[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
téma
manuál
poradna
tady a tam
úkol pro vás
MUDr. Kudlička
fauna a flora
nejen duše
zážitky
krásno
:-)))
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
DOMŮ
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
Nová kniha: Jsem fakt impotent?!
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2004
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
ZA ROMANTIKOU NA YUKON LXXIII.
Rubrika: [tady a tam]

Alex, jak rikaji Egyptani Alexandrii, mne privitala destem a zimou, ktera me ihned pronikla az do kosti. Prijemne to nebylo, ale presto jsem se citila zase nejak volne, mela jsem pocit, ze jakekoliv blizsi vztahy (krome Hamadiho ovsem) mne jen svazuji. Rozloucila jsem se se Sashim s vysvetlenim, ze nemohu zit ani v Japonsku, ani nikde jinde na svete bez dokumentu, ze nekam patrim. Jako jeho sekretarka bych byla jen zavisla na nem a to bych opravdu nechtela.

 

    To byla naprosta pravda, protoze mne desilo, kdykoliv jsem se podivala do sveho modreho pasu Organisace Spojenych Narodu, kde bylo napsano APATRID (bez vlasti). Nakonec jsem mu rekla, ze mam nekoho, na kom mi velice zalezi a koho rozhodne nechci ztratit... tak at se na mne nezlobi.”
Sashi se mirne uklonil a rekl, ze to chape, dal mi svoji navstivenku a pozadal mne, abych mu co nejdriv poslala z Alexandrie svoji adresu. Louceni se Sagirou a Masudem bylo daleko kratsi a s Hapim jsem nemela moznost ze rozloucit vubec. Sagira mne odvezla na zastavku autobusu, vrhla se mi do naruce s "Insallah!".... a at zase prijedu co nejdriv.
     Bylo mi jasne, ze budu muset jezdit stopem, protoze jinak to nezvladnu financne (tuhle cestu mi platil UN). V Alex u autobusu na mne cekal tentokrat mlady Egyptan s autem z UN, do ktereho mne nalozil a vezl do mého nového bydliště. Z města jsem moc neviděla, kvůli hustému desti, tak jsem se aspon snazila vyptavat meho spolecnika Amala. Moc si pochvaloval, ze prsi. Dozvedela jsem se, ze Egypt ma rocne jen asi
5 cm deste, a jedina zasobarna vody je Nil. Kdyby nebylo Nilu tak by vubec nemohlo existovat Cairo, protoze lezi ve velice suche pousti, kde skoro nic neroste.
    Mimochodem neridil o moc lepe nez ridici v Kahire. Nejradeji bych pri jizde mela zavrene oci,jenze to bych zas nevidela do koho se prave chystame narazit a to mi taky vadilo..... Asi poprve v zivote jsem se shanela po bezpecnostnich pasech ovsem nikde jsem je nenasla, v egyptskych autech proste nejsou. Amal zastavil pred dvoupatrovym domem, kde v lobby sedel starsi usmevavy muz, bowab, tedy domovnik, otevirac dveri a hlidac v jednom a pokuroval vodni dymku.. Hned vstal a sel mi ukazat pokoj. Anglicky nemluvil vubec. Koupelnu, zachod a kuchyni jsem mela sdilet s jinymi lidmi kteri tady uz bydleli, vetsinou cizinci a podle vybaveni mi bylo jasne ze spis studenti.. Tim sdilenim vseho jsem moc nadsena nebyla, ale rikala jsem si zase, ze aspon nebudu nikdy sama, ze urcite tady najdu lidi co se s nima budu schopna domluvit a spratelit. Rozloucila jsem se s Amalem, ktery se omlouvil, ze musi na nejakou rodinou slavnost.
    Mela jsem docela hlad, ale nemela jsem sebou nic k jidlu a ven do deste se mi rozhodne jit nechtelo, tak jsem si naordinovala hladovku. Sla jsem se do kuchyne aspon napit vody a tam jsem narazila na prijemnou a silene upovidanou studentku z Anglie. Polovinu veci co mi rikala jsem nerozumela, ale ji to vubec nevadilo... a ja si vzdycky myslela, ze Anglicani jsou odmereni!  Varila v kuchyni caj a nabidla i mne, tak jsme tam sedely a povidaly, teda ona povidala a ja kyvala. Rikala, ze je tady se svym pritelem, ktery za chvili prisel taky a dozvedela jsem se, ze je nas tu ted bydli se mnou sest. Anglicanka s pritelem narikali, ze prsi uz druhy den a oni maji posledni tri dny dovolene a musi se vratit zpatky. Rekla jsem jim, ze v Cairu je krasne a slunicko, ale oni letenku nazpatek do Londyna meli z Alexandrie a v Cairu uz byli.Spolecne jsme doufali, ze se pocasi umoudri. ”Pak prisli do kuchyne jeste dva Francouzi a zacali si delat jidlo. Na nikoho nemluvili, tak jsem si jich take nevsimala. Nakonec nas doplnil jeste jeden Brazilec, ktery muvil pouze spanelsky, ale snazil se aspon komunikovat. i kdyz mu nikdo moc nerozumel.Na velkou zabavu a pratele to nevypadalo, tak jsem dopila caj a sla do sveho pokoje.
     Druhy den se Allah slitoval a vysvitlo slunicko. Sla jsem mestem, ktere zalozil Alexandr Veliky a kde se v minulosti krizili zivoty tri lidi, na ktere svet nikdy nezapomene. Kleopatry, Cesara a Marka Aurelia.
Hledala jsem postu a po ceste jsem si uvedomovala ze neni moc velkej rozdil mexi Egyptanama a Tunisanama, pripadlo mi, ze obema naprosto chybi jakykoliv respekt k sobe samym. I kdyz jim holka stokrat rekne ne, jsou schopni jit nekolik bloku za ni a upozornovat na sebe. Pritom jejich navrhy a lichotky jsou tak stejne! Jen je zajimave kdyz Egyptani chteji rict holce, ze je "kocka" reknou ze je "moon".
     Konecne jsem postu nasla za prispeni nejakeho mistniho mladika, ktery se nacpal se mnou dovnitr a sledoval jak pisu v davu lidi aspon par slov na pohled polozeny na kabelce.  Napsala jsem 4 pohledy s adresou, kterou jsem se po dlouhe namaze dozvedela od bowaba. Prvni jsem psala Hamadimu, druhy domu, treti Alainovi a ctvrty Sashimu. Pak jsem narazila ocima na touzebny pohled stale cekajiciho mladika, ktery mne sem privedl a arabsky mu slusne podekovala. To jsem si zase dala. Vypadalo to, ze za chvilku zacne slintat. Uz jsem si pripadala jako zakusek v cukrarne."....jsi tak krasna, tak krasna...jako mesic nad Nilem! ....mohl bych te pozvat na caj?" " La, shukran. (ne dekuji) Jsem unavena musim jit zpatky do hotelu." "A co potom? Ja pockam, me to nevadi. Nebo, co kdybych sel s tebou do hotelu? Ja jsem dobry muz, egyptsky muz. Muslim! Ja ti neublizim!"


     ...Kdyz jsem si uvedomila co by tenhle hodnej muz se mnou nejradeji delal, tak mne to skoro vylekalo. Ale oni to opravdu jenom zkousi.....co kdyby to nahodou vyslo.... Presne jako u pyramid...za zeptani clovek prece nic neda, ze jo?
Alena Kennedy, Yukon, Kanada


 



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat nevhodné a vulgární příspěvky

Komentáře

prominte ze davam prvni prispevek (Alenka - Mail - WWW) 14.03.2006, 22:13:47
ale Bara na posledni diskusi chtela Bara recept na Sachruv dort
Ingredience:
60g másla
120g jemného, krystalového cukru
6 žloutků
vanilkový cukr
trochu kůry z vosku zbaveného citronu
60g čokolády
6 bílků
60g mandlí, oloupaných a nastrouhaných
60g hrubé, nebo polohrubé mouku
20g másla + 20g mouky, nebo kakaa na vysypání formy
120g rybízové zavařeniny

Čokoládová poleva: (nebo Vaše oblíbená)
120g čokolády
5g másla
200g krystalového cukru
250ml vody

Příprava:
Do umíchaného másla zamícháme cukr do lehka. Přidáme žloutky jeden po druhém, vanilkový cukr a kůru. Dobře utřeme do světležluta. Přidáme strouhanou čokoládu. Lehce vložíme tuhý sníh střídavě s mandlemi a moukou.

Těsto rozetřeme do vymazané, vysypané formy a zvolna pečeme po 3/4-1 hodinu.

Upečený, vychladlý dort rozřízneme horizontálně a naplníme zavařeninou. Dort polijeme čokoládovou polevou. Dort se jinak nezdobí.

Poleva:
Cukr povaříme ve vodě na silnou nitku. Čokoládu a máslo rozpustíme nad vařící vodou, sundáme z ohně a za stálého míchání do ni přikapáváme svařený horký cukr. Jakmile poleva na okraji misky tuhne, nalijeme ji na dort a nožem namočeným v horké vodě ji rozetřeme nahoře i po stranách.

Původní kuchyní tohoto receptu je Česká republika.
Tak tedy

Alenko, no, myslím, že tohle patří do receptů. (kudlanka - Mail - WWW) 14.03.2006, 22:28:20
Nebylo by - bývalo - lepší, poslat recept mě, abych ho dala normálně na Kudlanku a mohli ho číst i ti, kteří třebas nečtou tenhle seriál?
:-((

Dani promin (Alenka - Mail - WWW) 14.03.2006, 22:35:58
jestli chces tak ho vymaz a ja ho poslu, jo? Ja si taky rikala....

Ahoj devcata (Alicka - Mail - WWW) 15.03.2006, 04:52:52
konecne mam cas si sednou k pocitaci. To byl zase blazen den. Alenko ja Te obdivuji jak to jen tak napises, nezbyvalo mi nez jet stopem. Uplne mi klepe srdce. A potom Te tam pronasleduje chlapik a rika Ti jaky jsi nadherny mesic. Ja vim ze se rika v mladi je clovek odvaznejsi. Ty jsi nemela strach? Pekne to pises uz se tesim na pokracovani dal. Prekvapuje me ze chodila posta maminice do CSSR.
Barus promin s tim dortem, Alenka byla tentokrat rychlejsi.
U nas byl blazinec protoze jsem hodinu chytali Tulip. Ty kocky jsou tak mazane to by clovek neveril. Ja mela tlak snad 220/180 protoze jsme nebyli schopni ji nejdrive najit potom strcit do krabice a odvezt k veterinarovi. Kdyz uz tam byla tak jsem ja potrebovala na psychiatrii. Uplne trapeni zvirat, ta brecela jako kdyz rve male dite. Potom jsem si vzpomela, ze mam jednoho znameho, ktery je veterinar. Samozrejme - no problem...takze ted vim ze to bylo naposledy. Tak aspon jedna dobra zprava.
S tou krvi je to trosku horsi, ale jeste neumru (haha) ale vim proc jsem nejaka unavena. Myslela jsem ze je to kvuli te ztrate vahy, ale ty cervene krvinky nejsou zrovna nej. Takze k veceri byla povinne jatra. Vsichni si moc pochutnali. Nejhorsi ale je ze mam zakazano chodit do telocvicny :( Snad pristi tyden. Alenko davej pozor na ty virusy jsou fakticky hrozne!!!!!! Dej si ten citron a ten rum nebo nejakou whisky (ja sice nemusim ani to ani ono). A jak jsi minule rikala ze behas za Belou jen ve svetru a v ponozkach... hmmm poradnej kozisek a holinky!!! Je sice devet vecer, ale ja jdu spinkat dobrou noc.

Alenko, (master - Mail - WWW) 15.03.2006, 07:20:55
vysvětli prosím nechápavému dvě věty:
"Do umíchaného másla zamícháme cukr do lehka." Co to znamená do lehka?
2."Cukr povaříme ve vodě na silnou nitku." Marně si lámu hlavu, jak mohu z cukru uklohnit silnou nit. :-))
Nesměj se mi.... :-))

Danielko, tak se nezlob (Bara - Mail - WWW) 15.03.2006, 12:26:45
My jsme jako tvoje dve dcery, trosku provokativni, ale jinak hodne.
Mastere, ja do toho nechci Alence fusovat, ale s tim maslem to bude asi takhle. Kdyz slehas zmekle maslo a pridas cukr a slehas a slehas, tak ona z toho vznikne jakasi takasi nasleha snad lehka pena. A ten cukr se povari ve vode na husty sirup a kdyz vyndas metlu, tak se ten cukr za ni tahne jaho nitka. Ale pockej, mozna ze to Alenka upresni, jenze ona se musi nejdrive probudit. Uklohnit se to da, jenze ty jsi technik a tam se tezko klohni.
Alicko, drzim palce, at se homem rychle zlepsi!!!

Ne Báro, (master - Mail - WWW) 15.03.2006, 14:30:44
já klohnit nehodlám. :-) Já mám na to přece tchýni. Občas jí přinesu nějaký recept (nedávno to byl medovník) a řeknu: "babi, něco jsem ti přinesl. Až budeš mít čas a chuť, můžeš to vyzkoušet. Já budu zkušební králík."
No a pak jí nakoupíme ingredience a ona (aby jí nebyla dlouhá chvíle) peče a já chválím.
To je dobré, ne? :-))

mastere (Alenka - Mail - WWW) 15.03.2006, 15:10:50
nema tvoje milovana tchyne nekdy cas zajet sem? Jak ja bych ji opecovavala:) A ta tvoje tchyne, to je poklad, vaz si ho. Teda ty jsi taky peknej smajchlir, to jo:) Ale ty jsi na ni hodny a ona je stastna ze pro tebe muze neco udelat a to je desne fajn.
Jinak Bara to vysvetlila perfektne a tcyne to stejne bude vedet. Kdyz tam muzes odborne vysvetlit:)

Mastere (Bara - Mail - WWW) 15.03.2006, 15:11:15
Jooo, holt kdo umi, ten umi. To je tak zvana chytrost skloubena se sarmem a to take kde kdo neumi. Ovsem ten medovnik, to je prace jak na kostele. To jsi doufam te hodne tchyni pridal k pochvale jeste stipanou pusu.

Alicko (Alenka - Mail - WWW) 15.03.2006, 15:45:19
cervene krvinky mne taky v minulosti parkrat potrapily. Nic nepomahalo, ani co jsem jedla, ani zelezne injece, proste nic. Nakonec jsem musela na transfuzi. Bylo to fakt desne. Kdyz jsem chodila, tak sjem se pridrzovala sten, jinak bych upadla. A to jsem mela petimesicni dite! Kennedy musel na par dni odjet a dal mne do sheltru i s ditetem, protoze tam jsem emla lidi aby mi pomahali. Ale ja jsem nezvedla ani vlastni dite. Jeste ted si pamatuju jak jsem se ho snazila zvednout a nemohla jsem a jak mi kapaly slzy na jeho hlavicku..proste takovy maly bleskovy moment na ktery nikdy nezapomenu.
Ten virus je desny, Misha zase usnul kolem treti rano. Do te doby kaslal a kaslal. A uz je to druhej den, co zmeska skolu. Ale jak se ma nevyspalej soustredit? Nehlede na to ze by se skolnim dnem prokaslal. Tak proste nevim a je to des. Nezvladne zkousky. Oni totiz maji dve hodiny matematiky denne a to uz je poznat kdyz tam neni.
Takze Alicko:) co takhle dat si spenat?"

Barus (Alenka - Mail - WWW) 15.03.2006, 15:53:40
37 pod nulou, uz mne to nebavi. Divala jsem se na predpoved, tak snad v nedeli by se to melo zlomit. Desne nestiham, ale to je asi uz normalni. Hura Dneska mi maji privezt drivi! Ja uz totiz zadny nemam a topim jenom odrezkama a to nakladas to kamen kazdou hodinu, mozna i casteji a je porad zima.
Ten andel mi ho slibil na dnesni dopoledne. Jestli prej budu doma. Proboha, jak bych nebyla?

Alenko (Alicka - Mail - WWW) 15.03.2006, 18:57:32
Uz jsem prostudovala google a dneska je spanakopita, jeste ze tady koupim umytej sacek baby spenat ktery miluji, potato chips stejne nejim, tak kroupu spenatove listecky. Hlavne neeeee transfuze, to me trefi slak. Nejhorsi jsem mela cervene krvinky 42 a ja chodila na vysokych podpadkach a v sukynce. Doktori jen kroutili hlavou, kde se ve me bere ta sila a porad ta legrace. Dneska mam 89, coz je velice nizke ale uz jsem nasadila zelezo. Polevka (z krutich kridel) uz voni po cele kuchyni. Odpoledne jdu na prochazku z neteri a uz se moooc tesim...poprve :) Ja to zvladnu. Jak rikam verim ze psychicka cloveku dava hodne sily. Je mi Lito Mishy. Ja vim jak Nikolka byla nestastna kdyz byla tak nemocna a mela to same. A vidis to zvladla to. Jo holky dostala dalsi scholarship na Universitu!!!!! Ja jsem na ni tak hrda. Je to sikulda. No jo ale musi sprtat. On to zvladne uvidis. Je to ale fuska, hlavne kdyz maji toho tolik, Drzim mu palecky at se brzi uzdravi a leze mu ta matika rychle do hlavy.
A tebe at se ty virusy ani nedotknou.

Alenko (Bara - Mail - WWW) 15.03.2006, 19:23:29
odchazim do divadla, nastesti nekaslu. Jdem na Ples v opere. Az se vratim tak se ozvu jake to bylo.

Aličko, (Margot - Mail - WWW) 15.03.2006, 21:32:21
nezlob se, že se mezi vás pletu... Nečetla jsem všechno a nejsem v obraze, ale jestli správně chápu, tak máš problém s červenými krvinkami a snažíš se do sebe dostat železo tím, že chroupeš špenát... Připomnělo mi to, že jsem kdysi (už ale nevím kde jsem k tomu přesně přišla) četla, že všeobecně známá informace o tom, že špenát má děsně vysokej obsah železa je vlastně jen pověra. Údajně tenhle omyl vznikl tím, že kdysi vědci udělali nějaký velmi přesný, nákladný a seriózní průzkum co přesně a v jakém množství obsahuje která zelenina, ale u špenátu se někdo přepsal v desetinné čárce u železa. Nikdo si toho omylu nevšiml a výsledky průzkumu převzali autoři knih o výživě, skript pro mediky atd. a z těch zas čerpali další, pověst špenátu a železa se rozšířila. Až po mnoha letech další vědci znovu zkoumali zeleninu a přišli na ten překlep v desetinné čárce, ale pověra o železe ve špenátu už zůstala. Jiné druhy zeleniny tedy vlastně mají toho železa víc a špenát je zdravý kvůli vitamínům, ale extra zdroj železa to není.

Aličko, (Margot - Mail - WWW) 15.03.2006, 21:33:43
nezlob se, že se mezi vás pletu... Nečetla jsem všechno a nejsem v obraze, ale jestli správně chápu, tak máš problém s červenými krvinkami a snažíš se do sebe dostat železo tím, že chroupeš špenát... Připomnělo mi to, že jsem kdysi (už ale nevím kde jsem k tomu přesně přišla) četla, že všeobecně známá informace o tom, že špenát má děsně vysokej obsah železa je vlastně jen pověra. Údajně tenhle omyl vznikl tím, že kdysi vědci udělali nějaký velmi přesný, nákladný a seriózní průzkum co přesně a v jakém množství obsahuje která zelenina, ale u špenátu se někdo přepsal v desetinné čárce u železa. Nikdo si toho omylu nevšiml a výsledky průzkumu převzali autoři knih o výživě, skript pro mediky atd. a z těch zas čerpali další, pověst špenátu a železa se rozšířila. Až po mnoha letech další vědci znovu zkoumali zeleninu a přišli na ten překlep v desetinné čárce, ale pověra o železe ve špenátu už zůstala. Jiné druhy zeleniny tedy vlastně mají toho železa víc a špenát je zdravý kvůli vitamínům, ale extra zdroj železa to není.

Margot (Alenka - Mail - WWW) 15.03.2006, 23:39:44
tohle neni soukromej klub, tak se prosim te plet kdykoliv. Navic jeste s informaci o ktere nic nevime:) Ja jsem vzdycky myslela ze spenat je no 1 v prijmu zeleza.
Takze mozna brokolice?

tak jsem rada Baru (Alenka - Mail - WWW) 15.03.2006, 23:49:42
ze to vyslo. Ja cekam celej den na drivi a nic...a ted budu muset do mesta tak nevim jak to udelam...Asi napisu na dvere aby sel dovnitr a na stole necham penize.....

Alenko, (Margot - Mail - WWW) 16.03.2006, 00:10:22
netuším, jestli brokolice... ale zkusím dohledat kde jsem to o tom špenátu četla. Každopádně by to, která zelenina má železa nejvíc, mělo jít najít i někde na netu...

Alenko (Margot - Mail - WWW) 16.03.2006, 00:15:02
... akorát že to asi bude tak, že všechny ty zeleniny podobných skupin budou mít železa nějak podobně a žádná "hyperželezitá", aby měla desetinásobek (o tu desetinnou čárku) proti ostatním nejspíš není...

Ja se do toho budu tedy take plest. (Bara - Mail - WWW) 16.03.2006, 01:00:36
Jenze lide co maji nemocna jatra take spenat nesmi pro jeho obsah zeleza. Takze ono na tom neco bude. Alicko a co takove to zelezite vino? Je sladke,dobre, korenene a akoholu ma minimalne. Ja mam jednu moc chytrou knizku o mineralech a vitaminech, tak se tam zitra podivam. Dneska uz je pozde. Vratila jsem se z divadla, to byl balzam na dusi, tak ted jdu spat se spoustou krasnych arii v hlave. Giuseppe Verdi - Un ballo in maschera. Ja si myslim, ze v cestine je to zname pod Ples v opere, ale nevim to jiste. Nadherne zpivali, meli krasne kostymi, jako vzdy to byla desna tragedie, laska, pratelstvi, nedorozumeni, zrada a nakonec smrt. Bylo hodne prazdnych mist a vsichni hodne kaslali, vypada to, ze Holandsko se potaci ve chripkove epidemii. Verim tomu, ze jsem si k tem mym bacilum co mam, prinesla domu jeste nejake jine. To poznam za par dni.
Alenko, doslo drevo? Ani tady u nas se zatim nejak neotepluje. Snih sice nemame ani -37, ale jaro to teke neni. V novinach jsem cetla, ze i v Cechach nic moc, zima se tam pry vraci a zase slibuji padat snih. No neni to blazinec? Vcera byl uplnek a ted mesice ubyva, mozna ze prijde nejaka zmena k lepsimu. Nechame se prekvapit. Holky, dobrou noc, je jedna po pulnoci.

Baru (Alenka - Mail - WWW) 16.03.2006, 04:44:51
jeste stesti ze nekaslali zpevaci, to by bylo horsi:) Asi kazdy kdyz se rekne Verdi, tak si vzpomene na Aidu, mam ji taky moc rada.
No drevo nakonec neprislo, tak doufam, ze zitra. T ed jsem malem rekla insalah, nejak uz blaznim z tech muslimu. Jela jsem pro Olina do skoly, Misha jel taky, protoze potreboval skolni knizky ya tak jsem je vzala do restaurace. Bylo to fajn a nemusim varit, coz jsem si zajistila, ze jsem se jich dukladne vyptala jestli OPRAVDU uz nebudou doma chtit veceret. Jen doufam, ze to drevo prijde zitra. Otepleni hlasi na nedeli ale to bysme uz byli zmrzli broucci:)

Verdi ! (Wendy - Mail - WWW) 16.03.2006, 07:34:37
To musel být zážitek. Mně zase tento umělec evokuje Nabucca. Člověk by prostě měl občas vylézt ze své nory a jít za kulturou. Já za týden jedu do Prahy a chtěli bychom pochodit galerie na Starém Městě, nejvíc se těším na Art Deco. Jen doufám, že to všechno bude tak drahé, že nic nepotáhnu domů... A na měsíc znovu, na výstavu Karel IV. Protože až hačne sezona chalupářská, podíváme se víte kam....
No - a co dřevo, Oli ? Došlo už, došlo ? Abyste nemuseli štípat nábytek, vy naši broučci Karafiátovi, odrůda yukonští bezkřídlí !!

(Jirka - Mail - WWW) 16.03.2006, 11:30:16
Ani to nedočtu a jdu dělat dort:=)))

pul treti rano (Alenka - Mail - WWW) 16.03.2006, 11:46:44
vzbudil mne Misha soustavnym kaslanim. Tak jsem vstala a sla mu udelat caj a prinest medicinu na kaslani, Je to fakt desny. Drevo jeste zatim nedoslo uplne, ale brzo dojde. A venku zase 40 pod nulou! Tak to radeji jdu zpatky nahoru do postele. Je mi tay zima a z duvodu znamych (malo dreva) nechci zbytecne topit uz od tri rano. Navic jsem enchala Bellu venku, ale hara a mam s ni problem s cistotou. Cura a kaka klidne v kuchyni. Coz o to tam se to da utrit ale na koberci je to horsi. No tak doufam, ze nebudeme mit miminka. Je na to jeste moc mlada. Asi zitra radeji risknu to uklizeni, ale ted se mi vubec nechce ven. Tak doboru noc!

Jirko (Alenka - Mail - WWW) 16.03.2006, 11:48:33
je fakt moc dobrej:) Aspon co pamatuju z dob kdy jsem jeste jedla:)Tak hodne stesti, jestli ho budes delat sam:)

Margot, Baro a Alenko (Alicka - Mail - WWW) 16.03.2006, 14:55:13
dekuji Vam devcatka zlata. Prostudovala jsem co jsem mohla v jazycych ktere znam i snad neznam, snad se naucim i latinsky. Predstavete si ze ma hodne zeleza i celerova nat. Ja mam snad sesty smysl nebo co, ale nakrajela jsem vcera plny talir zeleniny (to aby manzel nechodil tajne mlsat bramburky a dalsi nezdrave slane ci sladke veci do spize) do lednicky. Vsak to znate, nebo je te jen u nas? Ono to nestaci jit nakoupit ale i nakrajet a nachystat, jinak to za tyden odpochoduje primo do odpadkoveho kose. Tak tam je plny talir mrkvicky, celerove nate, okurka, redkvicky, kedlubny. Ovocna misa uz je fuc a to jsem rada. ted je to super protoze jsou vyborne ananasy z Hawaii ale dostanes je uz ocistene, jahody jsou nadherne, kiwi jsou celkem fajn a hrozny maji z Chile. Takze to nevezme moc casu. Predstavete si ze i ty boruvky jsou fajn a maji chut jakz takz boruvek. No nic, vytahnu juicer??? a kazde rano a vecer si dam sklenicku na zdravi a neni mozne abych nebyla zpatky na nohou. Vcera jsem musela i zrusit vychazku a to jsem dost obrecela. Ale nic...zivot jde dal, dneska je novy den. Musim se vam pochlubit a rict vam devcata co pomaha na tyhle stavy. Konecne jsem zase po dlouhatanske dobe napustila jacuzzi, pustila si kraznou jazzovou muziku, svicky kamilkovy caj a bylo mi hned lip. Ta zima uz mi leze na nervy, takze tohle je dobry napad jak se zahrat.
Barusko, s tim vinem jsem si rikala ze by to bylo taky super. Myslim ze zajdu do obchodu a neco nakoupim. Ten problem je, ze ja sladke nemusim ale nejake francouzske, nebo australske.... no jo, ale to zas vzdyt se znam ja si dam dve deci a pak se deji veci a budu chtit at manzel jede hned domu z prace protoze ho nutne potrebuji. No to jen tak na zasmani... Toho Verdiho Ti moc zavidim. Musim se mrknou co nase filharmonie tady v Calgary.
Alenko ve tri rano??? chudero devce nase, davas mu nejake ty masticky na hrud aby se mu lepe dychalo? Nejlepsi kapky na kasel jsou Buckley's bedtime 100 ml. Jsou ODPORNE!!!!!!!! Fuuuuuj ale pracujou. Maji ruzne druhy tak se nesplet. Davej na sebe pozor.
Uz slysimmm nejake pohyby jdu delat snidane. papa.

Alicko (Alenka - Mail - WWW) 16.03.2006, 15:59:44
dik, dneska jedu do mesta tak urcite veznu ty Buckeys. Ono se to vubec nelepsi a ja uz fakt nevim co s tim mam delat. No aspon si donesl ze skoly ucebnice a ucitelka chemie mu dala nejakej test, tak ho hned udelal a posila po Olinovi zpatky. Jako on uz nema horecku, ale vzhledem k tomu, ze prokasle vetsinu noci, nejak nevim co mam delat....
Tys to teda vzala s tou zeleninkou vazne. Tak celery, jo? Hm ten mam zakazanej nejen nakupovat, ale i varit. Tsk s tim budeme muset neco udelat.
Vcera byl olin ve vareni a delali nejakej creme bruille. jeho to fakt desne bavi. Jinak porad chladno, dneska -38, snad se bude oteplovat, ale jeste par dni ne. Ve ctvrtek jedeme do Whitehorsu, Kennedy bude cekat na letisti. Tak to uteklo!
Alicko, ted jak se otepli, tak prochazek jeste bude....to nestoji za slzicky. Vzdyt bude jaro:) Za chvilku, fakt:)


holky, jaro sice bude za chvilku (Mrska - Mail - WWW) 16.03.2006, 19:28:08
ale u nas mame snehovou vanici. Je tam hrozne ale nastesti mam dneska volno, koukam na tu spoust z okna a raduju se ze nikam nemusim. Drevo do krbu nastesti mame, tak si udelame pohodicku, budeme cucet na TV a ja si budu "kutit". Zivot je krasny, holky.
Tak vidis Alenko, ze jste tu zimu prezili, to jste na sebe pysni, co? A tata je uz skoro doma.

K cervenym krvinkam mam taky co dodat. Doktor mi doporucil "dark green leaf vegetables" a taky to cervene vino, staci deci vecer, Alicko. Pomaha to.

Alenka mi pripomela story jak moje slzicky kapaly na hlavu meho detatka. Ach jo, kazda mame svoje smutne pribehy. Ja to prozila v Jugosce, kdyz jsme se pokouseli dostat do Italie. Dostali jsme se stopem az k hranicim, Italie byla na dosah a nejakej Jugos (hlidac) na nas rval "Cesi pryc odsud", vedel proc tam jsme. Sedeli jsme na plazi totalne umordovani, manzel sel obhlidnout situaci, dite unavou usnulo a ja na nej kapala slzicky. Uplne jsem na to zapomela, Alenko. Teprve tvoje povidani mne to vybavilo.
Hlavne zdravicko, holky, zivot je krasny i kdyz neni o tom byt porad stastny (to neni nikdo), ale prekonat ty prekazky, poprat se s nepohodou a hlavne byt cestny, poctivy, pomahat druhym..atd. To je o cem to je. Zit tak aby se za sebe nemusel jeden stydet. Tak, tak.

Mrsko (Alenka - Mail - WWW) 16.03.2006, 20:08:14
my mame nadherne slunicko, zadna vanice....ale jaro vypada uplne jinak. Mam obavy, ze to drevo neprijde. Uz cekam druhy den, shrabujeme posledni kousky...diky bohu za olej, ale on to nevytopi v techto teplotach. Uvidime, ja doufam, ze kazdej den se zacne oteplovat, ale prej ne jeste na vikend. V nedeli uz by melo byt jenom 28 pod nulou. Diky bohu! Snad uz ta studena vlna tim skonci. Byla posledni ale dala zabrat, zvlast protoze Misha nemuze nic delat. S tim kaslem ho nemohu pustit vybec do te ledarny, Tak chodim sama, Olin obcas neco prinese ale kazdej kousek dreva z nej rvu vylozene nasilim. No jak z jalovy kravy tele:) Jeste tyden....posledni, to prece zvladnem, ze jo?
Mrsko je moc zajimave jak se vybavuji vzpominky. Mela jsi uplne jinou emigraci, s ditetem, to si moc nedovedu predstavit. Vsechno ma sve pro a proti, vy jste nezazili aspon tu samotu a opustenost, meli jste porad s kym sdilet. Ale zase ten strach, protoze kdyz by se to nepovedlo, co se stane s deckem? To fakt muselo byt desivy. Jsem moc rada ze ti aspon nekdy pripomenu kousky z tveho vlastniho zivota. Emigrace neni nikdy nikdy lehka....
Vim jak se utikalo pres Yugoslavii. Kennedyho vratili zpatky. ale to bylo jeste pred revoluci..

Alenko, Alicko (Bara - Mail - WWW) 16.03.2006, 21:50:07
Co drzi nase telo pohromade? Tohle je jen maly priklad jak vsechno potrebuje urcity balanc.
ZELEZO - denni potreba 9-16mg
Je to stavivo pro cervene krvinky, je nezbytne pro prenos kysliku obehem krevnim z plic do ostatnich casti tela. Posiluje nervy, svaly a krev. Je prirodni ochranou pred jedovatymi latkami, vyvolanymi skodlivym zivotnim prostredim.
Prilis malo zeleza znamena
-zvysene ukladani kadmia
-chronickou unavu z nedostatku kysliku
-chudokrevnost
-zacpu
-vypadavani vlasy
Prilis vysoka hladina zeleza zdrzuje prijimani zinku!
Spenat obsahuje ve 100g 1,2mg zeleza
Napr. waterkers, polnicek, rapikaty celer obsahuji az 3x tolik zeleza nez spenat.
Alicko jsou dve formy zeleza. Obilniny, brambory,zelenina a ovoce nam dodavaji jiny druh zeleza nez je obsazen v mase, rybach a vejcich. Ta prvni forma je nasim telem mnohem sloziteji prijimana nez ta druha. Takze zelezo obsazene v obilninach (chleba, pecivo)se nam pomoci vitaminu C podari co nejvice ziskat do tela, ale mleko, kava, caj a vajecny zloutek zase naopak blokuje tento prijem. Takze sestavit si idealni snidani je pro tebe desne dulezite.

MED - denni potreba 1,1mg
Med je potreba ke tvorbe cervenych krevnich desticek, pro rust a funkci kosti. Ale velmi dulezite je, ze med potrebujeme pro telesny prijem zeleza!
Deficit se vyskytuje zridka (ale vyskytuje), kdyz k nemu dojde muze se objevit - anemie
- edemy
Tenhle problem mela moje pritelkyne, mela chudokrevnost, stale unavena. Podle rozboru krve malo zeleza a tak ho dostavala v tabletach. Vubec to nepomahalo, az po delsi dobe zjistil alternativni lekar ze ma nedostatek medi a tim padem jeji telo neprijimalo dodavane zelezo. Ale pozor! premira medi muze zase na druhe strane zavinit deficit zinku.
med je v jatrech, ryby vejce

ZINEK - denni potreba 7mg
Zinek je soucast mnoha enzymu, ma zasadni vyznam pro praci a funkci vsech vitaminu, je komponentou inzulinu. Nedostatek zinku - unava, spatne se hojici rany, na nehtach se delaji bile skvrnky.
Zinek je v hovezich jatrech, ryby, morske plody. musle, zelenina mleko.

Je to vsechno desne zajimave, ale pokud se ji vsechno a rozmanite, melo by byt vsechno OK. Jenze ty tomu musis trochu napomoct. Tohle je vypisek z knihy Umeni zdraveho zivota od Ingrid Kraazova (Gesundes Leben aus Glaube, Liebe, Licht und anatur).

Holky honem to odtuknu, zacina Char, nechci to propasnout. Jeste se vratim . Zatim ahoj.

Alenko, Alicko (Bara - Mail - WWW) 16.03.2006, 22:07:15
Co drzi nase telo pohromade? Tohle je jen maly priklad jak vsechno potrebuje urcity balanc.
ZELEZO - denni potreba 9-16mg
Je to stavivo pro cervene krvinky, je nezbytne pro prenos kysliku obehem krevnim z plic do ostatnich casti tela. Posiluje nervy, svaly a krev. Je prirodni ochranou pred jedovatymi latkami, vyvolanymi skodlivym zivotnim prostredim.
Prilis malo zeleza znamena
-zvysene ukladani kadmia
-chronickou unavu z nedostatku kysliku
-chudokrevnost
-zacpu
-vypadavani vlasy
Prilis vysoka hladina zeleza zdrzuje prijimani zinku!
Spenat obsahuje ve 100g 1,2mg zeleza
Napr. waterkers, polnicek, rapikaty celer obsahuji az 3x tolik zeleza nez spenat.
Alicko jsou dve formy zeleza. Obilniny, brambory,zelenina a ovoce nam dodavaji jiny druh zeleza nez je obsazen v mase, rybach a vejcich. Ta prvni forma je nasim telem mnohem sloziteji prijimana nez ta druha. Takze zelezo obsazene v obilninach (chleba, pecivo)se nam pomoci vitaminu C podari co nejvice ziskat do tela, ale mleko, kava, caj a vajecny zloutek zase naopak blokuje tento prijem. Takze sestavit si idealni snidani je pro tebe desne dulezite.

MED - denni potreba 1,1mg
Med je potreba ke tvorbe cervenych krevnich desticek, pro rust a funkci kosti. Ale velmi dulezite je, ze med potrebujeme pro telesny prijem zeleza!
Deficit se vyskytuje zridka (ale vyskytuje), kdyz k nemu dojde muze se objevit - anemie
- edemy
Tenhle problem mela moje pritelkyne, mela chudokrevnost, stale unavena. Podle rozboru krve malo zeleza a tak ho dostavala v tabletach. Vubec to nepomahalo, az po delsi dobe zjistil alternativni lekar ze ma nedostatek medi a tim padem jeji telo neprijimalo dodavane zelezo. Ale pozor! premira medi muze zase na druhe strane zavinit deficit zinku.
med je v jatrech, ryby vejce

ZINEK - denni potreba 7mg
Zinek je soucast mnoha enzymu, ma zasadni vyznam pro praci a funkci vsech vitaminu, je komponentou inzulinu. Nedostatek zinku - unava, spatne se hojici rany, na nehtach se delaji bile skvrnky.
Zinek je v hovezich jatrech, ryby, morske plody. musle, zelenina mleko.

Je to vsechno desne zajimave, ale pokud se ji vsechno a rozmanite, melo by byt vsechno OK. Jenze ty tomu musis trochu napomoct. Tohle je vypisek z knihy Umeni zdraveho zivota od Ingrid Kraazova (Gesundes Leben aus Glaube, Liebe, Licht und Natur).

Holky honem to odtuknu, zacina Char, nechci to propasnout. Jeste se vratim . Zatim ahoj.

Ejhle vida, (Margot - Mail - WWW) 17.03.2006, 01:40:07
tak jsem měla pravdu, že špenát není "nejželezitější" zelenina... Tak holky, vzhůru do řapíkatého celeru o).

no ja jsem koupila (Alenka - Mail - WWW) 17.03.2006, 03:52:38
aspon brokolici a cerveny papriky. Lepsi neco nez nic, ne? Jo a taky med. Budeme tvorit kosti:) A dostala jsem chut na sardinky, tak si je jdu otevrit:)

V rámci ozdravění (Wendy - Mail - WWW) 17.03.2006, 09:26:58
zakoupila jsem (kromě ovoce, zeleniny, luštěnin, masa) kombinaci křemík-vápník-selen-hořčík. Jako antioxydant budu brát od dubna BetaCaroten. S tím medem je potíž, vím, že by se s ním měl sladit čaj ale zapomínám. A na zapomínání je co - Lecithin. Škoda, že se nedá užívat Serotonin v tabletkách...

Holky, doufam ze to chapete dobre (Bara - Mail - WWW) 17.03.2006, 10:36:20
Jedna se o MED - e s hackem (kov) a ne MED - sladidlo. Me ten muj chytrej computer nepise hacky. Me to nedoslo, az ted.

Baru, (Margot - Mail - WWW) 17.03.2006, 11:24:10
ono je to bez diakritiky opravdu zavádějící, taky mi nejdřív nedošlo, že nemluvíš o medu o)). Docvaklo mi to až když jsi psala o nedostatku MĚDI a ne MEDU o). Ta koncovka mě nasměrovala o).

dobre rano (Alenka - Mail - WWW) 17.03.2006, 16:17:54
tak Kennedy odjel vcera rano do Prahy trochu netradicnim zpusobem. V pohrebaku. Kamoska vlastni pohrebni sluzby a jela s mrtvolou z Ostravy pres Brno, tak se zastavila pro nej v Brne.
Teda decka....je to velice korpulentni holka a co dokazala...ja bych nedokazala. Lekari ji rekli, ze jestli nezhubne, tak ma pul roku zivota, Nslo o tlousku ale o to ze ji kolapsovaly snad vsechny zivotni organy. Srdce, plice, ledviny...a ja nevim co jeste. Vazila myslim 220 kilo. Tak sla na dietu (kontrolovanou lekarem) Mesic nepila nic jineho nez vodu, chodila na masaze, delala si vyplachy....zhubla 50 kilo!!!!! A vsechno se ji strasne spravilo.
Ale mesic...o vode? Ani ten chleba nesmela!

Baru (Alenka - Mail - WWW) 17.03.2006, 16:20:01
i ja jsem si spletla med s medi:)

Dobre ranko (Alicka - Mail - WWW) 17.03.2006, 19:11:10
Barusko, velkou pusu a hug Ti posilam ze slunecne Calgary. Moc krasne jsi to napsala. Jsi hodna, vy jste ale vsechny hodne super holky. Ja jsem vcera byla za neteri a zpivala jsem a tancovala s ni. Ja zapomnela tolik lidovek. Dneska mam velikansky domaci ukol. Musim vytahnout zpevnik sednout ke klaviru a znovu to vsechno oprasit. Natalce se to vsechno mooooc libilo. Ona je tak kraaasna. Ty kukadla. Nejradeji ma cardas a Ej okolo Levoci. Kdybych byla mladsi a zdravejsi tak si poridim jeste jedno malinke. Ale i tak je to fajn. Budu super teta, muzu ji rozmazlovat a pak ji dat zpet mamince.
Dneska si myslim ze bych mela dostat do sebe trochu tech sojovych fazoli tak jsem volala kamosce a zajdeme si na sushi. Syrovy ryby atp. Pristi tyden uz budu zase cila jako rybicka. Dokonce i ty modriny mi mizeji a nove se nedelaji. Jdeme zitra tancovat na Jozefovskou, jeste si lidi budou myslet ze me manzel mlati (hahahaha).
Alenko, vydrz za chvilku tam budes mit Kennedyho a vsechno prijde do starych kolejich a ty si oddychnes. S tim Mishou bys mozna mela zajit k lekari, neni to uz dost dlouho? Ja vim ze je hrozna zima, ale vis ze ja jsem ztratila ledviny kvuli angine. Tak pozor na to at se neco neprechodi. Preji vam krasny patek.

Holky ja vas zdravim (Bara - Mail - WWW) 17.03.2006, 21:00:21
Holandsko je dneska takove sedive. Rozhodla jsem se, protoze se citim nemocna, mam rynu a kasel a taky mi huci v hlave, ale zase to neni tak hrozne, abych musela lezet v posteli, ze zustanu cely den v pyzamu a v zupanu a to se mi opravdu povedlo. I v tomhle uboru se da upect dort. Alenko Sacher je na stole. Udelala jsem presne to, co stoji ve tvem recepte i ty strouhane mandle. Vetsinou neco pozmenim, nebo vynecham a obcas i pridam. Jedine co jsem pozmenila je ta rybizova marmelada, protoze Sacher musi mit merunkovou! To si ve svem receptari oprav, to by ti ve Vidni neprominuli. Holky ten recept si opiste, je fakt dobry, mela jsem obavy ze to bude suche testo, ale opak je opravdou. Muj syn prohlasil, ze je dobry a chutna mu, ale pernik ma radsi, no nenakopla bych ho nekam?
Kdyz posloucham a ctu jak kolem dokola vsichni hubnou a drzi diety, asi bych take mela zacit, jenze ja mam problemy s disciplinou a strasne rada jim i kdyz mam desne problematicky zaludek.
Jo, kazdy mame nejakou nerest.
Alicko, ja muzu zpivat jem kdyz jsem doma sama a musi byt vsechny okna zavrena. Muj hlas je katastrofa.
Tak je tady zase vikend, ale ja budu pekne doma v teplicku, dokud se z tech bacilu nedostanu. V Cechach muzou jeste lyzovat, tak si to uzijte. Jarusko, co je s tim tvym kompem?

decka (Alenka - Mail - WWW) 17.03.2006, 21:49:24
ja se citim nejak ospale, ale Misha se zda uz je na tom lip, sice porad kasle ale ted uz spis odkaslava. Vyjizdime ve ctvrtek v poledne, hned po zkouskach z matematiky. Je to fajn, ze nemusime jet az po skole.
Vis Baru dieta jako dieta, ale tohle? pit jenom vodu a jeste si davat klystyry? Jako to se clovek celej den nema na co tesit, byt by to byly jenom sardinky:)
Jsem moc rada, ze Sachr vysel perfektne, ja ho bohuzel delat nebudu. Zatim jeste ne, Snad nekdy kolem Olinovych narozenin, to uz by se mi vaha mela stabilizovat uplne.Opravuju rybizovou na merunkovou:) Je to tezke si uvedomit, ze ty ctyri mesice jsou uz za mnou a ja je prezila bez problemu. Vidis, moji kluci zase pernik nemusi. Ja si nakoupila tolik pernikoveho prasku do peciva a ted ho proste tady mam a jen starne. Ted je u nas nejblibenejsi jogurtovy kolac. Jen Olin ho chce bez drobenky a Misha s hodne drobenkou. Tak to delam pulnapul. Na pulce plechu drobenka je a na druhe neni. Stve mne ze nemohu dat zadne ovoce, tam vylozene by melo byt...ale oni varene ani pecene ovoce neji. Predstave si svestkove knedliky ze kterych vyndavaji svestky!
Ja jsem nepekla chleba ani rohliky co Kennedy odjel. Mne to vyhovuje, chleba by mne moc lakal. A priznam se, nejsem schopna v elektricke troube upect slusny rohliky. Nevim proc.
Alicko sushi ti zavidim, hned bych sla s tebou:) No lete si ho udelam. Zaroven s kaviarem. Delame fakt desne dobrej kaviar. Jinak je porad zima, snad to nebude mit konec. Nadeji nam davaji na pondeli. Doufam, ze budou mit pravdu.
Ja Alicko si zpivam desne rada trampske pisnicky. Decka na nich vyrostly, olin je ma nejradeji ze vsech pisnicek. Mylim, ze mam dokonce i prijatelnej hlas, aspon mi to bylo tvrzeno, kdyz jsem kdysi vystupovala s nasi osadou.
Mivala jsem hlubokej alt. Ale to jsme cvicily nekolikrat tydne. Dneska uz to neni tak zhavy:)


Baru (Jarka - Mail - WWW) 18.03.2006, 09:01:30
PC už jde,nešel internet,netušíme čím,jen pošta na můj mail nejde,musí se na manželův.Slíbila jsem napsat,já napíšu,jen nemám moc času a od včera mi není dobře...ozvu se,určitě.Každý den nám připadne trochu sněhu,mrzne...ach,jo,má být takhle do dubna,do půlky...ahoj
Ještě ti poradím, za sebe.Nemá cenu držet diety,jen jez pravidelně,hlídej si 4 hod. intervaly a jez úplně všechno,jen je důležité se nepřecpávat na porcích,zhubneš taky,zhubla jsem od podzima 7 kg, a beru kortikoidy a vidíš,jen jsem si upravila intervaly,který dodržuji,žaludek si zvykl na něco jiného a je to.Mě to stačí,do léta zase něco ubyde a stačí mě to...takže jde to i bez diet,to mi věř.

Jarusko, (Bara - Mail - WWW) 18.03.2006, 11:20:32
mas naprostou pravdu, ale abych se ti opravdu priznala, tak zas tak tezkou hlavu mi to nedela. Mohla bych se tak 5 lepsi by bylo 7kg spadnout, jenze ta moje disciplina. Ale co pises o tech intervalech, na tom neco bude. Na to budu pamatovat. Jarusko, jsem "plnostihla" a pokud nemas komplexy, no problem. Dulezite je sebevedomi a to jak vis, to mam, chi,chi. Tedy hlavne zdravicko.
Holky, dneska jsem se probudila a slunicko sviti, vsechno se leskne, venku to vypada vesele, ale tech +7 a vychodni vitr???
Alenko, jogurtovy kolac je i muj/nas favorit, davam na nej cerstve ovoce a zaliji zelatinou, pak ho ovsem povysuju z kolace na dort.Ted jsem si udelala kavu k tomu kousek Sachru a jdu si pocist noviny, dopoledni pohoda.

Baru (Jarka - Mail - WWW) 18.03.2006, 16:55:24
no vidíš,tak se mi líbíš,pohoda u kafíčku a dortíku...kousek neuškodí,a až v létě přijedeš,už vím,co ti pořídím,chi,chi a budeš sebevědomá ještě víc.!
spala jsem,asi mě něco skolí,bbbbbrr.
jé a koukám,že dávaj Vlastu Buriana,tak si udělám svačnu,kafes mlékem a jdu na film.
Vy máte +7st.!!!no u nás to tedy nevypadá,prý až tak po 25.3. tak nad nulou,ale ani o kousek víc.Třeba se jim ty předpovědi nepovedou!
Ale mamky čarování nelže,tak dlouhá zima u nás asi bude...

Dobre ranko (Alicka - Mail - WWW) 18.03.2006, 16:58:13
ahoj devcata, ja si davam ranni kaficko, potom si k snidani zmixuji nejaky ten super juice at mam toho zeleza. V horoskopu mi pisi ze budu mit den plny energie tak uz se tesim co budu vymyslet. Odpoledne jedu k chiropraktikovi na trochu akupuntury a protazeni starych kosti. Snad to trochu pomuze a vecer si zatancujeme pekny valcik.
Venku je tak sedivo ze se cloveku nechce skoro nic delat uz aby prislo jaro. Je to hruza ale zacinam z toho mit nejake depky. Preji vsem hezkou sobotu.

Jari, (Alenka - Mail - WWW) 18.03.2006, 17:09:17
jsem rada ze hubnes i bez diety:) Jenze vis, nekdy prijde cas, ze clovek musi pro vlastni zdravi tu dietu delat. Te moji kamaradce davali 6 mesicu zivota. Takze nemohla hubnout pomalu po kilech. Ja jsem nikdy v zivote nemela problemy s vahou a ted jsem se citila desne. Jo bylo to proste na mne moc. Spatne se mi dychalo, spatne se mi pohybovalo. Nedalo se nic delat.
Ale s tim jezenim po nekolika hodinach, to je fakt pravda. Me o rekla doktorka. Pri diete kde jis velice neregularne, vynechavas jidla, tak telo si dela zasoby na dobu hladu. Proto se musi jist aspon 3x denne. Mam to vyzkouseny! Hladovky nemaji smysl. Pokud to neni takova co ji delala Hana, ale taky je otazka, jestli to udrzi. Ja ji moc preju aby ano.

Alenko (Jarka - Mail - WWW) 18.03.2006, 18:11:06
ale já jsem moc ráda,že tobě to pomohlo,to je jasný a musíš se ted cítít mnohem,mnohem líp,jak zdravý člověk?!
Nějaká dieta na vodě,to musí být děsný a tělu to nic nedává...
Až zkončíš,upravíš si intervaly a uvidíš,přibírat nebudeš,ikdyby ses nacpala" bůčkem,cha,cha.Prostě to funguje a já kdybych nebyla ve stresu,hubnu rychleji,ale to ted nejde.
Nevadí zas bude líp.
Začíná tu už být v obchodě zelenina "k jídlu",tak začínám víc kupovat,hrozně mi chyběla.
Ještě kdybych měla sílu cvičit...kolo dám letos Lence,těžkos e sním budu loučit,je to moje pýcha,je táák náááááádherný!!!

Jarusko, (bara - Mail - WWW) 18.03.2006, 18:26:43
samozrejme je dobre mit vlastni sebevedomi, ale nic se nesmi prehanet, aby jste me nezacaly pomlouvat.....
Byla jsem odpoledne s Dickem ve meste jen tak pocournout a v bylinkarskem obchode pro - kumis kutjing (Ortosiphonis conci)je to velmi dobra bylinka na ledviny, pochazi z Indonesie. Take jsem trochu pokoukla po modnich novinkach a musim konstatovat, ze letosni moda je vesela, blazniva, barevna, vsechno dohromady, proste libiva. Ted jsem doma a moc rada, protoze venku je zima. Dneska delam karbose a k tomu dozlatova opecene bramburky. Dnes maji svatek Edikove, muj svagr je Eduard, musim mu vecer zavolat. Tak jdu pect ty karbose, ahoj

tak karbose (Alenka - Mail - WWW) 18.03.2006, 19:58:32
shoda okolnosti, ja je delam dneska taky:) Dnes to byl rano des....slysela jsem, ze Bella dole radi, tak jsem sesla dolu.... Hned u schodu jsem prekrocila blinkani, v kuchyni kakani....ach jo...o kousek dal prevracenej kos na odpadky (jak se na nej proboha dostala?) a hned mi bylo jasny proc blinkala. Ale vsechno roztazeny uplne vsude po koberci!
Chudak kocour sesel dolu se mnou a snazil se to zahrabat....ale vubec mu to na koberci neslo....
Tak at ma treba snenatka, doma uz nebude!
Te prace navic, ja bych brecela, fakt....a zrovna kdyz jsem vcera vsude uklizela! Je na cerne listine, o tom nepochybujte!
S tou menecennosti....ja mam z tloustky desnej mindrak. Fakt to si nikdo nedovede predstavit.
Jari, ta dieta ji prave nemela nic dat....jenom vzit. Musela byt opravdu desna.

Alicko (Alenka - Mail - WWW) 18.03.2006, 20:04:48
depky ze zimy uz mam taky, jenom doufam, ze maji pravdu, kdyz rikaji ze se ma oteplit. Takze snad nas uz ceka jaro. Vzdyt Kennedy se ani nedostane domu na Bear creek. On totz se rozhodl, ze tam bude uklizet. Coz mu velice schvaluju. protoze jeho dilna se mi rozlezla az do obyvaku.....a snazi se prodrat do loznice ke klukum!

Alenko (Alicka - Mail - WWW) 18.03.2006, 23:03:55
Ja uz mam tu menecennost z toho ze jsem kost a kuze, ale pribrala jsem kilo!!!! huraaaa. Snazim se jist 5x denne a vice odpocivat. Ted musim protoze je to se mnou nejake divne, asi to zelezo. Nejradeji bych vzala kus sroubovaku a rozkousala ho a spolkla, ale to neni tak jednoduche.
S tou Belou Ti nezavidim. Zvirata miluji, ale kdyz delaji porad takove psiny tak uz to prestane cloveka bavit. No a kdyz budete mit hezke stenatka tak na tom jeste vydelate.
Dneska hrozi snehovou spoust tak jsem zvedava kolik snehu dostaneme. S vecer nemam starosti protoze ji serviruji na vecirku, pravou ceskou vepro kendlo zelo nebo kure a ryzi, me je to jedno, ja si dam jen salad a zeli s knedlikem. zakusky nejim, ale jedno pivo at mam vitamin B si dam. Tak zatim ahoj.

Bela (Myška - Mail - WWW) 19.03.2006, 02:29:05
je přece téměř divoké zvíře. Do pěti měsíců vyrůstala na farmě. Socializace, a vtiskávání, které probíhá v prvních týdnech života a je pro budoucí život nenahraditelné, bylo u ní naprosto zanedbané, když se vás bála, a zřejmě ještě bojí. S největší pravděpodobností přišla do kontaktu s člověkem v ranném dětství minimálně. Nemůžete po ní chtít, aby vás bezvýhradně přijala, ani aby doma zachovávala čistotnost, neví totiž co po ní chcete. Čistotná být při životě venku nemusela. Je mi líto jí, i vás, protože se jedná o zklamání na obou stranách. Bude to chtít moc a moc trpělivosti, a výsledek nebude odpovídat vynaloženému úsilí.

Bylinky, (Pecka - Mail - WWW) 19.03.2006, 10:28:47
ahoj holky, můžu vás poprosit o radu? Vím, že tady některá rozumíte bylinkám (už si nepamatuju, kdo). Potřebovala bych poradit nějakou pitnou kůru na uklidnění nervíků, našla jsem na netu spoustu info, ale nejsem si úplně jistá. Jsou to přece jenom drogy, i když přírodní :-), tak abych něco nepokazila. Našla jsem si,že snad nejlepší by byla šalvěj nebo třezalka. Myslíte, že je to o.k.? A můžu obě kombinovat dohromady? A v jakém množství a jak dlouho se to může pít? Díky za ev.rady, už jsem přemýšlela, že si budu muset nastudovat nějaký "bylinkář", zatím mě ale tlačí čas...

Ad Bela, (Pecka - Mail - WWW) 19.03.2006, 10:34:27
Alenko, nic si z toho nedělej, my máme "psisko" dostatečně domestikované a zvyklé na čistotu a co dělala při prvním hárání, to jsem si nedokázala představit :-). Ony ty fenky jsou jednak trošku nervní z těch hormonů, co s nima mávají, zvlášť poprvé, a taky jak mají naběhlou přezku a vše kolem, tak je to nutí tlačit a i pud jim velí značkuj, značkuj, že opravdu mají problém a neumí ho zvládnout. Určitě je pravda, že tím, že je divoká, je to ještě náročnější, ale uvidíš, že při druhém hárání už to bude lepší.
Nemáš třeba možnost ji uzavřít v menším prostoru, kde nadělá míň škody? Štěnátka bych asi neriskovala, jestli jsem to dobře pochopila, tak je ještě mladinká a mohlo by se to na ní nepěkně podepsat.

Alenko (Jarka - Mail - WWW) 19.03.2006, 11:46:13
nezlob se,ale logicky pít chudák jen vodu???samo,že zhubnutím,jí to velice pomohlo na srdíčko,klouby,jiné funkce,ale voda ti do těla nedá žádní vitamíny,minerály apod.
musela hrozně zkoušet...
dneska existují úplně jiné moderní metody...bud léky pouze(u nás) na předpis-na hubnutí a musí být pod dohledem,anebo operační pomoc.Obojí funguje.
Lituji tě s vaším psem,já bych se zbláznila,udělat mi tohle pes doma,koberec by letěl a zem bych 100x drhla Savem...nemůžeš jí zavřít někam do ohrady(bezpečné)?hárají se měsíc...

Baru (Jarka - Mail - WWW) 19.03.2006, 11:50:54
Jednou jsem se koukala Tobě po bylinkách,je tu bylinkový(čistě přír.)obchod-mají žaludeční směs-při pomalém zažívání,při nedostatečné/nadměrné tvorbě žal.štáv....kapky,3x denně.
Vařím řízky,ještě dodělat kaši,zelenina nakrájená,polévka hotová,vzbudit manž.(byl na 60tinách,přišel v 6.15h.) a můžem obědvat.

Jarusko (Bara - Mail - WWW) 19.03.2006, 13:52:35
Ja uz jsem toho tolik vyzkousela, dokonce jsem si objednala i bylinky, ktere u nas nerostou nebo jsou zakonem chranene, jenze na muj "liny zaludek" bohuzel nic nezabira. Neuzivam ani zadne medikamenty, protoze na tuto poruchu do dnesniho dne nic nemaji.
Ja bych si pomalu mohla otevrit poradnu, co uz jsem vsechno prostudovala a dokonce i na sobe vyzkousela, jenze ten muj zaludek je proste previt!

Pecko, na deprese se opravdu uziva caj z trezalky, 2 - 3 salky denne. Pro lidi se slabymi nervy se doporucuje salvejova koupel. Jinak salvej prispiva k posileni celeho tela, uziva se pri nemocich jater, odstranuje nadymani a dalsi zaludecni tezkosti, zanety mandli, bolesti v krku a hrtanu, dutine ustni, hnisani zubu. Asi by pro tebe bylo lepsi uzivat caj z materidousky (je to druh tymianu), poridit si polstarek naplneny materidouskou a levanduli.
Dalsi bylinka, ktera pomaha na deprese je rebricek, ale ten se spise doporucuje uzivat v obdobi prechodu. No a pak znamy valerian - ten je i v tabletach. Pokud ovsem moc o bylinkach nevis, zajdi radeji do bylinkarske lekarny, tam ti urcite dobre poradi, maji uz namichane druhy. Aby bylinky pomahaly, musi se po 3-4 tydnech vysadit, nebo zmentit, pak se zase vratit atd.
Deprevita, neni videt, ale je desne neprijemna, preji ti uspech v lecbe a aby uplne zmizela z tve osoby. Ono to chce nekdy take uplne vysadit, odpocinout, pokud to jde - hodit vsechno za hlavu.....

Holky u nas dneska 10 stupnu, jen lehounky vitr, slunicko sviti jako blazen, vsechny krokusy naplno otevrene, sla jsem to vsechno ven zkontrolovat jen tak v pyzamu a pohoda, zadna zima. Jen abych to nezakrikla.....jeste jsem nevidela zadnou vlastovicku!


Mysko (Alenka - Mail - WWW) 19.03.2006, 14:25:48
ne, ona si uz na nas zvykla. Je desna....lezi na pohovce (tu poklada za svoji) a kdyz jenom nekdo prochazi tak uz lezi na zadech a vystrkuje brisko, drbejte mne! Obcas si o ode mne vezme zradlo z ruky, ale koho ma opravdu rada je Olin. Ten kdyz je na komjuteru, tak ona sedi u nej a hlida kazdej jeho pohyb. Fakt je, ze v detstvi nebyla trenovana na nic, takze cistote se nenaucila. Ten zaklad ji chybi, to mas naprostou pravdu. Ale stejne..my jsme mivali 8 psu a nebyli to domaci psi ale tazni. V zivote se nam doma nepocurali ani nepokakali. Tak nevim...Te je venku a vyje jako pes baskervilsky, ja ani netusila, ze umi vyt. Viditelne by radeji byla doma na gauci. Ale to ji radeji budu hlidat z okna, kdyz jsem uz vstala.

Pecko (Alenka - Mail - WWW) 19.03.2006, 14:44:15
je ji teprve 9 mesicu. Takze stenata by zatim mit nemela. Bude je mit ale urcite pozdeji, mame pro ni uz i zenicha. Kdyz prisla k nam tak byla poprve privazana na reteze, az do peti mesicu litala volne. Ten chlap co mu patrila ma asi dvacet psu, je to farma, kde pujciji kone a tak. Psi dostali jednou denne kus masa nebo ryby a to bylo vsechno. Zadne mazleni..nic. Vzdyt ona v tech peti mesicich nemela ani jmeno! To jsme ji dali az my. A fakt zacatky byly vic nez tezky. Bala se vseho. Ja jsem na ni jednou zakrikla, protoze mi brala maso z misky a nosila si je na gauc. Od te doby se boji jist doma. nedala si dohromady, ze jsem kricela kvuli gauci. Takze clovek na ni musi byt desne opatrnej, porad klidnej. Je to chovna fenka, mame ji kvuli stenatum.

Jarus (Alenka - Mail - WWW) 19.03.2006, 14:49:48
jiste to nebyla jednoducha dieta...ale mimochodem, vis ze tohle se pouziva s uspechem na rakovinu?
Ona to delala pod lekarskou kontrolou, to nebylo jen ze si sama vzpomela. No zvladla to. Je to desne tvrda zenska.

Baru (Alenka - Mail - WWW) 19.03.2006, 14:54:02
ve vzduchu zacina byt citit jaro, Dneska je jenom 14 pod nulou!
Ale vis jak je to v te pisnicce? jedna vlastovicka jaro nedela.....tak ti preju aby jich tam priletel celej houf:)

Alenko, (Myška - Mail - WWW) 19.03.2006, 14:55:20


Alenko, (Myška - Mail - WWW) 19.03.2006, 15:01:38
ještě jednou, nějak mi to blbne. To si na vás zvykla pěkně, to gratuluji. Ta čistota bude fakt chtít víc trpělivosti. Existují i takoví psi, není jich moc, co se čistotě nenaučí nikdy. Snad to nebude Belin případ. Možná bys měla sundat koberec, ať ho nemáte zbytečně zničený. My když jsme si pořídili našeho současného pejsana, tak jsme do jeho roku neměli v kuchyni a předsíni koberce, i když asi od půl roku čistotu dodržoval. Kolikátý den hárá? Nebylo by dobré, aby ji obskočil v jejím věku "pod zákonem" nějaký pes, natož vlk. Myslím, že jsi to psala - ona má podíl vlčí krve, že?

jo Mysko (Alenka - Mail - WWW) 19.03.2006, 15:46:41
tata je vlk. Myslim, ze uz nehara, ale prej ten posledni tyden je nejhorsi...kdyz uz nekrvaci. Takze soustavne hlidam jeji panenstvi. To jsem to dopracovala, co?

Alenko, díky (Pecka - Mail - WWW) 19.03.2006, 17:52:39
za tip, podívám se i na tu mateřídoušku. Deprese ale chválabohu nemám (alespoň zatím) :-), jen nervy na pochodu. Nabrala jsem si toho trošku moc a jsem teď dost rozhozená, ale věřím v lepší zítřky :-)). Než ale přijdou, ráda bych jim pomohla nějakým tím čajem.
Mějte se hezky a držím palce do všech bojů, které prožíváte :-).

Barunko (Jarka - Mail - WWW) 19.03.2006, 18:47:36
já vím,ptala jsem se ti už tenkrát,když jsme se viděly v Táboře na kafíčku a povídaly si o tom.
Taky to musíš mít nic moc,když třeba pozveš své známé na party a opékaáte dobroty apod.,vid.Můžeš jen něco anebo se neudržíš a pak je ti zle.
A to máš odmala? nebo třeba po Pavlovi?

Pecko (Alenka - Mail - WWW) 19.03.2006, 19:02:56
ta chytra baba korenarka je tu Bara, ne ja:)

Jarusko (Bara - Mail - WWW) 19.03.2006, 19:06:08
nevim za co me buh tresta, ale zacalo mi to tak asi kolem 35-36 let. Nejdrive se objevily potize po paprice, cesneku, sardinky, tezsi tucna jidla atd. Vzdycky se neco po case pridalo. Je ovsem strasne zajimave, ze me nic neboli!! jenom to proste neztravim a tim padem se mi tvori prilis kyselych stav. Take vubec nevypadam nemocna, ale hubenour nebo krasne stihla take nejsem. Mam proste nejakou chybu metabolizmu, jenze jeste prijit na to, kterou.....oooo, to by se mi ulevilo.
Tak jsem to pekne pocasicko asi prece trochu zakrikla, k veceru se nejak zatahlo, ale neprsi. Tak jsem zvedava co se z toho vyklube.

Pecko (Alenka - Mail - WWW) 19.03.2006, 19:06:29
ono se mi to odkleplo a ja nestihla napsat ze preju aby se ti nervy po cajickch spravily:) Rozhodne se bran nejakejm drogam! Vis downerum nebo upperum!

(Bara - Mail - WWW) 19.03.2006, 19:09:32
Ja vim pise se - nestravi se S

Pecko (Jarka - Mail - WWW) 19.03.2006, 20:05:50
jestli smím poradit z mé zkušenosti,nejvíc mi pomáhá(když potřebuju) meduňka...hodně uklidnuje a dobře chutná.

Baru (Alenka - Mail - WWW) 20.03.2006, 05:36:27
moc doufam, ze na to doktori prijdou cim to je. Ja vim, ze jsi zkousela uz vsechno mozne. Mimochodem na to tvoreni kyselych stav si dej pozor. Kennedy to ma taky a dvakrat do roka ho vysetruji, ze ma trosku zvysenou moznost rakoviny. Nechci te rozhodne desit, ale zeptej se na to prosim te sveho doktora. To vis, to neni nic s cim by se dalo hrat. Jako muze to byt neco jineho, ale jistota je jistota. Kennedy to nema se zaludkem tak problematicky, ale taky treba nemuze salaty s citronem nebo octem a kdyz nevezme kazdy den prasky, tak ho desne pali zaha. Jako muze to byt neco docela jineho...ale radeji si to over. Prosim te.

Alenko (Hana - Mail - WWW) 20.03.2006, 06:17:33
na kasel a prudusky : usmazit kolecka cibule dat do uterky a ne moc horke prilozit na prsa. Nechat aspon hodinu i dele.Cibule vytahne kasel a vsechno co na pruduskach nema byt. Opakovat...
Je to ze starych babiccinych receptu.

Holky, zdravim (Bara - Mail - WWW) 20.03.2006, 10:57:55
Dnes nastane jarni rovnodennost v 19.23 hod. jak mne informovaly dnesni noviny, takze jaro je tu uz dneska!! Ale u nas je jaksi sedo.
Jarusko, me uz lezou ty potvory, co jsem ti poslala, jsou asi 10cm nad zemi. Ja sama jsem zvedava co to bude za krasu, zasadila jsem je poprve. Ja vim jak musi vypadat podle obrazku, jenze ty nevis vubec nic. Doufam, ze budes mile prekvapena, ale muze se stat i to, ze nebus prekvapena protoze tyhle kyticky davno znas. Uz aby to vsechno kvetlo.

vcera jsem byla na jarnim festivalu (Alenka - Mail - WWW) 20.03.2006, 18:08:15
no reknete, kdo vymyslel jarni festival na posledni den zimy? Jela jsem se svym mladsim synem. kdyz jsem se ho zeptala, jak je tam dneska venku, protoze tam sel startovat auto, tak mi rekl: Je tam krasne teplo! Tak jsem vytahla svoji novou semisovou bundicku...at delam paradu, ze jo? No ja mrzla tak, ze jsem myslela ze uz nikdy nerozmrznu! Jeste ze v aute bylo teplo, takze jsem litala porad do auta....
A hele dneska uz ma byt jenom jedna pod nulou. Ze by opravdu jaro? Ovsem jeste nerostou ani kocicky. Zit tady ne Rock creeku je pohodlnejsi, ale nepripadam si porad, ze je to domov. Domov je Bear creek. Tady je to tak vsechno malinkaty....

Baru (Jarka - Mail - WWW) 20.03.2006, 18:10:56
jsi hroznej lišák!!!tam kde je zasazená cibulka,tak je přes metr sněhu,ach,jo!

Hani (Alenka - Mail - WWW) 20.03.2006, 18:11:05
Misha sel dneska uz do skoly, uz ani v noci nekaslal. Nastesti. Ale stejne dik...recept se urcite bude v budoucnu hodit, tak si ho schovam:)

Ja si delam jarni vylet do A'damu (Bara - Mail - WWW) 20.03.2006, 19:46:42
spojim to s narozeninovou gratulaci meho svagra. Mam takove choutky vyjit jen tak lehce jarne, ale nevim nevim. V Amsterdamu vic fouka od more, je to tam takove otevrene, a tak radeji jeste zapomenu ze je jaro, mohlo by me to pekne vytrestat. Dneska bylo +10. Ale rozkvetle kocicky uz jsem videla pred 2-3 tydny. Skoda, v Holandsku je od vcerejska otevrena CS vystava Prazske jaro, dokonce ji osobne slavnostne zahajil ex prezident Vaclav Havel a Borek Sipek. Jenze to neni v Amsterdamu, ale uplne na druhe strane Holandska. Vite, on ten Borek Sipek zil dlouho tady v NL jako emigrant, dokonce je tady zenaty s Holandankou a maji dva syny. Mozna, ze uz je rozvedeny, to nevim, ale svou sklarskou praci je tu znamy. Ovsem jeho ceny jsou znacne luxusni, takze si asi od nej jen tak rychle neco neporidim. Nojo, nemusim mit vsechno, ja potrebuju hlavne zdravicko.

Baru (Alenka - Mail - WWW) 20.03.2006, 21:56:51
tak kdo je Sipek, to nevim vubec a na Havla si nepotrpim. Vlastne jsem ho mela docela rada, nez zacal podvadet umirajici zenu s tou novou. Tim u mne ztratil vsechno. To se proste nedela! pro mne to neni slusnej clovek. Ovsem nikomu neberu jeho nazory, tohle je jenom muj..soukromej. Snazim se uklizet jsem utahana uz ted. Je nadherne sla bych radeji na prochazku. Ale musim fakt tohle dodelat....a jo Baru..hlavne zdravicko!

Jej, omlouvám se kořenářce - (Pecka - Mail - WWW) 20.03.2006, 22:12:03
bylinkářce Báře za přehlédnutí. Děkuji za tip na bylinky.
Jarko, na meduňku si brousím taky zuby :-). Ještě mě napadla - nevím proč - mateří kašička, ale té stejně nemůžu "užívat" moc.
Alenko, určitě bude zase fajn, hlavně že už je zase jaro, tak snad rozkvetu taky :-)))

Alenko (Bara - Mail - WWW) 20.03.2006, 22:27:27
Zrovna minuly tyden jsem se hrabala a procitala temi lonskymi casopisy a tam byl clanek o Olze Havlove. Jeji detstvi, skolni leta, kde pracovala, jak se poznala s Havlem, on byl z bohate rodiny, ona naprosty chudas, mimo jine dost dlouho spolu chodili nez se vzali, dale jak spolu zili atd. On ji vlastne podvadel uz od zacatku, ona o tom vedela, on se ji sveroval!!!pak si i ona nasla milence, meli takove divne bezdetne manzelstvi. Pak ty problemy s politikou, vezeni, revoluce, hrad, jeji nemoc a konec.
Borek Sipek, je mu asi 55, neni moc hezkej je umeleckej sklar. Dela "umelecka dila" ze skla, vazy, misy, cise, snad i lustry, sosky..... pouziva barevne sklo, nektere jeho vytvory mi pripadaji kycove, jine moderni a hezke, snad jeho vytvory zdobi take Prazsky hrad a venuje je politikum, ma v Praze prodejnu a thaiskou restauraci, protoze v Thaisku take nejakou dobu zil a porad se tam vraci. Kazdopadne ma talent a jeho jmeno je po svete znamo a je ocenovan.
Po revoluci se vratil do Cech, ted zije s nejakou mladou zpevackou a ma s ni maleho kloucka.
Ted jsem nebyla sedm mesicu doma, to znamena, ze na me ceka dalsi stos casopisu co povezu do NL, neumis si predstavit tech novych informaci, tak jestli chces, tak te budu postupne informovat, chi,chi...

Baru (Alenka - Mail - WWW) 21.03.2006, 12:34:04
budu moc rada, o vis, kdw se ma clovek co dozvedet! Ten Boris Sipek...vis tady spousta chlapu si vozila ted po revoluci "dovoz z Ceska" Vetsinou divky tak polovicniho veku nez maji oni, nekdy i vic. Jak to pracuje na delsi dobu, tezko rict.
Jinak ruzne info klidne hazej mum smerem, kde se am clovek co dozvedet? Ja jsem onehdy se divala na Blesk a zjistila, ze vetsinu lidi o kterych se dneska pise ani neznam.
Jinak je pul ctvrte rano, pujdu si jeste lehnout, ale venku je 6 nad nulou, je horko a Olin rikal, ze jeste taky prselo, kdyz sel spat. No doufam, ze nebude naledi az pojedeme do Whitehorsu. Kennedy mi dal jeste posledni instrukce jak mam jet:) Uz se moc tesi domu. A pro mne je to ted den ode dne namahavejsi byt sama. Nejak bych funkci svobodne matky na delsi dobu rozhodne nechtela.


Alenko (Bara - Mail - WWW) 21.03.2006, 14:18:03
Dick rika ze nejlepsi export jsou nase
holky. Asi na tom neco bude.
Ja jsem dneska take nejak spatne spala a tak jsem si to protahla az do pul desate - doruzova. Ale uz jsem vyluxovala nas pribytek, zalila kyticky, nakremovala jsem si dvoje boty. Pred dvaceti roky jsem si koupila ve Spanelsku hnedou kabelu sesivanou z kozenych obdelnicku. Loni jsem ji konecne vyradila, protoze model uz je daaaavno z mody, ale nastesti jsem ji nevyhodila (to je moje slabost). Momentalne potreboju tu barvu k botam a tak jsem ji dneska hned po ranu vyhrabala a pretrela olejem na kuzi a je jako nova, perfekt, presne ta barva co potrebuju.
Jinak to u nas sice jarne vypada, ale bez zimniho kabatu to porad jeste nejde. Dneska udelam k veceri zelene fazolky, potrebujem predejit jarni unavu, tak hodne vitanimu. Ja uz se lepsim, muj nos se uvolnil, take ten kasel je skoro pryc, tak jeste ten muj zaludek, ale tam jdu az 18.4.
Pamatuji, ze touhle dobou byly loni u vas stale jeste velke mrazy. Ja jsem ted otevrela vsechna okna a hned jsem je zase rychle zavrela. Ten vitr mi k nam zanesl vuni hnoje, jezedaci se take probudili a oraji pole. Ale to je takova vune naseho Holandska, vune domova a to je OK. Jeste jsem neprolistovala noviny, tak jdu ted hned pekne v pohode pri kavicce v Jaruscinom hrnecku relaxovat. Doufam, ze jeste spis, ale jinak dobre rano az se probudis.

Baru (Alenka - Mail - WWW) 21.03.2006, 18:19:33
ja se budila dneska nadvakrat. Jednou ve 4,to jsem psala tem message a pak v sedm rano. Ted se clovek vzbudi a nevi jestli nezaspal, protoze ve 3/4 na 7 uz je svetlo. Za chvili uz bude svetlo porad.
Je tam porad jaro, dokonce dneska prselo, jsme na nule a mne rozmrzaji veci,mrazak jenarvanej, zase budu muset vozit na Bear creek. To je zase moje uchylka, Desne rada nakupuju jidlo, hlavne maso. Doma rikaji ze jsem v minulem zivote urcite umrela hlady. A problem je, ze ja nejim skoro vubec a kluci malo a jenom jednou denne. Takze se to spotrebovava velice pomalu. Ale ja porad nakupuju:) nejaka uchylka nebo neco, vid Baru? Kazdej mame neco:) Dneska udelam pro sebe brokolici a pro kluky jeste nevim. Nejake maso co zabere hodne mista:)

Alenko (Bara - Mail - WWW) 21.03.2006, 19:38:29
V tom pripade musis upect krutu, protoze ty vase kanadske a americke kruti rozmery, to ti uvolni pul marazaku. Musis na to chytre!!! My jsme uz po veceri. Koupila jsem dneska u pekare skricove muffinky, tak Dick se momentalne stara o kavu a spolecne si poslechneme zpravy. Chci vedet jak to jde v tom Belorusku, docela by se mi libilo, kdyby ten Lukacenko dostal studenou sprchu, ale zatim za nim stoji armada a policie. Take u nas dnes stalo v novinach (uz jsem je vyhodila, tak nevim presne kde)ze v Kanade na uzemi ktere je velke asi jako 2x Holandsko napadl nejaky parazit lesni stromy a vypadata to dost spatne. Ja si vzpominam jaka to byla katastrofa, kdyz napadl v Krkonosich pred lety stromy kurovec. Ty uz mas urcite cestovni horecku, vid? Hele jedte opatrne, kdyz u vas prselo a je obleva, zas to muze namrznout a znas to - nestesti nechodi po horach, ale po lidech, tim nechci ovsem sejckovat. Ja vim, ze se vsichni uz tesite na setkani po takove dlouhe dobe. Tak se hlavne neupusinkujte....

Baru (Alenka - Mail - WWW) 21.03.2006, 20:22:30
musim te zklamat, ale cestovni horecka je pro mne pojem neznamy a krutu bohuzel nemuzu upect, protoze ty jsem odstehovala na Bear creek pri tom prvnim otepleni asi pred mesicem:) Ale najek toho tady zustalo zdsa se jeste dost. Vis v zime to das do predsine a pohoda....dnes budeme muset na Bear creek at chceme nebo nechceme. Zda se ze ted tu chripku chytil Olin, dala jsem mu hned rano cesnekovou pilulku a mleko s medem, tvaril se ze ho chci zabit a pak odesel bez svaciny do skoly. Ja z nej zesilim!
Fakt cim bliz se blizi ze Kennedy prijede tim hur zvladam. Jeste vcera jsem mu telefonovala, dneska uz nemam kam, protoze jde na slezinu a odtud ho kamos vezme na letiste..
To vis, ze se tesim.
Premyslim ktere uzeni by to mohlo byt...doufam, ze je Yukon. Ono Holandsko je desne malinkaty. Yukon je jako asi 7 Francii. Nevim jak je na tom proti Holandsku. Pokusim se to najit.....
Tak a jdu neco zacit varit. Olin tady zustava sam, jenom se psem na tri dny. Stve mne, ze se neciti dobre, protoze delaji ted zkousky. Zitra a pozitri. Tak doufam, ze dopadnou oba dobre.

Alenko (Bara - Mail - WWW) 22.03.2006, 14:20:18
Zitra vyjizdite, tak dobrou a stastnou cestu. Vis, co me tak napadlo? Jestli on te vubec Kennedy pozna. Kdyz odjizdel, byla jsi trochu vice plnostihla, ted jsi skoro jako proutek.
Nejak mam dost masa, dneska udelam francouzske brambory a cerstvy salat s tisic ostrovu dresinkem. Zatim cau

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: