O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

A FURT SE JEDE - XIX. PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 26 červen 2008

O pár dní později jsem nastoupila jako „učeň" na truck. Místní zaměstnavatelé totiž předpokládají ochoptu k práci a prázdný mozek u každého potenciálního zaměstnance - a navíc je to pro ně skvělá příležitost jak vydělat víc pěnez s menšími výdaji, protože řidiči-žáci jsou placeni jenom nepatrně.

 

 

 

 

 

 

 

      Moje první trenérka byla plná optimismu, který jsem nijak moc nesdílela; při představě, že spolu budeme 6 týdnů v jednom trucku mi běhal mráz po zádech. Ale co, říkala jsem si, zatnu zuby a nějak to vydržíme, s trochou dobré vůle to půjde. Trenérka mi slibovala, že budeme mít „fun"... pod tímhle slovem tu myslí cokoli od pohody až po srandu.  A sranda taky brzy byla. Jely jsme do Los Angeles pro první náklad. Na dvoře se moje trenérka zašprcla tak dobře, že se odtamtud nedostala jinak než přejetím požárního hydrantu, který to ovšem nevydržel - a tak následoval telefonát naší firmě, která musela škodu zaplatit z pojistky.

 

 

 

 

    Jezdily jsme pár dní, když jsme se dostaly do Colorada, kde nám naložili ohromné role papíru. Náklad to byl tak těžký, že bylo potřeba nastavit zadní nápravy na přívěsu, jinak bychom neprošly vážnicí (váha na jednotlivých nápravách nesmí přesáhnout povolený limit).

 

     To je něco, co v Evropě neexistuje, takže tahle operace byla výhradně na mojí trenérce. Byla úspěšná, po asi 4 hodinách a pomoci od jiných řidičů to konečně zmákla...

 

 

 

 

 

 

 

     Jindy zase spadla zadními koly u přívěsu do příkopu a nemohla se odtamtud vyhrabat. Tak jsem ji chvilku nechala, ať se snaží, a když už chtěla volat naši neuvěřitelně trpělivou firmu, ten truck jsem odtamtud vytáhla - jezdila jsem totiž dřív na stavbách, tak jsem tyhle triky znala.

 

 

 

 

     Ale rozhodla jsem se, že potřebuju trenéra, který aspoň ví, co dělá a můžu se od něj taky něco naučit. A tak jsem o pár dní později na jednom terminálu přesedlala k chlapíkovi, s kterým jsem sice neměla tolik „fun", ale zato jsem se od něj spoustu věcí naučila - včetně toho zatraceného nastavováni zadních náprav. To byla chuťovka hlavně v zimě, kdy bylo všechno obalené ledem, který se musel nejdřív odsekat, než jsem vůbec mohla pohnout s celým tím systémem..

 

     Linc byl zatím s pejskovou doma a čekal, až si tímhle nezbytným utrpením projdu...

 

 

Ceskymo

 

 

Komentáře (2)add feed
Ouch !!! : Mikin
Achich ouvej. Tys me pripomnela jak jsem dnes zapadl do prikopu ja. Tahal jsem s Kenworthem tanker s vodou na kropeni silnic a pri otaceni ve velice melkem prikopu kola v mekke pude prohrably a uz jsem byl v tom.
Diflock, deep reduction, 2nd gear - nic nepomohlo. Kenworth poskakoval jak splaseny kozel. Slo to jen dozadu, ale ne dopredu. Az kdyz jsem omylem porazil dva mlade topoly, pochopil jsem, ze to tak dal nejde. Vylezl jsem na tanker, podival se dovnitr a bystrym pohledem odhalil chybu. Ja myslel ze je prazdny a ono tam bylo asi jeste 40% vody.
Vodu jsem vypustil, jezirko pro kaceny tak vytvoril a vyjel z prikopy i bez diflocku.
Takze kde jsem udelal chybu ? Kropil jsem pri jizde s kopce a voda me "dosla" driv, protoze se nahrnula do predni casti tankeru. V prikopu se naopak nahrnula dozadu a na hnacich napravach nebyla zadna vaha.
Kdybych neposlouchal iPod, mozna by me to doslo driv.
Truck driverum by meli zakazat poslouchani hudby. No more country music, suckers.......
červen 27, 2008 03:41
Hehe, Mikine.. : Cesky
kdyz se ti to priste stane, tak nesmis stocit kola, musej bejt rovne, jinak to nikdy ven nedostanes. No ale nekdy - a umim si predstavit, ze to bylo v tomhle pripade, vsechna vaha vzadu a na hnacich napravach nic - ti nepomuze ani to smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif At zije country music!!!
červen 27, 2008 05:45
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]