila bych vyhledat odborníka. Určitě nebudete první pár, kterýmu se tohle stalo. No - poraďte se s odborníky - a pak uvidíte.....já bych tu situaci zatím nijak nehrotila.
květen 16, 2010 18:04
i jednou za měsíc to může bejt hezký pro oba : magdalenka
a to bych se snažila být Karlem docílit...
květen 16, 2010 22:35
... : Máňa Š
Proč už zase jeden hlupák staví svůj názor za jediný správný? Vždyť ano, možná, třeba, náhodou, může mít i pravdu.
Ale úplně stejně tak tenhle češtinský neumětel vůbec pravdu mít nemusí a může mít pravdu Libunnka v prvém příspěvku.
květen 17, 2010 07:21
Hele Máňo, : Lotka
já vím, že tvým cílem je hlavně provokovat, ale Libunnka pravdu nemá, neboť její názor vyvrátil sám Karel. Takže s touto verzí se už nepracuje.
květen 17, 2010 08:59
posun : Karel-d
Dobry den,

opravdu bych velmi rad podekoval Krakonosovi a Tempovi, protoze z jejich prispevku hovori zkusenost. Udelal jsem si sam pro sebe takovy soucet a bohuzel to co mi radi v dobrem nektere damy jsem zkusil jiz nekolikrat a nezabralo nic. ( Vinko, vecere, pozornost - bez deti atd. ) Kdyz se opravdu octnu na te lavici obzalovanych a bude nas soudit Libunnka, tak to bude fakt super. Nicmene nevim cim to je, ale tim ze jsem sem napsal jsem se nejak sam nakopl k reseni a celkem razne jsem do toho riznul. A co? No je to klise, ale nekteri zde meli pravdu prisel jsem domu drive z prace!!! Tentokrat jsem se dockal prekvapeni!!! No nic alepson jsem zjistil ze jsem opravdu Idiot ( a to je opravdu slabe oznaceni ). Nicmene po kratke zcene a lehke rvacce ( no jsem celkem kus chlapa takze jsem to opravdu vyresil za chvilku ) jsme se vecer dohodli. Manzelka odejde a ja zustanu s detmi ( ona ho miluje ). No koupim ji byt a dam odstupne, to uz jsem sepsal s pravnikem a dohodli jsme se na rozvodu. CO me stve nejvic je to, ze ji mam porad rad a ze deti budou vyrustat v neuplne rodine.
Jinak dekuji vsem a mejte se fajn.
květen 17, 2010 09:30
Karel-d : Myris
Počkej, kamaráde, ty ji nachytáš, jak ti šoustá doma s chlapem a ještě jseš takovej grand, že jí dáš dobrovolně odstupný a koupíš byt ??? No sakra. Tak to já bych takhle velkorysej (blbej, s prominutím) teda nebyl.
květen 17, 2010 10:02
Tak ti přeju aby to přebolelo : wendy
a je vidět, že plošně se zastávat chudinek v domácnosti se prostě nevyplácí ! tak on jí sex s "domácím bankomatem" nebavil...to je život. Jsem zvědavá, jak dlouho jí to vydrží, ale to už se asi nedozvíme. CHlapi měli pravdu a jsem ráda, že jsem jí moc nezastávala. Já vím - neznáme kořeny a počátek všeho, ale stejně...
smilies/wink.gif
květen 17, 2010 10:06
... : mia
tak ono po těch doplňujících komentářích už to bylo tak nějak víceméně jasné, že za tím bude nejspíš milenec. Jen kdyby za tím bylo přece jen zneužívání, tak jí člověk nechtěl křivdit, ale i to se dá s partnerem probrat a najít citlivé řešení pro oba s trochou trpělivosti.Jinak souhlasím s Wen - to za čím teď jde, bezohledně, jí může časem zhořknout. smilies/undecided.gif.
květen 17, 2010 10:37
A je to! : vlk
Rozuzlení jako vyšité. O děti se neboj, než aby žily v dusnu s mamkou, pro kterou je táta jen onuce a bankomat, tak ji pošli k šípku a věnuj se jim, bude léto, bude krásně, věř tomu, že i vám. Moc vám to přeji a buďte šťastní. Ona se brzo najde i milá osůbka, která ti ty léta odříkání vynahradí :-)
květen 17, 2010 10:46
... : Máňa Š
No a je to tady. Frigidní? Kdepák! Jen nechce s Karlem. Že by přecijen měla nějaký důvod? Ty páchnoucí nohy, to je příklad, jeden za všechny, jen pitomec by ho bral úplně doslovně, tak jakože - nohy mi nepáchnou, tak v mé osobě chyba není.
