[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
téma
manuál
poradna
tady a tam
úkol pro vás
MUDr. Kudlička
fauna a flora
nejen duše
zážitky
krásno
:-)))
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
DOMŮ
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
Nová kniha: Jsem fakt impotent?!
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2004
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
CHUDÁK MŮJ MANŽEL - III.
Rubrika: [úkol pro vás]

Lidičky, to, co tu většinou píšete, to všechno jsou věci, které Renata nejspíš určitě ví. Ale ona potřebuje slyšet něco konkrétního, potřebuje najít návod, co má teď zrovna dělat, potřebuje opěrný bod. Proto jsem přispěla já pohledem z mé strany. Chtěla bych vyprovokovat k dalšímu reagování právě holky, které se dostaly do pozice milenek (tedy, jak já nesnáším tohle slovo). Proto chci ještě napsat pro Renatu nějaké postřehy, které by měla znát:

1.      Doteď měl tvůj manžel svůj malý harém. Doma pohodovou chápavou manželku. Venku milenku, která - když  měla náhodou svoje vrtochy - tak šel za druhou milenkou. Když „zlobila“ i ona, doma přece čekala chápavá manželka. Renato, takový chlap se nezmění ze dne na den ! Takový chlap nedokáže jít ani za jednou z nich a říct jí : Nezlob se, ale já chci mít krásný rodinný život, s tebou končím. Na to on prostě nemá a mít nebude. A můžeš na něj tlačit jak chceš, tak udělá maximálně jedno : pokusí se to tajit ještě víc, zavede opatření tak, aby ses už neměla šanci vůbec nic dozvědět, ale vzdávat se svého harému nebude, protože to nedokáže. A jestli zkusí nějaké řešení, tak to ukončí maximálně jen s jednou. Proto si myslím, že bys to měla vzít přes ty holky.


2.      Vím že nenávidíš ty holky, a řekneš si že je bráním jenom proto, že jsem jako ony, ale znovu upozorňuju, nemusela jsem tohle vůbec psát. Takovej chlap je profi-lhář. Ten „můj ženáč“ je totiž přesně to samé. Takže holky asi žijí v představě, jak je doma nešťastný, jak ho žena zklamala, jak ošklivě se k němu chová, a určitě jim říká, že s ním nespíš, že nemáš zájem o sex, nemáš pochopení atd. Mě to říká taky, a já tomu věřila, jen ovšem do chvíle, než jsem zjistila, že ona to zase taková pravda není. Má jen jiné záliby, jiné vlastnosti než já, má dost nízké sebevědomí o tom jak vypadá, ale kdo jí to sebevědomí sundal, už vím taky.


3.      Nevíme, kolik těm holkám je a jestli jsou vdané a jak dlouho tohle trvá. To je hodně podstatná informace. A taky jestli některou z nich znáš osobně.  Pokud ano, chtělo by to, aby se jen tak mimochodem dozvěděla nějakou „pikošku“ o tom, jak doma teď v posteli řádíte. To s ní zacvičí, a věřit bude tobě, ne jeho řečem.


4.       Pokud to takhle táhne delší dobu (dejme tomu třeba rok), v tom případě to není jen sex. Má ke každé z nich nějaký citový vztah. Ano, tohle chlapi umí. Ženská většinou když miluje, tak bezmezně jen toho jednoho. Proto nepočítej s tím, že se prostě probudí a tohle utne ze dne na den.  Proto nesouhlasím s názorem, že když má milenky dvě, jde mu jen o sex. Takový člověk dokáže skutečně milovat i tři holky naráz, v každé najde něco jiného a úžasného. A taky nezapomeň, že si ty svoje holky nenašel naráz. Zřejmě měl nejdříve jen jednu, možná to byla láska jako trám do chvíle, než mu do života vstoupila ta druhá a byl okouzlen tou druhou. Jenže co s tou první ? Vždyť on ji má rád, i když teď trošku míň. No to jí přece nemůže udělat ? Tak to zkusí, a ejhle, ono to funguje. Třeba jí taky hrál ty svoje deprese, stejně jako tobě. Chlap s takovýma depkama může být fakt zajímavej ! To, čím ti doma leze na nervy, tím může venku někoho doslova uchvátit.


