O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ASERTIVITA - ANEB JAK SE BRÁNIT PITOMCŮM PDF Tisk E-mail
Úterý, 22 listopad 2016
Přejít na obsah
ASERTIVITA - ANEB JAK SE BRÁNIT PITOMCŮM
Strana 2

 

 

 

 

 

 Výsledek obrázku pro na finančáku

     Hned v pondělí jsem dámě na finančáku položila papíry na stůl: „Tady to je. Na nic jsem nepřišla, nic jsem nenašla. Na to jsem prostě příliš blbá. Jedině vy jste ta osoba, která odhalí všechny chyby a nedostatky. Děkuji předem.“ Než stačila odpovědět, popřála jsem jí s americkým úsměvem hezký den a vypadla z kanceláře s tím, že spěchám, protože jdu k k tomu holiči...

 

     Už hezkých pár let z úřadu nic nepřišlo. Dáma určitě našla co hledala, spíš nehledala nic. Jen měla touhu někoho nakopnout, protože někdo třeba před chvílí nakopl ji.

 

 

 

  

 

   Při třetí reklamaci rádia jsem si vystála v Elektroworldu již třetí frontu:

„Jo, pošleme to technikům.“ Pravil ten za pultíkem a začal vyplňovat mě důvěrně známý formulář.

„Omyl mladý muži, nepošlete,“ řekla jsem klidně s úsměvem.

„Já to rádio totiž nechci, je to potřetí a já k téhle značce ztratila důvěru, chtěla bych zpět peníze.“

„To nejde, to musí posoudit technici.“ Opáčil mladý muž.

„Dle reklamačního řádu to jde.“ Opáčila jsem já. „Vraťte mi many a je to vyřízeno, to rádio nechci.“

„Paní za vámi stojí dost dlouhá fronta, vy ty lidi zdržujete.“ Nedal se.

„ To je mi opravdu moc líto, ale pokud mi dle reklamačního řádu nevrátíte peníze, ta fronta bude ještě delší.“

Bylo hodinu do zavření. „Platí vám přesčasy?“ Mile jsem se usmála.

„ Ne. Ale technici musí ..“ Pokusil se.

Přerušila jsem ho. „Nemusí vážený. Podívejte já mám času dost. Buď lísteček k pokladně, nebo si budeme spolu číst v reklamačním řádu.“ Milý úsměv.

„Rozhodnutí je na vás. Ta fronta roste, vám tu roste, nepříjemné. Vidím to na přesčas.“

Začal vyplňovat formulář na vrácení peněz. Pán za mnou se ozval: „To bylo lepší než v kině. Vy teda máte nervy.“

Smál se. Ještě že neviděl, že zbytky mých nervů jsou nějak divně zašmodrchané klubko kdesi hodně nízko. 

 

 

 

     Ano, nebát se hlásit se o svá práva, nebát se říci, co chci a co nechci, a hlavně na tom trvat. Narovnat záda, hlavu nahoru a dívat se přímo do očí,  neuhnout. A usmívat se, i kdyby se chtělo člověku řvát a ronit krokodýlí slzy.

 

     Zkroušený, bázlivý a nejistý člověk bývá snadnou obětí těch, kteří si potřebují spravit své vlastní pošmodrchané sebevědomí na druhých lidech. Díky Májenko. Funguje to!

 

ERMA

(Pozn. red.: super, co říkáte?)

 

 

 

 

 

 

Komentáře (136)add feed
... : Mikin1
U me to funguje podobne. Jenom si rikam, ze v pripadech kdy selzu a necham nejakeho hulvata vyhrat jde spis o spis nerozhodnost, nebo nedostatek pohotovosti nez ustrasenost. Jisty si tim ale nejsem...... smilies/smiley.gif
Ale kdyz se zasprajcuju, tak se mnou dotycny nehne.
Treba ve velkoobchode Canadian Tire. Prinesl jsem tam motorovou pilu Poulan, na ktere se uz po mesici "kousnul" motor. Vedel jsem ze se tyhle veci neopravuji a ze vezt to nekam do opravny (ktera byla ten den zavrena) je blbost. A ze zustat kvuli tomu dalsi noc v 530 km vzdalenem Whitehorse je uz uplna blbost.
Od pokladny jsem se tehdy nehnul a neprijemne pani ktera na me volani po managerovi odpovidala vetou "manager jsem ja", jsem neustopil. Po pulhodine cekani prijel skutecny boss, pohovorili jsme o lovu divoke zvere i o pocasi a protoze stejny model nebyl na sklade, odnesl jsem si bez priplatku pilu udajne profesionalni, o sto dolaru drazsi.
Slouzi me dodnes.
listopad 22, 2016 07:11
Ano, : Míša šíša
říkám super. Bohužel na té druhé straně stojí vždycky někdo ještě víc asertivnější než já. smilies/grin.gif
Nee, vážně dobrý. Obzvlášť situace v Elektroworldu je přímo ukázková.
listopad 22, 2016 07:11
Krásné, : Michal
ale v mém případě neproveditelné. Škoda.
Kdysi kdesi jsem slyšel krásný návod. Usmát se na toho řvouna a říct. Jen se rozčilujte, dostanete infarkt, umřete, a na světě bude zas o jednoho vola míň.
Vzpomenu si na to včas? Nikdy.
listopad 22, 2016 10:09
Byla jsem vychována k tomu, chovat se k druhým lidem slušně. : *deeres*
Podotýkám, že byla. Pak jsem se nějaký čas živila tím, že jsem dělala dispečerku a to vás naučí.
Dcera o mně tvrdí, že jsem hádavá, asi jo, jenže, když potřebuje něco nepříjemného vyřídit, tak se to snaží navlíknout na mně. Tůdle!
Jako příklad mé hádavosti často uvádí, jak jsem se jednou posekala v řeznictví. Bylo jí asi deset, jela do školy v přírodě a já jsem jí na cestu chtěla dát řízek a tak jsem šla do řeznictví koupit dva plátky z kejty, maximálně třicet deka. Bylo to v dobách, kdy řízek byl opravdu z kejty, já řízek z ní také požadovala a ta měla jinou cenu než ramínko. Řeznice, úplně drze, přede mnou uřízla víc jak půlkilovou flaksu z ramínka, flákla jí přede mne na pult a jestli to tak může být, navíc za cenu kejty? Nemohlo! A dcera se pak za mne strašně styděla, že jsem si dovolila tam udělat scénu.
Článek je skvělý a i v mém případě pravdivý, ty vtipné repliky a třeba hned několik, mne napadají pouze se zpožděním.
listopad 22, 2016 10:22
... : *deeres*
A znám ještě jeden způsob, jak proti neprůstřelným lidem, dosáhnout svých práv. Dělá to tak jeden můj kamarád a říká tomu metoda "obehrané desky" Prostě tam stojí tak dlouho a tak dlouho velice slušným způsobem pořád mele to svoje, až druhého unaví, ba přímo zdecimuje a ten ještě rád mu nakonec vyhoví. Sama toho ale nejsem schopna, na tuhle metodu já nemám dost trpělivosti.
listopad 22, 2016 10:30
Ono se pokaždý nejedná o pitomce : *NČ*
Speciálně, pokud jde o reklamace, nejsou tam blbci, jsou to lidi speciálně školení na odpalování "dotěrů". Ti dobře vědí, co dělají a taky dobře vědí, co si ještě můžou dovolit a naopak, kdy už narazili. S těma se dá nakonec dohodnout vždycky celkem po dobrym.

Uplně něco jinýho je skutečnej blbec. A když ještě k tomu ten blbec dostane ouřad, pak je veškerá dohoda nemožná a asertivita uplně naprt! Tolik asertivity, co má v sobě blbec, tolik jí nikdy myslící člověk nemá.
listopad 22, 2016 11:37
... : marty
Taky mám pěknou vzpomínku. Někdy v 23 jsem nastoupila do architekt.atelieru. Část kolegů v kanceláři( byli to kluci cca ve stejném věku 5) byli namyšlení panáčci, kteří moji předchůdkyni přivedli nezřídka až k slzám. Jako první mi měl přidělit práci jeden z nich,byl neochotný,vše vysvětlil na půl huby a protože jsem byla nová, nevěděla jsem co přesně a jak dělat. Samozřejmě,že jsem udělala chybu. On začal vyvádět,jak jsem bl..., nechala jsem ho až skončí a klidně a s úsměvem odpoveděla:" To je klidně možný,že jsem blbá,ale právě proto mi přidělili tebe. Takovýho zkušenýho a předvídavýho nadřízenýho, ne?" Zbytek kanclu němě zíral,toho chlapíčka mohli omejvat a víckrát si už nedovolil. Já odešla středem na roztřesenejch nohách. Tehdy by se panák něčeho ostrýho fakt hodil. smilies/grin.gif
listopad 22, 2016 11:42
... : marty
ve stejném věku plus cca 5 let
listopad 22, 2016 11:43
Ano... : doktor
ano. podobnou "story" jsem svého času zažíval u doktorů u lékaře ani jednou.Musím konstatovat,že ve zdravotnictví,mám bohaté zkušenosti,se v posledních letech hodně změnilo k lepšímu a tato zkušenost je minulostí.Ovšem v "elektrech" a prodejnách mobilů při požadavku na reklamaci jsou situace kdy člověk ztrácí nervy a k slušnému jednání z tupcem má daleko.......
listopad 22, 2016 13:33
Alza už má nejen elektroniku ale skoro všechno pro domácnost : *NČ*
Pokud to jen trochu jde, nikde jinde než v Alze už nenakupuju.
Vrácení peněz za blbě koupený zboží do 10ti dnů je otázkou pár minut. Samozřejmě rozbalený a doma vyzkoušený. Reklamace naprosto bez problémů. I když v některých případech je oproti jiným i-net kšeftům něco málo předražená, bohatě se Alza vyplatí právě pro tu absolutní jistotu, že při jakymkoliv problému se tam setkám s přátelským jednáním.
Fakt je, že i za malej škrábaneček na povrchu třeba mobilu si sice strhnou, myslim nějak do 10%, ale to se furt bohatě vyplatí, protože stopro vim, že za chvíli mám prachy v kapse a jim je úplně jedno, jestli si u nich vyberu jinej kus, jinej model, nebo taky nic.
Když mi onehdá syn vykládal svou zcela neskutečnou anabázi s telefonem, koupenym u jinýho, ale renomovanýho, i-net krámu, skoro jsem mu nevěřil.

Jedinou výhradou, kterou k Alze mám, jsou jejich tv reklamy. Neskutečně debilní a infantilnim vřeštěnim zelenýho debila přímo odpuzující.
listopad 22, 2016 14:10
Jo, jsem rasista! : *deeres*
http://img19.rajce.idnes.cz/d1901/12/12792/12792372_72fde3c96fbeee4ebe29fb8f4609a7ad/images/zelena-svine.jpg?ver=0

listopad 22, 2016 14:46
Tak já celkem : Lenka1
pohotová jsem.

Nejnovější zážitek ze včerejška, kdy mi jedna briketa řekla" Stejně vás, vy zku...ný gadžové, všechny podřežem."

A já na to, že těžko, protože dřív půjdou všichni do plynu.

Překvapivě na to už odpověď neměla. smilies/grin.gif
listopad 23, 2016 08:44
No tak, Lenko, pohotova to jsi, ale : Anicka 1
s IQ 122 a ty se snizujes na uroven cikanky a uspokojuje te to?
listopad 23, 2016 11:54
Nejde o to, jestli mě to uspokojuje, : Lenka1
ale o to, aby sis je nenechala přerůst přes hlavu. Tvoje reakce je typická pro většinu bílé populace - tedy nevšímat si jich, protože my jsme přece lepší.

No a přesně tenhle přístup nás přivedl tam, kde jsme - stala se z nich naprosto nezvladatelná svoloč, která má pocit beztrestnosti, protože díky tomu, jak se k nim chováme, jsou přesvědčeni, že se jich bojíme. A tudíž postupně jejich agresivita stoupá.

Stejně jako na muslimy na ně platí jen tvrdá ruka. Nic jiného se svojí mentální kapacitou a vrozenou retardací díky incestu nejsou schopni pochopit. A nic jiného než právo silnějšího neuznávají.

Ale uklidním tvoji útlocitnost - policajti, kteří tam přijeli, s těmi opicemi mluvili naprosto stejně jako já.

Takže, prosímtě, neraď mi, ju?

Díky.
listopad 23, 2016 14:06
Anebo jo, ráda si poslechnu radu, : Lenka1
jak jinak "na úrovni" jednat s briketama uprostřed jejich gheta, kde v improvizovaně oploceným areálu hlídáš kabely,nářadí a stroje stavbení firmy, aby to ti zmr.i nerozkradli.

24-hodinové služby nonstop. Dočasná brigáda na 3 měsíce. Vzala jsem to k tomu lesu právě proto, že je to obře placená práce právě díky lokalitě, díky čemuž se tam nehrnou důchodci, kteří jsou ochotní dělat i za 3 pětky na hodinu a tak k**** ceny.


listopad 23, 2016 14:13
Jak jednat s pakáží "na úrovni"? : *NČ*
Máš, Lenko, muj obdiv. Jenže ono to zase není tak jednoduchý. Mám pár zkušeností:
1) Hrabal jsem se kdysi v rozdělovači ve svý Š 120 na ulici. Kolem dva očouzení smradi, asi 16 let, abych je pustil do baráku. Poslal jsem je do *ajzlu. Ráno pak na autě dvě proříznutý gumy (cca 1.500,- škoda).
2) To už tady na Žižkově. Skoro do rána jsem hrál s nějakou kutálkou záskok na svatbě. Pak jsem hodil bednu, zesil a baskytaru do auta a odjel dom busem (měl jsem pár piv). Druhej den jsem jel pro fáro, celej vyklepanej, že mi ho mohl někdo vykrást. Nevykradl. Odjel jsem celej šťastnej domu na Žižkov a pak v pohodě skočil na jedno pivo do hospody, že pak vyložím. Za půl hodiny jsem se vrátil vyložit. Urvanej zámek a baskytara se zesilovačem v hajzlu (bedna byla velká, ta tam zůstala). Škoda cca 20 tis.
3) Nedávno jsem před barákem vylezl z auta a celkem slušně upozornil dva načmoudlý smrady, aby po svý čubě sebrali vys... vykaděný hov... exkrementy. A voni sebrali, i když něco mleli. Ráno prokopnutej blatník, oprava nešla, výměna blatníku 6 tis. (mám spoluúčast 5 tis., tak jsem se ani pojišťovny nedomáhal).

Sice už ten sajrajt nemá svýho Dientsbiera, ale furt to má Šabatku. A má to lidský práva. Jen mi nejni jasný, jak může mít něco, co se nedá nazvat člověkem, lidský práva.
listopad 23, 2016 15:02
No jo, NČ, : Lenka1
nesmí vidět, že máš nějakej majetek. Jeden člověk kvůli tomu - kvůli svýmu autu - odpad a já kvůli tomu měla 32 hodin v kuse.

Ve dne máš na plotě imrvére pověšenou tlupu malejch opic a v noci se snažej chodit čórovat ty velký. Ty malý srá.e jsem sundavala z plotu klackem.

Jedno cikáně se nestihlo včas včas pustit a po tom, co dostalo přes ty prostrčený prsty klackem, tak spadlo a kvičelo jak podsvinče. Rajská hudba pro moje uši. smilies/grin.gif
listopad 23, 2016 15:33
Dík Lenko za zachechtání :) : *NČ*
.
listopad 23, 2016 15:39
A to je ještě selanka proti tomu, : *NČ*
co sem přitáhne ihned po tom, kdy Evropská komise nařídí všem státum EU, vyplácet sajrajtu stejný dávky, jaký to dostává v Německu. Zatim jen padaj návrhy, ale že jsou víc, než vážně myšlený, a že to nakonec EK nařídí, to je jistý na stopro. Nejdýl do dvou let!
listopad 23, 2016 15:55
Já : Lenka1
tohle beru i jako přípravnej kurz. Za mojí šichty se nic neztratí ani nezničí, i kdyby kvůli tomu měla téct krev.

Jsem včera zaslechla, jak si o mně povídají: "Ta páni je zlá." smilies/grin.gif
listopad 23, 2016 17:07
ja se jen ptala, nic vic, nic min. Nevim, jak ty vis, co ja si myslim, neznas me. : Lenko,
A narodit se bilou, povazuji za velke stesti, protoze jsem se o to nijak nezaslouzila, ale taky mne to neopravnuje k nadrazenosti. Radit ti nebudu, neni ti to zapotrebi.
listopad 23, 2016 19:58
Aničko 1 : zuza
je vidět, že nikdy jsi neměla asi možnost pobývat v blízkosti lidí o kterých píše Lenka. Já bydlela chvíli v bytě, v domě, kde bydlela jedna jejich rodina. Pokud se s nimi jednalo jako sobě rovným katastrofa, jakmile jsme dali najevo nadřazenost, vše bylo v pořádku. Ne všichni bílí jsou stejní...
listopad 24, 2016 07:02
V asertivitě : wendy
jsem se vyučila na pracáku, jednání s nejrůznějšímni typy lidí, od podnikatelů, FU, běžné klientely až po cikány.

Jedna cikánská rodina bydlela u mamky v baráku. Do práce nechodili, zato k nim spousta návštěv chodila, to ano, vyřvávali do rána, pak paní domácí trochu asi poklidila, bouchala s kdečím no a ráno vyspávali, a ostatní, bílí pracijící, nevyspalí a otrávení vstávali do práce. Na privažizaci když k ní došlo neměli, tak zmizeli a od té doby je tam klid.
Ne, není to s nimi jednoduché a podle zkušeností s nimi je takových bohužel většina.
S tím se nedá nic dělat, to jsou fakta. Asertivita je nám v tomto případě na nic. Platí na ně jen pevná ruku a oni sami to bez mučení přiznávají...

Když jsme jeli se synem do Mostu, dostala jsem takový bláznivý nápad - že bychom mohli přejet přes Chánov. Prý ani omylem. Kromě běžného nebezpečí tam mají i nový sport, když se někdo objeví na silnici, baví se cikáňata tím, že na něj pouští rozkutálené pneumnatiky. Takže tak.
smilies/cool.gif
listopad 24, 2016 10:37
Zuzo, jedinou cikanku, : Anicka 1
kterou znam osobne mi rika zlaticko, jinak s nimi zkusenosti v soucasnosti nemam. Ale verim, ze je to tak, jak pisete, je to stejne jako s cernochy v ghetu. Pamatuji se z davneho detstvi, ze kdyz chodili po vesnicich zebrat a hadat z ruky, vzdycky se babince ztratila nejaka slepice, nebo pradlo. Ani jsem tady nepsala, ze se jich zastavam, Lenka nenapsala v jakych souvislostech prisla s tou pohotovou odpovedi, zdalo se mi divne, ze by ke mne treba na ulici, nebo v obchode prisel cikan a vyhrozoval mi.
Jinak jsem sousedila a pracovala s Mexicany, Filipinci, Iranci, Libanonci, cernochy, Irakci, Australany, Japonci, Polaky...., vyjmenovat je by vydalo na nekolik radku, proto ten vdek za to, ze jsem se narodila bilou, protoze vim, s cim se ti barevni museli potykat. Svet neni jen cernobily, poznala jsem taky spoustu bileho odpadu, kteri se presto povysovali nad barevnymi, kterym by jejich charakter mohli zavidet. Poznala jsem rasismus naruby, kdy me v autobuse cernosi titulovali bilou devkou, zaroven nejlepsiho sefa v zivote, ktery byl cerny jako bota (mimochodem IQ pres 130). Jedni z nejhur z me zkusenosti se chovali Bosnaci, nezapomenu na vyborneho kamarada Mirdihana a jeho manzelku taky tam odsud.
Rovnez pacienti byli ze vsech vrstev a barev, ke vsem jsem se chovala jako k nemocnym, ne jako k prislusnikum "nekam". Zazila jsem diskriminaci za to, ze jsem se narodila v chudem Ceskoslovensku - rozumej neco jako ve tretim svete, zazila jsem obdiv, jak jsem se vsim poprala. Nejsem slunickarka, jsem realistka, ale slusnost mi zustala a za ni si stat budu.
listopad 24, 2016 11:50
Zlatíčka Aničko, : zuza
jsou pro určitou skupinu lidí všichni, co jim dávají, pokud jednou narazí, jsou schopni všech podrazů, ale slušnost na ně opravdu neplatí /tedy na většinu/. Nechci se zastávat ani Lenky ani Tebe, každý máme jiné podmínky, nemyslím, že by člověk byl vychováván k tomu, že nebude slušný...
listopad 24, 2016 12:08
Danielo, : Mikin1
mela jsi je vyhnat hned kdyz zacali kvicet poprve...... :-
listopad 24, 2016 13:00
Anicko : Mikin1
namahas se marne. Samotny koncept posuzovani jinych podle cinu a ne podle barvy kuze neni rasistum dan.
Ja sam vyrostl pobliz cikanskeho ghetta, byl jsem od cikanu jako decko bit jako zito, zadnou lasku k nim necitim, ale k revu o plynovych komorach, ocouzenych parchantech, opicich, zmr*ech a podsvincatech taky mluvit nebudu.
Nic by to nevyresilo a navic bych stejne jako Lenka a NČ klesl jeste pod jejich uroven. smilies/cry.gif
listopad 24, 2016 13:42
Zuzo, i o te vychove mam pochybnosti, : Anicka 1
jinak nechapu, proc vyhravaji sprostaci a kriklouni a jeste sklizi obdiv, na techto strankach se jim taky hodne tleska.
A tema cikani? Problem je v tom, ze vsechno dostavaji zadarmo a jakmile ne, tak se hned brani diskriminaci. Kdo s tim vubec zacal? Pak se nedivim, ze pracujici jsou jim k smichu, i kdyz znam nektere vyjimky, jako je ta zminovana pani, ktera legalne pracuje. Za to ji obdivuju, protoze se dobrovolne vzdala bezpracneho a mene lukrativniho zivota. Proc stat nemeri vsem stejne?
listopad 24, 2016 13:55
NEBER JMÉNO BOŽÍ NADARMO!!! jukóne : *NČ*
Jen ohledy k šéfredaktorce mi bráněj, vyjadřovat se k tvejm umanutejm debilnim provokacím!

Važ si mý ohleduplnosti, velkorysosti, shovívavosti, soucitu, a denně děkuj, že´s byl vzatej na milost m.j. i díky mejm přímluvám.
listopad 24, 2016 14:23
Aničko jedničko : wendy
začalo to po roce 1989 - slovo cikán ae nesmělo používat, jelikož díky jejich chování získalo pejorativní význam (jakási poilitická či jaká korektnost), pár aktivistů jim nasadilo do hlavy termín rasismus a zanikla povinnost pracovat, což pro ně mělo devastační účinky. Co se té práce týča, sama jsem si od nich v praxi vyslechla, že je to tak.
Kdyby stát začal měřit stejnýn metrem, to by bylo pozdvižení - od různých ochránců až po Brusel ! to mělo být od začátku. A očešte jim dávky a zvýší se kriminalita...
listopad 24, 2016 14:24
PS. zuza : wendy
oni totiž nejsou vychováváni vůbec. Žijí jen podle vzoru svých rodičů. smilies/wink.gif
listopad 24, 2016 14:25
Vždyť ti politici to přiznávají přímo narovinu, Wen. : *NČ*
Dávky cikánum jsou vpodstatě úplatky ze to, že nebudou krást aspoň tolik, co by kradli bez dávek.
O tomhle už se několikrát přímo vládní politici zmiňovali dokonce i v televizi pseudo-veřejnoprávní.

listopad 24, 2016 14:32
Ergo kladívko : wendy
problém je civilizovanýn způsobem neřešitelný. No vzpomínám, že v době předdůchodové jsme měli s manželem částečně stejnou klientelu...
listopad 24, 2016 14:42
Ani slovo Rom není lidskoprávně korektní : *NČ*
Správně je Indočech, kdyžuž. Ale i k tomu časem dojde. Až cikáni definitivně zdevastujou slovo "rom", bude se muset začít používat zase jiný označení. Sice to nepomůže, ale bude to vypadat tak nějak korektně.
H***o smrdí proto, že je h***o! Jestli je nařízeno, řikat tomu lejno, smrdět bude stejně. A po poznání, že i to lejno furt smrdí, bude nařízený, říkat tomu exkrement, a po poznání, že i exkrement smrdí .....
listopad 24, 2016 14:42
Jo smdí : wendy
je totiž něco shnilého ve státě dánském...
listopad 24, 2016 14:47
Sem to nedokončil. : *NČ*
Aspoň podle mě je dost důležitý, co bylo dřív. Jestli ta smradlavá hromada, nebo to nepěkný slovo.
Slovo je totiž furt jen slovo, svou hanlivost získá teprve tim, co označuje. Jestliže smradlavá hromada je neměnná, získá automaticky hanlivost úplně každý slovo, kterym bude povinně nazývaná.
listopad 24, 2016 15:03
Cim to, : Mikin1
ze jsou cikani v zapadni Evrope o tolik lepe prizpusobeni? Zeby nasili, rasismus a nadavky nebyly nejlepsim resenim vsech problemu?
listopad 24, 2016 15:29
Tak třeba u nás : wendy
je nemámne rádi nikoliv kvůli barvě jejich pleti, anobrž kvůli jejich chování. A to není rasismus. A nadávky ? Když bys chtěl nadávat jim, je to málem trestný čin. Když oni nás titulují jako bílé svině, to státní orgán nevidí neslyší.

Cikán u nás vyhrál SuperStar, muslim se dostal do finálové pětky, lesbička taky vyhrála, nepřipadán si jako v zemi rasistů. Jen mi vadí, když nám někdo dojinud radí, jak s nimi máme žít a jak na ně máme být hodní.

Jak si žijí na Západě nemohu soudit, ale podle toho jak bezproblémově řeší současné přistěhovalce moc bych na to nesázela.
smilies/sad.gif
listopad 24, 2016 19:15
Tak jsem si po návratu ze šichty početla. : Lenka1
Pořád stejný. Někteří mi jsou opravdu k smíchu. Obzvlášť Mikina bych ráda viděla při setkání s realitou.

Mimochodem - policajti mi sami půjčili taser - prý abych nemusela rovnou střílet.

Asi jsme fakt všichni děsný rasisti.

Valím do hajan, mám toho plný koule.
listopad 24, 2016 20:27
Aničko 1 : zuza
nechci srovnávat, možná jednou poznáš co je Amerika a Česko, je to jiný svět... nesrovnávej nesrovnatelné, dlouho jsi zde nežila...Mám rodinu po celém světě a nejsem nesvéprávná. Jinak Wendy si myslím, že snad Češi jsou vychováváni, tedy nevím zda ta správná většina...
listopad 24, 2016 20:46
a proto se vyptavam, : Zuzo,
ja se s tebou nehadam, jestli sis nevsimla. Ja vim, jak to Americani potentovali s Indianama a cernochama. Politicka korektnost (co se tim vlastne mysli? Ze barevni maji opravdu snizenou inteligenci a musi se jim pomahat? Ale to je prece zase nekorektni,vzdyt jsme si vsichni rovni, zacarovany kruh.)je idiocie, casto jsme to probirali s mym cernym kamaradem a on si to mysli taky.
Zuzo, co mne vadi, to nadavani jeden druhemu, zabomysi valky, sprostota. A myslim si, ze narodnost v tom nehraje roli. Lidi tady proste zhrubli a tim si hrozne skodi, oslabuji se jako narod, stavaji se zranitelnejsimi. Copak to nikdo nemuze pochopit?
Tak a to je vse, dnes jsem mela volnejsi den, stane se to malokdy, tak budu rada, ze budu mit aspon cas si Kudlanku precist. Tak se tu mejte hezky a nezlobte jeden druheho.
listopad 24, 2016 21:40
To by mne zajímalo, : Sidon
co je to za tajuplnou osůbku, který/á místo svého jména, či přezdívky, uvede vokativ autorky komentáře, na kterou směřuje svůj komentář. Že by to bylo tak moc komplikované?

Jinak, o té politické korektnosti, mimo jiné "sofistikovanější" teorie, se vyjádřil už v roce 1945 am. president H.Truman. Tady jsou čtyři telegramy, které si vzájemně vyměnili prezident Harry Truman a generál Douglas MacArthur, den před podpisem kapitulace Japonska. Obsah těch čtyř telegramů, které následují, je přesnou kopií, ani slovo nebylo přidáno, nebo vymazáno.

(1) Tokyo, Japonsko
08:00, září 1, 1945
Pro: President Harry S. Truman
Od: Generál D MacArthur
Zítra se setkáme s těmi žlutobřichými bastardy a podepíšeme kapitulační dokumenty. Nějaké poslední instrukce?

(2) Washington, D C
13:00, září 1, 1945
Pro: D. MacArthur
Od: H. S. Truman
Gratuluji, dobrá práce, ale musíte zmírnit své zjevné nepřátelství k Japoncům při diskusi s novináři o podmínkách kapitulace, protože některé vaše výrazy nejsou politicky korektní.

(3) Tokyo, Japonsko
16:30, 1. září 1945
Pro: H. S. Truman
Od: D. MacArthur a Ch. Nimitz
Provedu, pane, ale oba, Chester i já, jsme poněkud zmatení, co přesně znamená termín „politicky korektní“?

(4) Washington, D C
21:20, září 1, 1945
Pro: D. MacArthur / Ch. Nimitz
Od: H. S. Truman
Politická korektnost je doktrína, v poslední době oblíbená blouznivcí a nelogickou menšinou. Podporují ji mocná mainstreamová média, která si myslí, že je možné uchopit kus hovna za čistý konec!



smilies/smiley.gif
listopad 24, 2016 23:59
Sidone, to je Michalova žena Anička, : Eva
ona sem chodí fakt málokdy, tak nemá asi jen zatím tu praxi......
Jinak tvé historické ukázky politické korektnosti jsou bezvadné! Kam na to chodíš?
listopad 25, 2016 04:51
Dost dobrý Sidone. : *NČ*
Jen jestli nebudeš donucenej dát odkaz, dát odkaz, jinak budeš lhář a omluvíš se!
======================================================= =============
A z dnešního Viditelnýho Macka:

"Na sídlišti Chánov se zbourají další dva panelové domy, „vybydlené“ Indočechy. Použita bude též dotace ministerstva pro životní prostředí, tedy jinak řečeno: likvidaci domů zničených cikány zase zaplatí ze svých daní gádžové. Jak lehké je být u nás rasistou!"


listopad 25, 2016 06:41
Aničko, : Míša šíša
...i kdyz znam nektere vyjimky, jako je ta zminovana pani, ktera legalne pracuje. Za to ji obdivuju, protoze se dobrovolne vzdala bezpracneho a mene lukrativniho zivota. Proc stat nemeri vsem stejne?

Odpovídáš si, Aničko, vlastně sama. Stát nikdy nebude měřit všem stejně, pokud bude pracující Rom brán jako někdo, kdo je hoden obdivu. Dle takového pohledu pak lze považovat nepracujícího Roma vlastně jako naprosto normální a samozřejmý úkaz.
Proč například mě nikdo neobdivuje za to, že pracuju? smilies/wink.gif
listopad 25, 2016 07:21
Nevím Aničko : zuza
nepostřehla jsem, že se snad chci hádat.. napsala jsem, nejsem hádavá, prostě jsem jen konstatovala.
listopad 25, 2016 07:32
Danielo, : zuza
pochopila jsem to, máte tady uzavřenou společnost, privatizace proběhla s Mikinem, nebudu se tady objevovat.
listopad 25, 2016 09:41
Dalsi ze Sidonovych hoaxu : Mikin1
Soukromy telegram vojaka zaslany behem valky a verejne urazky rasy nebo naroda jsou pochopitelne rozdilna vec.
Stejne me ale zaujalo pouziti terminu "politicka korektnost" ktery se v tomhle smyslu zacal pouzivat az od 80 let.
Stacila minutka na Google a vysledek se dostavil.
http://www.snopes.com/politics/quotes/trumanpc.asp
Tenhle posledni ze Sidonovych hoaxu se poprve objevil az v dubnu minuleho roku.
Takze Sidone - s tim americkym koncentrakem u Brna, podvrzenym Havlovym projevem, udajnou smrti Janukovice a 800 americkymi zakladnami uz zde od tebe mame peknou sbirku lzi a podvrhu. smilies/wink.gif
listopad 25, 2016 09:55
zuzo : wendy
1/ ano, myslela jsem že nevychovávaná je tady ta problémová menšina
2/ nemohu mluvit za Danielu, ale za sebe si myslím, že tu nic uzavřeného není
3/ Míšo šíšo, tos uhodila hlavičkou o hřebíček !
4/ jo a dobré ráno všem přeji
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 25, 2016 09:58
Evo, : Mikin1
pokud chces opravdu vedet kam na sve hoaxy a internetove klepy Sidon chodi, zadej si do Google cast jeho odkazu. Zavede te to na obskurni, extremne pravicove nebo levicove webiky, jejichz autori si publikovane informace zasadne neoveruji a opisuji jeden od druheho.
Tohle neni jedina pitomost ktera se zde o generalovi Mac Arthurovi objevila. Dalsi, jeste popularnejsi hoax se tyka jeho udajne popravy muslimskych teroristu na Filipinach a jejich pohrbeni s ostatky prasat. Nic takoveho se nestalo.
General Douglas Mac Arthur byl naopak opravdovy gentleman. A je dodnes pro svuj respekt a sve slusne chovani k domorodym obyvatelum jak na Filipinach tak v Japonsku (kde pomohl zachranit Cisare a obnovit hospodarstvi) dodnes velice respektovan.
listopad 25, 2016 11:28
Miso Siso, : Anicka 1
mas smulu, ze jsi bila, nemas na vybranou. Kdybys byla cikankou a pracovala, tak te budu obdivovat do aleluja. A chtela bys? Ja preferuji byt bilou a pracovat jako magor bez placani na rameno.
Jinak aspon obdivuji tvoji schopnost vykladu veci.
Ano, Sidone a Evo, sice ctu pravidelne uz asi deset let, ale na komentare nemam cas, jsem vetsinou vytizena praci a smyslplnym dobrovolnictvim, jako pomahanim invalidum a jinak potrebnym lidem a detem, to me uspokojuje vic, nez omilat porad stejnou vec dokola.
listopad 25, 2016 19:58
No, Aničko1, při vší úctě k Michalovi, kterého tu vždy ráda vidím : Eva
a který o tobě a tvé práci vždy psal velice krásně, se ti poslední diskuse s pár lidmi tedy fakt zrovna úplně nepovedla. Bohužel.
Zuza, která píše málokdy, zato vždy velice laskavě, po pár komentářích s tebou došla k závěru:
pochopila jsem to, máte tady uzavřenou společnost, privatizace proběhla s Mikinem, nebudu se tady objevovat.

na mé veskrze laskavé vysvětlení:
ona sem chodí fakt málokdy, tak nemá asi jen zatím tu praxi

dostanu odpověď:
Ano, Sidone a Evo, sice ctu pravidelne uz asi deset let, ale na komentare nemam cas, jsem vetsinou vytizena praci a smyslplnym dobrovolnictvim, jako pomahanim invalidum a jinak potrebnym lidem a detem, to me uspokojuje vic, nez omilat porad stejnou vec dokola.

To jako máme brát, že ty děláš smysluplnou činnost, zatímco my tu místo toho omíláme furt dokola? A jak víš, že třeba nestíháme i tu smyslupplnou činnost též?:-)
a Míše šíše na její dotaz:
Proč například mě nikdo neobdivuje za to, že pracuju?

odpovíš:
mas smulu, ze jsi bila, nemas na vybranou. Kdybys byla cikankou a pracovala, tak te budu obdivovat do aleluja. A chtela bys? Ja preferuji byt bilou a pracovat jako magor bez placani na rameno.


Máš na své názory plné právo, ale nemusí být jediné správné na světě. smilies/wink.gif
Já třeba obdivuji klidně úplně všechny lidi, kteří pracují a jsou nějak užiteční, třeba je to i dokonce baví, mají z toho radost a nemusím je tudíž ani platit ze svých daní. A nemám ani žádnou podmínku, že musí pracovat přímo jako magor! smilies/wink.gif
A nevidím žádný důvod, abych si šetřila obdiv výhradně jen pro pracující Romy.
Potřeba ocenění je jedna ze základních lidských potřeb, není to žádná závislost na pochvale, jen sem tam každý člověk potřebuje slyšet, že to, co dělá, za něco stojí a vidí to i druzí. Na tom tedy není nic změkčilého nebo špatného.
I Míša šíša si určitě za svou práci rovněž zaslouží můj obdiv, i za to, že bude nucena pracovat v současných úžasných poměrech někdy do zhruba 65 let, což tedy nebude vůbec žádná sranda!
listopad 26, 2016 10:36
Evo, uznavam, : Anicka 1
ze tahle diskuse je ponekud nestastna, to je asi z me nezkusenosti. Verim tomu, ze kdyby se nas par diskuteru seslo nazivo, tak by to slo uplne jinym smerem. Ja hlavne nemam rada, kdyz mi nekdo podsouva nejake myslenky a zavery, ktere tam nikdy nebyly. Jsem primocara a taky se tak chovam. Vis, mne tady za utlocitnou oznacuje Lenka, pro Zuzu jsem asi hrubozrna, tak jak to teda je?
Evo, je mi petasedesat, jsem pracujici prduch a jeste ty ostatni cinnosti, o kterych jsem psala, to se nevytahuju, tak to je a proto nemam cas. Priznam, ze mi vytizenost trochu prerostla pres hlavu a rikam si, ze uz bych si konecne mohla uzivat duchodu.
Svoje zamestnani jsem milovala, ale opravdu jsem musela vzdycky pracovat usilovne, protoze i v te Americe jsme byli jen pristehovalci a museli jsme se prokazovat pili, abychom uspeli. V nasem manzelstvi jsem byla vzdycky ten tahoun a povzbuzovac, na vetsinu veci jsem byvavala sama vzhledem k Michalovu zamestnani. Tak asi ted neumim zastavit, i kdyz se snazim zvolnit.
Hrozne rada bych te poznala, myslim, ze bychom si velmi rozumely.

listopad 26, 2016 11:53
Evi, : zuza
děkuji za poklonu, nemyslela jsem že tady ještě napíši, ale.. Chtěla bych Aničku uklidnit, já opravdu v ní nevidím nic špatného, zřejmě jen nepochopila co jsem chtěla vyjádřit. Nebudu se omlouvat za něco, co jsem snad ani nenapsala.
listopad 26, 2016 12:34
Ocenuji damy vasi snahu o to najit spolecnou rec, : Mikin1
ale nevim zda se povede.
Anicka prozila vetsinu zivota ve spolecnosti, kde vetsina lidi posuzuje sve blizni podle jejich povahy a skutku, nikoliv podle jejich etnicity nebo barvy kuze.
A kde se vykriky o "ocouzenych parchantech, opicich a zm*dech" ve slusne spolecnosti proste a jednoduse ani nevyskytnou.
listopad 26, 2016 22:16
... : Sidon

Dalsi ze Sidonovych hoaxu : Mikin1
Soukromy telegram vojaka zaslany behem valky a verejne urazky rasy nebo naroda jsou pochopitelne rozdilna vec.
Stejne me ale zaujalo pouziti terminu "politicka korektnost" ktery se v tomhle smyslu zacal pouzivat az od 80 let.
Stacila minutka na Google a vysledek se dostavil.
http://www.snopes.com/politics/quotes/trumanpc.asp
Tenhle posledni ze Sidonovych hoaxu se poprve objevil az v dubnu minuleho roku.

Jistě, jde o hoax v tom smyslu, že je to připisováno am. presidentovi, ale spíš jde o tu podstatu, která tu pol. korektnost dobře vykresluje. Tak jako se používá výraz "A přece se točí", který měl ůdajně říct G.Galilei, ale neřekl, protože by dopadl, jako G.Bruno.

Takze Sidone - s tim americkym koncentrakem u Brna,

Ten výraz "koncentrák", použily některé deníky v ČR, když na skutečnost, že se v ubytovacím zařízení na přehradě, nachází víc než 60 mladých amerických dětí, a právě na zacházení s nimi upozornili policii ČR sami zaměstnanci toho "ústavu". Ten, kdo byl šéfem celého projektu, bývalý policajt se svojí ženou, nakonec utekl z ČR, protože měl být souzený právě za to, čeho se tam dopuštěli. On už takhle utekl i z Mexika, kde provedl podobnou věc. Nakonec vzal roha i z US na Bahamy, protože by byl nejspíš vydán, jako ten vrahoun Dahlgren. Pročpak ten tábor musel být až na B.přehradě?

podvrzenym Havlovym projevem,

To ses zase sekl, břídile, o tom ses dohadoval s někým jiným.


udajnou smrti Janukovice

Zase vedle, moulo, nešlo o Janukoviče, ale o Jaceňuka. Ano, nebyl zabit, byl jenom "odejit", což je bezesporu rozdíl. Tu informaci jsem dostal od jednoho velmi dobrého známého a populárního přítele, takže jsem tomu slepě uvěřil, stejně jako on tomu svému zdroji. Budu se muset víc řídit tou poučkou, kterou říká jeden můj známý - "nikomu nevěřím a sobě jenom na 50 procent".

a 800 americkymi zakladnami

Zase plácáš voloviny! Já jsem uvedl, že jsou v 80 zemích, podle tvrzení Ron Paula, který jich uvedl 130, ale zahrnul do toho i 50 států Unie. Je úplně jedno, jaký počet to vlastně je, daleko důležitější je údaj o částce, kterou USA vydávají za všechny tyto vojenské podniky. To už se najít dá.

uz zde od tebe mame peknou sbirku lzi a podvrhu. smilies/wink.gif
listopad 25, 2016 09:55

No ano, přesně podle slovníku politruka, který je stižen nezměrnou posedlostí náckobijce, komunistobijce a s duší Štětináče bojující za pravdu a lásku!

listopad 27, 2016 18:55
Aničko1, úplně chápu, že ti přijde nepřijatelné, : Eva
když Lenka v souvislosti s cikány mluví o plynu- to je opravdu zcela neomluvitelné!!!
Zároveň je také trapné, jak jim mnozí lidé sprostě nadávají. Ale, na druhou stranu, s žádným jiným etnikem tu nemáme vůbec žádné podobné zkušenosti, ani podobné reakce, kromě Romů. Myslím tím Ukrajince, Vietnamce atd.
Romy jsme si nechali naprosto přerůst přes hlavu, nikdo se nás tedy na to absolutně neptal, zda souhlasíme, úplně jsme je zpovykali do té míry, že oni sami necítí absolutně žádnou zodpovědnost za svůj život, na vše mají jen práva, neuznávají vzdělání, výchovu, práci, vůbec nic. Už pár desetiletí jim platíme v podstatě výpalné, aby nedělali ještě větší binec, než už dělají, neoficiálně v zájmu sociálního smíru. Jsme jim dočista k smíchu a pokud se vůbec kdy chovají mile a slušně, tak výhradně ryze účelově.
Sama jsem jim nikdy nenadávala, nejsem rasistka, jsem ráda za každého slušného (sem tam fakt jsou), přesto jsem se nikdy od nich ničeho slušného nedočkala a zjistila jsem už dávno rovněž, že s nimi už nelze, bohužel, jednat jako s rovnými, oni toho výhradně jen zneužijí, považují to výhradně za naši slabost. Velmi smutné. A ačkoliv existuje hafo projektů na podporu jejich začleňování, kdy miliardy tečou proudem, nevěřím, že by se to do konce mého života nějak podstatně změnilo.
Běžní lidé cítí vůči tomu naprostou bezmoc a jediným ventilem bývá, že jim aspoň nadávají, což jistě není řešení ani nijak chvályhodné, ale to lidem, kteří tvrdě makají třeba za 9- 11 tisíc hrubého, zatímco Rom ani nevyleze z domu, neb se mu nevyplatí, je těžké vysvětlovat.
A když občas provedli exodus za ještě lepšími podmínkami do jiného státu (viz třeba Mikinova Kanada), všichni se zděsili, co je to zač, ale potrestali nás- zavedli nám víza atd. A politicky korektně svádí vinu na bílé v ČR. Jak jednoduché. Drtivá většina lidí by byla velice ráda, kdyby to jejich nesmyslné protěžování až jednou pro vždy jen skončilo.

A k tomu pracovnímu nasazení: znám to, jsem rovněž celý život do tahu, navíc mě i sama o sobě spousta věcí baví, takže to neberu ani nikterak úkorně, to určitě znáš, Aničko, rovněž. Ale už jsem se naštěstí naučila bez pocitů jakékoliv viny se chvíli klidně jen tak relaxovat, přebývat, válet! smilies/cheesy.gif

Milá Aničko, věřím, že bychom měly spolu spoustu společných témat, ty máš zase úplně jiné zkušenosti, které by mne velmi zajímaly. Tak třeba nám to i klidně někdy opravdu vyjde! smilies/wink.gif
listopad 28, 2016 15:09
Aničko 1, : zuza
nedá mi to, čím jsi nabyla dojmu. že jsi pro mne hrubozrnná? Četla jsem to své psaní několikrát, ale pak po komentáři Mikina, jsem na to asi přišla, je to asi Váš kamarád.. Neví v jaké společnosti jsme žili, ale všechny nás hází do jednoho pytle. Proto raději tady budu končit. A nejsi sama kdo celý život pracoval, normální lidé to tak mají, já jsem se dokonce každý den do práce těšila. Přeji Ti krásný adventní čas a zvolni, nevíme dne ani hodiny.
listopad 28, 2016 17:16
Evo, : Lenka1
jo, chápu, že s tím plynem jsem odporná, ale na to s.ru. Viš co, jejich mentalitu dokonale znám a jakékoliv projevy agrese, i té slovní,z jejich strany musí být okamžitě zpacifikovány. Jinak jsi v p.deli.

On je dost rozdíl potkat jednu briketu venku ve městě a dělat ostrahu přímo jejich ghetu, kde se ti imrvére snaží vykrádat z mašin naftu. Za poslední tejden jsem je dvakrát vyhmátla a vyhrožovali mi zabitím. Paráda.

Je mi fuk, co si o mně někteří z tepla a bezpečí domova myslí, nikdo mi nikdy nic nedal, starám se sama o sebe a potřebuju peníze.

Mimochodem - právě v tomhle ghetu před 4 lety vyhodili z okna policajta. Ze 7,5 metrů. Kluk to málem nepřežil. Co vím, má dost vážný trvalý následky.

Takže jo, všechny tyhle ku.vy bych do plynu poslala bez mrknutí oka.
listopad 28, 2016 17:19
Kdo má žaludek na texty cikánskýho umělce, hrdiny Bangy, : *NČ*
kterej na protest hrdě odešel ze Zlatýho Slavíka při ohlášení druhýho místa Ortela, dávám odkaz.
Sám si netroufnu olíznout a sem to dát. Mám takovej dojem, že by se to redakci nemuselo líbit.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Lide-si-mezi-sebou-rozesilaji-texty-pisnicek-romskeho-zpevaka-Bangy-ktery-vypiskal-Tomase-Ortela-A-nestaci-se-divit-464697


listopad 28, 2016 18:32
Nebo rovnou takhle, aby to nebylo z Putinovských Parlamentních listů: : *NČ*
listopad 28, 2016 18:37
Ty, Lenko, se tedy omlouvám, ale nehráblo ti v mozku dočista náhle? : Eva
Ty se skutečně cítíš povolaná rozhodnout, koho poslat do plynu bez mrknutí oka?

Pokud tedy fakt ano, jen tě upozorním, že s takovouto mírou totálně zaslepené agrese jsi už teď oběma nohama ve velkým průůůůs....u, ale vyžereš si to hlavně sama!!!
No, nejsem žádný spasitel, abych ti bránila....

listopad 28, 2016 19:19
Ty, Lenko, se tedy omlouvám, ale nehráblo ti v mozku dočista náhle? : Eva
Ty se skutečně cítíš povolaná rozhodnout, koho poslat do plynu bez mrknutí oka?

Pokud tedy fakt ano, jen tě upozorním, že s takovouto mírou totálně zaslepené agrese jsi už teď oběma nohama ve velkým průůůůs....u, ale vyžereš si to hlavně sama!!!
No, nejsem žádný spasitel, abych ti bránila....

listopad 28, 2016 19:19
Evo. Lenka se ti jistě ozve sama : *NČ*
Ale cituju: "Před 4 lety vyhodili z okna policajta. Ze 7,5 metrů. Kluk to málem nepřežil. Co vím, má dost vážný trvalý následky. Všechny tyhle ku.vy bych do plynu poslala bez mrknutí oka."

A já za sebe dodávám: Já taky!

Ty jistě můžeš mít jinej názor. Třeba žádat "spravedlivej soud" s přizváním deseti psychologů a psychiatrů, kteří by po dvou letech vydali dobrozdání, že se jedná o duševní pohnutí v šestinedělí, vyžadující pár měsíců "léčby" a pak propuštění.
No nevim! Ale myslim, že třeba rodiče kluka ze Žďáru nad Sázavou by měli jinej názor.

listopad 28, 2016 19:41
Mila Zuzo, : Anicka 1
ano, asi jsem neco spatne pochopila. Ale odchazet nemusis, sotva ses tu objevila. Ne, ja nejsem Mikinuv kamarad, ani se nezname, nikdy jsme spolu nediskutovali. Ale preci jen, mame jednou spolecnou zkusenost; zivot v Severni Americe. Pravda, nevim, v cem konkretne jste tady zili a proto se vyptavam a na druhou stranu si myslim, ze odstup a odlisne nazory jsou uzitecne. Nekdy, kdyz ma clovek neco pred nosem, tak ztrati fokus. Ja jsem politickou a spolecenskou situaci Ceska sledovala ( a taky tady mam rodinu a pratele), a vzdycky jsem byla na tuhle zemicku velmi hrda. Je spousta veci, na ktere jsem hrda i ted, ale jsou veci, ktere me zklamaly; a to hlavne chovani jeden k druhemu. Vetsina lidi si kope za sebe, nanejvys tak jeste za rodinu, ale jinak... Staci mi duchodci v Kauflandu ve ctvrtek, mladsi a statnejsi klidne smetou vozikem ty mladsi, seberou zbozi pred nosem a pak pro jistotu jeste zprdnout prodavacku, ktera za nic nemuze. A to ani nemluvim o chovani na silnicich, to uz je zivotu nebezpecne, anebo pro si v horkem lete nemuzu nechat pred supermarketem nechat pootevrene okenko.
I tobe prekrasny advent, hlavne se nenech pohltit nakupnim blazincem, at tady z toho nemame Ameriku.
listopad 28, 2016 20:01
oprava : Anicka 1
vozikem smetou ty slabsi
listopad 28, 2016 20:04
Evo, : Anicka 1
souhlas se vsim. Bohuzel zase nemam dost casu, ale rozhodne si ho udelam. Muzu nechat moji emailovou adresu u Daniely?
listopad 28, 2016 20:08
K tomu Slavíkovi : wendy
navrátivše se z krásného adcentního zájezdu v Rakousích jsem vyslechla ve zprávách, že druhý byl Ortel. To je fajn. Jistě ne pro všechny...a vůbec se toho za ten víkend dost událo.

Tak se mějte, jdu shlédnou film Vyhnání Gerty Snirch, četla jem knížku tak jsem zvědavá jak se s tím tématem popasoval film.

smilies/cool.gif
listopad 28, 2016 20:09
NČ, vidím, že se nudíte, Mikin na výletě, tak se mnou diskutujete, : Eva
jak kdybych byla ministr pro lidská práva Romů! smilies/cheesy.gif Kdybyste nebyli tak zaslepení, tak byste z mého příspěvku pochopili, že máloco je mi tak vzdálené. Ale to vy ne, že! smilies/wink.gif

Na tvůj dotaz: zavřela bych je na doživotí, bez vyšetření, bez nároku na propuštění. A kdybys namítal, že je pak musíme živit, tak to je budeme muset živit a hlídat tak jako tak, v kriminále i na svobodě.

Jinak se s další diskusí nemusíte vůbec obtěžovat, se zastánci zplynování jiných lidí je diskuse z mé strany zcela bezpředmětná.
listopad 28, 2016 20:15
Kdysi : Michal
Daniela pořádala "slet Kudlanek bezbožných" a byl bych opravdu zvědav jak by to vypadalo dnes. smilies/kiss.gif
listopad 28, 2016 22:05
Promiň Evo, že jsem se vetřel : *NČ*
Už se nevetřu
listopad 29, 2016 05:39
No, NĆ, k mé lítosti musím říci, že dlouho to vypadalo, že jsi : Eva
dočista mnohem větší formát!
A ke Ždáru: nikdy se to nepotvrdí oficiálně, nikdo neponese osobní následky, ale tam muselo dojít k selhání, ačkoliv tedy zcela jistě vše předpovědět ani dnes nelze, to bychom museli mít křišťálovou kouli. A rodičům toho kluka je to stejně úplně plat prtný, bohužel.
listopad 29, 2016 06:38
No, NĆ, k mé lítosti musím říci, že dlouho to vypadalo, že jsi : Eva
dočista mnohem větší formát!
A ke Ždáru: nikdy se to nepotvrdí oficiálně, nikdo neponese osobní následky, ale tam muselo dojít k selhání, ačkoliv tedy zcela jistě vše předpovědět ani dnes nelze, to bychom museli mít křišťálovou kouli. A rodičům toho kluka je to stejně úplně plat prtný, bohužel.
listopad 29, 2016 06:38
Aničko1, za email budu ráda, : Eva
Daniela můj rovněž mívala, ale nevím....raději si pro tvůj dopíši, díky.
listopad 29, 2016 07:20
Jo Evi. Svět je samá šalba a klam. : *NČ*
Kdepak já a "formát". Líto ti to být nemusí, jen ses prostě zmýlila, to se stává. Tvůj omyl, na rozdíl od omylu psychiatrů, nezapříčinil ničí smrt, tak je vše ok (on vlastně i ten omyl psychiatrů je ok).
listopad 29, 2016 07:27
Ba ne, Nč, ty budeš v jádru dobrej chlap, : Eva
jen momentálně ne moc šťastnej, nudíš se, poprvé v životě se zlobíš na život, zlobíš se na stáří, zlobíš se na starší ženy, že tě nepřitahují a chtěli by tě, zlobíš se na mladé ženy, že ty tě přitahují a nechtějí tě...a tak si tam přesto vcelku mírumilovně vysedáváš s kozlem.....a čas od času, ale spolehlivě, ta nespokojenost v tobě tedy bouchne jak saze v komíně a srovnáš to tu jak sedlák pastoušku! smilies/wink.gif

Jasně, nemusíš mi to ani psát, že líto mi to být nemusí, ale přesto je.
listopad 29, 2016 07:58
Nemusim ti na to nic psát? : *NČ*
Fajn.
Užívej dne.
listopad 29, 2016 08:13
Evo, : Lenka1
NČ ti to napsal za mě. Asi máme fakt každej jinej názor, já nevidím důvod, proč takovýhle zrůdy, který ti jen tak mimochodem bez mrknutí oka podříznou krk pro dvacet korun v peněžence, živit v kriminále.

Totéž platí pro mačetáře z Novýho Boru, bandu briket s železnejma tyčema, který v tlupě dvaceti málem ubili k smrti čtyři kluky na Šluknovsku, morgoše Kaleju, kterej doslova rozdupal na kaši hlavu zlatníkovi, kam přišel krást, pro bandu cikorek v Duchcově, který zbily mladej manželskej pár, přičemž opět dupaly na hlavu té ženě (záměrně píšu dupalY, protože to byly jejich ženský) i pro čtyři cikánský zm.dy v Český Lípě, který opět zbili bílej pár poté, co holka odmítla z jejich strany nabídku na orální sex. To si dovolila hodně.

Policajti, co tam přijeli, se nejdřív klukovi vůbec nevěnovali, protože podle prvního pohledu mysleli, že je mrtvej. Měl totiž otevřenou hlavu a koukal mu mozek ven.

A další a další.....tohle je jen stručnej výčet.

Naštěstí policajti na tohle mají stejnej názor jako já, takže je mám na svojí straně. Ono totiž být v tom a riskovat při práci svůj život je něco úplně jninýho než žvanit o integraci cikánů z bezpečné kanceláře někde v Praze.


Taky ti přeju pěknej den.
listopad 29, 2016 08:41
Aničko : zuza
já opravdu tady nechci americké zvyky, jako nákupní mánie a pod. Jiný kraj, jiný mrav. A jinak kdo asi tyto lidi o kterých píšeš vychovával?
listopad 29, 2016 08:44
P.S. : Lenka1
Zapomněla jsem ti odpovědět na tu mou údajnou zaslepenou agresi. Neboj se, znám podmínky nutný obrany, kvůli naftě je zabíjet nebudu (i když bych s tím osobně neměla žádnej morální problém, beru to jako likvidaci škodný, ta se taky střílí), ale pokud splní svoje výhrůžky a půjdou na mě, tak je smahnu všechny.

A to jsem řekla naprosto otevřeně i policajtům.

Nemám v úmyslu rozšířit statistiky obětí cikánského teroru.

A policajti mi ještě poděkují.
listopad 29, 2016 08:45
P.S. 2 : Lenka1
K tomu tvému odkazu - umím chovat zle, ale jen, když k tomu mám osobní důvody. Nejsem tupá ovce, aby mi někdo vymyl mozek. Dělám si svoje vlastní názory a vlastní rozhodnutí.

Klidně zastřelím každého, kdo mě bude ohrožovat na životě - ne postřelit do nohy a podobný sra.ky, ale rovnou sejmout. Je s tím pak míň papírování a moje šance na nutnou obranu se pak v tomhle zku..veným právním systému o dost zvýší.

Na druhou stranu pomáhám u nás normálním lidem. Pomůžu donést nákup důchodkyni, co nemůže na nohy, pomůžu do tramvaje vozíčkářovi, když ta tramvaj zrovna není nízkopodlažní.

Na druhou stranu jsem poslala do p.dele cikoru s břichem a fakanem v kočáru, která chtěla, abych jí ten kočár do autobusu vynesla. Ani si o to neuměla slušně říct a na nějaký "hej, more" fakt nejsem zvědavá.

Jsem zlá? No jestli jo, je mi to jedno. Já žiju podle svých vlastních morálních zásad, ty jsou pro mě důležité.

Jestli poslat do plynu cikánské vrahy (i ty potenciální, protože se opakovaně potvrzuje, že v tomhle ghetu jsou všichni stejní) je zlo, tak co je potom vítání muslimů, kteří nás sem přišli dobýt a ovládnout. Co jsou potom ti, kdo si nechali pravdoláskou vymýt mozky a myslí si, že jsou dobří a ušlechtilí?

Jsem si jistá, že mě by podobný experiment nedostal ani omylem. Jednak netoužím po moci a nemám sadistické sklony a jednak v armádě jsem si prošla natolik náročným výcvikem, kdy jsem si hrábla až na dno svých fyzických i duševních sil, že vím naprosto přesně, co ve mně je a jak reaguju v extrémních situacích.


listopad 29, 2016 09:09
Lenko, nevím proč mi píšeš, protože doslova ani jedno slovo : Eva
z druhé části tvého souvětí na mne vůbec nesedí:
Ono totiž být v tom a riskovat při práci svůj život je něco úplně jninýho než žvanit o integraci cikánů z bezpečné kanceláře někde v Praze.

Dokonce několikrát takový projekt kdysi i k nám dorazil a dalo by se z toho žít velice dobře a téměř bezpracně...a co myslíš? Vždycky jsem jednoznačně a okamžitě odmítla, a ne, že by to bylo kvitováno zrovna s pochopením.
A ano:
Asi máme fakt každej jinej názor, já nevidím důvod, proč takovýhle zrůdy, který ti jen tak mimochodem bez mrknutí oka podříznou krk pro dvacet korun v peněžence, živit v kriminále.

Tak já je hlídat a živit v kriminále nebo na svobodě klidně budu, v kriminále budou méně škodit než na svobodě, tož jim to nedobrovolně klidně do konce jejich života uhradím. Ale že bych si o sobě myslela, že mám nějaké právo rozhodnout, kdo a za co půjde do plynu, to tedy rozhodně ne!!!!
Protože jakmile jednou v myšlení překročíš tu hranici, že vůbec jsi schopná někoho do plynu poslat a racionálně si to jakkoliv zdůvodnit, jsi tedy ve velkém průšvihu a už se vezeš! Příště to bude někdo jiný a z jiných důvodů a do konce života už jenom "zplynováváš". Ve všech z nás je přítomno nějaké zlo, doslova celý život s ním musíme, více, či méně, bojovat a jsou hranice, které, především ve vlastním zájmu, překračovat nikdy nesmíme! A ty si tedy to myšlení opravdu moc nehlídáš a tam budeš vždycky nejzranitelnější, bohužel. Oslabuješ se dobrovolně sama.

Co je u tebe dále vysoce rizikové je, že si myslíš, že se dokonale znáš. Jistě, máš nadstandardní výcvik, na rozdíl od mnoha pokrytecky "ušlechtilých" duší, které se pak v minimální zátěžové situaci rozběsní okamžitě doběla. Jen nevěř tomu, že se naprosto přesně znáš, takový člověk se ještě nenarodil. Žádný trénink a prevence nefungují na člověka dokonale.

A pak je rizikové tvé:"bez mrknutí oka", takto to fakt dokáže jen zcela patologická osobnost. Ani v dlohotrvajících válečných bojích to nedokáží bez mrknutí oka, bez následků na duši.

listopad 29, 2016 10:58
Hádat se s tebou nebudu,nemám to zapotřebí. : Lenka1
To o té integraci cikánů se netýkalo tebe, bylo to míněno obecně.


Se svou údajnou patologií jsem nikdy žádný problém neměla, za to jsem se díky svému myšlení dokázala dostat ze situací, které by ti normální lidi bez patologie nejspíš nepřežili, alespoň ne ve zdraví.

Izraelci by nad tvým názorem zaplakali. Kdyby se řídili tvým myšlením, tím nepatologickým, tak by dneska Izrael neexistoval. Přečti si něco o tom, co znamená preemptivní úder.

To, cos napsala, je klasické bohapusté strašení a hraní na city. Nevidím důvod, proč po vražedných zrůdách posílat do plynu plešaté nebo modrooké lidi, jak tady naznačuješ.

A na závěr Dan Schueftan - bezpečnostní poradce Izraele:" Arabs are dangerous. All of them. Do not let them in or you wake up one day and there will be no more Europe." - Arabové jsou nebezpeční. Všichni do jednoho. Nepouštějte si je sem nebo se jednoho dne probudíte a Evropa už nebude existovat.

Podle tvého nepatologického myšlení by měli vždy čekat, až ten jeden konkrétní z etnika něco provede a pak teprve jednat. Vždyť to bude jenom stát životy nevinných lidí, no jo.

Naštěstí jsou všichni patologičtí a tak se chovají jinak.

Pro cikány z gheta, kam chodím, platí totéž. Policajta z okna vyhodili dva, prokázat se to podařilo jen jednomu a teprve po tom, co se policajti vys.ali na zákonné postupy a pořádně si ty ku.vy podali. Protože je všichni (!) kryli. Být po tvém, tak dneska i ten jeden běhá po svobodě.

A na závěr bych jenom řekla, že právě to humánní nepatologické myšlení nás v situaci s cikány dostalo tam, kde jsme. Že nás brutálně vraždí a my na to čumíme jak telata na nová vrata a maximálně se zmůžeme na nesouhlasné komentáře v diskuzích.

Já to mám holt jinak.


listopad 29, 2016 12:38
Ježíš Lenko, : Mája*
snad nejsi v CHánově,by mně kleplo. smilies/grin.gif
listopad 29, 2016 13:32
Lidi nikdy nestraším a už vůbec jim nehraju na city, : Eva
takové manipulace nemám vůbec zapotřebí, dokonce k nim mám morální averzi.
To byl poslední pokus ti vysvětlit tvou "bojovou myšlenkovou deformaci". Ty vytrvale boxuješ do pytle, i když tam vůbec žádný pytel není.
Nebudu ti brát tvé vidění světa, budeš mít svět přesně takový, jaký chceš, tak si ho užij.

listopad 29, 2016 13:38
Evo : Lenka1
cit:

Ty vytrvale boxuješ do pytle, i když tam vůbec žádný pytel není.

To je právě tvůj omyl. A nejen tvůj. Ráda si ponechám svoje vidění světa, protože právě díky němu je nepravděpodobné, že mě ukope k smrti banda agresivních opic.

Jejich oběťmi se i nadále budou stávat ti normální lidi s nepatologickým myšlením, kteří si pořád myslí, že to u nás není ještě tak zlý. No, já přeju zase jim jejich vidění světa.
listopad 29, 2016 13:57
Májo : Lenka1
Bingo.
listopad 29, 2016 13:58
Lenko, : Mája*
to si ani neumím představit,já bych tam nejela ani zalígrovaná v autě.Tady u nás,když někdy musím z práce autobusem,tak u nádraží se jde přes park,co je celoročně,od oběda do noci, doslova obsypanej cikánama.No a já musím přiznat,že to raděj přes dvě ulice obcházím,než bych mezi nima prošla.A nejsem sama,dělá to většina lidí,co znám.
Tak pevný nervy a hlavně s rozvahou,takovýhle lidi nestojí za to,abys pak někde bručela v kriminále.Víš jak to tu dopadá s tou nutnou obranou...
listopad 29, 2016 14:37
Lenko, ty si pytel, opice, zrůdy, které : Eva
je třeba bez mrknutí oka sestřelit, zplynovat, vždycky najdeš, ba co více, ty je iniciativně vyhledáváš. A proč by měli být nějak modrooké? Teď ti vystačí cikáni, pak třeba zkusíš homosexuály a mloky...Celý tvůj svět je plný takových objektů, určených tebou k likvidaci.

Ty snad nemáš pud sebezáchovy, když s takovými názory jdeš dělat ochranku skladu do Chánova, to je, právě proto a pro tebe, přímo sebevražda!

A když píšu, že na to nehlídané myšlení dojedeš, tak vím, o čem mluvím. Už jen to, cos tu sepsala, je docela snadno právně postižitelné.
listopad 29, 2016 19:05
A opravdu poslední věc: : Eva
ty bys měla mít zbroják hlavně, s prominutím, "na hubu" a na klávesnici!
listopad 29, 2016 19:18
Zuzo, : Anicka 1
uprimne nevim, na co se konkretne ptas.
listopad 29, 2016 22:42
Aničko 1, : zuza
Vetsina lidi si kope za sebe, nanejvys tak jeste za rodinu, ale jinak... Staci mi duchodci v Kauflandu ve ctvrtek, mladsi a statnejsi klidne smetou vozikem ty mladsi, seberou zbozi pred nosem a pak pro jistotu jeste zprdnout prodavacku, ktera za nic nemuze. A to ani nemluvim o chovani na silnicich, to uz je zivotu nebezpecne, anebo pro si v horkem lete nemuzu nechat pred supermarketem nechat pootevrene okenko.
Reagovala jsem na toto, ale to už je celkem zbytečné odpovídat, vychovávali je rodiče....
listopad 30, 2016 06:22
Evo, : *deeres*
tak trochu na obhajobu Lenky. Ve státě, kde se nedovoláš práva ze zákona, nastupuje právo silnějšího a slabší jedinci budou smeteni. Dříve jsem nesouhlasila s trestem smrti, kdysi jsem proti kolegyni hájila Romy. To ale bylo ještě v době, kdy byla pracovní povinnost a Romové byly jenom cikáni. U nás ve fabrice pracovali na krizových pracovištích, kde nikdo jiný dělat nechtěl, jenže si tam dokázali vydělat tak, že jezdili v tuzexových Saabech a my jsme se zmotali tak leda na trabanta. Doby se mění a mění se i moje názory. Pokud mně, nebo mé rodině půjde o život, nebudu koukat na žádnou korektnost. A proto je dobře, že v době, kdy nás nedokáže hájit stát a právo a ministrem obrany je herec, se v ČR a vlastně celé Evropě rekrutují domobrany.
Nesouhlasím s tím, aby se nájezdníci lovili až u břehů Afriky, nebo nám je sem tahali neziskovky, za naše peníze z Ázie a dováželi je do Evropy. Čluny jim potápět je blbost, to si udělají sami, stejně tak je blbost rovnou střílet. Ale existují jiné, ne tolik násilné prostředky. Třeba varovné výstřely, gumové projektily, odtažení zpět a zničení člunů....
Pokud půjde o moje bytí,či nebytí, tak tam okamžitě nastoupí můj pud sebezáchovy a jenom blázen se nechá připravit o majetek a nechá se bez odporu zmasakrovat, kvůli tomu, že nějakým agresivnmím nájezdníkům schází Nutela a gumový medvídci.
Existují přísloví "Zub za zub, oko za oko!", "Jak vy mně, tak já vám!" a "Na hrubý pytel, hrubá záplata!" To platí dodnes a kašlu na to, že neomarxisté povýšili humanitu na totální sebevraždu Evropy.
listopad 30, 2016 10:38
Nojo, Deer. Herec ministrem obrany. : *NČ*
Nakonec proč ne, když kulisák mohl bejt prezidentem. Ale to jen tak mimo.
Zatim mi nikdo nevysvětlil, proč je nutný ročně navyšovat výdaje na "obranu" až snad na nějakejch 80 mld. Že jako jsme to slíbili NATOu. No dobrý, sliby se mají plnit, žejo. Ale k čemu? Na nový pistole, samopaly, techniku, výstroj ... Ale k jaký furt obraně? Státní hranice bránit je zakázaný, na ilegální přechodce by si nikdo netroufl vystřelit ani špuntovkou. Když se zrovna dneska provádí cvičení ochrany hranic, tak se cvičí ochrana mezi Českem a Německem. No nejni to fakt na palici?
Takže proti Putinovi? A jak jako proti Putinovi? To se zase špekatí genarálové připravujou na minulou válku, kdy se válčilo tankama, pěchotou a nanejvejš letadlama bez navigace?
Když dneska stačí pár "země - země" prdnout do dvou přehrad a do Temelína? To nemluvim o tom, co by způsobilo sejmutí pár komunikačních satelitů, nebo sejmutí žižkovský tv věže (už jen ta hrůza, že by večer nebylo možný koukat na Ulici, Nemocnici a Top stár).

K čemu vlastně ty prachy na tzv. "obranu" jsou dobrý? A ptám se naprosto vážně. Zatim jsem se nikde nedočet ani nedoslech.
listopad 30, 2016 11:08
NČ, : *deeres*
raději nenaváděj! Dneska stačí mít krabičku sirek a jsme v háji. A dokud se zase nezadrátují hranice a nájezdníci nebudou vědět, že se střílí ostrýma, tak nebude pokoj. A znovu raději přechody a bez platných dokladů, nikdo neprojde. I tak, se sem může dostat spousta hajzlů, co by nám chtěla škodit, protože už mají některé z evropských občanství.
Já tu kdysi napsala, že je nutné postavit islámskou demagogii, kterou nepovažuji za náboženství, mimo zákon a vyznavače tvrdě stíhat. To tu pak bylo křiku o demokracii a jak to nejde. Já myslím , že jinak to nepůjde, pokud budeme chtít přežít a Sv.Víta nám nezmění na mešitu.
Teď na svátky přijela kámoška ze Švýcarska. Bydlí v malém městě, cca 15000 obyvatel a do města bylo nastěhováno 400 imigrantů. Před tím nadšená vítačka, stejně tak, jako ostatní obyvatelé Burgdofru, teď se všichni bojí po setmění vycházet z baráku. A ačkoliv Švýcarsko není v EU, tak stačilo, že jsou součástí Schengenského prostoru a navezli je k nim z Afriky také.
listopad 30, 2016 11:51
Ale, Deeres, my jsme se s Lenkou bavili trochu o něčem jiném, : Eva
o tom, o čem píšeš ty, s tím můžu opravdu jen souhlasit. Naprosto chápu, že mohou existovat situace, kdy člověk ani nemá fakticky na výběr,než oplatit stejnou mincí. Sice mám hrozně zakořeněné to "nezabiješ", ale umím si představit hafo situací, kdy bych to s největší pravděpodobností porušila. Např. kdyby se nějaká horda mloků přehnala přes mou malou vnučku, nebo přes vůbec jakoukoliv malou holčičku, obávám se, že pokud bych to jen trochu technicky zvládla, nepřežili by. Obávám se, že bych na nějakou jinou spravedlnost nebyla schopná vyčkat. Stačí?
listopad 30, 2016 13:05
Já už, Deer, začínám pochybovat. : *NČ*
Jak to řikal Mazánek (Janoušek) do telefonu Kolibříkovi (Bémovi), když ho vožralýho našrot drapli policajti: "stalo se něco divnýho".

Mi to tady taky připadá, že se děje něco divnýho. Že Krk pozbyl poslední zbytečky soudnosti a prakticky přes noc zmikinovatěl. Že já, ač jsem ještě včera byl "formát", jsem šmahem dneska politováníhodnej stařec, atd, atd....
Nějaká moudrost říká, že když se ti okolí začne jevit coby magoři, máš nejvyšší čas, zajít za psychiatrem.

No třeba. Ale co je to psychiatr? Osoba, která přečetla pár knih, perfektně tě dokáže zaškatulkovat do jedný z našprtanejch škatulek a pak ti podle návodu k tý který škatulce dát kýbl prášků. Víc neuměj a ani nikdy umět nebudou!!! Ono to je vpodstatě to samý, co jsem tady nedávno voblíznul o příznacích chorob ze Třech mužů ve člunu. Vždycky se něco najde.
Ale co když ten psychiatr je ještě větší blbec, než jsem já? Co když on vůbec není schopnej pochopit, že já jsem skutečně letadlo? Kde on bere tu sebevědomou jistotu k tvrzení, že nejsem letadlo?
Tak už jen tak koukám kolem sebe, už se ani nedivim, a je mi dobře. Protože JÁ VIM, že jsem, jeden z posledních, normální. Jen červíček občas zahlodá k pochybnostem, což se ale snadno vyřeší dalšim kozlem.
listopad 30, 2016 13:11
NČ, : *deeres*
já bych se tak nebála svého duševního rozpoložení. Já si myslím, že Lenka je z nás nejdál a to díky svým životním zkušenostem a vojenskému výcviku. Zatímco my, ze sebe pomalu smýváme nánosy civilizace a slušné výchovy, díky probíhajícím událostem a pocity bezmoci, v tom jak jim nedokážeme zabránit. Někdo víc a někdo míň. A jestli dojde na lámání chleba a my se ocitneme v ohrožení tváří v tvář, tak přežije jen ten, kdo má výcvik, anebo v sobě dokáže zburcovat atavizmus, zděděný po předcích. Já si také dnes nedovedu představit, že bych do někoho střelila, kdyby se mně náhodou podařilo i trefit. Ale v krizových situacích dokážu překvapit sama sebe. Kdo ví?
listopad 30, 2016 13:45
Tedy, Deeres, jenom zatím tedy stále nesouhlasím s tím trestem smrti, : Eva
protože zatím stále převažuje, že je opravdu snadno zneužitelný a nemá žádný zastrašující ani preventivní účinek na pachatele (zkoumalo se už mockrát, nefunguje to na ně).
listopad 30, 2016 13:45
Evo, : *deeres*
předchozí komentář byl i pro tebe. S tím trestem smrti nemám jasno.Máš pravdu, že může dojít k omylu a velké nespravedlnosti. Na druhou stranu je tu fakt, že i doživotně odsouzený může dostat amnestii a věř tomu, že už nikdy nebude sadistickým masovým vrahem. A soucit s nějakým Mrázkem, Hojerem, Strakou nebo Hepnarovou bych určitě neměla.
listopad 30, 2016 13:53
NĆ, nezlob mě, tebe někdo pokládá ode dneška za politováníhodného starce? : Eva
Pokud myslíš mne, tak to sis jen špatně přebral. Mě je jen líto, že občas býváš v takové nepohodě, že tu na lidi startuješ bez důvodu. Nepamatuji si to ani zdaleka vše, jen namátkou jsi před časem sepsul Iris za infantilní smajlíky, zato Lenky na půl strany byly v pohodě, Myšce jsi náhle napsal, že vůbec nevíš, kdo je, zda je tlustá, tenká, předklimakterická, postklimakterická a je ti ukradená....co blázníš?smilies/wink.gif
A dále s tím formátem: že nejsi žádný formát jsi mi tvrdil jen ty, já psala jen, že jsem myslela, dokud ses nezamiloval do "zplynování bez mrknutí oka", že jsi jen VĚTŠÍ formát. Nikoliv ŽÁDNÝ.
listopad 30, 2016 13:56
Jen, Deer, k tomu trestu smrti : *NČ*
Zneužitelnost, to je klasicky používanej argument proti. "Protože byl zneužívanej v politických procesech".
To je uplně stejná argumentace, jako by měl bejt zakázanej lék Heparin, protože ho ten hajzl zneužíval k vraždění.

To, o čem psala Lenka: DVA ŠMEJDI PROKAZATELNĚ VYHODILI CHLAPA ZE SEDMÝHO PATRA, nemá s politikou ani s nějakejma pochybnostma o vině absolutně nic společnýho! Nebo třeba zrovna ta svině ze Žďáru. Nebo ten kluk, co zavraždil holku a přiznal se poté, co mu to bylo dokázaný podle DNA.
Jestli se pak utracení zrůdy provede plynem, nebo, jak je to teď humánně prováděný v některejch státech USA, injekcí, to už je mi celkem fuk. Jestli plyn někoho pohoršuje, tak teda klidně po americku, humánně, injekcí. S tim nemám sebemenší problém.

Tady už přeci nejde o požadavek trestu, nýbrž o DEFINITIVNÍ eliminaci zrůdy, která se sama dobrovolně vyřadila z druhu, nazývanýho člověk!
Zrůda, která se sama zřekla svýho člověčenství přestala bejt člověkem a tak ani nemůže mít lidský práva.

Tohle ovšem určitě nelze aplikovat na takovýho Dahlgrena. Sice je vrahem na 99,9% ale ta jedna desetinka k jistotě chybí. Nebo na Kajínka, tam chybí k jistotě tak asi 90%. Nebo na Kramnýho (to už je uplná justiční trapárna).

listopad 30, 2016 14:30
Evi. Já si vůbec nic nemyslim : *NČ*
Víš o mě úplně všechno. Sama´s psala, že nemá smysl odpovídat. Držme se tedy toho, nic ve zlym a měj bezva den.
listopad 30, 2016 14:37
No, jo, Deeres, ale když píšeš: : Eva
Ve státě, kde se nedovoláš práva ze zákona, nastupuje právo silnějšího a slabší jedinci budou smeteni

připadá ti v této situaci, kdy se aktivizuje i třeba domoobrana, dobré zavádět trest smrti? Když už trest smrti, tak jedině snad v nějakém stabilizovaném právním systému, protože o lidech si fakt nelze dělat žádné iluze, že by nezneužili, to by mohl být teprve mazec.
A pak jsou tu justiční omyly, nemluví se o tom příliš, ale nejsou vzácné nikde na světě. K tomu si připočti, jak píše NČ, že psychiatři nic neví, tudíž logicky i soudci ví kulový, policie už vůbec nemluvím, tak kde máš záruku, když to je trest fakt nevratný, že neodsoudí nesprávného?
K tomu doživotí: před pár lety jsme o tom diskutovali se synem, říkal, že všichni naši vězni na doživotí to mají striktně bez možnosti předčasného propuštění. Prostě ti živí nikdy nevyjdou.

my už pár let střílíme, jen na střelnici, chlapi mají jiné výcviky, holky zatím jen nutnou sebeobranu, to nám neodpustili a mají recht. To není žádný panický strach, jen racionální úvaha. Sice velmi doufám, že to nikdy nebudu muset použít, ale jistý trénink si sportovně udržujeme. Na rozdíl od Lenky se na případné použití ale naprosto netěším, natož abys se toho nemohla dočkat a kdybych to někdy musela i použít, musela by to být zcela extrémní a nelidská situace a vůbec žádnou radost z toho nikdy nebudu mít, ani žádnou satisfakci, natož abych to přešla bez mrknutí oka. A to je asi tak vše.
Mám a měla jsem kolem sebe pár fakt bojovníků a je fakt, že naprosto nikdo z nich nikdy nevykřikoval nic o zplynování a zastřelení a že by se nemohli toho už dočkat a jak se těší, jak humanisté si to vyžerou. Absolutně nikdy. Oni by jen v naprosté tichosti jednali.
listopad 30, 2016 18:31
NČ, psala jsem jen: : Eva
Jasně, nemusíš mi to ani psát, že líto mi to být nemusí, ale přesto je.

to se nerovná, že nemá smysl odpovídat....ale klidně to tak necháme, když chceš.

Ale podívej, omlouvám se, pokud tě to urazilo, nechtěla jsem tě fakt urazit!
A nikdy jsem si nemyslela ani vteřinu, že vím všechno, ani o tobě, jak bych mohla?
Bylo mi jen líto, proč se občas shazuješ.

listopad 30, 2016 18:41
... : *deeres*
Jasně, je tu možnost zneužití, jak vlevo tak vpravo, jak u Horákové, tak u Rosenbergových. Ale trest smrti, to je vyjímečný trest a jako takový by se měl použít. A zrovna ti vrazi, které jsem vyjmenovala, tak ti jsou jasní, přesto Straka dodnes chodí pod jinou identitou někde vedle nás.
A pak jsou tu mladiství vrazi, jako ten kluk z Kmětiněvsi, tak ten má dokonce i čistý rejstřík.
A co říkáš na tohle:
Už 26 let nehrozí v Česku vrahům šibenice. Trest smrti byl přitom zrušen v době, kdy Českem otřásala hrůzná vražda teprve sedmiměsíční Barborky, kterou sanitář Jaroslav Oplíštil unesl z nemocnice Na Bulovce. Poslanci ale přesto nezaváhali a zákon změnili během necelých dvou hodin. Šlo tak možná o nejrychlejší zrušení poprav na světě. Zrůdný pedofil je díky tomu už rok na svobodě.

A nebylo to poprvé,kdy napadl nějaké dítě, na amnestii byl předčasně propuštěn. Tady bych se nerozpakovala ani minutu.
listopad 30, 2016 18:59
Evo, : Lenka1
víš, co je zajímavé? Že se tady v padesáti příspěvcích řeší moje odpověď morgošovi, který vyhrožoval podřezáním všech gádžů, ale samotná jeho výhrůžka ne.

Opupínkováváš se, když napíšu, že bych tyhle zrůdy bez mrknutí oka poslala do plynu, ale tohle tě nechává chladnou.

S tou trestní postižitelností jsi mě zklamala. Myslela jsem si, že máš na víc.

A ano, nemám problém s eliminací zrůd, beru to jako nutné zlo, nikde jsem nenapsala, že bych z toho měla radost nebo se na to těšila. Tak buď tak laskava a nepodsouvej mi to, ano.

A rady, že mám mít zbroják na hubu - předpokládám, že tenhle web je ještě svobodný (jako jeden z mála) a můžu si tady psát co chci. Až tomu tak nebude, tak tady skončím.

K těm tvým známým, co by údajně "jen v tichosti jednali". Aby ses nedivila, co se mezi vojáky a policajty povídá - samozřejmě jen mezi těmi, kteří si mohou mezi sebou stopro věřit, protože s tou svobodou slova to u nás není nijak slavné. Že si dávají pozor na pusu před tebou.....

Ty filozofuješ, já žiju v realitě.

Tak se tady měj a třeba zase někdy při diskuzi na téma nějaké další brutální vraždy bílého ze strany cikánů. Už se těším na komentáře, jak by se mělo a co by se mělo......ale rozhodně nikdy ne to, co by skutečně bylo efektivní. A tak pořád dokola a dokola.

Zvláštní je, že mi na mou údajnou patologii nikdy nepřišli při žádných psychotestech, a že jich bylo mraky.

Lidi tvého ražení rádi ohrnují nosy nad lidma, kteří se neštítí dělat špinavou práci, ale zároveň z výsledků téhle práce rádi těží.

listopad 30, 2016 20:35
Ještě na něco jsme zapomněla. : Lenka1
Pud sebezáchovy mám, a velmi dobře vyvinutý. Právě proto se chovám tak, jak se chovám.


listopad 30, 2016 20:39
Deeres, pokud vím, tak Straka sám požádal během výkonu trestu o kastraci : Eva
a byla provedena.
A na ten případ té osmiměsíční holčičky si vzpomínám, ale netuším vůbec, jak se to vyvíjelo dále. A je tedy fakt, že tohoto pachatele bych rovněž označila za zrůdu, bohužel. A kdybych to mohla ovlivnit, zavřela bych ho minimálně na to doživotí.

Problém nezletilých vrahů a násilníků je fakt děsný, včetně toho, že nemají ani žádný záznam v trestním rejstříku. Nemám na to ale řešení, ani nevím, že by někdo jiný měl. Tedy přesněji, měla bych ho, ale nikdy neprojde.
A ono se to opravdu zhoršuje. Jen namátkou: ne moc dávno kluci ze 6. třídy v jedné škole odchytili na WC čtvrťáka a nevěděli nic lepšího, než mu vymačkat celou tubu lepidla do konečníku i střev. Kluk sice přežil, ale podstoupil několik operací a plastik a nyní žije s vývodem jak po rakovině tlustého střeva. A koho myslíš, že potrestali?
No, jo, no, tak jsem si zase zafilozofovala a můžu jít pěkně klidně spát. smilies/angry.gif
listopad 30, 2016 22:30
Evo, : Sidon
neber to jako nějakou výčitku, ale tento výrok Lenky -
Ty filozofuješ, já žiju v realitě, se mně zdá být docela srozumitelný. Dalo by se možná zeptat Lenky, proč v té "realitě" teda žije, ale to je snad její věc.

Zase si neodpustím jeden blog Jitky Gottlerové, která má také tu "realitu" jaksi víc zažitou, je to už pět let staré, ale stále aktuální. Tady je kousek z jejího blogu -

Ne, majorita nikomu nedává žádné nálepky. Nálepky dávají svým dětem jejich rodiče – ti, kteří nepracují, kradou, znásilňují a přepadají slabé a nemohoucí. To oni jim dávají vzorce chování, které si ty malé diskriminované děti nesou s sebou do života.

Zdroj: [url=http://gotterova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=207670
]http://gotterova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=207670

http://gotterova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=207670

Ale ona ta výchova dětí i u té majoritní společnosti, je mnohdy dost špatná, jak je vidět v dnešní situaci. O tom se zase velice pěkně vyjádřil pan J.M.Kašparů.

smilies/cool.gif
prosinec 01, 2016 00:53
A ještě dotaz pro : Sidon
paní redaktorku. Nešlo by to nějak udělat, aby článek, jako je třeba tenhle, u kterého se pořád diskutuje, zůstal na první straně, a místo něj se "odsunul" do pozadí takový, který nemá ani jeden komentář a vísí na první straně několik dní? Já vím, že se to dá pořád dohledat, ale stejně mi připadne, že se tím přesunutím pomalu (spíš teda rychle) ztratí z mysli a debata taky.

smilies/sad.gif
prosinec 01, 2016 01:03
Sidone, fakt tedy realitu Chánova znám významně méně, než Lenka. : Eva
Ani by mi žádné peníze, po pravdě, nestály za bližší seznámení s takovou realitou.
Ale nemám svět fakt zúžený jen na tuto "realitu", kterou bych omílala pořád dokola. Ona i majoritní společnost má tak zásadní problémy, které klidně mnohdy snesou srovnání s Lenčinou realitou. S těmi se zase potýkám já.

Jinak tedy ta ukázka z Gottlerové je zcela přesná.

prosinec 01, 2016 05:46
Tak , Lenko, postupně: : Eva
nevím, proč bych měla řešit výrok morgoše, když i já, bez Chánova, mám docela častou zkušenost, že se takto vyjadřují i ze srandovních důvodů i zcela bezdůvodně. Hlavně, pokud je jich více, než jeden, jako jednotlivci bývají nadstandardní poserové. Mentální úroveň většinou nic moc, hodnoty zvrácené, případy beznadějné a ani na Kudlu nechodí, aby si to přečetl smilies/wink.gif, tak co tu mám řešit, prosím tě?
Jak mne to nechává "ledově chladnou" nevím, kdes vyčetla? A ještě k mému filozofování a tvém žití v realitě: 1 můj syn byl pár let žalobcem u soudů s cikány a druhý muž, co nedávno zemřel, byl 25 let kriminalista. Pro tvůj klid: nikdy si přede mnou pozor na "hubu" dávat rozhodně nemuseli a zcela konkrétních diskusí na toto téma, samozřejmě ryze filozofických, jak jinak, máme za sebou hafo. A teda ani oni dva, ani jejich blízcí kolegové, zplynování nemilovali.

K trestní zodpovědnosti: no, zrovna já to určitě tedy hlásit nikdy nemusím a nebudu (za celý život jsem opravdu nikdy takovou potřebu nepocítila ani jednou), ale nedělej si žádné iluze o našich jiných spoluobčanech. Ona je docela něco jiného svoboda slova a podněcování k nenávisti k jiným etnickým skupinám a jak se to všechno další jmenuje. Ale to je tvůj boj, máš IQ 122, jaks tady nezapomněla vykřikovat (mimochodem, chodím sem s přestávkami nejméně 10 let, ale výši svého IQ nám tedy neměl zapotřebí sdělit absolutně nikdo! smilies/wink.gif) Navíc samotné IQ nic převratného o člověku zase nevypovídá, druhů inteligence je plno a i to tvoje je "jen" v pásmu mírného nadprůměru, to znám plno lidí s úplně jinými čísly a nemusím chodit ani příliš daleko smilies/wink.gif
Ale zpět k té trestní zodpovědnosti: mrzí mě, že své profesní kvality jsi schopná riskovat kvůli tomu, že neudržíš myšlení a ústa na uzdě!

K tvé údajné patologii: já jsem toto slovo použila výhradně jednou a to ve výroku:
A pak je rizikové tvé:"bez mrknutí oka", takto to fakt dokáže jen zcela patologická osobnost.
. Myšleno to slavné "poslat do plynu". Zbytek patologií jsi si obstarala v diskusi dočista a výhradně sama. Tam nejsem autor, ani spoluautor, ba ani duchovní otec té myšlenky smilies/wink.gif

Lidi tvého ražení rádi ohrnují nosy nad lidma, kteří se neštítí dělat špinavou práci, ale zároveň z výsledků téhle práce rádi těží.

No, vidíš, jak jsi chytrá, tohoto přesně já jsem přímo učebnicový příklad!!! smilies/cheesy.gif

prosinec 01, 2016 06:39
Už teda fakt naposled Evo, a krátce. : *NČ*
Protože debata o mý osobě se na veřejnej web ani nehodí. Ale když už jsi to sem teda hodila:
Neshledávám ani jedinej důvod, proč "diskutovat" s psychologickym odborníkem, kterej svý neomylný závěry o mym charakteru a duševnim rozpoložení vyvodí z mnoha mých předchozích osobních postřehů, který si ovšem překroutí až o 180°, pak mi je vloží do huby (zde teda do péra) a takto překroucený je použije ke svejm závěrum.

Coby osoba odborně fundovaná jistě víš, že jakýkoliv vyvracení (obrana) z mý strany by tvý "závěry" jen potvrzovalo. Čim usilovnější vyvracení, tim větší přesvědčení odborníka o správnosti jeho úsudku.

PS: Do debaty s Lenkou o způsobu eliminace zrůd z lidskýho společenstva se vám už motat nechci.

Brýtro a bezva den tobě i všem.
prosinec 01, 2016 08:05
Takže, Evo, postupně: : Lenka1
mám docela častou zkušenost, že se takto vyjadřují i ze srandovních důvodů i zcela bezdůvodně

Jo aha, jsem blbá, nepochopila jsem, že je vlastně sranda a není nutné na to reagovat. No tak to jo. Doufám, že se pak nebudeš divit a nebudeš šokována, když se čas od času a čím dál častěji tahle sranda promění v realitu.
A není nutné se ani slovem o tom zmínit, páč oni sem nechodí, tak proč, že jo. Že by třeba proto, že když už máš potřebu tady pranýřovat mě za moje názory (mmchd. můžu publikovat názory, ale jen ty správné, vid?, tak aby byly jasné souvislosti, protože ono se to po padesáti komentářích ztratí a zapadne? Nevěřím tomu, že to to nedošlo. Leda bys k tomu měla důvod....

Jak mne to nechává "ledově chladnou" nevím, kdes vyčetla? A ještě k mému filozofování a tvém žití v realitě: 1 můj syn byl pár let žalobcem u soudů s cikány a druhý muž, co nedávno zemřel, byl 25 let kriminalista. Pro tvůj klid: nikdy si přede mnou pozor na "hubu" dávat rozhodně nemuseli a zcela konkrétních diskusí na toto téma, samozřejmě ryze filozofických, jak jinak, máme za sebou hafo. A teda ani oni dva, ani jejich blízcí kolegové, zplynování nemilovali.



Dva lidi, to je teda vzorek. Já jsem se roky pohybovala mezi stovkama lidí z ranku a překvapivě (pro tebe) jejich myšlení bylo stejné jako moje.

A že si ti dv nedávali pozor na hubu, to je jen tvůj názor. Do hlavy jim nevidíš. I když ty jsi možná přesvědčena, že jo, stejně jako jsi přesvědčena o své neomylnosti ohledně psýché lidí. Já taky na veřejnosti normálně neříkám to, co si doopravdy myslím.

Já být tvou dcerou a znát tě, tak si taky některé "závadné" názory nechám pro sebe.

K trestní zodpovědnosti: no, zrovna já to určitě tedy hlásit nikdy nemusím a nebudu (za celý život jsem opravdu nikdy takovou potřebu nepocítila ani jednou), ale nedělej si žádné iluze o našich jiných spoluobčanech. Ona je docela něco jiného svoboda slova a podněcování k nenávisti k jiným etnickým skupinám a jak se to všechno další jmenuje. Ale to je tvůj boj, máš IQ 122, jaks tady nezapomněla vykřikovat (mimochodem, chodím sem s přestávkami nejméně 10 let, ale výši svého IQ nám tedy neměl zapotřebí sdělit absolutně nikdo!

K trestní postižitelnosti - viz můj komentář výše. K tomu IQ - a proč ne? Kromě toho jsem ho tady "nevykřikovala", ale byla to jen moje odpověď Krakonošovi na jeho rejpání. A řekla jsem to jenom jednou. Vypadá to, že už začínáš mikinovatět, nevíš, čeho by ses chytla a tahle část komentáře měla k nějaké důstojné podobě, kterou se snažíš prezentovat, hodně daleko.

Ale zpět k té trestní zodpovědnosti: mrzí mě, že své profesní kvality jsi schopná riskovat kvůli tomu, že neudržíš myšlení a ústa na uzdě!



Znovu - viz výše. Až nám definitivně zatrhnou svobodu slova, tak to nebudu ventilovat nikde, ani tady. A jestli máš na mysli ty policajty, se kterými jsem se na tohle téma bavila - tak věř mi, že situaci jsem zhodnotila, a věděla jsem, že si to můžu dovolit. Takže buď tak laskava a nedělej ze mě pitomého rapla, který se neumí ovládat, ju? Díky.

A zbytek už komentovat nebudu, není co.
prosinec 01, 2016 09:11
Sidone, : Lenka1
k tvému dotazu - v téhle realitě žiju proto, že umím dvě věci - vojenské řemeslo a perfektně angličtinu. Životopisů jsem rozeslala mraky, ale dosud nic. Nebudu tady brečet, aby se toho zase někdo nechyt, prostě situace je dneska taková, jaká je, a jenom kvalifikace dneska nic moc neznamená. Člověk potřebuje i kus štěstí, který zatím nemám.

Tak jsem šla do druhého oboru, který umím a kde se dají vydělat peníze. Nic víc.

Eva, která jenom filozofuje, by tam nešla a bylo by to tím pro ni vyřešeno. Já zase dávám přednost tomuhle před pokladní v supermarketu a nebo fabrice.
prosinec 01, 2016 09:16
A k tvému příkladu, Evo, který jsi tu uvedla : Lenka1
ohledně těch dvou hajzlů, který doživotně zmrzačili spolužáka.

Udělala bych jim naprosto to samý a nezajímalo by mě ani trochu, jestli "nevěděli, jaké to bude mít následky, že to měla být sranda" nebo jestli mají špatné dětství nebo tatínka alkoholika.

Všechny tyhle okolnosti by mi byly těžce u p-dele.

A teď se zase můžeš pohoršovat nad mou patologií.

Přeju ti pěknej den.
prosinec 01, 2016 09:39
Tož, užijte si dosyta své názory na Konečné řešení : Eva
cikánské / zrůdovské otázky!
prosinec 01, 2016 10:57
Tož, užijte si dosyta své názory na Konečné řešení : Eva
cikánské / zrůdovské otázky!
prosinec 01, 2016 10:57
Tož, užijte si dosyta své názory na Konečné řešení : Eva
cikánské / zrůdovské otázky!
prosinec 01, 2016 10:57
Evi, Lenko, : zuza
získala jsem pocit, že jste obě přehnaly své pravdy. Lenko, já vím, že asi tady jen vyléváš přetlak, který v obyčejném životě máš. Venku ani doma takto se nechováš. Evi, velmi hodnotím, že chceš Lence
vysvětlit jak se má chovat, ale myslím, že v posledním komentáři, to bylo to samé co u Lenky .. Tady lidé chodí vylít to, co v běžném životě ani neřeknou. Sami víme, že se někdy člověku uleví, když to napíší, nebo řeknou... Ale dospělý člověk by měl umět řešit věci bez této berličky, zůstává ale to ale.
prosinec 01, 2016 11:14
Ještě pro Evu : Lenka1
ehm, IQ 122 je trochu někde jinde než v "pásmu mírného nadprůměru".

Když už tedy máš potřebu mou inteligenci rozebírat na prvočinitele. To se ti trochu nepovedlo. V kontextu s tvými tebou deklarovanými odbornými znalostmi je to poněkud zarážející.
prosinec 01, 2016 17:50
Popravdě Lenko, trochu mě Eva zamrzela. : *NČ*
Měl jsem ji za objektivnější. Jestliže ovšem po rozhovoru o dvou vraždicích zrůdách, který nezasloužej nic jinýho než utratit (plynem, elektrikou, injekcí, vyhozenim z okna), nám vloží do huby rovnítko "utratit zrůdy = utratit cikány", to už je skutečně mikinovština v nejčistší podobě.

Škoda. Leč, musim se s tim nějak porvat.
prosinec 01, 2016 18:14
Prislo me na chvili podivne, : Mikin1
jak se muze nekdo pod clankem o asertivite takhle rozervat nenavisti. smilies/tongue.gif
Ale nebylo to zdaleka poprve, takze bych se asi divit nemel.
----------------------------------------
Potesil me naopak Sidon, ktery vicemene priznal, ze nejen uveri jakemukoliv hoaxu, ale navic je tyhle nesmysly ochoten i sirit.
Sidon: Jistě, jde o hoax v tom smyslu, že je to připisováno am. presidentovi, ale spíš jde o tu podstatu, která tu pol. korektnost dobře vykresluje.
Tak s takovou hlouposti nehajilo sve lzi ani Rude pravo. smilies/smiley.gif
prosinec 01, 2016 22:28
NĆ, už dlouho mě o tomto tématu debata s vámi vůbec nebaví, : Eva
tak jen k tomu poslednímu snad, to nebylo zřejmě ode mne graficky úplně šťastně zapsáno a dalo se to potom takto i vysvětlit:
"utratit zrůdy = utratit cikány",

myslela jsem pro Lenku cikány a pro tebe zrůdy. Ale zase netuším, proč tě tak baví použití "utratit"?

Podívej, Váš původní výrok, který mě nadzvihl, byl skutečně jak vyšitý z nějakého rozřaďovacího placu v Osvětimi!
Nakonec jsi to ty posléze dovysvětlil, že to mělo být vyjádření souhlasu s trestem smrti, ale že máš milión výhrad k soudním projednáváním. Nicméně ty aspoň pro ty "zrůdy" předpokládáš soud, ne nějak anarchisticky je "utrácet". No, ten soud je jediná ochrana, jak zaručit do míry, kterou zatím umíme, že nedojde k omylu. Zatím jsme nic lepšího nevymysleli.
Sama jsem zatím proti trestu smrti, protože si myslím, že nejsme, jako lidstvo, na takové úrovni, abychom toho nezneužívali (a vůbec nemyslím politické procesy).

Zato bych uvítala, kdyby se vrátila trestní zodpovědnost rodičů za děti třeba do 14- 15 let a i pro pachatekle z této věkové kategorie žádný výmaz z trestního rejstříku a věznice pro mladistvé. To neprojde kvůli ochraně práv dětí. Ale výrazně by pomohlo nejen u cikánů, kteří toho zneužívají bezuzdně, ale i u majoritní společnosti, kteří na děti zhusta kašlou a potom všichni žádají trest jen pro školu.Pokud to neuděláme, to bude brzy mazec.On už je, ale myslím výrazně větší.
S Lenkou má debata na toto téma skončila.
prosinec 02, 2016 09:24
NĆ, už dlouho mě o tomto tématu debata s vámi vůbec nebaví, : Eva
tak jen k tomu poslednímu snad, to nebylo zřejmě ode mne graficky úplně šťastně zapsáno a dalo se to potom takto i vysvětlit:
"utratit zrůdy = utratit cikány",

myslela jsem pro Lenku cikány a pro tebe zrůdy. Ale zase netuším, proč tě tak baví použití "utratit"?

Podívej, Váš původní výrok, který mě nadzvihl, byl skutečně jak vyšitý z nějakého rozřaďovacího placu v Osvětimi!
Nakonec jsi to ty posléze dovysvětlil, že to mělo být vyjádření souhlasu s trestem smrti, ale že máš milión výhrad k soudním projednáváním. Nicméně ty aspoň pro ty "zrůdy" předpokládáš soud, ne nějak anarchisticky je "utrácet". No, ten soud je jediná ochrana, jak zaručit do míry, kterou zatím umíme, že nedojde k omylu. Zatím jsme nic lepšího nevymysleli.
Sama jsem zatím proti trestu smrti, protože si myslím, že nejsme, jako lidstvo, na takové úrovni, abychom toho nezneužívali (a vůbec nemyslím politické procesy).

Zato bych uvítala, kdyby se vrátila trestní zodpovědnost rodičů za děti třeba do 14- 15 let a i pro pachatekle z této věkové kategorie žádný výmaz z trestního rejstříku a věznice pro mladistvé. To neprojde kvůli ochraně práv dětí. Ale výrazně by pomohlo nejen u cikánů, kteří toho zneužívají bezuzdně, ale i u majoritní společnosti, kteří na děti zhusta kašlou a potom všichni žádají trest jen pro školu.Pokud to neuděláme, to bude brzy mazec.On už je, ale myslím výrazně větší.
S Lenkou má debata na toto téma skončila.
prosinec 02, 2016 09:24
Ani mě to už nebaví. Jen krátce: : *NČ*
Bestiální vrah pro mě není člověk ale zrůda, která nemá právo pobejvat na světě. O utracení píšu JEDINĚ v případě, že je nade vší pochybnost jasný, že je omyl vyloučenej (i u toho Dahlgrena je špetička pochybnosti). Jestliže nejsme na takový úrovni, abychom toho nezneužívali, tak proč má Kajínek doživotí? Proč má téměř doživotí Kramný? To není zneužití?
Ale prosím! Už mi na ty otázky neodpovídej. Stejně to je jen takový hospodský plácání "já bych, kdybych mohl .... já bych kdybych mohla".




prosinec 02, 2016 09:51
NČ, neodpovídám ale vůbec tobě!:-) : Eva
Jen si tak u svého piva poplácám: Třeba doživotí u Kájínka a případně u Kramného může být i zneužití. Tak ještě štěstí, že není trest smrti, protože ten už fakt je jedině nevratný. A bylo by jim oběma plat prtný, kdyby se třeba za 20 let zjistily důkazy (třeba vývojem v kriminalistice, nebo zrátou vlivu lidí, kterým na tom doživotí původně záleželo), které by to zneužití dokázaly.
prosinec 02, 2016 10:29
Přesto jsem se ještě vrátil : *NČ*
Znova mi strkáš do huby nejen to, co jsem nenapsal, ale teď už dokonce i to, co jsem předem ihned vyloučil!
Právěže utracení by NESMĚLO bejt použitý ani u Kajínka, Kramnýho, dokonce ani u Dahlgrena!
Napsal jsem to dostatečně jasně, ale to se ti nehodilo do krámu, tak´s to velkoryse přehlédla.

No a zneužití ... Fajn. Tak až se za třicet let zjistí, že Kajínek policajta nezastřelil, nebo Kramný neměl dost dlouhý dráty k el. zásuvce, tak je, zbavený třiceti let života, vykopnou a řeknou sorry, spletli jsme se, sice jsme neměli důkazy, ale mysleli jsme si, že jste to klidně mohli bejt vy. Tim je jistě nesmírně potěšej.
prosinec 02, 2016 11:01
NĆ, to fakt nemá cenu, už se zase vztekáš, mě to neba, odpovídala jsem si jen na druhou část, : Eva
protože s tou první nebylo proč zásadně polemizovat.

K tomu ostatnímu už jsem to všechno někde mnohem výše psala. Nejsem Nejvyšší soud, tam se s dotazem obrať.


prosinec 02, 2016 12:01
... : Mikin1
Jó Evo, v hnevu rekne nekdy clovek veci...... Z vykriku o vrazdeni a plynovejch komorach se ovsem blbe vymlouva, proto by si ti dva "neohrozeni" meli dle meho nazoru sve vytvory pred odeslanim radeji precist. smilies/sad.gif
prosinec 02, 2016 18:04
Zuzo, : Anicka 1
tak trivialni otazka (nebo odpoved) me skutecne nenapadla. Opravdu jen rodice? A co spolecnost a ostatni faktory?
prosinec 02, 2016 22:56
to je porad dokola. Mlaceni prazdne slamy. : Anicka 1
Anebo po anglicku, kolik z te kravy jeste chcete vydojit? To jsem radsi behala po meste a vydyndala pro nase invalidy na Mikulasskou besidku bezva veci do tomboly. Pak jsem bohuzel musela s nasi kocickou Fanynkou k doktorovi, abych zjistila, ze ma spatny zoubek a vytrzeni prijde asi na tri tisice; ale cert vem penize, hlavne, kdyz se ji ulevi. Dobrou noc.
prosinec 02, 2016 23:06
Aničko 1, : zuza
na Tvoji otázku... výmluva se vždycky najde. Promiň, že jsem právě Tobě položila triviální otázku.
prosinec 03, 2016 07:28
Zuzo, nemusis hned rypat, : Anicka 1
ja jsem prave od tebe ocekavala nejaky jinotaj. Ale kdyz uz jsme u te vychovy, tak treba jeden extremni priklad: myslis, ze by nejaci rodice umyslne vychovavali treba masoveho vraha? A co treba vliv zamestnani, prikladem mas Lenku, nebo me, protoze jsem leta pracovala na onkologii a vim, ze zivot je velmi krehky, o kamaradech v puberte ani nemluve. Jak presvedcis pubertaka, ze drogy teda ne, kdyz jeho kamaradi jsou cool, prave proto, ze je berou.
prosinec 03, 2016 13:52
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy

 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]