O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

NEZLOBTE SVÉ MANŽELKY, NEVYPLATÍ SE TO! PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 14 červenec 2011

Garden Grove, jihovýchodně od Los Angeles, 12. 7.  Catherine Kieu Becker, 48, byla vzata do vazby pro „poškození" svého manžela (51). Nejprve ho omámila a svázala, poté mu usekla penis, který vhodila do drtiče odpadků. Pak už jen zavolala 911 a požádala o lékařskou pomoc.     

     

 

 

 

 

 

      Vyšetřující policista řekl, že když se zdravotníci a policie dostavili na místo, tak pouze řekla, že si to zasloužil (mj. manželský pár je v rozvodovém řízení). Manžel byl stále v bezvědomí a přivázaný k posteli...   Policistům se podařilo vyjmout části penisu z drtiče, ale není zatím jasno, zda to bude stačit, a zda se povede nalezené části tkáně přišít.

 

       "Bezprostředním problémem byla zástava krvácení," řekl Dr. Alasdair Conn, vedoucí záchranné služby v Massachusetts General Hospital. Toto zranění je prý poměrně neobvyklé i na jejich pohotovosti, kde už přeci jen něco zažil... "Jinak - pokud je celý penis k dispozici, lze ho znovu připojit (tedy pokud neprojde drtičem, jako v tomto případě)."

 

      Nyní  lékaři budou muži rekonstruovat nervy, tepny a žíly, a zároveň vloží zpět nalezenou erektilní tkáň. Během několika příštích dnů se musí rozhodne, o dalším postupu..

 

 

     Velkou naději v tomto případě dávají plastičtí chirurgové, kteří se specializují na transgender operace. Ti mu mohou vytvořit nový penis z tkání jiné části těla, a bude mu vložena penilní protéza. S tou prý bude moci znovu močit, mít sexuální vztah a ejakulovat.

 

     Vot těchnika balšája... Ale v každém případě je to jistě varování pro všechny nevěrníky...

 

 

 d@niela

(zajímavosti ze země za velkou louží)

Komentáře (92)add feed
... : bb2
Čili nevěrník bude znovu močit i mít sex a možná lepší, než předtím bez pumpičky, a manželka nevěrníka bude sedět až zčerná. Ano, to je varování :-)
červenec 14, 2011 23:42
NOJO!!!! : d@niela
to mi vlastně nedošlo...
Takže on na tom vlastně i vydělá... nehledě na to, že stopro to prodá do medií :-) smilies/grin.gif
červenec 15, 2011 01:01
vypada to jako vymyslena historka : emily
stalo se jihoovychodne od Los Angeles a osetren byl v Massachussets (na East Coast)?
červenec 15, 2011 01:19
stačí zadat: : d@niela
http://newsinfo.inquirer.net/23620/woman-cuts-off-husbands-penis

mj. ve článku není psáno, že byl ošetřen v Massachussets, ale komentoval to tamější lékař.
červenec 15, 2011 01:24
Video : Sidon
Tady je link, kde je i videozáznam, ale jenom pro ty, co umí anglicky. http://www.huffingtonpost.com/2011/07/12/catherine-kieu-becker-cut-off-husbands-penis_n_895771.html
Té "řeznici", pravděpodobně je to Thajka, nebo Filipínka, hrozí až doživotí. Napřed ho omámila (asi drogama), pak ho přivázala k posteli, jenže droga nebyla tolik silná a on se probudil, takže si ten zákrok pěkně "užil". Když jsem byl na vojně, tak nám dali, asi v rámci propagandy a boje proti imperialismu, jakousi reprodukci knihy - Hovory s Američany, kterou stvořil Mark Lane. Tam se v těch rozhovorech ti tázaní vojáci, kteří válčili ve Vietnamu, taky zmiňovali o hrozných zvěrstvech, které Američani páchali na svých zajatcích, tedy i na ženách. Jestli je tahleta Kieu z Vietnamu, tak je to možná její pomsta za nějaké její příbuzné. Některé články uvádějí, že tomu manželovi je 60 let, což by mohlo odpovídat tomu, že v tom Vietnamu třeba byl taky.
červenec 15, 2011 06:09
... : mia I
manžel obvykle na mé ranní sezení u netu reaguje slovy "co tam pořád na tom internetu máš?" - nu tak jsem ho tentokrát pozvala se slovy "pojď se podívat". Vydržel poslouchat jen do doby, kdy penis projel drtičem smilies/grin.gif smilies/grin.gif ale bát se nemusí, jsem mírumilovná a drtič nevlastníme smilies/cheesy.gif
červenec 15, 2011 07:05
No na Kypru zase celkem neprijemny "zakrok" : Alena P-H
na nevernem manzelovi vykonala Ceska. Teda neodrizla svemu kyperskemu manzelovi primo brabenecka, ale pockala si az zaspi, rozpalila olej a chrstla ho svemu zradnemu choti do tvare. Nic moc prijemne. A to jsme s Kyprany nikdy nebojovali. Vztahy mezi zenou a muzem nepotrebuji valky mezi narody, staci zarlivost, rozvod - a uz to fici...skrine, vysavace, vrici olej a skalpel...
červenec 15, 2011 07:16
jo to kdyby : kajuli
nadelaji z toho takovy kraval, no tak mu ho nekdo urizl a co, chudak devcica uz ho mela beztak plne zuby ,Podivejte se treba na male devcatka v Africe kde jim porad i v dnesni dobe delaji obrizku a to se vsim vsudy,bez uspani, to si nedokaze zadnej chlap predstavit jak to asi musi bolet, nehlede pak na to ze uz cely zivot nepociti rozkos protoze i ten maly kousek tela ktery by ji mohl prinaset obcas radost ji proste uriznou, nikdo se tim nejak moc nezaobira,ne ze bych kteroukoliv z techto praktik zchvalovala to ani nahodou, ale chci jen poukazat na to, ze to neni zadna tragedie kdyz ho jednou za cas ufikne zenska chlapovi, kdyz se toto deje zenskym ve svete jako na bezicim pasu.Proto je z toho takova velka vec,kdyz je tomu naopak,jojo,klasika,ale je zase dobre,ze to zverejnily oni jsou nekteri panove totiz stale presvedceni o tom, ze jsou vladci sveta a ze jim se nemuze nic stat a ze jim vsechno projde, jak je ale videt nekdy to projde jen pres drtic....
červenec 15, 2011 08:22
Kajuli. : Sidon
Osobo, Vy budete mít asi taky trošku problém s geografií, s náboženskými sektami a společenským systémem a nakonec i se samotnými chlapy. Pokud se na to cítíte, tak jeďte třeba do Súdánu bránit těm zloduchům v těch obřízkách u malých děvčátek. Možná budete mít štěstí a nesežerou Vás hned, ale až za pár dní, než si s Váma ti barbaři dostatečně pohrají. Tak buďte ráda, že žijete v civilizované zemi a neohánějte se takovými středověkými metodami. S těmi Vašimi názory na chlapy, tady budete mít asi brzo jednu "pomocnici".
smilies/smiley.gif
červenec 15, 2011 09:15
no, já to přeposlala - : evule
a přímo vidím, jak to musí chlapy i jen při čtení zasáhnout smilies/grin.gif smilies/grin.gif

No, ale fakt je, že jak bíše bb - ona bude zavřená a on slavný a třeba mu to půjde ještě líp smilies/angry.gif smilies/grin.gif smilies/angry.gif
červenec 15, 2011 09:19
do Garden Grove se letos vypravuju, : toulavej
mají tam totiž jednu úžasnou věc . . .
červenec 15, 2011 10:58
No, v šedesáti už stejně : mamča
tuhle část těla používal převážně jenom na čůrání, takže nákladná rekonstrukce orgánu mu může jenom pomoct, jak už psala bb2. smilies/wink.gif
Doktoři vyvinou nevídané úsilí, protože je to pro ně vědecký pokus a báječná reklama jejich nemocnice.
Vilnej dědek si pak bude užívat do stovky, zatímco jeho žena shnije v kriminále.

Kde je konec pohádky, kde dobro vítězí nad zlem ? smilies/grin.gif
červenec 15, 2011 11:02
kajuli : karlos
Co to kecáš ??? Co sem taháš nějakou Afriku ?
červenec 15, 2011 11:21
... : bb2
toulavej, jaká úžasná věc je v Grove Garden?
červenec 15, 2011 13:26
... : bb2
v Garden Grove :-)
červenec 15, 2011 13:27
ale ne, nekdo se tu zlobi? : kajuli
Jak se rika potrefena husa vzdycky zakejha..
červenec 15, 2011 13:44
pro Sidona : kajuli
jsou to stredoveke praktiky,ktere se deji v DNESNIM svete dnes a denne a nevidim nic spatneho na tom kdyz to srovnam s nejakym uriznutym pindikem,ktery se stal nekde v Usa,patrne ted Sidona rozcili to slovo pindik, tak to je smula.Ja proti chlapum nic nemam , pracovala jsem s nimi 15let a predstav si Sidone, ze jako jejich nadrizena, pro nektere to bylo velmi tezke,jen proto,ze jsem zenska a tak vim jak citlive je muzske ego.
červenec 15, 2011 13:58
kajuli 13:58 : mamča
"...a tak vim jak citlive je muzske ego".
Copak EGO, ale jak citlivej je "pindík" ! smilies/cheesy.gif
červenec 15, 2011 14:10
pro mamcu : kajuli
smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif, mamco sice se smejeme,ale pocitam, ze jeste nejake exklusivni a ne az tak usmevne komentare budou.....
červenec 15, 2011 14:24
bb : toulavej
červenec 15, 2011 14:38
toulavej : Iris
Ty jsi protestant? smilies/wink.gif Ty varhany jsou neuvěřitelné ! smilies/smiley.gif
Tak prozraď, co tam je pro Tebe nejúžasnější?
červenec 15, 2011 14:57
Já nejsem protestant ani nic podobnýho křesťanskýho ani nic jinýho náboženskýho, : toulavej
jak nám to vnucují světová náboženství. Všechny tyhle církve a náboženství mě dost unavují, není na nich nic ryzího, pravdy málo. O standardních náboženstvích nepřemýšlím dobře, jsou mi fuk. Jsem dost silná osobnost, abych je k životu jako berličku nepotřeboval. Snažím se žít slušně, nikomu neubližovat a tak je nepotřebuju k životu ani jako návod, jak žít. Úžasná je ta celá skleněná stavba. Mše a varhany tam musí znít moc zajímavě. Když přijedu v neděli, možná se kouknu i dovnitř. Byla by to v mé sbírce další zajímavá stavba. Jako třeba tahle v Sedoně http://en.wikipedia.org/wiki/Chapel_of_the_Holy_Cross

na ty varhany by asi bylo zajímavý si zahrát, že :-)
červenec 15, 2011 17:35
Toulavej : Iris
na ty varhany by bylo moc zajímavé si zahrát....kdyby se to na ně umělo.Na tohle musí být asi už pořádný mistr. Ale stačilo by i poslouchat, jak píšeš. Zajímala by mne akustika v té budově.
S tím náboženstvím ses nemusel tak čuřit, neodvažovala bych se Tě považovat za křesťana, probůh smilies/wink.gif
Jen to bylo první co mne uhodilo do očí - že se jedná o protestanský kostel, tak jsem si zažertovala.
Je to neuvěřitelná nádhera, doufám, že se ozveš s nějakou fajn reportáží se spoustou fotek smilies/smiley.gif
červenec 15, 2011 19:57
Zajímavý je, : Krakonoš
že nejsilnější vosobnost, jakou jsem kdy v životě vosobně a hodně blízko poznal, je můj kamarád a bejvalej kolega z práce, vo deset let starší. Dokázal si vobhájit svůj názor i za komoušů, vždycky pevnej, vždycky charakter. Pro dámy - celej život věrnej jedný ženě, svojí první lásce, se kterou má tři děcka, už dospělý. A světe div se - von je to křesťan, dokonce katolík. Asi to nebude vo berlách... To jen tak na vokraj k rozdrcenejm pinďourům smilies/grin.gif.
červenec 16, 2011 00:04
Krakonoši, : Iris
nedávno tu byla spolužačka ze základky, přijela na pohřeb svoji mámy (mimochodem Rudovy manželky) až odkudsi z Ameriky, kam kdysi dávno emigrovala, Povídaly jsme si o svých životech a já se jí zeptala, jak to má s vírou. Ona že ne, já jsem jí říkala, že hraju na varhany, ale ať si jen nemyslí, že jsem kdovíjak ortodoxní a bla bla.Jen ji vidím, jak vyfoukla kouř a klidně pronesla, že je zvláštní pozorovat, že zatímco v Americe většina jejích známých zapírá, že by snad nevěřili v boha, tady v Čechá pozoruje přesný opak. Kdepak víra, fujtabl, néé, v žádném případě.
Když už jsme tedy u toho drcení, smilies/wink.gif jsem ráda, že tu někdo po půlnoci je a téma mne zaujalo.
červenec 16, 2011 00:43
Kajulíno, : Sidon
pro Sidona : kajuli
jsou to stredoveke praktiky,ktere se deji v DNESNIM svete dnes a denne a nevidim nic spatneho na tom kdyz to srovnam s nejakym uriznutym pindikem,ktery se stal nekde v Usa,patrne ted Sidona rozcili to slovo pindik, tak to je smula.Ja proti chlapum nic nemam , pracovala jsem s nimi 15let a predstav si Sidone, ze jako jejich nadrizena, pro nektere to bylo velmi tezke,jen proto,ze jsem zenska a tak vim jak citlive je muzske ego.

červenec 15, 2011 13:58

Osobo,
doufám, že si uvědomuješ, kde se tato středověká zvěrstva, o kterých se zmiňuješ, ve veliké většině odehrávají? Pokud to bude provádět hlavně římsko-katolická církev, která praktikuje celibát a jsou v ní jenom chlapi, tak bych to Tvé "srovnávání" chápal, ale ono je to ponejvíc v Asii a Africe, nikoliv v Evropě, nebo v Americe a dělají to islámští náboženští fanatici.
Tomu pindíkovi se musím smát, ten mi vůbec nevadí, vadí mi ale hloupé řeči "pavlačových drben". Proti ženám taky nic nemám, většinu jich mám rád a měl jsem v bývalém zaměstnání dokonce taky několik let nadřízenou ženu, ale ta byla docela normální a ještě ke všemu i hezká, takže jsme ji měli všichni rádi, i chlapi, ale Ty jsi to zaručeně nebyla. Pochybuju, že by Ti Tvoji chlapi měli k Tobě stejnou úctu a respekt, kdybys jim řekla, že to uříznutí pindíka je skoro stejné a neškodné, jako odejmutí slepého střeva.
Pokud to bylo ještě za totáče, tak jsi byla nejspíš taky ve straně a věc je jasná.
To, co udělala ta ženská svému muži, je velice těžké zohavení a zločin s přitěžujícími okolnostmi. Radši si o tom něco přečti, ale myslím, že je to zcela zbytečné.
smilies/cool.gif
červenec 16, 2011 03:19
pro Sidona : kajuli
Vubec nevis jak vypadamm , kolik je mi let,ani jake pracovni misto jsem mela, ani s kym jsem pracovala, takze ti to nedava pravo me urazet, jen proto ze mas jiny nazor na to co je kapkou v mori veskereho nasili,ktere se na tomto svete deje, myslela jsem si ze jsme na diskusi proto abychom vyjadrily svoje nazory a ne abychom kritizovali druhe.Ja si myslim toto a ty si mysli co chces.A je mi uplne jedno jestli jsi chlap nebo zenska, jak vypadas, kolik je ti let, kde jsi pracoval a jestli to bylo za totace nebo ne,bohuzel ten si ja pamatuji jen okrajove, protoze se me jako dospele netykal,tech 15 let jsem pracovala v zahranici.Vsechno se snazim brat s nadsazkou a humorem, protoze jinak by se clovek zblaznil a bylo me jasne ze jsou tady lide kteri nesnesou nazory jinych.Cizina me naucila spouste veci a jednou z nich je pochopeni toho,ze co clovek to nazor.
červenec 16, 2011 09:18
Osobo, : Sidon
odmítám s Tebou jakoukoliv další diskuzi a výměnu názorů. Protože se tady vede diskuze bez "baňatých" slov, zdržím se jakéhokoliv dalšího komentáře k Tvým "postřehům" a názorům. Pokud pleteš dohromady "jablka a hrušky", tak se nemáme o čem bavit. Adios !
smilies/cool.gif
červenec 16, 2011 10:01
Jinak k tý katedrále, : Krakonoš
tam musí bejt pekelný vedro, nebo to chladí nejvýkonnější klimatizace světa. To musí bejt prachů za provoz. Ale je to hezký a když zadujou píšťaly.....
červenec 16, 2011 10:34
Krakonoši, varhany, : Iris
ty opravdové s píšťalama, jsou velmi citlivé na teplotní podmínky. Třeba v létě se "potí" a nedělají dobrotu. Jednou jsem v kruté zimě hrála na půlnoční, na kterou přišlo tolik lidí, že zahřáli (zafuněli smilies/wink.gif) kostel a varhany stávkovaly. Ani nevím, jak jsem to vyřešila. A při jedné letní svatbě v horku zůstal viset jeden nepříjemný tón, který chudáčkům bučel do hlav, kdykoli se stroj zapnul.Neprospělo jim to zřejmě, protože jsou už od sebe. Jako ostatně 80% "mých" svateb. Jestli já za to nenesu odpovědnost? To k tomu horku ve skleněné katedrále. Ale oni to tam jistě mají vyřešeno - nějak úsporně smilies/wink.gif
Pořád nás to nějak od těch pindíků vede jinam, že? Omlouvám se, to téma mi není příjemné,na rozdíl od těch katedrál, a navíc - záměrné odstranění penisu kvůli zhoubné nemoci jsem zažila už také nejednou a celkově mi tohle nedělá dobře.
červenec 16, 2011 11:17
Myslím, že kajuli má pravdu - co je uříznutí jednoho pindíka proti zohavování žen ve jménu Alláha, a kdoví koho ještě. : Myška
Určitě si to dotyčný zasloužil.
Já bych pachatelům znásilnění ty jejich ozdoby taky řezala. Třeba by si to ti potenciální pachatelé rozmysleli.
červenec 16, 2011 12:37
Ale, ale, : Myška
tak se nám tu mění autoři příspěvků, ze "XY" je Sidon. To jsou věci...
červenec 16, 2011 14:17
Test pro Myšku: : Horymír Horák
A pak ti k tomu něco napíšu, jestli to vyjde, jak myslim :-)
červenec 16, 2011 14:25
Takže je to tak. : Krakonoš
Milá Myško, než budeš Sidonovi řezat pindíka za hraní si s nickama, tak tady máš vyluštění záhady: Při registraci zadáváme NICK pod kterým budeme vystupovat a JMÉNO. Já jsem zadal jako jméno toho Horymíra. Normálně jsem tu Krakonoš, ale pokud použiju vobnovení stránky (refresh, F5), naskočí mi tam místo nicku to jméno - Horymír. A pak stačí si toho nevšimnout, napsat komentář a vodklepnout. Takhle vznikl "XY". Zase žádná konspirace, blbý, co? smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
červenec 16, 2011 14:28
Iris, tak jestli jsou tak citlivý, : Krakonoš
tak je jasný, že tam musej mít klimatizaci jak prase. Nebo jako Brno. Prostě s šílenym výkonem - tepelný zisky z tak vobrovský prosklený plochy musej bejt gigantický. Třeba je to poháněný aspoň sluneční energií, čert ví, Toulavej by mohl navštívit a podat referát :-).
červenec 16, 2011 14:31
No a fláknu to i sem: : Krakonoš
Asi bude zase někdo plakat, že už kudla nejni, co bejvala, a že tu chybí humor. Ale pokud někdo, navíc bez jakýkoli znalosti pozadí, schvaluje něčí násilnej brutální čin, při kterým pachatel oběti cokoli uřízne a hodí do drtiče, protože si to jistě voběť zasloužila, pokud někomu takováhle zpráva zvedla náladu a sympatizuje s pachatelem (protože měl určitě ňákej důvod), je to u mě prachsprostej ubožák o dobytek. Sorry. Asi nemám smysl pro humor - mně to legrační nepřipadá. smilies/sad.gif
červenec 16, 2011 14:45
Krakonošu : kolemjdoucí
některá při čtení toho článku dokonce možná zažila (po dlouhé době opět) orgasmus....
Ale spíše mne překvapilo, že "mamča" žije v představě, že v šedesáti už to je jenom na čůrání...no, asi má takovou zkušenost.
červenec 16, 2011 14:54
kolemjdoucí : Iris
k mamče smilies/wink.gif také mne to napadlo.
A přitom už ani na to čůrání to nemusí sloužit dobře..
Nee, to je jen humor.Šedesátník i více-sátník může být chlapík se vším všudy.Někdy by bylo líp, kdyby až takový jura nebyl.
Nee, to je taky jen humor smilies/wink.gif
červenec 16, 2011 15:04
Myško, : Iris
myslím, že se spletl a poprosil o odstranění, mne by tedy polil pot, kdybych uviděla své jméno v celé kráse....Možná to chtělo taktně přejít.
červenec 16, 2011 15:07
Jo - zoufalé ženy, dělají zoufalé věci, : alík puntík
proto se k nim pánové chovejte tak, abyste je k zoufalství nedohnali.
červenec 16, 2011 15:53
ACH JOOOO.... : d@niela
nebyla jsem chvíli u PC a tolik tolik průs-švihů... Ano, to s tím jménem správně vyluštil Krakonoš.
Myšičko, bylo to v rámci zachování anonymity - to bys opravdu měla pochopit...

A to vaše další psaní? - vyměnila jsem znovu zveřejněné jméno za "XY" - aby konečně bylo všechno OK;
cifix, opravdu v tom není žádnej podfuk ...
Mj. a při jiné úpravě jsem zvorala sama něco dalšího - smilies/cheesy.gif, ale na to upozorňovat raději nebudu smilies/cheesy.gif

