[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
téma
manuál
poradna
tady a tam
úkol pro vás
MUDr. Kudlička
fauna a flora
nejen duše
zážitky
krásno
:-)))
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
DOMŮ
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
Nová kniha: Jsem fakt impotent?!
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2004
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
HODNÁ HOLKA A VYČŮRÁNEK
Rubrika: [poradna]

Vážení, potřebovala bych poradit s jedním problémem. Mám přítele, se kterým se znám přibližně dva měsíce. Zpočátku to vypadalo slibně, ale v poslední době mně trápí jedna věc, se kterou si nevím rady. Nevím jestli je tak spořivý - nebo lakomý. Uvedu pár příkladů: při placení v restauraci čeká, jestli se budu mít k placení já, když ne, a přiznávám, že už to neudělám záměrně, zaplatí tedy on.

 


     A to nejsou nějaké drahé večeře, nebo podobně, obvykle pouze káva a zákusek, nebo něco k pití.     Kupuje vše v sekáčích, chodí po bazarech, nakupuje u Vietnamců. Zásadně nepřijede před 18.00 hodinou, protože parkovné stojí 20,- Kč na 1/2 hodiny, „tam nepůjdem, tam je káva za 27,- Kč“.... a všechno komentuje, že je to moc drahé. A kupuje zásadně ve slevách, i potraviny.. Jedinkrát mi přinesl kytku a čokoládu, rád chodí do společnosti, kde je něco zadarmo, sám si přinese jablko a sní ho celé, když něco má, nerozdělí se se mnou, ani to nenabídne, má dluhy, a přitom je výdělečně činný, sází sportku a čeká na výhru, dražší restaurace nenavštěvuje vůbec a pod.


    Bylo by toho víc, ale nechci vás unavovat. Cítím, že nemá žádné zdravé sebevědomí, myslím, že je i závistivý. Na ostatních lidech vidí spíše chyby; nepochválí nic, je dost negativní. Oobdivuje mně, a když mám k něčemu výhrady, říká, že já jsem jiná než on, silnější, lepší, že on už jiný nebude.

      Takhle se chová. Já jsem přesný opak, jsem vůči němu pohostinná, a i když nemám moc peněz, nějak to vždy udělám, a on vše přijímá se samozřejmostí. Začíná mi to silně vadit. Řekněte, je to šetrnost nebo lakota?  Díky za odpověď, Libuše


ODPOVĚĎ:

Milá Libuško, bohužel, vám dvěma jde každému o něco jiného: ty chceš hodného příjemného chlapa do náruče a nabízíš mu svou dobrotu a lásku. Kdežto on chce především „zaopatření“. To, že se mu líbíš (a to se nijak nevylučuje), je pro něj až na druhém místě, protože on je jednoznačně krkoun. On už to má v sobě zafixované a nejspíš jiný nebude.

     Navrhnu ti jedno – zkus být taky trošku sobecká: řekni si: „Dobře, když nebudem utrácet, nebudem, ale ani já ne.“ A tak, když ho pozveš, nabídni tu kávu, sklenici vody... Nezvi ho na večeři :-)). Najíst se přeci může doma, ne? Ber to stylem: je nám spolu dobře, ale „pojedeme každý za své“. A dodržuj to striktně. Samozřejmě, jinak buď stejně milá, příjemná... Snad ho to trkne a uvědomí si, že by o tebe přišel. Vyvaruj se jednoho – ne aby tě napadlo říct: „Hele, musíme si o něčem promluvit“ – a teď na tohle téma s ním diskutovat... to je absolutně zbytečné, to by opravdu nemělo smysl, věř mi!

     Rozhodně do mužského neinvestuj peníze, svou práci, přízeň a všechno další jen tak, za jeho přítomnost... Ovšem, pokud bys ho chtěla za každou cenu, tak si uvědom, že je to „za každou cenu“ a plať :-))). No, vzhledem k tomu, že jsi mi napsala, že ti to také nesedí, je vidět, že přeci jen máš zdravou dávku sebevědomí a hrdosti. Pokusit se – usměrnit ho — můžeš. Záleží jen a jen na tobě, jak dlouho to vydržíš. Držím ti palce... daniela@kudlanka.cz


 



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat nevhodné a vulgární příspěvky

Komentáře

Že to je zase nějaká Kudlí bouda:-))) (NČ - Mail - WWW) 06.06.2006, 10:05:24


Milá Libuško, (Ája - Mail - WWW) 06.06.2006, 10:11:40
jeden můj kamarád má pro tohle hezký termín - "drobný škudlil" :-). Podle mě, pokud je jinak fajn, se tohle můžeš pokusit ukočírovat tak, jak říká Daniela - každý za své. Rozhodně ze nedělej pitomce-kasičku, co to vždy nějak udělá.. Ale chápu, že Ti to leze na nervy...je to protivný... Přiznám se, že já osobně bych z toho asi brzo měla pupínky...:-// A jestli se znáte teprve dva měsíce.. ber to s rezervou, zkus, jak říká Daniela, ale snaž se se do toho nějak extra nezabřednout, ať minimalizuješ případné ztráty a šrámy na dušičce :-) Držím palce :-)

Libuško, (mamča - Mail - WWW) 06.06.2006, 10:19:13
je fajn, že sis všimla povahových vlastností svého „přítele“ tak brzy. Je to Skrblík a Harpagon, a jiný nebude. Možná ho ještě živí rodiče, ne ? Že je zvyklý na bezplatný servis.
Moje kamarádka si takového podobného vzala. Oba mají VŠ vzdělání ekonomického směru, takže manžel vede přesné účetnictví. Rodinné finance jdou na jeden účet, a kamarádka dostává kapesné 500, Kč/měs., které jí musí stačit na veškeré JEJÍ potřeby, od oblečení po drogérii. Při jejím cca 35ti tisícovém platu docela bomba, co ? Manžel má koníčka : V sobotu obchází s krosnou supermarkety, s přesným seznamem, kde co mají v akci. (Prochodí přitom boty za 2 tisíce).
Na kontě se jim hromadí prachy, a život jim utíká mezi prsty.
Najdi si nějakého normálního kluka, a tohohle pošli zpátky k mamince. A připrav se na pěkné hysterické scénky, až to zlatíčko opustíš. Další takovou sponzorku bude totiž hledat dost těžko.


já nevím, milej NČ, proč mě stále podezíráš, že si to vymýšlím - (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 06.06.2006, 10:19:55
tohle je originál dotaz, a v dopise mám ještě víc, ale nechci zveřejňovat i detaily, které by snad mohly blízkým dát najevo, o koho se jedná. Ale - fakt, je to děs...

Libuško, (Racek - Mail - WWW) 06.06.2006, 10:30:19
a co kdybys mu to řekla na rovinu ? Když on ti na rovinu řekne, že už jiný nebude, tak ty mu taky řekni, že jiná nebudeš a to nebo to ti vadí. Pak uvidíš jak se k tomu postaví a podle toho bych se zachovala.

Napul (Johanka - Mail - WWW) 06.06.2006, 10:33:13
Pro nezavaznej vztah je naprosto v pohode, kdyz si kazdej plati sam. Mne to prijde normalni, mela jsem kluky na skole, prachy jsme nemeli ani jeden, tak by prece bylo divny, kdyby veceri v restauraci platil vzdycky chlap jen proto, ze "normalne se to tak dela". A klidne muzete jet napul, i pokud oba mate dost penez, nicemu to nevadi. Ale nesponzoruj ho a nerozmazluj - jo, bud k nemu mila, uvar mu neco dobryho, ale nekupuj mu nic vetsiho a nedavej hotovost (on by si rad vzal :)).

A vazna znamost s takovym chlapem je mozna jen za pevneho stanoveni pravidel (muj plat je muj, Tvuj plat Tvuj, naklady na domacnost napul a jinak mi na ten muj nesahnes!) a i tak je to hodne riskantni, pak jsou z toho ty situace, kdy je zenska na materske "v pasti". Nesla bych do toho, pokud se nezmeni.

Myslim si, ze na rozdil od patologickeho nasilnika apod. je tady klidne sance, ze se zmeni (pokud ted penize nema a nebo to ma nauceny z domova a postupne bude zjistovat, ze se to de delat i jinak a ze velkorysost je dobra vlastnost :)), ale taky se zmenit nemusi. Dala bych mu nejaky cas, ale rozhodne bych s nim v takovehle situaci nevedla spolecnou domacnost, neuzavirala manzelstvi apod., ovsem k tomu se tady asi nastesti zatim neschyluje :)

Kudlanko Bezbožná, mám hned dva důvody Tě podezírat (NČ - Mail - WWW) 06.06.2006, 10:38:41
1) takovýho blbečka snad ani nejde najít.
2) nechápu, na co se ta Líba ještě ptá, když řešení je jediný, a jasný jak facka!!!!

Jo, mimochodem jsem si vzpomněl na nedělní rozhlasovej rozhovor "co tomu říkají děti".
Ptala se Pavlína Volfová šestiletejch drobečků, na co si zrovna před chvilkou hrály. Odpověď holčičky byla naprosto úžasná, k zežrání!
"Zrovna jsme si hráli na pana Macka a doktora Rátha"!!!!!


Blázníš?!! (Terdásek - Mail - WWW) 06.06.2006, 10:47:44
Když se do někoho člověk zamiluje, je v prvních fázích vztahu ochoten se přetrhnout, aby milovanému člověku udělal radost. Když to tak není ani v prvních dvou měsících, něco je špatně. Z toho, co píšeš, nemám pocit, že by se tenhle člověk dal předělat. A i kdyby jo-vážně na něj chceš plýtvat svou vzácnou energií?! Ty si přece zasloužíš někoho lepšího. A když už ti není líto sebe, představ si, že byste spolu jednou měli děti. Krmil by je prošlými potravinami, protože byly ve slevě? Nastavil by limit pro maximální spotřebu plínek, protože jsou drahé?! Nekoupil by jim pastelky, protože je stejně vždycky zlámou?!! Boty? Na co? Stejně z nich vyrostou!!! Připadá ti to jako fikce? Ale takoví "tátové" opravdu existují. Chceš tohle pro svoje děti???

(kristy - Mail - WWW) 06.06.2006, 10:49:45
Věř tomu že takovýho blbečka najdeš, ono ženským opravdu trvá trochu dýl než pochopí a sundají růžové brýle v ničem jiným to není (jo a sebevědomí!!!!!).Pro tebe je odpověď jasná.......

Je tady ovšem (Sinix - Mail - WWW) 06.06.2006, 10:51:09
ještě jedna věc. Kromě toho, že to vypadá, že to bude pěkná přísavka ssavá, které jde jen o to se někde zadarmo najíst, jde také o to, že pokud máte rozpory už po 2 měsících známosti, kdy by ještě měl být člověk "okouzlen" (nechci tomu ještě říkat láska, k té to má ještě daleko), tak se ten vztah vůbec nevyvíjí zdravě. Co budeš říkat po roce po dvou, až pomine tohle pobláznění a řeknete si "A co teď"? Nejlepší by podle mě bylo to za takové situace ukončit rychle, dokud to tolik nebolí, zvlášť když Daniela píše, že i zbytek dopisu je děs. Je to přesně tak, jak píše Daniela. Pokud ho chceš za každou cenu, máš ho mít. Ale opravdu ZA KAŽDOU.

Nešetří na dluhy? (Lenka* - Mail - WWW) 06.06.2006, 10:56:17
Píšeš, že má dluhy. Není možné, že se snaží šetřit právě kůli nim? A že ti nezaplatí kafe, třeba je to ještě nedozrálé telátko a nedojde mu to. Ale kytičku ti koupil. Dva měsíce je krátká doba. A kdyby každý utíkal od všech nedokonalých, nejspíš lidstvo vymře. Drž se. Utéct můžeš vždycky (skoro). Lenka*

Mám taky (kristy - Mail - WWW) 06.06.2006, 11:00:39
jednoho známého který má dvě děti a dává své družce domů 2000,- měsíčně na všechno s tím že bydlí oba dva u jeho matky. Takže se jí skládají na nájem napůl jí nezbyde nic z toho musí nakoupit a malá si hrála ve dvou letech s chrastítkama protože neměla na nic jiného. A jemu to nedošlo. A stejně si s ním pořídila druhé dítě. Když šli spolu do hospody nikdy nic jí nezaplatil a když ano tak s komentářem. Když jí vezl do porodnice chtěl po ní na benzín. Myslím že takovýhle lidi se nezmění je to strašný,dokud máš alespoň vlastní příjem tak to ještě jde, ale pak na mateřský se zblážníš.

jojo (Jasmina - Mail - WWW) 06.06.2006, 11:03:50
Jak uz po dvoun mesicich zaciname videt zavazne chyby-lepsi to utnout.
A nejen to skudleni-ale i ty negativni reci,pomalu to zavani depresi.
Mas na to, delat sponzora,kneze,zdravotni sestru,pripadny hromosvod atd.?

Šetřílek, nebo lakota... (Mirka - Mail - WWW) 06.06.2006, 11:06:45
vyjde to nakonec nastejno...tohle určuje nejen poměr k penězům, ale vztah k lidem a k životu vůbec...pokud ten člověk není totální chuďas, aby se to dalo omluvit, je to rozhodně politováníhodný chudák...
ale jsem, přiznám, podobně jako NČ, tak trošku na rozpacích...?

(kristy - Mail - WWW) 06.06.2006, 11:10:08
ze zkušenosti své kamarádky vím, jaké to je když máš doma dvě děti a přítel ti dá 2000,- na měsíc. Zbytek výplaty má pro vlastní potřebu. Když jí má zaplatit pití ve společnosti tak jí to okomentuje nebo řekne že peníze dostala. A když jí vezl do porodnice chtěl po ní peníze za benzín. No nemusím říkat že když ho vidím tak se mi plaší kladiva. A myslím si že když chlap o ženskou stojí a navíc takhle v začátcích vypadá to trochu jinak.

no nazdar Lenko (Jasmina - Mail - WWW) 06.06.2006, 11:11:06
drzet se ma ceho?
proboha....

Libuško, (Inka - Mail - WWW) 06.06.2006, 11:14:49
také jsem za mu to říct na rovinu, ať ví která bije, ale zároveň Ti musím říct, dobře si to rozmysly, jestli v tom dál pokračovat protože je to chrakterová deformace, kterou nelze změnit, naopak se stářím ještě zhoršuje a pokud Ti to leze na nervy už teď po dvou měsících zkus si to pak představit jak to bude vypadat za 50 let manželství pokud to vydržíš s nervama a přitlač ve své fantazii, neboj se. Žila jsem s jedním takovým škudlilem 20 let a už bych do toho nikdy nešla, nejsem rozhazovačný typ,jsem ženská co udělá z prdu kuličku, ale vše má své hranice, pokud pak musíš zdůvodňovat proč dětem kupuješ za 6 měsíců zase nové boty (protože jim vyrostly nohy) a nesmíš koupit víc než jeden pár na sezonu, tak je to na nervy. A vše co chceš koupit musíš zdůvodňovat, hledat slevy....., až budeš na mateřské tak Ti na jídlo dá až když mu dva dny nedáš najíst....Myslím, že je to duševní úchylka, dej bacha ať Tě pak nenutí nahlížet do kontejnerů, protože i tam se v bohatších sídlištích najdou prý ještě slušné věci k použití, které nic nestojí. To mě naštěstí nepotkalo, ale vidím to denně pod oknem u kontejnerů jak hojně jsou navštevované a občas i docela slušně vypadajícími lidmi.

Leni (Jasmina - Mail - WWW) 06.06.2006, 11:17:56
Drzet se ceho?proboha!!!!
To snad si Libuska nezaslouzi nekoho,kdo by ji ve vztahu tesil?
A 1 kyticka za prvni dva mesice....to Ti reknu,to se teda pretrh,to jo.
(kdovi jestli ji vubec koupil)

Libuško, (Inka - Mail - WWW) 06.06.2006, 11:23:04
také jsem za mu to říct na rovinu, ať ví která bije, ale zároveň Ti musím říct, dobře si to rozmysly, jestli v tom dál pokračovat protože je to chrakterová deformace, kterou nelze změnit, naopak se stářím ještě zhoršuje a pokud Ti to leze na nervy už teď po dvou měsících zkus si to pak představit jak to bude vypadat za 50 let manželství pokud to vydržíš s nervama a přitlač ve své fantazii, neboj se. Žila jsem s jedním takovým škudlilem 20 let a už bych do toho nikdy nešla, nejsem rozhazovačný typ,jsem ženská co udělá z prdu kuličku, ale vše má své hranice, pokud pak musíš zdůvodňovat proč dětem kupuješ za 6 měsíců zase nové boty (protože jim vyrostly nohy) a nesmíš koupit víc než jeden pár na sezonu, tak je to na nervy. A vše co chceš koupit musíš zdůvodňovat, hledat slevy....., až budeš na mateřské tak Ti na jídlo dá až když mu dva dny nedáš najíst....Myslím, že je to duševní úchylka, dej bacha ať Tě pak nenutí nahlížet do kontejnerů, protože i tam se v bohatších sídlištích najdou prý ještě slušné věci k použití, které nic nestojí. To mě naštěstí nepotkalo, ale vidím to denně pod oknem u kontejnerů jak hojně jsou navštevované a občas i docela slušně vypadajícími lidmi.

Libuško, (Inka - Mail - WWW) 06.06.2006, 11:24:49
také jsem za mu to říct na rovinu, ať ví která bije, ale zároveň Ti musím říct, dobře si to rozmysly, jestli v tom dál pokračovat protože je to chrakterová deformace, kterou nelze změnit, naopak se stářím ještě zhoršuje a pokud Ti to leze na nervy už teď po dvou měsících zkus si to pak představit jak to bude vypadat za 50 let manželství pokud to vydržíš s nervama a přitlač ve své fantazii, neboj se. Žila jsem s jedním takovým škudlilem 20 let a už bych do toho nikdy nešla, nejsem rozhazovačný typ,jsem ženská co udělá z prdu kuličku, ale vše má své hranice, pokud pak musíš zdůvodňovat proč dětem kupuješ za 6 měsíců zase nové boty (protože jim vyrostly nohy) a nesmíš koupit víc než jeden pár na sezonu, tak je to na nervy. A vše co chceš koupit musíš zdůvodňovat, hledat slevy....., až budeš na mateřské tak Ti na jídlo dá až když mu dva dny nedáš najíst....Myslím, že je to duševní úchylka, dej bacha ať Tě pak nenutí nahlížet do kontejnerů, protože i tam se v bohatších sídlištích najdou prý ještě slušné věci k použití, které nic nestojí. To mě naštěstí nepotkalo, ale vidím to denně pod oknem u kontejnerů jak hojně jsou navštevované a občas i docela slušně vypadajícími lidmi.

Omlouvám se, Lenko s hvězdičkou, ale tvoje psaní mě fakt dostalo... (kiwi - Mail - WWW) 06.06.2006, 11:25:07
Nejsi ty něco podobnýho? On za sebe nechává platit, nechává se hostit, tu kytku asi přinesl na začátku.. Kde taky vůbec bereš, že je nedozrálý telátko? V tom dopise vůbec není žádný věk naznačen. Může jít stejně tak o čtyřicátníka i víc... Krkouni jsou a budou - a v každém věku. To se prostě nemění. Kterýmu chlapovi se líbí nechat se vydržovat ženskou, ten s tím nepřestane nikdy. Takže prrr,
jojo, hvězdičky... ty nám už cosi napovídaj :-DDDD

jé to se omlouvám, nejdříve to tam nelezlo a pak se to splašilo (Inka - Mail - WWW) 06.06.2006, 11:26:39


Další naivka... (Sinix - Mail - WWW) 06.06.2006, 11:39:23
Ježíši, Lenko, dluhy za to určitě nemůžou. Je to prostě krkoun a držgrešle, dluhy nedluhy. Znám několik podobných typů chlapů. Takové nebrat. Líba nebude mít ani na šminky a on bude mít bezplatný hotel. Já bych se styděl se nechat vydržovat od ženských, ale oni mají kachní žaludek. Změnit je nelze, je to jejich povaha. Normální chlapi jsou pyšní na svou soběstačnost, tohle je patologické. Dál už bych se jenom opakoval...

rychle (ivca - Mail - WWW) 06.06.2006, 11:41:31
pryč, po dvou měsících o nic nejde, ale těžko by se utíkalo z delšího vztahu, od společných dluhů apod.

NČ. tací blbečci existujou a divil by ses - je jich docela dost (Míša - Mail - WWW) 06.06.2006, 11:53:19
Znám taky jednoho, který se projevoval stejně jak tu popsala Inka toho svýho bejvalýho. Krkoun a lakomec až hrůza (přitom finančně dobře situovaný). Jeho manželka musela doslova žebrat o každou korunu, vyčítal jí i oblečení pro děti a školní potřeby. Na sebe si ona nesměla koupit nic, neznala šminky, kadeřnici. Nakupovat mohla akorát jídlíčko a pivíčko pro páníčka. Na dovolenou se nejezdilo. Pak se tenhle exot zakoukal do jiné, rozvedl se a světe div se - najednou bylo všechno jinak. Své nové lásce kupoval kytice padesáti růží, vodil ji do lepších restaurací, jezdili na výlety, kde spali v těch nejlepších hotelích, na dovolenou se jezdilo do Brazílie apod. Ani tohle ale není vyjímečný případ, znám ještě jeden takový, i když ne až tak vyhraněný. Jóó, blbečci jsou různí. Jen se divím, že je ženské hned v počátku nenakopnou do hvězdičky.

Tohle už jsme tu kdysi řešili (Míša - Mail - WWW) 06.06.2006, 11:55:00
- a vyšlo z toho, že alkoholiky, žárlivce a lakomce NEBRAT!

to zas nemůžu říct, že to byl (Inka - Mail - WWW) 06.06.2006, 12:32:14
blbeček, byl hodnej a strašně šikovnej a pracovitej, akorát jsem od něj nikdy neviděla žádný peníze, na nic nebylo, nikdy. Obligátní heslo: Na to nemáme! Stačilo se jen podívat do výlohy beze slov. Je to prostě blbej charakterovej rys co nezměníš, ale pozor od rozvodu a to je 8 let je vše jinak, jak říkám já, pokud nemáme společnou peněženku a lednici jsme výborní přátelé, opravdu naprosto skvělí. Pozve a zaplatí, dáváme si dárky k narozeninám, svátkům, vánocům.... a pěkné, teď nešetří, pomáháme si navzájem, pohoda. Ale pokud s ním žiješ v jedné domácnosti, je to jinak, cokoliv koupíš do lednice vyžere, aniž by komukoliv trošku nechal a v zásadě nikdy nic nedokoupí, cokoliv koupíš spotřebuje aniž by ho napadlo to pak koupit, včetně Tvých krémů a když něco pdotkneš, řekne že to nepotřebuje, že se může mazat indulónou, ale v závěru spotřebuje tvůj drahy krém na obličej. Je to na palici, myslím, že se to nedá vydržet dlouho. Já jsem se nikdy nedala, ale byl to životní boj co unavuje, už jen ho naučit, že když se jde někam zadarmo najíst (na návštěvu), tak je dobré vzít lahev vína, čokoládu, kafe...nechápal, ale pak si zvykl. Nikdy by v životě nepochopil, že se něco koupí jen dětem, vždycky musel mít taky. Ze dvou jablek si v zásadě vždy vybral to větší, musela jsem se tomu jen smát. Fakt je, že po čase na to pak získáš alergii.

Může se o tom kecat jak chce, (motýl Anonym - Mail - WWW) 06.06.2006, 12:36:26
ale řešení je jenom jedno. Zase jednou můžu souhlasit s dědkem šiškovským a to mě hřeje :-) Tady není na co čekat, co zkoušet, to je patologie, porucha osobnosti, a tenhle hošan se změní jedině až sám bude chtít. A sám bude chtít až teprve poté, co ho asi tak pátá lady za tohle chování pošle do hajzlu. Pardón, do hvězdičky :-))

motýle s tím naprosto souhlasím, není k tomu co dodat (Inka - Mail - WWW) 06.06.2006, 12:41:41


Dost dobrý, (NČ - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:14:46
ještě by to chtělo hvězdopravce ostrosřelce Baudyše.
A hlavně KONSTELACE!!!!!

No nechci moc radit (Anděla - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:15:19
Z toho bych asi rychle vycouvala. Ono se moc chlapů kvůli ženským nezmění a ani tenhle nevypadá. Až by ti jednou sahal do svědomí a do pěněženky kvůli tomu, cos koupila dětem, to by pak bylo opravdové peklo. Když přijdou závazky, těžko se utíká!!!

předpokládám, (motýl Anonym - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:19:50
že ta dobrá duše poskytuje své služby zdarma, z lásky ke všem bytostem. Pakliže ne, dopustila jste se zneužití tohoto prostoru ke komerční inzerci a doufám, že váš příspěvek Daniela smaže.
Slunce v duši!

(kristy - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:21:57
čím to je že mě pokaždý NČ tak pobaví.Ono je fakt že i když mám sebehrůznější náladu tak to jsou hlášky.:))

A co si takhle lehnout (Sinix - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:26:13
a nic nedělat. Hvězdy a karty to vyřeší...

Motýle, (Sinix - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:27:23
zásah!!!

( - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:41:15


podvodnice!!! (kiwi - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:41:44
danielo, smaž tu trapnou reklamu! Dívala jsem se, další hnusná vyžírka, která se přiživuje na smutku nešťastných lidí!!!

( - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:45:30


Připomíná mi to (Sinix - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:45:53
Jehovisty. Velký bratr říká, velký bratr se nemýlí, velký bratr vás miluje. Kdo věří, je spasen, ostatní se budou smažit v ohni pekelném. Bože, svět je plný bláznů. Náš osud je jen a pouze v našich rukou. Nesmaží se ve hvězdách ani není zobrazen na kartách. Nikdo jiný, kromě nás samotných, nám žádný kámen ani nic jiného nesejme.
Služba je zadarmo, ale mají se posílat peníze na její konto. Kdo zjistí, kde opravdu skončí?
Ale mám takové tušení, že píšeš sama o sobě.

kristy (Jasmina - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:46:37
pockej...ted jsem cetla ze ji vezl do porodnice a chtel pak po ni zaplatit benzin?-no,normalne se mi udelalo zle-to jsem jeste neslysela,to cumim

(kristy - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:48:00
no tak tohle je na mě moc ono nestačí že chodí po bytech.....!!!!!!

( - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:48:27


Milá Ivčo - reklamu si dávej tam, kde si ji sjednáš. (kudlanka - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:49:20
A to musíš mít souhlas majitele časopisu;
případně za to zaplatit.

Ale - na Kudlance nemáš šanci, ani kdybys platila tisícovku za písmenko...

Vašku, (Sinix - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:49:20
ty si opravdu myslíš, že ty peníze spoří pro ni? Že z toho uvidí aspoň půlku? Já bych ti tento typ partnera klidně přenechal...

(jasmíno - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:51:34
no fakt. taky jsme koukala jako blázen.snažila jsem si vysvětlit co jí k němu tak táhne ale prostě jsem žádný důvod nenašla.

Takže Ivčo, propaguj jinde! Tohle je mj. postižitelné - (kudlanka - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:51:54
Uvědom si, že mám k dispozici celou tvou adresu, číslo tvého počítače atd.
Tak naposledy: nech toho, říkám to podobrém.

Danielo, (Sinix - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:52:48
utni ji. Vždyť je to hrozné.

Sirotčinec? (Vodoměrka - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:54:18
Já myslela, že tenhle pojem se už u nás neužívá... a lásku, kterou potřebují děti v dětských domovech, nezískají ani tím, že nějaká kartářka, která poskytuje své služby ZDARMA, tyto peníze za své služby dá potřebným dětem v sirotčinci... nebo se mýlím?

Jdi do hvězdiček, ty hvězdo!! (anina - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:55:54
Panebože, nepřipomíná vám to zemědělství? Já najednou koukám - a co to nevidím - Kráááááááva - obrovská krááááva :-DDDD

Jehovisti (Anděla - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:57:10
i Líba jsou asi stejný. Není možné, aby se někdo dobrovolně nechal využívat, když zcela jasně problém vidí.
Ivčo já ti věřím, že jsi úžasná i se svou kartářkou, ale už by to FAKT stačilo.

( - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:57:40


boble pravi- (Jasmina - Mail - WWW) 06.06.2006, 13:59:09
vsechny carodejnice upalit!!!!
Nesmi se michat hrusky s jablkama mila Ivco.
Delate si tu peknou reklamu ale kdo by na nas nebyl hodnej kdyz chce nase penize,ze jo?

no-podle toho ta politika vypada (Jasmina - Mail - WWW) 06.06.2006, 14:02:38
s virguli))))

Proč nenapíšeš (Sinix - Mail - WWW) 06.06.2006, 14:03:01
zavolejte mi? Bylo by to pravdivější a konkrétnější. U politiků se nedivím, když se podívám na stav naší země, že se chytají i stébla. Nesnáším fanatiky...

Jasmíno, (Sinix - Mail - WWW) 06.06.2006, 14:11:46
zásah!!!

(Anděla - Mail - WWW) 06.06.2006, 14:13:42
Já bych doporučila ji ignorovat. To na ně platí. Jinak astrologové a kartářky nejsou vžycky špatní. Trochu tolerance. Né, k fanatikům, ale k ostatním slušným lidem. :-))

Andelko (Jasmina - Mail - WWW) 06.06.2006, 14:19:52
troufam si rici ze vetsina kudlanku ma toleranci.
Z techto prispevku vsak smrdi fanatismus a prospecharstvi na tri mile proti vetru.
A osloveni -"bratri a sestry" bohuzel po zkusenostech-nesnasim.

Já nevím, ale mně se začíná líbit (master - Mail - WWW) 06.06.2006, 14:20:26
humor paní (slečny?) Ivči. Dokonce si myslím, že ani nebude zavilá. Ona si z nás nakonec dělá pěknou hvězdu a my jí na to skáčeme.
Helemese, koukejme se, ty jedna Ivčo, nejsi Ty náhodou dadaistka?

Jó, to je pí**, pardon - hvězda (NČ - Mail - WWW) 06.06.2006, 14:21:38


( - Mail - WWW) 06.06.2006, 14:26:09


Jasmíno, (Sinix - Mail - WWW) 06.06.2006, 14:28:06
od tebe si klidně nechám sestřelit jablko z hlavy.
Mastere - nemyslím si, že tahle ženská žertuje. Je to fanatik a prospěchář. A to hloupé alibi s tím sirotčincem? Od koho čeká, že jí na to skočí?

Míšo, tak to je ještě lepší, než psala Ivča (master - Mail - WWW) 06.06.2006, 14:29:24
:-)))
Já vím, že i na Kudlance je občas sranda a proto sem chodím.


Sinixi, (master - Mail - WWW) 06.06.2006, 14:32:36
no jo, když já jsem tu asi něco nečetl, protože než jsem se sem přepnul, tak jste mi to smazali. Ale neva.. :-)

Mastere, (Sinix - Mail - WWW) 06.06.2006, 14:34:33
v pohodě. Nic ve zlým... :-)

Ježíš, Danielko, si ji neměla utínat... (Béda Traktorista - Mail - WWW) 06.06.2006, 14:56:35
Já osobně bych si rád nechal něco vyvěštit. Kdoví, co mě čeká a co když se to nedovím, co by mě čekalo a něco mi uteče a třeba příjdu o svou životní šanci (jako třeba by mi hvězdy vyvěštili Nýče, teda ne, Óče, Nýče je chlap, za mou životní partnerku) a třeba bych podle hvězd zjistil, že moje vlastní žena se ke mně vůbec, ale prachvůbec nehodí.

No to je skvělý - člověk na chvíli pracuje :))) (Míša - ta co tu tlachá už delší dobu - Mail - WWW) 06.06.2006, 15:07:30
a vy se tu mezitím bavíte bez něj. Ten text z 14:26 hod. není ode mne, ale od nějaké jiné Míši nebo od někoho, kdo si nevím z jakého důvodu přivlastnil můj nick. Ale musím uznat, že je to fakt dóóóst dobrý. Akorát nevím, zda se jedná o nějakého žertovníka či fanatika podobného Ivče. Anebo že by to byla jedna a ta samá osoba?

Beďourku, kdyby jen krafala, tak jo - (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 06.06.2006, 15:09:03
ale naštvala mě s tím, že sem dává i ty stránky - já se na to fakt dívla a - to je tedy fakt "zlaté rejžoviště"... Děvuchy a Klukové (chtěla jsem napsat Hošové, ale to byste mi asi namlátili), na tudle dámu nemáte... :-)))
jo, kam se hrabe Baudyš, jak už i Ivuška psala... (a že ten žebrem rozhodně nechodí!)

Danielo, (Sinix - Mail - WWW) 06.06.2006, 15:47:46
je dobře, že jsi ji utla, i když ten úvod jejího proslovu "probuďte se"... Úplný Jehovista. Ještě měla dodat Strážná věž a bylo by to komplet. :-)

Sinix (Jasmina - Mail - WWW) 06.06.2006, 16:11:05
diky za duveru))))ale zkouset to radeji nebudeme....strilela jsem kusi pod Hradem a minula cerny o 5cm-dobry ne?
Ale na nehodu primo do cela-to staci))))

Ctěná IVČO, (Pytlík de Brouk - Mail - WWW) 06.06.2006, 18:40:31
já mám zase velmi dobrého známého který je vynikající psychiatr a dovolil bych si Ti nabídnout jeho služby, i když si myslím, že by Ti stačil jakýkoliv průměrný. No, je pravda, že s lidskou blbostí se dá docela dobře kšeftovat. Ale pro Libku mám radu, která je zároveň i strohým povelem : "PRYČ OD NĚHO" ! Tahle "slabost" se u většiny lidí promítá do jejich celkové povahy a tím i do jejich chování a přístupu k ostatním věcem a lidem, proto bys měla uposlechnout těch, kteří Ti radí, abys šla od toho. "Ale kdo chce kam, pomožme mu tam."

mamčo, k tomuto: Libuško, (mamča - Mail - WWW) 06.06.2006, 10:19:13 ( - Mail - WWW) 06.06.2006, 18:52:56
Poraď kamarádce, pokud tedy s tímto uspořádáním nesouhlasí, ať si nechá posílat výplatu na svůj účet, a teprve z něj přeposílá peníze na jejich společný účet. Na svém si nechá peníze pro svoji potřebu, zbytek tedy do společné kasy. Manželovi ať to sdělí jak to je. POkud by to snad chtěl "kompenzovat" tím, že "jí ubere" z peněz na jídlo a provoz (i takoví borci jsou), nechť mu opět v klidu sdělí, že s tím nesouhlasí a pokud na tom on bude trvat, nepošle už ze své výplaty na společné konto ani o korunu víc než je přesně půlka výdajů na domácnost, samozřejmě bez osobních výdajů jejích a jeho. Musí ale (pokud jí ten vztah za to jinak stojí) obrnit se trpělivostí a klidem, klidně, pevně vysvětlit, ale tak, aby pochopil, že je to vysvětlení, ne přemlouvání, omlouvání apod. Prostě Ano, zaplatím půlku, víc ne, a tečka. Jsem ochotná a ráda budu přispívat na něco dalšího, na čem se domluvíme, klidně většinou své výplaty, ale na své potřeby prostě potřebuji víc než 500 (což žena, vydělávající 35 000 měsíčně, skutečně potřebuje), proto si nechám víc - bez diskuze.

( - Mail - WWW) 06.06.2006, 18:55:54
basi

Nikde (aimee.dee - Mail - WWW) 06.06.2006, 20:38:19
jsem tam nevidela napsano, ze by jsi do nej byla zamilovana, nemohla bez nej zit atd. ... Takze co jeste resis? Kdyz uz ho vidis takhle kriticky po dvou mesicis, co budu za mesicu 5 ci po roce?[jestli to tak dlouho vydrzis :)] Takze radim pust ho k vode a najdi si jinyho [lepsiho] :)

Nikde (aimee.dee - Mail - WWW) 06.06.2006, 20:38:33
jsem tam nevidela napsano, ze by jsi do nej byla zamilovana, nemohla bez nej zit atd. ... Takze co jeste resis? Kdyz uz ho vidis takhle kriticky po dvou mesicis, co budu za mesicu 5 ci po roce?[jestli to tak dlouho vydrzis :)] Takze radim pust ho k vode a najdi si jinyho [lepsiho] :)

aimee.dee (Gita - Mail - WWW) 07.06.2006, 08:38:18
No ještě aby psala, že bez něj nemůže žít :-)! Mám taky zkušenost s pár takovýma magorama (čím to, ale znám mnohem víc takových chlapů než ženských ????). A to všechno mě ujistilo, že není nic horšího než lakomci. Pak už jen násilníci, alkoholici, feťáci a kriminálníci :-).

Lakomi chlapi (Romana - Mail - WWW) 07.06.2006, 10:21:48
Mam segru a ta ma kamarada,ktery to mel vymyslene tak,ze jednou bude platit on a jednou ona.Sli spolu do Restaurace,segra drzela dietu,takze ji zaplatil jenom caj.Priste byla na rade ona s placenim a to se nadlabnul k prasknuti...Vsichni ji takoveho typka rozmlouvame,ale marne.Snad si konecne najde jinou obet.Porad se ale k segre vraci,asi ho zadna dlouho nechce.

Jasmino, (Sinix - Mail - WWW) 07.06.2006, 10:25:07
tak to opravdu radši ne. Podle toho, co jsi tady psala to vypadalo, že co rána (reakce), to zásah. Ale nerad bych skončil bez hlavy. Ještě ji budu potřebovat.

Sinix (Jasmina - Mail - WWW) 07.06.2006, 13:17:22
kdepak-priznavam ze jsem taky obcas "vedle")))))ale cvicim se,to jooooo)))))

Romano, (Pytlík de Brouk - Mail - WWW) 08.06.2006, 02:25:16
ten příběh Tvé ségry mi připomíná tu bajku o čápovi a lišce, jak zvali jeden druhého na hostinu a pak to jídlo servíroval každý tak, že ten druhý se k tomu nemohl dostat. I když u té Tvé ségry to bylo právě naopak. Jenže nějak nechápu, když už udělali takovou dohodu, že se taky nedomluvili na nějaké určité částce, řekněme třeba že maximum by bylo dvě stovky a fertig. Jinak se ale stále nestačím divit, jak jsou někteří týpci "vyčůraní" a někteří, nebo některé, zase "dobráci". A co ségra ? Tu taky žádnej nechce, že ho pořád bere zpátky ? Jenže ono je to všechno poněkud složitější a někdy i trošku jinak, než to vidí ti, co jsou okolo, protože většinou nevidí všechno, ale jen určitou část a navíc to mívají podané jen z jedné strany. Vždycky je potřeba znát obě strany, jinak se nemá nic kategoricky odsuzovat. Většinou je to ale tak, že jeden z těch dvou bývá trošku "svině" a ten druhý pak zase "dobrák", ale musí to být jen maličko, jinak je to potom tak, jak se tady o tom píše a po nějakém čase jdou od sebe, to je ale v tom lepším případě, v tom horším je to tehdy, když už mají spolu děti, ti to chudáci odnesou nejvíc.

Brouku Pytliku, (Romana - Mail - WWW) 09.06.2006, 09:36:57
prirovnal jsi to vtipne s tou bajkou o capovi a lisce.Ptas se,co segra,ze ho porad bere zpatky....ona ho "miluje".My se cela rodina tesime,ze si konecne najde nejakeho rozumneho a hodneho kluka,ale porad narazi na ty neprave.Kamarada ma jeste jednoho,ale to je taky "vykrik".Kafe,nebo caj za ni sice zaplati on,ale jinak ji ma take pekne omotanou kolem prstu.Pripomina mi to nekdy z filmu Kolja,toho Louku /Sveraka/,kdyz listoval kalendarikem s divcimy jmeny a kazde tvrdil,ze je mu smutno a hadej na koho jsem si vzpomnel? Ano,prave na Tebe...a takhle to tvrdil kazde,dokud na nej nektera nemela cas a nesesla se s nim.
Kde vezi ti pravy chlapi?

( - Mail - WWW) 09.06.2006, 14:24:27


no jiste (JARA - Mail - WWW) 12.06.2006, 12:02:21
nechce se mu platit -tak ho nemuzes potrebovat. mozna te ma rad - ale co je to platne - neplati. E55 je mozna odpoved na tvuj problem.

Drahá Libuško, mám Tě ráda a přeji Ti aby jsi byla šťastná (Vlaďka Dobrotivá - Mail - WWW) 14.06.2006, 11:54:04
Drahá Libuško, mám Tě ráda a přeji Ti aby jsi byla šťastná.

Drahá Libuško, mám Tě ráda a přeji Ti aby jsi byla šťastná a prožila jsi život po boku hodného a milého chlapce, který Tě bude n ( - Mail - WWW) 14.06.2006, 11:59:27
Drahá Libuško, mám Tě ráda a přeji Ti aby jsi byla šťastná.

Jestli Ti na někom záleží, pak nehleď na peníze, on se určitě změní.

Nejspíš čeká, až si ho vezmeš a narodí se Ti krásné dětičky, pak Ti otevře své srdíčko a ty poznáš jakého úžasného člověka jsi si vzala.

Nejspíš se jedná o dnes již vzácný druh člověka - kavalíra, který se chce obětovat pro blaho rodiny a všechny své peníze věnuje jen Tobě na oltář Vaší nehynoucí lásky.

Rozhodně toho dobráka neopouštěj, věř, dobře to dopadne jako v pohádce a jeho zlaté srdce se projeví brzo po manželském polibku.

Nubuď blbá, Líbo (Pytlík de Brouk von Trávník - Mail - WWW) 14.06.2006, 13:37:22
Pustť toho darebáka k vodě, nebuď hloupá husa. V žádným případě si ho neber.

Milá Kiwi* a milý Sinixi (Lenka* - Mail - WWW) 15.06.2006, 16:23:06
Ženy, zajímal by mě malý průzkum. Jak často vy dostáváte květiny od svých drahých poloviček? (Nepočítám v to jiné drobnosti a pozornosti.) Děkuji.
Kiwi, pro tvou informaci. Jen pro to, že Libušce nechci radit jako (skoro) všichni ostatní, aby odešla (mám pocit, že to radíte každému, kdo sem napíše), tak mám být jako někdo, koho ani neznám? Proč takové jedové poznámky?
Říct každému jdi od něj, je strašně jednoduché. Myslím, že pro tuhle radu sem většinou ti nešťastníci nepíšou. (I když Kiwi nepopírám, že někomu tato odpověď vyhovuje.)
Já prostě v její situaci nejsem. Mám šťastný vztah. Ale prošla jsem něčím obdobným, kdy partner sice nelakotil, ale za to utrácel moje peníze a svoje nebyl schopné vydělat. Tento člověk napravit nešel. Ale třeba tenhle ano???
Také jsem zažila partnera, který mi dal kytičku během čtyř let všehovšudy dvakrát. A neměla jsem ho pro to míň ráda. Vracel mi to zase jinak. Někdo na to sentimentálno prostě není. Stejně jako jsou muži (i ženy), kteří by si raději nechali uříznout ruku, než by partnerovi řekli jménem. Nedejbože kdyby měli říct: \"Miluji tě\".
Sinixi, dávno už nejsem naivka, jak si ty naivně myslíš. Nebudu měnit názor kůli tomu, že se to tobě nelíbí.
A moji hvězdičku pro štěstí jsem u jména měla dříve, než vznikla Kudlanka. A nemám nic společného s více hvězdičkami, ani s limetkami :-) Navíc myslím, že by jste měli řešit úplně jiné věci než je moje hvězdička. Hezký den všem. (I tobě Kiwi, i tobě Sinixi.) Lenka*

Největší problém vidím v tom, zrušili jsme trest smrti a ten jediný na tyhle grázly platí! (Jaromír Valach - Mail - WWW) 15.06.2006, 19:35:13
Největší problém vidím v tom, zrušili jsme trest smrti a ten jediný na tyhle grázly platí!

Dnes ráno jsem potkal jednoho hajzla při venčení psa. Víte co si dovolil? jen tak bezdůvodně mě napadnul, táhnul z něj chlast a čišela zloba. Ohrožoval mne i mého malého chlapce (psa). Kdybych tam nebylo tolik lidí ( a bylo to třeba za křovím v parku) nebo kdyby nezačal ty sprostárny o mým psíkovi (že prý ochcal cosi).

TAK BYCH TOMU HAJZLOVI HNED JEDNU VRAZIL. PAK (PO NEMOCI JSEM ZHUBNUL 10 KG) BYCH HO SRAZIL NA ZEM A KOPAL BYCH TAK DLOUHO, DOKUD BY BYL PŘI VĚDOMÍ. PAK BYCH MU UPRAVIL FASÁDU , CIFERNÍK, PROSTĚ TU JEHO KŘIVOU DRŽKU A NECHAL VYKRVÁCET V KŘOVÍ PŘES NOC V PARKU. A RÁNO BYCH HO ZKONTROLOVAL, A KDYBY NÁHODOU SE OROSILO ZRCÁTKO U JEHO DRŽKY, DOBODAL BYCH HO KUDLIČKOU- RYBIČKOU, KTEROU NOSIM V KAPSE NA HOUBY.

ted teprve jsem se trochu uklidnil.

takže bach, grázlové !!! (Jarda - Mail - WWW) 15.06.2006, 19:40:40
Než si dovolíte kritizovat cizího psa, optejte se, jestli ho nevenčí Jarda Valach, protože mne svrbí ruka a příště to ty sráči ode mne schytáš i s úroky!!!!!!!!!!!!

(Milena - Mail - WWW) 16.06.2006, 11:46:04


problém s oslovováním (Kubula - Mail - WWW) 20.06.2006, 22:01:32
Lenko,
tak tohle mě dost zaujalo: \"Stejně jako jsou muži (i ženy), kteří by si raději nechali uříznout ruku, než by partnerovi řekli jménem\". Tohle dělal můj otec matce, mně to vytáčelo do nepříčetnosti a nešlo s tím nic dělat. Jednou mi na přímou otázku odpověděl, že když byla mladá a hezká, říkal jí Evičko, ale to jí teď říkat nemůže (ani nedodával proč, to asi mělo být dostatečně jasný - HNUS!). Vždycky jsem si ale myslela, že je to prostě tak, že je naprostej magor a pošuk, nikdy mě nenapadlo, že by to tak dělali i jiní lidi. Fakt by mě zajímalo, kdybys mohla napsat víc.

Kubulo, (Lenka* - Mail - WWW) 21.06.2006, 10:19:04
přeji hezký den.
Jsou prostě lidé, kteří nedokáží svého milého oslovovat jménem. Ale neznamená to, že hned musí být špatní. Jen nemohou. Mají jakýsi blok. Oslovují náhradními: sluníčko, kočičko,... Většinou však neoslovují vůbec. Formulují věty tak, aby nemuseli oslovení vůbec použít. Většinou se to nedá nijak zlomit, nebo \"vyléčit\". Partner se s tím prostě buď smíří, nebo ne. U jednoho takového průzkumu mne překvapilo, kolika lidem právě toto neoslovování po čase začne velmi vadit. Více neradi přitom oslovují jménem muži. A zrovna ženám to také více vadí.
Ovšem proč to Tvůj otec dokázal v mládí a teď již se mu to příčí si nedokážu vysvětlit. Snad mu již partnerka nepřipadá přiměřeného věku na \"Evičku\". Používá nějaké náhradní oslovení? Pokud to (ne)dělá jen venku, tak je mu to možná trapné před lidmi(?).


Lenko, (Kubula - Mail - WWW) 21.06.2006, 15:18:14
právě že nepoužívá NIC. Když je třeba máma nahoře v ložnici a on dole v kuchyni, radši vyjde do půlky schodů, chvíli významně pokašlává a pak povídá \"ehmm ehmm, potřebuju pomoct\". Samozřejmě neřekne \"prosím tě\". Na veřejnost spolu prakticky nechodí, takže počítám, že se bez oslovení taky obejde. Já bych asi dělala hluchou, dokud by mě nějak neoslovil, ale máma na to nemá povahu.

Jinak lidí, kteří oslovují své partner)k)y zásadně Myšáku, Plyšáku apod. taky pár znám, někdy je těžké se v tom zorientovat:-). Já vlastně manželovi taky neříkám křestním jménem a on mně taky ne (s výjimkou situací na veřejnosti, asi bych na něj nechtěla ječet přes náměstí \"Muflonééééé...!!!\":-)))))

Libusko (popelka - Mail - WWW) 22.06.2006, 18:01:22
Moje sestra taky chodila s takovym klukem jako ty popisujes,nebylo az tak strasne jak ty popisujes,ale velmi podobne.Az kdyz se s nim rozesla a zacala randit s druhym,teprva pak pochopila jakeho magora mu delala.Rikala jsem ji to porad,ale kdyz je clovek zamilovany,nevidi,neslysi a uz vubec nechce slyset od pratel,kamaradu a od rodiny.Takze tak jako ti 95%navstevniku na toto tema radi,ukonci to dokud muzes,pokud nechces zit cely zivot v odrikani,dulezite je,ze si to uz ted uvedomujes,ze je tam nejaky problem,to je totiz dobry zacatek.A dalsi vec je, ze vzdycky kdyz neco konci,neco noveho zacina.Tak se neboj,ze lepsiho nenajdes,lepsich chlapu je vsude okolo spousta.Preji ti hodne sil k rozhodnuti a cim drive tim lepe.

už mi psycholožka odpověděla, už jsem se dočkal (Tomáš - Mail - WWW) 03.07.2006, 15:06:15
Děkuji psycholžce z Marianne, http://www.marianne.cz/poradna/3/1/, uveřejňuji zde svůj dotaz pro případ, někomu to možná také pomůže:

Tomáš 13. 06. 2006
Jsem velice ušláplý mladík, který topí své problémy pomocí alkoholu a hraním na kytaru v ranních hodinách. Mám problémy se svým psem, který trpí pomočování a pěvěckým doprovodem mých kytarových výpadků. Už delší dobu mám problém se ztopořením svého penisu. Už mě nevzrušuje nic živého, jenom mě ukájí torza mrtvých zvířat a tudíž se bojím o svého psíka. Myslím, že na tom nejsem ještě nehůř, ale bojím se, že má nemoc může zmutovat a můj stav se může stát neunosným( může se mi stát, že mě začnou vzrušovat torza mrtvých mladých nezkušených lidí. Co mám dělat! Předem děkuji za Vámi strávený čas nad mou nezkrotnou touhou zabíjet


Milý Tomáši, pokud se bojíte, že nedokáže své chování udržet pod kontrolou, navštivte psychiatra, aby Vám pomohl najít zpět vlastní sebekontrolu i zbavit se problémů, které vedou k Vašemu utápění se v alkoholu.

Marta

Ach, tak ted již konečně vím, co mám dělat.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: