O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

SEX TROCHU JINAK PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 15 leden 2009

 Mám docela velký problém. Jsem pět let jsem vdaná, máme s mužem 2letého syna. Naše sexuální touhy jsou totiž odlišné. I když jsem ještě před svatbou věděla o jeho tvrdších praktikách, ale nějak mi to nevadilo, i když do ničeho podobného jsem se s ním nikdy nepouštěla. Jinak náš sexuální život byl docela v pořádku, až do teď.

 

 

 

 

      I když ještě těsně před otěhotněním jsem zjistila, že se něco děje, že muž měl občas odřená kolena.... Tajil to přede mnou, nechodil nahý, při styku zhasínal... Ale stejně - nešlo si nevšimnout jeho jiného chování.

 

     Na moje otázky odpovídal výmluvou, kterou jsem mu opravdu nevěřila. Ale věřila jsem, že se po narození dítěte vše urovná. Že to byl jen takový úlet. Ale ne, zase se to opakuje... A řeknu vám, že od té doby, co jsem přišla na další věci, tak jsem na něj jak na cizího, sexualita i důvěra mezi náma klesla. Mám k němu odpor, protože se mi to vyloženě hnusí! Nedávno jsem, a jak jinak, úplnou náhodou našla na netu jeho perverzní fotky a inzeráry, které prý „nestihl vymazat'" na různé druhy drsného uspokojení, „za které prý rád zaplatí"! Od té doby se ve mě rozjek vlak nenávisti, klamu a hrozného ublížení. Po promluvě s ním to vyznělo tak, že je to prý můj problém, a že když to prý nemá doma, tak musí jinam...

 

      Jinak si rozumíme, máme hodně společného. Ale tohle mě opravdu položilo. Já jsem v rozpacích, jednou si říkám, že to zkusím překousnout a kvůli malému s ním zůstanu, na druhou stranu se trápím, protože mě osobně to mic nedává, naopak - odpuzuje mě to.

 

     Tak co byste mi poradili? Nechci se přeci jen ukvapit, máme spolu malé dítě...

 

 

Petra

 

 

 

Komentáře (23)add feed
... : Kateřina.
Jsi pět let vdaná, máte spolu dítě, tys to před svatbou věděla, tak proč se teď divíš? Snad jsi nečekala, že narozením dítěte se změní a bude z něho úplně jiný člověk a zapomene na všechno, co ho vzrušuje? Jediné řešení je buď uspokojit jeho sexuální praktiky, ale to asi nepůjde, když tebe tento způsob neuspokojuje, nebo mu to tolerovat, ale to asi taky nepůjde, když se ti on sám začíná hnusit, a nebo odejít a hledat si takového partnera, který by ti po VŠECH stránkách vyhovoval.
Jen nechápu, proč se pořád tolik ženských diví, když už předem znají svého partnera a vědí o jeho špatných zvycích, jiné orientaci, alkoholismu, prudkosti a podobně, a přesto s ním vstupují do svazku a pořizují si děti a ještě doufají, že s příchodem dítěte se to změní.
leden 15, 2009 11:11
Todle mě dycky pobaví : NČ
"Jinak si rozumíme, máme hodně společného"
leden 15, 2009 11:15
no : Kamila
věřila jsem, že se po narození dítěte vše urovná... že bych si pučila od enčého prostatu? No dobře, pustili se do tebe ti přede mnou, já taky, tak teď by to chtělo radu. Takže - jak už bylo několikrát řečeno pod jinými články - nemůžeš změnit druhého, jen sebe. Takže buď se s tím smíříš nebo půjdeš od něj - co bys jiného mohla dělat?
leden 15, 2009 11:53
Nechápu jedno, : ivanka
a je to přesně to, co psala nahoře Kateřina: proč si některé ženské (a že je jich hafo) myslí, že toho svýho dokážou předělat k obrazu svému. Nepředělají, jen se pak dostanou do blázince :-)
leden 15, 2009 12:11
Tohle jsem nevymyslela sama, : mamča
tohle vymyslel kdosi, kdo si říká Kulihrášek : "Čím to je, že se ženská "citově váže" na chlapa, kterého musí zgruntu předělávat (a když se jí to náhodou nedejbože podaří, odkopne ho jako psa, protože už ji nebaví).
Blonďák se musí obarvit na zrzavo, tlustý zhubnout, sportovec chodit do divadla, básník jezdit na lyžích, pravičák volit komunisty, milovník masa chroupat naklíčené zrní, inteligentní člověk zblbnout, abstinent pít víno...
Jak můžu být "citově vázaný" na někoho, kdo mi svým způsobem života naprosto nevyhovuje? A proč - když už musím mermomocí někoho předělávat - nezačnu u sebe??"

Ale radu pro Petru nemám. Pokud se jí manžel svými sexuálními praktikami hnusí, nevidím možnost, jak to změnit.
věta :"Jinak si rozumíme, máme hodně společného" mi přijde absurdní. Společné, máte Petro už jen to dítě.

leden 15, 2009 12:24
Záleží : Lotka
na tom, jaký tvrdý praktiky má Petra na mysli. Myslím, že pokud by byli oba schopní se domluvit a záleželo by jim na tom, možná by se nějaký kompromis našel. Jenže to by Petra fakt musela začít u sebe, zkusit sexuologa atd. Já bych se určitě pokusila s tím něco udělat. A až pak, kdyby to opravdu nešlo, bych si řekla, že poté co jsem udělala maximum a stejně to nejde, je nejlepší cesta jít od sebe...
Ale myslet si, že se narozením dítěte něco změní... Bože můj, to snad nemůžeš myslet vážně. To si ti malí tvorečkové nezaslouží, klást na ně od začátku jejich života takovou odpovědnost, aby nám měnili život tak, jak by nám vyhovovalo...
leden 15, 2009 13:13
... : bb
Stalo se, už máte dítě, těžko bycha honit. Myslím, že mezi lidma není jen sex a dítě, a tak věřím tomu, že jsou věci, ve kterých se shodnou a rozumí si. V podstatě je tedy rozděluje "jen" sex. Pak podle mě záleží na tom, co jsou schopni tolerovat a ochotni překousnout. Když to došlo až k tomu, že on se jí hnusí, je to problém a bude těžké s tím něco dělat. Jestli ale se mají rádi a on si jí váží a bude mít zájem to společně s ní nějak řešit, tak potom, co překonají odpor o tom mluvit, mají možná šanci, ne? Tyhle odchylky a úchylky se vyrojily posledních 15 let jak houby po dešti, taková malá sexuální revoluce. Ne všichni jsou opravdu tak S-M založeni, pokud ano pak záleží na tom, jak moc. Těžko čekat, že ho budeš doma vodit na obojku, ale možná by mu stačilo, kdybys byla víc dominantní doma i při sexu. Samozřejmě se nemůžeš nutit do něčeho, co ti bude odporné, ale možná byste ve spolupráci s psychologem, sexuologem našli nějaké řešení. Pokud je mezi vámi silné pouto...může tě to bavit, v mírné formě, můžeš to brát jako hru, uvolnění, trošku se rozdovádět - a jemu to tak může stačit a bude spokojený. Předpokladem je, že on stojí o tebe, o rodinu, váží si tě, má tě rád a ty že vidíš jediný velký problém v tomhle - jinak že ti jako partner vyhovuje. Víš, taky je to trochu úchylná módní záležitost, jako že co kadeřník a stylista to gay a předvádí se s tím, mluví afektovaně atd. Stejně tak spousta lidí o SM rádo mluví, řeší, kupuje tretky, přitom tak nejsou vůbec založeni, jen si hrají, snad z nudy, nevím, je to jen povrchní a dočasné "hobby", zpovykanost. Ovšem pokud tvůj manžel potřebuje 3x týdně pořádně zmrskat, jinak chodí jak tělo bez duše, tak se seber a jdi,jinak budeš neštastná. Na rozloučenou ho můžeš nakopat do pozadí, tobě se uleví, jeho potěšíš :-)
leden 15, 2009 13:41
... : Sandra
Jo, s Lotkou a bb souhlasim, nechápu, proč si někteří nedokáží představit vztah, který je pevný a funkční akorát mají oba partneři rozdílnou představu v sexu. U vás dvou bych pak viděla problém v nedostatečné komunikaci k tomuto tématu, on má asi pocit, že se ti s tm nemůže svěřit a tak si to řeší tobě za zády. Co se tebe týče, tak záleží, co vlastně se ti přesně hnusí- jestli ty praktiky samy o sobě, nebo pomyšlení, že vedle tebe uléhá člověk, který ti lže a dělá bůhvíco s bůhvíkým a ještě za to platí...
Pokud se ti vyloženě hnusí představa žít s někým, kdo si v libuje v něčem takovém, je to asi marné, protože on se toho dokáže těžko vzdát (a kdyby to dokázal, kvůli rodině, tak mu to bude celý život chybět ke štěstí)...jinak se ale dá najít spoustu kompromisů, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Ten, co uvedla bb je jen jeden z nich.
leden 15, 2009 15:53
holky buďme trochu praktické, : Inka
já bych věděla...., svázat, spráskat tak až bude škemrat, pak může za odměnu vygruntovat, navařit, naklidit, vyprat, pozašívat, skočit nakoupit, pro dítě do školky .... ještě bych to pro jistotu 2x zkontrolovala a za každou chybku ho spráskala jak finac kozu, jen ať má hošík co si zaslouží a po čem touží, no a za odměnu Tě může uspokojit. Takhle bych to začala praktikovat obden ...
no každopádně to zkusit můžeš než ho opustíš, třeba v tom najdeš zálibu a nebudeš tolik zedřená z domácnosti. Jo a se sousedkama bych to moc nepitvala smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
leden 15, 2009 17:57
... : Bara
Pokud k tomu muzi citi odpor a zacina se ji hnusit, navic s nim provadet sex, ktery je pro ni odpuzuji, neco jako sexualni orgie, tak to se mi zda tedy velka obet. Ono manzelstvi netrva chvili.....Ano, existuje kompromis, ale i tam jsou urcite meze.
Tady je jen jedna rada. Polozit si otazku - jsem schopna a hlavne chci delat to, co on vyzaduje nebo ne? Z lasky a pro zachovani manzelstvi, protoze on se v tomto "smeru" nezmeni.
leden 15, 2009 20:01
No, nevím, jak vy, BB a Sandro, : Vodoměrka
ale já si naprosto neumím představit, že bych se donutila při sexu k nějakým těm S-M praktikám, a už vůbec ne, pokud by mě už jen ta představa odpuzovala a cítila bych k vyznavači takového sexu odpor, jak Petra... ono to sado maso neznamená, že ženská bude při aktu víc dominantní, ono je to přece jen o něčem úplně jiném... Umíte si to představit některá z vás, že by doma musela jen tak lehce jednou týdně vyhovět manželovým sado maso choutkám a v koženém oblečku mu lodičkou na jehlovém podpatku masírovala koule? Doufám, že to sem můžu napsat, i když ještě není po desáté... a nebo ho v případě jiné úchylky navlékla do latexového pytle až po hlavu a nebo se balila do igelitu jen kvůli jeho nasměrování, i když by se jí z toho samotné zvedal žaludek? No já bych asi nemohla... pro mě je tato oblast tak intimní a vážná, že si neumím představit dělat z ní divadlo a nutit se k výkonu za každou cenu...

Inko, super, tohle jsem si dřív říkávala vždy, když mě můj ex nějak naštval nebo se hnusně zachoval, že bych nejraději byla domina s koženýma důtkama a pořádně bych mu namasírovala zadek... ale to byla jen představa, asi bych to neuměla dovést do skutečnosti... ale představa to byla krásná... smilies/wink.gif
leden 15, 2009 21:34
Petra : Sipik
Ked sa clovek zamiluje, narobi kopec sprostosti, no co sa zabijeme, ked s nami hromony tak mavaju? Pozri, ja som stretla chrapuna, nechal ma ked som otehotnela, teraz som sama s 4 a pol rocnou dcerkou a je nam fajn a isto by som nemenila. Robime si co sa nam chce, s nikym sa nemusim vadit ako si mam vychovavat dieta, nikoho neobskakujem, ked chcem tak navarim fajnotku, ked sa mi nechce, dame si toast a baked beans a namiesto varenia ideme von a ked sa mi chce pisat na kudlu namiesto umyvania riadu, tak si to urobim, lebo mi ten riad nik nebude vyhadzovat na oci ;-) no nie je to super zivot? A nespim s niekym kto sa mi hnusi. smilies/grin.gif
leden 15, 2009 22:26
... : Sandra
Vodoměrko, tak když je jí to tolik proti mysli, tak ať to nedělá, ale domluví se s manželem, že třeba jednou za čas bude mít povolený S-M salon....
Na druhou stranu, ona už před svatbou věděla, že se mu takovéto věci líbí, předtím než otěhotněla, věděla, že je praktikuje...teď mají dvouleté dítě a jak to k tomu přijde, že přijde o tátu jen kvůli tomu, že se maminka nedokázala včas rozhodnout jestli je manželova "úchylka" před, či za hranicí pro ni přijatelného sexuálního chování?
A Sipiku, podle toho všeho, co jsi tu kdy o otci svého dítěte napsala, to byl pěkný kokot- to ale nijak nesouvisí s Petřiným případem, její manžel může být jinak spolehlivý a zodpovědný partner, milující otec, co by pro rodinu dýchal, atd.- jen se mu v sexu líbí něco, co Petře ne... trochu rozdíl, ne?
leden 15, 2009 22:44
Vodoměrko, : bb
o nucení se do něčeho jsem nepsala, naopak, že?
ozřejmě se nemůžeš nutit do něčeho, co ti bude odporné, ale možná byste ve spolupráci s psychologem, sexuologem našli nějaké řešení. Pokud je mezi vámi silné pouto...může tě to bavit,


SM je tak různé jako lidi, vysoké kozačky na jehle a latexový obleček jsou ty tretky, co jsem měla na mysli, čímž význam tretek nijak nesnižuji. Hlavně je tohle vžitá představa o podobě SM, dost mylná. Trvalý vztah SM orientovaných lidí je něco jiného než hrátky s čertem, tedy s čerticí v kůži a na jehlách a ke spokojenému vztahu patří mnohem víc, nebo spíš zcela něco jiného. Kdyby šlo jen o ty jehly, kůži a pořádný výprask, Vodoměrko, tak mu opravdu stačí zajít do nějakého salónu. Kdyby to bylo tak jednoduché a přitom by svou ženu a rodinu miloval a stál o ně, může si to zařídit tak, aby Lucie ani nevěděla. Myslím, že jemu nebude stačit jen takový sex, bude chtít takový i vztah. Pak by záleželo na tom všem co jsem psala, co snesou, co ne, čemu se chtějí ještě naučit a co poznat, a kam už nezajdou, co je pro ně nepřijatelné. To ale na diskuzním serveru Lucka nezjistí :-) psycholog by mohl pomoct, sexuolog velmi - pokud budou oba chtít.
leden 15, 2009 23:02
... : bb
když byly děti malé, práce velká a manžel pracovně přes týden pryč, toužila jsem občas po otrokovi, který by se tetelil, abych mu dovolila vyblejsknout toaletní mísu, vypucnout okna, vycídit koupelnu...ježíš, to bych mu sehrála takové divadlo, že by se blahem složil. Za odměnu by pak dostal trest, vyžehlit Čomolungmu v mém prádelním koši:-)
leden 15, 2009 23:07
bb, : Vodoměrka
v S - M jde hlavně o to postavení, jeden, který si libuje v podřízené pozici a vzrušuje ho skutečnost, že ho druhý ovládá, a druhý, který ho do ní dostane... i když tady na kudlanku se obrací spousta duševních masochistek, které se nechají svým partnerem dohnat až na samé dno a ještě ho budou omlouvat, bránit a hájit, že on to tak nemyslel, že on je skutečně miluje... takže sado maso je v naší populaci v tom případě asi hodně rozšířené v té druhé oblasti, ne v sexuální...
leden 15, 2009 23:12
A máš pravdu, : Vodoměrka
nepsala jsi o nucení do něčeho... jen jsem reagovala na to, jak píšeš, že by ji to mohlo začít bavit, že by se rozdováděla... pokud už jen to pomyšlení na to, co její muž dělá, ji odpuzuje a začíná se jí protivit i on, tak ji to nejspíš bavit ani nezačne... jako bys vegetariána přesvědčovala, aby ten řízek nekousal, ale jen ho oblizoval... smilies/wink.gif
leden 15, 2009 23:16
... : bb
to co občas čteme na Kudlance je opravdu sado maso :-) nebo spíš :-(
rozumím, co myslíš, pořád si ale myslím, že je ještě šance, aby se to spravilo - vegetariána nenutit do řízku (mám doma vegetariána:-) ale podávat maso doma tak, aby semu jedlíci masa nehnusili, to zařídit lze :-) Pro toho, kdo ovládá, to v dobrém případě není jen vzrušení, patří k tomu obrovská odpovědnost za partnera, pokud nechybí láska, je šance. Jak jsem už asi psala, něco společného i v téhle oblasti mít musí, jde o to zjistit, zda to tam je a najít to a upravit k obrazu jejímu i jeho. To by jim právě mohli pomoct ti odborníci, pokud to nezvládnou sami. Nebo zjistí, že ten odpor je skutečně nepřekonatelný a pak teda konec. A příště se předem dívat na kolena :-))
leden 15, 2009 23:28
... : Vodoměrka
Jo, my máme taky doma vegetariánku a už se postupně naučila, že my nekritizujeme její sojové maso a ona tedy nebude mít své antimasové proslovy u našeho jídla...
Hahaha... a když si teď vzpomínám, tak jsem se Tomovi na kolena nedívala... ale pro jistotu, jak dojede zítra z práce domů, hned si bude muset svléknout gaťata a zkontroluju to!!! Vlastně jediná kolena, která jsou tady na kudlance nesčetněkrát zkontrolována a nebyla odřená, jsou ta od NČ... smilies/wink.gifTakže jeho partnerka jakous takous jistotu mít může.... smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/tongue.gif
leden 15, 2009 23:35
... : bb
smilies/smiley.gif
leden 15, 2009 23:39
Jako námět na komedii by to bylo super téma : wendy
jako realita to je pěknek vopruz...asi povolit pánovi vyžití mimo dům, aby doma sekal latinu ?
A je doma schopen jakž takž normálního sexu ? Autorka píše, cituji.."jinak si rozumíme" - tak teď nevím.
smilies/wink.gif
leden 16, 2009 13:21
... : beruska
spoutej ho, namel mu tlamu a odejdi pryč. tobě se uleví a on si přijde na své.
smilies/grin.gif
SM praktiky se nelze naučit mit rád. já se o to pokoušela, protože to můj partner preferoval a nejde to. zkoušela jsem respektovat jeho sexuální preferenci s tím, že si na tyto radovánky platí v profesionálním salonu. postupně mi ale začal být odporný a doslova jsem se ho fyzicky štítila a promítalo se mi to i v běžném nesexuálním soužití. začal mi připadat doslova připitomělý a při představě, že by na mě sáhl jsem se otřásla hnusem. rozešli jsme se a jsme dobrými kamarády, ale ve mě je stále jistý odstup.
když máš děcko, je to složitější a záleží na vás dvou jak jste schopni se domluvit. Nemůžeš udržet manželství, kterému se podlomil jeden ze základních pilířů a šťastné dítě vyroste jen ve spokojené rodině.
leden 17, 2009 01:25
... : bb
není nad to, když jedinou úchylkou jsou fotbal, ryby a čundry, co :-)
leden 17, 2009 03:46
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]