O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JÁ A ON - JAK NA TO? PDF Tisk E-mail
Sobota, 05 duben 2008

 Když už je tu nakousna ne-rovnoprávnost, neodpustím si, jak mi hýbou žlučí striktně rozdělené reklamy (na prací prášky, omáčky z pytlíku, čistění oken a skvrn...) vždy jen směřované ženami ženám. Chlap tam leda klepne psovi žrádlo, které mu ale nakonec stejně sní (asi je singl). Těžko se nám to pak v hlavě přehoupne k rovnoprávnosti, když jsme denně masírováni reklamou, kterou vymýšlel chlap.

A na rovinu, chlap nemá potřebu to měnit. Jemu to tak vyhovuje.

 

 

 

 

     Když měl ex-přítel roztržené kalhoty, do mě kamarádky hučely,  proč mu to nezašiju. Tak mě s tím všichni (včetně jeho neschopnosti) otrávili, že jsem ho nechala plavat.

 

     S momentálním přítelem zatím častěji "bydlíme" u nich. Ale když je tam čurbes a jeho hromada neumytého nádobí - pozve-li návštěvu - je to "můj" bordel a těžko prosadím, že je ve skutečnosti "náš" (tedy vlastně "jeho"). Mytí nádobí ho životně nebaví a pračku obchází uctivým obloukem s tím, že to neumí. (Přikurtovat ho k ní, abych ho to mohla naučit, se mi nepodařilo.) Dále jsme často v sobě kůli tomu, že když on spravuje auto (což je jeho vášeň - kterou respektuji) a já stejně sedím doma, tak bych mu přeci měla uvařit... Co bych tam také jinak chtěla dělat. Moje "nechce se mi" nepovažuje za odpověď.

 

    Nicméně stále peru jen svoje, vařím kdy se mi chce a co se mi chce (taky jsem vegouš) a jen to plesnivé nádobí udělám, protože pak nemám z čeho jíst ani já. Na oplátku tak jednou za měsíc vyluxuje.

 

     Ale zase se o mě stará (i vaří) když jsem nemocná, všude mě vozí a vyzvedává, dokáže si čas zařídit podle mě, plánuje nám výlety, kupuje mi drobné pozornosti a prostě se s ním nenudím a je mi s ním tak nějak lidsky dobře. Má mě rád a já jeho. Jen s tím jeho ne-hospodyňkovatěním si nevím rady. Jestli si jednou upleteme dítě, asi se z toho doma zcvoknu. (Jen pro info, jsme spolu 2,5 roku, mě je 29 let).

 

 

Jestli víte někdo radu jak na něj, nepohrdnu.

Vyzkoušet se má všechno

:-)))

 

 

Lenka*

 

 

 

 

Komentáře (65)add feed
tytyty :o) : Lenka*
Teda Kudlánko, zas mě takhle vypíchnout... smilies/cheesy.gif
Já tušila, že to přijde. Ty ty! Lenka* smilies/cheesy.gif
duben 05, 2008 17:27
rozhodni se : bb
jestli chceš žít v páru a sladit se, nebo v páru a pořád bojovat o své teritorium, nebo žít sama
když to třetí, tak se odstěhuj a choďte spolu bez bydlení, když to druhé, tak pokračuj v tom co děláš, když to první, tak přemýšlej, jak sladit dva bordeláře a lenochy
na nádobí kupte myčku, on ji zapojí, ty koupíš mycí prostředky, nádobí sklidí a umyté uklidí ten, kdo nevařil...strčit prádlo do pračky a zmáčknout knoflík snad není taková práce, když zatímco se to pere, on opravuje auto a vymýšlí u toho pro vás dva výlet
ty vyžehlíš, on vyluxuje, ty vytřeš kuchyň, on umyje koupelnu, ty umyješ záchod, on vynese odpadky a dotankuje benzin, ty nakoupíš na večeři, on tě odveze na návštěvu atd. atd.
no a jestli k vám má přijít návštěva a nevadí ti, že uvidí vaše špinavé nádobí a neuklizený byt, tak by ti zase nemuselo vadit, že tvůj přítel není taková hospodyňka jak by sis přála, protože ty taky nejsi a navíc mu neděláš ten autoservis
kdyžtak si to klidně rozepiš, jako se doporučujou ty seznamy se sloupci plus a mínus, tak bude sloupec Udělám já, Udělá on
no a dítě si upleťte až to budeš cítit jinak než "až si upleteme dítě, asi se z toho zcvoknu"
duben 05, 2008 17:31
... : bb
jen aby bylo jasno, my jsme v podstatě taky lenoch a bordelář, protože mě nebaví po sobě natož po jiných uklízet, rovnat, čistit, jsou zajímavější činnosti
na druhou stranu mám ráda čisto a pořádek a jsem systematik, takže jsem prostě vypracovala systém v duchu hesla rozděl a panuj, takže každý chvilku tahá pilku,hlavně v tom co komu jde a co mu moc nevadí
duben 05, 2008 17:34
... : Lenka*
Právě, že mi neuklizený byt a neumyté nádobí vadí. Jen mi přijde nefér, abych to měla pořád a pořád a pořád dělat jen já (když jsme u té rovnoprávnosti), když nakonec je ten bordel jeho. Moje věci se nikde neválí, moje nádobí myju hned po jídle. Auto nejen opravuje, ale také do skonání "vylepšuje". Tráví nad tím hodiny a hodiny. Nic proti tomu. Také mám své koníčky. Ale on to vypichuje, jako, že ten spoiler, či co přeci dělá pro nás... Nevím, ale moje rybičky zřejmě jako aktivitu pro nás dva neukecám. smilies/grin.gif
Vadí mi, že odejdu do práce z čistého bytu a vrátím se do svinčíku.

duben 05, 2008 17:40
... : bb
asi máte tedy rozdílný náhled na to, co je binec a co je pořádek
protože se mi nezdá až tak možné, aby jeden dospělý normální člověk udělal během jedné pracovní směny z čistého bytu svinčík
třeba se mu ten neumytý hrnek od kafe a pánev, talíř a vidlička od oběda nezdají horou plesnivého nádobí, zatímco ty jsi zvyklá odmýt hned každý kousek, takže 4 kousky ve dřezu vnímáš jako binec...atd.
pak bych to viděla na tu myčku :-) aby jsi nemusela z hory plesnivého jeho nádobí lovit své dva kousky a odmývat je
a ostatní binec, co nadělá v uklizeném bytě během tvé nepřítomnosti, to by asi chtělo delší rozpravu mezi vámi dvěma, mně to takhle zdálky přijde tak, že ty bys ráda domácnostila ve dvou, a jemu to jde zatím kolem hlavy pryč, bez debaty se sami od sebe asi nesladíte
duben 05, 2008 17:45
... : Lenka*
"...prostě vypracovala systém v duchu hesla rozděl a panuj, takže každý chvilku tahá pilku,hlavně v tom co komu jde a co mu moc nevadí"

Jo, vlastně něco takového by mi (nám) asi pomohlo. Jenom teď honem nemůžu přijít na domácí aktivity, které by udělal, aniž bych se musela doprošovat.

To s tím uplácáním dítěte bylo řečeno mírně s nadsázkou. smilies/wink.gif
duben 05, 2008 17:47
ale to je přesně ono - doprošovat se nesmíte ani jeden :-) : bb
proto ten systém - seznam - nebo, komu to zní lépe, po vzájemné diskuzi odsouhlasená dohoda - prostě pravidla o rozdělení prací v domácnosti, protože oba se potřebujete vyspat, umýt, najíst v přiměřeně uklizeném příbytku, nejen ty
a když si to rozdělíte, seznam píchnete na lednici nebo nástěnku, s tím že se toleruje občasné výpadky a přípustné jsou výměny služeb :-), tak by to mohlo fungovat
duben 05, 2008 17:53
:o) : Lenka*
No jo, ono to opravdu není jednoduchý takhle z druhý strany vypsat skutečnost do detailů. Myslím si, že jsem tak nějak normální a on taky, jen chlap naučený od maminky, že všechno se udělá jaksi samo...
To je vlastně vše co jsem chtěla říct.
Bíbí, díky moc, hezký den, Lenka* smilies/smiley.gif
duben 05, 2008 17:53
... : Lenka*
S tím rozpisem na ledničku to je super nápad. Hned večer to probereme...
Jináč je to můj suprovej milovanej chlap.
Díky moc, L*
duben 05, 2008 17:57
... : bb
a rázem jsou neumyté hrnky celkem nepodstatné :-) nemáš zač
já bohužel řeším kanalizaci, takže to na hezký jarní podvečer zatím nevypadá, ale nevadí
duben 05, 2008 18:00
... : Lenka*
Tak ať se Ti to vydaří. Kdybys bydlela poblíž rádi bychom přijeli píchnout. Nejsem tu tolik vidět, ale pár let už sem na kudlanku chodím. smilies/wink.gif
My jsme z matičky Prahy. Hezký den, L*
duben 05, 2008 18:05
... : bb
dík za nabídku :-) na tu práci samotnou máme lidi, ale trochu se zadrhlo kudy kam, musí se upravit původní plán, nic neřešitelného, takže dobrý
Také přeju pěkný víkend.
duben 05, 2008 18:24
jé, to mám radost... : d@niela
tak nakonec to "vypíchnutí" přeci jen k něčemu bylo :-)
duben 05, 2008 19:10
Nemám tolik času na plodnou diskusi jako bébé, :-)) : strejda
tak jen poznámku k tomu "chlapovi". Bébé řeší kanalizaci, (chápu to však tak, že ona nepracuje přímo manuelně ve výkopu, ale zpoza kanceláře zadává práci a kontroluje chlapy!) Já tu zase řeším - a zcela SÁM, odbourání starého a stavbu nového komínu... smilies/wink.gif A dělám to snad pouze pro sebe??? Abych měl co dělat? Abych se nenudil? Tím jsem se krásně dostal k tzv. "mužské" práci a "ženské" práci. Přiznám se, že já bych na střechu ženu nikdy nepustil, ale s košem k popelnici klidně. I v noci. Stejně tak i k pračce nebo na okna. Já dělám čmouhy, ona ne. Já je nevidím, ona ano.
Slovo "chlap", použité v textu slečny Lenky, mi zní skoro drsně, cize, hrubě, snad i nepřátelsky, až pohrdavě. (Fuj, on snad žere i psovi žrádlo...ten chlap.) smilies/grin.gif
Než však začnete nadávát chlapovi za ty blbé reklamy na cosi, měly (s y je to správně neb oslovuji ženy) byste si uvědomit, že CHLAP vymyslel pračku proto, aby té své milé ušetřil práci a dřinu u valchy. Pak přijde domů - bordel. Všude plno neumytého nádobí, sedne a vymyslí myčku, vymyslí vyssavač, vymyslí pomocníka, třeba v podobě Mistra Propra. Atd. atd. Ten chlap to dělá proto, protože vymýšlení chlapa baví, uspokojuje ho a také proto, aby ženám ulehčil a zpříjemnil práci. (Jinak souhlasím s bébé s tím střídáním, to je jasné, o tom není pře.) smilies/grin.gif
Chlap např. vymyslel ISS, ale třeba i takového milého pomocníka, zvaného zdrobněle "robertek" na pouhé dva monočlánky jen proto, aby se nemusel dřít zase on, když si chce po tom celodenním vymýšlení odpočinout, ale také proto, a hlavně proto, aby žena byla vždy a v každé hodině uspokojena. Aby neměla migrééénu. A tak bych mohl pokračovat...a pokračovat. Ale ten komín mi dává zabrat... smilies/wink.gif
duben 05, 2008 19:28
... : Lenka*
To se teprva uvidí. Samo, kdyby mi za to ten chlap nestál, tak se neptám. smilies/wink.gif
Jinak nám snad neskřípe absolutně nic. A mám ho čím dál tím víc radši. Koupí mi pralinky, já jemu matičky k autu, on mě kafe u pumpy, denně si z práce zavoláme. Rána jsou usměvavá, vaříme si čajíčky, snídaně do postýlky, budí mě čtverečkem čokolády a milou pusinkou. No co víc si přát. smilies/cheesy.gif
Ještě snad tu myčku. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Daní, moc děkuju, Lenka* smilies/smiley.gif
duben 05, 2008 19:32
... : Lenka*
Strejdo promiň, ale ten můj žádnou pračku nevymyslel. Dokonce má problém zmáčknout na ní i ten čudlík. smilies/grin.gif
duben 05, 2008 19:45
Ježíšmarjá, já jsem byl zase nepochopen! : strejda
To já přece vím, či tuším, že ten TVŮJ CHLAP, Tvůj miláček, nežere ani psovi vyklopené žrádlo. smilies/grin.gif
duben 05, 2008 19:54
strejdo : bb
řešíme to doma zpoza psacího stolu, neb se jedná o naše kanály, čili o náš budoucí dům :-)
a řešíme tolik věcí dalších věcí, a tak intenzivně, že odskočit si s hrnkem čaje nebo kafe k jakékoli diskuzi na Kudlanku je prostě únik, ať už je plodná nebo jalová :-)
duben 05, 2008 20:05
... : Lenka*
Malinko odbočím - Na co koukat při pořizování myčky? Nerada bych vytopila potenciální tchýni. smilies/grin.gif
duben 05, 2008 20:06
Lenko, já nevím, : strejda
snad na spotřebu vody, proudu, na to, aby šla napasovat do linky. Aby byla tichá, protože často se myje až v noci. Ale moje žena myčku nemá. Ona má spolehlivého MYČE neb jsme sami dva. A když se sjedou děti, nádobí mejou holky a myč má volno. smilies/grin.gif
duben 05, 2008 20:12
... : Lenka*
Můj myč má volno permanentně. Ale myslím, že ta myčka to vyřeší a těch pár ponožek přežiju. smilies/grin.gif Áčková je jasná a - jo, ten tichej chod, to bude ono! Strejdo dík moc, vydíš i chlap je k něčemu dobrej. smilies/cheesy.gif
duben 05, 2008 20:18
... : bb
my už točíme druhou, první jsme asi strhli :-) u nás se dost jí, pije, vaří, taky se tu vyskytuje občas pár lidí navíc, takže ve všední den, pokud jsme všichni pryč, naplníme myčku jednou, jakmile je někdo doma, teď je to dost často, a vaří se ještě teplá večeře, tak dvě myčky, o víkendu pokud jsme doma, což ted kvůli domu jsme skoro pořád, tak se sejdou při ošizeném vaření dvě myčky, při plném a pečení tři čtyři. Podotýkám, že tam myjeme vše včetně velkých hrnců, pekáčů, pánví. První myčka se nám vydařila, zvolili jsme tehdy jen podle ceny, v Makru byla akce na Whirlpoolky, a měli jsme štěstí, měla zrovna ty funkce a výmysly, co se nám hodily, takže podle toho jsem vybírala i druhou myčku. Takže:
nám se hodí přenastavitelné koše dole i nahoře, nahoře můžeš posunout koš nahoru, takže se dolů vejdou větší kusy, například můj 7litrový tlakáč :-) apod., dole zase jdou přenastavit stojany na talíře, takže se to dole snadno uspořádá podle toho, jaké nádobí tam přijde, málokdy je myčka plná jen talířů, takže některý stojan se vyndá atd.
pochopitelně aquastop aj. zabezpečení pro případ nehody s vodou, myčka se zastaví a je klid, takže můžeš zapnout myčku na noc nebo ráno při odchodu z domu
teploty a programy - běžně používáme ekoprogram na 50, je to předmytí studenou vodou, mytí na 50, na běžné nádobí bohatě stačí, je to delší program, myje tzv. fázově, proto úsporně
já hodně používám hodně často intenzivní program s tepl. 70, je to předmytí teplou vodou, mytí horkou 70°C, oplach teplou vodou, tenhle program zvládne i připečený pekáč, pro moji pohodlnost je ideální, z nádobí odstraním jen zbytky, se vším ostatním si poradí myčka
tablet program na 60 st. se hodí místo toho ekoprogramu, když je nádobí mastnější
nejméně využívám krátký program s teplotou 40, ale chci ho a budu ho chtít u další myčky, protože s tímhle umyju 2x do roka všechny drobnosti, keramiku, vázy apod.
kdo má vhodnou sazbu el.en., tzv. noční proud, využije odložený start - večer nandáš myčku, nastavíš posun o 6 hodin, a ona se zapne a pojede na levnější elektřinu
rámusu se bát nemusíš, tady v bytě máme jen podstavnou myčku, ne vestavnou, a běží tiše, neruší

- tohle má ale jednu droboučkou nevýhodu při sušení - po mytí je odkapaná odpařená voda odčerpána do odpadu, ale v různých dolíkách, záhybech, za ušima hrnců apod. zůstane troška vody, je dobré ještě za horka hned po umytí a odčerpání vody myčku otevřít, vykapat vodu z těchto míst, a nechat doschnout při pootevřených dvířkách...když zůstane myčka po umytí zavřená celý den nebo přes noc, tak tam ty trošky vody zůstanou neodkapané a pak při vyndavání nádobí z toho místy kápne, nebo stékají čůrky z uch u kastrolů apod.
Odstraní to PRÝ myčka se systémem tzv. turbo sušení, někdy to má jiný název, je to prostě sušení s pomocí ventilátoru. Nemám, neznám,nemůžu zhodnotit :-)

A ještě jednu nevýhodu má myčka - jednou koupíš, a nikdy jinak :-) nám ta stará odešla po 8 letech intenzivního provozu loni v říjnu, dva dny jsme statečně vydrželi s tím, že si ji koupíme až do nového domu - třetí den jsem ji objednala. Přistihla jsem 16letého syna, jak šmudlá čajovou lžičku studenou vodou bez jaru asi 5 minut, a před sebou měl ještě horu nádobí od večeře na umytí - prostě se kvůli myčce nikdy nenaučil mýt nádobí :-)
duben 05, 2008 20:28
... : Lenka*
Juj, tak tohle si pro jistotu tisknu. Díky Bíbí moc, jdu se to našprtat nazpaměť, abych pak věděla co mám po myčovi vlastně chtít. smilies/grin.gif
duben 05, 2008 20:34
... : bb
http://whirlpool.elektrosvet.cz/whirlpool-adp-4546 dp57579/ mě stála ještě něco málo přes deset, teď už je to pod a za ty peníze se velmi, velmi vyplatí
samozřejmě, pokud máš pěknou kuchyň a nehodí se tam, tak vestavnou variantu, jsou dražší, ale je to na x let a vypadá to pěkně, my si ji do baráku taky necháme schovat za dvířka
duben 05, 2008 20:34
nemáš zač, a ještě k tabletám : bb
tzv. tablet program používejte jen na tablety 3v1 atd., protože při tomto programu se vypne dávkovač soli i leštidla, neb je vše obsaženo v tabletě
obyčejné tablety, které nahrazují jen prášek, jsou na ostatní "netablet" programy
když to občas spletete, tak se nic nestane, ale kamarádka měla radost z levných tablet, neuvědomila si, že neobsahují leštidlo, myla s nimi tabletprogramem a divila se, že má na nádobí šmouhy a fleky
no a čas od času, my tak 5x 6x ročně, nechat projet myčku čistidlem - koupí se běžně v drogerii, zavěsí do prázdné myčky (z uzávěru lahvičky odstranit folii, aby mohl čistič vytékat:-) a myčka se nechá projet na 60-70, je pak jak nová a voní
duben 05, 2008 20:42
... : Lenka*
Děkuju Bíbí, doufáme, že se brzy dostaneme do svého. Zatím přebýváme u jeho rodičů. Takže zatím vezmu hlavně nějakou značkovou, která nevytopí barák a do svého pak třeba vestavnou. Každopádně jsou to prima nápady a já za ně moc děkuju!
duben 05, 2008 20:43
... : bb
ještě jednou, není zač, ráda předám zkušenosti, taky vítám zkušenosti druhých, když se pro něco rozhoduju :-)
ano, taky bych nekupovala Beko a ani Indesit, s Whirlpoolem, Boshkou nebo Siemenskou (odnož Boshe) neuděláš chybu...samozřejme MIele, ale to už je jiná cenová kategorie :-)
tak pěkný večer, ahoj
já jdu na smažák, už voní z kuchyně
duben 05, 2008 20:45
... : Lenka*
Tisknu si poctivě všecko. Při čtení o synkovi co pět minut šmudlá lžičku vidím to moje "dospělý" chlapátko. smilies/grin.gif

Ale mám ještě jeden dotázek, dokáže (jakákoliv) myčka umýt i flaštičky, či co je potřeba, pro miminko? Já si ho sice v nejbližší době ze zdravotních důvodů nemůžu dopřát, ale stejně chci aby se narodilo do kompletní "papírové" rodiny a nového domku. A taky aby jeho potenciální tatínek ještě trošku dozrál. smilies/wink.gif

duben 05, 2008 20:55
na co je Ti chlap?? : Sipik
No ja neviem baby, na co su Vam vlastne ti maznaci?? Ved ked sa chcem velmi s niecim tulkat, kupim si psa alebo macku, alebo zoberiem z utulku, dostanem lasky az az, nemusim prat ani zehlit, raz za den nasypem granule... Ale ked budu chlapi behat nahi a budu hltat raz denne granule, tak si mozno jedneho kupim. Alebo vezmem z utulku smilies/wink.gif aj ked nahy chlap, ziadna vyhra... asi si nekupim ani potom ked sa tak nad tym zamyslim...
duben 05, 2008 23:06
flaštičky pro miminko : bb
bych v myčce určitě nemyla
nádobíčko pro miminko jsem vždycky myla zvlášť, v čisté vodě bez saponátů, zpočátku i vyvářela, právě než si prcek vybudoval trošku imunitu, třeba vůči domácím bakteriím, jak jsme pod článkem Náš malý mazák probíraly, dlouho to nebylo, protože 6 měsíců jsem kojila, takže jsem vyvářela krátce a pak jsem už jen lahve a dudlíky po umytí spláchla vroucí vodou, vzala jsem s tím vždycky i dudlíky do pusy
no a v myčce se myje ve špínavé vodě s mastnotou, zbytky jídel, pak oplachuje s leštidly, voda v myčce obsahuje změkčující sůl...
když už, tak v tablet programu, ten vypíná dávkovač leštidla i soli, a vynechat i prášek, a pak sterilizovat...no ale má to smysl? dát do myčky 3 lahvičky, bez prášku to tam mýt? škoda energií, to bych raději zvolila klasický postup, štětka horká voda, a pak do sterilizátoru, šoupneš tam i dudlíky a máš to bez práce, a můžeš to v tom i převážet


duben 05, 2008 23:51
milý strejdo : Alena Puntíkovaná
chlap vymyslel pračku až tehdy, kdy byl - díky průmyslové revoluci - sám zahnán k prádlu. Do té doby mu tisíce let valcha nevadila. Myčku vymyslel až tehdy, kdy byl sám zhanán /ženou nebo okolnostmi/ k nádobí. atd.atd. Bylo to kvůli JEHO LENOSTI - nikoli ze soucitu s ženou. Jinak, co se týče rozdělení prací - Lenko, musíš pečlivě rozpracovat každý úkon - slovo úklid je pro chlapy abstraktní pojem, který oni ne dost dobře chápou. Já když jsem chtěla, aby si moji synkové po sobě uklidili pokoj, tak jsem to musela rozepsat a jednotlivé úkony spravedlivě rozdělit mezi jednotlivé účinkující,jinak to nefungovalo. Voni jak nemaj propojené ty mozkové hemisfréry, tak lecos nechápou ta např.:"Po svlečení sebrat se země pravou i levou ponožku, narovnat se, vpravo v bok, ponožky stále držet v ruce a vydat se do koupelny směr koš na špinavé prádlo. Natáhnout ruku s ponožkami přímo nad koš - otevřený - uvolnit stisk - ponožky do koše upustit." Pak to bude fungovat a nikdy nenajdeš ponožky kdekoli na zemi. Na nádobí je fakt nejlepší myčka - neb návod k mytí nádobí je na jedenapůl stránky. Ovšem i na myčku dej velký číttelný návod v tom smyslu, že je nutno myčku napřed otevřít a nádobí do ní naskládat. Dát tam tabletu a spustit ji - to už je moc složitý, to si udělej sama až přijdeš domů - aspoň se ti všude nebude válet špinavé nádobí. Návody musí být pečlivě rozpracovány na jednotlivé úkony, psány barevně a velkými písmeny, jinak by se mohl pán tvorstva unavit samotným čtením a neudělal by vůbec nic. Já jsem na tomhle pracovala léta - výsledkem ovšem je, že si sice moji chlapci dovedou uklidit, uvařit, vyprat, vyžehlit, atd.atd - jak vidíš návody byly skutečně funkční - ale avšak synkové necítí potřebu hledat si životní družku a zplodit mi vnoučátka. Takže nevím, zda jsem udělala dobře. Možná, kdybych to skousla a děti k práci nevedla, tak už byli dávno ženatí (neb by potřebovali obsluhu) a měli spoustu dětí. Já bych kupovala pomerančky a čokoládičky a chodila rozmazlovat vnoučátka a obšťastňovala své syny projevem, který mě celé mé mateřství ničila moje máma a které začínalo slovy: "Co na to ubohý dítě tak řveš, ty nerváku. Pamatuješ se jak....." a děti by sde velmi potěšily a dožadovaly by se častějščch babiččiných návštěv.
Ale tenhle sen se mi pravděpodobně nesplní-jinak držím palce a přeji mnoho úspěchů. Svět je prostě nespravedlivej...s tím už nic nenaděláš. Některýho chlapa prostě k práci nedonutíš, leda bys ho zabila. No a kdybys ho propíchla kudlou tak si zas zasviníš koberec a krev jde blbě dolů. Takže nakonec se míň nadřeš, když si vyluxuješ sama. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 06, 2008 03:35
Lenko, : Ceskymo
s tim susenim nadobi v mycce - my tu mame suchej vzduch, takze suseni vubec nezapinam, ale po ukonceni cyklu proste mycku otevru, zatrepu obema supliky (prave kvuli vode, co se obcas nekde zuby nehty udrzi) - a za hodinku je vsechno suchy.
Jinak mycku jsem ziskala vymenou za starej kousek kuch. linku, takze je jasny, ze jsem se ridila jedine cenou smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif - no a tak ti jinak asi moc neporadim... jedine snad ze snad KAZDA MYCKA (MYC) je poklad!!! smilies/cheesy.gif
duben 06, 2008 08:26
To je hezký čtení : carie
ke kafi v posteli. Myslím, že chlap vymyslel notebook ne kvůli cestování ale kvůli tý posteli... smilies/wink.gifZa rady o myčce taky díky. Chlap (!) co mi navrhoval novou kuchyň mi tvrdil, že je to zbytečná investice. Jinak já proti mužskejm nic nemám, dá se od nich hodně naučit.
duben 06, 2008 10:45
... : Slimak
Kvuli miminku jsme si poridili mycku Ariston, kde je specialni porogram na lahvicky atd....
duben 06, 2008 10:53
... : Lenka*
Bíbí, Alenko, Sipíku, Ceskymo moc Vám všem děkuju.
Alí mimochodem moc jsem se nasmála, ale jo, tak nějak by to fungovat mohlo. smilies/cheesy.gif Problém je, že ten můj chápe jenom obrázky. Ke čtení čehokoliv ho nepřinutím. I když mu přide pošta, nebo SMSka mám mu ji přečíst já. smilies/grin.gif Asi chodil za školu.

V pohodě jsme si večer popovídali. V klidu dojde na rozdělění prací co komu vadí míň. Myčku jedeme napůl koupit hned z příští výplaty. Je to sice nemyč, ale stejně je to poklad. smilies/wink.gif
Má ode mě naplánované dva tajné výlety, už se moc těší, ale neví kam to bude. (Jeden úžasnej zámek a jedny krásný skály v srdci přírody.) Výlety miluje stejně jako já. K vánocům jsem nám koupila poukaz do náročnějších jeskyní. A od něj jsem dostala hromadu vytoužených dárků.
Po mých předchozích vztazích - 1) nevěrník odcházející za jinou, 2) milý, ale zadlužený nepracant, 3) mlátič - nevěrník, 4) super-mamánek, 5) těžký schizofrenik - kombinace lhář a nepracant, si tohoto vztahu opravdu vážím. Vždycky si našli oni mě, ale tohotle jsem si našla já (tak aby si samo myslel, že on). Tohle je kutil s otevřeným srdíčkem. Podle tabulek psychologů je s ním život jak s hravým dítětem, hodí se k němu hospodyňka. To já sice jsem jenom když mě to chytne, ale zase kutil má být opouštěn hospodyňkou pro nudný vztah (nikoliv ona jím), to ode mě tedy opravdu nehrozí, protože nic mi neimponuje tak, jako chlap v montérkách. Nedejbože ho ještě vidět pracovat. Na to bych se mohla dívat celé hodiny. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

Moc děkuju všem, hezký den, Lenka*
duben 06, 2008 10:55
Á - tak vono je to tady samostatně! : Krakonoš
Reakci máš na původní diskusi (Do háje, do hvězdy...), už se mi nechce vopakovat. Madam tečkovaná by si mohla něco nastudovat z historie, než se tady bude zase ztrapňovat popisováním mužský motivace k vynálezům a jejich zavádění. Pro začátek bych doporučil heslo "Vojta Náprstek". Jestli to teda její hemisféry budou schopný pobrat smilies/cheesy.gif.
duben 06, 2008 13:49
... : Lenka*
Krakonoši, k tomu Tvému: "...A proto pro něj nic neudělám. Ani ty blbý gatě mu nezašiju, aby si nevyskakoval, zmetek."
Pro Tvou informaci, zašila jsem mu je asi šestkrát, ale bůh ví, co v nich prováděl, vždycky mu ruply znovu (opět na boku - zřejmě chodil alá kačátko). Po sedmé už jsem mu oznámila, že už toho mám plné zuby, za 100,- koupila nepřetržitelnou niť, zašila je a poslední kapka do poháru byla, když jsem mu uvařila a zatímco jsem uklízela stůl, poprosila ho, ať mi talíř (hluboký - s kolínky) přinese, opáčil, že to neumí, že by to vylil. K tomu všemu mi dluží 90.000,- Tvrdil, že chodí do práce, jen mu ještě nezaplatili, atd..atd...atd...
Prostě pohár přetekl, on o mě teď rozhlašuje, že jsem na prachy. Fajn, moje blbost. Chtěl si mě vzít, uměl se mě zastat a to bylo asi tak vše. Vydržela jsem s ním rok. No tak teď je z něj Ex a může si chodit s rozpáranejma kalhotama doalejujá.
K tý tabulce, že by se neměli brát dva lidi, kteří neradi mejou nádobí, to snad ani nemůžeš myslet vážně. Jako ideál by to bylo fajn, ale už vidím jak na prvním randeti sonduju: meješ nádobí? Žehlíš, ale nepereš? Tak to jdu od Tebe. Anebo po létech, ahoj lásko, taky nerad meješ nádobí - musíme se rozejít. Hahahaha smilies/cheesy.gif Nakonec je apríl, že jo. smilies/wink.gif
duben 06, 2008 15:37
Tabulku jsi zjevně nepochopila, : Krakonoš
takže k tomu nemá dál cenu (asi jste neměli množiny a nevíš, co je to prázdná množina). Tak jen zvopakuju: Buď se doprčic na tom debilním nádobí umíte domluvit, a nebo děte vod sebe, protože když nezvládnete tohle, nezvládnete spolu vůbec nic.
duben 06, 2008 15:58
... : Lenka*
Já bych ráda. Otázka zněla jak?
duben 06, 2008 16:02
ja nevim : Polarka
jak to chces delat az budete mit nedejbohu dite? Ja myslim ze manzelstvi je o tom, ze proste jeden druheho zastupuje kdyz je potreba. Mycka nadobi pro dva lidi???????? Copak to je tolik prace? Oplachnout par talirku? Ja to vidim tak, ze jsou prace zenske a muzske....at se to komu libi ci nelibi. On spravuje auto pro vas oba, ty zatim varis a umyvas nadobi....co je na tom spatneho? Jak tu nekdo rikal, zenu by treba na strechu nepustil, to je muzska prace. Spravovani auta taky. A kdyz ho tak milujes a je tak bezvadnej..proc si nicit zivot kvuli par hrnkum? Chlapi proste neradi mejou nadobi, to je stara znama vec.No a ja jsem si jista ze ta trhlina co ma v kalhotech mu nevadi ani tolik co tobe.Pracka....copak to je dneska nejaka prace? Nerikam, ze chlap se ma valet na gauci a nic nedelat, ale pokud NECO dela, vynechala bych ho z toho myti. Muj chlap teda umi udelat vsechno, nekdy lip nez ja...ale taky se do nadobi nehrne. A mne nikdy nenapadlo ho k tomu nutit. No cekam na hromadny nesouhlas....ale ja se menit nebudusmilies/smiley.gif
duben 06, 2008 17:31
... : Lenka*
Tak mám vyjetý seznam asi 20ti cenově únosných, úsporných myček. Ještě jsem oslovila obchod, kterou by mi doporučili oni. Dneska večer je probereme a z nejbližší výplaty koupíme. Zkonzultuju to se seznamem výhodných funkcí od Bíbí a od Slimáka a jakmile ji nainstalujeme a vyzkoušíme podám raport.
Díky Vám všem kudlanky a kudlánci a Velekudlanko. Problém vyřešen. Díky, hezký den všem, Lenka*

Ps: hvězdičku ve jméně mám již dlouho pro štěstí. (Označuje se s ní nejen "hvězda", ale i narození. smilies/wink.gif
duben 06, 2008 17:34
... : bb
Polarko, tady nešlo ani tak o to jak to máme/nemáme my,ale jak poradit Lence, které to jejich uspořádání nevyhovuje - jinak já myslím,že myčka má smysl i pro jednoho člověka, pokud si občas vaří, ohřívá, koupí si třeba úzkou, ne velkou, a zapne ji obden, a obden zapne jen oplach studenou vodou, aby nádobí nepáchlo...pořád je to řešení stavu, kdy někdo (třeba já:-) nerad myje nádobí a dřez a současně má rád čistou uklizenou kuchyň

AlenoT - seznamy na lednici jsem psala dětem do 15 let, nehádaly se pak kdo má víc povinností atd., dala jsem termín do kdy to musí být, což jim vyhovovalo víc než kdybych za nima chodila a pořád připomínala co mají udělat
ale stačil seznam, ne návod, asi se osvědčilo, že jsem v těhotenství a při kojení nepila pivo :-))
když se nám nashromáždí víc práce než obvykle, to teď je častěji, se stavbou a tak, tak udělám seznam na týden dopředu pro všechny, kdo co má zařídit, zorganizovat, a taky udělat doma, nad rámec obvyklých povinností - všichni vědí co musí zařídit, je na nich kdy si to odbydou, nic nevázne a nikdo se nedohaduje
duben 06, 2008 18:10
Lenko, : bb
hlavně se včas dohodněte kdo kdy bude myčku obstarávat :-) nám se zdálo, že proti mytí nádobí je to vlastně radostná povinnost a děti se o to zpočátku praly...po čase to opadlo a přišlo období plného dřezu a prázdné myčky - tak došlo na přidělení služeb i u myčky :-)
duben 06, 2008 18:13
... : Lenka*
Já Vám holky moc děkuju, i Polárce, i když to má nastavené jinak.
Ženské a mužské rozdělení fungovalo bezvadně, když byl muž lovec, nebo posléze sedlák a žena měla na starosti celou domácnost a děti. Teď se nějak nemůžu srůst s myšlenkou, že oba chodíme do práce a já bych měla táhnout domácnost sama. Když přijdu po čtyřech dnech od mámy a vítá mě sada mastných pánviček a nazelenalých hrníčků... Nic moc.
Naproti tomu jsem zase stará škola v rozdělování povolání. Nepřijatelné jsou pro mě biskupky, vojandy, policistky, hradní strážkyně,... Třeba.
Dlouho jsem držela pusu i krok. Ale nahromadilo se to, zatím dvakrát to ve mě bouchlo a výsledek tedy byl za celou tu dobu dvakrát umyté nádobí. Ale takhle to řešit nechci, protože jsem pozitivně laděný člověk a nenapravitelný optimista, nechci si hrát na semetriku (to ukázkově zvládá ta druhá žena v "jejich" domě - hádejte která? smilies/grin.gif ) ale ty dvě směny (pracovní a domácí) mě rozhlodávají. Tak nějak cítím, že třeba prcka by nepřebalil, ale zato mu sám vyrobí hokejky i s bránama, či domeček pro panenky, který společně pořádně odzkouší. V tomhle se mi hrozně líběj názory NČého. A jelikož snad každá samička podvědomě kouká na to jakej by to byl táta, tohle mi hrozně imponuje.
Já myslím, že zrovna můj mini-problémek myčka vyřeší. Ještě jednou VŠEM moc děkuju. Vždycky, než dopíšu příspěvek, někdo mě předběhne. (Nemám tolik času, jsem totiž v práci. Doma net nemáme.) Takže děkuju i těm, které nevyjmenuju.
Hezký den, pá Lenka*

Ps: Bíbí Tvoje názory jsou mi hodně blízké. Kdyby to bylo možné ráda bych najela na soukromou korespondenci.

duben 06, 2008 18:48
... : bb
Lenko, to je hezké, díky, ale vůbec netuším, čím by někomu soukromá korespondence se mnou mohla být prospěšná :-) poslední roky mailuju jen přísně účelově - pracovně i nepracovně, žádné povídání
duben 06, 2008 19:36
Krakonosi, : Ceskymo
nejsem si jista, ale myslim, ze to byl T. G. Masaryk, kdo nekde prohlasil, ze by zensky kazdou praci mely dat vyzkouset manzelovi - ze on urcite vymysli nejaky snadnejsi zpusob... smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Jinak muj muz nemel rad zadny domaci prace - rikal tomu, ze je ucelove slepej, takze ten bordel proste nevidel... ale kdyz jsem delala, tak taky umyl nadobi (v mycce) a vyluxoval. Jenom to prani, to jsem casem vzdala a radsi to udelala sama. Holt kazdej ma nejaky prace, ktery ma "radsi" - a nebo je nesnasi.
duben 06, 2008 19:59
hmmmm..... : skaz
U nás je to taky celkem rozdělený - taky jsem vegoš a přesto vařím pro mámu i manžela - normál,ne pokud nemusím,uvaří si manžel sám.Jinak si - no,manžel má na starosti barák a auto,já zapnu pračku a rveme se akorát o počítač - ten máme jedom jeden a chceme ho oba.Myčka - vzhledem k tomu,že jsem doma s mámou,mám času milion,ale taky jsem posedlák a oplachuju každej kousek,tak z ekonomickýho hlediska o ní uvažuju.Asi to bude tím,že mne nevadí neumytý nádobí,ale zarvanej dřez a nerada u toho snídám v naší pidikuchyňce.Postě kafe s hromadou nádobí si nevychutnám.A to mi tam nádherně svítí sluníčko,tak nechci nikam jinam.
duben 06, 2008 22:05
Proč chlapi neperou. : Krakonoš
Aneb malý pojednání o tzv. "ženský" práci :-)

Ze všech těch diskusí mě zaujalo nejvíc praní. Některým ženám velmi vadí, že nepere chlap. Přiznám se, že taky neperu. Vím sice teoreticky jak na to, návod k pračce jsem četl a byla-li by nouze (rouzuměj: nebyla-li by po ruce žena), vypral bych. Jenže za ty léta soužití s několika ženama jsem vypozoroval jednu věc: Žena nepere podle návodu na použití k pračce, jsem navíc přesvědčenej, že ten návod psal chlap. Žená má totiž dokomalej, léty propracovanej systém fint, fíglů, zlepšováků a usnadňováků, aby prádlo bylo ještě bělejší, hebčí a voňavější, než v reklamě před Ordinací. A nebo aspoň než má sousedka přes chodbu smilies/wink.gif. Žena ví přesně, kterej prášek je ten von, kolik ho dát, kam ho dát (rozhodně ne do zásobníku připravenýho chlapem - vynálezcem tý mašiny a autorem návodu). Žena ví, jak prádlo roztřídit, aby to nedopadlo jako jedna velká batika. (Jasně, barevný od bílýho pozná i chlap, ale vona je to zase mnohem větší věda a alchymie než jen nějaký primitivní porovnávání barviček; ona už taky ví, co kterej prevít kousek oděvu umí napáchat.) Žena ví, jak vstoupit do programu a tento zkrátit, vynechat tu jedno nadbytečný ždímání, támhle zase něco přidat, kdepak návod, pane! Žena to má prostě v malíku, naučila se to většinou už doma, pokud mamča nebyla šmudla nebo sufražetka. Výsledkem je, že žena vypere prádlo rychleji o mnohonásobně líp než chlap. A teď mi řekněte jedinej rozumnej důvod, proč by měla inteligentní žena trápit chlapa, nutit ho do týhle činnosti, kterou on se bude ke stejný dokonalosti učit nejmíň pár měsíců, pokud ne let, když on umí zase líp jiný věci, rád je udělá a věnuje jim čas a bude to efektivní? Proč by měla riskovat hnusný, nebo i zničený prádlo jenom kvůli nějakýmu pocitu...čeho vlastně? Vítězství? Rovnoprávnosti? Konečnýmu a dokonalýmu vymazání rozdílů mezi ženou a mužem? Představte si třeba tým závodních jezdců rallye - řidiče a navigátora. Jednoho krásnýho dne řekne před závodem řidič navigátorovi: Hele, brácho, už mě štveš. Já každej závod oddřu, ty si jen vezeš p*del a žvaníš mi do řízení, to je nespravedlivý. Dneska si to vyměníme: Ty pojedeš a já budu navigovat, aby byla rovnoprávnost, jasný? Hádejte, kolik kilomentrů ti dva ujedou, než se zabijou?
No a to je pointa mýho nezvykle dlouhýho (slibuju že to nebude pravidlem smilies/smiley.gif ) příspěvku: Dvojice muž a žena, žijící spolu, je tým. Tým, kterej má nějakej záměr a chce dojet do cíle. Tvrdím, že se to podaří jenom tomu týmu, kterej si rozdělí role tak, aby využil dovednosti a potenciál obou členů co nejlíp. Tým, kterej se nedohodne na ničem a tak bude dělit všechny úkoly přesně napůl (aby to bylo hlavně "spravedlivý") dojede akorát tak do hvězdy. Resp. k rozvodovýmu soudu, což je trochu blbá konečná. To sem k tomu chtěl říct a víc není třeba.
duben 06, 2008 22:50
Lenko - myčky (asi si přečetli naši debatu tady :-) : bb
duben 06, 2008 23:46
Krakonoši, : Petronila
tak to já asi budu nějaká vadná. Prádlo roztřídím podle barev (černá-červená-bílá), nasypu prášek (kterej je "ten von" nemám tuchy, kdybyste se mě teď zeptal, jakou značku používám, tak nebudu vědět) do chlívečku na prášek a naleju aviváž do chlívečku na aviváž. Zapnu pračku. To je všechno, žádnou magii k tomu nepoužívám. "Líp" vyprané prádlo od "hůř" vypraného prádla fakt nerozliším (poznám, že je to čisté, a poznám, kdyby to bylo obarvené). A vcelku nechápu, proč bych měla věnovat tolik pozornosti takovým krávovinám, když je tolik zajímavějších věcí na práci. Prádlo je čisté a to snad stačí. Nebo ne?

Takže podle Vašich úvah asi budu chlap. smilies/wink.gif
duben 07, 2008 00:58
Lenko, : Petronila
připadá mi, že k celému partnerství máte takový divný přístup.

Za prvé - výčet Vašich nevyhovujících partnerů je dost podezřele dlouhý. MOžná by stálo za to zjistit, proč si tak často vybíráte podivné existence.

Za druhé - nechápu, proč si myslíte, že nepořádek Vašeho partnera je nepořádkem Vaším (a tedy, že byste měla automaticky uklízet v bytě, kde s ním nebydlíte).

ALE za třetí - některé věci, které děláte, mi připadají jako naschvály (to a to si udělám jen pro sebe) a to snad není nutné - sice není potřeba vyvařovat teplé večeře, ale když už si dělám (třeba vegetariánskou) večeři pro jednoho, tak už ji můžu taky udělat pro dva, ne?
duben 07, 2008 01:12
Krakonoš užívá metodu : Alena Puntíkovaná
mojí kamarádky Jarušky - ale ta se musí nasadit hned na začátku známosti. Jaruška nemyje v myčce, ani nepere v automatce, ani neluxuje, aqni nemixuje v mixéru atd. atd. - protože je v tom ELEKTRIKA!!!!! a ta může i ZABÍJET!!!!! Její muž je TECHNIK..a von jedinej na světě tomu VOPRAVDU ROZUMÍ. Teda nemaj děti. K ní přijdeš a její muž udělá kafe ve varné konvici neb je ELEKTRICKÁ a von je ten technik. Jaruška nandá prádlo do pračky a on tam dá prášek a aviváž a zapne pračku. Vyprané prádlo jde pověsit - protože koš mokrého prádla by Jaruška neunesla - von je TAK ŠIKOVNEJ!!!! No a my popíjíme kafe a Jaruščin muž kmitá, vaří uklízí - protože to NIKDO neudělá TAK DOBŘE JAKO ON, a on je skutečně BÁJEČNEJ KUCHAŘ - von má mezi předky jednoho napoleonskýho vojáka , a tudíž MÁ FRANCOUZSKEJ ŠARM A FANTAZII a nikdo neudělá takovou svíčkovou jako on. atd. atd. Prostě Jaruška to v dobách počátků známosti vzala razantně do ruky, celé manželství odpočívá, pěje chválu na svého úžastného muže, kterej maká jak Bulhar a kdyby na něj přišlo dvacet míz, tak na nějaké milenky nemá ani čas, ani energii a ještě si myslí, že jeho Jaruška je nejúžasnější bytost na světě a že měl úžasnou kliku, že ji ulovil - neb on je "obyčejnej elektrikář" , zatímco Jaruška má MATURITU !!! (na ekonomce - je to moje bývalá spolužačka). Ale milá Lenko, mám úpocit, že tuto příležitost ty už jsi prošvihla.
duben 07, 2008 05:08
Krakonosi, : Ceskymo
docela mi pripominas myho muze - kdyz jsem ho poznala, tak mel jen jedinou haldu sedivyho pradla, teprve po nejaky dobe jsem s udivem zjistila, ze to neni vsechno sedivy... smilies/cheesy.gif Nevim proc, ale vetsina muzskych ma nejakou fobii ne na pradlo, ale na prani jako takovy... proc??? Jinak zadny velky figle v tom nejsou, to je stejny jako treba s pecenim. Predpis rika tolik a tolik deka tohodle, no ale zdatna kuchynka uz automaticky da ctvrt hrnku tamtoho. Takze je to vlastne jenom praxe. Docela's me rozesmal smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif Ale mas pravdu v tom, ze kazdej ma neco, co umi lip nebo hur a je dobry si to vsechno rozdelit ne presne "napul", ale tak, aby ten tandem fungoval...
...takze prave ted se udrzuju pri zivote opravami sousedova baraku, to jsem teda chlap! smilies/grin.gif
duben 07, 2008 05:12
Krakonosi, : Ceskymo
a jeste jsem zapomnela: a jinej soused a kamarad pro me vyvari a vykrmuje me a ja zase pro dalsiho souseda - hadej co? Peru!!!! smilies/grin.gif
duben 07, 2008 05:15
Nojo, ta domácí práce nikdy nebude rozdělená spravedlivě, lidičky : wendy
a která se s tím nějak nesrovná nebo nevidí nějakou kompenzaci kterou pro ni má druhá strana = manžel, tak s tím bude bojovat celý život. Spravedlnost není z tohoto světa. Některej mužskej bude vařit, některej nikoliv. Ten můj je šikovnej človíček, uvaří, všechno spraví, ušetřím s ním za právnické služby, je to kombinace intelektuála a kutila. Ale hadry trousí po celém bytě a pračku obchází uctivým obloukem. Neřeším to, Lenko. Hadry mu čas od času nahážu k počítači na židli aby si je uklidil a peru odjakživa sama. Ostatní řešíme ad hoc. Má závratě, proto ulítlý hřebenáč na střeše spravím sama, závratě nemajíc po střeše skáču jak veverka. ALE - ono to vyžaduje, aby to ani jedna strana nezneužívala. Aby jedna strana neměla dojemn, že je doma otrokem. Toť vše.
Aleno Puntíkovaná moc jsem u tvého příspěvku pobavila. SAkra, chlapi, dokáže ji brát s nadhledem ?
duben 07, 2008 08:37
Ač mám muže technika, : Ariana
s pračkou má taky problém. Potvrzuje tím Krakonošovu teorii. Můj muž se sice po letech dobrovolně a hrdinně nabídl, že si bude prát sám ponožky, ale musel si napsat detailní návod, jak postupovat, a podle toho se při každém praní řídí. Jinak si ví rady téměř se vším, navíc skvěle vaří. Hrozně nerad však odmývá nádobí, z kterého mu naskakuje ekzém na rukou. Protože já nádobí taky nemyji zrovna s nadšením, tak myčku máme už víc jak patnáct let. Je to všechno o dohodě a kompromisu. Rozhodně bych však považovala za varovný signál, kdyby jeden z partnerů měl pocit, že on sám dře v domácnosti a druhý toho zneužívá.
duben 07, 2008 10:28
Abyste is nemysleli, že je Jaruška nějaká : alena tečkovaná
semetrika, co bičuje manžela k vyšším a vyšší výkonům, tak to ne. Velebí ho a tvrdí, že jí zachránil život - ještě za svobodna jí probíjela ždímačka - a že bez něj by nepřežila. Což vykládá hlavně v jeho přítomnosti. Holka (tedy zdatná šedesátnice) je účetní a daňová poradkyně a dělá manželovi účetnictví a daně. Tomu se dělá špatně, kdykoli se na "papíry" podívá a patřičně si své žen považuje.Takže i tam platí děla práce a každý dělá to, co umí líp. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Jo a Jaruška má v kompletní péči Morče Zbyňka - manželova miláčka, kterému se ovšem ekluje uklízet morčecí hovínka.
duben 07, 2008 12:51
A.T, podobnou rodinu znám : wendy
paní věčně kňourá a pán věčně kmitá, protože ta jeho nemůže - nic nemůže. Všechny ženský ji začaly nenávidět. Postupně začaly nenávidět i jeho, protože se nedal svést a odvést. Takže - existuje to !
smilies/shocked.gif smilies/cool.gif
duben 07, 2008 14:04
jak říkám, děláme to špatně : alena tečkovaná
a pak si stěžujeme, že se páníček nudí a hledá vzrůšo jinde.
duben 07, 2008 14:53
Nejlepší by bylo rozejít se. : Jarda
Aby se ten pán mohl najít nějakou pořádnou ženu.
Lína lemra a ještě k tomu vegetariánka by měla radši zůstat sama, ať nikomu nekazí život.

duben 07, 2008 15:31
Jardo : Kamila
ještě nám něco hezkýho napiš pod Pradlenku Madlenku smilies/grin.gif
duben 07, 2008 15:38
Jasně Jarouši : wendy
mrcha lína. Já bych jí ještě zakázala televizi a kedlubny.
duben 07, 2008 16:05
Jardo : Polarka
skoro stejne prohlasil muj manzel. A precetl to synovi jako odstrasujici pripad jakou zenu si nema brat. Cely zivot jsem vtlukala symum do hlavy: "Vezmete si Cesku, tam jeste holky umi varit a starat se o rodinu". No nevim, asi se casy meni. Je videt ze s budouci tchyni tam taky bude nejakej problem. A nejak se nedivim. Kdyby si muj syn chtel vzit takovou zenu, budu mu to velice rozmlouvat. Jak si muze nektera zena uvarit sama pro sebe a nechat sveho milacka aby se koukal jak ona veceri? A pak si po sobe umeje talir......To mi nejde vubec do hlavy. Promin Lenko, ale asi zadna tchyne by s tebou nebyla nadsena. Ja vim, ze tady slo jenom o problem nadobi....ale ono se na techhle miniproblemech ukazuje celkova mentalita.
duben 07, 2008 17:14
Celý to přečíst nedokážu, ale zaujaly mě ty neustále prdlý kalhoty na boku : NČ
Nechápu, proč je furt zašíváš, když jsou mu zjevně malý?
Snad mu raději vysvětli, ať tolik nežere nebo ať si koupí větší (širší).
duben 08, 2008 06:26
Wendy, : Ceskymo
"zakázala televizi a kedlubny" smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 12, 2008 18:29
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]