O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

LAXNÍ LÁSKA? PDF Tisk E-mail
Pondělí, 05 prosinec 2011
Přejít na obsah
LAXNÍ LÁSKA?
Strana 2

 

 

O D P O V Ě Ď :

 

 

 

Milá Renatko,

 

     ty sis, holka, naběhla... Dala jsi mu najevo, že ho máš moc ráda, že bys byla nejšťastnější s ním - ale ten tvůj šetřílek (to říkám velice slušně, jinak se říká "pěknej krkoun"),  určitě žádnou změnu současného stavu nebude chtít. Ovšem, i kdybys ho nějakým "šikovným" způsobem k té svatbě přiměla, věř mi, že bys s ním šťastná nebyla. Jemu to takhle velice vyhovuje - využije tebe, protože se s tebou a u tebe pěkně vyspí, pochopitelně i nají (to ti OPRAVDU nijak nepřispěje? To si ho živíš jak králíka?) Vykoupat a přes týden jíst chodí chudinka ubohej k mamince... Ty mu i tu jeho holčičku "zařídíš"... Tak co by měnil? Má všechno, co jeho srdce i jiné údy ráčí!

 

      Hele, teď, před Vánoci a Silvestrem, bych nic neměnila, nemá to smysl. Ale - žádný dárky nekupuj! Chceš být ještě nešťastnější? I kdyby ti nakrásně něco dal, pochybuju, že to bude nějaký "óbr dar". Nehledě na to, že on si všechny ty dary už dávno od tebe vybral, i s tou svou holčičkou ... Jen si uvědom, zda bys u sebe takhle hostila někoho cizího... A on je cizí, protože on se k tobě jako cizí chová! To jen ty ho vidíš jinak, bohužel. 

 

     Ale po Silvestru, do Nového roku, bych vykročila zase "svobodná". Nejsi ještě tak stará, abys nenašla někoho, kdo tě opravdu ocení a nebude to jen příživníček. Být tebou, tak bych pak, o pololetních prázdninách, někam na pár dnů jela s tím svým "šestnáctkou". Co ty víš, třebas tam na nějaké té klouzačce padneš nějakému rytíři přímo do náruče... A i kdyby ne, tak to nevzdávej. Rozhodně všechno lepší, než tohle, co zatím máš. Neznám tě, ale i kdybys byla, jak jsem nedávno četla moc hezký terminus technicus: "poslední holka z ošklivince", tak tohle nemá žádná zapotřebí...

 

     Jednoduše mu po Novém roce oznam, že to bylo krásné, ale bylo toho dost. On ať se i nadále věnuje své holčičce a - třeba si i najde nějakou "rohožku", které tohle bude vyhovovat....

 

 

Držím palce, nesmuť a nevzdávej to!

d@niela

 

 

Komentáře (69)add feed
Renato, : bb2
a co na něm máš vlastně tak ráda?
prosinec 06, 2011 01:37
jestli : Iris
ona Renatka jenom nepanikaří, že je jí "už" 35. Možná má pocit, že má teď už poslední jedinou šanci.Přitom je podle mne v nejkrásnějším věku a dítě má také. City (někdy zaslepené) hrají jistě svou velkou roli a nedá se jim poručit, ale tenhle chlapík se mi Renato z popisu nezdá jako nejlepší táta a partner do života.

prosinec 06, 2011 06:58
... : Renata....
Líbilo se mi, že je úplně normální chlap, žádný milionář ani krasavec není, kluk z naší vesnice, prostě zedník, je pracovitý, ale asi jen za peníze, (já si musím i žárovku vyměnit sama). Vzal mě na párkrát na večeři a ač si ženská říká, že to nesmí brát moc vážně, srdce neposlouchá a lítá v tom....
Peníze mi opravdu žádné nadává, i když v neděli si donesl 2 kinderčokoládky a prý jestli jednu nechci smilies/angry.gif připadám si jak v mateřské školce.
Takže jsem včera měl můj syn 2 Mikuláše, i toho co jsem měla schovaného pro něj.
Poslední holka z ošklivnice nejsem
smilies/smiley.gif
Včera jsem se zeptala proč nechce dítě, prý by pak neměl na dům a že " děcko umí ... každý".



prosinec 06, 2011 07:07
No, řekla bych, : Lotka
že se rovnoprávnost žen obrátila úplně naopak. Teď jsou rovnoprávný k vydělávání a je spousta chlapů, co toho dokáže využít. Ale za to si můžou ženský zase samy.
Renato, jak si můžeš vážit chlapa, kterej tě takhle vyžírá, proboha? Nemám nic proti "normálním chlapům", ale tenhle Renatko, normální není. Takhle se normální CHLAP nechová. Promiň.
prosinec 06, 2011 07:41
Renato : Kamila
tohle jistě nemáš zapotřebí... vždyť ty za něj a pro něj děláš úplně všechno! Jestli jsem to správně pochopila, tys mu i vyřídila styk s dcerou - no pardon, nechtěla bys radši chlapa místo tohoto?
prosinec 06, 2011 07:48
... : kebu
Milá Renato, píšeš, že jste spolu rok. To je ve vašem věku poměrně dost na to, abyste oba měli jasno v tom, jestli s tím druhým do budoucna počítáte, nebo ne. Na společném děcku se neshodnete...shodnete se alespoň na společném bydlení, dělbě domácích prací a financí? To jsou poměrně zásadní otázky, pokud on si to představuje tak, že to bude jako doteď a nic na tom měnit nebude, je to pro něj velmi výhodné, ale pro tebe nikoliv. Z toho, co jsi psala, jsem vyrozuměla, že on k tobě večer přijde, dostane jídlo, sex, ráno odejde, přičemž jí zadarmo a na baráku ti nepomůže (i tu žárovku si musíš vyměnit sama) O víkendu ti přivede domů svojí dcerku a místo toho, aby vás vzal třeba někam na výlet, nebo vymyslel jinou aktivitu pro vás pro všechny a pak vás vzal na jídlo do restaurace, tak ty jim vyvařuješ a oni si pak odjedou za zábavou sami. Pokud se zrovna jako pijavice nepřisává na tebe, tak vysává svoji mamku, sestru, nebo sousedku...takovým lidem se říká vyžírkové. Máš zapotřebí být s vyžírkou? Jestli srdce jinak nedá, nastav si nějaké výhodnější podmínky pro sebe- ne, tenhle víkend nevařím, rozhodla jsem se, že nás vezmeš všechny do aquaparku a najíme se tam (např.) vždyť je spousta aktivit, které se dá dělat i s děckem, zvlášť sedmiletým...a ta holčička prostě nemůže být ten, kdo bude diktovat, jak budete vy dva s tatínkem trávit víkendy. (Ale třeba by i ta holka raději jela do aquaparku, než k sousedce, ale pro tatínka je asi pohodlnější se zaháčkovat u sousedky, kde se nemusí o nic starat a nic platit, že?) A také se s ním pobav jak si představuje to vaše společné soužití do budoucna. Kde budete spolu bydlet, kolik ti bude přispívat na domácnost...třeba zjistíš, že vaše představy o budoucnosti se nerozcházejí pouze v tak zásadní otázce, jako je další dítě ano- ne, ale i ve všem ostatním. Nebo je pro tebe přijatelná představa, že mu budeš další měsíce/ roky pouze poskytovat zadarmo hotelové a postelové služby?
prosinec 06, 2011 07:50
Taky bych Renatko : Linda1
poradila, ale už nemám odvahu. Rozumově, každý kdo si to tady přečte, ti poví k tomu svoje. Ale to co tě trápí, srdcem, to nikdo za tebe nevyřeší, to si budeš muset vyřešit sama. Snad moje rada, pokud by se dala použít, by byla - moc to srdce neposlouchej, dej do toho víc toho rozumu.
prosinec 06, 2011 08:13
Renato, : Myška
fakt nechápu, co ti na něm imponuje. Vždyť on tě jen a jen využívá. Skončila bych to s ním. Neměla bych proč s ním ani prožít nastávající Vánoce, naopak, udělala bych je krásné pro syna a pro sebe. Myslím, že by to syn ocenil.
prosinec 06, 2011 08:16
Renato : mia I
věk mezi třicítkou a čtyřicítkou je pro ženu nejkrásnější období. Ty máš navíc výhodu, že syn už je odrostlý, můžeš tedy volný čas trávit příjemnějšími aktivitami než je tohle současné co prožíváš - vyváření atd. Věřím, že jsi to dělala ráda , ale je otázka času, kdy se v člověku něco zlomí a řekne si dost , už nechci . Pokud jsi bez závazků, můžeš pak vše utnout, pokud bys s dotyčným měla dítě, bylo by to o poznání složitější. Proto radím, s tímhle mamlasem rozhodně další rodinu nezakládat, v klidu se rozejít a dát si novou šanci. Mimochodem, proč se vlastně rozvedl? Nebyly v tom právě ty šetřílkovské sklony? Moc Ti přeju chlapa co Tě bude mít rád, přijde za Tebou, dá Ti pusu, za zády třeba růži.. Nebo řekne o víkendu nevař, zvu Tebe s klukem na oběd. smilies/wink.gif
prosinec 06, 2011 08:16
Milá Renato : kolemjdoucí
myslím, že tvůj přítel má víc rozumu než ty. Ví, že v dnešní době ekonomické nejistoty je pořídit si další dítě nesmysl. Zejména, když jak píšeš, on i ty děti už máte. A že tě má jenom na sex, případně na vaření - no, proč by ne když to má zadarmo. Taky bych to bral.
prosinec 06, 2011 08:19
Jediný důvod, : Petronila
který mě napadá, proč s ním chceš zůstat, je to potenciální mimino (a úvaha ve stylu, je mi 35, plodné období se valem krátí, co když už nikoho jiného v době, kdy by to ještě šlo, nenajdu).

Pomiňme, že takovýhle chlap by asi nebyl nic moc partner. Ale když on ani to mimino nechce, vyžírá tě, s ničím ti nepomůže, ani čas s tebou netráví - PROČ?
prosinec 06, 2011 08:32
... : renata
Máš pravdu, na soud jsem mu žádost napsala, bylo mi ho líto, jen jsem si nedovedla představit co to pro mne bude znamenat.....
Bydlet se mnou chce, on si myslí, že už se mnou bydlí a ohledně nějakého finančního příspěvku na domácnost se přiznám, bojím říct, jinak bude určitě spávat u maminky a já budu ta co po něm chce jenom peníze. Domácí práce mu nic neříkají, ani párky neumí ohřát, dle jeho názoru se má o domácnost starat ženská a chlap dělá okolo baráku.....
Ohledně jeho dcerky, přítel se na ni dívá jako na oblázek, i když do něj mlátí a vždycky okamžitě plní jejich přání, takže koupat se jdou třeba hned ráno, protože prostě chce, po obědě kino a druhý den ty návštěvy, oni jsou oba dva šťastní..... Prostě co si dcerka vymyslí, ona řídí jeho život a potažmo i můj.
Já nechci nechávat mého syna každý víkend doma samotného a jezdit dle rozvrhu jeho dcerky, musím uklidit, vyžehlit, uvařit a dělám školu.
Samozřejmě volný čas mám, ale motivaci skoro žádnou, když vám někdo mění plány z minuty na minutu podle malého dítěte a já stará se musím pžizpůsobovat, jinak mi prý " vadí". Nevadí, vadí mi přístup jejího táty.
Jsem z tého situace zoufalá, on si myslí, že u mne bude přespávat do té doby, než postaví dům a pro mne je to den co den těžší žít s představou, že jsem noclehárna a pečovatelka dohromady.
prosinec 06, 2011 08:36
Ano, jak praví Kolemjdoucí, : Krakonoš
přítel je bystrej pragmatik a prognostik a teď těsně před koncem světa dělat ňáký děti je jasná hovadina, takže co se dětí tejče, máme jasno. smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
A teď vážně: Jestlis vopravdu v tomhle věku chtěla mít ještě mimino, měla sis hledat mladšího bezdětnýho chlapa, kterej touží po rodině. Starej pardál (jako jsem i já) s vlastním dítětem už fakt chce mít klid. Hele, já má děti hrozně moc rád, ale po svý zkušenosti s výchovou svejch dvou harantů už bych se do dalšího dítěte nijak moc necpal. Ale protože jsem fakt hoooodně rodinnej typ, ještě bych se nechal ukecat, kdyby vo to moc šlo. Ale to jsem tak možná jeden ze sta. smilies/cheesy.gif
Takže to bysme měli dítě, to je ta snadnější část votázky. A co se tejče toho chlapa, tak ti povim jedno:
Možná je pracovitej, možná je i hodnej a poctivej a nekrade a pomáhá starejm babkám do schodů. Ale na tebe, milý děvče, ten "tvůj" chlap prostě se*e. Jestli to nechceš vzít na vědomí, klidně se v takovýmhle pseudovztahu plácej ještě ňákej rok (dokud bude sex a vaření, von bude držet smilies/wink.gif), ale já bejt tebou, tak to zabalim. A hledám někoho, kdo bude fakt stát vo mě (a né vo moji schopnost postarat se vo něj a vo jeho dítě), dokud nejsem stará šeredná seschlá bába/dědek. Skunce v buši. Nebo v duši? Kdepa je Zákopčaníkovi konec? smilies/grin.gif
prosinec 06, 2011 08:38
Renčo, : Vodoměrka
neházej flintu do žita, radši tam vyhoť toho svého vyžírku a najdi si pořádného chlapa... hodného, slušného, který tě bude mít ráda a bude chtít, abys byla šťastná... s tímhle nebudeš... a věř mi, že bez něho ti bude líp... a navíc budeš mít prostor najít si toho pravého, který tě nebude jen využívat, ale bude chtít s tebou zažít to krásné, co život přináší... a v 35 máš pořád ještě šanci na nový, lepší vztah a klidně i na miminko, i dvě, když po nich toužíš... držím palce...
Jo a posílám heslo mé kamarádky, co jsme kdysi dávno (kolem 16 let) vymyslely jako novoroční předsevzetí - s novým rokem s novým chlapem... tak se ho drž (stačí jen jednou, nemusíš nutně mít každého jen na rok... ale i to by někdy nebyla špatná volba) smilies/wink.gif smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
prosinec 06, 2011 08:38
P.S. : Krakonoš
Dárek k narozenám jsem koupil i svojí vosumdesátiletý bytný, coby chudej student placenej bídným stipendiem University of Wales. A fakt jsem za to neměl žádnej sex! smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
prosinec 06, 2011 08:42
... : Vodoměrka
Ježíšmarjá, co jsem to vyplodila... vyhoť = vyhoď... smilies/wink.gif
prosinec 06, 2011 08:43
jo : kolemjdoucí
a teď si ještě představ, jak s ním holka bude cvičit za pár let....čtrnáctileté slečny si tatínka umí pěkně omotat kolem prstu.
prosinec 06, 2011 08:48
Renato, : mamča
všechno už bylo řečeno a napsáno černé na bílém, co Ty už dávno víš.
Zejména si dobře přečti názory "našich" pánů zde. Možná je to řečeno trochu drsně, ale píšeš si sem o radu, né o hlazení po hlavičce a přitakávání.
Tenhle vyžírka prostě není perspektivní chlap ani pro Tebe, ani pro jinou hodnou holku. Ten nad sebou potřebuje leda bič, a pak by se možná dal do nějaké přijatelné formy dokopat.
Toho Ty ale se svojí holubiččí povahou schopná nejsi, tak ho pusť jak horkej brambor.
Chlapů je všude, že by se dali přehazovat vidlema ... smilies/wink.gif
prosinec 06, 2011 08:59
... : renata
Vím, že chlapi zřejmě budou mít konce Světasmilies/wink.gif, ale já chci žít i dál.....
Jeho bývalá měla 2 děti a 1 mají dohromady, on to dítě nechtěl už tehdy, jenže tehdy ještě přítelkyně si to zařídila, někdy to tak ženský vezmou do svých rukou a byla svatba........ smilies/cry.gif
Když jsme spolu chodili 2 měsíce, tak se vyjádřil, že by dítě ještě chtěl, ale teď co už mu ex... dává dcerku nějak ztratil motivaci. smilies/sad.gif
Žgrt je jenom na mě, dcerka si teď o víkendu si vyhlídla k Vánocům stejný mobil jako mám já a tatínek hned objednával.
prosinec 06, 2011 09:14
Renato, já se ti divím. : Myška
Než být s takovým chlapem, to radši s žádným. Na rozdíl od mamči vím, že vhodných volných chlapů sice zrovna moc není, ale to není důvod setrvávat v nevyhovujícím vztahu, v němž jeden pořád dává, a druhý jen bere.
prosinec 06, 2011 09:22
Renato, : Lotka
pochop, ty jeho možná máš ráda (spíš si myslím, že se ale bojíš, že zůstaneš sama), ale co je důležitější - on tebe rád nemá, neváží si tě... Tam, kde není úcta, není ani láska, to se prostě vylučuje. On tě pouze využívá, jak psal někdo nade mnou, nemá rád tebe, ale tvoje schopnosti. Je něco jako tvůj zaměstnavatel, akorát s tím rozdílem, že ti neplatí.
prosinec 06, 2011 09:29
Kašle na tebe. : Sinix
Jsi mu ukradená.

Být tebou, tak přestanu plýtvat energií a drahocenným časem na jednostrannou "lásku" a najdu si někoho, kdo mi ji oplatí. (A nejen řečmi) smilies/wink.gif
prosinec 06, 2011 09:40
Renato, : deeres
ty radu nepotřebuješ, dobře víš, co udělat, jenom to zatím nedokážeš. Ale žeň ho bičem pryč, dřív, než ten barák dostaví, vlastně i za tvé finanční přispění, tobě potom zbydou jenom oči pro pláč.
prosinec 06, 2011 09:43
... : Karlos
Tak je jasný, že chlapík je trošku vyčůranej pragmatik, ale vzhledem k jeho věku a jeho znovu nalezený dcerce se nelze moc divit, že nechce další dítě, že ? smilies/smiley.gif Pro tazatelku by bylo ideální najít si někoho bezdětnýho, ovšem pravdou je, že ve 35 letech se 16 letým děckem na krku už to není taková sranda, už si nelze tak vybírat, že ? smilies/grin.gif smilies/grin.gif
A proto lidi, než si uděláte dítě, přemejšlejte pořádně, ať se nemusíte pak rozvádět ! smilies/wink.gif
prosinec 06, 2011 09:44
Karlosi, : mamča
Já myslím, že 16ti letej syn, co nedělá mámě problémy, není pro Renatu handicap v hledání jiného, slušného chlapa.
Nevím, jestli se v Renatě bouří hormóny a tak moc by chtěla ještě mimino, ale s tímhle "zedníkem" ho stejně mít nebude. Ten se vyjádřil jasně.
Jedno dítě (a asi fajn kluka) už Renata má, tak by neměla při seznamování tlačit na pilu stylem "hele, je mi 35, jestli ještě mám mít nějaké dítě, tak hned smilies/wink.gif".
Prostě seznámení s nějakým chlapem nepodmiňovat množením společných genů.
Myslím, že pak pochopitelně každý potencionální nápadník zděšeně prchá.
Měla by tomu nechat volný průběh, seznámit se s někým, s kým bude mít společné zájmy (né jen sex) a třeba časem i na to mimino dojde. Ale i když ne, bude mít někoho, s kým bude sdílet nejen společnou postel, ale i radosti života.
prosinec 06, 2011 10:08
Mne se pri cteni : KK
vybavil ten film "Zas tak moc te nezere".
Bohuzel... musim souhlasit do puntiku s predpisateli.
prosinec 06, 2011 10:22
Renátko, : anina
tenhle svůj život měnit nechce, pohodlně si k tobě jen chodí vyprášit pytlík. Takže, opravdu pryč od něj, zaděláváš si na nešťastnej život a čas ti letí..... Přeju hodně štěstí!
prosinec 06, 2011 12:00
Renato, mas hezke jmeno. : Bara
A az dostavi svuj barak, nebude potrebovat prespavat jinde, tak to s tebou utne sam, protoze jeho svet je on jeho dcera. Pak to bude pro tebe jeste tezsi. To nedopust,
i kdyz budes brecet do poltare, tak zase slunce vysvitne a vsechno spatne k necemu dobre !!!!
prosinec 06, 2011 12:21
... : Bara
jeho svet je "on a jeho dcera"....to plus se tam neobjevilo
prosinec 06, 2011 12:23
... : kebu
Nebo ještě jinak- možnosti, ze kterých můžeš vybírat, jsou tři: rozchod, stanovení nějakých pravidel a vyvážení vztahu, smíření se se situací.
Rozchod je to, co tu radí většina lidí, je to asi nejjednodušší řešení. Ale my všichni tady soudíme jenom z pár řádek, celou situaci znáš jenom ty sama a víš, jestli je nějaký důvod (který tady z toho psaní nevyzněl) proč s ním zůstávat.

Smíření se se situací tak, jak je. Žít pro dnešek, užívat si to pěkné, co ti ten vztah přináší a nedumat nad tím, co bude zítra. V tom případě se na něj moc nevaž a snaž se využít maximálně to, co ti poskytuje. Můžete se tak jako využít navzájem, než se oba vyčerpáte...pak to stejně nejspíš dospěje k rozchodu, protože šťastný vztah vypadá jinak. Když půjdeš touto cestou, vyhneš se bolestivému rozchodu a nebudeš riskovat, že zůstaneš sama se synem. Ztratíš roky života a toho miminka se asi nedočkáš.

Třetí možnost, pokud si neumíš představit, že bys ho poslala k šípku, je prosadit si svoje pravidla: Stravuješ se tu, takže mi budeš přispívat tolik a tolik. Každý druhý víkend budeme trávit spolu, holka může jet s námi, ale nebudeme své plány měnit podle toho, jak pískne. Zbylé dva víkendy se věnujte čemu chcete, pokud tu budete obědvat, tak mi ale pomůžete s vařením a úklidem...například. Kdyby se ti to podařilo takhle nějak nastavit, věřím, že by vám to i mohlo klapat. Ale riskuješ, že jakmile začneš používat slova zaplať/ přispěj/ udělej, apod. tak se mu ze vztahu vytratí ta bezstarostná pohodička, rozejde se s tebou a najde si nějakou jinou oběť, na které by mohl parazitovat.
prosinec 06, 2011 12:28
... : kebu
V prostředním odstavci jsem se do toho nějak zamotala, chtěla jsem napsat, že se vyhneš bolestivému rozchodu nyní,kdy jsi do něj zamilovaná...jinak to podle mého k rozchodu dospěje tak jak tak. Je jen otázka kdy, kdo bude ten, co dá kopačky...a jestli vám jako památka na toto období zbyde nějaké dítě.
prosinec 06, 2011 12:34
... : Hanka V.
Renato, jak psala kebu, zkusila bych tu dohodu, kdo co a kolik a čeho. To nejlépe uvidíš, jak to s tebou myslí. Jestli bude chtít přispívat, nebo jestli tě má jen proto, aby ušetřil, pobavil se, měl kde přespat a své finance si vrazí jen do svého baráku a až ho dostaví, tak tě odstaví. Nebo taky ne. Kdo ví. Z tvého popisu ale usuzuji, že s tebou do dalšího života tak nějak nepočítá. Každopádně se tak uvidí hned, jak si představuje budoucnost.
Mně osobně by takovýto vztah-nevztah vůbec neuspokojoval. Nechtěla bych zbytečně ztratit pár let čekáním, jestli se něco změní. Buď do toho řízneš, nebo si pomalu zvykej, že to lepší nebude. Která varianta je pro tebe přijatelnější? Tvůj syn už je taky dost starý, zkus se ho zeptat. Popíše ti to, jak vás dva vidí, i ze svého pohledu.
Osobně bych s tímhle chlapem já sama nepočítala. Co ti vlastně přináší dobrého? Co je na něm tak skvělého, co jsi nám zamlčela? Jaké radosti ti vnáší do života? Co s ním prožíváš, zažíváš? Čím tě tak neskonale přitahuje? Zkus si na to sama odpovědět a uvidíš, jestli za to stojí.
prosinec 06, 2011 13:49
... : ....renata
Kebu.... já se s touto situací smířit neumím, cítím, že pro přítele moc neznamenám a dost mě to ponižuje. Navíc se mi nechce o víkendech " poslouchat" rozmary jeho dcery.
Jediné co můžu, zkusím si s ním ještě jednou všechno probrat, jestli je ochotný změnit svůj přístup, ale už teď zřejmě vím jak to dopadne.
S tím pomáháním jsem to zkusila tento víkend, dala jsem mu vysavač do ruky a dcerka za minutku volala, že se jí zasekl počítač a tatínek se už k vysávání nevrátil a ona prý doma nepomáhá a bylo to....
prosinec 06, 2011 13:55
Milá Renato, zato určitě zvládneš : Eva
přestat se nechat ponižovat!
Proč by sis to, proboha, měla nechat dobrovolně nadále líbit?
Pokud to nezvládneš sama, jsi nemocná a vyhledej urychleně odbornou pomoc.
Opravdu si myslíš, že jsi na světě proto, aby Tě nějaký zedník ponižoval, využíval, parazitoval na Tobě? Tak málo se máš ráda? Tak zoufale malou si přisuzuješ cenu?
prosinec 06, 2011 14:06
... : ....renata
Hanko, můj syn mi řekne........co tady zase nacvičuje, nechápe, že přijde až večer a lehne k telce, poněvadž tam pořád něco hrají smilies/undecided.gif
On je přítel zamilovaný do fotbalu, takže když v zimě nehraje, tak jej alespoň sleduje.
Když synovi řeknu, že mě to štve, prej mám na to kašlat, prostě vidí ten nezájem o náš život.

prosinec 06, 2011 14:11
... : ....renata
jinak mě ujišťuje, že se mnou chce žít.....
prosinec 06, 2011 14:12
... : Vodoměrka
No co by nechtěl... kde jinde by taky dostal super servis bez práce a námahy a zadarmo? Někdy neuškodí podívat se realitě zpříma do očí... i když je to trochu tvrdé...
prosinec 06, 2011 14:16
... : kebu
v tom novém baráku, který staví s tebou chce žít? Tak co kdyby ti to dokázal a půlku ti nechal napsat? Ne, dělám si legraci, to by to s tebou musel myslet zcela vážně...a ani tak by to málokdo udělal. Ale zkusit bys to navrhnout mohla:-) Tak ostatně, nechává se tebou vydržovat, to také není úplně běžné. A ještě mne napadlo- milující otec se nevyklašle na své 5leté dítě a nebude čekat 2 roky, až za něj někdo napíše žádost k soudu. Teď ji rozmazluje, předtím jí 2 roky neviděl, jedno je horší než druhé, výchova žádná. To také svědčí o jeho spolehlivosti...rozhodně bych ho za otce svých dětí nechtěla.
prosinec 06, 2011 14:22
... : bb2
Renato, na vesnici žiju, zedníky mám v sousedství i v práci. 40-letý zedník z vesnice je zvyklý po fušce se vykoupat, najíst, podívat na zprávy, usnout u detektivky nebo ožít u fotbalu a o víkendu jít na fotbal, na fušku, na pivo. Může být hodný, slušný, ženu nebít, partnerky si "vážit" - tzn. být pyšný, že ji má, že není ošklivá a je šikovná v domácnosti. Ale to je tak všechno. Pokud ho ukecáš k dítěti, i když se v něm něco probudí, tak to bude asi tak: "sice mi s ničím nepomůže, jsem na všechno sama, no holt chlap, ale z malýho je celej pryč, úplně se v něm vidí". Zedník z vesnice, co si každou kačku musí vydělat rukama, bude šetrnej až na kost, to už jsi ostatně sama poznala. O každou stovku navíc nad to, co on bude považovat za rozumné, budeš bojovat - a kolik dnes stojí botičky pro malé dítě, ze kterých za chviličku uroste?

Proč mluvím jen o takových přízemních praktických záležitostech? Protože si myslím, že i když je ten kluk hodnej a slušnej, tak nic víc řešit nebudete. Nebudeš mít ničím vykompenzované ty hovory o toaleťáku v akci. Jak bude stárnout, bude pohodlnět a vlastnosti, které má, se budou zvýrazňovat, ty lepší i ty horší. Ber taky v úvahu, že teď se pořád ještě před tebou trošičku drží.
prosinec 06, 2011 14:22
Renčo : Ivča
jsi v nejlepších letech svého života. Tak je nevyplýtvej na to, dělat někomu neplacenou služku. Já to dělala dva roky. Je to cenná zkušenost. Skákala jsem kolem sebestředného sobce a furt to bylo málo. Aspoň jsem zjistila,co už nikdy nechci. Teď mám chlapa, pro kterého jsem střed vesmíru a náramně si to užívám...a je mi o pět let víc než tobě...Takže nerezignuj na štěstí a začni se svým životem něco dělat...
prosinec 06, 2011 14:24
Renato, k příspěvku ve 14:12 : mamča
promiň, že si z toho trochu dělám legraci, ale já bych za těchto podmínek s Tebou taky chtěla žít.
Kde se dá takhle úplně zdarma sehnat hodná a hezká služtička, co financuje "svého pána" ?
A Ty mu krom veškerých služeb poskytuješ ještě i sex, a to z lásky.
No kdo by tohle všchno nebral ?
Děvče, vzpamatuj se !
prosinec 06, 2011 14:27
... : bb2
Pozor, tím neříkám, že to je špatné, znám spoustu dobrých a pevných rodin, kde to takhle funguje. Ale je potřeba znát tu cenu a počítat s ní. Znám pár, kde on je přesně takový, jako ten tvůj, je to taky zedník :-) a ona pekařka cukrářka, postarala se vždy o všechno, domácnost, děti (ale měla je mladá, ve 20), postarala se i o jeho mámu, když onemocněla, dochovala ji doma, ačkoli to byl děsný fexír a generál a po svatbě byla na ni hnusná - za to si jí on "váží". Ale musela to vše zvládnout úplně sama, a pak v neděli si je všechny nastrojila a jeli na návštěvu k příbuzným, nebo na malý výlet, a to byla její odměna, pěkná načančaná rodinka. Je věřící a velmi tradičně založená, takže z toho žádné neurozy neměla :-) Po 40-ce si našla koníček, turistiku pěšky i na kole a fotografování. On jí do toho nekrafe, tchýně už taky ne.
Znám i jiné holky, sejdou se na kafi, na víně, pokecají o tom, jak je ten jejich děsnej, co zase udělal nebo neudělal, řeknou si, že jsou takoví všichni chlapi a pak se posíleny vědomím stejného údělu, který nemůže být jiný, rozejdou spokojeně do svých domovů. A žijí spokojeně, víc nechtějí.

Je důležité vědět co chceš. Protože lepší než je on už nebude.
prosinec 06, 2011 14:30
no vida, než jsem to vypsala, už tu ten fotbal máme :)) : bb2
no
prosinec 06, 2011 14:31
Taky si myslim, : Krakonoš
že by se jí daleko líp a lehčejc dělalo hadr na podlahu nějakýmu Dr.Ing., CSc, PhD. než vobyčejnýmu zedníkovi. To je to rohožkování hned tak nějak na vyšší úrovni. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
prosinec 06, 2011 14:34
Krakonoši, : Vodoměrka
to není o zedníkovi versus inženýrovi, ale spíš o tom, jaký má kdo okruh zájmů a o tom, co jeden od druhého očekává... a od toho se odvíjí i zájmy a koníčky a způsob trávení volného času, způsob komunikace a vyjadřování lásky a náklonnosti... smilies/wink.gif

prosinec 06, 2011 14:43
... : bb2
Ne, stačí ukecanej hodnej laskavej a vstřícnej projektant od počítače :-)

Nejde přece o titul, ani o vzdělání, jde o to, co je zač. Zednictví coby profesi si nevybírá člověk, co si rád dvě hodinky podiskutuje a o všem pěkně popovídá. Nemíní se "posouvat", "zrát" ve vývoji. Proč? je vyvinutej dost a starej taky dost, aby věděl, co potřebuje. Většina z nich potřebuje teplo, ticho, tekutiny - a když to nebude mít, dostaví se sice šok, ale nikoli posun.

prosinec 06, 2011 14:45
Jsem rád, : Krakonoš
že máš vo zednících takovej přehled a jasno. A za svý kamarády zedníky jsem zase rád, že tvý definici nevodpovídaj. Zejména to teda přeju jejich partnerkám.
No a protože evidentně nestačilo pět smajlů a nestačily by jich ani dva řádky, napíšu to polopatě:
Renata nemá problém proto, že má za partnera zedníka. Renata má problém proto, že má za partnera partnerskýho 3,14čusa, nebo taky mileneckýho debila, chcete-li. Přičemž tenhle typ chlapa je zcela rovnoměrně zastoupenej ve všech profesích, sociálně-ekonomickejch skupinách a napříč politickým spektrem. Líp už to vyjádřit nedovedu.
prosinec 06, 2011 14:55
mýlíš se, : bb2
to je standardní český dělník, který tak byl vychován, tak žil a protože neměl ani možnost, ani čas, ani nutkání se změnit, tak to neudělal, narozdíl od lidí, kteří třeba takoví taky byli a považovali to za normální, ale vlivem lidí a internetu, který jim leccos zprostředkoval, se posunuli jinam.

Jasně, že jsou takoví napříč společnosti, ale u dělníků je takových prostě nejvíc. A jasně, že znám pány zedníky, co myslí a mají to v hlavě srovnané víc, než leckterý tzv. vzdělanec, a mají svou ženu rádi, jsou k ní hodní, svým způsobem.

Ty totiž, Krakonoši, uvažuješ tak, že co považuješ za dobré a nepíčusové ty, dobrým a nepíčusovým je. No ale zrovna tak uvažují oni, že? Tak třeba pro Renaty přítele budeš píčusovej ty, nebo budu hloupá kravka já. Protože v jeho světě,v jeho hlavě vypadá dobro a nepíčusovina jinak.

Máš štěstí, že znáš hromadu zedníků, kteří stále chtějí přemýšlet o svém vztahu, o svých partnerkách, vychytávají změny nálad a přemýšlí, kde udělali chybu, nebo co zlepši, na čem zapracovat, taky si při fušce na lešení spolu povídají o tom, jak pochopit ženu, vztah, co je partnerské a co sobecké. Ok. Já takové neznám.
Zedníci, které znám, a většina chlapů, které znám, většina LIDÍ, které znám, chce fungující vztah, klid a pohodu. Problém je v tom, že pohoda klid a fungující vztah podle představ vypadá pro každého jinak a u šetrného zedníka z vesnice většinou vypadá tak, jak jsem popsala.
Ostatně, Renatin přítel takový je, holt Renata měla svého zedníka hledat tam u vás, kde rostou ti lepší :-))
Ale znám elektrikáře, který o svém vztahu přemýšlí a dokonce se začal zajímat o astrologii, protože ji astrologie velmi zajímá :-)

Jo, a taky jsem ráda, že jsi poznal, že mi nemusíš psát 15 žlutých smajlů, aby bylo vidno, kdy si děláš srandu, kdy si myslíš, že děláš srandu ale lehce rejpeš, a kdy si srandu neděláš smilies/smiley.gif
prosinec 06, 2011 15:18
Proč, by s tebou nebyl, Renato? : Sinix
Doma má full-sevice, má kam vyprazdňovat své semenné váčky, nemusí na nic ani sáhnout, a kromě toho je na něj neustále naléháno, aby zůstal. Hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere.

Probírat není co. Kdyby se chtěl změnit, změnil by se. Ale on nechce, za to mu nestojíš. Je to na tobě. Buď s ním, nebo nebuď. Záleží jen na tom, na kolik se ceníš...
prosinec 06, 2011 15:22
... : Táňa
Renata nemá problém proto, že má za partnera zedníka. Renata má problém proto, že má za partnera partnerskýho 3,14čusa, nebo taky mileneckýho debila, chcete-li. Přičemž tenhle typ chlapa je zcela rovnoměrně zastoupenej ve všech profesích, sociálně-ekonomickejch skupinách a napříč politickým spektrem.

Milý Krakonoši - pod toto se klidně podepíšu. Lépe bych to nenapsala.

Láska nemůže jen dávat, láska musí taky "žrát". Pokud nemá co, umírá. Ty házíš lopatou, ale od "přítele" dostáváš špetky a to ještě jen v přestupném roce. Holka, vzpamatuj se!!! Chlapů na světě je! V tomto případě si můžeš jen polepšit, když zvedneš kotvy a dojedeš do jiného přístavu. Tato loď pro tebe není.
prosinec 06, 2011 15:26
Stoprocentně existují na světě zedníci s nadhledem, : Eva
leč osobně jsem ještě též takového, želbohu, nepotkala smilies/wink.gif
Rovněž u tzv. vzdělanců" jsou vztahová hovádka a není to žádný řídký výskyt, naopak, navíc značná jejich část preferuje za partnerku právě výhradně rohožku smilies/wink.gif
Ale jinak plně souhlasím s bb.
prosinec 06, 2011 15:35
... : Táňa
Pardon - tento přístav pro tebe není.

Byla jsem odvolána panem profesorem a myšlenka mi zatím stačila prchnout:-)
prosinec 06, 2011 15:37
A kromě toho vůbec nevíme, : Eva
jaké životní hodnoty má v tomto ohledu nastavené Renata.
prosinec 06, 2011 15:37
... : renata
Za těch 15 let jsem měla 3 vztahy, a z toho 2 inženýry a jednoho podnikatele.
Inženýr podnikal ve farmacii a půl roku chtěl žít v USA, samé večírky, divado, kino, kuželky, ale na ten obyčejný život nejak nezbýval čas.
Pan podnikatel nepodnikal jen se mnou, ale zároveň s jinou slečnou. smilies/undecided.gif
Takže jsem si opravdu myslela, že zedník by si mohl ženské vážit, nějaké to kino, večeře taky bylo, jenže co má o víkendu u sebe malou tak spí s náma i v posteli...
Veškerá romantika se vytratila a připadám si jako po 10ti letém manželství.
Jinak není to úplně ten zedník na 100%, hloupý není a nepije, ale je fakt, že na tom lešení určitě nerozebírá nějaké psychologické souvislosti, s kým by to tam taky rozebíral smilies/cry.gif
prosinec 06, 2011 15:46
Renato, : Vodoměrka
to není o povolání (i když i to povolání samotné někdy více než napovídá o jeho vykonavateli), ale jak jsem už psala - o intelektu, zájmech, o povaze a tak... prostě když si nenajdeš protějšek tak, aby ti vyhovoval, aby se ti v těchto oblastech podobal co nejvíc (dobré je mít nějakou společnou zálibu, přibližně stejné vzdělání - vždy lépe funguje vztah, kdy má muž stejné nebo vyšší vzdělání než žena, protože naopak to leckdy skřípe, stejný pohled na život, na rodinu, na děti - počet, výchova a kdy je mít, tak pak je ve vztahu více třecích ploch, kdy to začne váznout a skřípat a tím i více možností, kdy se jeden z nich bude cítit frustrovaný, neuspokojený, nedoceněný, unuděný nebo jinak negativně...
Zkus si tedy sesumírovat, jaké věci bys ve vztahu chtěla zažít, co očekáváš, co tě baví a co bys chtěla sdílet se svým mužem a na druhou stranu pak ty, co z toho splňujete s tím svým současným... a uvidíš, kde je ten zakopaný pes...
A zkus to probrat hlavně se svým přítelem... a uvidíš, co on na to (a chtěla bych doufat, že ti neřekne, že on problém nemá a jestli někdo problém má, tak jsi to ty a mu to tak vyhovuje)
prosinec 06, 2011 16:00
Renato, : Magdalenka
tak si mi nějak zdá, že ty víš, co bys chtěla jinak a co tě bolí, ale pořád si děláš nějakou naději a do rozchodu se ti nechce. Třeba je to vaše soužití možný dát nějak líp dohromady nebo se ráda obětuješ a chceš být s ním, byť nešťastná, třeba pro jeho modrý oči. Zkus vzít velkej papír a psát si ty plusy a minusy. Co je s ním lepší a v čem by ti bylo lepší samotné. Pokud neobjevíš nějaké hooodně velké plus, (třeba ten rozestavěnej barák, kterej na tebe přepíše :-),je celkem jasné, jak tahle bilance asi skončí.
Potom si zkus napsat další scénáře. Třeba prožijeme Vánoce a pak to rozseknu. Nebo dám mu nůž na krk, bude přispívat na domácnost a připravovat ráno snídaně, nebo jde hned zítra. Nebo chci, aby se s dcerkou stýkal mimo můj byt...
Zaběhlé věci se mění hůř než ty nově vznikající a mně to přijde, jak manželství po 20 letech u vás ne milenecký vztah po roce. Kdy postupně on bral, krájel a získával a tys ochotně dávala, mohla se rozkrájet a ztrácela a ztrácela a ztrácela.
Jestli ti stačí tohle málo, i tak se dá žít. Ale spíš přežívat.
prosinec 06, 2011 17:26
:-) :-) : Krakonoš
Máš štěstí, že znáš hromadu zedníků, kteří stále chtějí přemýšlet o svém vztahu, o svých partnerkách, vychytávají změny nálad a přemýšlí, kde udělali chybu, nebo co zlepši, na čem zapracovat, taky si při fušce na lešení spolu povídají o tom, jak pochopit ženu, vztah, co je partnerské a co sobecké.

Tak takovýho neznám ani jednoho zedníka. Takovýho neznám dokonce ani jednoho chlapa. Ani ze zrcadla na mě takovej nekouká. smilies/grin.gif Já znám jenom úplně normální chlapy, který maj rádi svoje ženy. A to tenhle kretén nejni, i kdyby stokrát byl nebo nebyl zedníkem. A naše dohady na tom nic nezměněj. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
prosinec 06, 2011 18:01
Nikde nepadlo : Leontýna
že je výjimečně empatický a výkonný v posteli. To bych ještě pochopila, že si ho "vydržuješ", aby si jako ženská hormonálně fungovala. Takový gigolo, co bere plat v naturáliích. Ale takhle? Co s ním?
prosinec 06, 2011 19:37
Člověče, Krakonoši, jestli takového "normálního chlapa", : Eva
jak vtipně nadneseně bb popisuje, neznáš a ani na tebe nekouká ze zrcadla, tak to máš na sobě, podobně, jak já, také práce jak na kostele smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
My asi fakt žijeme v jiných světech, jak rád opakuješ, protože zhruba takové mám doma hned 3 a kolem sebe jich znám též dost a odhaduji, že i bb nějaký podobný "normální model chlapa" doma vlastní smilies/smiley.gif
Zednictví Renaty přítele bych rozhodně nepřeceňovala, ale také nepodceňovala. Rozhodně to není sociální prostředí, kde by se nějak houfně preferovalo ocenění partnerky a kultivace vztahů.
Ovšem nevím, co vedlo Renatu k předpokladu, že právě:" zedník by si mohl vážit ženské"???
Mám ovšem dojem naprosto stejný, jak Magdalenka, že Renata sama hlavně neví, co má od vztahů s muži očekávat, když to sama neví, nemůže to ani partnerovi vyjádřit a hlavně pak neví, čím se při výběru řídit, což je potom fakt nešťastná loterie, kterou zatím provozuje.
prosinec 06, 2011 22:30
Ty máš doma : Krakonoš
tři chlapy, co "stále chtějí přemýšlet o svém vztahu, o svých partnerkách" a dokonce tak činěj i při práci a "na lešení si spolu povídají o tom, jak pochopit ženu, vztah, co je partnerské a co sobecké"?
A už s tim byli u doktora? (Docela se děsim, že na nějakýho takovýho chlapa narazim, až dám do servisu auto, nebo si nechám voperovat šedej zákal. A von mi vrazí do voka svoji propisku, páč bude zrovna myšlénkama u manželky a jejích potřeb.) smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
prosinec 06, 2011 23:43
Je úplně jedno, jakou profesi Renatin přítel vykonává. : Myška
Krakonoši, napsal jsi to dobře.

prosinec 07, 2011 08:30
Pokud myslíš "stále" jako každou minutu z 24 h, : Eva
dokonce místo své práce, tak to určitě ne! Ale "stále" ve smyslu kontinuálně, tedy po celou dobu našich a jejich vztahů, tak ano.
prosinec 07, 2011 08:36
hm, takže zase jen : Jira
pohled z jedné strany a už se to odsuzuje.. smilies/sad.gifpsal tu kdysi nějakej pán z hor, že toto je mu cizí..Myslím, že by stačilo jen si představit, že byste byli dva roky!! bez svého jediného dítěte.. smilies/undecided.gif kdo pak o sobě může tvrdit, že by zůstal normální??
prosinec 08, 2011 13:50
Jo ty myslíš, Jíro, : Krakonoš
že je jako kvůli tomu nepříčetnej, takže za svoje chování k partnerce nemůže? No tak to máš možná pravdu, u soudu tohle vede ke zproštění obžaloby a vosvobozujícímu rozsudku. Takže nemusíme vůbec vodsuzovat: Ten pán má plný právo žít svůj život nadále jen pro svoje dítě. Nikdo nemá právo ho za to vodsuzovat. Ale žena, kterou v důsledku uplatnění tohodle svýho práva zcela vodsunul na vedlejší kolej, nemá žádnou povinnost s ním tuhle životní cestu sdílet. A vo tom to celý je. Voba dva jsou dospělý a svobodný a můžou si nastavit životy tak, jak jim vyhovuje. Za to skutečně nejni třeba někoho vodsuzovat. Předpokládám, že případnej navrženej rozchod pán přivítá s pochopením a plným souhlasem, že nebude nijak trvat na pokračování vztahu, vo kterej evidentně nestojí. Že nebude ukřivděnej. Pak si skutečně moje vostrý slova nezasloužil; byl jen chvíli nepříčetnej. Jde teď jen vo to, co s tim Renata udělá. smilies/cheesy.gif
prosinec 08, 2011 20:17
No,já myslím, že sis to : Jíra
zase překroutil podle sebe..Opravdu si nemyslím, že je kvůli tomu nepříčetnej /nebo kvůli něčemu jinýmu/ Já ho totiž neznám..a nemůžu vědět, co z toho tady napsaného je o tomto pánovi skutečně pravda, a ne jen něčí pocit.-smilies/wink.gifVycházím z toho, že skutečnost je, že neviděl svou dceru dva roky, a navíc ji má s blbkou, která ho umí skrze děcko pěkně využívat. Tak jsem naznačil, že by to zamávalo asi s každým..A proto bych si nikdy nedovolil Renatě radit, to musí přece ona vědět sama..co má vedle sebe za chlapa a taky jak se cití s ním nebo bez něho,že-smilies/wink.gifV tom jí můžu jen držet palce.
prosinec 09, 2011 11:41
No však vona si Renata jistě poradí, : Krakonoš
vo tom žádná. Já zase vycházím z faktů, který sem napsala, nikoli z jejích pocitů. Pocity jsou subjektivní, popsaný fakta ale buď skutečně nastaly, nebo si je dotyčnej vymyslel. Já pisatele na Kudlanku ze lži podezírat nebudu. To bych pad pod každej článek moh napsat jen: Nebudu na tebe reagovat, stejně sis to celý vymyslela. Nějak jsem nepochopil, vo co ti de. Máš možnost sem psát svůj názor, tak sem klidně napiš, že Renatin přítel je skvělej partner a že jí doporučuješ, aby s ním zůstala. Co ti brání? Piš si sem třeba do alelujá, máš na to plný právo, nevomezenej prostor, navíc máš jistě dobrej zdroj, ze kterýho čerpáš informaci, že Renata je blbka. Tak se do toho dej a nefňukej tu. smilies/cheesy.gif
prosinec 09, 2011 13:49
Jo, vomlouvám se, : Krakonoš
jsem se překouk, tou blbkou jsi myslel jeho bejvalou ženu. Takže beru zpět tu poslední část předposledního souvětí - promiň. Vostatní platí. smilies/wink.gif
prosinec 09, 2011 14:27
-:)díky, : Jíra
ještě si teda jednou fňuknu-smilies/wink.gifTo ego je ale mrška, co?-smilies/smiley.gif)Svůj názor už jsem napsal a opakovat se nepotřebuju..Jen Renatě a jí podobným tazatelkám bych ještě opatrně doporučoval,at´ víc než sebelíp míněným radám od jistě zkušených a životaznalých /leč naprosto -"oboustraně"- anonymních !/radilů a radilek,naslouchala více svému srdci...třeba by ji to potom mohlo míň bolet.
prosinec 09, 2011 20:50
..opr. : Jíra
..naslouchá.. / nebo "aby ..naslouchala"../
prosinec 09, 2011 20:53
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy

 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]