O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

V JINÉM STAVU S JINÝM PDF Tisk E-mail
Středa, 29 říjen 2008

 Je to všechno strašně zamotané, Kudlanko. Vůbec si nevím rady, jak z toho. Jsme v tom zapleteni čtyři, ale jen my dva víme, o co vlastně jde. Jenže - problém je v tom, že jsme oba zadaní s těmi druhými. Ale abych to řekla od začátku. Jsme taková prima parta, a dva bráchové si vzali nás dvě kamarádky. Všechno bylo a je stále fajn, tedy až do nedávné doby.

 

 

 

 

      Prostě švagr a švagrová už mají dvě děti a my stále nic. Taky jsem už byla dvakrát na asistované reprodukci, ale doposud to dopadlo vždy špatně. Nebudu vám tu vypisovat všechno, co člověk (ženská) musí vytrpět, využívat, prodělat, když chce mít v náručí miminko. Docela závidím Cikánkám, že jim to jde tak jednoduše. Nemyslím, že by byla mezi nimi některá, která by měla tyhle potíže. Ale to jen tak na okraj.

 

     No, byli jsme zase všichni koncem léta na dovolené. Byla fantastická, užívali jsme si, ono v září už není tolik turistů, takže ti, co jsou, jsou hýčkáni. A moře teplé, vzduch tak akorát. Já vím, ne a ne se dostat k tomu hlavnímu. Tak to napíšu rovnou: prostě jsem se jedné noci trochu víc "zakecala" se švagrem a spadla klec. Opravdu to byl úlet jen na jednu noc, vlastně snad jen na jednu hodinu, řekla bych...

 

      Všechno už je pozitivní, doktoři i manžel jásají, jen já nevím, co mám dělat. Vím stoprocentně, že to miminko chci, že ho miluju už teď, že to nikdo nepozná, neboť je to bratr mého manžela. To jen ve mně stále hlodá červ - přeci jen si nejsem (a jak taky bych mohla) úplně jistá, jestli to je švárovo nebo manželovo. I když - za těch uplynulých devět let našeho manželství nic a nic a nic, a pak za jednou bum ho... Stále si to všechno přehrávám a přemýšlím. Já vím, že zbytečně, prostě se s tím budu muset vyrovnat.

Asi by to nešlo ani na DNA poznat, že?

 

      Třeba si říkáte, tak proč to sem píšu. Prostě jsem se potřebovala někomu vypovídat, nějakou vrbu, která to na mně ale neprozradí. Je to všechno pro mně strašně nové, jsem toho moc plná... Rozhodně to nikomu jinému neřeknu... Nevím, jestli bych to měla říct té lékařce, co k ní chodím? Snad ta má povinnost držet tajemství, ne?

 

 

      Děkuju, že jste mne vyslechli - a držte mi palce, ať za těch osm měsíců všechno dobře dopadne!

 

Adéla

 

 

 

Komentáře (79)add feed
tak takovou... : Karel K..
Tak takovou bych chtěl mít doma.
Na DNA to poznat jde.
Nemýlím-li se, šlo by to snad poznat i v případě, kdyby manžel a jeho bratr byli jednovaječná dvojčata, ale tím si jistý nejsem.
Nechci být škodolibý, ale docela bych přál v podobných případech, aby si manžel nechal udělat test DNA.... Už slyším ten křik, jak je to "vyjádření nedůvěry," ale všichni vidíte, že leckdy je k tomu vyjádření nedůvěry důvod.
Za sebe říkám, že bych "kukaččí mládě" nevychovával (a nesponzoroval) za nic na světě.
říjen 29, 2008 12:22
DNA : Eja
Pokud se nemýlím, tak na DNA by to poznat šlo. Pouze jednovaječná dvojčata mají shodnou DNA, ale už i dvouvaječná mají rozdílnou.
říjen 29, 2008 12:25
proč máš : kolemjdoucí
proboha potřebu se vykecávat? Buď ráda, že máš cos chtěla, navíc s minimálním rizikem prozrazení. Kdo si vzpomene na záměnu těch dvou holčiček v porodnici, tak tam ta podoba jedné z nich s maminkou přímo řvala.....
říjen 29, 2008 12:32
jen : vusha
chci říct, že i mý přátelé byli víc jak 10 let bez dětí -absolvovali též vše, rozhodli se i k adopci. Pak byli na dovolené v Bulharsku a také zničeho nic.....miminko jako buk....tak nevím
Možné je všechno...
Každopádně tě nesoudím - ať si každý zameteme před svým prahem.
říjen 29, 2008 12:35
hele ber dítě a buď zticha : alena puntíkovaná
kdyby došlo na DNA tak dítě příbuzné tvého muže bude tak jako tak, jestli jsou si bráchové podobní, tak může být "celej táta". Tak co řešit. Proč ničit svýho muže, a rodinu svého švagra. Stalo se stalo...švára si dá příště zatracenýho majzla a budeš rád, že z toho vyvázl takhle snadno a vy budete mít vym odlený dítě. A kdo ví, takovej vlivnej strejčřek swe mu časem může hodit.
říjen 29, 2008 12:44
tohle mi nedá.. : kolemjdoucí
Pak byli na dovolené v Bulharsku a také zničeho nic.....miminko jako buk....t


černovlasý, hnědooký, celej plavčík....
říjen 29, 2008 12:49
Adélo, : strejda
tak na mne se můžeš stopro spolehnout. Já to určitě nevykecám. Jsem vrba. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Co to říkával pan Plzák? Zatloukat, zatloukat, zatloukat... smilies/wink.gif
říjen 29, 2008 13:07
kolemjdoucí : mamča
smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
No, dá se to taky zdůvodnit tak, že na dovolené jsou lidi uvolnění, žádný stres a cílené oplodňování, takže se povede to, co tak dlouho nešlo. smilies/wink.gif
(..a plavčíka vybírat zásadně podobného manželovi. smilies/grin.gif)
říjen 29, 2008 13:13
Adélo, já bych to rozhodně lékařce neříkala. : Myška
Nechala bych si tajemství pro sebe, abych neudělala tři lidi zbytečně nešťastné.
říjen 29, 2008 13:13
Ale co, tak holt brácha bráchovi pomohl, né? : Krakonoš
Nás doma s bráchou taky vedli k tomu, že si máme celej život pomáhat, máte prostě dobře vychovaný chlapy. smilies/grin.gif Tak tady nejanči, buď ráda, že se ti splnila touha po miminu, jesli máš svýho chlapa ráda, tak to prostě zamkni do tý třináctý komnaty a už nikdy nevodemykej.

Jo a Karle, dyť ty ani nevíš, kolik kukaček už třeba nesponzoruješ! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
říjen 29, 2008 13:16
hele, taky nejsem pro ty odsudky, : Dáda neP.
a docela chápu Adélu, že je ze všeho totálně rozhozená.
Ale jak už tu bylo řečeno: buď ráda, jestli má ten brácha normálka zdravý děti, tak čeho se bát. A fakt nikdy nevíš, jestli to přeci jen "motyka nespustila" :-)))Držím ti palce, buď klidná a spokojená, kašli na všechno a přeju ti, ať se ti narodí cokoliv (tedy kluk nebo holka) ať vám to dítě je jen pro štěstí!

Krakonošu, máš pravdu, vždyť se to snad někde psalo, že snad i celejch deset procent je jaksi mimo...
říjen 29, 2008 13:36
Asi bych se radovala z toho, ze konecne budu mit dite : mila1
a pochybnosti o tom, zda je to svagrovo ci manzelovo, bych tolik neresila. Rozumi se, ze se to nesmi dozvedet nikdo z rodiny. A vsem moralistum, co zvedaji prst, bych neprala to kazdomesicni utrpeni, kdyz ne a ne prijit do jineho stavu a martyria s tim spojena.
říjen 29, 2008 13:46
fakt je, že : alena puntíkovaná
spousta dětí byla počata na dovolený u moře. Dokonce tam přišla k dítěti jedna moje kolegyně z banky, který bylo tenkrát pětačtyřicetř a byla opřesvědčená, že děti nikdy mít nebude. No akdyž se vrátili, tak jí bylo pořád blbě, zvracela jak alík, a bylo jí pořád blbě, tak šla k doktorovi, ten měl podezření na žaludek - popř. vředy - no a kuk - tam zjistila, že je v tom. Chlapeček se jmenuje Toníček - byli z Holešovic a byl pokřtěnej u Svatýho Antoníčka..no a už mu bude před dvacet dobře. Takže moře dělá fakt zázraky, takže se neplaš, docela dobře to může být tvýho muže. Z rodiny to je, takže kdyby šlo o nějakou krev, nebo orgán, tak nemusíte chodit daleko.
říjen 29, 2008 13:53
Musíš : Milene
se smířit s tím, že to bude jen a jen tvoje pochybnost. Nic není jisté, tak to nech být a říkej si, že se vám to přeci jenom povedlo. To se přeci stává. Ale hlavně doufám, že si uvědomuješ, že už nesmíš připustit žádné úlety s bratrem nebo pokusy o ně (třeba jsem myslela z jeho strany). Těš se s manželem na mimčo s láskou. smilies/wink.gif
říjen 29, 2008 14:09
Neřeš to : Jeja
Jednou jsem byla s mým bývalým mužem na návštěvě u jeho strýce. Byl s námi i tchán. Když si ti tři chlapi stoupli vedle sebe, věřila bych tomu, že se kdysi tchýně zapomněla se švagrem. Tchán - metr sedmdesát, sušinka, prošedivělej. BM i strýc - metr devadesát, chlapi jak hora, oba vlasy úplně bílé (a to BM bylo sotva 40) I povahově spíš seděl k tomu strýci. Přesto vím, že otcem byl fakt tchán.
Je to v rodině, netrap se tím a těš se z toho, že budeš mít miminko.
říjen 29, 2008 14:16
... : Sandra
Nejsem tedy odborník, ale řekla bych, že je důležitější jestli mají stejnou krevní skupinu (pro případ, že by došlo k vyzrazení během nějaké nehody, nebo nemoci, to jsou asi nejčastější způsoby profláknutí, pokud si ty, nebo švagr někdy ve slabé chvilce nepustíte ústa na špacír.) Zatímco testy DNA jsou drahé a dělají se jen v případě podezření (což u vás není moc pravděpodobné, když mají oba tatínkové stejný genetický základ)- a jejich výsledek je 100%, stejnou DNA mají pouze jednovaječná dvojčata- krevní testy jsou mnohem běžnější...ale ty zase nejsou moc přesné, tam právě záleží na té krevní skupině.
A jinak to rozhodně nikomu neříkej, ani doktorce ne- stačí, že jste na to tajemství už takhle dva a že nikdy si nebudeš moct být jistá, že se švagr bráchovi se svým špatným svědomím někdy, třeba v opilosti/hádce/těžké chvíli nerozhodne svěřit.
říjen 29, 2008 15:51
... : Sandra
P.S. pokud už o tom musíš nutně s někým mluvit, tak existují anonymní tel.linky pomoci, kam můžeš zavolat a bez rizika se svěřit
říjen 29, 2008 15:53
děkuju vám všem moc a moc, : Adéla
je to báječný si o tom takhle anonymně promluvit, ani nevíte, jak mi to pomohlo!
říjen 29, 2008 16:36
Doktorce bych to řekl v případě, že je tu možnost nějakých genetických vad, : toulavej
jinak určitě ne. Pak je tu možný nějaký problém se stejnou krevní skupinou ? rodičů asi, protože mému synovci při narození hned měnili krev, ale nevím přesně podrobnosti . . .
A jinak, buď ráda za mimi a detailama bych se rozhodně netrápil, když to takhle dopadlo :-) a byl to jenom úlet . . . s dobrým výsledkem :-)))
Ale klidně to mohl mít na svědomí i tvůj muž. Moje kamarádka taky měla dítě až po 11 letech.
říjen 29, 2008 17:33
no měnit krev mu budou tehdy : alena puntíkovaná
jestli ty máš RH faktor mínus, jestli máš plus tak je to OK, opřui mínusu se pátrá po krevní skupině otce, ale je naprosto vykloučeno, aby dva pokrevní bratři, kteří mají stejné rodiče, měli každý jinou krevní skupinu a RH faktor.
říjen 29, 2008 17:50
Krevní skupiny : Markéta P
Aleno, to, co jsi napsala o krevních skupinách, je samozřejmě nesmysl - když budou mít rodiče A0 - a B0 -, mohou mít děti jakoukoli krevní skupinu - AB, B0, A0 i OO, a libovolný Rh faktor - , - i --.
říjen 29, 2008 18:05
Oprava : Markéta P
Nějak mi to smazalo plusy, tajže Rh faktor plus/plus, plus/- i -/-.
říjen 29, 2008 18:06
alena puntíkovaná : Já tedy nejsem odborník : mamča
přes krevní skupiny, ale moje dvojvaječná dvojčata mají každý jinou krevní skupinu. A fakt je mám s jedním mužským. smilies/cheesy.gif
říjen 29, 2008 18:07
mamčo, jen aby . . . : toulavej
já bych se radši přiznal, ať se ti uleví . . . :-)
říjen 29, 2008 18:32
toulavej : mamča
Nojo, jenže můj manžel nemá bráchu, u móře jsme nebyli a dvojčata jsou mu trapně podobný. smilies/grin.gif

říjen 29, 2008 18:37
ad krevni skupiny : mura
ale je naprosto vykloučeno, aby dva pokrevní bratři, kteří mají stejné rodiče, měli každý jinou krevní skupinu a RH faktor.

to je samozrejme blbost, stejne jako to s vymenou krve. nebezpeci u rh negativni matky a rh pozitivniho ditete je az u dalsiho tehotenstvi, u prvniho nikoli. krome toho, takove matce se po porodu pichne anti-D imunoglobulin a tudiz si protilatky nevytvori.
říjen 29, 2008 19:20
to je divný : alena puntíkovaná
já mám dva klzuky, který si moc podobný nejsou a mají stejnou krevní skupinu i RH faktor
říjen 29, 2008 19:50
To se opravdu nestacim divit Kudlanky, : Luisa
tak Adela si na dovolene v jejich prima parte zaspasuje se svagrem,ted ma pochybnosti,jestli dite je jejiho manzela nebo svary a od vas jeste dostane pomalu pozehnani. Chtela bych videt,kdyby sem napsal nejaky chlap,ze se pomiloval se sestrou sve zeny a ta je tehotna. Chtelo by to na vsechny(bez rozdilu pohlavi a tech trablu s otehotnenim) jeden metr. Hlavne,ze si tady Adelko muzes bajecne popovidat smilies/undecided.gif ach jo
říjen 29, 2008 21:11
... : Alex
já mám 3 kluky a mají taky stejnou krevní skupinu i RH faktor
říjen 29, 2008 21:21
genetika krvnych skupin : Sipik
Kazdy rodic ma krvnu skupinu tvorenu dvomi "pismenkami", cize 0, je vlastne 00, A moze byt AA, alebo A0, B moze byt BB, alebo B0 no a este tu mame AB. Od kazdeho rodica moze dieta dostat jedno pismenko, aby mu nakoniec vysli dve. Cize ak je napriklad mama AB, otec 00, deti mozu byt A0, alebo B0 ( cize Acko a Becko). Adelka napis mi, aku krvnu skupinu mas Ty a aku manzel, ja Ti napisem, aku moze mat babo. Teraz sa aspon u nas zistuje krvna skupina dietata hned po narodeni, bude to mat v papieroch z porodnice. Staci si porovnat s Vasimi krvnymi skupinami.
říjen 29, 2008 21:26
no fakt je, : alena puntíkovaná
žwe já i otec dětí jsme oba měli nulu plus - takže obě děti neměli šanci mít jinou krevní skupinu
říjen 29, 2008 21:59
něco o Rh faktoru - z porodnice.cz : bb
Krev obsahuje značné množství »krevních skupin«, lépe krevních faktorů či antigenů, které také mohou za určitých okolností mít praktický význam při přenosu genetických vlastností na potomky. Populární je tzv. Rh faktor, který byl u člověka objeven v prvních letech po druhé světové válce. Pojmenován byl po opici Macaccus rhesus, u níž byl nalezen poprvé.

Tehdy došlo k tomu, že někteří novorozenci a plody byli před porodem postihováni záhadnou chorobou, při které docházelo k postupnému rozpadu krve, a tudíž k velmi závažné žloutence, která ne vzácně končila smrtí dítěte. Bylo podivné, že postižené děti buď nebyly z prvního těhotenství nebo byly předtím léčeny transfúzí krve, která proběhla bez příhod.

Příčina tohoto stavu byla zjištěna po objevu nového krevního faktoru, dosud neznámého. Tento Rh faktor je buď součástí některých lidských organismů a jejich krvinek Rh (Rh pozitivní) nebo těmto organismům schází (Rh negativní). Pokud se dostane do styku krev matky Rh s krví dítěte libovolného Rh faktoru, nedojde k žádné imunologické reakci. Pokud však matka není nosičem faktoru Rh (je tedy Rh negativní) a plod nosičem faktoru Rh je, počne matka po čase protilátky proti faktoru Rh produkovat a s nimi posléze působí proti veškerým tkáním plodu. Důsledkem je více či méně těžké poškození plodu.
Rh inkompatibilita se zpravidla projevuje až po opakovaném těhotenství. Na konci každého těhotenství se do těla matky dostávají v poměrně velkém množství červené krvinky plodu. Ty zanechávají v organismu matky paměťovou stopu. Pokud bude počato další Rh dítě Rh- matky, situace se bude opakovat, ale daleko prudčeji, a již po zcela nepatrném kontaktu se vyplaví protilátky v obrovském množství. Pak musí zasáhnout imunologická léčba, při níž je možno v děloze nadměrné protilátky odstraňovat již během nitroděložního vývoje, případně provést nitroděložní výměnu krve a nakonec zhoubný průběh těhotenství zastavit.


říjen 29, 2008 23:41
... : bb
Aleno, sourozenci mohou mít jinou krevní skupinu, pokud mají i rodiče odlišnou.

My jsme sice všichni jen samé nuly, ale někteří plusoví a někteří mínusoví. Poprvé mi sestra zapomněla do 12 hodin píchnout injekci, dostala jsem ji se zpožděním, protilátky se vytvořily. Dcera má Rh po otci, naštěstí žádné poškození, jen dostala po narození žloutenku, šly jsme domů o pár dnů později, když už byla jen broskvová. S radou, ať ji hodně strkám k oknu na světlo :-)
Syn Rh faktor negativní, takže to bylo v klidu.

Na transfúzce mě odjakživa milovali - nula s negativním Rh faktorem byla úzkoprofilová :-)
říjen 29, 2008 23:50
Jo Bíbí tzohle vím : alena puntíkovaná
látka sedmé třídy základní devítileté školy. My měli všichni Rh plus - takže jsme bnyli bezproblémoví.Ale vím, že kamarádka co má stejně staré děti měla Rh mínus a u obiou dětí, mesela poslat na vyšetření krve i manžela.
říjen 30, 2008 04:07
Luiso : wendy
a co má teď proboha Adéla dělat ? Udělat nešťastnými další lidi, rozbít rodiny ? Její trest bude, že to bude mít do smrti na duši. Skoro sama. Připadá ti její jednání i naše komentáře nečestné ? Možná. Ale jsme jen lidé, nedokonalí, po štěstí toužící, někdy ubližující sobě, někdy jiným. Byla bych zvědavá, jestli by jí za tento hřích, jímž realizovala porušení Desatera, dal farář rozhřešení...

říjen 30, 2008 07:29
ještě k Rh faktoru : Kamila
Právě že dneska už se transfuze většinou nedává, neboť po prvním porodu dostane rodička nějakou injekci, která zabrání tvoření těch protilátek.
Jinak Adélo ano, užívej si to a buď ráda, že budete mít mimi!
říjen 30, 2008 08:26
Luisa : : mamča
Pokud se páru nedaří otěhotnět, přistupuje se k umělému oplodnění. Nejprve "z vlastních zdrojů" a pokud to nejde, tak semenem dárce. To pak vlastně ten partner taky vychovává "cizí" dítě. Jen se tak děje s jeho souhlasem.
Takže Tebe nejvíc pohoršuje, že si Adéla při tom oplodnění užila i trochu radosti, že ? smilies/grin.gif
A kdo ví, jestli to nebyla předem dohodnutá (bez vědomí Adély) bratrská výpomoc ? smilies/wink.gif
říjen 30, 2008 08:40
... : Sandra
No, mamčo, to už je trochu dost divoký scénář, skoro námět na román:-)
Ale jinak je fakt, že už se stalo co se stalo, tak tu nemá cenu pisatelku plísnit za její amorálnost, protože to už je stejně houby platný. (Že to není úplně košer je jasný snad úplně každýmu, včetně jí samotné) Teď už zbývá jen co s tím- a mlčet je v tomto případě jediná správná možnost, protože jinak budou nešťastný kromě těch dvou chybujících ještě další 4 žijící a jeden dosud nenarozený človíček, kteří za nic nemůžou.
říjen 30, 2008 08:54
Sandra : mamča
Přesně tak. Nemá cenu rozpitvávat coby - kdyby. Prostě stalo se, a pokud dokážou ti dva udržet tajemství, budou spokojeni všichni.

říjen 30, 2008 08:58
Pokud o něčem ví víc jak jeden člověk, už to není tajemství : wendy
záleží na tom, zda jej ti dva udrží, zda třeba nebude mít matka po letech nutkání v slzách syna/dceru seznámit s tímto tajemstvíčkem. Nebo se mohou ti dva rozvádět a to se pak mohou dít věci. |Ale nechci malovat ďáblíky po zdi a tak končím.
A něco kateřinského na konec. Mluviti stříbro, mlčeti zlato. smilies/wink.gif
říjen 30, 2008 09:24
Vy, co se tady tak horečně vyjadřujete, o čem nic nevíte. : Sinix
Genetika je celá věda, která se roky studuje na vysoké škole.

Obecně se geny dělí na dominantní a recesivní. Dominantní geny mají větší pravděpodobnost, že se v těhotenství prosadí. Ale je to jen pravděpodobnost, ne zákon. Např. gen tmavých vlasů je dominantní a gen světlých recesivní, takže pokud je jeden rodič tmavovlasý a druhý blonďák, mělo by jejich dítě mít tmavé vlasy. Jenomže to tak vždy není; ostatně by byl ten život trochu nudný, ne?

