O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

BLAŽENÁ OPÍCHANÁ PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 28 červenec 2022

No, už se tím opravdu bavím, co si tolik odborníků (to nemyslím lékaře, ale všechny ty, kteří tvrdě a neústupně hlásí své názory) dovede vymyslet. Ne, aby se nikdo nepletl, já fakt nikomu to, o čem je přesvědčen, vymlouvat nebudu, ale když se někdy podívám na nějaký ten erc hádavý web, a tam si čtu ty úžasné komentáře, tak si neustále opakuju, jací jsou zdejší čtenáři ještě báječní, přímo andělé. Víte, co všechno se skrývá v kokpitu letadla, za tou palubní deskou, na kterou tak bedlivě zírá pilot? Ale ne, neříkejte mi, že to nevíte... to přeci musí každý znát...

Když jsou na světě miliardy imunologů, tak proč ne i odborníků na vnitřnosti letadla???

 

 

  

 

 

Chápu, že může být plno "laiků-truhlářů", laiků-všeho-opravářů (např. ti hodinoví manželé toho někdy zvládnou fakt hodně), ale těm skutečným mistrům svého řemesla také do toho totální laici moc nekecají. A když, tak to pan mistr přehlédne jak komáry.  A to, prosím, se jedná o povolání, se kterými jsou mnohdy mnohasetleté zkušenosti...

 

A vidíte - covid dnes zná už i malé dítě, a jen  trochu větší už může "hlásat". A ti ještě větší opravdu hlásají, mnohdy velice bojovně.

 

Ne, aby nedošlo k omylu - když se někdo nechce nechat očkovat, je to projev jeho osobní vůle, na který má absolutní nárok - pokud tedy není zbaven svéprávnosti. Ale nemyslím si, že osobní názory by  měl každý tak urputně hlásat. Protože jsou i lidé, kteří si uvědomují, že neznají vnitřek ledadla, stejně jako neznají nic o tomto viru.

 

Například - když budu mít zlomenou nohu, vezmu si berle, a nenechám si je nikým vymlouvat!

Ovšem, když se někdo jiný bude se zlomenou nohou plazit po zemi, tak ho sice můžu politovat, případně mu berle ve vší slušnosti doporučit, ale nic nikomu nutit nebudu.

Bohužel, proto zbytečně pandemii odnášejí lidé, kteří si do svého osobního názoru nechají mluvit, či přímo nařizovat od jiného...

 

Jen ještě jedno, holky a kluci - ano, věřte si každý tomu, co uznáte za vhodné - ať je to covid nebo politika, případně válečná strategie. Všechno na světě má nějakou tu kladnou a nějakou zápornou stránku. Při troše ochoty a snažení se dá najít. 

 

 

Ale prosím - nevnucujte své názory ostatním!

Klidně je sem pište, od toho komentáře jsou, ale neurážejte toho,

kdo si myslí něco jiného...

 

 

 

P.S. Je mi líto, že mají někteří s očkováním špatné zkušenosti.

        Já jsem ty předchozí tři bodance přestála lépe jak štípnutí komárem. Ani jednou mi nic nebylo.

        Covid jsem také - zatím - neměla.

        Proto jsem šla i na tu čtvrtou várku, protože vzhledem k věku a tomu, že se občas ocitnu v místech, kde je hoooodně lidí, tak nechci riskovat.

        A zas - od "okamžiku vstřelu" nic, je mi úplně OK.

d@niela

 

 

Komentáře (90)add feed
... : Jiri Bilina
Divam se do kalendare a vidim, ze me ten 4 pichanec ceka presne za 26 hodin. Doporucil me to muj doktor, zrejme ucastnik nejakeho kabalistickeho spiknuti. Pokud se odmlcim, venujte me prosim tichou vzpominku. smilies/wink.gif
Videl jsem zrovna jakysi kresleny vtip (nebo fotku) chlapu sedicich v hospode. "Pepo, ty tomu rozumis - jak je to s temi stihackami F - 35?"
"Promin, ale ted zrovna jsem odbornik na haseni lesnich pozaru".
Mikin
červenec 28, 2022 16:50
... : mamča
Mně po první dávce očkování měsíc bolel zub, který jsem měla čerstvě opravený. Po druhé dávce jsem sepsala Závěť :-).
No, a před třemi týdny jsme oba s manželem dostali Covid. Prý ten lehčí, Omikron, ale hned dvě varianty každý.
Měli jsme oba horečky ke čtyřicítce, a žádný lehký průběh to tedy nebyl. Teď už jsme prý zdraví, akorát nás třetí týden provází brutální kašel. Doktorka nám předepsala Codein, a připravila nás na to, že budeme pravděpodobně kašlat do zimy.

