O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

Syndicate


NAPOSLEDY - VULGARITY VÁŽNĚ NE PDF Tisk E-mail
Úterý, 03 září 2019
Je to už pár let, co Kudlanka byla jako web oceněna nejen za obsah, ale i za to, že čtenáři zachovávají úroveň slušného člověka. A není to zas až tak dlouho, kdy se to tu hemžilo (jako na tolika jiných českých webech) samými nechutnostmi. Byla bych proto nerada, pokud by se ta druhá zmíněná situace měla zase opakovat. Znovu zdůrazňuji, že vyznávám právo každého na jeho osobní názor, ale stejně tak zas já požaduji, abyste se mírnili. VŠECHNO SE DÁ ŘÍCI SLUŠNĚ.

 

 

 

 

 

Nechci proto, aby se nadále používaly nechutné vulgarity ve spojitosti s představiteli naší země. Tedy žádné ohavnosti ve spojitosti s prezidentem, premiérem, ministry - případně dalšími svobodně zvolenými činiteli.  Nemusíte s nimi v ničem souhlasit, to je vaše právo, ale chovejte se jako civilizovaní lidé.

 

Věřím, že nikdo z těch, kdo se takto zde doposud vyjadřovali, by podobný styl jednání nepoužil "face to face" například vůči svému šéfovi. Byť by ho jakkoliv nenáviděl. Prostě se to nedělá.

 

A tak, stejně jako - a o tom jsem na sto procent přesvědčená - dodnes nikdo podobného názvosloví nepoužil vůči hlavě kanadské konstituční monarchie, tedy britské královně Alžbětě II., případně generálnímu guvernérovi Davidu Lloydu Johnstonovi či dalším kanadským představitelům,  nepřeji si – a tentokrát to píšu adresně, milý Kanaďane Mikine - abys nadále psal taková slova o představitelích České republiky. 

 

To, že komentáře na jiných webech jsou občas stoky, neznamená to, že to musí být všude. Rozhodně na Kudlance ne.

 

Jinak vše v dobrém.

d@niela

 

 

Komentáře (108)add feed
... : NČ.
No jasan. Urážet se přeci dá i slušnejma slovama. Inteligent nepotřebuje nikoho posílat do p***le, když ho inteligentně může poslat do řiti (event. do řitě). Nebude taky o někom nebo někomu psát, že je blb, když může napsat, že je mentálně nedostatečnej nebo opožděnej. Fakt je, že pokud se ty přímo vulgární výrazy takhle nahraděj, vypadá to určitě vzhledově líp.
A pak máme výrazy rozhodně nevulgární: Komouš, rusofil, kremloid.. Nebo i běžně používaný: rasista, nacista, xenofob, rusofil, kremloid.... Tím vším jsem např. zrovna já v krví zalitých očích rozběsněných havloidů, chvilkařů, pravdoláskařů, havloláskařů, demoblokařů…..
Pak taky přichází na řadu posměšný komolení jmen nebo užívání tzv. krycích jmen u STB. To je taky dost oblíbený, ale těch krycích jmen jsou tisíce (zejména v uměleckých kruzích), jen o nich není taková povědomost, protože "demokratičtí" novináři o nich mlčej jako hrob, hodí se jim jen Bureš a Putler. Já osobně používání těch krycích jmen považuju za projev infantility (krkonošský, jukónský….).
září 04, 2019 05:41
... : ketrin
Asi mi něco uniklo...
Ale že je náš prezident ing.Miloš Zeman (mimo jiné) několikrát soudně usvědčený lhář, to se doufám psát i nadále smí, neb to není názor, ale fakt.
A že je náš premiér ing.Andrej Babiš bývalý prominentní komunista a agent Státní bezpečnosti, rovněž chronický lhář a nyní je vyšetřován pro podezření z několika závažných hospodářských trestných činů, to jsou také fakta.
Samozřejmě, každý má právo na názor - třeba že tito dva jsou správní chlapi na svých místech. Akorát je trochu blbý, že podobné názory jsou v rozporu s objektivní realitou.
září 04, 2019 06:47
... : NČ.
Lháře sis vyfabulovala. Lhář je člověk, kterej ví že říká nepravdu, říká ji záměrně, aby tím něco získal. To není případ prezidenta.
A agent STB, to zase není případ premiéra.
Místo čtení a poslouchání nenávistných novinářských a komentátorských fabulací, měla by ses věnovat skutečně autentickým vyjádřením zúčastněných osob (jistěže ne jen těch nařčených). Mohla bys tím pak být moudřejší.

září 04, 2019 06:58
... : ketrin
NČ, velmi se mýlíš.
září 04, 2019 07:04
... : Mikin4
Pokud vim Danielo, v normalnich diskusich se berou jako urazky pouze neslusne vypady proti ostatnim ucastnikum. K tem se tady od meho navratu uchyluje jen NČ, vsichni ostatni se dikybohu vyjadruji slusne. Ja sam jsem byl tim clovekem oznacen hned prvni den po svem navratu 2x za "osobu mdleho ducha" a dalsi kecy o me inteligenci a inteligenci dalsich ucastniku na sebe nedaly dlouho cekat. Doslo i na posilani do *****e. Vrchol nechutnosti bylo, kdyz NČ oznacil me rodice (89 a 92) za idioty. Ty sama jsi me v mailu podekovala za to, ze jsem na to nereagoval.
--------------------------------------------
No a pak zde mame odsouzeni ci urazky verejnych cinitelu, vetsinou politiku. Ty se ve vetsine diskusi naopak trpi. Tezko nazvat Hitlera ci Stalina "plantazniky". Pri diskusi o holocaustu nebo GULAGu padnou mnohem ostrejsi vyrazy.
V diskusich o svobodne zvolenych politicich se vetsinou pozaduje slusnejsi vyjadrovani, ale ne zase tak o moc. Ver me, ze kdyz nekdo v Kanade mluvi o kralovne jako o "stare Betce" nebo o premierovi jako o pitomci, nic moc se z toho nedela.
Jenze tobe podle vseho vadi pouze neucta k ceskym politikum. Dobre. V tom pripade bych si dovolil pripomenout vsechny ty zaplavy urazek a slizu, ktere se zde behem let objevily na adresu pana prezidenta Havla. Podle me je kydani spiny na zesnuleho cloveka mnohem odpornejsi, nez urazky zijiciho. Ale pokud na to mas opacny nazor, vzpomenme treba pana Kalouska, nebo kohokoliv jineho z TOP 09. Anebo nasi krajanku, ceskou zidovku, profesorku Korbelovou - Albright. Te zde zrovna predevcirem nadal jiz zmineny NČ opakovane do "krvave Madly".
Takze mila Danielo: podle me je hezke, ze chces na svych strankach psat o politice a ze chces aby byla diskuse zaroven slusna. Jenze to bys podle meho nazoru musela konecne zacit merit vsem stejnym metrem. Pokud to dokazes, rad se prizpusobim i ruku k dilu prilozim. smilies/wink.gif
září 04, 2019 07:06
... : NČ.
Nevím, že bych se kdy slovem zmínil o tvejch rodičích.
S krvavou Madlou máš pravdu, omlouvat se jí sice nehodlám, ale fakt je, že na Kudlu se to nehodilo. Takže se omlouvám redakci.
září 04, 2019 07:18
... : d@niela
Ale ANO - ANO - Jirko, Mikine, souhlas - tedy s tím, že Pepa, tedy NČ, má taky setsakra prořízlej zobák, zvláště, když je ve společnosti svého "stádečka". Nemysli, taky se s ním na toto téma často handrkuju.
I když - nějak si nevzpomínám, že by ti někde napsal, že "tvoji rodiče jsou idioti", nebo "rodiče Mikina jsou idioti". Tak to mi fakt uniklo! Kde to bylo?
....

Vím, že je pro někoho těžce přes pysky pasírovatelný, používat slušný výrazivo, ale panebože, proč, když je někdo blbej, tak já musím dokázat, že jsem (při jeho popisu) ještě blbější?
A proč opakovat furt a furt to samé?
Když budu každý den desetkrát psát, že Franta krade, tak se Franta rozhodně nepolepší. To by nejspíš chtělo jiné činy, nemyslíte? smilies/angry.gif

Co se tím, že kudlu budete prasit, zlepší?

Plno velkých webů je v komentářích plných nejhorších hnusáren. Jsou to výlevy lidí, kteří mají pocit, že tím situaci řeší. Ale řeší ji opravdu?


září 04, 2019 07:29
... : Míša šíša
Můžeš, Mikine, dát odkaz na článek, ve kterém NČ označil tvé rodiče za idioty? Domnívám se, že čtu diskuze pozorně a tohoto si tedy nejsem nijak vědoma.
září 04, 2019 07:31
... : mila1
Míša šíša vyrazila do boje za NČ. Proč mne to nepřekvapuje?
Jinak urážky NČ na Mikina tady jsou a musel si toho všimnout každý. A když už NČ neurazí, tak zesměšní. Jak hloupé..
září 04, 2019 08:36
... : NČ.
Proč by bojovala? Chce vidět, kde se je psáno něco, čeho si nevšimla. Nic víc. To je boj?
No vidíš. Zesměšňuješ se sama, což je jistě od tebe hloupé. Ale když musíš, tak musíš.
září 04, 2019 08:51
... : d@niela
Milá Ketrin, nic proti tobě, opravdu, prosím, ale:

nejsem nejmladší a hlava mi už tak moc všechno nebere, takže mi asi unikl soud, a následný soudní rozsudek, kterým by bylo oficiálně prohlášeno, že "náš prezident ing.Miloš Zeman je několikrát soudně usvědčený lhář",

stejně tak nevím, jaké máš konkrétní podklady, či že víš, kde si je možno oficiálně dohledat, že "premiér ing.Andrej Babiš je bývalý prominentní komunista a agent Státní bezpečnosti, rovněž chronický lhář."

. . . . . .

Víš, já se ráda dívám na detektivky, taky jedna má příbuzná byla donedávna soudkyní Nejvyššího soudu, takže vím, že plno věcí "můžeš sice vědět", ale když je nemůžeš skutečně dokázat, tak to nemůžeš veřejně psát.

Příklad: Třeba jsi viděla sousedku, jak v obchodě krade. Ale pokud ji nechytneš za ruku, pokud není někým z obchodu opravdu chycená, označená, policajty odvezená, tak pokud budeš jen chodit, a všude vyprávět, že "paní Nováková krade v obchodě", tak ona tě může i žalovat. Nevím, píšu to aspoň trochu srozumitelně?
. . . . . . .

Já ti - jak říkám, tvůj názor neberu, můžu mít úplně stejný názor jako ty, ale prostě pokud tohle na Kudle bude, mohu mít nepříjemnosti. Už jsem to zažila jednou, a bylo to dost zlé.

Dokonce jsem vyplázla dost velkou sumu z mých důchodcovských úspor advokátům, protože mne žaloval jistý Rom. A to jsem ani já osobně nic nepsala, jen jsem otiskla článek, který se mu nelíbil...

Dal mne k soudu, platila jsem advokáty, a třásla jsem se hrůzou, neboť požadoval "za urážku na cti" 1,5 milionu. Asi si ten milý a chytrý hoch myslel, že Kudlanka je nesmírně výdělečný podnik.


září 04, 2019 09:16
... : ketrin
Tak jen namátkou:
V dubnu 2007 rozhodl soud o tom, že se Zeman musí omluvit za svůj výrok o novináři Ivanu Brezinovi. Zeman v roce 1999 jako premiér řekl, že Brezina psal za úplatu články podporující dostavbu jaderné elektrárny Temelín. Brezina nařčení odmítl a podal žalobu na ochranu osobnosti. V kauze rozhodovaly soudy několika stupňů, řešil ji i Ústavní soud. Až Vrchní soud v Praze definitivně Zemanovi nařídil, aby se omluvil a zaplatil Brezinovi odškodné 50 tisíc korun a soudní náklady.
Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/milos-zeman-se-jiz-v-minulosti-musel-za-sve-vyroky-omluvit.A161111_124958_ln_domov_ELE

V roce 2000, tedy téměř tři roky po soudním rozhodnutí, se Zeman omluvil někdejšímu spolustraníkovi Jozefu Wagnerovi. Wagner Zemana zažaloval v roce 1997 kvůli Zemanovu prohlášení, že Wagnera po vyloučení z ČSSD nechtěli do svých řad přijmout ani komunističtí poslanci. Městský soud v Praze rozhodl v únoru 1998, že se Zeman musí Wagnerovi omluvit. Za ignorování soudního verdiktu dostal Zeman v dubnu 2000 pokutu 20.000 korun.
Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/milos-zeman-se-jiz-v-minulosti-musel-za-sve-vyroky-omluvit.A161111_124958_ln_domov_ELE

V červnu 2000 zveřejnil Zeman na příkaz soudu v televizi Nova omluvu místopředsedovi ODS Miroslavu Mackovi. Zeman dlužil Mackovi omluvu za své výroky pronesené v dubnu 1998 v pořadu 7 čili Sedm dní. Mimo jiné tehdy prohlásil, že Macek zprivatizoval v roce 1992 Knižní velkoobchod díky intervenci některých politických činitelů a privatizaci označil za „jednoznačné tunelování“.
Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/milos-zeman-se-jiz-v-minulosti-musel-za-sve-vyroky-omluvit.A161111_124958_ln_domov_ELE

http://www.upn.gov.sk/regpro/zobraz.php?typ=kraj&kniha=75&strana=18&zaznam=68924

Podle zveřejněných dokumentů pocházejících z archívu slovenského Ústavu paměti národa (ÚPN), byl Andrej Babiš od 12. listopadu 1980 evidován jako důvěrník Státní bezpečnosti (StB) pod číslem 25085[70] a 11. listopadu 1982 v bratislavské vinárně U obuvníka měl za přítomnosti kpt. Rastislava Mátraye a por. Júliuse Šumana podepsat vázací akt, čímž se stal agentem StB s krycím jménem „Bureš“. Registrován byl u Oddělení kontrarozvědné ochrany československého zahraničního obchodu Odboru na ochranu ekonomiky Správy kontrarozvědky v Bratislavě (1. oddělení III. odboru XII. správy ZNB).[71] Toto oddělení mělo na starost sledování zastupitelských organizací zahraničního obchodu v Bratislavě, mezinárodní výstavy a veletrhy v Bratislavě a monitorování činnosti zahraničních rozvědek v československém zahraničním obchodě.[72] Dochované listiny přitom naznačují, že Babiš se Státní bezpečností vědomě spolupracoval již jako důvěrník.[71]

Agentem StB byl Babiš do roku 1985, kdy jej PZO Petrimex vyslal dlouhodobě do Maroka; s příslušníky StB se za uvedené období setkal celkem sedmnáctkrát. Krycí jméno „Bureš“ figuruje nejméně ve dvou dalších svazcích StB – jednak ve spisu „Oko“, kde je „Bureš“ nejméně dvakrát zmíněn jako autor hlášení určených pro tuto organizaci, a jednak ve spisu „Voják“, v němž figuruje jako opakovaný návštěvník konspiračního bytu.[73]

Podle mluvčího Agrofertu Karla Hanzelky bylo důvodem schůzek to, že Babiš odmítal dovážet nebezpečné fosfáty ze Sýrie.[74] Sám Babiš jakoukoli spolupráci s StB popřel.[74][12] Obvinění ze spolupráce StB označil za předvolební boj[75] a Ústav paměti národa zažaloval.[74]

Ústav paměti národa v roce 2011 upozornil, že pravdivost archivovaných dokumentů nijak neověřuje.[76] V roce 2013 ale ředitel ústavu Ondrej Krajňák prohlásil, že „obecně existuje jen malá pravděpodobnost, že by evidence byly vykonstruované, když nezávisle na sobě existovaly ve třech svazcích.“[77][78] Také podle Radka Schovánka z analogického českého Ústavu pro studium totalitních režimů je prakticky vyloučeno, že by byly zachované dokumenty Ústavu paměti národa padělkem.[75]

Dne 26. června 2014 Okresní soud Bratislava I nepravomocně rozhodl, že je Andrej Babiš ve svazcích StB evidován neoprávněně. Soudkyně v odůvodnění rozhodnutí uvedla: „Soud neměl za prokázané, že navrhovatel vědomě spolupracoval se Státní bezpečností a že byl jejím agentem“. Ústav paměti národa se proti rozhodnutí odvolal.[79][80] Odvolací soud původní rozsudek koncem června 2015 potvrdil.[81] ÚPN proti tomuto rozhodnutí podal v listopadu 2015 dovolání k slovenskému Nejvyššímu soudu, neboť se domníval, že rozhodnutí nižších instancí bylo založeno na nezákonných důkazech.[82][83] Nejvyšší soud Slovenské republiky ovšem v únoru 2017 rozhodl v neprospěch ÚPN. Podle jeho rozsudku byl Babiš ve svazcích StB evidován neoprávněně.[84]

ÚPN následně podal proti rozhodnutí stížnost k slovenskému Ústavnímu soudu,[85] který 12. října 2017 předchozí rozhodnutí soudů zrušil vzhledem k procesním vadám a vrátil případ krajskému soudu v Bratislavě. Napadeno bylo to, že žalovanou stranou ve sporech o evidenci osob StB neměl být Ústav paměti národa, jak dovozovaly slovenské obecné soudy,[86] i nezbavení mlčenlivosti tří bývalých členů StB, z čehož plynula nezákonnost výpovědí. V ústním komentáři nálezu také zaznělo, že příslušníci StB byli v této věci nedůvěryhodní, když svou činností spoluprosazovali komunistický režim. Jejich důvěryhodnost obecné soudy dostatečně nezkoumaly a ve svých rozhodnutích dostatečně nezdůvodnily, na základě čeho by měly být jejich výpovědi považovány za důvěryhodné.[87][88][89]

Dne 30. ledna 2018 Krajský soud v Bratislavě rozhodl v souladu s rozsudkem Ústavního soudu a zamítl žalobu Andreje Babiše na Ústav paměti národa.[90] Nejpozději počátkem března téhož roku podal Babiš proti pravomocnému rozsudku dovolání k Nejvyššímu soudu.[91] To bylo zamítnuto a Babiš uvedl, že hodlá Slovensko žalovat u Evropského soudu pro lidská práva.[92] Tento úmysl Babiš dle svých slov už oznámil slovenskému premiérovi Peterovi Pellegrinimu.[93] Slovenská ministerstva vnitra, zahraničí a spravedlnosti avizovala, že v případě žaloby budou Slovensko před evropským soudem hájit.[94] Babiš skutečně 14. června 2018 podal k soudu stížnost na Slovenskou republiku, soud však 20. listopadu téhož roku rozhodl o nepřijatelnosti stížnosti.[95][96]

V dubnu 2018 zažaloval Andrej Babiš o milión eur slovenský deník Nový Čas a bývalého příslušníka československé Státní bezpečnosti (StB) Jána Sarkocyho, jehož rozhovor deník zveřejnil. Ten Babiše označil za vědomého spolupracovníka StB a měl tak podle Babiše o něm vytvářet úmyslně „nepravdivý obraz vypočítavého, nečestného člověka“. Vydavatel se omluvit odmítl a poukázal na to, že Babiš neprokázal, že byl evidován u StB neoprávněně.[97] Babiš žalobu proti deníku i proti Sarkocymu stáhnul v srpnu 2018. Sarkocy tvrdí, že Babiš neunesl důkazní břemeno a žalobu raději stáhnul a potvrdil tak o sobě, že byl vědomým spolupracovníkem StB a dostával za to zaplaceno.[98]
Zdroj: Wikipedie, kde je velká spousta odkazů na původní zdroje.


To, co píšeš nakonec, Danielo, respektuji a chápu - tvůj prostor, tvoje pravidla. Chápu i to, že se bojíš a omlouvám se, že jsem ti způsobila takový diskomfort. Je to ovšem hodně smutný doklad toho, že přirovnávání naší zdejší současnosti k normalizaci není tak úplně od věci.
Takže se loučím a užijte si to tu.


září 04, 2019 10:09
... : ketrin
protože jsem byla oslovena, odpověděla jsem, ale můj komentář se nezobrazil - a ne proto, že by byl vulgární nebo urážlivý, ale protože čeká na schválení moderátorem. Tak doufám, že bude schválen a zveřejněn.
Jinak ještě dovětek, Danielo - pokud to máš takhle, myslím, že politická témata musíš vynechat - zakázat a vše co zavání politikou důsledně mazat. Zbyde ti pak příjemný nekonfliktní web s pěknými články třeba od mii a podobně. Proč ne? Já třeba chodím na diskusi o outdooru a tam to takhle funguje, politika je tabu a moderátoři to hlídají.

září 04, 2019 10:38
... : ketrin
aha, tak první komentář se nezobrazil a tenhle jo.
Chápu to správně, že jsi mě Danielo vyzvala, abych doložila svá tvrzení, a když jsem to udělala, tak to nechceš zveřejnit? Ok, tak to aspoň přiznej - že se zde nepřipouští ani doložená, věcná, slušná kritika našich současných mocných.
Smutné!

září 04, 2019 10:41
... : d@niela
NEEEEEE
Ketrin, fakt ne - administrace kudlanky stojí za ...... teď bych s chutí napsala ta nejhorší slova - já ten můj poslední vkládala snad hodinu, zkoušela jsem to všemi možnými způsoby.

Takže - rozhodně ne, v tomhle jsem nevinně!

září 04, 2019 11:03
... : d@niela
je mi to fakt líto, a například nějaké "schvalování moderátorem" to je zase nějaká příšerná novinka, něco, o čem fakt nemám ani ponětí.

Ale - tak se pokusím odpovědět, když to snad teď trochu funguje: ne, chci dávat politická témata, nechci, aby kudla byla nějaká "růžová, s mašličkama, o háčkování, vaření, pejsáčkování atd. atd. - rozhodně NE!

Jenže, nemůžeme si dovolit psát věci, které nemůžeme dokázat, konkrétně prokázat. Říkám to už líp?
září 04, 2019 11:07
... : ketrin
No dobře, a kde je teda to, co jsem psala předtím? Vyzvalas mě ať to doložím a já to doložila.
Fakt nemám teď čas to psát znovu a hledat ty odkazy znovu.
A moje kritika MZ a AB je velmi mírná. Ty informace tu prostě jsou. Jak to třeba, že se Babiš ani nepokusil zažalovat Kmentu za jeho knihu Boss Babiš, kde jsou opravdu drsné věci? - no nejspíš jeho právníci vědí, že by to nevyhráli a navíc by se to o to víc rozmazávalo.
září 04, 2019 11:16
... : d@niela
nevím, napsala jsem to už i synovi, ten se v tom vyzná, na rozdíl ode mne :-)
snad to najdeme.
No, do dvou měsíců by měla být nová kudla, tak uvidím, tahle administrace se prostě sype
smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif
září 04, 2019 11:22
... : d@niela
synek zapracoval, je to tam.... uffff
spokojenost na všech frontách!
září 04, 2019 11:40
... : NČ...
aquila non captat muscas
září 04, 2019 11:42
... : ketrin
Super, Danielo - omlouvám se, že jsem tě podezírala z cenzurování.
září 04, 2019 12:03
... : d@niela
Dík. Fakt jsem ráda, že mi věříš.

září 04, 2019 12:24
... : *deeres*
Nechci se dohadovat s Ketrin, ale Babišovi pořád nikdo nedokázal, že byl spolupracovník STB, pořád to je jenom ve fázi "jedna paní povídala".

Co se týká Zemana, ten důkazy o tom, že Peroutka napsal:" Hitler je gentleman", neposkytl. Peroutka to sice nenapsal těmito slovy, ale k příležitosti Hitlerových narozenin, ještě než skončil v lágru, na něj napsal oslavnou ódu. Článek v Přítomnosti z dubna 1939 (můžete si pořád najít na netu, kde Ferdinand Peroutka přibližně měsíc po vyhlášení protektorátu píše o tom, že Adolf Hitler, velký vůdce německého národa, největší z Němců vstoupí do Valhally (mytologická síň padlých - pozn. red.) německých dějin.
Jak je to s tou omluvou, takhle:
https://www.kehilaprag.cz/cs/novinky/soud-peroutka-napsal-antisemitsky-clanek
Stačí číst a ne pořád trvat na nějakých svých domněnkách.

To, že někdy Kudla oznámí, že příspěvek bude otištěn po schválení, tak to není žádná novinka. Dělá to odjakživa, když se vloží více odkazů a pak příspěvek skončí někde v čudeli.
září 04, 2019 15:33
... : Mikin4
Dobre rano z Yukonu, hezky jsem se vyspal a odpovidam:
Danielo - ja si toho NČ vybral jako priklad a udelal jsem to, protoze tenhle clanek o slusne diskusi byl urceny prave me osobe.
Nikoliv panovi, ktery zde skutecne pise vulgarne a ktery sem tak casto chodi urazet nejen nejruznejsi politiky vcetne Vaclava Havla, ale i ostatni diskutery, nebo treba homosexualy a dalsi mensiny.
Plne respektuju ze jsou to tvoje stranky, ale tohle me prislo opravdu nefer. Ja v dobach kdy jsem mival psi sprezeni vzal radeji klacek na psa, ktery rvacky zacinal a byl nejsurovejsi. smilies/smiley.gif
-------------------------------------
Co se tyce Pepikova vyroku, zde je. Je pod clankem o tom, ze computery seniorum do ruky nepatri a tak spatne zamaskovanou urazku jen tak nevidite.

... : Mikin4
Moji devadesatileti rodice by nejspis nekolik zdejsich diskuteru zklamali. Googluji, skypuji, facebookuji. K volbam chodi, ale voli demokraticke strany. Zemana, Okamuru ani dalsi populisty i jejich simpletonska reseni zrovna nemusi, neb kremelskemu carovi po celozivotnich zkusenostech na spek neskocili.
Dokonce i filmy si jeste porad vybiraji alespon o jednu tridu nad vytvory pana rezisera Trosky. To vite - kavarnici. smilies/wink.gif
srpen 10, 2019 05:59
... : NČ.
Máš naprostou pravdu. Kavárníci jsou idioti. Omlouvá je stáří

září 04, 2019 15:48
... : NČ...
No hledat to určitě nebudu. Tohle stačí, samozřejmě vyrvaný z jakýchkoliv souvislostí a bez časovýho údaje mý reakce, ale fakt mi nestojí vůbec zato, abych se pachtil hledáním.
Takže je to jako vždycky z jukónu: "Něco jsem napsal, ale myslel jsem to jinak."
září 04, 2019 16:58
... : mia I
tady to zase vaří. Já se o politiku nezajímám. Ale přece jen malý příspěvek. Jak už jsem psala, přijde mi paradoxní, že lidé, kteří o sobě tvrdí (i zde na Kudle) , že se mají tak, jak se v životě neměli, jdou stávkovat a ti kdo zabrblají, tam nejdou, ale já se jim Těm, kteří nejdou, vůbec nedivím , podotýkám. Ani já bych nešla.

Jinak zášť na Zemana a Babiše by se snad ještě dala pochopit, to už je česká povaha, když jde o to se proti někomu vymezit na to se Češi dokážou sjednotit. Osobně si myslím, že to je pozůstatek z doby komunistů.

Co nechápu, je víra lidí, že svržením Babiše nebo Zemana se něco změní. Jestliže třetina lidí se o politiku nezajímá, nechodí k volbám a pak ti co volí, volili v minulosti prakticky fifty fifty (KS vervus Zeman, Zeman vervus Drahoš), tak je jasné, že neklid a řevnivost budou pořád. Jen spokojeni a nespokojeni s politikou budou lidé obráceně. Kde chcete sehnat člověka příp. víc lidí, kyttko, Mikine, Ketrin , kteří budou přijatelní pro většinu. Tedy nejen pro Vás osobně??? Vždyť se to nedaří ani v sousedních státech. A je to vidět i tady v malém kudlančím písečku. Prostě je to půl na půl.
září 04, 2019 17:05
... : mila1
Jistě, NČ, proč byses omlouval? Tady to máš jistý, ikdyž budeš dál urážet a zesměšňovat. Ale běda, kdyby Mikin tu Tvou urážku nedohledal, to by se hned všechny Míši šíši do Mikina pustily, co si to dovoluje osočovat Tě z něčeho, cos neudělal.
Mikine, já vím, že ses sem rád vracel, ale tohle už není Kudlanka, jak si ji pamatuješ. Bohužel.
září 04, 2019 17:06
... : NČ
Ty seš rozená demagožka amatérka. Na tebe se slušně reagovat prostě nedá. Takže sorry jako.
září 04, 2019 17:17
... : NČ
Jsem přesvědčenej, že spíš bych se dohodl s Mikinem, než s tebou
září 04, 2019 17:18
... : Mikin4
Hledat NČ nic nemusis. Nic jsem nevytrhl, nic jsem nezatajil, oba komentare jsou tam cele. Vcetne casoveho udaje srpen 10, 2019, 05:59. Takze priste neurazet a nelhat!
září 04, 2019 17:19
... : Iris
NČ nic vyrvaného ze souvislostí, slova jsou jasná, žádná reakce "po" už nebyla. Hned po přečtení mi to přišlo nesmírně sprosté a jednoznačné. Je to v debatě, kde ses mimochodem opět navážel do homosexuálů a dotkl se Kyttky. Tahle odporná debata byla jednou z těch, pro kterou jsem se rozhodla v téhle společnosti nebýt. Vzápětí na to se tu objevil znovu Mikin, Ketrin a komentáře se zdají být znovu alespoň nejednostranné. Proto jsem napsala, Milo zdravím smilies/smiley.gif
září 04, 2019 17:19
... : Mikin4
Presne tak, milo1. Hodil jsem to sem cele, vcetne casoveho udaje. Ale jsou lide, kteri si mysli ze se vylzou uplne ze vseho. Vcetne jistych nejmenovanych politiku. V pripade pana NČ jeste prihodi dalsi urazku na tvou osobu.
Pritom by stacilo, aby si takovy hulvat predstavil, ze se takhle nekdo zminuje o jeho vlastnich rodicich, nebo jinych lidech ktere ma rad.
To stejne plati i o oplzlem utoku na nasi krajanku, profesorku Korbelovou - Albright. Te pani se za to ze ji nazval "krvavou Madlou" pry omlouvat nebude, ale omluvil se editorce. Tu ale neurazil, nebo snad ano? smilies/sad.gif
září 04, 2019 17:35
... : NČ
1) Tak mi to zase nedalo a ten svůj výrok jsem si našel i s časovým údajem.
Sotva mi ovšem můžeš vyčíst, že já považuju kavárníky, vč. chvilkařů, za nekritický přijímače cizích návodů (abych už konečně začal dodržovat kudlí kodex). Jestliže, podle tebe, jsou tví rodiče kavárníci, tak s tím ovšem nic nenadělám.

2) A tu tvou obdivovanou krajanku (bohužel i mou) jsem dostkrát slyšel; a stačilo. Klidně si ji můžeš, víš co, žejo.

září 04, 2019 18:43
... : mila1
A co kdybyses omluvil, NČ?
září 04, 2019 18:58
... : NČ
Sorry Mílo, už fakt ne.
září 04, 2019 19:03
... : kyttka
NČ, ne, nikdo ti nemůže nic vyčítat. Že to vyznělo přesně tak, jak říká Mikin je fakt. Úplně mi z debat pod tím článkem bylo fyzicky blbě. Takže teď bych asi mohla zcela korektně a bez vulgarit napsat i já, co si myslím o tobě, dohledat v příspěvcích, kolikrát sis ty poťouchle zaryl do mě a tak podobně. Jenže to neudělám. Budu na tobě praktikovat pouze to, co na těch pár lidech, co doopravdy nemám ráda. Před nedávnem jsem napsala, že kdybychom se potkali v reálném životě, asi bychom se na mnoha věcech shodli. Po tom, co předvádíš, si to už nemyslím, bohužel.
září 04, 2019 19:07
... : ketrin
Snad si nemyslíte, že se NČ někdy omluví, nebo aspoň uzná, že nemá pravdu nebo že něco přehnal?!
Leda tak až rozkvete kobliha v jeho hlavě.
mia I :
přijde mi paradoxní, že lidé, kteří o sobě tvrdí (i zde na Kudle) , že se mají tak, jak se v životě neměli, jdou stávkovat Sice jsem o tom zatím nepsala, ale patřím taky k těm spokojeným. Mám se dobře a přesto jsem letos šla na Václavák i na Letnou a účastnila jsem se akcí Milionu chvilek v našem regionu. Ony to totiž Mio nebyly akce lidí nespokojených s životní úrovní, ale s politickou situací. Já prostě nechci, aby byl v čele exekutivy kariérní komouš a estébák! Pokud to vám ostatním nevadí, je to vaše věc a vaše vizitka.

deeres: Babišovi pořád nikdo nedokázal, že byl spolupracovník STB, pořád to je jenom ve fázi "jedna paní povídala".

To se mi snad zdá. Buďto máš vůči mně tak silnou averzi, že sis ten text (10,09) nepřečetla, anebo nechápeš psaný text.
září 04, 2019 19:18
... : mila1
Ketrin: to je marný..
září 04, 2019 19:19
... : mia I
to jsem ráda Ketrin, že to bereš jako moji věc. Já se aktivně podílím už delší dobu na činnostech ve svém bydlišti, zrovna tak moje sestra, můj bratranec vede zase divadelní soubor atd. Přijde nám to smysluplnější, dělat a pomáhat tam, kde žijeme, dělat věci a akce, které lidi stmelují, což nám v dnešní době věčné nespokojenosti a svárů mezi lidmi přijde důležité.

Chtěla bych vidět kolik těch řvounů na Letné dělá něco podobného.

Když je někdo nespokojený , ano nemá být lhostejný , má se ozvat. Jen si říkám, kdyby třeba byla akce Ukliďme Letnou, jestli by se tam sešlo tolik lidí.. Že mohou lidé dnes demonstrovat a nikdo je za to nezavírá, je fajn. Jen mám pocit, že potřeba vymezovat se proti někomu a sjednocovat se proti někomu je často pozůstatek doby minulé.
Tak jako tu byl společný nepřítel bolševik a boj proti němu, tak to v některých lidech zůstalo a pořád mají potřebu bojovat proti někomu.

Pořád jsem ale nedostala odpověď na to, kde chcete najít v politice lidi přijatelné pro většinu.

A ještě něco, nevolím ANO, volila jsem v minulosti leccos, třeba Hnutí Starostové a nezávislí, tam jsou lidé, kteří často odvádí mravenčí a nepopulární práci, a ještě se na kandidátce objevili tací, které znám léta osobně a kteří přejí i lidem ve volebním obvodu, jako třeba starosta v bydlišti mé sestry, úžasný člověk, respekt k němu, znám ho od školních let.
září 04, 2019 19:38
... : Iris
mio, aniž bych se chtěla přít, domnívám se, že mezi těmi asi stotisíci řvounů na Letné je fáákt hodně lidí, kteří jsou smysluplně aktivní ve svém regionu přinejmenším jako Ty, Tvoje sestra a bratranec, ne-li víc nebo jinak ku prospěchu společnosti. Promiň, ale mám alergii na termín řvoun v souvislosti se slušnými protesty mladých lidí, kterým bude tahle země patřit po nás.
září 04, 2019 19:51
... : Iris
opravuji, mezi třemi stotisíci...
září 04, 2019 19:52
... : kyttka
Iris, na Letné zdaleka nebyli jen mladí. Super tam bylo, že tam byla opravdu pozitivní nálada, lidi se na sebe usmívali a povídali si mezi sebou.

A Mio, Starostové a nezávislí jsou IMHO slušná volba, byla to jedna ze dvou stran, mezi kterými jsem se rozhodovala. A přesně jak říkáš, každý může začít svět měnit k lepšímu drobnostma ve svém okolí.
září 04, 2019 20:01
... : mia I
Iris to je možné. Ale pořád nemám odpověď na to, kde chceš najít lidi do politiky, kteří budou přijatelní pro většinu.
Už to tu naznačil Nč. Udělá se krok A. A dál??

Iris, vždyť třicet let je sakra dlouhá doba na to, aby se člověk poučil, na to, aby si uvědomil, že jeden lump odejde, přijde jiný.
Co se sakra stalo Klausovi za tu nehoráznou amnestii, kterou na konec své kariéry udělil?
A kolik takových bylo, co někteří premiéři, ministři financí, ministři obrany...

Jaké škraloupy za nimi byly, a oni si žijí v klidu dál. Jsem poučená a vyléčená z nějakých očekávání.
září 04, 2019 20:03
... : Iris
Kyttko, jasně že nebyli, já jsem tam s přáteli ještě staršími než já nejela jen proto, že jsem si zlomila obratel. Ale o té slušné a přátelské atmosféře jsem slyšela.
září 04, 2019 20:03
... : Iris
Mio, pořád kde vezmeme lidi do politiky, jaký bude po kroku A krok B a neustálé rozbory situací....slušných a chytrých lidí je určitě dost, jen aby dostali šanci. Jenže je "zašpuntováno". Líbit všem se nebude nikdy nikdo, jsou lidé, kterým se nelíbí ani tak báječná osoba, jako je slovenská prezidentka, takže tohle je utopie. Ty ses vyléčila z očekávání a děláš dobré věci kolem sebe tak, jak na to stačíš. To je super a je to správné a obdivuhodné. Ale jenom s tím se úplně žít nedá, jsme součástí většího společenství.
září 04, 2019 20:12
... : mia I
jj Iris, je to Tvůj názor, beru. Ale mám pocit, že i v těch minulých třiceti letech bylo dost slušných a chytrých lidí, ale bylo zašpuntováno jak Ty říkáš. Třeba pan Rudolf Hrušínský, režisérka Třeštíková, taky se velmi rychle vyléčili. To jen obecně známá jména.

září 04, 2019 20:19
... : marty
Promiň Iris, zareaguju na část Tvého výroku : "protesty mladých lidí, kterým bude tahle země patřit po nás".

Nesouhlasím s názorem, poslední dobou dost často vyslovovaným (např. Nora Fridrichová),že starší generace má mlčet a do ničeho se neplést, nejlépe ať už ani nevolí, protože mají zastaralé myšlení, jsou senilní....atd. a nechat rozhodování na mladých.
Především jsem od nikoho mladého ještě neslyšela uznání, za to, jak jsme za těch 30 let tuhle zemi pozvedli svojí prací.
Tihle mladí, kteří vlastně posílají svoje rodiče do starého železa, si neuvědomují, že tak jak se teď mají, mají se tak právě díky té naší generaci a generaci našich rodičů.
A sprosté názory typu " musíme počkat až vymřou", mi přijdou přinejmenším nehorázné.

A proto také tvrdím, 30 let jsem makala, vychovávala děti, dalších 15-20 let ještě makat budu, takže nevidím důvod, proč bych neměla mít právo zvolit si toho, koho chci a měla ustupovat mládí, které k současněmu blahobytu přišlo z velké části, jako slepý k houslím.

Nenechme si brát sebevědomí, jen proto, že jsme dřív narození. Mladí si ten blahobyt nejdřív musí zasloužit a ne, že jim zadarmo spadne do klína, a pak budou dávat najevo svoji přezíravost a opovržení vůči starším a starým - akce Přemluv bábu....

září 04, 2019 20:47
... : marty
A pro info. Babiše jsem nevolila, ani teď bych nevolila, ale respektuji volby. Živelné protesty mi nepřijdou jako dobrá cesta ke zklidnění současné rozhádané situace.
září 04, 2019 20:56
... : mia I
marty v tom je velký kus pravdy co píšeš. Já jsem tu už kdysi na Kudle psala, jak jsem kdysi ve Vlašimi byla svědkem hovoru mladých manažerů zdejší továrny na zbraně při obědě v restauraci. To nelze zapomenout s jakou přezíravostí se bavili o dělnicích v továrně, padaly výrazy tupá, úplně blbá.. U dnešní generace vidím také problém v tom, že hojně studují humanitní obory, jsou často hodně vzdálení realitě, obyčejnému selskému rozumu.

Vždyť i chování generace ke starším třeba v tramvaji je někdy humus. Mladý muž sedí , nad ním stará paní a když toho mladého muže oslovil starší stojící pán "není Vám hloupé, že nad Vámi stojí starší žena?" Odpověď mladého muže zněla "A proč by mělo?".
září 04, 2019 21:00
... : Iris
Marty, ale to já s tím nesouhlasím také. Tedy s tím házením starých do jednoho pytle.
A mnohokrát jsem se na jiných místech (fb) hlasitě ozvala, když se sklouzlo ke generalizaci chování důchodců.
Jsem ještě starší než Ty, a nic o ustupování mladým jsem tu nepsala. Ale ohradila jsem se proti řvounům na Letné.
Protože právě proto, že mám už děti dospělé, tak vím, co pro ně nechci. Přezíravost a opovržení vůči starším je nedobré, ale to není hlavní myšlenka demonstrací na Letné a jinde.
Alespoň v to doufám.
A jak píše Kyttka i já to vím, jela tam spousta starších lidí. Zklidnění současné rozhádané situace to nejspíše nepomůže, ale také by to mělo snad zabránit rezignaci na slušnou demokracii a přijetí pozvolného "klidného"převzetí moci špatnými lidmi, velmi jemně řečeno.
Nic nebudeme dělat, budeme čekat na zklidnění a zatím se stanou nenávraté změny.
září 04, 2019 21:08
... : Míša šíša
Milo1, buď tak hodná a přestaň si mě brát do huby. Chápu, že bys hrozně ráda svým rejpánim vyvolala hádku, abys vzápětí hned mohla vykrikovat, jak Kudla už není co bývala, ale já se s tebou fakt o nesmyslech dohadovat nebudu. Takže si odpusť ty "všechny Míši šíši" apod., nerada bych tu následně porusila Kudlančí pravidla. Děkuji ti předem za respektování.
září 04, 2019 21:11
... : Míša šíša
Mikine, díky za odcitování. Tyhle vaše dva komentáře mi unikly.
září 04, 2019 21:12
... : marty
Mio, vždyť jo. Bohužel mám takový pocit, že čím víc zhýčkaní ti mladí jsou, tím víc si o sobě myslí, že jsou bůhvíco. To je ta výchova spočívající v bezbřehém obdivu rodičů, přístup, aby se budovalo sebevědomí od malička.....ale nikdo neřeší, že sebevědomí se má především budovat na základě hmatatelných výsledků.

Další věc je prostředí ve škole, jak do nich cpou ty ideologie, místo aby je učili slušnému chování a respektu alespoň k nějaké autoritě. Dle měho si i dost učitelů tu autoritu pod sebou podrývá samo. A když se objeví učitel bazírující na základních pravidech, tak se zvednou rodiče a stěžují si na učitele.....

Škoda mluvit. Ale tím ustupováním si to děláme sami.
září 04, 2019 21:17
... : Míša šíša
Marty, přesně. Naprosto ve všem s tebou souhlasím.
září 04, 2019 21:23
... : marty
Iris, reagovala jsem spíš jen na ten dovětek, než na akci na Letné. A přiznám se, že to těm dobrodějům nějak nevěřím, takových manipulací jsem už zažila......pusa od ucha k uchu a za úsměvem křivák a prospěchář. A že tam bylo fajn, to věřím, vždyť to je takové povznášející vědomí, že zrovna bojuji za tu nejsprávnější věc...tak to alespoň tvrdili ti na pódiu, ne? Akorát, že ty silný výrazy, který vypadávají z těch řečníků mi přijdou jako řeči svazáků z filmů z 50tých let. Ale přiznám se, že jsem tam nebyla, jen podle toho, co píšou na netu, říkaj v TV...
září 04, 2019 21:32
... : mila1
Ono je těžké učit děti k respektu k autoritě, když se vrchní představitelé české politiky chovají jak se chovají.
září 04, 2019 21:40
... : Iris
Marty, ale já Ti rozumím a v něčem i souhlasím. Atmosféra tam na tom místě ve velkém davu asi podnítila silné výrazy a pusy od ucha k uchu, to bychom tam musely být, abychom to pochopily. Z domova u televize to mohlo působit teatrálně, to je fakt. Ale když člověk souhlasí s tím, že je to správné, tolik chyb na tom nenachází jako ten, kdo je tak nějak proti tomu. To jsou všechno pochopitelné věci. A tím dovětkem myslíš konstatování, že těm mladým bude patřit země po nás? No ale bude, tak to je. Kéž by s ní uměli zacházet dobře. A že jsou moc sebevědomí a věci berou samozřejmě atd..., už si Tvá slova nevybavuji přesně, tak to je ale myslím normální mezigenerační konflikt, byli jsme podobní. Však je život naučí.
září 04, 2019 21:44
... : marty
Iris souhlasím, mezigenerační konflikt je naprosto v pořádku, vtom se shodneme. Nakonec ani jim neberu ten "povznášející pocit", ten jsme si my zažili na náměstích v tom 89. Ale teď je situace dle mého úplně jiná. Volby jsou svobodné a ty rozdávají karty. To je prostě fakt ať se mi líbí nebo ne. Ale oni nerespektují ani toto.
A další věc, dle mého názoru se na nás valí daleko větší hrozby než je nějaké Čapí hnízdo. Já se opravdu bojím neřízené migrace z Afriky, Asie, s tím související kriminality, plíživého genderismu....celkově je náš svět tak propojen, že nevidím hranice kde to skončí. A pokud to skončí, tak ne dobře pro nás. Skoro jakoby někdo chtěl odvézt naši pozornost od životně důležitého problému a proto vyvolává žabomyší války.
září 04, 2019 22:10
... : mia I
marty zase jsi to vystihla přesně - svobodné volby a vítěz bere vše. To mi přijde právě pokrytecké, mnoho lidí volalo po demokracii, ale v momentě, kdy nedopadnou podle jejich představ, hulákají.

A že Klaus kradl propisku na mezinárodní návštěvě, že KS chrápal na mezinárodním zasedání, to nebyla ostuda?? Když se tedy vyčítá Zemanovi.

A s tou migrací, Němci už asi prokoukli, těch vražd z řad migrantů už bylo povícero, mnohdy brutální. Často ti vrazi byli před tím považováni za slušné a nenápadné.
O ekonomické zátěži v souvislosti s migrací nemluvě.
Moje děti z Německa odešly a rozhodně nemají v úmyslu se tam vrátit. Není tam bezpečno a ventilovat tam nespokojenost znamená pro občana zadělat si na problém.

září 04, 2019 22:29
... : NČ
A tak, protože jsme tady jedna velká, milující se, rodina:
Uznávám, že jsem se přenáhlil, když jsem o kavárnících napsal, že jsou i****i, aniž bych z toho vyjmul Mikinovy rodiče, kteří, ač kavárníci, i****i nejsou. Tímto se jim za svůj prohřešek omlouvám. Správná odpověď měla být, že výjimka potvrzuje pravidlo.
září 05, 2019 05:06
... : mila1
No a zase jsme zpátky u migrace.
Ale abych si vrátila k těm autoritám. Těžko budu děti nutit, aby si vážily autorit jako je Zeman nebo Babiš. Když ten první ve veřejných projevech mluví vulgárně a druhý dokáže své mínění měnit den ze dne podle toho, jak se mu to hodí.
A k tomu, že máme demokracii, tudíž musíme respektovat výsledky voleb.Ano, ale k demokracii patří i demonstrace. A říkat o lidech, kteří jdou demostrovat proto, že se jim nelíbí politická situace v naší zemi, že jsou to řvouni, nemyslící dav, který je manipulován a bůhvíco, to vám tady připadá v pořádku?
Připadá vám v pořádku, že v okamžiku, kdy unikne neověřená informace o zastavení stíhání premiéra, mu prezident pošle gratulaci k zastavení stíhání? To zase už někdo ví víc, než my, jejich voliči? Připadá vám to normální? Mně teda ne. Zatím jsem ani na Václaváku ani na Letné nebyla, ale jestli bude další akce, už půjdu.
září 05, 2019 07:19
... : Mikin4
Vidim to stejne, milo. Uz parkrat v historii se stalo, ze lidi sve demokraticky zvolene zastupce nehlidali, nechali je uchopit prilis mnoho moci, nebo treba ovladnout media a dalsi volby uz svobodne nebyly. Kdyz si vzpomenu jak Babis koupil zaraz dvoje nejvetsi noviny, nabo kdyz pozoruju jak se Zeman snazi umlcet Ceskou televizi, mam z toho pekne blbej pocit. :-
září 05, 2019 07:36
... : mia I
milo ale nikdo Tě přece nenutí , aby si Tvoje děti vážily autorit jako je Zeman nebo Babiš. Postačí , když dnešní zchoulostivělé děti a mladí lidé budou mít respekt k autoritám obecně.

Slovo řvouni, které jsem použila asi vyvolalo zlobu, koukám. U mě řvouni. Proč? Protože pokud není promyšlený žádný plán co dál, tak u mě jsou to řvouni. Pořád se tu operuje záští na Zemana, Babiše a ještě mi nikdo neodpověděl na moje poznámky o Klausovi. Ten Vám nevadí, ač se s Klausovou amnestií spláchly sakra velké kauzy. Jestli si myslíš, že nějak obdivuji Zemana nebo Babiše, tak já na zprávy vůbec nekoukám. Občas kouknu na internet, občas někdo něco ze známých, příbuzných pronese. To takhle synek mojí kamarádky mne poučoval, jak je teď třeba bojovat. Ať si lidé klidně demonstrují, ale ať respektují můj názor jako já respektuji jejich.

Co se týče Čapího hnízda. Dotace využívá dnes kde kdo. I ve svém okolí mám případ, kdy oficiálně je činnost psaná na mladé lidi, kterým je program dotací určen, ale de facto hospodaří staří. Žíly mi to netrhá. Jinak co se týče nějakých gratulací Zeman a Babiš, to vůbec nevím, jak říkám, nesleduji a dělám pro sebe dobře.
září 05, 2019 07:45
... : Iris
Mio - vítěz bere vše? To sis ale spletla kategorii, možná tak ve sportu nebo jiných disciplínách. Ale v demokracii asi ne. I demokraticky zvolení zástupci se nesmí dopouštět naprosto všeho, čeho se jim zlíbí, nemá cenu to rozepisovat, však Mila a Mikin nade mnou to napsali také. Když demokraticky zvolený vládce s prominutím zešílí, musí všichni trpět až do příštích voleb? Říkáš tomu řvaní, podle nás je to nástroj demokracie k vyjádření nesouhlasu s hrubým porušováním slibů, kterými se zavázali sloužit právě nám všem. Pořád opakujete mantru o respektování výsledku voleb, ale o nedodržování předvolebních slibů a dokonce ohrožení principů demokracie se nezmiňujete? A ty demonstrace byly slušné. A ukázaly sílu nespokojenosti s tím, jak se "vítěz" voleb chová.
září 05, 2019 07:46
... : Iris
NČ, omluvit se nebývá lehké a já si toho vážím. Dokonce jsem si všimla, že ses už dříve omluvil i Kyttce v oné zmiňované debatě. A hezkými slovy. Chtěla jsem ti tehdy napsat, že úplně všichni ti, o kterých byla řeč, mají své rodiče a příbuzné, kteří je milují a odpustí jim z lásky skoro vše, byť nemusí s každým jejich projevem souhlasit. Kyttka je "naše", tak ses vyjádřil smířlivě. O ostatních si stále myslíš to samé, řekla bych. Tady ses omluvil výhradně Mikinovým rodičům, oni jsou výjimka. Tak se tedy hlásím ke kavárníkům a doufám, že se tvoje tolerance vztáhne i na mě. Hezký den smilies/wink.gif
září 05, 2019 07:54
... : mila1
Já taky oceňuji, že se NČ omluvil.
A taky se hlásím ke kavárníkům, pokud je tím myšleno společenství, které sdílí názory pražské kavárny. A je mi jasné, že pro mne NČ výjimku neudělá smilies/cheesy.gif
září 05, 2019 08:02
... : mia I
Iris uznávám, že v politice kovaná nejsem, nesleduji bedlivě co se každý den šustlo nad rozdíl od jiných. Není to hanba , lidí jako já, kteří žijí jinými starostmi a radostmi je mnoho. Ale čtu si na internetu co mne zaujme, čtu si o věcech, o kterých jsem slyšela. A pak nejsem líná si udělat čas a číst déle a hlavně číst názory v diskusích z obojího názorového spektra , následně si tvořím svůj vlastní názor. Chápu, že dnešní politická elita není to, co bychom si přáli. Rozdíl ve mně a v Tobě je nejspíš v tom, že já jsem ideály už ztratila a vrhla se na to, o čem si myslím, že může být prospěšné nejen mně , Tobě ideály ještě zůstaly. Z určitého úhlu pohledu Ti mohu závidět smilies/wink.gif
září 05, 2019 08:02
... : Iris
A mio, ještě dovětek - kdykoliv se k něčemu vyjadřuješ dodáš, že vůbec nekoukáš na zprávy, to či ono ani vlastně nesleduješ, dozvídáš se to jen z ústního vyprávění a vlastně náhodou, spíše Tě zajímají ty regionální aktivity u Tebe ve doma. Ale vždycky víš přesně, co se kde děje špatně a co by se mělo....nemám takový přístup moc ráda, ačkoliv Tebe jo. Znám lidi, kteří se opravdu nezajímají a uchovávají si svůj vnitřní klid. Ale také do toho nemluví.
Pokud jde o poznámku o Klausovi - nač ho řešit? Je naštěstí v propadlišti dějin (doufám), nikoho nezajímá (doufám) a není potřeba se jím zabývat nějakými srovnávacími studiemi.
A dotace využívá kde kdo? No jistě, legálně a podle pravidel Pokud ne, je to šméčko a nevytahovala bych se tím a neschvalovala bych to. Ale mluvíme o dotačním podvodu předsedy vlády České republiky - to je totéž proboha? To je v pořádku? To se Ti líbí a neznepokojuje Tě to?
září 05, 2019 08:06
... : Iris
Mio, napsala jsem až poté, co jsi napsala Ty, takže jsme si vlastně odpověděly smilies/wink.gif
září 05, 2019 08:09
... : mila1
Myslím, že víc než ty podvody zazlívám Babišovi to, že snížil laťku toho, co lze tolerovat státníkovi. Dřív stačilo podezření, že politik něco udělal, a skládal funkci. Nyní se náš premiér holedbá, že ikdyby byl obžalovaný, neodstoupí. Kde to jsme? Proč to lidem nevadí? Co se to s námi stalo?
září 05, 2019 08:09
... : NČ
Sorry jako. Má omluva byla pouze a výhradně těm dvěma lidem, proto, že je neznám.
září 05, 2019 08:11
... : Iris
NČ - myslela jsem si to smilies/wink.gif
září 05, 2019 08:13
... : miaaaa
nejsem Iris ve vakuu. Ale tak podrobný přehled jako Vy o každém kroku nemám.

Když píšeš, že Klaus je v propadlišti dějin a nikoho nezajímá. Tak tedy podle Tvé logiky kdyby Babiš sklopil uši a odešel, bude v propadlišti dějin a přestane druhé zajímat. Hmm takže kraď, podváděj, jen se neukazuj v politice, nebuď na očích. Takhle to udělal Bakala a měl za ušima. No nic , co jsem měla na srdci, jsem napsala a diskusi nechám zasvěceným v politice.
září 05, 2019 08:15
... : Iris
Milo, slyšela jsem v televizní debatě, jak jeden šikovný politolog říkal, že AB zkouší, co jde. A co jde, to dělá. Že je to pochopitelné a řekněme pro schopného podnikatele a vůdce typické. Když to prostě jde, zkouším to a dělám to. Vlastně je to v jiných mantinelech svým způobem i sympatické. Mužský, který zkouší, co ještě jde a když to jde, tak do toho jde...takoví mi byli vždy sympatičtí. Ale ten politolog říkal, že co je strašné, je to, jak si lidé v klídku zvykli na nečestné a podezřelé chování, jak přijali to snížení laťky o kterém píšeš a které není třeba dále rozvádět. Že tolerují "šméčka", tleskají jim, fandí a jsou ochotni je dále tolerovat. Ti co ne, jsou řvouni. Kde to jsme?
září 05, 2019 08:19
... : Iris
Mio promiň, ale máš to divně postavené s tím představitelem naší země. Klause už jsme nezvolili, už nás nereprezentuje - neznamená to, že jeho průšvihy jsou zapomenuty, ale už se za ně nemusíme v současnosti červenat. Babiše jsme si zvolili, reprezentuje celou naši zem, své sympatizanty i ty, kteří ho nevolili. A je to ostuda, za kterou bychom se měli červenat. O tom druhém pánovi ani nemluvím.
září 05, 2019 08:26
... : mila1
Iris: no on má především výborný průzkum veřejného mínění. A podle toho jedná. A taky má Prchala a ten je jen jeden.
září 05, 2019 08:30
... : mila1
A ještě něco k té moci Babiše - dnes zajímavá zpráva - cituji ze Seznamu dnešní zpráva - "Leo Steiner, který před lety stál u odhalování manipulací s dotacemi ROP Severozápad, skončil na Státním fondu životního prostředí na konci srpna.
Odchod Leo Steinera nebyl přitom úplně dobrovolný."

Prý pozastavil dotace pro jednu firmu z holdinu Agrofert.. a to se mu vymstilo. To vám tady všem pořád připadá normální?
září 05, 2019 08:34
... : Iris
Milo, ten politolog říkal, že má veřejnou podporu "jen" takovou, která mu stačí na vítězství, které je sice téměř plichta, ale postačuje. A protože má koupené sdělovací prostředky a schopného Máru, je zatím neodstřelitelný. I přesto, že se chová neuvěřitelně drze a netolerovatelně v civilizovaných demokratických zemích. Říct - i kdyby mě obžalovali, neodstoupím....no tak do háje, kdo tohle může vypustit z pusy? Kde je pokora, kde je touha po opravdovém očištění a zbavení se podezření? To je rétorika totalitního vůdce, který si je absolutně jistý v kramflecích a všechny kolem sebe a pod sebou má zkrocené.. A stačí mu lehká přes-polovina národa. Druhá trpí a musí protestovat, aby si nepřipadala jako v absurdistánu.
září 05, 2019 08:40
... : Iris
....milo, ano, všichni nepohodlní jsou odstaveni, protože to jde.
září 05, 2019 08:45
... : NC...
Iris. To je fajn, že sis to myslela. Myšlení je nejdůležitější krok k hledání.
září 05, 2019 09:04
... : Iris
NČ, jsem ve věku, kdy už to vím sama.
září 05, 2019 09:06
... : NČ
Bezva. Takže nejsme ve sporu.
Měj pěknej den.
září 05, 2019 09:50
... : *deeres*
A to tušíte, že sice bylo zatím zastaveno stíhání AB, jenomže se vyšetřuje dál. EU do toho kecat už vůbec nechce, protože jejich prachy jim byly vráceny a tak je to na českých soudech.
Jestli byl Babiš oopravdu udavač pro STB, tak ta kauza pořád není u konce, číst Ketrin umím už nějaké to desetiletí. A tak vím,že Babiš podlal v květnu letošního roku stížnost na slovenské soudy.

Předseda české vlády podání ústavní stížnosti potvrdil. "Já třikrát soud vyhrál, ale před parlamentními volbami 2017 někdo osvítil ústavní soud na Slovensku a ten řekl, že jsme špatně žalovali. (...) Já ten soud vyhrál a znovu ho vyhraju, budu se soudit celý život, protože jsem nikdy nic nepodepsal a nespolupracoval," řekl Babiš po jednání vlády.

https://www.e15.cz/domaci/babis-chce-spor-o-evidenci-u-stb-zvratit-ustavni-stiznosti-1359241

září 05, 2019 10:03
... : NČ
Jak to dopadne, Deer, to skutečně netuším. Jen nedokážu uvěřit, že by ten Šaroch, po čtyřech letech, tak horkej a sledovanej případ uzavřel s velmi překvapivým závěrem a jen tak to v mašličkách hodil na stůl svýmu nadřízenýmu, kterej na to teď kouká jak vyvoraná myš a bude znova študovat 20 tis. listů. Takhle nějak to vyplývá ze současnejch vyjádření "expertů", ale takhle přece věci nechoděj.
září 05, 2019 10:18
... : doktor
Danielo děkuji.Plně s tebou souhlasím.Kudla není a ani v budoucnu by neměla být stokou.Přeji krásné čtvrteční odpoledne tobě i všem Kudlankám i Kudlákům.
září 05, 2019 13:51
... : Mikin4
Milo a Iris, vidim to podobne. A doufam, ze soucasna vlna populismu ktera hybe svetem zase zeslabne, protoze by to taky mohlo znamenat konec demokracie. Populisti totiz podle me parazituji na lidech, kteri se o politiku moc nezajimaji a tak snadno uveri slibum. A svemu oblibenci pak odpusti doslova vsechno. V Cesku Babis se Zemanem, za hranicemi pak treba Orban, Bolsonaro, Putin nebo Trump.
V anglicky mluvicich zemich se pouziva vyraz public servant. Prekladat to jako "verejny sluha" by bylo asi trochu uhozene, ale dejme tomu "nekdo, kdo slouzi lidem". Jenze politici o kterych se bavime zadni slouzici nejsou. Jsou to zpupni nabobove, kteri pod heslem "mam za sebou dostatek volicu a zbytek me muze polibit" jdou pres mrtvoly, nezajima je ze za skandaly ktere maji by meli uz davno odstoupit, ze prezident nebo premier by meli jit alespon trochu prikladem. Protoze vi, ze to nezajima ani jejich volice. Mam v Coloradu kamarada, ktery se pres to ze je velky levicak zamiloval do Donalda Trumpa a jeho lasku mu nic neveme. Sebevetsi skandal, zlodejna nebo jine svinstvo jsou pro neho "fake news". Neco to pripomina...
Ale pak zde mame bratry Slovaky, kteri si uz podruhe za sebou vybrali za prezidenta slusneho cloveka. smilies/smiley.gif Lide na Vaclavaku a na Letne nebyli podle me zadni řvouni. Byli to lide, kterym zalezi na budoucnosti a kteri se sebou nenechaji orat.
září 05, 2019 16:08
... : Mikin4
Tak pana Babise odsoudili k omluve za lzivy vyrok o "placenych demonstrantech". smilies/wink.gif
září 06, 2019 18:24
... : kyttka
Jo, Mikine, a paní Filipová za to dostává na netu pěknou sodu. Ba i na soukromé číslo jí to hezky sviští.
září 08, 2019 15:10
... : mila1
Na DVTV je rozhovor s touhle statečnou paní. Jsem ráda, že jsou mezi námi tací, co se nebojí vystoupit proti lži a klidně se i soudí. Babišovi fanoušci pochopitelně spokojeni nejsou a prý dokonce věří fake news o jakémsi inzerátu, kde se za účast na demonstraci 31.3.2018 nabízí 100 Kč. No a nijak jim nevadí, že toho dne se žádná demonstrace nekonala. No co chceme od koblih, že? smilies/wink.gif
září 09, 2019 13:23
... : Mikin4
Podle me se Milo nejspis jedna o pristup zvany "podle sebe soudim tebe". Proste lide kteri by v zivote nepomohli a pokud ano, tak uz vubec ne zadarmo, musi verit tomu, ze ten milion obcanu na Letne nekdo zaplatil. Driv by to byla CIA, dnes Kalousek a Soros. smilies/grin.gif
Jinak - my se dnes vratili z prace za polarnim kruhem, zavirali jsme na zimni sezonu dva turisticke campgrounds. Par turistu si stezovalo, ze je zavirame prilis brzy, protoze je jeste teplo. Nojo, jenze tam v tuhle dobu uz vetsinou snezi... A tech sesuvu pudy ke kterym dochazi v dusledku tani permafrostu co jsme videli... Docela rad bych to tem genium podle kterych se zadne globalni oteplovani nekona ukazal...
Ale jinak na obloze tancila polarni zare a v dali vyli vlci. smilies/smiley.gif Zajimave, jak se toho vyti psi boji. Uz od stenete....

září 10, 2019 02:19
... : Iris
Mikine, přesně to jsem vždycky říkala - "podle sebe soudím tebe". Nebo že: "každý cikán hádá podle své planety". Nebo: "kdo to říká, ten to je, tomu se to štymuje". Dětské říkanky plné pravdy. Prostě umím si představit to, co znám. A na jiné věci mi fantazie ani nestačí.Jako třeba že někdo něco dělá ne pro prachy, ale dobrovolně a z přesvědčení.
Chystá se podzim, na mě padá smutek, i když jako mladá jsem ho měla nejradši. Ale je brzy tma a je zima a vůbec. Proto ti závidím ty bonusové vjemy, jako je polární záře a zvuky přírody smilies/wink.gif
září 10, 2019 17:25
... : Kykyrykin & Myškyn
Ano Iris. Pouze práce zdarma a z přesvědčení je to pravé. Mladí klimatičtí aktivisté, Rudí Khmerové, Revoluční gardy jsou ti jediní, co "dělají ne pro prachy, ale dobrovolně a z přesvědčení". Však když je něco zdarma tak to stojí přesně za tu cenu. Přinášíte jen bídu ostatním.
září 10, 2019 21:22
... : Mikin4
Ahoj Iris, ja prave zjistil ze mame mit teplo jeste tyden. Na Yukonu v polovine zari vec neuveritelna... Zkus i ten podzim znovu vychutnat... smilies/smiley.gif
Se zminenymi placenymi demonstranty strasili rudopravnici uz davno. Kazdy hloucek protestujicich nebo nedejboze disidentu kolem Havla byl placen "zapadnimi centralami". Pak najednou bylo na Vaclavaku tolik lidi, ze se muselo jit na Letnou a tak byla jejich lez odhalena.
Hruzne je, ze tem nynejsim ani plna Letna nevadi... smilies/tongue.gif
září 10, 2019 22:01
... : NČ
A tak, je přece uplně jasný, že všichni zaplacení bejt nemohli. Otázka je jen o tom, kolik jich placených bylo. To nevím, je ale samozřejmý, že organizace takových akcí se bez rozmístěných placených roztleskávačů neobejde nikdy (neobešla se ani v listopadu 1989). NIKDY! Už i proto, že na určitý signály a spouštěcí slova se potlesk plánuje už předem a někdo začít musí. Pak taky třeba stavba pódia, ozvučení (drahá záležitost, proč to ti zvukaři dělají za prachy a ne z přesvědčení a z nadšení?), zajištění bezpečnosti, zdravotní první pomoci, doprava lidí do Prahy zadara stovkama autobusů, snad i vlaky se nějak podílely, i metro. Tohle všechno nikdy nevznikne jen ze spontánního nadšení, bez investovanýho kapitálu a bez dokonalý a drahý profesionální přípravy.

Jestli ta dotčená žena je dotčená tím, že zrovna ona tam byla zadara, je to jen její věc. Takových lidí, co jdou i zadara, se vždycky najde spousta. Dyť např. třeba 21. června 1621 byl narvanej Staromák čumilama, kteří se přišli kouknout na zábavnou reality show. A tak v celejch dějinách, jistěže i v novějších a nejnovějších.
Hnát takový věci až k soudu, je hloupost a jen ztráta času, pokud mi ovšem nejde o tu omluvu, ale o pokračování show za každou cenu. Můžu taky tu odvážnou ženu klidně podezírat i z toho, že ačkoliv na Letný byla ještě zadara, teď už ten tyjátr zadara nedělá. Můžu nebo nemusim. Možná se k tomu tyjátru uvolila dobrovolně, ze skutečnýho přesvědčení. Že by to ovšem vzniklo v její palici, tomu přeci nemůže uvěřit ani největší zaslepenec.
září 11, 2019 05:32
... : Mikin4
Nojo, vsichni zaplaceni bejt opravdu nemohli. Dokonce ani nekteri ne, protoze by nam o tom zhrzeni soudruzi uz davno prinesli alespon jediny dukaz, zejo?
Tak napriklad ozvuceni Letne v roce 89 zajistili studenti elektrotecnicke fakulty ke zlosti vladnoucich kolaborantu zcela zdarma. Nevim, proc by se par nadsencu nenaslo i dnes. Tak treba ja bych do toho coby slaboproudar zcela jiste sel. smilies/smiley.gif
No a co se dopravy "stovkami autobusu zadara" tyce, nepodarilo se najit ani jeden. Ani jeden, milej NČ!
Jinak by nam nejake ty dukazy Parlamentni listy, nebo treba byvaly redaktor komunistickych novin Ovcacek jiste jiz davno predvrhli. smilies/wink.gif
září 11, 2019 06:03
... : mila1
Jestli ta dotčená žena je dotčená tím, že zrovna ona tam byla zadara, je to jen její věc.
.. Ale tos špatně pochopil, NČ. Ji štve, že premiér vypouští lži ve všech médiích, kam se nacpe a hodně lidí tomu pak věří. A proto by měla být omluva taky na Nově, aby to koblihám došlo, že jejich guru plácá nesmysly.
září 11, 2019 08:19
... : Iris
NČ, myslím, že je jasné, že velké náklady na tuhle velkou akci byly. Ale snad není tajemstvím, že byl zřízen transparentní účet, na kterém se sešla poměrně veliká částka, o které se veřejně mluvilo. Z ní se ale neplatili demonstrující ani jejich náklady na cestu ani jejich svačiny smilies/wink.gif Tady jde spíše o to, že jsou lidé ochotni věřit tomu, že někdo platí lidem, aby se jen pro peníze sebrali a jeli řvát jim cizí hesla, aniž by je to samotné napadlo. Přeháním, aby to bylo srozumitelné. Neboli paní nakrklo, že někdo její přesvedčení a zápal pro věc označuje jako kýmsi zaplacenou aktivitu čistě jen pro prachy. A nakrklo to nejen ji. A o tom, kdo je zaslepenec rozhoduje zase to, o čem jsme kousek výše psali - kdo to říká, ten to je.....Proč by ji cokoliv nemohlo v její palici svobodně vzniknout? I když ty tomu nemůžeš věřit?
září 11, 2019 08:27
... : NČ
Iris. Na pohádky nevěřím už asi 25 let. A znova: Každej uvažující člověk chápe, že Babiš ty slova řekl jako nadsázku. A jen zatvrzelec se každýho slova chytne jak *o*no košile, jen proto, že to řekl nepřítel. Nebo nejde jen o zatvrzelce, ale o osobu zatvrzelou a loutkovodičem nastrčenou,
Když řeknu, že v létě nebylo na koupališti k hnutí, tak mě sotva bude normální soudnej koupališťák žalovat za pomluvu, protože lidi se tam přece hejbali.
Tyhle naše tzv. "výměny názorů" stejně ale nemají smysl. Já neslevím, protože pořád mi nikdo z nepřátel Babiše nedokázal říct, jak a s kým si představuje "dny po Babišovi". No a ty zase neslevíš, protože "dny po Babišovi" vás už dál nezajímají. Pro vás je cílem "den, kdy Babiš skončí". To další, to se přece už vyřeší samo.
září 11, 2019 10:50
... : NČ
Jo, a prosím, nechoďte na mě s transparentníma účtama. Máloco je tak netransparentní a ošiditelný, jako transparentní účty.
září 11, 2019 10:55
... : Iris
NČ - zcela přátelsky, tentokrát jsi na to kápl.

Každej uvažující člověk chápe, že Babiš ty slova řekl jako nadsázku


Věř tomu kámo, že je ohromná síla lidí, kteří tato slova berou smrtelně vážně a doslova, nepochybují o žádné jeho poznámce jako o vážně míněné, kdepak nadsázka.
A možná o tom to celé je.

září 11, 2019 12:13
... : NČ
Tomu klidně věřím, Iris. O to víc mě ta "ohromná síla" udivuje. Že tý ohromný síle stačí, že jí to tak předžvejká třeba Kalousek, kterej ovšem ani po půl litru kořalky není tak blbej, aby tomu sám věřil. Nebo že jim to takhle předžvejká "profesor" Fiala (ten, na rozdíl od inteligentního Kalouska, tomu asi i věří). Prostě jim to předžvejkávají všichni ti, který Babiš odehnal od bezpracnejch koryt a penězovodů. Kteří NIKDY, když byli u koryt, nic, než mlaskání nepředvedli. A ta "ohromná síla" se na pokyn schází a na pokyn ječí "pusťte ke korytům zpátky ty, kteří tak krásně chrochtali a mlaskali". O nic jinýho přece nejde! Jen o ztracený koryta a zavřený kohoutky penězovodů.
Už mě to ale nebaví, psát měsíce furt dokola totéž.
-------------------------------------------------
Třeba by mě teď daleko víc zajímalo, jestli by nebylo lepší, dát třeba 170 milionů z veřejných peněz třeba na nějaký ulehčení života invalidům, nebo na lepší značení a kamerový sledování s výstražnym houkáním vjezdů na dálnici z protisměru, nebo …, nežli na uspokojení kratochvíle jednoho pseudorežiséra, kterej si, samozřejmě za veřejný prachy, znova uspokojil svý ego a znova natočil další totální propadák, absolutně bez šance jakýkoliv finanční návratnosti. Propadák, kterej má jedinou šanci na jakejsi, snad, "úspěch" na třetiřadym festivalu v Karlovejch Varech (on i ten festival už je propadák sám o sobě). A to je jen jeden příklad z mnohých. Ale "umělec" je určitě víc, než vozejčkář. Vozejčkářům stačej víčka od PETek.
Tak si říkám, jestli by to třeba nemělo bejt obráceně: Víčka od PETek sbírat na umělce.
září 11, 2019 13:14
... : Mikin4
Jaka nadsazka? Ty reci o placenych demonstrantech byly docela obycejna lez, pro kterou nemaji dotycni jedinej dukaz a zadne mlzeni na tom nic nezmeni. Potvrdil to ostatne i soud.
Co se tyce podpory umeni, tu snad praktikuje kazda slusna zeme. Jinak by nevznikla spousta vybornych filmu, musely by se rozpustit filharmonicke orchestry atd...
Penize se daji v prvni rade setrit, kdyz se zabrani rozkradani dotaci a podobnym zlodejnam.
září 11, 2019 15:16
... : NČ
A co je tobě vlastně po tom, co se děje u nás doma. Cizinče? Starej se o svou domovinu. Já ti do tvý taky nekecám.
září 11, 2019 15:51
... : mila1
NČ,když už mluvíš o těch korytech, tak jde jen o to,aby jich měl co nejvíc Babiš. To Ti nevadí? A proč už neobdivuješ Okamuru?
září 11, 2019 15:58
... : NČ
Okamuru obdivuju a taky jsem jeho lidi volil do EP. Tady v Česku by ale Okamurovi můj hlas příliš nepomohl, jeho potenciál nikdy nepřesáhne 15 procent, to je daný a limitovaný mentalitou lidí. Takže pro Česko volím Babiše, pro kterýho je každý procentíčko velmi potřebný, aby zmákl ten kartel "Antibabiš".
září 11, 2019 16:18
... : Mikin4
Jo Okamura, ten je o tridu vys, o tom zadna. Ten si na nejakou demokracii nehraje uz ani pred spolustraniky.
Jinak milej NČ, o Kanade klidne napis. smilies/wink.gif A ja se o svou rodnou zemi budu zajimat dal. Mam tam plno kamaradu, obcanstvi, jezdim tam kazdy rok i pristup k internetu mam jako kdokoliv jiny.
září 11, 2019 17:55
... : mila1
Ono by asi bylo nejlepší obehnat naši zem ostnatým drátem, aby k nám nikdo nemohl, odstřihnout "cizince" od internetu, aby nám do ničeho nekecali a vzhůru ke světlým zítřkům.. Poslední dobou mi je hodně smutno z toho, co tady NČ předvádí.
září 12, 2019 07:25
... : Mikin4
Jo Milo, nekdo si na tu cenzuru a draty na hranicich tak zvykl, ze bez nich nemuze existovat.
A kdyz se podivam na posledni ruske a cinske tanecky hradniho pana, jsem jenom rad ze pomalu nastupuje mladsi generace... smilies/cool.gif
září 12, 2019 18:53
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]