Ohledně krevních skupin: Doporučuji si najít nějaké informace (pro usnadnění např. zde: http://genetika.wz.cz/skupiny.htm ).

Tak můžete pokračovat. Howgh!
říjen 30, 2008 09:45
Jen bych doplnila : KK
Pokud jde o dárce, kéž by si ho člověk mohl vybrat!!! Tedy přesněji řečeno, může "navolit určité parametry", ale dárcovství je jinak přísně anonymní. Bohužel není možné přivést za ruku chlapa se slovy "odeberte ho a oplodněte mě tím". Amatérské umělé oplodnění typu stříkačka/lžička funguje zase jen v případě, že není problém na straně ženy, což je i dnes vzácnost.
Vůbec celé problematika umělého oplodnění není tak jednoduchá, jak se může jevit na první pohled. A hlavně, kdo nezažil, nepochopí - 9 let je pro mě naprosto šílená doba. Pokud jde o mě, taky bych byla stokrát raději za dítě od chlapa, kterýho aspon trochu znám, než od úplně cizího, kterýho bych si za jiných okolností vůbec nevybrala. Nehledě na to, že s dárcovstvím musí dát manžel souhlas, což u některých jedinců je problém (a naprosto je chápu).
A ještě na závěr. Divili byste se, kolik doktorů v případě neplodnosti u muže ženě nepřímo "doporučí", ať se porozhlédne jinde. Nepovažuju to za úplně fair, ale hlavně mě na tom děsí, že to doporučují lékaři, kteří by hlavně měli vědět, jak moc hrozí, že se to při stavu dnešní vědy provalí.
Pokud jde o tento konkrétní případ, rozhodně nesoudím, sama vím, jak je to těžké. Odkazuju na Wendy.
říjen 30, 2008 09:57
Ze lži štěstí nevykvete. : Milan
Samozřejmě, že DNA zkouškou to poznat lze.
Proto doporučuji přiznání a poprosit manžela o odpuštění, že místo syna bude mít synovce.
Oni bráchové mívají hračky obvykle společné a tak se to může spravit tím, že švagr půjčí švagrovou Vašemu manželovi a Vy proti tomu nebudete kafrat...

říjen 30, 2008 10:01
Milane, promiň, ale ty jsi - : Tonda
(ten kus tvora, co už díky veterinářově zásahu není muž)
říjen 30, 2008 10:14
Kdysi vyšel v mladém světě článek : alena puntíkovaná
o ženě, která si velice přála dítě. A nešlo to a nešlo. Prodělala všechna možná i nemožná vyšetření, kde se zjistilo, že je naprosto zdráva a dítě mít může. Tak usoudila, že je to vina jejího muže. Protože ho milovala a nechtěla ho ranit, sbalila někde chlápka, kterej mu byl hrozně podobnej a vyspala se s ním. Po čase skutečně zjistila, že je těhotná. Narodil se chlapeček - tatínkovi jakoby z oka vypadl - a ona, jak byla v tom šestinedělí, tak se svému muži svěřila. Ten nelenil, podal žádost o rozvod a požádal o popření otcovství. No a krevní zkouškou se zjistilo, že ten chlapeček je jeho bez nejmenších pochyb. Ale už to bylo všecko v háji, oni se rozvedli a on jí nikdy neodpustil, že mu zahnula - byť v dobrém úmyslu. Takže , Mílá Adélo - chraň tě ruka páně, abys někde něco kvákla - zvláštěpak před někým, kdo teba a tvou rodinu zná. Lidem huby nezavřeš a takováhle "senzace" dopjde k uším tvé rodiny, než dojdeš z práce domů. Nakonec tím, že ses uvolnila na té dovolené a přestala se znažit o nějaké dítě a akorát si užívala moře a teploučka, se mohlo klíďo píďo stát, že máš dítě se svým vlastním mužem a všecko je OK. Není málo případů, kdy zoufalí rodiče adoptují dítě a pak dříve neplodná manželka rodí jak na běžícím pásu. Jeden takový případ znám. Bývalá kolegyně po šíleným martyriu nakonec adoptovala chlapečka - no a pak se jí rok po sobě narodili další tři. Takže má suma sumárum čtyři kluky. Takže hezky vymaž z počítače to, co jsme ti radili, aby na to náhodou někdo nepovolaný nepřišel, a hezky si sháněj kabátky, čepičky, bačkůrky a tak, vybírej kočárek a postýlku a těš se na mimčo. Ber to tak, že jakkoli si k němu přišla - je to hlavně miminko vaše. Tečka.
říjen 30, 2008 10:33
... : Sandra
Sinix- práva se také studují roky na vysoké škole a stejně tu na kudlance všichni udělujeme kvaziprávní rady ostošest... (ona i psychologie se roky studuje na VŠ)...takže kdybychom se všichni měli vyjadřovat jen k tomu, v čem jsme odborníky, tak by to tu moc živá diskuse nebyla. A navíc- ono v tomto případě je celkem jedno jak přesně ta genetika funguje, protože je jasné, že to dítě, pokud nebude po někom z maminčiny strany, ani po tatínkovi, tak se vyštrachá tatínkův dědeček, kterému malý jako z oka vypadl (švagrova podoba se také určitě přisuzuje někomu z rodiny, tak tam někdo takový být musí) a dál se tu psalo o testech DNA, kde jsme Adéle vyvraceli její mylnou domněnku, že to na testech poznat nelze a o krevních testech, o kterých pěkně poinformovala Sipik.
říjen 30, 2008 10:47
Adéle: Pokud to neututláte : JoeRybář
Tak se bráchové nejspíš silně rozhádaj, a tvoje kámoška už kámoškou taky nebude. A dítě může přijít o tátu. A že to někdo někdy z vás neprozradí ani v afektu, tak to si jistá bejt nemůžeš. Ale zase žít celou dobu ze strachu, že to praskne, no nic moc.
P.S. co budeš dělat, až budeš chtít druhý ?
říjen 30, 2008 13:57
... : mája
Všichni tu píšete, že to je tajemství, o kterém ví jen Adéla. Pochopitelně o tom ví - tedy bude vědět - také ten švagr, až zjistí, že Adéla je těhotná (když s manželem Adéla 9 let neotěhotněla). Jedna věc pro Adélu je tedy vyrovnat se se situací, NEPROZRAZOVAT a pokusit se a pak celý život tohle tajemství si udržet a nekazit si vše hezké, co ji a jejích manžela díky "hříchu" konečně naštěstí čeká. Druhá věc je, jak se zachová ten švagr, a nezbývá než doufat, že se nezachová nijak a že vše je zapomenuto. To by byla jediná možná gentlemanská reakce. Zaručenou cestou do pekel by bylo s tím švagrem nějak pokoutně pokračovat, ono postačí trápení, které skýtá a celý život skýtat bude Adélo ono malé tajemství. Jinak držím palce, ať této "rány osudu" dokážeš využít co nejlépe - určitě to jde!!!!!
říjen 30, 2008 15:00
Milá Májo i ostatní, : Adéla
švagr už o tom ví, řekla jsem mu to (stejně by na to přišel, že), jsme oba rádi a vlastně všechno zůstalo jak se říká v rodině. Pochopitelně, že se to už opakovat nebude. Je sice pravda, že mi řekl, že až budu potřebovat druhý, tak mám zas přijít, ale to už si jen dělal legraci. Ne, máme opravdu prima kamarádský vztah a já to (a on taky)beru nejen jako "bratrskou výpomoc", ale vlastně i jako dar z nebes. Ať je to manželovo nebo jeho, je to jedno, já jsem teď neskutečně šťastná.
Tak děkuju všem, co mně neodsoudili. Jsem moc ráda, že jsem se tu mohla "beztrestně" svěřit, díky.
říjen 30, 2008 15:16
No a je to. : strejda
Já už bych to dál neřešil a nedával Adéle už žádného brouka do hlavy. Když je tak šťastná.
Jen snad poslední poznámku. Logika! :-)) Tvůj muž by neměl vědět, že chodíš na Kudlanku. Proč? Protože by se mu tu třeba zalíbilo, začetl by se a ejhle, bylo by po tajemství. On chce být tatínek, nikoli strejda. smilies/grin.gif
říjen 30, 2008 16:29
Jestliže to otěhotnění nešlo a nešlo... : Milan
Manžel bude mít zcela jistě pochybnosti, že to šlo tak najednou po tolikém marném snažení... A DNA test otcovství je dnes levný, rychlý, anonymní.
Takže to zjistí.
A bude to horší. To tedy bude určitě horší, než kdyby se to dověděl předem.

říjen 30, 2008 16:40
Milan : mamča
Hele, nestraš ! Buď rád, že se narodí nový plátce daní, aby Ti měl kdo vydělávat na důchod. Otázku otcovství tady všichni rozebrali velmi zevrubně, a Adéla se na mimčo těší, ať je koho chce. Teď je hlavně její. smilies/wink.gif
říjen 30, 2008 17:20
Jo Milane : alena Puntíkova
když pámbu dopustí - i motyka spustí. Prostě byxlo léto, moře romantika , všichni si to užívgali a nikdo se o nic nesnažil. Nejlepší podmínk pro početí, které existují. Kdysi dávno nám maminkamojí švagrové - takto zdravodní sestra dělala všem krevnáí testy .- a nevěřil bys, já jsem své neteři geneticky bližší, než ona sama /tedy švagrová/ - a přísahám, že jsem s ní nic neměla a neteř je skutečně bráchy a švagrové. Cesty páně jsou nevyzpytatelné..tak do toho zbytečně nerej.....kdo se moc ptá, moc se doví. Uvidíš, že až teď děvče odrodí tak do toho vlítne znova, jen její muž kejchne. Prostě ty cesty budou "projetý" a ona bude uvolněná, neb dítě už bude mít a o další už nebude usilovat. A když mu mimčo bude podobný - jakože v každým případě bude , tak po čem by jako pátral? Aby závěrem zůstal sám bez ženy , bez dítěte a taky bez bratra, kterýmu by tím zničil rodinu? Podívej se co je lidstvo lidstvem, otec je vždy nejistý, zato matka je vždycky jistá. A je to tak dobře.
říjen 30, 2008 17:50
... : bb
moje kamarádka taky počala u moře, ve 38 letech, když se oba s manželem PO 15 LETECH smíříli s tím,že zůstanou bez dítěte, tak si vyjeli užít aspoň k moři - a do roka se narodil kluk, celý táta a čím je starší, tím je tátovější
(švagry nemají, oba jen sestry)

ADÉLO - přesně jak radí strejda, přestaň chodit na Kudlanku z domácího počítače :-)
a buď ráda, že ty svého "anonymního dárce spermie" narozdíl od jiných klientek centra asistované reprodukce velmi dobře znáš
Podporuj pohodu vašich příbuzenských vztahů, ať nedojde na hádky, kdy by se švagr ze vzteku prokecl.
říjen 30, 2008 18:09
Adélo, : tippler
1) To dítě je TVÝHO MUŽE, to si vopakuj tak dlouho, až Ti to přejde do krve - už to, že jsi to přiznala švárovi byla blbost! Levirát fungoval akorát u Židů a i tam už to zrušili
2) Jestli používáš Internet Explorer, tak: Tools -> Options -> Clear history. Jestli používáš Firefox, tak Tools -> Clear private data. Jestli Safari, tak History -> Clear history. A hned!
říjen 30, 2008 21:17
Sinix ;-) : Sipik
Sinix, ja skusku z genetiky mam a skoncila som s cervenym diplomom,ak si tu mame ukazovat kto je aky mudry. Len som nepochopila ako si jej tym pomohla,ze si nam oznamila,ze existuju dominantne a recesivne geny. A myslim si, ze pre dieta bude otcom ten, kto ho bude nosit na rukach, hrat sa s nim, vychovavat ho a milovat, nie nejaky darca semena.
říjen 30, 2008 21:21
Adelka : Sipik
Pre istotu, ak surfujes doma, na pocitaci sa ukladaju aj takzvane cookies, v podstate cosi ako link na stranku na ktorej si bola. Urcite si minimalne daj tools(nastroje) a moznost Delete browsing history. Nie som tu odbornik na pocitace, kedysi som uz cookies mazala, lenze nepamatam sa ako :-(
A predpokladam, ze ked sa svagrik s Tebou miloval, tak si snad dal pozor, nie? Takze by som to typla na manzela a bola v klude. A tiez sa pripajam ku tym, co vravia zatlkat. Priznavaju sa len slabosi, co nevedia uniest tarchu svojej viny. Tak by si zbytocne ublizila nevinnym.
říjen 30, 2008 21:33
Sipik :-) : bb
když chceš udělat podzimní úklid počítače a máš XP nebo Vistu, tak v Nástrojích - Možnosti Internetu - Historie procházení - Odstranit - dole kliknout na Odstranit vše, a tím se smaže historie procházení webu, formuláře, hesla, cookies :-)

nebo použít nějaký ten čistící prográmek
Ale stejně si myslím, než chatovat u domácího počítače pod plachetkou osoba a cuknout sebou pokaždé, když vrznou dveře od pokoje, je hloupost. Vypovídala se, a teď může pěkně mezi budoucí maminky na Porodnice.cz apod. :-) Stejně se jí skrze břicho bude brzy u počítače špatně sedět a bolet v kříži :-)
říjen 31, 2008 00:57
Ne,me nepohorsuje,ze si Adela pri : Luisa
oplodnovani uzila trochu radosti,ale to, ze je vdana(to je tady velice uprednostnovano)a podvedla manzela s jeho bratrem (tohle uz VUBEC nechapu)! A vlastne to je docela super,svara je take spokojen,protoze mimco bude vlastne v rodine. Chapu,ze ted uz s tim nic nenadela,ale co je v dome,neni pro me!!!Asi tak
říjen 31, 2008 02:46
Adélko neměj strach : wendy
historky o tom, jak nemohli otěhotnět a pak na dovolené, uvolnění, bez starostí, nebo že už to vzdali, otěhotněli, jsou tak frekventované, že to podezřelé asi těžko bude...

Ondyno jsem viděla dobrý vtip - blondýnka stojí před zrcadlem, hladí si svoje velké krásné těhotenské bříško a povídá si : "Snad to bude moje!"
smilies/grin.gif
říjen 31, 2008 07:39
Luisa, já věřím na moudrou matičku přírodu a myslím, že to prostě tak zařídila :-)) : bb
a když tak toužila po miminu, ne po nevěře, ale po dítěti, tak jak psala Alena - když hormony dopustí, i slušná se spustí :-)
A kdo ví, jestli je to opravdu biolobicky švagrovo, i kdyby ano, tak fakticky je Adély a jejího muže. Ostatně, narozdíl od klientů center asistované reprodukce si Adély muž může klidně říkat "je to má krev". Bez ironie.
Když je morální zachraňovat 40dekové drobečky na pokraji smrti, kteří by bez přístrojů za miliony nepřežili ani hodinu, proč odsuzovat tohle? Stalo se, jedeme dál. Vždyť to není tragédie, ale RADOST. Dárek. Namísto dvou vynervených lidí co marně touží po dítěti.

Adélo, hodně štěstí, zdravé dítě, a pšššt. :-) Příští vánoce budou pod stromečkem capat dvě malé nožky.
říjen 31, 2008 12:20
moudrá matička příroda - není to trošku dvoustranný pohled na to jak se tu chlapi za podobné jednání odsuzujou ? : JoeRybář
Ať tak či tak své manželce a bráchovi bych tohle neodpustil dvě malé nožky nebo ne. To už někdo cizí, koho už v životě neuvidím, je mnohem lepší varianta než když takovej podraz udělá brácha.
říjen 31, 2008 13:19
... : Sandra
Ano, JoeRybáři, a to je právě ten důvod proč to manželovi neříkat- tím by ho člověk jednou ranou připravil o manželku, bráchu i potomka...
říjen 31, 2008 15:47
... : bb
přesně tak jsem to, Sandro, myslela

JoeRybář, já to neschvaluju, teda ne bez vědomí manžela, umím si představit situaci, kdy se dohodnou všichni 4, oba chlapi obě ženy a provedou podobnou "transakci" - ať už sami nebo s asistencí lékařů
ale když už se stalo? tak vybíráme ze dvou možností - říct a riskovat, že se zboří svět 4 lidem najednou, nebo neříct a nést si to v sobě, pak je dobrý upnout se na ty dvě malé nožky

Možná by nebylo úplně od věci nechat si udělat test DNA pro sebe, třeba se nakonec prokáže, že je manželovo, i kdyby ne, je dobrý to vědět, do budoucna, kvůli případným zdravotním záležitostem.
říjen 31, 2008 22:58
... : bb
není to trošku dvoustranný pohled na to jak se tu chlapi za podobné jednání odsuzujou


neřeším Adély nevěru, ani nechci, v podstatě se to u ženy zmítané hormonální bouří v marné touze po děcku asi nedá ani za nevěru počítat, stejně tak bych to viděla i u chlapa, jednorázový úlet, na který by měli oba rychle zapomenout a kvůli kterému nemá cenu bořit jinak hezké, dobré, fungující dva vztahy, ten druhý (u švagra-bratra) navíc s dětmi
Pokud by ta jednorázovka u chlapa vedla k tomu, že ta, se kterou se svedli a ona nemohla předtím roky mít dítě, najednou otěhotněla, tak je to blbý ale když už by se stalo, viděla bych to podobně - oba ať mlčí, pokud dítě bude mít milujícího otce v jejím manželovi.
říjen 31, 2008 23:05
Joe Rybáři? : Puntíkovaná
Který chlapy, kteří v touze po dítěti otěhotněli s někým jiným než se zákonitým partnerem, , máš na mysli? Já ososbně o žádném takovém nevím,.Ale vím o spoustě chlapů, kteří vyhledávají sex právě s vdanými ženami - aby v případě "maléru" - byli " kryti".
listopad 03, 2008 14:08
... : bb
myslím, že je třeba vzít v úvahu situaci lidí, kterých se to týká - tohle jsou dlouhodobí manželé toužící po dítěti
Jiné by to bylo u páru, který spolu chodí, ona se vyspí s jiným, otěhotní a pak se to snaží hodit na toho s kým chodí a doufá, že on se "zachová jako džentleman". Ale to není ta situace.
listopad 03, 2008 14:17
Puntíkovaná : JoeRybář
Padly tady termíny "Hormony zmítaná" a "Moudrá matička příroda". Aspoň podle evolučních biologů se samička snaží získat nejlepší genetický materiál pro svého potomka, ale vychovávat ho pak klidně může jiný sameček s většími předpoklady pro rodinný život a péči o samičku. Naproti tomu sameček se snaží oplodnit co nejvíce sameček aby měl jistotu, že jeho genetický materiál se uplatní.
Takže z tohohle hlediska je jednání obou zainteresovaných stejné, hormony zmítané. Můžete buďto oboje odsoudit, nebo oboje schvalovat či tolerovat, ale nemůžete to schválit jen jednomu pohlaví.

Jinak souhlasím, že v současnou chvíli je asi opravdu nejlepší to zatlouct a doufat, že to nepraskne.
listopad 03, 2008 15:21
... : bb
JoeRybář, nejsem biolog, neumím posoudit a vyčíslit, o kolik víc je hormonálně zmítaná žena marně toužící po dítěti. Tak nějak abych ale řekla, že porovnávat situaci dejme tomu 35leté takové ženy, které nepomohla ani asistovaná reprodukce, se situací muže rozsévače jinak zdravého, který k předávání genetického materiálu zatím nepotřeboval lékaře, asi dost dobře nelze. Psychika obou bude zřejmě v poněkud jiném stavu, nejen jejich hormonální hladina.
Takže to z mé strany nanejvýš byla nekomplentní oponentura :-)

listopad 03, 2008 16:44
Normální samička-ženská : wendy
touží zahnízdit a nejlépe u toho, kdo se dovede o ní a o potomstvo dobře postarat. My lidé si toto konání komplikujeme city, rozpočty, příbuzenstvem apod.
listopad 04, 2008 09:29
no jo, Wendy, zahnízdit... : strejda
pokud si však vezmeš samičku kudlanku (tu zelenou potvoru - nikoli Danielu), ta se nechá ošuosouložit a pak toho svého spermodárce pěkně pomaloučku polehoučku ukusuje a pěkně od hlavičky. Být kudlankou samečkem, do takové sadistické soulože bych mikdy nešel...
listopad 04, 2008 20:49
Nojo, strejdulíne, : wendy
ale já mám na mysli normálmní, třeba sebe, nebo tu tvou, nebo labuť obecnou, alfa vlčici a tak. A ty hned do extrémů... smilies/wink.gif
listopad 05, 2008 07:21
a strejdo, : alena puntíkovaná
podle čeho poznáš předem,že ta, co ti nabízí úžasnou a originální svíčkovou a nové masíčko - ti v zápětí neukousne hlavu?
listopad 05, 2008 12:00
Styďte se! : Janečkavá
Je mi z vás kudlanky smutno! Tolik pochopení pro Adélu... A proč? Jen protože tady napsala lítostivou anonymní zpověď? Je to odporné, že chce vše ututlat. Měla by se zachovat čestně k manželovi a říci mu pravdu! Měla by nést tu zodpovědnost, která ji scházela když se vyspala s bratrem manžela! Pokud se nepřizná bude jen sprostou lhářkou! A nicna světě ji neomlouvá. Co je pro ni manžel, když ho tak sprostě obelhala a vy ji tady podporujete ve lži. Dříve nebo později taková lež výjde najevo. Mluvím z vlastní zkušenosti!
říjen 01, 2009 00:00
re:stadte se : pem
Proč by se měla stydět?Já radím mlč a nepřiznávej to budeš mít mimčo tak se na něj těš!!
srpen 03, 2010 10:59
co je tohle za fake od psychopaticke kravicky???lol : jedna bu bu tady pise komenty za deset lidi???
No tak ty jsi dobre zoufala blbka, ktera tady pise za deset lidi na chlup stejne komenty. Zavrete tuhle nemocnou psychopatku nekam do chliva, pokud jeste dycha stejnej vzduch s nama!!! lol smilies/smiley.gif
leden 27, 2016 04:59
prokouknuto : jejda
Tak pardon, ze jsem si tohle cele vymysla. smilies/grin.gif
Ale ze to trvalo. smilies/tongue.gif
leden 27, 2016 05:02
ty radis : pem
.... Dzamilo Dzamilo..
leden 27, 2016 05:04
hanicka : cupinda
no to je jako tahle krasava palmova ''smich"
leden 27, 2016 05:07
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]