[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
téma
manuál
poradna
tady a tam
úkol pro vás
MUDr. Kudlička
fauna a flora
nejen duše
zážitky
krásno
:-)))
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
DOMŮ
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
Nová kniha: Jsem fakt impotent?!
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2004
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
JAK ZMĚNIT NEZMĚNITELNÉ?
Rubrika: [poradna]

Ahojky KUDLANKO :-), Chtela bych se zeptat na jednu vec, ktera me trapi. Mam pritele, ktery je chorobne zarlivy. Ze zacatku to bylo docela prijemny, ale potom to zacalo pretekat a ja si ted nevim rady. Nejhorsi je, ze mam pocit, ze uz se ze me stava taky stejny zarlivec jako je on, ale myslim, ze kdyz zarlim, tak mam duvod. Stacilo, ze kdyz jsme se neshodli, tak jsem to resila okamzite rozchodem. Byli jsme asi 14 dni od sebe a ja jsem se potom dozvedela od jeho byvale, ze ji pravidelne volal a schazel se s ni a taky mi ukazovala smsky, ktery ji psal...

     Ale rekl mi, ze si to vymyslela a poslala sama a hlavne, ze jsme stejne byli v te dobe od sebe. Pred nedavnem jsme se zase rozesli a on strasne truchlil a chtel me zpatky, takze jsem zase neodolala. Ale rekl mi potom, ze zavolal jedne kamaradce, kterou asi 2 roky nevidel a jel s ni na kafe; proste takovy chovani nechapu.


     A zase rikal to stejny: Vsak jsme byli od sebe. Ale ja kdybych s nekym sla, tak by me to vycital porad. Dela ze sebe silnyho, ale tezko by to zkousaval. Rekla jsem, ze to uz nebudu resit, i kdyz mi to lezi v zaludku. Porad neco resi, a ja si s tim nevim rady. Jsou to samy prkotiny typu: proc tam mas zase jinou sim kartu v telefone, kdyz sem ti dal tuhle? A porad me omezuje..Pry:  tamtu simku si tam davat nebudes, toho vymazes z icq., atd. Je toho strasne moc a samy kravoviny, ktery nejsem ochotna resit. Kdyz vam reknu, ze provolal se mnou 18 000, tak mi to neuverite...


     Je opravdu schopny resit prkotinu 3 hodiny. A kdyz polozim telefon, vola znovu. A kdyz ho nevezmu, tak za mnou prijede a resi to osobne. Uz je mi fakt z toho blbe a nemam na nej nervy, verte mi, ,jsem z toho i unavena. Co s tim?? Da se takovy clovek nejak zmenit??? Dekuju za odpoved, Katka


ODPOVĚĎ:


     Milá Katko, věř mi, že tohle zavání budoucími průsery. Jak vidíš, ani si neberu servítky :-))). Zkus se přenést v čase – představit si vás dva tak o pět, deset let později... Žárlivý, despotický až hysterický, nezodpovědně se mstící za hlouposti, člověk, který nemá pojem o hodnotě peněz, je schopen si pro okamžitý cíl a dosažení svých přání, obětovat cokoliv.


     A teď si představ, že s ním máš malé dítě, zařízený a dejme tomu ještě nesplacený byt... Ty budeš uvázaná u miminka, absolutně bezmocného a na tobě zcela závislého – on, když mu něco přelítne přes nos, se naštvaně sebere a půjde na kafe s nějakou z bejvalek... A to ještě v nejlepším případě...


     Takže si odpověz sama... Je to to, co si představuješ jako svou vysněnou sladkou budoucnost?


daniela@kudlanka.cz


P.S. Nepočítej s tím, že by se změnil. Něco drobného snad přeučit jde, ale tohle jsou základní charakterové rysy...


 



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat nevhodné a vulgární příspěvky

Komentáře

a nebo... (Jasmina - Mail - WWW) 17.05.2006, 10:04:10
ano,zmenit se muze...ale az po par ranach v zivote.
Nebudes ale asi figurovat v jeho zmenach.
Az ho vice zen posle kamsi-mozna zacne uvazovat o tom-kde dela chybu.Mozna.
Ale ver ze tak jak je nyni nasmerovany-se z toho nedostane,pokud "nedostane" po papuli))))

Ahoj Katko, (Míša - Mail - WWW) 17.05.2006, 10:06:44
tak ty se nevíš rady a ptáš se, co s tím? A kolik ti je? Šestnáct? Nezlob se, že jsem sarkastická, ale na tohle se nic jiného odpovědět nedá. Buď jsi moc mladá anebo jsi pozbyla zdravého rozumu. Jak se můžeš ptát, zda lze takového člověka změnit? Kdyby to šlo, proč už jsi to dávno neudělala?

Katko (Bara - Mail - WWW) 17.05.2006, 11:01:20
pridavam se k nazoru, ze takovy clovek se nezmeni. Presne tak, predstav si vas spolecny zivot za nekolik let. Ty utapla a usouzena mama s detmi, ktera krome kazdodennich starosti musi jeste resit priblble "kravoviny". Na tehle strance si najdi trochu pospatku pribehy zen co si myslely, ze toho sveho zarlivce predelaji. Vetsina z nich jsou utrapene trosky a prosi okoli i kudlanku o radu. Nezapomen na jedno vystizne prislovi. Komu neni rady, tomu neni pomoci. Ja osobne bych ho s nadhledem opustila a cim driv tim lip. Zdravim a preji hodne zdraveho rozumu a odhodlani.....

Změnit by ho mohlo tak leda pravidelně podávané Valium (Gita - Mail - WWW) 17.05.2006, 11:03:54
Ten člověk není normální a nejlepší bude dát od něj ruce pryč. Divím se, že ještě na něm shledáváš cokoli přitažlivého. A jestli ne, tak se tuplem divím, proč s ním ještě jsi.

nojo, tohle všechno je pravda - (kiwi - Mail - WWW) 17.05.2006, 11:12:49
ale když on má třebas jednu jedinou kvalitu, která ale přetrumfne všechno rozumné :-)))
To se pak těžko uvažuje :-)))
Kolikrát si říkám, stejně jako Bára, jak mohly tyhle holky naletět...Ale ono pár vhodně podaných slovíček, správný pohled, obejmutí, trocha něžností - a kam ses to poděl, rozume????

kiwi (Wendy - Mail - WWW) 17.05.2006, 11:42:09
ač nejsem příliš romantický typ - tohle jsi napsala přesně !!!

Jediny zpusob, (Johanka - Mail - WWW) 17.05.2006, 12:36:17
jak zmirnit dopad (zmenit cloveka nelze) je posilat veskere jeho kontrolni snahy rovnou do pr*ele. Telefon nebrat, kdyz prijde, rict mu, ze jestli bude vopruzovat, vidi me naposled. Ale to je mozny ted, neni to mozny v zavaznym vztahu (deti apod.) - a i kdyby ted sekal dobrotu, muze se to v nem pak zase probudit. No a ve chvili, kdy Katka citi, ze uz to od nej "chyta" (jinymi slovy nachazi jistou logiku v jeho zvracenych pochodech) je na tohle asi pozde.

Byla bych taky pro rozchod - nejde jen o tento konkretni projev, hlavne o to, ze to vse svedci o naprosto nebetycnem sobectvi. Ten chlap evidentne nechape, o cem partnersky vztah ma byt. Nebo teda ma vlastni predstavy, ktery ale budou tezko kompatibilni s predstavou libovolne partnerky (krom extremni trpitelky - "on me z lasky zmlatil, to je, co!")

No, podle stylu psaní (motýl Anonym - Mail - WWW) 17.05.2006, 13:54:24
a problému je Katce opravdu -náct, a tak nemá ani ten nejmenší důvod nechat se omezovat omezencem :-) Vždyť ty slavný biologický hodiny teprve sotva začaly tikat, móře času před ní, tak proč se nevrhnout s radostí do života místo ztrácení času a provolanýho kreditu s magorem? Měla bys bejt ta jeho první "přesdržka", pak jich bude ještě tak 8 - 10 a von to nakonec pochopí. A Ty už v tý době budeš dávno s jiným za vodou, s legračníma vzpomínkama na dávnou lásku :-))

proč si nenajdeš někoho míň (Inka - Mail - WWW) 17.05.2006, 15:34:18
komplikovaného?!?! A jen dodávám, že asi ví proč je žárlivý, sám moc dobře ví co se dá udělat a jak. Většina těch co zahybají jsou žárliví jak psi. Máš možnost volby, jsi svobodný člověk, tak vem rozum do hrsti, chceš takovýhle život a upozorňuji, že to lepší nebude (nedá se s tím nic dělat), naopak stářím se to jen zhoršuje, tak si vyber lepší život.

Druhá strana (honza - Mail - WWW) 17.05.2006, 23:36:02
Ahojky, jsem její přítel Honza. Řekla mi o tom, že si to mám přečíst. Katce není náct, ale 31 let, je rozvedená a má dvě děti. Když jsem se jí ptal proč sem nenapsala i ty dobré věci co spolu zažíváme, řekla mi, že to není potřeba, že je to snad jasný. Nebudu "Katku" v žádném případě kritizovat. To co popsala skutečně dělám, respektive dělal jsem a ona mě to odnaučila. Jen mě mrzí, že se nezmínila i o překrásných nádherných dnech prožitých společne spolu s dětmi. Jsou všechny tři pro mne vším. Jde o to jen se pochopit.
Neumíte si představit jaké to je když v ní vidíte nejkrásnější, nejmilejší a nejrozumnější stvoření co jsem potkal, a které skutečně miluji, když na toto jen slyším odpovědi: "ježiš já jsem stará, jsem tlustá, můžeš mít na každém prstě 10 mladých, jednou za x let mě opustíš, co na mě vidíš atd..... nekonečně a pořát dokola.
Jsem žárlivec, ale musím pořád slýchat toto. možná kdybych to neslyšel bylo by to lepší. Je krásná, je štíhlá, je chytrá.....
To je asi vše. řešit tu špatné věci?? Těch tu je dost. Lásky je málo.


Honzo!!! Tisíc nádherných dnů (NČ - Mail - WWW) 18.05.2006, 06:29:23
dokáže zkazit JEDINÁ MINUTA!!!
Ale jináč? Podle mě je tahle dáma tak trochu pozadu. A 31 let? Neuvěřitelný! Jestliže mi dáma řekne, že je konec, tak absolutně nemá nejmenší nárok, aby mi vyčítala, že po tom JEJÍM konci jsem komunikoval nebo kafoval s jinejma babama!!! Neudělal bych nikdy nic jinýho!!! Nebo to vona jako čeká, že budeš dřepět doma a na kanapi se potmě užírat a litovat??????
Taky jsem jednu takovou znal. Bylo jí tehdá 28, rozvedená (což jsem u tak krásný mladý ženský zkraje nedovedl pochopit, proč se s ní on rozvedl), jedna nádherná dcerka, krásnej byt na pražskym sídlišti, ale názory a chování SOTVA na 15. Chvíli mi to trvalo, než jsem si uvědomil, že to prostě jít NEMŮŽE!!!!
Zřejmě sis to taky už párkrát uvědomil a je jen otázkou času, kdy ti to dojde definitivně. Snad si ještě pořád říkáš, že ji Ty dokážeš změnit, zmoudřet. Nedokážeš!!!


Katko! (NČ - Mail - WWW) 18.05.2006, 06:52:58
Ani s NÍM to nepůjde!!!

Tak jsme slyšeli obě dvě strany (Wendy - Mail - WWW) 18.05.2006, 07:10:28
a tak mi napadá - kdybychom je mohli slyšet pokaždé, nebylo by celkem o čem diskutovat. Pokud chlap není nějaký druh násilníka, bývá chybka na obou stranách...

(Katka - Mail - WWW) 18.05.2006, 07:50:00
Ahoj lidi,tak abych to uvedla na pravou miru,nejsem nijak pozadu a jestli ano tak jedine tim ,ze ze me H.vytvoril neco co nechci byt.Nerikam ze jsem idealni zenska ,ale muj pritel umi neskutecne dobre mluvit a to tak ze si vsichni mysli co bych jeste nechtela.Priklad je jeho psycholozka,udelal ze me neuroticku zakomplexovanou alepravda je jina.Mel by na navstevy dochazet on.Nekolikrat jsem to chtela s nim zkusit,protoze v nem dobry urcite je ,treba jak se chova k dceram i keme je hodny a objetavy kdyz ma naladu,ale vetsinu casu proresime kravinama.Nechtela jsem to tu psat,vim ze komu neni rady tomu neni pomoci a ja jsem presto zase udelala to co jsem delat nemela.Zase se k Honzovi vratila.Je mi trapne to tu psat,ale jsem Lucka ,zadna Katka a uz jsem sem jednou psala.Byl to clanek "ALE JINAK JE HODNEJ" Honza rika veci ktere by tak meli byt ,ale ciny jsou jine.Ted napriklad se mi priznal ,ze vlezl do mailu memu ex,protoze si potreboval overit jestli jsem s nim neco nemela aby mel jistotu a ted se presvedcil ,ale co z toho?Kde mam tu kontrolu ja?Proste mu musim verit,zadne overovani neexistuje,nemuze pochopit ,ze jsem nastvana ze tohle udelal,ze ho nechapu.Kdybych byla nejaka mrcha ,ale asi se ridi heslem podle sebe soudim tebe.Jinak si to nedovedu vysvetlit.Proste mu nemuzu verit.A on ma jasno a achce zacit znovu a porad rika bud uz normalni ja chci zit normalni zivot?Ja ho chci taky a strasne bych chtela mit klidnou rodinu,nerisici jestli jsem dneska zase uklizela .Ano ma pravdu mam rada poradek a uklizim,ale to je moje vec,mam dve decka a musim mit veci hotove.Ale to jsou takovy blbiny ze to tady resit nebudu.A to ze jsem tlusta a nedokonala ,to si mysli kazda zenska,nektera je sebevedoma vic jina min.A toento problem mi zustal s detsvi ,teda z puberty.Mela jsem nadhernou kamosku ,za kterou se otaceli a oslovovali ji kluci a ja byla to osklivy kacatko nestastny a to mi tak utkvelo ,protoze si veci asi moc beru.Ale urcite nerikam porad dokola kazdy den ze jsem hnusna.Mozna rano vstanu z postele a reknu si jezisi tyzase vypadas,alew behem dne se to ztrati.Dalsi prkotina kterou mi porad pripomina ,kdyby mavl rukou a rekl ,treba me se libis ,tak ma proslovy ,ze jsem nemocna a jestli mu to budu porad rikat ,takze se mu zhnusim.No nebudu asi dal pokracovat.A zrovna ted si pripadam jako ta nactileta ,ktera toto musi resit.Dela to ze me H.,ten chodil z nactiletyma a mysli si ze me muze predelat.Nemuze.Tak jako ja jeho.

Silný kafe. (NČ - Mail - WWW) 18.05.2006, 08:07:58
jeden za 18, druhej bez dvou za 20, jak říkávala moje moudrá prababička!!!
Doporučuju ústavní léčbu oběma, samozřejmě odděleně!

"Katka" je prosím jiná Lucka! (Lucie - Mail - WWW) 18.05.2006, 08:11:06
To nejsem já, co sem už ňákej pátek přispívám názory.

Ještě jednou (Honza - Mail - WWW) 18.05.2006, 08:22:18
....ano jeden za 18 druhej bez 2 za 20. Nebudeme se tu obviňovat. Lucie moc dobře ví, že udělala úplně stejnou věc jako já s jejím ex s mou ex. Ale to sem už nedopsala. S tou psycholožkou - já na pravidelné návštěvy chodím, ona se brání. A s tím novým životem. Když už jsme se k sobě vrátili a já překousl, že měsíc byla v kontaktu jen s ex-manželem tak si myslím, že je rozumné neřešit minulost a vrhnout se do nového vztahu - když jsme se dali dohromady.
A proto Lucko, zlatíčko, chci s Tebou žít a nevracet se do minulosti. Udělali jsme oba chyby a nemá cenu je řešit když, jak jsi psala, chceš být se mnou a já s Tebou. Posílám Ti pusu.

Asi budu hnusnej, (motýl Anonym - Mail - WWW) 18.05.2006, 08:27:18
ale nemůžu si pomoct: Takhle nějak probíhá debata mejch dětí, když se pohryžou a chtěj, abych je rozsoudil :-). Jestli tohle teda není nějaká kudlaní fikce pro pobavení, tak musím říct, že jste oba nějak zapomněli dospět, což je v 31 už docela průser. Takže byste měli přestat řešit jeden druhýho a začít něco dělat sami se sebou.

Ale dyť i na dálku (NČ - Mail - WWW) 18.05.2006, 08:29:12
z toho čpí, že´s nepřekous!!!! A nikdy nepřekousneš. Ježišmarjáááá - nelžete aspoň sami sobě!
Psycholožka je žalostně málo tam, kde je indikována ústavní psychiatrická léčba.

Tada Motýle, klobouk dolů! (NČ - Mail - WWW) 18.05.2006, 08:32:39
Kudlanní fikce, provokace. Jooo!!!!!
A já blbeček sem to zeřral i s navijákem :-(

Že by nám Kudla připravila trenažér ??? (Wendy - Mail - WWW) 18.05.2006, 08:58:34


ufff - kamarádi, omlouvám se, že až tak pozdě - (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 18.05.2006, 09:05:20
ale dnes jsem šla spát ve 3...
ALE - TO HLAVNÍ - TOHLE NENÍ FIKCE!!!!

TO BYSTE NEPOZNALI!!!
tohle je čistočistá pravda a fakt, skutečně skutečný přítel...


tady u katky(Lucky) (Jasmina - Mail - WWW) 18.05.2006, 09:27:59
vidim jednu vec-vecnou potrebu obhajovat kazde gesto,ktere udela.
Z toho devce nevyjdes-takhle budes zit jako permanentne pred tribunalem.
Vecne vysvetlovani,proc to ci ono delam a ze tamto neni tak jak rika Honza apod.....nakonec vnitrne oslabuje,unavuje.
Coz takhle prijmout...treba i to,ze se chovas jako nactileta?
Zalezi Ti moc ted na tom-zda uverime Tobe ci Honzovi?Jestli Tvuj zivot pujde podle toho-kdo a co si o Tobe mysli a hlavne!!!aby si okoli myslilo ze jsi takova a ne makova-tak se z toho zhroutis.
Naznacujes zde ze to -Honza z tebe dela pako.
Ne Honza-Ty,protoze Ty ty jeho pakarny prijimas.
Vem si ted jednoduchy pripad-manzel mi bude predhazovat ze se mu libi cernosky a ze ja jsem moc bila.
At se natru kremem na boty,napletu copanky a zacnu nosit tuniku-stejne nikdy nebudu cernoska ale leda strasidlo,ktere prijima kritiky a snazi se premenit podle obrazu jineho.
Budu se pak obhajovat ze preci chodim jak cernoska...ano ale nemohu se uz obhajit tim ze JSEM cernoska.
Ze bych se na to nevytento-jsem bila-bud ber,nebo neber a jdi o dum dal.
Takze-jsi-li osklive kacatko-znamena to ze se beres jako osklive kacatko-nikdo to kacatko z Tebe neudelal.
Svadet na druhe ze ze mne delaji....tak takto se z problemu nevyhrabes nikdy.

fakt jeden za 18, druhej... (sasa - Mail - WWW) 18.05.2006, 09:28:39
to bylo presny. komu neni rady, v apatyce nekoupi. ja myslim, ze si to v zasade uzivaj.

kudlanko, neslo by sem dat nejakou funkci "hledat", vzdyt to je uz po stotisicaty prvni.

Věřte - nevěřte! (NČ - Mail - WWW) 18.05.2006, 09:30:33
to už je jak ten seriál v TV Príma. Kdo se v tom má vyznat!!!
Jo, taky jsem k prasknutí napnutej, jestli ten Rašilov dneska večer pojede do Itálie. A co pak?

(lucka - Mail - WWW) 18.05.2006, 09:41:18
Mozna se chovam jako nactileta,ale nikdy to tak nebylo.Byla jsem v pohode zenska a toto bych diky H.neresila.Ale je pravda ze jsem mu na tu hru pristoupila..Dekuju vsem za vase nazory.

Katuško-Lucinko, (Lietavica - Mail - WWW) 18.05.2006, 09:47:42
myslím, že ses dostala do vztahu, který ti neprospívá. Už jen ta skutečnost, že si musíš neustále obhajovat každé své slovo, každý počin, to mluví za vše. To není rovnoprávný vztah, to je boj, kdo z koho a je jasný, že tvůj partner nad tebou chce mít kontrolu, že chce držet otěže ve svých rukou. A je jedno, ať už k tomu říká, co chce a že to dovede krásně vyvrátit a nakonec z toho všeho vyplyne, že ty jsi ta špatná a že je vše tvoje chyba. Holka, tohle tě jednou ubije. Víš, teď se cítíš jako nerozhodná, neschopná, nepochopená a zmanipulovaná. Tohle to se bude vyvíjet zákonitě do té doby, dokud se plně nepodáš a mlčky zkousneš své představy a sny o partnerském vztahu, za chvíli budeš nespokojená, protivná a sebevědomí budeš mít na cestě pryč a tvoje děti si jistě nezaslouží takovou maminku. Nebo se tomu postavíš a rozetneš ten uzel. Zřejmě to bude bolestné a nejsem si jistá, že to nevyvrcholí pořádnou melou. Ale lépe se jednou vzepřít a vybojovat si kus budoucího štěstí a spokojenosti, než pomalu zmírat v neprogresívním vztahu.

(lucka - Mail - WWW) 18.05.2006, 10:08:56
Ja mam takovou chut nekam utect,nekam daleko a az bude po vsem tak se vratit.Je to opravdu strasne tezky ,driv jsem takovy zensky odsuzovala a pritom jsem uplne stejna.A nevim jak ven.Necham se vzdycky jak nejaka naivka premluvit.Ted chce H. udelat caru a zacit znova.Ale po kolikate uz?ja nemam silu.Chce jit dneska do kina a ja nechci.Citim se jak podvedena.Copak muzu udelat caru?Vzdyt to prece neni mozny,aby clovek tak rychle na neco zapomel a kdyz jo ,tak je to porad ve me.Co z takovym vztahem ,kde budu maskovat a utajovat jak jsem v pohode a pritom to tak nebude.Ale zrejme to H.nevadi.Ja opravdu nevim co si mam o tom cloveku myslet.Mam pochyby porad,aale on me premlouva ,porad dokola az zase podlehnu ,aby byl klid na chvilku.Neskutecne to vycerpava a premyslim jestli nemam opravdu zajit pro nejakou pomoc,protoze citim ze sama to nezvladnu.

NČ, (Sinix - Mail - WWW) 18.05.2006, 10:19:41
zásah!!! Ten vztah je asi tak normální, jako oni oba. Je přeci jasné, že můžeš uzdravit nemocného, ale ne změnit něčí povahu. Je to jako naučit psa neštěkat nebo nezvedat nožičku...

NČ, (Sinix - Mail - WWW) 18.05.2006, 10:20:29
zásah!!! Ten vztah je asi tak normální, jako oni oba. Je přeci jasné, že můžeš uzdravit nemocného, ale ne změnit něčí povahu. Je to jako naučit psa neštěkat nebo nezvedat nožičku...

NČ, (Sinix - Mail - WWW) 18.05.2006, 10:21:01
zásah!!! Ten vztah je asi tak normální, jako oni oba. Je přeci jasné, že můžeš uzdravit nemocného, ale ne změnit něčí povahu. Je to jako naučit psa neštěkat nebo nezvedat nožičku...

Hergot, (Sinix - Mail - WWW) 18.05.2006, 10:22:01
nejdřív nic, potom ric... :-)

jezis ale na to ani nepotrebujes psi (Jasmina - Mail - WWW) 18.05.2006, 10:26:12
tak do toho kina nejdi-kdyz se Ti tam nechce.
Nedelej veci proti sve vuli.-A bude Ti dobre,uvidis.
Prece Te tam nepozene pred sebou vidlema,do toho kina))))

Ne nadarmo se říká, (Lietavica - Mail - WWW) 18.05.2006, 10:27:16
že dvakrát do stejné řeky nevstoupíš. Je nesmysl neustále obnovovat vztah, ve kterém se musíš jen a jen přemáhat a přemlouvat a nutit do něčeho, co podvědomě nechceš udělat. A věř mi, že ustupovat jen proto, aby byl na chvilku klid, se vymstí jen a jen tobě. Věř mi. Prošla jsem si něčím obdobným. A je to nesmysl podstupovat to pořád dokola. Je to o ničem. Je to na draka. Dojdeš až tak daleko, že budeš chtít vším seknout, skoncovat to.

lucko, (Johanka - Mail - WWW) 18.05.2006, 10:32:27
nikam nechod, aspon ne dneska :). Kino bude pripadne, az se Ty rozhodnes, ze ho chces videt. Nenech se uz manipulovat a amsirovat a citove vydirat (vzdyt on vydira nas vsechny, kdyz tady vysvetluje, jak to mate spolu vlastne krasny a my vam to akorat chceme kazit...)

Pokud na tom clovek jeste neni *tak* spatne, tak mu vetsinou k prohlednuti z neperspektivniho vztahu staci jeden pohled z venku, jedna informace "vzpamatuj se, tohle neni normalni, mas na lepsiho". A to v tomhle pripade urcite mas. On chce proste neco *vlastnit*, kdyz po tom jde, chova se jak milius, ale jak to dostane, tak z nej zacne byt pravoplatny majitel - a to nechces, ne?

Doporucila bych zcela prerusit kontakty (zadne telefony, navstevy apod.) minimalne na mesic. Jste-li si souzeni a vztah byl tak uzasny, jak pise Honza, jiste vas mesic nerozhazi a oba si uvedomite, jak moc vam ten druhy chybi. V opacnem pripade alespon jeden z vas dojde k zaveru, ze mu ten druhy az tak nechybi a ze bez nej je mu lip. Do toho, nemas co ztratit - akorat muzes ziskat zpatky svobodu a dustojnost.

Řekl bych, že absolutně nejskvělejší reakce je od Saši: (NČ - Mail - WWW) 18.05.2006, 10:33:01
Ja myslim, ze si to v zasade uzivaj.
---------------------------
V téhle větě je uplně všechno!!!!!

každý občas ujede, (Inka - Mail - WWW) 18.05.2006, 10:41:45
ale tím si alespoň uvědomíš, co chceš a přes co vlaky prostě nejedou. Řiď se svými pocity a pokud se s ním necítíš dobře, tak proč s ním být?!?! Já osobně bych nesnesla vedle sebe partnera, který mi nenechává v životě soukromí, pročítá mi došlé dopisy, leze do mých osobních věcí, zkoumá u mých kamarádů jestli jsem byla, tam kde jsem řekla.... natož aby mi lustroval mobil, nebo e-mailové zprávy!!! Já svému partnerovi soukromý prostor vždy nenáchávám, cítím, že je to důležité pro společný život, jak s tím naloží je už jeho věc. Pak Vám tam asi chybí jeden základní důležitý aspekt a tím je DUVĚRA!!!! Ano, souhlasím s Tebou Lucko, podle sebe soudím Tebe. Život není o tom, že Tě partner stále přesvědčuje jak to je či bude úžasné, ale o tom, že to sama opravdu cítíš, že to fakt úžasné je. A jestli to tak necítíš, tak proč v tom pokračuješ?

(Lucka - Mail - WWW) 18.05.2006, 10:43:19
Jak si to proboha muzem uzivat,kdyz tady pisu jak je mi nanic?je to vsechno hra na psychiku a pisu kdo to nezazil tak nepochopi.Je to smutny ale tak jak tady dotycni pisi,tak takova jsem byla taky .Proste jsem to odsoudila,ze neexistuje aby se mnou nekdo tak manipuloval,ze by letel.Ale skutecnost je opravdu jina.Kdyby to slo tak lehce tak bych tady nebyla.

Inko, (Lucka - Mail - WWW) 18.05.2006, 10:58:39
Do toho vztahu jsem sla s tim ,ze to bude clovek ,ktery bude ,nebo se bude snazit ,delat podobne veci jako ja.Jsem hodne tolerantni,chtela jsem aby se na me tolik neupinal ,aby me svoje konicky kamarady ,tak jako ja.Proste aby tam ta duvera byla.Ze zacatku jsem tolerovala ,ze bude asi hodne zamilovany a citlivy,tolerovala jsem mu i to kdyz zavolala jeho bejvalka a brecela mu do telefonu,coz potom zneuzil a vykladal ji veci ktere jsou jen mezi nama,ze mu nedam dite.ze mi koupil sukni a ja ani nepodekovala ,ze mi kupuje pugety a ja to neocenim.Ze spi s myma kalhotkama.Vypaa to jako by to bylo vymysleny ale verte mi neni.Porad to snazim nejakym zpusobem si vysvetlkit ,ale nejde to .Potom kdyz to nebyla byvala tak to byla jina,s kterou si vysel,ta mu potom vypisovala ,jak ho miluje.Nechapuco tem zenam rika ,ze je tak zblne,kdyby to bylo normalni pratelstvi ,tak prece nepisou takove veci.Blbne mi hlavu.Proste a jasne udela hloupost,omluvi se a je na sebe hrdy ,ze se aspon umi omluvit.Ne jak ja.Ale ja se mu snazim vysvetlit ,at nedela veci za ktere se musi omlouvat.Je toho tolik co bych tady mohla napsat.Dalsi vec je ta ,ze jediny kdo sedel u meho pocitace je on.Mam na icq kluka se kterym jsem chvilu chodila ale proste jsme se rozesli a ja jsem ho musela vymazat,protoze se mu to nelibilo.Ale jak jsme se rozesli tak jsem mu napsala k narozeninam ,prohodila par slov a tim to konci .Kdyz jsme se dali dohromady zase s Honzou ,tak ho musim zase vymazat a ja rekla ze ne.A kdyz jsem pustila PCtak jsem mela zskrtanou historii.Kterou vim na 100% ze jsem nemela .Tak jak je to mozne.Proste porad kontroluje i kdyz tvrdi ze mi veri.Uz mu nemuzu verit ani to ze me miluje.Kdyz to pouziva s prominutim jako ,ja jdu na nakup pro rohliky.

Luci, (Lietavica - Mail - WWW) 18.05.2006, 11:09:17
neomlouvej se, neřeš to. Do vztahu jsi šla, prostě to nevyšlo. Tečka. Nemusíš se před nikým obhajovat, proč jsi to udělala a proč teď už dál tak žít nechceš. Je to jen a jen tvoje právo na rozhodnutí, i kdyby byl super chlap, tak ty můžeš na něj mít svůj jakýkoliv názor. Psychický teror je o to šílenější, že není vidět. Nemáš z něho modřiny, nemáš krvavé šrámy, jen rozbitou a ubitou dušičku. Kdyby mě měl můj přítel takhle pod dohledem, asi bych nebyla nadšená a mohl by mi to vynahrazovat stokrát a stejně bych měla nepříjemné pocity. Takže když se ti daný stav nelíbí, změň ho. Nikdo jiný než ty to udělat nemůže. V okamžiku, kdy za sebe necháš rozhodovat jiné, ztratíš kus sebe. Pokud nechceš být loutkou na drátkách, musíš jakoukoliv změnu udělat ty. JEN A JEN TY.

Souhlasím s Johankou. Napsala to přesně! (Míša - Mail - WWW) 18.05.2006, 11:12:39


Už jsem nechtěl, ale teď MUSÍM dodat: (NČ - Mail - WWW) 18.05.2006, 11:45:27
1) Svatá prostato!!!
2) Pes jitrničku zežral...

no vidíš, (Inka - Mail - WWW) 18.05.2006, 13:55:55
tak to je prima, že víš jakej je a že Ti nevyhovuje, to je základ. Tak pak už jen rozchod bez jakýchkoliv kotaktů, je to jednoduchý. Dál bych to neřešila a ani nerozebírala. Nenech se manipulovat, život je jen takový jaký si ho sama uděláš. Lidé se většinou nerozcházejí když jsou v naprosté pohodě, chce se to rozhodnout, odpustit mu a dál se už neotáčet. Jít si svou cestou. Za čas na to budeš koukat jako na zlej sen.

Se mi zdá, že tohle je problém Nr.1 (Lucie - Mail - WWW) 18.05.2006, 14:16:06
V poslední době tady hlavně přesvědčujem holky, aby našly sílu vypadnout z nevyhovujících až katastrofálních vztahů. O důvod víc, abychom tři krát přemýšlely, do čeho lezem, dámy..:-)

(Honza - Mail - WWW) 18.05.2006, 14:34:09
Je to všechno pěkný, ale připadá mi, že asi žádná z Vás se nezamyslí nad tím co je skutečnou příčinou a zda se tak chová skutečně jen jedna strana ve vztahu. Jesli je vždy za všechno špatné odpovědná jen jedna (podle Vás vždy mužská) polovina. Odsoudit člověka je snadná věc.
Tím se v žádném případě nechci obhajovat.

Nojo, Lucie, (motýl Anonym - Mail - WWW) 18.05.2006, 14:36:11
jenže když jsem nabádal k přemejšlení, zvláště když ještě ke všemu lezete do ciziny a chcete se tam rozmnožit, bylo mi vysvětleno, že láska se s přemejšlením vylučuje :-) Tak nevím, co s tím budete dělat...

Hele Honzo, (motýl Anonym - Mail - WWW) 18.05.2006, 14:43:57
nic ve zlým, ale jestli je pravda to o tom šmírování, stíhání, hodinových telefonátech, 18 litrů za účet atd. (a Tys to nevyvracel), pak nepotřebuju znát "co je toho příčinou", protože to je natolik závadový a patologický chování, že neobstojí v žádným vztahu a s žádným vysvětlením. Takže by ses měl dát dohormady a nezkoušet v tomhle "rozpoložení" vytvářet nějakej vážnej vztah. Dej si pauzu, začni makat na sobě, pro sebe a SÁM. Tím nijak nestraním Tvý expartnerce, pro ni platí to samý, jen ty patologie má jinde.

Ja zas myslim, (Johanka - Mail - WWW) 18.05.2006, 15:09:46
ze v tomhle pripade je uz uplne jedno, kdo ma jakej dil viny. Ze "i vona, i vona", to je prece jedno. Evidentne si navzajem nesednete, minimalne teda Honza Lucce, necejti se v tom vztahu dobre, radsi by byla bez nej, tak co je tady jeste vubec k reseni? Maximalne si muzete (ale radsi kazdej sam) srovnat, co delat, abyste si to takhle nepohnojili priste, ale ted zpetne pitvat, kdo nese vetsi vinu na cem? A co z toho? Kazdej nese nejakou, muze se z toho poucit, aby stejne chyby uz neopakovat, a o to prece jde.

Taky me dostalo, kdyz Lucka pise, ze "kdyby to slo tak lehce...". Nemas s nim prece manzelstvi, jmeni, deti ani byt - copak Te privazal zeleznou kouli za nohu? Pokud jo (nebo Ti jinak omezuje svobodu), je na case se spojit s policii, pokud ne, opravdu tomu rozchodu nic nestoji v ceste. Posli ho do prdele, ted hned, ne az zitra po kine, telefony neber, dvere neotvirej, pokud Ti dluzi penize nebo jsou tam jiny "neresitelny problemy", tak ty holt asi bude lepsi ozelet, svoboda za to stoji. Hlavne uz neposlouchej tu jeho neustalou demagogii! Jo, samozrejme jsi taky neco pohnojila (treba ze sis to vsechno nechala libit), ale on z Tebe dela vinika vseho, to proste neni pravda. A i kdyby, tak co, taks mu zkazila zivot a muze bejt rad, ze uz ses pryc, ne?

Kdysi jsem s takovym chodila a teda never more, on mel schopnost me fakt presvedcit, ze ja jsem ta spatna...to bylo strasny. Ale hned po rozchodu mi bylo naaadherne volne a dalsi fajn vztah me pak zcela presvedcil, ze ve mne chyba nebyla :)

Jo, Lucko, (Sinix - Mail - WWW) 18.05.2006, 15:25:16
to je holt život. A život není peříčko. Nejdřív si musíš ujasnit, co opravdu chceš. Pokud ti ten vztah nevyhovuje a řekneš si chci od něj odejít (teď myslím opravdu vnitřně, ne říct já od něj odejdu, ale přijít domů a padnout mu do náruče), pak musíš jednat jakože žádná jiná cesta není a zpátky už nemůžeš. Jakoby se za tebou zhroutil svět a ty musíš jen vpřed.
To je jediné, co ti můžu říct. Zbytek je samozřejmě na tobě.

No jo Motýle :-)) (Lucie - Mail - WWW) 18.05.2006, 15:34:33
Teď jsi přistih při kontradikci ty mně.
Asi s tím nebudem dělat nic, přemýšlet budem dál jenom sřídavě s milováním, a kudlanka bude mít i nadále co žrát. (Nemyslím Danielu, nýbrž časopis:-))
Ale možná by stálo za to naučit sa nějak lépe zvládat alespoň ty rozchody.

Tak kde je ksakru problem? (Jasmina - Mail - WWW) 18.05.2006, 16:19:48
To je snad tak dobrej v posteli?
Chces vubec svobodu a klid nebo se vyzivas ve vecnem obhajovani?
Tady uz jste na sebe nakydali toho tolik ze si neumim predstavit ze by Ti zas Honza padnul do naruce.
A jestli i po tom co jsi zde o nem psala -on chce byt s tebou,pak je opravdu zralej na Kosmonosy.


Ježišmarjá, baby!!! (NČ - Mail - WWW) 19.05.2006, 06:23:34
Vždyť ona HO MILUJE nade všecko!!!!
A vy jí radíte, aby Ho poslala do*rdele.
Trvám na tý moudrý větě od Saši:"...že si to v zásade užívaj..." Já dodávám, že si to užívaj s uplně stejnou rozkoší, s jakou se oba rochněj v týdle korespondenci. A jak napsal mA, jedná se patologickej vztah. Jenže ani jeden z nich o jinej vztah nestojí, a ani ho není schopen!!!
Z normálních partnerů, kteří by je včas neprokoukli a nevzali nohy (ale jedině svý vlastní) na ramena, by každej z nich zakrátko vytvořil dalšího magora.



Pak si, Lucko, nestěžuj. (Sinix - Mail - WWW) 19.05.2006, 10:42:28
Protože v tom případě si svůj osud a svýho partnera zasloužíš...

(yenn - Mail - WWW) 19.05.2006, 13:27:36
Tady je opravdu nutná psychoterapie. Pro oba.

(yenn - Mail - WWW) 19.05.2006, 13:28:03
Tady je opravdu nutná psychoterapie. Pro oba.

Nemá to budoucnost (Lenka* - Mail - WWW) 28.05.2006, 18:20:11
No já nevím, ale psala jsi, že se s ním dokážeš lehce rozejít. Tak proč to neuděláš. Ale myslím úplně. Ne jen jako. Na truc. Myslím, že i z něho spadne balvan. Zkus se naučit řešit problémy, ne se jen rozcházet. Promiň, Lenka*

( - Mail - WWW) 09.06.2006, 14:26:14


Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: