O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

A PŘECE SE NETOČÍ PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 11 říjen 2012

Vyšla nová skeptická kniha A PŘECE SE NETOČÍ profesora Vojtěcha Mornsteina. Má podtitul Podvody, léčitelé, šarlatáni a šejdířský byznys v kostce. Vychází z někdejší knihy tohoto autora Utopený Archimédes, ale prošla změnami a je obohacena o nová hesla.

 

 

 

 

 

 

 

     Kniha sarkasticky a vtipně pojednává slovník esoteriky, léčitelství, okultismu ale i dalších společenských fenoménů.

 

     Je provokativní, pracuje s nadsázkou, lze se při ní zasmát a zároveň získat informace. Potěší každého muže a ženu střízlivé mysli a zdravého rozumu, který je trápen přívaly okultních blábolů a komerční mystiky v životě a v médiích.

 

     Autor je přednosta Ústavu biofyziky Lékařské fakulty Masarykovy univerzity v Brně.

 

 

 

 

Je navíc vázaná, má 240 stran.

Pultová cena knihy je 220,- korun,

ale na adrese Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny ji lze objednat za 120,- korun + poštovné.

Komentáře (52)add feed
Knihu jsem nečetla : Pančelka
myslím tu původní, ale nekoupím si ji, ani když je obohacena o nová hesla. Uplně mi stačí produkce skupiny Sisyfos, která šmahem smete a odsoudí, vše, co nezná. Alternetivní medicíma je pro ně sprosté slovo, homeopatie nefunguje, biorezonance je podvod. Pokud něco vyzkoušejí, tak v podstatě nedostatečně....připomíná mi to výroky vědců, kteří tvrdili, že čmelák v podstatě nemůže létet, protože to aerodynamiky neodpovídá. Abych nebyla jsko oni vědci, pokud tuhle věc někde uvidím, veznmu si ji stranou a kus si přečtu, anebo si ji vypůjčím v knihovně do čtenářské místnosti.
říjen 12, 2012 09:21
Proč, Pančelko, proč? : strejda
Vidím, že jsi chytrá holka, ale co Ti ten Sisyfos sakra udělal? Vždyť on se jen snaží, abys nebyla napálená a následně okradená všehoschopnými vynálezci, podvodníky a lumpy všeho možného, kteří snad nemají ani Bc, ani svědomí. Oni jen žijí v demokracii nebo lépe snad v pseudodemokracii a myslí si, že co není zakázáno, to je dovoleno a na tom se dá přece trhnout.... :-)))
Pamatuj si, prosím, že skutečné a pravdivé je pouze to, na co si můžeš sáhnout, omakat, co si můžeš jako funkční 100%ně opakovaně vyzkoušet a co si můžeš změřit. Změřit, prosím, to je velmi důležitý faktor. Vše ostatní je podvod, hloupost, domněnka, výdělečný podnik, pavěda, nesmysl... smilies/grin.gif
říjen 12, 2012 11:02
strejdo to je teda blabol : Ling II
''skutečné a pravdivé je pouze to, na co si můžeš sáhnout, omakat, co si můžeš jako funkční 100%ně opakovaně vyzkoušet a co si můžeš změřit. Změřit, prosím, to je velmi důležitý faktor. Vše ostatní je podvod, hloupost, domněnka, výdělečný podnik, pavěda, nesmysl... ''

Jsi materialista a to ti neberu, vesele si mer a premeruj, kdyz ti to dava pocit jistoty, ale nas svet a zivot ma mnoho dalisch rovin, ktere ignorujes a o nez se ochuzujes. City, pocity, instikty. Veci na ktere si nesahnes, ale bez kterych neprezijes.

Sisyfos byl dobry napad, ale zvrhnul se v urazeni a demagogii v oblastech, kterym materialista neni schopen porozumet nebo neni ochoten.
Podvodnici a lumpove jsou uplne vsude, at uz v esoterice nebo bance, kde ti vsechno krasne zmeri a spocitaji.

No a na zaver jeden krasnej o tom pocitani a relativite vubec:

Prijde na pracovni pohovor PhD, ING a ucetni. Otazka zni: Kolik je 1 1?
Phd se zamysli, zacne si delat poznamky a pak odevzda praci s vysledkem 2.
ING zacne pocitat, delat ruzne grafy a nakonec vitezne odpovi 2.
Ucetni se rozhledne vpravo, vlevo, zatahne zaves a zepta se - a kolik byste chteli aby to bylo??

... tak nejak ja vnimam spolek Sisyfos.
říjen 12, 2012 11:17
Otázka pro strejdu : Lady Jane
Cituji: "na co si můžeš sáhnout, omakat, co si můžeš jako funkční 100%ně opakovaně vyzkoušet a co si můžeš změřit. Změřit, prosím, to je velmi důležitý faktor."

Otázka: Chápu to správně, že před sestrojením prvního dozimetru radioaktivní záření neexistovalo?
říjen 12, 2012 11:50
Strejdo : Pančelka
To myslíš vážně? smilies/cry.gif
říjen 12, 2012 12:08
... : mamča
Zase někdo nepochopil strejdův humor. smilies/cheesy.gif
To máte jako s tím Bohem (viz Kurvahošigutntág) smilies/wink.gif
říjen 12, 2012 12:32
strejdo : mia I
máš Ty to ale smůlu. Vylezeš s křivochcalkou, sprcha. Vylezeš s kritikou vládnoucí garnitury, sprcha a teď zas. smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif Co iglú, bude letos?
říjen 12, 2012 12:39
strejdíčku, strejdíčku : kkp
a jakpak se změří, zváží a jakpak se ošahá Tvé svědomí? smilies/wink.gif
Opravdu si myslím, že je třeba rozlišovat a proto zřejmě vznikla i takováto knížka. Souhlasím s Ling II, že svět má mnohem víc rovin, než které jsme schopni svými mozečky pojmout. Sice jsou v každém v nás, jen je zatím potlačujeme, utlačujeme, vytěsňujeme a vědomně nechceme příjmout. Zrovna se mi dostala do rukou knížka od Rudigera Dahlke,..Nemoc jako řeč duše, tento známý německý lékař a psychoterapeut ukazuje jednu z těch rovin,.
úmyslně říkám, že jen jednu z rovin. A věř mi, že zázraky se dějí, ač nelze je omakat a sáhnout si na ně! Jo jo, věř a víra Tvá Tě uzdraví,..to mě při čtení té kostky napadlo.
říjen 12, 2012 12:46
mamčo : kkp
ale mi to trvalo,než jsem to pochopila,.. smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif. Ale naprosto souhlasím,..taky jsem strejdův neviděla a přece věřím, že ho máááááá!!!!!!!!! smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
říjen 12, 2012 12:53
Vidím, že jsem opět šlápl do, ehm...třeba do exkrementu... :-) Jooo, jsem materialista. : strejda
Šmarjá, lidi, nějak mi uniká, že byste brali rozum do hrsti. Nebudu se pouštět třeba to takové homeopatie, tady už toho bylo napsáno..., ta není mým oborem, ale vím, že 100x opakovaný pokus se 100%ním účinkem při léčení homeopatií, nefunguje. Očekávaný výsledek se prostě nedostavil. A proto nemůže být tento způsob léčby brán jako 100%ní, ale jen a pouze jako – dejme tomu náhražkový. Tečka.
Kdysi dávno, když jsem začal uctívat Sisyfa a stal se pak jeho věrným, dostal se mi do ruky článeček – taková stavební blbůstka, na které jedna česko - rakouská firma vydělávala velké peníze. A řekl jsem si dost. Tohle balamucení veřejnosti musí skončit a proto dnes, pokud jen trochu mohu, dělám skromnou osvětu a snažím se vysvětlovat.
A tak si, milá Palčelko, a další, představte, co se všechno může prodat. Jedna firma, která už má i z ostudy kabát, ale také zlaté balvany Sisyfa, vyšla na trh s nesmyslem „vysoušení zdiva pomocí elektromagnetického pole, vyzařováním pouze kladě nabitých částic, na kmitočtu Země, který je přibližně 10 Hz. To vše s adaptérkem velikosti nabíječky mobilního telefonu zapojeným do zásuvky a s anténkou kolem 50ti cm. Od samého začátku do konce je to jeden velký nesmysl.
Kdo má trošku málo znalostí z oblasti fyziky a elektrotechniky či radiotechniky, musí se začít smát, ale také něco dělat, aby se podobné bludy nešířily letem světem.
Pokud by měl někdo zájem, mohu ten výše zmíněný blábol rozpitvat podrobně, případně i s výpočty. A za tohle si ta zmíněná firma říkala částku kolem 50ti tisíc Kč. S tím, že účinnost je velmi dlouhodobá. Řádově léta.
Nebo další borci – odstínění vyzařování mob. telefonu pomocí papírových nálepek. Atd, atd. A to mě má nechávat klidným?
Samostatnou kapitolou jsou pak tzv. geopatogení zóny a další. Podvodníci užívají i taková názvosloví, kterým často ani sami nerozumí. Něco takového prostě fyzika nezná.
Pak tu národem hýbala také ta blbost, kdy stále hořely zásuvky v jednom domě. Sdělovací prostředky měly sledovanost. smilies/grin.gif I zde se však objevili jedinci, kteří věřili, že je to dílem duchů či jiného nadpřirozena. A nakonec si se všemi hrál asi desetiletý kluk.
říjen 12, 2012 15:27
KKP, : strejda
až budeme mít přístroj na měření svědomí,jehož jednotka bude zavedena v mezinárodná soustavě, odpovím Ti. smilies/grin.gif
Zatím jsme se dostali jen k ovládání počítačů myšlenkou a okem. smilies/grin.gif
říjen 12, 2012 15:37
Strejda : Lady Jane
Velmi účelová odpověď, s výběrem jenom toho, co se hodí. Škoda, že např. moje otázka zůstala nedotčena.
Ano, vždycky se nabalí podvodníci, na cokoliv. Taky vždycky se najdou důvěřiví lidé. Někdy i zoufalí lidé; na nich jsou podvody přímo zavrženíhodné, odporné.
To ale přeci nic nemění na tom, že asi není zcela rozumné tvrdit, že něco neexistuje jen proto, že to ještě dnes nedokážeme změřit a pochopit. Ale pro Sysifa a pro vás to neexistuje. Trochu samolibé, řekla bych.
říjen 12, 2012 16:06
škoda mluvit : Pančelka
nejsem Palčelka, stlejdo.Ani milá. A jestli nás máš za blbé, co si sotva dokážeme, představit, jak neuvěřitelné šarlatánství se kde děje..... Fakt jsem ráda, žes nám otevřel oči, no páni! Jak jsem se mohla dožít svého věku a netušit nic o fyzice, nebo chemii...sice jsem jeden z těchto oborů vystudovala,a i podepsat se umím, ale ty jsi skutečně dar. A chceš 100% léčbu, panejo. To je přece v medicíně běžné, proč to nechtít od homeopatie. Ty k tomu Sisyfovi opravdu patříš. Mamčo,pozor, to nebyla sranda,sranda je to teď. Přímo kouzlo nechtěného. smilies/grin.gif
říjen 12, 2012 16:23
... : Mikin
Tentokrat souhlasim se Strejdou. Proti lidske blbosti a sarlatanum je treba se ozvat, ti lide si ve vetsine pripadu zalozili zivnost na okradani duverivych.
Spolek Sysifos dela podle me zasluznou praci, i kdyz jde opravdu o praci sysifovskou.
Tenhle rok me potesilo udeleni ceny Bludny balvan znamemu to zurnalistovi Adamu B. Bartosovi (tez zvanemu Blabola) za jeho neunavnou praci v odhalovani zlocinu, pachanych americkymi imperialisty pomoci zarizeni HAARP, ktere je umisteno kousek od nas u vesnice Gakona na Aljasce.
Tohle civilni zarizeni na vyzkum ionosfery a polarni zare provozuje University of Alaska ve Fairbanksu a jeji profesori ani studenti nemaji podle vseho ani tuseni o tom, ze jsou zneuzivani k vyvolavani prirodnich katastrof na celem svete. Mimo jine i nicivych pozaru v Rusku, tsunami v Japonsku a zemetreseni na Haiti.
Blabola vsemu nasadil korunu, kdyz si prisel Bludny balvan osobne prevzit a promluvit zabednenym vedcum ze Sysifosu do jejich zatvrzelych dusi.
Blabolovy teorie podporuje i znamy venezuelsky odbornik na polarni zari Hugo Chavez, ktereho pry Americani "nakazili rakovinou"..... smilies/tongue.gif
říjen 12, 2012 16:29
Ale odpovím Ti, Lady Jane. Jen jsem nevěděl, jestli se ptáš nebo mne zkoušíš. :-) : strejda
Abychom mohli definovat velikost fyzikálních jednotek, byl zde zaveden řád a tím je soustava SI. A pokud není řád, nastává anarchie. :-)
Díky tomu třeba víš, že máš v rozvodné síti střídavé napětí 220V. Nebo že měříš 165cm. Stejné je to s proudem, odporem, svítivostí, magnetismem, indukcí, atd., s měřením času (mimochodem, ten je v současnosti nejpřesnější veličinou, jakou umíme změřit) a stejné je to i s radioaktivním zářením. Jeden Becquerel je základní jednotkou radioaktivního záření a přístroj se jmenuje třeba BQ Metr, Tbqmetr nebo ND metr. Dle použití. Toto záření však rozlišujeme ještě na alfa, beta, gama a na neutrony. Je tedy jasné, že jednotka veličin byla definována pro potřeby měření jejich velikostí. Viz učebnice ZŠ.
Mezery mám však v tom, že nevím, jestli byla dříve slepice či vejce. Ale četl jsem už i o jednotce smradu a veličinou by měl být jeden OU. Ten se však do soustavy SI ještě nedostal. smilies/grin.gif
říjen 12, 2012 17:01
Strejda : Lady Jane
A tohle má být odpověď na mou otázku: "Chápu to správně, že před sestrojením prvního dozimetru radioaktivní záření neexistovalo?"
Jestli tohle, co jsi napsal, pokládáš skutečeně za odpověď a neděláš si při tom jenom ze mě legraci, tak již tvé i Sysifovské myšlení začínám chápat. Děkuji. Nechci!



říjen 12, 2012 17:38
Mio I, : strejda
zatím jsem koupil jen nové hrablo. A protože měřím 180cm, musel jsem u něho prodloužit násadu krátkou trubkou. Oni to dnes vyrábějí snad pro pidimužíky... Přitom populace roste.
Mám připravené i naštípané dřevo a protože včera bylo hezky, tak jsem i přezul na zimní gumy. Jak vidíš, vždy připraven. smilies/grin.gif Ani ty výsledky voleb mne nepřekvapí... smilies/grin.gif smilies/grin.gif
říjen 12, 2012 17:38
Lady Jane, : strejda
aha, už jsem pochopil, že mne zkoušíš. smilies/grin.gif
Ke Tvé otázce: Myslím si, že to bylo asi takto. Dozimetr je vlastně trochu univerzální měřák, který pracuje na principu změny látek v něm, což je následně vyhodnocované a záleží na cejchování, sloužil původně k měření ionizujícího záření, které je neviditelné.
A ionizující záření bylo známé dříve než záření radioaktivní. Je to tak správně?


říjen 12, 2012 18:09
... : Lady Jane
Ty si skutečně ze mě děláš legraci:-) Dobře. Dělej. Snesu i víc.
Aspoň je jasné, že nijak jinak, než zlehčením celé věci do legrace a opakováním notoricky známých faktů se z odpovědi vykroutit nedokážeš. Nejsem technicky silná a je mi úplně jedno, jak ty všechny vaše přístroje nazýváš a popisuješ a jestli jsem slovo dozimetr použila správně, nebo se ta kisna jmenuje jinak. V tom to přeci není.
Je to v tom a jde o to, že dokud naše dnešní velmi nedokonalá technika a technologie nezhotoví měřící přístroj pro měření určitého jevu nebo veličiny, vy neuznáte možnost existence toho jevu, přestože jsou určité náznaky, že by to mohlo existovat. Netvrdím, že to určitě existuje. Ale podle určitých náznaků a zkušeností generací by mohlo. Vy tu možnost přezíravě vyloučíte á priori, a to jenom proto, že na změření ještě nemáte zhotovenou škatuli se zelenýma a červenýma světýlkama. A jestli i teď odmítáš pochopit, o čem mluvím, pak se skutečně domluvit nemůžeme.
říjen 12, 2012 18:56
Ale Lady, : strejda
já nic nezlehčuji. Je jasné, že neumíme změřit sílu pole třeba myšlenek i když se někdy ukáže, že tu tenhle fenomén někdy, zdůrazňuji někdy v praxi může fungovat. Spíše jde ale o přání. Ale to jsme v jiné oblasti. Někdy vyjde i intuice. Někdy vyjde i držení palců milované osobě. Když o něco jde. Někdy to ovšem nevychází. Já jen nesnáším ty šizuňky, ty rádoby vynálezce všeho možného, na čem se dá vidělat a podvádět neznalé. A kdo na to doplácí? Jen důvěřiví lidé. Často staří lidé, kteří si to neumí zdůvodnit. Nerozumí tomu. O tom tu mluvím. A se šarlatány všech kalibrů je to podobné. Stačí?
říjen 12, 2012 20:03
Oprava : strejda
Šmarjá, vydělat, to bije do očí... smilies/wink.gif
říjen 12, 2012 20:04
Strejda : Lady Jane
To, co píšeš teď, to má hlavu i patu. Ale přečti si to, co jsi napsal hned jako druhý příspěvek. Nevidíš, že to je zcela o něčem jiném?
říjen 12, 2012 21:05
Uf : Pančelka
bolí mě nohy, nasbírala jsem dva koše hub. Já taky nemám ráda, když někdo někoho využívá a věší mu bulíky na nos. Lezou mi momentálně na nervy dealeři LR,je jich jak much, cistusový čaj( cistus mám v kořenáči na zahradě) si účtují, 557 K, to je na zabití, za lahev aloe, koupíte opět v kořenáči a i větší tříleté rostliny( odstranili z ní slupku a žilnatinu, takže na záchod můžete už i zvolna, obohatili kopřivou- kde to najdeš!) 930K atd. A tady to nevnucují jen chudým, opuštěným či starým, vnucují to komukoli a skutečně kdokoli si to koupí. nespojí si svoji aloe, co jim pěkně prospívá v zimní zahradě a tu předraženou pikslu.jistě, je to práce, koupit železité víno a naložit do nej aloe dužninu bez žielk spolu skopřivou a medem. Když jsem se ptala známé, proč kupuje omega 3 z lososa za ty neuvěřitelný peníze, když totéž, nebo skoro totéž má v lněném semínku, nevěřila mi. Fokud nedovalila džus obohacený o omega 3, tam si přečetla, že jsou z lněného semene. Lidi jsou líní myslet a radši věří. Ale pokud se napálí, není to pro ně popud k myšlení, oni jen přestanou věřit a všemu se uzavřou.
říjen 13, 2012 14:39
Jeste : loos
stesti, ze to vsechno je zatim k sehnani.
říjen 14, 2012 03:06
... : deeres
Oční lékařka mně doporučila Ocuvite lutein. Koukla jsem na E-shopy a dostala mne cena, tak jsem začala pátrat.
Lutein je přírodní antioxidant, barví na žluto tak zvanou žlutou skvrnu, centrum sítnice, která slouží jako filtr modrých krátkovlnných světelných paprsků. A největšími zdroji luteinu je všechna zelená zelenina, ale i kukuřice, mrkev, vaječný žloutek a rajčata.
A tak nějak podobně, jak píše Pančelka, se to má i s ostatními potravinářskými doplňky.
říjen 14, 2012 09:15
... : Pančelka
[
Lidi jsou líní myslet a radši věří. Ale pokud se napálí, není to pro ně popud k myšlení, oni jen přestanou věřit a všemu se uzavřou.


Šlo mi o tohle. Já jsem to zázračné LR vyzkoušela a ne jen nějakou malou dávku, teď můžu prohlásit,že jsem schopná najít srovnatelny a rozpočtově míň zatěžující způsob. Neposlala jsem LR a Organics mission a jiné věci k šípku hned, prostě jsem si u sebe ověřila, že existuje lepší řešení. V případě vysoušení zdí je to možná díky finanční náročnosti zkoušet obtížné, ale určitě existují reference. Stejně tak jsme rodinně vyzkoušeli všechnu možnou klasickou léčbu proti plicním chlamydiím, nakonec pomohla biorezonance a holistický přístup. Poo roce to zabralo, což se u Weldonova protokolu u chlamydií rozhodně nedá očekávat. Kdybych to byla dopředu odmítla jako blbost, tak jsou problémy dosud. Takže uvažovat, neodmítat, sehnat reference od někoho komu věřím, vyzkoušet, mít realistická očekávání, udělat závěr.Takže sisyfos ať jde k čertu.
říjen 14, 2012 11:31
Pančelko, : strejda
zde se přímo nabízí odpověď stejnou mincí. Ať jde k čertu ta nepoučitelná množina zastánců všech anomálií, pavěd, které se po 89. vyrojily jako houby po dešti. Ať jdou k čertu všichni ti fanatici, kteří věří šarlatánům, kartářkám, vynálezcům perpeta a všem podvodníkům a neprobádaným alternativám. Komu není rady...aneb - je to jako házet hrách na zeď či perly sviním. A pozor na reference, které se dají zašvindlovat i koupit. Peníze dnes přece hrají první housle.

Jeden moudrý pán kdysi prohlásil: Dvě věci na světě jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. I když s tím vesmírem si nejsem tak úplně jist. A.A.


říjen 14, 2012 13:04
lady jane : Pančelka
marná snaha.
říjen 14, 2012 14:57
Pančelka : Lady Jane
Z mé strany již žádná snaha nebude. Tohle je přeci úplně učebnicový příklad: Když nevím, jak dál - vyhnu se odpovědi s použitím pár frází a pouček. Ale když bude oponent na odpovědi i dál trvat, tak rozhovor ukončím. Tím zatvrzelým mlčením ovšem mlčící říká mnohem víc, než tisíci slov. Škoda, a i trocha zklamání.
říjen 14, 2012 18:25
děvčata, : Iris
neznáte strejdu? On je moc fajn chlapík, jen je opravdu upřímně stoprocentně vědecky materialisticky pragmaticky založený. On se fakt nevyhýbá odpovědím a dokázal by odpovědět i bez frází a pouček naprosto vyčerpávajícím způsobem, ale byla by to úplně zbytečná dlouhá slovní bitka, kterou on nemá rád.Protože jinak je nekonfliktní, viď strejdo?
Je to téma, které bych u kávy se strejdou neprobírala, i když bych s ním jinak kávu moc ráda popila.smilies/smiley.gifI to patří k umění života - nevnucovat druhým svoje vidění světa za každou cenu. Mně by tedy ten naprosto vědecký a výhradně přesně změřitelný způsob vidění veškerenstva připadal smutný a nudný, ale to je můj úhel pohledu.

říjen 14, 2012 19:09
Sisyfos : RV
Dnes jsem otevřela youtube a toto na mě vykouklo: http://www.youtube.com/watch?v=MjF3pRIT7wI&feature=g-vrec
obhajoba dívky, která prý dostala bronzový bludný balvan.
Za mě osobně, moc aktivity spolku Sisyfos nesleduji, ale kdykoliv náhodou čtu něco kolem nich, dýchá na mě velká nadřazenost a nedostatek pokory.
říjen 14, 2012 20:04
Pro notující si dámy. (Chtěl jsem napsat pomatené dobou, ale rozmyslel jsem si to.) :-)) : strejda
Aby to z mé strany nebyly jen fráze, jak praví Lady, tak konkrétně, jeden mediálně známý příklad. Není to tak dávno, kdy se média předháněla a s nadšením informovala o novém zdravotnickém zázraku, o neinvazivním analyzátoru krve AMP, jehož cena není právě zanedbatelná. I přesto, že se jedná o velký podvod, několik zdravotnických zařízení sedlo na lep, podlehlo mafiánskému loby podvodníků a zmíněný nesmysl zakoupilo.
A kdo si myslíš, Lady, že na tento podvod upozornil? Ano, byl to právě ten hnusný a neseriózní, nadřazený a opovrhovaný Sisyfos, který má ve svých řadách jen blbce, kteří bez měřáku nemohou existovat a který by měl jít – dle Tebe, ale i jiných zavilých, k čertu. Ani média se o tom nezmínila. On jim jde ten Sisyfos totiž také na nervy, protože poukazuje na nešvary, na bludy, které média hlásají, zničí jim každou „poutavou“ senzaci, což má prý vliv na jejich sledovanost. Udělení ceny Zlatého bludného balvanu a upozornění na nefunkčnost, to je ale moc málo za to, jaké škody by mohl tento nesmysl ve zdravotnictví napáchat na pacientech. A jak z toho vyjdou ty lumpové, kteří chtěli vydělat na nesmyslu? Inu nijak. Vždyť jsme v ČR, máme výborné zákony a spravedlivou justici.
Ale vidím, že je to jen škoda času.

