[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
téma
manuál
poradna
tady a tam
úkol pro vás
MUDr. Kudlička
fauna a flora
nejen duše
zážitky
krásno
:-)))
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
DOMŮ
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
Nová kniha: Jsem fakt impotent?!
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2004
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PRINC NA BÍLÉM KONI - Z CIZÍHO KRÁLOVSTVÍ
Rubrika: [poradna]

Milá Danielo, dlouho jsem s dotazem pro Tebe váhala, ale Tvé odpovědi pro ostatní tazatelky mě vždy zaujaly, a tak jsem nakonec posbírala odvahu napsat Ti o sobě. I když se bojím, že pro moji situaci neexistuje "dobré" řešení a hlavně - zřejmě nic nezáleží na mě. Takže - je mi 30, jsem rozvedená a mám šestiletou holčičku. Určitě není třeba psát o tom, jak jsou maminky s dětmi mezi muži "na roztrhání", navíc - příležitostí k seznámení není mnoho - jen těžko se potká ten pravý na cestě ze školky či do práce..


     Nicméně — přece jen se mi podařilo najít mého srdce šampiona :-)) — ale jak to chodí — má to své vady na kráse — a sice — je ženatý. Do toho vztahu jsme na začátku šli oba s vědomím, že je to na "dobu určitou" — dočasně pracuje ve městě, kde bydlím, čili u mě bydlí přes týden a na víkendy jezdí domů. A letos v létě se má domů vrátit na trvalo, změnit práci. A tak — tím pádem náš vztah zákonitě bude muset skončit. Tak zněla dohoda s jeho ženou, které skončí mateřská a nastoupí do práce. A ještě další informace — krom toho, že je ženatý, má také dvě děti. Já jsem si původně říkala, že do toho vztahu půjdu i tak...že aspoň malá chvilka štěstí je lepší, než usínat pořád sama... A že bych stejně nechtěla chlapa, který kvůli ženské odejde od dětí. Postupem času, jsem ale zjistila, že mé "morální zásady" zaznamenaly jistý posun...že bych s ním chtěla zůstat. Je mi s ním tak jako nikdy s nikým — skoro bych řekla, že pohádka o princích na bílých koních není tak úplně vymyšlená — jen mě zapomněli varovat, že jezdí ženatí :-))
     Cítím, že mě má opravdu hodně rád... ale své děti miluje... říkal mi (a věřím mu to!! nebylo to jen takové — aby mě utěšil..) že nemít děti, je se mnou už dávno — jeho manželství žádným úžasným štěstím nepřekypuje (je ženatý 10 let. Na druhou stranu, zas tak úplná katastrofa to asi také není... i když — nedokážu to moc posoudit, vyptávat se nechci a on sám utrousí jen občas něco... tak nevím. A i z jeho strany postupem času nastal posun — když to doma bylo hodně špatné a myslel si, že ho vypakují, v podstatě se mě zeptal, jestli bych s ním opravdu chtěla zůstat nastálo...
     Tehdy — po téhle otázce jsem se cítila přibližně tak, jako by vytáhl z kapsy zásnubní prstýnek... No ale situace doma se uklidnila a jeho nikdo nevyhodil... Chápu, že rozhodnutí v celé věci je prostě na něm... a že asi nemůžu vůbec nic dělat, než čekat a doufat... ten pocit bezmoci je ale příšerný. Jasně — asi by nebyl problém zařídit, aby se jeho nevěra provalila... ale do něčeho takového se rozhodně (!!!) pouštět nechci... takové vítězství by nemělo smysl a navíc — já bych neunesla ten pocit viny, že jsem udělala něco tak nepoctivého.
     Když jsme o celé situaci mluvili, došli jsme nakonec k závěru, že to musí doma zkusit...jestli to půjde, tak to těm dětem nemůže udělat. Na druhou stranu jsem mu říkala, že být doma za každou cenu — aby děti byly v permanentním dusnu — tím by jim rozhodně neprospěl. Vidím tohle na své holčičce — je pro ní mnohem lepší, že je s každým z nás extra, než hádky, které byly velmi časté. No a říkala jsem mu, ať to tedy doma zkusí a že když to nepůjde, že mu dveře před nosem nepřibouchnu... Můžu se utěšovat tím, že takhle mimo domov žije už 2 roky, že když budou spolu pořád, že si polezou na nervy...ale také to může být úplně jinak... Já osobně si myslím, že pokud mám nějakou šanci, tak že se celé rozhodnutí odehraje v nějaké vypjaté situaci — prostě práskne dveřma a bude hotovo...ale že by se pro mě rozhodl na základě nějakého rozumového uvážení, to se bojím, že nakonec vždy převáží jeho láska k dětem.
     Na druhou stranu — trhá mi srdce, když vidím, jak si ho oblíbila i moje holčička, těšívá se na něj, má ho ráda a určitě by jí situace, kdyby byl u nás natrvalo, hodně prospěla... Ještě pro informaci — můj manžel ode mě odešel a šel v podstatě k jiné... On to sice říká trochu jinak, ale skutečnost byla taková. Nevím, jestli se v tomhle mém blábolu dá vůbec najít nějaká otázka... Poraď mi prosím co dělat, jak to celé přežít a neutrápit se...až odejde, nebude příležitost se vidět — je to daleko a bude to technicky neproveditelné... Zůstane nám požnost jen tlf a mailového kontaktu... Poraď co udělat... a prosím takové to, že potkám časem někoho jiného... to je mi teď k ničemu... Jiného nechci, navíc — nemůžu svojí holčičce vodit domů mužské jak na přehlídce... to prostě nejde. Tak. To je asi všechno...
Předem moc děkuju. Měj se moc hezky. Zdraví Kamila

ODPOVĚĎ:

     To je hrůza... Ach jo... Jedný radím, jak si manžela udržet, když se kouká jinam, druhé, jak ho získat, když nemá zájem... a tobě mám poradit, jak ho od té jiné natrvalo dostat k sobě? Víš, dost jsem o tvém současném trápení uvažovala, v žádném případě tě nehodlám šmahem odsoudit. Máš velkou pravdu v tom, jak píšeš  "... jak jsou maminky s dětmi mezi muži "na roztrhání", navíc — příležitostí k seznámení není mnoho — jen těžko se potká ten pravý na cestě ze školky či do práce."
     Já vím, opravdu je smutné usínat sama, ale nezlob se, i když věřím tvojí lásce, nemůžu současně nenapsat, že ta jeho manželka přeci taky usíná celý týden sama... A protože je ještě na mateřské, tak jejich děti nejsou žádní odrostlí puberťáci, kteří si žijí vlastním životem. Nejspíš jsou ještě menší než tvá holčička. Pravda je, že ať je tvůj přítel jakýkoli, tuhle vadu na kráse ničím nezamaluješ: současně při funkčním manželství navázal vztah s tebou, tím, jak se choval a chová, v tobě vzbuzoval a vzbuzuje naději. Když to vezmu kolem a kolem, on je na tom z vašeho trojúhelníku nejlépe. Má vás obě!
     Hele, Kamilo, nezapírej, že jsi alespoň z počátku sama sobě neříkala, že je to "jen prozatím".
Teď nejspíš všechno vezme "nějaký" konec. Záleží ovšem jen na vás dvou, kolik lidí a jak bude v téhle šlamastyce namočeno. Sama jsi psala, že na to, abys nějak anonymně nebo jinak upozornila jeho manželku na svou existenci, na to že nemáš. Díky bohu, holka! Určitě by tě to jednou mrzelo, věř mi. A — prosím tě, uvědom si staré přísloví: čím jednou hrnec navře, tím už vždycky smrdí. Což v přeneseném významu říká, že když tohle udělal ženě, která se motá kolem miminek (v téhle situaci — to víš určitě i ty sama — je dost těžké být současně gejšou, perfektní společnicí, kreativní kuchařkou, domácí kutilkou, milenkou k neroztrhání :-))), tak by to docela dobře mohl časem udělat i tobě. A nebo, což také není zrovna růžová vyhlídka: by ti při nějaké vaší kolizi mohl vyčítat, že nebýt tebe, mohl být spokojeně ženatej, atd., atd. — znáš chlapy... A i když bys teď nejspíš za něj dala ruku do ohně, prosím tě, snaž se alespoň v rámci možností zachovat uvážlivost a chladnou hlavu...
     Hele, ale za co tě přeci jen trochu seřvu: píšeš o své holčičce, jak si na něj zvykla. Tak podívej — on je nejspíš u tebe oficiálně v podnájmu. A i když spolu vlastně v současně žijete jako milenci, neměla jsi do toho zatahovat i dcerku. Tedy — měla ho brát stále jen jako hodného pána, který u vás bydlí, se kterým si sice může hrát, který je na ni hodný, ale: stále jsi ji měla utvrzovat v tom, že je to CIZÍ pán!!!. Uvědom si, že to, že ten pán je v noci k tobě přitulenej, to neměla vědět... Dokud si, prosím tě, nebudeš stoprocentně jista, dokud snad nebudeš mít přímo termín svatby, neměla bys dcerce plést hlavu. Ano, to je opravdu "strejček sem, strejček tam". Nezlob se, ale tohle jsem ti musela napsat...
Ale — ono se z toho zase tak moc nestřílí, je jí šest, a já věřím, že nějak rozumně jí od toho všeho odvedeš. Podívej, i kdybys měla tisíc milenců, když o tom nebude vědět a bude s maminkou šťastná a spokojená, když bude mít domov v pořádku — tak je relativně vše OK. Alespoň z jejího hlediska :-)))
     Já vím, ale ty bys ode mne chtěla nějakou radu, jak z konopí... Podívej, třicet let zase není tak moc. Jsi ještě stále mladá holka. Je plno žen, které v tomhle věku teprve o první svatbě uvažují. Takže — ty utrápené řeči a myšlenky, že s ním ti stojí a padá tvá budoucnost, to se snaž z hlavy vyhnat...
     Být tebou, opravdu bych ho nechala jít. Máš naopak velkou výhodu v tom, že je z jiného města. Horší by bylo, kdyby byl s tebou třebas v práci. Takže sejde s očí, časem i s mysli, věř tomu. Jo, a zaměřila bych se — pro příště — přeci jen na "volňásky — tedy na chlapy volné :-)))
daniela@kudlanka.cz



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat nevhodné a vulgární příspěvky

Komentáře

ani se mi to nechce celé číst (gerda - Mail - WWW) 28.03.2006, 10:52:46
Napíšu to jednou větou: ženatý chlap MÁ BÝT TABU!!!

Promin, ale (Jarka - Mail - WWW) 28.03.2006, 11:28:57
mozna, ze v kazde minule a budouci praci mimo domov byla, je a bude takova nejaka presne jako ty...... co oci nevidi, srdce neboli!

Ach jo, (Sinix - Mail - WWW) 28.03.2006, 11:38:19
žena je opravdu od ráje podivný tvor. Za 1. každý je strojvůdce svého osudu, tzn. že všechno záleží na tobě. 2. říká se, že v lásce a válce je dovoleno vše a vítěze se nikdo neptá. Pokud ho chceš, jdi po něm, pokud chceš, aby byl se svou rodinou, tak to prostě utni a najdi si jiného.
Nic jiného se říct nedá.

Naprosto souhlasím s Kudlankou (Míša - Mail - WWW) 28.03.2006, 11:46:36
a taky s Jarkou. Abych trochu sundala tu gloriolu prince na bílém koni, tak ti, musím, Kamilko, napsat, že ten tvůj princ tě jen sprostě využil. Ten týden bez manželky se mu prostě hodila nějaká taková, která ho zahřeje v kutloušku, případně mu i naservíruje nějakou dobrou mňamku k večeři atd.atd. Nechci tě ještě více zraňovat, ale je to bohužel tak - stačí si jen sundat pásku z očí. Nech ho jít, o nic geniálního nepřijdeš.

Kamilo, napisu Ti asi neco uplne jineho nez na co se ptas.. (mila - Mail - WWW) 28.03.2006, 12:06:43
Pominu tu strasnou situaci, do ktere ses DOBROVOLNE dostala a navic si do ni zatahla i svoji dceru. Ta pomine, chlapek totiz vubec nebyl v manzelstvi tak nestastny, jak ti namluvil, jen citil, ze doma ted neni na prvnim miste on, ale miminko, a proto se porozhledl jinde a nasel Tvoji otevrenou naruc. Spis Ti reknu: bud rada, ze Ti je teprve 30 a mas uz prima dceru a nemusis ted hledat partnera za kazdou cenu, abys otehotnela.. Uplne v klidu si ted muzes VYBIRAT.. a ne brat prvniho nadrzeneho zenace, ktery Ti naslibuje modry z nebe, ale je takovy SLUSNAK, ze svoje deti prece neopusti.. Kamilo, otevri oci.. tohle rika kazdy druhy zenac.. je to hned za rcenim, ze manzelka mu nerozumi.. Doufam, ze si uvedomujes, ze ted jeste muzes dat veci do poradku a zacit zase normalne uvazovat a zit.

Kamilko, nenapsala bys svý tel. č.??? (NČ - Mail - WWW) 28.03.2006, 12:25:30
Taky bych si občas nezávazně....

Kamilo (Nela - Mail - WWW) 28.03.2006, 12:26:03
Mužská bigamie je norma? A ty na to dobrovolně přistupuješ? Nejspíš spí s Vámi oběma a každé maže med kolem pusy, jak se mu to právě hodí.
Chudák ta jeho manželka s malýma dětma ne mateřský, na všechno je přes tejen sama a on má zatím hnízdečko lásky.

Já to vidím takhle: (Vodoměrka - Mail - WWW) 28.03.2006, 12:32:21
Ten tvůj princ na bílým koni, kterej byl vždy přes týden v práci v jiným městě prostě hledal nějakou ochotnou ženskou, která by mu vyplnila volný večery, za hezký slovíčka udělala společnost nejen v kuchyni a docela natvrdo k tomu podváděl vlastní ženu s malým dítětem... a ty, která bys pro to měla mít něco opačného než pochopení, když už ti to samé vyvedl ten tvůj bývalý manžel, ses nechala úplně zblbnout (promiň to slovo) a potopit se do toho.
Já tu situaci zažila taky, když si můj ex našel jinou ženu a proto jsem se vždycky až moc dívala na situaci i z jiné strany a vždycky jsem za ženatým nadrženým samečkem viděla spíš tu jeho ženu a jeho děti, kterým bych ukradla otce. Možná jsem sice nezachránila ta druhá manželství, pokud je chlap záletník, tak mu v tom nezabrání jedno odmítnutí, ale aspoň jsem si mohla říct, že díky bohu nejsem tou příčinou já.
Nechci tě odsuzovat, každý udělá v životě spoustu chyb, ale myslím si, že třicetiletá žena s jedním malým dítětem na tom není zas tak špatně, aby se musela spokojit s takovým ptáčkem. Na světě je plno fajn chlapů a nezadanejch, tak se snad vyplatí počkat si na to dobré... Kdyby to bylo tak zlé, tak by potom k nějakému pěknému vztahu neměla žádnou šanci taková pětatřicítka s dvěma puberťáky na krku...
A získat ho nátlakem, aby se rozhodl pro tebe, v tom bych moc štěstí neviděla. Mám dojem, že se ta tvá situace řeší sama od sebe... už jen tím, že se vrací do jiného města a bude mít jinou práci. Někdy to ten osud zařídí za nás. Myslím, že není zas tak čeho litovat. Udělal to jednou, udělá to zas. První ženě, druhé ženě, každé další ženě, kterou bude mít. Nejspolehlivějším vodítkem, jak rozlišit takového dobráka, jsou slova, že mu jeho žena nerozumí a nechápe ho a nebo že ho strašně svazuje, omezuje a nedává mu možnost volně dýchat.


Ježíš, Kamilo, (marťa - Mail - WWW) 28.03.2006, 12:48:51
tohle číst je pro mě k zbláznění! Můj manžel má dva roky milenku s pětiletým kloučkem, věřila jsem, že to vyšumí a držela jsem " fazonku", dusno jsem doma nedělala, ale už je to k nesnesení - nevím, jaké jsou jeho úmysly, nevěřím tomu, co mi říká - přesvědčila jsem se, že jeho slova jsou jak šumění vody pod Karlovým mostem,žiju ze dne na den, protože nevím, kdy přijdu domů a budou prázdné skříně - je to hrozný pocit vědět, že za ní denně odchází ( je to jeho podřízená - klišé jak hrom, pan šéf a blonďatá sekretářka o patnáct let mladší). Řekla jsem mu, ať už si to konečně vyřeší. Včera přišel hrozně pozdě, už jsem si myslela, že odešel. Ten guláš citů je šílený.Držela jsem kvůli dceři, protože se k nám choval hezky, ale dcera už je celkem velká a já už to dlouho snášet nebudu. Měla jsem ho fakt hodně ráda. A ještě něco - nevím, co jí vykládal, ale my jsme celou dobu byli spokojená rodinka - včetně sexu. Podváděné jsou zkrátka obě strany. Nikomu to nepřeju. A osobně si myslím, že neřeší nic - takhle mu to přeci úžasně vyhovuje... takže řešit budu já. Tak nevím, jestli Ti pomůže pohled z druhé strany...

Milá jmenovkyně (Kamila - Mail - WWW) 28.03.2006, 12:51:41
ještě jsem se tím neprokousala a už mě nadzvedlo několik vět - DOBRÉ ŘEŠENÍ NEEXISTUJE..... NIC NEZÁLEŽÍ NA MĚ....MAMINKY S DĚTMI JSOU "NA ROZTRHÁNÍ"....ON JE ŽENATÝ....tak to je prosím ten ouplnej začátek a já už vidím rudě!!!

:-((( (saffron - Mail - WWW) 28.03.2006, 12:56:50
Je mi z toho smutno a to tak, že velmi!!....ti chlapi to s náma maj tak jednoduchý. Tak důležitá je pro nás jejich náruč a blízkost, že jsme asi ochotný věřit čemukoli..?.. nadarmo se říká, že činy jsou důležitější než slova, radši budem poslouchat ty opojné bajky, než aby jsme se podívaly, co reálného je za tím. Slíbit se dá všechno a ani to nebolí. Kamči asi Tě nepotěším, ale fakt Tě "využívá". Když mu hrozí vyhazov, tak se Tě zeptá, jestli bys s ním chtěla být??? - aj, sprostě bych zařvala, jak mě to zvedlo tlak.:-). Nevěřím, že nemáš na víc, než být pro někoho nouzovým řešením, krizovým lůžkem!O čem to je??

Přesně tak, souhlasím s Marťou, (Vodoměrka - Mail - WWW) 28.03.2006, 12:57:35
a hlavně ještě dodávám pro Kamilu... ne že nic nezáleží na mně... právě naopak... on sám nic řešit nechce, jemu to tak vyhovuje. Pokud někdo s tím chce něco udělat, budeš to ty. Jen ty s tím totiž můžeš něco udělat. Jinak se povezeš a nikdy ničeho nedosáhneš. Nikdy nebudeš spokojená sama se sebou. Když chceš cokoliv řešit, vždycky to musíš udělat ty. Nikdo jiný to za tebe udělat nemůže.

A ještě pro všechny.... (Kamila - Mail - WWW) 28.03.2006, 13:03:24
...to nejsem já, co tu otravuju už dobré dva roky, to píše nějaká moje jmenovkyně....abyste si nemysleli :((((

vše důležité už bylo řečeno, (Inka - Mail - WWW) 28.03.2006, 13:34:48
naprosto s tím vším souhlasím, snad jen vem si z toho ponaučení a dej si di hlavy další bod, aby Ti již příště nikdo nemohl takhle ublížit (nicméně nestěžuj si, sama jsi to dovolila), "ženatí muži jsou tabu"!!! Tím se jistých zklamání vyvaruješ, protože je to většinou jak z jedné bábovky: "že mu jeho žena nerozumí a nechápe ho a nebo že ho strašně svazuje, omezuje a nedává mu možnost volně dýchat". Jak už tu bylo řečeno. Už jak to vysloví by tě to mělo trknout!!!


(F. - Mail - WWW) 28.03.2006, 14:18:18
Já jsem asi blbá...ale proč to dělají? Ještě jsem schopna pochopit jednorázovou nevěru, protože stereotyp v posteli a blablabla. Ale jak někdo může žít dva paralelní životy? Vždyť to musí být hrozně náročné...po všech stránkách. Nechápu.

Proc to delaji? Protoze to je pohodlny... (mila - Mail - WWW) 28.03.2006, 14:23:27
A navic.. musi to byt prima pocit, kdyz o chlapa stoji dve zenske.. a kdyz to u jedny zaskripe, je po ruce ta druha..

nechápu to, (D - Mail - WWW) 28.03.2006, 14:39:21
myslím, že si přílišné lítosti Kamila nezaslouží, není o nic lepší než její bývalý manžel, který ji opustil kvůli jiné. Už to tady zaznělo, ženáči jsou zkrátka tabu. Měla by si uvědomit jak moc ubližuje té ženě na druhé straně, jo a toho frajera bych nechala vykastrovat!!! Omlouvám se, že jsem se tak vetřela do diskuze, jsem tu často, ale jenom jako čtenář, tohle mi ale nedalo. Dana


(F. - Mail - WWW) 28.03.2006, 14:47:43
mila: Já na tom teda nic pohodlnýho neshledávám. No. Ale nejsem chlap, žejo? Teda vlastně...nežiju dva paralelní životy, jsem chtěla říct. Aby se do mě někdo nepustil, že ženský taky nebo co :o)
Ale přece, ocitnu-li se mezi dvěma "láskami", MUSÍM to řešit. Co nejrychleji. Přece nebudu čekat, vylhávat se na obou stranách a hýčkat si neurózu z toho, co bude, až se TO provalí. A pak dělat, jako že za nic nemůžu, že se to prostě stalo a aby si to snad ty dvě vyříkaly mezi sebou...

Ještě trochu cynismu (Jitka - Mail - WWW) 28.03.2006, 14:50:31
- neměl to on jako levný podnájem v místě svého pracoviště?


Dano, trochu nesouhlasim.. (mila - Mail - WWW) 28.03.2006, 14:51:18
manzelce ublizuje predevsim ten kabrnak.. Kamila ublizuje predevsim sama sobe a sve dceri..

Ahoj (Vea - Mail - WWW) 28.03.2006, 14:54:40
Ahoj milá neznámá, jsem v podobné situaci jako Ty taky mamka samoživitelka a mám tříletého chlapečka. Takže mě Tvůj příbeh zaujal hned v začátku, protože s Tebou trošku cítím. Jen ten kdo to prožil ví, jaké to je být sám, vychovávat sám dítko a usínat v prázdné posteli. Není to nic co bych mohla někomu doporučit. Takže chápu že pod vidinou "normálního" života jsi se trochu "zasnila" a bohužel šla do vztahu bez perspektivy. Odsuzovat Tě nebudu nikdo nejsme bez chyby a kdo neprožil ty osamělé noci tak neví o čem to je. Myslím, že za to budeš potrestána dost - tím co jsi napsala už asi jsi. Pokud Ti ale mohu poradit UKONČIT to. Ten Tvůj "princ na bílém koni" není nic jiného než bezcharakterní hajzlík, který si prostě chtěl užít. A tak si odskočil ze svého stereotypního každodenního života do náruče jiné. I kdybys ho nakrásně jednou získala pro sebe - podvedl jednou, zvládne to podruhé. Rozhodně nebudeš tou poslední ...... Teď to bude asi trochu bolet ale přežiješ to. Navíc mysli na své dítko. Z tohoto pohledu Tě trošku nechápu - myslím si, že bys měla především myslet na dceru. Čím dříve to ukončíš - tím dříve budete mít šanci najít někoho pro život. Jestli chceš a bude Ti někdy smutno - klidně mi napiš na mailik. Každopádně drž se.

Jeste dodatek (Vea - Mail - WWW) 28.03.2006, 15:18:17
.. jestli mohu tak jeste dodatek k te skoro posledni vete. ZADNY TELEFONICKY ANI MAILOVY KONTAKT !!!!!!!!!! Proste za tim udelej tlustou caru par dni mozna mesicu bude blbe ale uz se s nim proboha nestykej. Takhle se mozna neuvidite, ale pokud si budete psat a volat ... je to skoro obdobne. Nakonec budes viset na telefonu a cekat az se Ti milostpan ozve. PA

(mamča - Mail - WWW) 28.03.2006, 16:53:23
Nechci být špatným prorokem, ale co takhle pohled z druhé strany ?
Možná se ten "princ" spolu s manželkou doma chechtá, jak hezky ušetřil. Za prací zřejmě vyráží, protože v místě bydliště práce není, nebo jen špatně placená. Potíž je v tom, že pokud jezdí jinam, musí taky někde bydlet, stravovat se, apod., tudíž vedou dvojí domácnost, což většinou stírá výhody. Samozřejmě manželce nevykládá, že se svou "bytnou" taky spí. A možná si jeho žena myslí, že "bytná" je nějaká vetchá důchodkyně.
A panáček si zatím užívá péče na dvou frontách…


Tak (Yta - Mail - WWW) 28.03.2006, 17:20:35
k tomu vsemu, co uz bylo napsano jen dodam, ze si stezujes na to, ze rozvedena s jednim ditetem to ma tezke, ale usilujes o to, aby i ta druha byla rozvedena, ktera by to mela s dvema detma jeste tezsi. Doufam, ze bozi mlyny melou a ze budes za to potrestana, ze jsi sla vedome do vztahu se zenatym muzem.

(Sirael - Mail - WWW) 28.03.2006, 23:22:44
Souhlasím s pisatelkama nade mnou... Myslím ale, že máš jednu obrovskou výhodu! A to je Tvoje dceruška. Uvědom si, kolik je nešťastných, bezdětných třicátnic, které zoufale shání "samečka na založení rodiny". Holčičku už máš, tak se můžeš klidně nadechnout a dát si čas s hledáním toho správného chlapa. Zkusila bych třeba i nějakou seznamku na internetu, osobně jsem poznala svého úžasného chlapa na webu rande.cz Každopádně si myslím, že je nejdůležitější poslat onoho vychcánka k vodě a začít si budovat svůj perspektivní život. Vždyť jsi ještě mladá!!! Kdyby Ti bylo 40, situace by nebyla až tak růžová.... Přeju Ti hodně štěstí a doufám, že se vám to podaří brzy rozlousknout, aby to nepoškodilo děti.

PRINC NA BÍLÉM KONI - Z CIZÍHO KRÁLOVSTVÍ (modroocka - Mail - WWW) 29.03.2006, 05:12:41
Sama víš, že to nebylo nejsprávnější. Výsledek sama cítíš ze všech stran. Napadlo tě, že ten pan manžel tu a tam jede za svoji milovanou rodinkou? To si opravdu myslíš, že měl sex jen s tebou? Nenapsala jsi, zda-li jsi od něho brala nájem či nikoliv... Je docela možné, že spojil příjemné s užitečným, ušetřil.
A teď? Čas se nachýlil, situace se nezvládá, je třeba ji změnit. Takže proč si s ním ještě psát? Šla jsi do nezávazného sexu, podařilo se ti najít na kamaráda pro dceru, a teď nezbyde než hledat dalšího strýčka...
Ve velkou budoucnost společného žití bych nevěřila.

Kamilo, (Aknela - Mail - WWW) 29.03.2006, 05:39:15
Vytiskni si radu, kterou ti napsala Daniela - Kudlanka a když ti bude nejhůř, tak si jí přečti. Je v ní velká pravda.

Já tě určitě odsuzovat nebudu, před několika lety jsem byla v podobné situaci. Nejsem na to nikterak hrdá, ale bohužel stalo se, zamilovala jsem se do ženáče. Zpočátku jsem to taky brala s nadhledem, nehledala jsem v tom budoucnost, ale pak jsem se dostala do podobného zamotaného kruhu, ve kterém jsi teď ty. Když jsem četla co jsi napsala, docela mě mrazilo, některé věci jsou totiž v těchto vztazích jak přes kopírák. Nakonec nás to oba tak naprosto vysávalo a ničilo, že jediné řešení byl konec. A byl to dobrý konec, díkybohu. Dodnes se stydím za to, že jsem byla tak blbá a svým způsobem zlá a nechtěla vidět to, co jsem měla před očima.
Jednou jsem si přečetla na internetu diskuzi na tohle téma na www.rodina.cz, jmenuje se myslím Miluju ženáče, nebo tak nějak. A to mi dost otevřelo oči. Psaly tam holky - milenky s příběhy velmi podobným tomu tvému a bohužel, dobré konce se nekonaly. Všechno to byly příběhy k pláči.

Už tady někdo psal, že máš výhodu - svojí holčičku. Nedělej jí bordel v hlavě, tohle není žádný nový tatínek, toho budeš muset hledat jinde. Jednoduché to nebude, ale to, co by tě čekalo kdybys v tomhle stavu s ženáčem pokračovala by bylo ještě mnohem horší. Uteč včas! Držím ti palce.

Ufff! (Wendy - Mail - WWW) 29.03.2006, 07:53:55
A je tu znovu, že. Ženy se bojí samoty, nechtějí být samotné. Příběhy téměř přes kopírák. Kamilo, některé reakce jsou trochu drsné, ale pravdivé. Nechtěla jsi ublížit své dcerušce, ale stalo se. Teď nechceš ublížit té druhé ženě a to je dobře. Asi stejně sama cítíš, jak by se rozhodl, chlapi jsou pohodlní sobci. Neodešel by.
Pokud je manželka skutečně tak hrozná,jak mají někteří muži ve zvyku tvrdit, ať se s ní rozvedou a pak se můžou seznamovat. Ale tohle, co podnikají, je nefér a podpásové bez ohledu na to, že osamělá žena udělá tu chybu, že s nimi naváže intimní kontakt nebo si jej dokonce částečně nastěhuje k sobě. Asi je někdy těžké odolat. Která to udělá, platí pak dvojnásob...

Mila Kamilo (Alimionka - Mail - WWW) 29.03.2006, 09:26:38
uvedomujes si, ze zenska intuice ma neomezene hranice a manzelka zmineneho pana uz urcite neco tusi... To bychom tady take klidne mohli resit dopis od ni, jak je ubolena, ze jeji manzel ma jinou a ona s nim ma deti a nechce byt sama. Jenom nechapu,ze si my zensky neuvedomujeme, ze jsem to my co takhle motame hlavu chlapum a kdybychom ty jejich "prozatimni vztahy" nedovolily tak by nebylo utrapenych milenek a manzelek. Trochu staromodni moralky zensky!

Ano, Wendy (Gita - Mail - WWW) 29.03.2006, 10:31:02
ženy se bojí samoty a nechtějí být samotné. O tom tady je téměř každý příspěvek - nakonec stačí si přečíst diskuzi "Začátky a konce". NČ nám to tam podal pěkně po lopatě, že muži chtějí mladé masíčko. A pak uklidňujte ženskou po 30, ne-li po 40, zvlášť s dítětem, že si určitě ještě někoho najde. Mojí mamce bylo 44, když ovdověla, mně byly 4 roky. Myslíte si, že si ještě někoho našla? Nebuďme naivní... Při takové vizi mám chuť si hodit mašli.

Tím ale rozhodně neříkám, že schvaluji to, co dělá Kamila. Tím jejím postojem vlastně to špatné ve chlapech jen podporuje. Apelovat na starou morálku se snad ani jaksi do dnešní doby nehodí, ani na solidaritu nikdo neslyší... Taky souhlasím, že ten, kdo je nespokojený ve vztahu, by se měl nejprve rozejít (rozvést) a teprve potom si hledat nového partnera (taky jsem kdysi toto pravidla porušila, dnes už vím, že jedině takhle si pak člověk může sám sebe vážit a očekávat, že si druzí budou vážit i jeho).

Proč se ženský (Myška - Mail - WWW) 29.03.2006, 11:33:15
bojí zůstat samy? To nevím, protože já jsem se nebála. Když mi krachlo manželství a manžel odešel vstříc světlým zítřkům po boku jiné (a velmi brzy sám), řekla jsem si, že stejnou chybu už neudělám. Já ho hrozně moc milovala, a to asi byla ta chyba. Proto se nesnažím za každou cenu sehnat chlapa, protože do postele by šel každý, ale k soužití je způsobilý málokterý. A ochotný. Ženáč je pro mě tabu. Jednak si dobře pamatuji, jak bylo mě, když ex odcházel za tou "lepší", a jednak nejsem tak zoufalá, abych se chtěla dělit o muže s nějakou druhou, a vlastně první - protože ona je jeho manželka a matka jeho dětí. Dámy, nechtějte chlapa za každou cenu, mnohdy nemají cenu žádnou. Najděte v sobě sílu být sami s dětmi, určitě je to lepší než sobě i jim motat hlavu neperspektivními vztahy.

Myško, myslím, žes to vystihla dobře... (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.03.2006, 11:45:20
... taky bych nebrala ženáče, protože bych se nikdy nesmířila s tou rolí být až druhá - o tom, že první je vždy ta vlastní, i když podváděná žena, není sporu... a to by měla mít každá žena na paměti. Proč se jich tolik smiřuje s tím, být až několikátá v pořadí? Když už si hledají chlapa, tak proč ne takového, u kterého budou na prvním místě? Copak to jinak má cenu?

Super (Kamila - Mail - WWW) 29.03.2006, 12:52:34
jak Myška, tak Vodoměrka - mám se příliš ráda na to, abych se o chlapa s někým dělila...

Vodoměrko, (marťa - Mail - WWW) 29.03.2006, 13:17:44
kdysi jsem zaslechla něco z pořadu Báry Štěpánové v TV na toto téma - že jim dělá dobře, že byly shledány přitažlivější a lepší než jiná žena ( manželka), jaksi nad ní zvítězily... to by měly říci ženy, které to prožily ( pokud si to mohou přiznat). I mně vrtá hlavou - dobrovolně jdou pod peřinu s mužem, o němž vědí nebo aspoň tuší, že spí s jinou? Ptají se na to? Připustí si to? Nebo že by každý tvrdil, že má doma studenou postel? Asi to zní útočně, ale opravdu bych to ráda věděla a budu ráda, když některá z " milenek" odpoví.

(Wendy - Mail - WWW) 29.03.2006, 13:36:41
Proč myška neví, proč se některé ženy bojí samoty ? Protože ona taková není. A ty, co se nebojí - nebo nebály - a ještě ke všemu samy nezůstaly, sem asi míň píší, že.
MArťo, to víš, že každý ženáč bude milence tvrdit, že ta jeho je frigidka, jak jinak.

Vodomerko, nepocitej s tim, ze ti sem budou psat (mila - Mail - WWW) 29.03.2006, 13:50:30
reakce soucasne milenky zenacu. Ty jsou presvedceny, ze jich se tohle netyka, ze je si jejich zenac vezme. Pochopitelne jim napovidal, ze jejich zena je frigidni monstrum, ktere mu naprosto nerozumi.. A ze s manzelkou skoro nespi, jinak by s nim ty milenky prece do postele nesly, to da rozum.. a co si dokazuji milenky? To, ze jsou krasne a zadouci a vasnive a UPLNE jine nez ty nemozne manzelky..

Haha...marťo (Kamila - Mail - WWW) 29.03.2006, 13:51:55
zvítězily? No to je gól.... ale ono je to holt o tom, že když chceš, zdůvodníš si všechno...

Já vím, (Myška - Mail - WWW) 29.03.2006, 13:53:51
že není jednoduché zůstat sama s dětmi, taky jsem to prožila, a docela si zobla. Ale věděla jsem, že to zvládnu, že na to mám. Neříkám, že je dobře zůstat s dětmi sama za každou cenu a naopak se bát navázat vztah, a zdůvodňovat si to tím, že jsou všichni chlapi stejní, a co kdyby ten další taky odešel. Každý extrém je škodlivý. Já jsem pro nic neuhánět a nechat to plynout, však se ten pravý nezadaný, který si bude ženy vážit, najde.

No jo, Marťo, (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.03.2006, 13:53:41
jednou jsem se seznámila s mužem, o kterém jsem si myslela, že je rozvedený, aspoň z jeho nejasných řečí to tak vyplynulo, i když se u toho kroutil jak had. Posléze na přímou otázku odpověděl, že ještě není, že se rozvádí a nakonec z něj vylezlo, že je ženatý, má dvě malé děti a rozvádět se rozhodně nechce. Jen si tak hledal rozptýlení a únik prý ze stereotypu a začalo to: jak mu jeho žena nerozumí, jak je strašná, jak se s ní nedá vydržet a tak dále a tak dále, jak mu nic nedovolí a kdesi cosi. Jo a taky cosi o tom, že s ním žena nespí, že se vymlouvá na bolení hlavy, na menzes, které prý má skoro celý měsíc a tak, no dost nesmyslů. Svět je malý a většinou se člověk dozví i věci, které by nečekal a já se dozvěděla, že žije normální manželský život, že to není tak, jak říkal, že se chystá odstěhovat a tak jsem se s ním rozloučila. Ze dne na den, prostě bych nesnesla, abych byla jen nějakou tou hračkou pro chvíle, kdy nemá nic v plánu se svou ženou. A když jsem si ještě představila, jak by se cítila ta jeho, když by se o nás dozvěděla, to mi za to nestálo. Ještě jsem měla dost ostře v paměti svoje pocity a svoje slzičky, když jsem se na této pozici ocitla já. A rozhodně jsem to necítila jako vítězství nad tou manželkou, spíš jako odstrčení.
Tak by mě taky zajímalo, co ty ženské na těch ženáčích tak přitahuje. Proč jim to nevadí, co z toho mají - peníze? Dárky? Zřejmě ano... všechno je otázkou priorit a je spousta lidí, kteří upřednosňují majetkové zabezpečení víc než city a lásku.
Já jsem nenapravitelná romantička, takže podle sebe soudit nemůžu. Jsou i jiné typy žen. Tak ať se vyjádří...

Wendy, a dost! (master - Mail - WWW) 29.03.2006, 14:05:13
Vědro trpělivosti a tolerance právě přeteklo. Ten tóóón, ten tóóón...ten obsah...
Už jednou jsem si všiml, že "všichni chlapi jsou stejně pohodlní...", že "...každý ženáč bude tvrdit...",atd vyjadřuj se prosím přesněji, např. "někteří ženáči jsou pohodlní, někteří ženáči budou tvrdit a pod.
Za opačné pohlaví děkuji... :-))


Masterku, klid, (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.03.2006, 14:09:00
Wendy myslela jen ty ženáče, co hledají milenky, ne tebe a další šťastlivce věrné svým manželkám...

Vodoměrko, tak to jo... (master - Mail - WWW) 29.03.2006, 14:21:50
žena čte horoskopy, víš. I mně. A já je musím poslouchat. Ráno při odchodu mi povídá, abych dal na sebe pozor, že jsem na tom dnes intelektuálně velmi špatně. -98 něčeho... Nevíš, kde strop???
To bude asi tím.

Vodoměrko a ostatní, (H. - Mail - WWW) 29.03.2006, 14:24:04
zajímal vás názor nějaké milenky, tak tedy... Před šesti lety jsem do toho spadla, s kolegou z práce. Měla jsem veliké výčitky, ale uchlácholila jsem je tím, že mi řekl, že jeho manželství není šťastné a že když to nebudu já, bude to jiná (romantické, že?), ale že chce samozřejmě ze všeho nejvíc mě, protože jsem ta nej.... atd. To s těmi kecy o frigidní manželce (jak bylo psáno výše) je samozřejmě pravda. To používá určitě většina. Dále mi tvrdil, že jak řeknu, tak se okamžitě rozvede a budeme spolu (no, řekla jsem si proč chvátat, počkám až se líp poznáme - tohle mi totiž navrhl po měsíci "chození". Taky jsem z toho měla samozřejmě strach).
Co se týká důvodů, nemyslím, že to jsou peníze a dárky... aspoň u mě to tak určitě nebylo, žádné jsem nedostávala ani nechtěla. Byla jsem rok po hodně bolestivém rozchodu a říkala jsem si, nikdo vhodný volný tu pro mě není, tak se trošku ohřeju v lichotkách tohoto pána a pak to ukončím. Stalo se, co se stát muselo, já se postupně obrovsky zamilovala a on začal ochládat. Dostat se pak z toho (citově) byla největší fuška mého života a hodně mě to poznamenalo. A co mě na něm tak přitahovalo? Určitě ne to, že byl ženatý, myslím, že ženy spíš přitahuje, že ten chlap je chytrý, schopný, hezký, umí se chovat, říká věci, které chceš slyšet (aniž si uvědomíš, že je to od něj kalkul), připadáš si vedle něj atraktivní... No a jelikož tito kvalitní chlapi jsou prostě ženatí (protože je ženské samozřejmě utrhnou a dovlečou k oltáři), no tak proto se pak dá překroutit, že ženáči jsou pro někoho přitažliví. Myslíte, že kdyby o mě tenkrát stáli dva takhle schopní, úspěšní a atraktivní chlapi a jeden z nich byl svobodný, že bych si něco začínala se ženatým? Jenže ono muž takového formátu by o mě svobodný ani nezavadil, za manželku by si vybíral něco "lepšího".

No jasná zpráva, mastere básníku zdejších luhů a hájů (Wendy - Mail - WWW) 29.03.2006, 14:28:02
Otři si vědro. Jak píše Vodoměrka, uvažuji v intencích daných hříšným chováním :...každý ženáč bude své milence tvrdit... povšimni si, že se skutečně jedná o milenku ženatého muže. Ten to prostě říci musí. A na ty, co nehřeší hledajíc pouze milenku, se to přece nevztahuje.
Nebo může muž upřímně milovat dvě ženy ????

Masterku, 98??? (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.03.2006, 14:44:58
To je v pohodě, IQ vlnící se trávy je pod 59... to jsi na tom asi jak naše Morava, co se právě vylívá z břehů...

Wen, tak to nevím. (master - Mail - WWW) 29.03.2006, 14:49:06
Zkus se na to zeptat třeba NČého. A že bych byl básníkem luhů a hájů? Dnes tedy rozhodně ne, viz můj horoskop. To je ale pěkná blbost...
Tak si tu hezky povídejte o ženáčích a o zhrzených milenkách, ale prosím Vás o jedno, neházejte nás všechny do jednoho pytle.

Vodoměrko, (master - Mail - WWW) 29.03.2006, 14:51:26
to není IQ, to je nějaké bezrozměrné číslo. A záporné k tomu. -98! Hrůůůza.



Milé Háčko ! (Wendy - Mail - WWW) 29.03.2006, 14:58:54
Ono se traduje, že maximálně do dvou let chce milenka toho svého milence jen sama pro sebe, nastává to zákonitě. Říkal to profesionál z manželské poradny v jedné rozhlasové relaci. Takže si tím projde každý podobný vztah a ani ten váš nebyl výjmkou.
Správně píšeš na téma, že s dobrými muži to je jako s dobrými místy na parkování - všechna bývají obsazená...A proč se tak podceňuješ. Proč si myslíš, že by o tebe svobodný kvalitní nezavadil ?

Záporné? (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.03.2006, 15:00:37
No tak to teda nevím, ale asi je to s tebou na pováženou... já nevím, nejbezpečnější asi bude lehnout si do postele, obložit se polštáři a čekat, až to přejde a až se dostaneš do kladných hodnot... už nemám kam jít venčit psa, páč se tam rozlila voda a zaplavila nám celý prostor pro venčení bez vodítka... takže to mám taky záporné a až přijdu z práce domů, tak si taky půjdu zalehnout a počkám, až to přejde /opadne voda/

:-)))))

Neodmlouvej, mastere, básníš (Wendy - Mail - WWW) 29.03.2006, 15:01:45
no, dnes si tedy dej oraz, když na to máš papír horoskopový. Vyndaly jsme tě na tvé výslovné přání ze společného pytlíku a teď si běž pěkně hrát.

No, milá H, (Lietavica - Mail - WWW) 29.03.2006, 15:09:57
já měla taky v hlavě od manžela a tchýně nějaký čas vtlučený, že bych měla být ráda, že si mě vůbec někdo vzal, že o mě by si nikdo ani kolo neopřel, no a proč taky ne, když jsem tomu jistou dobu chtěla věřit a i když ten zájem někdo lepší projevil, tak jsem se bála, aby se mi nakonec nevysmál. Naštěstí se mi v hlavě rozjasnilo a navíc k tomu ten dotyčný počkal a zkusil to znovu. Co víc dodat? Je inteligentní, vzdělaný, zodpovědný, je s ním legrace, má rád stejné věci jako já, lyžujeme, kolujeme, čteme stejné knihy, máme stejné zájmy, a rozhodně to není nějaký takový ňouma, o kterého by ženská ani pohledem nezavadila. Shrnu to - podle toho, jak se ceníme my samy, tak si cení i ostatní nás. Tak se nepodceňuj! A jestli chceš trochu osobních rad, povzbuzení nebo jen pár slov od "virtuální kamarádky", tak mi klidně napiš na maila.

No, milá H, (Lietavica - Mail - WWW) 29.03.2006, 15:11:40
já měla taky v hlavě od manžela a tchýně nějaký čas vtlučený, že bych měla být ráda, že si mě vůbec někdo vzal, že o mě by si nikdo ani kolo neopřel, no a proč taky ne, když jsem tomu jistou dobu chtěla věřit a i když ten zájem někdo lepší projevil, tak jsem se bála, aby se mi nakonec nevysmál. Naštěstí se mi v hlavě rozjasnilo a navíc k tomu ten dotyčný počkal a zkusil to znovu. Co víc dodat? Je inteligentní, vzdělaný, zodpovědný, je s ním legrace, má rád stejné věci jako já, lyžujeme, kolujeme, čteme stejné knihy, máme stejné zájmy, a rozhodně to není nějaký takový ňouma, o kterého by ženská ani pohledem nezavadila. Shrnu to - podle toho, jak se ceníme my samy, tak si cení i ostatní nás. Tak se nepodceňuj! A jestli chceš trochu osobních rad, povzbuzení nebo jen pár slov od "virtuální kamarádky", tak mi klidně napiš na maila.

Wendy (Gita - Mail - WWW) 29.03.2006, 15:55:20
tak ty na jedné straně píšeš, že s dobrými chlapy je to jako s místy k parkování, a pak se ještě ptáš, proč se H. podceňuje? Kurnik, asi právě proto, ne? Já mám taky podobné pocity - vlastně ani neznám v současné době nikoho, koho bych chtěla a nebyl zadaný. Prostě jsem asi tu správnou dobu prošvihla nebo co. I když jsem se předtím tak nikdy necítila, najednou mám taky pocit, že už vlastně nemám šanci. Nikdy jsem se nesnížila k tomu, abych si začala se ženatým, ani se zadaným, to nikdy. A ani nechci jít pod svou cenu do vztahu, který mi nebude vyhovovat (NČ mi to dnes natřel v jiné diskuzi :-)). Taky jsem si nepředstavovala, že život strávím bez někoho vedle sebe, bez rodiny, bez dětí... ¨
To by měla být otázka do pranice, téma na diskuzi: Jak najít teda toho NEZADANÉHO, inteligentního, milého, slušného, pohledného atd.??? Já rozhodně nesouhlasím s žádným počínáním typu ženatý muž - manželka - milenka. Ale už mě přestávají bavit nicneříkající komentáře, které jen říkají, co kdo dělá špatně, odsuzují, ale konkrétní a použitelnou radu, jak z toho ven, nedají...

Giti, (Kamila - Mail - WWW) 29.03.2006, 16:04:04
...třeba na internetu :-) ne?

Gito, psala jsem ti obsahlou odpoved, (mila - Mail - WWW) 29.03.2006, 16:10:22
ale pak jsem to smazla.. zadny navod neexistuje.. asi to chce nejdriv zjistit, co chces (a v tom asi uz mas jasno) a pak si podat inzerat a zkouset.. a taky a to hlavne - mit sama co nabidnout, takze se dat pokud mozno do pucu - nejake to cviceni jak pro telo i dusi.. a predevsim se mit hodne rada a verit si.

Gituš, (Wendy - Mail - WWW) 29.03.2006, 16:20:44
to, že na H. teď zrovna žádný takový dobrý nezbyl, neznamená, že to je tím, že by si někoho takového nezasloužila a musela se kvůli tomu podceňovat. Člověk z toho může mít momentální mindrák, ale když bude chodit po světě jen se sklopenou hlavou, vůbec jí to neprospěje, to mi věř! V tomto duchu taky píše v závěru svého příspěvku Létavice.
Třeba je taky víc sqělých žen než sqělých mužů... v každém případě se nezlob na nás, snažíme se hlavně povzbudit a přispět svými zkušenostmi. Někdy pomůže i virtuální herda nebo vyprovokování. Jo a kdyby někdo přesně věděl, jak provést to, co chceš ty, tak si zařídí seznamku a za chvíli bude mít vilu na Mallorce. Konkrétně není známo prostředí kde a jak žiješ, stav a složení společnosti kde se pohybuješ nebo by ses pohybovat mohla. Můj syn se třeba seznámil přes internet a moje kamarádka též. Příbuzná zase přes Seznamku.cz - Cestujeme. Teď v práci se budeme pokoušet dát dohromady dva osamělé lidičky. Uznávám ale, že to není žádná sranda a ne všem se to podaří.

Gito, (motýl Anonym - Mail - WWW) 29.03.2006, 17:50:02
taky jsem Ti psal, ale vypadl nám internet :-( Předně si uvědom, že enčého jen těžko můžeš brát vážně a už vůbec nevnímej jeho názory jako typický pro většinu mužů - to, že jemu nejvíc vyhovuje kombinace dvacetiletý nymfomanky s pečovatelskou službou, která udělá, co je třeba a pak mlčky vypadne, by uvolnila místo např. hokeji v tv, je sice hezký, ale pro Tebe z toho nic nevyplývá. Teda kromě poznatku, že enčé asi nebude ten správnej partner pro Tebe :-)
Věř tomu, že je spousta chlapů, který taky nechtěj bejt sami, a přitom nemají na mysli ani sexuální hrátky s mladým masíčkem, ani to, že jim někdo bude utírat zadek, zavazovat boty a všelijak jinak se o ně "starat".
No a návod, jak potkat zajímavý lidi? Mně v životě funguje tohle: Chceš-li se potkávat se zajímavýma lidma, věnuj se zajímavým činnostem. Čím víc a čím zajímavější, tím větší šance na setkání s někým. Jsou různý kursy, semináře, nespočet neziskovek pracujících pro druhý lidi, kde člověk může pomáhat, prostě je toho po republice hromada, díky internetu se to dá všechno najít, když to nemám u huby, tak si tam dojedu. Hlavně to chce provozovat nějaký činnosti aktivně, mezi lidma, ne doma u monitoru. Mně tohle funguje celej život, ale kdyby ani to nebylo, tak jsou tu všelijaký seznamky na internetu, ne? Nebo pokud máš ráda psy, pejsek je bezvadnej seznamovací pomocník (ale ne aby sis ho pořizovala jen kvůli tomu! :-)) Tak nevím, jestli to jsou konkrétní a použitelný rady, koneckoců motýl se kdysi zařekl, že už tu radit nebude, jen nezávazně plkat, teď jsem to porušil :-)

Vodoměrko, Marťo a spol... (anonymní milenka - Mail - WWW) 29.03.2006, 21:34:57
ale veliká láska je příčinou toho, že se stýkám s ženatým mužem. To vás nenapadlo, že existuje i tahle možnost? Každý musí jenom kalkulovat?
Jo, a dotyčný mi netvrdí, že ta jeho je frigidka. Jistě že vím, že s ní spí, stejně jako já se svým mužem. Neřešíme to, vyplývá to ze situace.
Teď samozřejmě nechápete, proč to děláme, proč oba podvádíme své partnery a nějak poctivě to nevyrěšíme...
Odpověď: to, že se beznadějně milujeme, neznamená, že jsme schopni nebo ochotni rozbít dvě rodiny. Máme taky pocit odpovědnosti. Ve hře jsou 4 děti, už větší, ale stejně. A naši partneři nám nic neudělali, nemohou za to, co nás dva "postihlo", nezaslouží si být opuštěni. A proto děláme opravdu všechno, co je v našich silách, aby jsme nikomu neublížili, aby se to nikdo nedověděl a aby náš vztah neměl pro nikoho negativní dopad.
Nebudete tomu věřit, ale zatím (a už poměrně dlouho) to funguje dokonce tak, že naše tajná láska přispívá ke klidu a pohodě v našich domovech, protože my jsme šťastní a naplněni pozitivní energií, kterou doma s radostí poskytujeme svým blízkým. Protože je máme stále rádi. Já jsem opravdu od té doby, co mám milence, klidnější, vlídnější a spokojenější manželka i máma. Úplně jsem rozkvetla. Manžel by vám to potvrdil, jenom příčinu samozřejmě nezná a je mou povinností postarat se o to, aby se ji nikdy nedověděl.
Tak mně teď ukamenujte, kdož jste bez viny, ale prosím taky si uvědomte, že se to může jednou stát taky vám...láska si opravdu nevybírá a někdy prostě nechce brát v úvahu to, že někdo je již zadanej...

Omlouvám se, ale stratil se začátek věty. (anonymní milenka - Mail - WWW) 29.03.2006, 21:38:50
Mělo tam být:
...ne dárky a peníze, ale veliká láska...

anonymni milenko, (Johanka - Mail - WWW) 29.03.2006, 22:21:44
ja Ti rozumim. Nebyla jsem nikdy v Tve situaci, a kdybych se do ni dostala, neudrzela bych ji (neumim nic tajit). Ale vim, ze kdyz ma nekdo nekoho skutecne hodne rad a ta laska ho cini stastnym, presouva se to stesti na okoli, ma i lepsi vztahy s ostatnimi. U me to jednoznacne plati. Neni to tak, ze clovek neco, co v sobe ma, deli mezi nejake mnozstvi lidi - je to tak, ze kdyz umi davat, najednou ma toho k davani nekonecne.

Ja sveho partnera hluboce miluji, je to ten nejlepsi chlap na svete. Vim, ze nevera by mu vadila, tak doufam, ze se mi takova vec nikdy neprihodi. Ale casto se nevinne (ten druhy to vetsinou ani nevi, nebo vi a mozna platonicky sdili) zamilovavam do ruznych osob v okoli, v te dobe mam vic chuti do zivota, ale i lasky k partnerovi! Proste pripada mi uzasnej celej svet, a jeste uzasnejsi on, kterej je uzasnej i jinak :). (On mi samozrejme po tech letech rentgenove vidi do hlavy, vsechno je mu jasny, nic mu netajim, ale myslim, ze vi, jak to u me funguje, a nikterak mu to nevadi - naopak, bavi se tim :))


anonymko - kolegyně :-) (motýl Anonym - Mail - WWW) 29.03.2006, 23:15:20
Neodsoudím Tě, na to se tu najdou jiní :-) Nakouslas to téma z jiný strany a dostalas ho na tenkej led debaty o tom, co je to láska, proč monogamie a proč ne, jestli je možný milovat víc než jednoho člověka a tak dál. Byla by to debata nekonečná a neměla by jednoznačný řešení. To řešení si musí každej člověk udělat sám v sobě. Je vcelku snadný dobrat se poznání, že láska je něco, co daleko přesahuje připoutání k jediný bytosti, že lidská schopnost milovat (a nemusí to být nutně nic erotickýho) je ve skutečnosti nekonečná a tudíž je nelogický si myslet, že láskou k jednomu partnerovi jsme pozbyli schopnost milovat kohokoli jinýho. Ale to sem tahat nechci, je to stejně slovy nesdělitelný a navíc to není až tak podstatný.

Podstatná je společenská konvence, neboli dohoda. Buď na úrovni společnosti, cítím-li se bytostí kolektivní a pevně spojenou s normami společenství, ve kterým žiju, nebo na úrovni osobní, cítím-li se individualitou svobodnou natolik, že pro mě v týhle oblasti názor mýho společenství není určující. Monogamie není nic přírodou danýho, neexistuje mechanismus, kterej by nám bránil ve vzplanutí či styku s dalšími partnery, vedle toho legitimního. Monogamie (respektive jakýkoli morální pravidlo)je jen a pouze společenská či osobní dohoda. Dohoda s mým společenstvím, s mým partnerem a s mým svědomím, či chcete-li Bohem. Každej člověk by měl na nějaký úrovni k takový dohodě dospět - zjistit, kdo jsem, co pokládám za správný a důležitý pro svůj život. Podle toho si tu dohodu v sobě uzavřít a dát jasně najevo svýmu partnerovi hned na začátku vztahu, kde stojím a jak to s těmito otázkami mám. A pokud vstupuju do soužití s tím, že deklaruju svou monogamii, měl bych bejt schopnej tu dohodu dodržet a bejt za ni zodpovědnej. Ty píšeš o veliký lásce a já Ti to věřím. Jenže ta láska tady nevyrostla z ničeho a naráz. Ta láska může vyrůst jedině, když jí to dovolím. Chci tím říct, že v momentě, kdy se potkám s okouzlující bytostí, která by mohla být tím, kdo mou dohodu o monogamii ohrozí, mám zpočátku naprosto svobodnou možnost ovlivnit, co (a zda vůbec) se mezi námi rozvine. Tuhle možnost jsi měla i Ty, jenže jsi jí nevyužila a nechalas to přejít přes jakejsi "bod zvratu", kdy už se řítíš tobogánem. Je na Tobě, jak si s tím Tvoje svědomí poradí, nikdo z venku nemá právo Tě soudit. Nevěřím, že to dlouhodobě zvládnete bez ublížení a rozpadu původních partnerství, pakliže se časem neunaví tento Váš vztah. Je to téměř nepravděpodobný, protože nekonečně tajit to nepůjde a to, že by všichni zůčastnění prodělali takovej vývoj, že by došli k tomu, že původní dohoda o monogamii je překonaná a jsou schopni se sdílet tímhle způsobem, to je už naprostá fikce. Takže se příliš neraduj, že to nějakou dobu funguje - celej život je vývoj a i tahle situace se bude dál vyvíjet. No, každopádně to tu nejpozdějc zejtra ráno schytáš :-)

Vona láska je jen energie a s tou se dá různě pracovat. Líbí se mi, jak to dělá Johanka, zdá se, že umí transformovat tuhle energii tak, aby jí pomáhala tvořit, nikoli bořit stávající vztah.

Motyle, (Johanka - Mail - WWW) 29.03.2006, 23:44:38
peknes to napsal. Presne tak to je - je strasne dulezite, na jakem typu vztahu jsem se "dohodla" a zda to umim dodrzovat. Zda si prinosnost toho, co delam, umim obhajit nejen pred sebou, ale pripade i pred partnerem, ktery proste veri necemu, co jsem mu slibila. Videla jsem ledacos, co muze fungovat na zaklade dohody - velmi volne vztahy (jsou spolu stridave uz leta a maji k tomu, vedome, ruzne bokovky), toleranci platonickeho zamilovani (pripad me i me kamaradky), toleranci nevery ve forme sexu bez zamilovani (to mi rikal homosexualni kamarad a asi to u nich neni tak neobvykle). Vsechno jde, jen je dobre, kdyz s tim soihlasi oba, nelzou si a nic nepredstiraji.

Jinak to "transformovani energie", jaks to pekne nazval - to je uzasna vec, ale clovek do toho musi dorust a musi do toho dorust i ten vztah. Co ten chudak si se mnou uz prozil (nikdy jsem nebyla neverna, ale ta citova vrtosivost :)), nicmene vsechno jsme nakonec ustali, zocelilo nas to, a jen diky tomu, ze ten nas vztah je ted tak silny a myslim, ze minimalne z me strany naprosto neochvejny :), tak to takhle jde. Jinak to chce velmi silnou vuli a stejne hrozi riziko, ze se clovek zacne trapit a uvazovat, co by kdyby...

No kazdopadne vsem tady preji hodne a jeste vice lasky, malo trapeni a chapave partnery!



anonymní milenko - Hezký! (NČ - Mail - WWW) 30.03.2006, 06:32:26
Nechtěla bys k beznadějnýmu milování přibrat eště jednoho dalšího, úžasně skvělýho, stopro též bez zájmu rozbíjet rodiny?

Johanko, to´s řekla skvěle! (NČ - Mail - WWW) 30.03.2006, 06:37:02
Chápavé partnery!
Jo, to je fakt při bokovkách, záletech, úletech, beznadějnym anonymnim sexu, to nejdůležitější. A zejména, když se to partner dozví - to je pak jeho chápavost dost důležitá.

Milá milenko (Wendy - Mail - WWW) 30.03.2006, 07:24:01
já na tebe taky nebudu házet kamení, protože tě chápu. Jsme lidé slabí a hřešící. Jen bych chtěla pro zajímavost vědět, jak dlouho to trvá.
Taky k té toleranci teoretických monogamistů - moje kamarádka přišla na už kolikátou nevěru manžela. Nechtěla rozbít rodinu s malými dětmi tak mu nabídla, že spolu budou dál bydlet, ona se bude starat o děti a domácnost a event. hledat i pro sebe jiného partnera. Ale on to nepřipustil, že by pak vypadal jako paroháč. Kvůli ničemu jinému ! Mužský tohle asi hůře nesou. A jak ironicky vypichuje NČ, ono to snad ani nejde, tohle si vzájemně tolerovat? Tak se rozvedli.
No, jak píšeš, stát se to může kdekomu a taky se to stává. Takže to asi nebude nic tak mimořádného a lidsky nepochopitelného.
Motýlku, vztahy se vyvíjejí, to máš naprostou pravdu. Ale mohu tě ujistit, že to prasknou nemusí, i když to trvá několik let. Prostě nemusí.
Pěkný den všem ! (Jen aby byl...)

Anonymní milenko, (marťa - Mail - WWW) 30.03.2006, 08:41:44
já to všechno chápu, vím, že se mají rádi, potvrzuji i to, že náš vztah s manželem, když si našel milenku a já to ještě nevěděla, velmi ožil - možná i trochu závidím - ale nijak mi to teď nepomáhá...
Motýlku, moc hezky jsi to napsal.

(marťa - Mail - WWW) 30.03.2006, 08:57:41
ale ještě dodám, že Kamila má pravdu - každý si to svoje zdůvodní. Uvažovala jsi, jak se k tomu postavíš, až to praskne? ( bacha na mobily, to je nejčastější kámen úrazu...)

Anonymni milenko, (mila - Mail - WWW) 30.03.2006, 09:11:35
pokud to ukocirujes, tak proc ne..

Wendy, (motýl Anonym - Mail - WWW) 30.03.2006, 10:18:46
nemusí. Ale s největší pravděpodobností praskne. Protože těch případů, kdy někdo žil po dlouhá léta "bokovku", aniž se o tom původní partner dozvěděl, je naprostej zlomeček v porovnání s těma "prasknutejma" (nebo prásknutejma :-)). Bylo by zajímavý, kdyby nám sem milenka napsala pokračování, až se to posune někam jinam.

Lidičky vy jste ještě prímovější než jsem myslela... (anonymní milenka - Mail - WWW) 30.03.2006, 12:19:34
opravdu jsem čekala víc odsouzení než pochopení.
Motýle, jistě že máš pravdu. Jenom, já tu věrnost slibovala a dohodu se sebou uzavírala v 21, ve stavu šílený zamilovanosti a naivity, absolutně jsem si tenkrát nedovedla představit, že bych někdy vůbec na nějakého jiného chlapa pohlédla. A už vůbec jsem netušila, co s člověkem (a vztahem) udělá 15 let manželského stereotypu. Teď je prostě všechno jiné a taky já jsem jiná. Vím, že tohle jsme si s manželem tenkrát nedomluvili, proto to tajím a proto mám výčitky svědomí. Ale bylo to natolik lákavé, je to natolik krásné a natolik mi to pomáhá být šťastnou, že jsem opravdu neodolala a máš pravdu taky v tom, že jsem odolat mohla. Dá se to jistě vidět jako morální selhání.
Wendy, trvá to druhej rok.
Motýle, samozrějmě že se to všechno vyvýjí, možná se časem "odmilujeme" a zůstane nám jenom hezká vzpomínka, možná se to stihne opravdu převalit před tím, než to skončí. Já ale věřím tomu, že to dokážeme ustát a že dokážeme dát pozor i nadále.
Marťo, mobily...takovou chybu bychom opravdu neudělali. Nejenom je potřeba všechny sms-ky a hovory okamžitě mazat (kdo tohle nedělá, ten snad chce, aby se to provalilo...), my si vůbec nic neposíláme v časech, kdy je ten druhý se svým partnerem (to víme kdy je). Jedině e-maily a do těch se nám nikdo nemůže dostat. Opravdu děláme co můžeme, opravdu nechceme nikomu ublížit. A opravdu věříme tomu, že se nám to povede. Taky proto že nežijeme v jednom městě a nestýkáme se často, a když to nejde, tak se nestýkáme radši vůbec, než bychom šli do nějakého rizika. No a kdyby to přece jenom prasklo, tak je potřeba aplikovat princip minimalizování škod (např. určitě nepřiznávat víc, než je nezbytě nutné) a fakt doufat v dobrou vůli a toleranci partnera.
NČ, já nepochybuju o tom, že jsi úžasně skvělý, ale jeden mi předběžně stačí..:-))

"...doufat v dobrou vůli a toleranci partnera" (NČ - Mail - WWW) 30.03.2006, 12:29:12
Silně vratkej podstavec, řekbych! :-)
Neboli, čeká Tě, děvče, v životě ještě spousta nemilejch překvapení :-(

Anonymní milenko, (Vodoměrka - Mail - WWW) 30.03.2006, 13:20:05
přála bych ti, aby ti ten krásný stav trval co nejdéle a abys hlavně ty vydržela na stejné lajně a nečekala třeba jen podvědomě od toho víc a víc.
Jedna zásada, která v životě platí, je že to, co se nevyvíjí a nepostupuje, co stagnuje, to je odsouzeno k zániku. Stagnace - nečinnost - smrt. Čili vyšumí to. A druhá, a to mi potvrdí většina žen, je skutečnost, že každá žena po určité době přestane být s tím nevyvíjejícím se vztahem spokojena, najednou z čista jasna se ráno vzbudí a řekne si dost, to se musí změnit.
Nejhorší ale je vždy varianta, když se najednou popud ke změně děje z třetí strany, čili ze strany dosud údajně nic netušícího partnera...
Zpovídat se každý musíme jen a jen sami sobě a svému svědomí. Důležité je, že jsi šťastná. Tak ti přeji co nejvíc toho štěstíčka. Aby člověk mohl rozdávat lásku, musí ji taky odněkud dostávat.
Já jsem jiná než ty, neuměla bych takhle žít na dvě strany, i když jsem se jednou v zoufalé situaci o něco podobného snažila, prostě to nešlo. Tak nemůžu napsat, že tě chápu, protože to vidím jinak.


No, 2 roky (Wendy - Mail - WWW) 30.03.2006, 13:22:45
to už by pomalu mohla nastat určitá změna, určitý posun.
NČ, naděje umírá poslední. Kromě toho stará známá poučka praví : zatloukat, zatloukat, zatloukat.
Vím - i a.m. přiznává, že skutečně jde o morální selhání. Ale kdo to řekl : Vždycky, když jsem odolal, bylo to úžasné. Když jsem však neodolal, bylo to ještě úžasnější.
Jak říkám - jsme sbírka hříšníků, někdo menší, někdo větší...tak hodně štěstí všem zúčastněným.

Wen, hezký! :-) (NČ - Mail - WWW) 30.03.2006, 13:41:10
Hezký, to: Vždycky když jsem odolal... :-)
No, já taky myslim, že horší než morální selhání by bylo orální selhání.

anonymni milenko, pises, ze to trva druhy rok.. (mila - Mail - WWW) 30.03.2006, 13:47:15
myslim, ze pokud jeden z vas nanarusi tu vybalancovanou rovnovahu, ktery vas vztah ted jakztakz ma, tak to pomalu odezni, protoze jaksi neni co planovat a nemate kam pokrocit, pokud se nechcete rozvest a to zrejme nechcete.. ono to je takove zradne, sice si pripadas stastna a asi i jsi, ale.. tech ale je tolik, ze si je radsi nepredstavuj.. zkus si jen predstavit, jak by zareagoval tvuj manzel, kdyby se to dozvedel.. jak by ho ranilo, ze za tou tvou promenou stoji uplne jiny chlapek nez on sam..mozna by ti odpustil, ale uz nikdy by ti neveril.. a radit ti, abys to ukoncila, dokud mas ten pocit, ze to zvladas (a ja si myslim, ze uz si za tou hranici, kdybys to mohla jen tak stopnout), to je asi uplne marny..
kazdy svyho stesti strojvudcem

Až budu jednou na smrtelné posteli, (master - Mail - WWW) 30.03.2006, 14:03:48
babička bude sedět u mne, bude mě držet za ruku a už už mi bude chtít zavřít oči, řeknu jí:“ještě počkej babičko, ještě než umřu, musím se ti s něčím svěřit. Byl jsem, ti nevěrnej.“
Ona mi řekne:“nic mi neříkej dědku, já všechno vím. Proč myslíš, že jsem tě otrávila?“



Ještě bych chtěl (motýl Anonym - Mail - WWW) 30.03.2006, 15:37:01
napsat, že vžiju-li se do pozice toho veselýho paroháče, co to zatím neví, tak já bych preferoval vědět a nebejt veselej :-)) Vztah má mít dynamiku a vývoj, on je ale udržovanej uměle ve stagnaci, ačkoli za jeho zády se už toho vyvinulo hodně. A ačkoli on může mít taky pocit 15letýho stereotypu a pocit, že by chtěl ještě něco s někým zažít, tak se (třeba) snaží udržet ten klid bez vývoje, aby Ti (třeba) neublížil. Kdoví, jestli zrovna včera nepropásl šanci rozjet si vztah s nějakou super ženskou, se kterou by byl taky šťastnej, jenže si to kvůli Tobě a rodině zakázal. Já si myslím, že upřímnost ve vztahu se nakonec vždycky vyplatí, i když způsobí bolest. Bolest k životu a vývoji patří, bolesti se nejde vyhnout. Tenhle chlap nedostal Tvou ochranou před bolestí šanci na vývoj a růst. Já osobně (a moje partnerka to ví) chci tuhle šanci vždycky mít (a vice versa).

Jo mně je přeci jasné že si zahrávám s ohněm... (anonymní milenka - Mail - WWW) 30.03.2006, 15:52:57
...a vím že není čím se chlubit a taky tenhle "životní styl" nechci propagovat. Já jenom jak jsem četla ty stereotypní názory na souhrnou kategorii milenek a nevěrných ženáčů, cítila potřebu trochu to osvětlit z druhé strany a upozornit, že motivace mohou být různé, nejen ty úplně nejnižší.
Možná jsem pořád ještě naivní, ale opravdu doufám, že se žádná katastrofa nebude konat a nikomu neublížím.
Taky vám všem přeju hodně štěstí.

a co kdyz ma manzel anonymni milenky (mila - Mail - WWW) 30.03.2006, 16:04:38
taky milenku?A taky chyt druhou mizu..?

motýt Anonym (Dana - Mail - WWW) 30.03.2006, 16:21:22
to vážně napsal moc pěkně. Každý člověk by v sobě měl mít nějakou hranici za kterou už se zkrátka nejde, protože se dá tušit, že už by to neukočíroval. Morální dohodou se svědomím jste to výstižně nazvali, taky takovu mám, zatím jsem neporušila. No, bohužel jenom já jsem ji neporušila, manžel asi nic podobného se svým svědomím neuzavíral.
Nedá se to odpustit, nedá se zapomenout, jenom se s tím člověk naučí žít. Nefňukám,jen konstatuji. D.

Motýle a taky Mílo, (anonymní milenka - Mail - WWW) 30.03.2006, 16:28:19
já jsem se poctivě snažila zvážit, jestli by pro něho nebylo lepší znát pravdu a došla jsem k názoru, že nebylo. Kdyby byl jako já, tak bylo. Jenomže on je úplně jinej. Po žádném dobrodružství netouží (vím to protože ho dobře znám a taky se na tyhle věci ptám). Nejvyšší hodnotou je pro něho klidný a bezpečný přístav (to on se chtěl tak brzy ženit), a svobodu, kterou mu já dávám, vůbec nemá zájem využívat. Důležitá je pro něho stabilita a nezklamaná důvěra, proto jednám tak, jak jednám. Že to celé není fér si uvědomuju.

(motýl Anonym - Mail - WWW) 30.03.2006, 17:15:15
Jo, rozumím - je to možný. Jak jsem psal, tohle si musí každej vyřešit v sobě sám, já jsem se na to díval ze svýho pohledu, nechci Ti dávat rady, jak žít, to nejde. Tak hodně štěstí - Vám všem.

Anonymní milenko, (Aknela - Mail - WWW) 31.03.2006, 06:14:44
Dva roky ještě nic neznamenají, to jste ještě co se týče mileneckých vztahů v líbánkách. Protože takové to kouzlo, které v normálním, stereotypním a otevřeném vztahu za pár měsíců vyprchá, se v mileneckém vztahu udrží mnohem déle. působí tam totiž faktor tajemnosti, spiklenectví, vzácnosti...

Dám ti akorát jednu praktickou radu. Buďte extrémně opatrní a teď nemyslím jenom před svými partnery. Svět je malý a dříve nebo později vás spolu někde někdo uvidí (tedy pokud se nescházíte jenom v motelích pod cizími jmény s parukami a černými brýlemi na očich). A ten někdo bude mít pocit, že je jeho svatá povinnost svou nově nabytou vědomost sdělit jednomu nebo oběma vašim partnerům. A to je pak konec, protože i když ubližovat nechcete, tak nakonec budete ty i tvůj milenec stát na straně těch co ublížili....třebaže důvodem byla láska.

AM, (marťa - Mail - WWW) 31.03.2006, 09:08:05
to je právě trošku ten gordický uzel - ta nezklamaná důvěra se už přeci nekoná. Svobodou myslíš, že by si také mohl najít milenku? ( takové soužití Osvaldová - Soukup? No to je strašná představa).
Taky si s motýlem myslím, že by možná pomohlo prožít si krizi a bolest, pohnuli byste se jinam a třeba byste se o sobě něco dozvěděli a měli šanci pokračovat jinak. Klidně i za cenu dočasného odloučení, zkusit žít chvíli s tím druhým nebo co já vím. Zkus si představit svůj život a manželství ( za současných podmínek) za deset let. Asi nic moc perspektiva. Nevím, jen tak uvažuji. I já hledám cestu.

ach jo, anonymni milenko, (mila - Mail - WWW) 31.03.2006, 10:08:36
preju ti jen, abys mela silu ten dvoji zivot unest.. mne to dva roky nadnaselo, jak tebe a dva roky jsem se hrabala ze depek, ktere mi podobny vztah prinesl.. takze ti preju hodne sily a at nespadnes z toho svojeho oblacku moc tvrde

Jo, prej že nezklamaná důvěra. (Béda Traktorista - Mail - WWW) 31.03.2006, 10:17:23
Tak to je tedy tvrzení. Ta už přeci zklamaná tak jak tak je, a nezáleží, jestli se ten druhej o tom dozví nebo ne. tak teda nechápu, jak to tak můžeš napsat.

Teda víte kolik je tady příspěvků ? ( - Mail - WWW) 31.03.2006, 10:52:27
Celých 82 kousků. Vůbec nevím, proč to vlastně počítám, já jen jak jsem to dnes dlouho rolovala...
Byla bych taky zvědavá, jak tohle dopadne. Napiš nám sem anonymko za půl roku, rok, jo ?

87, ne 82 (Béda Traktorista - Mail - WWW) 31.03.2006, 11:02:52
a nemusíš to počítat, von to ten intérfernet spočítá a ukáže dole pod tou anotací k tomudle příspěvku.
:-)

Máte pravdu že můžu špatně skončit (anonymní milenka - Mail - WWW) 31.03.2006, 12:29:09
Prostě jsem si navařila kaši a tu teď jím a ta kaše je sice úžasně sladká ale taky může zle zhořknout, navzdory všemu úsilí. Riziko se nedá stlačit na nulu, to je fakt.
Ale slyšela jsem o případech, kdy takovéto paralelní vztahy trvali desítky let a skončili třeba až smrtí jednoho z hříšníků. Jistě že to po tak dlouhé době není takové, jako na začátku, možná se to přetransformuje v celoživotní přátelství... Ale taky to může vyprchat, když pomine kouzlo nového, já opravdu nevím, jak to dopadne.
Ale můžu slíbit, že vám v případě dramatického vývoje dám vědět v samostatném článku (to taky asi budu potřebovat kudlančí rady :-))


Ale vůbec ne špatně skončit! (motýl Anonym - Mail - WWW) 31.03.2006, 14:52:15
Jen to všechno může bejt jinak, než si teď myslíš. Ale špatně? Ne - jinak! Ať to dopadne, jak má!

(Eva - Mail - WWW) 29.04.2006, 01:27:58
YTA(reakce)..myslím správný postoj k věci.Naprostý souhlas.Můj manžel si našel podobnou opuštěnou chudinku....Taky ji utekl prní chlap ,tak si vzala co bylo k mání.BRRRRRRRRRR.

Chce se mi z toho brečet (Lenka* - Mail - WWW) 06.06.2006, 14:48:33
Proč žiješ se svým (bývalým) mužem, když mu lžeš, podvádíš ho a zrazuješ? Myslím, že kdyby věděl jaká jsi doopravdy nevážil by si tě. Je mi z toho smutno. Proč se s ním nerozejdeš, když ti nestačí, nevyhovuje, nedáš mu šanci na plnohodnotný vztah s tou, která bude milovat jeho. Chybí vám upřímnost a společné porozumění, důvěra. Jak na tom můžete stavět společnou budoucnost? Celý tenhle vztah mi páchne jak zkažená ryba. Promiňte. Já asi nebudu ta "prímovější". Nevěře nefandím. Lenka*

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: