O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JAK SE CESTUJE NA YUKONU PDF Tisk E-mail
Pondělí, 08 září 2008

Tak a jsme doma z Whitehorsu... Chtěla bych vám jen tak trochu ukázat, jak si tu cestujeme... Díkybohu, nikdo nás neunesl a dokonce jsme ani nespadli, i když se snažím vždycky sledovat kama letíme a kde jsou nějaké průseky nebo aspoň řeky. Kdyby náhodou.....abych věděla, kama se dát. Tongue out 

 

 

 

 

 

 

 

       Lítat s Air North je totiž samo o sobě  velký a neobyčejný zážitek. Tomu nasvědčuje i cena letenky 420 $ za 550 km. Když jsme letěli tam, tak to bylo všechno skoro normální, až na to, že letuška chodila v lyžařské kombinéze a palčákách  (ona totiž tahle Dakota z 2. světový války nemá dobře vytápění) a kafe či čaj nám nalévala z thermosky.

 

     Na zpáteční cestě to bylo ještě zajímavější. Letělo nás celých čtyři lidí, tři do Dawsonu a jeden Indián do Old Crow (což je vesnice mající 100 obyvatel - a je už za polárním kruhem).

 

     Tentokrát jsme měli letadýlko  asi pro 10 lidí, docela moderní a vytápěné.. Letuška se však tentokrát nekonala, obsluhoval nás sám pan kapitán letadla a pilot v jedné osobě.  Tedy.... poslal po letadle bednu s popem a ujal se pilotování, čímž veškerý servis skončil. ...   

Polárka

 

 

 

 

Komentáře (46)add feed
Polárko, zdravím Yukon. : toulavej
Těch 420 je asi zpáteční letenka nebo jenom jedna cesta ? A jak často se létá – jednou nebo několikrát týdně, případně kdykoliv, když se sejde zájem víc lidí ?
A co Kennedy, už odstartoval do Čech ?
A počasí, už jsou tam mrazíky ?

září 09, 2008 10:42
Mráz je na Yukonu teprve tehdy, : wendy
zmrzne-li plivanec vyprodukovaný na terase ještě dřív, než spadne na zem. Když to cinkne - tak to už mrzne...že jo Ali ?
smilies/angry.gif
září 09, 2008 11:03
Omyl : Mikin
To bude nejaky omyl. DC 3 (zname v evrope jako Dakoty) s pistovymi hvezdicovymi motory uz na Yukonu asi 12 let neletaji. Air North je v te dobe nahradil novejsimi turbovrtulovymi Hawker-Siddley.
To jsou uplne jina letadla, je to poznat uz z dalky na zvuku motoru a na podvozku s jednim kolem vpredu misto vzadu jak to bylo u "taildraggeru" DC3.
září 09, 2008 15:44
ano Mikine dekuji za pripominku : Polarka
tohle bylo cestovani v dobe kdy jsem sem prijela, tehdy Dakoty tady litaly, to bylo jeste nez jsme te sem pozvali a sehnali ti tady bydleni a pozemek. A jen tak mimochodem.....ja te taky neopravuju, kdyz travis traperske sezony v Thajsku, misto na traplajne kterou jsi vyzenil a pouzivas jen k tomu aby ses vytahoval jaky jsi traper..... nech mne na pokoji. Od doby cos mne bez nejmensiho vysvvetleni prestal zdravit se s tebou snazim nestykat tak co za mnou vsude lezes?
září 09, 2008 18:12
Toulavej : Polarka
tohle byla vzpominak na minulost. Tys ode mne nedostal mejla? Posilala jsem ti ho hned na ten tvuj! Dej mi vedet prosim tesmilies/smiley.gif Jinak Kennedy je porad jeste tady, ale snad uz brzo pojede. Porad to nevychazelo.
září 09, 2008 18:15
Ö co vlastně jde? : ivanka
Jestli jsem si všimla dobře, tak Mikin jen napsal, o jaký letadýlko jde.
Polárko, on ti nějak ublížil? Nebo o co se to vlastně jedná?
září 09, 2008 21:00
No, no, Polarko. : Mikin
Ty Dakoty byly opravdu vyrazene z provozu uz pred 12 lety.
Na trapline jezdime z manzelkou lovit zvirada do pasti vetsinou v listopadu na tri tydny, pozdeji tam jedeme jeste v breznu nebo unoru na mesic. Jezdime tam, protoze jsme radi v bushi a ne abychom se vytahovali. Rad bych o tom na Kudlanku nekdy napsal.
O tom, ze by me nekdo nekdy sehnal bydleni a pozemek me neni nic znamo, o tom ze bych za nekym vsude lezl rovnez ne.
Konec osobnich utoku a pomluv. Howgh.
září 09, 2008 21:29
Ivanko : Polarka
kdyz mne potka na ulici nebo v obchode tak mne nepozdravi....I kdyz na Yukon puvodne prijel za mnou, protoze Kennedyho znal tehdy pramalo. Pomohli jsme mu hodne a ja ho mela jako nejmilovanjsiho bratra, vsechno bych pro nej byvala udelala.....Jenze on pak rekl ze ma nove kamarady a o ty stare nestoji. Velice mi vadi, ze za mnou zacal lezt na Kudlanku. Nevim proc. Ja chci jen jedno....nikdy o nem uz neslyset. Dokonce radeji bydlim jinde.
září 09, 2008 21:40
Mikine : Polarka
lzes a vis to. Od kdy si manzelka potrpi na trapovani kdyz byvalymu manzelovi Waynovi to vytykala? Co chces psat? To co na Outdooring? To jsme prekladali Waynovi a mel z toho legraci. Na trajler co jsme ti sehnali kde jsi bydlel s Dadulou a pak ho odtahl na Hunker) Tam jsi mel prece svatbu s Anne a ja ti na ni varila. Pak jsem ti rekla o pozemku, ktery prodavala moje kamaradka. To by sis snad mohl pamatovat, ne? Ja proste te chci pryc z meho zivota. Nevsimas si mne na ulici ani v obchode ignoruj mne i tady!!!!!!!Howgh!
září 09, 2008 23:20
Mikine, to je báječný nápad! : Anka
Určitě nám o tom napiš, jsem přesvědčená, že by to všechny moc zajímalo, alespoň o něčem podobném jsem ještě nečetla.
Díky a pozdravy tam do daleka!
září 10, 2008 00:12
Polárko, myslím, že tohle sem asi nepatří, : ivanka
to jsou nějaké vaše soukromé spory, to by se snad tady propírat nemuselo. Mj. občas se přeci stane, že se někdo splete, tak se nezlob, že tě na to upozornil, vždyť se snad až tak moc nestalo, ne?

Nějak jsem si nevšimla, že by tě napadal on, zatím jak na to koukám, tak špínu vytahuješ ty. Jestli jste si něco udělali, tak snad si to vyřiďte jinde smilies/cheesy.gif, ne? Ráda čtu zajímavosti odevšak, i tohle o těch letadýlkách je moc hezké, tak snad by mělo zůstat jen u toho. Vše dobré, OK?


září 10, 2008 00:18
napis urcite : Polarka
hlavne jak trapujes pred sezonou v listopadu nebo po sezone v breznusmilies/smiley.gif
září 10, 2008 00:21
Spanile damy a vazeni panove. : Mikin

Verte, ze jsem zde nechtel zacinat zadnou hadku. Kdybych chtel, nevysvetloval bych rozdily mezi Dakotou a Hawkerem, ale zameril bych se na nepravdiva tvrzeni o detech ktere jezdi do skoly se psim sprezenim a rodine, ktera zije v bushi a zivi se lovem lososu. Jenze ja jsem sportovni pilot ktery si pred lety postavil UL letadlo, tak me to proste nedalo.
Hazet spinu zpet nebudu, na to jsem se stal za ty roky uz prilis Kanadanem a Yukonerem ktery ma na praci uzitecnejsi veci. Zvolim osvedcenou taktiku, kterou ja i moje manzelka pouzivame proti rozeklanemu jazyku pani "Polarky" uz mnoho let.
Kdyz se nam nekdo o jejich pomluvach zmini, rekneme: "veris tomu nebo ne? pokud neveris, nema smysl se o tom bavit. Pokud veris nebo jsi na pochybach, vysvetlime ti, jak je to doopravdy".
Mistnim kteri nas znaji vetsinou nic vysvetlovat nemusime. smilies/wink.gif
Ta nabidka plati vazeni i pro vas. Jakekoliv dotazy vysvetlim zde, nebo soukrome na Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny
Mimochodem - ta trapping season zacina prvniho listopadu a konci v unoru nebo v breznu. To zalezi na zviratech ktera lovite.
září 10, 2008 03:48
Ivanko : Polarka
ja jsem se nespletla. Ty letadla tady v te dobe litaly. Kdyz necha na pokoji mne, ja nebudu mluvit o jeho vymyslech.
září 10, 2008 04:06
Zas jen prekrucovani a pomluvy..... : Polarka
Kluci se psy jezdili nekolik roku .... ne do skoly ve meste, ale ke skolnimu autobusu (kolem tebe,myslim ze to mas i na videu) a pozdeji na skidoo. Z lovu lososu jsme zili az do doby nez jsem zacla byt nemocna natolik ze jsem dostala invalidni duchod a pozdeji i Kennedy. Jak a kde jsme zili drive a zijem dnes si muze kazdy precist v mem deniku (Myvalin yukonsky denik, ze ktereho jsem pouzila i zminene vypravovani o letadle DC3) http://www.geocities.com/kennedy_ts/ na nasich strankach, kde je take odkaz na nas.Mimochodem jsem se tam cela leta vyhybala jakekoli zmince o Mikinovi ... proste pro mne prestal existovat....nerada o nem mluvim i kdyz se mne nasi pratele ptaji co se mezi nami stalo. Jedine co jim mohu odpovedet, ze me nikdy nerekl "jak je to doopravdy" proc to vsechno je a co nam od te doby dela. Jinak jsem dost vytizena starostmi o rodinu nez abych mela cas chodit po meste a vykladat o nem. Co se tyce letadla vim ze nejake koupil od skolnika Gerarda ale co komu vyklada mne nezajima pokud se to netyka mne. Na outdoringu mame interwiew take, konecne otisknou zas jen co jim kdo o sobe rekne.
září 10, 2008 07:02
Ach jo, : wendy
nebydlím s vámi Polárko a Mikine, těžko se to posuzuje, mrzí mě prostě jen, že se tu hádáte. Polárku znám ale dlouho, a nemyslím si, že by si to, že se s někým kamarádila, vařila mu na svatbě, podala pomocnou ruku při začátcích nebo řekla o pozemku, vycucala z prstu. Nevím, co vás rozházelo, lidi se prostě scházejí a zase rozcházejí...vím jen to, že každá křivda bolí. A vím to, že se pak touží obhájit, takže vás částečně chápu. Asi k vám uspořádám expedici...
smilies/wink.gif
září 10, 2008 08:24
Polárko, vždyť je to snad jedno... : ivanka
tady se psalo o letadle a tak co vytahovat nějaké vaše soukromé věci, co?
Jestli bydlíte tam spolu, tak si to snad vyřiďte doma, ne?
smilies/grin.gif
září 10, 2008 11:02
Polárko, mejla jsem dostal, : toulavej
proto jsem se ptal, jestli už je Kennedy v Čechách - měl původně vyrazit v půlce srpna. Tuhle jsem si prohlížel fotky z Dawsonu, tak jsem si zavzpomínal. Bylo mně u vás fajn. Že zdravím Kennedyho :-)
A co ti dva Moraváci, našli zlato ?
září 10, 2008 11:35
Pratele : Mikin
znovu opakuji. Pokud nekdo bere vazne skarede veci, ktere o me a me manzelce ta pani napsala, rad vysvetlim. Jinak se tim nema cenu zabyvat.
Wendy - pozemek i trailer jsem si nasel sam, sam jsem zkontaktoval majitele, sam zaplatil. Nikomu nic nedluzim.
Jestli prijedes, urcite se stav. Mam tady i sroubek pro hosty......
Ivanko, trefila jsi hrebik na hlavicku.

Toulavej - ty dva Moravaky jsem odvezl na Bonanzu, ale zlato nenasli. Jinak ale myslim tady na Yukonu nasli to, co hledali. Naucili me taky hrat krasnou pisnicku "Netouzim po lustrech z kristalu" od Greenhorns. Ja jsem na ni za ty leta uz skoro zapomnel. Mame sraz v Brne "u Mikina". To je jmenovec, ktery tam vlastni trampsky klub a hraje dobre na basu.
září 10, 2008 15:18
vis Ivanko : Polarka
ja jsem porad jeste nezjistila co jsem mu udelala protoze se mnou odmita mluvit. Proto si to nemuzu s nim nejak vyridit normalne.Chapu ze se lidi mohou rozhadat rozejit i jako pratele...ale ani se nepozdravit kdyz se potkaji na ulici? A to bydlime v mestecku o neco vic nez tisici lidech. Nemyslis ze je to smutne? Dnes uz teda je to naprosto jedno. Jinak...kratka pamet vazeny pane. Jiste vsechno sis platil sam nerikam....ale kontakty..ty jsi tady nemel. A nato jsi potreboval vyuzit nas . A ted uz fakt myslim ze je toho dost. Moc se omlouvam vsem.
září 10, 2008 20:48
Toulavej : Polarka
Ty dva moravaky jsem vzala na Bonanzu a taky zkouseli s panvi svoje stesti. Par setinek nasli tak z toho meli radost. Btl to nahodou jeden z opravdu krasnejch slunecnejch dnu.
září 10, 2008 20:52
Howgh : Mikin
Howgh
září 10, 2008 21:07
Ach ta paměť ... : Zdenek
Tak teda Aleno, když už si nemůžeš vzpomenout na tu Vaši roztržku s Mikinem, teda proč se tak stalo, to je divné, ale nebyla v tom nějak zapletena Tvoje neteř z Brna, kterou sis chtěla nějak "podržet" na Yukonu?
Ale to už je vedlejší, já se taky semtam podívám na nějaké stránky, kde se dozvím řadu velice "zajímavých" věcí v neposlední řadě taky ty Tvoje "memoáry" z Arábie, které jsi údajně opsala z jednoho amerického časopisu.

Mně to bylo hned divné, co všechno jsi tam zažila a nikdy si o tom nic neřekla, když si byla tady ve Vancouveru. Taky jsme se moc těšili (já a ostatní, co Tě znají) až se dostaneš v tom vyprávění do Kanady, ale Tys to utla, protože si věděla, že by se už nedalo tolik si vymýšlet, poněvadž v Torontě i ve Vancouveru je mnoho lidí, kteří Tě odtud znají, někteří dokonce už z Brna a zrovnatak i Kennedyho, takže psát to všechno po pravdě, to by potom už asi nebylo "ono", že?

Anebo možná, že kdyby ses víc držela té "reálnosti", i když nebyla tolik "nabitá", možná by to bylo taky dobrý. Když chceš psát o věcech, které jsou známé a mají s nimi zkušenost i jiní, tak je lepší si raději moc nevymýšlet, nebo to říct a přiznat to, že je to "poněkud" přibarvené.

No, já Ti přeju, aby ses co možná nejvíc uzdravila a možná se zase s Mikinem budete bavit.
Zdenek

září 11, 2008 02:20
Zdenku : Polarka
Vitam te na Kudlancesmilies/smiley.gif
No uz jsem to chtela skoncit, ale musim ti tedy odpovedet alespon ze slusnosti.
Predpokladam, ze se dockas dalsich protestu ze tu zatahujes veci co sem nepatri a vytahujes spinu ... i kdyz ne moji. Moje neter....mas na mysli Michalu, dneska brnenskou pravnicku, tehdy studujici prav? Myslis ze ta mela zajem zustat na Yukonu? Slysela jsem o tom dve verse: 1)nutila jsem Mikina aby si vzal Michalu, on ji odmitl.... a ja jsem se proto stala jeho nesmiritelnym nepritelem.
Verse 2) vypravena Baronovi i memu mladsimu synovi(Mikinem osobne)...ze se se mnou prestal stykat, protoze jsem ho rozhadala s Michalou,..... a proto se on stal mym nesmiritelnym nepritelem. (Velice padny duvod k nenavisti na cely zivot). Chces-li vedet pravdu... Michala nikdy o Mikina nestala..... na to se muzes zeptat Olafa. Me nikdy duvody nesdelil.
Tim bych tohle povazovala pro mne za uzavrene.
Co se tyce meho zivota v Tunisu, nikdy jsem o nem nemluvila, nebylo proc a nikdo se mme neptal. Nemluvila jsem ani o svem manzelstvi a spouste jinych veci ze sveho zivota. Od nekoho opisovat ani si vymyslet nepotrebuju. Predloz mi z ceho jsem opisovala a vyvesim na Kudlance tisickrat nepsane "Opisovala jsem,Opisovala jsem,Opisovala jsem!!!
(jinak diky za poklonu, ze me psani je "nabite") Cely muj zivot byl "nabity" zajimavostmi, stale je a jak to vypada i nadale bude smilies/smiley.gif Pokud te zajima me psani.... Tunis mam dopsany davno, ted pisu Kanadu, Toronto a Vancouver... zatim je to jenom do "supliku".
Dekuji ti za prani k uzdraveni, momentalne se citim docela dobre. Pokud chces dal diskutovat na tato temata muzes mi napsat na e-mail Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny nebo kdokoliv jiny....
Tady nas uz lidi upozornovali, ze to sem nepatri.
září 11, 2008 06:36
Dobrá, dobrá.. : Zdenek
Aleno, nevím o jaké špíně mluvíš, ten problém, co máte s Mikinem mezi sebou, je Vaše věc, mně je to celkem jedno. Ale je lepší, když se lidi snaží ty problémy vyřešit, vyříkat si to mezi sebou a normálně být dál kámoši, i když si zrovna nemusí padat kolem krku, když se potkají.

Jinak ten Tvůj cestopis z Afriky je celkem v pořádku, že je to však do mrtě všechno pravda, mě nepřesvědčíš ani náhodou, ale piš klidně dál, tady těm holkám se to líbí, tak ať mají co číst a Ty píšeš ráda. Jenom bych očekával, aspoň u většiny lidí to tak bývá, že když třeba na vlastní oči spatří, jak někoho zabije mina, tak většinou o tom svým známým řeknou, ale od Tebe jsem za celou dobu, co jsme se stýkali a kamarádili po čas kdy si byla tady, nic takového neslyšel, a že si nám toho řekla dost.

Kolikrát vydáváš za své taky některé události, které ses mohla jenom od někoho dozvědět a ono to bylo ovšem trošku jinak, například ta událost s Wabim a Linkou, když přijeli na potlach... Já bych to radši vůbec nikam nepsal, i když s Wabim jsme kámoši (známe se už z domova, přes Ňufa) a s Tomem Linkou jsem se taky několikrát setkal (zase přes Láďu Štýbra), ale Tys to napsala, jakobys u toho byla a ono to nakonec bylo trošku jinak.

Jak sis jistě všimla, ono se tady na Kudle těch "rejpalů" našlo víc, co Ti kladli "nepříjemné" otázky a většinou byli umlčeni, jak už to tak v zájmu "něčeho", či "někoho" bývá. Já se s Tebou nechci o ničem dohadovat, klidně si piš co chceš, ale pamatuj si, že se vždycky najdou lidé, kteří o tom, o čem někdy píšeš, ví taky své. Ten Pepča z ostravské TV, co teď nedávno byl u Vás na Yukonu, je můj kámoš, znám ho už od dětství, když mu bylo pět, či šest let, je to syn mého velmi dobrého kamaráda z Prahy, dělal tam reportáž o Wlezlovi, tomu si jistě taky dala spoustu informací, není-liž pravda a dokonce si se snažila mu zakázat styk s Mikinem, ale Mikin je taky můj dobrý kamarád... to je potom těžký, člověk neví komu dát víc za pravdu.

Ale - nějak se s tím už "protluču". Tak se drž a hlavně dávej bacha na to svoje zdraví, to je určitě nejdůležitější.
Skol ! Zdenek

září 11, 2008 07:34
Zdenku.... : Polarka
nemel bys tohle radeji napsat Mikinovi? Ja jsem se ze zacatku velice snazila, ale i jeho rodice za mnou museli prijit aby to nevedel. Pritom se v Cesku se moji pratelili s moji mamou nez umrela. Jinak.....znas co to je prenaseni informaci z jednho domu do druheho, byt nechtene? Uz jsme se velice trpce poucili. Jen tak mimochodem....ti "Moravaci" o kterych tu byla rec se taky bali rict Mikinovi ze se s nama stykaji a chodili k nam tajne, Takze to mas stejne na obou stranach. Ale naprosto s Tebou souhlasim,. Lidi se nemusi mit radi nebo pratelit, ale mohou byt k sobe civilni a to se tady nedeje.
září 11, 2008 15:59
Tak to mě už začíná zajímat: : Helena T.
Tady jsou asi nějaké české rodiny, co žijí na Yukonu a navzájem by se nejraději asi ....
A - Aleno, Mikine, Zdenku, nechtěli byste se už raději na nějaké ty vzteky vykašlat?
Takhle se jen navzájem osočovat, vyčítat si, co on, co támhleten, co ona.
To snad je zbytečné, ne?
září 11, 2008 17:24
Heleno T. : Zdenek
Máš pravdu, asi je lepší na všechno se vykašlat a ať si říká kdo chce - co chce. Mně nejde o nějaké "osočování", ale jenom mně nejde moc "pod fousy", když vidím, jak si někdo trošku vymýšlí a nebo překrucuje události a podává to ostatním, jako "bernou minci". Když bude Tvoje sousedka pouštět do světa určité "zprávy" a Ty budeš vědět, že je to drobátko jinak, tak Ti to bude jedno ? Ano, asi je lepší se na to vykašlat a nechat to být, člověk se tím může nakonec i pobavit. Pravděpodobně to bude nějaká "profesionální deformace", že lidi, co rádi píší, si taky semtam trošku taky vymýšlí. Jinak s těmi Čechy to bude nejspíš stejné, ať už jsou kdekoliv, ale nevím, jestli je to na tom Yukonu až takové, že by si nejraději ..., já žiju ve Vancouveru a Alenu a Mikina znám odtud, když tady žili. Češi jsou tu taky, asi 12 tisíc a najdou se tady taky různé "typy" lidí, stejně jako doma i jinde ve světě. Někdy mě to ovšem docela "hněte", když jsou na sebe lidi (jenom někteří) nevraživí a zatahují do toho jejich problému i své okolí, vznikají pak z toho docela pikantní situace. Například v našem divadle http://www.divadlozarohem.ca/, které už je tady 30 let, se kolikrát naskytne situace, že jeden řekne, že hrát nebude, protože tam hraje te a ten, se kterým nemluví. Prostě je to normální - "Ta naše povaha česká". Ale ono to bude jistě podobné i u jiných etnických skupin, řekl bych ovšem, že nemálo Čechů se tak nějak víc "zajímá" o ty ostatní a někdy jim to nedá spát, tak se pustí do "díla".
září 11, 2008 18:38
preposilam mejla : Polarka
ktery mi pripada vhodny na ukonceni cele debaty. Kdo chce pokracovat at se mi ozve pouze soukrome.

Návod k dosažení vnitřního míru -
> > # # # Poslechla jsem jednoduchou radu, kterou jsem našla v jednom
> > časopise,
> > # # # konečně jsem našla klid v duši. Stálo v něm:
> > # # # "Způsob, jak dosáhnout vnitřního míru, spočívá v tom, že dokončíte
> > úplně
> > # # # všechno, co jste začali...."
> > # # #
> > # # # Tak jsem se doma rozhlédla okolo sebe po všem, co jsem začala a v
> > půlce
> > # # # nechala.
> > # # # A pak jsem dopila láhev červeného, potom jsem dorazila
> > Baileys,Martini,
> > # # # vodku, rum, fernet, sáček chipsů a krabici čokolády.
> > # # # Nedovedete si ani představit, jak je mi teď fajn.



září 11, 2008 19:58
... : Mikin
No zaplat panubohu a zle pryc. Uz tech nesmyslu bylo opravdu dost.
Jeste bych upresnil dva omyly. Moji rodice i ti dva brnaci prede mnou nic tajit nemuseli. To bych musel byt padlej na hlavu, abych ve svobodne zemi zakazoval svobodnym lidem nekam chodit a s nekym se bavit...... smilies/grin.gif
září 11, 2008 20:39
takze ty nechces konec : Polarka
rekla jsem psat na moji adresu Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny !!!!!!
Howgh!
září 11, 2008 21:40
to je legrace... : Helena T.
takovej v podstatě článeček o ničem a co se z toho (nebo spíš pod ním) všechno vyvinulo...
smilies/grin.gif
září 12, 2008 12:12
Heleno : Polarka
ono to melo byt k tomu jak tu bezely vsechny ty clanecky o cestovani v letadlech, ale nejak se to opozdilo. Ja jsem nasla ve svem deniku tohle z minulosti a tam jsem, to sem dala. Jenze on uz kazdej tou dobou na tuhle anketu (nebo jak bych to nazvala) zapomel
září 12, 2008 16:00
Politovanihodne : Mikin
Jo, je to cele omyl. Clanek mel datum 8.zari 2008 a zacinal slovy "Tak jsme doma z Whitehorsu". Nikde nebylo uvedeno ze se jedna o nejake vzpominky z minulosti, proto jsem to upresnil.
Joe Sparlinga (majitele Air North) znam totiz osobne a vim, ze rozhodnuti prodat stare Dakoty bylo pro neho dost bolestive. Ale musel to udelat jak z technickych, tak z obchodnich duvodu. Lide totiz maji casto strach sednout do letadla vyrobeneho behem druhe svetove valky. Proto jsem upozornil na nepresnost.
Zamichat do toho nejake osobni utoky a poznamky o mych vyletech do Asie bylo hodne posetile, bylo to uplne mimo misu a doufejme, ze se to nebude uz nikdy opakovat.
září 12, 2008 18:05
... : Bara
Ale on tady ten clanek opravdu uz jednou v minulosti byl, na stare kudlance.
září 12, 2008 20:21
uz jsem ti rekla : Polarka
nevsimas si mne v realu, nevsimej si mne ani tady!
září 12, 2008 20:27
No jó, ale,ale,ale,ale, Alenko ... : Zdenek
Když Ty napíšeš něco, co je ve skutečnosti trošku jinak a pak se divíš, že Tě někdo opraví. A není to porvé. Nějak začínáš být popudlivá, jak nějaká abatyše. Lidi jsou potvory, že ? smilies/grin.gif smilies/grin.gif
září 13, 2008 07:11
jo, ten clanek uz tu byl : mura
Ale on tady ten clanek opravdu uz jednou v minulosti byl, na stare kudlance.

nevim, jak na stare, ale na nove kudlance ano, a to primo v te soutezi o letani.
http://www.kudlanka.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=1444&Itemid=41#jc_allComments

září 13, 2008 08:01
DC-3 : Mikin
Vecna skoda tech trapnych pomluv.
Protoze ja jsem do DC-3 uplne zamilovany. Bolo to letadlo, ktere zrevolucionalizovalo celou leteckou dopravu. Behem druhe svetove valky vytvorily Dakoty skutecny letecky most mezi Anglii a Amerikou a vyznamne tak pomohly vitezstvi Spojencu. To byly desitky tisic letu a obeslo se to bez jedine nehody.
Me dal asi pred 12 lety majitel Air North Joe Sparling zadarmo zpatecni letenku do Whse. a ja letel jednu cestu jeste v DC 3. To byl zazitek...... Ty radialni pistove motory mely krasny hluboky zvuk, ktery byl slyset na hrozne velkou dalku, ale kdyz jste byli v letadle nebo hned vedle neho, tak ten hluk tak hrozny nebyl.
Novejsi Hawkery jsou take dobra letadla, ale ty turbiny maji pochopitelne dost neprijemny vysoky zvuk a pri startu vam to vylozene rve usi.
Me moje DC trojky chybi.........
http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_DC-3

září 13, 2008 09:03
Ale pánové, tak už toho nechte, OK? : d@niela
smilies/grin.gif

O letadýlkách a o čemkoliv tu pište, ale hádat se? to přeci nemá vejšku :-)))
září 13, 2008 13:13
Jako ze Sarurnina..... : M i k i n
Nastesti si to kazdy muze dosud precist. Pokud tedy na to ma zaludek.
Prvni tri prispevky jsou o Yukonu a o letani, v tom ctvrtem prijde teta Katerina se svou spinou a pomluvami a najednou je z toho hnojnik.
Doktor Vlach dotycnou damu charakterizoval naprosto presne.
září 14, 2008 02:27
Asi jsem to způsobila já... : d@niela
dala jsem jeden nevinný článeček podruhé. Zajímavé je, že budu asi jediná, které je poměrně nesrozumitelný význam čehosi, co tamějším cestovatelům poslal pan kapitán... Konkrétně: poslal jim bednu s popem. A tak nevím, jestli to měl být

a) hudební styl popmusic,
b) "vyskakovací okno popup,
c) persistentní organická látka - POP,
d) že by 61-letý pán - Iggy Pop (and The Stooges)?,
e) případně pop server,
f) a co já vím ještě - ale asi to bude starý pravoslavný pop... už vidím, jak si ho ve škatuli posílají po letadle... :-))))
září 14, 2008 10:32
... : bb
pop corn?
září 14, 2008 11:38
Dani : Polarka
soft drink.....coca cola, 7up....=pop smilies/wink.gif jinak teda nadherne dedukce smilies/kiss.gif
září 14, 2008 13:43
... : M i k i n
I got a hot-rod Ford and two-dollar bill
And I know a spot right over the hill
There's soda POP and the dancin's free
So if you wanna have fun come along with me.

(Hank Williams - Hey Good Looking) akordy GDGDGDEA
září 14, 2008 15:15
Dani a bb : Polarka
schvalne jsem se podivala Wikipedia: takze: soft drink je napoj, ktery neobsauje alkohol. Carbonated soft drink je nlkoholicky napoj s bublinkami., takze jakakoliv sodovka nebo limonada je v Americe nazyvana "pop".
září 14, 2008 22:27
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]