Věcí, kterými se může muž ženě absolutně znechutit, těch je spousta.
květen 17, 2010 12:32
Máňa : Myris
Co to tady furt meleš úplně mimo mísu ???
květen 17, 2010 12:50
Myrisi : Máňa Š
Mimo mísu jsou ty vaše docela ubohé kecy. Vy vycházíte samozřejmě ze svých vlastních názorů a požadavků "jednou to je MOJE manželka, tak ty nohy roztáhne kdykoliv JÁ budu chtít". A když neroztáhne, tak ať padá z bytu.
Jenže, ona již pár let tahle vaše teorie, v našich středoevropských podmínkách, neplatí. Zaplaťbůh!
květen 17, 2010 13:01
... : mia
koukám Máňo, že jsi přešla na druhý břeh - doposud jsi razila heslo nepořizovat si potomky do neperspektivnho vztahu a tady si paní potomky pořídila tři a teď hurá za hlasem srdce, to se Ti nezdá blbý? smilies/wink.gif
květen 17, 2010 13:10
Máňo, : Lotka
ty jsi fakt mimo. smilies/grin.gif
květen 17, 2010 13:17
karle neblbni : erika
kdybys byl ženská a ona chlap, tak by všechny přítomné kudlanky velily oškubat hajzla, ať táhne za hlasem srdce se zubním kartáčkem. To je trochu extrémní, ale proč bys ji proboha měl kupovat byt? Ať jí ho koupí ten, co s ní šuká. A váš majetek půl na půl.
Jinak jsem taky ráda, že jsem se jí nezastávala.
květen 17, 2010 13:33
Já žasnu nad vývojem ! : mamča
A ona odejde jen tak, bez dětí ? I když je stále ještě na MD ? Ten nový jí bude živit a platit za ní alimenty na tři děti ? (Plus zdravotní a sociální, dokud si nenajde práci).
Jak dlouho ?
To se mi asi zdá, ale Karle, jak můžeš takovou ženu, co Ti klidně nechá děti na krku, milovat ?
Spíš si myslím, že to nebude trvat dlouho, a máš jí zpátky. Bude tvrdit, že kvůli dětem a že Tě miluje, ale spíš se bude vracet do toho zajištěného hnízda, až se jí ten milenec nabaží.
Ono je to o něčem jiném, když obšťastňuje vdanou zajištěnou paničku, než když se mu pak s holým pozadím a finančními požadavky pověsí na krk.
květen 17, 2010 13:51
uz jsem se rohodl : Karel-d
no byt ji koupim dam penize. No nevim jak by se rozhodl kdo z Vas. ALe jde mi o deti. Kdybychom se zacali soudit a soudily by nas nektere zde zakopmlexovane damy ( neberte doslovne ) nemusel bych deti mit anebo je videt. I kdyz moje zena o ne moc zajem nema, alespon podle toho co rikala. Ja bych to bez nich nezvladl, takze volba byla rychla a jednoznacna. Jinak rikala, ze to bylo poprve a zna ho udajne mesic - tak nevim, ale at tak ci tak problem se zda byt vyresen. No a prachy jsou nanic pokud je chce at jde a ja mam klid. Jinak dekuji vsem, kteri prispeli do teto diskuze. Ted uz budou nohy smrdet jenom pro me deti ( neberete doslova, ha ha ).
květen 17, 2010 13:51
Já se obávám, Karle, : Sinix
že to bez soudu nepůjde. Pokud rozdělíte domácnost, musíte vyřešit, kdo bude mít děti v péči a kdo a kolik na ně bude platit. Rozhodně ti to nedoporučuji nechávat na pouhé dohodě, protože za prvé budeš vydíratelný - požadavky lze stupňovat - za druhé u soudu tyto dohody nemají váhu (vždy je musí soud potvrdit) a za třetí o péči a výživném pro nezletilé děti může soud rozhodnout i bez návrhu. A také bych ti doporučoval se rozvést; přece jen kdyby sis našel jinou, tak rozvedený zní (pro vážný vztah) lépe než ženatý...

A věř mi, že i bez toho, abys byl grand, tě to nebude stát málo... A neboj Máňa tě soudit nebude... smilies/grin.gif
květen 17, 2010 14:08
jo to mam v planu : Karel-d
jak jsem rikal uz jsme to sepsali u pravnika ( nas spolecny znamy ), dohodly jsme se na vychove deti ( budou u me ) manzelka si je bude moc brat na vikend kdyz bude chtit. DOhodli jsme se na majetku. Pravnik by mel podat navrh na rozvod dneska nebo zitra. Udajne to ma byt formalita, vzhledem k tomu ze jsme se dohodly na vsem.... Tak snad to problem nebude. Alespon doufam. A to ze nas nebude soudit Mana jsem opravdu rad, jsem si oddechl. Pak byjeste mohla Libunna, ale toby asi nebylo dustojne kdyby si chteli privonet mych nohou ( ....... ).
květen 17, 2010 14:17
... : Máňa Š
Lotka, Myris, bůhvíkdo, bůhvíco. S vámi si netykám ani omylem, to ze zásady s žádným hlupákem.
A vy, Karle, zřejmě nejste pro svou ženu patřičně atraktivní. Možná by nebylo na škodu vědět proč. Třeba pro vyvarování se toho v příštím vztahu.
květen 17, 2010 14:21
No to je gól, tak tvá žena je s dětmi na rodičovské dovolené, a najednou si je bude moci brát na víkendy, když bude chtít. : Myška
Co na to děti? Vždyť se jim život převrátí najednou na ruby. Nemělo by to být nějak postupné opouštění společné domácnosti? Nebo chce manželka vypadnout co nejdřív a o to, jak to ponesou děti se nezajímá?
květen 17, 2010 14:25
Myško, : Sinix
a proč to oddalovat?? Neboj, děti jsou gumové; vydrží víc než rodiče.

Naopak, horší by pro ně bylo to napětí z toho, že 2 lidé, kteří spolu už nechtějí být, spolu pořád jsou. Vznikla by akorát ponorka.

květen 17, 2010 14:33
Máňo : mia
v tom Ti dávám za pravdu, že pro příští vztah není od věci i o tomhle vědět. Kdysi jsem dělala s jednou atraktivní spolupracovnící. Jako rozvedenou s dítětem si ji vzal pan třeba XL. Vzorně se staral o tu její malou, pomáhal v domácnosti./Spolu děti neměli./ Pamatuji se , že se jednou chlubila jak vyloženě udělala věc, za kterou by jí dal chlap po hubě, ale tenhle ještě umyl nádobí, koupil jí kytku, malé knížku. Můj kolega z kanceláře nevěřícně kroutil hlavou co to je za trotla a že už by ona měla trochu brzdit. Ovšem sám jí taky časem podlehl a já toho v práci byla zcela nechtěně svědkem. Toho XL mi bylo líto a tak když se rozvedli a já ho po čase pak viděla na plese s jinou, tak jsem mu moc přála aby byl šťastný. Zároveň jsem ale tušila, že půjde o podobný typ ženy a jak jsem se nedávno dozvěděla opět se rozvedl, opět dělal vola. smilies/sad.gif
květen 17, 2010 14:38
Myško, : mamča
zřejmě si dotyčná nechává zadní vrátka otevřená, a vrátí se co nevidět "kvůli dětem".
Ono až pomine prvotní zamilovanost a tomu novému objevu za pár týdnů "podrží" jednou za měsíc, tak jí ten nový osobně vysadí Karlovi před barákem... smilies/grin.gif
květen 17, 2010 14:39
Kdoví, Sinixi. Ono je to trochu jiné, než když odchází otec. : Myška
Přece jen, ta matka na rodičáku je s dětmi mnohem víc než otec, který pracuje. Ale je fakt, že netušíme, jaká je u nich doma atmosféra, zvlášť teď, po provalené nevěře Karlovy ženy.
květen 17, 2010 14:39
Zná ho měsíc? : erika
To je lež jako věž. Pro měsíční známost matky na RD fakt děti neopouštějí... a řekla bych že ani chlapy, co je živí a ještě doma vaří.
Nejspíš zahýbá od té doby, co jí to "přestalo bavit" s Karlem.
květen 17, 2010 15:41
Máňo : Myris
Ty jseš co zač, předsedkyně kravského spolku ??? Zdá se ti normální, že Karel se stará o rodinu, vydělává, zatímco manželka mu doma zahejbá s jiným a ty napíšeš, že za to vlastně může Karel ???
A tenhle další výplod chorého mozku:
"Vy vycházíte samozřejmě ze svých vlastních názorů a požadavků "jednou to je MOJE manželka, tak ty nohy roztáhne kdykoliv JÁ budu chtít". A když neroztáhne, tak ať padá z bytu. "

Co to má jako bejt ? Mě se líbí, jak ty dovedeš všechno parádně převrátit. Nevím, asi ti to ušlo, ale předpokladem spokojeného soužití je sexuální souhra a pohoda a to na prvním místě, jestli to náhodou nevíš. No, možná jseš zapšklá stará panna v čele femispolku a pak bych to chápal. Takže ve vztahu neexistuje nějaký, že jeden řekne: mě to tak vyhovuje a na tebe seru. Ne, je to o komunikaci, o kompromisu, o nějakém řešení vhodném pro oba. Ty tvoje jednostranný tendenční kecy jsou fakt na zblití.

Karlovi tímto přeju hodně štěstí v dalším životě. A chlape, s tou velkorysostí to tak nepřeháněj..:-)
květen 17, 2010 15:53
eriko, : Macesska
nepodezírej. Tak je možné, že tohohle zná fakt jen ten měsíc. Tím hůř.
Mamčo, osobně tipuji, že objev hbitě zdrhne - je něco jiného obveselovat vdanou zabezpečenou paničku a něco jiného se starat o čerstvě rozvedenou nezaměstnanou, samostatnému životu nenavyklou. Pro Karlovo štěstí doufám, že to s ní objev vydrží aspoň do nabytí právní moci rozsudku.
Myško, on to asi takový fofr nebude - než proběhne soud, než se sežene byt...
květen 17, 2010 15:56
Karle, : Krakonoš
dokud je vochotná k dohodě, neleň a napište:

1.Dohodu vo úpravě poměrů nezletilejch dětí po rozvodu, s tou podepsanou a vověřenejma podpisama podejte návrh vopatrovnickýmu soudu
2. V mezičese sepište a zase ověřte podpisy na dohodě vo majetkovým vyrovnání.
3. Jakmile budete mít rozsudek (pravomocnej - doporučuju zase hned na místě se voba vzdát práva na vodvolání, dokud je holka zamilovaná smilies/wink.gif ) vo svěření dětí do tvojí péče,
mazejte s vobouma dokumentama k rozvodovýmu soudu - podáš návrh na tzv. smluvenej (nespornej) rozvod. Počítej s tím, že soudkyně si vás pěkně podá, udělá tam z tebe úplnýho idiota a z tý tvý taky, protože vony tyhle zamindrákovaný brécy na takovýhle případy nejsou nastavený a potřebujou to dusno vyrobit, když nejni mezi rozvádějícíma se manželama. Ale za tu rychlost to stojí - takovej rozvod je hned a přijde tě na pár kaček, nebudou se konat žádný právní bitvy a pokud máš trochu právního povědomí a talentu, dokážeš se bez právníků dokonce úplně vobejít.
Nejtěžší to bude samozřejmě pro děti, ale pokud s nima budeš komunikovat a nebudeš z nich dělat malý kretény, co to pochopěj, až budou velký, nakonec se srovnaj i s tímhle. Samozřejmě záleží taky na bejvalce, jak se bude snažit je navštěvovat a nezmizet jim ze života, ale to už je jiná kapitola. Píšu ti to sem proto, že jsem sám tuhle tůru podnikl a autentická zkušenost je dycky víc, než tisíc teoretickejch keců (vo smradlavejch nohách například).
No a Máňa? No, kdyby to byla ženská, dalo by se vo tý předsedkyni kravskýho spolku uvažovat. Jenže vono je to docela jiný zvíře. Ze samýho srdce republiky. smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 17, 2010 18:06
jako obvykle : bb2
se hodilo počkat na vývoj. Taky myslím, že ženská, co dobrovolně přistoupila na víc než 1 dítě a ty děti jsou tak malé, že je s nima na RD, od nich neodejde po 4 týdnech. Odhaduju, že je ten vztah mnohem delší a ona se domnívá, že přiznáním by si zhoršila pozici k vyjednávání o rozdělení majetku. Též myslím, že až vystřízliví, on nebo ona, bude se chtít vrátit.
A proto se domnívám, že až dojde na právní ošetření těch jejich dohod, tak začne tanec.
Ale třeba ne, to je fuk.

Pozoruhodná je na té příhodě pro mne už jen gradace. Zatím vždy, když někdo napsal nějaký srdcerváč, co se během diskuze osudově zvrtnul, se z autora nakonec vyklubal šprýmař typu Helga apod.
Tohle by bylo první reálné drama, které se skutečně odehrálo a po zveřejnění na netu překotně vyvinulo:-) Tož si počkám.
květen 17, 2010 21:41
... : Máňa Š
Co ještě odpovědět dvěma blbečkům? Nic.
květen 18, 2010 06:39
Krakonoši, hr fr z jedný vody na čisto : Magdalenka
Ale myslíš,že bude Karel jako teď šťastnej? Nebude už za blbce, tolerovat milence a živit línou manželku? Jako ho už nebude trápit, kde to kdy zvoral a jak se s tím poprat dál? Copak nebyl dvanáct let celkem spokojenej, dokonce zamilovanej manžel? Jo tohle rychlý řešení si asi postrádal ty, ale fakt ho potřebuje i Karel a jeho děti? Jako že se přestřihne šňůra, nic nebylo, nic víc nebude? A řekl mu taky někdo, že ho čeká klidně sedm krušnejch let, o kterých se mu dosud ani nezdálo? a ta jeho mrška manželka ho klidně může strašit v hlavě, i kdyby žila na druhý straně zeměkoule? On se teda rozvede, získá děti a dům. A sex s jeho milou mu to teda nevrátí... Přečti si ještě jednou ten první dopis, prosím...
květen 18, 2010 18:21
No, máš pravdu. : Krakonoš
Rozvádět se nemusí a může zkusit získat zpátky sex se svou milou. Třeba by ji mohl poprosit, jestli by ho nevzala s milencem aspoň do trojky. Možná, když se před tim umeje a navoní, má šanci uspět. smilies/wink.gif

Já se vo Karla nebojim, ten se s tim srovná rychlejc než za sedum let. I kdyby byl nakonec jen virtuální. I ty děti se s tim srovnaj. A šňůra se nepřestřihne, když nebudou blbí, můžou z nich bejt časem aspoň dobrý kamarádi. Což je právě pro ty děcka dost výhra, lepší než každodenní řev, milenci prohazovaný skleněnejma výplněma dveří, urážky a třeba nakonec domácí zabijačka, jek tyhle případy taky často končej. Takže tak - hrfr! smilies/grin.gif
(Von totiž je možná zamilovanej, ale rozhodně ne spokojenej. Teda aspoň jsem si nevšim, že by to byla spokojenost, co ho donutilo sem napsat.)
květen 19, 2010 01:26
no, jest.i ono to nakonec u vás nění nějak takhle: : alena bodka
# Ráno jsem se probudila, rychle se umyla, podojila krávu, dala žrát
# slepicím # a # # králíkům, vyvedla kozy a krávu na pastvu. Potom jsem
# vzbudila děti, # připravila # # snídani, zkontrolovala dětem věci a
odvezla
# je do školy. Po návratu jsem # # naklepala kosu a pokosila trávu. Pak jsem
# šla do práce.
# # # V práci jsem se pohádala s nadřízeným a jednoho podřízeného z práce
# vyhodila.
# #
# # # Cestou z práce jsem nakoupila v supermarketu. Trochu jsem se
zdržela...
# # # Zapomněla jsem totiž tomu svému koupit pivo, tak jsem se musela
vrátit.
# Takže # # jsem koupila i klobásky # # na gril... ty má ten můj strašně
rád.
# Pak jsem přijela domů, nasekala dřevo, # # připravila jídlo, dojela do
školy
# pro děti, dala jsem jim svačinu, zpracovala # # daňové přiznání a šla na
# pole. Mezitím jsem stihla jít ke kosmetičce, # objednala # # # # si nový
# balzám na ruce a vrátila se domů. Došla jsem pro krávu a kozy, # sebrala #
#
# vejce v kurníku, připravila večeři, vyměnila pojistku na levém blinkru u
# auta # a # # žárovku v chodbě, nakrmila děti, vykoupala je a dala spát.
Pak
# jsem dala # prát # # prádlo, šla na internet, přes banking jsem zaplatila
# účty, přečetla poštu, # dala # # sušit prádlo, včerejší jsem vyžehlila.
# Snědla jsem kousek mrkve, osprchovala # se # # a jdu spokojeně spát. Když
v
# tom mi blesklo hlavou:
# # #
# # # !!! HRŮZA..! Vylítla jsem z postele... Můj muž leží od rána v obýváku
na
# gauči u televize a ani si chudák nezašukal smilies/grin.gif
květen 19, 2010 14:12
a jak to teda dopadlo, : toulavej
jestli už spal, nechala ho vyspat, nebo ho bezcitně probudila, když byla tak akční . . .
květen 19, 2010 17:54
ty jsi ale : Krakonoš
výkonná penzistka! Už chápu, proč se tě ten tvůj drží jak klíště. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
květen 19, 2010 17:59
... : žena
Musím přiznat, že kdyby ses nejmenoval Karel, připomněl bys mě manžela. Neustále mě tímhle bombarduje. Ale můj manžel za tu dobu přibral 45kg,je pravda že někdy vaří, ale to já po něm nechci, chtěla bych radši, aby se choval jako chlap ( to mu tedy fakt chybí ). Náš dům by potřeboval spoustu úprav, ale k tomu se nezná, radši jde chystat večeři. Mám pocit, že bydlím s ženskou, pak s ním mám mít chuť na sex? Nezlob se ale do toho jdu, až když mám na to už opravdu velkou chuť.
květen 22, 2010 21:41
žena : Myris
co si představuješ pod tím "chovat se jako chlap " ??? :-D
květen 23, 2010 10:03
Myris : kolemjdoucí
květen 24, 2010 08:33
tak nic : kolemjdoucí
květen 24, 2010 08:37
no vždyť on se Karel jako chlap chová... : alena puntik
jakživo si nepřizná, že by ON snad něco mohl udělat špatně a hledat snad chybu u sebe.. Je úžasnej a dokonalej, jenom jeho žena - chudáka malýho - je frigidní mrcha. To je potom těžký....
květen 24, 2010 08:40
chlap ano - vůl ne a jistota na úkor touhy : Giovani
Takovýto problém řeší hodně vztahů a buď najdou příčinu nebo ne a pak dřív nebo později to končí rozvodem. Každý jsme jiný a máme jiný potřeby a dávat tomu druhému vše a nic z toho nemít je začátek konce. Řešit to milenkami a milenci je taky k ničemu. Nemohu říct o kolik je to těžší když jsou děti, jelikož ještě potomky nemáme. S manželkou jsme tři roky spolu a z toho měsíc vzatý a vidím na našem vztahu jak se mění její chuť na sex (někdy jednou za měsíc, jindy třikrát po sobě). Příklad: když jsme každý večer u telky doma, tak jí málokdy něco vzruší ale když si jde každý se svými známými ven, těšíme se na sebe tak, že se po sexu divím, kde se v ní bere ta divokost. My chlapy to máme nastavený jednoduše, ale ženskou touhu ovlivňuje spousta faktorů. Je známá věc, že jistota zabijí chuť na sex, a hodnej chlap, kterej udělá pro svou partnerku všechno, je vůl a nevědomky ubližuje sám sobě. Do jistý míry má být chlap hodný (nebít ženu, být pozorný, umět se postarat o rodinu a bydlení, apod) ale nebýt idiot a nechat si s*át na hlavu a dát jí najevo, že není jediná na světě. Ale zaroveň jí dát trochu jistoty a opory, prostě to musí být vyrovnaný. Aby vše fungovalo (i sex), pak je potřeba do vztahu dávat stejným dílem 50 na 50, né míň ani víc. Jestli jsi úžasnej chlap, pak můsí být úžasná aby si tě zasloužila. Proto se snažím dávat do vztahu to co ona. Po mnoha hádek jí do ničeho nenutím, ona určuje hranice, já se podle toho k ní chovám a pokud bude chtít zvětšit území, řekne si o to. Máme přeci každý svůj život, kterej je krátkej na to se hadát, něco řešit nebo se obětovat, ale užít si ho! A bůh ví jak nám to bude klapat smilies/wink.gif
červenec 05, 2010 17:07
ženy to taky chtějí. : PetrT
Zajímavé komentáře. Pokládat v současném stavu manželce otázky typu, miluješ mě, máš mě aspoň ráda jsou zbytečné. Kdyby tomu tak bylo, nepíšeš zde o rady! Něco ji jednoduše na tobě vadí, něco se jí na tobě nelíbí a nejspíš je to hned od začátku. Podle všeho jsi dobrý otec, ovšem to nestačí, nepřitahuješ ji dostatečně. Snad každá žena potřebuje chlapa, jistého FRAJERA, a není to až tak o vzhledu. Ženy se rády milují (častěji kámo, než si myslíš) a ty co se nerady milují, věř, že by se ráda milovaly,, kdekoliv, jakkoliv a kdykoliv (ony o tom ani kolikrát nevědí),, Osobně bych se obrátil na odborníky a byl k nim zcela otevřený a upřímný. A nejlepší by bylo, kdyby ti sama manželka řekla co ji vadí i když ne vždy je dobré vědět pravdu. Poptej se přátel, jaký mají na tebe názor. Být k sobě upřímný znamená jít s pravdou ven a hlavně se nešetřit. Chlape, nezapomeň na předmanželský slib. Rodina je o důvěře!!! Pokud tě manželství dlouhodobě ničí a nejsi stavu s tím hnout k lepšímu i za odborné pomoci, jdi od toho. Než-li se po zbytek života trápit neopětovanou láskou, raději hledat jinde. Rada na závěr: Pokud manželku opravdu chceš, odstraň příčiny a nepátrej po tom zda ti byla nevěrná. Ona za to, že tě nechce nemůže.
březen 15, 2012 12:56
tak po case : Karel-:)
Tak jenom pro ty co by je to zajímalo. Nakonec jsme se rozvedli. Nešlo tak rychle a hladce jak jsem si myslel. No nic žijeme v CZ. Děti to zvládly perfektně. Maminka se jim poprvé ozvala asi po měsíci co odešla. Já naštěstí řídím malou firmu, takže jsem si mohl čas upravit a přizpůsobit dětem. nebudu říkat, že mě to nebolelo, lhal bych a to nedělám. Bolelo to. Nicméně děti rostou rychle a má z nich radost. Před loňskými vánoci jsem se seznámil s jednou pro mě velmi příjemnou osobou. Byla rozvedená s dvěma dětmi. Je nám spolu dobře. I když těch dětí máme poněkud víc. smilies/smiley.gif . Ale to je dobře. Děti mám rád a vždycky jsem jich chtěl mít hodně. Dokonce i sex funguje ( je to změna žít bez výčitek a mít pocit, že nejsem na nic ). To je pro mě důležité.
No pravdou je, že když se bývalka dozvěděla, že mám přítelkyni, začala řádit smilies/smiley.gif. Dokonce se pokusila mě svést smilies/smiley.gif, i přes moje "smradlavé nohy". No bylo mi jí trochu líto.. Kupodivu jsem necítil žádné za dosti učinění. jenom lítost. Jó, ještě jednu věc bych napsal. když, jsem tenkrát na to přišel, někteří mi psali, že jsem vůl, že jsem ji dal peníze a koupím ji byt. Víte, no prohodil jsem ho vchodovými dveřmi, zlomil nos a dvě žebra ( teda údajně ). Takže jsem nechtěl řešit ublížení na zdraví. V každém případě děkuji za rady, a za účast všem, kteří mi tenkrát napsali podpůrné rady. DĚKUJI a přeju všem aby se měli dobře.
září 07, 2012 13:49
... : david123
dobrý den všem,

rád bych vás požádal o nazor na můj problém. moje žena, alespoň podle mého názoru nepotřebuje sex, máme ho tak jednou za měsíc a samozřejmě si o něj musím říct ona mě neodmítne ale NIKDY si o něj neřekne nic neuďelá nenaznačí atd. ja se snažím provokovat skoro denně lehké doteky, často chodím nahý, smyslné naražky a spousta jiných věcí, nakoupil jsem nám spoustu krásných pomůcek, z práce jí třeba pošlu intimní foto s dovětkem už se těším domů,její odpověď? ty zas nemáš co dělat? výsledek NIC! mnohokrát jsme o tom mluvili výsledek NIC! v podstatě je to moje vina protože prostě něco, nepohladil jsem jí jen tak např. já nejsem moc velký romantik nepotrpím si na držení za ruku neustálé polibky atd. nic méně "romantická" překvapení mám, auto s mašlí, k narozeninám pobyt na mauriciu, jen tak přijdu domů z práce a řeknu potřebuješ oddech sbal si pár šatů a jedeme na letiště atd. máme jedno dítě a vim že ho nekdy opravdu dost ale chodí do školky, na úklid máme hospodyni, na zahradu zahradníka, do práce nechodí tak fakt nevím jak jí ten život ještě ulehčit aby byla trošku sexuálně náruživá. určitě se nabízí řešení v podobě milenky, určitě bych s tím neměl nejmenší problém ale to nechci, v tomhle ohledu toho mám hodně za sebou z dob kdy jsme se ještě neznali a teť to chci dělat správně. ještě jsem nenapsal věk, je nám 42 a jsme spolu 6let zpočátku to bylo se sexem super.

díky že jste si to přečetli.
únor 14, 2013 15:16
loan : owen
Dobrý den,
Hledáte podnikatelský úvěr, osobní půjčky hypotéky, půjčky na auta, studentských půjček, konsolidaci dluhu půjčky, úvěry nezajištěné, riziko, kapitál atd. Nebo potřebujete úvěr od banky nebo instituce
finanční reasons.You jeden nebo více jsou na správném místě pro úvěrové řešení! Jsem soukromý věřitel, jsem poskytovat půjčky společnostem a jednotlivcům v nízkých a cenově dostupné úrokové sazby ve výši 3%. Máte zájem? Kontaktujte nás
sledovat zpracování úvěrů a přenést do 48 hodin, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny
Celé jméno:
Datum narození:
pohlaví:
Status:
adresa:
Město:
Stát / provincie:
Poštovní směrovací číslo:
místo:
Telefon:
E-mail:
Účelem stavu úvěru:
Výše úvěru:
Doba trvání úvěru:
měsíční příjem:
Můžete e-mailem na adrese: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny
květen 12, 2014 14:48
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]