O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

SEX NENÍ TAKOVÝ, JAKÝ BYCH SI PŘÁLA PDF Tisk E-mail
Středa, 02 září 2009

 Dobrý den, čtu tyto stránky a rozhodla jsem se s vámi také poradit, protože mám problém, se kterým si nevím rady. Je mi 27 let, jsem 3 a půl roku vdaná. Vzala jsem si svého prvního muže, který je o 18 let starší než já. 4 roky je ale náš intimní život stále horší. Nejdřív jsme byli ve fázi, kdy byl sex hlavně díky tomu, že jsem si o něho říkala výhradně já - ale taky tehdy ne vždy; ale když jsem si řekla, tak sex byl.

 

 

 

 

     Poslední rok jsme na frekvenci jednou týdně, přičemž se jedná o velmi nekvalitní sex - manžel přestává být vynalézavý a přestává mít schopnost mě vzrušit. Když mu třeba řeknu, že mě obvykle vzrušuje krouživé hlazení a hlazení ramen, tak to použije ve chvíli, kdy ale žádný sex nechce a nebo když jsme např. někde na návštěvě. Když mě chce svádět, tak mě pak hladí "rovně" a např. po hlavě, kde mě to nevzrušuje vůbec. Můžu mu to říkat pořád dokola, ale on mi nevyhoví....

 

     Navíc na mě pokaždé "platí" něco jiného (sama v tu chvíli nevím co a pochopitelně potřebuji to objevovat),  ale můj muž to nechápe - a když zkusí dotyk na 2 místech "a nic", tak ho to přestane bavit. Přitom díky meditacím už vím, že jsem velmi vzrušivá. Přijde mi, že o mě nemá vůbec zájem jako o ženu. Můžu být v pěkném prádle či bez prádla, nic s ním nehne, nemá chuť mě ani večer svléknout a poobjímat nahou.

 

     Přestalo mě bavit si o sex neustále říkat, protože jsem se "ztratila jako žena" - chápejte, potřebuji být dobývaná a ne o jakýkoliv dotyk prosit. Když manžela nesvádím vůbec, tak nemáme sex třeba i 6 týdnů. Prosila jsem manžela, aby mi aspoň občas pomáhal mě uspokojit vibrátorem, ale udělá to, jen pokud si o to v tu chvíli přímo řeknu. Nevím, co dál. Chci s manželem zůstat a mít s ním funkční vztah...

 

     Děkuji za rady a za možnost se takto anonymně poradit,

 

Kamila

 

 

 

Komentáře (110)add feed
... : Ouvej
Chci zůstat s manželem. Přitom chci kance.
Chci psa který létá.
Chci kulatou krychli.
Chci chodit po horách v lodičkách na jehlách.
Chci aby sůl byla sladká.
Chci aby déšť nebyl mokrý.
Může mi také někdo poradit?


září 02, 2009 10:54
A než jste se vzali : Zdena
tak byl ženatej a manželka mu nerozuměla, strašně se do tebe zamiloval, opustil rodinu, sex byl skvělý a najednou tohle. To by se z toho člověk poprděl. smilies/wink.gif
Ouvej skvělé! smilies/cheesy.gif
září 02, 2009 11:03
jéje, tak jsem se jen tak koukla tady vedle, : ivanka
do těch "souvisejících článků" a co to nevidím:

NESTŘÍDMÝ SKOTAČIVÝ STAŘÍK... - tak jsem si to přečetla a - nádhera... Kamilo, čti taky!, vřele doporučuju, i s těma komentářema!
http://www.kudlanka.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=215&Itemid=39

září 02, 2009 11:11
Matematika : Pepík
Je mi 27 let, jsem 3 a půl roku vdaná. Vzala jsem si svého prvního muže, který je o 18 let starší než já. 4 roky je ale náš intimní život stále horší.
Nějak mi to nesedi takže to stálo zaprd již před svatbou, žádná změna, žádné divení.
září 02, 2009 11:28
... : Sandra.
Ahoj Kamilo,
pan Tučný měl jednu takovou hezkou písničku:

Děvče mý, já vím, že míváš se mnou kříž,
něco ti teď ale povím, nakloň se blíž, víš,
starýho psa novým kouskům, starýho psa novým kouskům
starýho psa novým kouskům nenaučíš.

Já vím, že je ti to pravděpodobně k prdu, stejně jako ty "rady" přede mnou, jenže já opravdu nevím jak zařídit, aby chlap, kterému táhne na pátý křížek, změnil své sexuální návyky. To by šlo jedině kdyby moc chtěl a začal se snažit. Vzhledem k tomu, že nezměnil ani takovou maličkost, jako je pohyb hlazení, tak myslím, že se o nějaké snaze zrovna mluvit nedá.
...tak pak už jen záleží na tom, na kterém místě v žebříčku tvých priorit, je kvalitní sex.


září 02, 2009 11:31
Souhlas, Pepíku, : ivanka
vždyť ona to tam píše...
Nejdřív jsme byli ve fázi, kdy byl sex hlavně díky tomu, že jsem si o něho říkala výhradně já - ale taky tehdy ne vždy; ale když jsem si řekla, tak sex byl.

Prostě holka chtěla asi být za každou cenu vdaná.
Tak když "za každou cenu", tak to má. Ale stejně ji nechápu...
září 02, 2009 11:31
Pepíku, : Vodoměrka
ty jako myslíš, že před svatbou neměli sex? Třeba spolu jsou už deset let, ale až za poslední 4 roky to šlo do háje a třeba si mysleli, že po svatbě se to zlepší... nechápu, čemu se divíš...

Ouvej, chodit po horách v lodičkách jde... akorát je to méně pohodlné než v pohorkách a člověk musí chodit opatrněji a pomaleji...
září 02, 2009 11:40
Tak to mi hlava nebere : Míša šíša
Přitom díky meditacím už vím, že jsem velmi vzrušivá.

To se jako musí nějak meditovat, aby na tohle člověk přišel? smilies/shocked.gif
Svatá prostato! smilies/grin.gif

Kamilo, tak ty víš, co tě vzrušuje, i když ne tedy vždy, protože pokaždé na tebe platí něco jiného. Ale mě by zajímalo, jestli taky víš, co vzrušuje tvého manžela. Protože podle toho, co popisuješ, mi připadá, že máš manžela jen jako nástroj na uspokojování svých sexuálních potřeb. Ani se mu moc nedivím, že nemá zájem.
září 02, 2009 11:43
Kamilo : erika
nevšímej si šťouraly, tohle JE (určitě v tvém věku) problém. Moje rada - promluv při vhodné příležitosti v klidu s manželem o tom, cos napsala sem, a řekni mu, že s ním chceš zkusit věc řešit, protože ti záleží na tom, aby vaše manželství bylo po všech stránkách "zdravé". Přistupuj k tomu dialogu velmi konstruktivně, nijak netlač ani nevydírej, a zkuste se spolu dobrat možných řešení.
Pokuď je to jinak prima partner, bude ti naslouchat. Pokuď to smete ze stolu, máte jinej problém, než jen sex (nezájem o potřeby druhého, neochotu komunikovat).
Ale když neuděláte (společně) nic, za nějaký čas mu utečeš s někým, u koho si nebudeš "muset neustále říkat".
září 02, 2009 12:00
No, hezky to popsala Ouvej : mamča
Základním motivem Kamilina dopisu je "JÁ CHCI !" Typické chování rozmazleného jedináčka. smilies/cheesy.gif
Zajímá Tě Kamilo, co chce Tvůj manžel ? Třeba netuší, co bys zrovna v ten moment chtěla, jestli "kroužit, či nekroužit", když to nevíš ani Ty sama.
Vztah dvou lidí se má posilovat z obou stran, né si jen vynucovat co chceš TY.
Nevidím v tom moc perspektivy. S vibrátorem si dítě nepořídíš, a manžel o ně zřejmě nestojí. Ve svém věku už nejspíš někde nějaké děti má.
září 02, 2009 12:23
Žebříček hodnot. : Loki
Můžu být v pěkném prádle či bez prádla, nic s ním nehne, nemá chuť mě ani večer svléknout a poobjímat nahou.
Inu, mě jako čerstvého padesátníka taky spíš vzruší dobře propečená kachnička s červeným zelím než žádostivá holka. A to mám docela sportovní postavu bez pupku.
Každá věc v životě má svůj čas. Čas svádění a plození už byl, toho jsem si užil. Teď je čas předávání zkušeností a sklízení plodů toho co člověk zasel v mládí. Tak to bylo, je a bude. Kdo to nechápe, tomu není pomoci. Když si holka bere o skoro 20let staršího pána v letech, také sklízí plody toho co si před pár lety nadrobila. A dobře jí tak.
září 02, 2009 12:26
Eriko, možná jsem šťoura - uznávám, : Míší šíša
ale docela živě si dokážu představit, jak musí být Kamily manžel nažhavenej, když slyší akorát: "Teď mě hlaď tady, néé - takhle, teď se mě dotkni tuhle, néééé - tady to dnes nezabírá, třeba zítra, no kruž, takhle mě přece nikdy nevzrušíš... víš co, tak mi dnes udělej zase tím vibrátorem, no."
To musí být erotická atmosféra jak kráva. smilies/cry.gif
září 02, 2009 12:46
Kamilo : mia
Můj osobní dojem je, že se s Tebou manžel nudí. V 45 si myslím, že by měl mít na sex chuti ještě plno. Takže si myslím, že ač je výrazně starší než Ty, má jinou ženu.
září 02, 2009 12:56
... : Sandra.
Míšo Šíšo, pár poznámek k tvým komentářům:
ad meditace: při meditaci jsou prožitky mnohonásobně intenzivnější, člověk u sebe skutečně mnohdy objeví něco, co ho překvapí. Já ti nevím, zkoušelas to někdy, že se vysmíváš?
ad zbytek: třeba to není tak, jak to popisuješ. Vždyť co je na tom špatného, že chce mladá holka poznávat svoje tělo a tělo svého partnera, co je na tom špatného, že chce experimentovat a objevovat...nic. Jen si nabrnkla starého kořena a ten už na to není- a s tím těžko pohne.
září 02, 2009 12:59
šmarjá : alena Bodka
vaše starosti bych chtěla mít.Teda její starosti.Urvala staříka a teď se diví, že není mladej. Jo, holka, nemůžeš mít od všeho.No jo, ale mladej kluk by zas neměl ty prachy, viď?
září 02, 2009 13:00
promiňte : erika
ale 45-ti letý chlap není stařík. Kolem čtyřicítky si dnes spousta chlapů teprv zakládá (první) rodinu.
Takový Saudek by vám za tenhle názor dal smilies/grin.gif
září 02, 2009 13:18
Sandro, : Míša šíša
nezkusila. A směju se tomu, protože mi to připadá směšné. To se snad smí.
Že chce mladá holka poznávat svoje tělo, na tom nic špatnýho nevidím. Ale nějak jsem nepostřehla zmínku, že by chtěla poznávat i tělo svého partnera, jak píšeš.
Starý kořen? V pětačtyřiceti? To snad nemyslíš vážně...
září 02, 2009 13:18
Ježiši, : Míša šíša
teď ještě Alena Bodka: prej stařík. Zbláznily jste se anebo jsem cvok já?
září 02, 2009 13:20
no proti ní : alena Bodka
to stařík je - já měla v tomhle věku dospělý děti - jsou tací, kteří už v tomto věku mají vnoučata...jako kupř. moje maminka. A má-li někdo vnoučata, je dědeček, nebo babička.....
září 02, 2009 13:27
Míšo : mia
no taky koukám. V 45 je muž podle mne na vrcholu svých sil.
září 02, 2009 13:29
moj pocit z toho... : Sipik
Mala som kedysi 45 rocneho milenca a bol najuzasnejsi zo vsetkych co som poznala. Takze by som to nezvalovala na vek.
Ked vies co sa Ti paci a ked partner ma aspon trosku volu naucit sa to, tak sa to nauci. Vacsinou. Moj ex bol strasne drevo, priblizne to co popisujes, lenze za par tyzdnov som ho "vycvicila" na super milenca. Fakt mam z toho divny dojem, bud Ty nevies co chces, alebo mu to nevies naznacit, alebo nevies ako ho do tej postele dostat..., alebo nema zaujem.
Inac suhlas s Erikou, vo vsetkom

září 02, 2009 13:31
Míšo, klíííííd, : Vodoměrka
jsou staří mladíci a mladí staříci... není to záležitost věku, ale pohledu a chuti do života... a víš, jak to je... v sedmnácti nám dvacetiletý připadl starý... ve dvaceti se ta hranice posunula ke třicítce, ve třiceti ke čtyřicítce... no a v padesáti si stále myslíme, že jsme mladí a stáří se přesouvá k osmdesátce... v pětadvaceti jsem si říkala, že ve třiceti už budu stará... no a teď mám osmatřicet a stará si nepřipadám... ani náhodou... ale klidně bych byla schopná říct, že pětačtyřicetiletý chlap je stařík, zatímco stejně stará žena je zralá smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
září 02, 2009 13:32
... : Sandra.
Ne stařík obecně, ale na to, aby ho mladá ženská učila nové kousky v posteli, na to už evidentně stařík je. Nemusel by být, někteří jiní možná nejsou, ale podle toho, co Kamila píše, tak ten její je zrovna ten typ, co už na nějaké experimenty není moc zvědavý. Míšo, možná o tom nepíše, protože ona je ochotná objevovat, zatímco od nás potřebuje radu jak přimět objevovat i jeho. Smát se může každý čemu chce, akorát by měl vždycky vědět čemu se směje.
září 02, 2009 13:35
Sandro, : Míša šíša
jak z mé, tak i tvé strany jsou to jen spekulace. Přesně jak říkáš: třeba to tak vůbec není. Já jsem si z textu utvořila nějaký dojem, ty zase onaký. Kde je pravda... suď bůh.

Ne stařík obecně, ale na to, aby ho mladá ženská učila nové kousky v posteli, na to už evidentně stařík je.

Tak to si teda nemyslím ani náhodou. Asi jsi nepoznala moc pětačtyřicetiletých staříků, viď? Jinak by jsi tohle nemohla napsat.

Smát se může každý čemu chce, akorát by měl vždycky vědět čemu se směje.

Jo, to máš těžký. Když mi přijde něco k smíchu, tak se prostě směju. To je stejný jako když mi přijde něco k pláči - taky pláču. Na to je holt rozum krátký.
září 02, 2009 13:46
no, když jsem se podruhé vdávala, byl můj muž také o sedmnáct let starší : alena Bodka
mně bylo ale devětatřicet, tak to bylo všechno celkem v pohodě. No, já nemeditovala a neměřila si vzrušivost ....takže všecko fungovalo jak mělo.Krom toho jsem ho měla hrozně ráda, tak mě ani nenapadlo, že by něco nemělo být v pořádku.Asi paní moc čte - nebo co, nás tenkrát ani nenapadlo se takovými pitomostmi zabývat.
září 02, 2009 14:03
alena Bodka : Teď jsi na to kápla ! : mamča
Moc čte ! smilies/cheesy.gif Dneska si ty mladý holky myslej, že na každodenní orgasmus maj prostě PRÁVO. A když jí její zákonný manžel to právo upírá, a nehladí jak má mladá paní vyčteno z bobkových listů, tak je to sobec, špatnej milenec, a budižkničemu. A když jí TO neumí udělat pořádně sám, tak ať jí to udělá aspoň vibrátorem. smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
To mě dorazilo. smilies/grin.gif
Ale já tomu nerozumím, jsem stará baba a neřeším, jestli mě manžel hladí po, nebo proti směru hodinových ručiček. Hlavně když hladí. smilies/cheesy.gif
A nečtu. (si při tom). smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
září 02, 2009 14:19
tak nevím : vlk
jestli já, jako stařík (je mi 46), mohu něco dodat nebo dle Bodky se jít rovnou bodnout :-)
Ale pokud švarný junák v 45 nejeví zájem o sex, je to buď jeho vlastnost (ne chyba), nebo je problém jinde. Decentní večer s dobrým vínkem bez TV, místo ní pár svíček v solných lapičkách, její nohy v jeho klíně, a po první lahvince otázka na tělo. I s tím rizikem, že se doví, že má doma moulu. Nejhoší jsou ty doměnky (4 Dohody - povinná četba)
září 02, 2009 14:24
... : Sandra.
No tak když už se ptáš takhle konkrétně, tak jsem poznala dva v tomto věku- jeden byl dost špatný milenec (hodnoceno zpětně, tenkrát jsem neměla s čím srovnávat) a chuti do sexu rozhodně už moc neměl. Rád si kutil na zahrádce, měl své zájmy, bavila ho práce...sice nakrátko vzplál, když dostal do postele mladý maso, ale pak jeho zájem pomalu vyhasínal...jsme kamarádi dodnes a vím, že už si nevrzne. Nemá zájem. Byl to ten poslední plamínek, který vyhasl. Druhý chlap byl ještě o rok starší a milenec byl úžasný. Nicméně také nebyl zvědavý na to, abych mu já vykládala jak to má dělat (naštěstí nebylo potřeba.) A co vím ze svého okolí, ze zkušenosti mamky, tchánovy ženy, kamarádek, co mají starší chlapy, tak chlap k padesátce je už buďto vycvičený a zkušený dobrý milenec, nebo je to ztracený případ.
září 02, 2009 14:29
kolem : vlk
40-45 se odděluje zrno od plev, jsou kusy, kteří to definitivně zabalí, pár kousků, co zkusí nějaké mláďátko a pak taky zdechnou nebo pár kusů, co je to baví a pokračují dál, i když pravda: "Kdyby to šlo měkkým, já bych vám holky ukázal!!!"
září 02, 2009 14:33
No já tse teda nechci přít, : Míša šíša
ale jak znám zase já chlápky tohoto věku, tak by dali kdeco za to, aby je mladá ženská učila nové kousky v posteli. Nebála bych se říci, že by se přímo tetelili blahem. smilies/kiss.gif
září 02, 2009 14:35
Propánakrále, : Míša šíša
jak to tady a pod článkem o rozpohybování manžela čtu, jak jsou chlapi po 40 neschopní, a když už, tak jenom s měkkym, tak si říkám, že mám doma asi fakt nějakou raritu či co. Takže dnes večer se mu třikrát pokloním až k zemi. smilies/grin.gif smilies/grin.gif
září 02, 2009 14:41
... : Sandra.
nj, jenže Kamilin manžel se evidentně netetelí...
září 02, 2009 14:42
... : Sandra.
vidíš, vidíš, Míšo, nebýt kudlanky, ani bys nevěděla za co máš děkovat osudu:-)
září 02, 2009 14:43
Nj, : Míša šíša
jenže v jejich případě to je jen honba za orgasmem Kamily (respektive honba za vzrušením se vůbec), nikoliv učení se nových kousků.
září 02, 2009 14:47
... : mia
přijde mi nelogický, že by si chlap pořídil mladý žihadlo do postele a pak o ni nejevil zájem. přece s mladou ženou se většinou chlapi pyšní, snaží se si ji udržet všestranným zájmem - tedy finančně i sexem. Je to věc jejich prestiže. Tedy většinou.
září 02, 2009 14:50
mio : kolemjdoucí
není to pravidlem. Moje bývalá přítulka měla manžela o osmnáct let staršího. Měl ji jako hospodyni a hlavně na ukazování se s ní. Myslím, že o nás celou dobu věděl, vadilo by mu jenom, kdyby se mu chlapi v hospodě posmívali.
září 02, 2009 15:18
nojo, mamčo, : bb2
tak až Kamile bude tolik co tobě a bude mít po přechodu, tak jí to bude možná taky jedno:-) Ale teď je jí 27 a jedno jí to není.

Kamilo, zkus chvíli netlačit na pilu, nechat ho dva tři týdny, být milá, pohodová, ale nezávislá, jestli víš co myslím. A když se neprobere, tak má pravdu Sandra - ačkoli věkem mladík, tak sexem stařík, prostě už nemá tu potřebu.

Míšo, praxe nám holt ukazuje, že navzdory statistickám biologický vek je rozdílný od sexuálního věku:-)
Tak třeba včera jsme měli jednání, při kterém můj 52letý vypadal jako o 10 let mladší bratr našeho partnera, a pak jsme se čirou náhodou dozvěděli, že je o 5 let mladší. Ve svých 47 vypadal spíš jako můj táta, kterému je 67, působil víc dědečkovsky a bujarost bych od něj rozhodně nečekala.
září 02, 2009 15:59
bb2 : mamča
Když to Kamile jedno není, tak si neměla brát starýho pardála, ale najít si někoho, koho sex baví stejně, jako jí.
Sama píše, že sex jim nefunguje už 4 roky, a vdaná je 3 a půl. Proč si ho tedy brala, když ani před svatbou neměli na sex, který ona staví do popředí partnerského vztahu, stejný náhled ?
Že by ony pověstné "biologické hodiny" ? Jo, holt lepší vrabec v hrsti, nežli holub na střeše, že ? A pak si stěžuje, že ten chlap nejde předělat... smilies/grin.gif
září 03, 2009 10:15
... : Ouvej
Proč si ho brala? Nechci se nikoho dotknout, ale je možné, že ten opotřebovaný a unavený stařec byl v širokém dalekém okolí jediný chlap, kterého byla schopna uhnat, který neměl příliš sil se ubránit. Výkonní mladíci mají totiž možnost výběru a dost sil, nemají tudíž zapotřebí brát úplně vše, co se jim vnucuje.
Tenhle chudák uhnaný stařec byl zpočátku zřejmě docela rád za mladici, dal si i říci. Jenže ono se vše, co je vnucováno, začne velmi brzy přejídat, a to zvláště, není-li to nijak zvlášť voňavé. On je dnes již tou svou jednou, zřejmě nepříliš vábnou, jednoduše přejeden.
Věřím, že vůbec není obecně impotentním a ani starcem; to jen s ní. Věřím, že si to klidně rozdá s jakoukoliv jinou ženou jenom již proboha ne s touhle!
září 03, 2009 10:49
. : Míša šíša
Jenže ono se vše, co je vnucováno, začne velmi brzy přejídat

Věřím, že vůbec není obecně impotentním a ani starcem; to jen s ní. Věřím, že si to klidně rozdá s jakoukoliv jinou ženou jenom již proboha ne s touhle!


Mám tentýž náhled na věc.
září 03, 2009 10:54
... : Sandra.
Ouveji, pokud ty a pan NČ nejste náhodou jedna a ta samá osoba, měli byste se rozhodně seznámit...
září 03, 2009 11:14
jó, Sandra se trefila . . . : toulavej
. . . a já pořád, koho mě ta Ouvej připomíná. A von je to tady tak oblíbenej eNČé. Jó, ty urážky jsou ouplně stejný, dobře to děvče pochytilo . . .
září 03, 2009 13:28
Jo, Sandro, : Míša 2
já teda nejsem zrovna psycholog, ale taky me to už napadlo, a jestli Ouvej není NČ, tak je to prostě nějaký jiný chlap, ženská teda ani omylem.
září 03, 2009 14:01
Ouveji, ať jsi co jsi - : ivanka
musím se trochu tý nešťastnice zastat.. Víš, že se už pradávno ženský modlily:

Panebože, dej mi mužíčka, ať je třeba jako kůžička,
jen když budu mít mužíčka...

Nojo, ale co si má chudák holka nerozumná teď počít?
Tak se nevztekej a přispěj radou, ne jedovatou slinou...
smilies/grin.gif
září 03, 2009 14:08
Ouvej : Míša šíša
je zcela určitě muž. Ovšem jestli je to NČ, tak sežeru tuhle klávesnici, co na ní právě píšu.

září 03, 2009 14:26
... : Ouvej
Ať jsem, co jsem, Ivanko, já v tom článku nevidím nešťastnici ale naopak vidím nešťastníka.
K panu NČ, kterého mi předhazujete - ano v některých názorech jsme se shodovali.
září 03, 2009 14:29
hele, ta holka je fakt taky nešťastná, : ivanka
ber to i z její strany, ona si myslela, jak je to fajn, že je vdaná, že má "rodinu, manžela", dost možná, že je oblblá nejrůznějšími časopisovými ježibabami, co raděj, jak má sex vypadat - asi si to umíš představit, ne?
No, a pak je chudák holka každou noc plonková...

Třeba by to nějak šlo zachránit, ne?
Máš nějakej nápad? Škoda se rozvádět...
září 03, 2009 14:34
Míšo : mia
já si zas myslím, že Ouvej je žena. A možná i podváděná manželem. Jak to nandal/a/ Iris nedávno a dalším, z toho mám pocit, že chlap by toho takhle schopen nebyl.
září 03, 2009 14:44
... : Ouvej
Ivanko, nápad jí docela jistě poskytne ta, co si říká No přeci já. Jiné řešení kočkopsa nevím.
Jinak to ale vypadá, že ona si za své neštěstí může sama. Ona uháněla muže, který jí od počátku nevyhovoval.
září 03, 2009 14:47
Mio, ne-e : Míša šíša
Ouvej je muž a není to NČ. smilies/grin.gif
září 03, 2009 15:07
Míšo : mia
můžu se mýlit, vcelku o nic nejde. Jen je zvláštní, že Daniela vymýšlí různá témata, aby si tu každý našel to své a Ouvej reaguje jen na vztahová a prozatím jen negativisticky. Kdo ví proč? Ale jde o prdlajs, je to internetová diskuse, proč by mi mělo rozčilovat, co kdo napíše někde třeba na druhým konci republiky..
září 03, 2009 15:24
. : Míša šíša
U cikánských témat reagoval taky. smilies/wink.gif
září 03, 2009 15:35
jsem souteziva, : mura1
tak se taky zapojim do tipovani.

ouvej je chlap a neni to nc.
září 03, 2009 15:36
... : mia
u cikánských ano, taky nás sprdnul/a/. Jo Můro, ale kdo nám dá rozluštění? Nč má úplně jiný slovník, pokud chlap, určitě Nč ne.
září 03, 2009 15:41
... : Kateřina1
A nepřipadá vám, že podobně jako Ouvej psala i Milenka? smilies/wink.gif
září 03, 2009 15:46
Kateřino, : Míša šíša
tak to mi teda vůbec nepřipadá. smilies/smiley.gif
září 03, 2009 15:48
Nojo, když tady už těch "výjimečných existencí" bylo víc :-D : ivanka
Milenka byl spíš chlap, kdežto Ouvej bych naopak tipovala na ženskou, co se snaží psát jako chlap...

září 03, 2009 15:51
Jiný slovník sice má, : Míša 2
jenže slovník se dá lehce změnit. Ostatně na úřadě NČ jistě taky používá jiný slovník než používal tady. Ale způsob myšlení tak lehce změnit nejde. Prostě ta poznámka o ošklivé ženské, co má problém sehnat vůbec nějakého chlapa, to mi silně připomnělo NČ.
září 03, 2009 15:52
... : s.
Kateřino, no právě, NČ, Milenka, Ouvej! Já tipuji, že jedna a ta samá osoba.
Rozluštění by dala Daniela- pokud bude chtít...
září 03, 2009 15:52
Jajvaj, Ouvej, : ivanka

napověz... smilies/cheesy.gif
.........................
září 03, 2009 15:54
Ježiš to je napínavý! : Míša šíša
Kdo je tajemný Ouvej? Dozvíte se v příštím dílu. smilies/grin.gif

Já si držím svůj tip, i když je to spíš jistota.
září 03, 2009 16:03
ouvej : Maruška
je určitě paní. Poněkud svérázná, ale žena. Jsem si jista!
září 03, 2009 16:04
Tipovací soutěž - kdo bere sázky ? : wendyzdomu
ouvej je muž a je to NČ, vždy by bez nás nemohl už být...
smilies/wink.gif smilies/grin.gif
aha, nejsem přihlášená, nýbrž jsem nepřihlášená Wendy. Jdu opisovat znaky.
září 03, 2009 16:06
... : Sandra
...no, jsem zvědavá, jestli to Daniela rozsekne... ačkoliv si myslím, že promluví jen v případě, že Ouvej není NČ, protože jestli je Ouvej NČ, tak tipuji, že ho neshodí... Ne že by to nebylo jedno, ale velmi by mne překvapilo, kdyby po světě běhaly dvě takotéto osoby.
září 03, 2009 16:08
ať je to jak chce, : Iris
když už je tady o něm řeč, musím se přiznat, že se mi po NČ dost stýská, i když jsem párkrát od něj "dostala"...což jsem potřebovala smilies/wink.gif
září 03, 2009 16:26
NČ, Milenka, Pepík, Ouvej.... : alena Bodka
nejmenuje se tahle choroba schizofrenie? smilies/cheesy.gif
září 03, 2009 16:57
... : bb2
a není to fuk?

září 03, 2009 17:03
... : bb2
(kdo to je)
září 03, 2009 17:24
bb ahoj, : Iris
jasně, je to fuk, ale je to vzrušující, Ouvej nenudí a tak vzbuzuje zvědavost.
září 03, 2009 17:33
:-) : bb2
pak tedy chvalme pána Ouveje
září 03, 2009 18:04
ale kdepak jen : Iris
chválit, pan nebo paní Ouvej už mě taky namíchl (a). Ale možnost, že se jedná o ztraceného NČ je to, co tu vyvolává chuť uzavírat sázky smilies/wink.gif
září 03, 2009 18:10
... : bb2
no, já jsem názoru, že hroby se nemají otvírat, tak se nezúčastním :-)

září 03, 2009 18:12
není to přímo k tématu : Iris
ale schází mi Eva z ČB, neví se o ní něco, prosím?
září 03, 2009 18:19
ježišmarjá, jaký hroby... : ivanka
OUVEJ JE URČITĚ EŠTĚ ŽIVEJ/ŽIVÁ - případné živé, je-li to hermafrodit smilies/cheesy.gif
září 03, 2009 18:26
ivanko : Iris
bb měla na mysli asi zmizelého NČ. Hermafrodit ...a máme skoro jasno, ne?
září 03, 2009 18:48
iris : chris2
mě ouvej nudí at už žena nebo muž. Je mi šumák. Ale je tu spousta ostatních co čtu ráda, jejihž názory mě zajímají a těším se na jejich příspěvky. I přez velké hrozící nebezpečí znečistění monitoru smilies/grin.gif. Škoda že Kudlanka nemá kroniku s názvem "nejlepší špeky", bohužel zapadnou. Bylo by to skvělý antidepresivum.
září 03, 2009 19:38
chris : Iris
smilies/grin.gif co děláš s monitorem, prskáš na něj? smilies/grin.gif
No máš pravdu, někdy je dost veselo.Extra rubrika s nejlepšími špeky není špatný nápad. Ahoj I.
září 03, 2009 19:45
já měla kdysi dávno milence, : hi hi
kterému bylo 62 a před tím jednoho 58 a byli to úžasní milenci skoro o 30 let starší než já, teď mám jednoho o hóóódně mladšího, je to s ním také nádherné, někdo na to je a někdo není. Ale domů natrvalo bych je nechtěla ani jednoho. Tohle bylo jasné už před svatbou, stačilo se nad tím jen trochu zamyslet.
září 03, 2009 20:48
co já vím, tak je tu rubrika ":-)))", : ivanka
kde jsou všechny možný vtipy a podobně.. ale ty nejlepší špeky - to by taky nebylo špatný!!!
září 03, 2009 21:43
Iris, : Míša šíša
taky jsem si říkala, co se stalo s Evou, že se tu neobjevuje. Že by měla tak dlouhou dovolenou?
září 04, 2009 09:13
... : mia
Eva mi taky vrtá hlavou.. Justík se taky ztratil, Petronila se nějak vytratila... Asi mají jiné starosti.
září 04, 2009 09:24
mio ahoj : Iris
pokud jde o Justí, dokonce jsem ji napsala na mail, ať se ozve, že je v pořádku a neozvala se. Eva někdy před prázdninami přiznala moc práce a tak jsem se chtěla zeptat, jestli je to už v pořádku - a není tu.Petronila myslím o prádzdninách občas byla - možná se pletu. Jinak Ty ses děvče moje vrátila ze srazu a já opustila Krumlov, neměla jsem delší ubytování a nesehnala ho, proto jsem Tě nekontaktovala.Ahoj I. smilies/smiley.gif
září 04, 2009 12:44
Iris : mia
dobrý, nic se neděje. Hlavně, že se Ti líbilo a docestovala jsi domů v pořádku. Bylas kromě Krumlova i v okolí? Třeba Kleť, Rožmberk, Zlatá Koruna.. Říkalo mi několik známých, že byli v létě v Novohradských horách a jak prý je to tam krásné, zatím jde ale o neprávem opomíjený kousek naší zemičky.
září 04, 2009 13:02
Iris, : Vodoměrka
přesně tak, Justí naposledy psala, že má hodně práce a hodně věcí k přemýšlení a od té doby ani ťuk...
A Evě jsem psala před prázdninama a ani neodpověděla... juj, kde je jí konec...
září 04, 2009 13:11
mio : Iris
nemohla jsem se nabažit Krumlova, byla jsem jak pocitově vyhladovělá - pořád jenom s foťákem ven a ještě tuhle a ještě tamhle.Než jsem odjela domů, zastavila jsem se v klášteře Vyšši Brod, v Rožmberku rozhodlo, že nebylo kde zaparkovat. Musím dát repete - bylo skutečně velmi silné pocitově, emočně i duchovně. Mám kamarádku v Libniči u Budějovic a nedostala jsem se za ní. Nemohla jsem se urvat z toho nádherného místa. Ale příště se už urvu smilies/wink.gif Třeba i s Tebou, vyjde-li to.
Mio zatím ahoj, I.

Mio, ať tu v debatě o sexu moc necestujeme - myslím, že jsem někde zahlédla příslib Tvého cestopisného povídání - možná tam bychom se mohly pobavit konkretněji, už se těším. Nakonec i já bych se konečně ráda rozhoupala a o něčem napsala. Myšlenky už se mi zaplaťbůh netočí výhradně kolem rozchodu s mužem smilies/wink.gif

Mio zatím ahoj, I.
září 04, 2009 17:07
Vodoměrko : Iris
Ještě že Ty jsi taková naše optimistická stálice a pozitivně-energetická bomba, moc Tě zdravím smilies/cheesy.gif

O Evu mám starost, na zašívárně něco naznačila, podívej se.
Jsi tu dlouho na Kudlance - stává se to často, že někdo takhle zmizí? Jako třeba NČ, Eva a ostatní? Nemyslím takové ty občasníky, ale tu základnu, víš co myslím. Nebo jsem si za tu krátkou dobu udělala třeba nesprávný dojem o tom, kdo je tu stále a kdo občas? Ale myslím, že zrovna ti výše jmenovaní sem patřili.
Pavlí ahoj, I.
září 04, 2009 17:22
Iris : mia
zdravím. Poslala jsem Daniele minulý týden dva příspěvky, záleží na ní, kdy je umístí. První je z Klatov do nitra Šumavy a druhý o Železné Rudě. Teď chci připravit další o židovských obyvatelích Šumavy a pak něco o dřevařství a sklářství na Šumavě a místech s tím spojeným. No ale už dost, ať se neodchylujem od diskuse.
září 04, 2009 18:15
No, Irisko, : Vodoměrka
někdo odejde, někdo přijde... ale takové to zdravé jádro je tu snad pořád... ale samozřejmě, že to tak bývá, někdo byl nějakou dobu aktivní a byl tu denně, a pak najednou nic... a ticho po pěšině... někdo se vrátil pod jiným nickem, někdo zmizel a pak se zase objevil... prostě jako v životě... lidi potkáváš, ztrácíš, s někým jsi déle, s někým chvíli, s někým se mineš... a stejně jak bych řekla o své babičce, že na nás shora kouká a je tu s námi, tak třeba i Nýče a ostatní tu s námi jsou a třeba jen nepíšou, nebo se zase vrátí... a když se nevrátí, tak se najde někdo jiný, kdo si stoupne na jejich post a přebere štafetu... smilies/wink.gif
září 04, 2009 18:15
Mio, : Vodoměrka
už i ty, Brute? smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
září 04, 2009 18:17
vodoměrko : mia
no trvalo mi to pět měsíců pokračovat, po jaru jsem dala tři příspěvky o Šumavě a pak už byla práce venku kolem domu, zahrada, celý dům malovat,... teď už je zas čas psát. A Ty asi taky něco máš viď?
září 04, 2009 18:27
... : bb2
už toho nechte:-)
Držet se tématu je užitečné, ale když se to zvrtne a tématem se stane držet se tématu, tak to ztrácí šťávu.
září 04, 2009 18:29
Vodoměrko : Iris
- myslím, že debata o sexu už na tomhle místě uchcípla podstatné bylo řečeno, ta, které se to dotýká nekomentuje (mimochodem - to je tatáž Kamila???) tak co. Myslela jsem, že trocha volnosti v povídání až tak moc neuškodí, vždyť se dá kdykoliv nenásilně a svobodně vrátit k tématu. Ale už jsem také jinde dostala vyčiněno. Člověk je někdy strašně rád, že se potká s těmi, se kterými se rád potkává a tak se pusa zaběhne jaksi spontánně a s radostí.

Máš nádhernou holku. A kluk, i když mu kouká jen jedno oko, je celý Ty smilies/grin.gif

A teď honem zpátky k sexu.......co to vlastně je? smilies/sad.gif
září 04, 2009 18:29
bb : Iris
smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif smilies/wink.gif
září 04, 2009 18:36
Iris, : Vodoměrka
sice se ptáš hezky, kdo se nezeptá, ten neví, ale odpovědět ti můžeme až po desáté hodině... hahaha...
Ale po dvaadvacáté ti třeba pan/í Ouvej odpoví, co to je... nebo další odvážlivci... nejlepší by byl nějaký ten názorný kurz... ale prý se to nezapomíná, stejně jako jízda na kole... tak uvidíš... smilies/wink.gif
září 04, 2009 18:44
mio : Iris
no vidíš, Šumava, tak tam už by se dalo poplkat bez napomenutí i o širším okolí, že? Tahle cestopisná povídání mám ráda. A byla jsem na Rábí děvče - jak mám ve zvyku, nějak jsem zabloudila a vidím - odbočka vlevo, hrad Rábí. Okamžitě se mi vybavilo Tvoje pozvání na Sušicko I, vyhodila jsem blinkr a zažila krásné poslední odpoledne dovolené se vzpomínkou na Tebe a krásné povídání pod Tvým článkem. Myslím, že se to tehdy také rozkošatělo a popojelo malinko jinam, ale bylo nám spolu fajn, ne?


září 04, 2009 18:51
Vodoměrko : Iris
Vodoměrko - to téma: "sex není takový, jaký bych si přála" je sice vážné téma, ale proti mému smutnému: "už ani nevím, jak se to dělá" je to možná celkem optimistická varianta. Jo, on snad nikdo není zcela spokojený a někdy možná stačí, že jen občas sprchne. Což si mnohdy uvědomíme až tehdy, když už ani neukápne.
A navíc - u nás do poslední chvíle celkem dost pršelo.Acho jo. Myslíš, že je to dost k tématu??

Ale pryč od toho, je málo hodin. Nevím, jestli mi pan nebo paní Ouvej může po desáté nějak pomoci.....ostatně až tak moc zase netrpím, jen konstatuji.

Zcela mimochodem, myslíš si také, že Ouvej je NČ?
září 04, 2009 18:57
jezismarja : mura1
(mimochodem - to je tatáž Kamila???)


iris, kamila, co je podepsana pod timhle clankem pise: "Je mi 27 let, jsem 3 a půl roku vdaná."

prijde ti kamila na fotce v tatrach s jedenactiletym synkem jako prave vdana sedmadvacitka?
září 04, 2009 19:02
Já ti nevím... : Vodoměrka
oproti Nýčemu je takovej/taková sofistikovanější a slušnější a uhlazenější... no nevím nevím, jestli by ten náš žižkovskej kozlí byl po pár kozlících schopen se tak překabátit... ale NČ tu chybí, co? Von si uměl rejpnout, když to přehnal, rejpli jsme si my ostatní do něho... a bylo to... smilies/wink.gif
září 04, 2009 19:02
... : bb2
Muro :-)

jdu se vyvenčit


září 04, 2009 19:05
Iris : mia
no vidíš Rabí už mám docela blízko. Jenže jsem brouzdala Vysočinou. No Iris a my toho probraly s kamarádkami-sex, děti, partnery,domácí násilí,podnikání vervus dát se zaměstnat to by bylo témat na Kudlu...Taky jsme hrály hry a poznávaly okolí.Iris pa do Kadaně, budete tam mít zas Císařský den viď?
září 04, 2009 19:11
muro : Iris
no nepřipadá, samozřejmě máš zase pravdu. Soustředila jsem se na jméno a ostatní indicie nebrala v úvahu.

Ale občas si já připadám pod tíhou Tvých argumentů jako idiotka a nemyslím to zle. Myslíš briskně a analyticky, na rodíl ode mne a mého už stařecky sklerotického a líného způsobu "nepřemýšlení". Mám občas hrůzu z toho, že mě budeš citovat - pokud se objeví moje citace pod Tvým nickem, celá se předem opotím. Moje myšlenky cituješ a opravuješ často, zdá se mi.

Ale zase musím říct, že se vždycky Tvojí výtkou nebo připomínkou poučím, míváš pravdu, takže v dobrém ahoj, I.
září 04, 2009 19:20
mio : Iris
císařák byl v sobotu, fotku si sem netroufnu dát. Ale snad se nějakým způsobem o tom budeme moci pobavit jindy a jinde. Třeba obnovíme středověké téma pod samostatným článkem.
Na Tvoje povídání se těším, mio ahojky I.
září 04, 2009 19:23
Iris : mia
pa.
září 04, 2009 19:28
muro : Kamila
tak já nevypadám na sedumadvacet jo? Tak to jsem mrzutááá smilies/grin.gif
září 04, 2009 19:30
Kamilo : Iris
naopak, vypadáš právě velice mladě a doooost dobře, jen ten kluk vedle Tebe skutečně je moc velký na tu druhou Kamilu smilies/wink.gif
Proč se tu užívají stejná jména pro více lidí? Poplety jako jsem já to plete smilies/wink.gif
září 04, 2009 19:37
Iris : mia
nedělej si z toho tolik, splete se každý, i Můra tuhle měla hrubici ve větě jak kobyla smilies/wink.gif
září 04, 2009 19:40
kamco : mura1
kdepak, vypadas mnohem mnohem mladsi. smilies/smiley.gif
září 04, 2009 19:40
Věta, která naštve : Dáša
Nedávno na nějaké diskusi /na na Kudlance/ ženy psaly, která věta je dokáže v posteli nejví rozčílit. Moc se mi líbila věta "...ale minule se ti to líbilo"
září 05, 2009 01:05
sek jsem se sexem.. : blobana
rada: meditace na téma "proč je tak málo sexu na světě", potom zapalte svíčky a pohřběte za úplňku své sexuální touhy a budete s manželem opět v sexuální harmonii..
A nebo vyměnit manžela za kance! smilies/smiley.gif
září 06, 2009 11:04
Názor : John
Ahoh všem. Přečetl jsem si příspěvky. Většina žen zde se chová jako zcela hloupé - a tak dostávají, co si zaslouží. Nevědu a nedůvěru, klamání, sexuálního mizuru - ten ji pouze š.ká a užívási a říká si - vezva si budu užívat a až mě bude štvát - zdejchnu se a případně udělám dítě. Vy ženy zde prostě nemáte rozum a dobré vychování - neznamená pasivitu a stydlivost. Prostě si nevážíte rozumného muže a muže rovného do života i do postele a oporu. Komu není radyn tomu není pomoci a dobře mu ták a ještě hůř. To vše. Hezký den všem fajn pořádným lidem. H.
únor 14, 2012 13:41
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]