HÁRÁNÍ NAŠICH POLITIKŮ
Úterý, 03 červenec 2007

 Co si mohli novináři přát víc, než současné trapné výlevy našich politických "celebrit", které s každým novým dnem do nás buší… Jupí, jak úžasný manžel je tenhle, jupí, jak dokonalý je tamten… Vzpomínám, že už ve středověku se říkalo, že „královny nemají nohy“, což mělo poněkud nonšalantněji dát najevo, že nemají „to" mezi nima. Jéje, naši páni politici také nejspíš „to“ nemají, případně jsou zhýralí panici…

A pokud vůbec - tak jen kousiček, maličko - jsou jako staré známé jeskyňky, do světničky se jen podívají, i když před dvířky poskuhrávají, ale dovnitř? Chraň je strana, ani ťuk...

 

      Nu, jak by řekl velemoudrý ŇČ - tohle vzájemné chvástání jim může spolknout jen hluchoslepý... Jsou prostě čestní až na půdu.

 

Také se vám

- použijme slova klasika -

"tento způsob léta zdá poněkud nešťastným" ?

 

d@niela

 

Komentáře
Rozhodně bych si od politiků : Ariana
nenechala kazit léto, léto bude takové, jaké si ho uděláme sami, ne?
červenec 03, 2007 10:49
... : onadoňa
Paroubek udělá všechno pro to,aby se hřál na výsluní. Kdyby mu někdo řekl, že zaručeně bude prezidentem, ale musí být blonďák, tak věřím, že bude blond i na zadku!
červenec 03, 2007 11:14
To onadoňa : Ariana
nejenom Paroubek, takových by se našlo víc smilies/cheesy.gif
červenec 03, 2007 11:56
... : bb
nesleduju je během roku, pokud na mě nejukne z titulní stránky novin nějaká "šťavnatá" novinka, jako teď o milence a rozvodu Paroubka, tak o nich nevím, a neměním to ani v létě, když mám zdraví, práci, potomky v pohodě a nejsou povodně, tak neexistuje nešťastný způsob léta smilies/smiley.gif i kdyby celé propršelo
červenec 03, 2007 13:13
elegantní co? : :-))))
červenec 03, 2007 14:42
to je ještě docela dobrá fotka, horší bývá video, zajímavější ale : bb
pro mne je ten výčet majetku - kde se vzal? vždyť do politiky šel z řad obyčejného pracujícího lidu a dlouho se kasal bydlením v obyč paneláku a jednou chatou, poukazoval na Bursíkovy zrestituované domy...a ejhle, tři byty, chalupa, chata. Co na to jeho socialističtí fanoušci?
červenec 03, 2007 14:53
uz leta pisou novinari : jasmina
o politicich jak rychle az zazracne zbohatli. Dokonce novinari odhali i skandal ci v divakovi probudi logicke pochopeni, jak "Honza stal se malem kralem" jenze nakonec -nic se nedeje a nekteri bohatnou dal a potrestani nejsou.
Kol a kolem-vsude na svete jsou politici bohati a fakt nevim,zda s tim narody neco udelaji aby to tak nebylo...pak tedy -nac vypisovat ze Paroubkova dostane majetek cca 10 melounu?
Je to proto aby se verejnost hnula a podivala se Paroubkum na zoubky nebo proto aby takovy clanek vzbudil zavist u lidu?
Vopravdu....jestli prave tohle dela cloveka stastnym......
červenec 03, 2007 16:13
ackoliv abych nekecala : jasmina
chatickou v horach bych nepohrdla jako darem smilies/grin.gif, inu,ze.....
no jo ,nema mi kdo darovat,halt nakonec do lesa si mohu zajet kdykoliv a vono i pod stanem je nadherne. smilies/wink.gif
červenec 03, 2007 16:16
... : bb
no ty mě překvapuješ, na jednu stranu je podle tebe zpochybněna jeho politická důvěryhodnost tím, že se rozvedl a pořídil si mladou přítelkyni, což tuto zemi, na jejímž vedení se výrazně podílí, nikterak neovlivní, na druhou stranu přejdeš jak lány to, že voličům ohledně svého majetku lhal
červenec 03, 2007 16:34
... : bb
přece vůbec nejde o to, zda je tím majetkem šťastnější on či ona, ale jak k němu běžný řadový zaměstnanec po vstupu do politiky přišel, že? pravda, nesleduju majetková přiznání politiků a tedy nevím, zda v tom Paroubkovo ty nemovitosti byly uvedeny, podstatné je to, jak k nim ten, který mohl ovlivňovat státní zakázky, tendry atd., přišel,ne?


červenec 03, 2007 16:35
tady aspoň : AlenaT
vidíte, co od těch frajerů tak můžete čekat. A že se zmohl tak najednou - není zatím ten radar? Já, že se semnajednou začal sápat ush, kterej chudák ani nevěděl, kam to vlastně jede. Tupolánek dneska v TV Paroubka za ten radar pochválil - tak to von už se s ním asi šábnul
červenec 03, 2007 21:41
bb : jasmina
ano ,podstatne ale zjistit jak k nim prisel,-to neni ma prace,na to nejsem kompetentni.Nejak neznam jedinyho ministra na svete,ktery by mel treba sok za doplatek elektriny na konci roku,ci se satil v sekaci atd.
Nemohu mit k tomu nazor,dokud nekdo povolany nezjisti pravdu,jak si Paroubkovi prisli k tem nemovitostem.
Tudiz nevim cim Te prekvapuji,rozvadi se,to rekl,az rekne na rovinu-ubral jsem si ze statniho rozpoctu pro sebe,pak se k tomu taky vyjadrim.

červenec 03, 2007 22:22
jasmino, no přesně tím : bb
na jednu stranu jsi psala "proto se neda rici k temto politikum..."cest la vie" ale hnusarna a zrada.Kdo zradi vlastni zenu,zradi i pratele a ano,i narod,kdyz je teda v cele." - čili rozvod a novou partnerku předsedy jedné politické strany je pro tebe (a jiné) signálem, že zradí i národ - přitom je dost lidí, kteří žijí pro nás zvláštním soukromým životem, a přesto jsou polečnosti velmi ku prospěchu

červenec 04, 2007 09:24
... : bb
ale to, že před 5 lety uváděl, že je "chudý" politik, běžný občan s bytem v paneláku a malou chatou, a po 5 letech politického vlivu má majetek cca za 10 milionů, přičemž takové výše jeho plat ani nedosohal, tě nikterak nezaráží a nevidíš v tom nic zvláštního, ačkoli souvislost mezi jeho najednou nabytým majetkem a jeho funkcí a vlivem se více než nabízí, řekla bych, že to přímo bije do očí
červenec 04, 2007 09:25
Majetek ? Majetek ! : wendy
Grosse chudáka neostřílenýho to ve spolupráci s médii zlikvidovalo. Měl bohorovně prohlásit, tak jak to učinil třeba Tlustý : "Něco jsem našetřil, něco mi půjčili věřitelé a ti nechtějí být jmenovaní." A bylo. A jelikož se v tom média každý den nešťourala, má do dneška pokoj. Takže - na čí pokyn pracují naše noviny a časopisy ? To je důvod, proč o ně každý stojí.
Co se bytů týče, já bych nechala ten mezonet a pochopitelně chalupu...
červenec 04, 2007 09:26
... : bb
čili, manželku by opustit neměl, ačkoli ji už nemá rád a má milenku, i když to občana nic nestojí, prostě protože je to nefér, nemorální, nepěkné... ale nasyslit si z tendrů může, přestože se taková zakázka prodraží, rozdíl zaplatí státní kasa,čili daňový poplatník, a v nemocnicích, školách a na děravých silnicích dál budou scházet peníze
červenec 04, 2007 09:28
... : bb
Wendy no jo, když Gross měl těch vysvětlení celou řadu a každé jiné, včetně strejdy, co si od úst utrhoval a z důchodku 4 melouny tak našetřil smilies/smiley.gif
červenec 04, 2007 09:33
Nojo, to je právě ta neostřílenost : wendy
Čunek taky měl několik vysvětlení a už v tom lítá. Drzé čelo lepší než poplužní dvůr. Už jsem zase jako teta Kateřina.... smilies/sad.gif
červenec 04, 2007 10:01
bb, : Míša šíša
myslím, že co se týče majetku Paroubkových, tak kdyby se bylo čeho chytit, už dávno to na ně novináři či ódésáci vytáhli - před volbama by se hodilo přímo náramně. Netvrdím, že si vydělal peníze jen čistou cestou, ale ani nevím nic o tom, že by voličům ohledně svého majetku lhal. Co máš konkrétně na mysli? Asi mi v médiích nějak uniklo, o čem že to lhal.
červenec 04, 2007 10:17
... : bb
vždyť jsem to napsala - udával, že má běžný panelákový byt a chatu, nic víc
když nic víc, pak si to ostatní pořídil během svého působení ve vládě a ve straně
červenec 04, 2007 10:25
... : bb
po OF jsem usoudila, že jsem spíš levičák a vybrala si ČSSD. Později mi došlo,že spíš sociálně než levicově. Byla jsem mladinká, zapálená a aktivní, poluzakládala jsem okresní organizaci, byla jsem v okresním výboru a zakládala taky místní malou organizaci, předseda. Jako jedna z mála anglicky mluvících členek jsem měla dokonce vyrazit s tehdy ještě Horákem na cestu do USA, za tamnějšími demokraty.
červenec 04, 2007 10:30
... : bb
V ČSSD jsou samo lidi jako v ODS, dobří, méně dobří, hajzlíci, to je jasný. A jeden pro mě velmi nesympatický rozdíl. I proto jsem řady ČSSD opustila a od té doby buď nevolila, nebo naposledy ODS, když jsem zjistila, že z levice je chobotnice a staré páky nabírají dech.
červenec 04, 2007 10:31
... : bb
U obou jsou kariéristi a syslíci, s tím se nedá nic dělat. Ale zatímco odésáci si tak zjevně nezáviděli, spíš se hecovali, soutěžili, chlubili, tak socdemáci si záviděli nos mezi očima, byla tam strašná koncentrace neúspěšných lidí, kteří uvažovali přízemně, male, "nemám kozu, tak ať ta sousedova chcípne". Tiše v koutku pod pokličkou něco ušulit, domluvit, intriky a klepy tam kvetly. Víc těžkopádných lidí bez rozhledu i bez nadhledu a falešných moralistů. Léty si tento dojem jen potvrzuju, jak tak sleduju ten cirkus.
červenec 04, 2007 10:35
... : bb
a to vše ještě umně maskováno "sociálním" smýšlením, "sociální" politikou. Uvozovky na druhou.
červenec 04, 2007 10:36
budu se opakovat, : bb
ale pro jistotu připomínám, že z jednoho počítače nepošlu delší příspěvek, proto kouskuju
červenec 04, 2007 10:38
bb, : Míša šíša
nepamatuju si to přesně, protože mě to zas až tolik nezajímá, ale myslím, že Paroubek přiznal dva byty včetně toho 4 miliónového (na který si prý vzali hypotéku) s tím, že jeden z nich užívá syn. Ale možná si to pletu s nějakým jiným politikem. A jednu chatu či chalupu získala jeho žena jako dědictví po svých rodičích, tu určitě nezveřejňoval, ale o té druhé také mluvil.

Jinak máš samozřejmě pravdu - jsou to hajzlíci, ať zleva či zprava. A nejen levice je chobotnice a nejen nalevo si lidé závidí, neboj - i napravo brzo prozříš smilies/cool.gif
červenec 04, 2007 10:50
Souhlasím s tebou Míšo : wendy
ale ono to tak funguje dávno a dávno - pravice je pro bohaté ať si kdo chce co chce říká, ať si máma slzy utírá. Je to tak nastavené a funguje to. Když se Einstein ptal proč je vůbec potřeba mít politické strany a vojáky, tak mu bylo shovívavě doporučeno, aby se věnoval tomu, čemu rozumí. V tom stojím hrdě po jeho boku !
červenec 04, 2007 11:06
... : bb
no já nejsem bohatá, a spíš středolevá, ale to, jak socdem ksčm hrajou na strunku lidem chudým majetkem i duchem je mi hrubě protivné

červenec 04, 2007 13:08
Hm, Wen : NČ
Já osobně absolutně nechápu, jak lidé - řadoví zaměstnanci, mohou volit ODS nebo KDU.
To jsou přeci strany se zaměřením i s programem NAPROSTO odporujícím jejich zájmům a potřebám.
Považuju to spíš za výsledek soustavnýho mediálního vymejvání mozků.
červenec 04, 2007 13:25
bb, naprostý souhlas : toulavej
pro wendy - vojáci jsou především na obranu dané společnosti, státu před jinou společností, státem, protože i když spolu momentálně třeba kamarádí, není nebo nemusí to být na věčnost. Je to prozíravost opřená o zkušenosti z minulosti.
Politické strany zastupují různé názory skupin lidí ve společnosti jak co řešit. Jsou nutné proto, aby vedoucí těchto stran měli komu skládat účet ze svých rozhodnutí. Aby různé názory ve společnosti byly co nejpřehledněji rozeznatelné. To ve zkratce neboť nemám čas.
červenec 04, 2007 13:37
Já zase naprostý souhlas s NČ : Míša číča
A že to mejdlo na vymejvání mozků je EXTRA silný!
červenec 04, 2007 13:53
ac radovy zamestnanec : sasas
at jsou moje potreby a zajmy jakekoli, vadi mi hospodareni se schodkem, chapu, ze platit si chripku ze zdravotniho pojisteni je blbost, (a kdyz to presto budu chtit, tak se holt pripojistim) a vadi mi, ze mi socdem neustale vysvetluje, co je pro me nejlepsi a ona ze to vi nejlip, do jakejch skol budou chodit moje deti atd.
červenec 04, 2007 14:48
... : bb
To já bych neřekla, že máte vymytej mozek, když volíte socdem. a ksčm, podle mě tuhle stranu volí lidi i inteligentní, nepodléhající nalejvárně, avšak toužící po klidu a jistotě, což samozřejmě mohou mít jen coby zaměstnanci stabilního podniku se silnými odbory, nebo se zákoníkem práce, který je ochrání. Takový systém podporuje sociální stabilitu, to je pravda, ale logicky se vylučuje s demokracií, protože demokracie na úkor jedné strany (ať už zaměstance nebo zaměstnavatele) není demokracií.
červenec 04, 2007 15:03
... : bb
A to, na co socdemáci a komunisti lákají svoje voliče, jde vysloveně proti zaměstnavateli. Jinými slovy, pojem Sociální demokracie v mužském světe je vlastně protimluvsmilies/smiley.gif)) Když se tak proberu svojí voličskou historií, volila jsem vždycky to, co se mi jevilo momentálně jako menší zlo, nebo tak, abych posílila opozici strany, která si začínala dělat s touhle zemí a lidma co se jí zamanulo.Jelikož se toho naposledy dopustila soc.dem., přestala jsem nevolit a šla volit ODS.

červenec 04, 2007 15:04
... : bb
Nesouhlasím ale ani s tím, že volit ODS je od řadových zaměstnanců hloupost proti sobě. Zaměstnavatel, který bude líbivou sociální politikou (která stejně byla jen předvolebním lákadlem) nucen kličkovat, bude pro zaměstnance v důsledku horší.
Například: bude-li možnost propustit bez důvodu kohokoli, i postiženého člověka, maminku, ovšem samozřejmě s patřičnou výpovědní lhůtou, a v zákonem stanovených případech s odstupným, ubude diskriminace, která je stejně jen obavou zaměstnavatele.
červenec 04, 2007 15:05
... : bb
Zaměstnám klidně kohokoli, když budu vědět, že pokud nestačí na svou práci, tak ho po půl roce s 3měsíční výpovědní lhůtou můžu propustit. A samozřejmě - zvýšení minimální mzdy, tak aby se lidem vyplatilo pracovat, a ne být na dávkách, protože z čisté minimální mzdy jim po odečtení nákladů na dopravu do zaměstnání, na stravu mimo domov, na oblečení atd., zbudou třeba 4 tisíce, no to fakt můžou být domasmilies/sad.gif
červenec 04, 2007 15:06
... : bb
když ty možnosti nejsou, vybíráme sakra pečlivě, protože už se stalo, že po uplynutí zkušební lhůty se ptáček vybarvil a byl problém, pro slušného zaměstnavatele není páka, jak ho dostat z firmy pryč, za nás to vyřešil naštěstí panáček sám, šel do lochu
červenec 04, 2007 15:11
Nojo, milá bb : wendy
kdyby byli všichni zaměstnavatelé jako ty, nemusíme mít ani odbory, ani obavy...

Nojo milej toulavej, kdyby všichni dělali co mají a neházeli si klacky pod nohy a nemuseli nutně mít nad sebou kontrolu a nebyli hamižní....

Vymývání mozků zkouší všichni potentáti se svými poskoky, neb je to pro ně výhodné.
červenec 04, 2007 15:26
sašo přesně tak, : bb
všichni do lajny, nikdo nevybočovat, jeden za všechny a všichni za nikoho, atd., ale hlavně pořád malá domů, jakkoli - jak jsem tohle začala cítit, šla jsem pryč
nesnáším, když lidi řvou jak se mají špatně a zaměstnavatel je okrádá, hajzl, vozí se v oplu...a pak vidím záběry z předvánočního tesca, jak se ti chudí nebozí zaměstnanci u pokladen perou o koše narvané žrádlem, 3 dvd přehrávači v akci, baterií chlastu a čtou u toho Blesk či Aha...
máme se jak prasata v žitě, bohužel na dluh našich dětí, vnoučat, pravnoučat...
červenec 04, 2007 15:36
Mám zkušenosti s mnoha druhy zaměstnanců i zaměstnavatelů... : wendy
ti z Tesca mají určitou vypovídací hodnotu, ale nejsou tam všichni. Souhlasím s tím, že v globále se nemáme špatně. Taky nezávidím podnikateli, který si vydělal poctivě, že si vozí zadek v Audině nebo v čem. Ať si koupí třeba raketu. Moje obavy se ubírají spíš do budoucnosti.
červenec 04, 2007 15:44
wendy, : bb
silné odbory, jejichž předáci berou prachy a nemusejí pracovat a nikdo je nesmí vyhodit a obavy těch zaměstnavatelů...to tu bylo i před r.89, a je to tu zase
v praxi to pak vypadá tak,že jdu vyřídit cosi na a.s.Veolia a připadám si jako obtížný hmyz, čekám na chodbě hodinu, než se vrátí dámy z "pauzy na oběd", ačkoli na webu i jinde mají "od 8 do 17" bez pauzy,
červenec 04, 2007 15:44
... : bb
a pak dámy přištěbetají se zákusky v rukou a vaří se káva, a já dál čekám na chodbě - ony se prostě nebojí, že by je někdo propustil proto, že nepracují...a ten klídek a pohoda, jakou mají v kancelářích silnějších firem, kde je na každou práci určený člověk, v pátek je každý na jednání mimo podnik, obědy hodinu, stravenky, benefity, dovolená 5 týdnů standard

červenec 04, 2007 15:44
... : bb
proti tomu holky v dílně německého majitele 8,5 hodiny s 30 min. na oběd, kafe a vyčůrání, v hale bez klima a větráky zakázané, 29°C, tiše makají jak roboti, aby nepřišly o práci a svých 9 tisíc čistého
tak kde se odrazila ta sociální politka socdemáků?


červenec 04, 2007 15:46
Ale bb odbory jsou : wendy
třeba i v Americe nebo NSR. A němečtí zaměstnavatelé zde? To jsou ty zahraniční investice, které je nutno podporovat. Holky ani nemuknou, protože odbory jsou tam zakázány a kromě toho za bránou stojí další nedočkaví zájemci o práci. Zrovna tak japonští zaměstnavatelé, to je tedy buzerace. To jsou zákony trhu. Netvrdím, že všichni zaměstnavatelé jsou špatní a všichni zaměstnanci zlatí. Jsou tací i onací. A přestávkové dámy ? Stěžuj si na ně. Třeba to nepomůže jednou, dvakrát, ale po desáté už třeba ano. Já to aspoň tak dělám.
červenec 04, 2007 16:12
... : bb
jasně, wendy, vím, že můžu, jenže já si nechci stěžovat, chci aby ty lidi pracovali jak mají, nejlépe nejen ze strachu, že o práci/výplatu přijdou, ale aspoň proto
odbory ano, jsou tam, jen nemají takovou moc jako jim narostla tady v posledních 5 letech

červenec 04, 2007 16:29
... : bb
jednou, tak 5 let nazpátek, jsem vypomáhala několik týdnů známému ve firmě, v kanceláři, vypadla mu na delší marodění stálá pracovnice, na záskok neměl nikoho spolehlivého, koho by kvůli 3 měsíců musel 2 měsíce zaučovat, sledovat a kontrolovat, a současně nás napadlo, že mu poreferuju, jak to v jeho vlastní firmě, jejíž rizika nese jen a jen on, chodí, když je kocour v háji a myši mají pré, tak jsem nastoupila, pro ty lidi tam jakože na brigádu, z Úřadu práce
červenec 04, 2007 16:30
V rámci sebevzdělávání, jak teď STUDUJU ZAHRANIČNÍ POLITIKU ZAMĚSTNANOST : wendy
poslechni si tohle : zdroj - USA-China Economic and Security Rewiev Com. - tři čtvrtiny rušených pracovních míst v USA, které přesouvají svou výrobu do Číny, jsou tvořeny nadnárodními společnostmi a ty upřednostňují rušení těch, kde jsou zaměstnanci odborově organizováni.
No nic, tak ti přeji pěkné dny sváteční, vzpomeň aspoň na Mistra Jana z Husi a v pondělí ! smilies/cheesy.gif
červenec 04, 2007 16:44
bylo to k pláči : bb
a já mu to ani nemohla všechno vypovědět, jen jsem si z toho vzala veliké ponaučení pro sebe. Ne že by nedělali vůbec, to ne, ale se svým přístupem "když je práce,tak se udělá hned, neodloží se, a pak si hodím kafe a nohy na stůl" jsem tvrdě narazila. Mohli bychom totiž pak té práce dostat víc, takže se pěkně rozložilo a šetřilo, aby to vypadalo, že jsme vytížení tak akorát. Že se z firemních telefonů volá soukromě je normálka, kdy mají volat, když úřady a firmy nefungují večer v 7, to dá rozum.
červenec 04, 2007 16:47
... : bb
Ale že se protelefonuje půl dne s kámoškou z druhého konce republiky, protože "čau Majko, šéf konečně vypadl, tak si to dopovíme" a "hele, musim teď končit, mám lidi, za chvíli zavolám" mě zarazilo. Přestávka na oběd rázem skočila na 3 hodiny, nebo se "posunula" na konec pracovní doby, takže se šlo domů ve 2 místo v 5, ovšemže přesčasy jsou placené, jinak by je nedělali. Sehraný tým zašíváků. Kancelářské potřeby domů, bloky pro děti, těch pár korun firma unese.
červenec 04, 2007 16:48
... : bb
Že firma rovná se člověk, majitelé,je to "firma". Školení je otrava, ovšem cesťáky v maximální výši se hodí. Ale to jsou ještě prkotiny, i když v součtu jsou to desetitisíce korun. Horší je, že ty lidi buď vůbec nechápou, nebo si odmítají připustit souvislosti. Že když jede 5 lidí na 50%, placeni jsou na 100%, tak schází peníze na buď 6. a 7., nebo na jejich 13. plat, který tak závidí státním úředníkům, nebo na 6 týdnů dovolené, nebo na nové firemní auto, když remcaj, že jezdí na jednání starou fábií, apod.

červenec 04, 2007 16:50
... : bb
Nejhorší byla lhostejnost. Je problém? No "já nevim, co s tim", když jsem hledala řešení, jak jsem zvyklá, aby věci fungovaly a jelo se dál, byli podráždění. Udělat si své, tj. nejlépe 80% toho co bych měl, ale ať to vypadá jako 110, dostat zaplaceno, zavřít a konec. To byl můj závěr a od té doby od řadových zaměstnanců čekám přesně tohle.
červenec 04, 2007 16:51
Přeju ti spokojené zaměstnance ! : wendy
PS.: telefony si platím...čauky.
červenec 04, 2007 16:56
... : bb
ani se jim nedivím, že to ruší, třeba se podívali k nám - odbory silné, lidi vykrmení, ironičtí švejci, státní dluh jak prase, tak čím začneme, Jacku? přesuneme výrobu do Číny, než dopadneme jako Češi smilies/smiley.gif)))
červenec 04, 2007 16:57
... : bb
smilies/smiley.gif přála bych si žádné zaměstnance
červenec 04, 2007 16:58

Powered by Azrul's Jom Comment
busy