O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MANŽEL A NEVĚRNICE PDF Tisk E-mail
Pátek, 10 říjen 2008

 Ahoj kudlanko, je to poprvé, že se někomu chci svěřit a zeptat se, do dál. Je mi 39 let, jsem 14 let ženatý a máme dvě děti - 12 let a 9 let. Mé ženě je 36 let. Je to rokem a půl, co jsem zjistil, že má žena je mi nevěrná, že má milence a dokonce už přes rok. Bylo to hrozné... Když jsem to zjistil,  tak jsem ji dal na vybranou, ať se rozhodne, s kým bude -  buď se mnou nebo s ním.

 

 

 

 

 

     Rozhodla se, že bude se mnou. OK, ale pak, asi následujících půl roku, byl náš vztah úplně na nic; byla vůči mně zcela odtažitá. Spát se mnou samozřejmě nechtěla. Řekla, že to teď nejde, že to jednou přijde samo. Nedávala mi najevo žádný cit.

 

     Teď uplynul další rok a půl, co se ke mě vrátila. Musím říct, že náš citový vztah je o hodně lepší - má o mě přeci jen zájem; ptá se, jak se mám, večer se ke mě někdy i přitulí. Ale - že bychom spolu už spali, tak to né. Vlastně jsme spolu párkrát spali, to bylo o prázdninách. Když ji chci trochu pohladit, třeba po prsou, tak se vymlouvá, že ji to lehtá a když přeci jen svolí, tak jenom přes košilku. Když se jí taktně zeptám, jestli má chuť na sex, tak rovnou řekne že ne, že ještě není připravená, že nemá chuť.

 

     Nabývám dojem, že je nějak k bývalému milenci ještě vázaná a že by ji milování se mnou připomínalo jeho. Nevím. Když se ji na to zeptám, tak mi neodpoví, nebo řekne, že to není pravda. Stále jen říká, že to třeba jednou přijde, že jí mám dát čas. Že mě má ráda, a že chce žít se mnou a že to milování příjde samo.... Jinak spolu vycházíme dobře.

 

     Proto se ptám - co si o tom mám myslet? Proč to tak je? a jak dlouho to ještě může trvat? Mám ji moc rád a miluji ji, ale sám si říkám, že když se mnou nechce spát, tak asi něco není v pořádku.   

 

Moc se trápím a nevím, co dělat, co si mám o tom myslet...

 

      Tomáš 

 

  

 

Komentáře (58)add feed
ale no tak.... : alena puntíkovaná
prostě chtěla ochutnat jiný masíčko, jinou svíčkovou...co je na tom...tady pánové ti to vysvětlí líp....
říjen 10, 2008 10:49
TOME, : GÁBINA
myslím, že tvůj největší průšvih je, že jsi asi moc hodný. A že jí dáváš moc a moc najevo, jak ti na ní záleží, jak si neumíš představit být bez ní. Myslím, že jsem teď někdy zahlídla v tv v nějakém tom pořadu rozchod dvou celebrit - herce a režiséra Kepky a nějaký tý zpěvandule. A co mu vyčítala? že je taaaakovej hodnej, spolehlivej, ale že s ním není žádný vzrůšo...
A to je tvůj případ, bohužel. Jen se podívej - ženský chtějí dravce, děvkaře, plejboje - ovšem, pak aby ale zase byl hodnej, nosil penízky, chodil s dětma na procházky, ne*urvil se... nojo, tak to bohužel je..
Musíš si najít zlatou střední cestu, když si je tebou tak zatraceně jistá, tak jsi (jako některé ženské) taky jen tou starou stálou kredencí, co stojí celej život na jednom místě...
říjen 10, 2008 10:50
Ta baba si s tou svíčkovou nedá pokoj. : strejda
Náhodou - je to úplně opačně! Jasné? Vždycinky ochutnávaji muži!
Tak tu svíčkovou, babice jedna, jsem dělal náhodou zrovna včera. A k tomu knedlíky v hrnku. Páááni a dámy, jak ty se mi povedly. To bude asi tím sněhem ze dvou vajec. Dnes přijede žena tak už se těším. To bude žrádlo...
říjen 10, 2008 11:12
strejdo, : wendy
ty sežereš svou ženu ? V tom případě svíčková s knedlíčkem zbyde tak v tom případě bych pak přijela taky. Těšíš se ?
říjen 10, 2008 11:27
K problému : wendy
To máš tak, Tomáši. Tvoje žínka tě vlastně nutí k celibátu. To už jsme tu jednou řešili, něco podobného. Názory nebyly tak úplně jednotné. Má jeden právo druhého k něčemu nutit ? Nemá.A co když to je až takhle - řekněme nepřirozené. Má jeden právo druhého trápit. Nemá.
Asi by sis měl bouchnout do stolu. Nebo jsi něco zavinil ?
říjen 10, 2008 11:30
ježíš strejdo!!!! : alena puntíkovaná
nechci pomyslet, z čeho ty vlastně tu svíčkovou děláš!!!! smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif
říjen 10, 2008 11:30
Aleno puntíkovaná, : GÁBINA
někdy jsi docela fajn, někdy zas docela hulvát. Myslím, že tomu Tomášovi není zrovna do smíchu a že ho ale vůbec nezajímá tvoje rádobyvtipné psaní o svíčkové. Tohle opravdu není o vaření, jestli sis při své nebetyčné moudrosti stačila všimnout.
Čtu tvoje básničky, moc se mi líbí, stejně tak jako některé názory jsou docela vtipné.
Ale někdy se chováš hůř než slon v porcelánu. Zkus se taky trošku ovládat a někdy zamyslet třeba na svou netaktností, jo?
říjen 10, 2008 11:37
Ano, souhlasím s Gábinou : Míša šíša
Navíc Tomáš vůbec nemusí chápat narážku na svíčkovou, nečte každý všechny diskuze, že jo.
říjen 10, 2008 11:56
jak jsem tady : kolemjdoucí
už kdysi zmiňoval, své dočasné přítulkyně jsem si vždy vybíral mezi ženami vdanými, u kterých nehrozilo, alespoň z počátku, že se budou chtít ke mě hned stěhovat. A podle mých zkušeností bych je mohl rozdělit do dvou skupin. V první skupině jsou takové, kterým nedělá problém spát s manželem i milencem (případně více milenci), protože milence potřebují hlavně kvůli sexu, kterého si doma neužijí tolik, co tělíčko žádá. Ve druhé skupině jsou ty, které milence opravdu milují, dávají mu nejen své tělo ale i duši. A nedokáží si představit, že by se toho těla dotýkal ještě někdo jiný, nežli on. Tak si svou ženu teď do jedné z těch dvou kategorií zařaď.....
říjen 10, 2008 12:06
Já vás nechápu : alena puntíkovaná
vždyť si přečtěte, co tu napsal kolemjdoucí - vždyť vlastně o nic nejde...no tak mu zahnula...co je jinýho na tom, když zahne ona jemu? Když zahne on jí, tak přece o nic nejde..jen o nevinej sexík, o svíčkovou, o masíčko, manželky kterejm to vadí jsou hysterky..pročpak tu asi není milenka, která by pánovi vysvětlila, že je to vlastně jeho vina, že jeho žena hledala něco dráždivého, vzrušujícího, s opálenou prdelkou. Měřme všem stejným metrem...já pořád čekám, jak se k tomu vyjádří pánové a co poradí oni. Já ososbně jsem nikomu nikdy nevěrná nebyla a nevěrného muže jsem hbitě poslala do háje. Ať si pán pěkně pročte v jiných diskusích na podobné téma, co se v podobném případě radilo ženám nevěrných mužů...a zařídí se podle toho. A co se týče chlapů, tak si servítky skutečně neberu - a vím co dělám. Oni nějaký jinotaje, náznaky nebo taktiky stejně nechápou a ani oni nejednají v rukavičkách.
říjen 10, 2008 12:30
... : Sandra
Víš, Tome, mám pocit, že tě tvá žena vlastně trestá dvakrát- poprvé svou nevěrou a nyní celibátem. Což je absurdní, protože ten, kdo by nyní měl být na koni, jsi ty a ona by se měla přetrhnout, aby jí byla ta zrada odpuštěna a zapomenuta a aby to mezi váma bylo zase jako předtím. K tomu mě ještě napadá- máš jistotu, že tvá žena není se svým býv. milencem v kontaktu? Nemyslím, že by spolu museli nutně spát, ale nevídají se třeba, nebo nepíší si? Protože i kdyby to byla láska jako trám, tak mi přijde divné, že by ještě po roce a půl byla takto intenzivní, pokud není přiživovaná- zvlášť vzhledem k tomu, že tvé ženě není 16 a nejedná se o první lásku.
Poradila bych vám oběma návštěvu sexuologa- třeba vám odborná pomoc pomůže. Pokud tvoje žena má snahu, ale prostě si nemůže pomoct, tak by na to měla přistoupit.
Další možnosti- ještě počkat jak se situace vyvine- ale v tom případě bych si být tebou stanovila nějakou časovou hranici, abys jednou nezjistil, že jsi čekal věčně a třeba i zbytečně...už takhle je to docela dlouhá doba, skoro bych řekla, že máš svatou trpělivost.
Pak je tu ještě poslední možnost- pokud si k sobě už nenajdete cestu jako muž a žena, ale pořád vám bude stát za to spolu zůstat jako kamarádi, co spolu vychovávají děti, tak si otevřeně promluvte o otevřeném manželství. To tedy není aplikovatelné pro každého, ale pokud nevydržíte celý zbytek života bez sexu, tak je to lepší, než to dělat partnerovi za zády, lhát mu a ubližovat.
říjen 10, 2008 12:35
Aleno, nemyslím to ve zlém, : Gábina
ale trochu slušnosti a ohleduplnosti by neškodilo - přesně jak to píše Míša - kvůli tomu, že sem někdo napíše o svých bolestech, nemusí číst celou Kudlanku rok nazpátek...
říjen 10, 2008 12:47
šmarjá jósef : kolemjdoucí
kde jsem napsal, že o nic nejde? Já se naopak snažím tazateli naznačit že je to asi vážný, protože ta jeho patří k těm co mají sex a lásku (podle vzorů z červené knihovny) propojenou dohromady. Ty ženy, které mají (stejně jako chlapi) sex zařazen mezi základní potřeby jako jídlo a spánek s tím problémy nemají. Ale to už přeci rozebral Menšík v té nádherné scénce s Bohdalkou.....
říjen 10, 2008 12:47
Aleno, : Míša šíša
1) Tomáš neřeší to, že mu manželka zahnula, řeší to, že se s ním ani po ukončení mimomanželského vztahu nechce milovat (a už to trvá dlouho). Napsat mu na to "no tak co je na tom, chtěla ochutnat jiné masíčko" je totálně mimo mísu.
2) Pokud Tomáš nečetl ty různé dřívější debaty k tomuto, musí si o tobě zákonitě myslet, že jsi na hlavu, neb nechápe, co tím chceš říct.
3) Servítky k chlapům si brát nemusíš, pokus si je neberou ani oni. Takže když sem napíše Kolemjdoucí, že o*uká i suchou větev, když je v ní díra po suku, můžeš mu v tom samém duchu odpovědět. Ale Tomáš psal slušně a nijak ve zlém na svoji ženu nenasazoval. Takže v tomto případě mi tvoje reakce připadá nefér.
říjen 10, 2008 13:03
takže jinými slovy kolemjdoucí, : alena puntíkovaná
pán by si měl vážit toho, že jeho žena není jako ty a nezahýbá mu s kdekým....a holt vydržet. Třeba i tolik, jako ženská.
říjen 10, 2008 13:04
Kolemjdoucí, : Míša šíša
vidíš to dost zjednodušeně. Může to mít i spoustu jiných příčin.
říjen 10, 2008 13:06
... : Jarda
Nějak to s ní budeš muset překlepat ještě 10 let kvůli dětem, o které zřejmě přijít nechceš.
Potíž je v tom, že, jak píšeš, ji máš stále rád. Mě osobně by ta láska již dávno přešla, čímž ale neříkám, že bych se nutmě hned musel rozvádět. Docela bych řekl, že když manželka uvidí, že již do ní nejsi "tak zamilovaný" bude z toho nesvá. A tam ji potřebuješ dostat.
Tak se v tom hlavně nepatlej, mohl by ses dozvědět, co vědět nechceš. A nelez po ní, nehlaď bradavky ani pr..l, neočumuj ji ve sprše atd. Když jí to je teď nepříjemné, tak to nedělej. Ani nedolézej, nechtěj po ní vědět nějaké termíny a zásadní prohlášení, a ani ty nedělej teď zásadní prohlášení a rozhodnutí. Buď ti časem dá sama od sebe, nebo nedá. Když nedá, dají kamarádky. Stačí se rozhlédnout po okolí.
říjen 10, 2008 13:16
uf, : kolemjdoucí
pro alenu: ne, pán by si měl uvědomit, že je nejspíše stále zamilovaná a tudíž se urychleně poohlédnout jinde.....poptávka po slušných chlapech, což on bezpochyby je, je obrovská.....

pro Míšu: samozřejmě, ale myslím že tahle je nejpravděpodobnější...
říjen 10, 2008 13:18
souhlas : kolemjdoucí
já jenom naznačoval, Jarda na to napsal přímo návod....hlavně nedolejzat
říjen 10, 2008 13:20
... : Milene
Mne by zajímalo, jak to bylo u vás se sexem v době, než se prozradil milenec. To fungovalo normálně? A po prozrazení nevěry utrum? Já nějak nemůžu najít ten důvod, proč, když s tebou chce být a má tě ráda, tak proč už se s tebou rok a půl nemiluje? Nefunguje pořád ten milenec? Čekat, že to možná jednou přijde je fakt dost smutný. Co kdyby jsi navrhl, že se poohlédneš někde jinde, že ti sex schází.
říjen 10, 2008 13:31
S tím taky souhlasím : Míša šíša
Nedolejzat, nedávat najevo přehnaný zájem, dělat se tajemným, nepřístupným... v tom má nakonec Alena pravdu: platí přesně to samé, co pro ženy = nebýt lednička.

A teď jsem si naběhla, protože Tomáš taky nemusel číst článek o ledničce smilies/wink.gif
říjen 10, 2008 13:32
jdyz jsem se podivala na tohle tema : Polarka
tak mne hned napadla Alena, jak si na tomhle hodnym chlapovi zchladi zahu. A naprosto souhlasim s Gabinou. Aleno jsi velice razantni vsechno mas hned vyresene (kdyz mluvis o svem stastnem manzelstvi tak mne napada "On je zenaty, ona je stastna" Protoze ja osobne tveho manzela vidim jak naprosto uslapnutou chudinku, ktera jeste nestihla utect jak se podareilo tem predchozim dvema.
A vsichni ti rikaji nech toho, ale ty jeste musis tu svickovou zopakovat. Fakt dokazes byt nejapna.

Tomasi rada pro tebe asi neni. Ona te ma rada jako kamarada, ale presaltovat se z toho na milence..... to nebude lehke. Ona ti nechce ublizovat, proste ji nevzrusujes a ona to nedokaze prekonat. A mozna dokonce je z toho sama nestastna. Asi manzelska poradna... ale nevim.... Deti vas ted potrebuji oba. Muzes ji neveru oplatit, najit si jinou zenu, ale tim se bude cele klubko dal zamotavat... Zkus jak bude fungovat zarlivost bez toho aby k ni byl duvod. At ti zavola treba kamaradova zena, bav se s ni, hodne se smej, kdyz se zepta kdo to byl, rekni ale nikdo...prijdu pozdeji domu nez normalne a nemej logicke vysvetleni.
Ovsem ji to taky muze byt uplne jedno nebo si muze rict.."Tak ja se muzu vratit k memu milenci."
Co myslite holky? Je to moc riskantni?
říjen 10, 2008 13:39
... : Jarda
Nedolézat! Ale také: nebýt zkroušený, uťápnutý, smutný, tiše vyčítavý!
Buď klidný, vyrovnaný, každou volnou chvíli věnuj dětem, připravte si spoustu zábavy, výletů, zájmů. A nezvi manželku ať to dělá s vámi. Když bude chtít a přidá se, neodháněj ji ale neprojevuj také z její společnosti žádné emoce - ani nadšení z ní, ani otrávenost z ní.
říjen 10, 2008 13:48
polárko, jen technická poznámka : bb
- předchozí dva neutekli, s prvním se rozvedla pro opakované nevěry, druhý tragicky zemřel při nehodě, jinak by s ním byla doteď, protože jim to klapalo

Jinak, alena to trošku nadsazuje, jenže v podstatě skutečně jen opakuje to, co v jiných diskuzích na toto téma zaznívá od chlapů. Jen to od ní, ženské, zní drsněji, cyničtěji.
Ještě si taky vzpomínám na jednoho, co sem psával, NČ, ten ženám v Tomášovo situaci radil, ať se podívají na sebe do zrcadla, zda nejsou moc ošklivé, tlusté, upocené, neupravené.
A sklízel souhlas. Říct tohle Alena Tomášovi, roznesete ji za netaktnost :-)

říjen 10, 2008 13:49
Tomáši, Tvoje žena je prostě stále VĚRNÁ, bohužel pro tebe, je věrná bývalému milenci, : toulavej
proto NEMŮŽE s tebou nic mít. Je to takovej druh věrnejch lidí, co jen tak svý milovaný neopouští. Já to vidím na hodně dlouhou dobu, než něco bude a už nikdy to nebude nejen od ní, ale ani od tebe, jako před tím. Jestli jí máš tak moc rád, budeš muset přistoupit na kompromis a žít jako bratr a sestra. Když jí k tomu budeš nějak nutit, stejně tě to nebude bavit, když uvidíš, jak se ona NUTÍ a je jí to NEPŘÍJEMNÝ. Rozhodnutí je jenom na tobě, jestli ti to takhle bude stačit, nebo se poohlédneš jinde . . .
říjen 10, 2008 13:55
I já z toho cítím : KK
neviditelný háček vázající manželku k jejímu milenci.
Být to já, i přes všechnu lásku, bych asi ve vztahu nedokázala zůstat, nedokázala bych čekat, až "to" přijde samo...
říjen 10, 2008 14:08
Jéééžiši, : Míša šíša
jo, může být "v duchu" věrná svému bývalému milenci, ale TAKY VUBEC NEMUSÍ a problém může být někde jinde. Třeba i v tom, co tu naznačila bb. Třeba taky ne.

bb, ale to je pravda, co psával NČ. Jasně, že by se Tomáš mohl podívat do zrcadla... na tom není nic k roznášení na kopytech. Alena ale reagovala na něco jiného než se Tomáš ptal. Já jsem asi z těch posledních, co by se nějak chtěl "zastávat" toho mužského pokolení, ale v tomhle případě mi to přišlo nevhodný. Asi vzhledem k tomu stylu Tomášova psaní, ze kterého je zřejmé, že to nebude takový ten "kaňour" alias ochutnávač svíčkových. Takže konečně se mezi tisíci a tisíci (to je taky nadsázka) najde jeden citlivý a dostane tu pěknou sodu. Tobě to připadá OK?
říjen 10, 2008 14:11
toulavej to napsal přesně : kolemjdoucí
jo,jo, takhle to vypadá, když se sejdou dva slušný lidi. Kdyby byl jeden z nich "potvora", žádné problémy nebudou.
říjen 10, 2008 14:16
míšo, : bb
Tomáš ne, Alena nenaznačovala, že by to mohl být Tomáš, ale jeho žena :-)
když tu takhle píšou ženy, že jim manžel zanáší s mladší, tak jí muži odpovídají o masíčku, kopírkách a příležitostech, co se nabízejí

já si taky myslím, že Tomášova žena je v duchu stále s tím druhým, a protože je slušná, tak nemůže být tělem jinde
ona se prostě zamilovala, nechce ochutnávky
říjen 10, 2008 14:40
Kdyby to tak bylo, : Milene
slušná a zamilovaná a tělo jenom milenci, tak by s manželem nespala už víc než 2,5 roku. Protože jeden den milenec a druhý den manžel, to by asi nešlo.
říjen 10, 2008 15:08
... : bb
Tomáš nikde nepíše, jak dlouho s ním nespí, píše jen, že před rokem a půl zjistil její nevěru. Jak to zjistil? Kdyby doma všechno klapalo, kdyby spolu měli obden sex jako dřív, ona se k němu měla, tak by nijak nezapochyboval a na nic by nepřišel. Možná tu nevěru zjistil když mu došlo, že rok trvající migréna není normální.
říjen 10, 2008 15:29
... : bb
nebo to nějakou dobu zkoušela překousnout, překonat se, nejde to
podle mě to chce čas, po čase to buď vyšumí a doma se vše vrátí do normálních kolejí, s malou černou tečkou na pozadí, nebo nevyšumí a rozejdou se
záleží taky na tom, jak je na tom milenec, jestli by ji chtěl na trvalé spolužití i s dětmi, nebo ne, ale kdyby ano, tak už by asi práskla do koní
Takhle si myslím, že ona váhá, že má svého manžela ráda a bojuje s tím, že se zaláskovala jinde. Dala bych jí ještě čas, kvůli dětem.
Rozhodně nedolejzat, nedoprošovat se, nevyčítat a nechtít sliby. Nechat ji být, ať si to pořeší sama v sobě, ona pak dá vědět, zatím žít, věnovat se sobě a dětem. Když nebude Tomáš troska, a ona ho má i teď pořád ráda, tak se s k otci svých dětí vrátí ráda a nebude to pro ni žádné přemáhání, naopak.

říjen 10, 2008 15:33
já myslím, že přemáhání to už bude napořád. Kdo rád sladký a jednou ochutná dobrej dort, : toulavej
tomu už napořád přestanou chutnat brambory, který měl před tím místo toho dortu . . .
říjen 10, 2008 15:43
bb, : Míša šíša
to já vím, že Tomáš ne. Právě proto mi vadilo, že na něj Alena reagovala stejným stylem jako reaguje na ty citově oploštělé rozsévače. U nich mi to nevadí, to jí kdykoliv zatleskám smilies/kiss.gif
říjen 10, 2008 15:45
třeba Tomáš není žádná brambora :-) : bb
třeba je jahodovej dortík se šlehačkou a ona se momentálně zamilovala do čokoládového, až se vzpamatuje, vrátí se ráda ke svým oblíbeným jahodám
a občas si je polije čokoládou :-)
když už ty metafory...
říjen 10, 2008 15:46
Nechte toho! : Míša šíša
Víte, jakej mám hlad? Nevíte! Tak vidíte.
říjen 10, 2008 15:47
MÍšo, : bb
já ti rozumím. Mně se prostě jen zdálo, že mu Aleno takhle chtěla naznačit, ať nevěší hlavu, že to není tak tragické. Ale asi jo, asi to nebylo úplně nejlepší.
říjen 10, 2008 15:49
:-) tyto znaky opište: : bb
RYPAQ
:-))
říjen 10, 2008 15:49
což by se dalo chytlavě, Míšo, vyložit i tak, : bb
že máš chuť na Tomáše :-)

(od metafor k laciným dvojsmyslům)
říjen 10, 2008 15:51
Chyba lávky : Míša šíša
Chuť mám jedině na čokoládový dort se šlehačkou a s jahodama. A můžeš za to ty! smilies/grin.gif
říjen 10, 2008 15:55
Milá bb, a taky Aleno : Krakonoš
NČ tady s těma upocenejma sice sklízel ovace, ale od přítomnejch DAM, aby bylo jasno. Puntíkatá si zase zajedovala, Tomáš si přečte ve volný chvíli Kudlanku pár měsíců - let zpátky a pochopí, že má její příspěvky na tyhle témata rovnou přeskakovat. Dále jsem si nevšim, že by tady byla nějaká monolitní masa mužů, co píšou vo kopírkách a vochutnávání a schvalujou nevěru. Nebo jste snad vy všechny Milenky? Asi těžko, žejo. Dokonce se tu kvůli vochutnání někdo strefuje pořád do strejdy, ale ten jasně řekl, že to udělal jednou, zjistil, že to byla blbost, doteď ho to mrzí a nadále nedoporučuje, tak nevím, co po něm ještě chcete? To, že někdo jednou ve svým dlouhým životě zahnul, je jako morální vada, ze který se vám má zpovídat? A komu jako? Která z vás se cejtí bejt tou Nejmorálnější Kudlankou?
A teď k tomu Tomášovi - velikej rozdíl mezi mužskou a ženskou nevěrou je právě v tom, (obvykle, výjimky sou) že ten chlap vochutnal, ale za deset minut je schopnej milenku pustit z hlavy a bejt zase doma. A netejrat svojí ženu nuceným celibátem. Ženská navopak, pakliže se už pustila do vochutnání, je to většinou doprovázený neschopností pokračovat ve vztahu se svým mužem, protože se prostě emočně vod starýho vodpojí a na novýho napojí. Myslím, Tomáši, že váš vztah spěje ke konci, a pokud s tím chcete něco dělat, měli byste vyhledat nějakou poradnu partnerskejch vztahů a začít nějak svůj vztah léčit. Jinak to jde do hajzlu, sex je naprosto dokonalej lakmusovej papírek všech dalších voblastí vztahu. A do tý doby NETLAČ, NEDOLEJZEJ, DEJ ÚPLNĚ POKOJ. Jinak ten konec přijde tak rychle, že nestačíš ani říct "pozdravpámbu"!
říjen 10, 2008 17:41
Jo, a i když je to vysoce nemorální, : Krakonoš
v tomhle případě by sis moh taky najít nějakou milenku, do který se nezamiluješ. Budeš víc v klidu, míň uslintanej a možná se vo tebe taky někdo začne trochu bát. :-D
říjen 10, 2008 17:46
teď mě sežerete, : alena puntíkovaná
ale ženská, jako Tomášova žena...a s tím pánové souhlasí - se nezakláskuje jen tak bez příčiny a nevyspí se jen tak s kdekým. Takže zaručeně "něco neklapalo"m už dlouho předtím, než se ona nevěry dopustila. No Tomáš měl vypraný prádlo, večeři na stole, děti v cajku...tak co by se staral, že jo.Ženy dávajjí signály dlouho před tím, než se něco začně dít...ale pánové nechtějí slyšet. Pro ně je všechno v pořádku. Takže nechť Tomáš zpytuje svědomí a pátrá v minulosti, co zanedbal - a tam začít. Nebo taky může jít na kosmetiku a ke kadeřníkovi a opálit si prdelku....tohle se radí většinou ženám. Třeba to pomuže i jemu.
říjen 10, 2008 17:52
... : karl
je to tak, pánové mají pravdu. Moje vlastní zkušenost, nedolejzej, nedělej žádný sexuální náznaky, budeš to muset vydržet, ono to pak přijde samo
říjen 10, 2008 17:55
... : karl
Tome, měl bys to trochu doma uvolnit, máš koníčky? Hurá do nich, dělej se vzácným. Já vím, že svou ženu jistojistě miluješ, teď nesmíš šlapat na plyn
říjen 10, 2008 17:58
No tak karl, : Gréta
rok a půl bez sexu a jedeme dál, vydržet, bez náznaků? Na to je život krátkej...
Udělala bych čoromoro, a v případě záporné odpovědi šla do vysoce nemorálního řešení od Krakonoše :-))
A pak bych se klíďo i zamilovala a vyměnila ženu za ženu. Protože člověk, který mi rok a půl není schopen říct, v čem je problém, by mi už moc blízkej nebyl. Leda by vařil jako pánbůh :-)))
říjen 10, 2008 19:17
Milá logická puntíkatá, : Krakonoš
pokud by to bylo, jak říkáš, proč by se k němu vracela a proč by nebyla za další dva roky schopná mu vysvětlit, kde teda von dělá tu děsnou chybu, kde co zanedbal a nadále zanedbává, aby se už posunuli někam dál? Nebo myslíš, že zase jen dva roky chuděra signalizuje a von ty signály furt ne a ne vidět? To je teda zdatná signalistka, takovou jsem eště nepotkal. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Pro Grétu: Kámoš vydržel něco podobnýho pět let - nechtěl rozbít dětem rodinu a měl tu osobu opravdu rád, navíc vařila docela obstojně smilies/cheesy.gif. Protože chtěl vědět, zda něco náhodou nesignalizuje, jak povídá madam s tečkama, ptal se jí těch pět let, zda je někde mezi nima problém, zda by měl něco změnit či dělat jinak. Vždycky ho ujistila, že je vše v nejlepším pořádku, na světě nejsou dvě víc se milující bytosti než oni dva, jen ten sex jí jaxi nejde a netěší. Ne neřešil to "nemorálně", věřil, že to nakonec vyřeší spolu a bude dobře. Vyřešila to bravurně - došla k tomu, že se na manželství nehodí a vodkráčela. Tak si potom našel normální ženskou a je mu dobře taky. smilies/grin.gif
říjen 10, 2008 19:54
Aleno, Ty v Tomášovi : endymio
nevidíš Tomáše, ale zástupce toho prokletýho pohlaví, který Ti hodněkrát ublížilo. Ale s tím Tomáš nemá přeci nic společnýho. Něco u nich neklapalo, říkáš... včera jsem zrovna mluvila s kamarádem, kterej je na tom podobně. Dvě děti, čtrnáct let po svatbě, žena měla milenců hned několik... jo, něco pořád neklapalo. Žena je poněkud nedospělá a neustále hledá svěžest a romantiku nového vztahu ( to nemám jen od něj, znám je oba). Proto je doma pořád nespokojená. Nevím, kdo je vinen, nevinen - jen by mě v obou případech zajímalo, jaký by to chytlo směr, kdyby se síly kapku přeskupily. Teď se oba pánové nejspíš trošičku doprošují, co tak udělat krok zpátky a přestat bojovat? Zaujmout postoj No tak si dělej co chceš. Trošku ji vylekat. Nevím, jak u Tomáše, ale u toho mýho kamaráda mi připadá strašný pomyšlení, že by se to rozpadlo - jako rodina fungují skvěle a děti tátu milujou. Žena řekne " já od tebe odejdu i s dětmi", ale neuvědomí si, že děti nejsou balík, který vezme pod paží a on s ní poslušně a zcela souhlasně půjde.
Stoprocentní souhlas s Krakonošem, vyhledali jste poradnu? Nebo ty sám? Rok a půl bez sexu mi taky přijde jako hodně nedobrej signál. Jako bys jí jako chlap neimponoval.

říjen 10, 2008 21:03
gréto : karl
je to o tom, jak moc toho druhýho milujeme a co jsme schopni tolerovat. Tomášova žena není zřejmě záletnice, prostě se jen stalo, šla do toho naplno. To se ženským, myslím spořádaným, bohužel se stává a je to jen proto, že té ženské něco chybí v tom současném vztahu. Pokud, ale dojde k ukončení paralelního vztahu, s tím, že chce zůstat se svým stálým partnerem i ona potřebuje čas. Věřím , že ji to bolí a že ted´není schopná se milovat. A pokud i ten manžel chce zachránit vztah, musí to být hlavně on, kdo se bude hlídat, aby to nebylo překotně. Je to důležitá doba, pro oba a jak si s tím poradí to se pak odrazí dál v jejich vztahu k sobě.
říjen 11, 2008 15:39
... : Minnie
Snaž se, Tomáši, smířit s tím, že zůstaneš se ženou jen kamarád a budeš s ní vychovávat děti jako kamarád. A tak se taky k ní chovej. Vůbec nedávej najevo, že bys stál o sex s ní. Případně si najdi milenku a možná to ani nemusíš moc tajit. Když se to žena dozví, tak bude dobře vědět, že je to "na oplátku" a také proto, že s tebou už léta nespí. Pokud snad by si to neuvědomila, tak jí to připomeň. Možná pak o sex s tebou stát začne, až pochopí, že je o tebe zájem, pokud ale ještě budeš chtít. No a když to nezabere, tak aspoň tobě bude líp a nebudeš si připadat jako věčně odmítaný loudil...
říjen 11, 2008 16:49
a nebude to tim, ze je na Tomasovi rovnez financne zavisla a proto s nim je? : Barbora
kdyz ji dal to ultimatum, tak se lekla,spocitala si to kde to bude po financni strance lepsi (milenec muze byt zenat a nehodla se trhnout. nebo je to mlade trestidlo, kdo vi a ona mozna vi, ze by jim to stejne nevydrzelo dlouho), no a s tim manzelskym sexem, to se da natahovat, nechavat ho v nadeji, coz ona dela,ze. A ted potrebuje cas se odzamilovat a vypada to, ze ji to jde tezko. Z toho co Tomas pise bych to videla na to kamaradstvi a financni zabezpeceni.
Tomasi, lidi se Te tu ptaji na ruzne veci, ozves se? Celkem malo jsi toho napsal, a tak se tu strili od boku.
říjen 11, 2008 17:33
Taky si nemyslím, že by chyba musela být jen u Toma : KK
Spíš se mi zdá manželka opravdu někde zaláskovaná, lásce se moc poručit nedá a navíc, třeba se fakt nudila, protože je Tomáš MOC HODNEJ... Tipovala bych, že je s milencem pořád v kontaktu (pozn: hodně mimomanželských vztahů vzniká v práci), i když spolu už nemusí nic mít (to ale nemusí znamenat, že by tu nebyla ať už jedno- nebo oboustranná touha navázat na to, co bylo). Jinak si myslím, že i někteří chlapi to mohou mít hozené podobně jako manželka Toma, stejně jako znám i ženské, které dovedou rozlišovat sex od lásky. A věřím, že manželka chce být lepší, chce zapomenout a navázat na to, co bylo, ale že jí to bohužel vůbec nejde. To není omluva, to je spíš pokus o vysvětlení pro Tomáše. Myslím, že přestal být pro manželku zajímavý, protože ho má jistého. Protože si už na začátku nedokázal bouchnout do stolu, protože za ní dolízá a doprošuje se, nebo aspon DOUFA, ZE SE TO ZLOMI (a ma tak cerneho petra v ruce on). Nevím, jak bych se zachovala já, protože mně ta situace zní jako totální psycho, ale nezúčastněně bych Tomášovi doporučila, ať manželce dá ještě nějaký čas, ale ať si ON SÁM stanoví, jak dlouhý. A pak buď rozvod nebo milenka nebo práce nebo... Každopádně vnitřní konec s manželkou... (Omlouvám se, jestli se opakuju, zdá se mi, že podobné názory tu už byly - tak pro jejich podporu).
říjen 11, 2008 18:31
Řekla bych, : Petronila
že Tomáš už manželku vůbec nepřitahuje, podle toho, jak se ona chová. Nevím, jestli se to dá ještě nějak změnit, ale sami to asi nerozetnou, když už to nerozetnuli doteďka. Navrhovala bych, aby si s tím společně zašli do nějaké poradny. Tím nic nezkazí a i když se to nepovede, aspoň budou mít pocit, že pro to udělali všechno.

Situace, kdy jeden partner druhého takto dlouhodobě fyzicky odmítá a není v dohlednu nějaké řešení, mi vůbec nepřipadá v pořádku a měla by se nějak řešit. Nevím, jak komu, ale mně by takto dlouhá doba vedle partnera bez sexu (samozřejmě kdyby důvodem nebyla nějaká nemoc nebo tak něco) strašně vadila a nevím, jestli bych po zbytek života dokázala žít v celibátu vedle člověka, o kterém bych věděla, že ho vůbec nepřitahuji.


říjen 12, 2008 01:46
Petronilo : Polarka
touche!!!!! Ja myslim ze ona ho ma rada, jako kamose. Spat s nim nechce.....ale tak teda nespi s nikym? Nebo se casem zase nekdo najde a zase to nebude Tomas????
říjen 12, 2008 05:29
znám toto z vlastní zkušenosti, : :-))))
je to běh na delší trať, manžel prováděl něco podobného..., podobně se to vyvíjelo.... Také to trvalo rok a něco po té co se rozhodl mermomocí zůstat se mnou. Ale já nehodlám žít jako sourozenec po zbytek života, chci žít s někým kdo mě miluje a chce se se mnou i milovat. Také tam byla fáze, že jsem se ho snažila hladit....on se odtahoval, bolelo mě to a uráželo. A tak jsem se díky své hrdosti dostala do fáze, že jsem se od něj odpoutala citově, občas chodím domů později, často s někým někam vyrazím bez něj, dbám na sebe (ale to jsem dělala vždycky), dost času trávím se svým kamarádem a kolegou ve vší slušnosti a navíc mu to řeknu a pokud on doma chce sex, občas ho i odmítnu (a to jsem nikdy nedělala). A máš najednou vidět jak rychle si srovnal v hlavě co vlastně chce a na čem mu záleží, protože mu najednou došlo, že by o to mohl pěkně rychle přijít. Buď trošku tvrdej, ne nevěrnej, ale nech ať se okolo Tebe točí ženy a ať to manželka vidí. Udělá to své velmi rychle, vím o čem mluvím.
říjen 12, 2008 09:32
Vlastni zkusenost : Letty81
Vazeni, muj pritel je ve stejne situaci jako je Tomas. Rada bych k tomu tedy napsala sve stanovisko. Nekdo tady v te zmeti prispevku psal o signalizaci. Ja jsem NEJEN signalizovala skoro rok. Hadky byly skoro na dennim poradku. Vse jsem se snazila resit. Ale dokud jsem nezacala rvat, tak to ten muj nebral jako bernou minci. Pak to chvili bylo lepsi, ale pokazde se vratil do starych koleji. Upozornuji, ze jsem nikdy drive nikoho nepodvedla a dodnes neveru jako sport odsuzuji. Behem toho roku o mne zacal mit zajem jeden muz. 9 mesicu i pres neutuchajici krizi doma jsem odmitala i hloupe pozvani na kavu. Pak jsem jednou zasla. Nesedli jsme si nijak zavratne, ale sesli jsme se pak jeste nekolikrat a ono to najednou preskocilo. To co se delo potom tady rozepisovat nebudu. S tim milencem jsme se rozesli. Jde o to, ze ted jsem u pritele, ktery o mne ma taky stale zajem, a ktery se najednou snazi delat veci,ktere pred tim odmital. Neodsuzuji Tomase, jelikoz i meho pritele je mi lito. Ale vim, co proziva jeho ZENA!!! Ja taky v tuto chvili nejsem schopna s pritelem spat. Mam pritele rada, ale netusim uz nakolik!!! a zda s nim dokazu zit. Nebo jestli to je jen litost. Pokud by jsi Tomasi chtel, muzu Ti poslat cislo a muzu Ti to vysvetlit z me strany, ze strany zeny. Ale naprosto vim, co prozivas Ty a Tvoje zena. A ver, ze to neni lehke ani pro jednoho. Ja sama se v tom dost utapim...
Tak a ted me ukamenujte smilies/wink.gif
říjen 16, 2008 17:12
Taky vím, o čem to je... : Hlavička
A jestli Tě tady, Letty, někdo bude kamenovat, tak já to nebudu.
Tomáši, jsem de facto ve stejné situaci. Cca rok a půl milenec, dokonce jsem se odstěhovala od svého (tehdy ještě) přítele, s nímž jsem byla 8 let. Bydlela jsem u kamarádky. Podrobnosti také nebudu popisovat, jen to zásadní - byla jsem do milence OBROVSKY zamilovaná. Pro ty, kdo by chtěli rejpat - je mi 30, tudíž nejsem žádná lehce oblbnutelná holčička, jsem realista, ale s tímhle člověkem to byl naprosto šílený úlet. Až s ním jsem si uvědomila, co to opravdu znamená - zamilovat se. A samozřejmě to bylo čerstvé, neokoukané a tudíž hodně intenzivní a lákavé. Jojo, podlehla jsem. Poprvé v životě a doufám, že naposledy. Milenec se nakonec ukázal jako neschopné budižkničemu a já jsem se rozhodla zpřetrhat všechny vazby a zmizet. To jsem udělala, ale tady je taky kámen úrazu.
Z důvodů, které by zabraly delší vysvětlování, jsem se vrátila k příteli. Prožili jsme si pár pekelných měsíců, kdy když na mě sáhl, jsem se rozbrečela apod. Byla jsem psychicky totálně na prach. Byli jsme i u sexuologa a jeho rady byly naprosto k smíchu, nic nefungovalo. Pak jsme se jednou strašně opili a řekli jsme si, že se vezmem. Že nic horšího než rozvod nás nepotká. Asi dost hloupý přístup, ale byli jsme úplně vyřízení a neměli jsme co ztratit. Měli jsme krásnou svatbu, mezi tím začal jakž takž fungovat sex a teď máme krásné tříměsíční mimi. Manžela mám velmi ráda, vážím si ho. To je to, co k němu cítím. O přitažlivosti se bohužel mluvit nedá.
A teď se vrátím k tomu kamenu úrazu. Zpřetrhat vazby je dobrá věc, ale ne vždy to všechno vyřeší. S milencem nejsme v kontaktu už více než dva roky a čas od času mám období, kdy na něj myslím každý den, zdá se mi o něm, chybí mi. V posteli i jinak. Byl dost empatický a skvěle se mi s ním povídalo. Takové splynutí duší. Pro mě alespoň. Tím chci říct, že jestli je na tom manželka Tomáše stejně, nemusí to třeba přejít nikdy. Sama nevím, jak dlouho to u mě ještě potrvá. Sejde z očí, sejde z mysli tady prostě nefunguje, a jsem z toho dost nešťastná. Každopádně - manžel mě nepřitahuje, do sexu s ním se mi nechce (kor teď po porodu), je mi to strašně líto, ale nevím co s tím a zamotávám se do toho čím dál víc. Sex s manželem je pro mě jen akt, není v tom to, co tam má být. A to oproti sexu s milencem mívám orgasmus, takže si to fyzicky užívám. Psychicky nikoliv, a to je ten průšvih.
Stojím za názorem, že fyzická nevěra není průser. Průser je ta psychická, ta nadělá daleko víc škod. Bohužel my ženské máme většinou nevěru závislou na zamilování se... a už v tom lítáme.
Co poradit? To, co píší ostatní. Nenaléhat, netlačit, a hlavně se neponižovat nějakým žadoněním. Ale hlavně si myslím, že to už zpátky nepřijde. Já sama bych si to strašně přála, ale vidím to blbě :-( Pokud svou ženu miluješ (a myslím, že ano, jinak bys to nevydržel), zeptej se sám sebe, jestli jsi schopen fungovat spíš jako její kamarád než milenec. Pokud ano - good luck. Pokud ne, asi budeš muset sebrat odvahu a najít si někoho jiného. Promiň, možná to píšu moc nadrsno a de facto i proti sobě, ale právě proto že to vidím z druhé strany si to můžu dovolit.
Bohužel žena "ujela" a už se to nedá vrátit. A psychické následky bývají katastrofální.
říjen 21, 2008 19:49
Teda hlavičko, : Krakonoš
ty budeš votevřená sekyrou. Takhle debilní způsob uzavření manželství a zplození potomka jsem ještě neviděl. Přeju ti lehkej rozvod, protože ten na konci tvýho příběhu stojí tak jistě, jako zarážedlo na konci slepý koleje.
listopad 01, 2008 20:12
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]