červenec 16, 2011 16:17
Ale jo, děti, víte co je zajímavý? Musím být přihlášená stejně jako vy, že. : Myška
Mně tam jméno místo nicku neskáče, když obnovím stránku. Tak jak to, že vám jo?
červenec 16, 2011 20:21
Sidone, omlouvám se, : Myška
Ruce psaly tak nějak samy smilies/wink.gif.
červenec 16, 2011 20:21
Krakonoši, : strejda
to, že používáš hovorové češtiny nebo styl "jak mi zobák narost" má jisté své kouzlo a může být i zdejším zpeštřením, ale neopravňuje Tě to k používání vulgarit. Mělo by to větší kouzlo i šmrnc bez nich. (Ve 24:45, jinde zase proti Míše šíše, Myšce...nerespektování názoru Kajuli...)
A docela mi tu připadáš jako jakýsi neomylný totalista s jediným správným názorem. A právě tohle dělá Kudlanku jinou než bývala.
Hovorová řeč by měla vyzdvihovat spíše humor než schovávat hulvátství. To je prosím jen a jen můj názor. Bez smajlíků. Naprosto střízliv a při smyslech.
červenec 16, 2011 21:49
oprava : strejda
Místo 24:45 má být ve 14:45. smilies/cheesy.gif
červenec 16, 2011 22:03
Strejdo, : Sidon
s těmi vulgárními výrazy máš jistě pravdu, ale on už Hašek řekl, že jedno správně zvolené "sprosté" slovo, vydá za půl popsané stránky. Kromě toho, Krakonoš se vyjádřil v širším smyslu, že to bylo myšleno všeobecně a ne jenom na jednu, nebo dvě určité osoby. Je možné, že do toho "ohodnocení" taky někdo ze zdejších zapadne, ale tady nejsme snad v nedělní škole, a určitě se tady nepěstuje politická korektnost. Když někdo sympatizuje se zločincem, tak nemůže čekat od slušných a zdvořilých lidí zastání. Ohánět se tím, že se jinde ve světě dějí beztrestně podobná zvěrstva, která jsou prováděna v zájmu mužů, a proto je docela pochopitelné a omluvitelné, že se některému z nich, úplně na druhém konci světa, který s těmito praktikami nemá nic společného, ufikne nos, ucho, nebo pindík, to mně taky připadá hodně zlomyslné a taky mám na mysli podobné "ohodnocení" těchto "sympatizantek", jako Krakonoš, akorát to sem nepíšu.
smilies/cool.gif
Myško, nemusíš se omlouvat, já jsem si všiml, že se taky někdy necháš malinko "vytočit" poněkud dříve, než bys měla. Já se kolikrát radši vzdám diskuze, než bych pouštěl do debaty o věcech, které mi třeba nějak nesedí a mám k nim větší výhrady.
Mně to poslání komentáře dělalo samé problémy, buďto mi to řeklo, že komentář je příliš krátký, nebo že je špatné jméno, takže jsem to zkusil i přes to kódování, ale bez úspěchu. Nevím, jestli to byla jenom nějaká stávka mého kompjutru, nebo to bylo nějaké nedopatření na serveru Kudlanky. Každopádně si teď budu dávat větší pozor.
smilies/cheesy.gif
červenec 17, 2011 00:43
Sidone, máš pravdu. : strejda
Nemluvím tu o jadrných výrazech, které se i sem tam hodí. Mluvím tu o urážkách konkrétních lidí typu je to u mě prachsprostej ubožák o dobytek., to byla reakce v těch 14:45 a to už je trošku silné kafe a to jen proto, že dotyčná měla jiný názor. Nebo Míše šíše, že sem roznáší hnůj, aby raději zmizela. Já znám Míšu řadu let, déle než Krakonoše a kdyby byl četl starou Kudlanku, musel by uznat, že Míša vždy byla a je fajn diskutérkou. I když sem chodí málo. A vždy brala všechno s nadhledem.
Jinak řečeno, vůči ženské se něco podobného prostě nehodí ani říkat ani psát. Je to hulvát schovaný za hovorovou řeč.
Toť vše.
červenec 17, 2011 01:01
Strejdo, : Sidon
to používání "tlustých" slov závisí na situaci, ke které se vážou. Pokud se jedná o nějakou prkotinu, tak se to většinou odbude bez nějakých "vášní", ale pokud je to silnějšího kalibru, a já bych tuhle kauzu s tím uříznutým penisem za silnější kalibr považoval, tak se holt používají i "silnější" slova. Jenže, jak vidno, některé kudlanky to považují za docela obyčejnou a správnou odplatu mužům, v tomto případě muži, který ovšem nemá vůbec nic společného s tím, že někde v Africe, nebo v Asii, odřezávají malým děvčátkům klitoris (ony to ale provádí v drtivé většině ženské), s čímž tady argumentují. Já nevím, jestli si třeba Kajuli medělá legraci, vypadá to tak, že nedělá, ale přečti si její komentáře a řekni mi, jestli je to docela normální reakce od člověka, žijícího v civilizovaném světě, když teda pominu tu její chabou gramatickou úroveň. Nějak si nemůžu pomoct, ale když si přečtu něco podobného a navíc s gramatickými chybami, tak si o tom pisateli/ce udělám velice nelichotivý obrázek, "blboun nejapný" může být i osoba s dvěma tituly.

Kdybych tady teď napsal, že bylo velice správné, když se ve středověku upalovaly ženy, které byly prohlášené za čarodějnice a že by se to mělo dělat i dnes, protože některé ženské těma čarodějnicema určitě jsou, tak se tady na mě sesype taková smršť ohně a síry, že bude zase debata aspoň na týden. A koho budeš potom obhajovat ?
smilies/angry.gif
červenec 17, 2011 04:12
Upalovali se i čarodějové, nejen čarodějnice, tak pozor! : Myška
Zohavování malých děvčátek v Africe, a snad i v Asii (nevím, nevěnuji se této problematice), provádějí opravdu ženy. Ale proč. Protože muži si neobřezané dívky, ženy, nevšimnou, a ta se tím pádem nevdá, a je v podstatě vyvrhelka. Proto se to pořád provádí. Ono je asi lákavé pro chlapa o svatební noci svou ženu "načít" nožem. A asi je pro chlapy uspokojující, že žena nemá ze sexu žádné potěšení (jen bolest a trauma) na rozdíl od nich.
červenec 17, 2011 08:09
Milej strejdo, : Krakonoš
abys mě správně pochopil, myslel jsem to zcela vobecně. Takže ten, kdo schvaluje ženskou vobřízku, je taky ubožák a dobytek, navrch prase a hovado. Vaděj ti ty výrazy? Tak to máš smůlu, podle mě si sadisti takovýhle výrazy zasloužej. A jesli čirou náhodou k sadistickejm dobytkům patří kdokoli ze čtenářů Kudlanky, to už fakt nejni moje starost. A ty máš právo se sadismu klidně zastávat - je to jen a pouze tvoje vizitka.
Co se tejče mýho totalitářství, to je tvůj problém, že mě takhle vnímáš. Já taky nenapadám například Alenku s puntíkama, že je totalitářka, přestože tvoje definice na ni sedí jistě ještě líp než na mě. Kdokoli má právo se mnou nesouhlasit, nikdy a nikde jsem nenapsal, že moje názory jsou absolutní pravdou. Jen je sem píšu tak, jako každej jinej. Narozdíl vod zmíněný dámy jsem si tu už párkrát názor vopravil a na základě diskuse změnil. Narozdíl vod ní poslouchám i to, co píše můj voponent a zamejšlím se nad tim. Jestli máš se mnou ňákej problém, nečti mě a nereaguj na mě, nejni to povinnost. Až se rozhodne velekudlanka Daniela, že jsem to já, kdo jí ničí Kudlanku, dá mi ban a bude po ptákách. To je spravedlivý, ne? smilies/wink.gif
Hezký ráno. Taky zcela střízliv a při smyslech.
červenec 17, 2011 08:40
Panenkomarjá Myško ! : Sidon
Proč sem pořád taháte tu dívčí obřízku ?! Copak ta nějak souvisí s tím případem z Garden Grove ?! To téma těch obřízek tady snad už několikrát bylo, ale proč to pořád pletete dohromady a co je nejhorší, zatracujete všechny chlapy, jakoby za to všechno zlé mohli jen oni, tedy i ti Tvoji dva synové, takže nějaký ten uříznutí penis, nějakou bláznivou kordulí, je vlastně OK. Chtěl bych vidět, jak bys reagovala, kdyby se to stalo jednomu ze Tvých synů ?
A proč teda nejedeš protestovat proti těmto praktikám, které Tě tak vytáčí, do některé z těch arabských, nebo afrických zemí, kde se ta obřízka provádí ? Jistě víš, jak dlouho by se Ti to asi dařilo, snad jen pár minut a pak by Tě docela klidně ukamenovali. Já jsem taky silně proti tomu zohavování děvčátek a každé ženské ten orgasmus přeju, ale nemám možnost to nějak ovlivnit, to musí udělat ti lidi v těch zemích sami. Jenže mě velice zaráží ta Vaše reakce, že souhlasíte s tou žemskou z Ameriky, přestože ani nevíte další podrobnosti toho případu. Nepřipadá Ti trošku "ujeté" ? A s Krakonošem souhlasím na 100%.
smilies/cool.gif
červenec 17, 2011 09:18
Jo, strejdo, a ještě k Míše, to jsem přehlíd. : Krakonoš
Kdyby dál byla fajn diskutérou - a já ji taky takovou pamatuju - neřeknu ani popel. Ale když někdo v debatě, která má přes 300 příspěvků, neutrousí žádnej názor, ale místo toho si pak přijde zcela nepodloženě plivnout a hodit nějaký podezření, že snad pod mým nickem píše sama tazatelka, tak je to jen a pouze kydání hnoje - totiž zasejvání nedůvěry mezi lidma na kudlance, a to zcela záměrný. (Je vopravdu tragikomický, že někdo, kdo je schopnej takovejchhle faulů, si vo kus jinde bude stejskat, jak ta kudla nejni krásná a laskavá. Brrrr.) Tohodle se chceš zastávat? Svinstvo a manipulace ti vadí míň než nějakej vostřejší výraz či námitka vod plic? No, možná to tak máš. Já to mám holt jinak.
červenec 17, 2011 09:57
pro Ovocnare :-}}} : kajuli
jen se strefuj Sidone, kritika ti jde perfektne,pro nektere lidi,jak je videt je tezke pochopit souvislost mezi zohavenim zenskeho a zohavenim muzskeho pohlavniho organu.Nikdo ale z nas na Kudlance pokud jsem si vsechny prispevky dobre precetla,vcetne tech mych, nastesti tyto praktiky neschvaluje, nikdo tady s tou zenskou z Ameriky nesouhlasil, ani nesouhlasil nikdo s zenskou obrizkou, coz jsou NEJEN DLE MEHO nazoru jak vidim ,dve velmi podobne zalezitosti , pokud ale nekdo souhlasil, tak jsem asi na jine kudlanci diskusi,nikdo tady neni vysazeny na druhe pohlavi,takze by slo toto tema probirat i s klidem, bez nejakeho zvlastniho kritizovani,neni treba to hrotit,ale jak uz jsem psala pred tim, vidim, ze proste nektere tak zavazne veci jako je "muzsky pohl.ud", by se asi nemely vubec probirat a nedej boze, ze bychom tam s holkama pridali jeste trochu humoru,to bysme si fakt dovolili moc. Jo a pokud jsem nekoho urazila svyma pravopisnyma chybama jak pise Sidon, pak to bude asi tim, ze jsem za poslednich 15 let psala prevazne anglicky a nemecky a zajimalo by me, jestli by byl on v techto jazycich tak dobry jako ja,protoze to zase jde velmi dobre me.Kdyz uz tady ale nekdo mluvil o tom,ze se tu pletou dohromady hrusky s jabkama, tak to me teda hodne rozesmalo, to ted asi toho ovocnare dost nastve.a ted tomu dam perlicku na zaver,souhlasim s Myskou, ze bych napriklad za znasilneni dala hodne vetsi trest nez se tomu deje ted.A uz jsou tady zase hrusky s jabkama, to je zase dneska den plny ovoce :-))preji vsem peknou nedeli..
červenec 17, 2011 11:51
no Sidne, vlastně musíš uznat, že ta manželka byla ještě milosrdná.... : alík puntík
taky ho mohla rovnu zabít a prohnat po kouskách drtičem....takhle mu jen uřízla kousek kůže, kterej vlastně zas až tak moc nepotřeboval...nebo si fakt myslíš, že zrovna tímhle orgánem chlapi myslej???? smilies/wink.gif
červenec 17, 2011 17:03
Osoby, : Sidon
pleju len, pleju len.
červenec 17, 2011 17:44
Jo Sidone - : alík puntík
jen jestli to není konopí....
červenec 17, 2011 17:45
Sidone, co se tak rozčiluješ? Děláš, jako by toho pindíka uřízla tobě. Nějak se do toho vžíváš. : Myška
Nevím proč mne posíláš protestovat do Afriky. Dobře víš, píšeš, to přece, že s tím nelze nic udělat, stejně tak, jako nelze nic udělat s tím, aby nějaká zoufalka čas od času nepoužila nůž či jiný nástroj při odnětí mužské ozdoby tomu, kdo si to podle ní zaslouží, protože ji třeba znásilňoval. Co my víme. Věř, že to musí být akt zoufalství. Jen tak z plezíru by to snad žádná nedělala.
červenec 17, 2011 20:17
Aleno Puntíku - : Myška
...nebo si fakt myslíš, že zrovna tímhle orgánem chlapi myslej????
No jistě, a čím jiným? smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
červenec 17, 2011 20:18
Krakonoši, : strejda
když jsem tu kdysi spatřil Tvůj nick Krakonoš, vypadalo to - i stylem psaní, že trošku pojedeš v duchu těch slavných Krkonošských pohádek. Trautenberk, Anče, Kuba, hajný a Krakonoš. Ale jak jsem nedávno zjistil, Krakonoš se nám tu tak trošku mění v Trautenberka.
Ne snad lakotou, chamtivostí, jako ten keťas v pohádkách, ale způsobem vyjadřování se. A proto jsem napsal to, co jsem napsal. Mnozí to třeba vidí jinak, já to vidím tak, jak jsem psal. Že by to bylo citem?
A protože se nacházíme spíše na dámském serveru, na kterém se ta naše menšina s gulema skoro ztratí, neměli bychom se chovat jako na jiných serverech, tedy žumpózně. To, co napsala Míša, to prostě vyplynulo z kontextu celé diskuse. Že šlo o omyl, to se pak vysvětlilo. Vždyť v jiné diskusi byla vzpomenuta i známá to Helga, se kterou tu také byly určité zkušenosti, ovšem ty jsi tehdy zareagoval, mírně řečeno, neadekvátně. Neboj, nejsem žádný puritán. Sem tam také utrousím nějaký ten exkrement, hvězdičku či impertinenci, ale i dnes jsi si neodpustil to tvé - tedy její "kydání hnoje." Proč? Je Ti líp?
To se tak dotkla Tvého krakonošského ega? Krakonoši, i urazit se dá kulantně a s nadhledem, když to tak nutně potřebuješ ke své roli spravedlivého pána a vládce hor. Pohádkovému Krakonošovi by se však tvůj hnůj a slovní žumpa v textech určitě nelíbila. A Anče? Svatá prostato. Jak ji znám, ta by se určitě pýřila a šla by se pomodlit. smilies/cheesy.gif
červenec 17, 2011 23:53
teda, Škeble 2 - já občas pochybuju o tom, jestli vůbec někdy myslej..... : alík puntík - škeble 1
ať už tímhle, nebo jiným orgánem.... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 17, 2011 23:53
Nebo si vezmi takovou Alenku s puntíkatou zástěrkou. : strejda
Jednou mě tu nazvala dokonce orgánem, který za nás chlapy myslí. To byla trofalost, co? Myslíš si, Krakonoši, že bych jí tu nadávku mohl oplatit?
No jasně že mohl. Ale neudělal jsem to, protože ji znám, babu, ježibabu...jedovatou. A protože je to ženská.
Tolik na vysvětlenou. smilies/grin.gif
červenec 18, 2011 00:01
Alčo, : bb2
kvůli tobě doufám, že tví synové nesmýšlí o ženách podobně pitomě jako vy o chlapech, jinak se dřív než vnoučat dočkáš rozvodů a ani pak to nebude nic moc.
červenec 18, 2011 00:47
Myško, : Sidon
tak ještě jednou, snad už je to naposled. Tady jde o to, že tu "amputaci" penisu berete jako docela normální věc, a že to tomu chlapovi vlastně patří, protože je to "chlap", strůjce a původce všech nesnází, které ženám působí, takže je to OK. Ale na druhou stranu, proti tomu, nadhazujete tu dívčí obřízku, jako by za to mohli snad všichni chlapi, a proto, když někde, někomu toho pindíka ufiknou, tak je vlastně trest za ty chuděrky děvčátka. Takovou logiku nechápu. A když teda to "ufiknutí" není tak velký zločin, proč je za to doživotí ? Oba dva zločiny, jak obřízka, tak ta amputace, jsou podle mne na doživotí, akorát že na ty obřízky se zákon nedostane, to je velký problém. Kdyby tady někdo z chlapů znevažoval znásilnění a řekl by - no Bóže, vždyť to přece nic není, tak byste se asi taky snažily to tomu drzounovi vytmavit.
smilies/cool.gif
červenec 18, 2011 01:08
... : HankaG
souhlasím že ty dva náměty nejdou dohromady. Co provedla ta žena tomu clověku je trestný čin, jestě navíc promyšlený protože he nejdřív omámila. Zda to byl penis nebo ruka nebo noha je v zásadě jedno, ačkoliv možná spíše penis než ruka nebo noha, ale nemám s vlastnictvím penisu zkušenosti……. Ona samozřejmě potřebuje psychiatra a vězení.

Co se týče mutilace děvčat v Africe, tento hrůzostrašý čin tam v současné době není trestn ý v 28 zemích čili pokud se té divce nepodaří utéct se nemá kde odvolávat.

červenec 18, 2011 04:28
"Ufiknuti pindiku" : Alena P-H
pardon Sidone a spol, ale ja se tu smeju a smeju nad vyrazem...) Ale vim, ze pro chlapa je uz pouha predstava asi dost hruzna a tak slovne vyjadruju, ze s tim nesouhlasim, ze jsem proti tomu a ze si myslim, ze i v rozcileni je to trest nevhodny a primo odsouzenihodny. smilies/smiley.gif Ale ten vyraz je proste spousteci... smilies/smiley.gif

Cetla jsem knihu somalske autorky, titul jsem uz zapomnela a ani bych to cteni nikomu neodporucila. Kniha to byla nanic, napsana velmi spatne - no cteni pod uroven. To jsem ale netusila, kdyz jsem si to kupovala. Vypadalo to zajimave, zivot zeny v Somalsku... No krome jineho se tam autorka(Somalka zijici v Evrope) chlubila, jak jsou na tom somalske zeny fajn, ze i ve vyssim veku dokazou sve manzely a milence uspokojit o moc lip nez evropske ci americke zeny, pac krome obrizky to tam maji vse sitim krasne zpevnene a tak jsou o moc lepsi nez zeny"nevylepsene kudlou a sitickem". Byla jsem prekvapena i volnosti mravu v dane spolecnosti, protoze podle knihy se lehce muze rozvest nejenom manzel, ale i manzelka. Dana autorka mela x-milencu a jakoby-manzelu i kdyz zila a byla prislusnici muslimskeho spolecenstvi. Asi je to vsude dost jine.
To jenom tak na margo obrizky, muzske ci zenske. Nevim o tom tematu moc. To co jsem se ale dovedela mne znacne prekvapilo a jeste vic presvedcilo, ze to co jsem nevidela na vlastni oci tak lehce neuverim a nemyslim si, ze to chapu. Nase hlavy mysli jinak nez hlavy jinych lidi jineho sveta. A kdo muze rict co je spravne? Hlavne mne prosim nikdo nekamenujte, ze jsem pro ci proti obrizce. Proste nechapu jak nekdo muze rezat nekoho pri vedomi ale ani treba male dite po narozeni. Treba u nas v San Franciscu ted bojuji za zakaz jakekoli obrizky(teda i zidovske ci arabske nabozenske) v detstvi. Pokud si to dospeli jedinci chteji nechat udelat v dospelosti prosim. Ale rozhodnout za dite o necem tak bolestivem mi taky prijde nespravne. V posledni dobe pri obrizka je stale mene rozsirena i uz spominanych etnik v USA. Nevim, jak je na tom Evropa.
červenec 18, 2011 06:48
to, co ta paní provedla - : alík puntík - škeble 1
byl jednoznačně akt naprostého zoufalství. Oběti takovýchto a podobných násilných činů na mužích ze strany jejich žen, bývají většinou dlouho a důrazně varovány. Ale oni zásadně nikdy neposlouchají a varování ignorují, vědomi si své síly a moci. No - a pak nestačí zírat....teda, pokud jsou ještě naživu. Tohle vám řekne každý psycholog.
červenec 18, 2011 06:55
Sidone, přečti si ještě jednou a pomalu moje příspěvky, snad pochopíš. : Myška
Nemám chuť, čas ani energii je sem kopírovat.
červenec 18, 2011 07:35
Znásilnění - tos Sidone neuvedl dobrý příklad. : Myška
Protože fůra chlapů řekne - "no tak co, vlastně se nic moc nestalo, beztak toho násilníka vyprovokovala. A třeba se jí to líbilo". Fůra chlapů bere jako provokování běžné oblečení - tričko s výstřihem, minisukni.
červenec 18, 2011 07:38
Alenko P-H, : Sidon
moc Ti děkuji za Tvůj komentář, mě už to začíná taky trošku "unavovat". A s těmi "výrazy" k danému tématu, je to prostě jenom taková "obezlička", aby to neznělo tak stroze a taky obhrouble. Skutek, který je v "naší" civilazací posuzován jinak, než v "civilizaci" jiné, pořád ale zůstává zločinem, akorát v očích některých lidí je to jinak. Mě ovšem poněkud zaskočila reakce některých zdejších dam, a proto jsem se snažil o jakési odůvodnění a vysvětlení postoje mého. Každý má právo na svůj názor, jenže ta "lidskost" by v něm měla být vždy na prvním místě, bez ohledu na nějakou geografickou polohu, či kulturní zázemí. To, co si ten který, nebo ta která, myslí ve svém nitru, je však záležitostí soukromou, pokud ovšem se dopustí toho, že to řekne na "plnou hubu" na veřejném fóru, musí pak následně sklízet za ten svůj "postoj" názory a osdudky jiných čtenářů. Nejprve jsem si myslel, že Kajuli je jenom další nick paní Puntíkaté, ale nejspíš tomu tak není a asi jsem se mýlil, protože mně ty jejich "postřehy" připadají hodně identické. A přestože mi někdy "určité" postřehy Aleny Puntíkaté nejsou proti srsti, zrovna tak i Myščiny, přece jenom jsem si všimnul, že jejich názor a přístup k mužům, je poněkud "vyhraněný", a jejich reakce na toto téma jsou si taky trošku podobné. Proto si nutně kladu otázku, jestli jim asi nebylo "nějak" ublíženo" jakýmsi mužem, nebo "některými" muži, když se povětšinou drží stanoviska, které je pro tu mužskou část populace "drobátko" nepříznivé.
Takže Myško, pokud nějaký neomalený náfuka řekne, že to znásilnění vůbec nic není, tak ho v podstatě beru stejným metrem, jako Ty, nebo Puntice, je to můj názor a nelíbí se mi "šablonovitý" přístup, který tady čas od času čtu, že jsou ti chlapi všichni stejná pakáž. Nemusím snad připomínat, že se tady najde dost oponentů, vlastně oponentek, které takový názor nemají. Já jsem se, jako asi skoro každý člověk, taky nějak zklamal ve svém partnerovi, vlastně bych měl říct partnerce (jsem hetero), ale to mi vůbec nebrání v tom, abych měl nadále kladný přístup k ženám. Vím, že uvažují "poněkud" odlišně, než uvažují chlapi, ale kvůli tomu je nezatracuji a mám je pořád rád. Jenom tu "frekvenci" je někdy těžké naladit tak, aby to pak "harmonizovalo". Muž a žena byli stvořeni ke společnému životu a je jenom na nich, jak se jim to podaří uskutečnit. Svalovat vinu jen na jednu stranu, je alibistické a určitě tomu tak ve skutečnosti není, jenže někdo si tu svoji část viny nechce přiznat, anebo alespoň v té dostatečné míře. Myslím, že nejčastějším problémem toho "rozčarování" ve vztahu, bývá to, že se člověk upne na něco, co se mu v daný okamžik líbí, ale pro trvalý vztah a pro život, je pomíjející a neplodné. Potom přijde na to "lámání chleba" a ejhle, najednou jsou tu problémy, které nabydou na "hmotnosti" a nelze je obejít. Potom už je to záležitost určité doby, kdy se vztah zhroutí a některá ze stran stran se cítí podvedena, nebo ošizena.
Pardon, já se omlouvám za ten "psychologický" rozbor, asi mám nějakou psavou náladu, ale doteď jsem byl s kamarádem, kterému zemřela máma a tak jsme řešili tu "podstatu" lidského bytí. A abych to dále upřesnil, na pomoc jsme si k tomu vzali trošičku červeného vína. Proto asi tolik "řečnění". Vzpomínám si na jednu pasáž ze Tří mušketýrů, kdy Athos řekl D'Artagnanovi, že když má vypito "trošku" vína, tak mu jeho mozek pracuje líp a má čistější myšlenky. Že bych měl něco společného s Athosem ? To ne, nechci chlubit, jenom se omlouvám. Nicméně, přes všechny mé dosavadní "výhrady" k některým zdejším dopisovatelkám, mám pořád "kladný" vztah nejen k tomu "něžnému" pohlaví, ale i k těm, které tady semtam nějakým způsobem "osočím", kvůli jejich názorům. Vždyť přece jde jen o výměnu názorů, takže žádná nevraživost ! Všem kudlankám přeju - milujte se a množte se, a neperte se a nežerte se ! Adios !
smilies/kiss.gif
červenec 18, 2011 09:57
pro Sidona : kajuli
docela urcite nejsem ani Alenka ani Myska a ani nikdo jiny,jsem tady zatim nova,ale na Kudlance si ctu prispevky uz nekolik let.Az ted mam konecne cas i prispivat protoze jsem konecne doma.To ze mame podobne a nebo dokonce totozny nazor na urcite tema docela urcite nesouvisi s tim, ze by nam vsem nekdo ublizil a nebo se k nam vsem nekdo zachoval stejnym zpusobem, vzdyt to ani neni mozne, co clovek to pribeh, ale asi to bude tim, ze nepatrime mezi takove ty putky a nufky,ktere se leknou hned nekoho kdo na ne zakrici, ja si tedy nenecham nic libit a nebojim se vyslovit svuj nazor nahlas a vubec me nerozhazi to, ze ma trebas nekdo jinej nazor dokud se po me nesape, nekritizuje me a je schopen prijmout to, ze se proste nazory ruzni.Jeste mi neni 40 let a mam zazitku ve svem zivote opravdu velke spousty, 15 let v cizine a na ruznych mistech neni jako 15 let v male dedine jmenem Brno a nebo ve vetsi vesnici Praha, to me ver.Proti mestum, kde jsem zila a pracovala jsou tyto mesta dediny.
červenec 18, 2011 10:17
Sidone : Iris
nemáš se proč omlouvat, mně se líbí jak a co jsi napsal. Athosi smilies/wink.gif
červenec 18, 2011 10:18
... : bb2
Protože fůra chlapů řekne - "no tak co, vlastně se nic moc nestalo, beztak toho násilníka vyprovokovala. A třeba se jí to líbilo".


tohle často slýchám, čtu od žen, věřím, že kdysi dávno tomu tak bylo, ale já se za svůj život nesetkala s chlapem, který by takové řeči vedl. Je mi samozřejmě jasné, že co si řeknou mezi sebou, neřeknou přede mnou, ale - jakto, že před Myškou ano?
červenec 18, 2011 10:29
Sidone, já mám naštěstí kolem sebe vesměs správné chlapy (s jinými bych nekamarádila), kteří by se odsudku znásilněné, tak jak jsem jej popsala, nedopustili. : Myška
Jsem ráda, že jsou i tu na Kudle. Ale vím docela dobře, že chlapi, co si myslí, že si ženská znásilnění zasloužila, jsou.

Vidím, že máš poněkud zkreslený názor na moje nahlížení na osoby mužského pohlaví. Nejsem zahořklá, ani nepřenáším zklamání z jednoho na všechny. Ale jsem daleko více kritická a ostražitá. Díky svým zkušenostem se svým otcem a později se svým manželem. Nepřestane mne udivovat, jak moc se někdo může v průběhu života změnit. Kdybych to brala jen podle těch dvou, už s žádným chlapem raději nepromluvím. Naštěstí existují muži, díky nimž se dá na to špatné zapomenout (ale proč jsou všichni zadaní??). A že tu občas napíšu něco, co vyzní jako generalizování? Je přece známé, že co je napsáno, vypadá mnohdy jinak, než když je to jen řečeno. A kdo se generalizování nikdy nedopustí?
červenec 18, 2011 10:38
Jo, bb, taky vo tom přemejšlim, : Krakonoš
kde se to bere - já jsem to ještě žádnýho chlapa taky vyslovit neslyšel, asi nejsem mezi těma správnejma chlapama smilies/wink.gif Zato kdysi něco v tom smyslu prohlásila moje babička, taky mluvila vo hambatejch plavkách v souvislosti s bikinama. A tak si řikám, jestli tyhle kecy vo tom, jak si za to znásilněná může sama a jak se jí to líbílo, neroznášej spíš starý zapšklý pavlačový drbny. To mi pasuje nějak víc smilies/wink.gif. Nakonec jakejkoli pokus udělat něco např. s nehumánní tradicí ženský vobřízky v těch zemích, kterejch se to tejká, naráží v první řadě na zavilej a tuhej vodpor starších generací žen v tý společnosti, ještě silnější vodpor, než jakej to vyvolává u mužský části. Je to prostě hodně tuhá tradice, kterou, pokud vůbec, změní jednině úsilí těch, kterejch se to týká, a to úsilí bude trvat ještě spousty generací. My si vo tom můžeme myslet, že je to zvěrstvo, ale těžko jim to můžeme zakázat - jak? Letadlama s napalmem?
červenec 18, 2011 11:07
Krakonoši, jsi vedle - : Myška
Nakonec jakejkoli pokus udělat něco např. s nehumánní tradicí ženský vobřízky v těch zemích, kterejch se to tejká, naráží v první řadě na zavilej a tuhej vodpor starších generací žen v tý společnosti, ještě silnější vodpor, než jakej to vyvolává u mužský části.
Uniká ti proč. Protože chlapi vyžadují ženu obřezanou. Bohužel. Proto to ty ženské dělají - aby holky nezůstaly na ocet. Je to strašné zvěrstvo.
červenec 18, 2011 11:17
... : @
Hallelujah Martino! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 18, 2011 13:01
oprava : @
Muj komentar patri pod clanek Mamanek jako hrom
červenec 18, 2011 13:03
Ale nikoli, Myško, : Krakonoš
nevobřezaná je nečistá, je to naše tradice, v tomhle duchu matky vychovávaj svoje syny, takže to maj nalajnovaný, co maj chtít a co si myslet. V těchhle společnostech nejsou chlapi hovada a ženský bezmocný voběti - na hovadskejch (z našeho pohledu ovšem!!!) tradicích se podílej všichni. Něco si vo tom přečti, podívej na dokumenty, filmy. A i když se na tom neshodneme, tak na tom, že nám do toho fakt nic nejni, bysme se shodnout mohli. Nebo tam vyšleme vojska NATO? Můžem na to mít názor, můžem proti tomu protestovat. Ale změnit to můžou jen voni sami.
červenec 18, 2011 13:30
Naše tradice?? Čí? Moje tedy NE. : Myška
Aha, takže i když s tím nejsme schopni nic dělat, a v podstatě nám do toho opravdu nic není, tak se o tom nemůžeme bavit?
A do uříznutýho pindíka nějakýho cizího chlápka nám něco je? Že se o něm bavit můžeme...
červenec 18, 2011 13:45
kajuli, : HankaG



Jeste mi neni 40 let a mam zazitku ve svem zivote opravdu velke spousty, 15 let v cizine a na ruznych mistech neni jako 15 let v male dedine jmenem Brno a nebo ve vetsi vesnici Praha, to me ver.Proti mestum, kde jsem zila a pracovala jsou tyto mesta dediny.



Já celkem nechápu (ale ráda bych se dozvěděla) v čem je Praha “velká vesnice”. Žila jsem dlouho v New Yorku, v Londýně, a skutečně nevím v jakém smyslu je ta “velká vesnice” předkládána.
Vím že tohle nemá vůbec nic společného s tématem článku ale když už se to to objevilo, ráda bych znala odpověď.

červenec 18, 2011 17:09
HankoG, : Zdenek Matousek
ta odpověď je docela jednoduchá, ale psát ji sem nebudu, abych nepopudil, ona se Kajulína zase projeví. No, když ji "léčila" ta zázračná paní Kopečková !? Tady je link na tu paní K., část její léčby spočívá taky v tom, že si člověk ťuká na hlavu. Zajímavé ! http://www.eft-zivotnikouc.cz/recenze/
smilies/cheesy.gif
červenec 18, 2011 19:38
Co všechno umí EFT. : deeres
Jedna z recenzí pacienta, závěr si můžete udělat sami.

Zdravím a přeji dobrý den,
před časem jsem byl u Vás a chtěl jsem zhubnout na 120 kg. Naučila jste mě ťukat na hlavu a představovat si na váze číslo 120. Snažím se taky dodržovat denní režim a řídím se Vašimi radami.Cítím se dobře, když vidím výsledky.
Teď mám 119 / tj. 6 kilo dolů/, a každý večer si při ťukání představuji nové číslo 110.
Takhle se hubne a pak že to nejde!
červenec 18, 2011 20:28
Bavit se vo tom samozřejmě můžeme, : Krakonoš
zkus trochu zlepšit svou schopnost číst smilies/wink.gif. Já v rámci toho bavení se vo tom například napsal názor, že na udržování zmíněný tradice se podílej v danejch společnostech ženy stejně jako muži. Podílej se na ní především výchovou chlapečků i holčiček. Dál jsem napsal svůj názor, že my nemáme žádnou možnost chování těch společností změnit. Takže se vo tom bavíme, kde je problém? Že mám jinej názor než ty? Nojo, to jsem si holt dovolil, já drzoun drzá smilies/grin.gif smilies/wink.gif.
červenec 18, 2011 20:56
Krakonošu : kolemjdoucí
už zase F5 ?
červenec 18, 2011 21:15
pro HankuG : kajuli
Pan Zdenek si asi spletl tema, napsala jsem na tematu s nazvem Pomoc, nemuzu se zamilovat o tom, jak mi pani K. pomohla metodou EFT k tehotenstvi ,tak jako pomohla i dalsim zenam ktere se roky lecily na klinikach neplodnosti,zkousely vsechno mozne a nic z toho,a vypsala jsem tam,ze je spousta veci ktere se daji touto metodou lecit.Pan Zdenek jak je videt nema paru o nekterych vecech,ktere souvisi s nasim telem asi krome navstevy klasickeho doktora,ktery mu predepise antibiotika na vsechno a vysupne ho ze dveri,ale pokud by mel ,vedel by ze cinska medicina, hypnoza, joga, meditace a jine dalsi techniky pomahaji tady v CR {i kdyz mene nez ve svete} lidem od vselijakych nemoci a potizi ato hodne a bez vedlejsich ucinku.Jeho posledni prispevek me silne znechutil a tak uz nehodlam ze sveho soukromeho zivota odkryvat ani trosicku.Myslela jsem, ze jsme tady abychom pomahali nasimi prispevky a trebas i zkusenostmi ze zivota druhym, a nebo abysme proste jen vyjadrily svuj nazor,jsou tu i bezva lidi, to ano,ale dost me vadi, ze v pripade, ze jsi jineho nazoru na nejake tema tak hned se na tebe ti kteri nesouhlasi nahrnou,dokonce te castuji nadavkami,coz je tedy absolutne nevhodne dle meho nazoru.Je to ztrata casu.To je prave to ze sposta lidi zije jen v tom svem svete na te dedine jak ja rikam(samozrejme ne vsichni),nikdy nemely potrebu prizpusobit se jinym kulturam, jinym zvykum a tak si ani nedokazou predstavit ,ze by treba byla i nejaka jina cesta nebo jiny nazor nebo nedej boze nekdo prisel s necim novym.Hanka jak pise,zila nekolik let v New Yorku a tak asi ted uz tusi o cem je rec,vzdyt jen New York ma tolik obyvatel jako cela nase Ceska Republika a je tam smeska uplne vseho,musi se nejak domluvit a to maji odlisne kultury, nabozenstvi, no proste vsechno.
červenec 18, 2011 21:24
Jo, zdá se že jo. : Krakonoš
F5. Já refresh vůbec na kudle nepoužívám. Místo toho kliknu nahoru do adresy a prásknu enter. Pak se to načte jakoby "nově" a s krakonošem v řádku "jméno". Aspoň maxthon takhle funguje, z jinýho prohlížeče sem nelezu, takže nemám vyzkoušeno, předpokládám, že nejmíň IE se bude chovat stejně.
červenec 18, 2011 21:51
kajuli : HankaG
Pan Zdenek si asi spletl tema, napsala jsem na tematu s nazvem Pomoc, nemuzu se zamilovat o tom, jak mi pani K. pomohla metodou EFT k tehotenstvi ,tak jako pomohla i dalsim zenam ktere se roky lecily na klinikach neplodnosti,zkousely vsechno mozne a nic z toho,a vypsala jsem tam,ze je spousta veci ktere se daji touto metodou lecit.Pan Zdenek jak je videt nema paru o nekterych vecech,ktere souvisi s nasim telem asi krome navstevy klasickeho doktora,ktery mu predepise antibiotika na vsechno a vysupne ho ze dveri,ale pokud by mel ,vedel by ze cinska medicina, hypnoza, joga, meditace a jine dalsi techniky pomahaji tady v CR {i kdyz mene nez ve svete} lidem od vselijakych nemoci a potizi ato hodne a bez vedlejsich ucinku.Jeho posledni prispevek me silne znechutil a tak uz nehodlam ze sveho soukromeho zivota odkryvat ani trosicku


Proboha ale proč tohle píšete mě, vždyt já nejsem pan Matoušek
červenec 18, 2011 21:53
Máš pravdu, Krakonoši, nesouhlasím s tebou. : Myška
Protože kdyby muži nevyžadovali zmrzačené ženy, aby si posílili své mužské ego tím, že jen oni mají potěšení ze sexu, zatímco jejich ženy trpí, dávno se ženská obřízka nedělá. Ale vyžadují je!
červenec 19, 2011 07:55
... : bb2
no, já si myslím, že právě tyhle změny v tradicích bývají v rukou žen, ženy rodí, vychovávají a mají možnost chlapečka od malička učit, že i žena nezmrzačená je skvělá a soužití s ní nakonec lepší, ženy v těchto zemích drží ženská sounáležitost při sobě víc než v ekonomicky vyspělých, a tak mají možnost ovlivňovat i své kamarádky, sestry, tety
červenec 19, 2011 09:26
Myško, : Sidon
proč se stále snažíš "protlačit" svůj názor, který máš na muže z nějakého třetího světa a srovnávat je s muži, kteří Tě obklopují, a dozajista takové praktiky neprovádí ? Já vím, přiznalas, že se "něco" mezi Tebou, Tvým manželem a Tvým otcem, odehrálo, co v Tobě zanechalo těžkou jizvu. Navíc, sama přiznáváš, že se nyní stýkáš jenom se "správnými" muži, kteří Ti potvrzují, že nejsou všichni takoví, jako ti dva zmínění. A že jsou všichni zadaní, je celkem nabíledni. Mně ale dost zaráží, že spojuješ a dáváš dohromady muže, kteří žijí v jiné kultuře a v jiném světě s těmi, kteří povětšinou nemají ani potuchy, že se něco takového ve světě děje. Myslím, že to už dost dobře objasnil Krakonoš, takže je jasné, o co jde. Pokud by se v "našem" světě odehrávaly ty praktiky, které zatracuješ a odsuzuješ, tak by se o nich určitě mluvilo a psalo taky. Tohleto, co se stalo v Americe a Daniela to sem umístila, je přece stejné zvěrstvo, jenom někteří, nebo některé, to tak neberou a myslí si, že je kolem toho moc velký humbuk (správně humbug), a že to zas tak velká tragedie není. Kdyby bylo možné, pochytat a pozavírat všechny ty vykonavače a vykonavačky těch dívčích obřízek tak, jako to lze učinit v tomto v případě s uříznutým penisem, asi by těch obřízek rapidně ubylo, nebo by se úplně vymýtily. Jenže je to zatím nemožné, jedině snad těmi bombami a naplamem, jak se o tom zmínil Krakonoš. V každém tom "posouzení" těch zvířeckostí, by mělo být cítit "člověčenství", ale nezlob se na mě, z některých Vašich komentářů to jaksi necítím. Nemůžeš jeden zločin odsoudit a druhý zbagatelizovat, protože - prý kdoví, jak to vlastně bylo a že si to vlastně ten postižený zasloužil. To zrovna nesvědčí o nějaké "filantropii".
Napiš článek na téma té dívčí obřízky a uvídíš, jaké budou reakce. Docela jsem si jistý, že budou všechny stejné a budou to odsuzovat, pokud tady není nějaký "chlap", který je ze země, kde se ta obřízka provádí a navíc umí i česky. Můžeš třeba říct, že znáš několik chlapů ze svého okolí, kteří se chovají k ženám jako hovada, a že by si to ufiknutí zasloužili, nebo že bys jim to aspoň přála, což může být taky Tvůj názor, ale srovnávat to s něčím, co je mimo dosah naší západní "civilizace", prostě nelze. V Indii se pořád ještě někde praktikuje zvyk, že když manžel umře a žena ho přežije, tak ji hodí zaživa na hranici, kde spalují toho jejího zemřelého manžela. Budeš to taky srovnávat s nějakým drsným zločinem, který se stane třeba někde ve Francii ?
červenec 19, 2011 10:08
Sidone, to snad není možné, : Myška
jak tě téma ufiknutého pindíka dokáže vypružit.
Tak se v tom klidně ňahněj, já už k tomu nemám co víc říct.
červenec 19, 2011 10:36
No jó Myško, : Sidon
mě už to unavuje dávno, ale asi se mi s Tebou nějak "dobře" diskutuje.
smilies/smiley.gif
červenec 19, 2011 10:51
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]