Iris dík, ale ono to skutečně nemá cenu. Já bych takovým podobným, zavilým, kteří opovrhují dobrovolným a nikým neplaceným spolkem docela a škodolibě přál, aby jim na té nefunkční blbosti udělali třeba předoperační vyšetření krve... smilies/wink.gif
říjen 14, 2012 21:48
strejdo : Iris
protože jsem pravdomluvná a spravedlivá smilies/wink.gif musím upozornit, že dílem pomatená jsem podle Tvých kritérií také.
Jsem ve zdravotnictví už ..no už sakra dlouho a za tu dobu jsem měla možnost vidět pár zcela nefungujících vědeckých metod a prokazatelně neprokazatelných krevních odběrů a na druhou stranu pár neoficiálních, nezměřených a nepublikovaných zázraků, které nebyly dílem umění lékařů. Jsem už nemladá a tudíž na různé způsoby zkušená ženská a vím, že zrovna tak mnozí starší lékaři zcela dobrovolně a na základě empirických pozorování svá neotřesitelná vědecká tvrzení právě ke stáru opouštějí.Někdy se věci dějí vědeckým výzkumům a ověřitelným doporučeným postupům navzdory.

Souhlasím - nemá cenu někomu něco cpát násilím do hlavy (a naopak), nechme si svoje pocity a zkušenosti a mějme se rádi, že? smilies/grin.gif
Jo a také nemám ráda ty novodobé šarlatány a podvodníky,vlastně vykuky obecně. Ale v něco, co se nedá jenom tak mýrnix týrnix vědecky dokázat a změřit a přesto to je, v to věřím.
A Tebe mám ráda smilies/wink.gif
říjen 14, 2012 22:06
Iris, já se na Tebe za tu pravdomluvnost nezlobím. : strejda
Já tu hájím jen nevýdělečný spolek, který dělá vše zadara. Od nikoho nedostane ani korunu a žije jen z příspěvků a také z nadšení. Myslím si, že dělá velmi záslužnou a užitečnou práci a nezaslouží si všechna ta opovržení a poplivání. Tady je mnohem více institucí, které naopak dřou peníze ze státu a které by zasloužily zrušit. A pozor, Sisyfos, to není jen český fenomén. S podobnými spolky spolupracuje po celém světě, protože nejen u nás jsou podvodníci, zloději a příživníci. Své poznatky si vzájemně předávají.
Zdravotnoctví nerozumím, já jsem původně elektrotechnik (teď už tedy dlouho emeritní...:-) a skoro celý život jsem pracoval v oblasti nf a pak mnoho a mnoho let ve vf technice, v komunikacích. Vyjadřuji se tedy pouze k oblasti, kterou ovládám.
Ty nefunkční vědecké metody a praktiky, o kterých píšeš, ty tu nevyřešíme. Tomu já nerozumím. smilies/grin.gif Ty snad mohou mít i jiná pozadí.
Já bych si však celý svůj pracovní život nedovedl představit bez spolehlivých měřáků, bez osciloskopu, generátoru - vf analyzátoru a pod. No uznej, k čemu by nám byl takový senzibilní elektrotechnik, který by měl k dispozici jen šroubovák. A u jiných oborů je to podobné. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Ledaže - ledaže byste měli na rentgenu někoho, kdo má rentgenové oči a schopnosti vidět skrz... :-)
Jo a také Tě rád čtu. smilies/grin.gif
říjen 14, 2012 22:50
strejdo : Iris
dnes tu máme sólo smilies/smiley.gifAle mně se to líbí.
Na RTG nikoho nemáme, ale ve městě je chlapík, který tvrdí, že vidí skrz - ne jako rentgen, ale jako počítačový tomograf - no není to troškař. A barevně. Blbé je, že to nejde dokázat, změřit. Ale ani vyvrátit, když by to mělo být spravedlivé. Tvrdí, že se kolikrát nemůže v restauraci ani najíst, když vidí, co všechno lidé v útrobách mají. Barevné... smilies/wink.gif
A ještě než se spravedlivě rozčílíš věz, že k němu chodí i naši lékaři.
Pokud jde o ten záslužný spolek, který obhajuješ, tak ten dělá to, čemu lidé v něm věří a považuje to za správné.Tomu se nedá nic vytknout. Jen mi občas také, stejně jako jiným, vadí jejich občasná nadřazenost daná asi tím, že v současném světě má materialistická věda převahu a právo veta.
Že v našem státě parazituje spousta jiných institucí, ze kterých je jednomu špatně, je smutná pravda.
Jinak čest Tvé profesní šikovnosti, mne by ubila plochá baterie. Nedivím se, že jsi zvyklý spoléhat se na to, co lze ověřit, v téhle profesi to určitě jinak nelze.
říjen 14, 2012 23:22
Strejda. Já o koze, ty tvrdošíjně pořád dokola o voze : Lady Jane
Nemá vůbec smysl uvádět mi nějaké příklady, kdy Sysifos zapůsobil kladným směrem. Moje poznámka k tvému a Sysifofskému nabubřelému: "co nelze změřit", s tímhle absolutně nesouvisí. Pokud, v zájmu zachování si tváře, děláš, že to nechápeš, nic s tím nenadělám.
říjen 15, 2012 07:36
Lady Jane a mereni : romanB odjinud
myslim, ze nejvetsi problem je v tom, ze tihle nekteri pseudoznalci meri zatim nemeritelne a vydavaji to za vedu. Ja se treba jako hobby zabyvam statistikou nativnich horoskopu - a to cislo kontrolovanych entit, ktere z nich pak sedi je nebezpecne daleko od nahody .. ale postavit na tom kseft, bych si netroufl smilies/smiley.gif
říjen 16, 2012 09:35
Romane, : Iris
ale dostat bludný balvan za to, že se vůbec takovou hovadinou zabýváš, to bys také nechtěl, že? smilies/wink.gif
Pseudoznalců je strašně moc a dělají ostudu a špatné jméno věcem, které jsou přinejmenším alespoň zajímavé k úvaze. Ne ke kšeftu a fanatickému následování.
říjen 16, 2012 11:31
strejdo, : bb2
psychologie je taky podvod? protože v ní taky nemůžeš měřit, vážit?

Já bych proti Sisyfovců nic neměla, kdyby vybírali zrno z plev, respektive vytáhly ty plívy a ukázali na ně.
Ale šmahem zamést mezi plevy i lidi, co desítky let nezištně a prokazatelně pomáhají lidem?? to je sprostota,hanebnost, arogance

říjen 17, 2012 17:46
vzpomněla jsem si na svého příbuzného, : bb2
bylo mu 30 a měl se ženit, já chodila do osmičky, celá rodina jsme se chystali na svatbu, na plzeňsko. Ale pár týdnů před svatbou přišla zpráva, že z veselky asi sejde, ženich marodí, je ve špitálu. Měl opakované potíže s ledvinami a močovými cestami a teď ho to dostalo doslova do kolen, takže šel do nemocnice.
Svatba nakonec byla v termínu, ze špitálu ho pustili na revers, po svatbě ho odvezli zpátky. Když ho pustili domů, nebyl vyléčený, jen zaléčené akutní potíže, přecházel do ambulantní péče s tím, že to bude doživotně. No a ledvináři doživotně, to nebývalo na dlouho..Byl bledý, slabý, měl slabý žaludek,měl se šetřit a vůbec byl marodivej.
Pak někdo poradil bábu Kamenickou, to byla stará léčitelka, bylinkářka, která diagnostikovala z ranní moči. Podívala se a řekla co s tím, nebo poslala do nemocnice. Doporučovala pití piva na ledviny, v přiměřeném množství, nenáviděla limonády, to byl podle ní jed a když poznala z něčí moči, že to pije, nechtěla ho léčit, dokud s tím nepřestane. Odmítnutí nebylo zrovna elegantní, nijak se nežinýrovala.
Mladý novomanžel dostal namíchané byliny a novomanželka mu vařila ráno a večer čaj. To bylo vše. Po pár týdnech se začal výrazně lepšit. Za několik dalších týdnů jeli k bábě na kontrolu, dostal jiné byliny na doléčení s tím, že pokud nebude mít potíže, už nemusí chodit. Má dvě zdravé děti, postavil barák, rozjel slušné malé podnikání, jezdí k moři a na hory,před pár lety se podruhé oženil, táhne mu na šedesát a má se dobře. Pivo pije, limonády ne.
No a když to řekl doktorům, o diagnoze pohledem staré babky do sklenice s ranní močí, a řekl o koho jde, dostal jejich požehnání s tím, že pokud mu nepomůže bába Kamenická, tak nikdo.
Jezdili za ní lidé z celé republiky, i lékaři, vědci..

Takoví se najdou i mezi homeopaty, mezi dalšími léčiteli, spousta lékařů s nimi spolupracuje a vhodně kombinují svoje metody.

Ostatně, i sami lékaři se školí a vzdělávají v takových oborech, které Sisyfovec považuje za šarlatánství. Říká se tomu celostní medicína a léčí člověka komplexně, s využitím všeho, co se osvědčuje.
Viz třeba Mudr. Strnadelová. http://institut-celostnimedicina.cz/

a tady jsem našla něco o bábě Kamenické http://www.rozmaryn.dobris.net/Fotografie/Soubory/bába kamenická.pdf
říjen 17, 2012 18:01
bb : Iris
na tu babču Kamenickou mne to nějak nechce hodit, dělám něco špatně nebo je ta stránka fuč?
říjen 17, 2012 21:00
Iris : romanB odjinud
blbe zapsana mezera v adrese, zkus tohle: http://www.rozmaryn.dobris.net/Fotografie/Soubory/bába kamenická.pdf
říjen 17, 2012 21:54
ne : romanB odjinud
proste mezi bába a kamenická musí být (to je mezera)
říjen 17, 2012 21:54
herdek :))) : romanB odjinud
procentodvacet (znak procenta a 20)
říjen 17, 2012 21:55
a vubec : romanB odjinud
říjen 17, 2012 21:56
RomaneB : Iris
smilies/grin.gif..díky, jsi fajn smilies/smiley.gif
říjen 17, 2012 22:22
... : bb2
vidíte ji, bábu jednu kamenickou :-)
říjen 17, 2012 23:11
jo : romanB odjinud
a od te doby, co jsem si ji dal na web, tak me boli koleno ... na tom neco bude .. smilies/cheesy.gif
říjen 18, 2012 06:39
Nevím, co ta Lady Jane chce slyšet? : strejda
Chce vysvětlení, objasnění... Čeho? Neuvedla zde žádný konkrétní příklad obludností a pavěd, které já odsuzuji už z principu a stále jen všeobecně shazuje a plive jed. Já se, Lady, zaměřuji na skutečné hovadiny, anomálie, dalo by se říci i na zvěrstva, které se nestydí ti všehoschopní podvodníci prodávat a balamutit jimi lidi. Máš-li snad na mysli cosi konkrétného, napiš to. Pokud budu vědět, odpovím. Nebo si můžeš přečíst zpravodaje Sisyfa. je jich tam hafo. V některém ze zpravodajů najdeš jistě vysvětlení Tvého pomatení dobou. Ty však nechce slyšet skutečné příklady. Já Ti však abstraktně odpovědět neumím.

BéBé, to s tou psychologií, to nemyslíš vážně, že ne? To bych si Tě musel přestat vážit...
Tady jsi uvedla názorný příklad, jak lze nádherně vytrhnout věci z kontextu a shodit jinou debatu. A pokud tu všeobecně zesměšňujete nutná fyzikální měření, abychom se dopátrali cíle, pak nemá smysl tuto debatu rozvíjet. Ještě musím dodat, aby bylo jasno, bébé, že zde měříme veličiny. Nikoli obory.
říjen 20, 2012 00:23
... : bb2
Vůbec nezesměšňuju fyzikální měření a ptala jsem se vážně. Vědecká psychologie se přece taky nerozvinula jako odnož přírodovědních oborů, ale její prvopočátky jsou spojené s náboženstvím. A určitě se tehdy našli strejdové, co o jejím smyslu pochybovali...protože
skutečné a pravdivé je pouze to, na co si můžeš sáhnout, omakat, co si můžeš jako funkční 100%ně opakovaně vyzkoušet a co si můžeš změřit. Změřit, prosím, to je velmi důležitý faktor. Vše ostatní je podvod, hloupost, domněnka, výdělečný podnik, pavěda, nesmysl...

říjen 22, 2012 02:22
Vážení a milí : garias
Je to straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaašne jednoduché. Fakt hrozne a neuveriteľne prosté! Fyzikálne javy o ktorých môžeme vedieť, môžeme aj zmerať. Javy, ktoré nemôžeme zmerať (inak preukázať), tie pre nás neexistujú. Teraz nenarážam, že na to, že to môže exsitovať, lebo sme to ešte nespoznali smilies/smiley.gif. Narážam na to, že: "Bez faktov, je zbytočné robiť teórie".
Načo mám uvažovať o aure, alter. liečiteľstve, karme a iných bludoch, keď neexistuje dôkaz, že sú tieto veci reálne? A ak existuje, tak von s tým, povedzte to celému svetu.
Viete prečo s tým nevýdu von, lebo sú v pozícii ako všetky ostatné náboženstvá - pozícia slepej viery.
Ak chceme byť skutočne múdre bytosti, inteligentné tvory, ktoré budú brať mimíkovia z vesmíru vážne a nebudú nás pokladať za tupé, naivné živočíchy, ktorými teraz momentálne určite sme, tak sa musíme zbaviť náboženstiev, bludov a HLAVNE, to je dôležité !, hlavne používať ten spráchlivený a pavučinou obalený orgán v lebke. Inak naša planéta stojí akurát tak za broskyňový koláč po večernej modlitbe a rozhovorom so samým sebo... teda, s Bohom som chcel povedať.
leden 25, 2013 11:26
... : garias
Teraz kukám, že ten môj príspevok znie, ako by ho písal dement. Tak vidíte akí sme úbohí. Práve som vám to ukázal smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 25, 2013 11:28
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]