NESHODY V MILOVÁNÍ – II.
Úterý, 19 červen 2007

 Říká se, že tenhle problém řeší jeden ze tří párů. Ano, téměř 30 procent mužů chodí denně se svou partnerkou do postele, aniž by se spolu milovali.Týká se všech typů lidí bez ohledu na věk či délku vztahu. Samozřejmě, že pro muže je nesmírně těžké přiznat, že už necítí touhu. To už je skoro snadnější přiznat sexuální poruchu.

Pokles touhy u mužů může mít původ ve snížené hladině testosteronu, strachu ze špatného výkonu v posteli, v únavě, alkoholismu, stresu v práci nebo lécích. Je důležité nejprve všechny tyto možnosti zvážit a pak se zajít poradit, za lékařem, kterému důvěřujete.

 

     Navzdory všem iluzím o sexu ho lidé ve skutečnosti neprovozují tolik, kolik o něm mluví. Ne všichni ženatí muži touží po častějším sexu. Světové výzkumy ukázaly, že 45 procent manželských párů má sex jednou až třikrát měsíčně. Třiatřicet procent nemá sex vůbec nebo jen třikrát ročně. A jenom osm procent ho má čtyřikrát nebo víckrát týdně.

 

     Partneři fungují jako rodiče, živitelé, lidé, kteří se starají o domov, ale ve skutečnosti jsou spíš jako bratr a sestra. Před svatbou to dělali dost často. Potom jednou týdně, pak jednou měsíčně a najednou  to z ničeho nic přestalo úplně. A tak, jak klesá frekvence pohlavního styku, polibků, objímání a dotýkání se, láska vadne. Některé páry mohou namítnout, že je pro ně sex není až tak důležitý, a přesto se těší ze šťastného vztahu. Jenže - takové jsou v menšině. Většina párů potřebuje pravidelný sex nejen k udržení vzájemné důvěrnosti, ale také proto, aby jeden druhému zůstal blízký.

 

     Co především chybí nejvíc, je vzájemná komunikace. Zní to jako samozřejmost, ale mnoho párů to nedělá. Prostě spolu skoro vůbec nemluví; jejich vzájemná řeč se omezuje jen na to nejnutnější, ale chybí to nejobyčejnější příjemné „pokecání si". Kolikrát si například báječně popovídáte s někým v práci, lépe, než se svým nejbližším doma... Ono přeci zas nezáleží zvlášť na tom, o čem je řeč, hlavní je, že spolu prostě mluvíte, dotýkáte se a projevujete si každodenní zájem, není-liž pravda?

      Ale - aby bylo dobře chápáno, o čem je řeč - nemyslím tím výčitky, chtít na partnerovi nějaké zdůvodňování... to ne, v žádném případě! Takový partner se pak musí cítit podobně, jako kdyby se chtělo po jednonohém, aby zdůvodňoval, proč má jen jednu nohu... Jestli je nějaká věc, o které se moc diskutovat nemá - a když tak, tak jen velice, převelice citlivě, a opravdu jen ve vhodné chvíli. A - myslím, že v tom právě byla největší chyba, které se dopustila - i když opravdu nechtěně - Alena.

 

     To, jak napsala Míša, že mu bouchly saze, je asi nejpřijatelnější. Ano, fakt to bylo ošklivé, ale opravdu si myslím, že toho vzápětí litoval. Vzhledem k jinak milému chování to je zcela neadekvátní, až hysterická reakce. I to spaní v obýváku. Nejspíš jde o jeho psychiku, situaci neustál a pokud se to brzo nevyřeší, mohlo by to poškodit celý vztah.

 

A jak to řešit?

Co byste dělali vy, na jejich místě?

Nejen na jejím, ale i jeho?

 

d@niela

 

(pokračování zítra)
Komentáře
Bíbí a Jasmína mě víceméně předběhly :-) : d@niela
ano, nemyslím že by se mělo hned bořit manželství...O to přeci Aleně nejde, vždyť se podle všeho mají jinak rádi.
A obě rady, které jste napsaly, jsou super, ano...
červen 19, 2007 13:47
absolutní souhlas : bb
kolik lidí se pachtí za partnerstvím, dlouhodobým vztahem, důvěrným nepovrchním, a Alena ho má, jen se v něm objevil dlouhodobější, ne však tragický problém...proboha, taky by manžel mohl ležet po mrtvici na gauči a Alena měnit plenky...
sex je moc důležitý, ale dá se to řešit i jinak než rozchodem, a stejně jako Daniela a Jasmína si myslím, že u Alenina muže jde o "přesycenost hovory o sexu", protože každý takový hovor, nebo i náznak už vnímá jako připomenutí své neschopnosti, Aleniny nespokojenosti...a pak teda vybouchl, no bože, to se toho stalo
červen 19, 2007 13:59
Ono se to krásně povídá, : Michal Málek
věřím i statistice průměru a jsem dokonce rád, že nejsem vyjímka, i když většina taky ne.
Když přijdu utahanej z práce, tak jsem vlastně rád, že nemusím nic v posteli dokazovat. Bolí mně víc svalů než jsem si myslel že vůbec mám a rád se omezím na ten pokec. Ovšem, jak Daniela dobře ví, my toho prokecáme dost. Byla u toho.
červen 19, 2007 14:29
Kdo je Michal Málek??? Jak souvisí s příběhem? : Gita
jsem asi tupá, dnes je moc horko, pomozte mi? smilies/grin.gif
červen 19, 2007 14:37
Ráno po svatební noci : NČ
Doufám lady, že jste otěhotněla.
Nerad bych ty trapné pohyby ještě někdy opakoval.
červen 19, 2007 14:39
To Gita: Michal je stejně tak čtenář Kudlanky, jako ty - a ž s tím malým rozdílem, : d@niela
že je to chlap, a tedy přispěl svou troškou do mlýna.
Ä vyjádřil se k problému.
Stačí?
Jinak - je to dokonce dlouhodobým čtenářům Kudlanky známý autor smilies/smiley.gif
a bezva...
červen 19, 2007 14:46
:) : bb
ještě je chlap, až si párkrát přečte Kudlanku, bude z něj žena...? smilies/smiley.gif
červen 19, 2007 14:47
bíbí, tak tohle nechápu... : d@niela
smilies/undecided.gif smilies/undecided.gif smilies/angry.gif
červen 19, 2007 14:48
Kudlí : Gita
to nebylo bráno nijak špatně, myslím ten komentář. Já jsem jen reagovala na tu větu "Ovšem, jak Daniela dobře ví, my toho prokecáme dost. Byla u toho." Napadlo mě, jestli to není třeba manžel pisatelky předchozího příspěvku. (Jsem si říkala, že je docela borec, že se sem vyjádří.) Ale vše je jinak, Michale Málku, piš samozřejmě dál, chlapi tu chybí.
Fakt jsem dnes jen tupá, nikoliv rýpavá. Věřte nebo ne.
červen 19, 2007 14:58
Trochu odlehčení : mamča
otázka:
"Kdy jste spolu naposledy spali?"
"No minulý týden ... to budou dva měsíce ... co jsem přestal doufat..."

Pár v posteli. Muž: "Učiním tě nejšťastnější ženou na světě."
Žena: "Budeš mi chybět."

červen 19, 2007 14:59
Danielo, : bb
to jsem se jen pousmála nad tou formulací "a ještě je to chlap" a tohle mě napadlo : )
červen 19, 2007 15:03
Taky na odlehčení : Míša šíša
přípomínám jeden vtípek, co už kdysi na Kudle zazněl a váže se k tématu (i když obrácenou formou):

Muž přišel při nehodě o své mužství. Jeho lékař ho ale ujistil, že moderní medicína už dávno zná prostředky, jak to "bez ztráty kytičky" všechno napravit. Ale - pojišťovna nehradí celý výkon, takže je třeba si připlatit. Buď 10 000, 20 000 nebo 30 000. Samozřejmě podle velikosti transplantátu a jeho patřičné funkce. Muž chtěl hned platit 30 000, ale lékař mu radí, aby to nejdříve probral se svojí manželkou.
Muž jde tedy zavolat své ženě a když se vrátí, tak působí dost zklamaně. "Tak na čem jste se dohodli?" ptal se lékař. A muž odpověděl: "Na ničem, ona by chtěla radši novou kuchyň."

červen 19, 2007 15:10
holky, já vás miluju, to je super.. : d@niela
JO, a všechny zdejší mužský pochopitelně taky smilies/cheesy.gif
červen 19, 2007 15:18
... : Minnie
...vždycky jsem si myslela, že sex s manželem po letech manželství přestane bavit většinou ženu, nikoliv muže... Jednou jsem slyšela rozhovor s doktorkou Fifkovou a ta říkala totéž... Myslím, že existuje jen jediná rada, a tu už říkala Jasmína: nevyčítat, nevydírat, nesnažit se druhého přimět k sexu. Jakmile má člověk pocit, že sex s manželem/manželkou je povinnost, je konec. Partner se postupně stane protivný na dotek a tohle se pak mění jen těžce a pomalu...
červen 19, 2007 15:23
Holky, moc děkuji za vaše názory; docela ... : Alena - pisatelka
(píšu stejný komentář pod oba články, omlouvám se)
... jsem se asi našla v názoru, že si je mnou asi moc jistý... Nynější naše situace je taková, že skoro nekomunikujeme. Ono je to děsně těžké; já jsem "přece uražená", opravdu mě jeho slova ranila. On by asi chtěl, abychom se teď úplně normálně bavili - koneckonců víme oba, na čem jsme...
Nevím, jak to bude dál. Mám strach, že pokud na mě někdy výhledově sáhne - že se nezdržím jedovatostí typu "co po mě chceš, nejsem ani hezčí, ani mladší", ani nebudu spontánní, když tam někde vzadu v hlavě mi stále budou hlodat jeho slova..., a budu si tuplem připadat jako ta pokorná, čekající, až si mě všimne!
Jinak - asi čtu jiná statistiky, ale zrovna nedávno jsem z jedné získala informaci, že sex má v dnešní době člověk v průměru 110x do roka. Já stěží 3x. To pro ty, co si myslí, že se mu ženy posedlé sexem třeba protiví!
Mám se dělat tajuplnou? Vzácnou? Malovat se navečer a obcházet baráky :-)? To se mi nezdá...
Chtít si s ním promluvit? Ale o čem??? Nemůžu jen tak přejít to, co mi řekl a dělá (bral by to, že jsem v pohodě a splachovací); a když začnu znovu o problémech, pohádáme se, vím to!
červen 19, 2007 17:47
... : bb
no asi se musíš rozhodnout, jestli chceš být dál "ta uražená" a přetahovat se o lopatku a kyblíček, nebo se chceš posunout dál, odurazíš se, promineš mu v duchu, že byl občas hnusnej, protože víš, proč takovej byl, a smíříš se s tím, že ty jsi ta, která chce víc, a tak si občas o to musí hezky říct, třeba příjemným večerem, nebo vešmajchlováním se někde na procházce, svedením ho po kině v autě, apod. No a nebo to zkusit tou lhostejností, ale tuším,že budeš průhledná a pozná to.
červen 19, 2007 18:37
tak nevím : Ela
Alena sice má kvalitní vztah, ale nepatří k tomu v 38 i sex? smilies/cry.gif Je mi 39, v manželství jsem
18let a za sebou snad máme roční giga krizi. Kdysi dávno jsem si myslela, že manžel význam sexu zveličuje a že není tak důležitý. V průběhu let(hlavně po porodech) jsem zažila i nechuť k milování, spánek byl důležitější,ale stejně si myslím, že to důležité je. Asi hned za komunikací. Jenže tohle je u chlapů ošemetné téma. Hodně opatrně a po špičkách.
Holky, nezlobte se na mne, ale třikrát za rok v kvalitním vztahu??
červen 19, 2007 19:47
Nemůžu k tomuto tématu : saffron
dodat vlastní zkušenosti, ale řekla bych, že je tu stejný mechanismus, který u mužských spustí vždy když se jim něco nedaří - vnímají to jako svoje selhání, stáhnou se do sebe a při sebemenším náznaku preventivně útočí, aby nemuseli odkrýt, jaký zmatek a strach v sobě potlačují. Možná si s tím sám neví rady - měl by cítit touhu být výkonný a není to tak. Nelze vyloučit všechny jiné zmiňované důvody od zdravotních problémů až po nevěru či zevšednění. Líbí se mi rady- dát tomu všemu mezi Vámi čas a prostor. Sex nevyžadovat, spíš se snažit zprůchodnit komunikaci na míň zatížených tématech, aby jste k sobě znovu našli cestu. Pokud se obáváš svých reakcí, když na Tebe partne sáhne - asi bych mu řekla něco ve smyslu - nezlob se, ale nejsem připravená na milování i když po něm toužím, to co jsi mi minule řekl, mě ponížilo a prozatím to nedokážu překonat, uvolnit se apod. Bez výčitek, nadávek, klidně - máš na to obrovské právo. Jak se teď cítíš jako žena? Tyhle věci zasáhnou hlouběji než se zdá - měla bys teď pozornost soustředit na sebe a dělat vše proto, aby ses cítila líp (péče o sebe o vzhled o duši etc.).
červen 19, 2007 21:12
Už je těch komentářů moc, už se nedá reagovat (páč bych to všechno poplet) : Kráťa
Když to máte těžký. Já si myslím, že po nějakých 10-ti, maximálně 15-ti letech se okouká každý partner/-ka. Po tak dlouhé době to už, podle mého názoru, nemůže být nějaká extra Vášeň. Ta vášeň se změní na "vyhovění si navzájem".
A do toho všeho se zamontujou problémy - jako třeba u nás. Bydlíme ve 3 1. A naše "dospělé" děti bydlí s námi. Takže - odpoledne nemůže nic být - co když některá přijde domů. Navečer - některá straší doma - co kdyby bylo něco slyšet. Jedna chodí občas v týdnu vypomáhat do hospody a vrací se v noci v nepředpokládatelný čas - žena musí jít spát, páč ráno vstává do práce. Když už náhodou jsou někde, s prominutím, v haj...pryč - ženu to nebaví odpoledne, páč by se musela vykoupat a ještě není večer. Potom to nejde, protože nemůže zmeškat "U buzerantů na zahradě" nebo "Velmi křivé vztahy". Pak tedy ta koupel ... a pak už se nechce mě, páč
a) už jsem vospalej
b) tak jsem si na tebe udělala čas, tak sfouknem nějakou rychlovku
a když na to teda dojde, tak hláškama "Já orgasmus nepotřebuju" a "Není uklizený nádobí" se dá zabít i ten poslední pokus.
No, dalo by se pokračovat ve vyprávění. Nemá to cenu. Stačí napsat skóre: 5,5 měsíců letošního roku / 8 krát.
Třeba se něco zlepší, až se haranti odstěhujou. Pokud mi do tý doby neuschne. Nebo že bych si na "to" někoho našel? Asi ne, ženský v mým věku už to moc nebaví, většinou jsou rozvedený a chtějí mít svůj klid a na chlapy zvědavý už vůbec nejsou ...
červen 19, 2007 21:32
tak to je asi správně : Ela
safron- to je asi správné řešení, ale jednoduché to nebude. A Kráťo, nesouhlasím, že po takové době nemůže být vášeň. Přizpůsobte podmínky a jde to.
červen 19, 2007 22:35
ano tyhle veci zasahnou hloubeji : jasmina
nekoho kdo neni pripraven. Proto to chce cas Aleno aby jsi to rozdychala,uklidnila se.Jak rika bb,chce to pak vnitrne pochopit a prijmout to ze toto byly opravdu jen plana slova.neprijimej ty urazky,nebylo to cilene k tomu aby Te to ponizilo ale jen aby Te to umlcelo.Byl to vykrik do prostoru o pomoc.Proto si uz o "to" nerikej.A nepotrebujes k tomu ani hrat divadylka,jako ze ev. bys nekoho mohla miti a ze uz od nej o "to" nestojis. Taky se bb zminila o tom,ze by Ti manzel mohl lezet na luzku,vem si ze relativne vse muze byt horsi,tez by manzel mohl odejit a Ty by jsi byla sama a taky by jsi "to" nemela.Vykasli se prosim na nejake statistiky,co melou pry o zivote,jsou lide co si "ne to" treba 20 let a taky by i radi a halt clovek musi ten zivot vzit takovy,jaky je,jsou veci ktere si nevydupe.Naopak,kdyz bude dupat,tak spise bude jeste ztracet.
Kdyz se tedy uklidnis na duchu,vykasles se na reseni urazek,uvidis ze manzelovi se casem ta chut vrati sama od sebe a muzete spolu dovadet az do 80ti.Nech zurnaly at kecaj,nech bulvarove hvezdy at se vytahujou ze to maj 5x denne,jsou zeny co tvrdi ze maji 10 orgasmu za den....vem si ze je to vzdycky tak ze clovek kdyz neceho ma dostatek ci neco dela denne-prestava o tom mluvit,prestava se vytahovat.Ten kdo vecne o tom mluvi na verejnosti,ze to delaji xdenne,tak ver ze akorat o tom sni.Kdyby se totiz vsude v bulvarech psalo o tom,jaka je parada ze lidi to delaji 1x do roka ci po detech uz vubec,kdyby se vyvysoval sexualni chlad jako neco super extra nadlidskeho,vsad se ze bude spousta TV hvezdicek a modelek atd. tvrdit ze jsou panny.
červen 19, 2007 23:08
Elo : jasmina
3x do roka muze byt v kvalitnim vztahu. Po letech v manzelstvi,kde je laska a porozumneni a duvera muze byt nadale kvalitni vztah i tehdy,kdyz je jeden nemocen a druhy mu i podava jidlo.
Alena psala ze se obcas pomazlej,poskadlej,kdyby ji ten chlap nemel rad tak se mazlit nebude a neda ani pusu na dobrou noc.
Ja jsem tohle videla v jednom manzelstvi,kdy chlap prisel domu a ani nepozdravil,samozrejmne zadna pusa,jen se na neco zeptal a zapadnul k sobe do pokoje. To jsem videla par mesicu pred jejich rozchodem,jo to uz tehdy bylo to manzelstvi v hvezdicce.
tak to ale u Aleny neni. Takze-rozum do hrsti.
červen 19, 2007 23:15
Proc myslite : Zuzana
ze se to v budoucnu samo od sebe vylepsi, kdyz da Alena "pokoj"? Nez sem napsala, absolvovala si tusim sest neuspokojivych let... relativne mlada... Kdyby tato situace u nich trvala par mesicu, taky se k tomu nazoru priklonim, ale v jeji situaci se obavam, ze to neni nejpravdepodobnejsi vyvoj. Spis si myslim, ze ji hrozi, ze bude dal trpet nezajmem manzela. Ovsem za par let, kdyz ji definitivne dojde trpelivost, uz muze mit kapku vetsi problem s hledanim alternativy.
červen 19, 2007 23:29
Ještě jednou děkuji všem za... : Alena - pisatelka
... vaše názory a chuť se zabývat cizími problémy. V každém názoru je kus pravdy, ale zřejmě se zkusím zachovat tak, jak mi radila saffron. I když mi komunikace s ním bude dělat problémy: ať nejsem odtažitá přespříliš, ale také se nechci dát zadarmo.
Tedy, pokud (až) mě bude chtít. Chjo.
červen 19, 2007 23:30
Elo, je to málo, a psala jsem, že (podle mě) to je problém, : bb
jenže takových je, bylo, bude v partnerství víc, manželství netvoří jen sex a jestli ostatní věci klapou, jestli jeho nechuť k sexu není nechutí k manželce jako člověku, což se nezdá, podle těch objetí, laškování, povídání atd., tak pak bych tomu dala šanci
všem nám je přece ale jasné, že to jsou jen naše teorie a nejvíc záleží na pocitech Aleny. Přesně ve chvíli, kdy přeteče poslední kapka, půjde pryč a žádná Kudlanka ji nezadrží. Zatím ale pryč nechce, podle toho, co píše, hledá jiné řešení...a ten výše zmiňovaný klid a embargo na téma sex by možná pomohlo.


červen 20, 2007 01:46
Kráťo, : bb
docela jsi mě pobavil, škoda, že to není jen fejeton smilies/smiley.gif
a co probudit ji po ránu, po noci odpočatou, ještě rozehřátou...?
a nezapomeň večer umýt nádobí
teda, s tím nádobím jsi mi navrtal červa do hlavy, mně je občas nádobí srdečně lhostejné
červen 20, 2007 01:51
Probůch, vy s tim naděláte. : NČ
Todle mě tak tejralo a strašilo do 25ti let, kdy jsem si (bóže, jakej jsem to byl tehdy trouba!) myslel, že to prostě MUSÍ bejt furt, jinak že bysem zklamal, že vopustí.... že na tom stojí podstata žití (nebo řití?). Prdlajs! Když se nechce, tak se prostě nechce.
Ono asi taky vůbec nejde vo to, že by se mu nepostavil, vsadil bych se, že se mu nechce do všech těch procedůr a předeher, kerý s TIM souvisej. Zkus zakoupit nějakej pleťovej krém a po večerní sprše požádej o natření - to funguje dost spolehlivě. Hlavně ježišmarjá vo TOM nemluv.
No, a jestli von má menší potřebu než ty, tak si pořiď vibrátor. Doporučují 4 z 5ti nymfomanek!!!! Ale neschovávej se s tim před nim. Navopak!!!
červen 20, 2007 06:41
***a co probudit ji po ránu, po noci odpočatou, ještě rozehřátou...? *** : sasa, co se ji nechce prihlasit
obavam se, ze me by pak zavreli za zvlast hnusnou vrazdu...
červen 20, 2007 07:57
Sašo, : Míša šíša
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 20, 2007 09:00
... : bb
sasa smilies/smiley.gif tak ten tvůj se třeba nemusí doprošovat a nemusí riskovat smilies/smiley.gif

ale jinak takové nedělní ráno, dlouhé a líné...nic proti
červen 20, 2007 12:30
No upřímně, (a možná už trochu s křížkem po funuse) : Gita
s tím čekáním to na mě působí docela podobně jako monohokrát omílaná "nechuť ke svatbě" či "nechuť k založení rodiny". Jasně, holka či ženská může sedět a čekat a doufat, že si JEHO a SVATBU či DÍTĚ vyčeká. Někdy je úspěšná, jindy však čeká a čeká... a promarní nejlepší roky svého života. Možná i proto, že on ví, že ona čeká jako trouba a čekat bude, že ji v to čekacím rožku najde... Má svý jistý, tak proč se nějak namáhat, proč neco menit?
Mám prostě strach, že Alena bude čekat věčně, protože manželova nechuť už teď trvá dost dlouho a snaha něco řešit je nulová. Kdybych od svého manžela slyšela, že jsem mu v podstatě odporná, asi bych neměla sebemenší chuť s ním dál být a nevím, co "jiného skvělého v manželství" by mě dokázalo udržet (i ty děti mi připadají žalostně málo). Milenec je určité řešení, ale stejně je to jen hra, která nemusí mít šťastný konec, že se manžel zbrchá a uvědomí si, že by i o tu škaredou a tlustou mohl přijít...
Nesouhlasím ale s bb, když píše "jestli jeho nechuť k sexu není nechutí k manželce jako člověku". Řekni mi, bb, kde je ta hranice? Jak ji poznáš?
Kdysi jsem měla vztah s chlapem, který byl v posteli fakt kopyto. Ani nebyl kdovíjaký krasavec, takže výsledek byl, že mě vůbec nepřitahoval. Jasně, vážila jsem si ho jako člověka, ale musela jsem se rozejít, protože se mi protivil čím dál víc. A bylo jasné, že lepší to nebude. Možná by bylo férovější, aby se s Alenou její manžel taky rozvedl - definitivně to rozsekl a nedával jí plané naděje na zlepšení.
Teď mám chlapa podle svých představ, ale taky nemám vždy chuť, ale kolikrát se "přemůžu". Píšu to tímto slovem, ale rozhodně to není žádné utrpení - mám radost, že jsem mohla toho druhého potěšit... O tom si myslím, že vztah je. Ne o zarytém trvání na tom "mě se nechce". Ale taky třeba o té snaze "zkusit to, i když třeba zrovna teď nemám 100 % chuť". To platí pro ženy i pro muže.
červen 20, 2007 13:27
... : Minnie
Občas se překonat pro klid v rodině, to je ta nejhorší rada, co znám. Přestože jsem ji četla ještě před dvaceti léty v knize o šťastném manželství... Je to zaručená cesta, jak postupně získat nepřekonatelný odpor, co se už vůlí ovlivnit nedá... Sex prostě nejsou domácí práce, kde je občasné překonání lenosti na místě...
červen 20, 2007 16:59
no já myslím, že je to docela průser, : Inka
a 4x do roka v 38 letech mi tedy připadá žalostně málo, na to se k půstu odsoudit s ním (též mám k sexu pozitivní vztah). To pak stačí, když jí přes cestu přeběhne jeden, co hezky pohladí, růže donese,.... a bude pro něj ta nejatraktivnější.... a ona se zamiluje a kde bude to manželství?!?! Totálně v kyblíku!!! A já bych se jí ani nedivila. Myslím, že se jako ženy potřebujeme cítit, milované a přitažlivé..... a pokud tohle vlastní manžel nepochopí, pak tedy nevím. I mně se párkrát stalo, že jsem neměla chuť když on jí měl, ale nikdy jsem neřekla ne a naopak jsem se snažila si to užít. Ono když toho svého partnera stále odmítáš, tak co asi tak můžeš očekávat když on to prostě potřebuje?? No že půjde jinam, jak jinak.
červen 20, 2007 17:57
Jak si to představujete:"a co probudit ji po ránu, po noci odpočatou, ještě rozehřátou...?" : Kráťovka
1) Když se probudím, je mi vždycky vedro! Tak na mě nebude nikdo sahat teplejma rukama!
2) Potřebuju na záchod!
3) Po záchodu nejsem umytá!
4) Stejně jsem se v noci zpotila, takže nejsem umytá!
5) Není umytej!
6) Za chvíli se probuděj děti!
7) Co kdyby bylo něco slyšet?
smilies/cool.gif Jak se pak dojdu umejt, když už budou vzhůru děti?
9) Kdo bude vařit?
10) ...
červen 20, 2007 21:08
Hmm ... Netuším, proč to místo osmičky udělalo smajlík !!! : Kráťovka
Jinak bez komentáře.
červen 20, 2007 21:09
jak mas stary deti? : jasmina
Ty moje jsou uz nauceny,ze se do loznice rodicum neleze,k bodu 6
Kdyz je chut tak nejaky vareni mi muze.....k bodu 9
Kdyz budes spat pri otevrenym okne tak se nezpotis,k bodu 4
mej na zachode detske mokre ubrousky na prdylku,k bodu 3 i 5
rodice se halt musi naucit se hlasite neprojevovat,k bodu 7

červen 20, 2007 22:17
A zde je znázorněn drobný rozdíl ... : Kráťa
Jedna, co najde nejméně 9 důvodů, proč to nemůže jít a druhá, co najde nejméně 9 důvodů, proč to jít musí. Jasmína si asi neumí představit, že by jí to nebavilo!
červen 20, 2007 23:25
K tomuhle prostě musim!!! : NČ
Sex s nevysprchovanou babou, pouze s ubrouskama vytřenejma votvorama!!!! BRRRRRRR!!!!
Pak se někerý divěj, že ten jejich na TO nemá chuť! Bodejť by měl!!!!!!!!
A navopak - to fakt existujou baby, který s chutí dávaj zapařenýmu, byť novinama vytřenýmu, chlapovi?????
červen 21, 2007 06:37
))))))))))))))))) : jasmina
neumim)))))?
NC,tak sorry,ja se sprchuju ci koupu vecer pred spanim, v noci se nepotim takze by po vycurani ty ubrousky snad stacily.Jestli vyzadujes po zene aby se komplet sprchovala kazdych 5 hodin denne,ok,pak chapu ze tu vyrvavas brrrrr.
červen 21, 2007 08:06
Jestliže teda souložíš každých 5 hodin denně, tak SAMOZŘEJMĚ vyžaduju!!!!!!! : NČ
.
červen 21, 2007 08:26
evidentne jsem netvrdila : jasmina
ze pokazdy vecer pred spanim soulozim smilies/grin.gif
Takze doufam ze jsme si otazku hygieny ujasnili?
červen 21, 2007 09:04
Tak je tu čím dál tím větší legrace :-))) : Míša šíša
NČ, co když se vyskytne nějaká vodovodní havárie? To pak dojdeš partnerku vyráchat do Vltavy? smilies/grin.gif
červen 21, 2007 09:05
Míšošíšo, třeba do Vltavy : NČ
Ale až tak daleko zase fakt nepřemejšlim. Zrovnatak, jako dopředu neřešim, kde budu spát, až mi spadne činžák na hlavu, nebo jak se budu krmit, až mi vlak ujede vobě ruce.
červen 21, 2007 09:12
Jasmíííí, : NČ
sice´s to evidentně netvrdila, ale odpovídalas na mou reakci, která jasně zněla tak, že PŘED TÍM, je třeba se osprchovat. A já jsem teda z tvých "každých 5ti hodin denně", myslím docela logicky, usoudil, že souložíš každých 5 hodin denně.
A fakt jsem ti to moc přál!!!! "Šťastná to žena!"
Ale jestli to máš teda jinak (třeba jen každých 10 hodin), tak chyba byla na tvý straně.
červen 21, 2007 09:19
NČ, o tom moc ani přemýšlet nemusíš, : Míša šíša
protože až ti spadne činžák na hlavu, tak z logickiého hlediska zcela jistě budeš spát pod tím činžákem.
No, pak tě časem možná přendají jinam smilies/wink.gif
červen 21, 2007 09:21
NC : jasmina
asi vubec doslo k neochopeni tim jak kazdy usuzuje podle sebe;Mohlo mne napadnout ze Kratovka se sprchuje vzdy rano a ne vecer,pak-uznavam by ubrousek na otvory nsestacil smilies/cheesy.gif
Ja bych docela i nerada kazdych 5 hodin to potrebovat,uz jen cesta autobusem do Cech trva cca 14hodin,a Euroline zatim jeste sprchy nemaji
smilies/shocked.gif
červen 21, 2007 09:39
Tede já jsem to pochopila, : saffron
že než se pustí do milování, tak se musí vysprchovat. No nic- proti gustu- na druhou stranu mi to připadá přehnaný a odrazující (neřikám po celodenním fungovaní, tělesné námaze apod.) - kam se poděla přirozenost a spontánnost? Milování po ránu, popř. kdykoliv, kdy oba pocítí touhu je úžasná věc a kdybych měla pokaždé řešit, jestli jsme náležitě vydezinfikovaní a sterilní, tak se mockrát nepomilujeme:-). NČ, jak řešíš "rychlovky"?- to se vážně pokaždé běžíte před tím sprchovat?:-))
červen 21, 2007 10:06
alena : ša-fe
Ja neviem či ste niečo z toho pochopili,ale tu ide o to,že sa mu nehce súložiť s vlastnou ženou preto,lebo je ona moc nadržaná a chce to stále.Je vela takých chlapov čo si myslia že ako im je fajn ked majú také ničo doma,je to omyl!!!Znenávidia to,verte mi.Občas ked žena prejaví aktivitu je super,ale nie stále tlačiť na pílu,to preto jej povedal tie slová!nech si radšej Alenka zoženie tabletky na utlmenie sexuálnej chute,inak si ozaj bude musieť kúpiť umelého.
červen 21, 2007 12:45
Rychlovky za hospodou na klandru : NČ
už mám spoustu let za sebou. Ale proti gustu... Když někomu vyhovujou zapařený dvouminutovky, tak to je jeho věc. Mně ne!!!! Už dááávno ne!
červen 21, 2007 13:39
pak si máme na stará kolena něco užít, : :-))))
vidíte ho holky, lenoch jeden nešukavá.
červen 21, 2007 14:20
kdo tohle psal? : jasmina
smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
ba dokonce ani neusukava smilies/grin.gif uz daaavno ne.
červen 21, 2007 14:54
No, né že bych si pod : saffron
rychlovkou představovala zrovna to co popsal NČ - jestli Ty nejsi skrytý extrémista, že hned zapařenost a klandr u hospody a DVĚ MINUTY?:-) Naštěstí se pod mým chápáním rychlovky skrývají zajímavější zkušenosti:-). Jó, taky už mám radši určitý pohodlíčko a blízkost sprchy k tomu patří, ale povinnou sterilizaci nástrojů před použitím nevyžaduji:-))..to by se asi kromě pachů, bakterií a virů zlikvidovalo i vzrušení a krása okamžiku.
červen 21, 2007 17:02
Největší Čech to dělá správně. : němý bobeš
A před každým polibkem je třeba vyčistit zuby a vykloktat savem, kdo to tak nedělá, je prase!
červen 21, 2007 18:04
Promiňte, že použiji jedno takové slovo ... Ale je české ... : Kráťa
Víte hovno, co je to hygiena! U nás doma se tak dbá na čistotu, že když maluju (byt), tak jedna místnost trvá týden, protože při každém malování se musí původní malba omýt do čista! Prostě - namočit a drhnout rejžákem, až na omítce nezůstane ani stopa po Primalexu.
Ale asi si to neumíte představit, protože asi nevíte, jak kvalitně drží Primalex Polar a jak se rejžákem drhne strop ...
Ale je fakt, že lízat "slánku" by mě asi (určitě) nebavilo!
červen 21, 2007 23:45
Už dávno ne!!!! : NČ
Zajímavý, jak se komu co hodí. Psal jsem že už dávno ne zapařený, smradlavý, upocený, ulepený, rychlovky na klandru za hospodou o přestávce vesnický zábavy.
Ale samože je chyba v komunikaci na mý straně.
Nepochopil jsem, že pod slovy základní hygiena se zde na kudle rozumí vytření děr vlhčenym ubrouskem.
Nepochopil jsem, že dvouminutový osprchování od potu a smradu a ranní vyčištění zubů ve smradlavý dršťce před šoustem je zde na kudle považováno za sterilizaci.
Nepochopil jsem, že upocený dvouminutový číslo s kalhotama na půl žerdi je zde na kudle považováno za nejúžasnější projev vášně.
Omlouvám se. Už vás chápu. Ale když dovolíte, ponechám si svý návyky.
červen 22, 2007 08:25
NC : jasmina
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Ale neber to jako vycitku NC,chapu ze na te vesnici jsi nemival halt stesti na ciste holky.
červen 22, 2007 09:11
Gito, : bb
podle toho, že když ona do něj nevandruje ohledně sexu, tak je to docela fajn, on ji pohladí, obejme, líbají si, smějí se, povídají atd...dokud ona nezačne o tom, že už dlouho a kdy a tak
jen v tu chvíli on vychladne a je až zlej, vyjede na ni hnusně jen tehdy...fakt mi to přijde spíš jako sebeobrana, podle mě je tam nějaký jiný problém
"děti jsou žalostně málo" jen dokud je nemáš smilies/smiley.gif
červen 22, 2007 10:15
ad děti : Kamila
záleží rozhodně na tom, co přesně se doma děje. Pokud je "jen" nesoulad v sexu, pak bych brala ohled na děti. Pokud už je doma dusno, padaj ošklivý slova a vůbec je dlouhodobá krize, pak bych naopak brala ohled na děti a prchala bych!
červen 22, 2007 14:48
TO: Michal MAlek : Janka
Omlouvam se vsem,ale tento tyden jsem prvne objevila stranky ,,Kudlanky,, a jsem jimi nadsena.A vite jak??Za tyden odjizdim na mesic do Boise za dcerami,jedna v Boise primo zije. Chtela jsme si o Boise neco precist na internetu a narazila jsem na nadherne vypraveni Michala Malka z USA a take o Boise.Nemohla jsem se od toho odtrhnout a cetla jsem vsechny pribehy a vypraveni a osudy pana Michala do 1 v noci.A pak jsem zbyle dny hledala na ,,Nove Kudlance,, pokracovani ale nic jsem jiz nenalezla.Moc mne zajimal dalsi osud pana MIchala,to zda zustal svemu trucku verny a jestli je stale v Boise.Jsem moc rada,ze ciste nahodou jsem na jeho jmeno prisla.Preji vam pane Michale hodne zdravi,stesti a mam prosbu na vas i pani Danielu.Neni mozne pokracovani??Pribehy jsou psany naprosto perfektne.Jinak verim,ze mne pri cteni Kudlanky vezmete do sve party,mam dojem,ze jsem nasla skutecne prijemne cteni.Danielko,diky!!
Jana
červen 23, 2007 19:22
??? : Goldie
Dobrý den všem smilies/smiley.gif S mým partnerem se známe 2 roky, před 2 měsíci jsme se zasnoubili. Nebudu to dlouze rozebírat, rozumíme si, jsme štastní a plánujeme společnou budoucnost. Problém je v tom, že naše ložnice je skoro dokonale sterilní, prakticky spolu nespíme. Za celý čas, co jsme spolu jsme měli sex možná tak 20x, myslím, že je to míň. smilies/cry.gif Jsem mladá temperamentní holka, sex mám ráda, milování mi hrozně moc chybí....S partnerem jsem o tom "mluvila", tedy spíše jsme se pohádali, naštěsti s tím koncem, že problém se pokusíme nějak vyřešit- tak aby to přišlo spontánně, žádný tabulkový rozpis milování. A ono to přišlo...2x!!!!!!...jednou v březnu a vítězoslavně 1.máje smilies/smiley.gif)))) nevím, jestli mám brečet, nebo se smát, kazdopádně jsem na tom psychicky dosti špatně, chvíle štěstí střídají deprese a konstruování si v hlavě, jestli partnera vůbec přitahuji, cítím se méněcenná....asi víte, o čem mluvim. Na to, abych třískla rukou do stolu, jednak svého partnera moc miluji a nechci od nej odejít kvůli sexu a jednak si nechci sex vynucovat a milovat se s pocitem, že pro toho druhého je to "povinnost". ANO, ANO, ANO...přirozenost a spontánnost, tak by to mělo být, tak to však bohužel vždycky nefunguje a můžou se s tím ohánět jedinci, kterí si netřískají hlavu o stěnu a neřvou v noci tajně do polštáře. Jak se říká, čeho je moc, toho je příliš, jsem rozhodnutá s patnerem znova promluvit, nevím však jak to mám udělat, aby necítil z mé strany nátlak, ale zase neodsunul náš problém do outu, ale zamyslel se taky trochu nad sebou a nad mými pocity a potřebami.
Má v vás někdo zkušenost s partnerskou poradnou? Díky za každý názor...Goldie
červen 11, 2008 12:14
ahoj goldie, : endymio
osobně tohle vidím jako dost beznadějné. Pokud se vezmete, je hodně pravděpodobné, že budeš nevěrná. Těžko změníš partnerův temperament tím, že s ním promluvíš. To může fungovat chvíli. Teď se přizpůsobuješ Ty jemu, a vidíš, jak je to těžké. V opačném případě by se přizpůsoboval on Tobě a bude se cítit podobně. Za pár měsíců se nikdo nikomu přizpůsobovat už nebude. Zkus si představit vaše manželství tak po pěti letech ( s vědomím, že temperament aktérů se zřejmě moc nezmění). Takže uvaž, jak moc Ti za to stojí... Třeba se můžeš podívat na podobné problémy v partnerské poradně dr. Douchové na idnes ( sorry, že odkazuju na konkurenci smilies/shocked.gif) ) Měj se pěkně
červen 18, 2008 12:37
proc lzete : EDA
ujistuji Vas damy ze vetsina muzu by se chtela milavat s vlastni manzelkou ale ona jiz z nejakeho duvodu nechce.Vzdit preci jiz porodila deti tak na co
červenec 25, 2008 13:19
EDA" proč lžeme? : Dáša
Někdy třeba taky z milosti, třeba taky proto, že když "to" potřebujeme, tak si raději vezmeme vibrátor - třeba i nezapnutý nebo najdeme nějaký jiný způsob, abychom vám nemuseli říct:Miláčku, je mi s tebou dobře, dokud nezačneme souložit. Nemohl bys sis o tom třeba něco přečíst? Proč si většina mužů myslí, že když jim to něco vyrostlo, tak se automaticky naučili s tím zacházet. A u mnoha žen je právě proto nechuť k souložení /o milování se nedá mluvit/. Protože pán si myslí, že je hvězda. Možná ano, ale v něčem jiném. A říct to sebešetrněji pánu tvorstva - buď se urazí, nebo začně být hrubý nebo se skoro rozbrečí.
duben 22, 2009 18:01
řešení : Zuzka 2
Měla jsem něco podobného , ale fakt je že jsme si jednou sedli a rozebrali to.Mě osobně bylo fajn ,že byl ochoten se mnou o všem mluvit. Já sama se toho trochu bála a hlavně když jsem o všem chtěla mluvit tak ze začátku odmítal, ale na konec to šlo.Hlavní je si promluvit pokud to jde a nejen o stávající situaci. U nás to došlo tak daleko , že dnes otevřeně mluvíme o všem dokonce i o sexuálních záležitostech.Dnes on ví co vzrušuje mne a já ví co jeho a řeknu vám ,že to jsou hodně odvážné věci,které kdybych slyšela před nějakým časem tak bych mu je asi vyčetla a dnes mám chuť mu i nějaké přání splnit a on je na tom stejně.Dost nás ten rozhovor stmelil a náš vztah se posunul k lepšímu.Tak si říkám , že je dobré si o všem promluvit i o odvážných tématech a hlavně seneohrazovat a neponižovat ho nebo ho neurážet,protože i žena může mít své chyby které vidí on a né ona , ale má i žena nějaká přání nebo sny a stydí se je muži říct aby jí neodsoudil, přesně jako v mém případě.Dnes náš život není o přežívání ve vztahu ale žití života na plno a každá společná chvíle je krásná a živá.Neříkám , že se nenajde nějaký mráček , ale těch není tolik.
červen 22, 2013 12:47
... : Redakce erekce.cz
https://www.erekce.cz/nechut-k-sexu/
Dva lide nikdy nebudou mit 100% presne "hodnoty" a chut na sex.. Je potreba kompromis a uprimnost. Jinak se oba zacnou uzavirat, ten naruzivejsi si najde milenku, ten, ktery se do sexu moc nehrne, zacne mit pocit menecennosti a neferovosti ve vztahu. Takovy clanek se po case rouzpadne sam, ale nikdo vam nekaze v nem trpet zbytecne dlouho.. Rozejdete se. Podrobne o pricinach nechuti k sexu zde https://www.erekce.cz/nechut-k-sexu/
listopad 08, 2019 11:23

Powered by Azrul's Jom Comment
busy