[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
téma
manuál
poradna
tady a tam
úkol pro vás
MUDr. Kudlička
fauna a flora
nejen duše
zážitky
krásno
:-)))
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
DOMŮ
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
Nová kniha: Jsem fakt impotent?!
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2004
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PROČ JÁ JSEM TAK NEŠŤASTNÁ? CO JSEM KOMU UDĚLALA....
Rubrika: [poradna]

Ahoj Kudlanko, od doby co jsem náhodou našla Tvé stránky, se sem vracím často a mezi příběhy a radami hledám paralely se svými problémy. Uvědomila jsem si, že zformulovat srozumitelně své trápení může pomoci porozumět mu i mně samotné. Je mi 36 let, žiju se svým přítelem –,38 let,- už rok a půl. Čekáme spolu dítě, jsem v šestém měsící, bude to klouček. Ve vztahu jsem spíše submisivní, léčila jsem se na deprese, anorexii, dlouho jsem se v životě nedokázala ukotvit, dost jsem cestovala i pobývala v „blázincích“.

     To jen, abych na sebe „všechno řekla“. Nyní už mám pět let zaměstnání, žiju stabilně a podařilo se mi vybudovat alespoň trochu sebevědomí, abych se mohla beztrestně radovat ze života. Můj přítel je atraktivní muž, velmi dobře působí na okolí – typ co si umí omotat kolem prstu – přinejmenším asi ty důvěřivější a naivnější nátury. Ke mně se choval skvěle, obletoval mně, až dostal co chtěl. Já byla zpočátku nedůvěřivá, již před 15 lety jsme spolu asi rok chodili a žili a nedopadlo to dobře, opustil mně kvůli jiné a já se z tohoto nemohla roky vzpamatovat, nebo to spíše umocnilo a vygradovalo mé osobnostní problémy táhnoucí se od raného mládí – nízké sebevědomí, nedůvěra k lidem i sobě samé a ke své ke schopnosti a oprávněnosti k důvěrným vztahům. Ale nyní, tolik toužící po vztahu, jsem se ráda nechala zdolat.

     Problémy začaly na jaře minulého roku, přítel byl 3 měsíce pracovně pryč a týden po návratu se v něm rozležela velká žárlivost ohledně toho, co jsem tady sama dělala a v opilosti mně zmlátil a vyhodil z okna, naštěstí bydlíme jen ve zvýšeném přízemí. Měsíc pracovní neschopnost – pohmožděniny po celém těle a nalomená žebra. Říkala jsem, že jsem spadla z kola. Od té doby mně stále podezřívá, nachází si čím dál nesmyslnější záminky, ponižuje mně a umně k tomu využívá informace o mé minulosti – jsem zakomplexovaný ubožák, neschopná žít ve společnosti lidí, primitivně urážím, nic doma nedělám, kdoví s kým se tahám, je poznat, že jsem z neúplné rodiny apod.


     K tomu mi dává za příklad svou bývalou přítelkyni, se kterou byl život prý ráj. Od té mu chodí SMS, např. večer: lásko dobrou noc, pěkně se vyspinkej, pusa. On říká, že to nic neznamená, že jsou nejlepší kámoši, někdy zase že si to vymýšlím a že se taky občas vidím se svým bývalým přítelem (ten žije v domě jako moje matka, takže se tomu nevyhnu a navíc jsme už delší dobu byli jen přátelé, než jsem začala žít se současným).

     Mezi záchvaty obviňování a zuřivosti bývá fajn, ale intervaly se stále zkracují a poslední dobou už nemívám dost času na regeneraci svých duševních sil. Mám strach o miminko, aby nebylo narušené stresem. Ohledně děťátka vyžaduje přítel DNA test otcovství, neustále mi to připomíná a vnucuje mi, že se tomu chci vyhnout.


      Já mám svědomí čisté, nejsem dokonalá a mám spoustu chyb, ale jsem naprosto věrná a chci mít pěkný vztah, chci být duševně v pohodě, chci mít úplnou rodinu, chci se těšit domů a ne se bát. Mám obavu, že už začíná i můj cit k němu chladnout, přestávám důvěřovat, že se bude chovat lépe. Fyzicky už mně nenapadl, drží se, neboť má podmínku kvůli rvačce v hospodě a je velmi inteligentní na to, aby věděl, že může mít velký problém.

    Je bolestné ztrácet iluze o funkčnosti vztahu.


Potřebuju se změnit, abych ustála urážky a ponižování bez vlastního vážnějšího poškození?

Je to reálné?

Nebo bude své působení na mně vždy stupňovat, až mně dostane na kolena?

Je to situace vhodná pro výchovu děťátka?

Chtěla bych úplnou a spokojenou rodinu – je to jen ráj bláznů? Kája

 

ODPOVĚĎ:

     Kájo, kdybych neznala podobných děvčat toooolik moc, myslela bych si, že tohle napsal někdo jen proto, „aby řeč nestála“, aby se pobavil... Bohužel, pravda je krutá, je takových „ublíženek-skuhralek“ jako jsi ty, opravdu tolik, že by se z nich možná dalo zabydlet celý město...

     Průser je v tom, že se a) bojíš, b) jsi zbabělec, c) všechno řešíš stylem „vono to nějak dopadne“, d) případně: „když tak se zhroutím a někdo se o mně postará...“.

    Holka, takhle to dál nejde. Pokud jsi byla na tyhle svý trable sama, tak prosím, když si sedáš holým zadkem na rozpálená kamna a ještě blahem jásáš, když vidíš někde rozpálenější – je to tvoje věc, tvoje choutka. Ale to mimčo za to opravdu nemůže; to, do čeho a kam ho položíš, zatím ovlivňuješ teď ty!

Pravda je, že by ti to jednou mělo vyčíst, pokud ovšem to pak nebude stejná zhrouceninka, jako teď ty...


  1. už jednou to s ním nedopadlo dobře, ale stejně jsi mu otevřela srdce a náruč zase...
  2. zmlátil tě, ale ty si modřinky pěstuješ a říkáš, že jsi spadla s kola... Jo, ještě pro příště: taky můžeš říkat, že jsi spadla se schodů, na ulici, uklouzla v obchodě...
  3. ponižuje tě,
  4. obviňuje tě,
  5. chce test otcovství,
  6. nemlátí tě jen proto, aby ho už nezavřeli....


ale ty na to všechno jen:    

Mezi záchvaty obviňování a zuřivosti bývá fajn, ale intervaly se stále zkracují a poslední dobou už nemívám dost času na regeneraci svých duševních sil.

                                                                                                                  

OK. Tak chceš-li úplnou a spokojenou rodinu,

nechoď si vybírat tam, kde doposud...

Měj, proboha, rozum,

Neukecáš černocha, aby z něj byl běloch.

A když, tak sama víš, jak to dopadne...

 


P.S. Pokud to opravdu chceš změnit a nejen se nechat litovat, napiš. daniela@kudlanka.cz



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat nevhodné a vulgární příspěvky

Komentáře

(Lucie - Mail - WWW) 07.03.2006, 11:13:43
Až do odpovědi jsem myslela, že to psal zase NČ...Je mi zle z toho, jak se lidé k sobě dokáží chovat, ale nemuselo by to tak být, kdyby jen trochu chtěli.

Kajo (Jarka - Mail - WWW) 07.03.2006, 11:37:05
Pises, je velmi inteligentni, aby vedel, ze....nezlob se ono to zase s tou inteligenci nebude tak horke. Promin ja bych rekla ze je proste "vychcanej" a zna tve slabe stranky. To co napsala Daniela je svata pravda. Tvoje stastnejsi budoucnost je bez tohoto pana. Seber vsechnu svoji odvahu a pokud jses ve svem byte, tak mu sbal kufry a postav pred dvere, pokud ne bude to horsi, ale mas maminku, ktera ti doufam poskytne pomocnou ruku a tu obsilku na overeni otcovstvi mu doruci postak. Lepsi zadny manzel/tata, nez spatny manzel/tata. Neumim si predstavit zivot, kdy me partner ponizuje, zesmesnuje, vyhodi z okna.....opije se, zmlati...jak dlouho to chces trpet? A vlastne proc? Jak se bude asi chovat k vasemu diteti, kdyz uz ted neveri ze je jeho. Nic ho nezmeni a nikdo mu nedal pravo ti ublizovat. Uz jen to, ze jsi jak sama pises urcitym zpusobem trochu labilni zneuziva. Ja vim, bojis se zustat s ditetem sama, ale presto bych to riskla.

Tedy, (Margot - Mail - WWW) 07.03.2006, 11:40:05
větu o tom, jak Tě vyhodil z okna jsem četla třikrát, abych se ujistila, že jsem se fakt nepřehlídla. To je neuvěřitelný... a na co čekáš? Až mu skončí podmínka a zas někdy Tě v dalším úchvatném duševním rozpoložení vyhodí ze sedmýho patra?? Nebo vyhodí z přízemí ve tři ráno brečící mimino a Ty to vezmeš na sebe, protože se prostě necháš citově vydírat a půjdeš místo něj i do basy??

Todle by ani NČ nevymyslel (NČ - Mail - WWW) 07.03.2006, 12:07:50
to už je fakt silný kafe!!!
Jediný, co má smysl, to je ten test otcovství, aby se NIKDY nemohl vytáčet. A jinak???? Zase znova: Pes jitrničku sežral?

Cítím zlostnou bezmoc, (Sisi - Mail - WWW) 07.03.2006, 12:31:21
vždy když si čtu podobné příběhy. Jak je vůbec možné, že si tohle nechá někdo líbit?
Dávno jsem přestala takové ženy litovat, ony si v tom opravdu ještě libují...
Ale pisatelka by si měla uvědomit, že tady jde zejména o dítě! A dělat to, co je nejlepší, v jeho zájmu!

Kajo, proc ho porad omlouvas? (mila - Mail - WWW) 07.03.2006, 12:48:09
Sbal mu veci a posli ho za tou kamoskou, co je takovy poklad. A setri si nervy, budes je potrebovat na vychovu detatka.

Týjo, (Olča holča - Mail - WWW) 07.03.2006, 12:53:02


Týjo, (Olča holča - Mail - WWW) 07.03.2006, 12:55:21
Kudlanko, to je teda odpověď! Ostrá jako břitva, ale pravdivá, jen co je pravda.
Kájo, každý strůjcem svého štěstí. Divím se, jak se ještě můžeš ptát, jestli je tohle prostředí, ve kterém žiješ, vhodné pro výchovu dítěte. Proboha!!! Asi už jen v děcáku by mu bylo líp. To mi věř! Já násilí doma zažila a je to hnus, fuj a patláš se v tom celej život! I když tomu jako dítě ještě moc nerozumíš, proč to je a tak... Následky zůstanou napořád!

no, taky jsem si říkala, jestli nejsem moc drsná :-))) (kudlanka - Mail - WWW) 07.03.2006, 13:00:19
Ale - na litování je Kája asi zvyklá... Celý život ji někdo konejší, lituje, semtam jí dá prášeček - ale pořádnou pomoc nezná. Tak se není co divit, když naletí nějakému neřádovi, který jí alespoň zezačátku dá "čuchnout lásky"... A tak je schopná pak zkousnout i ty rány, nadávky a všechno ostatní, protože se už těší, že "zase bude třeba hodnej..."
Je to děs, ale je to bohužel tak. A ty, které tohle neprožily, to fakt nemůžou pochopit.
KÁJO - věř mi, na světě je určitě plno lidí, kterým budeš za pohlazení stát, budou tě mít rádi i bez ironie, násilí; bez toho, abys se celý den třásla strachy, v jakém asi stavu VELKÝ ON přijde večer domů...


Kudlanko, (Olča holča - Mail - WWW) 07.03.2006, 13:08:22
myslíš, že by "nářez" podobného kalibru mohl pomoct mojí mámě, která je dost těžce nemocná a kašle na sebe? Litovat jí nechci, ráda bych nějak pomohla, ale... nevím, jestli to nemám nechat tak, osudu... Ale abych si to pak jednou nevyčítala. Co myslíš?

Kájo, (Dáda - Mail - WWW) 07.03.2006, 13:21:03
ty se ptáš, jestli se máš změnit? Samozřejmě! Z ušlápnuté chudinky na aspoň trošku samostatnou ženskou, stará jsi už na to dost.
Pokud to neutneš teď, budeš se v tom plácat asi dost dlouho. Přijde dítě, bude nejdůležitější v tvém životě a ostatní problémy budeš odsouvat stranou. Ale to neznamená, že zmizí! Já vím, že je těžké najednou od základu změnit život, tvůj partner je ta tvá solidní nejistota (nebo nesolidní jistota), ale čím déle v tom budeš žít, tím to rozhodování bude těžší. Ty žádný problém neřešíš (a že teda problém máš), necháváš to zahnívat, ale už to teda pěkně smrdí...
Já bych asi teda moc radit neměla, sama se v tom pěkně plácám, ale kdyby na mě můj manžel vztáhl ruku, byla by to ta poslední kapka.
Pohled zvenku je hrozně jednoduchý, víme přesně, co bys měla udělat a že tohle není k žití. Ale když to žiješ, je hrozně těžké z toho kruhu vystoupit.Ale pokud máš kde bydlet, na nic nečekej, vystěhuj toho parchanta nebo odejdi k rodičům a neprotahuj to. Nic hezkého tě s ním nečeká a bude to čím dál horší.
Málokdo žije v ráji. Ale proč v pekle?

seber si saky-paky a prchni, (Inka - Mail - WWW) 07.03.2006, 13:45:51
sílu budeš potřebovat pro sebe a děťátko a to je teď důležité. Nestojí ti za to pacholek!!! Takové zbytečné trápení.

seber si saky-paky a prchni, (Inka - Mail - WWW) 07.03.2006, 13:47:27
sílu budeš potřebovat pro sebe a děťátko a to je teď důležité. Nestojí ti za to pacholek!!! Takové zbytečné trápení.

seber si saky-paky a prchni, (Inka - Mail - WWW) 07.03.2006, 13:48:59
sílu budeš potřebovat pro sebe a děťátko a to je teď důležité. Nestojí ti za to pacholek!!! Takové zbytečné trápení.

Kájo seber saky-paky a zmiz, (Inka - Mail - WWW) 07.03.2006, 14:56:22
sílu potřebuješ pro sebe a miminko, už jsi hodně zvládla, zvládneš i tohle. Neváží si Tě, není o co stát. Také bych se nikdy nevracela do vztahu který mi už jednou ublížil, navazovaná niť má vždycky uzlík. Vidíš sama kam to jde. Jenom zkušenosti a dobré rozhodnutí nás v životě zocelí. Mě samotnou už by jen urazilo, že chce test otcovství, bůh ví co dělá sám, že takhle přemýšlí. Ale dobře, jestli ho chce má ho mít. Podle sebe soudím Tebe, říká jedno přísloví, něco na tom je. Ve vztahu je potřeba mimo jiné láska a důvěra, jinak to je na houby.

to se omlouvám, (Inka - Mail - WWW) 07.03.2006, 14:59:06
nejdříve hodinu nic a pak tohle, pardon!!

Kez by (Yta - Mail - WWW) 07.03.2006, 15:43:38
si Kaja vzala ta kudlancina slova k srdci a tento sileny vztah ukoncila. Mam obavu, ze bez pomoci to asi nepujde. Kajo, takhle se zit neda, to neni zivot. Uz pro to dite se vzpruz a zacni tento chory vztah resit. Preji Ti hodne stesti.

Kajo, (Johanka - Mail - WWW) 07.03.2006, 16:14:19
asi mas nic moc sebevedomi a rikas si, co jsem udelala spatne a co bych mela udelat lip, aby se to spravilo. Jak se mam zmenit, aby se i on zmenil?

Zmena sebe sama urcite aspon trochu pomuze uplne ve vsech situacich. Ale je otazka, zda pomuze dost. I kdybys byla naprosto dokonala, tenhle chlap bude porad zakomplexovanej hajzl. Zdrheeeeeej!!!

(Ja bych dokonce vyuzila toho, ze pochybuje o otcovstvi, a odeprela mu pristup k diteti - pokud to jen trochu jde, tedy pokud bych prezila ztratu vyzivneho. Kdyz si predstavim, ze by takova zruda mela mit vychovny vliv na moje dite...)

Olčo holčo... (kudlanka - Mail - WWW) 07.03.2006, 17:09:18


Olčo holčo... (kudlanka - Mail - WWW) 07.03.2006, 17:10:51
A máš možnost nějak zajistit, aby maminka Kudlu četla? Jestli ano, tak proč to nezkusit? Napiš, mám nápad... Trochu divokej, ale co kdyby. :-)))

Myslím, že: (Los evropský - Mail - WWW) 08.03.2006, 08:31:39
1. když už jsi neutekla, když tě zmlátil (doufala jsi, že se změní)
2. když už jsi si s takovým člověkem pořídila dítě (chápu, věk)
tak se teď seber a utíkej, jak to jen jde (nevím, jakou máte situaci, čí je byt, zda mohou pomoci rodiče atd.).
Ale ten pán si tě neváží a vážit si tě nikdy nebude, a jestli tajně doufáš, že ho dítě změní, tak ano, změní - k horšímu.
Mně osobně je a byla vždy mnohem bližší představa, že dítě vychovávám sama, než s nějakým takovým.
Možná že jsem moc tvrdá a náročná, ale u mě si chlap to, že mu porodím dítě, musí především zasloužit. Tenhle si nezaslouží ani, aby ti čistil boty.

Nesmělej dotaz pro losa: (motýl Anonym - Mail - WWW) 08.03.2006, 08:55:38
A musí si podle tebe taky ženská zasloužit to, že jí chlap dítě udělá? A sex máte doma taky "za zásluhy"? Pokud ano, můžeš publikovat vaši tabulku zásluh a odpovídajících sexuálních výkonů?

No to jsou věci... (master - Mail - WWW) 08.03.2006, 09:14:37
až teď jsem pochopil, že Los evropský je vlastně EU losice. Proč? Proč se stydí za své pohlaví? Viz poslední věta:" Možná jsem moc tvrdá a náročná..."
Já toho dneska nechápu...

(Los evropský - Mail - WWW) 08.03.2006, 09:28:18
Los (Alces alces) patří do řádu sudokopytníků a představuje největší druh z čeledi jelenovitých. Tento živočich se vyskytuje v lesích a mokřavách Severní Ameriky, Evropy a Asie. Dožívá se přibližně 25 let. Svůj život vede především samotářsky, mnoho cestuje a výborně plave a běhá. Sluch a čich jsou vyvinuty velmi silně, zato zrak je slabší.
Druh Alces alces zahrnuje devět poddruhů, jež se vyvíjely odděleně v různých podmínkách. V dřívější době se předpokládalo, že nejde o jediný druh.
Čtyři podruhy losa žijí v Evropě a Asii, čtyři v Severní Americe a devátý poddruh, los kavkazský, již pravděpodobně zmizel z naší planety, především kvůli devastaci jeho přirozeného životního prostředí. Žil v jihovýchodní Evropě a Rusku.
Mezi poddruhy losa patří los evropský, sibiřský, mandužský, Yelowstonský, Aljašský, Yukonský a východní.

Los se prosím nestydí za své pohlaví, pouze se v mužském rodě nazývá jeho druh (vidíte, zase diskriminace samic)
:-)
Losice evropská by zněla trochu divně, ne?
Má to ovšem výhody - nejasnosti toho, jakého jsem vlastně pohlaví, často využívám, tady ovšem téma žádá, abych to trochu upřesnil/a/.
Pro motýla anonyma: na sex ani výkony tabulky nemáme. Pouze na mláďata.
Je to u mě dáno tím, že já zas tak po mláďatech netoužím, takže si můžu víceméně diktovat podmínky, jestli budou, nebo nebudou. Ani v tomto případě se však nepostupuje podle zásluh, spíše podle rčení "ber, nebo nech být". Zatím žádný losí samec to nenechal být, ale u lidí je to možná jinak....:-)?
Sex má los rád, kdyby ho rád neměl, taky by možná přiděloval podle zásluh, ale takhle by byl sám proti sobě.
Slovem "zasloužit" se ani nemyslí konkrétní zásluhy, spíše celkový způsob, jakým se dotyčný chová. Tzn. jestli si mě váží, má mě rád, je ochoten o mě v případě potřeby pečovat, nemlátí mě, nevyhazuje z oken a neponižuje.
Stačí vysvětlení?



To miminko v brisku (Hela - Mail - WWW) 08.03.2006, 09:33:01
jeste nemuze mluvit, ale asi by ti jinak reklo: Maminko,prosim te,nepripust,abych vyrustalo v takovem prostredi.Dokud jsem jeste v brisku,moc moc moc prosim,zarid pro nas,abychom spolu vyrustali v klidu a pohode a jinde,protoze jinak se sem na svet vubec netesim.Prosim te,maminko,dej nam sanci!!!!!!!

(motýl Anonym - Mail - WWW) 08.03.2006, 09:41:52
Ještě bych prosil odpověď na mou první otázku. Pak už mi to bude stačit :-))

Jasně Lose Evropanko (NČ - Mail - WWW) 08.03.2006, 09:48:39
to je přeci jasný uplně každýmu.
Já myslim, že tady je to ale daný už tou sebecharakteristikou "...léčila jsem se na deprese, anorexii, dlouho jsem se v životě nedokázala ukotvit, dost jsem cestovala i pobývala v „blázincích...“.
Jo, takovýhle dušičky když se zmocní ubohej smradlavej zasra*ej hajzl, tak jí není pomoci. A to von dobře ví, vždyť jedině podle toho si vybírá!
Poradte jí, jak uniknout z moci úpíra. Snad víc česneku?


Opět mi to nejde na jazyk, (master - Mail - WWW) 08.03.2006, 09:53:16
oslovit Tě lose a přitom vědět, že máš vaginu. Je to takové - proti přírodě.
Nicméně - děkuji za obsáhlé vysvětlení a seznámení se s celou tvojí rozvětvenou losí rodinou i celým příbuzenstvem.
(Ještě, že jsem se zeptal)

Na první otázku, (Los evropský - Mail - WWW) 08.03.2006, 09:58:48
jestli si ženská musí zasloužit....No, to si musí zasloužit asi tak nějak oba dva navzájem, né?
Ad NČ - poradit - dokud sama nebude chtít, tak se asi poradit nic moc nedá. A ostatně, i kdyby se to teď náhodou povedlo, není nikde napsáno, že si nenarazí jiného, ještě horšího. Jako má on nos na ni, tak má i ona nos na speciální ksindly, kterých se bude držet, aspoň to kudlanka pořád zdůrazňuje.
Když si bude hledat někoho jako matka s dítětem, tak bude mít navíc snížené sebevědomí ještě i tím, že kdo by ji s dítětem chtěl, a nevyhrabe se z toho nikdy. Podle mě nejlepší by bylo vykašlat se teď na všechny a žít jako los-samotář....

Jo, Losice, (NČ - Mail - WWW) 08.03.2006, 10:20:01
přesně´s mi odpověděla. I já jsem tohle chtěl poznamenat na konec - že vona ale poradit vůbec nechce - leč se mi v kanclu zrovna vodevřely dveře s mnou kytkama vobdarovanejma a mnou vocumlanejma kolegyňkama, zvoucíma mě na panáka, tak sem to v úleku vodklep dřív.
Dík taky za úžasně výstižnej výraz: "speciální ksindl".

Mastere, (Los evropský - Mail - WWW) 08.03.2006, 10:38:47
souhlasím, je to proti přírodě - ale to vysvětluj těm zoologům a biologům. Když jsou názvy druhů buď v mužském, nebo ženském rodě, je to prostě uhozené, že? Oslovovat třeba mužského exempláře druhu babočka síťkovaná, milá babočko, a přitom vědět, že má... no, hm, co vlastně má babočka???
Ne?



je to magor (gerda - Mail - WWW) 08.03.2006, 10:41:03
Pryč od něj. Bylo by stále hůř a hůř. Bez něj vám bude dobře, s ním budou už jenom komplikace. Uteč, dokud jsi ještě zdravá a při smyslech!

Lose evropský, (master - Mail - WWW) 08.03.2006, 11:19:33
tak proč tu řešíme nedokonalost a chyby zoologů?. Kdybys byla třeba liškou Bystrouškou, je na prvý pohled jasné, že nemůže jít o vychytralého lišáka. A o to mi šlo. O logiku věci. :-)

Mastere, (Los evropský - Mail - WWW) 08.03.2006, 11:29:21
to, co říkáš, zní sice logicky, ale zase pochop, že los evropský ani při nejlepší vůli nemůže být liškou Bystrouškou, ani babočkou osikovou. Poněkud k tomu není uzpůsoben!:-)

A k problému: (Los evropský - Mail - WWW) 08.03.2006, 11:33:01
- ješte jsem zapomněla, že za další vrchol považuju to srovnávání s bývalou přítelkyní - když s ní byl život ráj, tak proč s ní nezůstal? To už sice nemá smysl řešit, ale zajímalo by mě to. V každém případě by se k ní měl rychle vrátit. Já bych jej tam apoň rychle poslala.

Uteč dokud je čas......... (Katka - Mail - WWW) 08.03.2006, 11:43:22
K tomu snad ani nejde nic jiného napsat!

Lose, (marťa - Mail - WWW) 08.03.2006, 13:13:10
já myslím, že Master myslí, že sis mohla za nick vybrat nějaký spíše feminní živočišný druh. Teď mi napadá, že NČ to vyřešil nejlíp - nakonec třeba zjistíme, že je to Něžná Černovláska! :o)

(mamča - Mail - WWW) 08.03.2006, 13:17:40
Moje teta žila s podobným magorem, jakého tady popisuješ Ty. První dítě bylo "jen" nedonošené, to když jí zkopal náhodou až v sedmém měsíci těhotenství. O druhé dítě přišla, protože na něj ta opilecká agrese přišla o měsíc dřív. Když měl "strýček" tuhle bezva náladičku, honil tetu bosou v noční košili ve sněhu kolem domu. Pak jí zamknul dveře, a nepustil jí domů. Taky trpěla, hlavně kvůli dcerce, kterou údajně nechtěla připravit o otce.
Domlouvali jsme jí horem dolem, a k ničemu to nevedlo, protože ON, když vystřízlivěl, tak sliboval modré z nebe.
K rozvodu jí přimělo až to, že s její dcerou nesměly kamarádit spolužačky. Jednou teta zaslechla, jak jedna maminka říkala své dcerce : S Milunkou se nepřátel, nesnesla bych, aby k nám pro ní chodil ten její grobiánský táta.
Chceš čekat, až Tvoje dítě bude taky na okraji dětské společnosti ? Bude na tom hůř, než Ty, protože Ty jsi měla asi aspoň slušnou původní rodinu.


vidíš Marťo a já si tu zkratku NČ (Inka - Mail - WWW) 08.03.2006, 13:34:14
vykládala jako Neznámej Čech, ani nevim proč, taky by to mohlo být třeba Něžnej, Neurvalej, Nasejřenej, Nadějnej... hele NČ tak jak to tedy je?

Marťo, (Los evropský - Mail - WWW) 08.03.2006, 14:26:28


(Los evropský - Mail - WWW) 08.03.2006, 14:28:36
to já taky dobře vím, co master myslí. Ale třeba jsou v tom nějaké hlubší důvody, proč nejsem feminní, ale maskulinní druh:-)

jezkovo voko, (Tvrdy I - Mail - WWW) 08.03.2006, 15:46:27
kajo jdi od nej. !!!
treba se porad u doktorky nebo na socialce.
ted musis myslet na sebe a na to decko.
vzdyt je to takovej nasilnik a kreten, no ja nemam slov. mel by se lecit v kamenolomu.
vzdyt se ho bojis, ja byt zenska tak s takovym nejsem ani minutu a kdyby me nekdo vyhodil z okna tak uz by teda davno sedel.
on se nezmeni a ty se zmenit muzes, ale k tomu ti on nepomuze.
bez nej ti bude lip, vasechno zvladnes.
drzim palce.

p.s. moje pritelkyne rika, ze by se v takovy situaci treba odstehovala k babicce,tete nebo kamosce, nekam kde on te nenajde. proste v klidku si pockat do porodu, porodit a zaridit si novej zivot a treba pozdeji hledat noveho tatu.



Cukr a bič? Bič a pryč! (Zůza - Mail - WWW) 08.03.2006, 17:04:41
kdo nezažil, neuvěří.Jestli Kája toho svého "přítele" (zbožňuju ten výraz, který k ničemu nezavazuje) nevyrazí co nejdřív, stane se na něm závislou i materiálně a to teprv začne to správný peklo. Myslím, že další jízdenku do blázince má předplacenou. Než sobě takovýho "druha" (spíš podruha) a dítěti tátu (přítel k němu evidentně hodlá přilnout, když opakovaně žádá o test DNA...), tak to radši suchej chleba a hadry ze sekáče po dvacet let... Je to evidentně zakomplexovaný agresivní hovádko, kterému vyhovuje, že má po ruce snadnou a bezbrannou oběť, na které si kdykoli vyleje beztrestně vztek. Jednou urazí, pak uhodí, příště kopne do břicha a nakonec snad ještě zapálí... Je čas udělat příteli pápá.

Jenže vona NECHCE pryč, v tom to je! (NČ - Mail - WWW) 09.03.2006, 07:11:39
Vona by ho jen ráda ještě trochu změnila, aby byl ještě úžasnější! Ale jestli změnit nejde, tak ho chce mít aspoň takhle úžasnýho, jakej je teď.
LÁSKA JE LÁSKA! A je to přeci nááádherný, milovat HO!!! A že si občas trochu bouchne a kopne? Vždyť ani já nejsem dokonalá! Určitě jsem si trest zasloužila.

Takže - (Wendy - Mail - WWW) 09.03.2006, 07:40:54
co jsi komu udělala ? Nikomu nic, ale teď začínáš něco ošklivého dělat sobě a svému děťátku. Poplač si - a vyraz ho. Uvidíš, jak bude koukat, kde se to v tobě bere ! A dále uvidíš, jaký potom budeš mít dobrý pocit, pocit dospělé a sebevědomé ženy, kerá se sebou nenechá cvičit. Jdi to toho !

Naprosto souhlasím s posledním příspěvkem eNČého (Míša - Mail - WWW) 09.03.2006, 08:44:25
Jo, přesně takhle to je. Nakonec podobných stesků už jsme tu četli hafo. Je to naprosto zbytečné nějak řešit a vydávat podnětné rady. Ona si Kája chtěla postěžovat, to jo, ale měnit - měnit nic nebude. Ach ouvej, je mi těchto žen hrozně líto, ale pomoci jim nelze, protože oni se jakékoliv pomoci brání. A na okraj - pokud by po mně chtěl přítel test DNA, tak z toho okna by letěl ON! Ten už by si teda ani "neškrt"!

Fakt je to zbytečný! (NČ - Mail - WWW) 09.03.2006, 09:10:55
I když by ho v nějakym náhlym záchvatu zdravýho rozumu poslala omylem dopr..., tak mu nejpozdějc druhej den zavolá a odprosí ho. A možná, snad, doufejme v to štěstí, že ON, ten "Speciální Ksindl", jí, po chvíli zdráhání, velkoryse odpustí.


Tak - tak (Míša - Mail - WWW) 09.03.2006, 09:31:16
Pro Káju bych dodala jen jedno: pravidla hry jsou taková, jaká si je stanovíme a jak lpíme na jejich dodržování. To platí oboustranně - pravidla určují oba partneři, a to v každém případě - ať už vědomě či nevědomě.

Běž od něj (myspulina - Mail - WWW) 09.03.2006, 14:11:36
píšeš, že ses léčila z depresí,anorexie atd. tvůj přítel cítí že jsi slabá, že si může dovolovat a ty mu to dovolíš , jsi submisivní jak říkáš..prchni dokud je čas máš kam? k mamce nebo tak?

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: