O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

TROCHU NĚHY DO VŠEDNÍCH DNŮ PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 26 listopad 2009

Tak jsem dostala od Puntíkatý moc hezké „pps" s ptáčky-zpěváčky. Ale protože vím, že ne všude se to dá otevřít, použiju její text, který k tomu přiložila a jen malinko, malilinko to pozměním. A tak místo, abyste se koukali na ptáky, koukněte se na zcela mladinké kočičky... Mj. už přímo slyším asociace, které to nezadržitelně vyvolá u Žižkovského :-)))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Vykašlete se už na ty zatracený nevěrníky a nevěrnice - stejně za nic nestojej a je s nimi akorát trápení.

.

 

     Posílám vám něco na nervy. Když si otevřete okno, tak vám tam maximálně nalétá listí, nebo naprší - tak místo okna si otevřete přílohu - klikejte a naslouchejte. (pozn. red.: no, a to nemusíte, já vám tu dám obrázky rovnou - tohle je Alenka a koťátka - nechcete některé?)

.

 

     Je to balzám na nervy. Působí to stejně jako horské slunce za polární zimy. a potěší vás to - ač je jaro ještě daleko, předaleko. Zapomenete na Mikuláše, Vánoce, roční uzávěrku, nedoplatek za elektřinu a podobné "příjemnosti".

.

 

     Jo, a mimochodem, tamtoho záhadného ptáčka, co jsem o něm nedávno psala, jsem stejně doposud nenašla. Kdo ví, třeba to bylo fakt něco exotického, co někomu ulítlo.

.

 

Alena Puntík.

.

.

 

 

 

Komentáře (67)add feed
... : katka*
Alenko ty koťátka jsou nádherný. Hned bych si jedno vzala, ale ted na zimu to nejde, jelikož my máme venkovní kočky a bydlí se psem v boudě. Tyhle jsou ještě moc maličké. Ale když budeš mít stejně barevné i na jaře, tak se hlásím... smilies/wink.gif
listopad 26, 2009 10:10
.. : kolemjdoucí
No, nějak takhle jsem si Alenku podle těch jejích komentářů představoval smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 26, 2009 10:11
už to vidim v barvách : holubinka
koťátko posnídá anduláka a papouch...pak sloví potkana, k večeři zakousne morčáka a ve finále si z koťátka udělá kůži do pelíšku čubina smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 26, 2009 10:18
... : kkp
jsou krásný Alenko, vážně! Kdybych jednoho už neměla, tak si vezmu hned! Máš pravdu je to balzám na duši, když přicházím k baráku, tak na sloupku už čeká a mňouká jak poblblej, jelikož je zřejmě kříženej se siamkou, tak je vošklivej a nemazlivej, ale právě proto ho tolik zbožňuju, jelikož se nikomu nelíbí a nikdo ho nechtěl! Nechala jsem ho vykastrovat, kocoura jednoho mizernýho, aby mi nezdrhl, a tak nezdrhá za kočkama, ale často mám myš na zápraží!
listopad 26, 2009 11:03
no, pravda je, že už mám : alena puntíkovaná
koťata skoro rozdaný, většiniou si je vezmou kolegovéa kolegyně mého mladšího syna, kteří viděli fotky, když je v opráci dával do počítače.
listopad 26, 2009 11:30
kkp - dotaz : Los evropský.
když je někdo (kočka), kříženej se siamkou, tak je ošklivej a nemazlivej? Já myslela, že je to naopak... O naší kočce (která je teda mimochodem taky ošklivá) říkám, že je asi křížená se siamkou, protože je extrémně mazlivá a hrozně nahlas a hrozně pořád mňouká smilies/smiley.gif
listopad 26, 2009 11:57
... : Los evropský.
A jinak samozřejmě koťátka jsou krásná!
listopad 26, 2009 11:58
my uz mame : Sipik
My mame teraz "pod patronatom" tulavu macicku, kocurika a dve maciatka. To uz ide pekne do penazi zivit rodinu, teda nie ze by mi to nejako zvlast vadilo.
listopad 26, 2009 12:34
No, maminka těch kotat je zcela : alena puntíkovaná
určitě šmrncnutá siamkou - říkal mi to i veterinář. Je tříbarevná a koťata má vždycky s místním obšourníkem Čendou, který je černý, velký a má dlouhé chlupy. Narozdíl od lidí, mu nezahýbá a koťátka má vždycky jen s ním.
listopad 26, 2009 12:45
... : Los evropský.
a jak se teda pozná, že je kočina šmrncnutá siamkou????
listopad 26, 2009 13:05
Mám přilejt do ohně? Mám? : strejda
Jéééé, ty by se krásně topily...
listopad 26, 2009 13:17
Alenko : Iris
dej se prosím přímo odkaz na Ťinka, někde to visí, ale těžko to najít, dík ahoj smilies/smiley.gif
listopad 26, 2009 13:21
Strejdo, : Míša šíša
kdepak topit. Ty by jsi tomu dal. Víš jak hřeje kočičí kůže ledviny?
smilies/grin.gif
listopad 26, 2009 13:39
Míšo šíšo, : Los evropský.
a nejenom ledviny! Taky na revma je to dobrý. Moje máma taky má kočičí kůži a balí si do ní bolavé klouby, teď je u nás a má ji rozloženou po posteli a ta naše kočičí trumbera se na tom klidně válí. Vůbec nepochopila, že jsou vlastně příbuzný....
listopad 26, 2009 13:49
Alenko, nezbyla by tam jedna kočička na kočičí kožku na bolavé klouby? : strejda
Nebo dvě, Míša by si také vzala...
listopad 26, 2009 13:53
Alenko, ale bez masa. To si můžeš nechat : strejda
a nemusíš jezdit na Smíchov k řezníkovi. A nebudeš se rozčilovat, že tě nějakej blbej chlap nepustí sednout.
listopad 26, 2009 13:57
tedy fuj : kkp
to jsou tedy řeči, jasně nejlepsí ledviňák, teda Vy jste hnůůůůsní, fááákt,.. a Losíku k tvýmu dotazu, jasně,že siamka je vošklivá a ten můj kocúr tuplovaně ještě nemazlivej, a je fakt teda, že řve jak děcko, to jsem nikdy neslyšela, až co ho mám!
listopad 26, 2009 14:12
Vždycky jsem říkala, že čeští muži jsou nevychovaný hovada : alena puntíkovaná
a měla jsem pravdu.Inteligentní chlap totiž vůbec nepřemýšlí nad tím, zda má člověka o berlích pustit sednout nebo ne a už vůbec na toto téma nežertuje. Klouby tě strejdo zjevně nebolej, takže kočičí kůži nepotřebuješ. Kdyby tě volely, tyhle blbé kecy bys neměl.
listopad 26, 2009 14:30
Alenka má pravdu, : Los evropský.
moje mama trpí kloubovým revmatismem a zábaly do kočíčí kožešiny jí výrazně ulevují. Zkoušela umělou kožešinu, beraní i králičí, ale účinkuje opravdu jenom ta kočka, nevím, proč to tak je, ale je to tak. samozřejmě by bylo humánní využívat k těmto léčebným účelům kočku živou, ale nevím, jak jí donutit, aby mi seděla celou noc například na koleně smilies/smiley.gif
listopad 26, 2009 14:37
velice se omlouvám, protože byste mě mohli zas napadlout že generalizuju. : alena puntíkovaná
Všichni čeští mužiNEJSOU nevychovaný hovada, neajdou se mezi nimi i slušní pánové,kteří vědí, co se ná a co se nemá. Nicmémě strejda nevychovaný hovado je. Tedy mám-li mluvit konkrétně.
listopad 26, 2009 14:39
tak nadpis je: trochu něhy... : Milene
Tak jsem myslela diskuze o kočičkách. A oni tu lítají hovada.
listopad 26, 2009 15:18
jenom jedno : alena puntíkovaná
- strejda
listopad 26, 2009 15:23
Ale Álenko.... : Míša šíša
trochu nadhledu by neškodilo. Strejda tě chtěl popíchnout - no a ty jsi mu to sežrala i s navijákem.
listopad 26, 2009 15:42
ne nechtěl : alena puntíkovaná
on je nechutnej buran, takhle myslí a takhle celej život jedná. Von zatraceně dobře ví, co řekl a jestli to ty nechápeš - tak je mi tě líto.Celou dobu vám to říkám. A teď se projevil. Jak jsem řekla, nechtěl nikoho popíchnout. On takovej je. Slušnýho člověka by totiž takový "popíchnutí" nevstoupilo na mysl.
listopad 26, 2009 15:53
. : Míša šíša
A to jsem si až do dnešního dne o tobě myslela, jaký máš smysl pro humor. Nu což, mýliti se je lidské.
listopad 26, 2009 16:00
No, jestli ti, co co ten buran řekl přijde humorné : alena puntíkovaná
pak nejsi lepší než on. Já to považuju za urážku nejhrubšího zrna a vím, že ndežertoval,, že to myslel zatraceně vážně.
listopad 26, 2009 16:16
Aleno : Milene
Já jsem asi v nějakém útlumu. Abych to pochopila, co je ta urážka nejrubšího zrna? Já to prosím taky nechápu. A nečil se taky na mne.
listopad 26, 2009 16:25
tohle: : alena puntíkovaná

Alenko, ale bez masa. To si můžeš nechat : strejda
a nemusíš jezdit na Smíchov k řezníkovi. A nebudeš se rozčilovat, že tě nějakej blbej chlap nepustí sednout.
listopad 26, 2009 13:57

listopad 26, 2009 16:33
No, tak hezky to začalo a tak to končí... : Vodoměrka
Ach jo, nějak je tu na kudle poslední dobou dusno... a tak nevinně to začalo...

Alenko, myslím, že strejda nepotřebuje bránit, jeho žert spočíval v tom, že bys nemusela nikam jezdit a tudíž by tě nemusel nikdo pustit sednout, ale ty sis to vysvětlila očividně nějak jinak... to je škoda, že teď nějak pořád vidíš všechno černě a když něco jde vysvětlit dvěma způsoby, vybereš si vždy ten horší...

No, chtělo by to pár infantilních komentářů od přiopilého kákápéčka, a hned by se dýmka míru vykouřila a nemusela se vykopávat...
listopad 26, 2009 16:33
nmně to teda : alena puntíkovaná
žertovný nepřijde
listopad 26, 2009 16:35
a lze to : alena puntíkovaná
vYsvětlit pouze jedním způsobem.
listopad 26, 2009 16:37
Vypadl mi kousek věty : Vodoměrka
Alenko, myslím, že strejda nepotřebuje bránit, ale i tak se ho zastanu, jeho žert spočíval v tom.... tohle tam mělo být...
listopad 26, 2009 16:38
Ty Aleno : Milene
smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif Z toho soudíš, že tahle celej život žije? Asi nebudu jediná, která si myslí, že to bylo jenom popíchnutí. Určitě si o tobě nikdo nemyslí, že papáš masíčko jiný než ostatní. Někdy jseš fakt jak buldozer smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 26, 2009 16:43
tak ale kruciš. nenavážejte se do Alenky, vždyť Vy jí to : Eny
děláte naschvál. Miluje koťátka, dává Vám je, aby Vás potěšila a vy jí tady dráždíte kožešinama na bolavé klouby. Vždyť Vy musíte vědět, že to děláte záměrně. Ona je duše dobrá a Vy toho zneužíváte. Nechte ji žít.
Človíček, který miluje koťátka prostě nesnese myšlenku, že by někdo koťátka zabíjel. Mějte trochu lásky v sobě. Trošku citu a nechtějte jí jen ubližovat.Pochopte ji. Spojili jste se proti ní. A že kope? Asi má důvod. Neberte to osobně a buďte trošku lidští. Prosím.
listopad 26, 2009 17:25
Eny, : Míša šíša
taky miluju kočky, mám doma tři, mívala jsem i 4 (tu čtvrtou jsem nezabila, nesežrala, ani si nepřikládám její kožich na záda). V životě by mě nenapadlo žádnému zvířeti ublížit, ekluje se mi i zabíjení much, proto to sama nedělám. Ale to mi nebrání si na tohle téma dělat legraci. Alence nikdo ublížit nechtěl, ani strejda. Že si to vysvětlila po svém - tedy ve zlém, za to opravdu nikdo nemůžeme. Já jsem vlastně stále ještě nepochopila, v čem shledává tu strašnou urážku nejhrubšího zrna. Jako urážku spíš chápu tu nálepku hovada, ale myslím, že to strejda ustojí. Jako moudrý zralý muž zůstává většinou nad věcí a zbytečně se nerozčiluje.
listopad 26, 2009 17:40
ach jo, : Eny
poslední dobou je mi z reakcí na kudlance smutno. To jsou jen hádky a urážky. Kdo z koho. Škoda. Velká škoda.
listopad 26, 2009 20:42
Na svoji obhajobu, velevážená soudní stolice, : strejda - nevychovaný hovado
chci jen konstatovat, že jsem chtěl přilít jen trochu toho lidského tepla, v duchu nadpisu článku. Nic víc. A bez smajlíků. Nepovedlo se. Smajlíci tam prostě být měly. Stolice mě nepochopila. Ale odvolávat se nebudu. Ani náhodou. Kvůli takovým malým potvorám.

