O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

"CHUDÁK" MANŽEL... PDF Tisk E-mail
Neděle, 19 červenec 2009

 Přeji hezký den, ráda bych si nechala od vás poradit. Můj příběh začal docela zvláštně. Když jsem s manželem začala chodit, měl zlomené srdce. Jeho bývalá přítelkyně  byla těhotná, ale zmizela, vypařila se jak pára nad hrncem a nechala ho být a jak se dozvěděl, šla na interupci. Ze začátku jsem s ním chodit nechtěla, právě z tohoto důvodu, ale pak jsem se nechala udolat. Tohle bylo cca před 4 lety...

 

 

 

 

 

     A - teď je ta bývalka zpátky, a staré city jsou oživeny.

 

     Začalo to asi v dubnu. Manžel byl najednou nějaký divný a byl takový zamlklý. Byl s ní a přitom mi psal něžné sms, jako dřív. Akorát jsem tušila, že se něco nejspíš začíná dít. Pak, to bylo na konci května, jsme odjeli na dovolenou, a tam jsem mu úplnou náhodou, nepátrala jsem, viděla její sms v mobilu a prasklo to. Řekla jsem mu, že jsem ráda, že je to venku a čekala jsem, jak to bude řešit. Celý červen byl manžel v pořádku, snažil se, byl milý a myslela jsem,,že vše bude v pořádku, ale pak se začaly dít věci.

 

     Vždy večer když jsem byli doma, tak se vypařil, zmizel, vymluvil se, že o před domem na něj čeká kamarád; pak jednou přiběhl domů a ptal se, kde je ten člověk. co vešel do našeho bytu. Nejsem hloupá a tak mi došlo, že se ta jeho milenka potlouká kolem našeho bytu. Věděla jsem, že je za tím něco víc a tak jsem na něj zaútočila, aby šel s pravdou ven. A pravda byla taková, že milenka je zase s ním těhotná a on neví, co a jak.ˇTohle jsem opravdu nečekala.

 

     Na manželovi bylo vidět, že už si opravdu neví rady, byl zahnaný do kouta. Poté ta slečna opět čekala každý večer před naším domem a tehdy mi manžel zavolal a poprosil mne, jestli bych se s ní nemohla sejít, že ona jinak neodejde. A já to udělala, z lásky k němu jsem se s ní sešla.  Myslím, že proběhl docela klidný rozhovor, kdy ona mi říkala, že je těhotná, a že neví co a jak a podobná  blablabla.

 

     Pak řekla, že už půjde a odešla, myslela jsem, že sedne na první tramvaj a pojede domů, ale ona ne, potloukala se pořád kolem našeho domu, až to manžel nevydržel a požádal mne, zda ji může odvést, zda mu dám čas, že se jí snaží domluvit, aby si dítě nechala vzít, že s ní být nechce, a že ví, že pokud bude těhotná, tak bude pořád zasahovat do jeho života. Ale pak to vypadalo, že bude klid. Teda já bláhová si to myslela, manžel mi řekl, že souhlasila s interrupci a že na ni následující den půjde, to ale nebyla pravda. Jen jsem vytáhla paty z domu, byla jsem na služební cestě, hned byl u ní, nevím proč tam jel, teda vím, on ji má rád, to je mi jasné, ale také vím, že ho neustále otravuje, píše mu sms, vyhrožuje sebevraždou.

 

     V našem vztahu se vše už obracelo k normálu, až mi ta slečna zavolala a řekla, že je právě s manželem a že on je s ní. To mne opravdu ranilo, nečekala jsem to.  Manžel mi poté napsal, že udělal plno chyb, že si zničil život a zda mu dokážu odpustit. Řekla jsem, že u mne má domov, kam se může vrátit a to co bude v budoucnu, se uvidí. Snažím se to zvládat, i když taky brečím a ptám se proč.  Poté ta jeho milenka udělala strašnou scénu, volala mu, že se předávkovala, že umře atd. I já sama jsem měla strach, aby si opravdu nic neudělala, tak k ní manžel s mým vědomím šel,ona prý snědla nějaké prášky a pořezala si ruce nožem. 

 

     Vím, že je můj muž mezi dvěma kameny a neví co dělat. Dítě nechce, a ví, že v budoucnu, pokud tu dítě bude, že je naše manželství v konci a nemá šanci. Má ji ale rád, to je mi jasné. Snažím se být klidná, všichni jeho kamarádi a jeho rodina jsou na mé straně. Ale nemůžou ho přeci nutit být se mnou. To ani já ho nechci nutit. Nevím, jak co přesně bude. Jen se ptám, jestli mu budu moct ještě někdy věřit. Jestli mu nemám sbalit věci a vyhodit ho, nebo mu mám dát čas?

 

 

Děkuji, Shazo

 

 

Komentáře (41)add feed
Ta ženská je hysterka : alena bodka
je to klasickej případ a měla by se léčit. Kdyby mi někdo takhle volal, že snědl prášky a podobně, tak nejlépe zavolat sanitku a policjty - na její adresu - a už se k ní nepřibližovat.Dost pochybuju o tom těhotenství a taky dost pochybuju, že je to jeho - ale to jsou chlapi, slušný a hodný ženský si nevážej a vždycvky sednou na lep takovejmhle nánám - holt s nima není nuda.
červenec 19, 2009 23:38
jo souhlas : Polarka
ona je hysterka, sebrvrazda naprosto demonstrativni, a on je vul! Sorry ale jinak to nedokazu vyjadrit. Lito mi ho neni protoze s ni nemel znovu spat, kdyz byl s tebou! Shazo, je to desnej slaboch a verit mu nebudes moct uz nikdy, proc bys mela? Schovava se ti za zasteru jako malej kluk, leze za ni a ma ji rad a tvrdi ze ji nechce, dokonce si preje aby potratila,, je to normalni? Ty jsi ta silna,, stoji ti on za to? Neztracej s nim cas!
červenec 20, 2009 02:52
Paní Shazo. Nevíte, jak co přesně bude? : Ouvej
Tak to Vám s radostí sdělím: Bude to přesně tak, jak si to uděláte! Vy sama!
Normální žena by se neptala, jestli mu sbalit věci a vyhodit ho. Vykopat, to ano! Ihned! Proč ale pomáhat balit?
červenec 20, 2009 07:47
Shazo. : kordulinka
Ovuvej má sice pravdu, ale někdy to holt nejde tak, jak by si člověk přál, že? Asi je Váš manžel opravdu nedospělý jedinec, který se v tom pořádně plácá a sám neví, co pořádně chce, Vy už jste mu toho myslím dala dost, teď je zřejmě řada na něm! Je mi to líto, ale musím Vám říct, že všechno si člověk musí nějakým způsobem zasloužit a Váš manžel si důvěru nezaslouží!
Věřit mu nebudete a ani není důvod se o to pokoušet, on je slaboch a tak spíš věnujte energii, kterou by jste vynaložila na znovuuvěření,..radši do znovu sebenalezení! Přeji Vám hodně sil a taky hodně štěstí ...třeba koukněte kolem sebe, jestli by se nedalo hledat své štěstí jinde! což??
červenec 20, 2009 08:05
Shazo, je načase se s manželem rozloučit. Navždy. Je to slaboch, a ty s ním šťastná nebudeš. : Myška
Z tvého článku nevyplývá, že máte spolu děti, takže rozchod bude v podstatě hladký. Na nic nečekej a začni znovu. Určitě časem, až toto přebolí najdeš někoho, kdo bude stát jen o tebe, a kdo bude stát za to.
Nemyslím si, že je nejlepší skočit hned do jiného vztahu, vytloukat klín klínem.
červenec 20, 2009 08:20
... : Sandra.
Pokud je to dítě skutečně na cestě, tak už ani jeden z vás dvou neovlivní, jestli se narodí, či ne. A o tom, jestli odejít od partnera, který bude mít dítě s jinou, se tu debatovalo asi před týdnem u Nikolina příběhu. (Ostatně tenkrát někdo Nikole psal, že pes je zakopán v tom, že nejsou sezdaní- vy dva jste svoji a nejsi na tom o moc lépe, takže v tom to evidentně není.)
Pokud o něj stojíš, budeš asi muset použít tvrdější metody, protože tvoje konkurentka hraje také tvrdě. Manželovi oznámit, že jsi ochotná mu dát poslední šanci, ale jenom v případě, že už ji neuvidí. A že se nebude vídat ani s tím dítětem, prachy může posílat trvalým příkazem na účet. (To je sice nefér vůči tomu dítěti, ale jinou možnost moc nevidím- jakmile to dítě bude vídat, bude muset být v kontaktu i s jeho matkou a ta ho bude neustále manipulovat.) Pokud bude vyhrožovat, že se zabije, tak kontaktovat policii, ti už to nějak prošetří. Pokud bude stát před vaším domem, zatáhnout závěsy a neřešit ji, jednou ji to musí přestat bavit. Pokud by se k vám nějak dobývala, volat policii. Věřím, že pokud bude manžel dělat mrtvého brouka, že to ona za chvíli vzdá. Pokud se od ní manžel nebude schopen odstřihnout, ukončila bych to, protože jak půjde čas, tak v tomhle trojúhelníku budeš nakonec ty ta co tahá za kratší konec. (O dětech nepíšeš, takže předpokládám, že zatím nemáte- tím líp, za daných okolností.)
červenec 20, 2009 08:24
Nevím, o čem ještě přemýšlíš ? : mamča
Asi Tě nemá dost rád, když si v průběhu vašeho manželství pořídí dítě s jinou.
Jestli máš sama sebe jen trochu ráda, tak nebudeš s chlapem, co šu.á s bývalou přítelkyní. Když si to dítě (už podruhé) spolu upletli, tak ať se hošánek stará. Používat interrupci jako dodatečný způsob antikoncepce, je velmi nezodpovědné a nezralé. To nenarozené dítě bude chudinka taky inteligentní, když se máma láduje práškama, byť jen demonstrativně. Tak ať si té potrhlé rodinky manžel užívá, a Tebe ze svých trablů laskavě vynechá.
Vůbec nepřemýšlej, co, jestli, kdyby...a bal mu kufry.
Přece tohle nehodláš prožívat po zbytek života ?
červenec 20, 2009 08:37
Promiňte mi Sandro, ale : Ouvej
je mi k neuvěření, že v takovéto situaci může někdo, tedy Vy, uvažovat o setrvání, i když při splnění sebetvrdších podmínek. Podmínky mohu diktovat člověku, kterého nemiluji, avšak z nějakého důvodu jsem nucena s ním přebývat.
červenec 20, 2009 08:49
... : Sandra.
To ne, myslím, že podmínky se dají diktovat i člověku, kterého miluji, ale který udělal chybu a žádá o druhou šanci.
Rozvod je to první, co člověk a napadne, ale lidé jsou různí a mají různě nastavenou hranici toho, co lze tolerovat, co lze odpustit.
Podle mého je veliký rozdíl mezi tím, jestli se jedná o jednorázové selhání (vzpomněl si na staré časy, vyspal se s ní, ona teď tvrdí, že je v tom a on kličkuje jak zajíc, protože neví jak z průšvihu ven, ona ho navíc brutálně citově vydírá)nebo jestli je to dlouhodobý stav, který se jen tak nezmění. A také záleží na tom, jestli vztah Shazo a jejího manžela stojí za nějaké další šance.
Nevím, jak bych to řešila já na jejich místě, já v té situaci nejsem...
červenec 20, 2009 09:06
No pokud, cituji - : Myška
"vzpomněl si na staré časy, vyspal se s ní, ona teď tvrdí, že je v tom a on kličkuje jak zajíc, protože neví jak z průšvihu ven, ona ho navíc brutálně citově vydírá", tak o takového chlapa bych nestála. Pokud miluje mne, nebude si vzpomínat s kýmkoli na staré časy. A pokud ano, asi mne nemiluje. A není důvod s ním setrvávat. Dost dobře si nedovedu představit žít s chlapem, na kterého se nemohu spolehnout.
červenec 20, 2009 09:10
Sandro, : Ouvej
pokud Vy tomuhle říkáte - udělal chybu, tak to tedy potěš koště!
červenec 20, 2009 09:14
Ano, ona je hysterka : .

/tedy má tzv. histironskou poruchu osobnosti, ocž je jedna z forem psychopatie/, a manžel je lehce zmanipulovatelný a asi ne zcela zralý. Dlaší šanci dát jedině, pokud manžel absolvujě nějakou psychoterapii, která by ho naučils manipulaci z estrany milenky odolávat, sám toho evidentně schopen není. Proč se např. dal vydírat výhrůžkama sebevraždy a jel tam, proč prostě nezavolal sanitku?
Mimochodem, znám podobnou hysterku, která si takhle upletla už dvě děti, a na každý měla několik otců. To, že se s ní vyspal a ona teď tvrdí, že je těhotná /kdo ví jestli je/, ještě vůbec neznamená že diítě bude jeho, tyhle typy jsou hodně promiskuitní.
červenec 20, 2009 10:17
A mimochodem : pš
další tah v tomhle histrionským scénáři často bývá sehnat číslo na rodiče milence /tedy vašeho manžela/ nebo na vaše, volat jim, obtěžovat a fňukat, že čeká miminko, že on je na ni zlý, oklamal ji a nechce ji atd.. Takže zvažte, jestli rodiče /popřípadě i sourozence/ asopň obecně neupozornit, že máte co do činění s takovým člověkem, aby byli připraveni ji poslat do háje. Občas se taky hysterka vetře do práce svého milence a brečí pro změnu tam, většinou v kanceláři jeho šéfa, se kterým se posléze vyspí.
červenec 20, 2009 10:22
jestli si udělal dítě, : Inka
tak ať si ho jde také vychovávat, víc bych neřešila, jen bych mu šoupla kufry za dveře a vyměnila zámek, snad tím dospěje trochu dříve. Už bych s takovým člověkem nechtěla být dál.
červenec 20, 2009 11:43
Jasně Inko, : mamča
my bychom prostě nechtěly žít s "chudákem", se kterým cloumá kde-co, jen né smysl pro odpovědnost.
červenec 20, 2009 12:11
Ano : Ouvej
Kdo by ho také chtěl? Ještě něco. Zcela nevýznamně se zde řeší hysterie té druhé.
Proč? Kdyby nebyla hysterka, byl by snad on tím lepší?
červenec 20, 2009 12:21
Ouvej : Vidím vás tu prvně, : mamča
ale vaše názory se mi líbí. Nač řešit, jestli je nebo není jeho milenka hysterická ? Změní se tím něco ?
Připadá mi, že Shazo nahrazuje svému manželovi milující maminku, a jako taková, všechno odpouští. Pak se ovšem nesmí divit, že "mamánek" se k ní chová jako k mámě, a se svými zálety a následnými problémy, do kterých se dostal sám, jí chodí vyplakávat na rameno.

červenec 20, 2009 12:50
.. : kolemjdoucí
Ono je to dost důležité, jestli je milenka hysterka nebo ne. Protože z toho, co s normální ženskou může být jenom vcelku nevinné uklouznutí se rázem stává příběh formátu starořecké tragedie. A bohužel z popisu se zdá, že manžel je slaboch, který ji asi nezvládne. Přitom někdy stačí pár facek.
červenec 20, 2009 13:21
kolemjdoucí : mamča
Důležité by to bylo, kdyby milenka-hysterka hodlala žít se Shazo a jejím manželem v jedné domácnosti. Což pořízením si potomka, není tak úplně vyloučené. smilies/grin.gif

Shazo by neměla řešit milenku, (tu ať si řeší manžel) ale další život. SVŮJ. Pokud možno s jiným partnerem, když tenhle je bačkora, a ještě k tomu záletná.
červenec 20, 2009 13:30
... : Ouvej
Zcela nevinné uklouznutí v podobě dvou mimomanželských těhotenství. To tedy on jen zcela náhodou šel okolo a zcela nevinně se stal kolemjdoucím oplodnitelem?
červenec 20, 2009 13:36
milé Ouvej : kolemjdoucí
pravděpodobně na rozdíl od tebe mám s milenkou hysterkou něco málo zkušeností. Takže jestli je či byla těhotná a čí je to údajné dítě v daném případě nikdo z nás zde ani z postižených neví a nejspíš se ani nedozví...hysterce se totiž nikdy nesmí věřit ani kolik je hodin.
červenec 20, 2009 13:43
kolemjdoucí : mamča
To o té hysterii máš sice pravdu, ale kdyby neměl Shazo manžel špatné svědomí, neříkej, že by ho mohla jakákoli hysterka uhánět o otcovství ?
Do jiného stavu jistě "hysterka" nepřišla tím, že si po něm sedla na sedačku v MHD !
červenec 20, 2009 13:51
mamčo : kolemjdoucí
ale to já přeci nikde netvrdím, že se spolu jenom drželi za ručičku při měsíčku. Já prostě na rozdíl od tebe nepovažuji chlapa co má občas nějakou bokovku za zavrženíhodného. Blbé je ovšem, pokud to nedokáže ukočírovat.
červenec 20, 2009 13:59
... : mamča
Hmmm, tak to máme odlišný náhled na věc. Já "bokovky" neuznávám, i kdyby se týkaly někoho jiného, natož mě.
červenec 20, 2009 14:02
jo určitě, : Inka
2x nechtěné těhotenství mi také připadá přespříliš, nechtěla bych žít s takovým člověkem. No uklouznutí se asi dá pochopit i prominout za učitých podmínek, pokud se ten člověk fakt snaží a zcela jasně stojí o Váš vztah a hlavně striktně ukončí vztah a jakýkoliv kontakt s onou hysterkou. Je to jen slaboch, který to celé nechce řešit a čeká, až to manželka rozhodne a pak se štastně vrhne do náruče těhotné milenky. Kdyby to měl v sobě už dávno vyřešené, tak by s ní neš**al. Pokud to nerozštípněš Ty tak to asi nikdo jiný neudělá. Dost mě udivuje, že mu tolerantně dovolíš, aby se s ní scházel u Vašeho domu, pak s ní ještě hovoříš ... , nechceš si jí prosím Tě nastěhovat domu, třeba se sám po čase rozhodne která z Vás je lepší či kterou vlastně miluje více?!?! Tohle mě vždycky uráželo, z takovéhle situace jsem odcházela rychle, sama ze svého vlastního rozhodnutí a středem.
červenec 20, 2009 14:43
Shazo, : Regina
tvuj manzel je slaboch, ktery haze vsechny sve problemy na tebe..a divim se, ze ty jsi ochotna je za nej resit a schazet se s jeho milenkou. I kdyby to s tim ditetem a otcovstvim bylo jakkoli, myslim ze se nelze snizit az k tomu, abys mu odpustila a pak uz jen cekala kdy se zase "nahodne" nekde potkaji..nebudes si vazit sama sebe a kazdou tvoji sluzebku a nepritomnost doma se budes nervovat a podezirat ho jestli nejel za ni..tady uz je duvera nenavratne v haji...pryc od nej, bude ti bez nej mnohem lip.
červenec 20, 2009 15:29
No, tak jestli vopravdu napsal: : Krakonoš
že udělal plno chyb, že si zničil život a zda mu dokážu odpustit
,
pak je to sobeckej blb, kterýho vostatní, kterým zničil život, vůbec nezajímaj. Vzhledem k tomu, že blb svůj úlet neustál a milenku si neudržel v uctivý vzdálenosti vod domu, nejedná se vo chybu či uklouznutí, ale vo důkaz lability a slabošství dotyčnýho. Já bejt ženská, tak nechlapovi nevěru nevodpustím smilies/wink.gif.
červenec 20, 2009 16:36
To zvládnete : Magdalenka
Milá Shazo,
je smůla, co Vás potkalo, ale asi se to neděje bez příčiny a můžete se ptát, prož. Jste zřejmě hodná a rozhodná ženská, vidící svět reálně, zvyklá se postarat a dělat, nemlžit, nepodvádět, nevozit se. Takže docela vhodný typ pro muže opačně založené. Asi sama tušíte, že se blíží konec Vašeho manželství, o kterém jste ještě nedávno mělaa úplně jiné představy a plány. Přesto píšete vše klidně, bez výčitek a hroucení se. Tak snad jen, když se ukončí manželství dříve než se dítě narodí, manžel většinou lépe souhlasí, třeba i s dělením majetku a Vašimi podmínkami. Později může být úplně pod vlivem nové partnerky a chtít pro sebe víc, zvlášť jedná-li so také o nezodpovědnou a nezralou osobu. Taky reálně se bude muset víc starat a dělit a dávat, což evidentně nezvládá už nyní a chce svůj klid a pohodlí. Ztratila jste zatím hodně, ale neztraťte ještě více. Váš manžel Vám dnes není schopen nijak pomoci. Ani Vy dlouho neotálejte. Život máte jen jeden, škoda ho promarnit.
červenec 20, 2009 17:19
... : mia
Občas se tu objeví příběh, kdy zapochybuji o jeho pravdivosti. Tento k nim patří. Je vůbec možné, že někdo může psát o takovýchto věcech jakoby šlo o bolení zubů u partnera?? smilies/undecided.gif smilies/undecided.gifKomentář příliš krátký /nechce se mi odeslat/.
červenec 20, 2009 18:03
?!: : MOIRA2
stejne jako Mia neverim, ze tento komentar je skutecny pribeh.
Ale kdyby nahodou byl tak vzkaz pro Szazo : ty mas nejakou
velkou telesnou vadu? Chybi ti noha, oko nebo mas hrb, ze
nemas jinou sanci nez "vytvaret domov" takovemu dementovi,
ktereho jsi si vzala? Z me strany zadna rada, zadny soucit.
červenec 20, 2009 20:25
opravdu se to děje a já opravdu existuju : :Shazo
Děkuji všem za komentáře, myslím, že před půl rokem bych reagovala tak jak píšete, kufry by byly sbaleny smilies/cheesy.gif Ale není to tak jednoduché. Vím, že i já jsem udělala spoustu chyb. A taky vím, že on je "slaboch". Jediné co teď vím, je že potřebuju čas. Čas na to si rozmyslet a rozhodnout se co bude dál.
červenec 20, 2009 22:03
víte, tentokrát se musím toho manžela trochu zastat : alena bodka
tedy rozhodně to není žádné ocelové pero pevné vůle...což je přesně ten typ, který si tyto a podobné hysterky vybírají. Bude to v podstatě slušný člověk, který nenávidí konflikty - a přesně to ho přivedlo do drápů té bývalé. Jak je tu řečeno - již jednou ho "uchvátila" , čímž se pro ni stal nezajímavým. Teď zjistila, že je ženatej a v podstatě šťastnej a spokojenej, což pro ni bylo, jako když zamáváte červeným hadrem býkovi před očima. Tyhle lidi (bývají to ženy i muži) jsou obratní manipulátoři a dostanou vás přesně tam, kam chtějí.Ona si tutově usmyslela, že by ten manžel měl být nešťastný a trápit se. A už na tom pracuje...a jak vidíte, velmi úspěšně. Tady vůbec nemusela "zaplát" stará láska - třeba ho jako náhodou potkala a poprosila ho o pomoc s nějakou maličkostí, jemu bylo blbý jí nevyhovět (když vlastně o nic nešlo) - a už to jelo.Vsaďte boty, že ona v žádném jiném stavu není a v momentě, kdy svou oběť zničí, přestane ji tento zajímat a zas ho odkopne. A najde si jínou oběť. Ten chlap musí být zoufalej, je v pasti a není z ní úniku. Já jsem kdysi měla tu čest s podobnou ženskou. Tyhle týpky dovedou být úžasnný, společenský a okouzlující, ale chraň vás ruka Allahova, když se jim dostanete do drápů. A nejhorší je, když lidi upozorníte na to, s kým mají tu čest, tak vám nevěří a myslí si, že jí nejspíš závidíte až když už je pozdě, uznají, že jste měli pravdu, ,když jste je varovali.Chce to tvrdý a nemilosrdný postup.Nekomunikovat s ní, pokládat jí telefony,volat policajty, kdykoli se obbjeví u baráku atd. atd. Tohle ovšem těžko chtít od člověka, kterej jer v podstatě nepříčetnej strachy.
červenec 20, 2009 22:05
alenko sedmitečná : kolemjdoucí
tak tohle je poprvé, kdy s tebou souhlasím do posledního puntíku. Možná až na tu závěrečnou radu. Hysterka je totiž něco jako Barbucha. Ona strašně potřebuje, aby se kolem ní něco dělo, aby byla středem pozornosti, takže to volání policajtů by jí docela potěšilo.
červenec 21, 2009 07:20
víeš kolemjdoucí : alena bodka
pokud nikdo neměl s podobnou stvůrou co do činění, tk je těžko mu něco vysvětlovat. To prostě nejde. Ta ženská jedná naprosto iracionálně a z iracionálních důvodů. Takže pokud vyhrožuje sebevraždou, položit telefon a nestarat se. Tyhle týpky si neublížej. A co vysloveně nesnášej je klid a pohoda. No jo, jenomže ony nevypadají jako fúrie a nikdo nezúčastněný by neuvěřil, že tahle něžná a roztomilá květinka by byla něčeho takového schopna. Mně kdysi jedna taková pomluvila, že se živím prostitucí /mimo pracovní dobu, samozřejmě/. Byla to fakt hrůza, pomluvu těžko vyvracíte a nikdo vám nic pořádně neřekne. Já se to dověděla až od policajtů ze Školské, kteří mě znali, protože jsem bydlela za rozem a v případech nouze jsem jim chodila překládat. Kdysi jsem dělala recepční v malém hotýlku na Praze 1 a odtamtud jsme se znali. A víš proč to udělala? Koupila jsem si totiž na půjčku barevnou televizi ruské výroby a měla jsem z ní strašnou radost.Tu ženskou jsem nijak blíže neznala, dělala tenkrát v jiném oddělení a vídaly jsme se na chodbě u vaření kafe.
červenec 21, 2009 07:38
alenko : kolemjdoucí
něco o tom vím. Už jsem to tu psal, měl jsem devět let hysterku jako milenku. A bylo to to nejúžasnější, co jsem kdy zažil. Možná bych uměl napsat i návod k použití. Pravidlo jedna: chlap nesmí být vydíratelný. Pokud máte co ztratit skandálem nebo pomluvou, pryč od ní. Pravidlo dvě: ke každé schůzce, ke každému setkání musíte přistupovat jako krotitel do klece k tygrovi. Pravidlo tři: zapomeňte na "ženu ani květinou neuhodíš". V našem vztahu občas facky lítaly oběma směry. I v posteli. A co za to chlap získá - ten nejlepší sex, jaký si může představit. Když oznámkuje všechny "normální" ženské co kdy poznal stupnicí od jedné do pěti, hysterka dostane desítku.
červenec 21, 2009 08:27
kolemjdoucí : mia I
mám zdvižené obočí až ke stropu smilies/grin.gif zvlášť bod dvě a tři upoutal mé oko. představa jak se mydlíte hlava nehlava.. smilies/grin.gif smilies/grin.gif Teď vážně všechno mít nemusím a tohle obzvlášť ne. Na můj vkus to zavání komedianstvím. Ale nepíšu to, abych si rýpla. Jen mám problém tohle pochopit.
červenec 21, 2009 08:52
Trošku z jinýho soudku - : saffron
jsem asi trošku citlivější, když se na základě pár slov hned háže tvrdou diagnózou (holt profesní deformace:-)) - někdo neznámý označil ve svém příspěvku milenku za hysterku a už se to s ní veze a počítá se s tím jako s faktem - i když není z čeho takovou diagnózu vyvodit. Shazo by asi měla řešit sebe - ne druhé. Těžko radit - pro mě by toto nebyl partner k soužití.Shazi, každý z nás je zodpovědný za svůj život - ne za život druhých dospělých (byť partnerů) - pokud dovolíš, aby se k Tobě takto choval a omlouváš si to tím, že jsi taky udělala chyby, tak jsi přijala filosofii mnoha žen - tzn. jsem tak k ničemu, že si nic lepšího nezasloužím a jen houšť a víc do mě. V tom případě zůstaň se svým manželem, protože Ti bude nakládat další svoje omyly a "trestat" Tě dle Tvého gusta - neumí se ke svým problémům postavit jako dospělý člověk, takže se to bude opakovat - pokud si teda touto lekcí pořádně nenamlátí čumák a nepoučí se. Ale to se nestane, když ho budeš v jeho slabošství podporovat, což podle mě právě děláš. Zkus v sobě objevit aspoň trochu sebelásky a zdravého sobectví a začni přemýšlet, jestli chceš takový život nebo jiný - a podle toho se zařiď. Hodně štěstí!
červenec 21, 2009 09:01
mio první : kolemjdoucí
Ale právě ten bod jedna je nejdůležitější. Souhlasím, to se nedá pochopit, to se musí zažít. A s komedianstvím to opravdu nemá nic společného. Hysterka nehraje, ona tomu co předvádí naprosto věří.
červenec 21, 2009 09:03
kolemjdoucí : mia
existují taky muži hysterici?? jinak souhlasím se saffron. Shazo není žádná pečovatelka ani maminka partnera a podle toho by se měla zařídit. Prospěje tím oběma.
červenec 21, 2009 09:22
mio : kolemjdoucí
nevím, žádného neznám, ale asi ano. Řekl bych, že se budou vyskytovat zejména mezi 4% menšinou.
červenec 21, 2009 09:42
Mio, : Ariana 2
znala jsem jednoho, byl to bývalý kolega - externista. Nepatřil zrovna mezi 4%, ale byl bi a nijak se tím netajil. Když si něco chtěl vydupat, dokázal klidně brečet i před šéfem. Člověk nikdy nevěděl, jak na tom s ním je. Jeho chování bylo naprosto nevyzpytatelné, velmi často dramatické. K tomu ještě bájné lhaní. Mám pocit, že jsem někde četla, že muž hysterik je ještě horší než žena hysterka.
červenec 21, 2009 11:50
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]