O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

PROBLÉMY SRDEČNÍ I BYTOVÉ PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 24 duben 2008

 Ahojky Kudlanko, potřebovala bych radu ... s přítelem jsme spolu už 10 let a máme už tři roky společný byt. A stalo se - já jsem mu bohužel byla nevěrná, našla jsem si jiného, druhého přítele, se kterým jsme byli  spolu rok. Poté jsme se "jako" rozešli, neboť mu na to přišla jeho přítelkyně. Ona mu totiž dala mu ultimátum: buď ona nebo já.

 

 

 

 

 

 

     A tak on dal přednost jí, ale i tak jsme se stejně vídali dál. No, a pak jeho přítelkyně mu na to opět přišla - nebo on se spíš přiznal - a ona se od něj v lednu odstěhovala. A právě dnes mi řekl, že by byl rád, abych se k němu nastěhovala já.

     Nevim, co si o tom mám myslet, nechci ten původní byt opustit, celý jsem si to tady zařídila a investovala do toho hodně, k tomu všemu nevim, jak by se vyřešila hypotéka a jiné věci; přítel totiž byt prodat nechce. Je to zoufalá situace a já nevim, jak z toho ven.

 

     Mám se odstěhovat k tomu současnému a opustit tamto všechno??? 

 

Bára

 

Komentáře (38)add feed
Pokud ti výhledově stačí jeden přítel, : Gréta
rozejdi se s některým z nich a nastěhuj ke druhému. O vztazích nepíšeš žádné informace, takže se nedá soudit, ke kterému. No a pokud potřebuješ oba, nech každému jeho byt a přesouvej se mezi nimi :-) To už je ovšem ironie. Současný přítel by tě ale měl vyplatit, pokud se z bytu odstěhuješ.
duben 24, 2008 12:35
Ježíšmarjá, Daní, tak to Tě fakt lituju : Eva
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Já vůbec tedy netuším, z jakéže civilizace to zase je?????????? smilies/grin.gif
duben 24, 2008 12:36
Gréto, ty jsi dobrá!!!! : Eva
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Já jsem to nemohla porád dopočítat smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 24, 2008 12:38
no a co kdyby se tvuj novy pritel nastehoval k tobe a tveho stareho, odlozeneho pritele byste vystehovali do toho bytu : mila1
tveho noveho pritele?no a kdybys zmenila priority, tak bys je zase prehodila a bylo by smilies/smiley.gif
duben 24, 2008 12:50
Milá Báro, : mamča
záleží na tom, jestli chováš větší lásku k tomu bytu, co sis tak hezky zařídila, nebo ke svému novému příteli. Podle toho se rozhoduj.
Ale jak tak čtu, tak on taky neví čí je, a kdy mu která zase dá nůž na krk, tak bych se radši držela toho bytu.
duben 24, 2008 12:55
no a což se sestěhovat : Inka
všichni dohromady, takový harém to není úplně blbý, jeden donese nákup, druhý uvaří, jeden vypere prádlo, drzhý vyžehlí ..... oba donesou výplatu a ještě pronájem z toho opuštěného bytu .... jen to chce nějak šikovně navléct ... aby se jim to zamlouvalo také .... smilies/wink.gif smilies/wink.gif
duben 24, 2008 12:59
Inka : Bingo ! : mamča
Máš skvělý nápady. smilies/cheesy.gif Ale myslím, že většina chlapů si dovede představit život se dvěma ženami, ale rozhodně ne s jednou ženou a jedním konkurentem. smilies/cheesy.gif
Ale úplně bych ten nápad nezavrhovala, kdyby byl jeden z nich skrblík, tak by se mu ten pronájem nadbytečného bytu mohl zalíbit, a při partnerském sexu by se ten "plonkovej" moh aspoň dívat... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 24, 2008 13:05
Těžká situace : Vodoměrka
Nechceš opustit byt, ale přítele v tom bytě jo. Takže je pro tebe přednější ten byt než přítel. No pak se můžete domluvit a jeden z vás z bytu odejde. Když se nedohodnete normálně, vyřeší to soud, ty přítele vyplatíš a můžeš si do bytu nastěhovat nového přítele. Ale v této situaci bych měla strach, kdy si najde on ještě jinou přítelkyni, kdy dostane od některé z vás nůž na krk a rozhodne se... kdo ví, pro kterou. Ale když to tak udělal jednou, počítej s tím, že to může udělat i podruhé, potřetí... nepíšeš nic o tvých přítelích, o jejich kvalitách pro vztah, o tom, kterého miluješ nebo nemiluješ...
Myslím, že emoce s tebou zas tak nešílejí, kdybys byla do toho druhého tak strašně zamilovaná a moc a moc chtěla být s ním, tak asi nebudeš trvat na tom svém bytě a uděláš si nové hnízdečko s tím novým přítelem a od bývalého se necháš vyplatit. Takže se musíš rozhodnout, který ten osudový muž je skutečně tvoje velká osudovka... Držím place, ať si vše dobře rozmyslíš...
duben 24, 2008 13:06
Asi už jsem z těch příspěvku tady zblblá, : saffron
ale mám pocit, že tohle už jsme na Kudlance řešili - nebo jde o podobnost čistě náhodnou? Barunko, dovolím si to Tvoje popisované Beverly Hills drobet komentovat - pokud mám soudit z toho, co jsi napsala, tak Ti můžu jen gratulovat, že jsi životními prohrami tak krásně nezasažená, když Ti toto připadá jako zoufalstí. Máš svoje vlastní bydlení a do toho se aktivně účastníš zaječích rošád s každým možným dostupným přítelem, který má zrovna zájem. Pojmenovat toto jako zoufalou situaci je rouhání. Chceš radu - nech si svůj byt, ať máš zázemí, kdyby Tě přestalo tohle poletování bavit. Dopřej si čas, abys mohla dospět a rozpoznat rozdíl mezi vztahy v reálném životě a mezi "opravdovou láskou" jak v nekonečném seriálu. Jen se modli, ať je tohle to nejhorší, co Tě v životě potká, ať se o Tebe neotře opravdový život, protože ten dává zoufalství trošku jiný grády - pak bys na aktuální pseudoproblémy možná vzpomínala jako na zlaté časy.
duben 24, 2008 13:28
Má milá saffron, je mi docela ouvej, a tohle mi moc nepřidává - : d@niela
tedy, myslím tím to, že jsem permanentně podezíraná z toho, že buď si dotazy vymýšlím, nebo je skleroticky opakuju. Pokud dám některý znovu, tak se k tomu vždy přiznám, případně ještě v názvu uvednu "ARCHIV"... Některé zážitky či vzpomínky si fakt zaslouží, aby po létech znovu vypluly.
Ale - klidně mohu tvou adresu přeposlat tazatelce... Snad ti potvrdí, že je to její originální a současný dopis.

Víte, někdy si říkám, jestli to vůbec má tohle všechno cenu? Tedy ta poradna...
Pokud je to příběh, který až udiví, tak jsem podezírána, že jsem si ho vymyslela.
Pokud si jen někdo chce trochu popovídat, poradit se běžných trampotách, tak se zase rozčilujete, co sem vůbec píše?
Nu, tak že bychom to všechno zrušili?
duben 24, 2008 13:46
d@niela : Vůbec se tím netrap, a dávej sem příběhy dál. : mamča
Saffron se pokusila Báře fundovaně poradit. Ale tohle je fakt příběh "na facku", a nezbývá, než si z toho zmatku v "přítelích" dělat legraci.
Já jsem např. vůbec nepochopila, do jaké úschovny si Bára dala toho původního přítele, co s ním má ten hezky zařízenej byt, po dobu, kdy randila s tím druhým, nerozhodným. smilies/grin.gif
Ale nemusím taky chápat všechno, že jo ? smilies/cheesy.gif
duben 24, 2008 13:51
díky, nojo, vylítla jsem... : d@niela
no, podle všeho, jak jsem tomu rozuměla, tak Bára to táhla celou dobu se dvěma... Tedy do doby, než ten nový přítel měl najednou "volno" a navrhl jí, aby se k němu nastěhovala. Prostě - ten první asi doteď ví houbeles...
duben 24, 2008 13:56
nojo Daní : Kamila
se saffron nediv, dyk ty "zoufalý" příběhy jsou jeden jak druhej! Bane, kecám, tenhle je fakt jedinečnej, hahaha, nejlíp poradila Inka!
duben 24, 2008 13:57
d@niela : mamča
Děkuji za výklad, ó Velkomožná ! smilies/grin.gif
Neměla bys tady zavést rubriku "Červená knihovna" ? smilies/wink.gif
duben 24, 2008 14:02
Danielko,ten můj úvodní povzdech nebyl adresovaný Tobě, ale mojí blbosti - : saffron
vždyť to píšu hned v první větě, že už jsem asi zblblá. Jinak je to takový přístup jak dneska psali na netu - "nemocenskou zneužívá pár jedinců a tak potrestali všechny občany tím neplaceným třídením". Tady se objeví pár divičů a číličů (asi jsem taky mezi ně párkrát zapadla, protože někdy to je vážně k neudržení smilies/cheesy.gif), ale pořád výrazně převažuje numero lidí, kteří reagují, píší svůj názor, snaží se pomoci - někdy i trochu drsnějším nakopnutím. Neber nic z toho osobně, šetři se a Kudlanku nám zachovej! smilies/wink.gif
duben 24, 2008 14:10
nojo, červená je pro nás, pro ně je to "realita všedních dnů"... : d@niela
Osobně bych Báře poradila, aby se chovala podle hesla: nevylejvá se špinavá voda, dokud nejni čistá.
Má kde bydlet, ve svym, hezkym? Má.
Jakou má jistotu od toho druhého? Jedině tu, že je to "tvor zatáčkový - alias zahejbací"...
Co udělal jedné, udělá klíďopíďo druhé. A pak co?
Pochybuju, že by ji ten, který si s ní vzal hypotéku a chudák moulovatý přežil její sexuální úlety, že by ji vzal zpět, pokud by ji ten č. 2 poslal o dům dál...
Nemyslíte?
duben 24, 2008 14:14
d@niela : chris
Milá kudlanko, velmi sobecky si přeju NERUŠIT snad jen ve stylu NČ (majitel krásných kolen doufám odpustí) dodávám VYKOUŘIT smilies/grin.gif Na kudlanku chodím už dlouho a ráda, ještě na starou, letí to :-) Když se dívám na náštěvnost chodí tu spousta lidí co nepíšou. Přeju ať záda se vylepší a sluníčko vyjde. Tady je krásně, tak pádím na vycházky (nejsem v ústavu jak by se zdálo jen na nemocenské) smilies/wink.gif Přeju všem krásný odpoledne
duben 24, 2008 14:22
Kudlí, jistě to má cenu... : Vodoměrka
nic nerušit... a souhlasím s CHris... když už se neví, z které do které, nejlépe je vykouřit... co, kdo, koho, čeho, čím už si každý dosadí sám... (třeba kadidlem jako v kostele, že?)
duben 24, 2008 14:29
Já tomu jejímu popisu nerozumím- : saffron
když si uděláš osu: má přítele, žijí spolu, jde k jinému (na rok), ale pak už to nejde, protože mu na to přišla jeho přítelkyně - tzn., že s nima chodil souběžně, Bára to asi věděla. Kde žila? Se svým původním přítelem, který nevěděl, že mu raší parůžky? S novým asi těžko, když měl přítelkyni. Pak si spolu dál potajmučku mechtili až to opět prasklo, přítelkyně se odstěhovala a on osiřel a tak chce Báru k sobě.Ćistě spekulativně - píše, že si byt zařídila, splácí hypotéku, takže ona celou tu dobu byla s tím původním přítelem? smilies/cry.gif. Ptá se jestli má opustit tamto všechno - ne přítele, ale tamto všechno - tzn, svoje dečky, vázičky, obrázky, piáno a já nevím, co si všechno dala do bytu?? Jde jí o věci ne o toho člověka. Nechci ji soudit, ale působí to na mě necitelně a vypočítavě, asi jí nedokážu poradit to, co by chtěla slyšet, protože ona chce být vítěz na všech frontách, který odejde středem, ale za všechno se platí a každé rozhodnutí s sebou (podle mě) nese i nějaké ztráty, jenže to asi nebude chtít Bára přijmout.
duben 24, 2008 14:32
... : Sandra
To co píše Daniela zní rozumně a asi bych poradila totéž...ledaže by ten partner č. 2 výrazně převyšoval kvalitou (čehokoliv, co je pro pisatelku důležité) partnera číslo 1, pak by možná stálo za to zariskovat. Také záleží kolik je pisatelce zhruba let a co si od vztahu slibuje- pokud plánuje rodinu, zdá se vhodnější partner č. 1, protože to s ní asi myslí vážně,narozdíl od toho druhého, na kterého tak jaksi zbyla. A nebo bych je poslala k šípku oba, protože kdyby jeden z těch vztahů byla upřímná, oboustraná a naplňující láska, tak bychom tu teď ten příběh vůbec nečetli, protože by Bára neváhala ani chvíli.
duben 24, 2008 14:33
pro Danielu : Sandra
Netruchli a neupadej na mysli, myslim na tebe.
duben 24, 2008 14:37
saff, co na tom nechápeš? : Vodoměrka
měla přítele, bydleli spolu, měli byt, spláceli hypotéku a ona si v té době narazila jiného, tedy ne přítele, ale milence, který měl stejně jako Bára taky přítelkyni, no a ta se to dozvěděla, dala mu nůž na krk, on dal naoko přednost jí před Bárou, ale táhli to zase dál, až se to zase dozvěděla ta přítelkyně, že ji vlastně podváděl dál, tak od něj odešla. No a on by zase chtěl Báru... a ona by ho chtěla, ale nechce se jí odcházet od toho prvního přítele, tedy podváděného přítele, co s ní žije v jednom bytě... je mi ho docela líto...
duben 24, 2008 14:40
No, mně to rochu připomíná : Míša šíša
seriál Ordinace v Růžové zahradě. Každej s každým... No a co?
Báro, počkej, jak se vyvrbí situace v dalším dílu a podle toho se zařiď.
duben 24, 2008 15:00
Vodoměrko, víš co nechápu? : saffron
Je to ten obsah, co je za slovy. Bára měla přítele (podle délky vztahu spíš manžela), bydleli spolu, pak ho, cituji:"bohužel podvedla". Je v tom vyjádřená lítost, ale nad čím, když ho takhle bohužel podvádí do dneška? Kdybychom hledali spravedlnost, tak by si měla Bárá sbalit raneček a příteli nechat byt jako odpustné za ty ztracené roky vedle ženy, která jej nemiluje, neváží si jej, a kterou zajímá jen jejich byt,ne on sám. Ale takhle to nefunguje, takže Bára může klidně zůstat, pokračovat v mileneckém vztahu, aby si ověřila, zda to ten druhý myslí vážněji než s původní přítelkyní. No a když si náhodou najde i on přítelkyni, tak chvilku počkají a pak můžou jet podle obvyklého scénáře. Jako v telévizi smilies/cry.gif Ale souhlasím s Tebou, že toho přítele (původního) je mi líto.
duben 24, 2008 15:01
Danielo, : Krakonoš
to snad není tvoje vina, že do poradny vobčas píše někdo, kdo vlastně poradit nechce. No a tahle Bára, ta zas poradit chce, problém je, že radit ufounovi z mlhoviny v Andromedě by znamenalo napřed pochopit ufounskou kulturu a zvyky a to třeba mně nějak nejde.
duben 24, 2008 15:20
Daní neber si to tak, : Inka
vždyť život je tak pestrej, zvlášť když si ho pestrej uděláme!!! Hi hi hi, já si za tím harémem tedy stojím, je to dobrý nápad, jeden chlap dobře vaří, druhý je šikovný kutil, třetí by třeba mohl udržovat vozový park ...... a všichni by spolu mohli dobře vycházet ... a jestli neumřeli, tak tam žijou dodnes.
Já tedy nevím, asi jsem už stará struktura, ale též jsem to vždy pořešovala klíčem koho miluji víc, ale doba se mění a mění se i lidé. Ale tahle progresivní změna by se třeba mě docela zamlouvala.
duben 24, 2008 15:21
Jo, saffron, : Vodoměrka
já to taky nedovedu pochopit, jsem asi ze staré školy, ale neuměla bych žít s někým a dělat, jako že nic a mít druhého, který je navíc taky ještě zadaný. Dokonce si neumím představit, že by mi to nevadilo... a taky mě zaráží ta věcnost, se kterou to Bára popisuje... ale každý jsme jiný... já zastávám názor, že nový vztah se má začít, až když se vyřeší to minulé... jinak je to vždy sprosté vůči tomu druhému...
duben 24, 2008 15:36
Akce kulový blesk : Milena
Já si myslím, že přítel 1, tedy původní už taky tuší nebo ví. Proč by se s Bárou bavili o prodeji bytu, který se teprve splácí. Možná by se v kuchyni mohl poohlédnout po nějakém noži (třeba jako na krk).
duben 24, 2008 15:59
Ono to je ale naprosto jednoduché... : d@niela
vyměňte vztah "přátelé" za manželé.... A přestaňme ještě určovat pohlaví.
A pak už vychází jen: manželé si vezmou hypotéku, zařídí si byteček a - jeden si delší dobu zpestřuje život "drobnými úlety" - jinak ovšem zcela normálně sou-žije, sou-bydlí a sou-loží s tím spolu-bydlícím. Jste v obraze, že?
No, a ten druhej (myslím ten úletovej) je na tom stejně, jenže jemu se to doma proflákne... a když podruhé, tak se milencův uražený spolu-bydlící sebere a třískne dveřmi.
Nastává situace, kdy dotyčnému milenci se hromadí nádobí, špinavé prádlo, nejsou teplé večeře a i pod peřinou si to musí zahřejvat sám... Tudíž navrhne milence, doposud spokojeně bydlící v jejím hezkém bytečku, aby zaplnila uvolněné místečko.
Až doposud je to velice jednoduché -

A nechápu, co se na tom zdá složitého Báře? To by fakt vyměnila domácí pohodlí, dostatek a zaopatření za nejistý podnájem (na dobu zajisté jen určitou) a bezplatnou šichtu - jen za "šup-šup" chvilky? Když to tak vezmu, tak by byla velice laciná, v porovnání s profi rozhoďnožkama...
duben 24, 2008 16:03
Daní, to je hezky napsaný : saffron
smilies/grin.gif. Já bych jen dodala, že je fajn být milekou a mít doma jistýho nějakýho ťuťulína, ale pokud se k milenci zvyklému na nevěru nastěhuje a přejde do kategorie přítelkyně, může z ní být ťuťulínka než si poskládá knížky do knihovny smilies/grin.gif
duben 24, 2008 16:33
milá Báro : kolemjdoucí
postav se k tomu jako chlap. Chlap totiž v takovéto situaci nechá samozřejmě bez nároků na náhradu byt své opouštěné a s úsměvem na rtech odchází budovat nové hnízdečko. Někteří v průběhu svého života i několikrát. Jeden můj známý takhle postavil tři baráky.....
duben 24, 2008 16:59
Jéééé... : skaz
mně naskočil doktor Vlach ze Saturnina a jeho příběh o slečně,která žila podle románu na pokračování.Akorát,že tam to bylo úsměvné,toto se mi tak nejeví.
Dani,nevzdávej to,moc tě všichni potřebujeme.
duben 24, 2008 18:27
Danielo, nevím to jistě, ale pro jistotu, : Eva
myslela jsem výhradně, že Tě fakt lituju proto, že Ti "tohle" chodí a máš řešit. Ze žádného podvrhu ap. jsem Tě vůbec nepodezírala. Ale přiznávám, že "tento předvedený svět" je mi natolik nepříjemný, že už neplýtvám energií. Ale díky za rozluštění smilies/wink.gif
duben 24, 2008 23:15
Ty s ním, on s ní, ty s jinym, ona s tebou.... Co to je za příšernej blábol !!!!! ????? : NČ
Mi to hrozně připomíná Rodinný pouta a VKV kurnik.
duben 25, 2008 08:18
NČ : Ariana
no vidíš, a jakou mají tyto a jim podobné seriály sledovanost smilies/cheesy.gif, někteří lidé na to holt jenom koukají a někteří to realizují i v praxi.
duben 25, 2008 09:34
Dani, lidi mají nejrůznější problémy : wendy
zůstaneš tu s námi jako kvočna a basta fidli.
V komentáři k článku níže psala například Inka, že má protržené dítě, ze kterého vypadává strava a je tudíž čím dál těžší ho uživit. No vidíš. A nestěžuje si.
Tenhle stěhovací problém je možná úsměvný, ale v podstatě Bára chcd všechno - pěkný byt, spolehlivého spolubydlícího, dobrého milnence k tomu. A to zkrátka napořád NEJDE. Takže tak.
Musí se rozpůlit.
duben 25, 2008 10:19
wendy on už se živí naštěstí sám, : Inka
ale je to prostě úhel pohledu a ten si volíme každý sám. Jsem ráda, že mu chutná a že je zdravej ať to stojí co to stojí, peníze budou, ale my tu nebudeme. Já problémy rozlišuju na velké živtní, kterým se nevyhneš, neovlivníš je a musíš je řešit nebo se s nimi nějak poprat a pak na Ty co si je lidí vyrábějí sami a pak se v nichmasochisticky rochní, protože je žádné opravdu velké a katastrofické problémy ještě nepotkaly.
duben 25, 2008 11:54
Jojo, Inko, to je správný přístup : wendy
a vytesala jsem si citát, který zde byl nedávno uveden :
"JE POTŘEBA DĚLAT I NEPŘÍJEMNÉ VĚCI, PROTOŽE TY PŘÍJEMNÉ UMÍ DĚLAT KAŽDÝ BLBEC"

Já se jdu nyní věnovat příjemmným věcem, doufám tedy že příjemným.
Jestli mě nespláchne vlna, vrátím se 6. května - mějte se tu všichni fajn.
smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/kiss.gif
duben 25, 2008 12:52
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]