Fakt nevím, jak s tím nevychovaným hovadem teď budu dál žít... Chjo.
listopad 26, 2009 21:16
No, strejdo, : Vodoměrka
co ty, ty si zvykneš, ale co to ubohé hovado, co bude muset žít s tebou... chjooo... jak to k tomu přijde smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
listopad 26, 2009 21:23
vodoměrko, : strejda
tak to se Ti povedlo. To je nejhezčí vtip tohoto týdne. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 26, 2009 21:27
také shledávám poslední dobou : Inka
některé reakce na Kudle dost agresívní, také takové diskuse přeskakuji, ani to nečtu, je to nepříjemné.
listopad 26, 2009 22:20
Pro vsechny kdo chteji cist : Alena P-H
Mam tri kocky a psa a miluju je neskonale, mnoho lidi by reklo, ze vic nez je normalni. Ale znajic strejdu internetove - pousmala jsem se nad jeho cernym humorem a jsem si skoro jista, ze by byl prvni, kdo by kocicky zachranoval z kyble vody, ze jo?
Ale taky vim, ze nekoho, kdo ma zvirata a kocky silene rad to mohlo pichnout pod zebrama a stratil smysl pro humor. No a jsou lidi, co maji blby podzimni nalady, depku, nebo maji proste blby obdobi. Neco se furt kafra a ne a ne zivot vyladit do pohodove podoby. Ja tu nasi Puntikatou ctu moc a moc rada - a ze nekdy pise az prilis ostre? No co se da delat, lidi maj chybicky i chyby. Ono se to zas spravi...aspon doufejme.
Ja mam taky Dikuvzdani pod obraz, kruta se pece a pece - a ja se pohadala s mym americkym kucharem. To se nam nikdy nestava, vetsinou veci zvladame s nadhledem...a prave v nejblbsi mozny den, horsi uz by to bylo jenom na Vanoce. A tak tu uklizim - to mi jde nejlip a nejrychlejc kdyz jsem nastvana. A tak se mi zda, ze uz nikdy nic nebude jako predtim.

Kudlanka je fajn, lidi jsou tu povetsine civilizovani, obcas neco jako Helga-Alena, obcas nejaka mala rozepre - ale neberme veci tak vazne, jak ja je vzala s mym drahym chotem... smilies/sad.gif

Tyto znaky opiste: poidy a mne to zni jako 'pojdi' cili zhyn...no neni to nalada nadracku?
listopad 27, 2009 03:00
Strejdo : NČ
Zastyděl ses aspoň krapíto?
listopad 27, 2009 07:03
Alenko: : kkp
hele já už jsem to tady taky chtěla po včerejšku zbalit po výroku bb2, že jsem "trotl", jelikož to už jsou urážky, ale pak mě zas mamča potěšila, že to tak krásně napisinkovala!
Takže je to o životě, jednou tě někdo "naserinkuje" a podruhé zas potěší.
A já infantilka právě taky kočičky miluju a tak ráda se s nima ňuňám!
A Vodoměrko, na Tvé svatební koukám,když mi včera bylo ouvej! Tak třeba proto asi ještě s tím odchodem počkám!
listopad 27, 2009 07:16
kpp : Kamila
prosím tě, já proti tobě vůbec nic nemám, ale z těch infantilních zdrobnělin se mi krapet zvedá kufr - nemohla bys, prosím pěkně, ubrat?
Děkuji předem, nejen za sebe...
listopad 27, 2009 08:01
Kamčo, : Vodoměrka
to samé mě napadlo, když jsem ten poslední komentář četla... nic ve zlém, ale i na mě to bylo už "silné kafe" smilies/wink.gif
listopad 27, 2009 08:25
I když mám strejdu ráda : wendy
a srandu taky, pro člověka který musí chodit s berlema to asi fakt v daný okamžik nebylo to nejlepší téma pro srandu, sorry. Moje mamka tak chodí taky a vím že je z toho kapku přecitlivěla.
Koťátka jsou krásná každá, jsou k pomilování roztomilá. SE sousedkou jich na chalupě každý rok tak dva vrhy pomůžeme odchovat, odkojit, rozdat - mateřství je náročná věc !
smilies/wink.gif
listopad 27, 2009 08:30
hm,tak jo : kkp
dobrý, a to jsem ještě půlku smazala smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
listopad 27, 2009 08:49
Wendy, : Vodoměrka
to máš možná pravdu, že je to citlivé místečko, o kterém se nežertuje, protože to člověk pak bere jen a jen osobně a jinak, než kdyby to bylo o něčem jiném... a což si možná my ostatní prostě neuvědomujeme...
Alču jsme tu brali jako takovou od rány, tvrďáka a jako ženskou, co si poradí se vším a nic ji neporazí a zapomněli jsme, že i ona je jen a jen člověk se vším všudy... a tak jsme k ní možná byli tvrdší, než k někomu jinému, o kom víme, že se po tvrdém pohledu rozpláče... tak začneme zase žertovat jen o tom, co druhému neublíží a nedotkne se ho, a bude to...
Mimochodem, docela by mě zajímalo, jak jsi ty koťátka kojila... ještě mám v živé paměti, jak jsem kojila Gabču, tak s těma koťatama by mě to fáááákt zajímalo smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 27, 2009 09:14
Mohu posloužit i touto informací : wendy
krmily jsme kočíčí polodivokou matku, vyhublou na kost, aby měla dost mlíčka pro tu svoji chlupatou drobotinu. Ze začátku byla opatrná, nedala se pohladit, utíkala ,ale pak nám začala důvěřovat a bylo to fajn.
Jedno kotě bylo vlon menmocmno a musel být nějakou dobu krmeno z lahvičky.
Vzpomínám si, jak jsme vezli dvě koťata autem v krabici, já s nima na zadním sedadle, vepředu přikurtovaná Lukyna...
smilies/wink.gif
listopad 27, 2009 09:28
bože, co jsem to vytvořila? : wendy
menmocmno - to asi bude v polodadštinš "NEMOCNÉ".
smilies/cheesy.gif
listopad 27, 2009 09:30
NČ, : strejda
jestli jsem se zastyděl? Ale vůbec ne. Proč? Za prvé jsem nemohl vědět, že naše kočičí máma používá berle. To je fakt. Za druhé, vzpomínáš, jak do nás stále ryla, jak používala ty omšelé fráze skoro v každé diskusi? Nebudu je připomínat. No a co jsem udělal já? Nic víc, jen jsem použil její zbraň. My jsme to od ní však přijímali s humorem, ona nikoli. A zmínil jsem pouze to, o čem tu kdysi sama psala. Nic vymyšleného.
Chápu, že Kudlanka není nijak zvlášť humoristicky laděna, protože tu převládají spíše smutné články, a tak jsem si myslel, že trocha toho blbého vtipu snad nikoho nezabije.
Spletl jsem se a fest jsem narazil. Ale nic se neděje, to nevychované hovado už si se mnou, buranem, pomalu zvyká žít. smilies/grin.gif


listopad 27, 2009 19:18
jste prima parta : dalenka
Prosím, nehádejte se. Já vás mám ráda všechny, do jednoho. I NČého. A popravdě, Alenina historka o hadici z vysavače se mi nesmazatelně vryla do paměti. smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 27, 2009 19:29
Alí puntíku :-) : holubinka
Kudlanku čtu několik let, až teď jsem se zviditelnila...Tvůj humor a nadhled se mi vždycky líbil!!!! Prosíííím prosíííím, vyštrachej ho zas ve skříni smilies/wink.gif
listopad 28, 2009 08:26
Jasně že alena,puntíkatá je místní folklór... : wendy
a občas se pohádají lidi všude. Ae tady to ještě jde, viď dalenko ..?
smilies/cheesy.gif
listopad 30, 2009 09:32
wendy : Iris
ahoj, jde to tu, jenom postrádám Alenu puntíkovanou, není nikde, všímáš si?
listopad 30, 2009 10:17
jojo, všímám : wendy
jestli ona nedostala velkou sodu, velkou i na ni. A to můžu psát pořáde - neberte ji tak smrtelně vážně...ale možná má jen rušný směny nebo něco s kompem. Uvidíme uvidíme uvidíme.
smilies/wink.gif
listopad 30, 2009 10:30
wendy, to máš těžký, nebrat smrtelně vážně, : toulavej
když tě někdo pomluví a tvrdí, že slyšel od mých známých, krajanů v USA, jak je využívám na svých výletech. Tomu se dá těžko bránit, ale očerní tě to parádně u mnoha lidí, kteří tě neznají, ani tvé známé a kamarády a neví, kde je pravda. Jak můžeš potom jet navštívit třeba Michala v Idahu, když tě puntíkatá dala takovou nálepku. A myslel jsem, že bych s Michalem mohl dát řeč o Mexiku, než tam vyrazím. Kdyby puntíkatá napsala, že si to o mně myslí, že jsem vyžírka, tak klidně ať si to myslí, já jí to vymlouvat nebudu. Ale, když napíše, že to ví, protože jí to říkal někdo z mých kamarádů nebo známých, tak to budí dojem, že to tak je. Ale, ona nemůže znát nikoho z mých kamarádů a nikdo z nich by to taky neřekl, protože to není pravda. Možná by mohla znát Českymo, co tu psávala. Ale, nevěřím, že ta by něco takového o mně řekla i když mě před časem dost nepříjemně překvapila. Nemá k tomu totiž důvod. No a Polárka, to už vůbec nevěřím, to je seriózní člověk. Ani tam jsem nezůstal myslím nic dlužen. Takže, Alena T by sice vědomě neublížila ani kuřeti, jak si o ní mnoho z vás myslí, ale pošpinit člověka jí jde náramně snadno, s tím si nedělá žádnou starost. Ani s omluvou. Tím u mě hodně klesla. Zábavné historky to nezachrání.
Dál už se k tomu nebudu vracet.
prosinec 01, 2009 17:08
jo tohle... : wendy
no víš já to nebrala jako zaručenou zprávu BBC, fakt ne. Mohla by ale napsat kde to sebrala nebo tak něco.
prosinec 02, 2009 07:13
Jak to říkávala maminka? : Kateřina1
Není šprochu, aby na něm nebylo pravdy trochu?
prosinec 02, 2009 07:58
Ano, něco třeb člověk může udělat jen jednou : wendy
a je to hned, šproch. Například.
smilies/wink.gif
prosinec 02, 2009 08:31
wendy, ale já jsem nikdy nikomu nezůstal nic dlužen : toulavej
tedy žádný šproch :-)
prosinec 02, 2009 09:03
ok : wendy
takže čekáme na vysvětlení...
smilies/wink.gif
prosinec 02, 2009 09:11
wendy : dalenka
Kudlanka je moje oáza, tady piju kafe, relaxuju a několikrát se mi stalo, že jsem se i málem smíchem počůrala....A hlavně tady diskuse dávají smysl a kolikrát se dozvím věcí, že mi jde hlava kolem... smilies/grin.gif
prosinec 02, 2009 18:54
Kateřina1, : bb2
jo, a Agatha Christie často vkládala slečně Marplové do úst úsloví "není kouře bez ohně".

Já tyhle pravdy považuju za zvěrstva, a to Agathu miluju jako bramborové placky nebo pravé višně v pravé čokoládě - zkrátka si na ní a její jednoduchosti pochutnám.

Myslím, že se hodí dodat, že řeči se vedou a voda teče, 100x nic umořilo vola, 100x opakovaná lež se stává pravdou, a lidovka - "ve vsi nahoře se Franta uprdne a dole v hospodě se večer mluví o tom, že se posral".
prosinec 03, 2009 00:46
ale i tak : bb2
je mi Alena sympatická. Jedna rejpavá kleveta mi od ní tak nevadí jako pokrytectví jiných. Myslím, že tím vypuštěným drbem uškodí vůbec, nebo méně než pokoutně vedené intriky a pletichy. Trochu rejpna, ale hraje s otevřeným hledím.
prosinec 03, 2009 00:52
bb, už fakt naposled : toulavej
v mým případě to s tím otevřeným hledím ale neplatilo . . .
prosinec 03, 2009 10:19
... : bb2
však já ti rozumím, tyhle jedovaté sliny se špatně smývají a pálí. Věz a věř, že okolí je vnímá mnohem méně, pokud vůbec, než sama oběť. Tak to chodí. Tipuju, že 90% čtenářů už neví o čem je řeč a 99% zbytku má na to podobný názor jako já - že o tom nic neví, jen hodila drb, kapku ujela a vystřelila mírně jedovatý šíp.

A souhlasím, necháme to už být, však o nic nejde.
Je to asi ze stejného soudku, jako když tu NČ v případě netleskajících fanynek a jejich nesouhlasných komentářů okamžitě hází do placu svá tvrzení o jejich škaredém vzhledu, zakomplexovanosti nebo tloušťce atd. Ví o tom prd stejně jako Alena o tom, jak to je s tebou. Takhle to ber a kašli na to:-)
prosinec 03, 2009 13:03
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]