O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ZLODĚJI, VE DNE V NOCI CHODĚJI PDF Tisk E-mail
Pondělí, 05 leden 2009

 Milá Kudlanko, milí přátelé, ani nevím, jestli pro mne je vůbec nějaká rada. Do nového roku jsme vstoupili opravdu nedšťastně... Na jaře právě uplynulého roku jsem si zařídila byteček, který jsem zdědila po mamince. Bylo mi nesmírně líto, když mi zemřela, a na druhou stranu se tím i vyřešil můj bytový problém. Po mamce mě baví ruční práce, tak mi není zatěžko ušít plno věcí, hodně jsem si to tu "obšila" a vyzdobila.

 

 

 

 

     Jsem už tři roky rozvedená a s jedenáctiletou dcerou jsme ty tři roky bydlely u mamky v jejím jedna plus jedna. No, nebylo to vždy to pravé ořechové, ale stále lepší, než být někde v drahém pronájmu. Můj exmanžel nejen že mi peníze nedával a nedává, ale dokonce odejel neznámo kam do světa a tak se zbavil všech povinností. Ale nakonec jsem byla tisíckrát ráda, že jsem sama se svýma oběma ženskýma, než to, co jsem měla dřív. 

 

     Po Vánocích jsme s dcerkou odjely ke známým na chalupu, užít si trochu  zdravého vzduchu. Když jsme se vrátily domů, zůstal mi jen vztek a bezmocnost - v naší nepřítomnosti jsme byly vykradeny...

 

     Ne, nemám drahé bezpečnostní dveře, ale i tak jsem měla dobrý zámek a vylitá futra. Ale jak mi řekli, tak ani to nebylo nijakou extra zábranou. Zmizelo všechno, co mělo jen trochu větší cenu. Některé věci byly i starší, tak si myslím, že někde v bazaru za to zloděj asi moc nedostal - mikrovlnce bylo už pět let, televize byla asi osmiletá, zmizely ale i takové drobnosti, jako mlýnek na kávu, starší kazeťák, i pár polštářů z gauče, které mi šila máma. A různé oblečení na obě - museli to dát do mé cestovní tašky a kufru, co jsem tu měla, dceři sebrali i nové knížky, co dostala k Vánocům a především i laptop, na který jsem si vzala půjčku. Mít ho po ruce, toho, kdo nám to všechno vzal, snad bych ho i zabila.

 

     Ne, nenadávejte mi, neměla jsem pojištění. Máma to nechtěla, nikdy se jí nic nestalo, říkala, že důchodkyni není co sebrat. Ani přesně zatím nevím, co všechno nám chybí, tak jen uklízíme a občas některá z nás zjistí nějakou tu ztrátu.

 

     Nakonec si říkám, hlavně že se nestalo nic nám, ale je to zlé. Snad jsem se jen potřebovala vypsat, na to asi žádná rada neexistuje. Pojistit se teď? Když nemáme co? Tak zatím se budu muset víc snažit a pak, až si něco zas pořídíme, tak se už určitě pojistím. Aby jim ruce upadly, aby AIDS dostali, neřádi!!!

 

 

Irka

 

 

 

Komentáře (23)add feed
Irko,chapu Te,protoze nas take vykradli, : Layla
pojisteni jsme nemeli a ja prisla domu a on tam jeste uradoval. Vzal nam penize,ktere by nam pojistovna stejne neproplatila. Vsechno ohmatal,prevratil vzhuru nohama,mela jsem fakt vztek. Prvni,co me napadlo,hlavne,ze se mi nic nestalo. Asi to mrzi,protoze nektere veci sotva koupis,treba to,co delala maminka,ale hlavne,ze jste v poradku. Neboj,na ne taky dojde,driv nebo pozdeji.... smilies/angry.gif
leden 06, 2009 03:30
Šmejdi berou všecko, : NČ
to už je běžná součást dnešního života v Česku. Pojištění domácnosti je proto nezbytností. Sice tě nejlacinější pojistka přijde asi na 1500,- ročně, ale za ten relativní klid se to určitě vyplatí.
Já jsem je ještě doma neměl (jenom už asi čtyřikrát v autě), takže ti ani nemůžu říct, že vim, jak ti bylo. Nevim. Ale jste obě zdravé, bez úhony, to je nejlepší vklad do Novýho roku :-)
leden 06, 2009 06:53
Je to hrůza, : alena puntíkovaná
co se teď děje. Známým nedávno vykradli chatu - kde xskutečně nic cenného neměli - právě kvůli možnému vykradení. Ale i tak byla "vybílená". Sebrali staré deky, polštářky, staré detektivky, co tam měli na půdičce - ale , a to je velmi mrzelo - staré skleničky od hořčice, ve kterých se tam podávalo kafe. Všechno to byly viditelně dosluhující věci a neměli téměř žádnou cenu. I tak je sebrali.
leden 06, 2009 08:54
Ach, laptop bych si asi vzala na chalupu sebou... : wendy
ta půjčka co na něm visí...ale co se znám se svým vztahem k starým věcem, asi bych nejvíc zuřila kvůli tomu, co dělala maminka. Na to se žádná půjčka vzít nedá. Mohla bych aspoň dcerce poslat pár knížek ?
leden 06, 2009 09:36
... : Bomb
Maminku jedné mojí známé zlodějka zavraždila, když ji náhodou chytla při činu. Vražedkyni sice hned chytili, prodávala si ráno v řeznictví jako by se nechumelilo, nyní snad ještě sedí v base, ale život té paní nikdo nevrátí. Navíc to bylo pro pár peňez, hrozné.Kašli na to, jsou to jenom věci, časem si koupíš lepší a levnější, technika jde hrozně dopředu.
leden 06, 2009 13:32
Hmmm : opas
Ja jsem se zenou domluveny, ze kdybych chytil zlodeje, tak policii volat nebudeme. Lesy jsou u nas hluboke a ten zmetek nikomu chybet nebude.
leden 06, 2009 22:56
:-) : bb
jasně, vy jste velcí drsňáci, kterým nevadí zabít 19letýho zlodějíčka protože vám ukradl peřiny z výbavy, naporcovat do igelitu, odvézt do lesa, zakopat a pak si otevřete šampus u Rodinných pout, pomilujete se před spaním a ráno si namažete housku. Ok, ale my tak akční nejsme, takže nám zbývá ta policie pomo pije :-)

leden 07, 2009 01:05
... : Sandra
tak to já znám taky příběh jak z černé kroniky. Pán, dvě děti, na pár let pracovně s rodinou v Německu. V té době jim v Praze vykradli byt, vkradli se tam okénkem od záchodu a na věšáčku našli náhradní klíče od bytu. Když se majitelé dostali zpátky do Prahy, našli doslova jen holé stěny. Postupně je komplet vystěhovali, sousedům něco namluvili...tak je málem trefil šlak. Za čas jim dala policie do Německa hlášku, e v nějaké pražské zastavárně našli nějaká křesla odpovídající popisu. Pán to tam jel zkouknout a po cestě to do něj našil nějaký "řidič" a paní zůstala se dvěma dětma sama.
Takže tak, člověk se musí vždycky aspoň utěšovat tím, že se je fajn, že se mu nic nestalo. Je fakt, že je k neuvěření, co všechno jsou lidi schopni ukrást. Kámošce vykradli byt, zatímco spala ve vedlejší místnosti! a vzali takové věci jako staré boty, přepálená CDčka, či prstýnky za pár korun- zajímalo by mně k čemu jim budou, to se snad ani nedá prodat, či zastavit...ale kámoška tím přišla o prstýnek od své první lásky, apod.
Mně docela stačilo ke štěstí, když mi v metru ukradli mobil- byl starý, baterka už tam držela jen když se přigumičkovala, prodat ho mohli tak max za 200 (a to bych se divila) a já pak musela dát 2 tisíce za nový...ale nejhorší byla ztráta SIMky a kontaktů a pomyšlení, že někdo cizí má moji osobní věc, může si číst moje SMSky,...(a že si z toho telefonu zavolal do Rumunska a když mi přišel účet, tak mě málem trefilo.)
leden 07, 2009 06:42
opasi :-) : NČ
Souhlasim bez výhrad. Každý "povolání" a podnikání nese s sebou rizika a von svý riziko podstoupil při plnym vědomí.
Ono totiž by mohlo bejt dost riskantní se toho 19tiletýho hajzla nejdřív ptát, jestli si přišel jen pro peřiny z vejbavy.

leden 07, 2009 08:31
bb : opas
pořád lepší zloděje dorazit a nechat zmizet, než se handrkovat s policajtama...
leden 07, 2009 08:48
nojo, ale to jsou takový ramenatý řeči, opas :-) : bb
pokud tvá manželka není vycvičený Rambo nebo Rocky IV, tak na zlodějíčka leda tak vykulí oči. Kdyby náhodou došlo na zbraně jak v akčním filmu, tak zloděj asi tasí rychleji, nastartován adrenalinem, kdežto tvá paní bude paralyzována leknutím.
Ale to je jedno, tak zareaguje většina lidí. Jedna věc jsou teorie, druhá návrat z návštěvy s dobrou náladou, troškou alkoholu v krvi a lup, ve dveřích černá kukla. Než se nastartujete, bude zloděj v Podolí.
A je to tak vlastně lepší, kdyby přišli opakovaně, kam byste ty mrkvolky porád strkali :-))


leden 07, 2009 19:40
bb : opas
Ty ses asi nikdy nemusela bránit něčím jiným než mluvením, viď? A koukáš hodně na televizi... No, radši bez komentáře.
leden 07, 2009 22:34
... : bb
ne, proto tyhle řeči o tom, jak se ženou zabijete zloděje v bytě ač ho načapete a zahrabete ho v lese, beru tak, jak si zaslouží - s úsměvem a reaguji nadsázkou :-)
televizi sleduju podle výběru tak 2-3 hodiny týdně, jestli je to pro tebe hodně nebo málo je zcela irelevantní a na mém pohledu na to, jak tvoje žena likviduje fyzicky zloděje náhodně přistiženého v bytě, to nemá vliv
leden 08, 2009 09:13
bb : opas
Pro mě to není nadsázka, ale realita. Nejbližší policie je 20 km od nás, takže rozstřílený zloděj není až taková nadsázka, jak to možná vypadá z bytu někde ve městě. I moje žena to docela umí s pistolí a s krátkou brokovnicí vypadá fakt nebezpečně smilies/wink.gif A les máme za plotem...
leden 08, 2009 09:27
... : bb
nebydlím ve městě a nejbližší policie je 12 km od nás, les mám za domem a taky hlubokou řeku, no ale nemáme doma ten kvér, tak asi proto nemám takové ramenaté řeči
kolíčkama na prádlo po něm střílet nebudu
leden 08, 2009 09:35
bb : opas
Chápu, jste ten typ co řeší bezpečnost modlením "hlavně ať se nic nestane"
My jsme zase typ agresivní "kdo do tebe kamenem, ty do něj olovem"

No, jsem si jistý že váš přístup doporučuje devět z deseti lumpů smilies/wink.gif
leden 08, 2009 09:59
Vidím trochu rozpor v přístupu : wendy
ke zbožštění soukromého majetku a někdy nemožnosti jej pořádně bránit.
A jsem přesvědčená, že ten přístup doporučuje deset z devíti lumpů.
Ono - ten problém s přiměřenou obranou svého života, nebo cizího, potažmo majetku, jen pokud nebezpeční trvá a tak - kdo to pak bude dokazovat, že. Je to chůze po tenkém laně, ale já se taky hned peru...
leden 08, 2009 10:34
wendy : opas
Souhlas, proto jsem pro řešení problému v soukromí bez účasti policie smilies/cool.gif

Vtip je v tom, že pořád to bude nutná obrana, ale dopustíš se přestupku proti zákonu o zbraních a střelivu (neohlášení střelby) a přestupku proti zákonu o pohřebnictví (pohřbení těla mimo schválené pohřebiště). S tím jsem schopen se smířit, za ten klid to stojí.
leden 08, 2009 10:52
Zbrojní pas i zbraň bychom měli v cajku, : wendy
ale kde bychom měli nahlásit střelbu, dříve než tedy vystřelím ? Abychom aspoň v jednom bodě nechybovali...druhý bod bychom mohli vyřešit žehem.
smilies/wink.gif
leden 08, 2009 12:57
wendy : opas
zákon 119/2002, §29:
Držitel zbrojního průkazu je povinen ....
....
l) neprodleně ohlásit příslušnému útvaru policie každé použití zbraně pro účely krajní nouze nebo nutné obrany
....

hlásí se až po střelbě. Ale co oči nevidí, srdce nebolí :-)

Pohřeb žehem v domácích podmínkách je problém, hodně černého mastného kouře a asi to i dost smrdí. Nejlepší je podle mě pohřeb do země, nebo třeba použít starou jímku. Je ale nutné napřed z těla vyndat střely z kulových zbraní. U brokovnice je to fuk, podle broků se nedá zbraň identifikovat (nemá drážkovanou hlaveň).
leden 08, 2009 22:14
opas, ty to nechápeš : bb
a jako malý kluk s velkou lopatičkou se budeš dál vytahovat :-)
Ne, my se nemodlíme aby...atd. My nechali toho, kdo nás obtěžoval a posléze ohrožoval a nepomohl žádný běžný postup, ani policie opakovaně nezmohla nic, nechali zbít. Velmi zbít s důrazným varováním před tím, co by se stalo příště, kdyby snad NĚKOHO, kohokoli, znovu byť jen obtěžoval. Takže se, Wendy, pereme taky.
Ovšem narozdíl od vás si nenamlouvám, že bych v takové vypjaté situaci zvládla někoho nejen zastřelit, ale i odtransportovat mrtvolu do lesa a tam zahrabat, předtím možná rozčtvrtit. Spíš tedy polít kyselinou, zbytky zasypat vápnem atd.,že.

Nebudu se o tom dál dohadovat, ještě bych vás rozčilila :-) Ale ani ty, Opas, natož ty, Wendy, i kdybyste snad stihli fofrem sáhnout po té krátké brokovnici, co určitě neustále nosíte nízko u pasu a zloděje, jednoho, dva, tři odprásknout :-) - pak byste asi nezakopávali mrtvoly 2-3 zlodějů v lese za barákem.

Teď už toto téma asi opustím, šerifové, nenechte se rušit při čištění zbraní :-)
leden 08, 2009 22:47
bb : wendy
to mě docela zaráží, to byla přeci i trochu ironie a nadsázka proboha... smilies/cheesy.gif
leden 09, 2009 09:19
jo? to jsem si říkala, ale když se mě tak snažil přesvědčit: : bb
bb : opas
Pro mě to není nadsázka, ale realita. Nejbližší policie je 20 km od nás, takže rozstřílený zloděj není až taková nadsázka, jak to možná vypadá z bytu někde ve městě. ...

tak holt mě to už nebavilo, no
nějak na ty ramenatý řeči nejsem
leden 09, 2009 15:37
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]