O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ZMÝLENÁ NEPLATÍ ANEB KOČIČÍ DĚS PDF Tisk E-mail
Pátek, 07 září 2007

Je to pár dnů, co se Alena T. rozloučila s posledním koťátkem z posledního vrhu své kočičí matky pluku. Chlupaté dětičky se vydaly do světa oblažovat nové paničky a páníčky, třebenický byt i zahrada patří zas jen číčePrdloušce a pejsce Fifince. Pominu-li pochopitelně samu Alenu. Ale - co se nestalo... Následující neuvěřitelnou korespondenci berte s laskavým humorem...

 

 

 

.


 

Vy zatracenej demente blbej!  

 

     vy jste snad v životě neviděl kotě, nebo co? Včera jsem výslovně upozorňovala vaší matku, aby jí nechala den dva být, aby se rozkoukala a zvykla si. Vždyť je to dvouměsíční kotě,  tedy ještě mimino, ale asi to máte dědičný. Teď honíme kvůli vám k smrti vyděšený kotě ve tmě po zahradě! To jste ho vy  debile nemohl přivézt aspoň za světla, když už jste ho musel vracet a nebyl ho schopnej donést až ke dveřím? Co jste si myslel, že je to cvičenej pes a půjde  za vámi pěšky?

     V životě jsem nikoho tak blbýho neviděla! Já bych vás vážně utloukla! No napíšu všude, aby specielně vám žádnou kočku nikdo nesvěřoval,  protože by špatně dopadla, chudinka! To je neuvěřitelný,  taková krásná a hodná kočička, kdo ví, co jste s ní dělali!

      Všechna ostatní koťata jsou v pohodě. To je tak, když člověk svěří kočku blbým lidem. Jestli se jí něco stane, tak ji máte  na svědomí,  ale to vy nevíte, co to je, že jo....jinak byste takovou kravinu v  životě neudělal!!!

A.T.

 


     

 

Vážená paní,

 

ta naše číča má už jméno, říkáme jí Týna.. Již je, myslím si, velmi domestifikovaná a hlavně vypadá spokojená... Nic takového, jak jste prve psala, bych opravdu neudělal a tak mě spíš napadlo, jestli jste si náhodou nespletla e-mail..?

 

     děkuji za hezký  slova :D:D:D , Kryštof a příležící Týna                             

 


 

 

Kryštofe,

 

     strašně se vám omlouvám, když jsme to kotě konečně našly a chytily, tak se zjistilo, že  to nebyl Krteček, ale kamarádčina kočička, kterou si bral jeden člověk, co taky volala jeho matka. Představte si, on to ubohý koťátko přivezl a vypustil u mně na zahradě!  Doteď jsme lítaly po zahradě a volaly to koťátko. Byla jsem opravdu na nervy hrůzou, že se mu kotěti něco stalo! Kočička ubohá, byla k  smrti vyděšená a vůbec se nedala chytit. Tak se ještě jednou strašně omlouvám.

     Byla jsem úplně vzteky bez sebe ne proto, že to kotě vrátil, to by bylo v pořádku, ale že ho takhle nezodpovědně vypustil večer v zahradě! Tak mi to minulý psaní prosím odpusťte.

Podívejte se, kdyby ta vaše kočička nebyla dvakrát společenská, prostě jí dopřejte den dva klidu. A jestli i tak vám nebude vyhovovat a budete ji chtít vrátit, tak ji proboha přivezte v přenosce až DOMů. Já se rozhodně zlobit nebudu, to se stane, že si  kotě prostě nezvykne, ale hlavně ji nenechávejte potmě někde venku. Tak se  ještě jednou omlouvám, musel jste si myslet, že jsem se pomátla a nebyl jste daleko od pravdy. Ta koťata jsou vlastně moje děti a já byla bez sebe strachy.

Ještě jednou vás prosím za odpuštění.

A.T.

 

 


 

 

Vážená paní,

 

       to je dobrý, každej občas vypění na nesprávné straně.. takový lidi, co si  vezmou zvíře a pak ho takhle vrátí, bych zabijel... podle mýho by si před tim měli líp  promyslet, jestli teda něco v domácnosti opravdu chtěj, nebo ne... jinak naše Týna zjistila, že nejpohodlnější pelíšek je u mě ve skříni.. a tak si našla svůj domeček tam...

      Jinak je již hravá, nebojácná a šíleně drzá na našeho psa :D

 

S  pozdravem Kryštof a Týna

 

 


 

 

 

      Jejdanánku, já se strašně stydím, jak jsem vás, chudáka nevinnýho napadla, ale kdybyste  toho trottla viděl, taky byste ho zmlátil. On mi mezi dveřma oznámil, že tu kočku nechtěj a že mu někde u zahrady zdrhla z tašky, co ji měl v autě! O mě se pokoušel  infarkt!

 

     Ta vaše malá kočička lezla po zdi domu jako veverka, tak budete možná překvapený. Jinak byla vždycky strašně hodná a krásně chodila na záchůdek.Tak doufám, že ji to nepřešlo. Prý máte psa, no, ta je na psa je zvyklá. My  máme Fifinku (křížence všeho možného+vlčáka) a s tou spávala v jejím pelíšku.  Takže se nebojí.

Mějte se moc hezky a pozdravujte maminku a Týnu.

A.T.

 

 

 

 


dobrý, co? d@niela

 

.

Komentáře (59)add feed
k čemuž bych chtěla dodat, : AlenaT
že ten chlap si prostě spletl barák a místo sousedce z protějšího domu , "vrátil" kotě mně - tedy úplně někomu jinému než měl. Shodou okolností jsem den předtím darovala kočičku pánovi "výše jmenovanému" - kterého jsem ovšem nikdy neviděla, protože si pro kotě přišla rovnou jeho maminka. Naštěstí pan Kryštof projevil velkou dávku pochopení a smyslu pro humor, takže patrně neskončím u soudu pro hrubé verbální napadení. Obě kočičky jsou v pořádku. Ta "moje" drezíruje u Kryštofů jejich naprosto vyjevenýho psa, ta kamarádčina je v pohodě doma u maminky a odmítá se hnout z bytu. Ende gut, alles gut! Hezký den.
září 07, 2007 04:07
mnooooo : Alca
ono nekdy je to s detma stejny ale nezavezeme je k sousedum. Miluji kocky mam 2. chtelo by to kote at je tochu legrace.
září 07, 2007 07:50
Alena T. : mamča
Chápu Tvoje rozhořčení. Taky mám rozvětvené kočičárium, a než jsme nechali všechny chlupatce vykastrovat, potýkala jsem se s podobným problémem, jak udat koťata do dobrých rukou. U nás ovšem případní zájemci procházeli křížovým výslechem, ne nepodobným tomu, co musí podstoupit rodina žádající o adopci dítěte. smilies/grin.gif Na cestu koťátka dostávala výbavu jako nevěsta, od hraček, přes krmení a kočkolit, po pelíšek s vůní mámy.
A stejně jsme se s posledním kotětem nedokázali rozloučit, takže nám ta můra strakatá (želvovinová) ušatá nohatá a nezbedná, nakonec zůstala. smilies/cheesy.gif
září 07, 2007 08:15
... : bb
smilies/smiley.gif)))))))))

září 07, 2007 09:02
Máme rádi zvířata, zvířata, zvířata, : wendy
protože jsou chlupatá,
mají pěknou srst, srst, srst !
smilies/grin.gif
září 07, 2007 10:03
Jo, zvířata jsou fajn, : Jitka
ale z otisknutý korespodence mě nejvíc fascinoval způsob, jakým se rozzlobená Alenka nerozpakovala s dotyčným neřádem vypořádat. Pobavila jsem se a opět trošilinku zazáviděla, že nedovedu být takhle přímočará. Ale možná, kdyby šlo o život někomu, koho miluju.... smilies/wink.gif
září 07, 2007 10:14
jitko : neonka
mě zas dostaly úžasné reakce onoho neprávem obviněného. Je vidět že si číča vybrala výborně, jen tak něco ho nerozhází.
září 07, 2007 11:14
Neonko, : Jitka
to jsem samozřejmě taky ohodnotila kladně! Je vidět, že to je člověk se smyslem pro humor.
září 07, 2007 11:22
Mamčo, : Ariana
kočičárium, to je nádherný slovo - hned jsem si obohatila slovník smilies/cheesy.gif
září 07, 2007 14:42
... : hadimrcha
smilies/cheesy.gif co tím chtěl autor říci, jsou i tací lidé nezi námi. Myslím obě strany. Zdravím
září 08, 2007 10:33
to je šílený, : někdo
taky mám hned plamen u zadku, ale troufám si tvrdit, že takovejhle dopis (jako je ten první) by z mýho PC neodešel a před reakcí adresáta smekám. Doporučuju autorce návštěvu Chocholouška...
září 09, 2007 21:06
to jsou nádherný koťátka, : kiwi
až zase budeš mít nějaká, dej vědět, jo?
smilies/kiss.gif
září 09, 2007 21:23
to kiwi : AlenaT
volej paní Škrétovou tel.732147977 - má dvě černý a jednu mourovatou kočičku./tu vrácenou/ Ty černý jsou jedna kočička a jeden kocourek.
září 09, 2007 21:32
Ahoj, : kiwi
jéje, ale zatím ji nemám kam dát, takže bohužel, já myslela tak nějak později, nejspíš tak k Vánocům, ale ony jsou určitě ještě nějaký kočkový stránky, ne?
září 09, 2007 21:34
no k vánocům budou : AlenaT
Prdlouška je asi opět v tom - takže září, říjen a dva měsíce aby byly ještě u maminky - - tak kolem novýho roku - fotky pošlu - ale je to pořád od stejných rodičů, takže budou hzedně barevný
září 09, 2007 21:38
díky, tak já se pak ozvu, jo? : kiwi
no, viděla jsem to snad i tady, koťátka jsou opravdu moc hezká...
září 09, 2007 21:44
ti dva mají : AlenaT
vždycky nádherný koťata - Prdlouška je tříbarevná a Čenda je sice černej, ale poloangorskej, oba jsou velice prokříženi - takže nikdy nevíš, co se jim narodí....pokaždý je to překvápko. Ale vždycky je tam alespoň jeden zrzavej kocourek - někdy je zrzavobílej
září 09, 2007 21:47
Už jich měla víc? : kiwi
Nádherný opravdu jsou, AlenoT, můžu se zeptat, kolik jsi jich už odchovala, to musí být děsná práce, co?
září 09, 2007 21:55
s koťaty je hodně starání, : ivanka
to si piš
září 10, 2007 13:45
nemá ta kočička : Kalupina
ta koťata nějak často? Nebyla by pro ni lepší kastrace? Začínám mít pocit, že ta chuděra slouží jako zdroj obživy... smilies/angry.gif
září 11, 2007 08:09
obživy hahahahahaha : AlenaT
no..to bych teda konečně zhubla. Koťátka dávám zadarmo a jen hodným lidem. Jsou to vlastně moje chlupatý děti. Když mně je líto jí hned po porodu a kojení nechávat rozřezávat břicho,. Děsně to ty kočky bolí a dlouho se to hojí, může do toho vniknout infekce, prostě neuhlídáte to. Od dob kdy vznikli savci kočky roděj a jsou v pohodě. Tahle je navíc vynikající máma a o svojě děti se vzorově stará a vychovává je. LIDI!!! nejsou tak vychovaný, jako tyhle koťátka. A pak, je to radost - je to jako když máš v domě malý děti - starost, práce ale taky štěstí. A měla bys slyšet lidi, který je pak dostanou. Té=měř všichni mi pořád píšou a posílají mi fotky. Dokonce se našli několikery majitelé, kteří ode mě chtěli další kotě - výslovně ode mě a od týhletý kočky. Tak proč ji mám chudinku tejrat a nechat ji, aby ji rozřezali bříško. Já jsem na hysterektomii byla a vím, že to sranda není....ta kočka je zdravá, kdyby jí hrozila rakovina jako mně, pak nebudu váhat....možná jsem byla v minulým životě kočka - kolikrát si říkám, že musím mít taky devět životů, poté co jsem překonala věci, které by jiného dorazily Říkejte si co chcete, ale ať je radši svět zaplavenej kočkama než hlodavcema. Kočka lidi vlastně nepotřebuje, velmi dobře se o sebe postará sama- žije s námi, protože je to náš přítel.A já si svých přátzel vážím a nemíním dopustit (pokud je t v mé moci), aby zbytečně a bezdůvodně trpěli. Howgh!
září 11, 2007 22:19
to je demagogie... : Kalupina
mám kastrovanou kočičku a co se vyspala z narkózy, tak byla naprosto v pohodě. Jediná změna, která u ní byla, že tak dva až tři dny neskákala. Je mi jasný, že koťata se mají dobře, ale svojí kočičku týráte a vyčerpáváte neustálými porody, ty jsou pro její tělíčko mnohem větší zátěží než kastrace. Ale nebudu se s váma dohadovat, protože je to ztráta času...
září 12, 2007 12:57
Kalupina : : mam-ča
Chápu oba názory. Taky se mi moc těžko rozhodovalo, než jsem nechala naše kočky a kocoury vykastrovat. Koťátka jsou úžasný, a kočky jsou báječný maminy. Dokud jsem nezamořila koťaty všechny známé a příbuzné, připadalo mi to jako přirozený běh života. Až když jsem v pohodě udala předposlední kotě, šla jsem se podívat na umísťovací výstavu útulkových koček. Nejradši bych si je byla vzala všechny !
Pak mi došlo, že i bez mého přičinění je na světě hrozně moc koťat, které nemají domov, tak jsem to naše "množení" utnula a vzala si jednoho útulkového kocoura, abych ulehčila svému svědomí. Jeho výchova a uzdravení nás stálo hodně sil, ale výsledek stojí za to. K němu pak přibyl další "nechtěný" kocourek - alergén. Ale už se to za pomoci Strongholdu a letního výběhu lepší. Současný stav 2kočky 2kocouři nehodlám rozšiřovat, ale kdo ví... smilies/cheesy.gif
září 12, 2007 16:51
Kalupino, Ty musíš žít v nějakém snovém, UMĚLÉM světě. : toulavej
Možná, že porody nejen kočky, ale samice obecně vzato vyčerpávají, ale jsou PŘIROZENOU součástí jejich života. Naší nejstarší kočce, která měla koťata pravidelně 3x do roka, bylo 16 let, když odešla – kočka totiž neumírá většinou doma . . . Nezdálo se mně, že by v životě tím nějak trpěla. Mně se zdála spokojená. Kdyby byly samice tak vyčerpány svými porody, určitě by se nedožívaly vyššího věku než samci.
Kastrace zvířat se mně zdá NEPŘIROZENÁ, pochybuji, že jsou pak zvířata ve větší pohodě, než před ní. Přece jim musí chybět ty hormony co produkují vaječníky. Nebo Tobě by se to líbilo, kdyby Tě to někdo nechal udělat, abys byla šťastnější, spokojená, vyrovnaná a netrpěla ? Pochybuji. Takže demagogický se mně zdá spíš tvůj názor.

září 12, 2007 17:03
z důvodu těžké nemoci : AlenaT
jsem na vlastní kůži zažila, to , co bych sterilizací připravila svojí kočce. Tady zdaleka nejde o to, jestli ta kočka bude nebo nebude skákat. To, co pak po operaci následuje rozhodně není sranda a nikomu to nepřeju.Něco jiného by bylo, kdyby jí šlo o život - jo, krom toho na světě je víc lidí než koček a množíse strašlivě - co s tím budeš Kalupinu dělat? Taky si se nechala kastrovat, abyste nemohli mít děti? A co tvůj muž? tvé děti? jsou vykastrovány? A už můžou skákat?Nebylo by snad humánní, abys své děti nechala vykastrovat jen co přijdou do puberty..přece nebudeš svou dceru, pokud nějakou máš, tejrat porodama? Lidi, který opustěj svoje zvíře ho opustěj, nezávislena tom, zda je vykastrované, nebo ne? A co tvůj muž? je taky vykastrovanej? No on ti může zahnout a nezůstane to bez následků - uvědomuješ si, jaký nesvědomitosti se při tom dopustí - bude zahlcovat již tak přelidněnou zeměkouli dalšíma dětma...co s tím hodláš udělat????
září 12, 2007 21:25
Toulavej, AlenoT : Kalupina
nebudete mi to věřit, ale byla jsem nucena k tomuto kroku v 36 letech... Takže važte slova, když o mně nic nevíte...
Že AlenaT nesnese, když má někdo jiný názor, to jsem si všimla už dávno, ale absolutně nechápu proč se naváží do mého muže. Možná frustrace z toho, že ti její stáli za nic. Jsem šťastně vdaná dvacet dva let a ani ablace mého prsu, ani následná kastrace (to jsou Aleny slova, já tomu tak neříkám) na tom nic nezměnila.
Pročtěte si někdy pečlivě kočky on line, stránky útulků, možná vás to donutí k zamyšlení... Srovnání kočky s člověkem dost kulhá, já jsem se mohla proti početí vždycky bránit. kdyby tomu tak nebylo, pak bych asi zákrok volila. Než rodit každých devět /deset/ měsíců. Kupujte své kočičce antikoncepci a neřeknu ani popel. Navíc je tu možnost přerušení vejcovodů (nebo jak se tomu u kočičky říká), hormony zůstanou, ale k březosti nebude docházet. vždycky je možnost něco udělat, když se chce.
Toulavej, když kočku porod 3x do roka nevyčerpává, proč skuteční chovatelé (nezaměňovat s množiteli) dělají mezi kočičími porody přestávku? Totéž dělají i chovatelé psů. Asi to bude mít nějaký důvod...
P.S. Jen na okraj, Toulavej, věř nebo ne, ale i bez hormonů jsem spokojená a žiju pohodový a plnohodnotný život.


září 13, 2007 08:01
tak jsem byla zas nějakou dobu zticha, : dorka
ale Aleno, proč ty normálně nediskutuješ, když má někdo jinej názor? Proč hned zurážíš celý příbuzenstvo do devátýho kolene?
Pleteš hrušky s jabkama, teda lidi s kočkama. A jsi si jistá, že je koček míň než lidí???

září 13, 2007 08:14
snad jen ten šestej bod k tobě nejde, : dorka
ale seš si jistá, že v následujících letech ani jedno z tvých koťat neskončí na ulici??? Já o tom silně pochybuju!
září 13, 2007 08:15
teda dorko : alena tečkovaná
vzhledem k tomu, že je na světě asi sedm miliard lidí - je těch pár kočiček proti tomu směšnej počet. Hele a o lidech na ulici a bez domova jsi nikdy neslyšela? Nebo o sirotcích, nebo o dětech, které rodiče vyhnali nebo prodali???? Jinak si jista jsem. Dávám totiž koťata pouze lidem, které si sama vyberu a patřičně otestuju - moje reakce na nezodpovědné odložení kotěte mluví sama za sebe - jinak, jsem více méně ve styku se všemi lidmi, kterým jsem kdy kotě dala. Píšou mi, někteří tak jednou do roka, jiní ob den.Ale mám povšechný přehled o tom co se kterým kotětem je a jak se mu daří. A spopusty jejich fotek.Kočky neroznášejí choroby..choroby roznášejí hlodavci, kteří jsou přemnoženi a které kočky hubí.Nebýt koček, tak už nás dávno myši sežraly za živa. Ale holt i veterináři potřebují vydělávat. A moje kočka není opuštěná a rozhodně neumírá hlady. Hele a nějakej letáček, kde někdo doporučuje kastrovat lidi k dispozici nemáš? A co takhle kastrace potkanů????
září 13, 2007 09:48
v tom letáku : někdo
úplně na začátku je řeč o jednom páru koček... ale už to tu bylo víckrát, ty jsi nejchytřejší, takže z klidu svýho domova máš o kočkách mnohem větší přehled a rozumíš kočičí tématice víc než lidé, kteří se téhle problematice věnují "na ulici". Jako ostatně téměř všemu.

září 13, 2007 09:59
ad hlodavci: : dorka
trochu ti utekl bod 3. Tady přece nejde o to kočky vyhubit, ale o regulaci jejich počtu. A lidi, co si berou koťata od tebe by si je mohli vzít z útulku a tím udělat jednak dobrej skutek a druhak by uvolnili místo pro záplavu "poprázdninovejch", "povánočních", jarních a vlastně celoročních vyhozenejch přírůstků. Ale co je tobě do toho, že jo?
září 13, 2007 10:13
Chtěla jsem tím říct, že jelikož právě lidi : alena tečkovaná
jsou živočišným druhem, který je těžce přemnožen a škody , které napáchal na životním prostředí jsou nevyčíslitelné a nezvratné, tak má taky nejmíň co mluvit do toho, jestli někdo jiný zůstane naživu nebo ne a jak moc to škodí planetě, vesmíru a tak podobně.Já prostě svou kočičku vykastrovat nedám. Bylo to opuštěné kotě, které k nám přišlo samo a samo si vybralo, že tu bude bydlet. Viditelně svoje děti miluje a pečlivě se o ně stará. Kéíž by se lidi starali o svoje děti stejně. Opuštěná kočka vznikne tak, že ji opustil člověk a je to jeho hanba, ne té kočky. Upřímně rečeno představa milionu nebo kolika to je koček mě naprosto neděsí - představa miliard myší ano. O lidech nemluvím vůbec. Mojí kočce je pět let a za tu dobu měla čtyřikrát koťata - takže to za dalích pět let do milionů zaručeně nepůjde. A kdyby jedno jediný její koťátko přineslo někomu radost a zlepšilo jeho život - tak to smysl má. Nevím, jestli jsem nesnášenlivá ale svůj nesouhlas snad vyjádřit můžu, nebo ne? Nebo vy s každým vždycky souhlasíte?? Nevšimla jsem si.
září 13, 2007 10:20
množení koček : Eva K.
Pokud množíte sobecky kočky a nechcete nechat svojí číču kastrovat nemám slov. Chtělo by to se podívat na stovky útulků a jejich nabídek, kolik je tam koťátek a kolik chudinek běhá venku ve městech u nás je to 11 tis.koček!Protože ti lidé, co si od Vás vezmou kotě mohli pomoci nějaké chudince z útulku. Skoro každý den vidím aspoň 1 přejetou. Mám 4 kastrované kočky. další 2 koťata jsem zachránila z venku, zablešené, nemocné a začervené. Nedivím se, že se lidi rozčilují, že Vy je tu dáváte jako na běžícím pásu, nikdy nevíte, jak skončí ( sice si lidi ověříte, ale když ho dají pryč,to už se nedozvíte), nebo kde skončí jejich koťata ( to už Vás nemusí zajímat, to neni Váš púroblém, ale je, protože Vy jste poskytla koťátka, která se rozmnožila dál). Jsou tu lidé, co jejich záchraně obětují spoustu času a podobní lidé jako Vy jim to neulehčují. Kastrace lidí by byla super, ale zákon to nedovoluje bez souhlasu, tak bohužel. A zas normální rodina si udělá 1 - 3 děti za život. Kočka 2x a víc do roka 3-7 koťat. Jinak moje veterinářky se na kastracích moc nepakuje má zvířata ráda a mě pomáhá za náklady, protože se kočičkám snažím pomáhat. Zamyslela bych se nad tou kastrací.
září 13, 2007 10:53
Eva K. : Pavla
absolutní souhlas a připojuji podpis.
V naší smečce je Sára - zachráněný před "vyhozením" do kravína, kde by nepřežil zimu. Tracey kočenka z útulku neb Sárův bráška tu zimu nepřežil a mně to bylo tak strašně líto, že jsem chtěla nějak odčinit, že jsme si ho nevzali taky. Atík, jedno ze tří koťat nalezených v poli za Prahou. Všichni tři kastrovaní a spokojení. Argument, že jsem kočičku našla jako kotě není argumentem pro odmítání kastrace.
Alenu bych chtěla za sebe poprosit, aby se tu k lidem chovala tak jako k té své kočce. Ne tedy, aby je podporovala v množení se, ale mírnila své výrazy. Ono je trochu rozdíl nesouhlasit a slušně argumentovat, než někoho napadat s kastrací manžela, dcery apod.
září 13, 2007 11:22
Milá Dorko : alena tečkovaná
lidi , který si berou koťata ode mne, by si kotě z útulku nikdy nevzali.Vyloveně jim jde o to, aby to kotě nebylo nalezený, ale , aby vyrostlo s maminkou a v rodině. S lidma je to stejný..kdyby lidi nerodili vlastni děti, mohli by si vzít domů nějaké z děcáku ne? Tak proč jsou teda děcáky přecpaný dětma, který nikdo nechce? A proč teda nikdo nekastruje JEJICH biologické rodiče? Mám ještě jednu kočku zvanou Kočanská. Ta nikdy nebyla venku - ač mohla a nikdy neměl koťata - ač mohla. Prostě nechtěla. Její třináct let a k příchozím koťátkům se chová jako pravá teta. Pokud toho má Prdlouška plný brejle a potřebuje si odpočinout, přebírá službu Kočanská. A je viditelně šťastná.Takže MOJE kočky NIKDO kastrovat NEBUDE!!!! Ony to nechtějí - já to nechci. Vy si kastrujte koho chcete. A můžete začít hned u sebe - jako živočišný druh jste těžce přemnoženi.
září 13, 2007 11:24
nemilá AlenoT : dorka
nemám slof, je vidět, že jsi nikdy na žádný "útulkový" stránce nebyla. Tak pro tvoje info - i tam se rodí koťata, kočičími tetami vypiplaná... Páč zrovna takoví ti "lepší" se březí kočičky zbaví natošup.
září 13, 2007 11:32
nemám kočku, tak jsem se zatím nepřipojovala - : kiwi
ale nakonec mi to nedá. AlenkoT., jen dotaz, nevyznám se v tom: kdy může mít už kočka koťata?
Je moc hezký, že ses vlastně ujala kočičky bez domova, tak nějak nechápu, že jsi teď proti těm pouličním kočkám. A vlastně i proti dětem z dětských domovů. Jo, chápu, že je nikdo nechce, raději nové "bílé" děťátko od studentky a vysokoškoláka. Jenže přeci ty děcáky nebudeme zaplynovávat, žejo?
Nějak tomu nerozumím. Na jednu stranu máš kočky ráda, na druhou zas ne. A nezlob se, dělá to na mě dojem, že nemáš moc ráda lidi.
Třeba se mýlím.
září 13, 2007 11:33
nemám proti nim nic : alena tečkovaná
kočky mám ráda všecky a děti taky - ale když už dámy propagují tu kastraci, aby se zamezilo neplánovanému přemnožení - tak proč nezačaly u sebe - proč si sakra neplánovaně pořídili vlastní děti a nevzaly si nějaké z děcáku....prostě jsou lidi, který děti z děcáku a kočky z útulku nechtějí. A nevzali by si je, ani kdybych já žádná koťata neměla.Lidi mám ráda, ale nemám ráda nány, který vědí všecko nejlíp a nařizují druhým jak mají žít. a když už tak dobře vědí, jak mám žít já a moje kočky - proč to nepředvedou v praxi na svém vlastním životě? Ty děti i ty kočky jsou chudinky. Do této situace se dostaly vinou nezodpovědných lidí a ne mojí. Podle svých možností na ně tu a tam dávám nějaké poníze - není to moc, protože sama moc nemám. A že by si lepí život zasloužily! Ale na tom moje pRDLOUŠKA TĚŽKO NĚCO ZMĚNÍ. A jestli ta koťata chce, tak je mít prostě bude.Ona je neopustí, ani já je neopustím a ani jejich nové rodiny je neopustí. Takže řady opuštěných toulavých koček rozhodně nerozšíří. A míň jich - když dám kočku vykastrovat - rozhodně nebude. A fakt mám radši kočky než některé lidi.
září 13, 2007 12:04
s tím přemnožením lidí, : někdo
září 13, 2007 12:33
hm : Kamila
jedna věc je vyjádřit svůj názor a druhá věc je jak. Do doby, než jsem si přečetla příspěvek Aleny T. z 12 září 21:25. Tohle je opravdu nehoráznost!
září 13, 2007 12:38
oprava : Kamila
... v tom rozrušení můj příspěvek nemá hlavu ani patu. Do doby, než jsem si přečetla tento příspěvek, jsem její názory četla ráda a většinou se usmívala. Tohle ale už opravdu není jen vyjádření názoru, tohle je špína!
září 13, 2007 12:39
Tady se to teda rozjelo, : Kalupina
ale AlenoT já jak už jsem psala, jsem byla vykastrovaná dřív než moje kočenky, takže z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že můj život to změnilo jen k lepšímu. Zatímco moje stejně stará kamarádka se nemůže dočkat přechodu, já už ho mám za sebou a je mi šumafuk jestli mají vložky křidýlka či nikoliv.
Vy si se svojí kočičkou můžete dělat co chcete a já na to můžu říct svůj názor, i když se tím pro vás stanu nánou. To je ale asi každý, kdo nemá názor shodný s tím vaším. Mějte hezký den.
září 13, 2007 12:48
Ještě, že nemám čas se do zdejší neplodné diskuse zapojit . . . : toulavej
Přesvědčovat druhou stranu o svém jiném, opačném názoru je ztráta času.
Kalupino, určitě ses k odoperování u sebe nerozhodla bezdůvodně, ale ze zdravotních důvodů, z NUTNOSTI. Náš rozdílný pohled je v tom, že ZA SEBE si může člověk o sobě rozhodovat jak chce. Kastrováním jiného tvora, zvířete, který je tvým majetkem a nemůže se vyjádřit, co se mu líbí a nelíbí, co chce a co ne, ukazuješ, že ho nebereš jako „partnera, kamaráda“, ale jako svůj majetek a ze svého pohledu jsi pyšně přesvědčena, že přesně víš, co je pro koho nejlepší, ale zároveň se Ti i nejvíc hodí. To je komunistické vidění světa – dělat jiným dobro, podle svého, jedině správného názoru, což je v jejich prospěch. Já nechávám věcem volný průběh, nechci nikomu určovat, jaký má být i když to bude v jeho prospěch. Ani zvířatům ani lidem.

Dorce musím říct, že ten leták je slabomyslný blábol vhodný jedině k ukázce matematiky, tedy číselných řad. Uvažovat stylem CO BY SE STALO, KDYBY . . . nemá s realitou nic společného, proto je to ztráta času. Prohlásit, že kastrace zvířatům vysloveně prospívá zdravotně i psychicky je blábol, protože ona nám nemohou říci, je-li to pravda nebo jenom naše přesvědčení. Kastrace je operace a každá zbytečná operace, otevření těla, je zásah do organismu, který může mít následky. Já nejsem pro, dělat zbytečně někomu bolest ve jménu jeho štěstí.

září 13, 2007 14:16
toulavej : Kamila
takže se mám kočky zeptat? Nebo jak mám zjistit její názor?
Mimochodem na to, že nemáš čas je tvůj příspěvek dost dlouhej...
září 13, 2007 14:55
Toulavej, : Kalupina
ty jsi mě nepochopil, na svým příkladu jsem se snažila dokázat, že kastrace není zas takový zásah do organismu jak by se mohlo zdát a že rozhodně nestrádám... Pochybuju tedy o tom, že by strádaly moje kočenky. Takže asi tak.

září 13, 2007 15:01
já bych to brala ještě trošku jinak Toulavej, : Inka
pokud si nějaké zvíře vezmeš, tak si za něj zodpovědný, za to jak se o něj staráš nebo ne a taky za to, jak se množí. Nechat věcem volný průběh je moc hezký, ale pak se o ty všechny zvířátka postarat není věc jednoduchá a když to nezvládáš tak co potom? To je už trošku pozdě. Měli jsme dvě kočky 21 let, takže to není jen tak chvilková záliba. Tak je tomu asi lepší předejít, asi tak bych to brala.
září 13, 2007 16:04
zase jsem nakouk na chvilku a nevím, proč ta poznámka od Kamily na délku mého příspěvku . . . : toulavej
Jestli neměl hlavu ani patu, pochopil bych to, jinak vůbec . . .
Pokud jde o zjištění názoru zvířete, je to těžké, když nemluví. A tak nechápu, jak VÍ pisatel letáku, že kastrace zvířatům prospívá zdravotně i psychicky, když mu to neřekla. Pisatel se tedy pouze DOMNÍVÁ něco, co vydává za objektivní názor zvířat.
září 13, 2007 16:25
je mi líto Kalupino : AlenaT
ale rozřezaný břicho je rozřezaný břicho. Já to teda dobře nesnášela a mám s tím potíže dosud - pravda je, že vložky s křidélky taky nepotřebuju, ale jinak to pro mě bylo trauma. Tvoje kočky ti možná řekly, že se na operaci těšej, ta moje se těší na koťata. a já taky.Stejněš si myslím, že je to bledá závist, protože jsi takhle krásný koťata nikdy neměla - a taky nikdy mít nebudeš.
září 13, 2007 20:30
ne, máš pravdu, : Kalupina
já takový koťata opravdu mít nebudu... zato mám dvě hodný a skvělý děti...
září 13, 2007 23:19
jo a jestli je dvoucentimetrová ranka : Kalupina
rozřezaný břicho, tak nevím, kde žiješ...
září 13, 2007 23:22
Zabrousila jsem sem az po precteni dalsi doskuze o kastraci. : Alena P.H.
A je mi smutno, jak moc lide mohou slovami ublizovat. Jenom protoze mame jine nazory?
Kalupino, moc si vazim tvoji celkem vyrovnane reakce na slovni podpasovy utok.

září 14, 2007 00:25
množení koček : Eva K.
Pochybuju, že bych já někomu záviděla koťata, já vidím jen ty chuděrky v útulku a ty, co jsem zachránila na pokraji smrti.A nechtěla bych je ani za nic, namožit kočky neni žádné umění. Rozřezané břicho, kočka je houževnatý tvor, za dva dny už na ní nejde nic poznat. Když máte odpor k veterináři, tak asi koťátka sotva odčervíte a necháte naočkovat, totéž s Vaší kočkou a pochybnýma tatínkama. Mám doma kočku, co jsem vzala z venku, je jí asi 5 let, má chudák vytahané břicho a cecíky od koťat, myslím si,že je teď šťastná. Kočky mají silný pud se množit, jsou to pořád jen zvířata a mi lidi, co rozumně uvažují, až na některé. A lidi, co si od Vás berou a ohrnují nad koťátky z útulku nos, bych kotě vůbec nedala, protože ke zvířatům moc velký vztah nemají a myslím si, že vy od obyč. útulku s kvalitou koťat nemáte daleko ( nebo si hrajete na chovnou stanici? ). Vaše argumenty mi nepříjdou moc normální. Přála bych si Vám zažít život některé té kočky, co díky Vám příjde na ulici, buď koťátka, co jste dala, nebo jejich další koťátka. Můžete dát ruku do ohně za to, že všechny se mají dobře? To je objíždíte po měsíci, či co? Tomu nevěřím a ani bych neuvřila, jste podle mě jen nezodpovědná množitelka, co si myslí, jak jsme špatní, jak kastrace je špatná a vy jste super a čím? Kdyby koček byl nedostatek tak prosím, ale tohle je sobeckost a rujnování té Vaší kočičky, které mi je líto.
září 14, 2007 00:32
kastrace : midol
Přijdou mi směšné argumenty paní Aleny Tečkované. A už vůbec se mi nelíbí aresivita jejich odpovědí. NIkdo neví, co si jeho kočka přeje. Ani mých 6 kastrovaných koček mi to neřeklo.Ale existují statistiky, které hovoří o nemocech a délce živbota kastrovaných a nekastrovaných koček. Zrovna mám jednu před sebou, je sice podložena britským výzkumem, ale myslím, že to bude všude stejné. Takže: ze 1236 koček starších 12 let bylo 45% vykastrovanýách samců, 55% vykastrovaných samic a méně než 1 procento nevykastrovaných jedinců. Je k tomu třeba něco dodávat?
září 14, 2007 09:50
midol : toulavej
Z Tvé statistiky jsem vůbec nepochopil nic na podporu tvrzení, že kastrované kočky mají delší život. Tahle statistika – jak jsi ji podal – říká, že, většina zkoumaných koček je vykastrovaná. Kdybys chtěl statistiku na podporu toho, že kastrované kočky se dožijí vyššího věku, musel bys napsat např. – ze sledovaných nekastrovaných 1000 koček se většina nedožila 12 let, kdežto ze sledovaných 1000 kastrovaných koček při STEJNÉ péči jejich majitelů se většina dožila třeba o pět let vyššího věku. Ale to myslím nikdo seriózní nenapíše, není to totiž určitě pravda. Možná se některé kočky dožijí vyššího věku jako kastrované, ale spíš větší péčí majitele, než kastrováním.
září 14, 2007 16:30
toulavej : Eva K.
Nevím, zvíře neni zas tak inteligentní, řídí se pudy a kočka se bude množit do úplného konce. Vy nechápete, že se tu bojuje kvůli těm chuděrám venku, co nezodpovědný člověk vyhodil ven, nebo jsou narvané útulky. Ty body jsou pravdivé, zeptejte se každého normálního veterináře, nebo třeba v odborném časopise Naše kočky se taky něco najde. Zbytečný zákrok to neni, kočku pak už netrápí žádné mrouskéní, žádný bolestivý porod x krát do roka, pak starost a stres o koťata a kočka se tím i dost rujnuje. Nevím prostě si to nechcete rozumně připustit, nebo do ní investovat, nechápu Vás.
září 14, 2007 19:37
Odpověď Toulavejmu : midol
Tak vůbec nebyl výzkum zaměřen, nepodsouvej mi demagogii. Nejdříve se shromáždily údaje o kočkách ve věku nad 12 let- pomocí dotazníků a pak se zkoumalo, jaké je v té skupině zastoupení kastrátů a nekastrovaných koček a kocourů. Vůbec se nevybírala původní skupina kastrátů nebo nekastrátů. O tom, že jsou zdravější a dožijí se vyššího věku se ví dávno, jen jsem netušila, že je rozdíl tak významný. Souhlasím se všemi, kteří jsou pro kastraci. Navíc prop kočku je bolestivý i samotný, mockrát opakovaný oplodňovací akt v průběhu jediné říje.
září 15, 2007 14:21
... : bb
zírám
září 16, 2007 15:20
... : Eva K.
září 22, 2007 17:48
Vím,že píšu pozdě, : skaz
ale víte jak končí koťátka na vesnici,štěňata a dneska i novorozenci?Ne všechno na vesnici,ale lhostejnost k mláďatů,bezbranným je šílená.A vždycky jenom od lidí.Je mi líto.Je to tak.Proto budu pro kastraci.Protože já mám zodpovědnost za to ,co miluju,když jde o zíře.Samozřejmě,miluju koťátka.Ale odejdou.Jo.Budou se mít dobře - ale budou mít koťátka,který někdo umlátí lopatou.Prostě si nepřeju,aby někdo zabíjel jenom proto,že je to jednoduché a že nemají zodpovědnost.Jo,jsem ta šílená,která i tu vesnici přetváří k rozumu.
Specielně pro toulavýho - a budu hodně drsná,což nemám ve zvyku - kterou tlapkou /bejt kocour s drápkama by si si to dělal?Měl by si čtyři,viď?/Nebo by si se chodil se pravidelně nechat zabíjet do smečky.Ale i ty jsi,nebo budeš starej kocour.Necháš se radši zabít?Alenko,co ty? Hojíš si jenom mateřský pudy,či co?Já osobně si myslím,že ti chybí láska.Ne běžná k něčemu,na co se upneš,ale ta normální,všeobjímající,kde vidíš všechno v úplně jiných souvislostech.
Jo,zvířata , to je moje.
leden 27, 2008 22:07
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]