červenec 28, 2022 18:16
... : d@niela
Mamčo, kámoško moje drahá, to je mi děsně líto... No, asi na mne covid už nevleze, protože já mám průserů a bolístek jinak na rozdávání. Nevím, jestli mám napsat, že naštěstí to nejni nic zdravotního, neboť já bych brala covid třeba jednou měsíčně, kdyby mi právě ty průsery ze života zmizely. Nojo, nikdo si nemůže vybrat...
Ale - napadlo mne, ohledně toho kašle: já už asi rok kašlala a chraptěla, krk bolel, na prsou jakbysmet, a obvoďačka mne ládovala všim možnym, i ATB. Pak jsem ale v zoufalství zašla za starou kamarádkou, fakt starou doktorkou ORL, a ta jen jak to zaslechla, napsala mi Omeprazol... No, tak si ráno vemu a je klid...
Reflux. Slabej, nic mi jinak nebylo, jen furt ten hnuuuuusnej kašel. Nechápu, že ta naše "veterinářka" ani novej mladej ORL nic nepoznali a jen mne cpali vším možným "na kašel".
červenec 28, 2022 21:46
... : AnickaM
Nojo, Dani, kdyz na tom internetu si to nase poslapany sebevedomi muzem tak snadno pozdvihnout a vylepsit. Kdyz se nam nedari v realnem zivote, sup na lajnu a trochu se tam predvest. A hned je lip. A konspirace, to uz je neco, hec hec, ja vim neco, co nevi ti ostatni a tak ja jim to nandam.
Myslim, ze to doktorstvi je jedno z nejtrefovanesich povolani, kazdej jim do toho keca. Pritom nikdo nechce travit hodiny studiem, pak temi nekonecnymi hodinami v nemocnici pred atestaci a nakonec my vystudovani univerzitou zivota to stejne vime lip.
Jen jim zavidime ty penize, co za to berou.
červenec 28, 2022 22:18
... : Josef Kouba
Přišlo dnes v mailu:
EU: Naše blahoslavená vláda nám konečně poskytla možnost čtvrtýho zapíchnutí, na kterou všichni čekáme jak na smilování. Kdo ještě nebyl spasen a ani do třetice všeho dobrýho se nedostal do nebe, má k dispozici čtvrtej pokus. Snad už to konečně bude ta tečka za timhle životem. Teda za koronavirem.Ty milióny injekcí spásy byly sice nakoupený asi o čtyři mutace zpátky a spousta jich je tak trochu po expiraci, ale to vůbec nevadí. Expirace se dá prodloužit podle potřeby a prej je lepší vakcína na jinou mutaci než žádná. A vůbec, jak praví starý český přísloví, darovanýmu Trojskýmu koni na zuby nehleď.Jak dobrá je ta vakcína? Čtyři z pěti lhářů říkají, že úplně nejlepší. (Ten pátej je Bidet, kterej se stále ještě pokouší pochopit, na co se ho ptaji.) Co říkají data? No, data jako obvykle s vládními odporníky moc nesouhlasí, takže se ignorujou, co to jde.
Dál již následují grafy o následcích očkování z Austrálie,Japonska, Anglie, USA, EU. Je to dlouhá a neveselá statistika pro očkované. Asi to dali dohromady úplný blbci. (odkaz pošlu Daniele)
červenec 28, 2022 22:18
... : Josef Kouba
Víte, co všechno se skrývá v kokpitu letadla, za tou palubní deskou, na kterou tak bedlivě zírá pilot? Ale ne, neříkejte mi, že to nevíte... to přeci musí každý znát... 
.................
Víte všechno co se skrývá v lidském těle,? tam se dějí tak komplikovaný procesy že je medicína rozdělena na mnoho oborů. Pilot za rok studia ví co je na palubní desce a pod ní, ale žádný doktor nezná všechna tajemství lidského těla a tak si to rozdělili. Ty opravuj srdce. (Dr Bernard byl první jež srdce dokázal i vyměnit.)Ty jsi odborník na parazity, (děsný obor, nevěřili byste co po nás leze zvenčí pod mikroskopem i co parazituje uvnitř našeho těla.) Ty studuj viry, bakterie, očkování. Ty opravuj kolena a ty zuby. Takže jak zpíval Voskovec s Verichem. "ten dělá to a ten zas tohle a všichni dohromady uděláme moc". My nevzdělaní v oboru  získáváme informace..tento lékař řekl toto...ten zas tamto. ALE co je navýsost podezřelé je propagace očkování a pravda jen jedina. Pokud se jedinec, či tým lékařů ozve že to není tak, jak se v médiích píše a říká, není jim dán prostor a dokonce i na wikipedii je jejich životopis změněn, doslova pomlouván. Proč?
červenec 29, 2022 00:48
... : Josef Kouba
Omluva za překlep. Pan Werich.
červenec 29, 2022 00:52
... : *deeres*
Ať už je to jak chce, pro mne platí, že už nikdy nebudu věřit někomu, kdo mi opakovaně lhal a snažil se se mnou manipulovat. Nějaké vyšší dobro není omluvou. Teď se ukazuje, že pro údajnou záchranu starých lidí, byli obětováni ti nejmenší. Na nich se nejvíc podepsaly sociální i zdravotní dopady opatření proti covidu.
červenec 29, 2022 05:49
... : Jiri Bilina
Typicke, ze vetsina lidi kteri vzpominaji v dobrem na komunistickou diktaturu zaroven omlouva soucasnou zlocinnou agresi Ruska proti Ukrajine a zaroven zurive bojuje proti ockovani a dalsim opatrenim, kterymi se vedci a lekari snazi zastavit sireni nebezpecneho viru.
Kdyby kvuli jejich hlouposti a fanatismu neumiralo tolik lidi, byla by to mozna sranda.
Ale ono umira... smilies/undecided.gif
Mikin
červenec 29, 2022 06:25
... : mamča
d@niela : Děkuju za radu, Omeprazol beru už léta, právě na reflux jícnu. Na tenhle kašel nezabírá nic z toho, co jsme za léta vyzkoušeli u sebe i u dětí. Ani bylinky, ani jedy z lékárny. Když jdu do krámu (nikam jinam teď nechodím), vezmu si koňskou dávku kapek Bromhexin, větrovej bonbon a respirátor na obličej. Co kdyby ?
I když doktorka tvrdí, že už nejsme nakažliví, radši k nám nezvu ani vnoučata a lidem se pokud možno vyhýbám. Jsem docela ráda, že jsme to oba přežili, a rozhodně to nemíním rozšiřovat dál.
červenec 29, 2022 06:36
... : Jiri Bilina
Ja jsem na tom podobne. Omeprazol je jediny lek ktery zatim potrebuju (bohudiky) a uz roky si ho ordinuji sam. Pak ho treba mesic i dva nepotrebuji - nez zacnu zase kaslat.
V lednu jsem kaslat zacal, ale omeprazol najednou nepomahal. Ani nic proti kasli ne a tahlo se to nekolik mesicu. Podle doktora to mohl byt long covid, ktery by byl bez vakcinace o hodne dramatictejsi...
Mikin
červenec 29, 2022 07:29
... : Josef Kouba
Bilina perlí. Bohužel se šušká se že za tyto blafy jsou dokonce lidé placení. Příklad:
na mou poznámku z č.29.00.48 Neodpověděl. Ale píše takovéto blbosti o komunistech. Ti jsou 30 let v prdeli. Proč o nich pořád zahnán do kouta mele a mele.
...
Mikin.
Typicke, ze vetsina lidi kteri vzpominaji v dobrem na komunistickou diktaturu zaroven omlouva soucasnou zlocinnou agresi Ruska proti Ukrajine a zaroven zurive bojuje proti ockovani a dalsim opatrenim, kterymi se vedci a lekari snazi zastavit sireni nebezpecneho viru.
Kdyby kvuli jejich hlouposti a fanatismu neumiralo tolik lidi, byla by to mozna sranda.
červenec 29, 2022 09:58
... : Josef Kouba
Amerika dnešních dnů. To já v socíku nepamatuji. I cikáni pracovali. Kdo nepropil výplatu měl se dobře.

https://youtu.be/SHXq_VlVQ00https://youtu.be/SHXq_VlVQ00
červenec 29, 2022 10:12
... : Josef Kouba
Mikin je opravdu "gentlement". Na jiném web.mě včera vzkázal.

Ze nejsi jen komunisticky, ale i nacisticky zmrd je znamo uz davno. Bez si suline hajlovat nekam jinam.
červenec 29, 2022 10:27
... : d@niela
MIKINE, asi došlo k "drobnému omylu":

tady se píšou komentáře ohledně očkování, případně nějakých zdravotních potíží kolem toho, ten tvůj koment asi patřil někam jinam... smilies/grin.gif

červenec 29, 2022 11:01
... : d@niela
Josefe K., nerozčiluj se, ber to se smíchem...
Hele, země, které jen trochu mají možnost, se snaží. Snaží se každý nějak. Je bohužel pravda, že ne každá země má bezva vládu. smilies/grin.gif
to máš jako s lidma - někdo má bezva manželku, někdo slepici, některá má chlapa, co se na něj může spolehnout, jiná zas jen dostane občas facku od ožraly.
Jenže - ve většině případů si všichni za to můžou sami - ano, oni si ty dotyčné přeci vybrali...

červenec 29, 2022 11:07
... : Lenka1
Fakt mi není jasné, proč někteří mají tu silnou potřebu zesměšňovat ty, kteří mají prostě jen jiný názor.

Jak psala deeres - že už nikdy nebudu věřit někomu, kdo mi opakovaně lhal a snažil se se mnou manipulovat.

Tragikomickou třešničkou na dortu je fakt, že sami zastánci očkování postupně přiznávají, jaké mají zdravotní problémy, ale nejsou ochotni se ani na chvilku zamyslet nad možnými souvislostmi.

Když se někdo rozhodne nenaočkovat a třeba je to rozhodnutí špatné, tak následky ponese jen on sám - tak proč to propagátorům tak najednou strašně moc vadí?

Proč dostávají v médiích prostor jen lidi jako Kubek, Flégr, Smejkal, Tachecí, Vašáková, kteří o konkrétním oboru vědí kulový, protože nemají příslušné atestace, za to jsou velmi dobře finančně v tomto byznysu zainteresovaní.

A jak psal J. Kouba - proč se tak horlivě umlčují jiné lékaři a odborníci, kteří naopak atestace mají - jako Beran, Turánek a další?

Neměla by se vést poctivá diskuze a probírat všechna fakta?

To je to, co lidem - aspoň co vím já - vadí. Že se s nimi manipuluje. Neříká se všechno. Tvrdí se, jak je tzv. vakcína bezpečná, přitom ještě nemá ukončené klinické studie. To se samo o sobě vylučuje.

Dřív těhotné nesměly ani Ibalgin na bolení hlavy a dneska do nich rvou "bezpečnou" vakcínu?"
Ale no tak.

Jakmile si někdo dovolí použít mozek a zeptat se na zjevné nesrovnalosti - tak místo normální odpovědi se mu dostane jen urážek. No tak jo.

Všichni za svoje rozhodnutí neseme následky a čas ukáže, kdo se rozhodnul správně. Pravda nakonec vždycky vyjde najevo.


červenec 29, 2022 12:47
... : doktor
Vážení mám tři ďobance a vše je i bylo OK,na čtvrtou bez nějakých řečí,ale z vnitřní potřeby půjdu srpen-září.Doporučení mé lékařky.
PS: ke mne dvakrát denně chodí sestřičky ošetřovatelky a jedna odmítá se nechat očkovat na cokoliv.Mohu se cítit ohrožen,ale nejsem,nosíme respirátor a ruce matláme dezinfekcí.Oba jsme v pohodě.
červenec 29, 2022 12:57
... : Josef
Tak, Lenko! Pravda a láska vždy zvítězí nad lží a nenávistí. To by se mělo tesat. (akorát nám zapomněli říct, kdy)
červenec 29, 2022 13:13
... : mia I
Covid jsem prodělala na přelomu února a března loňského roku. Bylo mi hoooodně zle. Nejhorší bylo, že mi přestaly naprosto fungovat léky na krevní tlak. Vrátila se mi nepříjemná sarkoidoza. 5 týdnů jsem byla nepoužitelná, chůze na záchod nebo osprchování byl nejvyšší výkon. Tehdy jsem byla pevně rozhodnutá, že se nechám naočkovat neb to nechci už zopakovat. Brzy mi otrnulo a rekonvalescence byla celkem v pohodě. Na spirometrii mi našli úbytek kapacity plic, ale to nemusí souviset s covidem. Na CT plic, kvůli sarkoidoze, naštěstí beze změn. Očkování jsem se začala bránit ze strachu z embolie a neprozkoumanosti vakcíny. Pak mi ale došlo, že už jsem starší osoba a mohu jít třeba na neplánovanou operaci a budou problémy. Takže jsem se dala naočkovat pouze z důvodu, abych nebyla pacient II. kategorie. T by se stávat nemělo, třídit pacienty, ale tak to je. . Je to teď osm měsíců od druhé dávky. To opíchané rameno je při námaze citlivé, trochu tuhé. Jinak mi po covidu hodně padaly vlasy, tak jsem si pomohla kofeinovými šampony a už mám zase kštici hustou.
červenec 29, 2022 13:49
... : mia I
třetí dávku neplánuji.
červenec 29, 2022 13:50
... : Lenka1
Jediným ověřeným faktem pořád zůstává - že nikdo nic neví. Nejdřív jedna tečka, pak dvě tečky, teď už "nenápadně" změnili slogan na "jedna tečka za druhou". Přitom už třetí tečka se dává "off-label", tedy mimo plánování výrobce. A teď čtvrtá. A pak další.

A pořád budou tvrdit, jak je to bezpečné. Což je prokazatelná lež. Nemůže být bezpečné něco, u čeho se teprve sbírají data.

Slyšel jste někdo rozhovor se Smejkalem? Jak tam blábolí naprostý nesmysly? Vymykající se naprosto logice?

Ta každá ta dávka vám to očkování posílí. Já také doufám, že lidé už si zvykli, že to je skutečně.., že ty mRNA vakcíny jsou bezpečné a že prostě ta ten přínos daleko převažuje rizika, to jsou ty plusy. Ty mínusy jsou trochu to, že bohužel je pravda, že ta imunita po tom očkovám vám udrží vám vydrží jen nějakou dobu.


Ale já sám se chodím očkovat na chřipku každý rok a v době a kdy prostě ta neočekávaná vlna stoupá, já řeknu můj příklad, spousta z nás měla s tu posilující dávku loni na podzim a tohle už je čas jít na tu druhou posilující dávku (…). Jak řikám, každá dávka se počítá! Pokud se někdo rozhodne, já si dám jenom jednu dávku, já prostě tomu už vůbec nevěřim, ale jednu dávku si dám, tak je to pořád lepší, než když nebude mít žádnou dávku. Pokud bude mít dvě dávky, právě vzhledem k tomu, jak ten kovid prostě obchází tu… nebo jak ta imunita po tom očkování vyvanuje, tak tak je samozřejmě dobré jako těch dávek kolik jich má mít, což v tomhle případě jak říkám u těch osob imunosuprimovaných nad šedesát jsou dvě posilující plus ty dvě základní u těch mRNA vakcín. Ale pokud se člověk rozhodne, že si prostě dá jen jednu dávku, tak i to je dobře. Pokud nemá žádnou dávku, nikdy se nesetkal s omikronem, tak je v podstatě v ohrožení, protože při takovéhle nakažlivosti je už vlastně překvapivé, že ten omikron že ten kovid se mu vyhnul.


Tohle má být jako vyjádření odborníka, který ví, co mluví?

Už jste všichni zapomněli na průser s Conterganem? Obsahoval teratogenní thalidomid, a dával se těhotným jako na běžícím pásu.

A mimochodem - u tohohle zázraku se ani studie na případnou teratogenitu ani nedělaly.

Nebo na Pandemrix? Cca 2010, tedy ne zase tak dávno.

Prostě fakt nechápu, jak je možný, že se někdo nechá tak snadno vyděsit a nechá si ze strachu píchnout něco, co bylo spíchnutý na koleně za pár měsíců, když standardní výroba opravdu bezpečného léku na cokoliv trvá roky.

Proč zrušili např. očkování na TBC, která na rozdíl od toho "strašného" covidu má smrtnost 43%?

Proč se stejně jako toho směšnýho covidu nebojíte třeba zrovna tý tubery? Kterou nám sem teď začali importovat z UA. TBC je jedna z nemocí, která tam jede ve velkým.

Nebo třeba rakoviny - když mi na ni před 7 lety umírala máma, tak mi mimo jiné říkala, jak strašně to roste a na onko je i spousta mladých lidí.

Víte, co jíte, co pijete, co dejcháte? Tphle nikdo neřeší, ale bububu strašnej covid.

Všechno jsou jen domněnky a spekulace. Takže každý nese kůži na trh sám. Na svoii odpovědnost a na svoje riziko. To, že vám doktor řekne, že bez očkování by byl průběh horší, jsou jen alibistický kecy. Protože on to neví. Nemůže to vědět.

Proč asi ustoupili od povinný vakcinace? Protože by se u soudů nedoplatili. Takhle vás nechají podepsat informovaný souhlas, který je zbavuje odpovědnosti a lidi to naprosto bez přemejšlení podepisujou, protože autorita by jim přece nelhala a ví všechno na světě.

Když je ta vakcína tak super a bezpečná, tak proč za ni neručí ani výrobce? Dokážete mi to někdo vysvětlit? A kde si můžu přečíst seznam všech možnejch vedlejších účinků? Viděl jste někdo příbalový leták, který je součástí každého plně schváleného léku?

Asi ne, že jo.

Ale v televizi říkali.

červenec 29, 2022 16:46
... : Jiri Bilina
Ja bych Danielo rekl, ze ten muj komentar ani tak moc od veci nebyl. Zamyslel jsem se jen nad tim, ze stejni lide kteri se nechali zblbnout propagandou proruskych webu siri i nesmysly kolem vakcinace a Covidu.
Prestoze jdou nejen proti vede, ale i proti drtive vetsine zdravotniku. A prestoze nemaji pro sva tvrzeni jine dukazy, nez anekdoticke historky o svych udajnych spolupracovnicich, znamych a pribuznych, kteri po ockovani budto nahle zemreli, nebo se sviji ve straslivych bolestech. Zatimco oni se ockovat nenechali a jsou zdravi jako rybicky. Ze trochu prehanim? Mozna, ale fakt jen trochu, protoze oni tuhle svou viru siri s nadsenim hornika Stachanova krizeneho se stredovekymi krizaky, stinajicimi hlavy bezvercu. (Jmenovat je snad nemusim).
Nacelnika by jim mohla delat jista pani Sona Pekova, ktera napred tvrdila ze Covid do dvou mesicu sam od sebe zmizi, pak odrazovala lidi od ockovani a nakonec vyzvala Cechy jako narod, aby se modlili za zdravi ruskeho diktatora. smilies/grin.gif Takze ja si to spojeni nevymyslel.
Napadaji me tri mozna vysvetleni:
#1. Antivaxerskou propagandu siri i rusacke weby, ktere jednim dechem obhajuji i ruskou agresi a komunistickou diktaturu.
#2. Slovy moji manzelky, kanadske ucitelky ktera ma i bakalarsky titul z filosofie tem lidem chybi tzv. kriticke mysleni. Priciny mohou byt ruzne - od nedostatku inteligence, pres mladi ve zlocinnem rezimu ktery kriticke mysleni rozhodne nepodporoval az po prilis dlouhou dobu v armade, kde je na prvnim miste disciplina.
#3. Slovy meho taty: jde o lidi, kteri veri vsemu, po cem je h****.
Ja sam se priklanim ke kombinaci vsech tri moznosti.
A nyni me omluvte, zdravotni sestricka Maria me uz za 2 hodiny vbodne zahadnou substanci, ktera podle tech dobraku neni klinicky testovana, i kdyz klinicky testovana je. A zachranila uz miliony zivotu. Nazdar!
Mikin
červenec 29, 2022 16:46
... : Lenka1
Bílina:

Až budeš po, hoď sem okopírovanej ten příbalovej leták, ju? Když to podle tebe je klinicky testované, tak ho ten přípravek ze zákona mít musí.
červenec 29, 2022 17:11
... : *deeres*
Když tolik důvěřujete fy Pfizer, zkuste si dát do vyhledávače dotaz na pokusy na dětech v Nigérii s nevyzkoušeným lékem Trovan. Klinická studie v roce 1996, které se zúčastnilo 200 dětí, bez vědomí jejich rodičů,dopadla hodně špatně. 11 dětí zemřelo, 189 má celoživotní následky v podobě slepoty a hluchoty. Po letech došlo k mimosoudnímu vyrovnání, které nakonec fy zaplatila obětem. Už jsem se zmínila, že Pfizeru se to vyplatí, oběti dostanou pár šušní, pokud vůbec, a firma má miliardové zisky.
červenec 29, 2022 18:48
... : mila1
Tak já se přidám se svým názorem. Na čtvrtou dávku se teď nechystám, doporučuju přečíst si článek od vakcionologa Petráše včera na seznamu. Tvrdí, že je lepší počkat na podzim.
No a jako na potvoru jsem od pondělka nemocná, a až dnes, pátý den, mi antigenní test vyšel pozitivně. Jelikož máme doma čerstvé miminko, dělala jsem si radši test každý den a čtyři dny po sobě byl negativní..
Takže si přece jen covid prodělávám. První dva dny jsem byla strašně unavená, půl dne jsme měla teplotu, pořád jsem pospávala, bolely mne všechny svaly a klouby v těle... dnes jsem se cítila lépe a vida, není to viróza, je to covid. Posmrkávám, pokašlávám, bolí mne hlava a snažím se myslet na něco veselého a optimistického. A vám všem držím palce, ať jste zdraví.
červenec 29, 2022 19:02
... : Lenka1
deeres:

Na to ti řeknou, že je to "hoax." Jako na všechno, co nedokážou vysvětlit. Rovněž neočekávám, že někdo zvedne hozenou rukavici a vysvětlí mi, proč si výrobce zařídil zbavení se odpovědnosti za svůj výrobek.

Koupila by sis auto, kdyby ti jeho výrobce řekl, že ti na něj nedá záruku? Já teda ne.

Ale nebudu ošklivá.

Mně by úplně, ale úplně stačilo, kdyby sem dal někdo ten okopírovaný příbalový leták. Prošlo to všemi povinnými klinickými testy, je to bezpečné a plně schválené k uvedení na trh - má to leták, kde se mimo jiné uvádí přesné dávkování a všechny případné vedlejší účinky.

Nemá to leták - je to pořád ve fázi experimentu. V EU to má dosud pouze podmínečné schválení pro nouzové použití.

červenec 29, 2022 19:06
... : AnickaM
Milo 1, preji mirny a rychly prubeh. Pak si na ockovani, pokud tedy budes jeste chtit jit, pockej nejmin pul roku. Ja ted taky vaham, byla jsem v kontaktu z mnoha nakazenymi, aniz bych to vedela a dobry.
červenec 29, 2022 20:23
... : Jiri Bilina
Takze slava nazdar z vyletu, nezemrel jsem, uz jsem tu.
Zdravotni sestricka se mnou pratelsky pokecala a krome druheho boosteru me nabidla a vbodla jeste injekci proti shingles (pasovy opar). Zrejme dalsi kulišárna, jinak by to prece nedavali zadarmo, zejo? smilies/wink.gif
Zadne "pribalove letaky" se pri ockovani pochopitelne nedavaji a nechtic byt povazovan za slabomyslneho, letaku jsem se nedozadoval.
Co se tyce klinickych zkousek, temi tyhle vakciny pochopitelne prosly a nebyly to zkousky jen klinicke, ale i prakticke - treba proti Covidu uz jich bylo vbodnuto pres 12 miliard.
Obe mNRA vakciny byly napred opravdu schvaleny pouze pro nouzove pouziti a zaruky za vyrobce prevzaly vlady jednotlivych zemi. Jinak to tehdy neslo, protoze umiraly miliony lidi a dalsi zdrzeni by situaci jeste zhorsilo.
Ale to uz je pekne davno a napriklad FDA plne schvalila Pfizer i Modernu uz pred rokem. Dnes jsou obe schvalene i pro deti nad 6 mesicu.
Nerad se opakuji, ale kdyby diky antivaxerum a jejich lzim a hoaxum nezemrelo tolik lidi, mohli bychm se tomu zasmat. Ale to bohuzel nemuzeme. smilies/undecided.gif
Mikin
červenec 29, 2022 21:07
... : mila1
Tak potřetí a naposledy, už dvakrát mi komentář zmizel smilies/smiley.gif
Mikine, se čtvrtou vakcínou teď uprostřed léta mám problém, ale o tom jsem se už zmiňovala. Ale jinak s Tebou souhlasím.
Antivaxeři by nám měli vlastně poděkovat, že jsme na ta očkování šli, protože kdyby bylo celé lidstvo tak "chytré a statečné" jako jsou oni, tak by těch obětí koronaviru bylo mnohem více. My jsme jim vlastně umožnili, aby se teď chlubili, jak jsou oproti nám inteligentní, že si tu neprověřenou srágoru nenechali píchnout.
Ach jo.. smilies/wink.gif
červenec 29, 2022 21:30
... : Lenka1
Bílina:

Zadne "pribalove letaky" se pri ockovani pochopitelne nedavaji a nechtic byt povazovan za slabomyslneho, letaku jsem se nedozadoval.

Jasně. Překvapilo by mě, kdybys ten leták dovalil. Měl ses ještě zeptat, jestli by na ten chrchel, co máš, nezabrala pátá tečka.

P.S. Neboj, dál už tě otázkami trápit nebudu. Logické myšlení je na tebe příliš složité, jak neustále dáváš najevo svými slabomyslnými komentáři na téma Rusko.
červenec 29, 2022 21:37
... : Lenka1
mila1:

A já si zase myslím, že je to od vás hezké a ušlechtilé, že dáváte v sázku svoje zdraví i svůj život ve prospěch vědy a ještě zadarmo. A myslím, že farma firmy mají radost taky, dřív totiž museli dobrovolníkům platit nemalé peníze. A k tomu se navíc ještě nemusejí bát žádných soudů.

Takže je vlastně všechno v pořádku. Big Pharma má milióny dobrovolníků zadarmo, vy máte pocit sucha a bezpečí a my škarohlídi si můžeme v klidu počkat na výsledek a podle toho se rozhodnout.

Tak ať se vám daří.
červenec 29, 2022 21:45
... : d@niela
Leni1, prosím tě, koukni se nahoru, na ten článek - tedy, pokud jsi ho vůbec četla, o čemž teď docela pochybuju.
(Nic proti tobě, piš svoje názory, ale nenadávej nikomu...)


- stojí tam, že
"Ale prosím - nevnucujte své názory ostatním!
Klidně je sem pište, od toho komentáře jsou, ale neurážejte toho,
kdo si myslí něco jiného..."


- Teď ale použiju přímo tvou větu, cos psala ty sama nahoře: Jakmile si někdo dovolí použít mozek a zeptat se na zjevné nesrovnalosti - tak místo normální odpovědi se mu dostane jen urážek. No tak jo.

- mj., já mám taky "chrchel", dokonce už čtyři.
červenec 29, 2022 21:51
... : Lenka1
Danielo, neboj, téma vakcínek je už pro mě uzavřené.

Je všeobecně známo, že máš pro Bílinu (a některé další) slabost, a tak jeho urážky ostatních toleruješ nad zdravou míru, ale to už mě nechává v klidu. Tvůj web, tvoje pravidla. Oni si to čtenáři přeberou podle svého. On pro mě není někdo, s kým bych chtěla diskutovat na jakékoli téma, protože si o něm na základě toho, jak se dlouhodobě projevuje, nemyslím nic dobrého.

Výjimečně jsem na něj zareagovala, protože to byla skvělá příležitost, kdy by mohl svoje tvrzení podpořit důkazy. Žel, podle očekávání se tak nestalo.

Na další rejpavé a posměšné komentáře od jiných tvých oblíbenců (což jsi tady taky přešla bez povšimnutí), taky reagovat nebudu, protože je to nejspíš jediný způsob, jak se vyhnout rozbití diskuze. Kdy tito tvoji oblíbenci vědí, že si mohou dovolit vše a projde jim to. Opět - tvůj web, tvoje pravidla a čtenáři si to přeberou.

Já si dál budu psát svoje názory na témata pro mě zajímavá, na témata, která mi jsou blízká a rozumím jim a diskutovat budu jen s lidmi, se kterými si mám co říct.

A samozřejmě ti přeju, ať ti zdraví slouží (bez ironie).
červenec 29, 2022 22:22
... : AnickaM
No, Lenko, mas opravdu zvlastni vnimani sebe sama. Pises, ze nikomu svoje nazory nevnucujes, ale staci jen trochu s tebou v necem nesouhlasit a uz jsi cela najezena. Kdo ma jiny nazor nez ty, tak je blbec, naiva, clen bezduchyho stada apod. A to jsou podle me urazky. Posmesne prekrucujes jmena, to je hodno decek ze zakladky a to ti prochazi na Kudlance uz hodne dlouho. Tak tady nemluv o protezovani. Krasne pises o psech, asi s nimi vychazis lip nez s lidmi.
červenec 29, 2022 23:04
... : Jiri Bilina
Zdravim Milo,
ja s tou ctvrtou vakcinou take vahal a uvazoval az o podzimu. Ani zdravotni sestra si nebyla jista a doporucila me ji uz ted v lete hlavne diky tomu, ze manzelka je ucitelka. A taky kvuli tomu (a to je tragicke), ze se zde na severu uz leto chyli ke konci. smilies/smiley.gif
-------------------
Jsem rad, ze se vysvetlilo nedorozumneni s pribalovymi letaky a ze jsem Lence dokazal odpovedet na otazku ohledne toho, proc se vyrobci zbavili odpovednosti za svuj vyrobek a proc tu odpovednost musely prevzit vlady jednotlivych zemi.
Potesil me rovnez jeji zavazek, ze je pro ni tema "vakcinek" uzavrene a ze se bude drzet temat, kterym rozumi.
Kez by se takovych naslo mezi antivaxery vice.
Mikin
červenec 29, 2022 23:12
... : Milene
Nemyslím, že očkování má příbalový leták. Příbalový leták na očkování např. proti neštovicím taky není. Když mi u zubaře píchnou injekci proti bolesti taky nedostanu příbalový leták.
červenec 29, 2022 23:16
... : Jiri Bilina
Jest to tak jak rikas, Anicko. Agresivni jedinci se radi vydavaji za obeti agrese. Kde jen to je sakra v posledni dobe temer kazdy den videt? smilies/shocked.gif
A ja osobne mam stejnou zkusenost jako Milene. Pribalovy letak jsem v zivote pri zadnem ockovani nedostal. Uplne fuk, jestli se jednalo o tetanus, chripku, nebo covid.
Se me zda, ze se Lenka snazila napodobit zlou macechu a poslat me v zime do lesa na jahody. Ale ja narozdil od hodne Marusky protekci nemam, tech 13 mesicku jsem v cernem lese nepotkal a pribalovy letak neprinesl. smilies/undecided.gif
Mikin
červenec 30, 2022 03:44
... : Josef
Ono tohle dohadování nemá smysl. Je toho tolik pro a tolik proti, že ani odborníci nevědí, natož pak laik, kterejma jsme tady všichni. Já sám jsem svý mínění po třetí tečce opravil od původního "díky za ně" na "nevim, ale už ne". Důvody mám jen svý osobní a možná i blbý.
Každej ať si teda sám řekne, jestli jo nebo ne. Označovat skupinu opačnýho přesvědčení za blbce, je v tomhle případě blbost, protože neexistuje, ani existovat nemůže, autorita, která by v současný době mohla spor rozhodnout. Snad tak za deset let, možná taky nikdy.
červenec 30, 2022 05:39
... : Josef Kouba
Přátelé,. Pepa K. se loučí. Mikinovo kudlanku nemusím. Přeji všem dobré zdraví.
červenec 30, 2022 08:16
... : Josef
Příteli, neblbni. Tím jen provokatéra potěšíš.
červenec 30, 2022 08:48
... : Josef
Pro provokatéra. Cit:
"Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trámu ve vlastním oku si nevšímáš? Jak můžeš říkat svému bratru: ‚Bratře, nech mě, ať ti vytáhnu z oka třísku,‘ když nevidíš trám ve vlastním oku? Pokrytče, vytáhni nejdříve trám z vlastního oka, a tehdy prohlédneš, abys mohl vytáhnout třísku z oka svého bratra. Strom, který nese špatné ovoce, není dobrý a strom, který nese dobré ovoce, není špatný. Každý strom se přece pozná po vlastním ovoci: z trní se nesbírají fíky a z bodláčí se nesklízejí hrozny. Dobrý člověk vynáší z dobrého pokladu svého srdce to dobré, zlý pak vynáší ze zlého pokladu to zlé...."
červenec 30, 2022 09:40
... : AnickaM
Pepo K.,urcite kolem tebe zije spousta lidi, ktery nemusis, ale nastesti se s nimi nemusis bavit, rozhodnuti je na tobe. At je to, jak je to, preji ti, at ti to pevne zdravi slouzi dal a muzes byt oporou sve manzelce.
červenec 30, 2022 09:59
... : mamča
Josef Kouba červenec 30, 2022 08:16 : Josefe nechoď pryč. Taky jsem přestala na Kudlanku chodit, dokonce jsem si jí vymazala z oblíbených. Ale pak jsem si řekla, že pořád sem chodí spousta lidí, které mám ráda, tak proč kvůli jednomu prudiči odcházet ?
Jednodušší je, přehlížet ho jak planinu.
červenec 30, 2022 10:05
... : Lenka1
AničkaM:

Potrefená husa se ozvala jako první, co?

Přečti si svůj první komentář, opravdu máš pocit, že ty se do nikoho nenavážíš a diskutuješ slušně? Jestli já mám vlastní vidění světa, tak o tobě to platí dvojnásob.

O vakcínách jsem neřekla ani slovo z nějakých konspiračních teorií, jen tvrdá fakta, která nelze vyvrátit a které každého člověka, kterému ještě nezplesnivěl mozek, minimálně zarazí.

Jako třeba Josefa - zamyslel se nad tím a na další už prostě nepůjde. Zatímco ty se mu pořád vehementně snažíš vnutit, že za ty problémy může stáří. Jako kdyby mu nebylo tolik, co mu je, už před injekcemi. A ostatní pro tebe nepohodlné otázky ignoruješ.

Jakmile tady pustím něco ze svého soukromí, nemůžeš se dočkat, abys to použila proti mně - viz moji psi a zase tvoje domněnky a spekulace s cílem mě urazit. Ale jak říkám, mně je to jedno. Jak jsem psala, je to především tvoje vizitka. Ne moje.

Na mým osobním blacklistu jsi po posledním extempore taky. To jen na vysvětlenou.
Jinak mi za komentář nestojíš.

Pokračuj s Bílinou ve vašem způsobu diskutování a za chvíli Kudlanka skončí.


červenec 30, 2022 10:58
... : Lenka1
Josef K.:

Taky se přidávám, vykašli se na něj. Tím, že odejdeš, mu jen uděláš radost, on to tady chce ovládnout a mít jen pár svých věrných mopslíků.
červenec 30, 2022 11:00
... : *deeres*
Já ty jeho výblitky nečtu, stačí, když vidím jeho jméno a vím přesně, co bych se dočetla. Já trola krmit nehodlám, ať si blábolí podle libosti.
červenec 30, 2022 11:29
... : AnickaM
Lenko, myslim, ze jsem tady na nikoho nekricela a jestli sis nevsimla, tak kdyz s Mikinem nesouhlasim, tak mu to klidne napisu a nedelam kolem toho povyk.
Co se tyce Josefa a jeho rozhodnuti, to je ciste na nem. Taky jsem napsala, opet sis nevsimla, ze ted vaham. Tak jako ty vis ve svem oboru vic nez ja, ja vim ve svem vic nez ty a rikam svuj nazor. Starneme a zrejme neumreme zdravi.
Na tvoji cernou listinu si me dej treba stokrat, ja te opravdu k zivotu nepotrebuji. Kdybych chtela byt hodne oskliva, tak bych rekla, ze mas psychicky problem. O tve psy jsem se neotirala, jsou opravdu krasni a s nimi to zrejme umis.
červenec 30, 2022 11:54
... : Josef
A dyť je to fuk. Mě už začal vopruzovat dokonce i na fakebooku, když jsem si ho tam, po jeho naléhání, ze soucitu, označil jako "přítele". Hohoho chachacha. Mně samotnýmu by to bylo fuk, ale uvědomil jsem si, že mí příbuzní a známí na fb by ho skutečně mohli považovat za mýho přítele a mě tím za úchyla podle rčení - řekni mi, s kým kamarádíš a já ti řeknu jakej jsi. Tak to už skutečně ne!!!
Ale jinak je to fuk. Kvůli jednomu pomatenýmu nešťastníkovi nezanevřu na Kudlu, tuplem, když vím, jak by ho to potěšilo.
červenec 30, 2022 12:07
... : d@niela
TO SE MI SNAD JEN ZDÁ!!!

- mami, Evička mi sebrala pastelky, tak já už do školy chodit nebudu!!! A ne, a ne!!!
- mami, Ale vona si začala, koukej, jak mi rozbila autíčko, já s ní nemluvim a do školy taky chodit nebudu!!!
- mami, všichni sou na mně zlí, nikdo mě nemá ráááád...

- Hele, bando, to si snad děláte (víte co), tak vy se poštěkáte, NA MYM PÍSEČKU, a vlastně vyhrožujete nebohý kudlance, že proto ona chcípne? To si jako mám sama sobě ukousnout hlavu?


No tak, osobně jsem přesvědčená, že kdyby se stalo neskutečné, a najednou jsme se všichni sešli na jednom plácku OSOBNĚ, tak než byste poznali kdo je kdo, tak by to všechno skončilo smíchem.
Jo - pevně doufám! Protože ze dvou možností (brečet a ječet, nebo se smát a snažit se být v pohodě), je vždy lepší ta druhá.
červenec 30, 2022 12:21
... : *deeres*
Vůbec nepochybuji, že bych se po chvíli váhání, pokusila mu dát přes tlamu. Tohle si tady chtěla a proto mu znovu umožnila přístup? To není jenom Kudlanka, kde se snaží prudit. Z té samoty v jeho nové domovině mu hráblo.
červenec 30, 2022 12:52
... : Jiri Bilina
Ale notak... smilies/wink.gif
Vzdyt jsme si jen vysvetlili, ze se zadne pribalove letaky pri ockovani nedavaji a ja odpovedel na Lenciny otazky ohledne odpovednosti vyrobcu vakcin za jejich produkty.
Lekarum a vedcum jsem se do jejich remesla nepletl a hoaxy nesiril. To delaji jen lide velice posetili.
Takze priste to snad pujde i bez toho kasarenskeho revu a urazek, co rikate? smilies/wink.gif
-------------------------------------------
Dani, tech vyhruzek odchodem bych se nebal. Dotycni vyhrozovali uz nekolikrat a furt jsou tady. Dokud zde budou zajimave clanky a ty budes z diskuse odstranovat jen vylozene sprostarny a osobni utoky, Kudla nezhyne. smilies/cool.gif
Mikin
červenec 30, 2022 14:19
... : AnickaM
A mne by se ten sraz moc libil. Bez pomocnych berlicek internetu a schovavani se za anonymitou. Ja uz to tady jednou zminovala.
červenec 30, 2022 14:42
... : d@niela
jojo, bylo by to fakt super....
mj. dva srazy už kdysi dávno byly. Náááádhera.
Tak musíme vydržet, snad se zase dočkáme.
červenec 30, 2022 15:08
... : mila1
Já jen nechápu, proč se tady pořád vyhrožuje odchodem, když se tu konečně začal vyskytovat i jiný názor než názory těch "oblíbených". Dobře si pamatuju na dobu, kdy tu diskuzi vedli převážně NČ a deeres. Kdy se mluvilo o tom, jak dobře dopadla volba prezidenta a jak vláda ANO je nejlepší, co nás mohlo potkat. Chápu, že je to teď změna, ale o tom je demokracie. A taky mám pocit, že to tady po delší době začalo zase žít.
červenec 30, 2022 15:20
... : mila1
A co se týče pana Kouby - napsal velice pěkné vzpomínky ze svého života, ráda je čtu. Méně už ty okopírované bláboly o vakcínách atd.
červenec 30, 2022 15:23
... : *deeres*
Tak trochu se pleteš, Zemana jsem volila jako méně blbou volbu, ANO nikdy. Možná mne tu bylo moc, jenomže nikdo tu diskutovat nechtěl a když jsem napsala, že byste mohli autorům článku alespoň poděkovat, tak se ozvala Iris, co si to dovoluji.
červenec 30, 2022 15:33
... : Lenka1
AničkaM:

O tomhle píšu. Jestli tohle není domněnka a snaha mě urazit, tak co to teda je?

o psech, asi s nimi vychazis lip nez s lidmi.

A o tomhle taky. Ty pokrytče.

Nojo, Dani, kdyz na tom internetu si to nase poslapany sebevedomi muzem tak snadno pozdvihnout a vylepsit. Kdyz se nam nedari v realnem zivote, sup na lajnu a trochu se tam predvest. A hned je lip. A konspirace, to uz je neco, hec hec, ja vim neco, co nevi ti ostatni a tak ja jim to nandam.
Myslim, ze to doktorstvi je jedno z nejtrefovanesich povolani, kazdej jim do toho keca. Pritom nikdo nechce travit hodiny studiem, pak temi nekonecnymi hodinami v nemocnici pred atestaci a nakonec my vystudovani univerzitou zivota to stejne vime lip.
Jen jim zavidime ty penize, co za to berou.


Ani mě nepřekvapuje, že zase děláš nechápavou. Proto si s Bílinou tak rozumíš, jste oba stejní. Já tě k životu taky nepotřebuju, tak by bylo celkem fajn, pokud ti můj styl psaní nesedí, abys na mě nereagovala a přestala vyvolávat hádky. Kdybych chtěla být hodně ošklivá, tak napíšu, že máš psychický problém.

deeres:
Vůbec nepochybuji, že bych se po chvíli váhání, pokusila mu dát přes tlamu.

O tom nepochybuju ani na chvíli. A nejspíš bys nebyla sama.

červenec 30, 2022 15:37
... : Lenka1
Daniela:

Kdo tady čím vyhrožuje? Napsala jsem jenom, jak to s největší pravděpodobností dopadne, pokud tady pár lidí necháš dělat, co se jim zlíbí. Po posledním výbuchu, kdy ses tak podivovala, proč říkám, že je tady spousta falše a pokrytectví, jsem ti napsala soukromej dlouhej mejl, kde jsem to rozebrala detailně, jednu věc po druhý. Ani jsi mi na něj neodpověděla.

A teď zase to samý. Některý lidi tady necháš rejpat do druhejch - viz Anča a její první komentář, Bílinu ani nekomentuju, ale napomeneš zase jenom mě, když po tom všem napíšu, že Bílina nemá kapacitu na logické myšlení? Skoro to vypadá, že si u tebe stěžoval, jinak by to byla velká náhoda, že tvoje reakce byla tak bleskurychlá.

Mně je to jedno, dokud mě nezablokuješ, tak si sem budu chodit psát s lidma, se kterýma si psát chci, ale protežovat určité lidi, ostatní stírat a pak chtít, abychom se tady všichni měli rádi, je poněkud schizofrenní. To sorry jako.

Děláš si to sama. Buďto měř všem stejným metrem nebo se na to vykašli. Jinak budou problémy pořád.

P.S. Jestli mě budeš chtít setřít za to, co jsem teď napsala Anče, tak tě informuju, že jsem jí napsala přesně to samé, co ona mně jako první. Když už si teda hraješ na nestrannou soudkyni.

červenec 30, 2022 15:38
... : Jiri Bilina
Jo Milo a Anicko, jsou lide ktere rozdilny nazor (i sebeslusneji projeveny) privede diky nedostatku vlastnich argumentu k zupackemu revu.
Jeste ze nejsme v kasarnach. smilies/wink.gif
Mikin
červenec 30, 2022 16:02
... : AnickaM
Jo, ja koukam jako vrana. Bud je Lenka paranoidni, nebo vi neco, co ja nevim. Pisu my, a taky myslim my. Nic vic, nic min. Pisu jen to, co vidim, slysim, a s cim mam zkusenosti. Opravdu verim, ze s pejsky to umi lip, pise o nich krasne a pohodove, ale na lidi se hlavne vzteka. Snadna dedukce.
červenec 30, 2022 16:30
... : Josef
"Evropu zasáhl další virus. Má devět hlavních příznaků, pozor si dejte na oči.
Mezi hlavní symptomy CCHF patří horečka, bolest svalů, závratě, ztuhlý krk, bolest zad, průjmy, bolest hlavy, pálení očí a světloplachost...."
červenec 30, 2022 16:42
... : Míša šíša
Lenko, škoda tvé vynaložené energie smilies/smiley.gif

Neházejte perly před svině, nebo je nohama zašlapou, otočí se a roztrhají vás.
(Matouš 7:1-6)
červenec 30, 2022 16:56
... : Míša šíša
deeres

Vůbec nepochybuji, že bych se po chvíli váhání, pokusila mu dát přes tlamu.

smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 30, 2022 16:59
... : d@niela
- JEŽIŠMARJÁ.... nikoho neprotežuju,
- jde mi jen o to, abyste si tu nenadávali - to chci snad moc?
- abyste jeden druhého neosočovali.
- BAVTE SE, DISKUTUJTE, NEMUSÍ PŘECI MÍT VŠICHNI STEJNÝ NÁZOR...

- Fakt je mi z toho docela smutno.

červenec 30, 2022 17:01
... : AnickaM
Miso siso, spravne a plati to pro vsechny!
červenec 30, 2022 17:02
... : mamča
Milujte se navzájem, jako tito "skotačiví staříci".
https://www.youtube.com/watch?v=cxEegcg1DC0&list=RDYV7RhC9ZGfk&index=3

červenec 30, 2022 17:21
... : Lenka1
Míša šíša:

Jo, asi máš pravdu. Jsem ráda, že je nás víc, kdo to vidí. Je nás čím dál míň, protože díky Bílinovi to dost řídne.

Škoda, že Daniela to vidět nechce (ne, že nevidí, je to tak okatý že to přímo práská do očí) a myslí, že je tady všechno v nejlepším pořádku.

červenec 30, 2022 17:31
... : d@niela
má drahá, báječná,
až jsem měla slzy v očích, když jsem si to poslouchala...
Mám takovouhle "muziku" moc ráda.
Jo, ti chlapi uměj.
Taky ráda poslouchám tyhle kluky: https://www.youtube.com/watch?v=dxanH9ejrH0
červenec 30, 2022 17:32
... : Josef
Vítej, Míšo Šíšo.
červenec 30, 2022 17:40
... : Jiri Bilina
K tomu udajnemu protezovani - jak bych asi dopadl, kdyby me dosly argumenty a kdybych ja opustil slusne vystupovani, zacal nekoho pomlouvat, nebo dokonce kricet ze mu chci dat "pres tlamu". smilies/wink.gif
Mikin
červenec 30, 2022 17:47
... : Krakonoš
No, Lenočko, nechci ti brát zbytky iluzí, ale Kudla prořídla mnoho let tomu nazad (jak řečeno hezky kolaborantsky) a fakt to nebylo díky Mikinovi. Řekl bych, že jednou z nejvýznamnějších složek toho "ředidla" byla právě tvoje maličkost a tvoje způsoby. Takže bych, bejt tebou, na Mikina moc nemachroval, abych nevypadal úplně trapně - vomlouvám se za nevyžádanou radu, kterou se stejně řídit nebudeš. Škoda, že nemáš ráda lidi stejně jako pejsky, možná by bylo všecko jináč...
červenec 30, 2022 23:31
... : Míša šíša
"Čím více poznávám lidi, tím více miluji psy.“
Romain Rolland

Jinak mě docela fascinuje, jaké tu máme odborníky na lidské duše, kteří z několika komentářů dokážou vyhodnotit, že Lenka nemá ráda lidi, a na základě jednoho článku, že preferuje před lidmi své psy. Fakt klobouk dolů.
Podobné psychoanalýzy tu svého času dělala bb, taky byla hodně vtipná.
červenec 31, 2022 07:07
... : Jiri Bilina
Ta Lenka o ktere je zde Miso siso rec ma na triku komentaru stovky. A vetsinou se jednalo zaplavu neuveritelneho hulvatstvi, kvuli kteremu doslo k upadku diskuse a odlivu ctenaru o kterem se zminuje Krakonos...
Mikin
červenec 31, 2022 08:29
... : Lenka1
Míša šíša:

Pravda je, že mám lidi ráda, akorát ne všechny. Což ti, kterých se to týká, tak nějak nemůžou skousnout. O ničem jiným to není. Kdybych tady Bílinovi pochlebovala, souhlasila s jeho výblitky a neodporovala mu, bylo by to cajk. On je jen obyčejnej narcis.
červenec 31, 2022 11:07
... : Lenka1
Krakonoš:

Milej zlatej, až se vzděláš v geopolitice a budeš se umět chovat vůči ostatním, tak se ozvi a můžeme pokecat, ju. A taky by se šiklo vzdělání v psychologii, když už chceš dělat profily, ty psychologu-amatére.

Dobře si pamatuju na tvoje výrazivo, jak jsi tady mimo jiné nešťastnou holku, která půjčila peníze příteli, kterému důvěřovala, nazýval "hloupým střevem". A další tvoje perly. S Bílinou jste tady dlouhodobě jedni z největších hulvátů.

A kromě toho od někoho, komu řekli v televizi, že konflikt mezi RF a UA začal 24.2.2022 a má nenávidět Rusko, protože proto, mě jakékoli komentáře na jakékoli téma nezajímají. Tak se s tím smiř.
Pa.


červenec 31, 2022 11:14
... : AnickaM
Krakonosi, ono to s Lenkou neni tak ztraceny. Preci se jen od tech pejsku neco naucila,stekat a kousat.
červenec 31, 2022 12:03
... : Josef
Dost dobrý, Lenko. Dík.
Ale oni, se svou mizivou mentální kapacitou, se s tím nesmířej.
červenec 31, 2022 12:06
... : zuza
Nechápu proč vy starší, kteří víte že Lenka je mladá, tu hrotíte takovou diskuzi. Vy jste nebyli nikdy mladí a bezchybní? Zrovna u tebe Aničko to nechápu.. no snad se situace zklidní.
červenec 31, 2022 14:21
... : Jiri Bilina
Z Yukonu po dvou dnech od ockovani hlasim, ze misto vpichu na levem rameni je na dotyk mirne citlive, ale to je vse. Uplne stejne jako na pravem rameni, kde jsem dostal vakcinu proti pasovemu oparu.
A za me na zaver - ze si zde zrovna Lenka bude jednou tak plactive a rozvlacne stezovat na vyrazivo a udajne hulvatske chovani ostatnich, to je opravdu fór stoleti.
Ale jak rikal muj cechokanadsky krajan pan Skvorecky - nejlepsi vtipy pise sam zivot. smilies/smiley.gif
Mikin
červenec 31, 2022 15:07
... : zuza
A pak přijde Mikin, škoda slov.
červenec 31, 2022 15:14
... : AnickaM
Zuzo, kdyz jsem byla mlada a neklidna tak jsem se nikdy po nikom nevozila. Rikal nam muj oblibeny profesor, i kdyz se vam neco nelibi, drzte usta, jednou by vas to mohlo mrzet (vuci lidem). A toho jsem se drzela. Kdyz mi bylo jako Lence, (uz tak mlada zase neni), mela jsem kus zivota odziteho, a jakeho zivota! Nic zadarmo, mozna zes nejake ekomentare cetla, ale s takovym pristupem bych se nikam nedostala. Ja jsem do sproste neryla, psala jsem slusne a klidne, ale ona hned vyskakuje jako cert z krabicky a jede si dal. Navic na sebe vztahuje i to, co k ni mineno nebylo. Ja s mladymi vychazim hodne dobre, moji zaci, jsou jako vnoucata, ktere nemam. Pratelim se s nimi, i kdyz jsou uz dospeli. Ne, nezapomnela jsem, ze jsem byla mlada a chybujici, ale uz je na case taky dospet. Ano, priznam, ze jsem si neodpustila tu jednu jeduvku se stekanim a kousanim, ale i ja jsem jen clovek.
červenec 31, 2022 15:50
... : zuza
Nelituj se Aničko, nejsi sama kdo nedostal nic zadarmo.
červenec 31, 2022 16:02
... : Míša šíša
Ježiš ta sebechvála ale smrdí. Já to cejtim až sem.
červenec 31, 2022 16:15
... : AnickaM
Nevidim, co tam bylo za sebelitovani, bylo tam jen konstatovani a svuj hodne pestry zivot se vsim dobrym i zlym bych nemenila za nic.
Miso siso, a sebechvala a nadrazenost Lenky ti nesmrdi? Mne teda jo.
červenec 31, 2022 16:41
... : *deeres*
Lenka je jenom pragmatička. Realitu nepodává decentně, ale pořád je nohama na zemi.
Je jeden vtip o žábách.
Sedí čtyři žáby v hrnci, kde se pomalu vaří voda. První žába vykřikuje, že se voda vaří a snaží se z hrnce dostat ven. Druhá žába tvrdí, že nic necítí, třetí žába si libuje, že je jí hezky teploučko a čtvrtá, tak ta vykřikuje něco o hoaxu.
Tak si to přebere.

červenec 31, 2022 16:58
... : *deeres*
Opr.Tak si to přeberte!
červenec 31, 2022 16:59
... : AnickaM
Hahaha!
červenec 31, 2022 17:47
... : Jiri Bilina
Ja tedy Cechu v Lencine veku (to znamena tech, kteri uz prakticky vyrostli v demokracii) znam hezkou radku, ale Lenek je mezi nimi hodne malo. Rozhodne mene nez v tech predchozich generacich.
Mladi uz treba rasismus skoro neznaji. Demokracie je proste dobra vec a pokud ji jeste dalsich par generaci udrzime, bude po problemu. smilies/wink.gif
Mikin
červenec 31, 2022 19:07
... : Míša šíša
Deeres, nasprosto výstižné.

červenec 31, 2022 22:16
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]