O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ON JE ŽENATÝ, ALE MILUJE MĚ PDF Tisk E-mail
Středa, 26 srpen 2009

 Dobrý den. Jsem velmi zamilovaná - ale do ženatého muže a je to oboustranné.Trávíme spolu co nejvíc času, každý den se musíme vidět, což jasně naznačuje, že u něj doma to v pořádku rozhodně není. A není! Jeho manželství je vyhořelé a bez komunikace. Ale mají spolu sedmiletého syna a roční holčičku. A to je právě ten důvod, kvůli kterému se nechce rozvést. Nejsem rozvracečka manželství ,ale našli jsme se a opravdu si moc rozumíme.

 

 

 

 

Můj přítel je o patnáct let starší ode mě. Mě je 21 a ja jsem ochotná podstoupit všechny problémy s rozvodem spojené. Nechci na něj ale nijak tlačit, už jsme spolu o tom mluvili,  ale čím dál víc toužím po tom usinat v jeho náručí a to jde opravdu málokdy. Chápu jeho obavy o děti, ale když se nad tím zamyslím, tak je jasné, že veškerý volný čas tráví se mnou a s dětmi tráví mnohem míň času, než kdyby je měl u sebe jednou za 14 dní, ale věnoval se jim!

 

     Poraďte mi, jak ho nenásilně přesvědčit o tom, že opravdu nemá smysl udržovat vyhořelé a prázdné manželství jen kvůli dětem. Oni mu za to stejně nikdy nepoděkujou a on si to uvědomí, až bude pozdě. Nebo se snad mýlím?

 

Děkuji, Lenka

 

 

 

Komentáře (113)add feed
A jak uz zde bylo mnokrat receno : Alena P-H
"svata prostato"...
Danielo, rekni, tohle je jenom aprilovy zertik v srpnu, ze jo? Jinak to prece neni mozne...
srpen 27, 2009 00:59
Nevím, jsem podezíraná... : d@niela
tohle bych si vymyslet nedokázala, jediný, co jsem změnila, je křestní jméno v podpisu.
srpen 27, 2009 01:10
to se teda mýlíš děvenko. : alena puntíkovaná
Mají roční holčičku a kluka, kterej se řítí do puberty, takže jeho manželka neví kam dřív skočit a večer padne vyčerpáním...no a chlapec se v tom nikterak neangažuje, nýbrž si užívá s mladou kurvičkou. /Nic jinýho totiž nejseš/. No a pak přijde uspokojen domů, kde má opečovávané děti a full service. Je ti jednadvacet, jemu tudíž šestatřicet...no to je ještě mladej na to, aby po tvém boku potřebovat omládnout - to až tak za patnáct dvacet let. Takže, jestli se ti ho podaří uhnat, tak počítej s tím, že TVOJE manželství s ním přesně v té době "vyhoří" - pokud ne dřív - dvacetiletejch holek totiž bude kolem jako máku.Hele von není vůbec blbej a má to moc dobře zařízeno a určitě na daném stavu nehodlá nic měnit, kdybys do něj hučela horem dolem. Tak úžasná určitě nejsi, aby kvůli tobě opustil pohodlí zařízené a fungující domácnosti a z výplaty mu zbylo pár šušní, neb by platil na dvě děti a manželku na mateřské. To by bys ho asi živila viď? A umíš vůbec vařit?
srpen 27, 2009 05:05
je mi Tě líto už teď, : Inka
jestli se Ti ho podaří rozvést, jednou budeš na místě jeho manželky, budeš mít malé děti a on se Ti bude kurvit s nějakou další pipinou, doufám že si to pak hezky užiješ, ať víš co prožívá žena s dětma, které se jiná nasírá do manželství. On si chce jen užít a když je schopný tohle dělat teď jiný v budoucnu nebude. Každému se všechno vrací.

Vykašli se na to, je to jen zbytečné trápení, doufání a nenaplněné sny, najdi si nějakého s vyřešenou minulostí s takovým to má budoucnost.
srpen 27, 2009 05:59
A hádej proč ten dobrý muž trváví tak málo času se svými dětmi??? : alena puntíkovaná
To neuhodneš - ve volném čase totiž šuká s nějakou děvkou.
srpen 27, 2009 06:08
... : Sandra.
...zkus někdy myslet i na jiné lidi, než na sebe. Ono se štěstí na neštěstí druhých vybudovat nedá a jak do lesa zavoláš, tak se ti jednou z lesa ozve.
srpen 27, 2009 07:17
Alčo : mia
při vší vážnosti příspěvku se musím smát - dneska už se kluci řítí do puberty v sedmi letech? smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Za nás to bývalo tak kolem třinácti. smilies/wink.gif Jinak pro Lenku - jsi mladá, bez závazků a máš tisíce možností si najít jiného partnera, než je táta od dvou dětí. Proč máš potřebu ho spasit? Vždycky u něj budou děti na prvním místě, tomu věř. A to, že se tahá s mladou holkou a blbne jí hlavu, zatímco má doma malé děti, o něm leccos vypovídá. I kdyby měl nakrásně doma problémy, není to pro něj ospravedlněním pro jeho chování. Uvaž jak jsou jeho děti malé!! Chceš si vzít na svědomí, že přijdou o tátu. A co jeho manželka, celý den je v jednom kole. On namísto, aby jí pomohl, hupne k Tobě! Za to ho obdivuješ? Lenko, tvoje kamarádky mají úplně jiné starosti, užívají si cestování, bezstarostnosti a Ty už odteďka čekáš až si Tvůj milý vyšetří chvilku na setkání s Tebou. Vždyť je to absurdní.
srpen 27, 2009 07:38
Lenko, : Macesska
nebuď naivní - "moje žena mi nerozumí" je zaklínadlo všech nevěrníků. Copak by nějakou bokovku sbalil na "Mám fajn ženu, skvěle si rozumíme, akorát je poslední dobou nějaká utahaná, chce po mně, abych pomáhal v domácnosti - a já místo toho dostal chuť na mladý maso." ?
A rozvede se hodně málokterý, protože takhle je to pohodlné - co mu chybí? Pokud se tak strašně milujete, tak trvej na tom, ať to sdělí manželce, nejlépe za Tvé přítomnosti. Že nechce rozvracet rodinu kvůli dětem, ale že budou žít ve formálním manželství a on bude mít Tebe. Přece nechceš stavět svůj osudový vztah na lži.
Jo, a počítej napevno s tím, že pokud by se rozvedl a vzal si Tebe, tak jeho děti a jeho exmanželka budou i Tvoje rodina. Nepředpokládám, že bys milovala lumpa, který se na děti po rozvodu totálně vykašle - takže minimálně 2 víkendy v měsíci, 14 dní v kuse o prázdninách, narozeniny, vánoce... jako ne, že by to nešlo, třeba já doufám, že partner dostane děti na střídavku, ale já jsem divná a není mi 21.
Btw. co se stalo, že alena puntíkatá netepe toho chlapa? Vždyť ten bídák ošklivý nejen podvádí manželku, ale zároveň i oblbuje mladou nezkušenou holku.
srpen 27, 2009 07:45
Myslím, : Vodoměrka
že co se k tomu dalo říct, už bylo vyřčeno nade mnou... svatou prostatou počínaje...
Holka, to musí být fakt úžasnej charakter, co má doma dvě děti, z toho jedno miminko a místo, aby s nimi byl, tak všechen čas tráví s milenkou... tak jen doufám, že se ti povede ho od rodiny odtrhnout... jeho žena jednou bude šťastná, že se takového hajzlíka zbavila... no a doufám, že ty dostaneš co chceš - a co si právem zasloužíš... bohužel, po svých zkušenostech už vím, že takový dáreček bych nechtěla ani za milion... a co, chybama se člověk učí... ale měla bys myslet na víc, než jen na sebe... protože udělat kvůli nějakému pobláznění tolik lidí nešťastných, no to musí být super pocit...
A nejen pro Macessku - když si chlap nevšímá a nezajímá se o děti před rozvodem, tak po rozvodu to nebude jiné... mohla bych ti vyprávět...
srpen 27, 2009 07:55
... : Macesska
Sice se budu opakovat, ale mou kamarádku jeden takový "šíleně zamilovaný z vyhořelého manželství s dětmi" telefonicky prosil ve chvíli, kdy rodila jeho dítě, aby ho hlavně neuváděla do rodného listu, protože by se to dozvěděla jeho žena a on by se musel zabít... Taky byla děsně zamilovaná.

A co myslíš tím "Oni mu za to stejně nikdy nepoděkujou"? Jestli jeho děti budou mít to štěstí a podaří se jim vyrůst v rodině, kde se sice rodiče možná nemilují tak vášnivě a romanticky jako před svatbou, ale aspoň spolu vyjdou a dokážou společně poskytnout dětem zázemí a lásku, tak budou mít ty děti hodně za co být vděčné, a při současné rozvodovosti si nejspíš v dospělosti uvědomí, že to není úplně samozřejmé.
srpen 27, 2009 08:12
Ježíši, to je jak přes kopírák ! : wendy
Co jiného dodat ? Že by to byl takový lump, který opustí rodinu s malýma děckama ? Ne, jen normální hajzlík, který má vybudované hnízdo potěšení s mladou naivkou, která mu žere, že to "má doma na levačku". Že to těm chlapům tak vychází. To je tak málo mladých nezadaných kluků ? Ach ta touha rozsévače...
smilies/wink.gif
srpen 27, 2009 08:31
Zase jsem zapomněla že to tady netiskne plus... : wendy
mělo být ...vybudované hnízdo PLUS potěšení s mladou naivkou...
srpen 27, 2009 08:33
nemám slov : Kamila
tohle si Daniela samozřejmě nevymyslela, vždyť to není vůbec originální smilies/wink.gif
jinak co dodat - jdu blejt, velebnosti...
srpen 27, 2009 08:43
Co bych se navážela do něj : alena puntíkovaná
odpovídá se jí....je jí jednadvacet, tudíž je dospělá a měla by být i patřičně zodpovědná. Jednadvacetiletá ženská se musí být schopna postarat o sebe i o rodinu /Já jsem v jejím věku čekala svého prvního syna/. Přece nemůže bejt tak pitomá a věřit, že má-li někdo doma roční miminko, tak že jeho "vztah" vyhořel.Prostě, není to její muž, její děti, její rodina, takže se tam milé děvče nemá co vecpávat. Pokud /a to je otázka/ mají manželé problémy, mají si je vyřešit bez ní. Nakonec - proč nezkusí ona vídat svého miláčka jednou za čtrnáct dní -když to doporučuje jeho dětem - třeba se jí ten dotyčný bude věnovat o to intenzivněji. A jestli mu jeho děti budou, nebo nebudou vděčný - tak to vůbec není její starost, je to čistě mezi ním a jeho dětmi. Nevím ovšem, kde vzala názor, že kdfyž je opustí, že mu budou vděčnější.
srpen 27, 2009 09:13
Být pisatelka moje dcera, : mamča
tak jí zmydlím jak malýho parchanta, plnoletost-neplnoletost.
To je fakt na Moravě tak málo použitelných svobodných kluků, že musí děvenka lovit v zapovězených vodách ?
(Na tu Moravu soudím podle "je o patnáct let starší ode mě". V Čechách se říká "než já".)
srpen 27, 2009 09:15
Mamčo, : Vodoměrka
u nás se taky říká než já... tak nevím... nakonec bude pisatelka z Prahy... smilies/wink.gif smilies/grin.gif
srpen 27, 2009 09:20
Su z Moravy, a neřekla bych "je o patnáct let starší ode mě", ale "je o patnáct let starší než já". : Myška
To jen pro pořádek. Pipina může být z kteréhokoliv koutu ČR. To není o tom, kolik je použitelných svobodných kluků, to je o naivitě pisatelky, a možná i o její blbosti, když je schopná uvěřit sladkým řečem dvojnásobného čerstvého otce. No vlastně rozhodně o její blbosti.
srpen 27, 2009 09:26
Vodoměrka, Myška : mamča
Tak jo, já jsem prožila kus života na Moravě (konkrétně v Brně a pak v Olomouci) a tam se říkalo "ode mě". Ale možná to bylo tím, že jsem bydlela na důstojnickém sídlišti, kde byli lidé z celé ČSSR, vč. Slováků, takže ta řeč nebyla tak úplně "čistá".
srpen 27, 2009 09:35
No dobrý... : Míša šíša
Nejsem rozvracečka manželství...


Poraďte mi, jak ho nenásilně přesvědčit o tom, že opravdu nemá smysl udržovat vyhořelé a prázdné manželství jen kvůli dětem.



srpen 27, 2009 09:36
Myška : mamča
No, chytrosti holka asi moc nepobrala (ostatně, je jí 21), ale třeba je takový ten samaritánský typ, co by toho chudáka z vyhořelého manželství chtěla zachránit a zahrnout ho láskou, které se mu, dle jeho lží, nedostává.
A je fakt, že tihle zahýbající ženáči umí mladou holku, co má malé sebevědomí, oblbnout daleko líp, než její vrstevníci. Taky bývají už zkušení milenci, což těmhle pipinkám imponuje.
Možná nakonec chudák holka. Tady dělá ramena, ale ve skutečnosti je to bezcenná hračka v rukách zkušeného svůdníka.
Jen to ještě neví.
srpen 27, 2009 09:41
mne teda nejvic dostalo tohle : Kamila
Oni mu za to stejně nikdy nepoděkujou a on si to uvědomí, až bude pozdě. Nebo se snad mýlím?
Co si to vůbec dovoluješ? Jak můžeš vědět, zač mu kdy poděkujou? A to si teda piš, že se mýlíš!
srpen 27, 2009 09:45
Lenko : Milene
a kdy to manželství vyhořelo? To se neptáš? Když mají roční mimčo. Tak to ještě dost nedávno komunikovali celkem dobře. smilies/wink.gif Ty nejsi rozvracečka manželství a dokonce jsi ochotná podstoupit problémy s rozvodem. Jaký problémy? Ty bude spíš mít jeho žena se dvěma dětmi. Tvoje předposlední věta je fakt perla. Proč by mu jeho žena měla děkovat, že se s ní žije?
Tak moje rada pro tebe je: NMluv neustále o rozvodu, jak jseš ochotná vše podstoupit a jak se těšíš, že budete pořád spolu a že se budeš každých 14 dní starat o jeho děti, o miminko, a taky, že i ty bys nějaké to miminko chtěla. A pak se jenom dívej na jeho záda, jak bude před tebou prchat.
srpen 27, 2009 09:46
holky, Lenko : Iris
řekly jste to za mne, samozřejmě, že i mně to zvedlo mandle.
Alespoň vidíte, proč to mají ti chlapi tak lehké - s takovýmhle materiálem se to zanáší velmi snadno. Osudová láska.smilies/sad.gif
My si myslíme, že tohle:..."moje žena mi nerozumí, naše manželství už o ničem není".. a další bla bla bla je už tak profláklé, že snad ani husičky na to nemůžou slyšet. Ale slyší a chlapi si užívají nadále za pomoci jejich naivity a bezohlednosti mládí.

Lenko, zasloužíš fakt na zadek,myslím a doufám, že to děláš proto, že jsi ještě mladá a naivní a ne zlá a bezohledná. Přestaň s tím a doufej, že se ti to jednou škaredě nevrátí.
Moc hezky ti tu neradíme, viď? Ale věř, že upřímně a vycházíme ze životních zkušeností, mnohdy bolavých.Kašli na to, najdi si kluka bez závazků, ještě jich bude !!
srpen 27, 2009 09:51
mám bývalou kolegyni, které : alena puntíkovaná
se povedlo rozvést "vyhořelé" manželství své veliké lásky. No ji si ale nevzal, protože už "ženatej byl a nefungovalo to", takže s ní žije na psí knížku. Má s ní dvě holčičky a on má z prvního mabnželství dvě těžce pubertální děti. Bydlí nedaleko, takže jsou u nich doma pečené vařené, samosebou přijdou, pustí si TV - nahlas - jak jinak, vyžerou ledničku...jsou přece doma, u svýho táty. Jakživo po sobě nic neuklidí a nepomůžou jí - proč taky, není jejich máma.....fakt hezký...už se těšíš?
srpen 27, 2009 10:11
Lenko : Polarka
je mi lito, ale jsi rozvracecka manzelstvi. Ono se to jenom strasne dobre schovava za nejakou pofiderni lasku. A proto znicis zivot dvema detem a manzelce? Ze spolu mekomunikuji?? No maji rocni holcicku, tak rozhodne jeste nedavno komunikovali, dokonce sexovali.....a jestli dava prednost tobe pred detmi, tak to neni chlap, o ktereho by zenska mohla stat. Jednou zaplaces nad vydelkem. A on taky, jestli to dotahne do konce, ale o tom hodne pochybuju. Musis pochazet z velice podivne rodiny, kdyz si myslis ze detem na tom stejne nezalezi. Ja vim, jak mne chybel otec.....jak jsem shanela mamince jakehokoliv chlapa. Jednou jsme byli na chate v Jedovnicich a ja se tam potkala s nejakym clovekem, ktereho jsem pozvala nejen domu, ale i mamince do postele.....vysvetlila jsem mu, ze stejne spi sama, tak muze spat s ni. Mela se mnou sileny problemy, neco jako ve filmu "Jak vytrhnout velrybe stolicku" Jsem moc rada ze nase deti vyrustaji v uplnem manzelstvi!Rozvratit manzelstvi...na to neni zadna omluva.
srpen 27, 2009 10:12
Tak já : dexx
bych Ti poradil něco jinýho. Nerozvracej mu tu rodinu, ale přijď za ním a řekni mu, že rodina je důležitá, ať si ji nechá a podporuje, že vy si budete jen užívat volný chvíle.
Ale příště ať nechodí s "moje žena mi nerozumí", ale rovnou
"Mám fajn ženu, skvěle si rozumíme, akorát je poslední dobou nějaká utahaná, chce po mně, abych pomáhal v domácnosti (žádnej sex nehrozí) - a já místo toho dostal chuť na mladý maso"(pozn. upravená citace z komentáře Macessky), protože nejsi naivní a stejně víš, že to tak je a že Ti to tak vyhovuje. A když všichni začnem u sebe, přestanem (si) lhát, nebude žádnýho oblbování potřeba a mnohem rychleji se všichni dostaneme k tomu užívání si.

Jestli je to tak, jak píšou holky, řekne, že to mu spad' kámen ze srdce, že konečně narazil na nějakou, co ho chápe a že takhle je to ještě víc fajn, když je to mezi váma vyjasněný.
No a když ne, třeba budeš jinak překvapená.
Ber to ale důsledně. Není pravděpodobný, že by Ti uvěřil na první pokus, že to máš zmáklý...

smilies/wink.gif
srpen 27, 2009 10:23
To je zajimave, kolik chlapu zacne zahybat manzelce, kdyz ma doma male dite : mila1
Najde si naivni milenku, namluvi ji, ze doma je to o nicem a milenka rada uveri. Zacne s nim pomalu planovat novy zivot, manzel si uziva s ni a obcas i doma s manzelkou, kdyz prave ona nepada unavou po dni stravenem peci o deti a domacnost. Tahle situace panovi vyhovuje, pak milenka zacne nalehat s dotazy, kdyze se uz rozvede, pan se probere z krasneho snu a zjisti, ze doma to neni zas tak spatny, ze to protivne ubrecene a vecne pos.ane detatko mezitim vyrostlo v kluka ci holcicku, se kterou lze uz ledacos podnikat a uvedomi si, ze se vlastne rozvadet nechce. No a ze manzelka zase neni tak strasna, jak se mu pred nejakou dobou zdalo a ze... blablabla......... Jezis, vzdyt to je porad dokola!!!!!!!!!!!!!!!!Proc tohle neuci mlade holky na skole. Jako povinny predmet by to mely mit. JAK NENALET ZENACOVI
srpen 27, 2009 10:34
Vodoměrko, : Macesska
já to spíš brala tak, že se dotyčný asi o děti stará a má je rád, když se kvůli nim nechce rozvést. A že rozvodem v tom změna nejspíš nenastane - kašlal předtím, bude kašlat dál, staral se předtím, bude se starat dál. To se vlastně shodnem.

Dexxi, a byl by vůbec takový chlap schopný připustit, že ho ženská takhle prokoukla? Neranilo by to příliš ješitnost? Podle mě neješitní chlapi většinou hrajou na férovku a neobluzujou nepochopením, ale nemám statisticky významné zkušenosti smilies/smiley.gif
srpen 27, 2009 10:48
no ja si myslim, ze Dexx to cele vymyslel proto, aby se Lenka presvedcila o tom,jak to s ni zenac mysli : mila1
hm, docela mi je ji lito, az ji to docvakne
srpen 27, 2009 10:58
Maceško : kolemjdoucí
Chlapi co hrajou na férovku loví v jiných vodách a svobodným husičkám se zdaleka vyhýbají.
srpen 27, 2009 11:00
... : Sandra.
myslím, že si tu všichni plácáme játra úplně zbytečně, protože Lenka nechtěla slyšet náš názor na to, jestli je, nebo není morální a správné tahat otce od rodiny, nýbrž chtěla poradit jak to provést, aby ho mohla odtáhnout definitivně. Takže všechny předešlé příspěvky přelétne jako blablablablabla- nikdo mě nechápe. Což bude zřejmě tím, že nikdo nezažil něco tak velkolepého a úžasného jako zažívám já s panem X a nechápe, že hlasu srdce se nedá poručit a že pro to, aby se spojily duše, které jsou si souzeny, je nutné něco obětovat...
srpen 27, 2009 11:17
Tak - tak, Sandro, : Míša šíša
protože oni dva se přece úžasně milujou a HLAVNĚ: on je naprosto jinej než všichni ostatní.
srpen 27, 2009 11:20
milo1, : dexx
ale ono to tak musí být pořád dokola.
Je to tím, že po narození dítěte se oběma rodičům jinak srovnají priority.
Chlap byl jednička v očích ženské a měl ji jako jedničku. Jenže teď je dvojka a ač samozřejmě nechce dělat potíže, páč je charakter, stejně potřebuje pozornost, které se mu nedostává. Drží zuby, nehty, ale stejně začne být podrážděnej, frustrovanej a nesebevědomej, že nikdo nestojí o jeho dělání orgasmů. Tak si najde někoho kdo o to stojí, kdo ho ocení, kdo mu zvedne sebevědomí.
Jak prosté. A ve vašich očích je to hajzlík...
Můžete s tím jako ženy nesouhlasit, ale to je tak všechno. Prostě on(samec střední hodnoty lidského druhu) to jak vy nemá. Nevykouzlí to.
Může se snažit, protože má takový vzory kolem sebe, ale otázka je, jestli je to šťastná volba.
Může vám pomáhat, ulehčovat vám to, všechno hezký... Ale jestli je to jeho přirozenost a cítí se takhle bezvadně... to těžko říct. Jestli to není jeden velký kompromis, protože nic lepšího kolem není.

Ještě teda taky můžete dělat všechno proto, aby frustrovanej nebyl. Jen aby to nebyl úkol nad vaše síly...
Aby se nezjistilo, že jste obětovaly víc než stálo za to a stejně Vám nakonec nezdrh', protože prostě zjistil, že šťastnej je vlastně trochu jinak.
Že mu vyhovuje koncepčně úplně jinej model než Vám.

Takže pořád je tu ještě třetí možnost, kterou momentálně už pár set(tisíc) let praktikujeme - snažit se předělat svět a vnutit samci žebříček hodnot samice a ... - je to ten marný boj. Alespoň zatím.
srpen 27, 2009 11:48
Jo, aleno, : Macesska
dospělá a zodpovědná by být asi měla, ale podle všeho není - někdo je už v 18, někdo k tomu nedospěje do 40... Já byla v 21 vdaná, netěhotná a naivní jak sele. V tom věku je šance, že se to ještě spraví.

Sandro, na konci je otázka "Nebo se snad mýlím?", to mi dává naději. Snad nebyla řečnická a Lenka si uvědomí, že se fakt mýlí.

srpen 27, 2009 12:01
Já znám ještě 4.možnost : Míša šíša
snažit se předělat svět a vnutit samici žebříček hodnot samce. To by mohlo bejt hodně zajímavý.
srpen 27, 2009 12:01
Aby nebyla mýlka: : dexx
jistěže "pomáhat, ulehčovat" dělá rád a cítí se dobře, když pomáhá. Ta řečnická otázka byla myšlena spíš na tu celkovou koncepci...
srpen 27, 2009 12:03
Ale fuj : Pepík
Chudinka malá je zamilovaná a vy jí tady dáváte rány bičem, ale fuj teda zlobivé maminy.
srpen 27, 2009 12:11
??? : Míša šíša
Jak pomáhat - ulehčovat? Kdo komu? smilies/shocked.gif
srpen 27, 2009 12:15
Ach jo, zatracený samice. : Smokvoň
Množit by se chtěly, děti mít by chtěly, a když se jim nelíbí, že se samec raději věnuje jiným samicím, tak to ještě dávají najevo a chtěly by ho předělat. No co si to ty samice vlastně dovolujou, že? smilies/wink.gif
srpen 27, 2009 12:22
Jo, Pepíku. : Smokvoň
Fuj! Hanba jim! Takové zlobivé maminy!
srpen 27, 2009 12:23
Smokvoň : Pepík
ANO konečně tu je rovnovaha v diskuzi :-))))
srpen 27, 2009 12:31
tak a teď mi teda chlapi vysvětlete : alena puntíkovaná
co je tak strašně nepochopitelnýho na tom, že novorozeně /miminko/, je naprosto bezmocný a potřebuje maximální možnou péči OBOU rodičů - aby vůbec přežilo? Copak vy to dítě nechcete zachovat naživu? Pro něj je rodičovská péče otázka života a smrti, tak co vám přijde tak strašný na tom, že se mu jeho matka věnuje - když už vy na něj kašlete? Vy jste přece dospělí, najíte se sami, všude si dojdete, o všechno si dokážete říct, dokážete se o sebe postarat - a měli byste se starat i o jiné - což je, jak vidím, pustá utopie. Ano dítě musí být středobodem vaší pozornosti, už proto, že je ve věku, kdy mu hrozí spousta nebezpečí a taky se musí naučit spoustu věcí, které bude následně pro život potřebovat. Co je špatného na tom, že žena věnuje svou pozornost VAŠEMU!!!!!! dítěti a pečuje o to , aby přežilo nejnebezpečnější období svého života?Vám na tom dítěti nezáleží, nebo co? Bylo by vám jedno, kdyby se mu něco staloé, nebo nedejbože umřelo - pokud by vaše drahá polovička skákala výhradně okolo vás?
srpen 27, 2009 12:44
Alenko, klid. : Smokvoň
Nerozčiluj se. Pakliže to má být reakce na můj ironický komentář. Naštěstí spousta mužů chápe, že společným zplozením a zrozením dítěte dostává život jiný, vyšší smysl, než dosud. A je připravena být svým partnerkám oporou a postarat se nejen o to dítě, ale i o celou rodinu, ženu, její pohodlí a necítí dítě jako obtížný hmyz. To, že tu pár trubců vytrubuje, jak se po narození dítěte cítí odsunutí, je jen známkou nevyrovnané osobnosti, malého sebevědomí a touhy si pořád něco dokazovat, aby bylo vidět, že jsou prostě machři. Děti sice možná umí plodit, ale tím to končí a pilné matky včeličky by je měly vyhnat z úlu, ať si pomrznou. Jenže chyba je i na druhé straně, že se vždycky najdou utěšitelky záchranářky, co si takového vyhozeného trubce nastěhují do svého úlu a pak se jen diví, že kromě té jedné činnosti jsou jaksi nepoužitelní a pak nastává to, co tu popsal výše jeden ukřivděný zastánce samců. Jak je to vlastně jednoduché.
Sebevědomý, zodpovědný a silný muž se nestydí za to, že má rodinu a má ji rád a stará se o ni. A když si někdo zvolí neseběvědomého, nezodpovědného jedince, tak musí počítat s tím, že si své ego bude hojit na těch nejbližších, tedy nejzranitelnějších.
srpen 27, 2009 12:56
2Smokvoň : dexx
No tak dá se to zlehčovat a obracet různě, to jo. Chování mužů a žen kolem nás ale dost čitelně naznačuje, jak to je.
Ačkoli je(a byla) snaha společnosti nastavit jako prioritu pro muže(jako pro ženy) starost o dítě(založit rodinu, setrvat v ní), pořád to sakryš nějak kulhá. Pořád se vykrucujou, hledají cestičky, jak to dělat jinak...

A vzhledem k většinovému jevu skrz populaci nevěřím moc, že to "špatností" těchto lidí(mužů). Ostatní nesprávné věci se nám daří eliminovat celkem úspěšně(krádeže vraždy apod.) tak, že vzájemně respektujeme na malou menšinu(ale právě na menšinu) nedělání těchto věcí. (A dřív to mělo hodně podobnou váhu, dnes už se za to netrestá stejně. Nesesmilníš jako nepokradeš nebo nezabiješ)

Míšo šíšo, tu 4. možnost taky ve společnosti zjevně praktikujeme...
srpen 27, 2009 12:58
Aha.. : Bubi
Takže když se já budu cítit nedoceněná - partner si mě nevšímá, jak bych chtěla - tak to vyřeším, že mu začnu zahýbat...výborné smilies/tongue.gif Fakt "řešení"...
srpen 27, 2009 12:58
Dexxi, : Míša šíša
to silně pochybuju. Zřejmě máš na mysli jen vzácné vyjímky.
srpen 27, 2009 13:00
Ironie : Pepík
Malink ironická připomínka znamená hned krásnou Válku s velkým V:-) právě proto mě tento server vždy pobaví. smilies/grin.gif
srpen 27, 2009 13:03
Smokvoni : Iris
hezky napsáno, jsem ráda, že jsem dobře Tvoje příspěvky pochopila jako ironické smilies/smiley.gif
srpen 27, 2009 13:04
Jasně, Iris, : Smokvoň
Vždyť mě znáš. smilies/wink.gif
srpen 27, 2009 13:05
Hele Dexxi : alena puntíkovaná
tys neměl rodiče? Ty jsi vyrostl někde v sirotčinci? O tzebe se tvá maminka - pokud jsi jí měl nestarala? A pokud ano, tak jí tvůj tatínek zahýbal, protože se cítil nedeceněn? Pak bych tvé názory i pochopila a politovala tě.
srpen 27, 2009 13:33
Tolik slov pro jednu slepici... : Eny
tak ať si ho rozvede když chce. O takového blba přijít? Žádná škoda. A pak nám tady bude psát Ta LENKA co že má dělat, že ta její nej láska si našla mladší Lenku. A pak to bude zase dokola a dokola a dokola.....Kudlanka je nádherná.
srpen 27, 2009 13:34
Alenko, : Eny
kdybych mohla vyznamenám Tě...Tvé reakce jsou prostě božíííííííí
srpen 27, 2009 13:35
Irisko dík za tip, : Eny
mělas naprostou pravdu.....
srpen 27, 2009 13:36
Když čtu : Eny
tenhle příspěvek, zvedá mne to ze židle...když si vzpomenu jak byl ex upracovaný a chodil pozdě večer domů. Jak byl protivný že je doma a jak mu vadily děti....brrr, já tuhle slípku dostat do rukou..."Trávíme spolu co nejvíce času"...copak jí nedojde že ten čas patří dětem a jeho paní? To ji umí ten blb tak oblafnout že mu to žere? Držte mne lidi nebo siji najdu.
srpen 27, 2009 13:44
Eny : Milene
nečil se. Určitě jsi byla vyhořelá a bez komunikace. Apod. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 27, 2009 13:55
Milenko....ano, nic se mnou nebylo, : Eny
žádná akce, břicho rozřezané, ukřičené děti, jen starosti a s těma kamarádkama, úžasnýma a pohodovýma co je jen obdivují je přeci nádherně....ony na ně maj čas, my lítaly jen kolem harantů....ony jsou stále krásné a natěšené, my jen ulítané a tak okoukanééééééé, ze mne bude feministka jako hrom....ještě chvíli.
srpen 27, 2009 14:00
Téma "Moje žena mi nerozumí" je prostě věčné. Že ? : wendy
Některé zkušenosti jsou nepřenosné, každý si musí nabít tu svoji vlastní hubu. Muž má stále touhu rozsévače a slepice tu taky budou stále, takže i když z hlediska péče o děti nebylo zatím nic lepšího než manželství vynalezeno, je to jak psal jeden z přispívatelů : pořád se to někdo pokouší narušovat!
smilies/wink.gif
srpen 27, 2009 14:00
Eny : Iris
zlatíčko, že nás to dokáže vytáčet, co?
Jo a Alena je božíííííí, jaképak s tím opisování zlehýnka a jemně. Napsala pravdu. smilies/wink.gif
srpen 27, 2009 14:07
ty dexxovy komentáře : Kamila
to je též kapitolka sama pro sebe smilies/smiley.gif Konstatování prostě to tak je, no potěš... je spousta párů, kde to tak naštěstí prostě není. Kde se respektují, kde chlap potlačí "přirozenou" touhu po dalších a mladých kočičkách a kde ne každá žena jde po penězích.. a já už si ty teorie všecky nepamatuju, ale přijdou mi vesměs poněkud alibistický.
srpen 27, 2009 14:08
Víš proč Irisko? : Eny
Protože to je pořád dokola. Pořád dorůstají zlodějky chlapů...možná že ne, že to jsou jen slípky, já nevím. A mám pocit že těch co zlatokopčí je strašně moc, čím dál víc!
Jí vůbec nedojde že jsou tam malé děti a že ta její úžasná a jediná 36letá láska(dědek je to proti ní) bude muset do důchodu platit alimenty a ona bude živořit. Že jak to tady už psaly kudlanky. Bude muset žít i jeho rodinou. Nebude mít jen jeho, ale bude mít i ty děti a pokud se manželka nenechá tak i ji a pěkně dlouho. Jak to může ta slípka zaláskovaná ustát. Je úplně blbá!
A jestli bude chtít děti, bude v úplně stejné situaci jako jeho žena. Bože můj. My si vážně říkáme jako národ o průser.
srpen 27, 2009 14:13
K těm rozsévačům - : mamča
Říkal kdysi pan doktor Plzák, že "To ví i opičák v pralese, že od mláďat se neutíká".
Opičák ví, rozsévač nedbá.
A pak se najde takováhle pipinka po přírodní lobotomii, co zrovna myslí nesprávným koncem, a neštěstí je hotový.
srpen 27, 2009 14:14
Mám taky pocit, : wendy
že přibývá v kategorii "pěkná mladá" čím dál tím víc zlatokopek, které sem vůbec netají tím, že chtějí ulovit boháče, aby se měly dobře. Je jedno zda je škaredý nebo ženatý nebo co. Takže už nejen Darinka Rolinsová nebo Agátka Hanychová. Tu jsme mimochodem viděly včera v televizi s maminkou Žilkovou - teda pěkně zhulená dvojka k pohledání. No on třeba Donutil správně říká, že pijou skoro všici, ale na herce je víc vidět, tak pijou víc. Něco na tom je. Ale stejně...
smilies/wink.gif
srpen 27, 2009 14:59
je to asi celkovou dekadencí doby, nebo co : alena puntíkovaná
dřív, kdyby si premiér nějakého státu pořídil nemanželské dítě s milenkou a opustil tím pádem svou ženu a děti - tak by to byl takový skandál, že by musel od válu. Dneska je na to hrdej a spousta chlapů ho napodobuje a nevidí na tom nic špatnýho. Kdfyž to dělá i president....
srpen 27, 2009 15:21
Ono se jí to nejpozději ve 40 vrátí. : Milan
Zatímco tahle veselá jednadvacítka se snaží rozbít cizí rodinu, její vrstevníci nemají do čeho píchnout a tak je nevyužitá záplava testosteronu žene do bitek s fotbalovými fandy a s cikány a anarchisty a nacisty a kdoví kým ještě... nebo se upíjejí a ufetovávájí a stávají se tak postupně nepoužitelnými.
Jestli se jí to povede a odloudí ho od rodiny, začne zase zanedlouho nadávat na to, jak vysoké on musí platit alimenty a jak ji obtěžuje čtrnáctidenní perioda styku s jeho "haranty" - a ještě i po jeho smrti bude vzteklá, že se s nimi musí dělit o dědictví.

srpen 27, 2009 15:28
... : Minnie
Darinka s Agátkou jsou, myslim, zrovna špatnej příklad... Ty shodou okolností žádnýho ženatýho o patnáct let staršího s rodinou nemaj... To já jen, aby se jim zbytečně nekřivdilo... smilies/grin.gif
srpen 27, 2009 15:47
.. : kolemjdoucí
Ty shodou okolností žádnýho ženatýho o patnáct let staršího s rodinou nemaj...

nemaj, ale mohly by mít. A ještě k tomu byly včera v televizi..... smilies/wink.gif
srpen 27, 2009 15:56
mamčo, : dexx
celá diskuse vznikla o člověku, který zjevně ještě od mláďat neutekl a já myslím, že neuteče. Jak moc stíhá starost o ně a o celou rodinu nedokážu posoudit, mám málo informací a ještě subejektivních.
Ale zjevný je, že je rozsévač. A přitom tedy zatím dbá.
srpen 27, 2009 16:07
2Smokvoň : dexx
"Naštěstí spousta mužů chápe, že společným zplozením a zrozením dítěte dostává život jiný, vyšší smysl, než dosud."

Možná chápe a možná mají dobrou vůli. A možná i z počátku sebevědomí.

Ale buď žijem každý v jiné zemi nebo každý vidíme jen to, co chceme. Protože já vidím, že to svoje sebevědomí potřebují občas doplnit a že to taky dělají. A dělají to bokovkou a to v naprostý VĚTŠINĚ. A snaží se, dejme tomu, aby to nekolidovalo s tím vyšším cílem.

Tak bych jen chtěl vědět, kde Ti, co průběžně zůstávají bohorovně sebevědomí jsou, když mě to furt vychází na naprostou menšinu.
Jestli teda mít občas něco bokem je příznak, který je vylučuje z tebou popsané skupiny a řadí mezi trubce.
srpen 27, 2009 16:11
chceš říci dexxi, : alena puntíkovaná
že i v případě, že si takto bude doplňovat sebevědomí jeho manželka, tak že to bude v naprostém pořádku a on - nejenže to pochopí, ale pohlídá děti a postará se o ně, aby si manželka mohla zvyšovat sebevědomí v klidu?
srpen 27, 2009 16:19
Dexxi, : Vodoměrka
já bych řekla, že třeba si to sebevědomí udržují například různými koníčky, které je baví, sportem, při různých jiných činnostech, než je jen zahýbání. Nebo třeba mají práci, která je baví a tak... nebo ne? Ale že by chlapi získávali sebevědomí pícháním do cizího hnízda? Tak to bych řekla, že by to s nima bylo hoooodně špatný... hnus, velebnosti... Pak ve svém okolí potkávám hodně "samečků" z té menšiny, což by podle tebe neměla být sebevědomá vůbec... hmm... ale těch druhých taky stejně... takže to bude asi vyrovnané... a bude to o povaze, charakteru a výchově a vzoru v rodině... no ne?
srpen 27, 2009 16:20
Vodoměrko ano, : dexx
jistě i tím, co píšeš ty.
A co myslíš, že je horší - když Tě manželka doma 10x odmítne a ani jednou není sama iniciativní nebo když Tě v práci 10x seřve šéf a nenavrhne prémie?

Já manželství nemám, ale umím si to asi představit(to odmítání). IMHO je to nesrovnatelný, nehledě na to že šéfa resp. práci můžeš kdykoli beztrestně změnit.


srpen 27, 2009 16:27
Aleno, : dexx
i takový chlapy znám.
Radši žádný podrobnosti nevědí, ale dávají dostatek prostoru k tomu, aby to šlo, když by náhodou manželka chtěla....
srpen 27, 2009 16:30
Lenko, : bb2
dostala jsi tu pěknou virtuální čočku, že:-)
Jsi zamilovaná, to se dá pochopit. Věříš mu všechno, co ti řekne o svých citech k tobě a o tom, jak s manželkou nic, to se dá taky pochopit. Co ti nepoví, to si domyslíš, i to se dá pochopit. Věřím ti, že věříš, že jeho manželství je na nic, vaše že bude lepší, věřím ti to. Věřím, že i kdyby ti jeho žena říkala něco úplně jiného, nebudeš jí věřit. A kdyby ti on teď začal říkat něco jiného, nebudeš mu taky věřit, budeš si myslet, že z něj mluví rozum a odpovědnost a že musí brzdit svoje city k tobě.
To všechno se dá pochopit, v 21 letech nejsou dneska všechny slečny protřelé, zkušené, moudré, rozumné a zodpovědné.
Udělej pro sebe, pro vás dva, prosím tě, jednu jedinou věc. Pověz mu, že vztah s ženatým otcem dvou malých dětí je pro tebe nadále nepřijatelný, neudržitelný, že si nechceš připadat jako rozvracečka rodiny, že nechceš být ta, která ho rozvede. A že se nebudete stýkat dokud to takhle bude. A pak ho nech být. Nenech se uprosit. Nenech se vydírat "doteď ti to nevadilo" - vadilo, ale snášela jsi to, teď už nechceš. Nedávej ani ty ultimáta "já nebo rozvod". Nech to na něm, je to jeho rodina, ať se rozhodne, a buď zůstane nebo rozvede. Ale ty do toho nevstupuj. Jednou by přišel čas a on by ti to vyčetl, že kvůli tobě...
No, a pokud to neuděláš, budeš nadále milenkou ženatého otce dvou malých dětí. Nic víc teď nejsi. A to ty nechceš, ne?
srpen 27, 2009 17:04
Dexxi, : Vodoměrka
a že je zajímavý, že když poslouchám kámošky a známý a kolegyně z práce, tak většinou ten, komu se nechce, a je unavený z práce, utahaný, ospalý, je chlap... tak nevím, kdes přišel k tomu názoru, že většina žen desetkrát odmítne a není iniciativní - zvláště, když sám píšeš, že nejsi ženatý a tak to vůbec nemůžeš posoudit... hmmmmm smilies/sad.gif smilies/shocked.gif
srpen 27, 2009 17:17
- no, když třeba řijde desetkrát za sebou ve dvě ráno vožralej???? : alena puntíkovaná
to mi přijde docela přirozený. A pak, po ženách se pořád chc, aby byly neustále upravené, krásné , usměvavé atd. atdf. - to jako chlapi nemusej?Aproč jako? Nemusel by snad něco udělat taky on, aby se jí líbil a připadal jí přitažslivý? Pak by ho třeba odmítat přestala
srpen 27, 2009 17:23
... : bb2
teď se neorientuji - kdo chodí domů 10x za sebou ve 2 ráno vožralej, a je navíc nepřitažlivej?
srpen 27, 2009 17:26
no ten chlap : alena puntíkovaná
co ho jeho manzelka desetkrát za sebou odmítla smilies/grin.gif
srpen 27, 2009 17:33
Vodoměrko, : dexx
třeba to může být tím, že znám(kamarádím se, mám v rodině, úzkém okolí, širokém okolí) nějaká manželství a to jak ženu, tak muže...
Nechme toho nebo si nechme založit jiné vlákno na nějáké dlouhodobé kecání.

To už pod tehnhle článek patří skutečně hodně okrajově
srpen 27, 2009 17:36
Heleďte....exovi se nechtělo, poněvadž měl jiné. : Eny
Já iniciovala milování a on nechtěl a nakonec já byla ta, která ho patřičně nesváděla, neměla jsem v pravou chvíli nasazený ten pravý obličej, to pravé prádlo na sobě.....ne, mé zkušenosti jsou jiné. Mohla jsem se na hlavu stavět a nic. Nakonec ta zloba a odpor co z něj čišela. Brrrr, teď už vím, že to bylo cílené snižování mého sebevědomí. Je o mne zájem a cítím se jako chtěná žena.
Takže já zažila exovo odmítání. Kdyby trošku úžasňák od Lenky doma pomohl a chtěl být se svou rodinou být, vše by šlapalo jak má a místo blbnutí hlavy mladé holce, kdyby makal na svém manželství...to by byl ráj. Ale ne, proč by se snažil když to tam klape, bude mít raději ráj s blbou jednadvacítkou.....jen do toho Leničko, pošlap si život a budeš si za to moci jen Ty sama. Ty ani netušíš co Tě čeká. Poslechni velmi dobré rady BB2. Ta Ti to řekla nejcitlivěji, já na to žaludek nemám. Tak jak se chová on ke své ženě, tak se za chvíli bude chovat k Tobě! A ještě Ti řekne že za to můžeš Ty sama, a Ty....nebudeš moci říct ani "bůůůů", poněvadž to bude pravda.
srpen 27, 2009 19:12
Jsi rozvracečka manželství, Lenko : Magdalenka
A kdo s čím zachází, s tím také schází. Takže nejspíš zažiješ za pár let to samé jen v opačném gardu.
srpen 27, 2009 20:11
.......... : Sipik
Lenka je este mladucka a naivna, aj ja som bola v jej veku, nie vsetkym nam rozum naliali do hlavy v koliske. Skor by som povedala, ze jej milovany je megachrapun, pretoze, uprimne, jej moze byt jeho manzelka ukradnuta ( zabudnime na charakter a myslienky na deti, kedze vlastne nema, nevie si to predstavit ). Ale chrapun by si mal uvedomovat ze je zenaty. No ale takto to nema zle zariadene. Doma tatko, mimo Casanova. ...A este ho aj obdivuje mlade masko. Lenka, spocitaj si kolko bude mat rokov, ked Ty budes zrela a vitalna 40tnicka. Chces mat potom na krku dochodcu? Ty este budes pracovat a on bude doma pred telkou vo vycaptanych papuciach a smradlavych ponozkach cakat kym dokluses z prace a navaris mu veceru. Moja kamaratka sa tiez takto roky viazala so zenatym, ostala sama, pretoze kym ona dufala, ze on sa niekedy rozvedie, tak jej vlak usiel a vsetci potencialni su uz stastne zadani.
srpen 27, 2009 22:45
Leni: : kordulinka
to jsi to tu schytala, co? no jo holka! dobře Ti tak! svěřovat se tady s problémem nese riziko! Stejně si uděláš po svým! jasně! Ale máš teď o malinký důvod víc přemýšlet!
Tak mysli! Jestli to vůbec dokážeš! Dosud jsi to totiž nedělala! Megachrapun,..ježiši to je božský výraz Sipiku!
Tak asi ze všech příspěvků je Ti jasné, že ten Tvůj megachrapun je nevhodný partner!
Až budeš ho objímat a on bude mít čistou košili, či tričko, či trenky, či slipy, tak si Leničko vzpomeň kdo mu to vypral, kdože mu to vyžehlil? To je Ti úplně jedno? nevěřím!
Jak může žena ženě udělat takovou sviňárnu? jak? už jsi viděla jeho manželku? znáš ji?
Možná Ti opravdu ona sama řekne, ať si ho klidně necháš, no a to by asi bylo to nejlepší,
protože dvě "hovádka" se k sobě náramě hodí!


srpen 28, 2009 09:05
a teď si představ, že odejde od ženy a nastěhuje se k tobě : alena Bodka
no a ty budeš pěkně makat v práci, pak fofrem domů, pěkně nakoupit, uvařit, uklidit, vyprat, vyžehlit, aby on měl všecko tak, jak byl zvyklej, jinak ti dá důrazně najevo, jak jsi neschopná....Večer budeš tak utahaná a otrávená, že ti celej sex bude moci býti ukraden. To si pak opravdu užiješ nevyhořelé komunikace.....Doufám, že už se těšíš?
srpen 28, 2009 09:43
Kordulinko : Míša šíša
Až budeš ho objímat a on bude mít čistou košili, či tričko, či trenky, či slipy, tak si Leničko vzpomeň kdo mu to vypral, kdože mu to vyžehlil?


To jsem si vpomněla, jak jsem jednou byla svědkem, když jedna taková mladičká slečna se zalíbením spočinula okem na jednom cca třicátníkovi a povídá mu, že má hezkou košili a že prý má dobrý vkus. Ha-ha, vůbec jí nedocvaklo, že toho pána od hlavy až k patě obléká jeho manželka. Jemu to teda došlo (kupodivu) a pěkně zrudnul koktaje nějaké nesmysly. Tenkrát jsem se fakt dobře bavila. smilies/wink.gif
srpen 28, 2009 10:14
Bodko ale teď prezentuješ tu skutečnost, : wendy
že dobrý sex asi v manželatví nikdo moc neužije, protože jsou unavení. Z povinností, ze žehlení a tak.
kordul píšeš že tady se svěřovat s problémem je riziko. Ono to je riziko všude, ale tady na anonymním fóru podle mě ještě nejmenší, a chválit ji za to opravdu nikdo nebude, Milenka tu teď momentáně není...
Minnie fakt nevím s kým to má teď právě Hanychová, neb tyhle magazíny moc nesleduju, to jsem se jen obecněji zamyslela nad trendem chování mladých hezkých holek, jak jsem od žehlení sledovala program...ona říká, že jde po někom, kdo je bohatý, a je jí jedno kdo to bude.
smilies/wink.gif
srpen 28, 2009 10:33
... : Ouvej
A o co Vám vlastně Lenko jde?
On je ženatý ale doma ho nechtějí. On miluje Vás, Vy milujete jeho.
Tak je tedy vše v nejlepším pořádku.
srpen 28, 2009 10:51
A Míšo, : Káča
proč koktal? Proč normálně neřekl: "To ne já, to moje žena." To by zas sklaplo té slečně :-)
Hanychovou bych tady vůbec nevytahovala, ta je blbá jak vagon blata, od té bych ani snad nic jinýho nečekala.
A jinak jsem Lence chtěla říct, že mám taky roční dítě (ale jen jedno, bez toho sdmiletýho), je zdravý, bezproblémový, manžel vydělává dost peněz a snaží se mi být oporou. Občas máme sex, i když méně, než bychom oba dva chtěli (dítě, únava). Milenku zřejmě nemá, alespoň soudím podle toho, že čas, kdy není v práci, věnuje nám. Přesto se cítím "vyhořelá" - pořád vyždímaná, nevypovídaná (jinak než o dítěti a provozu domácnosti), chybí mi čtení a sport, na což jsem byla zvyklá, a teď není čas a prostor. Ovšem nenapadlo by mě svou situaci řešit tak jako tvůj "milý" (který je navíc "oproštěn" od celodenní péče o dítě, což je takovej záhul (a jak jsem popsala výše - dítě je bez problémů, všechny taky nejsou a je jen jedno), že si to těžko dovedeš představit. Prostě to nechápu. Ale co ti tady budeme povídat, zkušenosti jsou nepřenosný a empatii v apatyce nekoupíš. Dělej, jak myslíš, ale pouštíš se na hoooodně tenký led.
srpen 28, 2009 11:08
Káčo, : Míša šíša
proč koktal? Proč normálně neřekl: "To ne já, to moje žena."

To přece nemůže!!! Copak neznáš mužskou ješitnost? smilies/wink.gif
srpen 28, 2009 11:18
Slečna je beznadějně naivní. : Euridika
Zase další, který je v manželství nešťastný a žena mu vůbec nerozumí. Kdyby mi tohle nějaký chlap jenom naznačil, už by letěl... takové hloupé klišé! Chtěla bych být muškou a vidět jeho reakci, až mu slečna vyjeví, že si ho hodlá vzít za muže! To bude asi fofr, jak zahne kramle. Ale musím vám, dámy ,sdělit, že mě včera šokovala moje kamarádka - její dcera provozuje atletiku s jednou patnáctiletou holkou a tahle školou povinná dívenka chodí s třicetiletým! ženáčem. Prý je spolu viděla a rozhodně to nebude strejda. To je dost drsné. Asi bych svoje dítě zabila, kdyby bylo takhle pitomé. A nejspíš bych navštívila manželku toho pána - to už je snad pedofilie.
srpen 28, 2009 11:28
patnáctiletou? : alena Bodka
tudíž ta holka je pod zákonem - takže bych toho chlapa neprodleně udala na policii
srpen 28, 2009 12:10
... : Ouvej
Pod zákonem jsou čtrnáctileté. Úderem patnáctých narozenin zákon končí. Je trochu rozdíl mezi - být pod zákonem a být nezletilá.
srpen 28, 2009 12:21
já to myslela tak, : alena Bodka
že téměř čtyřicetiletej chlap je zvyklej na jinej servis než dvacetiletej kluk. Až Lenka svého miláčka užene tak bude jen valit bulvy, protože tento po ní bude vyžadovat stejný servis, jako měl doma od již vycvičené manželky. Zajisté bude vyžadovat teplé večeře a ostatní věci s tím spojené - mladýmu klukovi je šumák, zda a kolik má vyžehlených košil a zda se mu ponožky hodí ke kravatě - veme si tričko a je vymalováno. A pokud najde počítač a ponožky, tak bude přesvědčenej, že má doma vzorovej pořádek. Ne tak čerstvý čtyřicátník - pokud uloví mladou kůstku, bude důležitej jak vládní vojsko a začne ji "vychovávat". To si holka teprve užije - musí jí totiž trochu srazit sebevědomí - aby mu nakonec ještě nezačala zahýbat....No, Lenko...kdo chce kam, pomozme mu tam. Nemůžeš říct, že jsme tě nevarovaly
srpen 28, 2009 12:23
Ježíšku na křížku, : Eny
kam ten svět spěje. Jo, dcerka chodí na střední a už v prváku byla s holčinou, jejímž plánem do života bylo, sbalit staršího a bohatého, podotýkám, neřešila vůbec zda ženatého, či rozvedeného.... Přece nebude ztrácet čas s mladým klukem! Takže jo, už to nejsou třicítky, ani dvacítky..., jo a na konci prváku chodila s 27-mi letým sportovcem, který ji už oblékal do drahých hadříků, tím se jí jen potvrdilo, že to její rozhodnutí je správné. Koho má teď nevíme, přešla jinam...
srpen 28, 2009 12:38
... : Sandra.
Docela mne fascinuje přesvědčení, že každý chlap je oblékán manželkou, jinak by vypadal jako hastroš. Můj manžel, kupříkladu, se obléká velmi vkusně (a draze) ale rozhodně to není moje zásluha, vybírá si to sám. Já mu jen řeknu, když vidím, že mají u Blažka slevy:-)A pochybuji, že by některého z jeho kolegů oblékala manželka.
Euridiko, pedofilie? To snad nemyslíš vážně. Patnáctiletá holka rozhodně není pod zákonem, je to pohlavně dospělá osoba a může mít sex s kým chce. Třicet mi nepřipadá tak moc- horší je, že je ženatý, ale to s tím věkovým rozdílem nemá co dělat. Já jsem také v takto útlém věku chodila s výrazně! starším mužem a to ne kvůli prachům, nebo něčemu takovému, ale prostě proto, že mě přitahovala moudrost a zkušenost, která ostře kontrastovala s mentální retardací mých spolužáků, kteří vývojově zamrzli kdesi na základní škole (a některým se dodnes nepodařilo dospět.)
srpen 28, 2009 13:49
Mne zas fascinuje přesvědčení : erika
že bude ten Lenčin po ní určitě vyžadovat dokonalý servis, na jaký byl zvyklej od manželky a dokonce ji bude "vychovávat". Tak třeba muž od Iris, zvyklej na dokonalý servis, teď naopak neváhá poskytovat servis svojí mladé milence. Takových případů, kdy se původní žena nestačí divit, co všechno ten její doma nechtěl a nemoh, a najednou u mladé chce a může se přetrhnout, je dost.
A taky si myslím, že kdyby se ti chlapi opravdu "většinou nerozvedli", tak by nebyla rozvodovost taková, jaká je (přičemž je jedno, jestli se chlap rozvádět chtěl, nebo spíš ani ne, a byl přinucen manželkou, když to prasklo). Ve výsledku končí u milenky. Otázkou ovšem zůstává, na jak dlouho.
Nicméně Lenko, tohle opravdu není osudová láska a nestojí to zato.
srpen 28, 2009 14:28
... : mia
rozvodovost je už několik let stejná. Mnoho párů totiž žije nesezdaných, takže počet rozvodů se musí brát na počet obyvatel. A toto číslo nevzrůstá.
srpen 28, 2009 14:42
Vysvětlení Sandro : Roman2
To je jednoduché: většinové přesvědčení přispěvatelek tohoto webu je, že chlap je vesměs nesvéprávný jedinec, hodící se pouze k pár málo věcem jako živení ženy a pokud vidí svět jinak než ženská přes děti a rodinu pak navíc ještě zmetek.
srpen 28, 2009 14:59
Romane : Kamila
vítej, rády tě vidíme... ale proč jsi vlastně tady, když jsme všechny takové ohavné?
srpen 28, 2009 15:02
Kamilo : Roman2
nepřekrucuj - většina nerovná se všechny, sem tam se tu objeví černé ovce jako Sandra, a pak je to velmi zábavné
srpen 28, 2009 15:08
aha : Kamila
tak ano, díky, překrucovat jsem nechtěla, po odeslání mi došlo, že jsem zevšeobecňovala - opravdu omylem. Otázka měla znít, proč tu jsi, když jsme většinou takové ohavné... a tím pádem se nabízí odpověď, že kvůli tomu zbytku. Kdybych přemýšlela, nemusela bych se ptát smilies/wink.gif
Sandra je prima a rozhodně si nemyslím, že je černá ovce - její názory jsou zralé a většinou nikterak v opozici, řekla bych.
srpen 28, 2009 15:34
.. : kolemjdoucí
Chlap nosí džíny a tričko. Pokud je elegantně oblečen, není to chlap smilies/grin.gif
A ještě k tomu "obléká ho manželka". Bejvalka mi jednou jedinkrát v životě koupila svetr. Děsnej. Měl kruhový výstřih (nenávidím) lemovaný bílým proužkem. Na můj nesmělý dotaz, proč zrovna tenhle se na mě se zalíbením podívala a pravila "protože v něm vypadáš jako pan farář". Bohužel jsem ji hned tenkrát nezabil na místě.
srpen 29, 2009 12:32
Sandro, : Míša šíša
nevím, na koho jsi to reagovala, ale zřejmě asi na můj komentář, protože nikdo jiný tu o oblékání mužů nepsal. Takže si to kdyžtak přečti ještě jednou - nepsala jsem nic o tom, že každý chlap je oblékán manželkou, jinak by vypadal jako hastroš. Jenom mi vytanula jedna vzpomínka na základě komentáře Kordulinky.

Vidíš - vidíš, Romane, i černé ovce umí překrucovat. smilies/kiss.gif
srpen 31, 2009 09:22
ruce pryc : Simona83
Byla jsem ve stejne situaci a to bych nikdy pred tim (a ani ted zpetne smilies/smiley.gif )neverila, ze jsem toho schopna. Ale objevil se, uhanel me, ja se do nej zamilovala jako do nikoho pred tim a uverila jsem, ze on je ten pravy a ze si se svou zenou opravdu nerozumi a je s ni pouze kvuli malemu diteti. Dneska vim, ze chlap za to vubec nestal, trapila jsem se dva roky (rok jsme byli spolu a dalsi rok jsem na nej zapominala), trapila se nejspis i jeho zena, ktera to asi tusila, jenom chlap mel doma servis a u me sex, romantiku a dobrodruzstvi a jeste uzasnej pocit, ze se o nej "perou" dve zeny... Lenko, ruce od nej pryc!!!!!
srpen 31, 2009 12:40
TAKY JSEM SI PROZILA : Jitka 191
Lenko pred 3 lety jsem byla ve stejne situaci.Nastoupila jsem tehdy do noveho zamestnani.10 let jsem byla rozvedena a po celou dobu sama se 2 detma.On me tehdy uhanel ani se me vubec nelibil nedal pokoj zval me na houby pak me narovinu rekl,ze se touzi se mnou pomilovat.Ja leta bez sexu a ma touha byla jeste se za zivot alespon jednou pomilovat ano sla jsem do toho.
Nasli jsme si hotylek a tam se pomilovali a prusvih byl,ze ja se do nej silene zamilovala.Nevim jak to tenkrat v tu dobu bral on,ale ty sympatie tam byli urcite oboustrane.
Po 3 nedelich na to vsechno prisla jeho zena on me pres sms sliboval,ze se me nevzda,ze me miluje v nedeli vecer me napsal,ze si v pondeli musime promluvit prijela jsem za nim a on me rekl,ze se musime rozejit,ze to zene slibil.Byla jsem v soku se slzama v ocich jsem odchazela domu ztratila jsem cloveka ktereho jsem,uz v tu dobu silene milovala.Nez jsem dojela domu napsal me,ze me miluje i kdyz to tak nevypada.Schazeli jsme se dal v dobe,kdyz my jsme meli odpoledni a jeho zena byla v praci on za mnou dojizdel 20 km s nim jsem zazila nepoznane byli jsme oba zamilovany.Jeho zena se trapila hadky u nich byli na dennim poradku vsichni tri jsme byli psychycky na dne.
Nedakazala jsem se ho vzdat,protoze ta laska k nemu byla strasne moc silna.Jeho zena ty jeho lzy o ukonceni naseho vztahu,uz nezvladala ,ve svem zamestnani dala vypoved a nastoupila na stejne pracoviste.Sice nepracovala na stejne dilne,ale chodila ho tam pravidelne kontrolovat a my se rozesli,strasne to bolelo nemohla jsem vubec spat byla jsem na dne vedela jsem,ze me neprestal milovat.
Po roce od rozchodu jsme se sesli a pomilovali jsme se spolu a ja vedela,ze takhle to,uz nechci bud vsechno nebo nic.Nasla jsem si muze ktereho jsem srovnavala s nim nikdo se mu nevyrovnal ja ho porad milovala neslo mit dalsi vztah.pred par mesici skoncil podnik kde jsme oba pracovali a my se od te doby nevideli.
NIKDY NA NEJ NEZAPOMENU .Ale je to pro me uzavrena kapitola.Ted mam pritele ktery pro me udela vse a ja si uvedomuju,ze ten muj zenac pro me neudelal vubec nic jen jsem se zamilovala a zamilovani me natolik zblblo,ze jsem si to vubec neuvedomovala.
září 05, 2009 20:53
... : V.
Byla jsem temer v ty samy situaci co ty, nekolik let jsme se jen schazeli, byli jsme kamaradi, ted spolu uz asi 2 roky pracujeme a v loni odesel od manzelky a bydlime spolu, manzelka si nasla pritele a deti s nami travi hodne casu.Bohuzel kdyz se ted nedavno dozvedela ze by nedostavala pro sebe penize na skolny tak radoby vse ukoncila a hle je z ni svatousek co se snazi ziskat prachy. bouzel pritelovo dcerka je vsimava a vi ze jeji zadny romanek neskocil.takze at ti to dopadne jakkoli urcite to nekonci.hodne stesti
a ty ktere tu pisou ze jsi mrcha apod. tak se jich to zrejme nekdy tez tykalo tak se nedivim ze je tato diskuze nadchne. bohuzel jsou i taci co ti budou opravdu jen plest hlavu,slibovat hory doly a nic z toho nebude pravda.to sama poznas nejlepe. zadnemu vztahu se neda porucit.situace se vzdy vyviji tak jak by jsme nejmene ocekavali.
únor 05, 2010 20:45
... : bubunka
Lenko, bojuj o to co chceš. Já jsem ve stejné situci jako ty a naprosto chápu, jak se cítíš. Vyser se na tyhle kecy, že jsi kurvička, atd. Nejsi, akorát jsi se zamilovala, za to nemůžeš. Budu držet palečky, aby jsi byla šťastná s člověkem, kterého miluješ a který miluje tebe. Lucka
březen 29, 2010 11:29
... : Sarinka
Lenko ja te taky chapu,mam podobny problem.Uz 4 roky mam pomer zo zenatym muzom,ale nechcela by som aby sa rozviedol.Vyhovuje mi to tak ako to je.Mame sa radi a je nam spolu krasne.Nechci aby sa rozviedol,vobec by si si nepomohla,ak ho milujes nechaj to tak ako to je.A pre ostatne zenske,ktore ti tu pisu ze si kurvicka:to iste sa moze stat aj vam tak nikoho neodcudzujte.









duben 14, 2010 12:29
.... : milinka
TAky sem se zamilovala do zenace.Jeste sem neslysela ze by nejak nadaval na manzelku,mozna nejaakych par vyjimek ale vetsinou blbosti..Rozumime si naprosto skvele ve vsem.Nejde nam jen o sex ani jednomu a vidame se dost na to aby jsme byly oba spokojeni.Ja sem zamilovana do nej a on vypada ze taky ale nemluvime o tom.Jeste je moc brzo na to...cas ukaze.Jednu dobu sem byla i na druhe strane,vim co je to byt podvadena a hodne sem to odsuzovala,ale srdci neporucis..
červenec 11, 2010 23:43
Chápu : Evka
To, že tady píšou převážně ženy vdané je jasný, ale já ti chci napsat z pohledu toho dítěte, když se naši rozvedli bylo mi 8 a mé sestře dva roky, táta, kterýmu bylo v tý době 34 si našel novu slečnu, který bylo 22 - Káťu, bylo to pro mě v tý době nepochopitelný a na Káťu jsem žárlila, když se na to, ale koumám zpětně jsem strašně ráda, že to takhle dopadlo, protože mý rodiče se v tý době strašně hádali a doma to byl horor, když se rozvedli, tak si mamka našla po roce přítele, který je s ní dodnes a pro nás obě se ségrou je to druhej táta. a moc ráda k ním jezdím, stejně tak ke Kátě s tátou, s kterou jsem si začala v pubertě moc rozumět, minulý rok nám ještě přibyla od Káti nová sestřička, která je ukrtně roztomilá, jsem mnohem šťastnějším ,když mám dvě rodiny, kde se nikdo nehádá než kdybych jezdila k tátovi s mámou, kteři byli pořád v sobě, myslím si, že rozvod nemusí být pro děti vždy to nejhorší
říjen 30, 2010 14:30
Kdo vám dal právo soudit? : Shima
Ještě jsem se nikdy do žádné diskuze nezapojila, ale tato mě už nenechala jen tak projít a odejít. Je úžasné, jak jste, všechny kritizující dámy, úžasně zásadové a žijete podle pravidel...Ono je hrozně lehké vykřikovat obecně vzaté principy a dělat tabu ze všeho, co se jim vymyká...Ale realita je občas jiná. Za nevěru nikdy nemůže jen ten nevěrník, vždy je to věc obou, pokud by ten muž měl doma vše, nikdy by si nenašel milenku. Dále se zkuste zamyslet, že ne vždy je výraz "nechápající žena" jen lákadlo na milenky. A pokud jste aspoň trošku soudné a schopné se uvolnit a nepsat jak učebnice mravů, zkuste si přiznat, že člověk opravdu nikdy nemůže říct nikdy..Taky jsem se dříve pousmívala(ale nikdy neodsuzovala!) vztahy ženatý-milenka, byla zařeknutá, že to by se mě nikdy netýkalo.. Ale pak najednou to přijde, nikdo se vás neptá, nedá vám šanci se rozmyslet a najednou si uvědomíte, co s eto vlastně děje, ale to už je pozdě couvnout... Ale život je přeci jen jeden a každý žije právě ten svůj a nikdo nemůže chtít po muži, který je v manželství nešťastný, aby v něm beze změny setrval na věky, tak přestaňte odsuzovat to, do čeho úplně nevidíte. Tím neospravedlňuju ale ty ženáče, kteří opravdu jen chtějí zvýšit své ego po boku milenky!!! Nemyslím to nějak špatně, už jsem si zvykla, že bourám hlavou do zdi, když se snažím upozornit na tu hroznou českou vlastnost-předsudky a tabu!!!! Slečně Lence, tazatelce, doporučuji opravdu se zamyslet, jestli to není jen poblouznění (protože tyto vztahy jsou často tak intenzivní jen dokud se nerozvede, protože mají nádech té zakázanosti), pokud zjistíš, že byste spolu opravdu mohli být šťastní, promluv s nim, ale pokud on bude to radikální řešení donekonečna odkládat, pak to opravdu nemá cenu! Jsem s tebou a jsme na jedné lodi... Netrap se, na to je život krátký :-)
listopad 03, 2010 10:49
Je úžasné : xena
jak snadné je v diskusi rozpoznat "potrefené husy", kterým manžel zahýbal, je to až k smíchu, ta jejich mravnost a morálka za všech okolností. Kdyby holky měly trošku sebereflexe, třeba by věci viděly i z jiného úhlu
leden 18, 2011 17:50
Myslím si..., : Martin Šindler
že většina zde nepochopila tazatelku. Nikdo tu neví, jak to vůbec je, co je mezi těmi manželi.
Je to všechno jen pohled zvenčí, který je samozřejmě, jak jinak, odsuzující.
únor 05, 2012 00:38
... : Lydia
JAK ZÍSKÁM EX EXUS HANDBAND ZPĚT S POMOCÍ SKUTEČNÉHO A EFEKTIVNÍHO SPLAVU OD DR Sunny Jmenuji se Lydia Gomezová, nikdy jsem si nemyslel, že se znovu usmívám. Můj manžel mě nechal s dvěma dětmi po dobu jednoho roku Myslel jsem, že ho znovu neuvidím, dokud jsem se nestretl s lady jménem Maria, která mi vyprávěla o kouzelníkovi jménem Dr.Sunny, dala mi jeho e-mailovou adresu a číslo mobilního telefonu, kontaktovala jsem ho a ujistil mě, že 48 hodin, můj manžel se vrátí ke mně, Za méně než 48 hodin se můj manžel vrátil a začal prosit o odpuštění, že je to práce ďáblů, takže jsem až dosud překvapen tímto zázrakem, nemohl jsem si představit, ale jakmile kouzlo bylo obsazeno, otěhotněla jsem a porodila mé třetí dítě, pokud potřebujete jakoukoli pomoc od něj, můžete se na něj obrátit prostřednictvím e-mailu: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny Nebo WhatsApp nebo mu zavolejte: 2349030731985
.
Dr.Sunny také léčí:
1. HIV / AIDS
2. HERPES 1/2
3. RAKOVINA
4. ALS (Lou Gehrigova nemoc)
5. Hepatitida B?
6. Pokud chcete otěhotnět

září 29, 2019 11:27
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]