5.      Pokud mu ukážeš anonym s představou že se ti přizná, nepočítej s tím. Já vím že chceš znát pravdu, ale tu se celou stejně NIKDY nedozvíš. A on dobře ví, že má zatloukat a bude to dělat za každého počasí ! Akorát se dočkáš obvinění a obrátí to proti tobě. Něco jako : Věříš podlému anonymu víc než mě ??? A pozor na výčitky, které může mít k tobě, ve smyslu že mu nevěříš, že on se tak snaží apod. Tímhle jsem prošla, vím co říkám. Chvíli jsem byla v situaci, že bych si o něj měla bojovat snad já, a ne on o mě. Prostě tohle je taktika.


 


     No a teď ještě pár slov k slovům Mily z času 9h 13min. Náš vztah byl velmi intenzivní, a silný. Byl o plánování budoucnosti, společných budoucích chvílích. Nebyl to jen sex. Dávala jsem do toho vztahu všechno, s domněním, že on dělá to samé.  Takže jak mi bylo, když jsem se dozvěděla ještě navíc o té druhé, asi těžko popíšu. Zklamání, zlomení, hnus, nedůvěra, odpor, bolest atd. a následně pak dnešní pohled na muže. Ještě dnes ale můžu klidně říct, že on mě má doopravdy moc rád. A nechce se mě vzdát. Je to jen "chudák její manžel" , který nedokáže si udělat v životě jasno a rozhodnout se. Bohužel, už je to mezi námi a jak říkám, nevěřím mu. A kam to asi dospěje, už jsem napsala. Je to jen otázka času.


      Bylo by dobře, kdyby nám napsala i Renata. Díky mějte se krásně.


 Zuzana



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat nevhodné a vulgární příspěvky

Komentáře

Kudlí, ale to jsou reakce na článek (saffron - Mail - WWW) 15.06.2006, 12:58:00
Zuzky. Myslím, že návodů pro Renatu jsme psali dost při \"jejím\" článku - i když je jasné, že je to nevyčerpatelné téma.Pokud by ještě něco potřebovala, tak je to o tom jak píšeš - měla by se ozvat jestli jsou nějaké změny či čo:-).

Omluva Kudlance!! (saffron - Mail - WWW) 15.06.2006, 13:08:40
Já jak se naobědvám tak podávám chybné výkony! Omlouvám se za adresování toho příspěvku Tobě, je to samozřejmě vzkaz pro Zuzanu:-), že ty reakce jsou k jejímu předešlému článku. Jináč vše platí, zbytek už jsem nezVojtila:-)

Probůh.. (Katka - Mail - WWW) 15.06.2006, 13:09:25
ať už Renča konečně vyskočí z toho kolotoče milenek, lží podvodů a všeho toho, co jí teď , když je venku tak hezky, jen zbytečně zatěžuje mozkové buňky. Zuzka mám pravdu , takovej chlap se nezmění , on potřebuje tenhle kolotoč ke svému životu (třeba svému sebevědomí) a automaticky tím ničí tvoje sebevědomí! Jsi určitě žena, skoro jako každá z nás, která za něco stojí (každá posvém). A nechci nic říci, že na nás někde čeká nějakej princ na bílém koni, ale kdoví?! Koho třeba tím, že se přestaneš zabývat člověkem, který ti ubližuje a začneš myslet na sebe, aby tobě bylo dobře, někde někdy potkáš!
Taky píšu ze své vlastní zkušenosti, manžel (ještě pořád, jen bydlící jinde), který měl problém, on ne s milenkami ale s tomu hodně podobným problémem (alkoholem). Teď funguje skoro jako nikdy, je milý, nehádáme se a já pomalu uvažuji jestli třeba náš vztah časem nebude stát ještě za to!
Renčo vyskoč z toho kolotoče, točí se už moc rychle a je velkénebezpečí, že prostě krachne!

Zuzano, (Inka - Mail - WWW) 15.06.2006, 13:52:18
že tu Renatu nenecháš na pokoji, se třemi ne příliš velkými dětmi, možná i na mateřské a s touto novinou toho asi má plný brejle. Kdyby nebyly takoví lidé bez morálních zásad jako jsi Ty a její manžel, tak by nám bylo na světě podstatně líp. A že jsi z toho také byla zklamaná?!?! A co jsi prosím Tě očekávala?? Vždyť do toho jsi s tím šla, věděla jsi, že je ženatej, místo toho aby sis vyřešila své dlouholeté problémy doma a mohla si najít někoho perspektivního s kým by byla možná hezká budoucnost, tak děláš nešťasné spoustu lidí okolo sebe, ať to padne kam to padne co? Ono to chce odvahu viď udělat rázný krok a rozvést se a riskovat, že třeba už zůstaneš sama?!?! Ono je lepší pro svůj pocit, že nejsi sama zůstávat v nefunkčním manželství, ale zaopatřená a pro jistotu si někoho hledat co kdy by to vyšlo, tak jen změníš trvalé bydliště že ano? Takže je v podstatě jedno jestli je ženatý nebo ne, buďto to vyjde nebo...sama přece nejsi. A co svědomí říká Ti to vůbec něco??? Je mi líto, ale takoví lidé jako jsi Ty jsou mi prostě proti srsti, nemohla bych si Tě vážit jako člověka.

Inko - nezlob se, ale jsi zcela mimo mísu!!! A teď velice zlá!!! (kiwi - Mail - WWW) 15.06.2006, 14:00:03
Zuzana tu nepíše proti Renatě, naopak se jí snaží pomoct všechno pochopit, aby věděla, jak se zachovat. (A taky o věku svých dětí tu Renata psala přesně.) Tohle přeci vůbec není o Zuzaně, ale je to především o tom, jak se ten chlap chová vůči milence, co jí všechno nalhává atd. Nechápu, že je to jasné všem ostatním a tobě ne. To je mi ¨fakt líto, ale myslím si, že je to jen tím, že jsi to asi špatně četla.
Zuzana v žádném případě přeci Renatě nechce ublížit!!!

Zuzano, (toulavej - Mail - WWW) 15.06.2006, 14:03:15
nechápu, proč si ženský vybírají obsazený – ženatý chlapy a očekávají, že je přetáhnou na svoji stranu. Proč to dělají jiné ženě. Asi nepočítají s tím, že by se to mohlo někdy stát i jim. Nerozumím tomu, proč s ním pořád máš nějaký vztah, když mu vůbec nevěříš. Já bych si nevážil člověka co mě zklamal a tak bych s ním nemohl ani být. Kdyby se nevyskytovali milenky, těžko by mohli být hřebečkové i kdyby sebe víc chtěli. Nebude nakonec větší chyba v ženách, že neunesou být sami a volí společnost za každou cenu ?

Zuzano (Jana - Mail - WWW) 15.06.2006, 14:04:23
kdybych te tak cetla pred par lety..tolik trapeni jsem si mohla usetrit..

Zuzanko, (NČ - Mail - WWW) 15.06.2006, 14:07:39
když tak hrozně nesnášíš to slovo milenka, tak proč mu ji děláš???
Pokud jde jen o to slovo, věděl bych i další výrazy pro tuhle činnost, ale to by se zase muselo hvězdičkovat...

vůbec nejsem zlá Kiwi, (Inka - Mail - WWW) 15.06.2006, 14:39:52
v čem se Renatě Zuzana snaží pomoci?!?! V tom že to stejné dělá jiné ženské?!?! To jsi to asi nepochopila Ty sama. Přesně si dovedu představit jak se ta Renča asi cítí, když se jí to tak najednou zbortilo, víš to se asi nedá rozhodnout ze dne na den. Já se vůbec dívím, že má Zuzana tu odvahu to sem vůbec napsat a ještě v tom vztahu dál pokračovat. Asi nemá děti, o těch tam nepsala, takže jí vlastně o nic nejde, prostě jen vymění vymění chlapa za lepší model, pokud to vyjde a toho původního nechá napospas osudu, móc hezký. A takový člověk je schopen lásky?!?! To mi neříkej ani náhodou. Zato Renata z ničeho nic přišla o veškeré iluze vinou takových ženských jako je Zuzka (samozřejmě s 50ti % podílem manžela), a co dál? Bydlí v domě jeho rodičů, děti jsou malé a ještě 3??? To nepořeší za dva dny na Kudle víš??? Je mi líto já tohle prostě nemohu, schvalovat, víš já pevně věřím, že se každému vrátí co zasel a ve správnou chvíli. Každý si ten život tvoříme svými vlastními dobrými či špatnými rozhodnutími. A i když to je asi jen idea, měli bychom ten život žít, tak ať se kdykoliv otočíme zpět tak na sebe mohli být hrdí.

předem prosím všechny moralisty, (Takymilenka - Mail - WWW) 15.06.2006, 15:16:16
nechtě mě žít. To, proč jsem se rozhodla napsat pár řádků je proto, že můžu snad dát radu, jak to také udělat, aby drahoušek zůstal doma... Ke své přezdívce, kterou jsem zvolila, by ještě totiž patřil přívlastek \"bývalá\". Takže ve zkratce - nevěra se proflákla a jeho manželka to vyřešila opravdu chytře. Tedy - především stála o to, aby se rodina udržela. On naopak v tu chvíli asi stál o to \"být vyhozen\", aby eventuelní výčitky z toho, že opustil rodinu a takdále, mohl zahnat jednoduchým alibi - ona mě vyhodila. Takže - jeho manželka ho nevyhodila - zeptala se místo toho JEHO, co chce a jak si to představuje... K tomu trochu citové vydíračky - jestli půjdeš za ní, bež, ale dětem řeknu, že sis našel jinou maminku a mě už nemáš rád... No - rozhodnutí odkládal, jak se dalo, ale pak prostě musel s barvou ven a - zůstal doma. Dokonce paradoxně se zdá, že se jejich manželství i trochu vylepšilo... Tak tolik má praktická zkušenost... A ještě jednou - nepíšu to sem proto, abyste mě soudili, ale že snad tahle moje zkušenost také může někomu třeba pomoci...

Takymilenko Zuzano, (toulavej - Mail - WWW) 15.06.2006, 15:37:33
přece sneseš názory, který Ti nejsou příznivě nakloněný, ale nechtějí Ti nijak ublížit.
To zakončení příběhu jsi měla napsat hned, jistě by si více z nás něco pomyslelo o božích mlýnech ve Tvém případě, ale určitě ne škodolibě, jenom jako konstatování. Snad ses z toho poučila a teď můžeš poradit – všechno špatný se dá nějak využít pro něco dobrýho. Za to Ti patří dík.


toulavej, (Takymilenka - Mail - WWW) 15.06.2006, 15:45:28
musím Tě vyvést z omylu, nejsem TA Zuzana, která psala předchozí příspěvky. A že jsem bezcharakterní mrcha, jak tu zaznívá v některých příspěvcích na Zuzaninu adresu, to slyšet nechci a nepotřebuju.. Neříkám, že jsem pyšná na to, co se stalo, ale černobílé odsouzení, které tu někdy zaznívá, je také velké zjednodušení. A obhajovat se také nechci a nepotřebuju. Důvod, proč jsem psala, je čistě ta praktická zkušenost a rada, kterou jsem přispěla. A vy všichni odsuzovači - přece jen - jedna větička - je VELMI snadné odsoudit... A také je VELMI pravdivé jedno indiánské přísloví - nesuď nikoho, v jehož mokasínách jsi neušel alespoň půl míle...
A závěrem - ještě jednou - NEJSEM Zuzana... Myslím, že Zuzka, když měla tolik odvahy vám sem napsat, se jistě nepotřebuje schovávat za nějaké další přezdívky...

Takymilenko, (elaxy - Mail - WWW) 15.06.2006, 15:57:03
cos vlastně chtěla? Jsem přesně ta druhá z tvýho příběhu, která tomu svýmu řekla (dle tebe chytře, ale ono to jinak nešlo) ať se rozhodne sám. Nemluv o nátlaku, my se snažily zachránit něco o co jsme celou dobu pečovaly. já jsem to možná udělala jseště trochu chytřeji, protože jsem vyzvala jeho milenku ke schůzce ve třech a k objasnění všeho. Jako první jsem se před ní manžela zeptala, ať nám oběma teď na rovinu řekne, se kterou chce být, abysme si nalili všichni čistého vína a pak si podle toho rozumně promluvili. On řekl nahlas, že chce zůstat se mnou, a proto jsme spolu dál, a snažíme se k sobě oba znova najít cestu. Nejde nic vrátit, ale nemá smysl všechno hned bořit a aspoň nezkusit, jestli nám to spolu dál, bez keců a výčitek půjde. Mluvíme spolu velmi na rovinu. Jsme domluveni, že kdyby jeden z nás cítil, že to není ono, tak si to řekneme jako slušný lidi a půjdeme od sebe. Proč se trápit. Hlavně ale ať ze mne už nedělá husu, nepodvádí mě za zády, mám svojí hrdost. a bacha v tom, co píšeš - citová vydíračka ze strany manželek - mohla jsi ho přeci úplně stejně vydírat i ty, taky jsi na něj měla svoje páky,tak jsi je mohla využít. Asi jsi o něj moc nestála, když jsi nezabojovala. Ty jsi ta poražená ne ta manželka. Je to ale jen můj názor... elaxy

Takymilenko, (Inka - Mail - WWW) 15.06.2006, 16:08:04
myslím, že tohle právě slyšet potřebujete a vůbec je potřeba to říkat hodně nahlas (protože mi spíš připadá, že to je veřejně schváleno), věř mi, že to nemyslím nijak zle, nakonec jste si nadrobily sami, nikdo Vás k tomu nenutil, jen si neuvědumujete celý dosah toho co jste udělaly a věř mi že Ti nepřeju nikdy stát na tom druhém břehu té překvapené manželky s dětmi, která přišla nejen o iluze. A v Tvých mokasínách já chodit nikdy nebudu a nehodlám, poněvaž to by mi za to ani nestálo něco takového někomu dělat, na tom se štěstí postavit nedá. Jen doufám, že poučena a pro své vlastní dobro budeš příšte volit lépe.

Tak jo, Takymilenko, (toulavej - Mail - WWW) 15.06.2006, 16:12:57
jsem rád, že v tom mám jasno, příště musím být pozornější při čtení nicků :-). Díky.
Ale s tou odvahou – tady nikdo nikomu NEUBLIŽUJE, není proč se bát. Navíc je to anonymní.

Ještě jsem chtěl říct, že ŽIVOT NENÍ ČERNOBÍLEJ, ale kdybychom se řídili heslem - nečiň druhým to, co nechceš, aby jiní činili tobě - k těmto problémům by vůbec nemuselo docházet . . .


Já bych zvolila nějakou nenásilnou metodu, (mamča - Mail - WWW) 15.06.2006, 16:30:06
jak vrátit manžela a tátu k rodině kam patří. Třeba bych koupila nějaké neškodné potravinářské barvivo – nejlíp modré. Pak bych mu s ním napustila vpředu nějaké tmavší slipy. Až by miláček odešel na WC, a zjistil, že ho má modrýho, možná by začal pátrat, která z jeho fraucimóru mu to způsobila. Manželka by byla nejspíš z obliga, neboť tou si je jist. Začal by podezřívat svoje milenky, a to je první krůček k monogamnímu vztahu.
I kdyby to nemělo žádoucí účinek, ten děs, že mu jeho čiperná ozdůbka upadne, bych mu přála…


Já bych zvolila nějakou nenásilnou metodu, (mamča - Mail - WWW) 15.06.2006, 16:30:57
jak vrátit manžela a tátu k rodině kam patří. Třeba bych koupila nějaké neškodné potravinářské barvivo – nejlíp modré. Pak bych mu s ním napustila vpředu nějaké tmavší slipy. Až by miláček odešel na WC, a zjistil, že ho má modrýho, možná by začal pátrat, která z jeho fraucimóru mu to způsobila. Manželka by byla nejspíš z obliga, neboť tou si je jist. Začal by podezřívat svoje milenky, a to je první krůček k monogamnímu vztahu.
I kdyby to nemělo žádoucí účinek, ten děs, že mu jeho čiperná ozdůbka upadne, bych mu přála…


Inka, v zásadě s tebou souhlasím, jen se mi zdá, že (basi - Mail - WWW) 15.06.2006, 17:56:11
soudíš až moc přísně. Ženatý chlap se třemi dětmi by měl být tabu, ano. Ale když poměr se zadaným je tabu, tak i nevěra pro zadaného, ne? Kdo z těch dvou, nevěrný manžel a jeho milenka, by měl mít k nevěrníkově rodině víc zodpovědnosti...snad on, ne? Z odstupu, nezamilovaná a možná kdysi podvedená a nyní třeba rozvedená to vidíš jinak, než zamilovaná, které objekt její lásky a touhy dává najevo, jak je napůl cesty pryč z nefunkčního manželství, tato žena je jeho osudovou láskou atd. Zuzana i Takymilenka byly zamilované,nebyla v tom vypočítavost, věřily ve svůj vztah, v jeho opravdovost, v jeho budoucnost. Proč, říkaly si asi, ničit TAKOVÝ vztah, kvůli nefunkčnímu manželství, které stejně brzy skončí, jak on říká? Jasně, mohly \"pravdě pohlédnout do očí dřív\", že. Jenže, jak se to v takovém případě dělá? Každý vztah, ve kterém jsou i city, láska, je křehký, vyvíjí se. I ve vztahu nezadaných lidí se nemluví hned o budoucnosti, o svatbě. Z dopisů Zuzany i Takymilenky nemám dojem, že by šly \"přes mrtvoly\"...ale že ony měly dojem, že manželství muže, kterého milují, je mrtvé...Kdyby nebylo, jistě by se tak skvělý muž \"nezapletl\", říkají si. Kdo v nich ten dojem vyvolal, hm? Proč by se měly tedy předem vzdávat \"osudové lásky\" (a možná ty uvozovky nejsou ani na místě), o které byly přesvědčeny... Čili, mě nepobuřuje, že se zamilovaly do zadaného muže. Ale vadí mi, že to neskončí ve chvíli, kdy zjistí, že to manželství jejich miláčka vlastně funguje velmi dobře a ony se do toho fungujícího vztahu připletly. Pokračují dál, jako Zuzana. A nebo, že ani nemají zájem to zjistit, dokud to nerozetne manželka, dokud \"se nevěra neproflákne\" - jako Takymilenka. Když osudový atd. vztah, tak proč vyčkávat, jestli se nevěra proflákne nebo neproflákne...?

Souhlasim s Inkou (Johanka - Mail - WWW) 15.06.2006, 18:04:16
Sice si myslim, ze za kazdou neveru je vzdy zodpovednej ten zadanej (proste kazdy je zodpovedny vuci svemu partnerovi), melo by pro kazdeho slusneho cloveka pravidlem, ze zadany ci dokonce zenaty/vdany je tabu.

Resp. pri oboustranne a oboustranne dodrzovane(!!) dohode, kde si oba vyjasni, ze jde napr. jen o sex (nebo jen o spolecny hrani kuzelek, ktery manzelku nebavi, to je jedno...) v zasade proc ne (resp. musi si to srovnat kazdy z nich vuci svemu partnerovi, if any), ale nebourat jinym vztahy! Brat to tak, ze ma kazdy svuj zivot a obcas se sejdem na prijemnou chvilku, co nam doma chybi.

V mokasinech jsem chodila, mela jsem (sama nezadana, samozrejme) kratkou znamost s jednim jiz temer zenatym :) (s letitou znamosti), bylo to takove eroticke kamaradstvi, kde skutecne veskera iniciativa vzesla z jeho strany a pul roce natlaku jsem podlehla :). Chvilky s nim byly prijemne, ale fakt jsem si ani tehdy neumela predstavit, ze bych s nekym, kdo tohle dela svoji partnerce (zdaleka jsem nebyla jedina z jeho povyrazeni, ale i kdybych byla...), mohla byt, to proste v zadnym pripade, kdyby mi neco takovyho navrhl, vysmala bych se mu do oci. Proste chlapa si musim vazit, a toho, kdo podvadi (at uz to znamena cokoli, ale proste dela neco za zady) svoji partnerku, si nemuzu vazit ani omylem, a ani omylem si nemuzu myslet, ze by totez nedelal i mne. A taky samozrjeme musim myslet i na ni, jak bych se citila na jejim miste.

Pokud by mi chlap treba i zatajil, ze ma zenskou, a ja byla silene zamilovana, a dozvedela se to az dodatecne (chapu, ze i to se stava, a tam je v tom ta milenka do znacny miry nevinne), tak bych ho stejne rovnou kopla do zadku, at by me to bolelo jak chtelo - proste to je hyena a ne chlap.

Holky nemaj dost sebevedomi, aby si nasly partnera na urovni, chlapi si nedokazou doma rict, co chteji, a hledaj to u milenek, a pak to takhle vypada :(.

V práci už jsem to nestihl, tak teď: (motýl Anonym - Mail - WWW) 15.06.2006, 18:25:08
To se nám to ale vyhrotilo! Bylo by moc fajn, kdybyste si uvědomili, jak často tyhle mimomanželský vztahy vznikají. Mám pocit, že někteří z Vás za vším vidí jenom model \"zlá mrcha závidí spokojenýmu manželství štěstí a vzorný manželce chlapa, tak jí ho ukradne.\"
Jenže ty příběhy daleko častěji probíhají podle scénáře: Tatík se doma trochu nudí a mamka už je vokoukaná. Náhle se kdesi vynoří krasavice a tatík zatouží bejt zase znovu obdivovaným lovcem. Balení rozhodně nezačíná větou: \"Madam, jste překrásná, leč já mám doma skvělou manželku a fungující rodinu, kterou nikdy neopustím. Ale neměl bych nic proti malýmu zasexování, co vy na to?\" Lovící taťka se nejprve ze všeho snaží vzbudit dojem, že žádnou manželku nemá. Pokud se mu to nepodaří (nebo o něm dotyčná hodně ví), nebo později, kdy musí chca nechca s pravdou ven, nasadí PŘÍBĚH. Dojemnej příběh skvělýho chlapa, nejlepšího pod sluncem, kterej šlápl vedle, špatně si ženu vybral a teď trpí a již nežije. Leč kdyby se našla TA PRAVÁ, co ho vysvobodí, to by byl pane životní zvrat. No a milá dáma zatouží bejt tou pravou, tou zachránkyní a na jeho hru přistoupí. ONA JE V NEVÝHODĚ: Protože pro ni to může bejt v situaci, kdy ona má pocit ujíždějícího vlaku a biologickejch hodin na za pět dvanáct (biologický hodiny jsou přeci oblíbeným kudlaním argumentem, ne?), přistoupí ráda a možná to ani moc nechce zkoumat, prostě mu věří. Snadno si tak zdůvodní, že nedělá nic špatnýho, že taťkovo manželství je stejně v háji i bez ní.

Takže bych si dovolil trošku se tímto (NĚKTERÝCH) milenek zastat a oponovat těm zde spravedlivě rozhořčeným: JE TO PŘEDEVŠÍM CHYBA TOHO CHLAPA. Vlastně už název tohoto seriálu (jakkoli je asi míněn ironicky) podsouvá chlapovi roli oběti. Ten článek se možná měl jmenovat \"HOVADO MŮJ MANŽEL\" a bylo by jasno :-))

Mamča a její metody (Kačenka - Mail - WWW) 15.06.2006, 19:32:52
Mamčo tleskám, tohle je ta nejvtipnější a řekla bych že zároveň docela účelná když ne metoda, tak pomstička určitě. Věřím a doufám, že to nikdy nebudu potřebovat, ale určitě to minimálně pošlu dál, až přijde některá nešťastná kamarádka. Díky!

prave to vidim (Jasmina - Mail - WWW) 15.06.2006, 19:39:58
i zde,-zas sou zeny k sobe jak hyeny kdyz jde o chlapa.
Ta \"bestie\" mi odlakala meho hodnouckeho pejsacka.
Neda se fakt plivat a soudit,jak ja tvrdim ze milenka ma mit \"sve misto\"-co mohu vedet,kdyz bych se treba zamilovala a on by si ztezoval ze doma uz to nefunguje?
A propos,ackoliv je to uz davno ohrana pisnicka-\"manzelka mi nerozumi\")))))verte ze kolikrat to tak je doopravdy.
A stalo se kolikrat ze manzel se rozhodl pro manzelku -ne z duvodu ze by ji miloval ale z duvoduch uplne jinych,spise ze strachu,nebot casto za kazdym stoji i cely houf rodin,ktery by ho vypeskoval tak,ze by na to do smrti nezapomnel.
Ale...nebudu prilevat oleje do ohne))))

Motýlku, díky že jsi!! (saffron - Mail - WWW) 15.06.2006, 20:11:48
Jinak by se tu ženský upálily - tolik spravedlivýho rozhorčení jsem viděla naposled při kontaktu s HuMourousem:-)). Už jsem chtěla jít na net hledat návod \"jak se stát mužem\", když přiletěl Motýl na bílém koni a polil hranici vodou:-)) Díky!

Příběh ze života - (J. - Mail - WWW) 15.06.2006, 20:24:36
i já mám doma manžela, i on podlehl tomu, že bývalá kamarádka potřebovala utěšit. Díky tomu se naše vztahy ocitly téměř na bodě mrazu (děti byly už velké), dělali jsme si každý co jsme chtěli až do té doby, kdy manžel ohlásil, že na víkend nebude doma (závody radioamatérů). V té době byla krutá zima, zařídila jsem si vlastní program a když jsem se v neděli ráno vrátila domů, bylo překvapení oboustranné, protože kvůli kruté zimě nikam neodjel. Od té doby začal \"napravovat vztahy\" a je to všechno jinak.

Motejl ma samozrejme pravdu :) (Johanka - Mail - WWW) 15.06.2006, 21:52:15
Za rozkol ve vztahu jsou zodpovedni vyhradne ti dva partneri, kteri ve vztahu jsou. A je take jen na nich, aby si svuj problem uvedomili a vyresili.

[Coz ovsem nic nemeni na tom, ze clovek, co ma solidni zasady, se na necem takovem nebude zvnejsku podilet, at uz v roli ukecavajici milenky, nebo treba i kibicujici tchyne :)]

Tolik moudrostí (NČ - Mail - WWW) 16.06.2006, 06:37:34
k takovýhle banalitě. Chybí už jen všmoudrej Hippie!
Anebo nechybí ????

No comment (David - Mail - WWW) 16.06.2006, 08:48:31
Já se k tomu snad ani nebudu vyjadřovat, abych nepřiléval oleje do ohně.
Snad bych se jen připojil k toulavýmu - kdyby každý ctil zásadu \'nečiň druhým to, co nechceš, aby jiní činili tobě\', jak by na světě bylo krásně ...

No to víš NČ (Kamila - Mail - WWW) 16.06.2006, 08:51:18
život je ve svý podstatě banální - hlavně ten těch druhejch :)

zcela jasné rozhodnutí (Janča - Mail - WWW) 18.06.2006, 13:03:21
Nečetla jsem sice předchozí díly, ale z toho co jsem četla v díle III. mám jen jedinou radu. - Manžílku, buď okamžitě vše ukončíš, nebo si sbal kufry. Když nesbalí, tak dej najevo, že pro tebe jako manžel skončil a nasaď tvrdou ignoraci. Je to vyzkoušené a funguje to.

Juppí, milej NČ, hippí už nechybbí, hippí se zakuklil a vyloupnul - (kiwi - Mail - WWW) 18.06.2006, 13:06:10


Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: