[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
téma
manuál
poradna
tady a tam
úkol pro vás
MUDr. Kudlička
fauna a flora
nejen duše
zážitky
krásno
:-)))
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
DOMŮ
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
Nová kniha: Jsem fakt impotent?!
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2004
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
ZNÁSILNĚNÉ SEBEVĚDOMÍ
Rubrika: [úkol pro vás]

Je mi 25 let. Vrátila jsem se před dvěma roky ze zahraničí, kde jsem pracovala v docela příjemné partě. Jeden večer mne šéf pozval na večeři. Protože to byl bezva chlap, v podstatě jsem ho brala jako kamaráda,tak jsem to nebrala jako nic zvláštního. Byl to hezký večer, a tak, když se cestou zpátky stavil prý „pro něco“ ve svém bytě, tak jsem klidně šla s ním, protože mi opravdu nic nedošlo.

     Fakt jsem věřila, že si jen něco vyzvedne a pojedeme.. On si napřed vyřizoval nějaké telefony, nabídl mi skleničku a pak – pak se prostě začal chovat jednoznačně, jako kdybych souhlasila s tím, že se s ním vyspím. Bylo to hodně nepříjemný, trochu jsme se dokonce prali, fakt jsem bojovala, a už když jsem se bála, že to špatně dopadne, tak přestal, ošklivě mi vynadal, že proč ho tedy provokuju a proč jsem s ním tedy vůbec šla...


     Byl to nesmírně nepříjemný zážitek, pak mne odvezl domů a já do rána nespala, vůbec jsem nevěděla, co budu ráno dělat, jak se mám chovat... Nakonec to dopadlo dobře, on se choval absolutně normálně, jako kdyby se vůbec nic nestalo. Já ovšem měla už celý další pobyt zkažený. Stejně jsem pak jela velmi brzy domů. Mohla jsem si pobyt prodloužit, ale nevyužila jsem to.

     Ale proč Ti, Kudlanko, píšu. Já jsem z toho dodnes nějak mimo. Prostě neumím navázat bližší kontakt s muži, vždycky, když se nějak dostanu do bližšího kontaktu s někým, tak to dopadne špatně, protože se prostě nedokážu nějak odvázat, mám pocit, jako když mám kolem sebe nějaký kryt, skrz který se prostě nikdo nemůže ke mně přiblížit.

     Celou tu dobu jsem s nikým nechodila, i když jsem to párkrát zkoušela. A bojím se, že snad ani s nedokážu s nikým něco mít.

     Neraď mi, abych šla k psychologovi nebo psychiatrovi, protože to všechno mám za sebou. Mám pocit, že snad je zajímaly detaily toho nepříjemného večera, ale nějakou radu, jak se odvázat, jak s někým mít intimnější vztah, to mi nikdo dát nedokázal. Tereza

 



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat nevhodné a vulgární příspěvky

Komentáře

Vykašli se na to... (Madlík - Mail - WWW) 06.06.2006, 23:57:12
...kdyby to dopadlo tak jako Tobě, byla by to paráda...jo odvez mě domů, byl to kamarád, ale předtim, i když jsem řekla ne, tak si z toho nic nedělal..měla jsem jen málo šancí proti dvoumetrovýmu hovadu (a to rozhodně nejsem drobek)...no nevím, co vlastně trápí Tebe...nedůvěra? Je to asi jako bys předem odmítala jíst jablka, protže můžou být kyselá...nebo je to snad pocit, že to byla Tvoje chyba? Přátelské chování je snad důvod k něčemu takovému? Nevím...snad jen tohle Ti trochu pomůže, vědět, že v tom nejsi sama:-)

Terezo, (Aknela - Mail - WWW) 07.06.2006, 01:37:33
a jaký byl tvůj vztah k mužům předtím než se stalo tohle? Mě se totiž taky stalo něco podobného co píše nade mnou Madlík a taky jsem to prostě po celkem krátké době přešla. Můj vztah k mužům byl ale předtím normální, neměla jsem problémy navazovat vztahy.

Na druhé straně má kamarádka, která měla velmi zarážející výchovu (typu všichni muži jsou svině a chtějí ti jenom ublížit) měla dost porouchané vztahy s druhým pohlavím...a když se jí pak stalo něco nepříjemného (vůbec nic drastického z pohledu jiného), pro ní to byl katalyzátor, všechno co v ní bylo negativního vůči mužům pak vyplulo na povrch ještě s větší intenzitou.

Jak ti poradit...Máš kamarády kluky? Někoho s kým si můžeš popovídat a necítíš z něj nebezpečí? Jestli ne, tak si zkus někoho najít, nezávazně...třeba při sportu, nebo já nevím při čem (co tě baví:)) Chlapi nekoušou a se spoustou z nich je příjemné trávit čas. A všichni tě opravdu do postele tahat nebudou:)

Hm, to Ti teda fakt strašně ublížil (NČ - Mail - WWW) 07.06.2006, 06:12:13
Cit: "byl to bezva chlap..., brala jako kamaráda..., byl to hezký večer..., klidně jsem šla do bytu s ním..., nabídl mi skleničku (asi sis ji vzala)..."
Ježišmarjá, a co´s jako čekala???
Že ho Tvý odmítnutí po uplně jasnym a jednoznačnym začátku nahvězdičkovalo, to je snad naprosto pochopitelný. Když zjistil, že´s skutečně jen ze srandy provokovala, nechal toho, odvezl tě domů, pak se choval normálně...
Teda, už jsem hodně starej, ale nechtěl bych tě domů ani zamlada.

Tak (Aknela - Mail - WWW) 07.06.2006, 06:30:29
já nevím NČ, ale jestli přijmutí skleničky v bytě známého automaticky znamená, že mu taky podržím, tak asi žiju na jiný planetě.
Pokud jsem to dobře pochopila, tak ten dotyčný se "pro něco stavil ve svém bytě", netvrdil snad, že půjdou do bytu souložit. Ovšem jestli se za provokaci považuje to, že dobrovolně vstoupím do nepřátelského teritoria (rozumněj bytu), tak to potom jo.
Jen mě napadá o kolik parádních souloží jsem takhle přišla, nevěděla jsem, že se ode mě očekává, že mám roztáhnout nohy:)))

Alenko, (NČ - Mail - WWW) 07.06.2006, 07:18:19
některý věci se neříkají přímo, a přesto by je každej průměrně inteligentní tvor měl vycítit. To, že zřejmě docela ráda koketovala a nevěděla kdy přestat, to je z toho uplně jasný. Nohy roztahovat samozřejmě nemusela, když nechtěla, ale v tom případě mu to měla sdělit jednoznačně ještě před vlezením do bytu, navíc i se sklínkou pak v bytě!!! Pořád totiž platí, že muž tohle už bere jako téměř jasnou věc, a případný zdráhání jako takovýto: "Ještě dvakrát oběhnu dvorek, aby si nemyslel, že jsem ku*rva". Tak to bejvalo, je, i bude.
To, že ses připravila o mnoho parádních souloží, mě mrzí. Parádních souloží není nikdy dost.

(Wendy - Mail - WWW) 07.06.2006, 07:55:41
Tohle konkrétně je trochu sporný. Já bych taky klidně šla s letitým kamarádem klidně do bytu, večer, v noci, ale musím ho dobře znát, musí ten vztah být prověřený, že je kamarádský, že je to třeba manžel mojí kamarádky, a to se nedělá. Šéfa nebo kolegu si jako kámoše nevybíráš, opravdové přátele ano. A v tom bude asi ten zádrhel. Oni si to chlapi opravdu vykládají po svém, myslí jinak, jak píše NČ.
Je pravda, že když jde žena s mužem večer nebo v noci do bytu a popíjí alkohol, může, píšu může, ale nemusí si to ten chlap tak jednoznačně vyložit. Vždycky jsem se teda divila, když žena odchází z vinárny s mužem kterého vidí ten večer poprvé, a jde s ním domů. A pak se diví, že ji znásilnil. To ať se nediví! Ale tohle nebyl ten případ. Nebuď Teri tak důvěřivá, ale na druhou stranu - zanevřít na celé mužské plémě není potřeba. Ono to bude chvíli trvat než to odezní, to je normální, tobě to trvá déle.Pak se objeví ON a bude něžný a milý a tak...uvidíš.

(papagena - Mail - WWW) 07.06.2006, 08:13:57
Přečti si to znovu: :"Bylo to hodně nepříjemný, trochu jsme se dokonce prali, fakt jsem bojovala..."
Ty by ses s holkou pral, abys ji dostal do postele?
Copak žijem v džungli? A jestliže osočuješ jí, že si to nedokázala spočítat, uvědom si, že ten chlap si taky vůbec neuvědomil, že ona o něj nestojí. Měl jako "průměrně inteligentní tvor vycítit", jak ty říkáš. A ne se s ní prát.

Co se teda vlastně stalo (Gita - Mail - WWW) 07.06.2006, 08:54:13
Rozhodně nic katastrofálního. Mohlo to dopadnout storkrát hůř. Spíš si teď z toho Tereza odnesla nedůvěru k lidem - což je po blbé zkušenosti normální.
S NČ tentokrát nesouhlasím. Bylo to prostě sebevědomé natvrdlé hovado, které nepochopilo, že zájem o něj nepřesahuje kamarádskou rovinu. I takhle by se to dalo nazvat. Prostě on si dal jakýsi cíl (= dostat ji do postele) a nedíval se okolo.
Každopádně si myslím, že je to ceklem běžné nedorozumění. Když si vzpomenu, kolikrát jsem šla s někým do bytu nebo někoho pozvala k sobě a bylo to naprosto bez vedlejších úmyslů (nebo ty úmysly nebyly projeveny)! Ale pak se mi i stalo, že to dotyčný pochopil jinak... No co, tak jsme si to vysvětlili, on byl možná naštvaný - jeho problém. Prostě to bude muset rozdýchat, řekla jsem si. Na druhou stranu jsem pak ale byla opatrnější a víc jsem přemýšlela, jestli svých chováním nedávám naději na něco víc. Kdybych pak všechny jen podezírala, tak se ochudím zase o to pěkné.

a nebo to ma takhle (Jasmina - Mail - WWW) 07.06.2006, 09:09:17
ji to ani nenapadne ze by si s nim mohla zacit,jinak ji je prijemny(v praci i na te veceri)Kdyz na nej mluvi-diva se mu zprima do oci,usmev vykouzli(asi kouzelnej)spontanne-je ji to prirozene....proste kdyz mluvi na chlapa o ktereho ji vubec nejde-tak to vypada ze ho bali,kdyz potka chlapa co se ji libi-tak uhyba zrakem a aby nekoktala tak nasazuje neutralni ton...
jo-presne muj pripad-co se mych ev."kamosu" na mne nahvezdickovalo!!
Proste chlapa "balit" neumi a neumyslne prave bali ty-o ktere ji nejde.
cool,ja to mam do dnes ale aspon uz o tom vim.I kamaradky si vsimly,ze kdyz s nekym mluvim-vypadam ze po nem jdu a pritom mne to za boha ani nanepadlo.

NČ, nesouhlasím s tvým postojem... (Míša - Mail - WWW) 07.06.2006, 09:16:33
Já teda nevím, ale řekla bych, že pokud ten šéf měl v úmyslu to, o čem byla řeč, tak to měl jasně sdělit anebo naznačit a ne říkat, že si jen doma něco vyzvedne. To prostě od něj nebylo čistý. A nemyslím si, že to, že Terku pozval na večeři, je jasný a jednoznačný začátek. Zrovna tak nevím, proč by měl být nahvězdičkovaný po jejím odmítnutí. Dle mého se jí měl omluvit a vysvětlit jí, že situaci viděl jinak a že se tedy asi mýlil. Nechci tady pro nedostatek bližších informací posuzovat, zda Terka koketovala či nekoketovala, ale ze svých zkušeností vím, že koketovat není potřeba. Takhle po mně jednou vyjel kamarád mého muže. Dodnes jeho jednání nepochopím, nikdy jsem mu neposkytla ani náznak toho, že bych o něj nějak stála, že by se mi líbil apod. Vždycky jsme se spolu bavili jako známí o normálních věcech, tedy i o jeho rodině. Nebylo mu to blbé ani vůči mně, ani vůči mému muži, ani vůči jeho ženě, se kterou jsme se také stýkali. Odpálkovala jsem ho dost tvrdě, a i když s tím tedy nemám žádný psychický problém, on se mi jako člověk hnusí. On se teď taky chová úplně normálně - jakoby se nic nestalo, ale já, jak ho uvidím, tak si hned na to vzpomenu a mám blok se s ním přirozeně bavit. Tady nejde o to, jestli to brát jako nějaké ublížení. Tady jde o to, že TOHLE se prostě nedělá. Pokud pan šéf chtěl "parádní soulož", jak tu bylo zmíněno, tak měl navštívit nějakou profesionálku. Já bych očekávala, že pětadvacetiletou holku by mělo chlapům stát za to ji předem aspoň trochu balit, včetně něžných polibků a držení se za ruce. Asi jsem staromódní, ale tohleto "dem na věc" a "pěkně si to spolu rozdáme" mě fakt nebere.


Trocha do mlejna. (motýl Anonym - Mail - WWW) 07.06.2006, 09:28:20
Enčé, nevím, z jakýho jsi pralesa, nebo je-li to součást šiškovskýho folklóru, co tady píšeš. A nebo jsi v mládí moc četl Plzáka, ten taky pindá cosi o tom, že když žena vstoupí k muži do bytu či do auta, říká mu tím, že je svolná k sexu.
Myslím, že jsem chlap dost temperamentní, ale i když jsem mšl mockrát hezkou ženu - ať už stopařku, nebo kámošku v autě, nebo v kvartýru (tam teda tu kámošku, stopařky si do bytu nevodím :-)), ačkoli se ty ženy se mnou velmi živě bavily, smály se a třeba si i se mnou daly trochu toho etanolu, NIKDY jsem to nebral jako pokyn k tomu, abych se po nich sápal. Poznám, jestli si se mnou žena chce něco začít. A hlavně, i kdybych se spletl a zkusil se přiblížit k holce, která mě nechce, její NE mi stačí jednou, nemusí ho opakovat. Ne prostě znamená ne a má-li někdo problém tohle respektovat, je to hovado z roští a ne civilizovanej člověk. Jenom opravdovej chudák se musí s ženskou prát, aby si zasexoval.
A pro Terku: napiš mi na mail, asi bych Ti mohl poradit.

pro Gitu: (motýl Anonym - Mail - WWW) 07.06.2006, 09:30:39
Skoro se vším souhlas, až na to, že ten pán právě NEBYL sebevědomý, to by to takhle nikdy nedopadlo.

Jen do mě!!! (NČ - Mail - WWW) 07.06.2006, 10:14:40
Trvám na všem, co jsem napsal. Snad jediný, co jsem nahoře přehlídl, že se prali, jde teda taky o to, jak moc, ale to už fakt teda nemusel :-((((
Ale jinak odjakživa platilo a platí:
Pozvání na oběd ve dvou (samozřejmě, pokud to není jasně pracovní záležitost) = chci navázat kontakt.
Pozvání na večeři ve dvou = chci Tě.
A přijetí toho pozvání = souhlasím.
Mě osobně by tedy ani nenapadlo, se po ženský sápat přes její odpor, rovnou bych ji odvezl domů a tím by pro mě definitivně skončila, protože bych ji měl za "divnou", když po přijatý a zaplacený večeři mi dá najevo, že na mě kašle. Nonic, hlavně, že se za mý prachy pořádně nabaštila, žejo! A nahvězdovanej bych teda rozhodně byl! Ale ne pro to, že mi nedala, nýbrž proto, že jsem blbě nalít kačeně.
Jenže tak bych se choval já. Nebo další, zde přítomní, gentlemani.
Ale ona přece už z domova MUSÍ vědět, že všichni muži nejsou tak ušlechtilí jako já a další členové korespondentové, zde přítomní, že většině mladších mužů nejde o noční rozebírání politický situace po volbách nebo rozebírání Rodinnejch pout... A když ona už bez okolků řekla "A", nemůže se pak ani moc divit, že von čeká i "B".

Takže abych se ubezpečila: (Míša - Mail - WWW) 07.06.2006, 10:28:40
Pozve-li mě muž na večeři, neznamená to ani přátelské (či pracovní) posezení u dobrého jídla, ani náznak toho, že by se mnou chtěl třeba navázat nějaký bližší (rozuměj citový) kontakt. Zanemná to JEN a JEN to, že chce se mnou ještě ten večer souložit! JO???

No do hvězdičky! Čtyřicet let žiju v nějakym bludu! :-(

Teda, EnČé, (Vodoměrka - Mail - WWW) 07.06.2006, 10:30:05
netušila jsem, že když už se nechám pozvat na nějaký ten kus žvance, tak tím říkám, že za to vlezu do postele... a žasnu, že pro chlapa to, že do ženský vrazí pár kaček za to, že s ní moh v tý restauraci strávit pěkný večer a že si tím třeba i zvýšil svý portfolio u ostatních čumilů, tak za to čeká ještě sexuální služby. To si pak raději má zajít do nějakého erotického salonu, kde tu večeři zaháčkuje taky a služby povahy sexuální tím získá bez výhrad.

Nýče (Béda Traktorista - Mail - WWW) 07.06.2006, 10:34:14
tak já asi taky žiju v bludu. Sem pozval na véču ženskou už několikrát, ale do postele sem ji za to nenutil.
Eslivá to pak nebude podstata tvýho problému, že přes všechnu snahu ne a ne sehnat ženskou, která by ti vyhovovala ve všech směrech. Dyž to bereš takhle, tak na tu pořádnou, slušnou a přitom i pohlednou nemůžeš narazit. Protože taková by si to taky vysvětlovala jináč.

Béďo :-) Míšo :-) Vodomilko :-) (NČ - Mail - WWW) 07.06.2006, 10:45:25
Vidím, že vás na večeři zvát nebudu :-(((

(F. - Mail - WWW) 07.06.2006, 11:03:56
A pak jsou i holky, který počítaj s takovejma jako je NČ, pozvání na večeři nepřijmou (s ohledem na výše zmíněné) a pak si trapně musej vymejšlet každej druhej den vejmluvu, protože zváč je někdy hodně vytrvalý a strašně se navotravuje. Jen jsem chtěla říct, že to, co píše NČ, je ohromná blbost a mám dojem, že je to jen snaha ušetřit za sexuální služby...vono dvě stovky za véču je v porovnání s návštěvou bordelu dost rozdíl, co?

NČ - no, to je dobře :))) (Míša - Mail - WWW) 07.06.2006, 11:05:53
Děsím se představy, že bych sotva dojedla předkrm a ty bys do mě pod stolem kopal se slovy: "Dělej zlato, dělej, nemáme na to celej den. Copak nevidíš, že TĚ CHCI!?" :))))))

Terezko, (Michaela - Mail - WWW) 07.06.2006, 11:07:59
nejsem sice žádný psycholog, ale ta situace, i když chápu, že pro tebe musela být hodně nepříjemná, mi nepřipadá až tak fatální, aby natolik ovlivnila tvůj další citový život. Myslím, že dva roky jsou dost dlouhá doba, aby se s tím ženská, která je jinak psychicky v pohodě už dávno vyrovnala. Buďto patříš k těm psychicky křehkým lidem, které zlomí kdeco, nebo, a to se mi zdá pravděpodobnější, ani před tím "zážitkem" nebyly tvoje vztahy s opačným pohlavím tak úplně ideální a tohle byla jen taková pomyslná poslední kapka. Ale to musíš vědět ty sama.

Když si tady tak čtu ty NČho nepsané zákony, jak to chodí mezi mužem a ženou, musím se fakt smát. To mají chlapi vždycky řečí, jak ženská něco říká a něco jiného tím myslí. Tak jestli máš NČ pravdu, tak chlapi potom dělají úplně totéž. Tož to se budu muset ještě hodně učit.

Není to tak neobvyké chování (Wendy - Mail - WWW) 07.06.2006, 11:31:29
zažila jsem to taky. Sedíme v bytě u souseda, čekáme na jeho manželku, jsou to oba kamarádi, dlouholetí. Mezi mnou a jím nikdy nebylo ani jiskření, škádlení, nic. Vtom přišel náznak z jeho strany, naprosto jednoznačný. Dost pobaveně jsem odmítla, on stáhl ruku z mých ramen a řekl:" Víš, já jsem to jen tak zkusil, když tu tak sedíme sami, aby sis nemyslela,že jsem nějaký ňouma." A bylo vymalováno, zasmáli jsme se tomu a pohoda, už nikdy žádné náznaky. Ale když nejsou zas až takovoví kamarádi a je trocha alkoholu, přiznejte pánové, že se to stává a stávat prostě bude. Třeba ne vám ale bude.

(ivca - Mail - WWW) 07.06.2006, 11:36:03
zajímal by mne ceník - od které cenové skupiny - myslím tu večeři - se automaticky počítá se sexem????

Ale jo, vzácní Timurovci, (NČ - Mail - WWW) 07.06.2006, 11:36:56
jen to pořádně nandejte tomu hnusnýmu Myškovi Kvakinovi, kterej popsal věci tak, jak skutečně jsou, a ne tak, jak byste si je přáli mít.

nedá mi to: NČ, ty sis naběh´, docela mi tě je líto :-))) (karel - Mail - WWW) 07.06.2006, 11:37:46
Kudlanky, on to určitě tak nemyslel :D

Ale lidi, vždyť nejsme všichni stejní! (master - Mail - WWW) 07.06.2006, 11:39:24
Já nejsem NČ, NČ není já, Vodoměrka není Béda traktorista, Béda traktorista není Vodoměrka, Míša je nejprve přes něžnosti...a pak se uvidí, Terezka se chtěla jen kamarádit...a Gita? Že se vlastně nic nestalo.
Mně se také před léty nic nestalo. ONA byla supervizorka na výpočetce, se všemi přednostmi, já normální klient. A za naše seznámení mohla jen a jen výpočetní technika. Ve vší počestnosti jsem ji pozval na večeři. Seděli jsme sami v útulném boxu jedné restaurace a ona si zula lodičky. Večeřeli jsme, bavili se, smáli se. Najednou cítím její bosou nohu v mém rozkroku.
NČ, to Ti ani nemusím vyprávět, jak se v této situaci špatně večeří. Dívala se mi upřeně do očí a vidličkou napichovala jednu zeleninovou oblohu za druhou. Najednou ji jedno špatně napíchnuté kolečko okurky spadlo do výstřihu. Já jsem se zvedl a jako džentl, ve vší počestnosti, snažil jsem se ho vylovit ze záňadří. V tu ránu přišel vrchní s dotazem, zdali jsme spokojeni a jestli si něco přejeme. Když však uviděl vzniklou trapnou situaci, začal se omlouvat, řekl že netušil a začal couvat. Já mu říkám, že se nic nestalo, že nám tam jen zapadl kousek zeleniny. Vylovil jsem zapadlou okurku a dal si ji do pusy. A to je vše. Kdo by snad čekal něco jiného, musím ho zklamat. Nejsme přece všichni stejní...násilníci, že?


Dop*dele! Nemyslel???? (NČ - Mail - WWW) 07.06.2006, 11:47:59
Ale myslel, a každej puntík!!!!
Jestli to někdo nechápe nebo nechce chápat, to je jen jeho věc a je mi to srdečně fuk. Ale Kájo, hlavně, a to nejvíc ze všeho, absolutně a probůch nestojim o to, aby se mě KDOKOLIV zastával, nebo se pokoušel převykládat a zjemňovat, co jsem tady napsal.

Dik za varovani! (Johanka - Mail - WWW) 07.06.2006, 11:51:58
Pristi tyden jdu po letech na veceri s davnou laskou, tak uz vim, ze si to mam zaplatit (s cimz nemam problem, spis mi je divny, kdyz nekdo plati za me), abych pak nemusela vysvetlovat manzelovi, proc jsem se zdrzela ;)

A NC, (Johanka - Mail - WWW) 07.06.2006, 11:54:37
muj muz Ti vzkazuje, ze Te zve na veceri. Indulonu s sebou!

(papagena - Mail - WWW) 07.06.2006, 11:59:31
Několikrát se tu někdo zeptal, proč to Terezu vykolejilo, když se vlastně nic nestalo. Ale na to se ona ptá taky. Popsala, co se přihodilo a že je od té doby mimo a s mužským se jí nedaří sblížit. NEVÍ ! Chce poradit. Takže říkat jí, ať proboha nevyvádí, že mohlo bejt hůř, je zřejmě k ničemu. Asi jako když se říznete a bojíte se pak sáhnout na nůž a kdekdo vám říká, že vyvádíte zbytečně, jsou jiní, co si na cirkuli zkrátili ruku a přesto se k ní nebojej přiblížit. Kdo má zkušenost se strachem a úzkostí, ví moc dobře, že se nebojíme tolik toho, co se skutečně stalo, ale toho, v co nám to v hlavě narostlo.

Dostali jsme eNČého, dostali jsme eNČého, tralala (Gita - Mail - WWW) 07.06.2006, 12:01:20
Ale v něčem má pravdu: JE DRAHO. Tak holky, držte!

a proč (gerda - Mail - WWW) 07.06.2006, 12:08:37
jsi ho nepočkala venku, když si ON něco zapomněl v bytě? To dost nechápu... k tomu ostatnímu bych podotkla jen tolik, že jsi asi zatím nepotkala toho pravého. Až to nastane, bude po problému. Prostě jsi se ještě nezamilovala.

Johanko drahá, (NČ - Mail - WWW) 07.06.2006, 12:09:17
to je přesně tovono. Víš naprosto jistě, že "dávnej přítel" chce jen povečeřet? A po večeři s ním pak půjdeš do prázdnýho bytu?
PS: Tvůj muž je zjevně "pod obojí", nebo 4%. Já jsem přecijen orientovanej jinak a nechci v něm vzbuzovat naděje, který bych mu nemohl splnit, takže pozvání s díky odmítám.

Fakt zírám... (Kamila - Mail - WWW) 07.06.2006, 12:10:43
kromě politiky jsem doposaváde s enčém ve všem souhlasila, ale tohle je pro mě fakt překvápko a šok. Naštěstí jsem za svůj pohnutej život poznala poměrně slušný procento těch, který ten oběd nebo tu večeři "tak" nemysleli, takže jsem ráda, že nemusím přemejšlet, jestli náhodou nemá pravdu a všichni jsou takoví. Nejsou!
Jinak k Terezce - ty dva roky jsou fakt dost...líp než Aknela bych to nenapsala!

Přítomné dámy si z této plodné diskuze (master - Mail - WWW) 07.06.2006, 12:12:20
mohou odnést jasný a jednoznačný závěr:
S kým jít a s kým nejít na večeři. Tečka.

Je to pravda odvěká, (Sinix - Mail - WWW) 07.06.2006, 12:22:47
že se k cizím chlapům, ani kamarádům do bytu neleze, ani se nezvou k sobě do bytu.
Tím ho neomlouvám, dokonce si myslím, že bys ho měla udat. To vyléčí zase jeho.
Holt každá zkušenost něco stojí, ale šlo to předvídat. Obzvlášť u té skleničky.

NC, (Johanka - Mail - WWW) 07.06.2006, 12:26:18
ne, do bytu s nim skutecne nepujdu.

A ano, jsem si jista, ze chce jen poveceret - kazdej vi, ze mam urostleho svalovce, od kteryho by, kdyby si neco zkusil, dostal pekne pres drzku :)

Nicmene abych se Te trochu zastala (i kdyz o to nestojis :)), uz davno jsem zjistila, ze hodne lidi si hodne veci vyklada ruzne. Ja jsem se nikdy na vecere zvat nenechala, ale vim, ze je treba znacne rozpeti v mire fyzickeho kontaktu, ktere nekomu prijde normalni a nekomu uz vyzyvave (tim myslim nevinna gesta jako dotknu se neci paze pri hovoru, polozim mu (usinajic pri rozhovoru ve tri rano) hlavu na rameno apod.) Davam si na to pozor uz preventivne a radsi si takovy veci ujasnuju predem. Ale co je podstatny - s takovejma vecma jsem mela problem jen tehdy, kdyz jsem byla nezadana. Kdyz jsem zadana a dostatecne to prezentuju (ne prehnane, ale proste vsichni vedi, ze partner je vyznamnou soucasti meho zivota, za kterou se nestydim :)), tak se mi *nikdy* nestalo, ze by si nekdo neco vylozil spatne nebo neco zkusil. (No dobre, jednou vlastne jo, ale tam figurovalo na jeho strane opravdu hodne alkoholu a vysvetleni, ze nic nebude, pochopil hned. A BTW zadna vecere nepredchazela. :))

Takze bych vecerove pravidlo mirne upresnila - jsem-li nezadana a netajim se tim, pripadne jsme-li nezadani oba, je treba davat velky pozor na to, jake vysilam signaly, resp. jak by mohly byt vylozeny. Jsem-li stastne zadana a netajim se tim, je to podle me chyba zvouciho na veceri/do auta/do bytu, pokud od toho neco ceka.

Johanko, (Sinix - Mail - WWW) 07.06.2006, 12:37:12
ale hlavně, mě by nikdy nenapadlo, jako zadaného, jít s nějakou jinou ženskou na večeři. Základním důvodem je, že by se to dotknulo té mé... což naprosto chápu. Mně by to taky vadilo, kdyby moje přítelkyně šla s jiným chlapem a ne nadarmo se říká, nečiň jiným, co nechceš, aby oni činili tobě. Ale asi jsem staromódní. Přiznám se, že někdy dnešní době nerozumím.

NČ, probůch, nechtěl sem se tě dotkonout! (karel - Mail - WWW) 07.06.2006, 12:37:31
Ale perfekt to napsala Johanka, a myslím, že to bereš asi takytak. Jo, souhlasím s tím, že když jde se mnou ženská na večeři, tak to neznamená, že s ní chci HNED spát, ale rozhodně, pokud to není služební večeře, tak to nevylučuju v budoucnu. Domovnici na večeři nezvu (taky pokud bych ji v budoucnu! nechtěl položit!). No, ale když zase ženská dá jednoznačně - ne jen tak, jak ty říkáš, to oběhnutí dvorku atd.- najevo, že tedy todle neee, tak se neperu. Naopak, když bych o to moc stál, tak to okecám a snad to vyjde příště :D. Rozhodně v tomhle netlačím na pilu víc, než je záhodno.
Nojo, asi holt Tereza nějakým způsobem dávala najevo, že by nebyla proti!

Johanko, (NČ - Mail - WWW) 07.06.2006, 12:39:55
Urostlýho svalovce Ti moc přeju:-)
Jen je mi Tě líto, že chodí na večeře s chlapama a s indulonou v kapse (nebo už z domova v hvězdičce???).
Ale nic si z toho nedělej. Jak říká klasik: "nobody´s perfekt"!
Věř, že dokonce ani já nejsem naprosto dokonalej.

Teda, chvilku jsem to tady (saffron - Mail - WWW) 07.06.2006, 12:56:02
nechala bez dohledu a hned se strhne taková mela:-)). Terezko, zastanu se Tě, protože tomu, co prožíváš, rozumím. Mám za sebou podobný zážitek, byť v něm nejsou ty nepodstatné detaily, které tady všichni tak řeší. U mě to bylo nečekané (při běžnější situaci, bez náznaků a varování),ženatý kamarád - známe se řadu let, nijak jsem jej nesváděla, nešla k němu do bytu, nevečeřela s ním apod. Nejhoršímu jsem zabránila,ale i tak to byl velmi nepříjemný zážitek. Druhý den se mi omluvil a všechno by mělo být v pohodě, ale nebylo. Je jedno jestli to nazveme sníženým sebevědomím nebo jinak, každopádně zpětně jsem zjistila, že mě to změnilo a ne k lepšímu:-)a dalo mi to práci se z toho oklepat. NČ, dneska jsi mi vyrazil dech, někdy černá a bílá nestačí. Četla jsem studii o zacházení s oběťmi znásilnění a téměř všechny si vyslechly...no jó, vždyť ho provokovala, měla sukni, nalakované nechty, vysoké podpadky, šla s ním do bytu aj......jedno co, všechno je najednou podezřelé, ve všem můžeš najít náznaky. Po bitvě....každý... :-))Terezko, není důležité, jak daleko to zašlo, ale jak jsi tu situaci vnímala Ty. Pokud to pro Tebe bylo hodně nepříjemné, bude se to nějaký čas vracet a bude to mít vliv na Tvé chování k mužům. Je na Tobě dopřát si čas se s tím vypořádat a dostat se přes to. Teoreticky nejsou všichni muži takoví:-))).

Myška Kvakin :))) (Míša - Mail - WWW) 07.06.2006, 13:11:55
To se tu řehnim, protože jsem si vzpomněla na jednu zdejší debatu kdysi dávno a tam se NČ přiznal, že vždy sympatizoval se zlým a zákeřným Myškou Kvakinem. No, jak vidno - pokřivený charakter tu byl již od útlého dětství :)))))

(NČ - to nemyslím vážně)

Debatu si lze připomenout zde http://www.kudlanka.cz/135593_item.html


Sinix, (Johanka - Mail - WWW) 07.06.2006, 13:20:17
ja samozrejme taky nevymetam s chlapama lokaly a nenadchlo by me to u muze, ale kdyz kazdy z nas jednou do roka vyrazi s nejakym kamaradem z davnych casu, at uz libovolneho pohlavi, beru to jako normalni a bezproblemove :)

A NC, asi Te zklamu, ale on tu Indulonu pouziva akorat na ruce. Chtel si asi o tom s Tebou popovidat, jako esi mas radsi modrou nebo cervenou, ale kdyz sis to holt vylozil spatne, neda se nic delat :) Vidis vidis, o co svym zjednodusenym pohledem prichazis ;)


to se to tu rozjelo (Jasmina - Mail - WWW) 07.06.2006, 13:28:09
Uz mi neni 25let a -pak se podobna situace u mne jako uz dlouho vdane tezko podari zive nasimulovat v predstavach-ze by mne nekdo jiny zval na veceri -bez toho aby mu neslo o jedno.-tedy-pokud by mu neslo treba tou veceri o to-ze mne vytahnout informace ci da Vinciho kody)))-dnes by mi bylo jasny ze mu o neco jde.
Toz bych si nejprve tedy rozmyslila zda na tu veceri pujdu.
NC to proste bere jako nahy a cisty fakt nezaobaleny do maslicek a papirku-pokud jde pouze o pratelsky pohovor-na to je vhodny obed,pokud jde o vic-tak to je vecere.....

Akorát na ruce? I na to ať zapomene! (NČ - Mail - WWW) 07.06.2006, 13:29:55
Kdepak, ani ruku bych mu nedovolil mi tam strčit, byť naindulovanou, a je mi docela fuk, jestli červenou nebo modrou. A ani svou bych mu nestrčil...!!!!
To holt fakt musí jinam, i když chápu, že tímhle zjednodušeným pohledem o mnohé přicházím.
Ale díky, nemusím mít ode všeho.

jo NC (Jasmina - Mail - WWW) 07.06.2006, 13:30:14
ted jsi to od Johanky dostal-jsem zvedava jak ten smec vyberes)))))

Hele a jeste teda zvidavej dotaz... (Johanka - Mail - WWW) 07.06.2006, 13:31:23
...kdyz svola Kudlanka sraz kudlanek, znamena to, ze si to chce rozdat s kazdym zvlast, nebo se vsema najednou? :)

Jasmííí... Smeč??? Sem si nějak nevšim :-( (NČ - Mail - WWW) 07.06.2006, 13:38:02


Závěr je pořád ten jeden (Wendy - Mail - WWW) 07.06.2006, 13:47:52
nejsou všici stejní a když ženu muž pozve večer do bytu, předpkládejte, že může o sexování uvažovat. Nemusí, ale může a není to zas tak nepochopitelné. Nebo ?

Wen, (NČ - Mail - WWW) 07.06.2006, 13:54:16
to já bych Tě klidně pozval dobytu a mohli bychom se společně vzrušovat Rodinnejma poutama.
Jenže si myslím, že nejspíš ze všeho by Tě to urazilo:-)))))
Asi tak, jako tu dámu, co byla pozvána na sbírku motýlů. A druhej den naprosto znechuceně u kafíčka dámám sdělovala: "Představte si, že ten impotent má doma fakt sbírku motýlů."


NČ, když tak o tom přemýšlím, (Míša - Mail - WWW) 07.06.2006, 14:18:32
musím uznat, že v něčem máš pravdu. Jít do toho bytu, to už bylo "vo držku". Terka měla říci, ať si šéf vyzvedne, co potřebuje, a ona že na něj počká v autě, aby ji pak hned odvezl domů. Že byla ale naivní, to dotyčného pána neomlouvá, když po ní vyžadoval sex poněkud neurvale. Jenže my tu stále probíráme, co - jak - proč - co kdyby - atd., ale vůbec se nezabýváme tím, že Terka má problém. Takže ji neodsuzuj za to, jak se chovala, ale poraď jí - když už jsi tak chytrej a zkušenej ,:)

hahaha - tak hele, bando, (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 07.06.2006, 14:19:37
nechte mýho Pepíčka-NČ už bejt, já vás všechny pomstím najednou: hele, je je dneska 7. června - co kdybychom se dejme tomu tak v průběhu 14 dnů až tří neděl sešli? Udělám na todle téma extra místečko na Foru, navrhujte kde, kdy, jak a s kym :-))). Jo, a uvidíte, jak tenhle "drsňák" je vlastně neskutečně hodnej slušňoch... (Ježíš, ten mi zas dá...)

NC, (Johanka - Mail - WWW) 07.06.2006, 14:23:13
nahodou, ten muj mi sliboval motejly, co jsme se poznali, ja se na ne tesila, a fakt jsou pekny!

A impotentni neni, jsem v patym mesici :)

kudliii, (Johanka - Mail - WWW) 07.06.2006, 14:24:49
no super, konecne slovo chlapa!

Ale soulozit tam odmitam! :)

tedy, Johanko... že sem baba, to vim - ale že bych už byla i chlap :-))) (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 07.06.2006, 14:43:18
jinak - doporučuju skvělej fór MASTERA - bohužel totálně nepřístupnej - tak po jedenáctý večer nejdřív... :-)))
http://www.kudlanka.cz/fora/viewtopic.php?p=470#470

A ještě jedno - je na fóru už i plac, kde můžete vrhat svý náměty, nápady atd. :-)

(Wendy - Mail - WWW) 07.06.2006, 14:50:50
nestěžovala, nejsem drbna. A těmi r.pouty jsi teď myslel skutečně telku, nebo to je nový druh bondáže ?

Teda Kudlanko! (Míša - Mail - WWW) 07.06.2006, 15:49:05
Nedávno jsi tu něco naznačila a teď najednou - slušňoch ..... pak se z toho nakonec vyklube sado-maso s poutama ..... prase aby se v tom vyznalo ..... v každym případě hořím zvědavostí poznat osobnost Pepíčkovu ..... a přimlouvala bych se za sraz na Šiškově, páč bych si strašně ráda přečetla ty děkovný dopisy eNČému, co je jimi celej Šiškov oblepenej ..... a pak by možná NČ nemusel nikoho zvát ami na večeři, ani do bytu, páč Kudlančí sněm by ho pod vlivem neutěšitelného chtíče rozsápal na hadry :))))

to by mne zajimalo (Jasmina - Mail - WWW) 07.06.2006, 21:39:38
jak NC vypada....treba by ho kudlanky samy zvaly na veceri)))))hihi,pac neskutecne slusny hoch neodmitne damu.
Kudlanky-ktera pak z Vas vypada aspon trochu jako Helenka Ruzickova?-Ja bohuzel ne....

jeho fotka je tady na Kudlance... (kiwi - Mail - WWW) 07.06.2006, 22:07:00
tady: http://www.kudlanka.cz/7445_item.html
pak tady: http://www.kudlanka.cz/16443_item.html, taky tady:http://www.kudlanka.cz/35050_item.html... a ještě http://www.kudlanka.cz/35361_item.html, http://www.kudlanka.cz/35945_item.html...
Ach jo, někde je jeho fotka... vím, pamatuju si to - ale už jsem zapomněla. A teď už zase musím jít něco dělat. Tak snad příště :-)))
Nebo ji najde někdo z vás?

Hm!!! (NČ - Mail - WWW) 08.06.2006, 06:25:54


NC (Ceskymo - Mail - WWW) 08.06.2006, 06:33:53
prosim prosim, pozvi me na veceri!!! Jsem krasna, zabavna, sexy typ, sectela, rada se hadam o politice, hodne vydelavam, mam velke porozumneni pro vsechno lidsky, poreferuju o nejnovejsim fotbalovym zapasu, o nejlepsi masti na revma, zarucene budes zpomalovat v jidle, jenom aby ta veca jeste chvili vydrzela, a az vsechno snime a vypijeme, doprovodim te domu...

PS: Mam ji zasitou. :))

No, stačí. (NČ - Mail - WWW) 08.06.2006, 08:09:33
Fakt jste mě dostaly(i), uznávám, že nejsem moc charakterní a kvalitní osoba.
Tohle jste chtěli(y) slyšet? Stačí to takhle?
Jo, mně ano. Pro dnešek se odpojuju.
Přeju všem bezva den.

Ale nééééé!!! Milý NČ, seš přece úplně normální chlap! (Míša - Mail - WWW) 08.06.2006, 10:01:01
A správňáckej, i když pro ženy někdy těžce pochopitelnej. To víš, my to máme postavený trochu jinak. Ale tak už to na tom světě prostě chodí. Neodpojuj se, buď tady s náma!!! :))))) S kým jiným tu zažijem takovou fůru legrace?!
No, ono by se z toho dalo vzít i ponaučení, že? - Jak nás pozorují a vidí muži. No, mně se to teda líbilo a rozhodně si nemyslím, že bys nebyl moc charakterní a kvalitní osoba. Ono z toho textu nelze usuzovat vůbec nic. Byla to svěží a vtipná nadsázka, a tak se to musí taky brát.

Kiwi, díky za odkazy, moc jsem se nasmála. Když jsem četla - "7) čuba v posteli! Vona má vlčáka a spí s ní v posteli!" - tak už jsem brečela smíchy a mlátila hlavou ve smrtelný agónii do klávesnice. To je tak skvělý!!! :)))

Terezko, (stálá čtenářka - Mail - WWW) 08.06.2006, 13:15:20
stalo se mi něco podobného, jenže s horším koncem, někde jsem to tady na Kudle už psala v článku o sexuálním obtěžování v práci, nevím přesně kde. Musíš se s tím nějak vyrovnat, není to jednoduchý, ale aby to ovlivnilo Tvůj další život je přece hloupost. Jsme už velký holky, je potřeba se z toho poučit a příště se vyvarovat špatných rozhodnutí, jako třeba jít k němu domu když má vypito. Mě se to stalo v pracovní době bez jakýchkoliv náznaků předem, pan šéf zařídil aby bylo pracoviště prázdné, šla jsem prostě jen pracovat....a při mých 50 kg a jeho 100 kg jsem to prostě nevyhrála. Asi nikdy na to není možné zapomenout, ale nějak jsem to zatlačila do pozadí, nikdy jsem o tom nikomu neřekla. Vinu si za to nedávám, řekla jsem si, že mám kladný vztah k mužům (protože všichni nejsou prostě takoví) a chci si uchovat i kladný vztah k sexu, nechci aby ta událost ovlivnila mimo poučení z toho nějak negativně můj další život. A je to již asi 10 let a stačí mi když ho vidím nebo jeho auto, tak mám otevřenou kudlu v kapse!!! I přestože si říkám, že jsem za tím, ale svůj vztah mám hezký, dokážu milovat se vší vášní a taky věřit a to je důležité. Nekaz si s tím život, je to otázka nějakého Tvého vnitřního nastavení, nemůžeš dávat vinu všem chlapům, trestáš se tak sama.

Počkej, Míšo, (master - Mail - WWW) 09.06.2006, 08:04:03
zkusíme sem NČého zase dostat. A jak jinak, než tím, že o něm budeme mluvit. On si to přečte a bude nám to chtít vyvracet. Jak jednoduché...Tak já začnu.

Z toho, co jsem si na těch odkazech přečetl, je jasné, že NČ vlastně kupuje zajíce v pytli.
A to je chyba. Bez fotky, bez možnosti předběžného osahání si objektu. Vsadím se, že neznal ani výšku ani hmotnost ani jiné důležité veličiny. On jde na rande jako začátečník a neví s kým. No to mně podrž. Až tam zjistí, že ONA měla špinavou větrovku, zmuchlané kalhoty a že spí se psem. To musel být pro něho šok.
Když uvážíš, že než šel na rande, že se vykoupal, zastřihl si vous, vzal si čistou košili, slííípy, pičifukem si postříkal podpaží i třísla ve smyslu „co kdyby“ a teď ho čekalo TO, co popisoval. Já se mu vůbec nedivím, že se tím šokem musel svěřit svému deníčku. A také si myslím, že kdyby přišla opravdová KOST, že by nelitoval ani těch dvou stovek za véču, ale že by klidně obětoval pětistovku i víc, protože by se mu to pak bohatě vrátilo v podobě nepopsatelných zážitků. Ale to je jen můj názor...


Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: